Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
@Protax Je progressie wordt gesynct. Moet je wel gewoon met je epic games account inloggen op de Xbox maar dat zal zich vanzelf wel wijzen.

Verder vind ik het op de PC 1234x zo leuk om te spelen, je kunt verder kijken, alles ziet er net wat beter uit en dat bouwen kreeg ik niet fatsoenlijk onder de knie :P.
En de aim assist hou ik totaal niet van. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Verder eens wat @Anton.net zegt over de battlepass! Die overigens natuurlijk ook mee gesynct wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:10
MrNobody28 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 14:30:
@Protax Je progressie wordt gesynct. Moet je wel gewoon met je epic games account inloggen op de Xbox maar dat zal zich vanzelf wel wijzen.

Verder vind ik het op de PC 1234x zo leuk om te spelen, je kunt verder kijken, alles ziet er net wat beter uit en dat bouwen kreeg ik niet fatsoenlijk onder de knie :P.

Verder eens wat @Anton.net zegt over de battlepass! Die overigens natuurlijk ook mee gesynct wordt.
Thanks! Vanavond maar eens kijken of ik wat vind :)
Wel fijn dat je het zowel op de PC als op de Xbox kunt spelen, en dat je progressie wordt gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

MrNobody28 schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 14:30:

Moet zeggen dat Fortnite hier op de One X en een OLED tv echt niet onder pc doet hoor :)

Speel nu al jaren op de xbox en kon echt niet meer met muis en toetsenbord spelen, het is maar wat je gewend bent :+
of ik word oud..

[ Voor 9% gewijzigd door Famous op 19-07-2018 15:37 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Famous schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:36:
[...]

Moet zeggen dat Fortnite hier op de One X en een OLED tv echt niet onder pc doet hoor :)
Ik heb een vergelijkbare combo, ik denk alleen dat ik super noob ben met een controller :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Protax schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:37:
[...]

Ik heb een vergelijkbare combo, ik denk alleen dat ik super noob ben met een controller :9
Builder Pro zetten en avondje spelen :)

Het aimen is gewoon kwestie van wennen, in het begin raakte ik amper sniper shots en nu om de haverklap 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
Ik heb een aantal mensen zonet toegevoegd onder de naam malseknul op ps4. Heb ik je niet gezien mag je mij natuurlijk ook toevoegen! Altijd handig xp boost!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Gister voor het eerst een duos in mn eentje gewonnen. Samen met iemand in de party bezig. Die ging even controller wisselen toen we in de bus zaten en vervolgens was ie ineens offline. Dus ik ging gewoon lekker rustig verder, wachtende tot ie weer terug en ingelogd was. Maar toen dat het geval was, zat ik dus al met een paar kills op zak als nummer 12 in de cirkel. De pot ging vervolgens vrij rustig maar er waren nog maar weinig duo's over (zo bleek later). Uiteindelijk waren we met 3 losse spelers over en nadat ik iemand afmaakte, waren we met zijn tweeen. Ik had gelukkig erg veel bouwmaterialen en ammo over. Helaas geen granaten meer, maar wel bv scar met 1k kogels en 900 hout.

Uiteindelijk had ie wel de hogere plek ten opzichte van mij en even een toren bouwen zou me waarschijnlijk veel health kosten. Dus koos ik ervoor om onder een stuk te blijven zitten en mn scar te gebruiken om zijn bouwwerk te slopen. Hij bouwde bij, schoot wat mijn kant op en ik bouwde bij en schoot zijn kant op.

Op den duur bewoog ik echter naar de cirkel toe, waarna hij wel moest komen. En gedurende de gevechten merkte ik al wel dat ik hem meer raakte dan hij mij maar hij was waarschijnlijk (ook) door zijn healing heen. Dus uiteindelijk bleef ik pushen en het verlossende schot maakte wel even een episch gevoel los. Eerste keer dus vanaf start tot finish in mn eentje tegen overmacht maar uiteindelijk wel winnen. Erg cool :)

Toen ik overigens mij weg naar de cirkel maakte, zat ik met een sniper tegen 2 man. Die waren eerst in gevecht met een ander clubje en die hadden zijn maatje down geschoten. Hij zag echter niet waar de sniper kogels vandaan kwamen (terwijl er toch echt bepaalde cover down ging). Maar omdat ik hem nog niet raakte, had ie geen hitmarker en ik zat vrij ver weg. Dus die gozer op de grond begon al druk te kruipen maar hij snapte de hint niet helemaal. Dus uiteindelijk na zijn laatste cover weggeschoten te hebben, was het easy peasy en klaar met die gast. Terwijl dat als ie opgelet had, had ie gewoon een paar muurtjes gebouwd waar ik niet zo snel doorheen kon komen om dan zijn maatje te reviven. Maar de headshot waar ik hem uiteindelijk mee afschoot was wel lekker :P

Sowieso gaat het de laatste tijd echt extreem goed qua kills. Nog niet alles om kunnen zetten naar winst, maar ondanks dat ik wel wat meer kan bouwen, gaat het niet verkeerd. Ik denk ook dat men vooral verwacht dat je gaat bouwen en ze niet zozeer rekening houden met het feit dat je liever wat headshots schiet alvoor je cover zoekt. Dan zijn ze soms echt de weg kwijt. Doordat shotguns nu veel minder gebruikt worden, heb ik het idee dat mn controller-schiet-skills beter tot zijn recht komen.

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 19-07-2018 15:58 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 15:52
Muselk is goud met die streams, die vind het maar wat mooi om de boel een beetje te zieken tijdens een game.
Daarnaast kan ie er nog wat van ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:49
Ik heb net alle challenges gehaald. Dat helpt wel voor de battle pass!

Morgen komen ook weer nieuwe skins in de shop. Ik denk die 2 worstelaars, niet echt mijn ding

Edit: deze video is geweldig :P

[ Voor 30% gewijzigd door Anton.net op 19-07-2018 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Timvankeulen schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 15:50:
Ik heb een aantal mensen zonet toegevoegd onder de naam malseknul op ps4. Heb ik je niet gezien mag je mij natuurlijk ook toevoegen! Altijd handig xp boost!
Ik heb je toegevoegd. Mijn psn id is Dieschele. Voel je vrij om me toe te voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Epic heeft bericht gepost met wat er mis ging in week 1.
Waar normaal 10 mensen nog leven leefde er nu nog 50. En waar er normaal een winnaar is leefden er nu nog 30.
Plus alle spectators zorgde ervoor dat de servers het niet helemaal aan konden.

https://www.epicgames.com...kirmish-week-1-postmortem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

Ook weer de challenges in 3 uurtjes gehaald :p
Nu level 27 met tier 33.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Tier 72 en 74k xp. Geen idee welk level dat is. Extra ster deze week zit op het groene dak bij lazy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@servival7 Hoeveel tiers heb je dan moeten bijkopen? Want met die pack van €25 kom je nog niet aan tier 72 lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Heb geen idee. Begonnen op tier 32. Zou het dan met xp uit moeten rekenen. Denk een tier of 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ben hier nu tier 34 dacht ik (normale Battlepass). Heb nog twee challenges te doen van deze week + secret star.

Bijna level 38 voor mijn gewilde backpack :D
Wordt sinds een lange tijd dat ik er een ga dragen, goed passend bij de Unicorn Pickaxe!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Die Pool Party backbling ga ik ook wel gebruiken denk ik! Bij mn Brite Bomber zal die wel goed passen. Voor de rest weet ik niet meteen bij welke skin die backbling nog leuk is

Ik heb eigenlijk 4 backblings waar ik altijd tussen roteer; die van Raptor, Raven, Love Ranger en Red Knight.
Die probeer ik dan leuk te combineren met al mijn skins.
Altijd fijn om goede combinaties te maken tussen verschillende setjes.
Ik vind het een beetje noob overkomen wanneer je iemand ziet die een volledig bijhorend setje aanheeft. (Alsof ze net hun eerste setje hebben gekocht en dat willen showen :P )

1 van mn favo combinaties atm is: Scarlet Defender, love wings en die pickaxe van Valor. Dat past zo mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Anton.net schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 00:15:
Die Pool Party backbling ga ik ook wel gebruiken denk ik! Bij mn Brite Bomber zal die wel goed passen. Voor de rest weet ik niet meteen bij welke skin die backbling nog leuk is

Ik heb eigenlijk 4 backblings waar ik altijd tussen roteer; die van Raptor, Raven, Love Ranger en Red Knight.
Die probeer ik dan leuk te combineren met al mijn skins.
Altijd fijn om goede combinaties te maken tussen verschillende setjes.
Ik vind het een beetje noob overkomen wanneer je iemand ziet die een volledig bijhorend setje aanheeft. (Alsof ze net hun eerste setje hebben gekocht en dat willen showen :P )

1 van mn favo combinaties atm is: Scarlet Defender, love wings en die pickaxe van Valor. Dat past zo mooi!
Bedankt hè! Ik speel altijd met mijn volledige Fate of Oblivion skin :+
In het geval van Oblivion zelfs met glider en harvest tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Gisteravond voor het eerst Fortnite gespeeld, eerst op de Xbox One en later nog een paar potjes op de PC.
Ik vind het echt heel leuk, ondanks dat ik er nog niet veel van bakte.
In het verleden heb ik al vaker PUBG gespeeld, maar dit was toch wel wat anders.

Merkte dat ik vooral veel moeite had met kills maken, 1 op 1 gevechten was werkelijk geen succes (zeker niet met een controller).
Vanavond ga ik denk ik maar eens een avondje achter de PC zitten, om mezelf wat meer wegwijs te maken in de game.
Heb de battlepass maar aangeschaft, gezien ik me dit de komende tijd wel zie spelen :)

Mijn PC nickname = Protax010

[ Voor 7% gewijzigd door Protax op 20-07-2018 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
@Protax Goed bezig! Als tip zou ik je meegeven om je sens. niet te hoog te zetten (zoals vrijwel bij elke shooter) ik zelf speel met een sens van 0.05 en dpi 800. Ik zou zeggen om te wennen begon ik (maar deed toen veel CSGO) op 0.10 of iets dergelijks.

Ook zou ik je bouwknopjes aanpassen. Want met F1 enzo bouwen lijkt mij niet fijn. Ik had ze in het begin op de zijkant van m'n muis, maar toen de double pump terug kwam heb ik op mijn muis de shotgun switch gezet (nu nog handig voor de shotgun-SMG combinatie). Verder heb ik op E ramp, op Q muur en op X vloer, dakje gebruik ik nooit dus heb ik nog op F4, trap/launch pad heb ik op T. Je zou je ramp dan bijvoorbeeld op F kunnen doen als je met E op pakt, maar ik kwam net uit PUBG toen ik begon met Fortnite dus ik was zo gewend aan het op pakken met F :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
Alle challenges gisteren ook gehaald, waren weer erg makkelijk (zeker met de 50vs50 mode).

En de 100k xp aangetikt :P

Is het een bekend probleem dat de rugtas niet meer af te doen is?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
MrNobody28 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 08:20:
@Protax Goed bezig! Als tip zou ik je meegeven om je sens. niet te hoog te zetten (zoals vrijwel bij elke shooter) ik zelf speel met een sens van 0.05 en dpi 800. Ik zou zeggen om te wennen begon ik (maar deed toen veel CSGO) op 0.10 of iets dergelijks.

Ook zou ik je bouwknopjes aanpassen. Want met F1 enzo bouwen lijkt mij niet fijn. Ik had ze in het begin op de zijkant van m'n muis, maar toen de double pump terug kwam heb ik op mijn muis de shotgun switch gezet (nu nog handig voor de shotgun-SMG combinatie). Verder heb ik op E ramp, op Q muur en op X vloer, dakje gebruik ik nooit dus heb ik nog op F4, trap/launch pad heb ik op T. Je zou je ramp dan bijvoorbeeld op F kunnen doen als je met E op pakt, maar ik kwam net uit PUBG toen ik begon met Fortnite dus ik was zo gewend aan het op pakken met F :P
Thanks voor de tips, dit ga ik zeker proberen.
Dat bouwen snap ik overigens nog niet helemaal, dat is wel heel anders dan in PUBG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ricloo86 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 08:41:
Alle challenges gisteren ook gehaald, waren weer erg makkelijk (zeker met de 50vs50 mode).

Ja is een bekend bugje.
Ik hoop dit weekend de 100k xp te halen. Maar aangezien ik zaterdag de hele dag op een festival sta wordt dat nog vrij lastig. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
servival7 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 08:55:
[...]

Ja is een bekend bugje.
Ik hoop dit weekend de 100k xp te halen. Maar aangezien ik zaterdag de hele dag op een festival sta wordt dat nog vrij lastig. 8)7
Ja heb hem nu random staan, soms eigenlijk nog best wel grappige combis haha

Ik verwacht eind volgende week de 200k te hebben gehaald, dan is die challenge ook alweer klaar en wordt het alleen nog maar de weeklys.

Heb je nu in mijn lijst staan, binnenkort maar eens spelen!

Festival met dit weer is veel beter man, welke ga je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Ricloo86 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:00:
[...]

Ik verwacht eind volgende week de 200k te hebben gehaald, dan is die challenge ook alweer klaar en wordt het alleen nog maar de weeklys.

Heb je nu in mijn lijst staan, binnenkort maar eens spelen!

Festival met dit weer is veel beter man, welke ga je?
Dominator. Helaas is het vuurwerk afgelast vanwege de droogte.

Heb mijn k/d wel goed verkloot met die challenges. Ik had 2.04 in seizoen 5 nu nog maar 1.85 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
servival7 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:19:
[...]

Dominator. Helaas is het vuurwerk afgelast vanwege de droogte.

Heb mijn k/d wel goed verkloot met die challenges. Ik had 2.04 in seizoen 5 nu nog maar 1.85 8)7
Ik kijk daar eigenlijk nooit naar haha! zou niet weten wat ik heb.

Prima feestje! maar wel te begrijpen dat het niet doorgaat natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Zitten jullie nu al bijna op de 100k xp? What the fuck eppies. Niet zoveel gamen verdommmmmme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
Crashhill schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:26:
Zitten jullie nu al bijna op de 100k xp? What the fuck eppies. Niet zoveel gamen verdommmmmme!
Haha ik dacht dat ik al veel speelde. Maar heb volgens mij 20k XP? Ben lvl 19 meen ik uit m'n hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ricloo86 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 08:41:

Je kan hem wel resetten naar de begin stand, kaal zeg maar.
Staan meerdere filmpjes van op YT :)
Ricloo86 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:00:
[...]

Jeetje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
MrNobody28 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:29:
[...]

Haha ik dacht dat ik al veel speelde. Maar heb volgens mij 20k XP? Ben lvl 19 meen ik uit m'n hoofd.
Ik zit nu ook op 100% xp bonus dat werkt ook lekker mee. Heb nu 126 potjes in seizoen 5 gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
servival7 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:48:
[...]

Ik zit nu ook op 100% xp bonus dat werkt ook lekker mee. Heb nu 126 potjes in seizoen 5 gespeeld.
What the hell :+ .. Ik heb er 38.. Wel de eerste week gemist..

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik zit nu ook al op 82K xp :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Fruitschaal schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:53:
[...]

What the hell :+ .. Ik heb er 38.. Wel de eerste week gemist..
Maar belangrijker wat is de winrate? als ik 17 potjes op een avond speel is dat vaak geen goed teken :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:56:
[...]

Maar belangrijker wat is de winrate? als ik 17 potjes op een avond speel is dat vaak geen goed teken :P
Wat is je winreet dit seizoen @Crashhill ? 50%? Ik zit overigens op 29%

[ Voor 4% gewijzigd door Fruitschaal op 20-07-2018 09:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
Fruitschaal schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:57:
[...]

Wat is je winreet dit seizoen @Crashhill ? 50%? Ik zit overigens op 29%
Helaas. 43%. Dit seizoen is wel episch begonnen met een 5.29kd Maar die gaat natuurlijk nu wel hard op en neer. 1 kut avond en je zit weer op 4. Maar met ons episch roulerende squadje, blijven die wins toch wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Zit nu op 6 wins. Komt deels ook omdat mijn teamgenoten vaak weigeren te bouwen als ze beschoten worden. |:( |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
servival7 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:04:
Zit nu op 6 wins. Komt deels ook omdat mijn teamgenoten vaak weigeren te bouwen als ze beschoten worden. |:( |:(
BOUWEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
Gister ook 5 potjes gedaan, alle potjes bij elkaar nog geen 15 minuten geduurd. Wat ging het slecht, en telkens bleven mijn tegenstanders over met 10hp ongeveer. Moet wel zeggen dat ik de eerste 2 games in Duo's zat als solo speler, had niks in de gaten tot ik iemand down schoot ipv dood.
Daarna de stream uitgezet en rocket league gaan spelen haha. Vanavond een nieuwe poging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
MrNobody28 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:07:
Gister ook 5 potjes gedaan, alle potjes bij elkaar nog geen 15 minuten geduurd. Wat ging het slecht, en telkens bleven mijn tegenstanders over met 10hp ongeveer. Moet wel zeggen dat ik de eerste 2 games in Duo's zat als solo speler, had niks in de gaten tot ik iemand down schoot ipv dood.
Daarna de stream uitgezet en rocket league gaan spelen haha. Vanavond een nieuwe poging.
Maakt toch niet uit joh. Gewoon lekker blijven oefenen. Je kunt ook eens proberen om 50vs50 te spelen.. Hier heb je meestal meer kans om wat meer kills te maken. Mensen letten namelijk minder goed op/ het is meer chaos..

En natuurlijk: bouwen, bouwen, bouwen.. Klikt nu al als een cliché.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
Fruitschaal schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:24:
[...]

Maakt toch niet uit joh. Gewoon lekker blijven oefenen. Je kunt ook eens proberen om 50vs50 te spelen.. Hier heb je meestal meer kans om wat meer kills te maken. Mensen letten namelijk minder goed op/ het is meer chaos..

En natuurlijk: bouwen, bouwen, bouwen.. Klikt nu al als een cliché.
Ja ik speel sinds halverwege seizoen 3, heb nu 150 winsten overall. Maar als ik in m'n eerste 5 potjes al meer in het laadscherm zit dan in game dan sluit ik af voordat ik weer iets kapot gooi. Slechte gewoonte k weet het haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Hoeft niet altijd hoor :+
Had deze gister;

[YouTube: https://youtu.be/96X0804EYi8]

@servival7
Ken het, wij doen vaak Squads met vrienden. Eentje is er goed en de andere.. tja, niet zo zeg maar :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
MrNobody28 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 10:31:
[...]

Ja ik speel sinds halverwege seizoen 3, heb nu 150 winsten overall. Maar als ik in m'n eerste 5 potjes al meer in het laadscherm zit dan in game dan sluit ik af voordat ik weer iets kapot gooi. Slechte gewoonte k weet het haha.
Oh! Dat is toch prima. En af en toe af reageren snap ik wel *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Dakotaz deelde net het punten systeem van het fortnite toernooi vanavond.
Iedereen speelt 10 solo potjes in een public lobby.

Winnaar krijgt 5 punten
Elke kill is 1 punt
20 kills in een potje is 10 punten extra.

Ook krijgt degene met de meeste kills $50k en elke 20 kills in een potje is nog eens 10k extra.
Winnaar krijgt $60k wat afloopt tot nr 20 die $6k krijgt.

Ben benieuwd. Beloofd een stuk leuker om te kijken te worden dan vorige week, toen er 30 man in een torrentje zat te campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

servival7 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 12:04:
Dakotaz deelde net het punten systeem van het fortnite toernooi vanavond.
Iedereen speelt 10 solo potjes in een public lobby.

Winnaar krijgt 5 punten
Elke kill is 1 punt
20 kills in een potje is 10 punten extra.

Ook krijgt degene met de meeste kills $50k en elke 20 kills in een potje is nog eens 10k extra.
Winnaar krijgt $60k wat afloopt tot nr 20 die $6k krijgt.

Ben benieuwd. Beloofd een stuk leuker om te kijken te worden dan vorige week, toen er 30 man in een torrentje zat te campen.
Dan zal Tfue wel wat geld gaan winnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik krijg altijd rillingen bij die toernooien. Waarom moet de nadruk altijd zo gelegd worden op dat prijzengeld? Die streamers harken al genoeg binnen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Anton.net schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:14:
Ik krijg altijd rillingen bij die toernooien. Waarom moet de nadruk altijd zo gelegd worden op dat prijzengeld? Die streamers harken al genoeg binnen hoor
Omdat een toernooi met meer prijzengeld nu eenmaal meer aandacht en kijkers opleverd. Welke dan weer meer fortnite spelers aan moeten trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
servival7 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:22:
[...]

Omdat een toernooi met meer prijzengeld nu eenmaal meer aandacht en kijkers opleverd. Welke dan weer meer fortnite spelers aan moeten trekken.
Je zou zeggen dat het plafond qua spelers toch wel bereikt zou moeten zijn. Bedoel iedere gamer kent de game sowieso, en ook niet gamers kennen het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
MrNobody28 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:47:
[...]

Je zou zeggen dat het plafond qua spelers toch wel bereikt zou moeten zijn. Bedoel iedere gamer kent de game sowieso, en ook niet gamers kennen het.
Fortnite schijnt nog steeds elke maand te groeien. En door dit soort toernooien verschijnen ze toch weer even in de mainstream media.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal
Anton.net schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:14:
Dat is natuurlijk omdat het meer kijkers trekt. En het geeft mensen zoals jij en ik het idee dat ze zelf ook ooit kunnen meedingen in de prijzen pot. Wat in de praktijk natuurlijk niet zo snel zal gebeuren. Maar marketingtechnisch snap ik dat ze dit doen.

Overigens vind ik het goed dat ze nu gaan kijken naar de aantal kills die gemaakt worden. Zo kan diegene die 2 wordt met 10 kills nog altijd winnen van diegene die eerste wordt met 1 kill. Mooi dat ze hier de nadruk op leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Ik ben ook trots op Epic! Ik wil ook geld verdienen met Fortnite. Maar ik denk dat me dat alleen lukt als ik als Fortnite Cosplay ergens in een raam met rood licht ga staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:23:
Ik ben ook trots op Epic! Ik wil ook geld verdienen met Fortnite. Maar ik denk dat me dat alleen lukt als ik als Fortnite Cosplay ergens in een raam met rood licht ga staan.
Richard.. Zoals ik je ken, kun je beter je skills gaan inzetten op game-toernooien.. Serieus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Fortnite is bijna jarig, dat moet gevierd worden.
Vanaf 24 juli zijn er 3 challenges waarmee je 5000 XP, een emoticon en een spray krijgt.
Als je die 3 challenges hebt gedaan, krijg je een taart als backbling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

Niet echt heel boeiend en vooral omdat ze net een miljard hebben aangetikt maar beter dan niks :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik kan die 5k wel gebruiken in mijn jacht op de 5e drift skin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Haha, wat is dat nu met dat money toernooi van Fortnite? Ik heb het niet gevolgd, maar lees nu wel een aantal vreemde zaakjes.
Blijkbaar heeft 1 of andere onbekende kerel gewonnen, met stats die eigenlijk too good to be true zijn.
Nu denkt men natuurlijk dat hij was aan het cheaten. Blijkbaar streamde hij zijn gameplay niet, dus er zijn zogezegd geen beelden van zijn gameplay.
Ook speelde hij met muis en keyboard op ps4. (Dat opzich vind ik al cheaten in een toernooi)
EPIC keurt dat dus allemaal goed. Faal

Bij het volgend toernooi gaan nu toch al die streamers met muis en keyboard in de ps4 server spelen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Anton.net schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 19:42:
Haha, wat is dat nu met dat money toernooi van Fortnite? Ik heb het niet gevolgd, maar lees nu wel een aantal vreemde zaakjes.
Blijkbaar heeft 1 of andere onbekende kerel gewonnen, met stats die eigenlijk too good to be true zijn.
Nu denkt men natuurlijk dat hij was aan het cheaten. Blijkbaar streamde hij zijn gameplay niet, dus er zijn zogezegd geen beelden van zijn gameplay.
Ook speelde hij met muis en keyboard op ps4. (Dat opzich vind ik al cheaten in een toernooi)

Bij het volgend toernooi gaan nu toch al die streamers met muis en keyboard op ps4 spelen? 8)7
Als ie echt zo'n macro-keyboard en muis heeft op PS4 sta ik er niet van te kijken nee. Dan ben je gewoon niet eerlijk bezig. Daarom vind ik het jammer dat ik verder ook alleen maar PC spelers zie en verder geen Xbox spelers bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

@Anton.net dat cheaten komt vooral van zijn andere streams, hierin is hij EXTREEM slecht..

Bouwt niet, heeft totaal geen goede aim.. maar een toernooi komt hij opeens boven aan met Ciszorz, Ninja, etc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Mensen die zin hebben om een aantal potjes op de PC samen te spelen? :)

Nick = Protax010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 11:57
Protax schreef op zondag 22 juli 2018 @ 11:18:
Mensen die zin hebben om een aantal potjes op de PC samen te spelen? :)

Nick = Protax010
Vanavond!

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Wel irritant dat die rugzak bij PS4 niet af kan nu ik die 100k heb gehaald en mooie badjas heb voor mijn konijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ricloo86 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 08:28:
Wel irritant dat die rugzak bij PS4 niet af kan nu ik die 100k heb gehaald en mooie badjas heb voor mijn konijn!
ik moet nog 10k.

Spelen de console spelers hier eigenlijk met een aparte controller of gewoon met de standaard controller?
Zelf speel ik met een Razer Raiju. Ben wel benieuwd hoe anderen die ook met zo'n soort controller spelen de extra knoppen hebben ingesteld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal

Bij het volgend toernooi gaan nu toch al die streamers met muis en keyboard in de ps4 server spelen? 8)7
Dit bleek een typische online heksenjacht te zijn. Epic heeft het onderzocht en het bleek dat het gewoon fair play was. Hij had 120 kills wat allemaal unieke spelers waren. Wat betreft die muis/toetsenbord op ps4. Ik weet niet of het daadwerkelijk zo was, maar iedereen kan dat doen, dus wat houdt jou tegen om een tobo te gebruiken? Het is niet ineens makkelijker naar het schijnt om te aimen etc... ( ask @Vegetto ). De topicstarter van deze heksenjacht heeft overigens al zijn excuses aangeboden aan die Idropz. En Epic's reactie: https://www.reddit.com/r/...3Bsh=ec14de5c&st=JJVL3H5V

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
servival7 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 08:42:
[...]

ik moet nog 10k.

Spelen de console spelers hier eigenlijk met een aparte controller of gewoon met de standaard controller?
Zelf speel ik met een Razer Raiju. Ben wel benieuwd hoe anderen die ook met zo'n soort controller spelen de extra knoppen hebben ingesteld.
Ik speel met een dualshock 4 met een Strikepack ( icm builder pro). Ik gebruik eigenlijk alleen de linker trigger om te bukken.. Op de rechter trigger heb ik niets staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renzema
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 28-03 20:45
Ricloo86 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 08:28:
Give it a try: YouTube: HOW TO REMOVE YOUR BACK BLING IN FORTNITE! (CONSOLE & PC) | FORT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Thnx! vanavond maar eens proberen!

jullie hebben er geen last van dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renzema
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 28-03 20:45
Ricloo86 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 11:02:
[...]

Thnx! vanavond maar eens proberen!

jullie hebben er geen last van dan?
Jawel hoor is een algemeen bekende bug, maar bij pc is hij vrij gemakkelijk te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
[...]

ik moet nog 10k.

Speel (sinds kort) met een Nacon Pro met bukken op de linker en springen op de rechter trigger.

Heb er wel is over gedacht om macro's in te stellen voor het bouwen maar ben zo gewend aan builder pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Fruitschaal schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:15:
[...]

Dit bleek een typische online heksenjacht te zijn. Epic heeft het onderzocht en het bleek dat het gewoon fair play was. Hij had 120 kills wat allemaal unieke spelers waren. Wat betreft die muis/toetsenbord op ps4. Ik weet niet of het daadwerkelijk zo was, maar iedereen kan dat doen, dus wat houdt jou tegen om een tobo te gebruiken? Het is niet ineens makkelijker naar het schijnt om te aimen etc... ( ask @Vegetto ). De topicstarter van deze heksenjacht heeft overigens al zijn excuses aangeboden aan die Idropz. En Epic's reactie: https://www.reddit.com/r/...3Bsh=ec14de5c&st=JJVL3H5V
Enige wat ik jammer vind is dat ze blijkbaar mensen toelaten die niet streamen. Dan is het ook nooit te controleren. Ik kan me wel voorstellen dat ie op een gunstig tijdstip online is en daardoor wat meer n00bs kon afslachten en misschien met zijn controller wat heeft uitgehaald voor een voordeel. Sowieso bouwen mensen op console volgens mij minder, wat ze al een makkelijkere target maken.

Overigens heb ik best veel leuke dingen op de streams gezien. Ga niet de hele 5 uur kijken (vind dat wel wat lang) maar het commentaar is leuk en de beelden zijn nog best prima. Aardig wat toffe acties gezien. Vooral die 20 kills bonus en punten per kill maakt dat ze soms echt gaan pushen om niet alleen de winst te halen maar ook met zoveel mogelijk kills. Niks afwachten. Vooral het bewerken van bouwwerken is van sommigen echt fenomenaal. Ook zie je dat het bewegen van de laatste cirkel veel invloed heeft op de endgame, vaak in positieve zin. Wel wat dingen bijgeleerd, maar ik kijk het vooral voor de amusement

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Martinspire schreef op maandag 23 juli 2018 @ 11:56:
[...]

Enige wat ik jammer vind is dat ze blijkbaar mensen toelaten die niet streamen. Dan is het ook nooit te controleren. Ik kan me wel voorstellen dat ie op een gunstig tijdstip online is en daardoor wat meer n00bs kon afslachten en misschien met zijn controller wat heeft uitgehaald voor een voordeel. Sowieso bouwen mensen op console volgens mij minder, wat ze al een makkelijkere target maken.

Overigens heb ik best veel leuke dingen op de streams gezien. Ga niet de hele 5 uur kijken (vind dat wel wat lang) maar het commentaar is leuk en de beelden zijn nog best prima. Aardig wat toffe acties gezien. Vooral die 20 kills bonus en punten per kill maakt dat ze soms echt gaan pushen om niet alleen de winst te halen maar ook met zoveel mogelijk kills. Niks afwachten. Vooral het bewerken van bouwwerken is van sommigen echt fenomenaal. Ook zie je dat het bewegen van de laatste cirkel veel invloed heeft op de endgame, vaak in positieve zin. Wel wat dingen bijgeleerd, maar ik kijk het vooral voor de amusement
Hij streamt wel maar als je geen twitch affiliated bent kan je op console niet de verplichte delay aanzetten. hij heeft achteraf al zijn replays uitgezonden.
Volgens mij zijn er gewoon een aantal mensen die er niet zo goed tegen kunnen dat ze of zelf of hun favoriete streamer niet gewonnen heeft. En daar komt nog eens bovenop dat 2 spelers van de top 3 op een PS4 spelen.

Ik vond het een leuk toernooi om te zien. Denk ook wel dat dit het beste format is om te spelen. Ik ben benieuwd wat ze volgende week gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38

idropbodies ofzoiets, is binnen de Destiny wereld een bekende speler en wat/is onderdeel van BSK.
Dat het niet helemaal zuiver is ben ik wel eens met iedereen, blijft vreemd dat iedereen moest streamen, en de ps4 spelers niet ivm de vertraging van 2-5 minuten.
En er dan precies een PS4 speler wint.

Op Reddit stond een stuk vanuit Epic:

There is no evidence that would suggest to us that iDroPz_BoDiEs played the competition using a mouse and keyboard. Furthermore, we do not restrict input device for players on our platforms in an effort to promote accessibility for our entire audience.

[ Voor 12% gewijzigd door Griffx op 23-07-2018 13:44 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik zie vooral veel slechte verliezers. Als hij echt heeft zitten cheaten was Epic daar wel achter gekomen want die hebben alles onderzocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
[...]

ik moet nog 10k.

Zelf speel ik met een gemodde Sharq, met instant triggers.
Flipper links is crouch/materialen draaien en rechts is jump.

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Griffx schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:46:
[...]

Zelf speel ik met een gemodde Sharq, met instant triggers.
Flipper links is crouch/materialen draaien en rechts is jump.
Kickban!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Dan haal jij helemaal nooit meer je wins.
Mister 4 potjes spelen 1 kill }:O

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
Ik speel stock controller met builder pro! Van al die extra knopjes raak ik alleen maar in de war. Ik speel wel builder pro sinds 3 weken en mijn kd is zoals @Fruitschaal beweede +1.0 sinds ik de move heb gemaakt naar Builder Pro.

Mijn mening betreft gemodde controllers; ik vind het allemaal prima, maar je gaat echt niet in een keer in KD omhoog in een game als Fortnite. Misschien dat het gevoel wel fijner is.

Games als CoD en Destiny heb je veel meer voordeel als in Fortnite.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Griffx schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:50:
[...]

Dan haal jij helemaal nooit meer je wins.
Mister 4 potjes spelen 1 kill }:O
:+ . Mijn beste dag tot op heden.. Van de andere kant.. Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Crashhill schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:51:
Ik speel stock controller met builder pro! Van al die extra knopjes raak ik alleen maar in de war. Ik speel wel builder pro sinds 3 weken en mijn kd is zoals @Fruitschaal beweede +1.0 sinds ik de move heb gemaakt naar Builder Pro.

Mijn mening betreft gemodde controllers; ik vind het allemaal prima, maar je gaat echt niet in een keer in KD omhoog in een game als Fortnite. Misschien dat het gevoel wel fijner is.

Games als CoD en Destiny heb je veel meer voordeel als in Fortnite.
Klopt, daarmee had Fruitje wel gelijk, zitten gelijk beide rond de 4.5kd. Nu fruit zelf nog met builder pro :D

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Griffx schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:54:
[...]

Klopt, daarmee had Fruitje wel gelijk, zitten gelijk beide rond de 4.5kd. Nu fruit zelf nog met builder pro :D
Seizoen 5 Overall 3.86, Squads 4.15 ofzo :P Heb met wat mindere squadjes gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:57:
[...]

Seizoen 5 Overall 3.86, Squads 4.15 ofzo :P Heb met wat mindere squadjes gespeeld.
Noobs. Duidelijk nog niet met Thomas gespeeld..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Fruitschaal schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:09:
[...]

Ik speel met iedereen Fruitje, ja ook met jou. Alleen ben je de laatste tijd een beetje afwezig, met een dieptepunt gisterenavond (heb ik van horen/zeggen).

Overigens vind ik wel dat ze PS4 en PC moeten scheiden voor toernooien.
PS4 is overduidelijk een stuk makkelijker. (Speel zelf PS4 :) ).

Maar we houden van Epic toch?

Ik wacht op custom matchmaking! Dan gaan we 100% zeker een Fortnite Tweakers tournooitje houden!

[ Voor 9% gewijzigd door Crashhill op 23-07-2018 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Fruitschaal schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:09:
[...]

Ik heb nog nooit iemand zo stoicijns door Tilted heen zien rennen, langs loot lake waar 4 teams aan het vechten waren, dwars er tussen door blijven rennen. Echt geniaal om te zien, of hij onzichtbaar was voor iedereen.

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:14:
[...]

Ik speel met iedereen Fruitje, ja ook met jou. Alleen ben je de laatste tijd een beetje afwezig, met een dieptepunt gisterenavond (heb ik van horen/zeggen).

Ik wacht op custom matchmaking! Dan gaan we 100% zeker een Fortnite Tweakers tournooitje houden!
Seizoen 5 heeft voor mij nog een redelijke stroeve start, om het zo maar te zeggen. Maar dat zal wel bijtrekken na vrijdag/zaterdag..
Griffx schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:14:
[...]

Ik heb nog nooit iemand zo stoicijns door Tilted heen zien rennen, langs loot lake waar 4 teams aan het vechten waren, dwars er tussen door blijven rennen. Echt geniaal om te zien, of hij onzichtbaar was voor iedereen.
Ik vond het zo heerlijk om te zien dat iemand die zo vastberaden is met rechtdoor rennen, zo lang kon overleven. En die lach op zijn gezicht toen jij knocked down lag met je knieën in het water van Lootlake, terwijl hij jou terug de strijd in bracht. Onvergetelijk. Ik wil die smile nog een keer zien @Griffx ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Crashhill schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:14:
[...]

Waaruit blijkt dat overduidelijk dan? Het spelletje wordt op de ps4 anders gespeeld dan op de pc, aangezien bouwen op de ps4 nu eenmaal trager is, maar dat wil toch niet zeggen dat het ook meteen makkelijker is? Volgens Epic is er tijdens het toernooi 11 keer een 20 kills of meer potje geweest waarvan 8 op de pc en 3 op de ps4.

De top speler hebben ook bijna allemaal wel een paar potjes waar ze het hebben laten liggen.
Zo had Ninja 3 potjes achter elkaar met 8, 10 en 3 kills. Haalt hij daar gewoon rond de 18 punten zoals in zijn andere potjes dan staat hij ook gewoon top 3.

Vind het wel erg jammer dat een keer iemand wint die op een ps4 speelt en nu deugt in eens het format niet of is het een cheater.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
servival7 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:26:
[...]

Waaruit blijkt dat overduidelijk dan? Het spelletje wordt op de ps4 anders gespeeld dan op de pc, aangezien bouwen op de ps4 nu eenmaal trager is, maar dat wil toch niet zeggen dat het ook meteen makkelijker is? Volgens Epic is er tijdens het toernooi 11 keer een 20 kills of meer potje geweest waarvan 8 op de pc en 3 op de ps4.

De top speler hebben ook bijna allemaal wel een paar potjes waar ze het hebben laten liggen.
Zo had Ninja 3 potjes achter elkaar met 8, 10 en 3 kills. Haalt hij daar gewoon rond de 18 punten zoals in zijn andere potjes dan staat hij ook gewoon top 3.

Vind het wel erg jammer dat een keer iemand wint die op een ps4 speelt en nu deugt in eens het format niet of is het een cheater.
En wat is nu precies je punt? Dat mis ik even. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
servival7 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:26:
[...]

Dat het een cheater is zeg ik niet, Ik geef verder alleen mijn visie. Of ze het veranderen of niet zal me een worst wezen. Meedoen aan zo een tournooi of wat dan ook zal toch nooit gebeuren, want daar ben ik te slecht voor.

En dat een Ninja of wat dan ook niet wint, boeit me al helemaal niet. Ik hoop juist dat meer onbekenden winnen. Want NInja zal echt niet de beste speler zijn.

Ik denk dat wel 100 andere individuen beter zijn.

PC en PS4 gamen is in mijn ogen gewoon totaal niet vergelijkbaar en daarom vind ik dat je ze ook apart moet beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Fruitschaal schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:28:
[...]

En wat is nu precies je punt? Dat mis ik even. :)
Dat ik het format zoals het nu is wel prima en eerlijk vind. En dat al die gasten die zitten te zeiken op de winnaar (blijkbaar zijn dat er nogal veel) gewoon even zelf beter hun best moeten doen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
ik vind dat ze alles moeten scheiden, tenzij je er zelf voor kiest om met een pc speler of ps4 speler te spelen. Daarbij moeten ze ook keyboard en mouse bannen vanuit ps4 dat is ook niet eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Vegetto schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:52:
ik vind dat ze alles moeten scheiden, tenzij je er zelf voor kiest om met een pc speler of ps4 speler te spelen. Daarbij moeten ze ook keyboard en mouse bannen vanuit ps4 dat is ook niet eerlijk.
PS4 met M&K moeten gewoon in de PC lobby komen.
Je merkt echt gelijk verschil tussen een builder pro of een MK speler.
servival7 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:33:
[...]

Dat ik het format zoals het nu is wel prima en eerlijk vind. En dat al die gasten die zitten te zeiken op de winnaar (blijkbaar zijn dat er nogal veel) gewoon even zelf beter hun best moeten doen. ;)
Het gezeik komt voort uit het niet live streamen van zijn matches.
En ja hij heeft inderdaad replays laten zien, maar ook delen van zijn replays geskipt, vooral in zijn high kill games.
Gozert is een beest ook met Destiny, ik gun het hem, en moet wel lachen om alle zoutige persoontjes die afgedroogd zijn door een ps4 speler.

Alleen snap ik niet dat Epic afwijkt van hun regels, dat je perse moet streamen.

[ Voor 46% gewijzigd door Griffx op 23-07-2018 15:10 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Vegetto schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:52:
Laten we alle custom controllers bannen! >:)

Gaat snel kijken in de CollectiveMinds StrikePack F.P.S. Dominator manual, hoe dat ik wel er voordeel uit kan halen.

Zal voor de grap vanavond weer eens dat ding aansluiten. Hij doet soms alleen wel hele vage dingen. @Griffx jij had daar toch ook last van met je SharQ? Dat hij plots niet meer kon editen etc.

@Deluge was jij dat dan? Dat vierkantje niet meer goed werkte of iets in die zin?

Ga zelf maar even op onderzoek uit :P Even een factory reset.

[ Voor 9% gewijzigd door Crashhill op 23-07-2018 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
Crashhill schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:16:
[...]

Gaat snel kijken in de CollectiveMinds StrikePack F.P.S. Dominator manual, hoe dat ik wel er voordeel uit kan halen.

Zal voor de grap vanavond weer eens dat ding aansluiten. Hij doet soms alleen wel hele vage dingen. @Griffx jij had daar toch ook last van met je SharQ? Dat hij plots niet meer kon editen etc.
uhh nee. :D

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:16:
[...]

@Deluge was jij dat dan? Dat vierkantje niet meer goed werkte of iets in die zin?
Oh! Nu snap ik wat je bedoelt :+ . In begin season 4 zat er een bug in builder pro waardoor de edit mode niet altijd goed werkt. Dat was het probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Fruitschaal schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:25:
[...]

Oh! Nu snap ik wat je bedoelt :+ . In begin season 4 zat er een bug in builder pro waardoor de edit mode niet altijd goed werkt. Dat was het probleem.
Ik speelde toen nog Combat Pro. Speel pas sinds Season 5 Builder pro. Dan had waarschijnlijk Combat Pro ook die bug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:26:
[...]

Ik speelde toen nog Combat Pro. Speel pas sinds Season 5 Builder pro. Dan had waarschijnlijk Combat Pro ook die bug.
Oh. Nouja, er zat in elk geval een probleempje in Builder Pro. @Deluge gebruikte dat toen ook al.
Misschien is dit maar gewoon een excuus omdat je zelf alle knoppen induwde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Wat voor soort custom controllers worden hier nog meer gebruikt door iedereen hier die op console speelt?

Nacon Revolution?
StrikePack
SharQ
SCuff

die ken ik allemaal wel. Iemand nog iets episch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
Razer raiju maar die controller en die nacon is beide dikke poep, zo kansloos dat sony daar hun akkoord voor heeft gegeven, ik wacht op de Scuf vantage official licensed van sony die wordt episch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vegetto schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:35:
Razer raiju maar die controller en die nacon is beide dikke poep, zo kansloos dat sony daar hun akkoord voor heeft gegeven, ik wacht op de Scuf vantage official licensed van sony die wordt episch.
Wat is er poep aan de Razer Raiju? Ik heb er namelijk best plezier van.
Crashhill schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:33:
Wat voor soort custom controllers worden hier nog meer gebruikt door iedereen hier die op console speelt?

Nacon Revolution?
StrikePack
SharQ
SCuff

die ken ik allemaal wel. Iemand nog iets episch?!
Razer Raiju dus.

[ Voor 31% gewijzigd door servival7 op 23-07-2018 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vegetto
servival7 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:38:
[...]

Wat is er poep aan de Razer Raiju? Ik heb er namelijk best plezier van.

[...]

Razer Raiju dus.
Omdat het design slecht is, de triggers zitten op domme plekken, dan nog niet te spreken over de m1 m2 buttons de 1 gaat nog maar de 2, die locatie heeft echt een blinde uitgezocht. De l1 en r1 buttons voelen ook gewoon aan als een aliexpress knopje. Goed als jij er blij mee bent is het natuurlijk prima, ik vind ze beide zwaar onder de maat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Got it. Mocht je ooit willen switchen, kan ik je een Strikepack aanraden! Helft van de prijs ipv een custom controller en als je controller stuk gaat, kun je hem gewoon op de volgende klikken! Is wel wat lastig verkrijgbaar. Heb hem toen der tijd besteld bij een franse webshop.

Razer Raiju, het klinkt wel episch. Maar dat doet de Nacon Revolution ook. Maar die heb ik bij de MM in me handen gehad en werdt helemaal wild van die stick links boven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Vegetto schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:42:
[...]

Omdat het design slecht is, de triggers zitten op domme plekken, dan nog niet te spreken over de m1 m2 buttons de 1 gaat nog maar de 2, die locatie heeft echt een blinde uitgezocht. De l1 en r1 buttons voelen ook gewoon aan als een aliexpress knopje. Goed als jij er blij mee bent is het natuurlijk prima, ik vind ze beide zwaar onder de maat
Ik vind sowieso die custom controllers allemaal pleuris duur. Ik vind het prima zoals ik het nu heb; de degelijkheid van de Sony controllers met twee extra losse flippers.

Ik heb trouwens ook gehoord dat die SharQ etc niet zo mooi zijn van de binnenkant.

Pagina: 1 ... 22 ... 53 Laatste