Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Anton.net schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:30:
@RazorMaron Achja, Omega is toch niet de moeite waard.
Black Knight is altijd een goede skin geweest, Reaper was aan het begin van Season 3 een goede skin en Omega was vanaf dag 1 al een noobskin imo :+
:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
Die jongen heeft net zen laatste geld uitgegeven aan vbucks voor de Omega skin, wat zeg jij, dat het een noobskin is. })

Blackknight for the win! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-09 07:19
Crashhill schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:31:
[...]

:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
Die jongen heeft net zen laatste geld uitgegeven aan vbucks voor de Omega skin, wat zeg jij, dat het een noobskin is. })

Blackknight for the win! *O*
Naja ik heb geen vetpot. Maar ik denk dat ik mijn ouders op m'n dak krijg. 8)7 Facturen gaan allemaal per mail ook naar hun.

Nu inderdaad gewoon tier 100 en max level halen.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
RazorMaron schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:49:
[...]

Naja ik heb geen vetpot. Maar ik denk dat ik mijn ouders op m'n dak krijg. 8)7 Facturen gaan allemaal per mail ook naar hun.

Nu inderdaad gewoon tier 100 en max level halen.
Ahhh, Ik werk voor men eigen geld en bepaal dus zelf waar ik het aan uitgeef, naja, men vriendin bepaald het grotendeels.

Nu moet je slim zijn en het volgende doen; Pap, Mam, als ik nu 10 euro aan Fortnite mag uitgeven, zal ik dan de komende 3 weken om de 3 dagen stofzuigen boven en beneden?

Wedden dat dit werkt? Het ligt er maar net aan hoe graag je iets wilt, een oplossing is er altijd.
Je moet het natuurlijk wel uitvoeren, anders lukt het de 2e keer niet meer :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Crashhill schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:52:
[...]

Ahhh, Ik werk voor men eigen geld en bepaal dus zelf waar ik het aan uitgeef, naja, men vriendin bepaald het grotendeels.

Nu moet je slim zijn en het volgende doen; Pap, Mam, als ik nu 10 euro aan Fortnite mag uitgeven, zal ik dan de komende 3 weken om de 3 dagen stofzuigen boven en beneden?

Wedden dat dit werkt? Het ligt er maar net aan hoe graag je iets wilt, een oplossing is er altijd.
Je moet het natuurlijk wel uitvoeren, anders lukt het de 2e keer niet meer :+ _/-\o_
Hahah, dat werkte vroeger wel ja. Maar ze zeggen nu van: Geld uitgeven aan spelletjes, wordt een keer volwassen.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

RazorMaron schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 17:06:
[...]

Hahah, dat werkte vroeger wel ja. Maar ze zeggen nu van: Geld uitgeven aan spelletjes, wordt een keer volwassen.
Ben 27 en gister die Unicorn pickaxe gekocht :+

Zo blij als een klein kind ermee

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 11-07-2018 17:14 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:30
Famous schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 17:13:
[...]

De hoorn verandert van kleur naargelang het aantal kills. Wat wil je nog meer? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Anton.net schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 17:22:
[...]

De hoorn verandert van kleur naargelang het aantal kills. Wat wil je nog meer? :+
Echt, jeetje dan houd ik er nog meer van :D
Vanavond even testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
Crashhill schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:52:
[...]

Die hoor ik hier al een week lang, want een battlepass is zooo belangrijk volgens mijn zoon. Maar ik koop liever save the world nu, dan spaart hij toch zelf meer vbucks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 11:57
Janet_ schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 19:54:
[...]

Die hoor ik hier al een week lang, want een battlepass is zooo belangrijk volgens mijn zoon. Maar ik koop liever save the world nu, dan spaart hij toch zelf meer vbucks?
Na ongeveer 5 uur save the world en je verdiende items in de vault doen of hoe dat ook heet(levert 500 vbucks op) heb je de battle pas denk ik met een uur of 6 spelen al verdient in save the world.

Iedere dag opstarten werkt ook want dan krijg je je dailies. Zitten ook vbucks tussen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
Daniel. schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:10:
[...]

Na ongeveer 5 uur save the world en je verdiende items in de vault doen of hoe dat ook heet(levert 500 vbucks op) heb je de battle pas denk ik met een uur of 6 spelen al verdient in save the world.

Iedere dag opstarten werkt ook want dan krijg je je dailies. Zitten ook vbucks tussen.
Kijk dat is mooi. Als ik niet oplet dan zit hij al aan de 5u in een weekend.

En als ik het koop kan ik het dan ook spelen op mijn account? Sommige skins vind ik ook wel leuk om te hebben. (Ik heb geen verstand ervan, ik speel alleen Mortal Kombat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Famous schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 17:13:
[...]

Tja, ik zit in een andere cultuur. :/

Echt hyped voor S5, lijkt me leuk als een een dorpje een wilde westen theme krijgt, al denk ik dat er dan eerder wordt gekozen voor Anarchy Acres, de villa kan je zien als een plaatselijke café.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

RazorMaron schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 23:17:
[...]

Tja, ik zit in een andere cultuur. :/

Echt hyped voor S5, lijkt me leuk als een een dorpje een wilde westen theme krijgt, al denk ik dat er dan eerder wordt gekozen voor Anarchy Acres, de villa kan je zien als een plaatselijke café.
Grannies/granny’s Bedoel je :D

Vandaag nog een win gepakt, ondanks het mijn eerste seizoen was toch nog wat wins. Mooie basis voor seizoen 5 waar we tevens zin in hebben :)
Lijkt mij wel leuk die diverse sfeertjes en erg benieuwd wat s5 voor iets nieuws mee brengt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Naja, ik ga toch niet teveel mee in die hypetrain voor Season 5.
Als je gaat kijken naar de veranderingen aan de map in season 4.
-Dusty Divot. Ik had verwacht dat daar aan het einde van Season 4 een grote stad zou staan. Niet dus.
-Dat gebouw in Tilted dat af en toe veranderde
-Moisty Mire is nu een filmset. Beter dan hoe het eerst was, maar nog steeds een slechte locatie.
-Risky Reels

Dat was het zowat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Anton.net schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 23:25:
Naja, ik ga toch niet teveel mee in die hypetrain voor Season 5.
Als je gaat kijken naar de veranderingen aan de map in season 4.
-Dusty Divot. Ik had verwacht dat daar aan het einde van Season 4 een grote stad zou staan. Niet dus.
-Dat gebouw in Tilted dat af en toe veranderde
-Moisty Mire is nu een filmset. Beter dan hoe het eerst was, maar nog steeds een slechte locatie.
-Risky Reels

Dat was het zowat
Er is ook een voetbalstadion gekomen toch

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 11:57
Mars18 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 07:20:
[...]

Er is ook een voetbalstadion gekomen toch
Eat gebouw aan de zijkant ten oosten van de map. Evils liar.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
[...]

Battle pass is ook heel belangrijk! Op school hoorde je er vroeger niet bij als je geen Nike Air's aanhad. Nu is het zo dat als je geen battle pass in Fortnite hebt je het pispaaltje bent, tenzij je extreem goed bent. Dan is iedereen je mattie. Net als dat je geen Nike Air's aanhad, maar de nieuwste paar Jordans.

Nee dat is natuurlijk allemaal gekheid op een stokkie. Maar heel eerlijk; ik zelf zou de battlepass van mijn kind betalen (die van mij kan nog niet gamen dus dat scheeld :P )

Save the world geeft absoluut wel vbucks. Maar eer hij dat een beetje snapt, en misschien vind hij het niet eens leuk? Maar moet hij het wel spelen. Ik vind dan wat ik voorstelde over klusjes doen voor een battle pass zo slecht nog niet! >:)

En je krijgt zelf niet de spullen van de battle pass op je eigen account als die op zijn account gekocht zijn.

en nu hup, koop die battle pass voor je zoon! :P O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

en in theory is 1 keer een battlepass kopen genoeg.
ik heb in seizoen 2 een battlepass voor echt geld gekocht. Daarna door alle challenges genoeg vbucks gekregen om het seizoen daarna weer een battlepass te kopen.

Nu voor S5 heb ik ook weer genoeg.

Dus als hij genoeg speelt en het niet uit geeft aan skins kan die gewoon altijd de battlepass hebben.

Maar Save the World geeft idd meer vbucks maar dan moet hij iets spelen wat die misschien niet wilt. want het is heel anders dan de battle royale modus

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Crashhill schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 08:48:
[...]

Battle pass is ook heel belangrijk! Op school hoorde je er vroeger niet bij als je geen Nike Air's aanhad. Nu is het zo dat als je geen battle pass in Fortnite hebt je het pispaaltje bent, tenzij je extreem goed bent. Dan is iedereen je mattie. Net als dat je geen Nike Air's aanhad, maar de nieuwste paar Jordans.

Nee dat is natuurlijk allemaal gekheid op een stokkie. Maar heel eerlijk; ik zelf zou de battlepass van mijn kind betalen (die van mij kan nog niet gamen dus dat scheeld :P )

Save the world geeft absoluut wel vbucks. Maar eer hij dat een beetje snapt, en misschien vind hij het niet eens leuk? Maar moet hij het wel spelen. Ik vind dan wat ik voorstelde over klusjes doen voor een battle pass zo slecht nog niet! >:)

En je krijgt zelf niet de spullen van de battle pass op je eigen account als die op zijn account gekocht zijn.

Ik zie al voor mij hoe dat jochie op maandag belachelijk gemaakt wordt omdat hij een no skin is. Op woensdag is iedereen er inmiddels achter dat hij best wel pro is. En op vrijdag wil iedereen met hem spelen omdat hij zoveel wins heeft.

Ik draag nog steeds Air Max overigens :+

Hype voor seizoen 5 valt bij mij ook nog wel mee. Ben wel benieuwd maar heb vooral weer zin om die battle pass af te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

servival7 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 08:57:
[...]

Ik zie al voor mij hoe dat jochie op maandag belachelijk gemaakt wordt omdat hij een no skin is. Op woensdag is iedereen er inmiddels achter dat hij best wel pro is. En op vrijdag wil iedereen met hem spelen omdat hij zoveel wins heeft.

Ik draag nog steeds Air Max overigens :+

Hype voor seizoen 5 valt bij mij ook nog wel mee. Ben wel benieuwd maar heb vooral weer zin om die battle pass af te werken.
Ik hoop dat er wat langere challenges bij komen, althans.. waar je langer over moet doen.

De challenges zijn altijd zo snel gehaald.. en daarna is het maar beetje hannesen in-game (wat gelukkig nog leuk is).

Hype valt verder wel mee omdat er nog weinig echt gereleased is wellicht? Zie vooral dezelfde “leaks” op YT voorbij komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Weet je wat een leuk gevoel is?
Straks Fortnite opstarten, de Battle Pass kopen en rustig door de tiers bladeren om te zien welke zooi je de komende maanden 'krijgt' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

Had wel verwacht dat de update nu rond 10.00 uur uit zou komen, volgens mij was het 08.00 GMT :/
Maar ben wel meer hyped over dit seizoen dan de vorige, hopelijk echt een keer iets anders in de map!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
s0kkie schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:07:
Had wel verwacht dat de update nu rond 10.00 uur uit zou komen, volgens mij was het 08.00 GMT :/
Maar ben wel meer hyped over dit seizoen dan de vorige, hopelijk echt een keer iets anders in de map!
Dat is ook zo. Downtime is toch net begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Laatst online: 17-09 18:37
Patch notes: https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/patch-notes/v5-0

Pagina ligt alleen even plat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Op deze pagina staan al veel leaks.
Ook de patchnotes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
Weet iemand ongeveer wanneer S5 online is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
RazorMaron schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:11:
Weet iemand ongeveer wanneer S5 online is?
Dat weet niemand. Kan om 11u zijn, maar kan ook tot 14u duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
After firing a shotgun, another shotgun cannot be fired for a very short time.
Hier gaan zoveel mensen problemen mee hebben >:)

Zelf speel ik laatste tijd bijna niet meer met 2 shotguns. Liever 1 shotgun en een smg of gewoon 2 smg's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Die Storm updat lijkt me ook wel gek :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
spoiler: nieuwe skins
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dh5A5hdX4AAOOHM.jpg:large

[ Voor 15% gewijzigd door Anton.net op 12-07-2018 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Holy shit die skins op de Twitter link :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Famous schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:18:
Die Storm updat lijkt me ook wel gek :+
Daar zat ik al zo lang op te wachten. Werd er gek van dat je junk land en dan bij de 2e circel al weet dat je helemaal naar moisty mag rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
servival7 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:24:
[...]

Daar zat ik al zo lang op te wachten. Werd er gek van dat je junk land en dan bij de 2e circel al weet dat je helemaal naar moisty mag rennen.
Zoals ik het lees heeft dat toch enkel betrekking op cirkel 7, 8 en 9? of mis ik iets?

Ik ben wel benieuwd om te zien wat ze vandaag weer met de shotguns hebben aangevangen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Anton.net schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:27:
[...]

Zoals ik het lees heeft dat toch enkel betrekking op cirkel 7, 8 en 9? of mis ik iets?

Ik ben wel benieuwd om te zien wat ze vandaag weer met de shotguns hebben aangevangen 8)7
Ah natuurlijk !@#$% :(
Ach het is een begin.

Edit: Ben nog wel een beetje sceptisch over die karts. Ben bang dat dit het spel een beetje verneukt.

[ Voor 12% gewijzigd door servival7 op 12-07-2018 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
servival7 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:36:
[...]

Ah natuurlijk !@#$% :(
Ach het is een begin.

Edit: Ben nog wel een beetje sceptisch over die karts. Ben bang dat dit het spel een beetje verneukt.
Ik moet zeggen, die winkelwagentjes vond ik altijd wel lachen, maar gewoon verscrhrikkelijk irritant dat je er niet met je squad in kan.
Zon kart wordt dus wel leuk denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
Ik zie tot nu toe goede patchnotes! En die karts worden hilarisch. Maar echt usefull worden ze niet echt denk ik. Alhoewel je met zoeen kart wel later kunt vertrekken ivm de storm. Winkelwagentjes heuvelop waren een drama. Kan niet wachten op vanavond! heb er zin aana!!!!! Hypetrain choo choo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Hier stata het intro filmpje van season 5:
https://streamable.com/u0y65

In deze reddit post staan links naar uitgelekte gliders, skins en pickaxes: https://www.reddit.com/r/...read_with_links_to_other/

[ Voor 54% gewijzigd door servival7 op 12-07-2018 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
spoiler: Nieuwe Map
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dh5VT9PWAAAbLvR.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ziet er goed uit. Eindelijk moisty weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Groter waterval erbij, die berg bij Snobby?
Daar lag ook dat grote anker of niet?

Zal nog wel meer gebeuren dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
Crashhill schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 08:48:
[...]

Haha die tijd ken ik wel ja, de air max of de LA Gears met lichtjes. (En ik kreeg ze dus niet PLUS mn moeder winkelde bij de Zeeman. Maar ik heb t overleefd hoor 😂)

Mijn zoon heeft nu 2x de battlepass gehad dus zielig is hij niet hoor 🤣 (oja en ik heb nog 1x de "dab" emote gekocht omdat hij die zo graag wilde .)
Maar ik had dus gezegd dat hij zn vbucks moest opsparen voor de battlepass ipv skins. En meneer heeft dus een glider en een skin gekocht. En dan met de mededeling dat hij zn zakgeld zou gebruiken voor een battlepass, maar zn zakgeld spaart hij ook al niet. (Hij is overigens 11)

Ik dacht er eerst aan om zo een 25euro battlepass te kopen, maar hij heeft met zn 10 euro pass ook tier 80 gehaald (helaas geen lvl 80 maar ach)
Dus ik dacht dat het wel voordeliger zou zijn om stw te kopen ipv een battlepass. Als hij dan uiteindelijk genoeg vbucks heeft voor een battlepass krijgt hij alles toch wel van de voorgaande tiers.

Ik ben nu ook al zo lief om alvast het update bestand te downloaden zodat hij straks meteen kan spelen als hij uit school komt met zn vriendjes.

Ik bedoelde trouwens meer dat als ik stw koop, kan ik het toch ook op mn eigen account spelen?

EDIT; toch maar een battlepass gekocht
Misschien koop ik hem zelf ook wel 🤣

Ow en dan lees ik net dit:

Starting July 17, Save the World will be on sale on Xbox, PS4, and PC for a limited time. Super Deluxe and Limited Founders packs will return for the duration of the sale. -O- -O- -O-

[ Voor 5% gewijzigd door Janet_ op 12-07-2018 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Bomen in Dusty en Lazy Links bovenin is ook opvallend. Maar dat lijkt me nog steeds zo'n kale omgeving waar je nog steeds niet graag heen gaat

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Swaxie schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:51:
[...]

Ik moet zeggen, die winkelwagentjes vond ik altijd wel lachen, maar gewoon verscrhrikkelijk irritant dat je er niet met je squad in kan.
Zon kart wordt dus wel leuk denk ik.
Net even in gereden en ik neem mijn woorden terug. Ze zijn inderdaad erg lachen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik ben even aan het proberen.
Tot nu toe is deze season een stuk beter dan season 4!

Shotguns lijken ook beter
Wel al 2 keer een bug gehad in de menu's waardoor ik opnieuw moest opstarten (ps4)

[ Voor 40% gewijzigd door Anton.net op 12-07-2018 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Die Toilet paper dropdown ahahah, heerlijk!
Ook moet ik even tier 38 worden voor de Unicorn backpack, past mooi bij de pickaxe :Y

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 12-07-2018 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
@Famous Geef mij maar dat meisje dat bij die Backbling hoort (Tier 47) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Anton.net schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 13:01:
@Famous Geef mij maar dat meisje dat bij die Backbling hoort (Tier 47) 8)
Blijf denk ik bij Omega met paarse verlichting en de Prime #2 skin.

Vind de nieuwe niet echt bijzonder :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Janet_ schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 12:18:
[...]
EDIT; toch maar een battlepass gekocht
Misschien koop ik hem zelf ook wel 🤣
Wij zijn nu als Tweakers Fortnite Community ontzettend trots! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Tier 34 nu. dat lampionnen ding wat je op tier 20 krijgt is echt verschrikkelijk lelijk.
Je kan nu als emote ook o.a een basketbal weggooien :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Erg jammer dat er weer zo veel generfd wordt waar naar mijn mening het spel juist zo goed in elkaar zat.
Ja het double pump / heavy is misschien op maar het vergt wel iets meer skill waardoor de betere speler weer sneller zichbaar is dan de slechtere speler.

Zo jammer dat dat moet veranderen imo alsof het gebalanceerd moet worden. Vind persoonlijk juist dat die skillgap er moet blijven zodat de betere spelers uitblinken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crashhill
Dat heeft echt niks te maken met skillgap. Balanced gameplay maakt het voor 90% van de spelers leuker. Ja ook voor pro's.

En als je zoveel beter bent vind je wel weer iets nieuws waar door je de scrubs kapot maakt. Toen die eerste nerf er was zag ik Ninja, Myth en Svennos niet minder winnen/killen i.i.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
heeft idd niks daarmee te maken, het is gewoon irritant mede omdat ik ook gewoon geen twee shotguns mee wil dragen en het verpest de battles, blij toe dat ze het gedaan hebben het was al generfed maar ineens weer terug. Benieuwd hoe het nu is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Vind het wel kut dat shotguns laatst generfed zijn zodat ze minder damage tegen structures doen. Als iemand zich nu in bouwt kan je ze er zonder minigun of stink grenates onmogelijk uit halen.

vind die rifts wel echt een dikke pro. De circel halen is nu een stuk makkelijker geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janet_
Crashhill schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 14:11:
[...]

Wij zijn nu als Tweakers Fortnite Community ontzettend trots! :P
Ik heb hier een blij gillend kind op dit moment 8)7
Hij had niet direct in de gaten dat hij een Battlepass had, hij ging meteen kijken wat er bij tier 100 te winnen was. En ineens was OMGGGGGGGGGGGGGGG MAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM je bent de beste _/-\o_

Maandag stw halen als het een mooie prijs is. Ik hoop dat hij rond de 25 euro zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Laatst online: 10-09 12:52
Janet_ schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:01:
[...]

Maandag stw halen als het een mooie prijs is. Ik hoop dat hij rond de 25 euro zal worden.
Ik zou dinsdag kijken, volgens mij las ik dat stw vanaf de 17e een actieprijs krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Janet_ schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:01:
[...]

Ik heb hier een blij gillend kind op dit moment 8)7
Hij had niet direct in de gaten dat hij een Battlepass had, hij ging meteen kijken wat er bij tier 100 te winnen was. En ineens was OMGGGGGGGGGGGGGGG MAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM je bent de beste _/-\o_

Normaal kost deze 40 euro, bij een actie is het vaak de helft ongeveer. Dus waarschijnlijk nog goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

servival7 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:47:
Vind het wel kut dat shotguns laatst generfed zijn zodat ze minder damage tegen structures doen. Als iemand zich nu in bouwt kan je ze er zonder minigun of stink grenates onmogelijk uit halen.

vind die rifts wel echt een dikke pro. De circel halen is nu een stuk makkelijker geworden.
Kun je met zo'n rift niet ook nog de verkeerde kant op gestuurd worden of is het altijd boven de rift dat je eruit komt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Martinspire schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:13:
[...]

Kun je met zo'n rift niet ook nog de verkeerde kant op gestuurd worden of is het altijd boven de rift dat je eruit komt?
Tot nu toe (keer of 4 gebruikt) ben ik alleen nog naar boven gestuurd. Dus neem aan dat dit altijd zo is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

servival7 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 15:47:
Ik vind het jammer dat ze de explosives zo veel extra power tegen structures hebben gegeven. Je kan met één of twee C4's hele bouwwerken onderuit halen. Ook rocket launchers zijn veel te sterk. Er is ook moeilijk tegen te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
Crashhill schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:10:
[...]

Normaal kost deze 40 euro, bij een actie is het vaak de helft ongeveer. Dus waarschijnlijk nog goedkoper!
Hoe goedkoper hoe beter haha. Maar hij wordt straks ook gratis toch?
Labbers schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:09:
[...]

Ik zou dinsdag kijken, volgens mij las ik dat stw vanaf de 17e een actieprijs krijgt.
Oja ik dacht dat de 17e op maandag was.

Die karts zijn trouwens echt grappig. Ik ga het vanavond ook proberen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Janet_ schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:30:
[...]

Hoe goedkoper hoe beter haha. Maar hij wordt straks ook gratis toch?
Heb je hier nog iets over gehoord?
Epic zei dat altijd tijdens season 2/3, maar daarna heb ik er eigenlijk nooit nog iets over gehoord.
Bovendien, als het gratis wordt zullen ze die V-bucks rewards er wel uithalen denk ik. Anders verliezen ze gigantisch veel inkomsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
Anton.net schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:46:
[...]

Heb je hier nog iets over gehoord?
Epic zei dat altijd tijdens season 2/3, maar daarna heb ik er eigenlijk nooit nog iets over gehoord.
Bovendien, als het gratis wordt zullen ze die V-bucks rewards er wel uithalen denk ik. Anders verliezen ze gigantisch veel inkomsten
Enige wat ik laatst was was "somewhere in 2018"
maar ik neem aan dat ze wel wat doen om de buyers te compenseren. Anders is het ook zonde.
Die vbucks zullen sowieso wel verdwijnen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Het driften met de ATK was wel weer vermakelijk :Y
Bijna alle challenges alweer klaar, dat is wat minder.,

Edit: als je wint hebben ze het nu leuk gedaan met de slomo!
Vind de paraplu beetje tegen vallen helaas..

[ Voor 34% gewijzigd door Famous op 12-07-2018 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizard91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-12-2023
Heb er nu toch wel weer zin in, vanavond maar even de Battlepass aanschaffen.

Had trouwens nog wel wat vreemds vorige week. Kreeg twee emails binnen van Epic Games beide over een account. (Ik heb maar 1 account voor de PS4). Blijkbaar had iemand dus mijn email adres gebruikt (typo wellicht) om een account aan te maken. Na het wachtwoord vervangen te hebben en de account details gecheckt te hebben. Had iemand dus een account in de US met een bijna identieke achternaam. Dus ik even kijken welke Tier ze zaten.. Tier 80 :+ terwijl ik na braaf spelen niet verder komt dan Tier 24 :P.

Heb nog gekeken of ik het account kon switchen maar het was voor de Xbox dus helaas pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Voor het eerst een battle pass gekocht, al heb ik er te weinig tijd voor.

Gisteravond maar 1 potje kunne spelen, kwam paar keer in een que terrecht. Servers konden het niet aan op de ps4?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 01-09 08:48
Servers hadden het wat lastig gisteravond voor de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Het is wel erg druk op de nieuwe plekken. Benieuwd hoe dat uit gaat pakken bij het Friday Fortnite vanavond.

Moet nog 2 chests in Snobby en dan heb ik alle challenges voor deze week gehaald. Tier 40 inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Hmm, misschien zelf ook maar STW kopen, want ik heb STW op mijn vriendins account gekocht want ik dacht dat deze game niet te family sharen viel (xbox), maar dus wel achteraf. In verband met Minecraft op het account van vriendin kan ik haar home xbox niet wijzigen naar de 2e xbox, want zoonlief speelt ook minecraft.
Janet_ schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 12:18:
[...]
Maar ik had dus gezegd dat hij zn vbucks moest opsparen voor de battlepass ipv skins. En meneer heeft dus een glider en een skin gekocht. En dan met de mededeling dat hij zn zakgeld zou gebruiken voor een battlepass, maar zn zakgeld spaart hij ook al niet. (Hij is overigens 11)
Hier idem. Mijn vriendin heeft voldoende vbucks opgespaard met STW (xbox family share is geweldig, zelfs die module kan je sharen).

Heeft hij er dansjes van gekocht. :O Vriendin was not amused :9

Hij is hier wel wat jonger overigens. :+

[ Voor 20% gewijzigd door Meneer iCy op 13-07-2018 10:08 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
servival7 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:50:
Het is wel erg druk op de nieuwe plekken. Benieuwd hoe dat uit gaat pakken bij het Friday Fortnite vanavond.

Moet nog 2 chests in Snobby en dan heb ik alle challenges voor deze week gehaald. Tier 40 inmiddels.
Hoe dan? heb je tiers gekocht?

Ik heb gisteren de daily en weekly vrij vlot gehaald maar ben nog lang geen tier 40.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Vanochtend paar potjes eindelijk kunnen spelen en een aantal dingen zijn heel tof! Vind de verbeteringen in seizoen 5 beter gedaan dan in 4.
Had direct al een double kill met de sticky grenade dus hoef nog maar 1 kill, terwijl ik dacht die gaat me te lang duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ricloo86 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 10:13:
[...]

Ik heb gisteren de daily en weekly vrij vlot gehaald maar ben nog lang geen tier 40.
Heb de dure battlepass dus dan begin je ergens rond tier 32 ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ricloo86 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 10:13:
[...]

Ik vond het ook al erg hoog, had gisteravond nog best wat goede potjes (o.a. een win), bijna alle challenges completed en kom ook nog te kort.

Maar waarschijnlijk heeft hij de duurdere battle pas gekocht, dan start je op tier 34 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Ga ook maar de pass kopen denk ik, speel op de Switch (relax om in bed nog ff te gamen).
Wel echt jammer dat je geen Carreer Tab hebt op de Switch, hopelijk wordt dat nog toegevoegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
Ah op die manier!

Wel leuk dat je nu ook iets met de XP's verdiend los van het levelen.

Gisteren een heerlijke overwinneng gehaald met 3 vrienden in een squad, wat kan dat soms een lekkere voldoening geven zeg!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ricloo86 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:27:
Ah op die manier!

Wel leuk dat je nu ook iets met de XP's verdiend los van het levelen.

Gisteren een heerlijke overwinneng gehaald met 3 vrienden in een squad, wat kan dat soms een lekkere voldoening geven zeg!
Of je het verdient met XP of levels, dat is precies hetzelfde he :)
De laatste upgrade van de tier 100 skin kost 500.000 XP, dat komt overeen met level 80 van vorige season.
Maar het is wel iets makkelijker om met XP te rekenen dan met levels, omdat je telkens meer XP nodig hebt om te levelen

[ Voor 11% gewijzigd door Anton.net op 13-07-2018 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Anton.net schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:33:
[...]

Of je het verdient met XP of levels, dat is precies hetzelfde he :)
De laatste upgrade van de tier 100 skin kost 500.000 XP, dat komt overeen met level 80 van vorige season.
Maar het is wel iets makkelijker om met XP te rekenen dan met levels, omdat je telkens meer XP nodig hebt om te levelen
Komt goed uit dan, vorig seizoen level 82 geworden :+

Krijg alleen 1 augustus sleutel van mijn huis.. zal iets minder spelen worden denk ik :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@FamousAfbeeldingslocatie: https://i.redd.it/4olv3nj94l911.jpg

Ik vraag me af wanneer Twitch Prime Pack 3 komt (als die er uberhaupt komt)
Pack 2 is 11 juli verlopen, en ik heb nog niets gehoord van pack 3.
Toen ik gisteren de gelekte skins zag, dacht ik dat die man en die vrouw die nu in de shop zijn voor Twitch Prime zouden zijn. (Ze hebben paarse accenten aan de kleren)
Maar niet dus..

Hopelijk volgende week ergens, want gratis skins zijn altijd leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Anton.net schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:21:
@Famous[afbeelding]

Ik vraag me af wanneer Twitch Prime Pack 3 komt (als die er uberhaupt komt)
Pack 2 is 11 juli verlopen, en ik heb nog niets gehoord van pack 3.
Toen ik gisteren de gelekte skins zag, dacht ik dat die man en die vrouw die nu in de shop zijn voor Twitch Prime zouden zijn. (Ze hebben paarse accenten aan de kleren)
Maar niet dus..

Hopelijk volgende week ergens, want gratis skins zijn altijd leuk :P
Ik kan er ook niets over vinden.

Wat ik ook niet kan vinden is een deelnemerslijst voor de Fortnite Summer Skirmish van deze zaterdag?
Weet iemand of deze ergens staat?
https://www.epicgames.com.../fortnite-summer-skirmish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Volgens mij is het 16 juli Prime dag..
Wellicht komt die dan uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Famous schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:53:
Volgens mij is het 16 juli Prime dag..
Wellicht komt die dan uit?
Zou kunnen ja! Maar dan vraag ik me wel af welke van de gelekte skins het is..

Daarstraks ook de nieuwe Victory umbrella gewonnen! Ik was al even vergeten dat we een nieuwe krijgen iedere season

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Anton.net schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 17:33:
[...]

Zou kunnen ja! Maar dan vraag ik me wel af welke van de gelekte skins het is..

Daarstraks ook de nieuwe Victory umbrella gewonnen! Ik was al even vergeten dat we een nieuwe krijgen iedere season
Valt tegen eh?
Ik gebruik overigens nog steeds de STW Founders Embrella :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:15
Sinds de update van eerder deze week kan mijn zoontje geen Fortnite meer spelen. Als je vanuit de Epic game launcher het spel start krijg je de volgende foutmelding te zien:
D:\Fortnite\FortniteGame\Binaries\Win64\FortniteClient-Win64-Shipping.exe

Kan geen toegang krijgen tot het opgegeven apparaat, pad of bestand. Mogelijk hebt u niet de juiste toegangsmachtigingen voor het item.
Als ik vervolgens kijk naar dit bestand (rechterklik, beveiliging), dan hebben alle gebruikersgroepen alle machtigingen, inclusief Volledig beheer.

Iemand enig idee hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Jorizzz schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 18:36:
Sinds de update van eerder deze week kan mijn zoontje geen Fortnite meer spelen. Als je vanuit de Epic game launcher het spel start krijg je de volgende foutmelding te zien:

[...]

Als ik vervolgens kijk naar dit bestand (rechterklik, beveiliging), dan hebben alle gebruikersgroepen alle machtigingen, inclusief Volledig beheer.

Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
Als administrator straten? Of even opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:15
servival7 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 18:44:
[...]

Als administrator straten? Of even opnieuw installeren.
Allebei al geprobeerd, geen succes vooralsnog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 18:30
Ik wil mijn neefje voor zijn verjaardag heel graag wat v-bucks geven. Hij speelt Fortnite op zijn PC. Ik kan nergens vinden hoe ik deze v-bucks op dit platform kado kan doen. Voor Xbox heb je de MS store, PS4 de PS store, etc., maar voor PC: onbekend. De site van Epic helpt me ook niet op weg. Wie kan me helpen? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Muncher op 13-07-2018 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 23:04
Jongens ik heb een probleem. Ik heb Fortnite via de PC en ik heb sinds kort een PS4. Nu had ik eerst mijn account per ongeluk aan het account van m'n vriend gekoppeld, deze is weer ontkoppeld.
Nu wil ik, 3 weken later, mijn account aan mijn PS4 account koppelen, alleen ik kan niet inloggen. Sowieso moet ik al 3-7x op inloggen drukken wil ik uberhaupt mijn gegevens kunnen invullen (krijg error dat hij niet kan connecten ofzo). En nadat ik mijn inloggegevens ingevuld heb komt hij 2x met een error dat hij niet kan connecten en word ik naar het beginscherm gekicked en loopt het spel vast :/

Iemand hier ervaring mee? Anders ga ik Fortnite opnieuw installen, download duurt alleen 2 uur hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harpoontje073
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-08-2024
Muncher schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 20:00:
Ik wil mijn neefje voor zijn verjaardag heel graag wat v-bucks geven. Hij speelt Fortnite op zijn PC. Ik kan nergens vinden hoe ik deze v-bucks op dit platform kado kan doen. Voor Xbox heb je de MS store, PS4 de PS store, etc., maar voor PC: onbekend. De site van Epic helpt me ook niet op weg. Wie kan me helpen? :)
Je zou in principe een paysafe kaart voor hem kunnen kopen zodat hij daarmee de v bucke kan halen? Je hebt in ieder geval geen directe optie om iemand meteen vbucks te geven (of te storten op zijn account),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-09 18:30
harpoontje073 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 22:08:
[...]

Je zou in principe een paysafe kaart voor hem kunnen kopen zodat hij daarmee de v bucke kan halen? Je hebt in ieder geval geen directe optie om iemand meteen vbucks te geven (of te storten op zijn account),
Ik ga hier even naar kijken. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

3 wins alweer dit seizoen 8)

Alle challenges ook alweer gehaald.. tijd voor nieuwe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Famous schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 02:02:

Ik 2.

Dat ping geluidje bij een headshot met een sniper blijft toch wel het mooiste geluidje in fortnite. Het lukt mij ook steeds beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Ik was benieuwd of er mensen waren die speciaal die voetbal outfits hebben gekocht om er specifiek first-person voetbal mee te spelen? Ik zat er aan te denken, 't leek me enorm lachen, maar ik kreeg anderen niet zo ver binnen m'n Nintendo community haha.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:59
Famous schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 02:02:

Zat ik ook nog maar op school. Heel de vakantie gamen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Nol_NL schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 18:32:
[...]

Zat ik ook nog maar op school. Heel de vakantie gamen :)
Pardon?
Ik werk al een aantal jaar hoor haha :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Hopelijk komen deze nacht die Viking skin en zijn bijl in de shop :9

En anders zal het wel die haai zijn, die wil ik niet :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Anton.net schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 21:04:
Hopelijk komen deze nacht die Viking skin en zijn bijl in de shop :9

En anders zal het wel die haai zijn, die wil ik niet :O
It is your lucky day :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Viking skin ga ik niet halen omdat je op tier 100 ook al een viking krijgt. Heb wel even zijn bijl meegepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01

Yaz

Janet_ schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 17:00:
[...]

Enige wat ik laatst was was "somewhere in 2018"
maar ik neem aan dat ze wel wat doen om de buyers te compenseren. Anders is het ook zonde.
Die vbucks zullen sowieso wel verdwijnen idd.
Ze zijn toch al hard bezig met 2 andere valuta te introduceren in Fortnite. Ik ben ook erg benieuwd waar het naar toe gaat. Als ze mijn vbucks maar lekker laten voor wat het is. Ik heb er nu een kleine 5000 (koop zelden llama's) en dan kan ik nog tot het einde van het jaar door met de battle pass. Tegen die tijd zijn er weer plenty andere spellen waar ik aan ga beginnen dus mooi moment om te stoppen met Fortnite ;)

Nu we het toch over StW hebben. Zijn er hier wat mensen op de xbox die graag samen willen knallen? Ik ben zelf net in Canny aangekomen en wacht op 5.1 voor de nieuwe quest line. Verder ben ik bezig met de Horde modus (leuk concept, slecht uitgewerkt qua matchmaking) en zou het leuk vinden om met een vast groepje regelmatig een beetje te rond te hobbelen.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben wel goed te spreken over de veranderingen in de map.
Dacht eerst dat ik sommige wijzigingen vervelend zou vinden maar is eigenlijk totaal niet zo.

Qua skills zit ik echt vast op zo'n punt met bouwen.
Ik moet gewoon beter worden in bouwen wil ik vaker winnen. Als ik nu win is het vaak omdat ik of sneaky iemand kan schieten, of een lucky shotgun kill :P of iemand omlaag haal en dood laat gaan door val damage.

In principe als het neer komt op een 1v1 build battle (ook al is het early game vaak) dan lukt het me gewoon niet. mensen zeggen wel blijven oefenen maar dit is al zo lang en voor me gevoel zie ik geen verbetering :P weet niet echt wat ik kan doen om dit te bereiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Ricmaniac schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:58:
Dacht eerst dat ik sommige wijzigingen vervelend zou vinden maar is eigenlijk totaal niet zo.

Ik moet gewoon beter worden in bouwen wil ik vaker winnen. Als ik nu win is het vaak omdat ik of sneaky iemand kan schieten, of een lucky shotgun kill :P of iemand omlaag haal en dood laat gaan door val damage.

In principe als het neer komt op een 1v1 build battle (ook al is het early game vaak) dan lukt het me gewoon niet. mensen zeggen wel blijven oefenen maar dit is al zo lang en voor me gevoel zie ik geen verbetering :P weet niet echt wat ik kan doen om dit te bereiken.
gefeliciteerd!

Ik merk soms ook dat ik niet (goed) genoeg bouw. Houd er er wel rekening mee om het af te sluiten en als ik niet onder druk sta gaat het ook prima.

Wanneer het in een 1v1 gevecht is zit het ook nog niet helemaal in het systeem om te bouwen maar ik probeer het af te dwingen :+
Dubbele ramp naar iemand toe en als die hoger komt insluiten met een piramide, al denk ik er vaak pas aan na het gevecht.

Wel zijn we met de vriendengroep “agressiever” gaan spelen, dat werkt toch wel goed moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 01:12
Ricmaniac schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:58:

Ik herken dit enorm! Speel al een half jaar denk. Legde het constant af door bouwen. 15 solo wins, maar puur door 1vs1 gevechten tegen mensen die ook niet veel bouwden.

Ik heb sinds 3 weken m'n sensitivity van 5 naar 8 verhoogd,van combat pro naar builder pro omgeschakeld. Dit was tot een aantal dagen heel kut met aimen. Maar het bouwen ging al veel beter.
Ik ben een aantal uren vaste bouw patronen gaan oefenen in playground. Normaal bouwde ik in paniek allemaal muren als ik beschoten werd, in 't wilde weg. Nu bouw ik standaard een torentje om me.
Vaak stoppen ze dan met door blijven vuren, itt wat losse muurtjes, dan ziet men kwetsbaarheid en blijft men vaak schieten.

Nu m'n aim ook meer gewend is aan de sensitivity, gaat het echt veel beter.

Dus bij mij heeft geholpen : hogere sensitivity, builder pro, vaste build patronen inslijpen.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Famous schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:15:
[...]

gefeliciteerd!

Ik merk soms ook dat ik niet (goed) genoeg bouw. Houd er er wel rekening mee om het af te sluiten en als ik niet onder druk sta gaat het ook prima.

Wanneer het in een 1v1 gevecht is zit het ook nog niet helemaal in het systeem om te bouwen maar ik probeer het af te dwingen :+
Dubbele ramp naar iemand toe en als die hoger komt insluiten met een piramide, al denk ik er vaak pas aan na het gevecht.

Wel zijn we met de vriendengroep “agressiever” gaan spelen, dat werkt toch wel goed moet ik zeggen!
Haha Thanks ;)

Ja dat agressieve ben ik nu ook aan het doen en dan merk je wel dat je meer "MOET".

Pagina: 1 ... 20 ... 53 Laatste