Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:05
garrow schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:38:
[...]

Ben benieuwd hoeveel je er kunt stacken in een inventory slot.
Het werkt op dezelfde manier als die hop rocks. Dus je moet ze onmiddelijk innemen. De appels liggen soms in groepjes rond een boom.
Je kan er geen innemen wanneer je health al 100 is.
Er zit ook geen glow rond, dus soms zijn ze best moeilijk te zien.

[ Voor 8% gewijzigd door Anton.net op 16-05-2018 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
Twixie schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 13:21:
[...]

Is een zeer ergerlijke feature van PSN. Heb net hetzelfde voorgehad met Plants vs Zombies Garden Warfare. Is een 7+ spel, maar toch kon mijn zoon van 8 het niet online spelen. Blijkt dat er online ook leeftijdsgrenzen enforced worden, die je totaal niet kunt afzetten met de lokale parental control instellingen. Het is ook totaal nooit duidelijk wat juist de leeftijdsgrens juist is, maar het is in elk geval niet automatisch de PEGI rating van het spel. Zo zou het bij PvZGW blijkbaar 13 jaar zijn omdat EA dat wil. Maar ook bvb YouTube werkt niet bij mijn zoon van 8.
Enige workaround is een nieuw profiel en liegen over de leeftijd, of anders laten spelen met het profiel van paps/mams.
Waar dat volgens mij aan ligt is de Nederlandse regelgeving / Europese. Formeel mogen kinderen onder de 18 niet online gamen. De enige manier om bij PS voor elkaar te krijgen dat je kinderen online kunnen gamen is een fake account aanmaken of een account van een volwassene gebruiken.

Overigens merk ik ook dat heel die Parent Control van PS zelf niet goed werkt. Die van mij is 8 en heeft een spel met PEGI 7, had zijn account op PEGI 7 gezet (kloppend met zijn leeftijd dus) en toch kon hij dat PEGI 7 spel niet spelen, ook niet offline. Die kwam pas tevoorschijn toen ik hem bij parent control op PEGI 12 had gezet. Hierdoor ziet hij nu dus ook Fortnite staan, hij zou het zelfs kunnen spelen. Maar online dus niet, want dat mag niet van de overheid..

Overigens vind ik die Parent Control van PS echt matig en niet duidelijk, wordt ook vrij matig uitgelegd allemaal:
https://www.playstation.c...nts-guide-to-playstation/
https://www.playstation.c...controls/family-accounts/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 12:08
tukkEEEr schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 10:08:
Voor mensen die het bouwen wat onder de knie willen krijgen.. Ik zag dit vanmorgen bij iemand op een stream!

https://www.justbuild.lol/
Awesome, ik ben al een redelijk goede builder maar wilde altijd al een tool/modi waarmee ik af en toe wat nieuwe dingen uit kan proberen!

Edit: Jammer dat je niet kan editten, verder leuk om even mee te spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door WolfsRain op 16-05-2018 16:31 ]

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 10:08
Joster schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:17:
[...]
Waar dat volgens mij aan ligt is de Nederlandse regelgeving / Europese. Formeel mogen kinderen onder de 18 niet online gamen.
Heb je daar ook een bron van, want da's het eerste dat ik erover hoor en kan me ook niet inbeelden dat er daar ook maar enige vorm van waarheid in zit.
Joster schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:17:
[...]
Overigens merk ik ook dat heel die Parent Control van PS zelf niet goed werkt. Die van mij is 8 en heeft een spel met PEGI 7, had zijn account op PEGI 7 gezet (kloppend met zijn leeftijd dus) en toch kon hij dat PEGI 7 spel niet spelen, ook niet offline. Die kwam pas tevoorschijn toen ik hem bij parent control op PEGI 12 had gezet.
Dat komt volgens mij omdat sommige games in verschillende landen/regios andere ratings krijgen. Zelfs het ratingsysteem zelf is vaak al verschillend. PEGI (EU) werkt met levels 3, 7, 12, 16 en 18, maar de ESRB (US) werkt dan bvb met 3, 6, 10, 13, 17 en 18. En zo zijn er een hoop verschillende classificaties.
Sony assignt dan wellicht gewoon de meest strikte classificatie aan elk game, en ze hebben sowieso hun eigen parental control systeem met ratings 1 tot 11. Online vind je overigens wel artikels/tabellen die de Sony nummers mappen op lokale ratingsystemen. Bvb voor PEGI : http://legaldoc.dl.playst...la/psn/e/e_rating_en.html .
Het Parental Control systeem is in elk geval al pakken beter dan het ooit was (lees: nagenoeg onbestaand) maar er is zeker nog wel een en ander op aan te merken.

PS: als je in je library bij een game op Option klikt, kun je het Sony Parental Control level zien van dat game, en dat zal dus gegarandeerd altijd minstens zo streng zijn als de PEGI rating. Dat spel waarover je het hebt had dus gegarandeerd een parental control level van 4 of 5.

[ Voor 7% gewijzigd door Twixie op 16-05-2018 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Twixie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 17:42:
[...]

Heb je daar ook een bron van, want da's het eerste dat ik erover hoor en kan me ook niet inbeelden dat er daar ook maar enige vorm van waarheid in zit.
Wat ik erover vond toen ik opzocht of die kleine FUT binnen Fifa zou kunnen gaan doen was dit

https://help.ea.com/nl-nl...s-on-their-child-account/

En dan onder PS4:
Je kunt je kind toegang geven tot online speltypen via ouderlijk toezicht van de PlayStation 4.

LET OP: in Europa is op minderjarige accounts geen toegang tot online functies toegestaan.

Meestal moet je 18 jaar of ouder zijn voor een PlayStation-account met volledige toegang. Maar wanneer je de opties voor ouderlijk toezicht aanpast, kun je toegang instellen voor bepaalde functies.
Ik zou ook niet weten waar ik voor een account van een minderjarige online functies zou moeten kunnen aanzetten? Binnen ouderlijk toezicht kan ik volgens mij alleen dit instellen.
Dat komt volgens mij omdat sommige games in verschillende landen/regios andere ratings krijgen. Zelfs het ratingsysteem zelf is vaak al verschillend. PEGI (EU) werkt met levels 3, 7, 12, 16 en 18, maar de ESRB (US) werkt dan bvb met 3, 6, 10, 13, 17 en 18. En zo zijn er een hoop verschillende classificaties.
Sony assignt dan wellicht gewoon de meest strikte classificatie aan elk game, en ze hebben sowieso hun eigen parental control systeem met ratings 1 tot 11. Online vind je overigens wel artikels/tabellen die de Sony nummers mappen op lokale ratingsystemen. Bvb voor PEGI : http://legaldoc.dl.playst...la/psn/e/e_rating_en.html .
Het Parental Control systeem is in elk geval al pakken beter dan het ooit was (lees: nagenoeg onbestaand) maar er is zeker nog wel een en ander op aan te merken.
Dat met die eigen ratings van 1 tot 11 vind ik juist super verwarrend. Tussen ca. 6 en ca. 10 jaar zit niets, terwijl PEGI juist 7 kent. Niveau 5-6, 7-8 en 9-10-11 zijn qua leeftijdscategorie hetzelfde?

Wat betreft dat andere (dat Sony de meest strikte classificatie zal pakken) snap ik op zich wel inderdaad, alleen is het dan vervelend dat het PEGI systeem (waarin wij de games hier aanschaffen) overboord kan. Voor een game met PEGI 7 in Europa wil je eigenlijk niet dat je naar niveau 5 moet waardoor ook PEGI 12 games gezien kunnen worden.
PS: als je in je library bij een game op Option klikt, kun je het Sony Parental Control level zien van dat game, en dat zal dus gegarandeerd altijd minstens zo streng zijn als de PEGI rating. Dat spel waarover je het hebt had dus gegarandeerd een parental control level van 4 of 5.
Ah, dank voor de tip, ik zal straks eens kijken.

/Offtopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 10:08
Ik interpreteer dat dat een EA policy is. Toen ik destijds tegen het issue aanliep met Plants vs Zombies had ik ook al van sommigen gelezen dat het blijkbaar door EA zou zijn en niet door Sony/PSN. Heb echter nooit echt een duidelijk antwoord gevonden, wat vervelend is want de kinderen vragen regelmatig wel eens wanneer ze met hun eigen account online mogen spelen.
Joster schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 17:58:
Voor een game met PEGI 7 in Europa wil je eigenlijk niet dat je naar niveau 5 moet waardoor ook PEGI 12 games gezien kunnen worden.
Klopt, ben hier ook al tegenaan gelopen dat ik de rating toegestaan aan mijn kinderen hoger moest zetten omwille van 1 game, waardoor er andere wél PEGI 12 games ineens ook speelbaar waren. Nu ja, ik houd zelf ook nog wel altijd onder controle wat ze spelen, en je kan ergens in de menus ook aangeven dat je tijdelijk de beperkingen wil opheffen. Zo speel ik soms Star Wars Battlefront lokaal met mijn zoontje want PEGI 16 is wel compleet belachelijk.

In de USA blijkt SWBF trouwens Teen rated te zijn wat wil zeggen 13+, dus daar hebben ze het dan wellicht ook vlaggen dat een kind van 13 blijkbaar toch SWBF niet mag spelen volgens de Sony rating (straks eens kijken welke die is, maar ik vermoed 7) want voor Teen-rating wordt level 5 aangenomen. Bron : https://www.esrb.org/about/parentalcontrol-ps3psp.aspx

PS: we zijn wel heel erg offtopic aan het gaan nu ... 8)7

PS: interessante tabel : Wikipedia: Video game content rating system

[ Voor 6% gewijzigd door Twixie op 16-05-2018 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Twixie schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 18:14:
[...]

PS: we zijn wel heel erg offtopic aan het gaan nu ... 8)7
Misschien de info die je hier hebt gegeven en die in het algemene PS4 topic samenvoegen en alles hier weghalen? Voegt eigenlijk niks toe.. Ik besefte me toen ik mijn eerste post in dit topic (omdat mijn oudste vroeg of hij online Fortnite mocht doen was ik hier eens wat komen zoeken hoe er hier mee omgegaan wordt) aan het schrijven was dat het beter in het algemene PS4 topic zou passen, vandaar dat ik daar een meer algemeen verhaal deed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Gisteren de game aangeschaft, moet zeggen dat ik me er prima mee vermaak! Het zoeken naar kistjes en je gear upgraden, erg leuk om te doen.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Over 2 weken organiseer ik een proef als 1e Fortnite game avond.

2 uur lang kan er op 4 Playstations Fortnite gespeeld worden in een jongerencentrum, zal genoeg animo voor zijn neem ik aan.

Als ik 4 PS4 naast elkaar zet, kan je ook een team aanmaken toch? Wat heb ik daar precies voor nodig?
Het zijn 4 PS4 die geen PSN + hebben.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoeptegel5
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-09 07:58
Mars18 schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:22:
Over 2 weken organiseer ik een proef als 1e Fortnite game avond.

2 uur lang kan er op 4 Playstations Fortnite gespeeld worden in een jongerencentrum, zal genoeg animo voor zijn neem ik aan.

Als ik 4 PS4 naast elkaar zet, kan je ook een team aanmaken toch? Wat heb ik daar precies voor nodig?
Het zijn 4 PS4 die geen PSN + hebben.
Je hebt geen PSN+ (Playstation plus) nodig voor het spelen van Fortnite. Alle PS4's hebben wel een verschillend PSN account nodig om samen te spelen. Je kan gewoon met vier mensen in een squad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 23:04
Trots momentje ^^
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/q8oecrZ.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZMBcbxz.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Santee op 17-05-2018 20:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:41

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat is die nieuwe tijdelijke game mode nou? lijkt op een soort ranked modus of niet?

Nevermind al gevonden :P

http://www.epicgames.com/...howdown-limited-time-mode

https://www.epicgames.com...lo-showdown-contest-rules

[ Voor 53% gewijzigd door Ricmaniac op 17-05-2018 22:54 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Ik speel nog niet heel lang maar ben nu twee keer eerste geworden,
1x solo Squad
1x duo’s met een vriend

Vandaag echter gekke dingen mee gemaakt.. blauwe pump Shotgun waar de Aim volledig op persoon is, 8 damage.
Meneer stond stil en normaal gesproken is dit “gegarandeerd” 90+ damage.

Andere kant, met een witte pistool ruim 40+ damage doen elke hit.

Kan zoiets ineens veranderen, zoals nu met update 4.2, of pure toeval?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@Famous Nee, dat verandert niet zomaar. De Suppressed submachine is met de laatste update veel sterker geworden, maar zoiets kondigen ze altijd aan.
Het is al langer gekend dat de shotguns heel inconsistent zijn in Fortnite. Ik heb al heel wat bekende streamers horen klagen over dit probleem. Kijk voor de grap ook maar eens in de reacties op Twitter, dan kom je altijd berichten tegen als: "Like if your shotgun does 9 damage" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Anton.net schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 23:11:
@Famous Nee, dat verandert niet zomaar. De Suppressed submachine is met de laatste update veel sterker geworden, maar zoiets kondigen ze altijd aan.
Het is al langer gekend dat de shotguns heel inconsistent zijn in Fortnite. Ik heb al heel wat bekende streamers horen klagen over dit probleem. Kijk voor de grap ook maar eens in de reacties op Twitter, dan kom je altijd berichten tegen als: "Like if your shotgun does 9 damage" 8)7
Ah, verklaard het al wat.. Snap dat een Shotgun altijd wat inconsistent is maar dit was wel erg bizar.
Meneer draaide ook om en had mij 1 shot 1 kill met tactical Shotgun, maakte het helemaal apart!
Kijk verder niet op Twitter en geen streams :+

Famous wordt oud 8)7

Inmiddels level 34 met tier 35 dit seizoen, eens kijken hoever we kunnen komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gister voor het eerst serieus Fortnite gespeeld, was binnen 1 minuut dood, dacht dat je vervolgens heel het potje moest afkijken om punten te krijgen, maar dat is niet nodig toch?

Moet heel erg wennen aan het spel, het zal in team verband leuker zijn.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

Mars18 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 07:44:
Gister voor het eerst serieus Fortnite gespeeld, was binnen 1 minuut dood, dacht dat je vervolgens heel het potje moest afkijken om punten te krijgen, maar dat is niet nodig toch?

Nope je kan direct er uit gaan als je dood bent :)
Leave game doen voor dat je dood bent dan krijg je niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 07:44:

Nee hoor

Half uur zitten kijken? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Kreeg ik gisteren mn eerste legendary uit een kistje, ik helemaal blij, is het een shotgun x)
Verder vind ik de rewards die je krijgt na een potje wel erg nice, het is wel heel rewarding.
Samen met iemand anders ook een fort gebouwd, kwamen ze niet doorheen x)

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Een Legendary shotgun is juist heerlijk spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:08:
[...]

Nee hoor

Is wel weer leerzaam lijkt me :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:08:
[...]

Nee hoor

Klopt ;)

Hoeveel data verbruikt een Fortnite match?
Ik ben van plan om 4 of 8 Playstations in te richten met Fortnite en te verbinden aan een 4g Huawei E5577C Mifi Router
Maar hoeveel verbruikt een uur spelen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Mars18 op 18-05-2018 10:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santee
Mars18 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:15:
[...]

Klopt ;)

Hoeveel data verbruikt een Fortnite match?
Ik ben van plan om 4 of 8 Playstations in te richten met Fortnite en te verbinden aan een 4g Huawei E5577C Mifi Router
Maar hoeveel verbruikt een uur spelen ;)
Weinig, je kan je ping/dataverbruik aanzetten in je scherm, en ik zie altijd ~10kBps download en ~30kBps upload geloof ik. Dat is zo'n 35MB down en 110MB up in een uur. Stelt niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Santee schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:45:
[...]

Weinig, je kan je ping/dataverbruik aanzetten in je scherm, en ik zie altijd ~10kBps download en ~30kBps upload geloof ik. Dat is zo'n 35MB down en 110MB up in een uur. Stelt niks voor.
Bedankt en dat is op de PS4 ? Ben een beetje bang wat de snelheid gaat doen als ik 8 PS4 met Fortnite aanzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Mars18 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:47:
[...]

Bedankt en dat is op de PS4 ? Ben een beetje bang wat de snelheid gaat doen als ik 8 PS4 met Fortnite aanzet
Geen flauw idee, ik zou denken +- hetzelfde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
  • Laatst online: 19:17
Ik dacht het ff exact te checken, maar gisteren geeft een vertekend beeld en verder terug gaat mijn netwerkmonitoring niet.

PS4 #1: 102.8 MB up / 4654.4 MB down
PS4 #2: 97.6 MB up / 4633.0 MB down
Peak speeds rond de 3 Mbit up / 150 Mbit down voor beide units.

Beide units hebben dus de systeemupdate en Fortnite update gedownload.
Wellicht handig om rekening mee te houden gezien Epic graag patches voor patches van de updates uit lijkt te brengen.

#2 is 1.5 uurtje op gespeeld, #1 een uur of 4 gok ik. Het daadwerkelijk verbruik is dus niet zo hoog.

Updates uitgesloten zou ik mij vooral zorgen maken om ping/rtt, dat is niet altijd even stabiel op 4g.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:57:
[...]

Is wel weer leerzaam lijkt me :P
Af en toe kijk ik wel eens top 10, vooral met betrekking tot bouwen en keuzes maken is dat soms best leerzaam.

Eén ding wat sowieso opviel: Als je geen sniper(of een ander Long Distance Weapon) hebt in de top 30 ben je fucked. Of je moet iemand kunnen besluipen met een shotty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

JST94 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 09:19:
Een Legendary shotgun is juist heerlijk spelen. :+
Vind je? Geef mij maar een assault of lmg :P

Mot wel zeggen dat sommige crafting materials wel een grind zijn hoor.. duurt lang om sommige mats te vinden.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 12:16

garrow

PSN: Garrow1978

Luukwa schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:15:
[...]

Vind je? Geef mij maar een assault of lmg :P

Mot wel zeggen dat sommige crafting materials wel een grind zijn hoor.. duurt lang om sommige mats te vinden.
een grind? potjes duren maar 15 min meestal.
Sorry ben old school en bij een grind denk ik aan bv vanilla WoW om je gear toen te krijgen dat was pas een grind:)
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:36:
[...]

Af en toe kijk ik wel eens top 10, vooral met betrekking tot bouwen en keuzes maken is dat soms best leerzaam.

Eén ding wat sowieso opviel: Als je geen sniper(of een ander Long Distance Weapon) hebt in de top 30 ben je fucked. Of je moet iemand kunnen besluipen met een shotty.
Dat klopt zonder sniper e/o rocketlauncher ben je redelijk kansloos

[ Voor 0% gewijzigd door garrow op 18-05-2018 13:45 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 11:36:
[...]

Ik vind dat nog wel meevallen. Je kunt genoeg bouwen om in de buurt te komen.

Echter, die sniper-challenge is voor sommigen wel lastig, waardoor je dus meer snipers dan normaal ziet. En het hangt ook wel wat van de cirkel af. Linksboven of rechtsboven is nog vrij veel open stukken die je het wel lastig maken.

Ik vind het echter irritanter als ik geen rocket launcher of iets heb, want dan kun je niet lekker druk zetten op iemands bouwwerk. Sniper is prima, maar de reload is te traag om iemand echt onder druk te houden. Lucky shot is mooi, maar voor mij niet iets om helemaal op te gaan. Vooral ook omdat het je kwetsbaar maakt als mensen jou weer gaan aanvallen.

De afgelopen dagen, of eigenlijk al weken, echt weinig geluk met de cirkel en de mensen erin. Te vaak dat ik ineens van 3 kanten wordt aangevallen terwijl daarvoor niks te zien was. Of dat de cirkel zo ver weg gaat, dat je niet meer aan looten of mats verzamelen toekomt. Die change dat de cirkel vaker naar buiten gaat, vind ik dan ook niet echt tof. Van mij mag de cirkel best wat groter blijven als ie verder naar de zijkant gaat. Ook omdat potjes zo snel op de 20 players remaining zitten dan.

En op de 1 of andere manier land ik telkens in gebouwen en omgevingen met waardeloze loot. Tegenstanders lopen dan lekker rond met paars of goude stuff, en ik mag blij zijn als ik bij mn eerste drop een revolver of burst rifle vind. Echt hele gebouwen met weinig loot en dan ook nog eens troep. Die balans voelt echt anders aan dan voorheen of ik moet echt heel veel pech hebben

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Laatst online: 19:17
garrow schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:45:

[...]

Het komt mij iets te vaak voor dat ik eindelijk #3 gesniped hebt en #1 mij komt pumpen voor de win.
Of dat #1 999 rockets heeft en ik 3. Zodra je er 1 afschiet in de last 10 gaat het vaak helemaal los en komen er op zijn minst 6 rockets terug jouw kant op.

Ik ben dan ook niet zo'n fan van open/vlak veld last-circles.
Als de laatste cirkel bijvoorbeeld in wailing woods is dan is dat voor mij een bijna gegarandeerde win ook al heb ik bij wijze van spreken alleen een grijze pistol. :+

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:50
Hmmm mn skills zijn gelijk geupgrade bij het wijzigen van mn keysettings zeg.

Q: Trap
E: muur
F: vloer
V: Dak
T: Trap
Forward mouse: use functie
Backward mouse: Edit functie

Kan nu denk ik 3x zo snel bouwen als voorheen, wat een impact op de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Hoi. Zijn er meer mensen met het probleem dat voice chat totaal niet werkt? Ik hoor mijn team niet en zij horen mij niet praten. Gewoon via Teamspeak werkt alles prima. Het gaat om Windows 10.

In Fortnite heb ik geen push to talk aan en zowel beide microfoon settings geprobeerd. Ook heb ik twee microfoons geprobeerd. Niks lijkt te werken. Het vreemde is ook dat ik niet eens mijn teamgenoten kan horen.

https://www.reddit.com/r/..._not_working_fix_windows/ Dit heb ik al geprobeerd, levert niets op.

Zijn er anderen met dit probleem die het wel opgelost hebben?
Famous schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 21:13:
Heb je voice chat uberhaupt wel aan?
Yes, uiteraard :)

Voicechat: ON
Push To Talk: OFF
Voice Chat Input Device: zowel Default als Sound Card geprobeerd.

[ Voor 18% gewijzigd door GrazendeKoe op 18-05-2018 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Heb je voice chat uberhaupt wel aan?

Vandaag weer eerste geworden :)
In duo’s deze keer, maatje was al aan het begin van de match dood.
Uit eindelijk met 7 kills gewonnen.

Edit;
Zo juist ook een Solo match gewonnen :)

1x solo
2x duo
1x Squad

Zijn de wins nu :)

[ Voor 21% gewijzigd door Famous op 19-05-2018 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07:38
WolfsRain schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:44:
[...]

Awesome, ik ben al een redelijk goede builder maar wilde altijd al een tool/modi waarmee ik af en toe wat nieuwe dingen uit kan proberen!

Edit: Jammer dat je niet kan editten, verder leuk om even mee te spelen.
Deze tool is nog in ontwikkeling en je kan via trello volgen wat er binnenkort volgt.
Zie link. Ik ben heel blij met deze tool! Het verschilt nog een beetje met de besturing van fortnite, maar dat komt vast wel goed met de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 13:21
Weet er iemand hoe je muren kan wijzigen? Na de G toets te hebben ingedrukt leek mij de linkermuisknop de meest voor de hand liggend. Maar daar reageert hij niet op. Heb nog een aantal andere knoppen geprobeerd, maar zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt95
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik vind het spel prachtig om online te kijken (streams) ook zelf geprobeerd te spelen maar ik denk dat ik te oud word. ik volg het niet meer gaat me veels te snel! Al met al ontzettend toffe game!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
remmelt95 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 20:49:
Ik vind het spel prachtig om online te kijken (streams) ook zelf geprobeerd te spelen maar ik denk dat ik te oud word. ik volg het niet meer gaat me veels te snel! Al met al ontzettend toffe game!
Ik vind het ook prachtig om te kijken. Kijk echt teveel streams, en als mijn zoontje speelt is dat net alsof ik een aardige streamer kijk. Zelf gaat bouwen best aardig, aim moet aan gewerkt blijven worden. Wat ik merk is dat als ik een tijdje niet gespeeld heb ik echt weer ver terug val. Kost me paar uur om weer wat op minimum niveau te komen en dat is frustrerend. Heb er gewoon te weinig tijd voor. Ergo, ik word ook te oud. Zeker als ik daarin meeneem hoe snel het niveau stijgt op dit spel.

That said, ik kijk nooit andere streams, gewoon totaal niet interessant. Het is het bouwen en de creativiteit en snelheid die daarmee gemoeid gaan dat deze streams gewoon interessant maakt. Heb eens een half uurtje pubg gekeken, maar dat vind ik echt boring om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:45
editoor schreef op zondag 20 mei 2018 @ 20:46:
Weet er iemand hoe je muren kan wijzigen? Na de G toets te hebben ingedrukt leek mij de linkermuisknop de meest voor de hand liggend. Maar daar reageert hij niet op. Heb nog een aantal andere knoppen geprobeerd, maar zonder resultaat.
G indrukken

de vlakken kunnen nu met de linker muis toets aan/uit gezet worden.
bij de trap moet je met linkermuisknop ingedrukt de beweging van de trap maken

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 13:21
GabberKooij schreef op zondag 20 mei 2018 @ 23:57:
[...]

G indrukken

de vlakken kunnen nu met de linker muis toets aan/uit gezet worden.
bij de trap moet je met linkermuisknop ingedrukt de beweging van de trap maken
Weet jij welke muisknop dat is in de settings? Mijn linker muisknop is nu gelinkt aan place building.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:29
Krijg eindelijk dat bouwen een beetje onder de knie. Leg het alleen te vaak af in 1 vs 1 waarbij de tegenstander als een jekko bouwt en me pusht. Maar krijg dr eindelijk wat meer plezier in.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

garrow schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:45:
[...]

een grind? potjes duren maar 15 min meestal.
Sorry ben old school en bij een grind denk ik aan bv vanilla WoW om je gear toen te krijgen dat was pas een grind:)

[...]

Ik speel niet battle royale, dat vind ik verschrikkelijk, ik speel de Save the World modes.

Soundcloud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
Tweakers al flink aan het oefenen?
https://nos.nl/artikel/22...ld-uit-voor-fortnite.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:26
Denk dat ik het ook maar eens ga installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:45
AceAceAce schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:59:
[...]

Denk dat ik het ook maar eens ga installeren ;)
Kan je nagaan hoe veel ze alleen al met dit nieuws bericht verdienen :-)

Bekendheid + nieuwsgierigheid = meer spelers

meer spelers = meer mensen die ook skins etc willen kopen.

wilde gok:
90% koopt battlepas = 10 euro
30% koopt skins (v-bucks) voor 30 euro (of de PVE voor 30 of 40 euro en verdient daar de vbucks)

dat betekend iedere 100 spelers: 900 + 900 euro
Daar kan je wel wat servers voor upscalen

Belangrijk doel zal ook zijn om mensen ook de komende seizoenen weer mee te laten spelen. En dit soort prijzengeld helpt daar zeker bij.

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Laatst online: 11:25
remmelt95 schreef op zondag 20 mei 2018 @ 20:49:
Precies hierom heb ik de pve save the world gekocht, dan kan je een stuk rustiger spelen.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Zijn jullie ooit als eens appels tegen gekomen in de BR? Ik heb het nu een aantal uren gespeeld sinds de update. Maar heb er nog geen een gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

JST94 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:05:
Zijn jullie ooit als eens appels tegen gekomen in de BR? Ik heb het nu een aantal uren gespeeld sinds de update. Maar heb er nog geen een gezien.
ja heb ze al een paar keer zien liggen, echter vallen ze idd niet heel erg op.

gisteren voor het eerst wat met het jetpack gespeeld en ook mezelf een keer gekilled :(
Wat ik jammer vind is dat je hem maar even kunt gebruiken en dan weer moet dalen en dit gecontroleerd moet doen omdat je dus anders neerstort :)
Gebruik het dan ook alleen om ff makkelijk een gebouw op te vliegen, maar verder is de toegevoegde waarde minimaal. (of om voor de storm uit te blijven en dan elke keer kort te gebruiken, zodat je wel blijft vliegen maar elke keer weer bijna daalt tot de grond en dan weer omhoog)

Wat is het trouwens druk in wailing woods zeg om die chest Q.....pff niet te doen joh om daar een chest te open zonder 3 man om je heen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
garrow schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:27:
[...]

ja heb ze al een paar keer zien liggen, echter vallen ze idd niet heel erg op.

gisteren voor het eerst wat met het jetpack gespeeld en ook mezelf een keer gekilled :(
Wat ik jammer vind is dat je hem maar even kunt gebruiken en dan weer moet dalen en dit gecontroleerd moet doen omdat je dus anders neerstort :)
Gebruik het dan ook alleen om ff makkelijk een gebouw op te vliegen, maar verder is de toegevoegde waarde minimaal. (of om voor de storm uit te blijven en dan elke keer kort te gebruiken, zodat je wel blijft vliegen maar elke keer weer bijna daalt tot de grond en dan weer omhoog)

Wat is het trouwens druk in wailing woods zeg om die chest Q.....pff niet te doen joh om daar een chest te open zonder 3 man om je heen te hebben.
Chest challenges doe ik altijd een week later, 1/2 solo potjes en je hebt hem gehaalt. Gister wou er ook een jetpack in mn toren landen, gelukkig had ik mn toren 3 dubbel getrapt 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
JST94 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:05:
Langs de red barn op fatal als je ze een keer wilt zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Korkss schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:36:
Krijg eindelijk dat bouwen een beetje onder de knie. Leg het alleen te vaak af in 1 vs 1 waarbij de tegenstander als een jekko bouwt en me pusht. Maar krijg dr eindelijk wat meer plezier in.
Als iemand je pusht/over je heen bouwt, vind ik het makkelijk om even een dak/vloer boven mezelf te bouwen. Daarna bouw ik link of rechts langs zijn ramp om omhoog te gaan. Dit geeft je wat meer tijd om te anticiperen op de situatie.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
Fruitschaal schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:35:
[...]

Als iemand je pusht/over je heen bouwt, vind ik het makkelijk om even een dak/vloer boven mezelf te bouwen. Daarna bouw ik link of rechts langs zijn ramp om omhoog te gaan. Dit geeft je wat meer tijd om te anticiperen op de situatie.
Ja in mijn hoofd zie ik mezelf dit al doen. Als je er een vergelijkings video van zou maken hoofd/scherm dan zou het eruit zien als ninja/blinde.
Maargoed in mijn hoofd zie ik de oplossingen al, nu nog oefenen om juist dat uit mn handen te laten komen ;)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Korkss schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:39:
[...]

Ja in mijn hoofd zie ik mezelf dit al doen. Als je er een vergelijkings video van zou maken hoofd/scherm dan zou het eruit zien als ninja/blinde.
Maargoed in mijn hoofd zie ik de oplossingen al, nu nog oefenen om juist dat uit mn handen te laten komen ;)
Dat is al het begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
hey Fruitschaaltje, gister m'n eerste (en tweede) squad potje gewonnen. Met randoms/engelsen.. Kan ik is met jou meelopen? Ik heb nog een hoop vragen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 12:08
Ik wil ook best wat tweakers helpen(op de pc) om beter te worden etc. Voeg mij maar toe en stuur een berichtje via de epic client:
https://fortnitetracker.com/profile/pc/Wolfsrain

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 09:21
Vandaag begonnen met Fortnite op de PS4.
2x 4de geworden, maar met 1 kill dus het meeste was campen :+

Ik zie geen rewards na een potje, is er ergens een overzicht wat je zou moeten krijgen?
En waarom zou ik een Battle Pass moeten kopen?

Bouwen is best lastig moet ik zeggen :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 13:42
Hoe maken jullie het beste een trap-kill?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesperber
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 20-09 14:14

jesperber

(y)

Ronzz schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:27:
Hoe maken jullie het beste een trap-kill?
Eerst ervoor zorgen om iemand "knocked" te krijgen, dan in te bouwen en met de trap te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
jesperber schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:28:
[...]

Eerst ervoor zorgen om iemand "knocked" te krijgen, dan in te bouwen en met de trap te killen.
Ow telt dat dan ook als Trap kill? Dus dit zou je ook kunnen doen om sniper kills te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jesperber
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 20-09 14:14

jesperber

(y)

Remmetje schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 09:59:
[...]

Ow telt dat dan ook als Trap kill? Dus dit zou je ook kunnen doen om sniper kills te maken?
Eenmaal wanneer jij ze zelf knocked hebt, kan je op deze manier zelf kiezen hoe je de kill wilt maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AceAceAce
henkyyyyyyy schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 20:07:

Ik zie geen rewards na een potje, is er ergens een overzicht wat je zou moeten krijgen?

Ik ben gisteravond begonnen en heb eigenlijk dezelfde vragen!

Lastig schieten dat 3rd person, doet me denken aan een oude MMORPG genaamd Neocron (suf gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Voor je eerste win krijg je enkel een umbrella die je in de plaats van je glider kan gebruiken. That's it.
De Battle Pass geeft je een hoop cosmetische zooi die je vrijspeelt door te spelen. Het is wel een aanrader om het interessant te houden. De battle Pass is ook spotgoedkoop in vergelijking met de hoge prijzen van de skins in de shop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26

Tip: zet builder pro aan. Je kan dan veel sneller bouwen en als je vanaf het vanaf het begin meteen doet hoef je later ook niet te wennen als je overstapt.
Anton.net schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 12:17:
Voor je eerste win krijg je enkel een umbrella die je in de plaats van je glider kan gebruiken. That's it.
De Battle Pass geeft je een hoop cosmetische zooi die je vrijspeelt door te spelen. Het is wel een aanrader om het interessant te houden. De battle Pass is ook spotgoedkoop in vergelijking met de hoge prijzen van de skins in de shop.
Als je alle v-bucks die je krijgt met een battle pass opspaart kan je ook nog eens makkelijk die voor het seizoen erop kopen. 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal
Precies, Battle pas is een leuke toevoeging voor allerlei rewards: Dansjes, sprays, skins, gliders, tools, emotes en V-bucks! Je krijgt deze makkelijk vol door de daily en weekly challenges uit te voeren. Van potjes en kills zelf krijg je niet bijster veel experience.. Gewoon lekker die challenges doen met een batte pass van een €10tje.

Trap kills kun je ook makkelijk maken in huizen ( achter een gesloten deur op het plafond ).en eventueel nog een tweede er achter aan..

En Sander, kijk maar als we beide een keer online zijn!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal
AceAceAce schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 11:52:
[...]

Ik ben gisteravond begonnen en heb eigenlijk dezelfde vragen!

Lastig schieten dat 3rd person, doet me denken aan een oude MMORPG genaamd Neocron (suf gespeeld).

Stel builder pro in! Even wennen, maar werkt super snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
Fruitschaal schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 13:13:
[...]

[...]

Stel builder pro in! Even wennen, maar werkt super snel!
Op de PC is het gewoon een kwestie van de standaard F1-F5 knoppen verhangen naar Q/E en muisknoppen?

[EDIT] chrisis ik krijg het echt voor elkaar om 4 keer te missen op korte afstand.
15 games, 2 eliminates...

[ Voor 16% gewijzigd door AceAceAce op 24-05-2018 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Thanks allen.. builder pro werkt nu al veel beter.

Moet nu nog alleen een strategie gaan bedenken. Want de hele tijd campen tot je met zijn 10en overblijft is ook best saai. +)

Op dit moment is na de drop de ander vaak sneller met het vinden van een goed wapen en daarna in een vuurgevecht sneller met killen.
Ik vermijd nu dus ook drukke gebieden bij de drop.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 01:05:

Moet nu nog alleen een strategie gaan bedenken. Want de hele tijd campen tot je met zijn 10en overblijft is ook best saai. +)

Op dit moment is na de drop de ander vaak sneller met het vinden van een goed wapen en daarna in een vuurgevecht sneller met killen.
Ik zou juist wel het gevecht aangaan.. Dan leer je sneller.. Gewoon een avondje alleen maar Tilted Towers of op de plek waar kill challenges/chest challenges zijn.. Wedden dat je iets hebt geleerd aan het einde van de avond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Die Outfits zijn best aan de prijs, speel nu ook veel Save the World en heb die 3 tientjes voor aanschaffen er al lang en breed weer uit met de verdiende V-Bucks. Vindt het jammer dat Save the World wel text-chat heeft en Battle Royale niet, voor zover ik weet. Ik speel vaak, maar geen zin of geen mogelijkheid [dikke game laptop in de huiskamer, nog enigszins semi-sociaal] tot voice-chat.

Die Battle Pass is wel een toevoeging aan de BR. Zonder een Pass is het net niet uitdagend genoeg.

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
7unkrat schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:02:
Die Outfits zijn best aan de prijs, speel nu ook veel Save the World en heb die 3 tientjes voor aanschaffen er al lang en breed weer uit met de verdiende V-Bucks. Vindt het jammer dat Save the World wel text-chat heeft en Battle Royale niet, voor zover ik weet. Ik speel vaak, maar geen zin of geen mogelijkheid [dikke game laptop in de huiskamer, nog enigszins semi-sociaal] tot voice-chat.

Die Battle Pass is wel een toevoeging aan de BR. Zonder een Pass is het net niet uitdagend genoeg.
Als je geen voice chat gebruikt moet je battle royale lekker solo spelen. :+
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 01:05:

Serieus, ga eens een hele avond Tilty Towers landen. Op een gegeven moment weet je hoe dat je moet vliegen om als eerste te landen. (Dat is 1 avond :), en daar haal je al veel profijt van). Ga de 2e avond, (dan denk je niet meer na over wanneer je moet springen/glider uit laten klappen) voor kills, hoor of zie je iemand, ga er gelijk achteraan (who cares about the gun). De 3e avond, zul je zien dat je misschien zelfs wel levend Tilty Towers uit komt met nog wat kills ook! Dan is de gameplay echt een stuk gaver. Als wij voor een win gaan, landen we vaak wel wat meer in het buitengebied. Maar als we lekker willen knallen, zijn Pleaseant Park en Tilty Towers toch echt wel de places to be!

@Fruitschaal heft trouwens al 2 maanden niet gegamed, dus die is het al weer verleerd })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Ok dank jullie, gaan we vanavond maar eens voor zitten dan :)
Thanks voor de tips!
Dat lijkt mij ook veel leuker gamen dan alleen zitten campen in dat gedeelte met die gevangenis. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 11:34:
Ok dank jullie, gaan we vanavond maar eens voor zitten dan :)
Thanks voor de tips!
Dat lijkt mij ook veel leuker gamen dan alleen zitten campen in dat gedeelte met die gevangenis. :)
Bereid je vooral voor op een avondje gefrustreerd raken :P
Maar dat soort gebieden landen helpt je wel echt met je aim.

Bouwen blijft een apart iets, mijn tip is vooral; als je in een building battle terecht komt. let niet op de andere, ga je eigen weg. Daar geld weer, ga Moisty of Wailing (wanneer het er wat minder druk is) sla bomen kapot tot 500 hout, en ga z.s.m. 1x1 bouwen met een schuin dak erin. Kost wat tijd, maar bouwen is muscle memory trainen.

edit: ik weet niet of je lage sensivity speelt maar hoge sens heb je vooral de muren sneller staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Crashhill op 25-05-2018 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe mode is toch wel lekker. Bijna geen irrante shotguns en je niet druk maken om wapens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:18:

@Fruitschaal heft trouwens al 2 maanden niet gegamed, dus die is het al weer verleerd })
Twee dagen terug is bijna twee maanden.. Klopt! :+ En mijn tip voor jou Richard.. Begin nu eens met Builder Pro ipv muis-toetsenbord.. IK GELOOF IN JE

[ Voor 16% gewijzigd door Fruitschaal op 25-05-2018 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Fruitschaal schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:21:
[...]

Twee dagen terug is bijna twee maanden.. Klopt! :+ En mijn tip voor jou Richard.. Begin nu eens met Builder Pro ipv muis-toetsenbord.. IK GELOOF IN JE
Haha, owja, dat muis-toetsenbord verhaal was geen goed idee! IK ben wel trots dat ik het 2 potjes heb vol gehouden! loveyou }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Is het normaal dat downloaden van Fortnite op de PS4 1,5 uur duurt?
En dat x 16 playstations, niet normaal...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Mars18 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:30:
Is het normaal dat downloaden van Fortnite op de PS4 1,5 uur duurt?
En dat x 16 playstations, niet normaal...
Volgens mij is er nog geen custom matchmaking. Maar je wilt het alvast even downloaden.
Tsja, dan kan het even duren hé. Hoeveel GB is het totaal? 30 ofzo? x 16.

Maar helaas dus niet in 10 minuten. Geduld is altijd een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Crashhill schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:35:
[...]

Volgens mij is er nog geen custom matchmaking. Maar je wilt het alvast even downloaden.

Ik ga beginnen met events, laat 8 spelers beginnen met een aparte game, en dan kijken wat ze worden van de 100 spelers.

Ben je na 2 minuten al dood zoals ik ;) dan kan je achteraan opnieuw aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
Wacht even, zijn jullie serieus met een controller + Builder Mode i.p.v. muis+KB? Of druipt het sarcasme er zo hard vanaf dat ik dan een niveautje te diep nadenk? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:26:
[...]

Haha, owja, dat muis-toetsenbord verhaal was geen goed idee! IK ben wel trots dat ik het 2 potjes heb vol gehouden! loveyou }:O
Nee, dat was zeker geen goed idee.. Builder Pro daarentegen! Doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
Mars18 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:43:
[...]

Ik ga beginnen met events, laat 8 spelers beginnen met een aparte game, en dan kijken wat ze worden van de 100 spelers.

Ben je na 2 minuten al dood zoals ik ;) dan kan je achteraan opnieuw aansluiten
Haha chill, nu met de hype zul je wel veel aanvragen krijgen denk ik. Goed business model!
AceAceAce schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:45:
Wacht even, zijn jullie serieus met een controller + Builder Mode i.p.v. muis+KB? Of druipt het sarcasme er zo hard vanaf dat ik dan een niveautje te diep nadenk? :)
Niks kutter dan Muis+KB heb ik ondervonden op een PS4. Lekker Controller + Combat Pro!
Helaas ben ik niet een pro, maar gewoon redelijk prima in de game.
Fruitschaal schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:48:
[...]

Nee, dat was zeker geen goed idee.. Builder Pro daarentegen! Doen!
Nee nee gewoon Combat Pro, IK BEN EEN BEEEEEEEEEEEST }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
Aha, jullie hebben het over de PS :)

Ik zit op de PC, maar kan alsnog een steam controller er aan hangen om dan builder mode te gebruiken 8)7

ZonkDaBonk is mijn ingame PC nickname

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crashhill
AceAceAce schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:08:

Ik zit op de PC, maar kan alsnog een steam controller er aan hangen om dan builder mode te gebruiken 8)7

Als jij net zo goed bent met een controller als ik met een MK. Dan zou ik daar niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G1ID
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
Kun je Fortnite deinstalleren zonder een epic games account? ik heb geen epic games account, en hoef er ook geen, maar de enige manier om Fortnite te deinstalleren die ik kan vinden is na inloggen via de launcher.

Alleen de launcher staat in de programmalijst in control panel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pien_
  • Laatst online: 04-07-2024
Ik speel met trillende handjes potjes Fortnite, en de ene keer gaat het best oké en de andere keer ben ik zo snel af! Toen het spel net uit was, had niemand enig idee wat je moest doen en waren de spelers die konden bouwen echt al een pro, nu is bijna iedereen in het spel super super snel en wow... Ik volg het advies van hierboven maar op denk ik. Avond na avond :)

Als er iemand is die met mij Fortnite wil spelen, leuk ! Ik ben echt heel slecht, maar ik blijf het echt zo'n leuk spel vinden ! Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timvankeulen
AceAceAce schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 14:08:

Koop een xbox one controller en sluit deze aan, de steam controller is echt waardeloos 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Pien_ schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 23:59:
Ik speel met trillende handjes potjes Fortnite, en de ene keer gaat het best oké en de andere keer ben ik zo snel af! Toen het spel net uit was, had niemand enig idee wat je moest doen en waren de spelers die konden bouwen echt al een pro, nu is bijna iedereen in het spel super super snel en wow... Ik volg het advies van hierboven maar op denk ik. Avond na avond :)

Als er iemand is die met mij Fortnite wil spelen, leuk ! Ik ben echt heel slecht, maar ik blijf het echt zo'n leuk spel vinden ! Haha.
Speel je het op de pc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pien_
  • Laatst online: 04-07-2024
Korkss schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 10:40:
[...]

Speel je het op de pc??
Nee helaas niet. Op de Ps4. Maar ik zat gister wel in een squad waarvan 1 op de PC speelt dus het kan wel samen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HDimac
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-01-2024

HDimac

Inderdaad.

Als iemand samen op de PS4 wil spelen, add me: Mierneuker

Ben niet extreem goed maar het gaat steeds beter :)

Gebukt is genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizard91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-12-2023
Na alle positieve berichten in de media dan toch Fortnite maar eens geinstalleerd op mijn PS4.
Nu moet ik nadrukkelijk erbij vermelden dat ik geen fan ben van Multiplayer games en Shooters maar vind dit toch zeer vermakelijk.

Heb van het weekend toch zeker een dik 20 potjes gespeeld en tot nu toe bevalt het me prima. Denk zelfs dat ik de Battle Pas ga aanschaffen. Vooral leuk als je een beetje in een goede squad wordt ingedeeld en lekker met zijn 4-en op pad gaan. Zo een paar keer 2de geworden.

Denk dat ik hier nog wel een poosje zoet mee ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Crashhill schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:35:
[...]

Schijnbaar was de wifi bij mijn ouders erg traag, thuis in 15 minuten gedownload ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 01:12
AceAceAce schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:45:
Ik zelf speel nog met controller (ps4), maar maten zijn allemaal overgestapt op M&KB. Dat bouwen van hun gaat zo verschrikkelijk veel sneller en beter. Daar kan geen controller tegen op. Is gewoon bizar.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Monda schreef op maandag 28 mei 2018 @ 09:01:
[...]

Ik zelf speel nog met controller (ps4), maar maten zijn allemaal overgestapt op M&KB. Dat bouwen van hun gaat zo verschrikkelijk veel sneller en beter. Daar kan geen controller tegen op. Is gewoon bizar.
Als de (controller)toetsencombinatie van builder pro er eenmaal inzit, ga je het 9/10 echt niet afleggen tegen een TOBO-muis speler.. Even je muscle-memory trainen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garrow

garrow

Fruitschaal schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:56:
[...]

Als de (controller)toetsencombinatie van builder pro er eenmaal inzit, ga je het 9/10 echt niet afleggen tegen een TOBO-muis speler.. Even je muscle-memory trainen!
Muscle-memory trainen.....lees 10.000 keer hetzelfde doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
garrow schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:35:
[...]

Muscle-memory trainen.....lees 10.000 keer hetzelfde doen >:)
Tel er voor mij maar 100k x bij op en ik kom nog niet in de buurt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Korkss schreef op maandag 28 mei 2018 @ 14:10:
[...]

Tel er voor mij maar 100k x bij op en ik kom nog niet in de buurt :+
Dan wordt het gewoon lekker squads doen en meeknallen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Het schijnt dat een soort oefenmap komt als tijdelijk 'event'. Met unlimited resources/lama's en respawn. Dan zal het voor newbies ( en ervaren rotten) makkelijker zijn om te kunnen oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
Fruitschaal schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:56:
[...]

KOM VECHTEN DAN! }:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ga jij die 1/10 worden? Ik betwijfel het. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010