[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 102 Laatste
Acties:
  • 178.513 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:59

FreakNL

Well do ya punk?

@Gonadan , dan wordt je voor Sparta :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
FreakNL schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:55:
[...]
Ik zet er niet voor niets IMHO bij
Als je dat niet fatsoenlijk kunt onderbouwen dan blijft het niet meer dan jouw (bekrompen) mening.
[edit]Ninja-edit!

[ Voor 4% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-10-2017 18:59 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 13:59

FreakNL

Well do ya punk?

Okay prima. Ik kan het inderdaad ook niet verder onderbouwen dan dat het mijn mening is, geen vaststaand feit (gelukkig niet)...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:23

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
OPSLAGHOND schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:58:
Als je dat niet fatsoenlijk kunt onderbouwen dan blijft het niet meer dan jouw (bekrompen) mening.
[edit]Ninja-edit!
Onderbouwing is vrij simpel. Zodra iemand voor een grote club is die verder ligt dan de lokale club uit dezelfde competitie wordt diegene direct als successupporter gezien.

In bepaalde gevallen is dat ook echt wel zo, maar de redenatie is veel te simpel. Het is niet meer dan een extra argument om je lekker tegen de grote clubs te kunnen afzetten. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreakNL schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:34:
[...]

Geen medelijden. Ik ben heel erg van het “Support your local team” en als je 160km rijdt zitten er vast clubs dichterbij.

/dusclaimer
Behalve als je wel uit (de buurt van) Amsterdam komt en op latere leeftijd verhuist bent. Maar anders snap ik er niks van. Bredanaars die voor Feyenoord zijn, Tilburgers die voor PSV zijn; Ik kan er niet bij.... IMHO...
Nou ik ben niet geboren en getogen in Amsterdam en omgeving maar mijn eerste echte aanraking met voetbal is wel dat Ajax hier vroeger elke zomer op trainingskamp kwam. Toen had ik nog nooit van de clubs in de buurt gehoord maar wel van de de goede jaren bij Ajax en dat is gewoon langzaam gegroeid.
Gonadan schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:08:
[...]

Onderbouwing is vrij simpel. Zodra iemand voor een grote club is die verder ligt dan de lokale club uit dezelfde competitie wordt diegene direct als successupporter gezien.

In bepaalde gevallen is dat ook echt wel zo, maar de redenatie is veel te simpel. Het is niet meer dan een extra argument om je lekker tegen de grote clubs te kunnen afzetten. ;)
Ben nu zelf meer als 20 jaar supporter van Ajax dus echt een succes supporter kun je mij niet meer noemen :>

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2017 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 12:59
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:54:
[...]
Maar dat deed Feyenoord in grote delen van het vorige seizoen ook niet met Toornstra als valse rechtsbuiten.
Het was wel 433 qua veldbezetting, noem het 4231. De buitenste man in een 442 met ruit is echt een hele andere positie. De flank ligt daar echt aan beide kanten open.
Gonadan schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:56:
[...]
Of een Rotterdammer die zoveel hooligan gedrag om zich heen ziet de hij daar niets mee te maken wil hebben?
Topclubs zonder hooligans bestaan niet dus dan kan hij of zij beter een andere sport zoeken :)
Voetbal is niet iets van afkomst.
Deels toch wel. Je wordt zelden supporter van een club omdat het voetbal je aanspreekt. Dat beweren sommigen wellicht wel maar dan houden ze zichzelf voor de gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ankona schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 17:47:
Competitie is klaar. Leuk meedoen en spelers ontwikkelen. Maar de kaarten zetten op de beker. Die prijs is nog haalbaar (al zijn we net begonnen) en is en blijft de kortste weg naar europa.
Hoeveel punten stond Ajax vorig seizoen op een gegeven moment achter ons? Zelfde aantal als wij achter PSV nu ongeveer? Uiteindelijk werd het pas in speelronde 34 beslist.

Ik verwacht niet dat Feyenoord dit jaar kampioen zal worden, maar laten we hopen dat ze niet te snel afhaken. Zal snel verbetering in het spel moeten komen. Wellicht eerst eens beginnen 2 wedstrijden op rij met dezelfde 11 te spelen ipv continue wisselingen toepassen omdat er weer iemand geblesseerd is. :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:29
Mooie uitslag vanmiddag. Hoogtepunt was het “hondstrouwe” publiek dat de Kuip vroegtijdig verliet en amper te horen was :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
Ach onzin discussie. Een successupporter is iemand die elke paar jaar voor een andere club is. Een successupporter was vorig seizoen voor Feyenoord, nu voor PSV etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Man man man bij de NOS Jan Roelfs. Willen ze Luuk de Jong een elleboogstoot aanpraten terwijl er helemaal geen zwaai is en die speler van Heracles simpelweg het luchtduel niet aan gaat. Rot toch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:14:
[...]

Het was wel 433 qua veldbezetting, noem het 4231. De buitenste man in een 442 met ruit is echt een hele andere positie. De flank ligt daar echt aan beide kanten open.
Je ziet dat het middenveld van Feyenoord nu al wedstrijden lang overlopen wordt door tegenstanders. Komt door het niet goed mee verdedigen van de buitenspelers. Toornstra en Elia deden dat vorig seizoen vele malen beter.

Van Bronckhorst moet het echt anders neer gaan zetten of Feyenoord loopt nog vele malen meer puntenverlies op, zowel nationaal als Europees. Terwijl dat in mijn ogen niet nodig is, ook niet met deze spelers die niet geblesseerd zijn.

Zoals ik al stelde, Jones | Haps, St. Juste, Geertruida, Nieuwkoop | El Ahmadi, Larsson/Berghuis, De Vilhena | Amrabat, Jorgensen, Toornstra.

Daarmee heb je een opstelling die verdraaid lastig te bespelen is door welke tegenstander dan ook. Wie op te pakken is verdraaid lastig voor zowel de verdedigers als de middenvelder van de tegenstanders.

Nu deed Ajax wat Feyenoord in dat geval had kunnen doen, overtalsituaties creëren. Gelijk Shaktar dat ook reeds deed.

Hoog tijd dat van Bronckhorst lering gaat trekken uit zijn opstellingen waarmee hij veel punten verspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:14:
Topclubs zonder hooligans bestaan niet dus dan kan hij of zij beter een andere sport zoeken :)
True story. Ik zou dat top zelfs willen weg laten. :P
Deels toch wel. Je wordt zelden supporter van een club omdat het voetbal je aanspreekt. Dat beweren sommigen wellicht wel maar dan houden ze zichzelf voor de gek :)
Volgens mij zie je dat met name bij gezinnen waar voetbal een belangrijk onderdeel van het leven is, je hebt dan feitelijk ook niet veel keuze. Gelukkig is dat niet de meerderheid in Nederland. ;)

Overigens is dat laatste juist waarom er zoveel Ajacieden zijn. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@Verwijderd
Wedstrijden tegen Shaktar of Man City vergen een andere benadering dan die tegen NAC of PEC.

En nogmaals: linkshalf in een 442 met ruit is iets heel anders dan hangend linksbuiten. In het eerste geval kom je bij verrassing op de flank die open ligt. In het tweede geval sta je al op die flank maar heb je vrijheid.

Natuurlijk kun je anders spelen maar dan moet je ook echt anders spelen en dat is iets anders dan twee middenvelders op de flanken zetten. En die switch maak je niet in zo'n topper.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JST94
ephymerous schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:22:
Mooie uitslag vanmiddag. Hoogtepunt was het “hondstrouwe” publiek dat de Kuip vroegtijdig verliet en amper te horen was :)
Ze verlieten de Kuip niet eerder dan normaal, de meeste mensen gingen namelijk in de 88e minuut weg. Normaal tijdstip. Ik zou mezelf pas zorgen gaan maken wanneer ze bij Feyenoord een opkomstplicht zouden instellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:36:
@Verwijderd
Wedstrijden tegen Shaktar of Man City vergen een andere benadering dan die tegen NAC of PEC.

En nogmaals: linkshalf in een 442 met ruit is iets heel anders dan hangend linksbuiten. In het eerste geval kom je bij verrassing op de flank die open ligt. In het tweede geval sta je al op die flank maar heb je vrijheid.

Natuurlijk kun je anders spelen maar dan moet je ook echt anders spelen en dat is iets anders dan twee middenvelders op de flanken zetten. En die switch maak je niet in zo'n topper.
Met 'twee middenvelders op de flanken' sluit je perfect aan op het statische denken van van Bronckhorst. Betreffende twee speelden hun beste voetbal als valse buitenspelers. Lijkt mij dat je als trainer er naar streeft het maximale uit de spelers te halen die je ter beschikking hebt. Vasthouden aan rollen van spelers is dan niet zo relevant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
@Verwijderd
Amrabat was bij Utrecht helemaal geen valse buitenspeler. Je miskent nu echt de grote verschil in de manier van spelen tussen in dit geval Utrecht en Feyenoord. Je redeneert in de simplistische denkwijze die het Nederlandse voetbal tegenwoordig zo kenmerkt.

Eén hangende buitenspeler geeft al een hele andere dynamiek aan je elftal, laat staan twee. Dat is echt een verandering in de manier van spelen. Je middenveld wordt sterker maar je mist een vast aanspeelpunt daar. Je moet op een hele andere manier druk zetten.

Het is ook een vreemde redenatie: de buitenspelers verdedigen niet mee dus kappen we er mee. Alsof Ajax en PSV geen buitenspelers hebben. Die hebben het verdedigend toch ook voor elkaar. En buiten Lozano zijn hun aanvallers echt niet beter.

Je had in deze wedstrijd prima, zonder experimenten, één buitenspeler kunnen offeren en dan Berghuis bijvoorbeeld laten staan. Dat is notabene de speler die nog wel eens scoort de laatste tijd.

Edit :
Ik ben niet tegen het zonder buitenspelers spelen maar Feyenoord heeft drie voor de eredivisie prima buitenspelers. Zonde om die niet te gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 22-10-2017 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 08:31

OMX2000

By any means necessary...

JST94 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:18:
[...]

Hoeveel punten stond Ajax vorig seizoen op een gegeven moment achter ons? Zelfde aantal als wij achter PSV nu ongeveer? Uiteindelijk werd het pas in speelronde 34 beslist.

Ik verwacht niet dat Feyenoord dit jaar kampioen zal worden, maar laten we hopen dat ze niet te snel afhaken. Zal snel verbetering in het spel moeten komen. Wellicht eerst eens beginnen 2 wedstrijden op rij met dezelfde 11 te spelen ipv continue wisselingen toepassen omdat er weer iemand geblesseerd is. :z
Er is weinig over te zeggen. Maarrr PSV en zelfs Ajax loopt nu beter. Die twee hebben ook nog eens beter materiaal op de mat rondlopen. Maarrr het Feyenoord elftal is wel hecht en kan echt wel heel goed spelen. Het heeft echter dit seizoen een paar goede tegenvallers te verduren gehad. Botteghin en van der Heijden hadden niet alleen verdedigend toegevoegde waarde maar hebben ook vaak aan de basis gestaan van geslaagde aanvallen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
OMX2000 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:14:
[...]
Die twee hebben ook nog eens beter materiaal op de mat rondlopen.
Vind je dat? Feyenoord zou juist eens moeten kappen met die bescheidenheid want ik vind van niet. Ziyech en Lozano hebben wat extra's en Feyenoord zou een scorende middenvelder (voor de plek van Toornstra) goed kunnen gebruiken in deze selectie maar verder zie ik bij Ajax én PSV geen spelers die Feyenoord plots enorm zouden verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:48:
[...]

Dat snap ik. Maar geboren Rotterdammers die voor Ajax zijn en geboren Amsterdammers die voor Feyenoord zijn kan ik eerlijk gezegd ook niet volgen. Je groeit ergens op en krijgt door je vrienden en familie en omgeving waarin je zit toch binding met een club.

Ik ben opgegroeid in Dordrecht en dan nam mijn vader me wel eens mee naar De Kuip. Dan krijg je binding met die club. En daarnaast kun je dan prima fan zijn van, in dit geval, Dordrecht.
Kom uit Brabant maar 2 neven van me uit Amsterdam... Die hebben in m'n jeugd dermate vaak Ajax gezegd dat ik er ook voor werd. ;)
Zelfde met ons (Engelse) neefje jaren later, die hebben we ook met Ajax geïndoctrineerd. Elke keer als ie er was ging het over Ajax. Ok, hij geeft veel meer om rugby dan om voetbal maar toch is qua voetbal Ajax nog steeds z'n club
D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:23:
[...]

Vind je dat? Feyenoord zou juist eens moeten kappen met die bescheidenheid want ik vind van niet. Ziyech en Lozano hebben wat extra's en Feyenoord zou een scorende middenvelder (voor de plek van Toornstra) goed kunnen gebruiken in deze selectie maar verder zie ik bij Ajax én PSV geen spelers die Feyenoord plots enorm zouden verbeteren.
Veltman/Arian en Onana/Zoet zouden gewoon een versterking zijn voor Feyenoord.

[ Voor 22% gewijzigd door toolkist op 22-10-2017 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:36:
[...]

Veltman/Arian en Onana/Zoet zouden gewoon een versterking zijn voor Feyenoord.
Ik hoor Ajax-supporters anders genoeg klagen over Veltman. :)

Nieuwkoop is, indien fit straks, gewoon een prima vervanger voor Karsdorp. Ja, Veltman is international en is verdedigend beter maar Nieuwkoop brengt aanvallend weer meer. Het is in elk geval niet het verschil tussen wel of geen kampioen.

En vergeet niet Feyenoord Vermeer ook nog heeft dus de keeper is ook echt het probleem niet.

[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 22-10-2017 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Al zouden we de basis gecombineerd van Barca, Real en Man United hebben, dan klagen we nog ;)
Nieuwkoop heeft nog geen enkel seizoen iets kunnen laten zien, die is alleen maar geblesseerd geweest. Ik snap dus ook niet waar die verwachting over zijn presteren vandaan komt. Wie weet is hij de overtreffende trap van De Ligt qua aantal fouten.
Vermeer is derhalve lang geblesseerd geweest dat het ook maar afwachten is hoe hij terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:54:
Al zouden we de basis gecombineerd van Barca, Real en Man United hebben, dan klagen we nog ;)
Klagen over het mee verdedigen van Messi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:56

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
"Geen straf voor hele ploeg"

Dat moet je dus juist wel doen. Want als je van zulke malloten in je team hebt ben jij als teamgenoot, trainer en teamleiders ook verantwoordelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:06
Het zou de club sieren als deze 3 lui op straat gezet worden.
Het zou de knvb sieren als deze lui zich nooit meer bij een voetbalclub mogen aansluiten.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Zo wat een klote weekend. 8 punten achterstand op PSV en de beide confrontaties tegen je concurenten verloren. Achterstand is wel erg groot nu. De kracht van Gio is z'n people skills en niet z'n tactische vaardigheden. Helaas wordt dat steeds en steeds duidelijker.
Van mij mag hij wel heel snel naar een vaste basis elftal, van al die wisselingen wordt niemand blij. Wat mij trouwens mateloos irriteert. Er zijn tig blessures op de positie van de centrale verdediger. En nog wordt er geen eigen jeugd ingezet. Diks, de man die keer op keer faalt op z'n eigen positie wordt gepositioneerd waar hij niet gewend is te spelen. Onder Gio speelt de jeugd helemaal geen rol van betekenis. Terwijl de spelers die voor een beetje serieuze bedragen verkocht worden, alleen maar eigen jeugd is geweest. Nog even zo doormodderen en we zijn weer terug bij af.
Een selectie die niet mee kan en financieel blut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Fleximex schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 23:16:
[...]

"Geen straf voor hele ploeg"

Dat moet je dus juist wel doen. Want als je van zulke malloten in je team hebt ben jij als teamgenoot, trainer en teamleiders ook verantwoordelijk.
Als ik het artikel lees is er duidelijk sprake van ernstige misdragingen door enkele duidelijk aanwijsbare spelers. Tegen hun worden maatregelen genomen. Ik zie niet in waarom de club of vereniging ook opgeknoopt zou moeten worden. Wie of wat wordt daar beter van?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Russel88 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 07:52:
Er zijn wat problemen met de dubbele bezetting centraal voorin maar de selectie kan prima mee. Wel moet je inderdaad waken voor de doorstroming want Gio is daar te voorzichtig mee. Alhoewel ik kan begrijpen dat het een risico was een net zeventienjarige in te zetten in de topper. Die maakt wellicht ook net een dodelijke fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Zo wat een klote weekend. 8 punten achterstand op PSV en de beide confrontaties tegen je concurenten verloren. Achterstand is wel erg groot nu. De kracht van Gio is z'n people skills en niet z'n tactische vaardigheden. Helaas wordt dat steeds en steeds duidelijker.
Van mij mag hij wel heel snel naar een vaste basis elftal, van al die wisselingen wordt niemand blij. Wat mij trouwens mateloos irriteert. Er zijn tig blessures op de positie van de centrale verdediger. En nog wordt er geen eigen jeugd ingezet. Diks, de man die keer op keer faalt op z'n eigen positie wordt gepositioneerd waar hij niet gewend is te spelen. Onder Gio speelt de jeugd helemaal geen rol van betekenis. Terwijl de spelers die voor een beetje serieuze bedragen verkocht worden, alleen maar eigen jeugd is geweest. Nog even zo doormodderen en we zijn weer terug bij af.
PSV staat op die manier wel mooi bovenaan. Die doen ook al jaren niets met hun jeugd en modderen wat aan met huurlingen.

Enige positieve aan gisteren vond ik het om te zien hoe zwak Ajax speelde. Des te pijnlijker was het dan weer dat Feyenoord nog veel slechter was.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 16:20:
[...]

Ik als Ajax supporter iig niet want als de wedstrijd is gespeeld wil ik ook wel eens eerder weg gaan gezien ik nog 160 km moet rijden.
Kom dan gewoon niet en ga de wedstrijd op tv kijken... Het belang van eerder weg is groter dan de laatste minuten zien en spelers bedanken voor hun inzet?!
Ik snap het totaal niet. Je koop niet voor niets een (seizoens)kaart voor een wedstrijd. Geldt voor elke supporter bij elke club.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:20

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Curva schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:08:
[...]

Kom dan gewoon niet en ga de wedstrijd op tv kijken... Het belang van eerder weg is groter dan de laatste minuten zien en spelers bedanken voor hun inzet?!
Ik snap het totaal niet. Je koop niet voor niets een (seizoens)kaart voor een wedstrijd. Geldt voor elke supporter bij elke club.
Het is toch vrij aan de houder of hij eerder weggaat of niet? Mijn vader is meer dan 50 jaar Ajacied, die ging voorheen ook voor de grote drukte weg om in de metro te kunnen. Ben je dan ineens minder Ajacied of moet je dan je kaart inleveren voor een ander? In jouw ogen ben je het niet waard, ik vind dat onzin.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:29
Ankona schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:02:
[...]

PSV staat op die manier wel mooi bovenaan. Die doen ook al jaren niets met hun jeugd en modderen wat aan met huurlingen.

Enige positieve aan gisteren vond ik het om te zien hoe zwak Ajax speelde. Des te pijnlijker was het dan weer dat Feyenoord nog veel slechter was.
Zo zwak was Ajax niet, dat is weer de media hype waar je in meegaat. Ga de wedstrijd maar eens goed analyseren en dan zal je zien dat er maar een paar jongens persoonlijke fouten maken en dan lijkt het allemaal stront. Dit is echter niet het geval. Bij Ajax vielen een paar jongens door de mand en dit is al jaren bekend. Veltman (geen inzicht), Schone (handelingssnelheid) en Younes (rendement) komen tekort. Afzonderlijk geval is De Ligt met twee gruwelijke beslissingen en dat komt door de leeftijd en de immense druk van een klassieker.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Outerspace schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:13:
[...]

Het is toch vrij aan de houder of hij eerder weggaat of niet? Mijn vader is meer dan 50 jaar Ajacied, die ging voorheen ook voor de grote drukte weg om in de metro te kunnen. Ben je dan ineens minder Ajacied of moet je dan je kaart inleveren voor een ander? In jouw ogen ben je het niet waard, ik vind dat onzin.
Altijd leuk dat direct het aantal jaren Ajacied erbij vernoemd wordt, dat is totaal niet relevant. Ik vind het inderdaad respectloos richting je spelers toe. Op het moment dat de wedstrijd niet gespeeld is/spannend is, blijf je zitten (eigen belang (logisch natuurlijk je gaat voor het plezier er heen)). Maar op het moment dat de wedstrijd gespeeld is, ga je eerder weg. Terwijl de spelers net zoveel hun best deden dan de week ervoor..
Ik snap het gewoon niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 16:12
toolkist schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:54:
Nieuwkoop heeft nog geen enkel seizoen iets kunnen laten zien, die is alleen maar geblesseerd geweest. Ik snap dus ook niet waar die verwachting over zijn presteren vandaan komt. Wie weet is hij de overtreffende trap van De Ligt qua aantal fouten.
Vermeer is derhalve lang geblesseerd geweest dat het ook maar afwachten is hoe hij terug komt.
Nieuwkoop heeft meer gespeeld dan menig debutant in Oranje van de afgelopen jaren. Hij deed dat eigenlijk altijd goed. Hij moest op moeilijke momenten bij blessures van Karsdorp invallen en deed dat op zo'n manier dat de meeste mensen niet eens weten dat Karsdorp vorig seizoen veel wedstrijden mistte. Nieuwkoop en Karsdorp zijn ook vergelijkbare types dus dat is voor het team ook wel zo fijn. Daarnaast weet je als je Feyenoord een beetje volgt ook welke spelers er tegen het eerste aanhikken (dit seizoen Ambrabat en Larssen (St Juste maar die speelt inmiddels alles)) en welke wel op de bank zitten maar geen concurrentie zijn (zoals Nelom, Kramer).
Diks is de 7e keuze op die positie en ook net terug van een blessure. Natuurlijk is hij onzeker en straalt een onzekere CD af op de rest van het elftal (dat toch al gehavend is). Maar in deze situatie kan je dat Gio niet kwalijk nemen, die moet roeien met de riemen die hij heeft. Als supporter zou je Diks ook juist moeten steunen. Geertruida voor de leeuwen gooien als hij er nog niet klaar voor is kan een jong talent ook in de knop breken.

Over de jeugd kunnen we lang of kort spreken, maar de lichting die nu rond de 20 is is gewoon enorm afgeroomd voordat ze volwassen waren en Feyenoord zat niet in een positie om daar andere talenten voor te kopen zoals Ajax dat doet. Als de talenten die er wel zijn een kans kunnen krijgen zoals Knoester dan zijn ze ook nog eens geblesseerd.

Ik ben altijd erg kritisch op Gio maar ik vind niet dat je hem nu heel veel kwalijk kan nemen. Je kan hem hooguit op zn people skills verwijten dat hij de moeilijke situatie en de tegenslagen in de hoofden heeft laten kruipen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
@Ankona
PSV heeft toch Locadia, Bergwijn, Hendrix en Brenet lopen. Vergelijk dat met Feyenoord (Vilhena, Boetius) of Ajax (Veltman, vd Beek, de Ligt) en dat is niet beter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 22:15
Martinusz schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 15:42:
En weer Neres betrokken bij een doelpunt, het ziet er wellicht niet altijd goed uit, maar zijn statistieken zijn uitstekend!
Omdat hier nogal eens lichtzinnig werd gedaan over Neres, terwijl de kwaliteit er zeker wel is (alleen mensen zien wat ze willen zien), toch er nog even verder in gedoken. Zijn statistieken huidig seizoen:

Speeltijd: 392 minuten
Doelpunten: 4
Assists: 5
Totaal aantal x betrokken bij doelpunt: 9
Dat is betrokken bij een doelpunt iedere: 43 minuten
Minuten per doelpunt: 98 minuten

Vergelijk met concurrenten binnen eigen selectie:

Younes:
Speeltijd: 709 minuten
Doelpunten: 1
Assists: 1
Totaal aantal x betrokken bij doelpunt: 2
Dat is betrokken bij een doelpunt iedere: 354 minuten
Minuten per doelpunt: 709 minuten
:X

Kluivert:
Speeltijd: 347minuten
Doelpunten: 0
Totaal aantal x betrokken bij doelpunt: 1
Dat is betrokken bij een doelpunt iedere: 347 minuten
Minuten per doelpunt: 0 minuten

Kortom veruit de beste vleugelspeler bij Ajax :)

Vergelijk met door vele genoemd als beste vleugelaanvaller eredivisie:
Steven Berghuis:
Speeltijd: 642 minuten
Doelpunten: 6
Totaal aantal x betrokken bij doelpunt: 7
Dat is betrokken bij een doelpunt iedere: 91 minuten
Minuten per doelpunt: 107 minuten

Aantal speelminuten speelt mee natuurlijk, maar ik zou niet zeggen dat hij op dit moment onder doet voor Berghuis bijvoorbeeld ;) nu basis laten staan en hopelijk de lijn doortrekken!
Wat mij overigens opvalt is de klik Neres - Huntelaar, ze lijken elkaar goed te vinden en te begrijpen, die steekballetjes van Neres gaf hij vaker, maar dan werd er te weinig mee gedaan, nu worden ze ineens wel afgerond.

Gegevens via: http://www.transfermarkt.nl/

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ik zie niet vaak dat Berghuis als beste vleugelaanvaller wordt genoemd, dat is toch by far Hirving Lozano (Statistisch niet gecheckt, maar denk dat zijn cijfers iedere vleugelaanvaller overtreffen).

Ik ben het overigens oneens met het totaal aantal keer betrokken bij een doelpunt. Je telt de goals en assists bij elkaar op, maar wat als de speler een voorassist geeft? Dan ben je er toch ook bij betrokken? Of het aantal kansen wat een speler creeert? (Berghuis had vorig seizoen de meeste kansen gecreeerd bij Feyenoord, maar had maar 5 assists dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
JST94 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:18:
Ik zie niet vaak dat Berghuis als beste vleugelaanvaller wordt genoemd, dat is toch by far Hirving Lozano (Statistisch niet gecheckt, maar denk dat zijn cijfers iedere vleugelaanvaller overtreffen).

Ik ben het overigens oneens met het totaal aantal keer betrokken bij een doelpunt. Je telt de goals en assists bij elkaar op, maar wat als de speler een voorassist geeft? Dan ben je er toch ook bij betrokken? Of het aantal kansen wat een speler creeert? (Berghuis had vorig seizoen de meeste kansen gecreeerd bij Feyenoord, maar had maar 5 assists dacht ik).
Dat is wel lastig te checken natuurlijk. Al ben ik het met je eens dat de voorassist net zo, of soms zelfs belangrijk(er) is dan de 'echte' assist.

Om nog even op Neres terug te komen. Ik vind het een heerlijke speler. Hopelijk kan hij dit niveau vasthouden en alleen maar verbeteren. Zijn acties zijn wat minder voorspelbaar dan bijvoorbeeld Younes of Kluivert.
Younes liep er gisteren ook wel verloren bij. Al moet ik wel zeggen dat hij goed meeverdedigd en niet te beroerd is om een sprintje te trekken en mee te lopen met een verdediger/middenvelder in verdedigend opzicht. Daarbij vond ik Kluivert zeer matig invallen. Ook al was het net geen kwartier speeltijd, de ballen die hij kreeg, deed ie weinig mee. Zeker na zijn interview van laatst, dat hij op de positie van Younes wil spelen, had ik meer van hem verwacht.

[ Voor 18% gewijzigd door Curva op 23-10-2017 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Statistieken zeggen sowieso niet alles in het voetbal en het is wel makkelijk om ze er nu na 1 hele goede wedstrijd erbij te pakken. Dat Neres een hele goede pot speelde mag duidelijk zijn, maar kenmerkend van talenten en zeker creatieve buitenspelers is dat ze heel erg kunnen pieken maar ook zo weer terug kunnen vallen. Feyenoord speelde natuurlijk ook heel erg openhuis in een alles of niets poging op het einde, de meeste tijd zal een buitenspeler bij Ajax tegen een muur oplopen ipv ruimte krijgen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ankona schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:02:
[...]

Goh en daarom stonden er 4 in de basis bij PSV tegen Herarcles (en daarnaast vielen er ook nog 2 in);
Zoet, Brenet, Hendrix, Locadia in de basis. Mauro Júnior en Albert Gudmundsson vielen in.
En inderdaad 1 hele huurling... Van Ginkel.
Ik word echt een beetje moe van deze onzin die steeds terug blijft komen in dit topic.
Martinusz schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:05:
[...]

Omdat hier nogal eens lichtzinnig werd gedaan over Neres, terwijl de kwaliteit er zeker wel is (alleen mensen zien wat ze willen zien), toch er nog even verder in gedoken. Zijn statistieken huidig seizoen:

Speeltijd: 392 minuten
Doelpunten: 4
Assists: 5
Totaal aantal x betrokken bij doelpunt: 9
Dat is betrokken bij een doelpunt iedere: 43 minuten
Minuten per doelpunt: 98 minuten

Vergelijk met concurrenten binnen eigen selectie:

Younes:
Speeltijd: 709 minuten
Doelpunten: 1
Totaal aantal x betrokken bij doelpunt: 2
Dat is betrokken bij een doelpunt iedere: 354 minuten
Minuten per doelpunt: 709 minuten
:X

Kluivert:
Speeltijd: 347minuten
Doelpunten: 0
Totaal aantal x betrokken bij doelpunt: 1
Dat is betrokken bij een doelpunt iedere: 347 minuten
Minuten per doelpunt: 0 minuten

Kortom veruit de beste vleugelspeler bij Ajax :)

Vergelijk met door vele genoemd als beste vleugelaanvaller eredivisie:
Steven Berghuis:
Speeltijd: 642 minuten
Doelpunten: 6
Totaal aantal x betrokken bij doelpunt: 7
Dat is betrokken bij een doelpunt iedere: 91 minuten
Minuten per doelpunt: 107 minuten

Aantal speelminuten speelt mee natuurlijk, maar ik zou niet zeggen dat hij op dit moment onder doet voor Berghuis bijvoorbeeld ;) nu basis laten staan en hopelijk de lijn doortrekken!
Wat mij overigens opvalt is de klik Neres - Huntelaar, ze lijken elkaar goed te vinden en te begrijpen, die steekballetjes van Neres gaf hij vaker, maar dan werd er te weinig mee gedaan, nu worden ze ineens wel afgerond.

Gegevens via: http://www.transfermarkt.nl/
Met dit soort statistieken doet Hirving Lozano het ook niet onaardig natuurlijk:
Speeltijd: 564 minuten
Doelpunten: 7
Assists: 4
Totaal aantal x betrokken bij doelpunt: 11
Dat is betrokken bij een doelpunt iedere: 51 minuten
Minuten per doelpunt: 80 minuten

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
JST94 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:18:
maar wat als de speler een voorassist geeft? Dan ben je er toch ook bij betrokken? Of het aantal kansen wat een speler creeert? (Berghuis had vorig seizoen de meeste kansen gecreeerd bij Feyenoord, maar had maar 5 assists dacht ik).
Een voorassist...really :o
Ze moeten ergens de lijn trekken, ze kunnen niet van alle passes de statistieken bijhouden (gebeurd wel overigens, maar niet op zo'n site). Uiteindelijk zijn goals en assists het belangrijkst, daar staan vleugelaanvallers voor op het veld. Kansen zijn leuk, naast dat je er verder niks aan hebt, is het ook nog eens niet definieerbaar zodat je het goed kan meten ;)

Lozano is de koning op dit moment!
Speeltijd: 564 minuten
Doelpunten: 7
Assists: 4
Totaal aantal x betrokken bij doelpunt: 11
Dat is betrokken bij een doelpunt iedere: 51 minuten
Minuten per doelpunt: 80 minuten
ph4ge schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:29:
Statistieken zeggen sowieso niet alles in het voetbal en het is wel makkelijk om ze er nu na 1 hele goede wedstrijd erbij te pakken. Dat Neres een hele goede pot speelde mag duidelijk zijn, maar kenmerkend van talenten en zeker creatieve buitenspelers is dat ze heel erg kunnen pieken maar ook zo weer terug kunnen vallen. Feyenoord speelde natuurlijk ook heel erg openhuis in een alles of niets poging op het einde, de meeste tijd zal een buitenspeler bij Ajax tegen een muur oplopen ipv ruimte krijgen.
Gelukkig maakt hij zijn assists niet alleen tegen Feyenoord en zijn doelpunten sowieso al niet. Zijn algehele cijfers zijn gewoon goed, ondanks dat hij dus niet eens het vertrouwen had vanaf minuut 1 van dit seizoen. Op dit moment heeft Kluivert het nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dat is in het ijshockey gewoon een standaard statistiek. Ze tellen de voorassist en assist zelfs gewoon bij elkaar op meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

D-e-n schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:42:
[...]

Dat is in het ijshockey gewoon een standaard statistiek. Ze tellen de voorassist en assist zelfs gewoon bij elkaar op meen ik.
Maar bij voetbal dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Tomba schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:42:
[...]

Maar bij voetbal dus niet ;)
Kunnen we wellicht toch wat leren van die gekke Amerikanen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Martinusz schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:33:
[...]

Een voorassist...really :o
Ze moeten ergens de lijn trekken, ze kunnen niet van alle passes de statistieken bijhouden (gebeurd wel overigens, maar niet op zo'n site).
Als Ziyech een mooie opening geeft op een buitenspeler waarnaar deze buitenspeler een tikkie breed geeft op Huntelaar vind ik dat meer waard dan het tikkie breed, of wanneer een buitenspeler een geweldige kans creëert voor de spits maar deze hem het stadion uitschiet is ook zoiets toch?

Wou alleen aangeven dat je niet persee hoeft blind te staren op het aantal goals/assists. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:26:
[...]

Nieuwkoop heeft meer gespeeld dan menig debutant in Oranje van de afgelopen jaren. Hij deed dat eigenlijk altijd goed.
Dan ben ik toch benieuwd welke spelers dat allemaal zijn geweest, gezien de 18 wedstrijden die Nieuwkoop heeft gespeeld. Nnou ja, de 18 keer dat ie gespeeld/ingevallen heeft, maak je er op basis van de speelminuten hele wedstrijden van (competitie, beker, europa) dan zijn het er maar 12 (speelminuten gedeeld door 90).

En nou niet alleen met de Ligt aankomen, je impliceert dat het er een veelvoud zijn.

<knip>

Dit leidt alleen maar tot meer trolls/flames. Klaar nu.

[ Voor 59% gewijzigd door Ramzzz op 23-10-2017 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
toolkist schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:54:
[...]
En nou niet alleen met de Ligt aankomen, je impliceert dat het er een veelvoud zijn.
Tete, Riedewald en ook van Rhijn een aantal jaren terug. De periode van Basten vergeet ik maar even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:54:
Dan ben ik toch benieuwd welke spelers dat allemaal zijn geweest, gezien de 18 wedstrijden die Nieuwkoop heeft gespeeld. Nnou ja, de 18 keer dat ie gespeeld/ingevallen heeft, maak je er op basis van de speelminuten hele wedstrijden van (competitie, beker, europa) dan zijn het er maar 12 (speelminuten gedeeld door 90).

Tete, Riedewald, De Ligt, El Ghazi hadden ook ongeveer zoveel wedstrijden toen ze debuteerden in de selectie van Oranje, zijn er vast nog wel meer te bedenken. Je doet net alsof het onmogelijk is dat mensen na 18 wedstrijden inschatten dat iemand klaar is om door te groeien naar basisspeler. Je zal bij jouw club ook wel herkennen dat er een speler duidelijk aan zit te komen maar nog even op zn beurt moest wachten totdat de speler voor hem in de pikorde verkocht is.

[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 23-10-2017 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
ph4ge schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:01:
[...]

Tete, Riedewald, De Ligt, El Ghazi hadden ook ongeveer zoveel wedstrijden toen ze debuteerden in de selectie van Oranje, zijn er vast nog wel meer te bedenken. Je doet net alsof het onmogelijk is dat mensen na 18 wedstrijden inschatten dat iemand klaar is om door te groeien naar basisspeler.
Ik vind overigens niet dat Nieuwkoop in Oranje moet. Want buiten Tete zijn al die vroege debutanten niet echt een succes geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:06:
Ik vind overigens niet dat Nieuwkoop in Oranje moet. Want buiten Tete zijn al die vroege debutanten niet echt een succes geweest.
O, maar dat zeg ik ook helemaal niet. Ik wil alleen maar aangeven waar de verwachtingen bij Nieuwkoop vandaan komen. Nieuwkoop is ook helemaal niet zoveel geblesseerd geweest ("alleen maar geblesseerd"), alleen toevallig begin dit seizoen op een rot moment.

[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 23-10-2017 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:01:
[...]

Tete, Riedewald, De Ligt, El Ghazi hadden ook ongeveer zoveel wedstrijden toen ze debuteerden in de selectie van Oranje, zijn er vast nog wel meer te bedenken. Je doet net alsof het onmogelijk is dat mensen na 18 wedstrijden inschatten dat iemand klaar is om door te groeien naar basisspeler.
Ah dus nu wordt het al ongeveer?
Tete speelde omgerekend 17 volle wedstrijden.
Riedewald 24
El Ghazi had er al een heel seizoen in de Eredivisie opzitten (2k+ speelminuten), laat staan de Europese wedstrijden.

Ik zeg niet dat het onmogelijk is om een speler na 18 wedstrijden/invalbeurten in te schatten. Ik herinner me alleen dat er hier nogal eens op gewezen werd dat Tete, Riedewald en El Ghazi na een paar wedstrijden al zo enorm opgehemeld werden en er later niet veel meer van bakten... Maar als het dan andersom gebeurt oh jee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:11:
Ik zeg niet dat het onmogelijk is om een speler na 18 wedstrijden/invalbeurten in te schatten. Ik herinner me alleen dat er hier nogal eens op gewezen werd dat Tete, Riedewald en El Ghazi na een paar wedstrijden al zo enorm opgehemeld werden en er later niet veel meer van bakten... Maar als het dan andersom gebeurt oh jee...
Hoezo opgehemeld? Niemand heeft het over Oranje ofzo. :/

PS waar haal jij zo snel die exacte statistieken vandaan? :)

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 23-10-2017 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:13:
[...]

Ik toch ook niet?
ph4ge schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:13:
[...]

PS waar haal jij zo snel die exacte statistieken vandaan? :)
Speler opzoeken op Transfermarkt.nl, dan bij wedstrijden alle wedstrijden kiezen en zelf ff kiezen welke wedstrijden je wel/niet wil meenemen (aangezien ook alle jeugdwedstrijden erbij staan).

[ Voor 52% gewijzigd door toolkist op 23-10-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Jij hebt het over ophemelen en trekt de vergelijking met spelers die heel snel in Oranje werden gepraat. Wat bedoel je dan met ophemelen?
OPSLAGHOND schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:18:
Er zijn teveel mogelijke (ongegronde) redenen voor iemand om club X te supporteren.
Supporter zijn is een emotie en per definitie nergens op gegrond. :)

[ Voor 32% gewijzigd door ph4ge op 23-10-2017 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:18:
[...]

Jij hebt het over ophemelen en trekt de vergelijking met spelers die heel snel in Oranje werden gepraat. Wat bedoel je dan met ophemelen?
Hoho.. Daar kwam ik niet zelf mee aanzetten. Ik heb puur de namen opgezocht die in m'n quote aangedragen werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
toolkist schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:19:
[...]

Hoho.. Daar kwam ik niet zelf mee aanzetten. Ik heb puur de namen opgezocht die in m'n quote aangedragen werden.
Misschien zou het helpen als je je definitie van "zo enorm op gehemeld" verduidelijkt ipv je achter dit soort trucjes te verschuilen. Als zeggen dat "Nieuwkoop is waarschijnlijk een stuk beter is dan Diks" al "enorm opgehemeld" is dan moeten misschien een ander woord bedenken voor wat er met enkele andere jonge spelers de laatste jaren is gebeurd.

[ Voor 24% gewijzigd door ph4ge op 23-10-2017 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
D-e-n schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:42:
[...]

Bij ijshockey is het ook een soort van geoorloofd om elkaar op de bek te slaan ;) :o
D-e-n schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:43:
[...]

Kunnen we wellicht toch wat leren van die gekke Amerikanen :+
Maakt het wel wat levendiger :+
JST94 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:44:
[...]

Als Ziyech een mooie opening geeft op een buitenspeler waarnaar deze buitenspeler een tikkie breed geeft op Huntelaar vind ik dat meer waard dan het tikkie breed, of wanneer een buitenspeler een geweldige kans creëert voor de spits maar deze hem het stadion uitschiet is ook zoiets toch?

Wou alleen aangeven dat je niet persee hoeft blind te staren op het aantal goals/assists. :)
Vind ik ook hoor :) maar Ziyech wordt daarom ook niet alleen beoordeeld op goals en assists, iets wat bij een aanvaller toch er wat meer bovenop ligt. Naja behalve dan bij Keizer, want die laat Younes gewoon nog steeds staan omdat ie fit is. :X

Mij ging het vooral om het negatieve beeld wat toch rond Neres hangt, terwijl hij nu pas echt een eerlijke kans krijgt in de basis en gewoon goede cijfers overlegd. Iets wat "godenzoon" Kluivert niet kan laten zien, terwijl die toch eerst vaker de voorkeur kreeg. Die heeft mijn inziens veel meer last van te vroeg pieken, verwachtingen die veel te hoog zijn etc. etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 08:26:
Diks is de 7e keuze op die positie.
Hoe kom je steeds op 7e keuze? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Gonadan schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:31:
[...]

Hoe kom je steeds op 7e keuze? :?
De pikorde voor de positie van centrale verdediger bij Feyenoord
1. Botteghin
2. Vd Heijden
3. St Juste (hoewel die zn plekje wel veroverd heeft voorlopig denk ik)
4. Van Beek
5. Tapia
6. Knoester
7. Diks
8. Geertruida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:35:
[...]
De pikorde voor de positie van centrale verdediger bij Feyenoord
1. Botteghin
2. Vd Heijden
3. St Juste (hoewel die zn plekje wel veroverd heeft voorlopig denk ik)
4. Van Beek
5. Tapia
6. Knoester
7. Diks
8. Geertruida
Maar stel jij nu niet een beetje dat zo'n beetje alle verdedigers (ook backs) eerder op centraal worden gezet dan Diks? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JST94
De eerste back in dat lijstje is Diks zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Gonadan schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 12:41:
Oh, ik dacht een aantal van die namen op meerdere posities gezien te hebben .Zal ik dan wel mis hebben. :)
Tapia is naast Diks de enige in het lijstje die geen pure centrale verdediger is (Tapia is officieel verdedigende middenvelder maar speelt vaak centraal achterin als hij speelt bij Feyenoord, Jong Feyenoord of Peru). Van Beek heeft ook nog weleens op RB gespeeld maar dat is echt zn positie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:24
Ben erg benieuwd hoe de PSv-Ajax editie in december gaat verlopen. Tot nu toe blijken beide teams zeer zeer afhankelijk van 1 speler. ( Neres/Lozano ). Hopen dat ze beide fit zijn voor de confrontatie zodat het een echte clash kan worden.

Feyenoord moet nu vanuit de luwte maar eens werken aan de vorm en aan al die poepblessures. In de winter een goede aanvallende middenvelder halen een een stand in voor Jorgensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Leon Zwiers schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:12:
Ben erg benieuwd hoe de PSv-Ajax editie in december gaat verlopen. Tot nu toe blijken beide teams zeer zeer afhankelijk van 1 speler. ( Neres/Lozano ). Hopen dat ze beide fit zijn voor de confrontatie zodat het een echte clash kan worden.

Feyenoord moet nu vanuit de luwte maar eens werken aan de vorm en aan al die poepblessures. In de winter een goede aanvallende middenvelder halen een een stand in voor Jorgensen
Toch won Ajax (en PSV) gisteren toch echt hun wedstijd op het middenveld. Mij viel Donny vd Beek bij Ajax en Jorrit Hendrix bij PSV erg positief op. Natuurlijk Neres en Chucky zorgen voor de broodnodige goals maar die kunnen het toch echt niet alleen. PSV won zonder (de onterecht geschorste :( ) Lozano zijn wedstrijden volgens mij ook 'gewoon'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Als Ajax Neres niet had gehad gisteren met al die assists en belangrijke acties had ik nog maar moeten zien of er gescoord zou worden door ze, en of de strijd zo hard door Ajax werd "gewonnen"op dat middenveld weet ik niet. Beide ploegen hadden fases waarin het middenveld overlopen werd

PSV won inderdaad de 2 potjes die het zonder Lozano speelde, maar overtuigend was het spel zonder hem niet.

Hoe dan ook haakt Feyenoord af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
maar eens werken aan de vorm en aan al die poepblessures.
Waarom hoor ik trouwens niets over Raymond Verheijen in deze?
De meneer die zichzelf tot god verheven heeft op dit gebied, altijd overal commentaar op heeft, maar nu Feyenoord die zijn richtlijnen volgt (toch?) zoveel blessures heeft, hoor ik niets van meneer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:18
Breaking news: Ronald Koeman is ontslagen bij Everton.

https://www.vi.nl/nieuws/...koeman-de-kop-bij-everton

Goed dat zag ik ook aankomen. 160 miljoen investeren en geen spits halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Gonadan schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:27:
Dus omdat Neres nu eindelijk ineens wel presteert is hij hetgeen wat Ajax drijft? Hoezo scorebordjournalistiek. :D
Yup! Zeker aangezien zonder Neres in de ploeg Ajax gewoon zijn potjes verloor/gelijkspeelde.
Sinds Keizer doorheeft dat ie m vertrouwen moet geven loopt Ajax ineens. Is geen toeval! :)

Edit: Koeman sacked! Inc bondcoach of mentor voor v Bronckhorst please!

[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 23-10-2017 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
spijkerhoofd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:37:

Ronald Koeman naar Oranje :)

Gefeliciteerd Ajacieden met de overwinning gister :'(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Martinusz schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:36:
[...]

Waarom hoor ik trouwens niets over Raymond Verheijen in deze?
De meneer die zichzelf tot god verheven heeft op dit gebied, altijd overal commentaar op heeft, maar nu Feyenoord die zijn richtlijnen volgt (toch?) zoveel blessures heeft, hoor ik niets van meneer :P
Ja hele goeie inderdaad. Ben ik ook wel benieuwd naar. Dit kan toch geen toeval meer zijn? In 2 maanden tijd al 11 blessures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
spijkerhoofd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:37:

Gauw bondscoach maken en vastleggen voor 8 jaar ofzo...laat die man bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:40:
[...]

Ja hele goeie inderdaad. Ben ik ook wel benieuwd naar. Dit kan toch geen toeval meer zijn? In 2 maanden tijd al 11 blessures
Nou het valt mij vooral op dat die man zijn gal altijd spuwt wanneer er bij Ajax of Psv 4-5 geblesseerden zijn, maar nu bij Feyenoord hoor je niemand erover. Nu zal hij zelf natuurlijk niet snel zeggen dat het aan hem ligt _O- maar toch, waarom geen kritische noot vanuit pers? Jack v. Gelder bijvoorbeeld? Die zal hier toch wel van smullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Martinusz schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:47:
Nou het valt mij vooral op dat die man zijn gal altijd spuwt wanneer er bij Ajax of Psv 4-5 geblesseerden zijn, maar nu bij Feyenoord hoor je niemand erover. Nu zal hij zelf natuurlijk niet snel zeggen dat het aan hem ligt _O- maar toch, waarom geen kritische noot vanuit pers? Jack v. Gelder bijvoorbeeld? Die zal hier toch wel van smullen :P
Volgens mij maakten ze er bij VI wel een opmerking over. Ik denk echter dat de blessuregolf bij Feyenoord gewoon pech is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Modbreak:Dat geharrewar over en weer over wiens supporters het beste / slechts zijn, houdt nu op.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Leon Zwiers schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:38:
Yup! Zeker aangezien zonder Neres in de ploeg Ajax gewoon zijn potjes verloor/gelijkspeelde.
Sinds Keizer doorheeft dat ie m vertrouwen moet geven loopt Ajax ineens. Is geen toeval! :)
Tenzij je selectief naar dit seizoen kijkt is dat simpelweg niet waar. In de loop der tijd zijn een aantal wijzigingen doorgevoerd en uiteindelijk lijkt het wat beter te gaan draaien. Neres laat zich de afgelopen wedstrijden inderdaad steeds beter zien, maar om nu alles aan hem op te hangen gaat veel te ver.
ph4ge schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:57:
Volgens mij maakten ze er bij VI wel een opmerking over. Ik denk echter dat de blessuregolf bij Feyenoord gewoon pech is.
Tenzij Gio dit jaar heel anders is gaan trainen kan je het hem niet direct aanrekenen lijkt mij. Wellicht heeft de verhoogde belasting van dit seizoen nog invloed? Men onderschat nog wel eens wat hersteltijd voor een lichaam kan betekenen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Gonadan schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:21:
Tenzij Gio dit jaar heel anders is gaan trainen kan je het hem niet direct aanrekenen lijkt mij. Wellicht heeft de verhoogde belasting van dit seizoen nog invloed? Men onderschat nog wel eens wat hersteltijd voor een lichaam kan betekenen.
Er is geen verhoogde belasting. Vorig seizoen speelde Feyenoord in deze periode ook 6 Europese wedstrijden waarin ze ook diep moesten gaan en ver moesten reizen. Daarnaast zijn de meeste blessures al voor de eerste Europese wedstrijd ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 15:30:
[...]

Er is geen verhoogde belasting. Vorig seizoen speelde Feyenoord in deze periode ook 6 Europese wedstrijden waarin ze ook diep moesten gaan en ver moesten reizen. Daarnaast zijn de meeste blessures al voor de eerste Europese wedstrijd ontstaan.
Dan weet ik het ook niet meer. Wellicht een kater van het kampioensfeest? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Koeman kan zich dit ontslag zelf aanrekenen. Mja zal wel een flinke ontslag vergoeding krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Denk niet dat Koeman nu meteen maar bondscoach wil worden, genoeg Engelse teams die hem graag hebben. Zo zit Bilic ook al tijden op de schopstoel bij West Ham.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
[...]

Tenzij je selectief naar dit seizoen kijkt is dat simpelweg niet waar. In de loop der tijd zijn een aantal wijzigingen doorgevoerd en uiteindelijk lijkt het wat beter te gaan draaien. Neres laat zich de afgelopen wedstrijden inderdaad steeds beter zien, maar om nu alles aan hem op te hangen gaat veel te ver.
Ja, natuurlijk kijk ik selectief naar dit seizoen. De succestrainer van vorig seizoen en de belangrijke spelers van toen zijn immers vertrokken. :P

Keizers Ajax begon gewoon enorm slecht en verloor/speelde gelijk door rare wisselingen van tactiek en wisselbeleid. Sinds hij Neres laat staan loopt het ( nog steeds matig vergeleken met eerdere seizoenen, maar er wordt nu tenminste weer gescoord ). Neres is bij zowat alle goals die Ajax heeft gemaakt betrokken de afgelopen paar wedstrijden.

Nu nog Younes eruit, want wat die in hemelsnaam nog in het veld bij Ajax doet.... wat speelde die weer slecht gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
In de winter een goede aanvallende middenvelder halen een een stand in voor Jorgensen
Dat laatste zal niet simpel zijn. Wie wil er altijd op de bank zitten in de eredivisie? Want dat is wat je taak is als stand-in. Zoek wat mij betreft naar jonge multifunctionele speler.

Hebben jullie de poll op ad.nl gezien? Ben ik de enige die eigenlijk al deze kandidaten ongeschikt vindt, op Koeman na?

https://www.ad.nl/nederla...n-oranje-worden~a4b0bc75/

[ Voor 36% gewijzigd door D-e-n op 23-10-2017 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:04
Met alle respect, Neres is qua statistieken best goed, maar naar Heerenveen uit en Feyenoord uit is hij nog niet echt beslissend geweest, dus afhankelijk van 1 speler is een beetje overdreven..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:22:
[...]

Dat laatste zal niet simpel zijn. Wie wil er altijd op de bank zitten in de eredivisie? Want dat is wat je taak is als stand-in. Zoek wat mij betreft naar jonge multifunctionele speler.

Hebben jullie de poll op ad.nl gezien? Ben ik de enige die eigenlijk al deze kandidaten ongeschikt vindt, op Koeman na?

Allemaal meer van hetzelfde. We hebben een outsider nodig, iemand die wars is van de Hollandse school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
We hemelen allemaal Koeman op maar het is nog maar afwachten of hij het echt goed zal doen.

We moeten iemand hebben die zijn eigen ding doet, zich niets laat vertellen door die gasten bij de KNVB etc.
Ten Cate krijgt van mij pluspunten omdat hij wel goede ideeën had qua veranderingen.

Stel de nieuwe bondscoach roept meteen v Persie of Sneijder op, dan weten we al dat het niks word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
D-e-n schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:22:
[...]

Nope, alleen Koeman lijkt me geschikt, al heeft Advocaat het eigenlijk niet eens zo verkeerd gedaan, maar zie hem ook niet stunten op een eindtoernooi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Probleem met Advocaat is dat je iemand nodig hebt voor de toekomst en dat hij bij de pers praatjes een paar keer door de mand is gezakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
[...]
[...]
Natuurlijk is de belasting dit seizoen tot dusver een stuk hoger als je het vergelijkt met vorig seizoen.
Europa League [2016/17] vs Champions League [2017/18];
[2016/17]
Feyenoord vs Manchester United
Fenerbahce vs Feyenoord
Feyenoord vs Zorya Luhansk

[2017/18]
Feyenoord vs Manchester City
Napoli vs Feyenoord
Feyenoord vs Sjachtar Donetsk

Zowel Fenerbahce als Zorya Luhansk zouden (lijkt me) zonder enige twijfel 4e worden in dezelfde CL poule waar Feyenoord nu ingedeeld is.

Hoe zwaar dit seizoen tot dusver is vergeleken met dezelfde tijd vorig seizoen kun je ook terugzien in de resultaten in de competitie;
[2016/17]
PSV vs Feyenoord 0 - 1 = 3 punten
Willem II vs Feyenoord 0 - 2 = 3 punten
Feyenoord vs Ajax 1 - 1 = 1 punt
Totaal = 7 punten

[2017/18]
PSV vs Feyenoord 1 - 0 = 0 punten
AZ vs Feyenoord 0 - 4 = 3 punten
Feyenoord vs Ajax 1 - 4 = 0 punten
Totaal = 3 punten

En met de 3 wedstrijden die nog komen in CL (3 toppers) vergeleken met vorig seizoen (1 topper & 2 subtoppers) en de competitie er vlak na dit seizoen (3 subtoppers) vergeleken met vorig seizoen (2 subtoppers & 1 laagvlieger) zal het ook niet makkelijker worden;
[2016/17]
1]EL#4: Zorya Luhansk vs Feyenoord / Competitie: Go Ahead Eagles vs Feyenoord
2]EL#5: Manchester United vs Feyenoord / Competitie: FC Utrecht vs Feyenoord
3]EL#6: Feyenoord vs Fenerbahce / Competitie: AZ vs Feyenoord

[2017/18]
1]CL#4: Sjachtar Donetsk vs Feyenoord / Competitie: ADO Den Haag vs Feyenoord
2]CL#5: Manchester City vs Feyenoord / Competitie: FC Groningen vs Feyenoord
3]CL#6: Feyenoord vs Napoli / Competitie: FC Utrecht vs Feyenoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:57:
[...]

Denk dat de manier van voetballen wel van invloed is op het al dan niet ontstaan van blessures. Louter pech gaat er bij mij niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
OPSLAGHOND schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:03:
[...]

Natuurlijk is de belasting dit seizoen tot dusver een stuk hoger als je het vergelijkt met vorig seizoen.
Europa League [2016/17] vs Champions League [2017/18];
[2016/17]
Feyenoord vs Manchester United
Fenerbahce vs Feyenoord
Feyenoord vs Zorya Luhansk

[2017/18]
Feyenoord vs Manchester City
Napoli vs Feyenoord
Feyenoord vs Sjachtar Donetsk

Zowel Fenerbahce als Zorya Luhansk zouden (lijkt me) zonder enige twijfel 4e worden in dezelfde CL poule waar Feyenoord nu ingedeeld is.

Hoe zwaar dit seizoen tot dusver is vergeleken met dezelfde tijd vorig seizoen kun je ook terugzien in de resultaten in de competitie;
[2016/17]
PSV vs Feyenoord 0 - 1 = 3 punten
Willem II vs Feyenoord 0 - 2 = 3 punten
Feyenoord vs Ajax 1 - 1 = 1 punt
Totaal = 7 punten

[2017/18]
PSV vs Feyenoord 1 - 0 = 0 punten
AZ vs Feyenoord 0 - 4 = 3 punten
Feyenoord vs Ajax 1 - 4 = 0 punten
Totaal = 3 punten

En met de 3 wedstrijden die nog komen in CL (3 toppers) vergeleken met vorig seizoen (1 topper & 2 subtoppers) en de competitie er vlak na dit seizoen (3 subtoppers) vergeleken met vorig seizoen (2 subtoppers & 1 laagvlieger) zal het ook niet makkelijker worden;
[2016/17]
1]EL#4: Zorya Luhansk vs Feyenoord / Competitie: Go Ahead Eagles vs Feyenoord
2]EL#5: Manchester United vs Feyenoord / Competitie: FC Utrecht vs Feyenoord
3]EL#6: Feyenoord vs Fenerbahce / Competitie: AZ vs Feyenoord

[2017/18]
1]CL#4: Sjachtar Donetsk vs Feyenoord / Competitie: ADO Den Haag vs Feyenoord
2]CL#5: Manchester City vs Feyenoord / Competitie: FC Groningen vs Feyenoord
3]CL#6: Feyenoord vs Napoli / Competitie: FC Utrecht vs Feyenoord
Ik geloof hier niet in. Ongeacht de tegenstander geef je maximaal in Europa, tenzij je misschien op papier een makkie treft. If anything geef je meer als er wat te halen is en bespaar je energie in een kansloze wedstrijd. Daarnaast gaat er ook juist veel energie zitten in het reizen en alles om de wedstrijd heen, ook dat verschilt niet tussen EL en CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
ph4ge schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 20:45:
[...]

Ik geloof hier niet in. Ongeacht de tegenstander geef je maximaal in Europa, tenzij je misschien op papier een makkie treft. If anything geef je meer als er wat te halen is en bespaar je energie in een kansloze wedstrijd. Daarnaast gaat er ook juist veel energie zitten in het reizen en alles om de wedstrijd heen, ook dat verschilt niet tussen EL en CL.
Deze analyse is ook veel te selectief, gaat ook om vorm van de dag, spelers die beide ploegen tot zijn beschikking hadden, meer belasting bij andere ploegen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wilde net de 3-0 van Spanje Onder 17 laten zien tegen Iran gisteren en dan hebben ze het er net over op VI. Begon met Iran in de aanval maar met 4-5 perfect op maat gespeelde passes en loopacties lag ie er aan de andere kant in. Filmpjes die ik tot nu toe tegenkom beginnen allemaal te laat ...
En daarna kwam Feijenoord - Ajax :+ . De 1-1 van Braziliië tegen Duitsland mocht er ook wezen qua afwerking (en dan mooi dat schot van Younes er tegenover zetten :D ) YouTube: Match 46: Germany v Brazil – FIFA U-17 World Cup India 2017 (maar zoiets kan Younes ook wel eens overkomen, dit is al aardig in de buurt YouTube: TOP 10 GOALS - Amin Younes en al met al mag Ajax gewoon blij zijn dat Younes hun in de schoot is gevallen. Had alleen wel verkocht mogen worden nu die in de schijnwerpers was gevallen met een Confed Cup selectie)

[ Voor 100% gewijzigd door apis29 op 23-10-2017 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
Deze week bekerweek, gaan we nog verrassingen krijgen? Wat mij betreft zijn de volgende affiches het meest interessant:
NEC - Achilles 29
Fortuna Sittard - Go Ahead Eagles

Dinsdag,18.30 uur:
NEC - Achilles'29

19.45 uur:
PEC Zwolle - Kozakken Boys
VV Katwijk - VVSB
GVVV - Kon.HFC
RKC Waalwijk - De Treffers
FC Den Bosch - SC Cambuur

20.45 uur:
FC Twente - FC Eindhoven

Woensdag,18.30 uur:
Heracles Almelo - HSV Hoek
VVV-Venlo - FC Utrecht
asv De Dijk - Ajax

19.45 uur:
Willem II - sc Heerenveen
Roda JC - FC Groningen

20.45 uur:
Feyenoord - AVV Swift

Donderdag,18.30 uur:
FC Volendam - PSV

20.45 uur:
Almere City FC - AZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Deadsy schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:46:
We hemelen allemaal Koeman op maar het is nog maar afwachten of hij het echt goed zal doen.

We moeten iemand hebben die zijn eigen ding doet, zich niets laat vertellen door die gasten bij de KNVB etc.
Ten Cate krijgt van mij pluspunten omdat hij wel goede ideeën had qua veranderingen.

Stel de nieuwe bondscoach roept meteen v Persie of Sneijder op, dan weten we al dat het niks word.
Het probleem met Koeman is dat hij niet sterk is met transfers. Dat zag je bij PSV, Southampton en nu bij Everton dat hij vaak miskopen doet. Als je je topspits verkoopt voor 80 miljoen en voor 160 miljoen mag kopen en dan geen spits haalt wordt je vooral in Engeland er op afgerekend. Plus, en daar hebben meer trainers last van, dat hij veel landgenoten haalt vind ik gewoon niet slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Luis Suarez trouwens terug bij Ajax!

https://twitter.com/AFCAjax/status/922772599649853440

Voor heel even dan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
spijkerhoofd schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:33:
Het probleem met Koeman is dat hij niet sterk is met transfers. Dat zag je bij PSV, Southampton en nu bij Everton dat hij vaak miskopen doet. Als je je topspits verkoopt voor 80 miljoen en voor 160 miljoen mag kopen en dan geen spits haalt wordt je vooral in Engeland er op afgerekend. Plus, en daar hebben meer trainers last van, dat hij veel landgenoten haalt vind ik gewoon niet slim.
Volgens mij is het niet Koeman zn schuld dat ze geen spits haalde, hij heeft er sterk op aangedrongen.

Ik geloof niet dat Koeman vaker miskopen doet als anderen. Bijv. Pelle en Van Dijk haalde hij met zn Nederlandse bril op naar Southampton en die waren een groot succes. Niet elke transfer slaagt.

Koeman spreekt zich weer (openlijk) uit dat hij naar Oranje zou willen. Ik denk dat ze hem bij de KNVB nog een keer kunnen negeren nadat ze hem vorige keer al afwezen. Ik denk dat dat ideaal is.

[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 24-10-2017 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 22:11
Tomba schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:30:
[...]

Goh en daarom stonden er 4 in de basis bij PSV tegen Herarcles (en daarnaast vielen er ook nog 2 in);
Zoet, Brenet, Hendrix, Locadia in de basis. Mauro Júnior en Albert Gudmundsson vielen in.
En inderdaad 1 hele huurling... Van Ginkel.
Ik word echt een beetje moe van deze onzin die steeds terug blijft komen in dit topic.

[...]
Brenet kwam pas op z’n 18e, Locadia op z’n 16e van Willem 2 gejat. Zoet en Hendrix zijn hooguit eigen jeugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
ph4ge schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:35:
[...]

Volgens mij is het niet Koeman zn schuld dat ze geen spits haalde, hij heeft er sterk op aangedrongen.

Ik geloof niet dat Koeman vaker miskopen doet als anderen. Bijv. Pelle en Van Dijk haalde hij met zn Nederlandse bril op naar Southampton en die waren een groot succes. Niet elke transfer slaagt.

Koeman spreekt zich weer (openlijk) uit dat hij naar Oranje zou willen. Ik denk dat ze hem bij de KNVB nog een keer kunnen negeren nadat ze hem vorige keer al afwezen. Ik denk dat dat ideaal is.
Dat eerste is niet waar want in Engeland hebben managers volledig de vrije hand in spelers aantrekken.

Davy Klaassen, Micheal Keane, Nikola Vlasic en Ramirez hebben nog niet laten zien dat ze het niveau aankunnen.

Pelle presteerde na de winterstop ook niet veel meer in het eerste seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Samen met Huntelaar voorin :P ach en voor de lol Zlatan nog ff erbij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Gynnad schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:33:
Deze week bekerweek, gaan we nog verrassingen krijgen? Wat mij betreft zijn de volgende affiches het meest interessant:
NEC - Achilles 29
Mag ik vragen waarom deze twee wedstrijden volgens jou het meest interessant zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

ph4ge schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:35:
[...]

Hier meende mijn sarcasme-meter te moeten afgaan. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Pagina: 1 ... 95 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.