Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
-knip-

foutje 2x gepost.

[ Voor 92% gewijzigd door Madbee op 07-05-2018 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Fruitschaal schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:34:
[...]

Zo hoort het.. Lekker blijven prutsen!
Fruitschaal van Destiny 1??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Madbee schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:35:
[...]

Fruitschaaltje van Destiny 1??
Niet van Destiny 2 in elk geval ;) ... Mad-B?

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Fruitschaal schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:38:
[...]

Niet van Destiny 2 in elk geval ;) ... Mad-B?
hahahah :D zeker :D speel je op PC tegenwoordig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Nope. Nog altijd PS4 ( Fruitschaaltje). Jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
We gaan wel even verder in PB's :P vervuilen het topic zo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Niet doen, Fruitschaaltje is er nooit, moet altijd BBQen of bier drinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Crashhill schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:40:
Nog net zo nuttig als in D1 dus ;) Trials carry!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:40:
Ik moest gisteren weer solo potjes doen omdat je me had gedumpt! Maar gelukkig kwam @ grimreaper opdagen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Madbee schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:42:
[...]

Nog net zo nuttig als in D1 dus ;) Trials carry!
Kerrie van Fruit, zo trots op die jongen. Was hij maar net zo goed in Fortnite als Destiny 1!
Fruitschaal schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:42:
[...]

Ik moest gisteren weer solo potjes doen omdat je me had gedumpt! Maar gelukkig kwam @ grimreaper opdagen..
Ik moest bbq-en en bier drinken, dan wordt er niet meer gediscussieerd.
Vanavond lekker knallen met @Griffx en misschien @Deluge .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Crashhill schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:45:
[...]

Kerrie van Fruit, zo trots op die jongen. Was hij maar net zo goed in Fortnite als Destiny 1!

[...]

}:O .. Kom dan 1 vs 1. Ik bouw je helemaal in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Crashhill schreef op maandag 7 mei 2018 @ 14:45:
[...]

[...]

je vatte hem verkeerd op! hij moest gewoon gecarried worden! ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal
Tot zo ver onze hereniging. Het was leuk @Madbee !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fruitschaal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crashhill
HYPE AVENGERS LIMITED TIME MASHUP

@Fruitschaal CHOO CHOO

Gaat de bankrekening weer!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Fruitschaal
Vakantiegeld geïnvesteerd in V-bucks. Mijn vriendin is het helemaal eens met deze beslissing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-09 12:16

garrow

PSN: Garrow1978

Eerste Victory Royale in seizoen 4 is ook weer binnen.
Na 2 heerlijke laatste sniper kills.

Speel op PS4 en kan nog steeds wel wat extra mensen gebruiken die s'avonds spelen, voor squads.

Snel bouwen blijft echter nog wel een verbeterpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

Het betreft een tijdelijke modus waar de speler die de Infinity Gauntlet vindt dan in Thanos veranderd met zijn speciale powers alleen die ronde :)
Dus waarschijnlijk geen skins die je kan kopen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
wellicht toch, bedoel ze hebben toch iets van rechten nodig om dat te gebruiken, dan zou je dom zijn als je dan geen skins gaat uitbrengen.. lets hope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Ben benieuwd of je de outfits gaat winnen of dat de character skins er ook bij komen.

En uiteraard benieuwd naar de nieuwe emotes. Dat moet echt episch worden straks :D

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
Ik weet er ook niet het fijne van, maar Fortnite hoort bij Tencent, die ook rechten van Marvel hebben.
Op die manier kunnen ze die superhelden toevoegen.

Een werknemer van Epic heeft gemeld dat er geen plannen zijn om skins van superhelden te verkopen.
Ik denk dat ze misschien wel een 'eigen' versie van superhelden gaan verkopen. Dat hebben ze eigenlijk ook al gedaan met Reaper, Rustlord, Valor en Omega.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7unkrat
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22-12-2021
Fruitschaal schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:27:
Vakantiegeld geïnvesteerd in V-bucks. Mijn vriendin is het helemaal eens met deze beslissing!
Trouwmateriaal!

Stadia: 7unkrat#5173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Laatst online: 18-09 23:13
Mars18 schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 16:01:
Ik organiseer FIFA toernooien, maar merk dat Fortnite te populair is geworden helaas ;)
Is het ook mogelijk om op dit moment een toernooi te organiseren met 8 of 16 playstations, en dan een private matchmaking aan te maken? En dit te doen op locatie

Of zijn er andere oplossingen om toch iets met een toernooi te doen?
Private matchmaking werkte hier prima. Iedereen dezelfde "key" laten gebruiken en je komt mooi samen in de game :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Typical, koop ik eindelijk de Save the World Early Access, gaan de servers offline binnen 5 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 11:02

Releases

Ja maar!

Randleman schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 09:57:
[...]

Private matchmaking werkte hier prima. Iedereen dezelfde "key" laten gebruiken en je komt mooi samen in de game :).
Je kan toch niet zelf de key ''ikhouvanfortnite'' ingeven en als de rest dat doet dat je dan samen in een private match zit? Ik had begrepen dat Epic jou een key en dat schijnt enkel voor te komen bij toernooien of bij grote twitch streamers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Crashhill schreef op maandag 7 mei 2018 @ 16:25:
HYPE AVENGERS LIMITED TIME MASHUP

@Fruitschaal CHOO CHOO

Gaat de bankrekening weer!
Fortnite is sowieso wel een bankrekening trekkertje. Die V-Bucks aantallen voor skins en gliders zijn echt bizar hoog. 10 tot 20euro voor een skin, beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 16:48

Tijn96

In speed we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:08:
[...]

Fortnite is sowieso wel een bankrekening trekkertje. Die V-Bucks aantallen voor skins en gliders zijn echt bizar hoog. 10 tot 20euro voor een skin, beetje overdreven.
Overdreven is het zeker. Echter kan ik niet anders zeggen dat het geniaal is: een game F2P aanbieden. Sterker nog; je hoeft niet eens te betalen om te kunnen winnen want iedereen begint gelijk. En dan aan de andere kant dit soort extra's aanbieden voor teveel geld maar mensen kopen het!

Zelf koop ik alleen de battlepass en omdat ik relatief actief ben kan ik met de verdiende v-bucks een nieuwe battlepass halen.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Releases schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:06:
[...]

Je kan toch niet zelf de key ''ikhouvanfortnite'' ingeven en als de rest dat doet dat je dan samen in een private match zit? Ik had begrepen dat Epic jou een key en dat schijnt enkel voor te komen bij toernooien of bij grote twitch streamers?
Eerlijk gezegd geen idee.. Ik was bij een kleine LAN party en daar hadden ze custom matchmaking en dat werkte inderdaad met "naamvanLAN". Zou goed kunnen dat Epic ze een key heeft gegeven. Dus neem contact op met EPIC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijn96 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:12:
[...]

Overdreven is het zeker. Echter kan ik niet anders zeggen dat het geniaal is: een game F2P aanbieden. Sterker nog; je hoeft niet eens te betalen om te kunnen winnen want iedereen begint gelijk. En dan aan de andere kant dit soort extra's aanbieden voor teveel geld maar mensen kopen het!

Zelf koop ik alleen de battlepass en omdat ik relatief actief ben kan ik met de verdiende v-bucks een nieuwe battlepass halen.
V-Bucks verdien je toch alleen in Save the World, of verdien je die ook met een Battle Pass in Battle Royale?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:20:
[...]

V-Bucks verdien je toch alleen in Save the World, of verdien je die ook met een Battle Pass in Battle Royale?
In de Battle Pas verdien je 1000 vbucks + 300 gratis. Je verdient dus sowieso genoeg om de volgende season te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:20:
[...]

Elke x levels verdien je 100 v-bucks. Via onderstaande link zie je een voorbeeld.

https://www.forbes.com/si...n-fortnite-battle-royale/

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

clockw1ze schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 16:40:
[...]

Kwam ik die maar is tegen tijdens mijn PC runs... 9 van de 10 solo potjes die ik speel zijn van die gasten die in 5 sec. een 3-story-hoog-fort hebben gebouwd _/-\o_
YouTube: TSM Myth Shows How To Build Fast in Fortnite | Ninja's "Get...

In het begin van deze video demonstreert TSM Myth hoe snel dit kan _/-\o_
Hij heeft volgens mij zijn Z X en C toetsen gebind voor het bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anton.net schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:27:
[...]

In de Battle Pas verdien je 1000 vbucks + 300 gratis. Je verdient dus sowieso genoeg om de volgende season te kopen.
Thnx man, wist ik niet. Moet me nog iets meer verdiepen in de game. Had nog zoveel op mijn lijstje staan van andere games om uit te spelen. Nu pas een beetje aan Fortnite toegekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Randleman schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:12:
[...]

Eerlijk gezegd geen idee.. Ik was bij een kleine LAN party en daar hadden ze custom matchmaking en dat werkte inderdaad met "naamvanLAN". Zou goed kunnen dat Epic ze een key heeft gegeven. Dus neem contact op met EPIC :+
Hiervoor hoef je geen contact op te nemen met EPIC. Op PC kan je in de lobby gewoon een custom game aanmaken, dan krijg je een key, als je die dan aan anderen geeft kunnen alleen mensen met die key in die custom game komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
clockw1ze schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:57:
[...]

Hiervoor hoef je geen contact op te nemen met EPIC. Op PC kan je in de lobby gewoon een custom game aanmaken, dan krijg je een key, als je die dan aan anderen geeft kunnen alleen mensen met die key in die custom game komen.
Dus alleen nog maar op pc nu ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
clockw1ze schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:57:
[...]

Holy moly, nee joh. Dit kan gewoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Is nog niet actief. Het is alleen nog voor officiele toernooien en streamer events. (Misschien veranderd het vandaag? :O !)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:40:
[...]

Thnx man, wist ik niet. Moet me nog iets meer verdiepen in de game. Had nog zoveel op mijn lijstje staan van andere games om uit te spelen. Nu pas een beetje aan Fortnite toegekomen.
In PVE ( verkrijgbaar vanaf €20 dacht ik ) kun je ook flink V-bucks farmen.. Daily quests geven Vbucks en andere quests geven ook kans op... Daarnaast krijg je als je inlogt op pve een beloning.. Waaronder V-bucks dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

Fruitschaal schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:16:
[...]

In PVE ( verkrijgbaar vanaf €20 dacht ik ) kun je ook flink V-bucks farmen.. Daily quests geven Vbucks en andere quests geven ook kans op... Daarnaast krijg je als je inlogt op pve een beloning.. Waaronder V-bucks dus..
ik zit ook al even te twijfelen om de pve te halen. Enige waar ik bang voor ben is dat het snel gaat vervelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fruitschaal schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:16:
[...]

Heb hem voor 30,- gekocht vanmorgen via G2A. Ook een redelijke prijs, probeer ik op die manier ook wat V-Bucks te vergaren zonder die telkens te moeten kopen.

PVE even gespeeld het eerste deel, erg leuk. Wist niet dat je het met meerdere kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 10:08:
[...]

Zeker overdreven maar ik denk dat CS:GO daar nog ver boven zit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Laatst online: 19-09 21:51
Volgens mij zijn er ook nog steeds plannen om PvE binnenkort ook gratis te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
SPOXYWOXY schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:41:
Volgens mij zijn er ook nog steeds plannen om PvE binnenkort ook gratis te maken.
Ja, al hoor ik daar steeds minder over. Ik heb de PVE gekocht, dus ik hoop dat het nog even duurt voor die gratis wordt. Het lijkt me logisch dat je geen Vbucks meer gaat verdienen als de PVE gratis is. Anders gaan mensen massaal die PVE farmen, om skins te kopen in Battle Royale...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
Fruitschaal schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:01:
[...]

Holy moly, nee joh. Dit kan gewoon?
Kan dus blijkbaar (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
SPOXYWOXY schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:41:
Vraag me af of dat gaat gebeuren, want dan krijg je vbucks gratis en dat kost ze geld. Of ze moeten de vbucks uit de PvE gaan slopen, dan kan het wel. Maar dat zou zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Dusty divot ziet er al iets anders uit. Straks hebben we een tilted 2.0!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Tijn96 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:19:
[...]

ik zit ook al even te twijfelen om de pve te halen. Enige waar ik bang voor ben is dat het snel gaat vervelen
Ik heb hem zelf ook gekocht, maar lag vanaf het begin al achter op de rest van de squad qua level. Dus speel het niet meer heel veel. Maar goed, als je andere mensen zoekt of niet erg vindt om alleen te spelen is het geen probleem.. En anders heb je nog altijd Battle Royale!

Zo duur is het niet, dus de gemiddelde persoon zal van de prijs niet wakker van liggen. Geruchten zijn inderdaad dat Save the World gratis beschikbaar komt.. Maar wanneer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Anton.net schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 12:25:
Dusty divot ziet er al iets anders uit. Straks hebben we een tilted 2.0!
Ik vind het de laatste 2 dagen alweer mee vallen hoe druk het daar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Dus Thanos komt straks in een aparte mode waarbij je hem op kunt pakken. Ben benieuwd wat voor abilities die gaat krijgen. Lijkt overigens wel dat het een solo-mode wordt helaas

Ah: patchnotes 4.1: https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/patch-notes/v4-1

En: https://www.epicgames.com...US/news/infinity-gauntlet
Mashup Details
  • Early in the match, a meteor will land in the storm safe zone, delivering the Infinity Gauntlet.
  • Any player who uses the Infinity Gauntlet will transform into Thanos.
  • Stats are recorded for this LTM and can be found in the Solo tab.
  • If Thanos is eliminated, the Gauntlet will fall to the ground, free for the taking. If it sits unused for too long, it will disappear until another meteor appears.
  • Last player standing will be the victor!
Thanos Details
  • Ability 1 - A mighty punch that knocks enemies back and destroys structures.
  • Ability 2 - Thanos flies towards the ground, hitting an area for knockback and damage.
  • Ability 3 - Harness the energy of the Power stone to fire a blast that deals damage over time.
  • Ability 4 - A super-jump that can vault Thanos over all but the largest obstructions.
  • Thanos has both shields and health. When he eliminates another player, his shields regenerate. His health never regenerates.
  • Thanos doesn't take fall damage.
  • Thanos does not build, use weapons or things like launch pads. He has no need for such petty human devices.
Ligt het aan mij of is Thanos wel wat kwetsbaar met maar alleen volle health?

[ Voor 119% gewijzigd door Martinspire op 08-05-2018 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
@Martinspire die mode zit er sinds deze middag al in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Oh wauw, Thanos heeft 700 HP en 300 shield :X Die kan dus 2 rockets opvangen en met wat geluk doorlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Ligt het aan mij of is dusty divot veranderd?

Zit nu een dak over die meteoriet of was dit al zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
rwbk schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 18:18:
Ligt het aan mij of is dusty divot veranderd?

Zit nu een dak over die meteoriet of was dit al zo?
die is iets anders ja! dakkie erop.

Net 2x met Thanos gewonnen, zodra je hem hebt is het echt e-z mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Morgen is er een nieuw Twitch Prime pakket.
Bestaande uit een skin, pickaxe, back bling en emote.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 11:25
Tijn96 schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:19:
[...]

Ik speel al weken alleen pve, en het verveelt totaal niet. en je verdient echt heel makkelijk v-bucks.
Heb er nu 6000 en beide battle passen in pvp ook al gekocht.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 21:13
jammer dat je volgens mij alleen maar voor twitch prime in aanmerking komt door middel van een creditcard, welke ik momenteel niet heb... :D

of kan dit wel zonder CC?

kan via iban zie ik net :+

[ Voor 10% gewijzigd door P33R op 09-05-2018 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:40

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 11:29:
[...]

Heb hem voor 30,- gekocht vanmorgen via G2A. Ook een redelijke prijs, probeer ik op die manier ook wat V-Bucks te vergaren zonder die telkens te moeten kopen.

PVE even gespeeld het eerste deel, erg leuk. Wist niet dat je het met meerdere kon spelen.
Ik heb de PVE editie voor $6,-gekocht via playerauctions.com. Gelukkig gekocht bij iemand die niet de keys deed redeemen. Moet bekennen dat ik eigenlijk nog niet echt PVE gespeeld heb. Merendeel is gewoon PVP wat ik speel. Alleen als ik eventjes snel Bucks nodig heb duik ik eventjes de PVE in

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23:21
Omdat een medetweaker mij om de Discord link vroeg aangezien hij deze niet kon vinden, zal ik hem hier ook nog eens plaatsen: https://discord.gg/bWapR6k

Iedereen mag joinen zowel console als pc!
Heb je nog iemand buiten tweakers? Invite ze gerust. We zitten momenteel al op meer dan 60 spelers.

[ Voor 32% gewijzigd door Kingsanity op 10-05-2018 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:08

ByteDelight

Retro computing is alive!

Ik was vandaag aan het spectaten (killed at #4) en zag dat de speler extreem snel wanden / muren kon verwijderen.
Ik begrijp nog steeds niet hoe die dat doet.
Is er een nieuwe manier toegevoegd onlangs?

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
bverstee schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 14:43:
Ik was vandaag aan het spectaten (killed at #4) en zag dat de speler extreem snel wanden / muren kon verwijderen.
Ik begrijp nog steeds niet hoe die dat doet.
Is er een nieuwe manier toegevoegd onlangs?
Bedoel je muren aanpassen? Zodat een deel van de muur verdwijnt?
Nee, dat zat er altijd al in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight

ByteDelight

Anton.net schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 15:13:
[...]

Bedoel je muren aanpassen? Zodat een deel van de muur verdwijnt?
Nee, dat zat er altijd al in..
Nee, verwijderen zonder te hakken.
Ogenschijnlijk met één klik.

Hij leek de muren net zo makkelijk weg te halen als dat ze geplaatst worden.
Zou hij een epic tactical gebruiken ofzo?

[ Voor 17% gewijzigd door ByteDelight op 10-05-2018 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
bverstee schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 15:26:
[...]

Nee, verwijderen zonder te hakken.
Ogenschijnlijk met één klik.

Hij leek de muren net zo makkelijk weg te halen als dat ze geplaatst worden.
Zou hij een epic tactical gebruiken ofzo?
Dat gaat niet. Je kan een deel van de muur verwijderen, dat gaat heel snel. Om de muur volledig weg te halen moet je je pick axe of een wapen gebruiken...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Jeeeeutje mijn eerste potje gewonnen (in duo mode). M'n hartslag jongens oOo _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ByteDelight

ByteDelight

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 16:45:
Jeeeeutje mijn eerste potje gewonnen (in duo mode). M'n hartslag jongens oOo _O-
Grats! Wij (zoon en ik) komen ook steeds in de top 5, maar nog geen Victory Royale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 19:54
Ik zoek een team om mee te spelen, maakt niet uit duo of Squad. Ps4 naam = Bosi010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesknd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-09 19:54
Ben vorige week begonnen met fortnite en gelijk al nr. 1 😎 lucky me ! Of gewoon skills :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7unkrat
Merdera schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 00:14:
[...]

Ik speel al weken alleen pve, en het verveelt totaal niet. en je verdient echt heel makkelijk v-bucks.
Heb er nu 6000 en beide battle passen in pvp ook al gekocht.
Ik ben nu 5 dagen non-stop achter elkaar aan het PvE spelen. Echt super! En de V-Bucks tikken ook wel lekker aan. Ik ben van de Standard Pack naar de Deluxe Founders Pack gegaan. :P

Ik was even klaar met gamen, maar de verslaving is real, again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat is die Thanos modus leuk zeg. net gewoon 4 kills gepakt en toen de 5e kill dode ik meneer Thanos :D vervolgens 6 kills als Thanos gepakt voor de winst.

Potje daarna was gelijk me 2e kill Thanos. Ik pak die gauntlet maar waren toen nog 52 spelers ofzo dan kan je het volgens mij gewoon bijna niet halen in het open veld omdat je health steeds wat lager gaat.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin op wat in squad basis te spelen? (noob warning)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight

ByteDelight

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:07:
Je bent welkom als we online zijn (zoals nu). ByteDelight en NytroFyre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:07:
Ik ken nog een n00b, moi. Na dagen PvE gisteren toch met de verdiende V-Bucks een Battle Pass gekocht. Battle Pass is echt wel de beste toevoeging die ik heb gezien afgelopen tijd. Maakt de Battle Royale heel anders met zoektochten. Ik ben zwaar verslaafd geraakt afgelopen dagen.

Enige wat ik jammer vind is dat de emotes niet in PvE en Battle Royale tegelijk te gebruiken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Moet zeggen dat ik het met de Thanos voor solo en 50v50 voor squad wel leuk vind dat je nu wat anders kunt doen als je alleen bent of met wat meer man.

Wel jammer dat bij 50v50 zoveel teammates de boel saboteren (forts kapot schieten, totaal niet meedoen maar alleen wat assignments halen), maar overall zijn de potjes wel tof.

In ieder geval zoek ik nog wel wat medetweakers om mee te spelen op Xbox of Playstation. Vind het grote voordeel van PC-spelers te irritant om tegen te spelen (ook al zou ik keyboard/muis zelf gebruiken). Je ziet sommigen daarvan vaak tegelijk schieten en bouwen, dus je weet al dat die hele zaken hebben voorgeprogrammeerd en dat is toch wel erg nep. Daar mag Epic wel wat aan doen imo. Al heeft Builder Pro, hoe handig die ook is op console, ook de game wel een stuk moeilijker gemaakt voor nieuwe spelers. En ook ik heb er aardig last van. Menig keer bouwen mensen over me heen. Dat ik dan nog goed op zit te letten met mn pump shotty vinden ze dan wel wat minder (overleef het nog best vaak namelijk).

Ik heb verder het gevoel dat ik de laatste tijd wel erg vaak benadeeld wordt vanwege de loot. Veel huizen zijn simpelweg leeg of bevatten helemaal geen gun. Loop je langs een stuk of 10 spawnplekken, zit er gewoon helemaal niks tussen. Of zo'n muffe revolver of burst rifle waar je gewoon geen reet aan hebt. En dan komt de enemy meteen aan met scars en whatnot. Balans daarvan mag wel wat beter imo. Daarom vind ik die 2 nieuwe modussen ook leuker, je vind veel makkelijker een wapen om wat mee te doen. Meer ammo en resources helpt ook enorm en maakt dat de game minder aanvoelt als werk als je weer eens in een nieuwe game bent beland (want het kost toch best veel tijd). Tuurlijk kun je bij de massa landen, maar dan zit je dus met mn eerdere probleem: ik land te weinig bij een enigszins nuttig wapen. Heb ik eenmaal een wapen wat ik fijn vind, dan gaat het een stuk beter. Dan kom ik rustig in de top 5 e.d.

En dat de cirkel nu vaker naar de eindes van de map gaat is ook erg irritant. Dan mag er van mij wel wat vaker in de uitersten van de map een jumppad worden gespawned, want het is soms echt niet te doen (te weinig tijd voor looten waardoor je met trash bij de cirkel aan komt).

Ligt het trouwens aan mij of staat er maar bar weinig nieuws in de store de laatste tijd? Vooral qua emotes of originele skins begint er veel herhaling in te komen imo. Of ja, die aan de linkerkant van 12 euro per stuk zie je nog wel eens wat nieuws, maar dat vind ik toch wel wat te duur. Zeker gezien veel items een beetje hetzelfde zijn maar dan met een ander likje verf.

Goed, laatste tijd dus wat gemengde gevoelens, maar ze zijn nog steeds prima aan het ontwikkelen, dus ik vind het allemaal wel prima. Meer mensen op de Xbox of Playstation is in ieder geval welkom :P (gamertag zie sig)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anton.net
@Martinspire Builder Pro is inderdaad een aanpassing, maar na een uurtje of 5 was ik er al helemaal aan gewend. Je merkt ook wel dat het niveau van bouwen in het algemeen omhoog is gegaan op console, maar ik denk toch dat mijn skills veel meer zijn verbeterd dan 'het gemiddelde'.
Het lukt me bijna altijd om de tegenstander te 'out builden', het probleem is dat ik die shotgun zo moeilijk onder controle krijg, waardoor ik gevechten verlies waar ik duidelijk de betere ben.
Echt letterlijk een week voor ze begonnen te prullen met de pump shotgun, had ik double pump eindelijk onder de knie. Sindsdien hebben ze bijna wekelijks de animaties en laadtijden van de shotguns zitten aanpassen, waardoor het moeilijk is om gewoon te raken aan de shotguns. Ik ben nu steeds minder de pump aan het gebruiken, enkel een tac shotgun (liefst blauw), maar het is niet ideaal.

Over die slechte loot: je moet gewoon weten waar de chests staan, dan weet je ook wat goede plaatsen zijn om te landen.

Over die skins: ik ben ook al een tijdje aan het wachten op een leuke skin. Ondertussen blijf ik gewoon leuk farmen in de PVE. Nieuwe skins worden altijd van te voren gelekt, omdat ze altijd worden gemined uit de data. Hier is de nieuwste reeks van nieuwe skins. De meeste zijn ondertussen al gereleased. De nacht van zaterdag op zondag komen altijd de 'betere' nieuwe skins uit. Ik denk dat deze nacht Royale Bomber uitkomt, anders misschien Abstrakt.

Met welke skins spelen jullie trouwens? :P
Ik heb er 3 gekocht: Raptor, Brite Bomber en Jungle Scout. Om 1 of andere reden heb ik echt het gevoel alsof ik beter speel wanneer ik de Brite Bomber aan heb. :+
De Jungle Scout vind ik ook wel leuk om te combineren met de back bling van Raptor. Van ver lijkt het dan op een standaard skin, maar als je dichterbij komt zie je toch die strepen en Back Bling van de Raptor. 8)
Het enige item wat ik eigenlijk nog wil hebben, zijn die vleugels. Jammer genoeg vind ik die Love Ranger skin zelf niks, dus 2000 V-bucks is toch veel voor enkel een back bling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7unkrat
@Martinspire ik speel de laatste tijd alleen maar 50v50, dan houd ik het langer vol dan 1v1. Vind het ook wel tof met alle die forten en epische battles. Jammer is wel dat vele niet reviven in 50v50, gisteravond stond er nog 1 te dansen zodat ik doodging en hij mijn shit kon Looten, kansloos gedrag voor een team shooter, ga dan lekker 1v1 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:14
damn, wat bouwd die NICK EH 30 toch snel, dat is niet bij te houden als je op Youtube kijkt, ikzelf heb nog steeds niet de ideale toetsencombo gevonden om ook maar in de buurt van die snelheid te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50 v 50 is terug gelukkig maar daarin tegen krijg je wel steeds meer van die "jochies" die denken leuk te doen. Of ze bouwen je continue in, schieten je trap weg etc voor te launchen, healen je niet ondanks de mogelijkheid er wel is.. Begint me ondertussen behoorlijk te irriteren eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 01:18:
50 v 50 is terug gelukkig maar daarin tegen krijg je wel steeds meer van die "jochies" die denken leuk te doen. Of ze bouwen je continue in, schieten je trap weg etc voor te launchen, healen je niet ondanks de mogelijkheid er wel is.. Begint me ondertussen behoorlijk te irriteren eraan.
Komt ook regelmatig voor dat ze je ramps kapot schieten waardoor je naar beneden stort en dood gaat.

Nog veel irritanter zijn mensen die in de storm gaan zitten campen met een berg healing items. Zo had ik een potje waar er nog 1 tegenstander over was en wij met zn 15en. Alsnog verloren omdat we allemaal zijn dood gegaan in de storm (cirkel volledig gesloten). Kerel bleek ergens een km verderop te zitten campen. Schijnbaar is dit eerder een keer gefixed maar zit het er nu weer in?

50v50 zijn vooral goed om te oefenen met bouwen. Ook voor snipen is het prima (genoeg targets). Verder vermijd ik ze vanwege het grote aantal trolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pred87 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:37:
[...]

Komt ook regelmatig voor dat ze je ramps kapot schieten waardoor je naar beneden stort en dood gaat.

Nog veel irritanter zijn mensen die in de storm gaan zitten campen met een berg healing items. Zo had ik een potje waar er nog 1 tegenstander over was en wij met zn 15en. Alsnog verloren omdat we allemaal zijn dood gegaan in de storm (cirkel volledig gesloten). Kerel bleek ergens een km verderop te zitten campen. Schijnbaar is dit eerder een keer gefixed maar zit het er nu weer in?

50v50 zijn vooral goed om te oefenen met bouwen. Ook voor snipen is het prima (genoeg targets). Verder vermijd ik ze vanwege het grote aantal trolls.
het is ook gewoon niet leuk. je komt in een stad en sprokkelt wat bij elkaar. Zodra je in de endgame bent is het overmacht van een team vaak al megagroot. Daarbuiten zit iedereen inderdaad alleen maar te trollen en loot van elkaar te stelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Pred87 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:37:
[...]

klopt, dit was gefixt door de storm dmg te verhogen, ze zijn het nu alleen vergeten opnieuw toe te passen......

Gisteren nog bij 50v50 een 5 vs 1 terug gebracht naar 1 vs 1. ga je dood door de storm doordat ik al m'n supplies had gebruikt in de 5vs1.. ondertussen zit zo'n troll ergens in de storm te healen.

[ Voor 13% gewijzigd door Madbee op 14-05-2018 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

Zo van het weekend weer lekker Fortnite gespeeld, alle Q's behalve 10 matches met friends nu afgerond

Gisteren helaas weer 2de geworden in 1 vs 1 (thanos versie)
Kon Thanos killen en zelf de handschoen bemachtigen bij de laatste 10, echter door een epic fail van mij met als resultaat in de storm belanden, uiteindelijk toch niet de fel begeerde victory royale kunnen halen.
Zaterdag wel weer een keer een squads gewonnen en Zondag nog een keer 2de geworden

50 vs 50 heeft voor mij echt geen toegevoegde waarde, te chaotisch en inderdaad vol kiddies die leuk willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harpoontje073
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-08-2024
Dank-flank op pc, speel graag met Nederlanders want ben nu wel klaar met al die troll discord servers voor fortnite. Console maakt me ook niet uit, ben net soort van overgestapt van pubg en wil er in ieder geval een beetje Skilled in worden. Want op deze discord zitten helaas nooit zoveel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 12:08
Als er nog mensen zijn die op wat hoger niveau duo's of squads willen spelen op PC(Ik heb een 25% winrate ongeveer, 40% in Seizoen 4), add me: WolfsRain(https://fortnitetracker.com/profile/pc/WolfsRain).

[ Voor 5% gewijzigd door WolfsRain op 14-05-2018 21:37 ]

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:14
wat voor software/dienst gebruiken die livestreamers, als ze bijvoorbeeld likes krijgen, dat er een melding van die gebruiker in beeld komt? Ben er wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Nice! Er komt een Epic en Legendary burst!
Dus eigenlijk zoals de scar bij de gewone AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Ik had gisteren voor het eerst een rare bug. We zitten in een huisje in Salty en we worden aangevallen door een duo net buiten de deur. Maat van mij zegt hij staat rechts van de deur dus ik kijk door het raam. Ik zie niets... Roept ie hij loopt nu naar links, dus ik naar buiten en ik bouw omhoog. Ik zie niets... Roept ie hij is nu naar beneden gesprongen rechts. Ik zie weer niets... Maat van mij word doodgeschoten en roept kijk dan hij staat op het dak. Ik maar random gaan schieten op het dak want weer zie ik niemand. Ineens ben ik dood, zonder een gunshot gehoord te hebben, en ineens renderen de tegenstanders. Dat hele gevecht waren ze dus gewoon niet zichtbaar voor mij :O.

Wat bugs betreft is voor mij patch 4.1 wel de slechtste sinds een hele poos. Mini freezes, rendering issues, neergeschoten worden door muren/deuren. Hopelijk dat er wat gefixed gaat worden de komende tijd want dit maakt het wel wat minder leuk.

Ik speel overigens op een old brick Xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb ook regelmatig dat het windgeruis/duikgeluid van de sprong uit de battlebus niet weggaat.
Het geruis blijft dan het hele potje hangen. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:36
Remmetje schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 08:59:
Ik had gisteren voor het eerst een rare bug. We zitten in een huisje in Salty en we worden aangevallen door een duo net buiten de deur. Maat van mij zegt hij staat rechts van de deur dus ik kijk door het raam. Ik zie niets... Roept ie hij loopt nu naar links, dus ik naar buiten en ik bouw omhoog. Ik zie niets... Roept ie hij is nu naar beneden gesprongen rechts. Ik zie weer niets... Maat van mij word doodgeschoten en roept kijk dan hij staat op het dak. Ik maar random gaan schieten op het dak want weer zie ik niemand. Ineens ben ik dood, zonder een gunshot gehoord te hebben, en ineens renderen de tegenstanders. Dat hele gevecht waren ze dus gewoon niet zichtbaar voor mij :O.

Wat bugs betreft is voor mij patch 4.1 wel de slechtste sinds een hele poos. Mini freezes, rendering issues, neergeschoten worden door muren/deuren. Hopelijk dat er wat gefixed gaat worden de komende tijd want dit maakt het wel wat minder leuk.

Ik speel overigens op een old brick Xbox :)
Dit late renderen heb ik ook best regelmatig; alleen niet qua enemies, maar wel als ik halverwege een potje ineens een Salty of Retail ofzo binnenloop. Dan lijkt alles eerst untouched, en ineens rendered dan alle bouwwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Laatst online: 10-09 12:52
mesm90 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 23:21:
wat voor software/dienst gebruiken die livestreamers, als ze bijvoorbeeld likes krijgen, dat er een melding van die gebruiker in beeld komt? Ben er wel benieuwd naar.
Streamlabs OBS is volgens mij de meest gebruikte software. En gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
Anton.net schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 00:01:
Nice! Er komt een Epic en Legendary burst!
Dus eigenlijk zoals de scar bij de gewone AR.
Nice! Vind persoonlijk de blauwe burst veel fijner dan de blauwe AR. _/-\o_

Speel sinds een paar dagen ook met builder pro op de PS4. Moet zeggen dat dit het bouwen erg ten goede komt.

[ Voor 16% gewijzigd door servival7 op 15-05-2018 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23:21
servival7 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 14:31:
[...]

Nice! Vind persoonlijk de blauwe burst veel fijner dan de blauwe AR. _/-\o_

Speel sinds een paar dagen ook met builder pro op de PS4. Moet zeggen dat dit het bouwen erg ten goede komt.
Ik pakte eerst ook altijd de burst, vooral voor de headshot multiplier nerf. Maar nu na die nerf vind ik hem het niet meer waard. Daarbij kun je met een AR, tijdens een build-battle, de enemy zijn ramps kapot schieten zodat hij dood valt. Met een burst gaat dit niet (tenzij de enemy slecht is en het niet door heeft).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Voor mensen die het bouwen wat onder de knie willen krijgen.. Ik zag dit vanmorgen bij iemand op een stream!

https://www.justbuild.lol/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 01-09 08:48
Voor de liefhebbers de patchnotes van 4.2

https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/patch-notes/v4-2

Nieuw zijn de appels die uit de boom kunnen vallen of er naast kunnen liggen die je health met 5 omhoog doen tot een max van 5.
En waar ik zelf wel blij mee ben is het automatisch oppakken van wapens zolang je slots nog niet vol zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Nog opvallend:
-Epic en Legendary burst
-Suppressed submachine wordt een stuk sterker
-Traps doen 75 damage in plaats van 125 (dat maakt traps eigenlijk redelijk nutteloos)

Ik ben ook benieuwd naar de veranderingen aan Dusty Divot, en misschien Moisty Mire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
Vind het jammer dat traps nu zo goed als nutteloos maakt. 5 hp appels lijkt mij versoonlijk ook niet zo heel interessant.

Fall-off is ook minder en wapens doen ook meer damage.
Increased Damage fall-off range.
- Fall-off begins at 28 meters (was 24 meters).
- Damage reduced to 85% at 47.5 meters (was 80% at 35 meters).
- Damage reduced to 75% at 70 meters (was 65% at 50 meters).
- Damage reduced to 65% at 250 meters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Jammer dat die Thanos modus alweer weg is. Ik vond die echt leuk om te spelen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

servival7 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:37:
Vind het jammer dat traps nu zo goed als nutteloos maakt. 5 hp appels lijkt mij versoonlijk ook niet zo heel interessant.

Fall-off is ook minder en wapens doen ook meer damage.

[...]
Zijn die appels dan niet om het gat tussen 75 en 100 health op te vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Martinspire schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:45:
[...]

Zijn die appels dan niet om het gat tussen 75 en 100 health op te vullen?
ja één appel krijg je 5 hp van, maar je kan er net zo veel eten tot je weer 100 hp bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garrow

garrow

Madbee schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 11:58:
[...]

ja één appel krijg je 5 hp van, maar je kan er net zo veel eten tot je weer 100 hp bent.
Ben benieuwd hoeveel je er kunt stacken in een inventory slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harpoontje073
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 26-08-2024
Mensen die nog een goede nederlandse discord voorr fortnite hebben? Want deze van twteakers schie niet echt op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
garrow schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:38:
[...]

Ben benieuwd hoeveel je er kunt stacken in een inventory slot.
Ik zou er niet permanent een slot voor gebruiken, denk dat het een beetje de bedoeling is dat je ze gaat zoeken zodra je ze nodig hebt, en niet mee rond gaat lopen. met mini's bandages en 3 wapens zitten je slots al snel genoeg vol ;)
Pagina: 1 ... 12 ... 53 Laatste