Wel een beetje erg tamme sfeer nu in het stadion.
Ik hoor daar het alles of niets toch weer aanzwellenVerwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:51:
Wel een beetje erg tamme sfeer nu in het stadion.
Dost al weer twee kopduels gewonnen. Just saying.
[ Voor 10% gewijzigd door Fleximex op 10-10-2017 21:53 ]
Verwijderd
Gaat niet en masse toch? Moeten de ploeg ff weer in het ritme zingen lijkt het.Fleximex schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:51:
[...]
Ik hoor daar het alles of niets toch weer aanzwellen
Luxemburg staat voor. Das toch leuk of niet
Nee klopt. Het is alweer weggeëbdVerwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:53:
[...]
Gaat niet en masse toch? Moeten de ploeg ff weer in het ritme zingen lijkt het.
Veel Chinezen op de tribune?Deadsy schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:53:
Als ze dat nou vorige wedstrijd hadden gedaan...Deadsy schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:53:

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
2-0 België
Nog 3 voor dat wereldrecord (niet zo belangrijk, maar het is een motivatie...)
[ Voor 89% gewijzigd door YellowOnline op 10-10-2017 21:57 ]
Ah, ik zie het al. Te weinig Ajacieden in de basis
don't mistake lack of talent for genius.
Verwijderd
Moet je voor bij Overmars zijn.AcoLyte! schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:57:
Ah, ik zie het al. Te weinig Ajacieden in de basis
Portugal nu ook... gaat lekker gelijk op vanavondYellowOnline schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:56:
2-0 BelgiëNog 3 voor dat wereldrecord (niet zo belangrijk, maar het is een motivatie...)
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Ik vind dat wel heel sneu voor de Zwitsers eigenlijk. Tot nu toe hadden ze nog geen enkel punt verloren en nu moeten ze barrages spelen.Oekiejoekie schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:58:
[...]
Portugal nu ook... gaat lekker gelijk op vanavond
[ Voor 14% gewijzigd door YellowOnline op 10-10-2017 22:00 ]
Verwijderd
Pff, die scheidsrechter helpt ook niet echt mee door op deze manier te fluiten. Hij vertraagt het spel niet weinig.
Merde, dit gaat hem niet worden op deze manier. Oranje lijkt bijna al zijn kruid al verschoten te hebben in de eerste helft en het hoofd in de shoot te hebben geworpen. Want goedemorgen, wat is over van de inzet van de eerste helft?
Merde, dit gaat hem niet worden op deze manier. Oranje lijkt bijna al zijn kruid al verschoten te hebben in de eerste helft en het hoofd in de shoot te hebben geworpen. Want goedemorgen, wat is over van de inzet van de eerste helft?
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2017 22:05 ]
Pfff. Wisselen maar. Dan kun je nog proberen met 4-0 te winnen ofzo. Op deze manier gebeurt er niks meer.
Je ziet toch wel dat je met Dost iets minder balvastheid hebt
Verwijderd
Ligt niet aan Dost hoor. Het tempo moet omhoog, moeten verse krachten in komen.D-e-n schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:06:
Je ziet toch wel dat je met Dost iets minder balvastheid hebt
België 3-0. Een penalty die ik niet gefloten zou hebben: hands door speler op de grond. Was nogal een aangeschoten bal vond ik. Maar goed, des te beter voor ons.
[ Voor 88% gewijzigd door YellowOnline op 10-10-2017 22:09 ]
Je had de wedstrijd toch echt met Dost i.p.v. Janssen, Van Ginkel of Klaassen i.p.v. Wijnaldum en Memphis i.p.v. Babel moeten beginnen wat mij betreft.
Verwijderd
Mijn idee! Waarom niet voor het maximale gaan vanaf het begin? Speel je je tegenstander slechts in de kaart.Fleximex schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:08:
Je had de wedstrijd toch echt met Dost i.p.v. Janssen, Van Ginkel of Klaassen i.p.v. Wijnaldum en Memphis i.p.v. Babel moeten beginnen wat mij betreft.
De drie Belgische goals zijn Hazard
Twee keer Eden, één keer zijn broer Thorgan.
Tete en Blind zijn wel gek op elkaar geloof ik. Waar de instelling vandaag duidelijk anders is dan de vorige wedstrijden hebben deze 2 elkaar toch heel wat nutteloze balletjes toegeschoven.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Daar lijkt het idd wel op. Vers bloed om het spelbeeld te keren is de enige optie in zo'n situatie. Helaas deden de Zweden dat zojuist wel i.t.t. Nederland.
Wijnaldum is toch ook zo jammer. Het is net alsof hij elke wedstrijd in Oranje, vanaf minuut 1, alweer met zijn hoofd bij Liverpool is. Ga er eens voor. Totaal andere speler dan hij onder Klopp is.
Toch fijn dat we 1 helft leuk kunnen voetballen tegen een middelmatig team dat niet hoeft.
Daarna is het weer niks.
Daarna is het weer niks.
Robben heeft z'n best gedaan, het zit er gewoon niet in. KNVB, bedankt!
Om eerlijk te zijn komen deze wissels te laat als je echt nog wat wilde. Onmogelijk maar toch
Echt veel te laat. Als je druk had willen zetten had er voor de rust gewisseld moeten worden.
Houdoe
Snap ook niet waarom je nu nog gaat wisselen.
Zelfs als het perfecte wissels zijn en er gebeurt wat je wilt, heb je nog niks.
Alles of niets had et moeten zijn
Zelfs als het perfecte wissels zijn en er gebeurt wat je wilt, heb je nog niks.
Alles of niets had et moeten zijn
Wat heeft dat Zweden ook vies mazzel eigenlijk.
Dat afgekeurde doelpunt van Dost, Nederland die lullig verliest van Bulgarije, 6 kansen die gemist worden nu en dan dat kadootje tegen Frankrijk.
Ik zie op dit moment een minder team dan Oranje.
Dat afgekeurde doelpunt van Dost, Nederland die lullig verliest van Bulgarije, 6 kansen die gemist worden nu en dan dat kadootje tegen Frankrijk.
Ik zie op dit moment een minder team dan Oranje.
Verwijderd
Gini kan praten al brugman in Oranje is hij niet wat hij zou moeten zijn.
Merde, die wissels betekenen dus geen Depay... of Locadia... Wie moeten dan de doelpunten gaan maken??
Merde, die wissels betekenen dus geen Depay... of Locadia... Wie moeten dan de doelpunten gaan maken??
We hebben dus 10 minuten voor jan lul zitten wachten op de wissels
Nutteloze wissels, bewaar er dan eentje om Robben straks met een publiekswissel afscheid te laten nemen als je er toch niet meer in gelooft.
Ik ben best dankbaar dat Locadia op de bank blijftVerwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:15:
Gini kan praten al brugman in Oranje is hij niet wat hij zou moeten zijn.
Is er reeds een topic waarin we vrijuit kunnen schelden? Ongenuanceerd.
don't mistake lack of talent for genius.
Voor jan maat zal je bedoelenSmobbo schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:15:
We hebben dus 10 minuten voor jan lul zitten wachten op de wissels
Kunt hem ook er gewoon af halen als publiekswissel. Wel eens vaker gedaan.Sempy schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:15:
Nutteloze wissels, bewaar er dan eentje om Robben straks met een publiekswissel afscheid te laten nemen als je er toch niet meer in gelooft.
Hahaha, mooi. Toch nog gelachen vanavond
Wat is Vilhena ook een beperkte speler zeg. Dit is dan Neerlamds hoop.?
Houdoe
Ik kan me niet voorstellen dat dit Zweden in de playoffs potten kan breken.
Wat een gezeur. Hij is geen Sneijder met verfijnde techniek maar meer een type De Jong en die kan elk team gebruiken. Hij wint bijna elk duel en loopt ongelooflijk veel gaten dicht. Hij speelt gewoon prima maar is niet de man die de doelpunten moet maken.Witte schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:17:
[ Voor 78% gewijzigd door ph4ge op 10-10-2017 22:20 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Interesseert me echt geen zier bij welke club iemand speelt, enige wat telt is of diegene gemakkelijk scoort. En dat wil Locadia nog wel eens doen.Leon Zwiers schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:15:
[...]
Ik ben best dankbaar dat Locadia op de bank blijft
Die vliegen er keihard uitph4ge schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:17:
Ik kan me niet voorstellen dat dit Zweden in de playoffs potten kan breken.
Zal morgen uitlekken dat Advocaat een bonus krijgt per gewonnen wedstrijd en niet voor de kwalificatie
Verwijderd
Vilhena is de reïncarnatie van Davids en/of Nigel de Jong, zo'n klootzakje waarvan het wel handig is zo eentje in je team te hebben.Witte schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:17:
Ik constateer bij het Nederlandse voetbal vaak dat spelers soms zo sloom kunnen zijn en weinig energie in een wedstrijd leggen. Erger ik me bij PSV ook wel eens aan.
Ik loop verdomme zondag een PR op de halve marathon. Gemiddelde hartslag van 186. Gigantische kick aan het einde. En dan zet je de TV aan en zit ik me echt op te vreten.
Ik loop bijna 1 uur een 50 minuten één tempo. Zonder muziek (wel veel publiek langs de kant en muziek) en that's it. Bij voetbal ben je constant bezig. Eigenlijk veel leuker.
Ze hoeven van mij niet als hondsdolle Zuid Amerikanen over het veld te rennen. Maar dit is weer zo extreem de andere kant op.
Wat mij betreft is het nog beter om passie en strijd te acteren dan het helemaal niet te tonen.
Ik loop verdomme zondag een PR op de halve marathon. Gemiddelde hartslag van 186. Gigantische kick aan het einde. En dan zet je de TV aan en zit ik me echt op te vreten.
Ik loop bijna 1 uur een 50 minuten één tempo. Zonder muziek (wel veel publiek langs de kant en muziek) en that's it. Bij voetbal ben je constant bezig. Eigenlijk veel leuker.
Ze hoeven van mij niet als hondsdolle Zuid Amerikanen over het veld te rennen. Maar dit is weer zo extreem de andere kant op.
Wat mij betreft is het nog beter om passie en strijd te acteren dan het helemaal niet te tonen.
[ Voor 7% gewijzigd door Fleximex op 10-10-2017 22:21 ]
Verwijderd
Zoals Oranje de tweede helft speelt speelt bijna elke club in de eredivisie. In een tempo en met een beleving waarmee je in het buitenland echt niet aan hoeft te komen.Fleximex schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:19:
Ik constateer bij het Nederlandse voetbal vaak dat spelers soms zo sloom kunnen zijn en weinig energie in een wedstrijd leggen. Erger ik me bij PSV ook wel eens aan.
Locadia scoort amper en voegt niets aan het spel toe. Die gast maakt 1 keer in zijn carriëre met veel geluk4 goals ... en wordt meteen als messias gezien? Locadia is het gewoon niet. Net zoals JanssenVerwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:17:
[...]
Interesseert me echt geen zier bij welke club iemand speelt, enige wat telt is of diegene gemakkelijk scoort. En dat wil Locadia nog wel eens doen.
Maarrehhh, wie wordt nou de nieuwe bondscoach? Toch zeker niet frankie de boer?
FTFYLeon Zwiers schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:21:
[...]
in zijn carriëre 2x met veel geluk4 goals
Ow nee. Dat was 3 tegen VVV in 2012 al weer
[ Voor 17% gewijzigd door Fleximex op 10-10-2017 22:23 ]
Verwijderd
Maurice Steins!Grindtegel schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:22:
België 4-0, Lukaku

Ga er maar aan staan als je om niets speelt in een cynisch en stil stadion tegen een tegenstander die geen seconde van plan is om te voetballen. De ruimtes zijn ook groot en dat kost kracht.Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:21:
Zoals Oranje de tweede helft speelt speelt bijna elke club in de eredivisie. In een tempo en met een beleving waarmee je in het buitenland echt niet aan hoeft te komen.
Als de kansen die er waren er in waren gegaan had je misschien vleugels gekregen, maar dat gebeurde niet en dan kan je moeilijk een gala voorstellimg geven.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Verwijderd
+1 Babel was wel gevaarlijk vanaf de zijkant. Waarom hij dat in de tweede helft dan niet meer laat zien maar meer naar binnen gaat spelen?Exocet schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:22:
Ake brengt aanvallend erg weinig
iddph4ge schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:23:
[...]
Ga er maar aan staan als je om niets speelt in een cynisch en stil stadion tegen een tegenstander die geen seconde van plan is om te voetballen. De ruimtes zijn ook groot en dat kost kracht.
Als de kansen die er waren er in waren gegaan had je misschien vleugels gekregen, maar dat gebeurde niet en dan kan je moeilijk een gala voorstellimg geven.
Wrijf het er maar
Nee maar goed van de Belgen. Eenzelfde kwalificatiereeks zoals landen als Spanje en Duitsland. Het moet voor jullie toch wel echt de komende 5 jaar gebeuren. Anders is het zonde van deze generatie spelers.
Oekiejoekie schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:23:
Ik post 'm maar vast... Voor iemand anders het doet...
[video]
Wel de goeie doen
Ik denk en hoop de Koeman bros.Grindtegel schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:22:
Ake is toch een verdediger...?Exocet schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:22:
Ake brengt aanvallend erg weinig
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
GullitGrindtegel schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:22:
Tja, dan moet je natuurlijk ook van de grote teams winnen. Ons laatste grote team (Spanje) gingen we 2-0 de boot in.Fleximex schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:26:
[...]
Wrijf het er maar![]()
Nee maar goed van de Belgen. Eenzelfde kwalificatiereeks zoals landen als Spanje en Duitsland. Het moet voor jullie toch wel echt de komende 5 jaar gebeuren. Anders is het zonde van deze generatie spelers.
Verwijderd
In principe wel ja. Maar geloof dat die jongen wel op meerdere posities heeft gespeeld. Bedoeling was natuurlijk dat hij over Babel heen zou gaan. Maar daar komt weinig van terecht.
Ron Jans!
Ze moeten out of the box denken en iemand pakken die wil opbouwen en 4 jaar wil blijven. Dus geen trainer die vertrekt zodra een club komt.
Als het 4-0 bij rust stond denk ik dat je exact dezelfde tweede helft had gezien. Wat een slappe hap is dit...
NNeeeeeeEEEEeeeeEEEEEeeeeeEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeee
Het trieste is dat Robben de enige is die dreigend is. Stopt hij ermee dan hebben we niemand meer.
Ik zie niemand anders tegenstanders uitkappen, laat staan kansen afmaken
Ake brengt aanvallend weinig maar kan tenminste verdedigen. Dan ben ik al lang blij.
Mag er nu ook gescholden weer worden op Veltman? Dat was het ergste
Ake brengt aanvallend weinig maar kan tenminste verdedigen. Dan ben ik al lang blij.
Mag er nu ook gescholden weer worden op Veltman? Dat was het ergste
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 10-10-2017 22:31 ]
Mitchell Dijks schijnt daar goed in te wezen.Harribo schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:29:
Het trieste is dat Robben de enige is die dreigend is. Stopt hij ermee dan hebben we niemand meer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
We zijn wel kampioen in de bal bij de verdediging overtikken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Grrr, die keeper van Cyprus had al lang geel moeten hebben voor tijdwinnen. Elke uittrap duurt +- 25 seconden.
Verwijderd
Mwah, dat zie ik Depay echt wel toe in staat anders hoor.Harribo schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:29:
Nee, Depay had het in zich, maar al lang niet meer. Wat mij opvalt is dat Wijnaldum ook alleen maar slechter wordt, terwijl ik hem bij Feyenoord en later zeker bij PSV een zeer goede speler vond. Hij bakt er binnen het elftal weinig van.Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:30:
[...]
Mwah, dat zie ik Depay echt wel toe in staat anders hoor.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die met die hoed...?Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:30:
[...]

Als hij ooit eens begrijpt dat hij hard moet werken.Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:30:
[...]
En ik denk dat ze bij VI echt wel een punt hebben over dat spiermassa verhaal.
Dempay zal nooit het nivo van robben halen omdat het een luie arrogante gast isVerwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:30:
[...]
Verwijderd
Zie hem eerlijk gezegd niet meer spelen sinds hij in Frankrijk voetbalt. Maar dat hij inderdaad wel over zich. Dat verleert iemand toch niet toch?carpebios schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:31:
[...]
Nee, Depay had het in zich, maar al lang niet meer. Wat mij opvalt is dat Wijnaldum ook alleen maar slechter wordt, terwijl ik hem bij Feyenoord en later zeker bij PSV een zeer goede speler vond. Hij bakt er binnen het elftal weinig van.
Gewoon een vuurwerkbom gooienYellowOnline schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:30:
Grrr, die keeper van Cyprus had al lang geel moeten hebben voor tijdwinnen. Elke uittrap duurt +- 25 seconden.
Is het al definitief dat Robben gaat stoppen? Er is toch nog een EK in 2020? Als ik de huidige Nederlandse spelers zie, zie ik niet 2 flankspelers die nu of over 2 jaar beter zijn dan Robben. Ook een Robben met 2 jaar verval vanwege zijn leeftijd.
Als ie ten minste fit blijft
Als ie ten minste fit blijft
Uhu alsof iemand het een zak boeit of Robben na deze pot de bal mee naar huis neemt bij slechts 2 goals
Verwijderd
Triest voor woorden eigelijk dat Robben nu wordt toegezongen en dat dit welhaast het hoogtepunt van deze avond aan het worden is.
5-0 afgekeurd voor buitenspel
Nog een minuut en dan is het NL elftal volledig failliet verklaard. Nergens voor geplaatst en de enige die wil werken is weg.
Hoevaak heeft Claassen eigenlijk de bal gehad? o keer?
Depay maakt het al jaren niet waar
Nee ik mag hopen dat er nog een paar bijkomen die wel een man kunnen uitspelen.
Tis nu veel eenheidsworst wat geen lantaarnpaal voorbij komt
Nee ik mag hopen dat er nog een paar bijkomen die wel een man kunnen uitspelen.
Tis nu veel eenheidsworst wat geen lantaarnpaal voorbij komt
Klopt 'o' keer. Klaassen daarentegen wel een paar keerGrindtegel schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:36:
Hoevaak heeft Claassen eigenlijk de bal gehad? o keer?
Verwijderd
Doodzonde natuurlijk dat Oranje nu ook het WK gaat missen.
Temeer daar het niet nodig was. Had Oranje wat meer scherpte gehad in niet alleen deze maar niet minder menige voorgaande wedstrijd.
Het Nederlandse voetbal is echt niet zo slecht als menige criticaster wel wil doen laten voorkomen.
Temeer daar het niet nodig was. Had Oranje wat meer scherpte gehad in niet alleen deze maar niet minder menige voorgaande wedstrijd.
Het Nederlandse voetbal is echt niet zo slecht als menige criticaster wel wil doen laten voorkomen.
Komt er nog een echte officiële afscheidswedstrijd voor Robben, Van der Vaart, Van Persie, Sneijder, Huntelaar en zo...?
Voila/ België-Cyprus 4-0. Reekshoofd op het WK.
Sorry Nederland, ik ga er van uit dat het nog steeds 2-0 is.
Maar toch op een positieve noot geëindigd.
Sorry Nederland, ik ga er van uit dat het nog steeds 2-0 is.
Matige trainers die het team niet weten te motiveren en de verkeerde spelers selecteren.Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:37:
Doodzonde natuurlijk dat Oranje nu ook het WK gaat missen.
Dit topic is gesloten.