Haha hier precies hetzelfde. Nieuwe geluidje is wel even wennen trouwens, maar hij ziet er wel gaaf uit. Alleen past de PvP damage niet echt met hoe dat ding eruit zietservival7 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 08:40:
Viking skin ga ik niet halen omdat je op tier 100 ook al een viking krijgt. Heb wel even zijn bijl meegepakt.
Ik ben niet heel ver met STW, level 21 oid en pas bij de 2e wereld. Maar vond het op zich wel leuk. Alleen die stormshields vond ik dermate irritant dat ik niet meer verder ben gegaan. Als je hem alleen moet doen, lukt het je gewoon niet. Komen er wat mensen bij dan win je hem altijd met 2 vingers in de neus. Zeker nu je zoveel bouwmaterialen mag meenemen. Maar 2 van die grote zombies achter elkaar en je hele verdediging licht in puin met eigenlijk geen mogelijkheid om ze daar nog weg te krijgen, gezien het ook meteen de zwakste schakel is en je niet nog tijd krijgt om meer dan level 1 of 2 te bouwen.Yaz schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:00:
[...]
Ze zijn toch al hard bezig met 2 andere valuta te introduceren in Fortnite. Ik ben ook erg benieuwd waar het naar toe gaat. Als ze mijn vbucks maar lekker laten voor wat het is. Ik heb er nu een kleine 5000 (koop zelden llama's) en dan kan ik nog tot het einde van het jaar door met de battle pass. Tegen die tijd zijn er weer plenty andere spellen waar ik aan ga beginnen dus mooi moment om te stoppen met Fortnite
Nu we het toch over StW hebben. Zijn er hier wat mensen op de xbox die graag samen willen knallen? Ik ben zelf net in Canny aangekomen en wacht op 5.1 voor de nieuwe quest line. Verder ben ik bezig met de Horde modus (leuk concept, slecht uitgewerkt qua matchmaking) en zou het leuk vinden om met een vast groepje regelmatig een beetje te rond te hobbelen.
Voor BR merk ik wel dat ik wat meer zou moeten bouwen, maar sommigen zijn ook echt alleen maar bezig met bouwen en niet zozeer om iemand anders te verslaan. Als ik ergens onder sta maar gewoon mn guns vast hou, dan win ik het eigenlijk nog best vaak. Alleen als iemand me weer op de grond komt opzoeken en er totaal geen geluid was voor zijn vallen (vaak met damage ook), dan wil ik het wel afleggen. Maar als iemand boven me zit, raak ik niet in paniek of zo en meestal zijn ze zo druk met bouwen dat ze niet letten of ze nou een goede line of sight krijgen. En door het bouwen trekken ze weer andere mensen aan. Zo al een paar keer een man of 3 of 4 afgemaakt omdat ze te druk met mij bezig waren dat ze de rest van de omgeving niet zagen.
En het blijft leuk om de vloer onder iemand vandaan te schieten omdat ie bij het omhoog gaan niet had opgelet of ie meerdere bevestigingen had gemaakt
Gister weer eens 1e geworden in Solo nadat ik echt veel te vaak 2e of 3e was geworden. 6 wins op 250 potten is niet veel, maar 50x top 10 was niet verkeerd dacht ik. Zeker als je meerekent dat zo'n 100 of misschien wel 150 vooral door het halen van challenges weggegooid kunnen worden. Duo's vind ik vooralsnog het leukst. Niet te druk, maar ook niet te leeg. Voor mn gevoel kom ik daar echt 1 op de 2 potten wel in de top 10 terecht. Maar de laatste paar afmaken blijft vaak toch wel lastig. En heel vaak zit het geluk niet mee. Niet alleen al qua wapens die je vind. Maar ook dat je al vanaf een lager punt begint (en net met moeite de cirkel kunt betreden) en dat de cirkel dan ook nog van je wegtrekt. Van mij mogen ze dat wel meer tweaken dat mensen die zich hebben ingebouwd niet zo makkelijk in de cirkel kunnen blijven. Want als mensen hun cover moeten verlaten, ligt zo'n pot ook in 1 keer open. En schieten, dat kan ik wel