Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Madbee schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:12:
[...]

speel op PC hé, PS spelers bieden zelden tegenstand :+
@Crashhill , hoe ging het gister op die pc-servers met ons teampje?

[ Voor 3% gewijzigd door Fruitschaal op 28-05-2018 15:17 ]

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Fruitschaal schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:13:
[...]

@Crashhill , hoe ging het gister op die pc-servers met ons teampje?
Rape, iedereen geraped. Hoeveel wins? 4 ofzo? #wearebeasts
2 of 3 dagen geleden ook een stuk of 6 wins op PC/PS4 servers. Gaat gewoon prima, behalve tegen de echte bouwbeesten.

[ Voor 18% gewijzigd door Crashhill op 28-05-2018 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
Crashhill schreef op maandag 28 mei 2018 @ 15:19:
[...]

Rape, iedereen geraped. Hoeveel wins? 4 ofzo? #wearebeasts
2 of 3 dagen geleden ook een stuk of 6 wins op PC/PS4 servers. Gaat gewoon prima, behalve tegen de echte bouwbeesten.
Juist zo trots op jullie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Superirritant trouwens dat je tijdens het bouwen niet op kan staan als je gebukt bent. Daardoor al een aantal keer dood gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoeptegel5
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-09 07:58
Heb gisteren even een tijdje 'no skin' gespeeld in solid gold. Echt iedereen denkt tegen een noob te spelen en begint niet eens te bouwen. Zó makkelijk om kills te maken, tussen de 5 en 10 per potje lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Stoeptegel5 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 08:39:
Heb gisteren even een tijdje 'no skin' gespeeld in solid gold. Echt iedereen denkt tegen een noob te spelen en begint niet eens te bouwen. Zó makkelijk om kills te maken, tussen de 5 en 10 per potje lol.
Moet je een John Wick met vleugeltjes zijn. Iedereen is zo bang. Dat er hele forten in 1 seconden staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
De challenges voor deze week:
Afbeeldingslocatie: https://fortniteinsider.com/wp-content/uploads/2018/05/Season-4-Week-5-Leaked-Challenges-770x522.jpg

Een stuk makkelijker dan die van vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:13
Komt er vandaag geen update? Normaal begint downtime altijd om 10u.
De challenges van week 5 zijn hier ook nog niet beschikbaar.

Ik ben ook benieuwd wat nu juist de bedoeling is van die winkelkarretjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
servival7 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:24:
De challenges voor deze week:
[afbeelding]

Een stuk makkelijker dan die van vorige week.
Heel stuk makkelijker. Ik moet het nog steeds voor elkaar krijgen om 3x in het centrum van de cirkel te wandelen in 1 match. Enkele keren is het mij al wel 2x gelukt maar blijft toch lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Anton.net schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 10:38:
Komt er vandaag geen update? Normaal begint downtime altijd om 10u.
De challenges van week 5 zijn hier ook nog niet beschikbaar.

Ik ben ook benieuwd wat nu juist de bedoeling is van die winkelkarretjes
Challenges komen donderdag pas. Wellicht dat de update dus ook pas donderdag begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:25
servival7 schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 14:33:
[...]

Challenges komen donderdag pas. Wellicht dat de update dus ook pas donderdag begint.
Waarschijnlijk wel inderdaad

Hier de tekst van epic van hun twitter :

KNOWN ISSUE: Week 5 challenges available in 0 seconds.

Week 5 challenges will be available on 05/31 at 4am ET/8am GMT.

This was an intended change to push back Weekly Challenges to Thursdays.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04:58
Staat ook gewoon netjes ingame, dus daar heb je Twitter niet voor nodig. Wat dat betreft prima update communicatie van Epic. Dat sommige mensen niets lezen is een tweede ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Nol_NL op 29-05-2018 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Ik heb zo'n EXTREME HAAT maar toch ook liefdes verhouding met dit spel.

Net voor de 25e keer eraf gegooit, dit spel maakt mij gewoon te kwaad en kost me teveel geld. Nu is mn muis weer naar de haaien, het nadeel is dat ik eigenlijk niets anders meer leuk vind....

Iemand anders problemen hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Dat heb ik eigenlijk niet bij deze game. Als ik een potje fifa speel en ik krijg een tegengoal zit ik altijd te vloeken en te doen.

Als ik in een shooter afgeknalt wordt blijf ik 9/10 keer rustig en spawn ik gewoon opnieuw. Ze zeggen altijd op het nieuws dat personen onrustig worden van shooters. Bij mij is dat fifa haha

Edit: uiteraard roep ik ook bij fortnite wel eens een keer F%ck of K ÷". Maar dat doe ik lang niet zoveel als bij fifa

[ Voor 15% gewijzigd door Oxigeon op 30-05-2018 07:21 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Oxigeon schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 07:20:
Dat heb ik eigenlijk niet bij deze game. Als ik een potje fifa speel en ik krijg een tegengoal zit ik altijd te vloeken en te doen.

Als ik in een shooter afgeknalt wordt blijf ik 9/10 keer rustig en spawn ik gewoon opnieuw. Ze zeggen altijd op het nieuws dat personen onrustig worden van shooters. Bij mij is dat fifa haha

Edit: uiteraard roep ik ook bij fortnite wel eens een keer F%ck of K ÷". Maar dat doe ik lang niet zoveel als bij fifa
Ik heb het je gisteravond toch aardig vaak horen roepen :P :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
Patch notes(met duidelijkheid over de shopping carts):
https://www.epicgames.com...3?sessionInvalidated=true

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:18
aevitas1 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 02:09:
Ik heb zo'n EXTREME HAAT maar toch ook liefdes verhouding met dit spel.

Net voor de 25e keer eraf gegooit, dit spel maakt mij gewoon te kwaad en kost me teveel geld. Nu is mn muis weer naar de haaien, het nadeel is dat ik eigenlijk niets anders meer leuk vind....

Iemand anders problemen hier mee?
Nee dit herken ik totaal niet. Ben nu wel benieuwd naar je leeftijd eigenlijk. :+

Btw.. is er een manier om alleen te kunnen bouwen in een lege lobby ofzo? Wil dat gewoon veel oefenen maar in shootouts gaat dat best lastig ;)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Korkss schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:11:
[...]

Nee dit herken ik totaal niet. Ben nu wel benieuwd naar je leeftijd eigenlijk. :+

Btw.. is er een manier om alleen te kunnen bouwen in een lege lobby ofzo? Wil dat gewoon veel oefenen maar in shootouts gaat dat best lastig ;)
Je kan ook 50 vs 50 doen en dan in moisty of wailing woods landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
Wat is een snelle manier van ranken?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoeptegel5
Ricloo86 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 15:57:
Wat is een snelle manier van ranken?
Challenges halen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Oke, die zijn ook niet heel erg moeilijk :*) (alleen kills op bepaalde locatie halen vind ik lastig, ben niet bepaald een camper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
WTF, mijn wins tellen niet. Net 2 solo wins gehaald, maar ze tellen niet op. Hier wordt ik echt pissed van :|

Heeft nog iemand hier last van? Zal wel weer een bug zijn sinds de nieuwe update...

Edit: als ik online lees, blijkt dus dat meer mensen er last van hebben.
Ik speel op ps4, en de wins zijn toegevoegd aan mijn pc account.
Nu heb ik dus random 2 wins op pc ipv ps4 :/

[ Voor 61% gewijzigd door Anton.net op 30-05-2018 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Anton.net schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:57:
WTF, mijn wins tellen niet. Net 2 solo wins gehaald, maar ze tellen niet op. Hier wordt ik echt pissed van :|

Heeft nog iemand hier last van? Zal wel weer een bug zijn sinds de nieuwe update...

Dit is het enige spel waar kd, wins, losses etc mij persoonlijk geen reet boeit. Ik probeer zelf gewoon beter en beter te worden en vooral plezier te hebben.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pgs010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07:38
Ben ik de enige die de jetpack 10x niks vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Korkss schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:11:
[...]

27, bijna 28.

Denk dat het probleem niet bij Fortnite ligt, nooit echt last van aggressie in games gehad. Vermoed dat het te maken heeft met een vrij recente gebeurtenis waar ik niet al te diep op in zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
pgs010 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 00:31:
Ben ik de enige die de jetpack 10x niks vindt?
Echt heel handig issie niet. Maar ik merk dat je er richting het einde veel voordeel uit kan halen(zeker als je zelf niet zoveel bouwt) is het makkelijk om dan snel bij iemand zn toren in te kruipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colink0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:21
Zijn er mensen (bij voorkeur op PC) met wie ik eens een paar potjes mee kan liften? Ik ben sinds eergisteren begonnen met Fortnite, maar solo wilt nog maar niet vlotten.

Mijn ingame name is Murlawk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
Die winkelkarretjes zijn hilarisch! Ben benieuwd wat de community gaat vinden om er voordeel uit te halen :P Ik vind het i.i.g. heerlijk lachwekend :P

Ow en @aevitas1 chill maat. Relax. en speel nog een potje!
Ik speel ook altijd maar 1 game (Destiny verslaafd geweest, nu Fortnite), en kan soms helemaal wild worden, maar dat is dan na 1 minuut weer over.
Over het algemeen is het alleen lachen gieren brullen in onze squads.

Nobody gives a fuck about stats! Mooiste is gewoon die win te pakken :D

[ Voor 55% gewijzigd door Crashhill op 31-05-2018 09:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
colink0 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:21:
Zijn er mensen (bij voorkeur op PC) met wie ik eens een paar potjes mee kan liften? Ik ben sinds eergisteren begonnen met Fortnite, maar solo wilt nog maar niet vlotten.

Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Zaterdag en wellicht zondag wil ik wel een paar potjes met je spelen. Ik ben niet heel goed maar met goede communicatie kun je samen een heel eind komen.

Heb je de keybindings voor het bouwen al aangepast? Speel eens met de bindings/settings, er komt een moment dat je het bouwen zeer snel kan gaan doen met de juiste bindings.

Zorg ook dat je het springen onder controle krijgt (Lees: Als eerste landen in je omgeving). Land dan ook bij/op een huis.

Om het af te maken kun je gaan kijken naar streamers, je zult gaan leren van hun.

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• colink0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:21
SwooX schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:26:
[...]

Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Zaterdag en wellicht zondag wil ik wel een paar potjes met je spelen. Ik ben niet heel goed maar met goede communicatie kun je samen een heel eind komen.

Heb je de keybindings voor het bouwen al aangepast? Speel eens met de bindings/settings, er komt een moment dat je het bouwen zeer snel kan gaan doen met de juiste bindings.

Zorg ook dat je het springen onder controle krijgt (Lees: Als eerste landen in je omgeving). Land dan ook bij/op een huis.

Om het af te maken kun je gaan kijken naar streamers, je zult gaan leren van hun.
Thanks! Zaterdagavond- en/of zondag moet wel lukken denk ik.

De keybindings heb ik gisteren al even omgegooid, maar ik merk dat de combinatie van bouwen en schieten nog in m'n systeem moet komen te zitten: het kost mij momenteel nog iets teveel tijd om het enigszins effectief te combineren. In ieder geval bedankt voor de tips - ik zal zo nu en dan een streampje meepikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 17:48

xleeuwx

developer Tweakers Elect
servival7 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 11:32:
[...]

Je kan ook 50 vs 50 doen en dan in moisty of wailing woods landen.
Hout halen in waling woods en vervolgens aan de rand gaan bouwen, heb je bijna tot geen last van andere mensen (tenzij de bus er rechtstreeks overheen gaat dan kan je het zelfde doen in Moisty Mire)

Sure why not, ik zal je even toevoegen en anders kan je mij toevoegen ingame: DeS_xleeuwx.
Anton.net schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 20:57:

Speelde je niet op een PC server omdat je vrienden hebt die op PC spelen, kan je rechtsboven in de lobby zien .

[ Voor 27% gewijzigd door xleeuwx op 31-05-2018 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
xleeuwx schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:41:

Speelde je niet op een PC server omdat je vrienden hebt die op PC spelen, kan je rechtsboven in de lobby zien .
Nee, zoals ik al zei speelde ik solo.
Als ik op ps4 speel, met friends op de pc server, worden de wins normaal ook geteld op mijn ps4 profile.

Epic heeft de bug ondertussen erkent. Momenteel vindt er een update plaats die het probleem moet verhelpen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss

Ik wil best eens wat duo's knallen, maar verwacht geen carry hahaha. Ben zelf ook niet heel lang met fortnite bezig, samen is het wel veel leuker vind ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Korkss schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:47:
[...]

Ik wil best eens wat duo's knallen, maar verwacht geen carry hahaha. Ben zelf ook niet heel lang met fortnite bezig, samen is het wel veel leuker vind ik. :+
No Problem, squads ook een optie (met ze 3e a 4e in duo's zou beetje oneerlijk zijn) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Winkelkarren zijn ook heelijk om mee te spelen. Gisteravond met een vriend zaten we een heel eind van de cirkel af met nog een minuut te gaan. Je merkt dat je met die winkelkar lekker snel vooruit kan gaan waardoor je een redelijke afstand overbrugt in een veel kortere tijd dan dat je zou rennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-09 13:50
Vraagje:

Sinds enkele dagen is het refund-systeem weer in de lucht. Items die je binnen de laatste 30 dagen hebt gekocht kun je weer terug wisselen naar V-bucks (skins bijvoorbeeld).

Op de PS4 ga je via instellingen naar het betreffende tabblad (meeste rechtse). Bij mij echter is de knop om een refund aan te vragen 'greyed out' en ik kan er dus niet op klikken. Terwijl ik er nog 3 van max 3 te gaan heb.

Iemand meer dit probleem of een idee waar het aan ligt? Vragen aan Epic helpt net...die reageren nergens op...as usual..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
xleeuwx schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 10:57:
[...]

No Problem, squads ook een optie (met ze 3e a 4e in duo's zou beetje oneerlijk zijn) 8)
haha ook dat is geen probleem idd! Als ik het goed heb heet ik ook gewoon Korkss bij Epic. Dus voeg me gerust toe 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoeptegel5
Oxigeon schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 11:09:
Winkelkarren zijn ook heelijk om mee te spelen. Gisteravond met een vriend zaten we een heel eind van de cirkel af met nog een minuut te gaan. Je merkt dat je met die winkelkar lekker snel vooruit kan gaan waardoor je een redelijke afstand overbrugt in een veel kortere tijd dan dat je zou rennen
Kom je die dingen gewoon random tegen? Ik hoop vanavond ook ff te kunnen scheuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Stoeptegel5 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:11:
[...]

Kom je die dingen gewoon random tegen? Ik hoop vanavond ook ff te kunnen scheuren
Die staan inderdaad random op de map.
Solo hebben ze weinig zin, behalve als je inderdaad wat sneller naar locatie wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Swaxie schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:23:
[...]

Die staan inderdaad random op de map.
Solo hebben ze weinig zin, behalve als je inderdaad wat sneller naar locatie wil.
Niet helemaal waar, je krijgt namelijk geen damage bij het vallen vanuit hoogte, dus als je weer eens richting een launchpad rent omhoog moet je gewoon even een karretje mee nemen.
Stoeptegel5 schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:11:
[...]

Zoals @Swaxie ook aangeeft, random op bepaalde spots.
https://www.forbes.com/si...ttle-royale/#119fc9725192
Shopping carts don't spawn like normal loot, either in randomized floor locations or out of treasure chests and supply drops. Instead, they're just sort of around, and mostly in places you'd expect. Check parking lots at places like Retail Row, Greasy Grove and Tilted Towers: there appears to be some randomness with how they spawn in those locations so you might not find them in the same spot every time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
xleeuwx schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:26:
[...]

Niet helemaal waar, je krijgt namelijk geen damage bij het vallen vanuit hoogte, dus als je weer eens richting een launchpad rent omhoog moet je gewoon even een karretje mee nemen.
Niet waar, je krijgt meestal wel fall damage. Lijkt momenteel nog redelijk random te zijn, of en hoeveel fall damage je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Anton.net schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:47:
[...]

Niet waar, je krijgt meestal wel fall damage. Lijkt momenteel nog redelijk random te zijn, of en hoeveel fall damage je krijgt.
Hmm gaan we even uitproberen, misschien dat ze het gefixed hebben?
YouTube: Falling with Shopping Cart from Max Height in Fortnite Battle Royale...

Maar wat ik op Reddit er over lees is inderdaad random

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Ik had gehoopt dat je een item in dat karretje kon leggen. Op die manier zou je eigenlijk een 6de item kunnen meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Hoe snel gaan die dingen eigenlijk? En heb je als je hem duwt dat je ook sneller bent dan zelf lopen? Lijkt me namelijk wel handig als ze een beetje aan de uiteinden van de map te vinden zijn om de afstand wat aanvaardbaarder te maken

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Martinspire schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 22:02:
Hoe snel gaan die dingen eigenlijk? En heb je als je hem duwt dat je ook sneller bent dan zelf lopen? Lijkt me namelijk wel handig als ze een beetje aan de uiteinden van de map te vinden zijn om de afstand wat aanvaardbaarder te maken
Hoeveel sneller je bent weet ik niet. Maar je bent sneller. Ook al duw je zelf die kar. Je rent dan gewoon sneller. Hoeveel sneller geen idee... 1.5x je normale snelheid ofzo? Misschien 2x?

Als je in het karretje zit merk je echt wel een groot verschil in de snelheid tov wat je normaal aflegd.

Wat ik persoonlijk niet snap is dat ik het ene potje 3 kills heb en de volgende 5 potjes de tegenstanders niet eens geraakt krijg. Geen idee waar het aan ligt. Maar denk persoonlijk dat die 3 kills dan gewoon toeval zijn of tegen een noob (Nivo mezelf). Is gewoon een kwestie van oefenen denk ik dan.

Betrap me er ook vaak op dat als ik iemand knock die kerel eerst helemaal wil afmaken en dan pas de rest van de groep. Ik denk dat dat juist helemaal fout is en dat ik beter eerst de groep kan knocken en als de kust echt veilig is pas overgaan op complete kill. (Ik snap dat iedereen dood gaat als je de hele groep knockt).

Agja, volgens mij behoor ik met 400 potjes op ps4 nog bij de beginners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Oxigeon schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 07:22:
[...]

Betrap me er ook vaak op dat als ik iemand knock die kerel eerst helemaal wil afmaken en dan pas de rest van de groep. Ik denk dat dat juist helemaal fout is en dat ik beter eerst de groep kan knocken en als de kust echt veilig is pas overgaan op complete kill. (Ik snap dat iedereen dood gaat als je de hele groep knockt).
Die fout maak ik ook nog geregeld.
Overigens, als ik een kill met een bepaald wapen moet halen voor een challenge doe ik dit wel om mijn kill te securen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

Is ook zo.Maar heb soms precies het zelfde..
En heb ook vaak genoeg zoiets van: NEE NEE IK LAAT JE NIET GERESSED WORDEN :P neem je in ieder geval mee de dood in

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Hangt er een beetje van af hoe het gevecht loopt. Soms laat ik ze liggen, soms maak ik ze alsnog af. Kan toch makkelijk zijn qua resources en ammo als je hier wat laag op zit.. Of wellicht een beter wapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swaxie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 07:45:
[...]

Die fout maak ik ook nog geregeld.
Overigens, als ik een kill met een bepaald wapen moet halen voor een challenge doe ik dit wel om mijn kill te securen!
Ligt eraan hoe goed je bent. Ik ga ik eerst voor de kill tegen een overmacht;p. Waarschijnlijk ga ik anders toch dood tegen nog 2 anderen en dan heb je die tenminste binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Maar als je zelf geraakt bent, kom je dan uiteindelijk zelf weer bij kennis, of moet je echt door een teammaat geholpen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crxtreem schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 09:29:
Maar als je zelf geraakt bent, kom je dan uiteindelijk zelf weer bij kennis, of moet je echt door een teammaat geholpen worden?
je moet geholpen worden als je knocked bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
het laatste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Overigens redelijk matig dat je met 4 mensen moet gaan dansen in Loot lake deze week.
Denk dat dat nog lastig genoeg gaat worden de komende paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Swaxie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:20:
Overigens redelijk matig dat je met 4 mensen moet gaan dansen in Loot lake deze week.
Dat denk ik ook! gisteren twee keer geprobeerd, maar zijn zoveel mensen daar!

Even weekje wachten dan gaat het beter!

(Game mode 50vs50 vond ik ideaal om sommige dingen te halen, want had je lekker de tijd op bepaalde plekken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Ik zit gewoon al 2 weken met die explosive kills te hannessen, krijg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Swaxie schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:24:
Ik zit gewoon al 2 weken met die explosive kills te hannessen, krijg het niet voor elkaar.
Gamemode in teamverband ofzo kiezen nu, dan heb je wat meer chaos en kun je wellicht granaten ofzo gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:45
Was simpel, gewoon teams van 20 en dan wachten tot je een logische startpositie hebt om er heen te gaan.
Vaak komt er ook nog ven een ander team mensen dansen en dan heb je dus even later chaos ;-)

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Gisterochtend niet kunnen spelen door onderhoud, nu ligt de matchmaking er weer uit. Hoe kan ik zo ooit zo goed als ninja worden? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Ricloo86 schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:23:
[...]

Dat denk ik ook! gisteren twee keer geprobeerd, maar zijn zoveel mensen daar!

Even weekje wachten dan gaat het beter!

(Game mode 50vs50 vond ik ideaal om sommige dingen te halen, want had je lekker de tijd op bepaalde plekken)
Kan ook in Blitz mode, echter moet je dan waarschijnlijk wel de storm in, ach lekker dansen in de storm :+.
Korkss schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:54:
Gisterochtend niet kunnen spelen door onderhoud, nu ligt de matchmaking er weer uit. Hoe kan ik zo ooit zo goed als ninja worden? :P
Kan gewoon niet :X, misschien wel echter is het wel heel veel uren spelen om in de buurt te komen van.

[ Voor 27% gewijzigd door xleeuwx op 01-06-2018 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
xleeuwx schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 10:56:
[...]

Kan ook in Blitz mode, echter moet je dan waarschijnlijk wel de storm in, ach lekker dansen in de storm :+.

[...]

Kan gewoon niet :X, misschien wel echter is het wel heel veel uren spelen om in de buurt te komen van.
hahaha nee die hoop heb ik al opgegeven :+
maar wel zuur dat ik alweer niet kan gamen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Op zich hoef je hem ook niet deze week te doen ;)

Ligt het trouwens aan mij of zijn de skins en emotes de laatste tijd vrij karig? Weinig nieuwe content en ook vrij inspiratieloze nieuwe toevoegingen...

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 01-06-2018 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Gelukkig is er goede communicatie vanuit epic games over waarom de server er weer uit ligt.
https://www.reddit.com/r/...g_service_maintenance_61/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren met 2 vrienden en 1 via squad fill geland in loot lake. Die kerel van de squad fill had geen zin om te dansen. Dus op hoop van zegen met 3 man erheen. Toen kwam een andere squad die ook begon te dansen. Uiteindelijk in 1x gehaald. Als je daar met een squad land. Meteen een wapen pakt en die ruimte in loopt heb je altijd prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_IVM
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 31-07 10:58

s_IVM

Stichting ICT vanaf Morgen

edit

[ Voor 95% gewijzigd door s_IVM op 01-06-2018 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Heeft iedereen hier ook na de weekly challange de Blockbuster Challenge opgelost? Na iedere week kan je op een plek op de map een ster vinden.

Voor elke week kan je dus extra punten scoren }:O
https://www.forbes.com/si...procurement/#c84a5bd199f1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 16:01
[...]

Als je iemand kunt killen zonder gevaar gewoon doen. Maar wanneer ik iemand snipe laat ik die liggen als aas en kijk wat zijn teammaten doen. Soms rennen ze als een gek naar de geknockte teammaat en kun je de rest ook zo afschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Vrijdag zelf 4 uur lang Fortnite gespeeld om het verbruik te meten, vind het wel steeds leuker worden.

Gisteren bij een FIFA event ook 2 playstations met Fortnite laten draaien, wat was dat populair, ongekend om jongeren zo snel van alles te zien bouwen.

Wat gaat dat snel zeg. Deze week nog een paar Fortnite events, wel een leerpunt dat ik goed in de gaten moet houden wanneer de updates uit komen ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

xleeuwx schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 12:48:
Heeft iedereen hier ook na de weekly challange de Blockbuster Challenge opgelost? Na iedere week kan je op een plek op de map een ster vinden.

Voor elke week kan je dus extra punten scoren }:O
https://www.forbes.com/si...procurement/#c84a5bd199f1
Volgens mij heb je niet het goede linkje geplaatst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Martinspire schreef op maandag 4 juni 2018 @ 09:22:
[...]

Volgens mij heb je niet het goede linkje geplaatst :P
Zelfs het artikel komt niet bekend voor en weet alleen dat ik wel een link van forbes gebruikt heb.

Poging 2

https://fortniteinsider.c...kbuster-challenge-week-2/
https://fortniteinsider.c...aked-location-for-week-4/
https://fortniteinsider.c...kbuster-challenge-week-5/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Je moet gerevived worden door een teammaat. Je gaat ook langzaam dood, afhankelijk van de game-mode hoe snel dit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Serieus? Elke week waren er hidden battle stars te vinden aan de hand van die screenshots? Lol, nooit iets van mee gekregen. Maar eens gaan ophalen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Martinspire schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:05:
[...]

Serieus? Elke week waren er hidden battle stars te vinden aan de hand van die screenshots? Lol, nooit iets van mee gekregen. Maar eens gaan ophalen dan.
Ik heb er gisteren ook eens een paar opgehaald.
Kon alleen die van week 3 op die berg niet vinden. Heb het idee dat ik die per toeval al eens opgepikt heb haha.

Overigens had ik gisteren alle challenges van week 5 gehaald, kom ik 1 potje later op de krab, lag daar geen star. dus heb het idee dat dit even duurt voordat het spel registreert dat je die kan oppikken.

[ Voor 19% gewijzigd door Swaxie op 04-06-2018 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Swaxie schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:20:
[...]

Kon alleen die van week 3 op die berg niet vinden. Heb het idee dat ik die per toeval al eens opgepikt heb haha.

Overigens had ik gisteren alle challenges van week 5 gehaald, kom ik 1 potje later op de krab, lag daar geen star. dus heb het idee dat dit even duurt voordat het spel registreert dat je die kan oppikken.
Zou direct moeten zijn nadat je alle challanges van die week hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
xleeuwx schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:31:
[...]

Zou direct moeten zijn nadat je alle challanges van die week hebt.
Vreemd hij kwam gewoon niet beschikbaar nadat ik naar de krab ging het volgende potje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servival7
Nooit geweten dat er nog extra sterren lagen. Ook maar eens ophalen.

Dit weekend wel mijn 1e solo win gehaald. :9
Toch wel een klein juich momentje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gcHiVzWugKeVOSCLeILyR54G/full.jpg?nohitcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Laatst online: 20-09 16:48

Tijn96

In speed we trust

servival7 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:56:
Nooit geweten dat er nog extra sterren lagen. Ook maar eens ophalen.

Dit weekend wel mijn 1e solo win gehaald. :9
Toch wel een klein juich momentje

[afbeelding]
En met 11 kills aardig doorgewerkt! :P Congrats

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Tijn96 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:00:
[...]

En met 11 kills aardig doorgewerkt! :P Congrats
Ook een persoonlijk recordje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Laatst online: 20-09 16:48

Tijn96

In speed we trust

servival7 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:05:
[...]

Ook een persoonlijk recordje :9
Dat geloof ik!

Zelf sinds dit weekend begonnen met builder pro. Erg laat maar aangezien ik best prima ging zonder voelde ik nog niet de noodzaak. Nu is t alleen zo dat ik dat snelle bouwen al redelijk onder de knie heb maar dat ik dan eigenlijk niet meer zo goed doorheb waar nou de tegenstander is. Nog even oefenen dus 8)7

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Swaxie schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:20:
[...]

Wat kun je ermee dan? snap even niet waar dit over gaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Ricloo86 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:26:
[...]

Wat kun je ermee dan? snap even niet waar dit over gaat 8)7
Je kan het zien als extra challanges, uiteindelijk is het gewoon XP wat je er bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
xleeuwx schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:07:
[...]

Je kan het zien als extra challanges, uiteindelijk is het gewoon XP wat je er bij krijgt.
En extra tiers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Maar dat is niet in de IOS versie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
xleeuwx schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:07:
[...]

Oke lachen! waar vind ik wat ik moet doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ricloo86 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:37:
[...]

Oke lachen! waar vind ik wat ik moet doen?
Als je al je wekelijkse challenges afrondt, kun je ergens op de map een extra tier ( dus een volledig level op je battlepass) gratis krijgen. Dus voor elke week is één gratis battletier beschikbaar.

Als je alle challenges van één week hebt afgerond, krijg je een laadscherm cadeau. Op dit laadscherm/afbeelding staat een hint van de locatie van de battle tier. De hints zijn coordinaten, tekeningen of de battletier-ster wordt ( bijna ) transparant afgebeeld in het laadscherm.

Of je kunt even googlen op battle-tier star week X. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Fruitschaal schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:45:
[...]

Als je al je wekelijkse challenges afrondt, kun je ergens op de map een extra tier ( dus een volledig level op je battlepass) gratis krijgen. Dus voor elke week is één gratis battletier beschikbaar.

Als je alle challenges van één week hebt afgerond, krijg je een laadscherm cadeau. Op dit laadscherm/afbeelding staat een hint van de locatie van de battle tier. De hints zijn coordinaten, tekeningen of de battletier-ster wordt ( bijna ) transparant afgebeeld in het laadscherm.

Ik zou de laatste optie gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
[...]

Thnx voor je reply, ik ga het vanavond gelijk even checken ik wist dit niet.

Heb sinds vorige week seasonpass en heb nu 4 weken challenge gehaald, die met trap ellimination wil niet lukken (daar nog tips voor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Ricloo86 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:53:
[...]

Heb sinds vorige week seasonpass en heb nu 4 weken challenge gehaald, die met trap ellimination wil niet lukken (daar nog tips voor?)
Ik plaats ze meestal richting end-game ergens in een huis wat in de cirkel ligt in de hoop dat er iemand naar binnen loopt haha.
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik die trap ook nog niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ricloo86 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:53:
[...]

Potje duo's, squads of 20 vs 20 doen. Als je dan iemand knocked down hebt bouw je hem in en plaats je je trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
servival7 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:21:
[...]

Potje duo's, squads of 20 vs 20 doen. Als je dan iemand knocked down hebt bouw je hem in en plaats je je trap.
Dat lijkt mij inderdaad nog het beste, vind deze tot nu toe de moeilijkste van allemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
Aangezien traps tegenwoordig maar 75 damage doen, zou ik er sowieso twee bij elkaar plaatsen zodat je 150 damage in een keer doet. Dus eentje plafond, eentje op muur. Als je een derde hebt, is natuurlijk nog beter.

Nog makkelijker is: in een squad spelen. Als jij iemand knocked, hem inbouwen en afmaken met een trap. Pas ook hier op, de trap doet maar 75 damage, dus sla hem eerst 3 keer met je harvesting tool voordat je de trap plaatst. Het chargen van de trap duurt 5 seconden, dus de kans is groot dat hij dan door gewone ticks dood gaat ipv de trap damage als je hem niet eerst 3 keer slaat.

Het maakt dus niet uit of jij een trap plaats, of een teammaat. Alleen diegene de hem knocked, krijgt de 'soort' kill. Zolang hij maar dood gaat door de trap van een van je teammaten. ( dit geldt overigens ook voor andere challenges, zoals explosives, miniguns etc).

En inderdaad als de cirkel klein is; in elke mogelijke hoek, plafond, muur een trap plaatsen..

[ Voor 6% gewijzigd door Fruitschaal op 04-06-2018 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Crxtreem schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:25:
Maar dat is niet in de IOS versie dan?
Zou ook voor IOS moeten zijn, echter heb je wel battle pass nodig.
servival7 schreef op maandag 4 juni 2018 @ 14:21:
[...]

Tilted towers, die blijft namelijk (meestal) in de eerste 2 circels en komen veel mensen doorheen. Gewoon even een wapen met een kleur en wat kogels (1 stuk) er onder gooien en je hebt bijna gegarandeerd raak. >:)

[ Voor 50% gewijzigd door xleeuwx op 04-06-2018 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sulukman
  • Laatst online: 18-06 23:13
Voor mensen die ook samen willen spelen, voeg mij toe : Creasy88

Ben pas twee weken geleden begonnen, dus nog niet helemaal goed in, maar samen spelen vind ik leuker. Tevens heb ik ook een battle pas waarbij teamgenoten 15% extra XP krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Niet online
sulukman schreef op maandag 4 juni 2018 @ 16:53:

Ben pas twee weken geleden begonnen, dus nog niet helemaal goed in, maar samen spelen vind ik leuker. Tevens heb ik ook een battle pas waarbij teamgenoten 15% extra XP krijgen.
Ik voeg je vanavond toe :) ben net ook zelf begonnen haha, zo'n 4-5 weekjes.
Speel nogsteeds onder de naam van mn schoonvader (PS4 inlog) Aadbeast1968 ookal speelt hij niet :p

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xleeuwx

xleeuwx

developer Tweakers Elect
sulukman schreef op maandag 4 juni 2018 @ 16:53:

Hmm, ik krijg 35% :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
[...]

Waar kan ik die filmpjes vinden?

Op YouTube kan ik er niets specifieks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welja
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 07:07
4 keer deze avond door een pump gekilled terwijl je full health en shield hebt, en je als eerste de aanval inzet.
Ik vind dat toch erg jammer van dit spel, heel tof spel, maar dit voelt erg oneerlijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 17-09 13:57
Vandaag komt de 4.3 content update. Hoe groot zijn deze content updates?

Ik had vorige week maandag en dinsdag op 8 Playstations Fortnite gezet, echter toen ik ze afgelopen zondag bij een ander event wilde gaan testen op locatie was er een 4,3 update beschikbaar. Toen toch nog 2 kunnen updaten. Aangezien de update 3,5 gig was.

Nu moet ik scherper zijn op de updates.

[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 05-06-2018 07:00 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tukkEEEr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-12-2023
Vandaag komt mijn Logitech G502 waar ik de bouwknoppen op me muis kan zetten in de hoop dat het dan wat beter gaat! Ik ben een van die knuppels die linkshandig met de muis is en dus met pijltjes toetsen speelt. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

tukkEEEr schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 07:41:
Vandaag komt mijn Logitech G502 waar ik de bouwknoppen op me muis kan zetten in de hoop dat het dan wat beter gaat! Ik ben een van die knuppels die linkshandig met de muis is en dus met pijltjes toetsen speelt. :P
Gebruik ik ook . maar dan de logitech g600 mmo muis en die knoppen zijn echt ideaal.
Muur, Vloer, Trap en traps (vallen) op me muis. ik ben dan alleen wel rechtshandig gewoon :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Ik kan niet wennen aan die Builder pro setting, speel maar gewoon met de oude en dan wat minder bouwen, gisteravond bij elkaar 35 kills, dus erg tevreden!

Pagina: 1 ... 14 ... 53 Laatste