[Multi] Hell Let Loose

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLAE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-07 13:02
Ik heb zo'n 300 uur in het spel zitten maar heb het al een tijd niet meer gedaan. Laatste weken 3x opgestart maar snel weer gestopt. Kom er niet meer in ofzo. Jammer want ik heb wel echt mooie potten meegemaakt. Idd het wordt pas echt mooi bij goeie communicatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Kan iedereen de [EXD] exodus servers aanraden. Zijn er volgens mij drie die vrijwel altijd vol zitten. Zit hier regelmatig in een squad met mensen die allemaal communiceren. De enkele keer dat niemand praat join ik gewoon een andere squad. Speel zelf alleen op deze servers.

[ Voor 3% gewijzigd door ProfaNe op 04-05-2022 11:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-07 10:36
Voor de spelers van HLL op console:

Morgen (17 mei) verschijnt er een grote update voor Hell Let Loose op de consoles. De Russische troepen worden met deze update toegevoegd en dat betekent ook dat de mappen Kursk en Stalingrad naar console komen. Daarnaast zitten er in de update ook allerlei andere kleinere optimalisaties en bugfixes. Meer informatie over de update vind je hier: https://www.reddit.com/r/...ys_may_17th_content_list/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-07 07:50
Stef.NL schreef op maandag 16 mei 2022 @ 13:17:
Voor de spelers van HLL op console:

Morgen (17 mei) verschijnt er een grote update voor Hell Let Loose op de consoles. De Russische troepen worden met deze update toegevoegd en dat betekent ook dat de mappen Kursk en Stalingrad naar console komen. Daarnaast zitten er in de update ook allerlei andere kleinere optimalisaties en bugfixes. Meer informatie over de update vind je hier: https://www.reddit.com/r/...ys_may_17th_content_list/
Finally! Ik ben vooral benieuwd naar de performance verbeteringen. Zin in. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-06 11:55
Iets van 170 dagen gewachten, maar let's go!
Verwacht dat de tweakers van toen morgen ook weer terug zijn ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07 08:10

Oxigeon

En zo is dat!

Ok dan. Ik slinger hem nog wel een keertje aan op de ps5

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKnight
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 05-02 10:40
Ik was een weekje met vakantie maar blij dat de update vandaag naar console komt Link!

Ik ben benieuwd wat er gerepareerd is en wat er nu weer kapot is. Ik baal ervan dat de Panther weg is maar ik ben benieuwd naar de Russische maps.

[ Voor 3% gewijzigd door McKnight op 17-05-2022 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13-07 10:45
Sinds vorige week de PS5 in bezit, goed idee dus om HLL te installeren? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Probleem bij HLL is dat je echt in een server moet zitten waar gecommuniceerd wordt. Ik weet oom niet of er op d'r ps5 clans zijn ofzo. Maar is verstandig om je daar dan direct aan te melden. Vanavond eens kijken of ik er kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik kreeg vanavond één keer Stalingrad (defensive). Zijn wel veel open stukken en kapotte gebouwen, mis daarin wel variatie. Alleen de spoorlijn in het midden wijkt af. Kursk nog niet gedaan, maar die lijkt mij sowieso kut.
Overigens geen last gehad van bugs, dat werd wel tijd.

Hopelijk volgt de volgende update met nieuwe content snel. Ramagen lijkt mij wel tof. En night maps helemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
Nou, zitten nog aardig wat bugs in, kan geen comms kiezen in het deploy scherm, rubberbanding, geluid klopt niet altijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sleeon schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 10:16:
Nou, zitten nog aardig wat bugs in, kan geen comms kiezen in het deploy scherm, rubberbanding, geluid klopt niet altijd.
Na een lange tijd niet gespeeld te hebben gisteren 2 potten gespeeld op Foy en beide keihard verloren. Hadden wel een commander maar de officers reageerden niet op de aanwijzingen van de commander. Jammer maar helaas dan...

Hier ook een aantal bugs tegen gekomen.
- Rubberbanding als een malle. Vooral als je net spawnt.
- geluid wat inderdaad soms niet klopt.
- crosshair wat af en toe de lucht in schiet als ik gewoon door het vizier kijk.

Had zelfs zolang niet gespeeld dat ik nog niet meer wist dat je kon pingen. Gisteren voor de eerste keer spotter geweest voor een sniper. Beetje door de verrekijker loeren en aangeven via compas waar de enemy zit. Totdat mijn sniper vraagt om gewoon te pingen. Dit werkt namelijk wat makkelijker haha. Lig ik wat die cijfers naar hem te roepen in mijn beste Engels haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PLAE
  • Laatst online: 13-07 13:02
Ik gisteren ook weer eens gespeeld (Foy ook toevallig, vind ik wel een heerlijke map als rifelman). Vroeg mijn leider om wat ritjes voor hem te doen met supplies. Dat was ook meteen mijn hele pot omdat we makkelijk wonnen. Toch een beetje saai 4x met die truck heen en weer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-07 12:57

RoyK

Hobby tekenaar

Ik vroeg mij af of soms het weer random anders is. Ik speel 1x per week op donderdag avond en had samen met mijn maatje het idee dat de belichting heel anders was. Misschien kan dit per keer verschillen?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
Als mensen nog spelen op console voeg me toe PSN Shottah072

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Zitten inderdaad nog steeds bugs in. Kursk heeft mij toch positief verrast, wel veel open stukken maar helpt als je gebruik maakt van de hoogteverschillen. Stalingrad heeft regelmatig fps drops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-07 09:51
RoyK schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:26:
Ik vroeg mij af of soms het weer random anders is. Ik speel 1x per week op donderdag avond en had samen met mijn maatje het idee dat de belichting heel anders was. Misschien kan dit per keer verschillen?
Vermoedelijk het verschil tussen Warfare of Offensive mode op die map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKnight
Regelmatig gespeeld en hierbij wat van mijn meest opvallende bevindingen van en sinds de update op console:

Bugs / software :
- Rubberbanding is niet opgelost
- Geluidskwaliteit van comms is bedroevend geworden. Meerdere chats zijn nu helemaal niet meer te onderscheiden. Veel mensen stappen over op chat via console, waardoor er soms command structuur meer is.
- Supply drops die in de lucht blijven hangen
- Crosshair die teveel beweegt.
- Geluid dat achterblijft.
- Map randomness werkt niet. Sante Marie..... Sante Marie....

Wapens / voertuigen:
- AT rifle is veel te sterk
- Alle tanks zijn echt zwak geworden, zeker in Stalingrad (Enigszins logisch in urban omgeving). Tier klasse II of III maakt niet meer uit. Recon vehicles zijn extreem zwak tegen Tier II en Tier III.
- Halftrack is leuke toevoeging. Totdat de level 15 soldaat hem gebruikt als taxi.
- Shotgun is een aanwinst. Heel sterk tot 40-50 meter. Mooi is dat het lang duurt om te herladen.
- Revolver van de russen is nutteloos
- PPSH, betere concurrent van de MP40 en Thompson
- Wapengeluiden zijn geupdate. enorme vooruitgang.
- Semi-automatische sniperrifle van de Duitsers is zeer sterk. Ik moet er nog iets meer ervaring mee opdoen.
- Russische katjoesja: fantastisch dat geluid als ze gelanceerd worden.

Mappen:
- Kursk: tanken, tanken tanken. Wat een heerlijke map hiervoor. AT-guns trouwens ook.
- Stalingrad: Tanken is in het voordeel voor de Duitsers ivm hoogte. Is meer een infanterie map.
Zitten behoorlijk nog wat ontwerpfouten in beide mappen. Zwevende objecten etc.

Veel nieuwe spelers zijn (weer?) begonnen. Weten niet altijd hoe het werkt. Russen zijn echt een toevoeging aan het HLL-arsenaal. Nu wachten op de Canadezen, Britten en Japanners (gisteren gelekt op reddit!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

McKnight schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 11:44:
Regelmatig gespeeld en hierbij wat van mijn meest opvallende bevindingen van en sinds de update op console:

Bugs / software :
- Rubberbanding is niet opgelost
- Geluidskwaliteit van comms is bedroevend geworden. Meerdere chats zijn nu helemaal niet meer te onderscheiden. Veel mensen stappen over op chat via console, waardoor er soms command structuur meer is.
- Supply drops die in de lucht blijven hangen
- Crosshair die teveel beweegt.
- Geluid dat achterblijft.
- Map randomness werkt niet. Sante Marie..... Sante Marie....

Wapens / voertuigen:
- AT rifle is veel te sterk
- Alle tanks zijn echt zwak geworden, zeker in Stalingrad (Enigszins logisch in urban omgeving). Tier klasse II of III maakt niet meer uit. Recon vehicles zijn extreem zwak tegen Tier II en Tier III.
- Halftrack is leuke toevoeging. Totdat de level 15 soldaat hem gebruikt als taxi.
- Shotgun is een aanwinst. Heel sterk tot 40-50 meter. Mooi is dat het lang duurt om te herladen.
- Revolver van de russen is nutteloos
- PPSH, betere concurrent van de MP40 en Thompson
- Wapengeluiden zijn geupdate. enorme vooruitgang.
- Semi-automatische sniperrifle van de Duitsers is zeer sterk. Ik moet er nog iets meer ervaring mee opdoen.
- Russische katjoesja: fantastisch dat geluid als ze gelanceerd worden.

Mappen:
- Kursk: tanken, tanken tanken. Wat een heerlijke map hiervoor. AT-guns trouwens ook.
- Stalingrad: Tanken is in het voordeel voor de Duitsers ivm hoogte. Is meer een infanterie map.
Zitten behoorlijk nog wat ontwerpfouten in beide mappen. Zwevende objecten etc.

Veel nieuwe spelers zijn (weer?) begonnen. Weten niet altijd hoe het werkt. Russen zijn echt een toevoeging aan het HLL-arsenaal. Nu wachten op de Canadezen, Britten en Japanners (gisteren gelekt op reddit!).
Zelf van de week ook een aantal potten gespeeld. Comms is idd zo slecht dat als ik met mijn broertje speel ik altijd via partychat speel.

Als ik alleen ben speel ik altijd via de game zelf. Indien je officer bent is het gewoon kl"te omdat je echt iedereen door elkaar hoort lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Je kunt wel volumes per kanaal instellen maar eigenlijk zou ik losse volumes voor actief en inactief willen instellen (indien er op meerdere kanalen geluid is). Als je command chat actief hebt, dat die harder is dan team en proximity. Dan bepaal je zelf wat prio heeft.
Partychat van PS zelf onderdrukt toch alles wat via HLL gaat qua geluid?

McKnight, ik zat gister nog bij jou in Stalingrad, wat verder een waardeloos potje was door die commander.

[ Voor 8% gewijzigd door Tom op 24-05-2022 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKnight
Tom schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 12:59:
Je kunt wel volumes per kanaal instellen maar eigenlijk zou ik losse volumes voor actief en inactief willen instellen (indien er op meerdere kanalen geluid is). Als je command chat actief hebt, dat die harder is dan team en proximity. Dan bepaal je zelf wat prio heeft.
Partychat van PS zelf onderdrukt toch alles wat via HLL gaat qua geluid?

McKnight, ik zat gister nog bij jou in Stalingrad, wat verder een waardeloos potje was door die commander.
Ja, dat zei hij volgens mij zelf ook :-)

Overigens nieuwe bug gevonden. Duits hoofdkwartier in Stalingrad is op een heuvel. Dit zorgt ervoor dat je heel de map kan overzien. Gisteren zaten we in een zware tank. We wisten dat er een tank stond te wachten bij Yellow house, is altijd zo (perfecte plek). Wij spotten de tank, afstand +/- 700 meter. Tank is volledig zichtbaar, Dus wij schieten op die tank. Shells landen tegen de muur die door drawing distance niet voor ons te zien is.
Er zit een gat in die muur waardoor de tiger ons in 2 schoten kapot schiet. Dit was nadat we ons net weer kapot hadden geërgerd aan alle zwevende hopen puin en treinonderdelen in Stalingrad. Ik wilde bijna rage quiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Znivian
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 22:34
Console spelers wilden zo graag de Russische content, terwijl de pc spelers het ontzien ivm alle bugs 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKnight
Znivian schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:30:
Console spelers wilden zo graag de Russische content, terwijl de pc spelers het ontzien ivm alle bugs 😜
Masterrace? 8)7

Kursk is het nieuwe Foy. Die map heb ik nog maar 3x helemaal gespeeld. Maprotatie / of nog liever serverkeuze, zou wel een voordeel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
McKnight schreef op maandag 30 mei 2022 @ 17:25:
[...]

Masterrace? 8)7

Kursk is het nieuwe Foy. Die map heb ik nog maar 3x helemaal gespeeld. Maprotatie / of nog liever serverkeuze, zou wel een voordeel zijn.
Nee, cold hard facts... Ik hoor al maanden niks anders dat iedereen op pc Kursk haat (behalve tankers). En Stalingrad zit bij onze clan niet eens meer in de rotatie... Te veel bugs en te veel mensen die 'm niet leuk vinden.
En de Sovjet wapens zijn ook niet echt populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Znivian schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 06:51:
[...]

Nee, cold hard facts... Ik hoor al maanden niks anders dat iedereen op pc Kursk haat (behalve tankers). En Stalingrad zit bij onze clan niet eens meer in de rotatie... Te veel bugs en te veel mensen die 'm niet leuk vinden.
En de Sovjet wapens zijn ook niet echt populair.
Helemaal mee eens. De map Stalingrad is tevens een drama qua performance. Ook voor mensen met een beefie computer. Ik heb er ook zelden een leuk potje op gehad. Ik denk dat het een map is met teveel 'te'. Te veel hoekjes en gaatjes. Teveel plekjes waar mensen in gaan camperen. Te veel ruimte voor tanks om te kunnen snipen. Te veel rommel waar je dan weer achter blijf haken.

Kursk is een map zonder inspiratie en ziel. Het is een groot open grasveld met wat heuvels. Je ziet servers leeg lopen op deze map. En dat heeft een reden. Mensen vinden de map gewoon niet leuk :P

Ik ben benieuwd naar de nacht mode en nieuwe mappen. Maar ik ben een beetje voorzichtig met de verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKnight
RoyK schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:41:
[...]

Helemaal mee eens. De map Stalingrad is tevens een drama qua performance. Ook voor mensen met een beefie computer. Ik heb er ook zelden een leuk potje op gehad. Ik denk dat het een map is met teveel 'te'. Te veel hoekjes en gaatjes. Teveel plekjes waar mensen in gaan camperen. Te veel ruimte voor tanks om te kunnen snipen. Te veel rommel waar je dan weer achter blijf haken.

Kursk is een map zonder inspiratie en ziel. Het is een groot open grasveld met wat heuvels. Je ziet servers leeg lopen op deze map. En dat heeft een reden. Mensen vinden de map gewoon niet leuk :P

Ik ben benieuwd naar de nacht mode en nieuwe mappen. Maar ik ben een beetje voorzichtig met de verwachtingen.
Zoals al eerder gezegd, ook op console is Stalingrad een ramp. Drawing distance, ontwerp fouten, zwevende objecten, lag.

Kursk als infanterie is de hel. Maar dat hoort ook bij dit spel. Dat is anders dan extreem veel ontwerpfouten. Zal bij Remagen net zo erg worden.

Overigens speelde ik Hill 400 gisteren daar zijn opeens ook zwevende objecten, die er voor de update niet waren. En in Carentan hing heel de lucht vol met supply drops...
7 maanden wachten heeft het niet beter gemaakt op console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

McKnight schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:55:
[...]

Kursk als infanterie is de hel. Maar dat hoort ook bij dit spel. Dat is anders dan extreem veel ontwerpfouten. Zal bij Remagen net zo erg worden.
Het is net erg als iets moeilijk is. Maar Kursk is gewoon saai en inspiratieloos. Er zit geen sfeer in en dat de server leeg loopt op de map helpt ook niet mee. Er zijn genoeg delen in de andere mappen die ook tricky zijn voor infanterie, maar ook uitdagend. In Kursk zit niet zoveel uitdaging.

ik lees wel meer klachten op de forums. Ik hoop dat de ontwikkelaars er werk van maken. Want ze hebben het momentum en zijn er veel spelers. Maar er is genoeg aanbod aan games. Dus ik hoop dat ze scherp blijven en content blijven toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik snap het commentaar maar de ontwikkelaars gaan voor realisme. Purple Heart Lane, Kursk en Foy waren in de oorlog ook verschrikkelijk. Ontzettend veel levens gingen verloren omdat die gebieden zo open waren. Eerste sector van Utah/Omaha hetzelfde: één grote slachtpartij. Ik vind PHL ook niet leuk maar hoort wel een beetje bij de game, is leuker dan fantasiemaps.
Bugs zijn wel vervelend. Ik vind de performance van Stalingrad soms hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
Ja daar kan ik me ook in vinden hoor. Het is vooral de bugs die problemen opleveren voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-07 21:50

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik vind hll een van de beste shooters sinds tijden! En word alleen maar beter in mijn ogen. Merk wel dat er veel console spelers zijn en veel gebruiken de mic niet wat erg jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ja, allemaal leuk en aardig over het onderdeel realisme. Maar er is ook zoiets als 'speelplezier'. Als servers leeg lopen op een map zegt dat niets over realisme of dat het in het echt ook helemaal ruk was daar.. maar dat de menigte de map gewoon niet interessant vindt en liever een andere server op zoekt.

Dit kan komen omdat de boel (te) open is met weinig diepging of mogelijkheden. Of dat mensen het na een half uur wel zat zijn om onbereikbaar gesniped te worden door snipers 'en tanks. Je krijgt hem op je kin en dat mag je dan uitzitten zolang je er zin in hebt.

Ieder zijn mug, maar ik skip Kursk lekker en spendeer mijn beperkte gametijd graag aan prettige gameplay met diepgang, en net zo realistisch ;)

Stalingrad is altijd een twijfel gevalletje. Even blijven zitten en kijken hoe het loopt.. herkenbaar? :P Vaak blijf ik dan toch te lang dat het zonde is om te stoppen, maar dat je na een poosje spijt hebt en je beter wat anders had kunnen doen haha

[ Voor 15% gewijzigd door RoyK op 31-05-2022 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 26-06 13:59

Xymox

Determinism rulez !

Ieder zijn smaak aangaande maps. En het klopt dat sommige maps bij de grote massa minder in trek is.
Het hangt ook erg af van de kwaliteit van de squads en de commander hoe een map "bespeeld" wordt.

Elke map heeft een eigen speelstijl die daarbij past. Spelers/Squads/Commanders die niet goed gebruik maken van teamwerk of de verkeerde tactiek gebruiken die past bij het maptype zullen minder plezier beleven.

Maps die meer open zijn en dus meer tactiek van het hele team nodig heeft zal dus op een server waar minder gecommuniceerd wordt en waar squads niet samenwerken gewoon minder in trek zijn.

Wat mij betreft hoort bij een game zoals Hell Let Loose een verscheidenheid aan maptypes.

Ik zelf heb ook zo mijn voorkeuren en zal waarschijnlijk ook liggen aan het feit dat ik op een bepaalde manier speel. Mijn favoriete maps zijn toch de bos maps zoals Hill400 en Hurtgen. Foy vindt ik ook geweldig. Ik denk dat voor de gemiddelde en beginnende speler en bij zwakke teams de maps Sainte-Mère-Église en Sainte-Marie-du-Mont het beste past.

De toevoeging van nacht aan de open maps kan trouwens de tactiek van deze maps totaal veranderen. Ik ben daar dus erg benieuwd naar.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
Coldbullet schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:49:
Ik vind hll een van de beste shooters sinds tijden! En word alleen maar beter in mijn ogen. Merk wel dat er veel console spelers zijn en veel gebruiken de mic niet wat erg jammer is.
Huh, impliceer je hiermee dat er nu crossplay is!?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

RoyK schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 16:31:

Als servers leeg lopen op een map zegt dat niets over realisme of dat het in het echt ook helemaal ruk was daar.. maar dat de menigte de map gewoon niet interessant vindt en liever een andere server op zoekt.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/5oj4tf.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:24
Gisteren de nieuwe nvidea drivers geïnstalleerd. Niet echt een verbetering.. alles lijkt lukt een beetje te flikkeren, schaduwen doen ook raar..

Iemand gelijkaardige ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon

Man man, deze gast heeft wel gelijk, lekker weer maanden wachten op bug fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-07 17:13
Na maanden niet te helpen gespeeld wil ik de game weer oppakken (level 33). Degene waarmee ik een vorig jaar speelde zijn niet echt meer actief. Dus ik zoek weer wat Nederlandse spelers (console). Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flyyy
  • Laatst online: 20:27
ScreamGT schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:33:
Doet mij denken aan Bridge Crossing uit America’s Army. Daar diende je ook een brug over te moeten steken met een team, er was geen andere omweg. Erg uitdagend maar ook frustrerend :’)
Haha inderdaad! Ik mis die game, was altijd goed, maar het is langzaam doodgebloed omdat de ondersteuning verviel etc...
Was best een hardcore game, geraakt worden was praktisch game over, en dan kon je de hele ronde uitzitten.
Run en gun was er niet bij.

Good old Bridge Crossing, of een goed potje Pipeline. Vroeger was alles beter haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Laatst online: 10-07 17:38

ScreamGT

joejoe

flyyy schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 11:04:
[...]

Haha inderdaad! Ik mis die game, was altijd goed, maar het is langzaam doodgebloed omdat de ondersteuning verviel etc...
Was best een hardcore game, geraakt worden was praktisch game over, en dan kon je de hele ronde uitzitten.
Run en gun was er niet bij.

Good old Bridge Crossing, of een goed potje Pipeline. Vroeger was alles beter haha
Klopt! Urban Assault, Pipeline, SF Pipeline, SF Hospital. Allemaal best uitdagend en teamwork was key :) Op bridge had ik bijna 1900 uur speeltijd zitten :’) toen kon het nog. Nu is het Max 3 uur per week een potje HLL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flyyy
  • Laatst online: 20:27
ScreamGT schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 14:02:
[...]

Klopt! Urban Assault, Pipeline, SF Pipeline, SF Hospital. Allemaal best uitdagend en teamwork was key :) Op bridge had ik bijna 1900 uur speeltijd zitten :’) toen kon het nog. Nu is het Max 3 uur per week een potje HLL.
Ja ik ben net begonnen HLL, maar heb redelijk wat Squad gespeeld.
Is wel ff wennen allemaal, maar t gaat steeds beter.

Ja op bridge heb ik ook de nodig uren zitten, drop shots :P, met de sniper op de kisten liggen, oh nostalgie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stef.NL
Er is vandaag een nieuwe dev-update gekomen met een aantal interessante nieuwtjes.

De commander krijgt twee nieuwe mogelijkheden: de precision strike en de ammo drop. Vooral de precision strike ziet er goed uit en kan erg nuttig zijn voor sommige situaties. In onderstaande video kun je de nieuwe abilities in actie zien:

Verder is in de dev-update te lezen dat er wat gewisseld gaat worden qua tanks en dat daarbij de Panther terugkeert. Ook interessant is dat de US op Omaha een landingsvoertuig krijgt die iets meer bescherming biedt op het strand.

Tot slot wordt in de update een nieuwe test aangekondigd van update 12. Deze is morgen (9 juni) al vanaf 15.00 Nederlandse tijd. Er staat niet bij hoe lang de test duurt maar volgens mij was het vorige keren tenminste een uur of 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKnight
Stef.NL schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 15:45:
Er is vandaag een nieuwe dev-update gekomen met een aantal interessante nieuwtjes.

De commander krijgt twee nieuwe mogelijkheden: de precision strike en de ammo drop. Vooral de precision strike ziet er goed uit en kan erg nuttig zijn voor sommige situaties. In onderstaande video kun je de nieuwe abilities in actie zien:

[YouTube: Update 12 Commander Ability Showcase]

Verder is in de dev-update te lezen dat er wat gewisseld gaat worden qua tanks en dat daarbij de Panther terugkeert. Ook interessant is dat de US op Omaha een landingsvoertuig krijgt die iets meer bescherming biedt op het strand.

Tot slot wordt in de update een nieuwe test aangekondigd van update 12. Deze is morgen (9 juni) al vanaf 15.00 Nederlandse tijd. Er staat niet bij hoe lang de test duurt maar volgens mij was het vorige keren tenminste een uur of 3.
Het geluid van de Stuka mag nog wel wat aangrijpender. Ook zouden raketten ipv straffing run, om effectiviteit te verhogen wel een idee zijn. Maar het is wel een waardevolle toevoeging, deze tankbusters.

Maar sinds de update op console zijn mijn grootste ergernissen:
  • Renderdistance die omlaag is. Ik schiet op tanks die achter een muur zitten en raak ze niet. Vervolgens schieten ze wel terug op ons.... Zeker bij de Russische mappen.
  • Floating supply drops, hiermee verlies je gewoon matches
  • Map rotation

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKnight
Update van Team 17 op Twitch op vandaag:

The Team17 folks are livestreaming Hell Let Loose today!
🕓 Catch them at 4pm UK | 11 am ET
Let's see how they fare in tactical warfare...
📺 https://www.twitch.tv/team17

[ Voor 3% gewijzigd door McKnight op 22-06-2022 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
McKnight schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 16:23:
Update van Team 17 op Twitch op vandaag:

The Team17 folks are livestreaming Hell Let Loose today!
🕓 Catch them at 4pm UK | 11 am ET
Let's see how they fare in tactical warfare...
📺 https://www.twitch.tv/team17
Beter tijd stoppen in shit fixen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McKnight
Ik heb niet alles geluisterd, paar opvallende punten die genoemd werden.
- Meest bekende bugs zijn bekend en wordt aan gewerkt. Maar kost tijd, en er is gewoon weinig personeel.
- Op korte termijn wordt een nieuwe Patch voor PC aangekondigd. Die van console volgt later dit jaar, maar met deze console patch gaan console en pc gelijk lopen. Updates komen uit als ze werken.
- Er werken 20 mensen aan de PC versie van HLL, en 10 mensen aan de console versie. Er staan vacatures uit, ze hebben gewoon meer mensen nodig. TEAM17 realiseert dit.
- Zoals het er naar uit ziet komen de Britten dit jaar.
- Het is aannemelijk dat de XP klassen een level verhoging krijgen (geen tijdslijn)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKnight
Via Hell Let Loose Facebook:
❕ Console Update 1 – Quality of Life Patch
We hope you’ve been immersed and captivated in a fresh experience with the new Soviet content!
We’re currently working through fixes and adjustments based on your feedback over the past month – thank you for taking the time to detail bugs and provide such comprehensive reports; it’s incredibly valuable to us.
We don’t have a date – yet, but we just want to assure you that a patch is coming!
We’ll update you when we can. Thanks again!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Ja, mooi dat ze na twee maanden zien dat er bugs zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:48
Op PC moet ik zeggen dat ik eigenlijk amper tegen problemen aanloop.
Behalve dat er wat meer mensen zitten te ouwehoeren nu de game op sommige plekken goedkoop te krijgen is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stef.NL
Update 12 'Falling Dark' komt aanstaande dinsdag 19 juli uit voor PC. Remagen en night maps here we go :9~

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/xliklbypnpb91.jpg

Als het goed is krijgt de consoleversie binnen 1 week ook een quality of life patch waarmee hopelijk de grootste issues van na de laatste update worden verholpen. Zie voor meer info hierover: https://www.reddit.com/r/...lity_of_life_patch_notes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:38
Heb 1x even snel gespeeld, vond het wel wat hebben die nacht map. Was Foy, normaal niet mn favo map, maar dit was best tocf.
Ik zat wel op een map waar 64 spelers konden spelen, is dat nieuw?

En ik dacht iets geelzen te hebben met een flaregun ofzo. Die kon ik nog niet zo snel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddede
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 03-01 21:05
Night maps zijn idd top, servers met 64 man bestaat al langer, zijn goedkoper om te hosten. Flaregun ontgrendel je met spotter scout (lvl 3) loadout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddede
ProfaNe schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 10:03:
[...]

Gisteravond op de volle DLL server gespeeld, was goed gezellig _/-\o_
Jup, er zijn gewoon een hoop Nederlands hll spelers, dus het is gewoon gaaf dat we eindelijk een community en server hebben. Er zitten ondertussen ook een hoop mensen in de discord, is ook top voor communicatie en info over wanneer mensen online gaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aldo-
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 28-07-2022
hiddede schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 11:09:
[...]

Jup, er zijn gewoon een hoop Nederlands hll spelers, dus het is gewoon gaaf dat we eindelijk een community en server hebben. Er zitten ondertussen ook een hoop mensen in de discord, is ook top voor communicatie en info over wanneer mensen online gaan!
Om eerlijk te zijn er zijn aardig wat nederlandse communities het is niet als of je de enige bent :>

deze groepen mogen ook wel is aangekaart worden
FS.NL - 100+ leden
S-45 - 100+ leden
NL/BE - geen indicatie van hoeveel leden
PBS/WTH/1AD - heb je ook een hele nederlandse community in zitten. Waarbij PBS en 1AD de eigenaren ook nederlands zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddede
Ik ben niet de oprichter. Ik sprak als we als lid van de community.
Wel de enige actieve server, er is 1 andere server die altijd leeg is, wij seeden om 3 uur zodat die vol zit..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik vibd het jammer dat er geen mogelijkheid is om op de console voor een server te kiezen. Of is dit si ds kort wel mogelijk. Verder neemt dit niet weg dat de game nog niet crossplay is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Gisteravond paar potjes PS5 gespeeld, speelt wel weer redelijk na de laatste patches. Nog geen server browser :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:29
Vorig jaar dit spel in een gratis weekend gespeeld en vond er weinig aan. "Run and die" simulator. Dit weekend nog een keer geprobeerd en nu wel verslaafd geraakt. Het lijkt er op dat ik nu voornamelijk servers vind waar voldoende spawnpoint gemaakt wordt en er echt samenwerking was. Dan is het wel echt een heel leuk spel en irriteert het feit dat je soms 10x binnen een paar minuten dood gaat ook totaal niet. De potjes zijn lekker lang en de voldoening van een mooi plekje vinden met je machinegeweer of na 10 minuten geduld en flanken een tank uitschakelen met je bazooka is echt fantastisch.

Derhalve nu wel gekocht. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _ribbel_
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-01-2024
Aldo- schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 18:28:
[...]

Om eerlijk te zijn er zijn aardig wat nederlandse communities het is niet als of je de enige bent :>

deze groepen mogen ook wel is aangekaart worden
FS.NL - 100+ leden
S-45 - 100+ leden
NL/BE - geen indicatie van hoeveel leden
PBS/WTH/1AD - heb je ook een hele nederlandse community in zitten. Waarbij PBS en 1AD de eigenaren ook nederlands zijn
WTH opgericht door een Nederlander. 1 van de eigenaren is Nederlander, en dat ben ik, zei de gek... ;)
We hebben inderdaad een hele hoop NL spelers.
Eigenaar PBS is Belg.

https://wthgaming.eu | Hell Let Loose Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldo-
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 28-07-2022
_ribbel_ schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 10:45:
[...]

WTH opgericht door een Nederlander. 1 van de eigenaren is Nederlander, en dat ben ik, zei de gek... ;)
We hebben inderdaad een hele hoop NL spelers.
Eigenaar PBS is Belg.
Kijk dat is nice

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaVeteran
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 08-05-2023

DaVeteran

Discord.io/HLLNL

Dit soort reacties zijn onwenselijk, zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 88% gewijzigd door Bart ® op 29-07-2022 13:45 ]

HLL NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddede
Dit soort reacties zijn onwenselijk, zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 86% gewijzigd door Bart ® op 29-07-2022 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Druk maken om een servertje, man man :D
Hoe werkt het precies op de consoles? Hoe join je dan een game, discord integratie is er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:31
Sleeon schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 11:30:
Druk maken om een servertje, man man :D
Hoe werkt het precies op de consoles? Hoe join je dan een game, discord integratie is er niet?
Op de Xbox is er nu Discord integratie. :)
Voorlopig enkel voor Insiders maar ze rollen het snel uit binnen de Insider levels dus de publieke release zal ook binnen afzienbare tijd zijn.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Rivanov schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 12:11:
[...]

Voorlopig enkel voor Insiders maar ze rollen het snel uit binnen de Insider levels dus de publieke release zal ook binnen afzienbare tijd zijn.
Console spelers kunnen toch nog niet met PC spelers samen spelen. Je kan natuurlijk wel via de discord afspraken maken om samen te spelen (Console spelers onderling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Rivanov schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 12:11:
[...]

Nice, zelf alleen een PS5 ;(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:08

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Linkjes naar allerlei discordservers zijn niet toegestaan. Daar hoeft dus ook geen enkele discussie over gevoerd te worden hier. Vanaf nu dus weer ontopic.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-07 08:50
Gisteren dit spel gekocht en ik vermaak mij er prima mee, veel te leren natuurlijk. Vandaag op de arty bezig en er komt een verzoek binnen van hoger af om iets te beschieten, ik schiet erop en vervolgens zie ik zo 3 blauwe puntjes op de map er naartoe lopen…team kill en meteen een kick van de server. Hoe kan ik dat voorkomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hiddede
R3m3d7 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:59:
Gisteren dit spel gekocht en ik vermaak mij er prima mee, veel te leren natuurlijk. Vandaag op de arty bezig en er komt een verzoek binnen van hoger af om iets te beschieten, ik schiet erop en vervolgens zie ik zo 3 blauwe puntjes op de map er naartoe lopen…team kill en meteen een kick van de server. Hoe kan ik dat voorkomen?
Slaat nergens op dat je gekickt wordt van de server, maar je kan het altijd in char zetten of doorgeven in de command voice chat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaVeteran

DaVeteran

Discord.io/HLLNL

Hoe kan je dit voorkomen antwoord hierop is:

je hebt de arty calculator app https://www.hell-let-loose-calculator.com/ hiermee schiet je pinpoint op wat jij gemarkt hebt. Als je per ongeluk een teamkill maakt even in de chat aangeven dat het per ongeluk was meeste admins lezen de logs door als ze een report krijgen van Teamkill

Als je verder nog vragen hebt over bepaalde dingen in Hel Let Loose stel ze graag ;)

HLL NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 26-06 13:59

Xymox

Determinism rulez !

Ik gebruik de Android app "HLL Artillery Calculator" op mijn telefoon. Werkt handiger om de telefoon naast mijn toetsenbord te hebben liggen, hoef je niet te schakelen tussen een browser en de game.

Let op de vertraging bij schieten van granaten, deze komen pas na 20-30 seconden aan.
Dus goed naar de map kijken of er friendly spelers richting de plek lopen die je wilt bestoken en goed inschatten of in de vertragingstijd deze spelers niet op die plek aangekomen zijn.

De granaten vallen ook niet precies op de plek waar je schiet. Er zit een random afwijking in. Dus mikken op een plek waar in de buurt eigen spelers zitten is "gevaarlijk".

Het beste is samen te werken met squads or de commander die je exacte artillery doelen geven met icons op de map. Het random in het wilde weg schieten is vaak niet effectief.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVeteran

DaVeteran

Discord.io/HLLNL

Xymox schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:31:
Ik gebruik de Android app "HLL Artillery Calculator" op mijn telefoon. Werkt handiger om de telefoon naast mijn toetsenbord te hebben liggen, hoef je niet te schakelen tussen een browser en de game.

Let op de vertraging bij schieten van granaten, deze komen pas na 20-30 seconden aan.
Dus goed naar de map kijken of er friendly spelers richting de plek lopen die je wilt bestoken en goed inschatten of in de vertragingstijd deze spelers niet op die plek aangekomen zijn.

De granaten vallen ook niet precies op de plek waar je schiet. Er zit een random afwijking in. Dus mikken op een plek waar in de buurt eigen spelers zitten is "gevaarlijk".

Het beste is samen te werken met squads or de commander die je exacte artillery doelen geven met icons op de map. Het random in het wilde weg schieten is vaak niet effectief.
Klinkt miss raar maar deze app is niet super accuraat wij hebben dit is getest je komt ongeveer 3 tikjes te kort om hem accuraat te hebben, hierbij ligt het er ook aan op welke gun je zit

HLL NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

DaVeteran schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 11:03:
[...]

Klinkt miss raar maar deze app is niet super accuraat wij hebben dit is getest je komt ongeveer 3 tikjes te kort om hem accuraat te hebben, hierbij ligt het er ook aan op welke gun je zit
Speel zelf op de ps5 en heb de app ook gebruikt. Nadeel van de Arty is dat je niet ziet waar je bommen landen.
Heb ook het idee dat de bommen vaak niet landen waar je mikte. Volgende keer nog een proberen met de website erbij. Misschien is die wat accurater.

Wat ik meestal doe is aan 'hogerhand" vragen waar ze Arty willen hebben en dat ze dit aangeven dmv icoontjes. Vaak gebeurd dit. Maar vaak is er ook niet veel actief.

Leuke aan de arty is dat je vaak meer dan 100 kills haalt in een potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVeteran

DaVeteran

Discord.io/HLLNL

Oxigeon schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 16:08:
[...]

Speel zelf op de ps5 en heb de app ook gebruikt. Nadeel van de Arty is dat je niet ziet waar je bommen landen.
Heb ook het idee dat de bommen vaak niet landen waar je mikte. Volgende keer nog een proberen met de website erbij. Misschien is die wat accurater.

Wat ik meestal doe is aan 'hogerhand" vragen waar ze Arty willen hebben en dat ze dit aangeven dmv icoontjes. Vaak gebeurd dit. Maar vaak is er ook niet veel actief.

Leuke aan de arty is dat je vaak meer dan 100 kills haalt in een potje.
Klopt idd miss raak je met sommige shells gehele groepen als ze op een punt vast zitten of op een garry dat is nog het leukste

Als je het is leuk lijkt zou ik het is vanaf onze server kunnen laten zien met behulp van een stream, Ik zou eventueel ook nog tips kunnen geven waar je op kan letten zodat je niet op ander mans markers hoeft te wachten als je hier voor open staat :*)

HLL NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McKnight
Console: Sinds de laatste update erger ik me meer en meer kapot aan het feit dat zelfs op korte afstanden machineguns zowat nutteloos zijn geworden. Te vaak maak ik mee dat vier kogels op de torso binnen 50 meter niet voldoende is en ik met 1 geweerkogel in een keer dood ben.
Mensen met wie ik veel speel ervaren dit ook. Nog meer mensen hier ook deze beleving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Misschien even op reddit kijken, daar is best wel een community geloof ik.

Op PC heb ik het idee dat het schakelen in de tanks kutter is geworden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchLetLoose
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 07-10-2024
Als het een groter aantal teamkills was ben je waarschijnlijk automatisch gekicked door de server.
Als een admin je er voor gekicked heeft, zou ik voortaan gewoon een andere server op zoeken om in te spelen. :9
In sommige servers wordt je echt om de kleinste dingetjes gekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekwous
  • Laatst online: 24-08-2022
Het was weer gezellig gister avond in de Dutch Let Loose server! Ik kom vanavond weer een paar potjes mee knallen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchLetLoose
Koekwous schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 19:51:
Het was weer gezellig gister avond in de Dutch Let Loose server! Ik kom vanavond weer een paar potjes mee knallen
Leuk om te horen :)
En wellicht tot vanavond

Hopelijk binnenkort de Operation Market Garden map's met de British Forces, dan zetten we die non stop in de map rotatie hehe ;)
Nederlandser wordt het niet

• invine
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-07 11:40
Geen idee dat er een NL HLL server was, vanavond maar even bezoeken :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchLetLoose
Dit soort reacties zijn ongewenst. Lees ook Het algemeen beleid #verbodenspam even door.

[ Voor 115% gewijzigd door Bart ® op 13-09-2022 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKnight
De laatste tijd zijn er een paar negatieve ontwikkelingen op console, zowat iedere volle server kreeg last van rubberbanding bij de voertuigen.
En het andere, ergere, veel trollende spelers. Gisteren bijvoorbeeld had ik commander lazy en die reed zijn voertuig naar de hoek van de map en deed helemaal niets behalve rondjes draaien zodat hij niet gekicked werd vanwege inactiviteit. En het frustrerende is dat je er niets tegen kan doen op console. Zo worden 99 spelers, aan beide kanten, geconfronteerd met het kinderachtige gedoe van één persoon.
Helaas nog nergens iets gelezen van de ontwikkelaar over een oplossing hiervoor die naar console komt.

Ik moest het even van me afschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graft
McKnight schreef op maandag 5 september 2022 @ 09:59:
De laatste tijd zijn er een paar negatieve ontwikkelingen op console, zowat iedere volle server kreeg last van rubberbanding bij de voertuigen.
En het andere, ergere, veel trollende spelers. Gisteren bijvoorbeeld had ik commander lazy en die reed zijn voertuig naar de hoek van de map en deed helemaal niets behalve rondjes draaien zodat hij niet gekicked werd vanwege inactiviteit. En het frustrerende is dat je er niets tegen kan doen op console. Zo worden 99 spelers, aan beide kanten, geconfronteerd met het kinderachtige gedoe van één persoon.
Helaas nog nergens iets gelezen van de ontwikkelaar over een oplossing hiervoor die naar console komt.

Ik moest het even van me afschrijven.
Aah, sad to hear..

Ik wil t binnenkort graag weer eens oppakken op console. Vraag, nu ben ik shooters zoals Halo & CoD gewend, en daar verloopt het aimen heel erg smooth. Bij HLL heb ik echt het gevoel dat ik niet heel precies kan aimen..het verloopt heel schokkerig. Hierdoor is het echt lastig om mensen te tracken.

Ik heb gezocht op reddit etc. destijds, maar ervaring jullie hetzelfde probleem? En op wat voor settings speel de console spelers hier? Ik speel met een Elite 2 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKnight
Graft schreef op maandag 5 september 2022 @ 10:31:
[...]

Aah, sad to hear..

Ik wil t binnenkort graag weer eens oppakken op console. Vraag, nu ben ik shooters zoals Halo & CoD gewend, en daar verloopt het aimen heel erg smooth. Bij HLL heb ik echt het gevoel dat ik niet heel precies kan aimen..het verloopt heel schokkerig. Hierdoor is het echt lastig om mensen te tracken.

Ik heb gezocht op reddit etc. destijds, maar ervaring jullie hetzelfde probleem? En op wat voor settings speel de console spelers hier? Ik speel met een Elite 2 controller.
Dit komt me niet bekend voor. Wel dat er wat 'mis' is met hitboxes als je schiet met MP40 / Thompson etc. Ik speel regelmatig met een vriend die zweert op de KAR98 en gemiddeld 40 kills haalt.
Ik zou zeggen, probeer het eens uit op lege en volle servers en kijk of je verschil ziet. Overigens is het vergelijken met mainstream shooters zoals HALO en CoD niet toepasbaar op HLL. Het is gewoon een totaal andere soort FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

McKnight schreef op maandag 5 september 2022 @ 09:59:

En het andere, ergere, veel trollende spelers.
Dit merk ik ook wel. Aan de andere leeft het nog wel (wat ik zo hoor over bijvoorbeeld Post Scriptum is dat het een gave game is maar een kleine playerbase, dat is ook kut...), dus ik hoop vooral dat trollers afhaken en nieuwe spelers leren hoe het wel moet.

• DutchLetLoose
Dit was gisteren onwenselijk, dus dat is het vandaag nog steeds.

[ Voor 93% gewijzigd door Bart ® op 14-09-2022 15:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reviewguy
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 28-04 12:37
Valt niet op dat iemand zeer nodig zn stempel moet zetten en dat je z'n server moet joinen voor mij al een reden om niet te joinen :F

Goed gehandeld moderator de chat blijft zo netjes voor de mensen die wel nuttige dingen hebben om te plaatsen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:08

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik heb de betreffende server toegevoegd aan het lijstje in de OP. Dan kan iedereen die dat wil, er gebruik van maken, maar zit het verder niet in de weg hier in de reacties. Kunnen we nu weer ontopic :).

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
reviewguy schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:42:
Valt niet op dat iemand zeer nodig zn stempel moet zetten en dat je z'n server moet joinen voor mij al een reden om niet te joinen :F

Goed gehandeld moderator de chat blijft zo netjes voor de mensen die wel nuttige dingen hebben om te plaatsen!
Uw gemis, ik vind het fijn dat er een server is waar je met een hoop Nederlanders bent en communicatie eigenlijk altijd goed loopt!
Niks zo irritant om dergelijke servers at random te vinden, sta je 15 min in een wachtrij om daarna ineens gekicked te worden (omdat je niet frans bent ofzo) of in een squad te komen waar niemand een mic heeft.... en opnieuw een wachtrij in.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reviewguy
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 28-04 12:37
kneusteun schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 08:40:
[...]

Uw gemis, ik vind het fijn dat er een server is waar je met een hoop Nederlanders bent en communicatie eigenlijk altijd goed loopt!
Niks zo irritant om dergelijke servers at random te vinden, sta je 15 min in een wachtrij om daarna ineens gekicked te worden (omdat je niet frans bent ofzo) of in een squad te komen waar niemand een mic heeft.... en opnieuw een wachtrij in.. :(
Nou gewoon een legere server joinen en er zijn helemaal niet zoveel ....... only servers dus dat is gewoon luiheid van jou kant dat je geen andere servers wilt in gaan. En een squad die niet praat kom je wel op elke server tegen.

En ik had het over het gespam om een server te joinen kijk al paar weken de chat en vaak zie je de zelfde spam van een groep voorbij komen het is toch gwn een forum een geen recruitment pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalnilson
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20:29
Toch voor mij een van de beste shooters van de laatste jaren... Heb een hoop favoriete servers en refresh en join altijd de laagste in aantal spelers. kurks carentan Foy zijn echt zalig mappen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McKnight
Goed nieuws voor onze console spelers, de update komt vandaag.
Update 2 | Falling Dark – releases Wednesday, September 21st!

🌙 Night Maps including Remagen
📍 New Omaha Map Variants
☄️ Flare Guns
🫡 New Commander Abilities
& much more!

Tomorrow you venture into the dark abyss. Be vigilant. Be ruthless.

Update 2 deploys at 2pm BST and includes a limited map rotation for a few weeks to ensure new maps are more accessible through matchmaking.

Patch notes to follow.
Eindelijk krijgen we een nieuwe map, Remagen. Ik hoop alleen niet dat ze net zo slordig zijn afgewerkt als Kursk en Stalingrad. Ook komt als het goed is mijn geliefde Panther weer terug en deze zou opnieuw 3D gemodelleerd zijn als zware tank (tegenstander van Jumbo 75").
Ook nachtmappen geven een leuke dynamiek als ik zo op YouTube de pc versie bekijk. Ik ben ook benieuwd of precision strike ability voor commanders de lage of de hoge kosten krijgt.

Ik ben blij dat ze energie in nieuwe content blijven steken maar helaas (nog) geen nieuws over quality of life updates. Zoals server browser, bugs in menu opties, wapen damage die te arcade is geworden, communicatie die de laatste speelt weer opspeelt en nog steeds rubberbanding. Drawing distance is gewoon te laag op sommige maps.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ik moet zeggen dat ik de leukste potjes op Amerikaanse servers speel. Op een één of andere manier zijn die Amerikanen toch veel meer bezig met squad talk.

Ik speel bijna altijd de MG. Wat me wel enorm irriteert is de bipod die op verschillende locaties bugged en je in de lucht kijkt, of niet vrij kunt bewegen waarna je het opnieuw moet proberen, en nog een keer.. wat je uiteraard moet betalen met gekilled worden. Frustrerend.

Misschien nog een gekke vraag zo in dit topic, is er heeeeeel misschien iemand hier die dit spelletje speelt via Parallels op een M1 / M2 Mac, of via Nvidia Now op een Mac? En zoja.. hoe is je ervaring?

[ Voor 27% gewijzigd door RoyK op 21-09-2022 10:18 ]

• Tom
  • Niet online

Tom

Console update gister even een uurtje geprobeerd, maar liep al snel tegen een bug dat m'n driehoekje niet meer werkte en ik niet kon communiceren (even daarvoor nog wel; het hield er op een gegeven moment mee op). Naar het menu gaan of dood gaan hielp niet.

• Sleeon
Tom schreef op donderdag 22 september 2022 @ 12:58:
Console update gister even een uurtje geprobeerd, maar liep al snel tegen een bug dat m'n driehoekje niet meer werkte en ik niet kon communiceren (even daarvoor nog wel; het hield er op een gegeven moment mee op). Naar het menu gaan of dood gaan hielp niet.
Het zal eens niet ^^

• McKnight
Tom schreef op donderdag 22 september 2022 @ 12:58:
liep ik ook tegenaan. meerdere mensen zag ik op sociale media. En sommigen ook totaal weer niet.

• Sleeon
McKnight schreef op donderdag 22 september 2022 @ 14:31:
[...]

liep ik ook tegenaan. meerdere mensen zag ik op sociale media. En sommigen ook totaal weer niet.
Hoe de fuck kunnen ze dit steeds over het hoofd zien :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:15
Zojuist mijn eerste game als commander gespeeld, in relatief korte tijd op Remagen de vijand volledig verslagen _/-\o_

het is wel even 'spannend' om te starten als commander, maar het is eigenlijk vrij duidelijk en eenvoudig.Het helpt enorm als je officers meedenken en meewerken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ghJtxGbhvzdHJtrzKThp7OWEASE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8ExFotL3YmZw1CzKmHB5yvsJ.jpg?f=fotoalbum_large

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Jadero schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 18:07:
Zojuist mijn eerste game als commander gespeeld, in relatief korte tijd op Remagen de vijand volledig verslagen _/-\o_

het is wel even 'spannend' om te starten als commander, maar het is eigenlijk vrij duidelijk en eenvoudig.Het helpt enorm als je officers meedenken en meewerken.

[Afbeelding]
Indien er gecommuniceerd wordt heb je de game al voor 75% gewonnen. Heb vaak in potjes gezeten waar er onderling tussen de squads ruzie is. Of totaal geen communicatie is. Dan ben je bij voorbaat al zo goed als verloren.

Vaak kan een commander dit wel aansturen. Maar dan moet je geen commander hebben die pas 2 uur in de game zit.

Top prestatie dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLetLoose
Sleeon schreef op donderdag 22 september 2022 @ 15:58:
[...]

Hoe de fuck kunnen ze dit steeds over het hoofd zien :D
Op de PC is het al tijden het zelfde helaas.
Continue VOIP bugs enz. waar door je niet meer kan communiceren.
Helaas is er met de vorige update geen verandering in gekomen, hopelijk met update 13 dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
Op pc nog nooit gehad.
Enige sinds 12 is de render distance die soms bugged.
Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste

Let op:
Superleuke en handige Gids voor nieuwe spelers:
- Reddit link (afbeeldingen)
- PDF Download (via Mega)