Het grote cloud gaming topic

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik kan volgen dat freesync en video misschien niet werkt, hoewel die client misschien wel iets meer kan dan domweg video streamen.

Wat ik me dan nog steeds af vraag is tegen hoeveel Hz die video doorgestuurd is, als ik de host op 144Hz zet, krijg ik dan ook 144Hz voordeel op mijn "144Hz client" scherm? Of ga ik net hetzelfde 144Hz voordeel op mijn 60Hz scherm hebben? Ze maken daar wat reclame over (youtube video van stadia), maar veel technische details vond ik niet en het is wat moeilijk te vatten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:48

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Nee; geen van de streamingdiensten ondersteunt momenteel FreeSync of G-Sync.

De reden, zoals al aangegeven door anderen, is inderdaad dat je in feite naar een videostream kijkt en je monitor geen idee heeft wanneer een frame wordt geupdate.

De stream van Parsec kan technisch wel hoger dan 60fps, maar de fabrikant ondersteunt dat niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Heroic_Nonsense op 05-11-2019 07:56 ]

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:33

Sagat

Is pappa x2!

Heroic_Nonsense schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 07:56:
Nee; geen van de streamingdiensten ondersteunt momenteel FreeSync of G-Sync.

De reden, zoals al aangegeven door anderen, is inderdaad dat je in feite naar een videostream kijkt en je monitor geen idee heeft wanneer een frame wordt geupdate.

De stream van Parsec kan technisch wel hoger dan 60fps, maar de fabrikant ondersteunt dat niet.
Ik vraag me ook altijd af, of je met wensen voor echt maximale fps bij streaming (helemaal op dit moment) aan het juist adres bent. Voor sp en kweeniet relaxed tombraider of ac spelen is het meer dan prima, maar juist voor (semi) competieif gamen zou ik toch liever op echt hardware willen spelen.

Ik moet zeggen dat ik door de nieuwe tier indeling van shadow toch wel weer interesse heb gekregen. Al hoewel ik stadia ook nog zeker niet doorgestreept heb, op zich komt het goed uit, deze maand zit ik in de verbouwing hel dus sowieso weinig tijd voor gaming, maar daarna (als beloning voor het overleven :+ ) iig pc upgraden. Dat doe ik wel met een bescheiden budget van 800 euro......en in eerste instantie wil ik mijn full hd schermpjes (2 stuks, waarvan 1 echt older then dirt, verbaas me iedere keer weer dat hij blijft werken :o ) gewoon houden...

Dus zal ook geen super videokaart nemen, maaar wel al tijdje ook interesse in ander scherm. En ja dan het liefst naar 4k en dan is zo'n virtuele videokaart toch wel leuk, afhankelijk hoe het nou gaat zijn met het game beleid van stadia is shadow dan zeker interessant, helemaal als je maar 10-15 hoeft te betalen ipv 40-50

offtopic:
@Heroic_Nonsense wat een enge avatar heb je man, bijna net zet schokkend als die autogenerated bende :P

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 05-11-2019 08:34 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Sagat schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 08:31:
[...]
offtopic:
@Heroic_Nonsense wat een enge avatar heb je man, bijna net zet schokkend als die autogenerated bende :P
offtopic:
:9

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan XVII
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik lees veel verschillende dingen over de refreshrate en aantal fps dat je kunt halen met Shadow. Daardoor is het mij nu niet meer helemaal duidelijk. Klopt het dat tot en met de resolutie van 1920x1080 je een refreshrate van 144Hz kunt gebruiken bij Shadow? En dat je voor alle resoluties daarboven, zoals 1440p en 4k, je niet hoger dan 60Hz kunt gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poing
  • Niet online
Daan XVII schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:52:
Ik lees veel verschillende dingen over de refreshrate en aantal fps dat je kunt halen met Shadow. Daardoor is het mij nu niet meer helemaal duidelijk. Klopt het dat tot en met de resolutie van 1920x1080 je een refreshrate van 144Hz kunt gebruiken bij Shadow? En dat je voor alle resoluties daarboven, zoals 1440p en 4k, je niet hoger dan 60Hz kunt gaan?
Ik speel op 1440p. De support van Shadow raadde mij aan de virtuele PC op 144Hz te zetten (hij stond op 120Hz). Dat was natuurlijk 8)7 Er was gewoon een ander probleem met hun infra. Het kan dus, maar je kan nergens instellen aan welke Hz de video stream binnen komt, op mijn 60Hz scherm is dat voorlopig geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:49
Ik moet terugkomen op mijn goede ervaring met Geforce Now. Gisteren moest ik wachten tot er een server beschikbaar kwam. Duurde toch een kwartier. Normaliter zou ik dan geen zin meer hebben om te spelen. En ook twee keer vastgelopen doordat er een zwakke verbinding zou zijn. Wel bijzonder dat mijn hele laptop vastliep op die momenten (en ik zelfs niet met een ALT-TAB of ALT-F4 uit Geforce kwam). Zelfs op 5GHz meerdere keren stotteringen. Ik hoop dat dit niet zo gaat zijn bij Stadia. Het liefst wil ik toch op wifi gamen (op zolder waar de tweede TV staat is geen ethernet).

Ach ja, nog een paar weekjes wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

barrymossel schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:46:
Ik moet terugkomen op mijn goede ervaring met Geforce Now. Gisteren moest ik wachten tot er een server beschikbaar kwam. Duurde toch een kwartier. Normaliter zou ik dan geen zin meer hebben om te spelen. En ook twee keer vastgelopen doordat er een zwakke verbinding zou zijn. Wel bijzonder dat mijn hele laptop vastliep op die momenten (en ik zelfs niet met een ALT-TAB of ALT-F4 uit Geforce kwam). Zelfs op 5GHz meerdere keren stotteringen. Ik hoop dat dit niet zo gaat zijn bij Stadia. Het liefst wil ik toch op wifi gamen (op zolder waar de tweede TV staat is geen ethernet).

Ach ja, nog een paar weekjes wachten...
Ik snap wat je zegt maar zelf hekel aan wifi.....ook omdat het signaal gewoon minder constant kan zijn door allerllei factoren. Met de juist apparatuur en instellingen kan je natuurlijk wel al een heel eind komen.

Zelf dus nu weer op alle verdiepingen netjes kabel.
Ik merkte iig met shadow via wifi (meter of 3-4 van weliswaar crappy ap/routertje) dat het triest was, bekabeld was het geweldig.

Ik verwacht wel dat misschien al met 5g en 'vrijwel' unlimited databundels wifi minder populair gaat zijn, en wellicht met de opvolger van 5g (6g) wifi echt helemaal obsolete word......we shall see!

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 06-11-2019 11:51 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:49
Sagat schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:49:
[...]

Ik snap wat je zegt maar zelf hekel aan wifi.....ook omdat het signaal gewoon minder constant kan zijn door allerllei factoren. Met de juist apparatuur en instellingen kan je natuurlijk wel al een heel eind komen.

Zelf dus nu weer op alle verdiepingen netjes kabel.
Ik merkte iig met shadow via wifi (meter of 3-4 van weliswaar crappy ap/routertje) dat het triest was, bekabeld was het geweldig.

Ik verwacht wel dat misschien al met 5g en 'vrijwel' unlimited databundels wifi minder populair gaat zijn, en wellicht met de opvolger van 5g (6g) wifi echt helemaal obsolete word......we shall see!
Ik snap het ook wel en kan er zeker mee leven. Zou het alleen jammer vinden. En de hele laptop vast laten lopen door een slechte verbinding is ook weer zo wat.
Ik zou hier ook wel overal kabels willen, alleen bij ons teveel werk. Ik kan wel ervoor kiezen de TV op een andere kamer te zetten. We kijken op zolder toch nooit TV... Hmmm, misschien toch eens overwegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Daan XVII schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:52:
Ik lees veel verschillende dingen over de refreshrate en aantal fps dat je kunt halen met Shadow. Daardoor is het mij nu niet meer helemaal duidelijk.
Klopt het dat tot en met de resolutie van 1920x1080 je een refreshrate van 144Hz kunt gebruiken bij Shadow?
Ja, met de huidige config kan dat zonder problemen. Je (lokale) scherm moet natuurlijk wel zo'n hoge refreshrate kunnen weergeven om verschil te merken (en artifacts te voorkomen).
En dat je voor alle resoluties daarboven, zoals 1440p en 4k, je niet hoger dan 60Hz kunt gaan?
Dat klopt voor de huidige abonnees en heeft te maken met de encoder op de huidige configuratie (die kan niet hoger dan 60Hz encoderen op 4K).

Shadow is echter druk bezig met de voorbereiding op de nieuwe machines die in februari aangeboden gaan worden en daardoor hebben sommige klanten nu al een encoder waarbij je ook op 4K met hogere framerates kunt spelen. Shadow adverteert hier niet mee.

Om dat mogelijk te maken hebben alle Shadow-abonnees de afgelopen weken (verplicht) nieuwe Nvidia-drivers moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:49
Zojuist een preorder gedaan van de Ultra versie ( met duits account) Echter zie ik nergens een optie om een huidige pakket af te sluiten (zodat ik nu al gebruik kan maken van de huidige setup)

Mis ik iets of moet ik gewoon wachten tot februari en kan ik niet het ''oude'' pakket kopen/huren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Valentia schreef op woensdag 6 november 2019 @ 19:09:
Zojuist een preorder gedaan van de Ultra versie ( met duits account) Echter zie ik nergens een optie om een huidige pakket af te sluiten (zodat ik nu al gebruik kan maken van de huidige setup)

Mis ik iets of moet ik gewoon wachten tot februari en kan ik niet het ''oude'' pakket kopen/huren?
Op dit moment accepteert Shadow geen nieuwe abonnees op de oude configuraties vanwege de migratie van bestaande abonnees naar nieuwe machines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 21:28
Wat zijn jullie ervaringen met Shadow?
Ik heb al een tijd een account en heb Battlefield 5 geprobeerd op mijn iMac 2017 en op mijn Mircrosoft Laptop 2. Ik heb een stabiele glasvezelverbinding van 100mbit up/down.

Desondanks is het eigenlijk onspeelbaar omdat alles gewoon langzaam voelt. Latency van pc naar Shadow is ca. 7 ms. Ingame wordt een latency van ca. 10 ms aangegeven. Klinkt allemaal in orde, toch hakkelt het alsof ik op een te trage pc speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:54

MeNTaL_TO

The future is not set

daanNL schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 15:10:
Ik heb al een tijd een account en heb Battlefield 5 geprobeerd op mijn iMac 2017 en op mijn Mircrosoft Laptop 2. Ik heb een stabiele glasvezelverbinding van 100mbit up/down.

Desondanks is het eigenlijk onspeelbaar omdat alles gewoon langzaam voelt. Latency van pc naar Shadow is ca. 7 ms. Ingame wordt een latency van ca. 10 ms aangegeven. Klinkt allemaal in orde, toch hakkelt het alsof ik op een te trage pc speel.
Met BF5 geen ervaringen, maar Call of Duty BO4 draaide perfect, geen idee hoeveel CPU power BF5 nodig heeft, dat kan wel het probleem zijn, GPU power hebben die bakken eigenlijk zat.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Heb je al gespeeld met de bitrate? Ondanks dat 100mbps in theorie genoeg is voor de volle 50mbps die Shadow biedt, kan het toch helpen om hier naar te kijken.

Begin eens extreem laag (15mbps; dat merk je wel in de beeldkwaliteit maar het gaat hier even om het troubleshooten); ga vervolgens steeds een stapje omhoog tot de game "stroperig" aanvoelt. Dan een stapje terug en je weet wat je verbinding aankan.

Wat overigens ook kan meespelen, is eventuele "richthulpen" in games die de muisbewegingen uitmiddelen om de muisbesturing soepeler te laten aanvoelen. Geen idee of BfV dat heeft, maar zo ja: zet het eens uit en kijk of het stroopgevoel weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-07 14:20
Als je zo een shadow pc huurt, moet je dan deze zelf up-to-date houden kwa windows updates en video drivers etc...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Redondo77 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 09:57:
Als je zo een shadow pc huurt, moet je dan deze zelf up-to-date houden kwa windows updates en video drivers etc...?
Ja; je bent zelf verantwoordelijk voor de machine. Niet alleen drivers, maar ook bijvoorbeeld antivirus moet je zelf regelen en up to date houden. In het abonnement zit alleen een Windows-licentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo77
Versta ik het ook goed, als ik zo op hun website kijk, dat als je je nu registreert en betaalt voor een maand, dat je pas in februari een Shadow PC krijgt toegewezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Redondo77 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:19:
Versta ik het ook goed, als ik zo op hun website kijk, dat als je je nu registreert en betaalt voor een maand, dat je pas in februari een Shadow PC krijgt toegewezen?
Ja, op dit moment is dat inderdaad zo.

De huidige abonnees zitten nog op oude hardware (4c Xeon met GTX1080-of-gelijkwaardig); daar worden geen nieuwe abonnees meer op toegelaten. Iedere machine die niet in gebruik is voor een abonnee, wordt geupgrade en vervolgens wordt daar een bestaande abonnee naartoe verhuisd (waardoor er weer een oude machine kan worden geupgrade).

Dat betekent dat er geen capaciteit is voor nieuwe abonnees.

Je betaalt overigens pas als je toegang hebt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo77
Heroic_Nonsense schreef op woensdag 13 november 2019 @ 12:51:
Je betaalt overigens pas als je toegang hebt natuurlijk.
Ben je zeker? Ik dacht dat je direct moest betalen om in februari toegang te krijgen voor de eerste maand...? :?

[ Voor 21% gewijzigd door Redondo77 op 13-11-2019 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-07 10:48

Multensor

wtf

Ik heb het ene poosje geleden een kans gegeven, maar het komt voor online (competitive) gaming gewoon niet in de buurt van een eigen pc. Er is idd een soort van stroprigheid te merken bij shooters en ook bij Rocket League was dit het geval.
Om het proberen op te lossen heb ik alle verschillende bitrate opties geprobeerd, maar zonder succes.Ook geprobeerd op pc van een vriend en dus ook een ander netwerk (alles bekabeld), maar ook dat gaf geen verschil)

De single player games als tomb raider ofzo waren wel prima speelbaar, maar ik ben duidelijk niet de doelgroep van shadow denk ik :)

[ Voor 5% gewijzigd door Multensor op 13-11-2019 15:55 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:21
in afwachting van Stadia toch maar even de beta van Geforche now ingedoken.

Pfff wat werkt dat slecht zeg? blijft maar servers zoeken en kan wel een dik kwartier duren voordat een game opstart.. even snel een game spelen zit er dus niet in.

Ben benieuwd hoe Stadia dat volgende week doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
schumi1986 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 21:31:
in afwachting van Stadia toch maar even de beta van Geforche now ingedoken.

Pfff wat werkt dat slecht zeg? blijft maar servers zoeken en kan wel een dik kwartier duren voordat een game opstart.. even snel een game spelen zit er dus niet in.

Ben benieuwd hoe Stadia dat volgende week doet.
Is de laatste dagen slechter dan normaal, kennelijk server issues
https://shield.nvidia.com/geforce-now-server-status

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo77
Zonet een pre-order van Shadow Boost gedaan.
Ben nieuwsgierig of ik effectief tot februari ga moeten wachten of dat er sneller een systeem beschikbaar gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Exocet schreef op woensdag 13 november 2019 @ 21:34:
[...]

Is de laatste dagen slechter dan normaal, kennelijk server issues
https://shield.nvidia.com/geforce-now-server-status
Aah dat verklaard een hoop!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik dacht ik doe een jaar na m'n initiële impressies even een follow-up. Misschien toch nuttig voor mensen die benieuwd zijn of Shadow nou echt een vervanging kan zijn voor een game pc.

Heb sinds vorig jaar een abonnement lopen op Shadow, en het werkt echt top. Heb in het begin wel wat gekloot met m'n netwerk gehad, maar dat lag volledig bij mezelf. Voor de compleetheid: ik heb nu een bedrade netwerkverbinding met 10ms latency naar m'n shadow pc, met 0 packet loss. Die packet loss ging het in het begin mis, wat de ervaring niet ten goede komt als je game pc zich in de cloud bevindt. In mijn geval was een router reset + update de fix.

Voor mijn gevoel is het echt alsof ik lokaal aan het gamen ben. Latency is voor mij echt een non-issue, zelfs bij shooters (recentelijk bijv. RAGE2 gespeeld en The Outer Worlds). Ik geloof best dat als je echt competitief gaat gamen, elke milliseconde telt, en je dan beter een lokale game pc kan hebben. Maar voor de grootste groep gamers is dit niet van toepassing.

Grootste vraagteken bij deze diensten om mainstream te worden is nog wel de verbinding. Veel mensen willen dat dit "gewoon werkt" en ook op hun 2.4GHz wi-fi. Dan ga je gewoon teleurgesteld worden.

Zelf gebruik ik ook wel eens de Android client op m'n telefoon icm een Xbox controller. Werkt ook lekker, maar merk toch wel dat ik wat meer een toetsenboard + muis gamer ben. Is wel een leuke manier om mensen te overtuigen van cloud gaming, als je even laat zien dat je GTA V speelt op je telefoon.

Als ik dan toch moet klagen, is het de bandbreedte. Die is bij shadow max 70Mbps. Ik speel nu 1440p @ 100Hz, en dan merk je wel af en toe wat compressie van de beelden. Kan me voorstellen dat dit op 4K nog meer is.

Ga hier zeker nog een jaartje van gebruik blijven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

PaRaDoX4 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 09:45:
[...]

ja maar dat werkt toch niet naar android?

dat was toch juist dat xcloud thuis? en dan via de cloud op sub basis?
zal ondertussen eens info gaan googlen (toch niks te doen op werk :P )

[...]

precies wat ik dus zei. Of je eigen xbox als server laten functioneren en dan gratis of vanaf de cloud voor x bedrag de maand
Ik had begrepen dat 'xcloud' specifiek gaat over games gehost via de Azure cloud. Weet niet of buiten je eigen netwerk hosten via je eigen console ooit officieel ondersteunt wordt (als je wat handig bent kan het wel al), maar dat zou dus geen 'cloud' gaming zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door boe2 op 19-11-2019 09:57 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Niet online
Magnetic_Man schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:02:
[...]

Ik dacht ik doe een jaar na m'n initiële impressies even een follow-up. Misschien toch nuttig voor mensen die benieuwd zijn of Shadow nou echt een vervanging kan zijn voor een game pc.

Heb sinds vorig jaar een abonnement lopen op Shadow, en het werkt echt top. Heb in het begin wel wat gekloot met m'n netwerk gehad, maar dat lag volledig bij mezelf. Voor de compleetheid: ik heb nu een bedrade netwerkverbinding met 10ms latency naar m'n shadow pc, met 0 packet loss. Die packet loss ging het in het begin mis, wat de ervaring niet ten goede komt als je game pc zich in de cloud bevindt. In mijn geval was een router reset + update de fix.

Voor mijn gevoel is het echt alsof ik lokaal aan het gamen ben. Latency is voor mij echt een non-issue, zelfs bij shooters (recentelijk bijv. RAGE2 gespeeld en The Outer Worlds). Ik geloof best dat als je echt competitief gaat gamen, elke milliseconde telt, en je dan beter een lokale game pc kan hebben. Maar voor de grootste groep gamers is dit niet van toepassing.

Grootste vraagteken bij deze diensten om mainstream te worden is nog wel de verbinding. Veel mensen willen dat dit "gewoon werkt" en ook op hun 2.4GHz wi-fi. Dan ga je gewoon teleurgesteld worden.

Zelf gebruik ik ook wel eens de Android client op m'n telefoon icm een Xbox controller. Werkt ook lekker, maar merk toch wel dat ik wat meer een toetsenboard + muis gamer ben. Is wel een leuke manier om mensen te overtuigen van cloud gaming, als je even laat zien dat je GTA V speelt op je telefoon.

Als ik dan toch moet klagen, is het de bandbreedte. Die is bij shadow max 70Mbps. Ik speel nu 1440p @ 100Hz, en dan merk je wel af en toe wat compressie van de beelden. Kan me voorstellen dat dit op 4K nog meer is.

Bedankt voor je feedback! Heb je de latency zelf gemeten of haal je de 10ms in hun grafieken? Zelf haal ik 20ms in hun grafieken (Belgie -> DataCenter Parijs). Single player is goed speelbaar maar bij multiplayer vraag ik me af of ik gewoon niet meer mee kan met de huidige generatie of dat de latency me parten speelt 8)7

De compressie is inderdaad fel en valt op.

Haal je dan 100Hz op je monitor?

Nog 3 dagen om te beslissen of ik blijf ... Ik weet het nog niet, maar sta op punt een monitor te kopen met PC of Mac Mini (dat laatste indien Shadow goed werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19:50
[...]

thx nuttige review. Ik hou shadow al een tijd in de gaten. Jammer dat het nog steeds beta is en de nieuwe abbonementen is ook een misser in mijn ogen. Maar shadow is wel een mooi idee. Misschien dat ze wel kunnen tegen stadia xcloud etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
poing schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:04:
[...]

Bedankt voor je feedback! Heb je de latency zelf gemeten of haal je de 10ms in hun grafieken? Zelf haal ik 20ms in hun grafieken (Belgie -> DataCenter Parijs). Single player is goed speelbaar maar bij multiplayer vraag ik me af of ik gewoon niet meer mee kan met de huidige generatie of dat de latency me parten speelt 8)7

De compressie is inderdaad fel en valt op.

Haal je dan 100Hz op je monitor?

Nog 3 dagen om te beslissen of ik blijf ... Ik weet het nog niet, maar sta op punt een monitor te kopen met PC of Mac Mini (dat laatste indien Shadow goed werkt).
Die 10ms is op basis van de info uit de cliënt. Maar voor mijn gevoel klopt dat redelijk: als ik op mijn muis klik zie ik direct op m'n scherm in een shooter het geweer afgaan. Zit zelf op de Duitse shadow, die in het Amsterdam datacenter hangt. Dat met multiplayer klinkt herkenbaar, maar met mijn 32 jaar schrijf ik dat ook af op m'n leeftijd. Heb wel af en toe quake arena gedaan via shadow en zelfs dat soort twitch shooters voelde ik me niet volledig kansloos.

Mijn monitor haalt zelfs 144Hz maar mijn MacBook pro uit 2013 heeft helaas geen ondersteuning voor 1440p@144hz, dus dan maar 100 :-D

Dat is ook een groot voordeel van Shadow: gewoon OSX kunnen gebruiken voor de alledaagse computer taken (en in mijn geval wat development klusjes), en gamen mooi in de cloud op Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjep07
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-07 17:08
@Magnetic_Man Ik ben mij gisteren pas op Shadow gaan orienteren. Op de Nederlandse Shadow website kan je nu alleen je emailadres achterlaten. Kan ik vanuit Nederland probleemloos een Duits of Belgisch abonnement afsluiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:38
adjep07 schreef op zondag 24 november 2019 @ 10:47:
@Magnetic_Man Ik ben mij gisteren pas op Shadow gaan orienteren. Op de Nederlandse Shadow website kan je nu alleen je emailadres achterlaten. Kan ik vanuit Nederland probleemloos een Duits of Belgisch abonnement afsluiten?
Ja, ik zou een Duits abo adviseren omdat die op de Amsterdamse server zit.
Alleen alles op de website en je account staat in het Duits.
Je windows kun je gewoon in het Engels of NL installeren.

Je hebt wel een goed (wifi) netwerk thuis nodig om op 4K te kunnen gamen.
[...]

Heb Shadow in Februari een jaar, maar kan je alleen aanvullen.
Het werkt inderdaad prima, mits je een goed netwerk hebt.
Heb inmiddels een Mesh netwerk (siinds afgelopen weekend) aangeschaft van TP-Link voor een betere verbinding op mijn zolder/ManCave (als je geen draden wil trekken).
Ik haal nu tussen de 80 en 120 Mbps.
Een verdubbeling qua snelheid ten opzichten van mijn eerdere set up (via stroom netwerk en een accespoint op zolder etc.)

Mijn racestuur werkte niet via mijn laptop (via mn surface (gen 1) pro wel maar die was erg traag) maar een Oostenrijkse vriend had zijn Ghost mee (toen hij mij aan Shadow introduceerde) daar werkte het wel goed op en sindsdien gezocht naar een Ghost.

Door mijn netwerk ervaring en te lezen dat Magnetic Man dit ook heeft vraag ik me heel erg af hoe Stadia willekeurig in een huis 4K kan gamen.

Daarnaast worstel ik met wat standaard settings in de Shadow zelf, mijn Ghost heeft bijvoorbeeld bandbreedte allocatie en low connection settings.
Als ik die invul dan staan deze anders in de settings app in shadow zelf.

De videokaart kan standaard wel 8K aan. Dat is lachen maar ik heb maar een 4K tv waar de ghost op zit.
Je moet elke keer bij het opstarten dit "terug zetten", dat wordt niet onthouden in de settings.
4K kan mijn (nieuwe) netwerk verbinding wel aan maar 8K doet is niet smooth (maar geen idee of dat de TV is omdat die de feed om moet zetten naar 4K).

Daarnaast is de beperkte opslag wel jammer.
Heb er nu maar 2 games (okee 1 race game met flink veel mods erop) er op staan.
Dat wordt gelukkig anders in het nieuwe jaar met de nieuwe pakketten.
En dit is ook wat Shadow anders maakt dan andere initiatieven, het is gewoon een Windows 10 install.
Je games van Steam, Origin of Epic. Het maakt niet uit. Ook modding prima te doen :)

Het is een aanrader maar kijk echt goed waar je wil gaan gamen en hoe je netwerk is.

[ Voor 85% gewijzigd door nils7 op 26-11-2019 07:44 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

nils7 schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 07:28:
[...]

Door mijn netwerk ervaring en te lezen dat Magnetic Man dit ook heeft vraag ik me heel erg af hoe Stadia willekeurig in een huis 4K kan gamen.

[...]
Die claim van Google is (uiteraard) voorzien van voorbehouden in de EULA; Google garandeert niks (net als Shadow overigens), maar in theorie is het mogelijk ja.

Ze durven het aan om te claimen omdat Stadia op maximaal 35Mbit/s streamt, dus de helft van wat Shadow kan leveren. 35Mbit/s moet op wifi geen probleem zijn (voor 5GHz althans en mits je accesspoint een goed bereik heeft in de ruimte waar je je bevindt). Dit wel los van latency-issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:38
Heroic_Nonsense schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 12:50:
[...]

Die claim van Google is (uiteraard) voorzien van voorbehouden in de EULA; Google garandeert niks (net als Shadow overigens), maar in theorie is het mogelijk ja.

Ze durven het aan om te claimen omdat Stadia op maximaal 35Mbit/s streamt, dus de helft van wat Shadow kan leveren. 35Mbit/s moet op wifi geen probleem zijn (voor 5GHz althans en mits je accesspoint een goed bereik heeft in de ruimte waar je je bevindt). Dit wel los van latency-issues.
Het zal misschien aan de techniek liggen maar mijn oude netwerk setup haalde net 40Mbps wat niet voldoende was voor 4K gaming.
Of mijn set up is iets vreemd aan maar goed ben wel heel benieuwd naar Stadia hoe dat werkt.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlitheryImp
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11-04 14:50
Shadow is eindelijk beschikbaar in Nederland!
https://shop.shadow.tech/nlnl/pre-order

'Boost' is beschikbaar binnen twee dagen, 'Ultra' en 'Infinite' zijn nog in per-order voor medio april 2020.

Anoniem: 767041

Shadow.tech NL is online je kan het pakket boost al preorderen idd

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-06 00:31
Als je extra hdd ruimte neemt bij de boost pakket, moet je dan tot april wachten of krijg je dan binnen 2 dagen je boost abbonement en de hdd uitbreiding in april?

ProVine schreef op donderdag 12 december 2019 @ 14:15:
Als je extra hdd ruimte neemt bij de boost pakket, moet je dan tot april wachten of krijg je dan binnen 2 dagen je boost abbonement en de hdd uitbreiding in april?
nee extra storage pas in april helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19:50
jammer van die nieuwe pakketten. Ik wil gewoon 1 prijs voor de beste hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb gisteravond het Boost pakket aangevraagd bij Shadow maar de aanmelding is volgens mij niet helemaal goed gegaan. Ik heb iDeal als betaalmethode gebruikt maar na het bevestigen van de betaling kreeg ik een scherm te zien met 'creditcard denied'. Het bedrag is wel afgeschreven, maar ik heb geen e-mailbevestiging ontvangen. Ik kan ook niet inloggen in mijn account (bad e-mail address / password).

Is er een mogelijkheid om contact op te nemen met support? Of moet ik de 2 dagen even afwachten?

[ Voor 3% gewijzigd door Joach1m op 13-12-2019 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:36
Ik heb ook een boost pakket besteld. Ik ben benieuwd! heb een redelijk geode verbinding 500/50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Kan je de storage later ook nog verhogen?! Ik zie dat 256 gb best weinig is als je cod wil gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Xenophoben schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:29:
Kan je de storage later ook nog verhogen?! Ik zie dat 256 gb best weinig is als je cod wil gaan spelen :P
Ik vind de site idd wat onduidelijk op dit vlak, maar er was toen ik trial month deed absoluut een optie om meer ruimte bij te kopen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Heb mij gisteren ook aangemeld voor Boost.

Benieuwd hoe goed het werkt en wanneer ik de activatiecode krijg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 08:38:
[...]

Ik vind de site idd wat onduidelijk op dit vlak, maar er was toen ik trial month deed absoluut een optie om meer ruimte bij te kopen.
En over wat voor prijzen voor hoeveel opslag gaat het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Exocet schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 11:22:
[...]

En over wat voor prijzen voor hoeveel opslag gaat het?
Als je nu Boost bestelt is het €2,99 per 256GB per maand.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

mark777 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 17:49:
jammer van die nieuwe pakketten. Ik wil gewoon 1 prijs voor de beste hardware.
*hapt*

Welke prijs stel je voor?

EUR 12,99 voor een 6-core op 4GHz, 32GB RAM en een Titan RTX?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Myzzle
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-07 22:09
Joach1m schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 07:05:
Ik heb gisteravond het Boost pakket aangevraagd bij Shadow maar de aanmelding is volgens mij niet helemaal goed gegaan. Ik heb iDeal als betaalmethode gebruikt maar na het bevestigen van de betaling kreeg ik een scherm te zien met 'creditcard denied'. Het bedrag is wel afgeschreven, maar ik heb geen e-mailbevestiging ontvangen. Ik kan ook niet inloggen in mijn account (bad e-mail address / password).

Is er een mogelijkheid om contact op te nemen met support? Of moet ik de 2 dagen even afwachten?
Misschien eens navragen in hun discord channel?

https://discord.gg/uVJpgZ (deze is nu 1 dag geldig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Niet online
Myzzle schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 16:29:
[...]

Misschien eens navragen in hun discord channel?

https://discord.gg/uVJpgZ (deze is nu 1 dag geldig)
Bedankt voor de hulp! Ik zit nu in hun Discord channel en heb inmiddels een ticket bij Shadow support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NathanJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 20:32
Joach1m schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 21:21:
[...]

Bedankt voor de hulp! Ik zit nu in hun Discord channel en heb inmiddels een ticket bij Shadow support.
Heb je al reactie? Ik heb me ook aangemeld een geen reactie gehad. Ben dus benieuwd of het er doorheen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Niet online
NathanJ schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 21:59:
[...]

Heb je al reactie? Ik heb me ook aangemeld een geen reactie gehad. Ben dus benieuwd of het er doorheen is.
Nee, nog geen reactie gehad. Ik heb een ticket nummer bij Shadow Support. In de e-mail wordt al aangegeven dat het aantal aanvragen op dit moment erg hoog is. Zal wel minimaal tot maandag moeten wachten denk ik.
Ik zal het vervolg posten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Is er hier al iemand die toegang heeft tot Boost?

Bij de order stond binnen 2 dagen maar ik vermoed dat ze dat niet gaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjep07
@schumi1986 Er zit bij mij vooralsnog ook geen progressie in. Status confirmed, dat wel. "Your Shadow components have been shipped to your local datacenter. Things are starting to get real." Binnen twee dagen online gaan ze niet halen, wordt nog wel vermeld op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
adjep07 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 13:38:
@schumi1986 Er zit bij mij vooralsnog ook geen progressie in. Status confirmed, dat wel. "Your Shadow components have been shipped to your local datacenter. Things are starting to get real." Binnen twee dagen online gaan ze niet halen, wordt nog wel vermeld op de site.
Mijn order heeft dezelfde status op dit moment, het is vanavond 2 dagen geleden dat ik besteld heb daarom ook mijn vermoeden dat ze het niet gaan halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ProVine
Op twitter hebben ze aangegeven dat het langer duurt vanwege drukte, op mijn vraag waarom ze dit niet melden bij de mensen die een order hebben geplaatst kreeg ik als antwoord “noted”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjep07
Vanaf de Shadow website: Waarom moet ik wachten tot april 2020 om mijn Shadow Ultra of Shadow Infinite te activeren, in tegenstelling tot de Shadow Boost-aanbieding?

Nieuwe aanbiedingen betekent nieuwe configuraties, wat betekent dat duizenden Shadows moeten worden voorbereid! Boost-configuraties zijn al ingesteld in ons datacenter.
Van bestellingen tot leveringen, inclusief installatie en testen van de nieuwe hardware in onze verschillende datacenters, dit vereist veel logistiek. We willen deze verandering in de best mogelijke omstandigheden realiseren om je een optimale overgang te garanderen. Daarom zal het ons enkele maanden kosten om alles op zijn plaats te zetten om je toegang te geven tot je Shadow, meer geoptimaliseerd dan ooit!

Eh... "Boost configuraties zijn al ingesteld in ons datacenter" eh... waarom krijg ik dan als klant later te horen: "Your Shadow components have been shipped to your local datacenter. Things are starting to get real." ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Niet online
adjep07 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 13:38:
Jij hebt dus wel een bevestigingse-mail gehad na het orderen?
Ik heb via Boost georderd en met iDeal betaald maar volgens mij is er iets mis gegaan. Ik heb geen e-mail ontvangen en kan ook niet inloggen. Hopelijk reageren ze snel op mijn ticket. Ik vind het niet zo prettig dat ik betaald heb zonder enige bevestiging te hebben ontvangen. Waarschijnlijk sta ik dus ook niet in de queue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adjep07
Joach1m schreef op zondag 15 december 2019 @ 08:56:
[...]

Ik heb via Boost georderd en met iDeal betaald maar volgens mij is er iets mis gegaan. Ik heb geen e-mail ontvangen en kan ook niet inloggen. Hopelijk reageren ze snel op mijn ticket. Ik vind het niet zo prettig dat ik betaald heb zonder enige bevestiging te hebben ontvangen. Waarschijnlijk sta ik dus ook niet in de queue.
Ja, klopt, maar ik heb betaald via PayPal, dus niet via Ideal. Hopelijk heb je snel duidelijkheid of je bestelling wel is doorgekomen.

[ Voor 21% gewijzigd door adjep07 op 15-12-2019 10:04 . Reden: Mijn reactie onderop gezet ipv boven de quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Niet online
adjep07 schreef op zondag 15 december 2019 @ 10:01:
[...]

Ja, klopt, maar ik heb betaald via PayPal, dus niet via Ideal. Hopelijk heb je snel duidelijkheid of je bestelling wel is doorgekomen.
Ik heb me opnieuw geregistreerd en betaald met CC (Shadow Boost). Ik heb de bevestiging nu wel gehad.
Via mijn openstaande ticket heb ik gevraagd om het iDeal bedrag te storneren. Hopelijk komt dat goed.

Bedankt voor de hulp. In mijn e-mail wordt het volgende gezegd:

Your Shadow adventure begins now!

In a couple of months, you will receive access to your very own Shadow 🚀

Check your inbox regularly : we’ll keep you informed of the pre-orders’ progress, as well your activation time!
In April, you’ll receive an additional email to inform you of your activation
In the meantime, you can already discover the Shadow community!

Op de website staat nog steeds 2 dagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
@Joach1m diezelfde email ontvangt iedereen die nu boost neemt. Dat het maanden gaat duren is (hoop ik) een foutje.

Toch bijzonder dat deze service net voor het weekend gelanceerd wordt en er wordt gesproken van 2 dagen terwijl ze op voorhand waarschijnlijk al wisten dit niet te gaan halen.. Want schijnbaar gaat het dus niet allemaal automatisch en ligt het proces gewoon heel het weekend stil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joach1m
  • Niet online
schumi1986 schreef op zondag 15 december 2019 @ 12:35:
@Joach1m diezelfde email ontvangt iedereen die nu boost neemt. Dat het maanden gaat duren is (hoop ik) een foutje.

Toch bijzonder dat deze service net voor het weekend gelanceerd wordt en er wordt gesproken van 2 dagen terwijl ze op voorhand waarschijnlijk al wisten dit niet te gaan halen.. Want schijnbaar gaat het dus niet allemaal automatisch en ligt het proces gewoon heel het weekend stil.
Bedankt. Op Discord wordt er ook gezegd dat dit een fout moet zijn.
Let' see. Inderdaad bijzonder dat je dit op donderdag lanceert en 2 dagen lead-time belooft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:57
Is er al iets bekend over de launch van de shadow 👻 in Nederland?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjep07
Webgnome schreef op zondag 15 december 2019 @ 14:56:
Is er al iets bekend over de launch van de shadow 👻 in Nederland?
Ja, kijk even naar de berichten in dit forum van de afgelopen dagen. Donderdag jl is het live gegaan in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Shadow Ghost? Ik bedoel die steam link achtige oplossing van ze.

[ Voor 4% gewijzigd door Webgnome op 15-12-2019 17:19 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Webgnome schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:38:
Shadow Ghost? Ik bedoel die steam link achtige oplossing van ze.
April

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjep07
Ik heb donderdag de Ghost besteld gelijk met de Boost order. De Ghost staat in pre-order tot april. Zijn er Tweakers die de Ghost al gebruikt hebben en ervaringen kunnen delen, of is de Ghost pas vanaf april in Nederland beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Begint niet echt best... ik heb ook donderdag het basis pakket besteld en ik heb nog reviewing order status...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
Mompelt iets over weekend..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Zou zo maar kunnen haha. Zijn er al wel tweakers die hem wel geleverd hebben gekregen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-07 12:01
adjep07 schreef op zondag 15 december 2019 @ 21:12:
Ik heb donderdag de Ghost besteld gelijk met de Boost order. De Ghost staat in pre-order tot april. Zijn er Tweakers die de Ghost al gebruikt hebben en ervaringen kunnen delen, of is de Ghost pas vanaf april in Nederland beschikbaar?
Ik ben ook nog aan het wachten. Op de website staat wel bij de boost dat je hem binnen twee dagen moet hebben. Heb hem vrijdag besteld. Dus hoop dat ik hem morgen te krijgen. Anders is de tekst van 'binnen twee dagen' wel echt misleidend op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NathanJ
tom.cx schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:35:
[...]

Ik ben ook nog aan het wachten. Op de website staat wel bij de boost dat je hem binnen twee dagen moet hebben. Heb hem vrijdag besteld. Dus hoop dat ik hem morgen te krijgen. Anders is de tekst van 'binnen twee dagen' wel echt misleidend op de site.
Hoe heb je dit overzicht gekregen? Ik heb het vrijdag 2 keer besteld en blijkbaar zijn er 2 betalingen doorgekomen, maar geen bevestiging of wat dan ook gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
NathanJ schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:36:
[...]

Hoe heb je dit overzicht gekregen? Ik heb het vrijdag 2 keer besteld en blijkbaar zijn er 2 betalingen doorgekomen, maar geen bevestiging of wat dan ook gekregen.
Als je naar account.shadow.tech/ gaat en inlogt kan je kijken onder "My orders".

[ Voor 4% gewijzigd door tom.cx op 16-12-2019 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
tom.cx schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:38:
[...]

Als je naar accounts.shadow.tech gaat en inlogt kan je kijken onder "My orders".
Ik heb de zelfde status. Donderdag besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Xenophoben schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:38:
[...]

Ik heb de zelfde status. Donderdag besteld
Ben dan toch wel benieuwd hoe snel ze geleverd zullen worden.

Update: Ik hoor dus in de discord group dat er vandaag meer duidelijk wordt over de levering. Dit zouden we in de middag moeten horen. Ook over eventuele vertragingen hoop ik.

[ Voor 28% gewijzigd door tom.cx op 16-12-2019 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Ik heb ook een support ticket ingeschoten. Als ik iets hoor post ik het hier even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Xenophoben schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:20:
Ik heb ook een support ticket ingeschoten. Als ik iets hoor post ik het hier even!
Ah, dat was mij nog niet gelukt. Ik kon niet zo snel vinden wat het mailadres is om naar te mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Thank you for contacting our Support Hero Team in regard to the activation of your Boost configuration!

Due to the huge demand on our servers, the activation time was adjusted.

Rest assured that we are in the process of activating your Shadow and there is no problem with your delivery.

We remain at your disposal if you have other questions or comments.

Best regards, Hermione Granger

Gewoon geen reactie... Geeft mij tot nu toe nog niet echt vertrouwen om hier echt op te vertrouwen:p Zeker niet als ik de naam van de afzender zie

[ Voor 12% gewijzigd door Xenophoben op 16-12-2019 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjep07
The activation time was adjusted from supplier side without customer communication ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cptdeucebag
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-05-2024
Joach1m schreef op zondag 15 december 2019 @ 08:56:
[...]

Ik had precies hetzelfde, een bestelling gedaan met iDeal maar vervolgens geen account. Ik heb vervolgens met paypal wel een account kunnen afsluiten. Ik heb een hele mailwisseling gehad met hun support, en het iDeal geld gaat nog teruggestort worden hebben ze me beloofd. Dat is dus nog niet gebeurd, maar het zullen vast wat opstartprobleempjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
Van shadow via discord: alle accounts worden vandaag geactiveerd. Ze zijn al bezig met activatie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tom.cx
Ik zie dit voorbij komen. Dit geeft toch het idee dat er vandaag nog iets gaat gebeuren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ReCHNm4sj0f3Ju8bQhkX2UzU/full.png

[ Voor 100% gewijzigd door tom.cx op 16-12-2019 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusjee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-07 13:39

Guusjee

Omdat ik groot ben..

Ik heb ook wat mailconversatie gehad met de heren en dames van Shadow:
Hello,

Thank you for contacting the Support Hero Team.

We congratulate you on the offer you chose.

The activation will take up to 2 full days. But please note that in case of high demand it may be longer.

We hope we have helped you with our answer.

We welcome you to be part of our community.

If you have any further inquiries, please don't hesitate to contact us.

Best Regards, Paloma.
Hello,

I get that if there is a case of high demand it may take longer. But if you advertise with WITHIN 2 DAYS you should make sure you can do it within 2 days.

Can you please tell me when you plan to activate my account?

Best regards, Guus
Hello Guus,

Thank you for getting back to the Support Hero Team in regard to the activation of your Boost configuration!

We understand your frustration caused by this delay.

Rest assured that we are in the process of activating your account and there is no problem with your delivery.

Soon, you will be able to enjoy using your Shadow.

We remain at your disposal if you have other questions or comments.

Best regards, Hermione Granger
Hello Hermione,

Can you please answer my previous question 'Can you please tell me when you plan to activate my account?'?

Regards,
Hello Guus,

Thank you for reaching back to us!

As my colleague mentioned, your account is in the process of activation. we are facing a slight delay of activation due to the huge demand on our servers, the period of 2 days has been adjusted slightly in response to this high demand.

This delay in the activation time is simply to ensure the smooth transition to all users. We understand your eagerness of getting your Shadow as soon as possible, don't worry your account will be activated very soon.

We thank you for your understanding and your patience, we are sorry to let you wait for your account.

We will close this ticket. Should you have any further enquiries, you can re-open it by replying.

Best regards, The Godfather.
Al met al kan ik hier heel slecht tegen. Zeg gewoon dat je het niet weet ipv aangeven dat het 'very soon' is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Dit is voor mij in ieder geval al wel een reden om daar geen persoonlijke data neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Xenophoben schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:16:
Dit is voor mij in ieder geval al wel een reden om daar geen persoonlijke data neer te zetten.
Dat sowieso niet. Echter vind ik dat een slechte start niet gelijk iets zegt over de rest van de service als het eenmaal draait. Nu begrijp ik wel dat een schone start lekker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Daar heb je gelijk in >:)
Het idee staat me wel aan om 1 pc in de cloud te hebben voor zowel game als Capture One ( foto editting ).
Ik durf het alleen niet aan om alleen daar mijn foto's neer te zetten.

[ Voor 80% gewijzigd door Xenophoben op 16-12-2019 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xenophoben schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:45:
Daar heb je gelijk in >:)
Het idee staat me wel aan om 1 pc in de cloud te hebben voor zowel game als Capture One ( foto editting ).
Ik durf het alleen niet aan om alleen daar mijn foto's neer te zetten.
bedoel je qua privacy of dat de schijf kapot gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Anoniem: 767041 schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:55:
[...]

bedoel je qua privacy of dat de schijf kapot gaat
Ben wel benieuwd hoe ze backups maken. Zouden ze een keer in de zoveel tijd een automatische backup maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Ik heb nu een lopend abbonnement van 11,90. Kreeg van de week de mail over de nieuwe diensten maar wat ik mij nu afvraag. Als ik dan een nieuw abonnement kies vervangt dat het oude? Ik zit niet graag met twee subscriptions opgescheept ;)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Webgnome schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:09:
Ik heb nu een lopend abbonnement van 11,90. Kreeg van de week de mail over de nieuwe diensten maar wat ik mij nu afvraag. Als ik dan een nieuw abonnement kies vervangt dat het oude? Ik zit niet graag met twee subscriptions opgescheept ;)
Ik denk dat dat niet automatisch gaat. Kan mij namelijk wel situaties bedenken waarom je wel 2 subscriptions zou willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjep07
Mijn bestelling zit inmiddels in fase 4 van 5: "building your Shadow".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cptdeucebag
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-05-2024
adjep07 schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:56:
Mijn bestelling zit inmiddels in fase 4 van 5: "building your Shadow".
Die van mij ook!

Daarnaast heb ik net mijn fout gegane iDeal betaling teruggekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasmid
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-06 17:38
Same here *the excitement* :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phasmid
This is it. Your Shadow has been activated. You are now officially a member of the #TeamShadow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-07 21:03
Ben erg benieuwd en dan vooral met shooters (cs:go, r6siege) hoe dat zal gaan.
Singleplayer games zal altijd wel gaan, maar ga je bij shooters niet enorm in het nadeel zijn?

Ik hoop echt dat dit perfect werkt ,zodat ik niet weer €1000+ moet investeren in een nieuwe laptop of hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NathanJ
Net opnieuw betaald met credit card, dat kwam er meteen door. De twee keer met iDeal werkte niet. Customer support gaf aan dat ze die twee keer wel terug storten. Nu maar wachten tot het online is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Niet online
cptdeucebag schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:28:
[...]

Ik had precies hetzelfde, een bestelling gedaan met iDeal maar vervolgens geen account. Ik heb vervolgens met paypal wel een account kunnen afsluiten. Ik heb een hele mailwisseling gehad met hun support, en het iDeal geld gaat nog teruggestort worden hebben ze me beloofd. Dat is dus nog niet gebeurd, maar het zullen vast wat opstartprobleempjes zijn.
Het geld van mijn iDeal transactie is inmiddels teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joach1m
  • Niet online
Ik kan helaas nog steeds niet inloggen. Mijn account bestaat nu wel. Heb de tweede keer met CC betaald. Password reset werkt maar krijg bij het inloggen steeds bad combinatie e-mail en/of wachtwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasmid
Zit inmiddels erin.. maar heeft iemand de optie voor usb over ip? ik zie die optie nergens staan.
Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste