Gister voor het eerst een duos in mn eentje gewonnen. Samen met iemand in de party bezig. Die ging even controller wisselen toen we in de bus zaten en vervolgens was ie ineens offline. Dus ik ging gewoon lekker rustig verder, wachtende tot ie weer terug en ingelogd was. Maar toen dat het geval was, zat ik dus al met een paar kills op zak als nummer 12 in de cirkel. De pot ging vervolgens vrij rustig maar er waren nog maar weinig duo's over (zo bleek later). Uiteindelijk waren we met 3 losse spelers over en nadat ik iemand afmaakte, waren we met zijn tweeen. Ik had gelukkig erg veel bouwmaterialen en ammo over. Helaas geen granaten meer, maar wel bv scar met 1k kogels en 900 hout.
Uiteindelijk had ie wel de hogere plek ten opzichte van mij en even een toren bouwen zou me waarschijnlijk veel health kosten. Dus koos ik ervoor om onder een stuk te blijven zitten en mn scar te gebruiken om zijn bouwwerk te slopen. Hij bouwde bij, schoot wat mijn kant op en ik bouwde bij en schoot zijn kant op.
Op den duur bewoog ik echter naar de cirkel toe, waarna hij wel moest komen. En gedurende de gevechten merkte ik al wel dat ik hem meer raakte dan hij mij maar hij was waarschijnlijk (ook) door zijn healing heen. Dus uiteindelijk bleef ik pushen en het verlossende schot maakte wel even een episch gevoel los. Eerste keer dus vanaf start tot finish in mn eentje tegen overmacht maar uiteindelijk wel winnen. Erg cool
Toen ik overigens mij weg naar de cirkel maakte, zat ik met een sniper tegen 2 man. Die waren eerst in gevecht met een ander clubje en die hadden zijn maatje down geschoten. Hij zag echter niet waar de sniper kogels vandaan kwamen (terwijl er toch echt bepaalde cover down ging). Maar omdat ik hem nog niet raakte, had ie geen hitmarker en ik zat vrij ver weg. Dus die gozer op de grond begon al druk te kruipen maar hij snapte de hint niet helemaal. Dus uiteindelijk na zijn laatste cover weggeschoten te hebben, was het easy peasy en klaar met die gast. Terwijl dat als ie opgelet had, had ie gewoon een paar muurtjes gebouwd waar ik niet zo snel doorheen kon komen om dan zijn maatje te reviven. Maar de headshot waar ik hem uiteindelijk mee afschoot was wel lekker
Sowieso gaat het de laatste tijd echt extreem goed qua kills. Nog niet alles om kunnen zetten naar winst, maar ondanks dat ik wel wat meer kan bouwen, gaat het niet verkeerd. Ik denk ook dat men vooral verwacht dat je gaat bouwen en ze niet zozeer rekening houden met het feit dat je liever wat headshots schiet alvoor je cover zoekt. Dan zijn ze soms echt de weg kwijt. Doordat shotguns nu veel minder gebruikt worden, heb ik het idee dat mn controller-schiet-skills beter tot zijn recht komen.
[
Voor 30% gewijzigd door
Martinspire op 19-07-2018 15:58
]