Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

servival7 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 08:40:
Viking skin ga ik niet halen omdat je op tier 100 ook al een viking krijgt. Heb wel even zijn bijl meegepakt.
Haha hier precies hetzelfde. Nieuwe geluidje is wel even wennen trouwens, maar hij ziet er wel gaaf uit. Alleen past de PvP damage niet echt met hoe dat ding eruit ziet :P
Yaz schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:00:
[...]

Ze zijn toch al hard bezig met 2 andere valuta te introduceren in Fortnite. Ik ben ook erg benieuwd waar het naar toe gaat. Als ze mijn vbucks maar lekker laten voor wat het is. Ik heb er nu een kleine 5000 (koop zelden llama's) en dan kan ik nog tot het einde van het jaar door met de battle pass. Tegen die tijd zijn er weer plenty andere spellen waar ik aan ga beginnen dus mooi moment om te stoppen met Fortnite ;)

Nu we het toch over StW hebben. Zijn er hier wat mensen op de xbox die graag samen willen knallen? Ik ben zelf net in Canny aangekomen en wacht op 5.1 voor de nieuwe quest line. Verder ben ik bezig met de Horde modus (leuk concept, slecht uitgewerkt qua matchmaking) en zou het leuk vinden om met een vast groepje regelmatig een beetje te rond te hobbelen.
Ik ben niet heel ver met STW, level 21 oid en pas bij de 2e wereld. Maar vond het op zich wel leuk. Alleen die stormshields vond ik dermate irritant dat ik niet meer verder ben gegaan. Als je hem alleen moet doen, lukt het je gewoon niet. Komen er wat mensen bij dan win je hem altijd met 2 vingers in de neus. Zeker nu je zoveel bouwmaterialen mag meenemen. Maar 2 van die grote zombies achter elkaar en je hele verdediging licht in puin met eigenlijk geen mogelijkheid om ze daar nog weg te krijgen, gezien het ook meteen de zwakste schakel is en je niet nog tijd krijgt om meer dan level 1 of 2 te bouwen.

Voor BR merk ik wel dat ik wat meer zou moeten bouwen, maar sommigen zijn ook echt alleen maar bezig met bouwen en niet zozeer om iemand anders te verslaan. Als ik ergens onder sta maar gewoon mn guns vast hou, dan win ik het eigenlijk nog best vaak. Alleen als iemand me weer op de grond komt opzoeken en er totaal geen geluid was voor zijn vallen (vaak met damage ook), dan wil ik het wel afleggen. Maar als iemand boven me zit, raak ik niet in paniek of zo en meestal zijn ze zo druk met bouwen dat ze niet letten of ze nou een goede line of sight krijgen. En door het bouwen trekken ze weer andere mensen aan. Zo al een paar keer een man of 3 of 4 afgemaakt omdat ze te druk met mij bezig waren dat ze de rest van de omgeving niet zagen.

En het blijft leuk om de vloer onder iemand vandaan te schieten omdat ie bij het omhoog gaan niet had opgelet of ie meerdere bevestigingen had gemaakt :P

Gister weer eens 1e geworden in Solo nadat ik echt veel te vaak 2e of 3e was geworden. 6 wins op 250 potten is niet veel, maar 50x top 10 was niet verkeerd dacht ik. Zeker als je meerekent dat zo'n 100 of misschien wel 150 vooral door het halen van challenges weggegooid kunnen worden. Duo's vind ik vooralsnog het leukst. Niet te druk, maar ook niet te leeg. Voor mn gevoel kom ik daar echt 1 op de 2 potten wel in de top 10 terecht. Maar de laatste paar afmaken blijft vaak toch wel lastig. En heel vaak zit het geluk niet mee. Niet alleen al qua wapens die je vind. Maar ook dat je al vanaf een lager punt begint (en net met moeite de cirkel kunt betreden) en dat de cirkel dan ook nog van je wegtrekt. Van mij mogen ze dat wel meer tweaken dat mensen die zich hebben ingebouwd niet zo makkelijk in de cirkel kunnen blijven. Want als mensen hun cover moeten verlaten, ligt zo'n pot ook in 1 keer open. En schieten, dat kan ik wel :P Al een paar potten met 9 kills oid afgesloten.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:49
Season 5 verloopt vlot voor me. 15 solo matches, 8 wins :+

Ik heb die Viking uiteindelijk ook niet gekocht, de pickaxe wel. Die Viking is leuk om te hebben, maar ik zou hem toch niet veel gebruiken denk ik.
Ik had ook nog maar 2700 vbucks, en ik houd graag een buffer aan. Wie weet komt Skull Trooper plots in de shop ofzo.
Eerst nog maar wat Save The World spelen voor ik iets koop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:33

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Anton.net schreef op maandag 16 juli 2018 @ 13:25:
Season 5 verloopt vlot voor me. 15 solo matches, 8 wins :+
Damn dat vind ik een hele zieke score :P dan ben je wel goed hoor haha

Je hebt die nederlander "Svennoss" hij heeft momenteel het record voor meeste wins in fortnite.
Maar hij heeft ook echt een winratio van 65% ofzo en dat dan echt over duizenden games ;p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Ricmaniac Mijn totale winrate is maar 7% hoor, ik heb nu wat geluk gehad denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01

Yaz

Martinspire schreef op maandag 16 juli 2018 @ 12:22:
[...]
Ik ben niet heel ver met STW, level 21 oid en pas bij de 2e wereld. Maar vond het op zich wel leuk. Alleen die stormshields vond ik dermate irritant dat ik niet meer verder ben gegaan. Als je hem alleen moet doen, lukt het je gewoon niet. Komen er wat mensen bij dan win je hem altijd met 2 vingers in de neus. Zeker nu je zoveel bouwmaterialen mag meenemen. Maar 2 van die grote zombies achter elkaar en je hele verdediging licht in puin met eigenlijk geen mogelijkheid om ze daar nog weg te krijgen, gezien het ook meteen de zwakste schakel is en je niet nog tijd krijgt om meer dan level 1 of 2 te bouwen.
Trap tunnels en time-out rooms zijn je vrienden. Join mij een keertje en ik laat je mijn basissen zien. Ik ben nu ook bezig met de basis van Canny die veel meer time-out rooms gaat krijgen (kamertje waar je de mobs inschiet met een push trap en waar ze dan of vast zitten en dood gezappt worden of waar ze uit kunnen wandelen op weg naar de atlas. Ik wil jou ook graag helpen met de Storm Shields als je daar behoefte aan hebt.

edit: Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik hier ook aardig mee bezig ben geweest. Ik heb welliswaar alle SS samen met iemand gedaan maar het aantal kogels dat ik heb hoeven afvuren is niet zo heel veel. Dat is sowieso mijn speelstijl. Je hebt die traps niet voor niets, die moet je dan ook wel gebruiken natuurlijk ;)

Ennuh gozers.. Ik heb al heel veel potjes gedaan en toch al zeker 1 keer solo gewonnen en 2 of 3 keer de nadere modussen. Ik wordt daar wel een beetje ontmoedigt van hoor :D Ik ben niet slecht maar eenmaal in de top 5 werkt mijn speelstijl niet meer. Misschien eens met een van jullie meelopen om het end-game vak te leren?

[ Voor 9% gewijzigd door Yaz op 16-07-2018 13:59 ]

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik heb alleen online gespeeld en wil misschien dat Save the World ook keer gaan doen, alleen geen idee wat ik mij erbij voor moet stellen.

Maar eens uitzoeken dus!

S5 bevalt mij meer dan goed tot nu toe, speel het spel nog met erg veel plezier!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ricmaniac schreef op maandag 16 juli 2018 @ 13:30:
[...]

Damn dat vind ik een hele zieke score :P dan ben je wel goed hoor haha

Je hebt die nederlander "Svennoss" hij heeft momenteel het record voor meeste wins in fortnite.
Maar hij heeft ook echt een winratio van 65% ofzo en dat dan echt over duizenden games ;p
Svennos heeft al lang niet meer de meeste wins.

Vind het wel jammer dat er maar zo weinig harvest tools in deze battle pass zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:33

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

servival7 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:27:
[...]

Svennos heeft al lang niet meer de meeste wins.

Vind het wel jammer dat er maar zo weinig harvest tools in deze battle pass zitten.
Naja allang. Ninja staat er maar 63 voor maar heeft wel totaal 2000 games meer gespeeld.

Hoe dan ook zijn beide gewoon hele sterke spelers.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
servival7 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:27:
[...]

Ik tel er 4 denk ik.
In season 4 waren ook 4 harvesting tools, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Anton.net schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:41:
[...]

Ik tel er 4 denk ik.
In season 4 waren ook 4 harvesting tools, toch?
Welke dan? Ik tel er maar 2. De ballon en degen die je met de drift challenges vrij speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
servival7 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:12:
[...]

Welke dan? Ik tel er maar 2. De ballon en degen die je met de drift challenges vrij speelt.
Ballon, die van de RPM set, drift challenge en Ragnarok challenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Yaz schreef op maandag 16 juli 2018 @ 13:46:
[...]

Trap tunnels en time-out rooms zijn je vrienden. Join mij een keertje en ik laat je mijn basissen zien. Ik ben nu ook bezig met de basis van Canny die veel meer time-out rooms gaat krijgen (kamertje waar je de mobs inschiet met een push trap en waar ze dan of vast zitten en dood gezappt worden of waar ze uit kunnen wandelen op weg naar de atlas. Ik wil jou ook graag helpen met de Storm Shields als je daar behoefte aan hebt.

edit: Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik hier ook aardig mee bezig ben geweest. Ik heb welliswaar alle SS samen met iemand gedaan maar het aantal kogels dat ik heb hoeven afvuren is niet zo heel veel. Dat is sowieso mijn speelstijl. Je hebt die traps niet voor niets, die moet je dan ook wel gebruiken natuurlijk ;)
Mja voor mij is het vooral "het kost me teveel tijd" dan dat het onmogelijk zou zijn. Misschien 3x herstarten en dan lukt het bv wel. Meestal gaat het ook pas in ronde 3 of 4 fout.

En voorheen was mijn probleem vooral materialen. Ik had gewoon niks meer over om muren te maken, laat staan nog traps e.d. toe te voegen (of had er geen strategie verder omheen). Punt is vooral dat ik liever coop speel zodat het niet alleen van mijn inzet en materialen afhangt want je gaat er gewoon zo snel doorheen dat je daarna 3 potten nodig hebt om uberhaupt weer wat hout en mats te hebben. En dat grinden om die te verzamelen begon ik wat vervelend te vinden, ondanks veel upgrades.

Maar goed, je mag altijd mee doen :P
Ennuh gozers.. Ik heb al heel veel potjes gedaan en toch al zeker 1 keer solo gewonnen en 2 of 3 keer de nadere modussen. Ik wordt daar wel een beetje ontmoedigt van hoor :D Ik ben niet slecht maar eenmaal in de top 5 werkt mijn speelstijl niet meer. Misschien eens met een van jullie meelopen om het end-game vak te leren?
Volgens mij doe ik het op zich niet slecht. Vooral top 10 halen (of top 5 bij de rest) gaat me wel goed af, maar inderdaad is de stap daarna lastig. Ik vind het voor mn gevoel vooral veel van geluk afhangen. Geluk dat je nog genoeg health/shield over hebt (of kunt healen) en wapens die je in de endgame gaan helpen. Soms is dat een sniper, soms een rocket launcher, en meestal helpt een goede AR ook wel. En dan natuurlijk nog genoeg kogels voor dat alles.

Volgens de statistieken heb ik 6 solo wins, 3 duo wins en 4 squad wins. Dus dat is ook nog niet zo heel hoog. Met allen tussen de 200 en 250 matches in. Maar goed, het kan altijd beter. Ding is vooral dat ik ook nog veel andere games speel en dus vaak even moet wennen. En de laatste maanden heb ik ook veel van die extra modussen gedaan waardoor daar ook niet alle wins en top scores van mee worden genomen. Zo heb ik eens een man of 8 binnen een minuut down geschoten, maar omdat ie destijds geen replay maakte, kan ik het niet bewijzen :'(
Mn K/D is met 1.16 op zich ook niet heel verkeerd.

Edit:
Ah ik zie hier mn lifetime stats:
https://www.stormshield.one/pvp/stats/martinspire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Stomme vraag, maar waar vind ik deze stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markje1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 19:07
Ricloo86 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 16:49:
Stomme vraag, maar waar vind ik deze stats?
in de url je eigen nickname zetten.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Helaas, Twitch Prime heeft een Deadmau5 outfit voor pubg :(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Stw was toch vandaag in de sale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Anton.net schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:25:
[...]

Ballon, die van de RPM set, drift challenge en Ragnarok challenge
Lug axe is geen battle pass die krijgt iedereen. En Ragnarok heeft volgens mij ook geen harvest tool?

Mijn stats zitten ook aardig in de win.
In seizoen 3 had ik nog 0 wins en een k/d van 0.76, In seizoen 4 had ik 23 wins en een k/d van 1.57 en nu in seizoen 5 heb ik al 5 wins en een k/d van 2.11.

Merk ook dat bepaalde dingen waar ik in het begin nogal moeite mee had nu veel makkelijker gaan.

Edit: Er schijnt ook weer een nieuwe SMG aan te komen vandaag:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/20hx1gxyfea11.png

[ Voor 46% gewijzigd door servival7 op 17-07-2018 07:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Ik zie nu tenminste weer een beetje variatie in wapens. Naar mijn mening is dat leuker dan altijd double pumps die rond rennen. Ik vind pump, (tactical) smg een erg mooie combi!

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
@Fruitschaal !!!!!! Verdomme, wat was het weer mooi gisterenavond! Wij zijn echt een te goed teampje hé met @Vegetto @Griffx @Deluge . Ja wij cheaten, 5 man in een squad.
#monstahs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:20:
@Fruitschaal !!!!!! Verdomme, wat was het weer mooi gisterenavond! Wij zijn echt een te goed teampje hé met @Vegetto @Griffx @Deluge . Ja wij cheaten, 5 man in een squad.
#monstahs
Nou, seizoen 5 moet ik nog een beetje inkomen. Ik zit nog onder mijn gemiddelde KD :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Fruitschaal schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:33:
[...]

Nou, seizoen 5 moet ik nog een beetje inkomen. Ik zit nog onder mijn gemiddelde KD :9
vind je K/D best goed anders 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
servival7 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:48:
[...]

vind je K/D best goed anders 8)7
Ik steel altijd kills van @Vegetto ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@servival7 Permafrost
Afbeeldingslocatie: https://d1u5p3l4wpay3k.cloudfront.net/fortnite_gamepedia/5/53/PermafrostHarvestingTool.png?version=5aeb1f8f840e68fd07eab3419d8c219e

En Lug Axe, tja, maakt toch niet veel uit of ze het in het gratis of betaalde deel van de Battle Pass steken? Zolang je het krijgt is het toch goed? :)

Met de recente wijzigingen van shotguns vind ik de pump wel redelijk underpowered. Ik zou hem enkel willen meenemen in combinatie met een tac SMG. (Die zit tegenwoordig trouwens standaard in mijn loadout)
Nu heb ik meestal tac shotgun en tac SMG

[ Voor 27% gewijzigd door Anton.net op 17-07-2018 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Anton.net schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:50:
@servival7 Permafrost
[afbeelding]

En Lug Axe, tja, maakt toch niet veel uit of ze het in het gratis of betaalde deel van de Battle Pass steken? Zolang je het krijgt is het toch goed? :)
Wow die is wel vet.

vind die andere 2 die je krijgt niet zo bijzonder. En ik bedoel meer dat ik graag wat meer harvest tools zou zien ipv al die banners en van die icon emote's.
Nu heb je van tier 30 t/m tier 100 geen harvest tools meer (op degene die je met exp krijgt na dan).
Kill stealen bestaat niet als je in een team speelt zeg ik altijd maar. Tenzij het bij mij gebeurd. :+

[ Voor 15% gewijzigd door servival7 op 17-07-2018 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Gisteren mijn record verbroken met 50 vs 50, 13 kills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Ricloo86 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:19:
Gisteren mijn record verbroken met 50 vs 50, 13 kills :P
Netjes hoor. En ik was van de week al blij met 8 kills. Toen voelde ik mij al een BEEST :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Remmetje schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:39:
[...]

Netjes hoor. En ik was van de week al blij met 8 kills. Toen voelde ik mij al een BEEST :P
Dit waren er 5 knocked met golden grenade launcher :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
servival7 schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:55:
[...]

[...]

Kill stealen bestaat niet als je in een team speelt zeg ik altijd maar. Tenzij het bij mij gebeurd. :+
Wij spelen meestal solo met zijn 4'en..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Deed mij pijn ja @Fruitschaal maarja ik gun het jullie we zijn een TEAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Hiert valt kd nog een beetje tegen..
Wel veel potjes gespeeld in seizoen 4 zeg :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KmGZ0Tsxj5Mm02D2sxnJ8YLL/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Gister ging het trouwens wel erg goed bij mij. Niet alleen weer een win erbij, maar ook aardig wat keren top 5. Maar vooral blij met de kills die ik kon halen. 1 potje 50v50 ook met 8 kills en 5 assists afgesloten, maar gemiddeld denk ik iets van 5 per match of zo. Was echt niet normaal. Zelfs toen ik alleen over was met duo's heb ik uiteindelijk 8 kills gehaald. Echt weird als het je meerdere keren lukt om duo's uit te schakelen en dan nog zelfs wat shield over te hebben.

Tact SMG is echt fijn nu het minder op shotties aan komt, maar ook tactical shotties zijn vrij fijn. Op de 1 of andere manier vond ik ook aardig wat Scars. Dunno hoe dat komt (beetje 50/50 of het via een andere speler kwam of omdat ik hem in de level vond).

Wel jammer dat we een groot deel van de avond met 3 man waren, die 4e mis je dan toch wel bij squads, maar toch nog 1 pot ermee gewonnen.

Oja en tot 2 keer toe heb ik mezelf vermoord om vervolgens daardoor de game te verliezen :X
Iets met afstapjes en verkeerd inschatten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Om 14u is dus die content update. Er is geen downtime.

Ik ben benieuwd of er nog iets nieuws komt buiten die submachine gun.
Nu is er dus een silenced smg, tac smg, drum gun en opnieuw een gewone smg.
4 wapens die eigenlijk op dezelfde manier gebruikt moeten worden.
Die silenced smg mag nu wel in de vault als het van mij afhangt. Dat is altijd al een slecht wapen geweest

Edit: patchnotes
Nu hebben ze de tac smg in de vault gedaan :F

Er is nu 50% korting op Save the World. Dat wordt dan 20 euro denk ik? Voor die prijs is het zeker een aanrader voor iedereen die regelmatig Battle Royale speelt. 2000 V-bucks kan je binnen de week verzamelen. Vanaf dan is het gratis V-bucks :Y

[ Voor 34% gewijzigd door Anton.net op 17-07-2018 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ben nu op vakantie en op 3G wordt mijn telefoon echt super heet tijdens een potje.
Dus het is zo af en toe een potje spelen.
Dan de challenge’s volgende week maar halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Anton.net schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:09:

Die silenced smg mag nu wel in de vault als het van mij afhangt. Dat is altijd al een slecht wapen geweest

Er is nu 50% korting op Save the World. Dat wordt dan 20 euro denk ik? Voor die prijs is het zeker een aanrader voor iedereen die regelmatig Battle Royale speelt. 2000 V-bucks kan je binnen de week verzamelen. Vanaf dan is het gratis V-bucks :Y
Ik vraag mij echt af waar ze mee bezig zijn bij Epic. Eerst al de shotguns en nu de Tac smg. Close combat wordt wel erg ontmoedigt op deze manier. Mag toch hopen dat deze gun een waardige vervanger is.

nieuwe meta: Allemaal in een 1x1 torrentje met een sniper. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Anton.net schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 13:09:

Raar dat ze een SMG vaulten waarvan dus geen gelijke variant terug komt. Die paarse Tac SMG was echt super, maar die nieuwe SMG is dus max blauw. Op zich ook vast nog prima, maar wel raar. Misschien was ie te dominant?

Silenced SMG is er volgens mij dan nog wel omdat ie stiller is, maar zolang je die nog op redelijke afstand kan horen, is dat ook vrij nutteloos. Ik heb nooit zoiets van "oh waar zit ie dan". Van mij mag die en de revolver er wel gewoon uit. Vooral ook omdat je die revolver alleen in trash-kwaliteit tegen komt. Alleen handig als je landt en echt niks anders kunt vinden imo. Dat en het feit dat ik te vaak alleen maar non-gun items tegenkom bij landen is eigenlijk tot nu toe mn grootste frustratie. Dat je gewoon pech hebt zonder dat je er echt wat aan kon doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Shit, nog steeds geen Carreer tab voor de Switch :-(
Die Stormshield site werkt ook al niet voor de Switch...

Ik wil mijn statistieken zien!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

RIP tac smg, wat heb ik daar veel kills mee gemaakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Als je ingame ga upgraden naar super deluxe foundaton pack, moet je dan (45-40)5 euro nu extra betalen of alsnog (90-40=) 50 of (45-20=)25?

mijn vriendin heeft de foundation pack gekocht toen die niet in de aanbieding was namelijk en we kunnen de home xbox van haar niet aanpassen, want naast fortnite foundation staat minecraft op haar account en minecraft speelt ons zoontje beneden. We willen samen tegelijkertijd STW gaan doen namelijk. Helaas kunnen we eind van de week pas het e.e.a. bekijken op de xbox wat de mogelijkheden zijn (en de kosten)

doel een upgrade naar deze: https://www.microsoft.com...ounders-pack/bwwg58n9hfkf

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Net even een paar potjes gedaan met die nieuwe SMG. Opzich wel een fijn wapen maar ik merk wel dat 30 kogels erg weinig is. Je zou er al bijna 2 moeten hebben wil je er echt iemand met close combat mee pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@icy Ik heb de goedkoopste versie van STW. Het kost nu 25 euro om te upgraden naar Super Deluxe
Upgraden naar Deluxe kost 10 euro

[ Voor 15% gewijzigd door Anton.net op 17-07-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
Ik heb stw gekocht, ging er eigenlijk van uit dat ik dat dan ook kon spelen op mijn account, maar dan moet ik het dus nog een keer kopen 🙄 dat is dan wel weer jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Die tijdelijke prijsverlaging geeft toch aan dat EPIC niet van plan is om STW binnenkort gratis te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
Of nog wel om snel even te cashen voor het gratis is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Anton.net schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:10:
@icy Ik heb de goedkoopste versie van STW. Het kost nu 25 euro om te upgraden naar Super Deluxe
Upgraden naar Deluxe kost 10 euro
Met deluxe krijg je toch geen extra STW key?

Gaat er om dat ik ook STW kan spelen zonder home xbox te wijzigen van mijn vriendins account.
Janet_ schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:12:
Ik heb stw gekocht, ging er eigenlijk van uit dat ik dat dan ook kon spelen op mijn account, maar dan moet ik het dus nog een keer kopen 🙄 dat is dan wel weer jammer..
Indien xbox, even kijken of het andere account de genoemde xbox waar jij op wil spelen wel als home xbox is ingesteld.

[ Voor 48% gewijzigd door Meneer iCy op 17-07-2018 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
@icy ik heb een ps4, en mijn account is dr versie met ps plus. Maar ik heb hem gekocht op mn zoons account en blijkbaar werkt het dan niet op de mijne

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Janet_ schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 16:41:
@icy ik heb een ps4, en mijn account is dr versie met ps plus. Maar ik heb hem gekocht op mn zoons account en blijkbaar werkt het dan niet op de mijne
Xbox wel met familyshare 8), optie is om je zoons account te upgrade naar super de luxe en dat jij de gratis standard STW code krijg. 5 euro duurder, maar wel extra extra extra's waar je zoontje blij van wordt.

[ Voor 23% gewijzigd door Meneer iCy op 17-07-2018 18:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Nieuwe challenges voor morgen:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DiUYsXUWsAEmH3B.jpg:large

Weer niet al te moeilijk.

[ Voor 12% gewijzigd door servival7 op 18-07-2018 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Ze hebben wel echt een nasty combinatie van challenges erin gezet hoor. Iedereen die loopt te kloten om de basketbal in de basket te gooien staat stil... dus in combinatie met die sniper rifle challenge kan dat best nasty uitpakken voor de wanna-be basketballers onder ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Remmetje schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:43:
Ze hebben wel echt een nasty combinatie van challenges erin gezet hoor. Iedereen die loopt te kloten om de basketbal in de basket te gooien staat stil... dus in combinatie met die sniper rifle challenge kan dat best nasty uitpakken voor de wanna-be basketballers onder ons.
Haha perfecte combi idd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

En daar gaat relaxed landen in het nieuwe gedeelte :(

Paradise Palms was best een leuke plek om te looten maar dat is nu dus voor een hele week brandhout. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ik land tegenwoordig vaak in Westworld. Ken geen plek waar zoveel kistjes op zo'n kleine plek te vinden zijn.
had er gisteren 10 tijdens een solo potje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
servival7 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:07:
Ik land tegenwoordig vaak in Westworld. Ken geen plek waar zoveel kistjes op zo'n kleine plek te vinden zijn.
Waar ligt Westworld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

servival7 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:07:
Als we dezelfde bedoelen, dan is dat inderdaad het beste plekje wat er is!
Ik noem het zelf altijd Sherrifs Town, geen idee waarom :+

Die challenges zijn weer makkelijk..
Gisteren wat potjes gespeeld (was de middag vrij) en zit nu op 70k xp. Dat gaat nog best rap!
Die jas zullen we wel snel unlockt hebben.

Alleen nog even twijfel of ik mijn Unicorn Axe wissel voor de roze lightning Axe die je dan krijgt. Kan hem natuurlijk ook op Shuffle zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik heb al wat kunnen spelen met de nieuwe submachine gun. Het is zeker geen slecht wapen, misschien zelfs iets overpowered.
Het is eigenlijk wel een directe vervanger voor de tac SMG. Het voordeel van de nieuwe SMG is dat hij ook bruikbaar is op een iets verdere distance dan de tac SMG.
Ik ben er nog niet uit of ik de Tac SMG of deze nieuwe SMG beter vind, maar het zijn beiden goede wapens.
Het is wel vervelend dat die nieuwe SMG en de silenced SMG heel hard op elkaar lijken. Moeilijk om het verschil te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Anton.net schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:44:
Ik heb al wat kunnen spelen met de nieuwe submachine gun. Het is zeker geen slecht wapen, misschien zelfs iets overpowered.
Het is eigenlijk wel een directe vervanger voor de tac SMG. Het voordeel van de nieuwe SMG is dat hij ook bruikbaar is op een iets verdere distance dan de tac SMG.
Ik ben er nog niet uit of ik de Tac SMG of deze nieuwe SMG beter vind, maar het zijn beiden goede wapens.
Het is wel vervelend dat die nieuwe SMG en de silenced SMG heel hard op elkaar lijken. Moeilijk om het verschil te zien
Doe mij maar de paarse Tac SMG *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@FamousAfbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/oIr94p-5oZPxwK2EXb7McoGciBtUxQjqfYl-NVv4O0w.jpg?fit=crop&crop=faces%2Centropy&arh=2&w=960&s=688e4f0b63d8aad342fbff686e18aacd
Die nieuwe SMG is in theorie sterker...
Kleur zegt niet alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Anton.net schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:48:
@Famous[afbeelding]
Die nieuwe SMG is in theorie sterker...
Kleur zegt niet alles
Zal wel aan de 5 kogels liggen dan :+
Ik vond de Tac SMG echt een stuk fijner (blauw of groen ook).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Die nieuwe SMG, wat een beesten ding. Gisteren geen shotgun gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/1ORzMUZpz7nH1Iskn-RE32x1OzE=/0x0:1920x1920/1200x0/filters:focal(0x0:1920x1920)/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/11679473/Fortnite_Season5_mapwithnames.jpg
In het vakje H10.
Famous schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:31:
[...]

Als we dezelfde bedoelen, dan is dat inderdaad het beste plekje wat er is!
Ik noem het zelf altijd Sherrifs Town, geen idee waarom :+

Die challenges zijn weer makkelijk..
Gisteren wat potjes gespeeld (was de middag vrij) en zit nu op 70k xp. Dat gaat nog best rap!
Die jas zullen we wel snel unlockt hebben.

Alleen nog even twijfel of ik mijn Unicorn Axe wissel voor de roze lightning Axe die je dan krijgt. Kan hem natuurlijk ook op Shuffle zetten :)
Ik zit zelf op 53k nu. Gaat inderdaad best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Zou ook wel eens wat potjes met wat van jullie mee willen doen. Discord tag is MrNobody28 #8668.
Mijn Epic Games is MrNobody28. Stats zijn niet heel bijzonder, K/D van 1.50 en 150 winsten: https://fortnitetracker.com/profile/pc/MrNobody28

Ook regelmatig op Twitch te vinden tijdens mijn livestream www.twitch.tv/nicks_aan
Mocht je mee willen doen, vraag het gerust! Ben altijd wel in voor wat nieuwe spelers in mijn lijst.

Ontopic:
Gister twee games gespeeld, had niet veel tijd maar wilde toch even de nieuwe SMG uit testen, eigenlijk alleen even op gepakt en een magazijn leeg geragd, ding schiet lekker vlot. Maar toen zag ik een blauwe silenced SMG liggen, daar kan op dit moment niks tegen op. Paar keer op het kopje schieten en voordat ie uberhaupt door heeft waar het vandaan komt zijn ze meestal al dood. Echt een aanrader om eens met de silenced te gaan spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
servival7 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:53:
[...]

[afbeelding]
In het vakje H10.

[...]

En wat kun je hier vinden? Wat maakt het mooi?

Ohh.. Het is niet de pijl die op de map staat. Het gaat om waar eerst Moisty lag.. Ja. Daar vliegen wij ook 9/10 op.. Westworld vind ik een mooie naam

[ Voor 13% gewijzigd door Fruitschaal op 18-07-2018 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
servival7 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:53:
[...]

[afbeelding]
In het vakje H10.

[...]

Ik ben daar nog nooit geweest! vanavond maar eens bekijken.

Zit nu op bijna 70k, gaat zeker hard >:)

Mijn neefje speelt overdag geregeld op mijn account en ik in de avond, dan gaat het vrij vlot. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Fruitschaal schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 12:42:
[...]

En wat kun je hier vinden? Wat maakt het mooi?

Ohh.. Het is niet de pijl die op de map staat. Het gaat om waar eerst Moisty lag.. Ja. Daar vliegen wij ook 9/10 op.. Westworld vind ik een mooie naam
Ik had die pijl nog heel niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

servival7 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:16:
[...]

Ik had die pijl nog heel niet gezien.
Ik keek eerst ook naar de pijl :D

Maar H10 inderdaad, veel loot.
Ik land (solo dan) of daar of in Tomato Town.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Wat ik daar vooral fijn vind is dat ook al landen er andere mensen (net als in paradise palms) er is altijd wel genoeg loot te vinden. Je staat niet vaak zonder gun tegenover anderen. Oké, het is niet altijd top, maar er is in ieder geval genoeg om een squad goed te vullen om vervolgens verder te trekken en anderen te verslaan voor betere loot. Uitgangspunt is erg mooi en je zit eigenlijk nog vrij vaak in de cirkel of kunt een auto of glitch pakken om sneller wat afstand af te leggen. Wel valt me op dat daar bv wel altijd een glitch te vinden is, maar bv bij Lucky, Flush of Greasy weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Ze mogen van mij de 50 vs 50 modus nog wel anders gaan inrichten.

Nu is het halverwege eruit springen, glider open en wachten waar de cirkel komt en je land altijd mooi in of bij de cirkel.

Beter gewoon een goede minuut wachten dat iedereen sowieso is geland en dan de cirkel kenbaar maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Martinspire schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:39:
Wat ik daar vooral fijn vind is dat ook al landen er andere mensen (net als in paradise palms) er is altijd wel genoeg loot te vinden. Je staat niet vaak zonder gun tegenover anderen. Oké, het is niet altijd top, maar er is in ieder geval genoeg om een squad goed te vullen om vervolgens verder te trekken en anderen te verslaan voor betere loot. Uitgangspunt is erg mooi en je zit eigenlijk nog vrij vaak in de cirkel of kunt een auto of glitch pakken om sneller wat afstand af te leggen. Wel valt me op dat daar bv wel altijd een glitch te vinden is, maar bv bij Lucky, Flush of Greasy weer niet.
Rifts zitten altijd op dezelfde plek. Tenminste tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik heb echt een hekel aan die rifts.
Telkens wanneer je dat geluid hoort moet je overal rond je kijken of er niet iemand in je rug komt vliegen uit zo een rift. Dat is gewoon irritant
Ik vind die rifts redelijk overpowered, ze passen ook gewoon niet in de game imo.
Nu kan je gewoon een rift pakken, glider open doen en rustig zoeken naar vijanden. Dan glide je er naar toe en kill je ze makkelijk langs achter.
Je glider gaat ook pas open wanneer je bijna op de grond komt, waardoor je ze veel moeilijker hoort aankomen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Anton.net schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:49:
Ik heb echt een hekel aan die rifts.
Telkens wanneer je dat geluid hoort moet je overal rond je kijken of er niet iemand in je rug komt vliegen uit zo een rift. Dat is gewoon irritant
Ik vind die rifts redelijk overpowered, ze passen ook gewoon niet in de game imo.
Nu kan je gewoon een rift pakken, glider open doen en rustig zoeken naar vijanden. Dan glide je er naar toe en kill je ze makkelijk langs achter.
Je glider gaat ook pas open wanneer je bijna op de grond komt, waardoor je ze veel moeilijker hoort aankomen
Ik vind ze mooi. Net iets sneller richting de zone, of snel ontsnappen in een vuurgevecht. Ik vind het vet dat je er makkelijk tactisch mee kunt omgaan.. Het is ook niet dat ze om de 10 meter liggen.. Ze zijn vaak netjes verspreid en niet in elk dorp terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Fruitschaal schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 14:08:
[...]

Ik vind ze mooi. Net iets sneller richting de zone, of snel ontsnappen in een vuurgevecht. Ik vind het vet dat je er makkelijk tactisch mee kunt omgaan.. Het is ook niet dat ze om de 10 meter liggen.. Ze zijn vaak netjes verspreid en niet in elk dorp terug te vinden.
Plus dat je de gliders goed hoort aan komen.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Je hoort de gliders toch juist niet goed aankomen? De gliders gaan veel later open dan bij een launchpad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Anton.net schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:01:
Je hoort de gliders toch juist niet goed aankomen? De gliders gaan veel later open dan bij een launchpad
Je hoort eerst die knal, dan hoor je toch dat mensen hun glider achter je open klappen?
Ben echt nog niet 1x verrast door mensen aan een glider, je hebt als voordeel dat je gelijk kan bouwen, zij moeten nog landen en dan zit je al 3 hoog.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Gliders, als ze langs komen vliegen, etc. je hoord alles redelijk goed. Wij horen vaak alles dubbel omdat we soms een leuke medespeler hebben die lekker over zen surround speelt :P !

En dat plekkie waar wij altijd landen heet dus Westworld. Ik dacht dat dat gewoon een unnamed location was net als DE fabriek >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Crashhill op 18-07-2018 15:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:11:
Gliders, als ze langs komen vliegen, etc. je hoord alles redelijk goed. Wij horen vaak alles dubbel omdat we soms een leuke medespeler hebben die lekker over zen surround speelt :P !

En dat plekkie waar wij altijd landen heet dus Westworld. Ik dacht dat dat gewoon een unnamed location was net als DE fabriek >:)
Vertel de mensen nou niet over DE fabriek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Crashhill schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:11:

Hoorde de naam op streams een paar keer langs komen en vind hem wel passen.

Rifts ben ik ook wel blij mee. Je kan nu ook wat meer aan de zijkanten van de map landen en toch nog op tijd zijn om de circel te halen.

Dat vond ik in seizoen 4 toch best een ergenis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Bij rifts zou je glider wel iets eerder open mogen gaan zodat je inderdaad wat meer tijd hebt om te verdedigen en je er niet direct mee op iemand af gaat vliegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
servival7 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:57:
[...]

Hoorde de naam op streams een paar keer langs komen en vind hem wel passen.

Rifts ben ik ook wel blij mee. Je kan nu ook wat meer aan de zijkanten van de map landen en toch nog op tijd zijn om de circel te halen.

Dat vond ik in seizoen 4 toch best een ergenis
Klopt, wij landen best vaak in Moisty, en als je dan naar Junk Junction moest was bijna niet haalbaar.
Rifts zijn super awesome! En ik vind het ook een mooie naam! Hoe heet DE fabriek dan normaliter bij streamers?
Martinspire schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:59:
Bij rifts zou je glider wel iets eerder open mogen gaan zodat je inderdaad wat meer tijd hebt om te verdedigen en je er niet direct mee op iemand af gaat vliegen.
Je kunt gelijk op kruisje rammen toch om je paraplu te openen? Als ik hem in Westworld open kan ik zo naar Salty vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Crashhill Het gaat er om dat andere mensen tot bij jou kunnen vliegen en de laatste seconde hun glider opendoen. Dan heb je te weinig tijd om te reageren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Anton.net schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:21:
@Crashhill Het gaat er om dat andere mensen tot bij jou kunnen vliegen en de laatste seconde hun glider opendoen. Dan heb je te weinig tijd om te reageren
Dan nog, ik hoor het 99/100 gevallen gewoon goed, en kan altijd op tijd reageren en met die nieuwe submachine gun rape ik ze ook nog eens :P. Dat is een fatoe ik ben gewoon een noobje.

Ik snap wel wat je bedoeld. Maar als ik gliders of wat dan ook hoor staat er gelijk een fort van 3 hoog. Ik vind het het spel echt goed doen. De velen pluspunten maken het ene minpuntje niet zo boeiend meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Crashhill schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:07:
[...]

Klopt, wij landen best vaak in Moisty, en als je dan naar Junk Junction moest was bijna niet haalbaar.
Rifts zijn super awesome! En ik vind het ook een mooie naam! Hoe heet DE fabriek dan normaliter bij streamers?

[...]

Je kunt gelijk op kruisje rammen toch om je paraplu te openen? Als ik hem in Westworld open kan ik zo naar Salty vliegen.
Welke fabriek bedoel je precies? Die bij loot lake of die schuin biven Flush factory?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
Dat geluid maakt het inderdaad soms best vervelend, aangezien ik dan als een gek om me heen ga kijken en zodra ik hem zie, focus ik vaak teveel op die speler waardoor ik letterlijk bijna tegen andere spelers aan loop terwijl ik omhoog kijk :P

Maar tot dusver meestal het positieve uit de rifts gehaald. Dat geluid mogen ze op zich best wat zachter zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
servival7 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:36:
[...]

Welke fabriek bedoel je precies? Die bij loot lake of die schuin biven Flush factory?
Boven flush natuurlijk. Loot lake is gewoon loot lake toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Crashhill schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:37:
[...]

Boven flush natuurlijk. Loot lake is gewoon loot lake toch? :P
Biven Flush wordt vaak nightclub genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNobody28
servival7 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:36:
[...]

Wij noemde de fabriek altijd het stukje gebouwen tussen het oude Dusty Depot en Retail Row in.
Die fabrieken schuin boven Flush noemen we altijd Scar City, omdat daar (toeval of niet) altijd een Scar ligt, vaak ook meerdere :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Ik ben zo trots op al die namen! Nightclub, goede, i.v.m. die dansvloer natuurlijk.
Die fabrieken boven salty bestaan die nog? Serieus ik heb geen idee :P

edit: noob alert, dat is natuurlijk Dusty Divot geworden.

[ Voor 16% gewijzigd door Crashhill op 18-07-2018 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Volgens mij is dat helemaal dusty geworden.
Wij noemen juist die 2 gebouwen naast loot lake factories.
Als in "er wordt geschoten vanaf factories" als je rond loot lake loopt en je wordt beschoten vanaf die gebouwen.

Verder hebben we natuurlijk nog motel bovenin de map.

Tussen Retail en tomato town heb je Containers. Tussen Lonely en Retail heb je RV's.

Verder kan ik er zo uit mijn hoofd niet echt bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
servival7 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 17:01:
Volgens mij is dat helemaal dusty geworden.
Wij noemen juist die 2 gebouwen naast loot lake factories.
Als in "er wordt geschoten vanaf factories" als je rond loot lake loopt en je wordt beschoten vanaf die gebouwen.

Verder hebben we natuurlijk nog motel bovenin de map.

Tussen Retail en tomato town heb je Containers. Tussen Lonely en Retail heb je RV's.

Verder kan ik er zo uit mijn hoofd niet echt bedenken.
Zal je vanavond even toevoegen, wil wel keer meespelen met jullie aangezien er genoeg over gekletst wordt hier ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0rty
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-08 14:18
iemand ook last van crashen na de update? Ik kan niet meer inloggen nadat ik vandaag de update heb gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Heb mij kapot gelachen hierom.

@Sj0rty af en toe loopt hij vast. Keertje opnieuw opstarten werkt dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 09:05
:)

[ Voor 135% gewijzigd door balarina op 05-04-2022 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Level 39 tier 28 gehaald gisteren!

En 4 potjes squad gewonnen, liep als een trein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:10
Wil ook eens gaan kijken of ik Fortnite een leuke game vind!

Heb sinds kort een console (Xbox One X) en daarnaast een PC, kan ik op beide systemen Fortnite spelen onder hetzelfde account en heb ik dan op beide dezelfde progressie / content?

Mochten er mensen met een Xbox zijn, die mij eens wegwijs kunnen maken in de game?
Voeg me gerust toe:
DXK INC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesperber
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18-09 17:59

jesperber

(y)

Crashhill schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 16:41:
Ik ben zo trots op al die namen! Nightclub, goede, i.v.m. die dansvloer natuurlijk.
Die fabrieken boven salty bestaan die nog? Serieus ik heb geen idee :P

edit: noob alert, dat is natuurlijk Dusty Divot geworden.
De fabrieken heten Scar-factory's :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
jesperber schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:38:
[...]

De fabrieken heten Scar-factory's :)
Scar factory, nightclub, nu raak ik een beetje de weg kwijt. Ik blijf zeggen DE fabriek _/-\o_
Westworld vind ik oprecht een super dope naam.

Maarja who cares right! Gisteren weer 5 potten gewonnen. Helemaal prima. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Vandaag is mn 112ste dag op Save the World. Dus als ik straks inlog krijg ik de 800 V-Buck reward.
Ik ben ook bijna level 91 in mijn collection book, dat is weer 500 V-Bucks erbij.
Dan gaat het plots hard :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Protax schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:24:

Heb sinds kort een console (Xbox One X) en daarnaast een PC, kan ik op beide systemen Fortnite spelen onder hetzelfde account en heb ik dan op beide dezelfde progressie / content?

Mochten er mensen met een Xbox zijn, die mij eens wegwijs kunnen maken in de game?
Voeg me gerust toe:
DXK INC
Zal je toevoegen :)
Anton.net schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 10:02:
Vandaag is mn 112ste dag op Save the World. Dus als ik straks inlog krijg ik de 800 V-Buck reward.
Ik ben ook bijna level 91 in mijn collection book, dat is weer 500 V-Bucks erbij.
Dan gaat het plots hard :9~
Kijk, dat is nog eens lekker :D

Moet je echt elke dag inloggen, of wanneer je een dag skipt onthoud die wel waar je was?
Ik zit zelf pas op dag 32 ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Famous Het gaat om het aantal dagen dat je inlogt. Die dagen moeten niet per de achter elkaar verlopen.
Als je een dagje niet inlogt, telt die niet mee. Als je daarna weer opnieuw inlogt gaat het gewoon verder van waar je gebleven was.
Hier een overzicht van de dagen waarop je V-bucks krijgt
Weet iemand toevallig of je ook nog rewards krijgt na dag 336? Of is dat gewoon nog niet 'ontdekt' omdat Fortnite nog niet zo oud is?

[ Voor 33% gewijzigd door Anton.net op 19-07-2018 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:10
Protax schreef op donderdag 19 juli 2018 @ 09:24:

Voeg me gerust toe:
DXK INC
Iemand nog een antwoord op mijn vraag:

Heb je overigens aan de standaard versie voldoende? Of raden jullie aan wel iets aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Protax Geen idee of er cross progression is tussen PC en XBOX....
Met ps4 en PC gaat het wel (Ik gebruik het)

Fortnite bestaat uit 2 delen
-Fortnite Battle Royale (Gratis, dit is die populaire game waar iedereen het over heeft)
-Fortnite Save The World (Betaald, de originele game, voor de Battle Royale hype losbarstte)

Begin gewoon met Battle Royale. Als je de gameplay leuk vindt, raad ik je wel aan om de Battle Pass van 10 euro te kopen. Die geeft extra cosmetics en challenges die ervoor zorgen dat de game leuk blijft op langere termijn.
Pagina: 1 ... 21 ... 53 Laatste