Klopt, maar dit is geen hardware topic, maar een Fornite topic.Fruitschaal schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:45:
[...]
Ik vind sowieso die custom controllers allemaal pleuris duur. Ik vind het prima zoals ik het nu heb; de degelijkheid van de Sony controllers met twee extra losse flippers.
Ik heb trouwens ook gehoord dat die SharQ etc niet zo mooi zijn van de binnenkant.
Waar is dat filmpje van Thomas dan.. Met je Fortnite ( en bout Sharq).. Ik wil Thomas zien lachen.Griffx schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:45:
[...]
Klopt, maar dit is geen hardware topic, maar een Fornite topic.
PSN: Fruitschaaltje
https://twitter.com/FortniteGame/status/1021394895146188801
Ah, diegene die de founder-pack hebben van Fortnite ( Save the world) krijgen Warpaint en Rose teamleader als Battle Royale pakje in de nieuwe update.. Very nice
Ah, diegene die de founder-pack hebben van Fortnite ( Save the world) krijgen Warpaint en Rose teamleader als Battle Royale pakje in de nieuwe update.. Very nice
Wist je dat je vorige post gewoon kunt wijzigen ipv dubbel posten.Fruitschaal schreef op maandag 23 juli 2018 @ 16:03:
Anyways. Thanks voor de info! WARPAINT BRAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
En ik ga die haai kopen.
Chomp Senior !
@Fruitschaal Founders pack, dat is toch de standaard versie van STW he?
Warpaint en Rose Team Leader hebben normaal ook een backbling, maar die zie ik niet meteen
Warpaint en Rose Team Leader hebben normaal ook een backbling, maar die zie ik niet meteen
Correct. Is voor iedereen die STW heeft gekocht, elke versie.Anton.net schreef op maandag 23 juli 2018 @ 16:15:
@Fruitschaal Founders pack, dat is toch de standaard versie van STW he?
Mooi, kan ik eens van mijn Prime #2 pakje wisselen.Fruitschaal schreef op maandag 23 juli 2018 @ 16:03:
Wel tijd dat #3 uitkomt trouwens
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Mooi, het zijn 2 goede skins.
Morgen worden ook weer nieuwe items gelekt in de files. Ik verwacht eigenlijk wel dat Twitch prime pack 3 daar tussen gaat zitten.
Ik vind die nieuwe standaard SMG trouwens extreem goed. Ik vind die echt wel beter dan de oude tac SMG. De nieuwe lijkt wat accurater en kan ook gebruikt worden voor een iets langere afstand. Ik gebruik hem soms zelfs in situaties waar ik vroeger normaal altijd een AR zou gebruiken.
Morgen komt ook een nieuwe Compact SMG. Die is epic en legendary. Waarschijnlijk dus de sterkere versie van die nieuwe gewone SMG. Die Compact SMG wordt dus wel zwaar OP
Morgen worden ook weer nieuwe items gelekt in de files. Ik verwacht eigenlijk wel dat Twitch prime pack 3 daar tussen gaat zitten.
Ik vind die nieuwe standaard SMG trouwens extreem goed. Ik vind die echt wel beter dan de oude tac SMG. De nieuwe lijkt wat accurater en kan ook gebruikt worden voor een iets langere afstand. Ik gebruik hem soms zelfs in situaties waar ik vroeger normaal altijd een AR zou gebruiken.
Morgen komt ook een nieuwe Compact SMG. Die is epic en legendary. Waarschijnlijk dus de sterkere versie van die nieuwe gewone SMG. Die Compact SMG wordt dus wel zwaar OP

Die niewe SMG is echt vet OP, ik geniet ontzetten van dat apparaat! Op 60 meter zo accuraat als iets.Anton.net schreef op maandag 23 juli 2018 @ 16:23:
Mooi, het zijn 2 goede skins.
Morgen worden ook weer nieuwe items gelekt in de files. Ik verwacht eigenlijk wel dat Twitch prime pack 3 daar ook tussen gaat zitten.
Ik hoop dat die Compact SMG wel wat meer spray heeft. Zo dat hij alleen van dichtbij heel goed is. Als die net zo accuraat als de nieuwe SMG. Dan laat iedereen gouden scars overal liggen voor de SMG.
Merk zelf ook al dat als ik een blauwe heb die op Slot #1 gaat en dan laat ik een scarretje gewoon liggen.
Ook mooie tread op reddit, over de nieuwe P90
https://www.reddit.com/r/...omments/90xy38/a_new_smg/
[ Voor 5% gewijzigd door Crashhill op 23-07-2018 16:31 ]
De Slurp juice wordt ook sterker morgen, dat is wel een goede zaak imo.
Nu zal hij 75 ipv 50hp healen. Health krijgt voorrang op shield.
Nu zal hij 75 ipv 50hp healen. Health krijgt voorrang op shield.
Leugens! Smaad! Laster!Fruitschaal schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:45:
[...]
Ik vind sowieso die custom controllers allemaal pleuris duur. Ik vind het prima zoals ik het nu heb; de degelijkheid van de Sony controllers met twee extra losse flippers.
Ik heb trouwens ook gehoord dat die SharQ etc niet zo mooi zijn van de binnenkant.
De nieuwe skins zijn nu al gelekt
Shade en Maverick horen bij die glider van tier 7. (Cobra Crew Set)
Archetype zou nog wel de skin voor Twitch Prime Pack 3 kunnen zijn, maar ik denk van niet eigenlijk..
Dan wordt het nog minstens 2 weken wachten op prime pack 3
Er zit niets tussen wat ik wil hebben jammer genoeg
Archetype zou nog wel de skin voor Twitch Prime Pack 3 kunnen zijn, maar ik denk van niet eigenlijk..

[ Voor 16% gewijzigd door Anton.net op 23-07-2018 23:05 ]
Over die custom controllers, heb hier een tweedehands Elite gekocht (kat in de zak achteraf), maar ik moet zeggen, die 4 paddles zijn fijn. Vrij snel terug naar twee want 4 trok mijn brein niet. Toen was controller gaar. Maar wel eigenlijk best snel gezien dat ik een custom wil.
Schijnt een nieuwe Elite uit te komen, maar ja, hoe lang gaat dat nog duren.
Schijnt een nieuwe Elite uit te komen, maar ja, hoe lang gaat dat nog duren.
Vind ze niet echt bijzonder.Anton.net schreef op maandag 23 juli 2018 @ 23:00:
De nieuwe skins zijn nu al gelekt
Gisteren wel eindelijk de 100k aan getikt waardoor ik nu de 4e drift skin heb met harvest tool
Solderen kun je leren Cor. Solderen kun je leren..
Niet echt hele spannende pakjes. Alleen die Bat attitude backbling is wel nice.. Maar dan zul je ook wel voor 1500 vbucks die dude met dat leren jasje erbij moeten kopen..
Health van hout is nu 150. (Was eerst 200) Dat gaat best een grote impact hebben.
Ik kan niet meteen zeggen of ik het goed of slecht vind, moet het eerst eens uitproberen
Supply drops zijn nu beter en 'eerlijker' geworden. Dat is wel goed
Ik ben ook benieuwd naar de questline van Canny Valley. Toevallig heb ik een paar dagen geleden Plankerton uitgespeeld
Ik kan niet meteen zeggen of ik het goed of slecht vind, moet het eerst eens uitproberen
Supply drops zijn nu beter en 'eerlijker' geworden. Dat is wel goed
Ik ben ook benieuwd naar de questline van Canny Valley. Toevallig heb ik een paar dagen geleden Plankerton uitgespeeld
Ziet er wel goed uit, ben benieuwd.Crashhill schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:09:
Nieuwe patchnotes online.
https://t.co/3U8zSHzJZN
Had gister een paar heerlijke sniper kills achter elkaar maar helaas weigerde de XBOX een opname te maken.
was niet mogelijk voor het spel terwijl vrienden dit wel konden, beetje jammer

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dus het is niet gebeurdFamous schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:39:
[...]
Ziet er wel goed uit, ben benieuwd.
Had gister een paar heerlijke sniper kills achter elkaar maar helaas weigerde de XBOX een opname te maken.
was niet mogelijk voor het spel terwijl vrienden dit wel konden, beetje jammer![]()
Minder health voor hout betekend dat je waarschijnlijk minder houten bouwwerken zult zien omdat je er dan volgens mij sneller doorheen schiet en dus niet meer eindeloos kunt blijven bouwen. En ook als je zelf wordt aangevallen is het dan misschien beter om terug te schieten ipv bouwen.
Ben benieuwd ook naar de performance in 50v50 want dat was toch wel erg laggy
Ben benieuwd ook naar de performance in 50v50 want dat was toch wel erg laggy
Metaal wordt sterker, Steen blijft gelijk. Dus ik denk dat ze willen bevorderen om ook met Steen en Metaal te bouwen. IPV alleen maar met Hout.
50v50 dat heb ik maar 5 potjes gespeeld over alle keren dat die modus er was. Ik vind dat die modus zo niet leuk. Solid Gold, dat zijn leuke LTMs.
50v50 dat heb ik maar 5 potjes gespeeld over alle keren dat die modus er was. Ik vind dat die modus zo niet leuk. Solid Gold, dat zijn leuke LTMs.
Start health van alle materials zijn sowieso omlaag.
Ijzer wel van 400 naar 500 health, maar duurt nu 25 seconden om te bouwen.
Ijzer wel van 400 naar 500 health, maar duurt nu 25 seconden om te bouwen.
Vind het jammer dat fortnite zich steeds meer van het bouwen af lijkt te keren.
Verder worden er steeds meer wapens met high fire rate toegevoegd of gebufft terwijl shotguns juist steeds generft worden. Dan heb je ook nog C4 wat achterlijk veel damage doet.
Ben bang dat het langzaam 1 groot sprayfest begint te worden.
Verder worden er steeds meer wapens met high fire rate toegevoegd of gebufft terwijl shotguns juist steeds generft worden. Dan heb je ook nog C4 wat achterlijk veel damage doet.
Ze zoeken een evenwicht tussen leuke gevechten en verdediging met bouwen.. Als eerst iemand een Taj Mahal /Fort Knox binnen 3 seconden bouwt EN je kunt er niks tegen doen is er naar mijn mening weinig evenwicht. Als je die Taj Mahal ook direct kan slopen met een goed geplaatste nade of C4: geen probleemservival7 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:47:
Ik speel nu op een andere manier sinds gebouwen sneller neer te halen zijn. Sniper gebruik ik minder, en speel meer aggressief met explosives/miniguns.. Wat mij betreft een leuke ontwikkeling.
Ik zie die birthday quests helemaal niet?
Maar waarom zou je nog een Taj Mahal bouwen als hij toch binnen 3 seconde weer neer gehaald wordt?Fruitschaal schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:50:
[...]
Ze zoeken een evenwicht tussen leuke gevechten en verdediging met bouwen.. Als eerst iemand een Taj Mahal /Fort Knox binnen 3 seconden bouwt EN je kunt er niks tegen doen is er naar mijn mening weinig evenwicht. Als je die Taj Mahal ook direct kan slopen met een goed geplaatste nade of C4: geen probleem
Ik speel nu op een andere manier sinds gebouwen sneller neer te halen zijn. Sniper gebruik ik minder, en speel meer aggressief met explosives/miniguns.. Wat mij betreft een leuke ontwikkeling.
SameVinno schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:52:
De founders skins heb ik wel gekregen
Als ie van Metaal is. Is die bijna onverwoestbaar. Ik denk dat ze willen dat je Hout gebruikt om te pushen/aanvallen. en Steen/Metaal voor defensieve bouwwerken. Ik vind het helemaal goed, ik ram er sowieso altijd op met me SMG.servival7 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:52:
[...]
Maar waarom zou je nog een Taj Mahal bouwen als hij toch binnen 3 seconde weer neer gehaald wordt?
Dat van die quests is een bekent probleem. Worden nu uitgerold:
https://twitter.com/FortniteGame/status/1021694207176699905
Dat hoeft dus niet, waarom zou je dat doen als ie toch snel wordt neergehaald? Dus je bouwt iets bescheidenere gebouwen die je wel gewoon verdedigen, maar niet overpowered zijn omdat ze 15 breed zijn en 6 hoog. Zo krijg je wat meer evenwicht tussen de spelers..servival7 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:52:
[...]
Maar waarom zou je nog een Taj Mahal bouwen als hij toch binnen 3 seconde weer neer gehaald wordt?
RelaxedVinno schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:52:
De male Founders Pack skin is wel dik!
Ah oke top!servival7 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:55:
Dat van die quests is een bekent probleem. Worden nu uitgerold:
Haha niet mijn sterkste kantFruitschaal schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:57:
[...]
Relaxed. Je kunt ze tot 7 augustus halen. Dat moet te doen zijn.
Wil alles meteen halen

Dus dat wordt 14 potjes solo potjes landen in een boom en naar beneden springen? Of ga je ook nog elk potje 100 damage proberen te doenVinno schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 12:25:
[...]
Ah oke top!
[...]
Haha niet mijn sterkste kant
Wil alles meteen halen
Lol! wist niet dat dit er was
Waar moet je invullen wanneer je jarig bent dan?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ricloo86 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 12:38:
[...]

Fortnite Save The World wordt 1 jaar
[ Voor 8% gewijzigd door Anton.net op 24-07-2018 12:46 ]
Ik ga helemaal stuk hier achter mijn bureau! Lekker Rico. TRrrrrrrrrrrrrRrooTTtssSSSRicloo86 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 12:38:
[...]
Cynisme wordt iig gewaardeerd
Er is nu de optie 'sprint by default'
Zeker de moeite om eens te proberen
Zeker de moeite om eens te proberen
Persoonlijk vind ik deze ontwikkeling wel goed, aangezien fortnite imho meer op Mindcraft begon te lijken dan een shooter.servival7 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:47:
Ik hoop dat met deze wijzigingen er weer een beter verdeling is tussen shooter en fortjes bouwen.
https://twitter.com/FortniteGame/status/1021719088220069889
Vannacht om 02:00 wordt de birthday challenge voor iedereen actief.. @Crashhill en @Vinno
Vannacht om 02:00 wordt de birthday challenge voor iedereen actief.. @Crashhill en @Vinno
Ik heb nog niet ingelogd, maar als trouwe supporter van Fortnite/Epic krijg ik ze waarschijnlijk wel gewoon te zien.Fruitschaal schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 13:31:
Ik vrees toch dat bouwen met hout nu echt nutteloos is geworden. Explosives gingen er al doorheen en ook de SMG sneed vrij snel door hout heen. Nu gaat dat allemaal nóg sneller.Fruitschaal schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 11:55:
[...]
Dat hoeft dus niet, waarom zou je dat doen als ie toch snel wordt neergehaald? Dus je bouwt iets bescheidenere gebouwen die je wel gewoon verdedigen, maar niet overpowered zijn omdat ze 15 breed zijn en 6 hoog. Zo krijg je wat meer evenwicht tussen de spelers..
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd al veel vaker zag dat bases snel werden vernietigd of dat iemand tijdens een build-off naar beneden ging om de base neer te halen. We gaan zien wat het doet met de balans.
Ik ben benieuwd of we ook een speciale item shop gaan krijgen morgen
In Save The World kan je nu lama's krijgen waar OG skins als Skulltrooper er Renegade Raider inzitten.
Wie weet komen die skins ook weer naar BR.
Vooral over Renegade Raider zijn veel geruchten. EPIC heeft bevestigd dat die skin kan terugkomen. (Net zoals ze bij Red Knight hadden gedaan)
Een paar weken terug waren ook nieuwe kerstrekwisieten gevonden in de files. Dit zou kunnen zijn voor een soort 'Christmas in July' event. Misschien komen de kerstskins dan ook wel terug.
In Save The World kan je nu lama's krijgen waar OG skins als Skulltrooper er Renegade Raider inzitten.
Vooral over Renegade Raider zijn veel geruchten. EPIC heeft bevestigd dat die skin kan terugkomen. (Net zoals ze bij Red Knight hadden gedaan)
Een paar weken terug waren ook nieuwe kerstrekwisieten gevonden in de files. Dit zou kunnen zijn voor een soort 'Christmas in July' event. Misschien komen de kerstskins dan ook wel terug.
Top thnx!Fruitschaal schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 13:31:
Eerlijk gezegd zit ik niet echt te wachten op kerstartikelen met 35 gradenAnton.net schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 13:39:
Ik ben benieuwd of we ook een speciale item shop gaan krijgen morgen
Blijft toch mooi dat Epic dit soort dingen erin doet.Martinspire schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:15:
The legacy of Chappadoodle lives on:
https://www.reddit.com/r/..._greatest_rescue_mission/
Martinspire schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:15:
The legacy of Chappadoodle lives on:
https://www.reddit.com/r/..._greatest_rescue_mission/
Blijkbaar maakt die nieuwe SMG structures sneller kapot dan dat je kan bouwen.
Je kan je dus niet verdedigen tegen dat wapen.
Dat slaat toch nergens op, haal dat wapen maar uit de game
Dan kunnen ze ook gelijk de LMG uit de game halen.Anton.net schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:43:
Blijkbaar maakt die nieuwe SMG structures sneller kapot dan dat je kan bouwen.
Don't let perfect be the enemy of good.
Zijn er serieus mensen die dat ding gebruiken dan?iCore schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:48:
[...]
Dan kunnen ze ook gelijk de LMG uit de game halen.
Ik kan er echt niet mee mikken gewoon.
[ Voor 8% gewijzigd door servival7 op 24-07-2018 15:07 ]
Voor mij prima dat de LMG veel damage doet tegen structures, het ding is er ook voor gemaakt. Maar in andere situaties is het vrij nutteloos omdat de nauwkeurigheid een complete ramp is.iCore schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:48:
[...]
Dan kunnen ze ook gelijk de LMG uit de game halen.
Die Compact SMG is in de eerste plaats bedoeld om te gebruiken tegen enemies, niet structures. Maar zijn DPS is zo hoog dat het sneller door structures sprayt dan jij kan bouwen. Dat is bij de LMG niet het geval denk ik?
Denk dat het wat wordt opgeblazen. Maar dat die OP is, dat is wel duidelijk. Epic zal wel snel een nerf of buff ergens toevoegen als het teveel geklaag opleverd. Wat dat betreft vertrouw ik Epic wel.Anton.net schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 15:21:
[...]
Voor mij prima dat de LMG veel damage doet tegen structures, het ding is er ook voor gemaakt. Maar in andere situaties is het vrij nutteloos omdat de nauwkeurigheid een complete ramp is.
Die Compact SMG is in de eerste plaats bedoeld om te gebruiken tegen enemies, niet structures. Maar zijn DPS is zo hoog dat het sneller door structures sprayt dan jij kan bouwen. Dat is bij de LMG niet het geval denk ik?
Gisteravond nog eerste mee geworden in Duo met een double kill laatste twee poppetjesservival7 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 15:07:
[...]
Zijn er serieus mensen die dat ding gebruiken dan?
Heerlijk om mee te sprayen.
LMG en Minigun zijn vooral om met meerdere spelers aan te vallen. Dus 1 gaat schieten en maait het bouwwerk neer, de ander zet druk door hem dan ook af te schieten zodra de cover weg is.servival7 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 15:07:
[...]
Zijn er serieus mensen die dat ding gebruiken dan?
Minigun heb ik al tijden niet meer gebruikt omdat je daar gewoon veel teveel ammo voor nodig hebt.
Er zit een foutje in C4 dus ze zijn tijdelijk uit het spel gehaald. Van mij mogen ze hem eruit houden.
Die nieuwe smg is trouwens wel erg op. Kan mij niet voorstellen dat die geen nerf krijgt binnenkort
Die nieuwe smg is trouwens wel erg op. Kan mij niet voorstellen dat die geen nerf krijgt binnenkort
Wel vaag! Ik heb die birthday challenge nog niet en andere wel!
Bekend probleem?
Bekend probleem?
2u deze nacht komen ze online normaalRicloo86 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 23:12:
Wel vaag! Ik heb die birthday challenge nog niet en andere wel!
Bekend probleem?
Dan zal het er vanavond wel bij staan!
Ze staan er nu al lol 
Vanochtend 2 potjes gespeeld en nog 8 taartjes dansen dan heb ik m al weer, challenges zijn echt veeeeels te makkelijk.
Vanochtend 2 potjes gespeeld en nog 8 taartjes dansen dan heb ik m al weer, challenges zijn echt veeeeels te makkelijk.
Ik vond de nieuwe SMG wel meevallen, op de PS4 kun je er nog gewoon redelijk tegenop bouwen. Dikke prima die gun, zo extreem is het niet. Naja, eigenlijk wel, maar niet gruwelijk irritant.
Lekker joh! Die nieuwe SMG!
Het is inderdaad een prima gun. Ook nog gewoon gewonnen met een pump van een gouden SMG.. Dus het is echt wel doable..Crashhill schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:51:
Ik vond de nieuwe SMG wel meevallen, op de PS4 kun je er nog gewoon redelijk tegenop bouwen. Dikke prima die gun, zo extreem is het niet. Naja, eigenlijk wel, maar niet gruwelijk irritant.
Heb jij gewonnen met een pump van een gouden SMG? Ik dacht dat je alle potjes op de grond lagFruitschaal schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:22:
[...]
Het is inderdaad een prima gun. Ook nog gewoon gewonnen met een pump van een gouden SMG.. Dus het is echt wel doable..

Wat een heerlijk weer is het buiten hè..Crashhill schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:45:
[...]
Heb jij gewonnen met een pump van een gouden SMG? Ik dacht dat je alle potjes op de grond lag![]()
![]()
Yooeehooooeeeeee
Vanavond, playground, pleintje Tilted Towers, eerst @Griffx , daarna kom ik voor jou Richard.
Wil je echt Tilted gaan doen? Heb je het echt zo hoog in je bol, dat je me op mijn eigen pleintje kan afmaken?Fruitschaal schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:48:
[...]
Wat een heerlijk weer is het buiten hè..
Vanavond, playground, pleintje Tilted Towers, eerst @Griffx , daarna kom ik voor jou Richard.
Ik eet Richard's als ontbijt.. Bring it on!Crashhill schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:52:
[...]
Wil je echt Tilted gaan doen? Heb je het echt zo hoog in je bol, dat je me op mijn eigen pleintje kan afmaken?
Dat is echt het geniale van een Nintendo Switch.Fruitschaal schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:48:
[...]
Wat een heerlijk weer is het buiten hè..
Ik lig lekker in de tuin in mijn loungeset, met Fortnite
Heerlijk man, lekker fortjes slopen, en ze gebruiken als handgranaten.servival7 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 18:38:
Er zit een foutje in C4 dus ze zijn tijdelijk uit het spel gehaald. Van mij mogen ze hem eruit houden.
Je vergeet @Punkbuster en @Deluge nare man die je daar rond loopt
Ben wel benieuwd hoe bij Playground de teams nu werken. Of je echt duo's etc. kunt doen. Zou wel lachen zijn.
Je kunt tijdens Playground van teams wisselen. Dus je kunt duo's, 1vs3, alles..Crashhill schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:40:
[...]
Je vergeet @Punkbuster en @Deluge nare man die je daar rond loopt
Ben wel benieuwd hoe bij Playground de teams nu werken. Of je echt duo's etc. kunt doen. Zou wel lachen zijn.
iedereen tegen richard met zijn vortex, wordt genieten
Jou en Fruit moet ik wel kunnen hbeben denk ikVegetto schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:52:
iedereen tegen richard met zijn vortex, wordt genieten
Dat is nice! Met zijn alle tegen @Deluge ! Net zoals in de party!Fruitschaal schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:51:
[...]
Je kunt tijdens Playground van teams wisselen. Dus je kunt duo's, 1vs3, alles..

Er komt een een sniper die door muren heen kan schieten
https://www.stormshield.one/db/pvp/schematics/9877

Lijkt me een super sniper! 4 sec reload time. Prima hoor. Niet meer veilig healen in je 1x1servival7 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:24:
Er komt een een sniper die door muren heen kan schieten![]()
Kan nu ook al niet meer toch? 1e wandje is al neer voordat de 4e er staat.Crashhill schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:32:
[...]
Lijkt me een super sniper! 4 sec reload time. Prima hoor. Niet meer veilig healen in je 1x1
Nog gespeeld? Zo erg is de building-nerf niet. Niet zo dramatisch als iedereen beweert.servival7 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:38:
[...]
Kan nu ook al niet meer toch? 1e wandje is al neer voordat de 4e er staat.
Serieus, zou wel heel apart zijn, met alle fort sloop mogelijkheden (voorstander) nu ook door fortjes heen schieten is wel heel vies.servival7 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:24:
Schiet hij ook door bomen?
gespeeld ja en vind het 10x niks. En als ik reddit zo bekijk ben ik niet de enige.Fruitschaal schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:40:
[...]
Nog gespeeld? Zo erg is de building-nerf niet. Niet zo dramatisch als iedereen beweert.
Denk het niet aangezien bomen veel meer hp hebben.Griffx schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:44:
[...]
Serieus, zou wel heel apart zijn, met alle fort sloop mogelijkheden (voorstander) nu ook door fortjes heen schieten is wel heel vies.
Schiet hij ook door bomen?
Epic is echt helemaal de weg kwijt met deze game
Ik was wat sceptisch toen ik het las, gisteravond gespeeld maar merk echt weinig verschil dat moet ik gewoon toegeven dus het valt allemaal reuze mee, maarja makkelijkste is met de social media meebrullen..
want?Anton.net schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:02:
Epic is echt helemaal de weg kwijt met deze game
ben persoonlijk blij dat de meta van het bouwen, bouwen, bouwen en iemand neerschieten op 70 meter hoogte voorbij is.
[ Voor 26% gewijzigd door Griffx op 25-07-2018 12:12 ]
Een sniper met een wallhack lolGriffx schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:11:
[...]
want?
ben persoonlijk blij dat de meta van het bouwen, bouwen, bouwen en iemand neerschieten op 70 meter hoogte voorbij is.
Sniper met een wallhack
SMG met een te hogere rate of fire / wallhack
Ik heb het idee dat ze het op dit moment naar het extreme aan het toetrekken zijn, kijken hoe ver ze kunnen gaan. Die sniper zal wel LTM zijn. Komt hoe the fuck kun je dat in een toernooi goedlullen?
DIe sniper ben ik een beetje sceptisch over. Maar die SMG's enzo. Ik vind het echt reuze meevallen. Kan 9/10 ook prima die kerel uitbouwen. Hogere pace is de game nu i.i.g. zeker.
Ik vind beide uiterste prima, de ene keer verlies je, de andere keer win je. Speel dan ook niet super competitief maar vooral voor de lol. Als je wel competitief ingesteld bent. RIP , kun je de komende tijd beter een andere game spelen
. Seizoen 6 zal alles wel weer veranderen. IK VIND MOOI.
SMG met een te hogere rate of fire / wallhack
Ik heb het idee dat ze het op dit moment naar het extreme aan het toetrekken zijn, kijken hoe ver ze kunnen gaan. Die sniper zal wel LTM zijn. Komt hoe the fuck kun je dat in een toernooi goedlullen?
DIe sniper ben ik een beetje sceptisch over. Maar die SMG's enzo. Ik vind het echt reuze meevallen. Kan 9/10 ook prima die kerel uitbouwen. Hogere pace is de game nu i.i.g. zeker.
Ik vind beide uiterste prima, de ene keer verlies je, de andere keer win je. Speel dan ook niet super competitief maar vooral voor de lol. Als je wel competitief ingesteld bent. RIP , kun je de komende tijd beter een andere game spelen
Helemaal mee eens. Reddit staat vol met shitposts en gejank. Maar eerlijk, zo'n groot verschil merk ik echt niet. Misschien ligt het aan de speelstijl?Vegetto schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:10:
Ik was wat sceptisch toen ik het las, gisteravond gespeeld maar merk echt weinig verschil dat moet ik gewoon toegeven dus het valt allemaal reuze mee, maarja makkelijkste is met de social media meebrullen..
Ik snap dat jij weinig verschil merkt, als je spectate ervaar je dat ook niet zoFruitschaal schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:44:
[...]
Helemaal mee eens. Reddit staat vol met shitposts en gejank. Maar eerlijk, zo'n groot verschil merk ik echt niet. Misschien ligt het aan de speelstijl?
Griffx schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:01:
[...]
Ik snap dat jij weinig verschil merkt, als je spectate ervaar je dat ook niet zo![]()

Als je dit verschil nog niet merkt vraag ik mij serieus wat ze moeten aanpassen wil je het wel gaan merken. Maar het zal wel aan mijn speelstijl liggen inderdaad.
https://clips.twitch.tv/ObedientTransparentHamFunRun
Mag ik hierbij opmerken dat Daequan, een double pump speler is vanaf het begin.servival7 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:11:
Als je dit verschil nog niet merkt vraag ik mij serieus wat ze moeten aanpassen wil je het wel gaan merken. Maar het zal wel aan mijn speelstijl liggen inderdaad.
Hij in deze shot met 3 P90's loopt.
Als iemand 3 P90's loopt dan bouw je daar niet tegen op, zelfde als iemand met 3 nade launchers of 3 scars loopt.
Epic is opzoek naar de grenzen tussen bouwen, schieten en quick gameplay.
Ze zullen heus nog wel een range nerf uitvoeren op de P90.
De range is imho gewoon te groot, hij zou op een meter of 4-5 best mogen blijven wat het is, en daar buiten een mega drop off of recoil moeten krijgen.
[ Voor 20% gewijzigd door Griffx op 25-07-2018 13:19 ]
Je moet ook niet vergeten dat die streamers sowieso top tier gamers zijn. Die knallen 9/10 gasten ook af met een Revolver. Zodra de filmpjes gaan komen dat gasten met 1% win percentage streamers gaan neerknallen met P90's. Dan wordt het tijd om iets te veranderen en dan heeft Epic waarschijnlijk al wel een manier bedacht.
Kwa nerf voor de P90 eens met Griff.
Lekker gamen boys! Wanneer het plezier stopt, moet je ook stoppen. Zolang je nog plezier hebt! Lekker knallen TTtTttrrrrrrRRRrrrRRrrRRRRRRrRrRRRRRRRrrrR Party mode!
Kwa nerf voor de P90 eens met Griff.
Lekker gamen boys! Wanneer het plezier stopt, moet je ook stoppen. Zolang je nog plezier hebt! Lekker knallen TTtTttrrrrrrRRRrrrRRrrRRRRRRrRrRRRRRRRrrrR Party mode!
Is dat niet gewoon een sniper voor een speciale modus dan? Misschien komt die sniper-mode weer terug?servival7 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 11:24:
Tjah je kunt het op het wapen gooien of het feit dat die andere gozer gewoon niet slim bezig was. Zoveel cover neergeschoten en dan nog niet naar achter gaan om van het gebouw gebruik te maken. Die P90 is ook vooral bedoelt om cover kapot te schieten en wat meer te bieden op middellange afstand. Als ie die P90 niet had gepakt, had ie wel een Scar gepakt en volgens mij was de uitkomst dan vergelijkbaar geweest.servival7 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:11:
Waarom mag een 1% win speler geen streamer afschieten? Die kan toch ook fouten maken of zijn tegenstander onderschatten? Vaak zat dat iemand ineens een rocket launcher of andere gun uit zijn broek trekt die ik niet had verwacht op een bepaalde afstand. We moeten niet gaan doen alsof de no-life spelers maar easy wins moeten blijven halen. De game is niet bedoelt om het onmogelijk te maken voor minder ervaren spelers om te winnen. Er is altijd een bepaalde hoeveelheid geluk betrokken geweest met ook een bepaalde onzekerheid mbt wapens en abilities. Spray en recoil die zorgt dat de partijen wat meer bij elkaar komen te liggen. En ook dit is een manier om het bouwen wat minder dominant te maken zonder het onmogelijk te maken om ermee te winnen.Crashhill schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:45:
Je moet ook niet vergeten dat die streamers sowieso top tier gamers zijn. Die knallen 9/10 gasten ook af met een Revolver. Zodra de filmpjes gaan komen dat gasten met 1% win percentage streamers gaan neerknallen met P90's. Dan wordt het tijd om iets te veranderen en dan heeft Epic waarschijnlijk al wel een manier bedacht.
Ik vind het vooral gezeur. Zo van "ik kan niet meer winnen op de overpowered en oneerlijke manier die altijd werkte". Beetje alsof je gaat janken dat je favo wapen generft wordt. Pas je maar aan. Laat maar zien dat je all-round bent en niet hopeloos bent zodra 1 facet van de game veranderd. Het gaat er niet alleen om dat jij plezier hebt in de game, maar ook anderen. En dat lijken sommigen nog wel eens te vergeten.
5 eliminations in Haunted? Dat is best veel voor zo'n kleine plek.
Ik vermoed overigens ook dat 500 damage to opponents in a single match ook nog voor velen lastig gaat worden.
Ik vermoed overigens ook dat 500 damage to opponents in a single match ook nog voor velen lastig gaat worden.
Mag wel, en sommigen mogen wel eens wat meer gaan verliezen. Alleen als iets TE wordt, is het nooit goed, vandaar Double pump nerf, en wss over 2 weken SMG nerf. Ik vind het totaal niet erg en pas me wel aan. Ben het verder volledig met je eens. Vooral plezier is het belangrijkst en juist dat vergeten die grote streamers wel eens. (maar het is natuurlijk ook hun baan, dus ik snap de frustratie dan wel).Martinspire schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:16:
[...]
Waarom mag een 1% win speler geen streamer afschieten? Die kan toch ook fouten maken of zijn tegenstander onderschatten? Vaak zat dat iemand ineens een rocket launcher of andere gun uit zijn broek trekt die ik niet had verwacht op een bepaalde afstand. We moeten niet gaan doen alsof de no-life spelers maar easy wins moeten blijven halen. De game is niet bedoelt om het onmogelijk te maken voor minder ervaren spelers om te winnen. Er is altijd een bepaalde hoeveelheid geluk betrokken geweest met ook een bepaalde onzekerheid mbt wapens en abilities. Spray en recoil die zorgt dat de partijen wat meer bij elkaar komen te liggen. En ook dit is een manier om het bouwen wat minder dominant te maken zonder het onmogelijk te maken om ermee te winnen.
Ik vind het vooral gezeur. Zo van "ik kan niet meer winnen op de overpowered en oneerlijke manier die altijd werkte". Beetje alsof je gaat janken dat je favo wapen generft wordt. Pas je maar aan. Laat maar zien dat je all-round bent en niet hopeloos bent zodra 1 facet van de game veranderd. Het gaat er niet alleen om dat jij plezier hebt in de game, maar ook anderen. En dat lijken sommigen nog wel eens te vergeten.
Verder is Fortnite en ik een gelukkig huwelijk.
De analyse van FruitFruitschaal schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:31:
5 eliminations in Haunted? Dat is best veel voor zo'n kleine plek.

Ik vind de analyse niet zo scherp.

[ Voor 12% gewijzigd door Crashhill op 25-07-2018 14:40 ]
Allereerst ben ik blij dat je gelukkig getrouwd bent. Ik deel die mening.Crashhill schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:39:
[...]
Mag wel, en sommigen mogen wel eens wat meer gaan verliezen. Alleen als iets TE wordt, is het nooit goed, vandaar Double pump nerf, en wss over 2 weken SMG nerf. Ik vind het totaal niet erg en pas me wel aan. Ben het verder volledig met je eens. Vooral plezier is het belangrijkst en juist dat vergeten die grote streamers wel eens. (maar het is natuurlijk ook hun baan, dus ik snap de frustratie dan wel).
Verder is Fortnite en ik een gelukkig huwelijk.
[...]
De analyse van Fruit500 damage, is 3 kills als er een paar wat shields hebben. Dat is eitje. 5 eliminations kan over 1000 games gehaald worden hé?
Ik vind de analyse niet zo scherp.
Wat betreft de 'analyse'. Ik hoop dat je je realiseert dat niet iedereen zo'n uber-god is als jij. Dat is de reden dat ik verwacht de er mensen zijn die daar wel moeite mee gaan hebben in één game. Wellicht is het makkelijker in een 50vs50 game.
Och och, ubergod, was 't maar zo een feest, nam ik nu nog ontslag en ging ik streamen. Iederen kan in 50v50 of squad game 500 damage halen in een game, er is tenslotte nu ook de P90!Fruitschaal schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:54:
[...]
Allereerst ben ik blij dat je gelukkig getrouwd bent. Ik deel die mening.
Wat betreft de 'analyse'. Ik hoop dat je je realiseert dat niet iedereen zo'n uber-god is als jij. Dat is de reden dat ik verwacht de er mensen zijn die daar wel moeite mee gaan hebben in één game. Wellicht is het makkelijker in een 50vs50 game.

Moeilijkste challenge is zoals altijd, de kistjes. Die sla ik ook deze week weer gewoon over. Komt eind van de week wel weer goed.

Er zijn natuurlijk ook maar 1000000000000000000000000000000 basketball ringenFruitschaal schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 15:13:
[...]
Ik moet nog een cursusje drie-punters scoren bij LeBron James. Moet er echt op gaan letten waar die basketbal-ringen hangen
[ Voor 18% gewijzigd door Crashhill op 25-07-2018 15:14 ]
Ik moet nog een cursusje drie-punters scoren bij LeBron James. Moet er echt op gaan letten waar die basketbal-ringen hangenCrashhill schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 15:05:
[...]
Och och, ubergod, was 't maar zo een feest, nam ik nu nog ontslag en ging ik streamen. Iederen kan in 50v50 of squad game 500 damage halen in een game, er is tenslotte nu ook de P90!![]()
Moeilijkste challenge is zoals altijd, de kistjes. Die sla ik ook deze week weer gewoon over. Komt eind van de week wel weer goed.