Dat was toch die idioot van die schofterige overtreding op De Ligt?
Zoveel oude rotten zitten er toch niet meer in? Robben, Sneijder etc zullen sowieso wel stoppen nu.Fiber schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:05:
[...]
Ik zeg vanaf morgen al die ouwe rotten bedanken voor de moeite en vertellen dat het over is en dan verder met Jong Oranje als basis. En de coach van Jong Oranje mag best meekomen.
En is Jong Oranje zo geweldig dan? Ik ben fan van Mensah, Bergwijn doet het nu wel aardig hoor maar op Kluivert hebben we ook in de eredivisie wel eens opmerkingen en Bazoer heeft ook zijn ups en downs. En voor een aantal van die spelers geldt sowieso : eerst maar eens basisspeler zijn bij je club.
Oranje is ook geen opleidingsinstituut waar je kunt bouwen. Dat kan ook niet want het talent van nu kan de bankzitter in het buitenland van morgen zijn.
Belangrijk is straks vooral wie de nieuwe coach wordt. Kan hij het nu eens eindelijk tactisch goed neerzetten? Laat hij jongens als Wijnaldum renderen? Want ook zonder wereldtoppers moet het toch beter kunnen.
Je moet verder met jongens als De Vrij, v Dijk, Tete, Wijnaldum, Klaassen, Hendrix, Promes, Depay, Vilhena, Propper, v Ginkel, Blind. Spelers als Karsdorp, de Ligt, v Drongelenn en Mensah hebben ook toekomst.
Ik denk ook aan Boetius. Want aanvallend blijft het karig. En hopelijk gaat Janssen minuten maken en de vorm terugvinden. Anders zou ik gewoon zonder spits gaan spelen.