[Multi] F1 2017 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-09 17:29
Yup. Online is onmogelijk. Als je dan een keer een solide race hebt en iemand besluit toch om kut te gaan doen is het alsnog verpest. Daarom lekker met de GoT league racen binnenkort en voor online vertier een beetje GTS spelen. Als Liberty er nou een beetje geld in pompt kunnen ze ook een rating systeem maken met penalties etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Klopt het dat je eerst alleen career kunt kiezen als je het spel start?

Ik had eerst de demo en als het goed is nu het hele spel, maar ik zie geen andere opties dan career als ik opstart (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 10:43
In de demo is alleen Australië beschikbaar van de career mode dacht ik.

In de volledige game heb je meerdere game-modi.

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Maar kun je die direct kiezen?

Want dan heb ik nogsteeds alleen de demo er op staan.

Geen zin dat hele weekend weer te doen om er achter te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

jongf7 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:33:
Maar kun je die direct kiezen?

Want dan heb ik nogsteeds alleen de demo er op staan.

Geen zin dat hele weekend weer te doen om er achter te komen
ja alles is direct te kiezen. Klinkt alsof je nog de demo hebt. Eens opnieuw installeren?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Thnx!

Ik heb al opnieuw geïnstalleerd en de save Data gedelete, dus dat schiet nog niet op.

Maar nu weet ik iig zeker dat ik niet voor niets loop te rotzooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

1.5 seizoen bij Haas gereden, soms was het goed maar meestal kwam ik te kort. Laatste paar races stabiel gereden en kreeg ik aanbieding van Williams, Renault en Red Bull. Laatste natuurlijk gedaan, waardoor Max er nu uit ligt :o

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:52
Volgens mij zit er nog een aardige bug in de career. Of het aan de laatste patch ligt weer ik niet zeker. Maar ik krijg geen resourcepoints van een inventation event. Na het behalen, of niet, krijg ik wel het scherm. 400 rp voor het doen van het event en nog wat losse punten. Maar als ik dan door ga en in de hub kom, zie ik geen extra punten...
Meer mensen last van?

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Curva schreef op zondag 5 november 2017 @ 07:48:
Volgens mij zit er nog een aardige bug in de career. Of het aan de laatste patch ligt weer ik niet zeker. Maar ik krijg geen resourcepoints van een inventation event. Na het behalen, of niet, krijg ik wel het scherm. 400 rp voor het doen van het event en nog wat losse punten. Maar als ik dan door ga en in de hub kom, zie ik geen extra punten...
Meer mensen last van?
Ja, volgens mij heb ik dat ook wel eens gehad, wel de challenge gehaald, maar kwam er geen bevestiging dat ik binnen de tijd was, dus ook geen punten. Ik heb weinig op van die invitational events, doe ze gewoon als tussendoortje, maar jammer is wel dat je er geen punten voor krijgt...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-09 08:07
Ook sinds kort begonnen met carreer bij Honda.
Heerlijke game!
Enige wat me nog niet lukt is die fuel saving bij de training. Iemand tips hiervoor?
Had al gezien dat je voor de bochten je gas moet loslaten en dan laten uitrollen, maar het wil me nog niet lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:52
Zelf schakelen. Dan kun je eerder opschakelen en bochten in een hogere versnelling nemen.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Laan1988 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:01:
Ook sinds kort begonnen met carreer bij Honda.
Heerlijke game!
Enige wat me nog niet lukt is die fuel saving bij de training. Iemand tips hiervoor?
Had al gezien dat je voor de bochten je gas moet loslaten en dan laten uitrollen, maar het wil me nog niet lukken..
Super-smooth gas erop na de bocht, en voor de bocht iets laten uitrollen (niet remmen tot op laatste moment). Soms ook bocht half gas te geven als die bocht normaal vol gas is. Lukt mij bijna elk circuit wel. Wellicht dat de Honda ook iets meer verbruikt dan de anderen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:01

Mef

Ik rij ook met McLaren Honda en heb er tot hiertoe geen problemen mee. Rij zoals anders eigenlijk, met redelijk agressief rijden op de gas. Om de tijd doelstelling te kunnen halen. Maar op de lange rechte stukken laat ik het gas iets sneller los dan normaal om vervolgens uit te bollen en op het laatste moment te remmen. Met zo te rijden 2-4 keer op een ronde zit ik goed. Haal altijd de volle research punten op die manier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Het helpt bij de fuel saving ook om zachtere banden eronder te schroeven, dan kan je meer snelheid door de bochten meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Oh die tips zijn wel goed bruikbaar.

Sloeg altijd de Tyre Management en Fuel Saving practices over omdat dit nooit lukte.
Ga het eens proberen met bovenstaande tips.

Iemand toevallig nog tips voor Tyre Management?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:17
GAITii schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:06:

Sloeg altijd de Tyre Management en Fuel Saving practices over omdat dit nooit lukte.

Vooral een zachtere band werk heeeeeel erg goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boatje
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-10-2023

• Vermijd lockups door zacht te remmen.
  • Vermijd driften door smooth door de bochten te gaan.
  • Ga na de bocht niet keihard op je gaspedaal staan en short shift de eerste versnelllingen na de bocht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22

Als je er last mee hebt kan je tijdens tyre management ook de fuel mix hoger zetten dan win je extra tijd zodat je langzamer door de bochten kan.

Ook is het belangrijk om niet de maximale stuuruitslag te gebruiken in bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
Supertips idd!
Vanavond eens mee aan de slag.
Bedankt allemaal!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier en moet nog uitzoeken hoe het werkt. Het kan dus zijn dat ik dit bericht verkeerd plaats, waarvoor excuus. Ik heb sinds kort een Playseat en de T300RS. Waar ik tegenaan loop is dat ik de stuurinstellingen niet goed krijg. Diverse dingen geprobeerd maar het lijkt wel rijden met een slagschip. Nu schijnt er een menu te zijn, van Thrustmaster, waarin je bijvoorbeeld je rotatie terug kan zetten. Dit is ook het probleem namenlijk. Ik kan alleeniet dit hele menu niet vinden. Niet in het basis menu van mijn ps4 maar ook niet in mijn spel F12016. Wie kan mij hier wat meer over vertellen? Alvast bedankt. Gr Gary

• Boatje
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 04:15:
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier en moet nog uitzoeken hoe het werkt. Het kan dus zijn dat ik dit bericht verkeerd plaats, waarvoor excuus. Ik heb sinds kort een Playseat en de T300RS. Waar ik tegenaan loop is dat ik de stuurinstellingen niet goed krijg. Diverse dingen geprobeerd maar het lijkt wel rijden met een slagschip. Nu schijnt er een menu te zijn, van Thrustmaster, waarin je bijvoorbeeld je rotatie terug kan zetten. Dit is ook het probleem namenlijk. Ik kan alleeniet dit hele menu niet vinden. Niet in het basis menu van mijn ps4 maar ook niet in mijn spel F12016. Wie kan mij hier wat meer over vertellen? Alvast bedankt. Gr Gary
Heb je de instellingen bekeken in de control schemes?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Zijn er hier gasten die het leuk vinden om eens online te spelen? Ik speel op pc. Als er mensen zijn die belangstelling hebben, hoor ik dat graag. Net namelijk wat potjes gespeeld en ik word er echt ontzettend chagrijnig van. Of je wordt kapot gebeukt, of het regent, of je joint weer een potje die net begonnen is, of noem het maar op. Schiet niet op, op die manier.

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-11-2017 21:44 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
Anonymoussaurus schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:04:
Zijn er hier gasten die het leuk vinden om eens online te spelen? Ik speel op pc. Als er mensen zijn die belangstelling hebben, hoor ik dat graag. Net namelijk wat potjes gespeeld en ik word er echt ontzettend chagrijnig van. Of je wordt kapot gebeukt, of het regent, of je joint weer een potje die net begonnen is, of noem het maar op. Schiet niet op, op die manier.
Bij deze ben ik altijd wel in voor een online potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 02-09 21:07
Ik ben sinds gisteren begonnen met dit spel in Career mode _/-\o_

Kleine vraag, is het mogelijk om Formation Lap tijdens je career nog aan te zetten?
Ik wil zoveel mogelijk het zelfde doen als in het echt O-)

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAITii
Desutoroiya schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:10:
Ik ben sinds gisteren begonnen met dit spel in Career mode _/-\o_

Kleine vraag, is het mogelijk om Formation Lap tijdens je career nog aan te zetten?
Ik wil zoveel mogelijk het zelfde doen als in het echt O-)
Ja dit is mogelijk, in het menu bij het kopje Race Settings kun je het aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
GAITii schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:19:
[...]

Ja dit is mogelijk, in het menu bij het kopje Race Settings kun je het aan zetten.
Ja dat dacht ik ook, alleen alles is grijs en kan niks aanpassen :?
Is daar een verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Desutoroiya schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:40:
Je kan het alleen aanpassen als je in het laadscherm zit naar een nieuwe track (bijv van Australië naar China). Dan moet je op start rammen en daar kan je het selecteren :). Of het van practice naar kwalificatie kan weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:05
Desutoroiya schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:40:
[...]

Race settings kun je alleen aanpassen als je vanuit het hoofdmenu naar de carrièremodus gaat. Even terug naar het hoofdmenu dus. Tijdens het laadscherm naar de carrièremodus kun je alle zaken aanpassen.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
Ik heb nu al 3 races achter elkaar dat ik in mijn laatste ronde ineens door mijn brandstof heen ben.
Ik rij waarschijnlijk te aggresief, maar kan ook niet anders aangezien ik 2 x per race mijn voorvleugel moet vervangen :P
Is er niet een mogelijk om extra brandstof mee te nemen tijdens de race, zodat mijn auto misschien iets zwaarder is, maar ik wel continu kan doorstampen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
Laan1988 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:02:
Ik heb nu al 3 races achter elkaar dat ik in mijn laatste ronde ineens door mijn brandstof heen ben.
Ik rij waarschijnlijk te aggresief, maar kan ook niet anders aangezien ik 2 x per race mijn voorvleugel moet vervangen :P
Is er niet een mogelijk om extra brandstof mee te nemen tijdens de race, zodat mijn auto misschien iets zwaarder is, maar ik wel continu kan doorstampen.
Net voor de start van een race kun je je Race Strategy aanpassen, onderin zit een slider met fuel load.
Hierin kun je aanpassen hoeveel benzine je wilt meenemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
GAITii schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:03:
[...]

Net voor de start van een race kun je je Race Strategy aanpassen, onderin zit een slider met fuel load.
Hierin kun je aanpassen hoeveel benzine je wilt meenemen :)
Kijk super! Van het weekend maar testen. Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Maurice079 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:48:
[...]

Race settings kun je alleen aanpassen als je vanuit het hoofdmenu naar de carrièremodus gaat. Even terug naar het hoofdmenu dus. Tijdens het laadscherm naar de carrièremodus kun je alle zaken aanpassen.
Top bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Neem meestal 1.5 tot 2 rondjes extra brandstof mee. Ik kan met mn red bull de Mercedessen en Ferrari's alleen bijhouden met extra brandstof verbruik. Maar je bent ook zwaarder door de brandstof dus tis altijd afwegen. Maar zoals het nu werkt, werkt het prettig. Vaak eerste paar rondjes full power, daarna alleen nog op rechte stukken.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Anonymoussaurus schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:04:
Yes, zelfde 'probleem' hier. Wil graag met eerlijke en fatsoenlijk rijdende mensen online races rijden. Is er toevallig een discord van Tweakers met F1 spelers? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Aardappelbakker schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:21:
Yes, zelfde 'probleem' hier. Wil graag met eerlijke en fatsoenlijk rijdende mensen online races rijden. Is er toevallig een discord van Tweakers met F1 spelers? :-)
Volgens mij niet, maar ik heb geen Discord en chat is genoeg voor mij (via Steam). Praten vind ik geen must :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:35:
[...]

Volgens mij niet, maar ik heb geen Discord en chat is genoeg voor mij (via Steam). Praten vind ik geen must :).
Je mag me toevoegen op Steam :) (linkje staat in m'n profiel)

Wellicht nog meer mensen die het leuk vinden om te joinen? Kunnen dan wellicht een groep maken op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:31
Zijn er meer mensen op mijzelf na waarbij sinds de 1.0.4 update op de Mac het spel crasht ook na het opnieuw installeren van het spel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Desutoroiya
Aardappelbakker schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:18:
[...]

Je mag me toevoegen op Steam :) (linkje staat in m'n profiel)

Wellicht nog meer mensen die het leuk vinden om te joinen? Kunnen dan wellicht een groep maken op Steam.
Ik wil best wel joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Hallo,

ik race inmiddels een poosje in een playseat alcantara met de t300 set van Thrustmaster.

Nu begint het wat serieuzer te worden en ik merk als ik met minder traction control rijd en zonder anti lock brakes ik met deze pedalen heel veel moeite heb. Net of ze amper bereik hebben.

De logische stap is natuurlijk de t3pa pro. Kan iemand bevestigen of ik echt wat aan die pedalen ga hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Ik zou je dan persoonlijk eerder een setje pedalen aanraden met loadcell rem, zoals de Fanatec CSL pedalenset. Deze heb zelf ook en dit is echt een verschil. Je remt namelijk dmv remkracht ipv hoever je het pedaal intrapt

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Was gister bezig met een 50% race in Dubai bezig en tijdens een gele flag kwam ik binnen voor nieuwe banden.
Toen ik weer de baan op ging, was de safetycar uit, en iedereen reed achter elkaar.
Ik kwam als 11de er tussen, achter Alonso.

Opeens liet ik een gat en werd ingehaald door Saintz. Dacht, ik ga weer terug naar mn eigen plek maar kreeg melding dat ik achter Saintz moest blijven.
vanaf dat punt werd het maar erger.

Om niet weer te veel ruimte te houden tussen voorste auto en mij reed ik er kort op.
Maar toch werd ik steeds weer ingehaald (auto die mij inhaalde werd doorzichtig , dus er was geen contact, ging dwars door mij heen), en elke keer moest ik achter die auto blijven.

Toen de safetycar naar binnen ging reed ik opeens als 19de

Snap er echt helemaal niets van.

iRacing Profile Flickr

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

seninha schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:29:
Was gister bezig met een 50% race in Dubai bezig en tijdens een gele flag kwam ik binnen voor nieuwe banden.
Toen ik weer de baan op ging, was de safetycar uit, en iedereen reed achter elkaar.
Ik kwam als 11de er tussen, achter Alonso.

Opeens liet ik een gat en werd ingehaald door Saintz. Dacht, ik ga weer terug naar mn eigen plek maar kreeg melding dat ik achter Saintz moest blijven.
vanaf dat punt werd het maar erger.

Om niet weer te veel ruimte te houden tussen voorste auto en mij reed ik er kort op.
Maar toch werd ik steeds weer ingehaald (auto die mij inhaalde werd doorzichtig , dus er was geen contact, ging dwars door mij heen), en elke keer moest ik achter die auto blijven.

Toen de safetycar naar binnen ging reed ik opeens als 19de

Snap er echt helemaal niets van.
Seriously.... dat zou dus gepatcht moeten zijn 8)7 8)7 8)7 . Even melden in dat forum van ze.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

OK. Wist niet dat dit een bekend heuvel was.
Zou dit al lang aangepakt zijn? of pas?

iRacing Profile Flickr

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:13
Is bekend, maar zal vermoedelijk niet opgelost worden. F1 2017 heeft 3 grote bugs:
1.Teammate bug, in je carriere komen de engine upgrades niet terecht bij je teamgenoot. Zeker bij een mclaren zul je zien dat je ineens 25 KMH harder gaat dan je teamgenoot.

2. Alle online issues

3. safetycar issues

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Zo F1 2017 is in de aanbieding op steam (PC) en dus heb ik de game gelijk aangeschaft.
Hij stond namelijk nog op mijn verlanglijstje.

Nu heb ik wat vraagjes aan de PC gamers (of misschien ook wel de consoles)

1. Ik wil gebruik maken van mijn Logitech G27 stuurwiel, echter zou ik graag willen weten welke settings jullie gebruiken ? hoeveel graden het stuur, hoe gevoelig de FFB en welke ingame settings gebruiken jullie.

2. Is het in F1 2017 mogelijk om de clutch uit te schakelen ? (semi- automaat te rijden of moet ik gewoon kiezen voor full automaat). schakelen op de pc vindt ik een stuk lastiger dan in een echte auto haha.
3. Vraag die daarop volgt, kan ik de rempedaal aanpassen naar de clutch ? Zo heb ik links de rem en rechts het gaspedaal

Laatste F1 game was F1 2015 en daar heb ik gewoon op full automaat gereden en erg genoten van het racen zelf. Mijn Logitech G27 heb ik tot dus ver ook alleen maar gebruikt in F1 2015, Euro truck simulator 2 / American truck simulator en DiRT3.
Ik ben geen doorgewinterde racer, maar vindt het wel altijd leuk om te doen.
Zo speel ik forza Horizon 2 en 3 helemaal grijs en staat Forza 7 ook nog op mijn verlanglijstje voor volgende maand.
Die ga ik waarschijnlijk gewoon met controller spelen ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jensen89
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 17-09-2022
Voor de mensen die op de PC spelen en aan league racing willen doen. Racestars is bezig met de 2e PC league op te zetten. Het is echt een aanrader. Zie mijn video voor een impressie. Tevens staat in de omschrijving een link om je in te schrijven voor de 2e PC league op Racestars.

YouTube F1 kanaal en F1 2019 gameplay!: https://www.youtube.com/jensen89nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:13
Gaaf hoor Jensen! Zitten wel wat klasbakken tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
Zijn er ook mensen die dit op de Xbox spelen en misschien zin hebben om eens wat samen te racen? Joeske86 is mijn gametag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Durven er nog mensen tegen/met mij te racen? Heb wat mensen toegevoegd, maar is alsnog een dooie boel.

Ik zit nu op het volgende niveau: https://drive.google.com/...jor2qQY1VXs_BWqvaGgvAtkId

Alle assists uit en speel met stuur, gas- en rempedaal.

[ Voor 12% gewijzigd door Anonymoussaurus op 28-11-2017 17:45 ]

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zijn er hier meer mensen die een CSL elite gebruiken met F1 2017?

De settings zeggen ondersteuning te bieden voor de shift lights, maar ze doen niet zo gek veel :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:43:
Durven er nog mensen tegen/met mij te racen? Heb wat mensen toegevoegd, maar is alsnog een dooie boel.

Ik zit nu op het volgende niveau: https://drive.google.com/...jor2qQY1VXs_BWqvaGgvAtkId

Sorry kerel, drukke tijd gehad! Anders spreken we een vaste tijd af dat we gaan racen met z'n allen?

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Jensen89 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:10:
Voor de mensen die op de PC spelen en aan league racing willen doen. Racestars is bezig met de 2e PC league op te zetten. Het is echt een aanrader. Zie mijn video voor een impressie. Tevens staat in de omschrijving een link om je in te schrijven voor de 2e PC league op Racestars.

[video]
Kan ik ook meedoen als invaller in de 1e league? Ik hoef niet persee elke week te rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAITii
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:43:

Ghehe, weinig tijd hier ook. Speel op vrijdagavonden en zaterdagavonden tussen 22:00 / 01:00.
Maar verlang wel naar normale online matches zonder dat ik er opeens uit wordt gekickt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Racing_Reporter schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:16:
Sorry kerel, drukke tijd gehad! Anders spreken we een vaste tijd af dat we gaan racen met z'n allen?
Ehm, kan ja. Iemand uit dit topic ontvangt op de een of andere manier nooit Steam-berichten, dus dat schiet ook niet op. De ander weet ik niet. Ik kan in principe elke dag vanaf 5 uur, tot een uur of half 10. Vrijdagavond en zaterdagavond kan ik meestal niet.
GAITii schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:24:
Ghehe, weinig tijd hier ook. Speel op vrijdagavonden en zaterdagavonden tussen 22:00 / 01:00.
Maar verlang wel naar normale online matches zonder dat ik er opeens uit wordt gekickt.
Ah, vandaar. Tsja dan ben ik meestal niet thuis :p. Ik moet echt op m'n bloeddruk gaan letten, want er gaan nog wel eens dingen kapot op die manier |:(. Sta je eerste, wordt je vol de muur in geramd. Is helemaal frustrerend als het meerdere keren per race gebeurd, en dan ook nog eens 4 potjes achter elkaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 30-11-2017 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Anonymoussaurus schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:26:
[...]

Ehm, kan ja. Iemand uit dit topic ontvangt op de een of andere manier nooit Steam-berichten, dus dat schiet ook niet op. De ander weet ik niet. Ik kan in principe elke dag vanaf 5 uur, tot een uur of half 10. Vrijdagavond en zaterdagavond kan ik meestal niet.

[...]
*raises hand slowly and shamefully O-)
Ah, vandaar. Tsja dan ben ik meestal niet thuis :p. Ik moet echt op m'n bloeddruk gaan letten, want er gaan nog wel eens dingen kapot op die manier |:(. Sta je eerste, wordt je vol de muur in geramd. Is helemaal frustrerend als het meerdere keren per race gebeurd, en dan ook nog eens 4 potjes achter elkaar.
Ja, ook echt. Gelukkig zou het met ping in hetzelfde land wel prima moeten gaan, zeker als je met vrienden organiseert. Hier kijk ik echt naar uit, maar ben er al zólang uit!

• Awesomo4k
Voor de Xbox gamers onder ons:

Ik heb mij ingeschreven bij F1XL.co.uk. Die racen op zondagavond 21:00 uur. Mocht je interesse hebben kan je voor een ''trial'' gaan. Lijken serieus genog om goede races to hosten en toch chill te zijn om een hoop plezier te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Awesomo4k op 30-11-2017 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

@Anonymoussaurus @GAITii Wat denken jullie van vanavond losgaan? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
Waar ik mij zwaar aan irriteer is dat AI letterlijk hun auto's als botsauto's gebruikt...

Als ik de bocht in duik krijg ik altijd wel een tik van achteren, wat resulteert in dat stuk van me vleugel verlies of dwars op de weg sta, dan wil ik mijn weg vervolgen, krijg ik de time penalty..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Gisteravond was leuk met @Anonymoussaurus . Stelletje botsauto's hier hoor, hehe. Binnenkort een herkansing! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb sinds gister een G29 dus kon het natuurlijk niet laten om deze game te kopen.

Speelt echt heerlijk weg alleen heb ik m'n career te makkelijk ingesteld dus moet nog ff kijken of ik die moeilijkheidsgraad wat kan verhogen.

Heb in ieder geval wel gelijk brake assist en TC uitgedaan. Alleen die corner race line uit is mij nog een stapje te ver, daarvoor moet ik de circuits echt beter leren kennen :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAITii
Sorry man, drukke avonden gehad met Sinterklaas enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Maandag met seizoen 4 begonnen (sta in top3% van carreer ranglijst!). 1e seizoen Haas, 2e half Haas, half Red Bull, en 3e Red Bull, op 12 punten voorsprong wereld kampioen geworden! Heel vet om te zien hoe je je dan helemaal gaat richten op je naaste concurrent: waar ik rijd, maakt niet uit zolang de concurrent maar achter je rijd.
Regen race in Brazilie die gewonnen wordt door Perez, door niet te stoppen. Was die uitzondering even vergeten op het bandenregelement, maar zij hadden het door...

[ Voor 3% gewijzigd door DerOllie op 06-12-2017 14:15 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Laatst online: 20:11
MikeyMan schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:56:
Zijn er hier meer mensen die een CSL elite gebruiken met F1 2017?

De settings zeggen ondersteuning te bieden voor de shift lights, maar ze doen niet zo gek veel :?
Standaard werken ze niet met F1 2017, via Fanaled doen ze het wel :)

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

1.11 is zojuist uitgekomen:

Link naar aankondiging: http://store.steampowered...ments/2163281492532635627

Changelog:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qGXRRVImSGuIO4RInrt5OqWR/full.png

Grootte: 316.5MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Desutoroiya schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:32:
Waar ik mij zwaar aan irriteer is dat AI letterlijk hun auto's als botsauto's gebruikt...

Als ik de bocht in duik krijg ik altijd wel een tik van achteren, wat resulteert in dat stuk van me vleugel verlies of dwars op de weg sta, dan wil ik mijn weg vervolgen, krijg ik de time penalty..
Hmmm dat heb ik juist totaal niet. Ik vind juist dat ze als makke lammetjes aan de kant gaan als je later in remt oid. Ook als ze achter je zitten en aanzienlijk sneller zijn durven ze bijna nooit iets te proberen om er langs te gaan. Op AI 75 rij ik (met ABS aan). Misschien dat op hogere AI ze agressiever zijn. Zonder ABS kun je in ieder geval wel al een stuk minder diep remmen. Dus dat (oneerlijke) voordeel ben je dan al kwijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuknoord
  • Laatst online: 22-01-2019
miekol schreef op maandag 11 december 2017 @ 19:22:
[...]
Hmmm dat heb ik juist totaal niet. Ik vind juist dat ze als makke lammetjes aan de kant gaan als je later in remt oid. Ook als ze achter je zitten en aanzienlijk sneller zijn durven ze bijna nooit iets te proberen om er langs te gaan. Op AI 75 rij ik (met ABS aan). Misschien dat op hogere AI ze agressiever zijn. Zonder ABS kun je in ieder geval wel al een stuk minder diep remmen. Dus dat (oneerlijke) voordeel ben je dan al kwijt.
Ik dacht hetzelfde, ik race op niveau 91 en ben zeker niet de snelste.
Maar ze gooien gewoon de deur dicht, zoals het ook hoort. Het heeft geen nut uit een onmogelijke positie de bocht in te duiken. Een botsing wordt dan onvermijdelijk.

Als ze naast mij zitten om in te halen larten ze hem ook gewoon staan als ze kansrijk zijn. Ik ben degene die minder risico's moet nemen wat het rijden leuker maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Luuknoord schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:13:
[...]

Ik dacht hetzelfde, ik race op niveau 91 en ben zeker niet de snelste.
Maar ze gooien gewoon de deur dicht, zoals het ook hoort. Het heeft geen nut uit een onmogelijke positie de bocht in te duiken. Een botsing wordt dan onvermijdelijk.

Als ze naast mij zitten om in te halen larten ze hem ook gewoon staan als ze kansrijk zijn. Ik ben degene die minder risico's moet nemen wat het rijden leuker maakt.
Als ik zo de niveau's zie dan ben ik gewoon echt een amateur.
Ik speel namelijk niet zoveel race games en speel daarom ook op een laag niveau.
Volgens mij op 55 ofzo iets en geniet toch nog wel van F1 2017 game.

het letten op je brandstof, banden is lastig voor mij.
ik rij gewoon brandstof op standaard en de banden die ze mij aanbevelen.

Sport is verder wel erg interessant, maar heel goed ben ik er niet in.
Ik rem meestal te vroeg of ook al haal ik perfecte bochten in het paars, dan nog verlies ik het vaak op rechte stukken. Ligt dan weer vaak aan onderdelen van de motor die je moet vervangen etc.

Racen is leuk en ik hou zeker wel van auto's (daarom is forza 7 ook een leuke game).
Maar vraag me niet hoe een automotor werkt of wat er bedoelt wordt met onderstuur of overstuur.
Ik weet nog net wat ABS, DRS systeem, slipstreams zijn en dat je slow in en fast out moet hanteren in iedere bocht ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Pykow op 12-12-2017 17:02 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Pykow schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:58:
[...]

Als ik zo de niveau's zie dan ben ik gewoon echt een amateur.
Ik speel namelijk niet zoveel race games en speel daarom ook op een laag niveau.
Volgens mij op 55 ofzo iets en geniet toch nog wel van F1 2017 game.

het letten op je brandstof, banden is lastig voor mij.
ik rij gewoon brandstof op standaard en de banden die ze mij aanbevelen.

Sport is verder wel erg interessant, maar heel goed ben ik er niet in.
Ik rem meestal te vroeg of ook al haal ik perfecte bochten in het paars, dan nog verlies ik het vaak op rechte stukken. Ligt dan weer vaak aan onderdelen van de motor die je moet vervangen etc.

Racen is leuk en ik hou zeker wel van auto's (daarom is forza 7 ook een leuke game).
Maar vraag me niet hoe een automotor werkt of wat er bedoelt wordt met onderstuur of overstuur.
Ik weet nog net wat ABS, DRS systeem, slipstreams zijn en dat je slow in en fast out moet hanteren in iedere bocht ;)
Ik kwam in het begin ook vaak brandstof tekort. Had ik dan ook pas te laat door en laatste rondjes op lean rijden kosten dan al snel paar plekken. Maar als je de race strategy programma doet tijdens een van de practices dan rekent hij het uit op je rijstijl toegespitst. Sinds ik dat doe kom ik eigenlijk altijd keurig uit (en doe er nog steeds voor de zekerheid wat extra bij voor de race).

En ja dat van die motor herken. Ik doe nu career met Renault en schakel kennelijk te laat/aggresief op. Zit bij race 12 al op motor 6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
miekol schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:22:
[...]

Ik kwam in het begin ook vaak brandstof tekort. Had ik dan ook pas te laat door en laatste rondjes op lean rijden kosten dan al snel paar plekken. Maar als je de race strategy programma doet tijdens een van de practices dan rekent hij het uit op je rijstijl toegespitst. Sinds ik dat doe kom ik eigenlijk altijd keurig uit (en doe er nog steeds voor de zekerheid wat extra bij voor de race).

En ja dat van die motor herken. Ik doe nu career met Renault en schakel kennelijk te laat/aggresief op. Zit bij race 12 al op motor 6...
Is het niet zo dat te vaak schakelen slecht voor je bak is?
Te vaak te hoog in de toeren slecht voor de internal combustion engine?
Te veel pielen met je setup tijdens het rijden slecht voor electronica?
Hoog brandstofverbruik slecht voor de kinetische en warmte motoronderdelen?

Ik dacht dat dat redelijk makkelijk te voorspellen is. Jeff roept meestal als je bak minder wordt ook gewoon dat je minder moet schakelen. Ongetwijfeld dat de toeren er ook mee te maken hebben maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:13

Pierre

Van nature lui!

Anonymoussaurus schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:47:
1.11 is zojuist uitgekomen:

Link naar aankondiging: http://store.steampowered...ments/2163281492532635627

Changelog:

[afbeelding]

Grootte: 316.5MB
Is deze ook voor de PC of is die alleen voor de console

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Pierre schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:27:
[...]

Waarom zou je de aankondiging op Steam plaatsen als het voor de console is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Pierre schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:27:
De console-versie volgt meestal later. Ik ga uit van eind deze week. Anders moet je zelf maar even Googlen :p.

Kuch kuch. Zo, uit m'n kuch komt ineens een link rollen: http://forums.codemasters...h-notes-released-11-12-17 ;) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:13

Pierre

Van nature lui!

Racing_Reporter schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:11:
[...]

Waarom zou je de aankondiging op Steam plaatsen als het voor de console is? ;)
Misschien moet ik het anders verwoorden, ik speel het op de pc, en gisteren kreeg ik geen update :9 zo goed

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Luuknoord schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:09:
[...]

Is het niet zo dat te vaak schakelen slecht voor je bak is?
Te vaak te hoog in de toeren slecht voor de internal combustion engine?
Te veel pielen met je setup tijdens het rijden slecht voor electronica?
Hoog brandstofverbruik slecht voor de kinetische en warmte motoronderdelen?

Ik dacht dat dat redelijk makkelijk te voorspellen is. Jeff roept meestal als je bak minder wordt ook gewoon dat je minder moet schakelen. Ongetwijfeld dat de toeren er ook mee te maken hebben maar toch...
De versnellingsbakken gaan bij mij prima qua wear, maar de ICE's ram ik er zo in 2 races doorheen. Gok idd opschakelen voor het cijfertje rood wordt. Ben aan het proberen mijn leven te beteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeremy024
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-01-2019
Ik zit in het zesde seizoen van mijn carrière en kreeg een contract event. Nu ben ik zo dom geweest om al een contract te tekenen bij Ferrari, terwijl ik de intentie had om hier pas na afloop van het seizoen heen te gaan. Is dit nog op één of andere manier terug te draaien door middel van een savegame oid? Ik speel op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:36
Sinds kort ook eindelijk F1 2017 (PS4)

Vreemd dat demo die ik had eigenlijk al de hele install betreft en je met career gewoon verder gaat waar je met demo gebleven was.

En ik kan niet rijden zonder anti lock brakes op aan. Heel vreemd maar met geringste druk op rempedaal blokkeer ik anders steeds. Heb een Logitech Driving Force GT aangesloten via Cronusmax. Met GT Sport geen last van.

Verder even wennen aan moeten managen van brandstof en banden en het uitvogelen van wat er nou precies van me verwacht wordt in career modus, vooral tijdens de trainingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Hertog_Martin schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:48:

Vreemd dat demo die ik had eigenlijk al de hele install betreft en je met career gewoon verder gaat waar je met demo gebleven was.

En ik kan niet rijden zonder anti lock brakes op aan. Heel vreemd maar met geringste druk op rempedaal blokkeer ik anders steeds. Heb een Logitech Driving Force GT aangesloten via Cronusmax. Met GT Sport geen last van.

Verder even wennen aan moeten managen van brandstof en banden en het uitvogelen van wat er nou precies van me verwacht wordt in career modus, vooral tijdens de trainingen.
Staat het pedaal niet verkeerd ingesteld, als in max bij indrukken? Het kan ook zijn dat je remmen te koud zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

En met remmen hard beginnen en langzaam lossen, anders blokkeert het sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
Hertog_Martin schreef op zondag 7 januari 2018 @ 13:48:

Je kan ook de brake pressure aanpassen van de auto. Ik rem liever iets zachter, staat van mij rond de 75%. Veel hoger dan 80% zou ik het niet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:21
Kan iemand me uitleggen waarom de F1 games altijd zo laat in het seizoen uitkomen? Augustus... da's een paar maanden voor het einde van het seizoen terwijl bv FIFA en PES al het jaar ervoor uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:31
Ik speel de game op PS4, maar ik kan niet snappen waarom ik on de online Modus niet wat filters kan plaatsen. Bijvoorbeeld alleen races met modern cars en/of 5 laps of 25%, performance equal. Kan dit niet of zie ik het gewoon compleet overzicht het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:05
Aardappel schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 16:30:
Kan iemand me uitleggen waarom de F1 games altijd zo laat in het seizoen uitkomen? Augustus... da's een paar maanden voor het einde van het seizoen terwijl bv FIFA en PES al het jaar ervoor uitkomen.
Beetje apart inderdaad, maar denk dat het met de marketingcampagne te maken heeft. De F1 ligt nu natuurlijk 2 maanden lang op z'n gat, wanneer je hem dan in het voorjaar uitbrengt, zal misschien het animo lager liggen? Anyway, we moeten het er maar mee doen ;w
Card Nox schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 19:16:
Ik speel de game op PS4, maar ik kan niet snappen waarom ik on de online Modus niet wat filters kan plaatsen. Bijvoorbeeld alleen races met modern cars en/of 5 laps of 25%, performance equal. Kan dit niet of zie ik het gewoon compleet overzicht het hoofd?
Dit is inderdaad niet mogelijk. Heel irritant, aangezien je zo 5 minuten kwijt bent met het zoeken van een passende lobby |:(

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vorig jaar wisten de teams de eerste maanden zelf nieteens hoe hun auto's reden. Laat staan dat de ontwikkelaar het dan weet.

Vind het ook jammer hoor, maar misschien dat het dit jaar wat sneller kan. Je zag afgelopen jaar wel dat de performance van de teams gedurende het jaar gepatched is. Mooie stap al.

Nog even en je rijdt live mee met de race ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:21
Mja, ze kunnen toch alles alvast kloppend maken (namen, teams, regels, circuits etc) en dan inderdaad een patch uitbrengen als er iets veranderd (coureur die overstapt zoals bv. Sainz vorig jaar) of een auto die net wat anders rijdt dan verwacht. Of een patch als de halo na 3 races (fingers crossed) weer verdwijnt.

Vind het nu erg jammer om toch een paar tientjes aan een game uit te geven die na een paar races achterhaald is.

[ Voor 15% gewijzigd door Aardappel op 11-01-2018 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:01

Mef

Zoals hierboven al gezegd: marketing. Augustus/september is zowat het moment dat het kampioenschap naar zijn hoogtepunt gaat en de interesse het hoogst is. Denk dat de reden hetzelfde is als waarom bv Pro Cycling Manager elk jaar rond de Tour de France uitgebracht wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Sowieso vraag ik mij af waarom er na 2 maanden zo'n rete-kleine patch uitgekomen is. Vind ik ronduit belachelijk. Iedereen de volle mep betalen, en niet eens alle bugs oplossen en optimalisaties doorvoeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Anonymoussaurus schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:36:
Sowieso vraag ik mij af waarom er, na 2 maanden zo'n rete-kleine patch uitgekomen is. Vind ik ronduit belachelijk. Iedereen de volle mep betalen, en niet eens alle bugs oplossen en optimalisaties doorvoeren.
Welkom in de wondere wereld van Codies ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuknoord
Racing_Reporter schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:42:
[...]

Welkom in de wondere wereld van Codies ;w ;w
Welkom in de wondere wereld van gamers kan je beter zeggen. ;w

Maar zonder gekheid, het zal inderdaad wel marketing zijn.

Net als bij FIFA vraag ik me toch altijd weer af waarom dit soort games jaarlijks uitgebracht worden en dan nog steeds zo storm lopen terwijl het nooit echt vernieuwend is.

En ik ben dan ook nog zo gek om ieder jaar te kopen. Tja, je houdt van Formule 1 of niet.

En toch valt er iedere keer nog steeds wat te klagen op de game. Zit er bijvoorbeeld nou echt niemand bij Codemasters die het volgende kan bedenken:
- kies je eigen teamgenoot als je van team wisselt in Career mode. Zo moeilijk is dat toch niet?
- Voeg extra circuits toe voor de variatie (ook al zijn de huidige tracks wel leuk om te racen, een klassieker erbij zou ook niet verkeerd zijn, wel klassieke auto's maar geen klassieke circuits!!??).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco1985
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12-2020
Van het weekend liep ik tegen de volgende situatie aan:
Ik rij de laatste race van het seizoen en lig op p1. Er komt een sc en ik rij op p1 achter de sc.
Na verloop van tijd wordt ik achter de sc ingehaald door een tegenstander die zich tussen mij en de sc propt.
Dit gebeurde tot drie keer toe :? En het was niet zo dat ik een enorm gat liet vallen met de sc. Gewoon twee autolengtes.
Als ik de positie weer terug wilde pakken kreeg ik de melding dat je niet mag inhalen in een sc situatie.
Iemand enig idee waardoor dit ontstaat? Ik weet dat gelapte tegenstanders de sc mogen inhalen maar dat was hier niet het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

wilco1985 schreef op maandag 15 januari 2018 @ 11:10:
Van het weekend liep ik tegen de volgende situatie aan:
Ik rij de laatste race van het seizoen en lig op p1. Er komt een sc en ik rij op p1 achter de sc.
Na verloop van tijd wordt ik achter de sc ingehaald door een tegenstander die zich tussen mij en de sc propt.
Dit gebeurde tot drie keer toe :? En het was niet zo dat ik een enorm gat liet vallen met de sc. Gewoon twee autolengtes.
Als ik de positie weer terug wilde pakken kreeg ik de melding dat je niet mag inhalen in een sc situatie.
Iemand enig idee waardoor dit ontstaat? Ik weet dat gelapte tegenstanders de sc mogen inhalen maar dat was hier niet het geval.
Dat klinkt als een bug. Kijk hier maar eens: http://steamcommunity.com...etail/1478734526026637417

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilco1985
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-12-2020
d:)b
Ben zo te zien niet de enigste die er tegenaan loopt. CM kenende zal de oplossing nog wel even op zich laten wachten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Laatst online: 19:55
Luuknoord schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 13:06:
[...]

Welkom in de wondere wereld van gamers kan je beter zeggen. ;w

Maar zonder gekheid, het zal inderdaad wel marketing zijn.

Net als bij FIFA vraag ik me toch altijd weer af waarom dit soort games jaarlijks uitgebracht worden en dan nog steeds zo storm lopen terwijl het nooit echt vernieuwend is.

En ik ben dan ook nog zo gek om ieder jaar te kopen. Tja, je houdt van Formule 1 of niet.

En toch valt er iedere keer nog steeds wat te klagen op de game. Zit er bijvoorbeeld nou echt niemand bij Codemasters die het volgende kan bedenken:
- kies je eigen teamgenoot als je van team wisselt in Career mode. Zo moeilijk is dat toch niet?
- Voeg extra circuits toe voor de variatie (ook al zijn de huidige tracks wel leuk om te racen, een klassieker erbij zou ook niet verkeerd zijn, wel klassieke auto's maar geen klassieke circuits!!??).
Bedoel je hiermee te zeggen dat ik net zo goed F1 2015 (goedkoop) op kan pikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Kapot schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:28:
Bedoel je hiermee te zeggen dat ik net zo goed F1 2015 (goedkoop) op kan pikken?
Dat kan, maar dan heb je niet de bolides van 2017 en ook niet de coureurs uit 2017 natuurlijk. F1 2017 is nog maar 24 euro, dus valt erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Laatst online: 19:55
Ik speel op de PS4, daar istie nog wat duurder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Kapot schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:28:
[...]

Nou, F1 2015 is wel extreem uitgekleed, F1 2017 is wel de meest complete van het stel. Maar er zitten nog evenveel bugs in als 2015 waarschijnlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:31
Na 2 maanden niet meer gespeeld te hebben heb ik het spel net nog even opgestart. Wat me opviel is dat de game af en toe hapert. Iets wat ik hiervoor nooit ervaren heb....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamjev
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 21:12
Graag jullie advies, ik rijd sinds kort met een stuur en pedalen (g920) en dat gaat onwijs. Ik probeer stap voor stap de assists uit te zetten. Rijd nu zonder traction control en dat gaat eigenlijk prima. Alleen het starten lukt me maar niet. Ik houd de koppeling in en mijn revs zijn hoog. Dan bij het loslaten koppeling schiet de achterkant weg. Wanneer ik de koppeling te langzaam laat vallen dan schieten ze me voorbij. Enige tips voor het starten? (Set up is prima, dat is het issue niet)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iamjev schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:11:
Graag jullie advies, ik rijd sinds kort met een stuur en pedalen (g920) en dat gaat onwijs. Ik probeer stap voor stap de assists uit te zetten. Rijd nu zonder traction control en dat gaat eigenlijk prima. Alleen het starten lukt me maar niet. Ik houd de koppeling in en mijn revs zijn hoog. Dan bij het loslaten koppeling schiet de achterkant weg. Wanneer ik de koppeling te langzaam laat vallen dan schieten ze me voorbij. Enige tips voor het starten? (Set up is prima, dat is het issue niet)
Ja, met het gas spelen... Dus niet met vol gas weg proberen te blazen. Langzaam meer gas geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boatje
Iamjev schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 11:11:
Zoals @MikeyMan zegt, met gas spelen. Het kan ook helpen om met een lean fuel mix te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:31
@Iamjev toeren op ~11 / 12k houden (dus niet vol gas) en dan koppeling loslaten en dan langzaam meer gas geven en opschakelen.
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste