Het grote cloud gaming topic

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-05 11:33

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Vandaag weer eens Xcloud lopen testen, bij rustige games liep het prima, maar bij Forza Motorsport merkte ik toch wel een kleine vertraging en in het menu wat flikkeren soms, iemand ook dit probleem?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 24-05 07:09
Mensen,

Ik zoek een vrij “goedkope” cloudgaming dienst.
Speel nu op een asus laptop, maar die kan world of warship of cs 2 niet echt aan. (Ja ultra low met haperend beeld).
Speel circa 1 a 2 uurtjes per week max (vandaar goedkope optie zoekt).
Heb wel al wat voorbij zien komen oa shadow en geforce now, maar de laatste is momenteel vol daar kan ik nu niks mee.
Ben geen genie met computers dus moet niet al te ingewikkeld zijn allemaal.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:08
fevo-1190 schreef op zondag 31 december 2023 @ 23:12:
Mensen,

Ik zoek een vrij “goedkope” cloudgaming dienst.
Speel nu op een asus laptop, maar die kan world of warship of cs 2 niet echt aan. (Ja ultra low met haperend beeld).
Speel circa 1 a 2 uurtjes per week max (vandaar goedkope optie zoekt).
Heb wel al wat voorbij zien komen oa shadow en geforce now, maar de laatste is momenteel vol daar kan ik nu niks mee.
Ben geen genie met computers dus moet niet al te ingewikkeld zijn allemaal.

Alvast bedankt
Wat had je zelf al gevonden?
Wat is 'goedkoop'?

Dit is een beetje een oproep als voor een auto. welke? Met vier wielen .

[ Voor 5% gewijzigd door Webgnome op 01-01-2024 00:16 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-05 08:39
zelf een g cloud aangeschaft werk erg goed geforce now abbo erbij en de ps play app .
werkt goed de ps5 staat in de huiskamer en zelf lig ik in de slaapkamer de last of us 2 te spelen.
ook de xbox gaat prima op de g cloud werkt erg prettig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
Webgnome schreef op maandag 1 januari 2024 @ 00:15:
[...]

Wat had je zelf al gevonden?
Wat is 'goedkoop'?

Dit is een beetje een oproep als voor een auto. welke? Met vier wielen .
Shadow aantal jaar geleden geprobeerd paar maanden en dat werkte op zich beat redelijk, maar toen was abbo kosten iets van €8,99,-p/m en dat is prima te doen.
Maar nu in de aanbieding kost die €19,99,- p/m en dat vind ik te gortig voor de aantal uurtjes die ik speel per maand/week.
Geforce now zit de dienst momenteel vol dus kan ik niks mee.
Xcloud (is volgens mij Xbox) , maar dan kan ik weer geen world of warships spelen dus dan valt er weinig te spelen voor mij.
Ik vind €10,- p/m wel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Beaudog schreef op maandag 1 januari 2024 @ 01:26:
zelf een g cloud aangeschaft werk erg goed geforce now abbo erbij en de ps play app .
werkt goed de ps5 staat in de huiskamer en zelf lig ik in de slaapkamer de last of us 2 te spelen.
ook de xbox gaat prima op de g cloud werkt erg prettig.
Ps5 heb ik inderdaad staan, maar daar mis ook o cs2 en world of warships op(die is er als legend versie , maar vind ik minder met controller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:08
Iemand ervaring met airgpu of andere, shadow vergelijkbare, diensten?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:00

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Webgnome schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 07:52:
Iemand ervaring met airgpu of andere, shadow vergelijkbare, diensten?
Ik heb, wat jaartjes terug, met Paperspace gewerkt. Ze bieden hun gaming instance niet meer aan als product, maar je kunt nog steeds een vergelijkbare machine samenstellen. Je betaalt een laag bedrag per maand, en daarbovenop een klein bedrag per uur. Hoeveel je betaalt is afhankelijk van het plan dat je kiest en welke specs je virtuele machine heeft.

Voor zo'n 8 euro per maand en 80 cent per uur heb je een vergelijkbare machine als Shadow NeoBoost levert, mits je een driejarig Paperspace contract afsluit. Je hebt dan een RTX5000-kaart helemaal voor jezelf, die vergelijkbaar presteert met een RTX5070 (maar geen 50-serie features, zoals multiframegen, ondersteunt). Ook DLSS en raytracing dus.

De catch? Je krijgt 15GB storage (ja, 15 - geen typo) en meer storage kost ook geld (niet veel - we hebben het over een paar euro per maand). En die storage blijft geld kosten, ook als je je machine niet gebruikt. Wil je dat niet, ook prima, maar dan mag je de volgende sessie weer al je games installeren.

Je kunt bij de betaalbare opties geen cloudstoragediensten van anderen gebruiken (wordt actief geblokkeerd tenzij je een duurder abonnement kiest).

Ik ben destijds naar Shadow overgestapt omdat ik dit allemaal te veel moeite vond, en ik tijdens het gamen altijd op de klok zat te kijken om de rekening niet te veel op te laten lopen...

Als je minder dan 20 uur per maand gamet, is Paperspace goedkoper dan Shadow Boost.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste