Crashhill schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 08:48:
[...]
Battle pass is ook heel belangrijk! Op school hoorde je er vroeger niet bij als je geen Nike Air's aanhad. Nu is het zo dat als je geen battle pass in Fortnite hebt je het pispaaltje bent, tenzij je extreem goed bent. Dan is iedereen je mattie. Net als dat je geen Nike Air's aanhad, maar de nieuwste paar Jordans.
Nee dat is natuurlijk allemaal gekheid op een stokkie. Maar heel eerlijk; ik zelf zou de battlepass van mijn kind betalen (die van mij kan nog niet gamen dus dat scheeld

)
Save the world geeft absoluut wel vbucks. Maar eer hij dat een beetje snapt, en misschien vind hij het niet eens leuk? Maar moet hij het wel spelen. Ik vind dan wat ik voorstelde over klusjes doen voor een battle pass zo slecht nog niet!
En je krijgt zelf niet de spullen van de battle pass op je eigen account als die op zijn account gekocht zijn.
en nu hup, koop die battle pass voor je zoon!

Haha die tijd ken ik wel ja, de air max of de LA Gears met lichtjes. (En ik kreeg ze dus niet PLUS mn moeder winkelde bij de Zeeman. Maar ik heb t overleefd hoor 😂)
Mijn zoon heeft nu 2x de battlepass gehad dus zielig is hij niet hoor 🤣 (oja en ik heb nog 1x de "dab" emote gekocht omdat hij die zo graag wilde .)
Maar ik had dus gezegd dat hij zn vbucks moest opsparen voor de battlepass ipv skins. En meneer heeft dus een glider en een skin gekocht. En dan met de mededeling dat hij zn zakgeld zou gebruiken voor een battlepass, maar zn zakgeld spaart hij ook al niet. (Hij is overigens 11)
Ik dacht er eerst aan om zo een 25euro battlepass te kopen, maar hij heeft met zn 10 euro pass ook tier 80 gehaald (helaas geen lvl 80 maar ach)
Dus ik dacht dat het wel voordeliger zou zijn om stw te kopen ipv een battlepass. Als hij dan uiteindelijk genoeg vbucks heeft voor een battlepass krijgt hij alles toch wel van de voorgaande tiers.
Ik ben nu ook al zo lief om alvast het update bestand te downloaden zodat hij straks meteen kan spelen als hij uit school komt met zn vriendjes.
Ik bedoelde trouwens meer dat als ik stw koop, kan ik het toch ook op mn eigen account spelen?
EDIT; toch maar een battlepass gekocht
Misschien koop ik hem zelf ook wel 🤣
Ow en dan lees ik net dit:
Starting July 17, Save the World will be on sale on Xbox, PS4, and PC for a limited time. Super Deluxe and Limited Founders packs will return for the duration of the sale.
[
Voor 5% gewijzigd door
Janet_ op 12-07-2018 13:47
]