[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 102 Laatste
Acties:
  • 178.534 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:54
KleineJoop schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:59:
Commentator probeert Advocaat meteen naar beneden te halen, wat een irritante man is dat swag.
Is toch gewoon terecht, waarom in godsnaam wachten met wisselen als je (veel) moet scoren?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Hierin niet al verwacht je dat dan weer niet.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:54
Ik snap dat leedvermaak hier niet zo. Als fan hoop je toch dat Nederland wint en baal je nu toch gewoon iedere keer? Ik zit stront chagrijnig voor de tv. We zijn kennelijk alleen fan als we een goede generatie spelers hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:58

TTLCrazy

Listen to Frankie

Faddermakker schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:00:
[...]

Is toch gewoon terecht, waarom in godsnaam wachten met wisselen als je (veel) moet scoren?
Man, man, man, het ligt toch niet aan de trainer, het ligt aan de instelling van de spelers, als ze gelijk van kiet af volle bak erin waren gegaan hadden we allang met 4-0 voor gestaan.

[ Voor 3% gewijzigd door TTLCrazy op 07-10-2017 22:01 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dit gaan we ook gewoon nog verliezen...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Ze hadden veel aanvallender moeten starten.

Je MOET dik winnen.
met 2-0 winnen is hetzelfde als gelijk spelen of verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, wat een draak van een wedstrijd van de kant van Nederland. Zit blijkbaar niet in het Nederlandse elftal om gelijk de vrouwen dat tegenwoordig wel doen zich optimaal te kunnen concentreren ten behoeve van goede resultaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 21:32
Hackus schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:34:
Ongelofelijk, wat een slechte wedstrijd. Wij horen niet eens op een WK thuis
Doet gewoon pijn om naar te kijken, je zou daar maar op de tribune zitten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damned. Wat kan ik goed voorspellen. 8) Ben net thuis. Lachertje dat NED Elftal. 1-1 pffff. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:21

Saffie_time

Why use this? 42!

D-e-n schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:01:
Ik snap dat leedvermaak hier niet zo. Als fan hoop je toch dat Nederland wint en baal je nu toch gewoon iedere keer? Ik zit stront chagrijnig voor de tv. We zijn kennelijk alleen fan als we een goede generatie spelers hebben?
Dit is geen leedvermaak maar als supporter kan je dit toch niet meer serieus nemen.
Zielloos is wat er bij mij opkomt...

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:23
Bossie schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:02:
[...]

Nou die horen Snoeks niet, dus dat zal wel meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Terranova schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:02:
[...]

hou op :/

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:05
Met zoveel wanbeleid naast het veld en zoveel onkunde op het veld snap ik het leedvermaak prima :o

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Terranova schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:02:
[...]

Inderdaad, dat die man nog steeds te horen is, begrijp ik echt niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:22

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Bossie schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:02:
[...]

ik zat er in Bulgarije... veel erger dan dit nog.

Ik zit er ook elke thuis wedstrijd. Maar helaas zonde van mn geld deze kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
het helpt niet echt als je spelers hebt die niet vechten een een bondscoach die op hetzelfde matige niveau zit en een assistent die alleen bezig is met zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TTLCrazy schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:59:
Ze gaan nog een beetje ruzie maken ook, dit is echt de teloorgang van het Nederlands voetbal.
Dat is al langer geleden ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 16:31
TTLCrazy schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:01:
[...]

Man, man, man, het ligt toch niet aan de trainer, het ligt aan de instelling van de spelers, als ze gelijk van kiet af volle bak erin waren gegaan hadden we allang met 4-0 voor gestaan.
Ik zie het vooral als een tactisch probleem. Ze gingen best wel stevig de duels in en maakten veel meters, echter er werd te voorzichtig gespeeld. We hadden vanaf minuut 1 moeten pompen, maar het zit gewoon te diep in de aard van de spelers en de BC.

Overigens is de instelling van de Wit Russen te prijzen, hadden ze dat maar tegen Zweden gehad.

[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 07-10-2017 22:04 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:54
Saffie_time schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:02:
[...]

Dit is geen leedvermaak maar als supporter kan je dit toch niet meer serieus nemen.
Zielloos is wat er bij mij opkomt...
Het Nederlands elftal heeft hetzelfde probleem als de supporters : er niet mee om kunnen gaan dat het minder gaat.

Na die 8-0 zit het ook nog extra fout tussen de oren natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Helemaal mee eens hoor, maar je wordt hier toch best wel een beetje melig van, zo triest is het.

Ik zeg vanaf morgen al die ouwe rotten bedanken voor de moeite en vertellen dat het over is en dan verder met Jong Oranje als basis. En de coach van Jong Oranje mag best meekomen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
D-e-n schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:04:
[...]

Het Nederlands elftal heeft hetzelfde probleem als de supporters : er niet mee om kunnen gaan dat het minder gaat.
Daarom heb je een passende bondscoach en een KNVB nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Het ligt niet aan de spelers individueel. Een team vormen en de juiste spelers selecteren en op de juiste plek laten spelen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Dan verschillen we daarin van mening want ik zie er verdomd weinig op het veld staan die er wel voor willen gaan vanaf de eerste minuut.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oranje hangt als los zand aan elkaar. Zijn deze kwalificatie zoveel wisselingen geweest qua opstelling dat zo goed als de nog aanwezige automatismen er vakkundig uit zijn gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ik zie het gewoon gebeuren dat Advocaat vertrekt en Gullit zijn opvolger word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Tja, onder Van Gaal ging het wel en werd Oranje tweede op het WK, maar dat was zo ongeveer het laatste goede kunstje van deze generatie.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:24
Fiber schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:07:
Tja, onder Van Gaal ging het wel en werd Oranje tweede op het WK, maar dat was zo ongeveer het laatste goede kunstje van deze generatie.
3e hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
D-e-n schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:04:
[...]

Na die 8-0 zit het ook nog extra fout tussen de oren natuurlijk.
Lekker boeien dat, je trekt dat Oranje shirt aan, dus je gaat de mouwen opstropen en werken.
Maar het is allemaal zo traag en zonder creativiteid en vechtlust.

Prima als je afgaat, zolang je maar echt alles hebt gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Deadsy schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:07:
Nou dan missen het volgende eindtoernooi ook...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Deadsy schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:07:
En daar moet je blij om zijn. Praatjes voorheen bij Rondo en nu bakken ze er beide niks van

[ Voor 12% gewijzigd door Hackus op 07-10-2017 22:09 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saffie_time schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 21:52:

Lekker thuis blijven en gewoon eens fatsoenlijk gaan bouwen met jongere gasten die er wel voor willen gaan voor 200%
Die zijn er niet. Hollandse jongetjes zijn allemaal veel te veel gepamperd. Mogen van mammie niet eens meer bomen klimmen want dan doen ze zich pijn. Doe niet zo gek jongen, zit je haar goed, niet zo agressief enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:13

FreakNL

Well do ya punk?

Het is ook doodzonde. Ik "lol" dan ook met een stukje galgenhumor.

Ook op clubniveau zakken we af...

Er is altijd hoop (zie België), maar voorlopig gaan we echt magere jaren tegemoet... Ik zie ook in dit Oranje nauwelijks lichtpuntjes.. Kijk, 1986 misten we ook, maar dat was onervarenheid, je wist dat het wel goedkwam (en hoe), dat gevoel heb ik hier helemaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:08:
[...]

Lekker boeien dat, je trekt dat Oranje shirt aan, dus je gaat de mouwen opstropen en werken.

+1

Dat is volgens mij ook de reden dat tig Nederlanders zo welhaast cynisch zijn in hun commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 20:12:
[...]

Heb je een glazen bol? Mag ik hem een keer lenen? :)
Heb ik. Zie je toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Saturnus schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:05:
[...]

Daarom heb je een passende bondscoach en een KNVB nodig.
De KNVB is momenteel veel te druk met het omzeep helpen van het pupillenvoetbal.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

DePay er in, die gaat de boel wel effe redden, lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
Ik snap echt het gezeur om de vechtlust niet. Natuurlijk, nu hebben ze het opgegeven. Die 8-0 is ook een mokerslag. Maar het is echt niet alsof ze niet willen, dat lijkt alleen zo als het niet loopt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
o god deze Robben heeft al een tijdje niets meer beslist (behalve het vertrek van zijn trainer).
Laat bij bayern ook al een tijdje zien niet veel meer toe te voegen.

En een echte Dickie wissel. Aanvaller voor aanvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Bossie schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:08:
[...]

Volgens mij geven ze alles, maar kunnen ze echt niet beter. Daarnaast valt er er zeker nu echt niks meer te winnen. Het is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Gullet denkt nu ook '' fuck, moet ik straks weer bij dat ruk programma aan tafel gaan zitten, mja gelukkig kijkt er geen hond''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemist13
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 21:07
Gelukkig hebben we Verstappen nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:10:
Ik snap echt het gezeur om de vechtlust niet. Natuurlijk, nu hebben ze het opgegeven. Die 8-0 is ook een mokerslag. Maar het is echt niet alsof ze niet willen, dat lijkt alleen zo als het niet loopt.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:55
We staan er nu net zo voor als de Belgen een paar jaar terug. Moet je kijken waar ze nu staan. We zullen geduld moeten hebben. Misschien weer het EK 2020?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Eigenlijk kan het maar beter 1-1 blijven, dan is het tenminste echt over. Ook in theorie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
De KNVB moet morgen gewoon een pers bericht naar buiten sturen met de melding dat ze het WK gaan boycotten vanwege het vermoeden van corruptie en slavenarbeid in Rusland,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Vlassie1980 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:12:
We staan er nu net zo voor als de Belgen een paar jaar terug. Moet je kijken waar ze nu staan. We zullen geduld moeten hebben. Misschien weer het EK 2020?
Inderdaad. Volgend mij zit er best wel wat leuke jeugd aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Fiber schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:12:
Eigenlijk kan het maar beter 1-1 blijven, dan is het tenminste echt over. Ook in theorie.
Alsof er iemand is die nog denkt dat we de Zweden met een doelpunt of 5 pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Gewoon winnen, anders ga je met hetzelfde gevoel de wedstrijd van dinsdag in.
De Zweden kunnen niet wachten op dinsdag nog een mokerslag uit te delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jaapstobbe schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:10:
[...]

Volgens mij geven ze alles, maar kunnen ze echt niet beter. Daarnaast valt er er zeker nu echt niks meer te winnen. Het is gedaan.
Geven juist helemaal niet alles maar spelen strak in een keurslijf, als waren het voorgeprogrammeerde robotjes. Van enige inventiviteit op het veld is geen sprake.

Denk dat het misschien wel eens goed zou kunnen zijn om in een volgend kwalificatietoernooi complete vleugels van clubs te laten spelen in Oranje. Mocht dat betekenen dat je je moet beperken tot spelers die in Nederland spelen, dan zij dat maar zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
chemist13 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:11:
Gelukkig hebben we Verstappen nog :)
Dat is toch eigenlijk ook een Belg?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Sowieso over, je gaat niet met 10-0 van Zweden winnen, in geen enkele theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:08:
[...]

Die zijn er niet. Hollandse jongetjes zijn allemaal veel te veel gepamperd. Mogen van mammie niet eens meer bomen klimmen want dan doen ze zich pijn. Doe niet zo gek jongen, zit je haar goed, niet zo agressief enz enz.
Het zouden dus ideale voetballers moeten zijn. :+

Er staat gewoon niks. Je tegenstander is nooit onder de indruk zo en dat helpt ook niet mee. De eerste 20 minuten kwam er praktisch geen doelpoging van Nederland.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TTLCrazy schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:10:
DePay er in, die gaat de boel wel effe redden, lol
Met handschoentjes. Dat bedoel ik dus. Stelletje gepamperde watjes. Allemaal dienstplicht draaien. De jeugd is van glas en weet niet meer wat knokken is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:14:
[...]

Met handschoentjes. Dat bedoel ik dus. Stelletje gepamperde watjes. Allemaal dienstplicht draaien. De jeugd is van glas en weet niet meer wat knokken is.
Hij heeft wel zo'n hoed afgedaan hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemist13
Shit ook dat nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Exocet schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:15:
[...]

Hij heeft wel zo'n hoed afgedaan hoor!
Goed schot ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Verrek, zie het nu pas, DePay met handschoentjes, moet niet gekker worden.

Als ze Locadia maar niet er in zetten, die denkt op het moment dat die echt kan voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:45
Straks gewoon eerlijk toegeven dat alles verloren is. We niet naar het wk gaan en gewoon een lekkere oefenwedstrijd gaan spelen tegen Zweden en dat we ze veel geluk wensen. Dan valt de druk eraf en zien we misschien nog een leuke wedstrijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Fiber schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:05:
[...]

Helemaal mee eens hoor, maar je wordt hier toch best wel een beetje melig van, zo triest is het.

Ik zeg vanaf morgen al die ouwe rotten bedanken voor de moeite en vertellen dat het over is en dan verder met Jong Oranje als basis. En de coach van Jong Oranje mag best meekomen.
Dit. En gooi die Advocaat meteen buiten. Dat is toch niet meer dan een opportunistische poenpakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een deceptie is dit aan het worden zeg. Je moet als Oranje en dan verzaak je op een dusdanige wijze dat de internationale hoon je deel zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

TTLCrazy schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:17:

Als ze Locadia maar niet er in zetten, die denkt op het moment dat die echt kan voetballen.
Gewoon wel erin, dan schiet er nog eens iemand op doel ook deze wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Laat het alsjeblieft 1-1 blijven! Niets is zo vervelend als valse hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TTLCrazy schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:17:

Zonder gekheid. Er zijn er bij mijn zoon op de club die nu al met thermo ondergoed komen spelen. Dat bedoel ik....gewoon watjes. Als je daar al niet tegen kunt. En daar moeten profs uit komen. Kom op man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

YellowOnline schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:17:
[...]

Dit. En gooi die Advocaat meteen buiten. Dat is toch niet meer dan een opportunistische poenpakker.
Advocaat mag van mij vanavond nog met pensioen. Hij heeft er de leeftijd voor... :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Saffie_time schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:13:
[...]

Alsof er iemand is die nog denkt dat we de Zweden met een doelpunt of 5 pakken...
Spanje deed ooit nog veel straffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Zijn we nu een C of D land?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Gullit gaat zo nog een filmpje maken, meer doet ie ook niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Hackus schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:20:
_O-
We played a good match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Hackus schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:20:
Was ooit een goede voetballer, maar als coach geloof ik ook niet echt in hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

jaapstobbe schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:21:
[...]

Ah ok, dan is het natuurlijk een makkie.
Om maar te zeggen: theoretisch blijft het mogelijk.

Scientists have calculated that the chances of something so patently absurd actually existing are millions to one. But magicians have calculated that million-to-one chances crop up nine times out of ten.
- Terry Pratchett (in Mort)

:+

[ Voor 39% gewijzigd door YellowOnline op 07-10-2017 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:19

Wvr

goed moment om wat nieuwe spelers te introduceren (van beek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

YellowOnline schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:22:
[...]

Om maar te zeggen: theoretisch blijft het mogelijk. Pratchett zou gezegd hebben dat kansen van 1 in 1 000 000 negen van de tien keer toch goed uitkomen :+
Mathematisch is het nog mogelijk! :+

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Wvr schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:23:
goed moment om wat nieuwe spelers te introduceren (van beek)
Nee, Klaassen mag nog even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:19

Wvr

das ook een nieuwe toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Je zou als fan naar Wit Rusland gereisd zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemist13
strafschop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Proest en zo kunnen we nog winnen ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Van wie van deze elf kan je nou zeggen dat hij redelijk speelt ? Ik weet het echt niet, zelfs Cillessen is onzeker. Blind is met zijn vertrouwde risicoloze spelletje bezig, Robben kan het niet (meer) alleen, Wijnaldum is in het NL elftal nooit geweldig. Alleen Dost doet het goed in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Godzamme, een pingel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Goedmakertje want was gewoon hands 30 seconden eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oranje gaat winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

God, nee, penalty...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Kan Snoeks niet gewoon zijn muil houden, wat een kansloos verslag geeft die man toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
ph4ge schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:25:
Goedmakertje want was gewoon hands 30 seconden eerder.
100%
Hier was niet veel aan de hand maar die handsbal realiseerde de scheids zich duidelijk te laat.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

:)F oOo :)F oOo :)F oOo :)F oOo :)F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ph4ge
Als Zweden slim is komen ze gewoon niet opdagen. Reglementaire 5-0 nederlaag kunnen ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
TTLCrazy schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:26:
Kan Snoeks niet gewoon zijn muil houden,
Helaas, dat vraag iedereen al meer dan 30 jaar. Schijnt niet te kunnen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles uit de kast halen om die Zweden te ontregelen. Toeteren voor hun hotel, brandalarmen daar af laten gaan 's nachts, hun de dunne bezorgen door iets in hun eten te doen, wat je al kunt verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Alles is weer mogelijk! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Hebben we toch weer een mathematische kans... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Fiber schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:22:
[...]

Was ooit een goede voetballer, maar als coach geloof ik ook niet echt in hem.
Denk dat niemand in de selectie hem serieus neemt.
Die man is gewoon een grote grap geworden.

Heeft jaren lang rondgelopen als analist, een baan die hij puur te danken had aan zijn naam, want hij hoorde bij de grote groep slechte analisten.
En is toen op basis van zijn naam als voetballer assistent geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Leuk voor Robben zn laatste wedstrijd. En dan nu 3 dagen moeten aanhoren van naive optimisten dat het nog mogelijk is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Niet getreurd, dinsdag zetten we alles recht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ja, de Zweden zweten nu vast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

ph4ge schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 22:26:
Als Zweden slim is komen ze gewoon niet opdagen. Reglementaire 5-0 nederlaag kunnen ze hebben.
Als zweden slim is, boren ze gewoon dinsdag lekker nl volledig de put in...

Kijk die wit russen zijn niet de beste voetballers maar ze gaan wel voor elke bal...

Dank u scheidsrechter.....

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Pagina: 1 ... 78 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.