Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Krijg een beetje het iBOOD Box gevoel!! :+ ;)

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• riick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 12:33
Tranzy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:06:
Krijg een beetje het iBOOD Box gevoel!! :+ ;)
iBood box is een hoax, hoop dat de SNES mini dat niet is :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:09
NeuroticaPills schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:04:
[...]

Jow, laat je niet al te veel negatief beïnvloeden door het gezeik op internet he! We zijn allemaal hyped en daardoor gevoeliger en nerveuzer. De voorpret is voor iedereen wat bedrukt door onduidelijkheid of het uberhaupt OOIT lukt om er eentje te scoren, maar ik hoop nog steeds dat er een situatie komt dat je gewoon net na release de winkel in kunt lopen en er eentje kun kopen.
Desalniettemin, laat ons wel ff weten hoe die retropie bevalt? Toch ook nieuwsgierig naar :)
Retropie bevalt uitstekend! Lekker makkelijk een game selecteren uit de lijst en gaan met die banaan.
Okay, natuurlijk komt niks in de buurt van het gevoel van mijn echte SNES, als ik de cartridge er in stop en hem aan slinger met de powerknop :P

Eigenlijk heb ik dus nog 2 prima alternatieven voor de SNES Mini, maar het is zo'n koddig dingetje O+
En de lineup in het apparaatje is wat mij betreft prima!

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:00
Denman schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:22:
[...]

Ik heb de mail wel gehad. Wel rijkelijk laat besteld gister: 8:50.
Mijn vrouw bestelt wel regelmatig bij Wehkamp, maar ze was niet in de buurt en toen ik dit topic las raakte ik lichtelijk in paniek en heb ik snel een eigen account aangemaakt :+

Overigens achteraf betalen gekozen. Ik zie het wel allemaal. Ik hou maar rekening met een annulering, kan het alleen maar meevallen ;)
Misschien is dat toch het verschil. Nog steeds geen mail hier.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• linovb
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 14:56
Vinnocchio schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:13:
[...]

Misschien is dat toch het verschil. Nog steeds geen mail hier.
Kan het niet zijn, al jaren klant bij wehkamp en rond 7.15 uur besteld. Ook hier mail ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
linovb schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:17:
[...]

Kan het niet zijn, al jaren klant bij wehkamp en rond 7.15 uur besteld. Ook hier mail ontvangen!
Nee dan is dat het niet idd. Wel verdomde raar dan. Nog steeds geen mail hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:14
Bij amazon.it was de Snes 79.99 euro
Bij amazon.de 99.99

Velen hebben bij hem amazon.de besteld... maar kan het zijn dat die van amazon.de nog goedkoper wordt? dus minder geld wordt afgeschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

linovb schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:17:
[...]

Het zou ook niet eerlijk zijn. En nieuwe(re) klanten zullen dan al zeker geen trouwe klanten worden. Dan zouden ze al met een actie moeten werken die alleen aan een bepaald klantenbestand kenbaar wordt gemaakt, zodat de rest van de (potentiële) klanten niet lekker wordt gemaakt met niks ;)
Aggressor schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:37:
Bij amazon.de 99.99

Velen hebben bij hem amazon.de besteld... maar kan het zijn dat die van amazon.de nog goedkoper wordt? dus minder geld wordt afgeschreven?
Ik krijg hem niet zo snel gevonden bij Amazon.it, wel de originele SNES. Toevallig een link?

Mij lijkt dat je gewoon die prijs betaald, maar dan baseer ik me op eigen bestellingen waar gewoon een lange levertijd op zat, maar wel al uit was. De SNES moet nog uitkomen; weet niet of Amazon daar onderscheid in maakt.

[ Voor 38% gewijzigd door Gim op 29-06-2017 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:52
Zijn er ook mensen die bij Wehkamp besteld hebben, maar de hierboven vaker gequote mail niet ontvangen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Slomy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:42:
Zijn er ook mensen die bij Wehkamp besteld hebben, maar de hierboven vaker gequote mail niet ontvangen hebben?
Nog niks ontvangen jier, kan helaas niet zien hoe laat ik de bestelling had geplaatst (zit op mijn werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Ik heb hem (nog) niet maar hou er wel rekening mee dat ie nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Nog niet die mail gehad. Vlak voor 8:00 besteld. Ik heb gekozen voor achteraf betalen en ik had geen nieuwe account (al eerder achteraf betaald ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 20:32
BlackMage schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:44:
[...]

Nog niet die mail gehad. Vlak voor 8:00 besteld. Ik heb gekozen voor achteraf betalen en ik had geen nieuwe account (al eerder achteraf betaald ook).
Ik wel nieuw account en achteraf via ideal, maar (nog) geen mail gehad.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 20:21

Deathchant

Don't intend. Do!

@xminator Ja ik had ook een directe vraag gesteld aan hun namelijk of de betalingsmethode invloed had op het prioritiseren van bestellingen. Vandaar de dubbele mail idd. Maar beide valide mails hoor.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spimk
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-07 14:18
Ter info: Dreamland is nu ook uitverkocht en de prijs is gedaald naar 74,95 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadnessTB
  • Laatst online: 14-12-2020
spimk schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:23:
Ter info: Dreamland is nu ook uitverkocht en de prijs is gedaald naar 74,95 euro.
Heeft nog lang geduurd(4-5 u). ben eens benieuwd naar de hoeveelheid. Ik ben aan het wachten op GameMania, Dreamland is niet mijn favo qua reservaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat dan de prijs vanaf nu? Of geld dat ook voor mijn bestelling die ik al heb staan?

Want ik heb in mijn mail de prijs van 99,00 staan en als ik inlog kan ik verder niet vinden of ik bij mijn account ook kan zien wat ik nog in bestelling heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Ik zie het.... wordt mijn reservering dan ook aangepast naar 75 euro?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Gim schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:46:
[...]

Ja, dat is de prijsgarantie van Colruyt.

Maar ik stel me de vraag hoeveel van die dingen Colruyt uberhaupt kan krijgen. Die reservatie heeft veel te lang opengestaan dat volgens mij het aanbod ontoereikend zal zijn.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

DarthDavy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:50:
[...]

Ja, dat is de prijsgarantie van Colruyt.

Maar ik stel me de vraag hoeveel van die dingen Colruyt uberhaupt kan krijgen. Die reservatie heeft veel te lang opengestaan dat volgens mij het aanbod ontoereikend zal zijn.
Toen ik zonet naar de site ging zag ik dat ik nog steeds een reservering kon plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:06

TradeMarkNL

Videoproducer
Gim schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:52:
[...]

Toen ik zonet naar de site ging zag ik dat ik nog steeds een reservering kon plaatsen...
Ik zou 'm ook wel bestellen als hij bezorgd kon worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKenduser
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 08:11
Gim schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:46:
[...]

Je moet contact opnemen met klantendienst 02 363 56 56

Indien het geld al overgeschreven en aangekomen op hun rekening, schrijven ze het verschil terug...

Maar je moet zelf contacteren! 8)7

Succes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:04

KrazyJay

Even voor iedereen die bestelt bij de Dreamland (Colruytgroep) met afhaling in de winkel.

Als er afgehaald kan worden, krijg je een mailtje waarin je naar een Colruyt mag gaan om je bestelling af te halen. De grote flaw daarvan is (zelf al meegemaakt, woon in Antwerpen en er zijn Colruyts in de buurt) dat de af te halen spullen gewoon in de afhaalschappen liggen met een sticker er op met je naam. Iedereen kan die pakken, en afrekenen (dat gebeurt immers in de winkel zelf). Er zou theoretisch een controle moeten zijn met je Xtra-kaart of ID-kaart, maar die vindt vaak ook niet plaats. Wij zijn al vaak naar de Colruyt gegaan om een goed-geprijsde bestelling af te halen met ons mailtje in de hand terwijl deze dus al weg was (opgehaald en afgerekend door iemand die er dus ook wel wat in zag).

Als je bestelt bij de Colruyt/Dreamland, zorg er dus voor dat je die geleverd krijgt aan huis/bij een kennis. Anders zijn die er 9 van de 10 keer (gezien de verwachte populariteit van de SNES Classic) al weg tegen de tijd dat je je afhaalbericht krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook nog zonder problemen bij Dreamland kunnen bestellen, het is een goede prijs. Ik heb er alleen dus echt mijn twijfels bij of die wel toekomt, of dat ze gewoon maar wat voorraad uit de duim zuigen. Of Nintendo maakt er deze keer wel degelijk behoorlijk meer, maar dan zou ik verwachten dat hij niet zo snel uitverkocht zou geraken op andere sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:26
Lees op een ander forum dat intertoys bestellingen worden geannuleerd en terug geboekt zonder bericht hiervan ( dus check je order en of je geld terug heb gekregen )

[ Voor 31% gewijzigd door Ryatzu op 29-06-2017 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Nu, wat is realistisch aan aantallen voor een eerste batch van SNES mini's eind september? Ik denk aan een miljoen, misschien een anderhalf miljoen. Dat zou dan in dezelfde lijn liggen aan de eerste batch Switches. De vraag is of Nintendo wel kan of wil zoveel productie aan een SNES mini spenderen. Als we naar de NES mini kijken was dat absoluut niet het geval. Maar Nintendo heeft aangegeven dit keer meer te willen produceren, dus laten we hen het voordeel van de twijfel geven.

Hoe dan ook. Eén miljoen, een anderhalf miljoen is toch wel de max dat je kan verwachten en dat aanbod zal hoe dan ook véél te weinig zijn om aan de vraag te voldoen.

Ik las hier eerder een aantal van 160.000 voor Frankrijk. Een waarschijnlijk uit de lucht gegrepen aantal, maar ik vind het zeker geen onrealistisch aantal. Da's 10% van de wereld productie voor één land, da's al veel als je het zo bekijkt. Blijft een niets zeggend nummer, want de units worden in principe verkocht aan retailers (Walmart, Gamestop, Amazon,... Game Mania, BOL,... voor ons regionaal) en niet aan landen.

Wat mij het meeste stoort is dat Nintendo wel zinnens is om meer SNES mini's te produceren dan NES mini's, maar de productie stopt in principe eind dit jaar. Met een release eind september geeft je dit 3 maanden de tijd om een SNES mini op te pikken. Da's niet veel. In vergelijking, de NES mini is 5 maanden in productie geweest (van november 2016 tot maart 2017) en er zijn in totaal 2,3 miljoen consoles geproduceerd geweest. Nintendo heeft aangegeven dat dit veel meer is dan ze aanvankelijk van plan waren (productie van 1 miljoen tot eind 2016), maar eigenlijk zijn ze daar nog veel te veel in te kort geschoten. Er is nergens een NES mini te krijgen behalve in de third party reseller markt (de scalpers dus :) ).

Ik stel me dus serieus vragen: 5 maanden productie -> 2.3 miljoen NES mini's. Een aanbod dat de vraag niet voldaan heeft. Hoeveel Nintendo van die dingen kan verkopen is koffiedik kijken, maar het is zeker meer dan die 2.3 miljoen.

Hoeveel SNES mini's kan Nintendo produceren in 3 maanden productie? Kan dat aan de vraag voldoen? Ik ben hier toch heel sceptisch over.

Bronnen: Wikipedia: NES Classic Edition
http://www.gamasutra.com/..._NES_Classic_Editions.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Laatst online: 08-05 15:26
Aggressor schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:37:
Bij amazon.de 99.99

Dat kan, de laagste prijs die amazon (per lokale site) heeft tussen nu en wanneer die uitkomt is de prijs die afgeschreven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsqt
  • Laatst online: 12-07-2024
Ryatzu schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:14:
Lees op een ander forum dat intertoys bestellingen worden geannuleerd en terug geboekt zonder bericht hiervan ( dus check je order en of je geld terug heb gekregen )
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Waarom zouden ze dat in hemelsnaam zonder bericht gaan doen. Lijkt me onwaarschijnlijk, of het bericht komt nog.

[ Voor 7% gewijzigd door EddoH op 29-06-2017 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:57
Wehkamp deed/doet ook al wat lastig met voorbehoud en dergelijke....

Lijkt er dus op dat Amazon pre-orders zich nog het beste "houden" :+
Hopelijk verandert dit niet! O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

atomix9 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:24:
[...]

Wehkamp deed/doet ook al wat lastig met voorbehoud en dergelijke....

Lijkt er dus op dat Amazon pre-orders zich nog het beste "houden" :+
Hopelijk verandert dit niet! O-)
Het is ook voornamelijk wachten op Game Mania en BOL. Die zullen ook wel hun zaakjes op orde hebben. De vraag is enkel wanneer? Want het zal daar ook verdomd snel gaan en je kan toch niet 24 op 24 online zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubstepjoris
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:08
DarthDavy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:28:
[...]
Het is ook voornamelijk wachten op Game Mania en BOL. Die zullen ook wel hun zaakjes op orde hebben. De vraag is enkel wanneer? Want het zal daar ook verdomd snel gaan en je kan toch niet 24 op 24 online zijn...
Ik denk dat game mania, media markt en bol wachten tot ze weten hoe veel ze ongeveer binnen krijgen, om taferelen met de NES mini en dat gedoe van wehkamp van vanochtend te voorkomen. Die grote filialen verkopen ze toch wel, dus ik denk dat ze liever wachten tot ze meer weten over aantallen om te voorkomen dat ze bij de helft van de pre-orders geld terug moeten storten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
Budgetgaming forum.

Heb zelf preorder ook bij amazone uk. Die hopelijk wel vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Intertoys heeft mijn betaling via Paypal terug betaald, zonder een verdere email.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

nils7 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:37:
Intertoys heeft mijn betaling via Paypal terug betaald, zonder een verdere email.
Dat is wel heel merkwaardig. Ik neem aan dat er nog een e-mail komt dan.
Overigens is er bij mij nog niets teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Zojuist ingelogd bij Intertoys, maar daar staat m'n bestelling voor de SNES mini nog wel (in behandeling). Ik had daar voor Afterpay gekozen, dus er viel niks terug te storten voor ze.

Wehkamp had ik wel een mailtje van gekregen, die had ik om 7:34 besteld, dus ik was er nog relatief vroeg bij. We zien wel verder :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
EddoH schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:42:
[...]

Dat is wel heel merkwaardig. Ik neem aan dat er nog een e-mail komt dan.
Overigens is er bij mij nog niets teruggestort.
Heb ze al een bericht gestuurd via Facebook, even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 17:00
Lekker dan, dacht ik wel veilig te zitten met mijn bestellingen bij Intertoys en Wehkamp. }:|

Nu maar weer blijven loeren. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Bij Foregames staat enkel dat het niet 100% zeker is dat ze ook geleverd kunnen worden, maar dat volledige betalingen voorrang krijgen. Volgens mij was het alleen zo dat je geen keuze had daarin :P

En dan nog de Amazon.de order. Mag toch hopen dat één van deze twee levert.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Grumpmeister schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:43:
[...]

Zojuist ingelogd bij Intertoys, maar daar staat m'n bestelling voor de SNES mini nog wel (in behandeling). Ik had daar voor Afterpay gekozen, dus er viel niks terug te storten voor ze.

Wehkamp had ik wel een mailtje van gekregen, die had ik om 7:34 besteld, dus ik was er nog relatief vroeg bij. We zien wel verder :)
Als ik inlog staat er nog "in behandeling" zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:53
DarthDavy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:18:
Nu, wat is realistisch aan aantallen voor een eerste batch van SNES mini's eind september? Ik denk aan een miljoen, misschien een anderhalf miljoen. Dat zou dan in dezelfde lijn liggen aan de eerste batch Switches. De vraag is of Nintendo wel kan of wil zoveel productie aan een SNES mini spenderen. Als we naar de NES mini kijken was dat absoluut niet het geval. Maar Nintendo heeft aangegeven dit keer meer te willen produceren, dus laten we hen het voordeel van de twijfel geven.

Hoe dan ook. Eén miljoen, een anderhalf miljoen is toch wel de max dat je kan verwachten en dat aanbod zal hoe dan ook véél te weinig zijn om aan de vraag te voldoen.

Ik las hier eerder een aantal van 160.000 voor Frankrijk. Een waarschijnlijk uit de lucht gegrepen aantal, maar ik vind het zeker geen onrealistisch aantal. Da's 10% van de wereld productie voor één land, da's al veel als je het zo bekijkt. Blijft een niets zeggend nummer, want de units worden in principe verkocht aan retailers (Walmart, Gamestop, Amazon,... Game Mania, BOL,... voor ons regionaal) en niet aan landen.

Wat mij het meeste stoort is dat Nintendo wel zinnens is om meer SNES mini's te produceren dan NES mini's, maar de productie stopt in principe eind dit jaar. Met een release eind september geeft je dit 3 maanden de tijd om een SNES mini op te pikken. Da's niet veel. In vergelijking, de NES mini is 5 maanden in productie geweest (van november 2016 tot maart 2017) en er zijn in totaal 2,3 miljoen consoles geproduceerd geweest. Nintendo heeft aangegeven dat dit veel meer is dan ze aanvankelijk van plan waren (productie van 1 miljoen tot eind 2016), maar eigenlijk zijn ze daar nog veel te veel in te kort geschoten. Er is nergens een NES mini te krijgen behalve in de third party reseller markt (de scalpers dus :) ).

Ik stel me dus serieus vragen: 5 maanden productie -> 2.3 miljoen NES mini's. Een aanbod dat de vraag niet voldaan heeft. Hoeveel Nintendo van die dingen kan verkopen is koffiedik kijken, maar het is zeker meer dan die 2.3 miljoen.

Hoeveel SNES mini's kan Nintendo produceren in 3 maanden productie? Kan dat aan de vraag voldoen? Ik ben hier toch heel sceptisch over.

Bronnen: Wikipedia: NES Classic Edition
http://www.gamasutra.com/..._NES_Classic_Editions.php
De productie van de Classic Mini: NES heeft ook lange tijd stil gelegen, dus dat zegt niet alles. Nintendo heeft gewoon een beperkte productiecapaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsqt
Heb zelf ook nog geen geld terug van Intertoys, maar ik vermoed dat dat ook afhangt van bij welke bank je zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

KrazyJay schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:59:
Even voor iedereen die bestelt bij de Dreamland (Colruytgroep) met afhaling in de winkel.

Als er afgehaald kan worden, krijg je een mailtje waarin je naar een Colruyt mag gaan om je bestelling af te halen. De grote flaw daarvan is (zelf al meegemaakt, woon in Antwerpen en er zijn Colruyts in de buurt) dat de af te halen spullen gewoon in de afhaalschappen liggen met een sticker er op met je naam. Iedereen kan die pakken, en afrekenen (dat gebeurt immers in de winkel zelf). Er zou theoretisch een controle moeten zijn met je Xtra-kaart of ID-kaart, maar die vindt vaak ook niet plaats. Wij zijn al vaak naar de Colruyt gegaan om een goed-geprijsde bestelling af te halen met ons mailtje in de hand terwijl deze dus al weg was (opgehaald en afgerekend door iemand die er dus ook wel wat in zag).

Als je bestelt bij de Colruyt/Dreamland, zorg er dus voor dat je die geleverd krijgt aan huis/bij een kennis. Anders zijn die er 9 van de 10 keer (gezien de verwachte populariteit van de SNES Classic) al weg tegen de tijd dat je je afhaalbericht krijgt.
Mjah, ik ben toch gebonden aan het ophalen. Niet zoveel (lees: geen) kennissen in België waar ik het naartoe kan sturen. Als het klopt wat je zegt, dan kan ik alleen maar z.s.m. ernaar toe gaan zodra ik bericht heb en als mijn exemplaar er niet ligt... dan kijken of er een exemplaar ligt, want als het is zoals je schetst dan kunnen ze ze net zo goed in de "gril-bak" bij de kassa leggen waar iedereen in een opwelling nog snel zo'n apparaatje op de band erbij legt.

Bij Dreamland/Colruyt in elk geval EEN pre-order kunnen plaatsen. Bij andere shops was ie immers al uitverkocht of niet beschikbaar. Beter iets dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsqt
Gim schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:07:
[...]

Mjah, ik ben toch gebonden aan het ophalen. Niet zoveel (lees: geen) kennissen in België waar ik het naartoe kan sturen. Als het klopt wat je zegt, dan kan ik alleen maar z.s.m. ernaar toe gaan zodra ik bericht heb en als mijn exemplaar er niet ligt... dan kijken of er een exemplaar ligt, want als het is zoals je schetst dan kunnen ze ze net zo goed in de "gril-bak" bij de kassa leggen waar iedereen in een opwelling nog snel zo'n apparaatje op de band erbij legt.

Bij Dreamland/Colruyt in elk geval EEN pre-order kunnen plaatsen. Bij andere shops was ie immers al uitverkocht of niet beschikbaar. Beter iets dan niets.
Je had m ook kunnen laten bezorgen bij een drop-off point (zoals je die hier bijvoorbeeld op de stations hebt in Nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Seroczynski schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:45:
Bij Foregames staat enkel dat het niet 100% zeker is dat ze ook geleverd kunnen worden, maar dat volledige betalingen voorrang krijgen. Volgens mij was het alleen zo dat je geen keuze had daarin :P

En dan nog de Amazon.de order. Mag toch hopen dat één van deze twee levert.
Had daar ook besteld en weer geannuleerd. Had hun een mail gestuurd of ze konden aangeven op welke plek ik stond met mijn order. Ze konden daar niets over zeggen maar ondertussen wel geld cashen. Wacht mijn amazon uk order wel af, meer vertrouwen in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijsqt
Net Intertoys aan de lijn gehad .orders van mensen met meerdere orders zijn geannuleerd en van wie de betaling niet afgerond was.ik heb die van mij 6:15 gekocht en die word gewoon 29 september verstuurd.
Dit komt van het Budgetgaming forum af. Lijkt erop dat vooral de scalpers getroffen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starcaz
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 10:15
Net Intertoys aan de lijn gehad .orders van mensen met meerdere orders zijn geannuleerd en van wie de betaling niet afgerond was.ik heb die van mij 6:15 gekocht en die word gewoon 29 september verstuurd.
Zegt iemand van het BudgetGamingForum

- EDIT: Was vlak voor mijn comment al gepost sorry. -

[ Voor 10% gewijzigd door Starcaz op 29-06-2017 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
Ik zie hem nu ook bij fun.be staan (gisteren niet), maar geen flauw idee of hij online al in de verkoop is geweest of nog komt..

https://www.fun.be/nintendo-classic-mini-hw-snes.html

[ Voor 3% gewijzigd door Rammstein op 29-06-2017 15:36 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:14
"Deze bestelling is helaas niet af te halen in een MediaMarkt winkel, omdat in geen enkele winkel alle producten op voorraad zijn."

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag ik net ook, toegevoegd aan winkel wagen, bestellen en doodlopen op een "uitverkocht"-pagina 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

matthijsqt schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:09:
[...]

Je had m ook kunnen laten bezorgen bij een drop-off point (zoals je die hier bijvoorbeeld op de stations hebt in Nederland)
Niet echt bekend mee. Zie het er ook niet zo snel tussen staan. Zou het schelen om een reservering in te schieten met afhaal bij een OKAY of zo? Of is het één pot nat met OKAY en Colruyt, enzo qua legitimeren bij ophalen van de reservering als rechtmatige besteller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15-08-2021
MarkH NL schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:42:
[...]

"Deze bestelling is helaas niet af te halen in een MediaMarkt winkel, omdat in geen enkele winkel alle producten op voorraad zijn."
is de prijs wel goed?
99.99 is een beetje teveel vind ik...
ik wacht af op game mania en nedgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturate
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-12-2021
MarkH NL schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:42:
[...]

Die melding kreeg ik ook, maar gewoon door kunnen gaan en ben op de "Bedankt!" pagina uitgekomen. Moet de bevestiging nog krijgen via de mail.

Edit: Bevestiging nu ook binnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Saturate op 29-06-2017 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Wow, dat ging snel... Ik heb hem besteld en via Paypal betaald. De enige bevestiging die ik tot nu toe kreeg was van Paypal zelf. :X

Edit: bevestiging van de Mediamarkt ook binnen.

[ Voor 19% gewijzigd door AstralizeR op 29-06-2017 15:49 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:40

nlboy

Alles kitz?

AstralizeR schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:46:
Wow, dat ging snel... Ik heb hem besteld en via Paypal betaald. De enige bevestiging die ik tot nu toe kreeg was van Paypal zelf. :X
Ik kreeg wel een mail van MM (eerder dan PayPal):

Gefeliciteerd met jouw aankoop bij MediaMarkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:45
nlboy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:48:
[...]
Ik kreeg wel een mail van MM (eerder dan PayPal):

Die heb ik ook ontvangen (en PayPal). Ben benieuwd of die binnen een aantal uren bij de bestellingen staat in mijn MM account. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Besteld bij mediamarkt met afhalen, betaald met paypal en bevestiging gehad. Wel raar dat je niet kon kiezen voor bezorging aan huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsqt
Gim schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:42:
[...]

Niet echt bekend mee. Zie het er ook niet zo snel tussen staan. Zou het schelen om een reservering in te schieten met afhaal bij een OKAY of zo? Of is het één pot nat met OKAY en Colruyt, enzo qua legitimeren bij ophalen van de reservering als rechtmatige besteller.
Zou even hier kijken als ik jou was: https://www.dpd.com/be/business_customers/pickup

Weet alleen niet of zij gebruik maken van dpd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraftwerk
  • Laatst online: 03-05 16:23
Net geprobeerd te bestellen, krijg steeds de melding:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
Ben benieuwd...

Afgeschreven van m'n PayPal maar nog geen bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Lijkt er op dat ie uitverkocht is (product-pagina):

Dit artikel is online uitverkocht. Vraag in de winkel naar beschikbaarheid.

Dus net op tijd met bestellen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door nlboy op 29-06-2017 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trifle
  • Laatst online: 02-02 12:47
Ik loop vast bij het kiezen tussen bezorgen en afhalen gedeelte, hij wil gewoon niet verder, heb hem zo;n 7 minuten in het winkelmandje staan nu, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:34

masauri

aka qwybyte

Trifle schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:54:
Ik loop vast bij het kiezen tussen bezorgen en afhalen gedeelte, hij wil gewoon niet verder, heb hem zo;n 7 minuten in het winkelmandje staan nu, iemand tips?
Had ik ook, verloren moeite.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

had ik net ook, toen was hij opeens verdwenen...
Dus hopelijk heb jij meer succes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 22:45
Heb je dan ook niet de melding: ""Deze bestelling is helaas niet af te halen in een MediaMarkt winkel, omdat in geen enkele winkel alle producten op voorraad zijn."" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echtwuur
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-08 16:15
Het is toch ook geen reet meer aan op deze manier, trieste bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Is uitverkocht, dus geen kans, hoewel de Media Markt met dit soort dingen toch al een verschrikking is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:45
Nu ook de bevestiging van media markt zelf binnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
Helaas niet nee.
Ik heb het ook geprobeerd, maar kom daar ook niet verder.
Website vereist van mij dat ik een optie kies, nu weergeeft ie aan dat het artikel uitverkocht is en kan niks meer mee doen ondanks dat het in mijn winkelmand zit. :'( :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 18:30

Terwijl er daaronder bij de geselecteerde winkel "Je kunt een van de bestelde artikelen hier afhalen" staat.. En toch niet verder kunnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
Hij staat nu onder m'n bestellingen, maar nog geen mail gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trifle
  • Laatst online: 02-02 12:47
ViNOK16Bit schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:55:
[...]

Heb je dan ook niet de melding: ""Deze bestelling is helaas niet af te halen in een MediaMarkt winkel, omdat in geen enkele winkel alle producten op voorraad zijn."" ?
Ja klopt zag ik nu net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Dat gezeur ook over bevestigingen, doe gewoon eens chill. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riick
  • Laatst online: 13-09 12:33
Zal ongetwijfeld ook wel een "foutje" zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
MJHH93 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:56:
Nu ook de bevestiging van media markt zelf binnen :*)
Heb alleen dit gekregen

Bedankt voor je aankoop bij MediaMarkt Online.
Wanneer jouw bestelling definitief is verwerkt in ons ordersysteem ontvang je hierover per e-mail bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
P.C.Simonis schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:58:
[...]

Heb alleen dit gekregen

Bedankt voor je aankoop bij MediaMarkt Online.
Wanneer jouw bestelling definitief is verwerkt in ons ordersysteem ontvang je hierover per e-mail bericht.
Who cares.

[ Voor 75% gewijzigd door NotSoSteady op 29-06-2017 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Bevesting binnen, dacht dat ik had gekozen voor afhalen maar in me account staat bezorgen op thuis adres. Ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubstepjoris
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:08
Dat was snel, binnen een minuut of 10 al niet meer beschikbaar. Zal mij benieuwen hoe veel reserveringen ze hebben gehad. Zou je ze nu ook via de fysieke winkels kunnen reserveren (en dat dat daadwerkelijk geregistreerd wordt :P)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semidevidra
NotSoSteady schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:59:
Ik zie de SNES op bepaalde sites voor 75 euro worden aangeboden en de Media Markt denkt 100 euro te vragen. |:(
En toch zie je voorbij hoeveel mensen het hebben gekocht/pre order geplaatst... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
dubstepjoris schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:00:
Dat was snel, binnen een minuut of 10 al niet meer beschikbaar. Zal mij benieuwen hoe veel reserveringen ze hebben gehad. Zou je ze nu ook via de fysieke winkels kunnen reserveren (en dat dat daadwerkelijk geregistreerd wordt :P)?
Online reserveringen staan los van reserveringen via de fysieke winkels. Ik denk overigens dat het feit dat je nog online kon afhalen een foutje is.

[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 29-06-2017 16:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

dubstepjoris schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:00:
Dat was snel, binnen een minuut of 10 al niet meer beschikbaar.
Ik had hem in de winkelwagen, maar kon de bestelprocedure niet eens meer afronden. Ongelooflijk zeg... dat ging echt snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 17:00
Wow dat ging snel. Had hem ook in de winkelwagen, maar toen was het al te laat. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 16:48
same here :)

Altijd hetzelfde haha met dit soort dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Ja, jammer voor de mensen die misgrepen, de pre-order pagina was zo rond 15:39 bijgewerkt.
zelf binnen 20 sec besteld en meteen de link hier geplaatst vrijwel meteen toen insidegamer hun pagina bijwerkten, dus het was toen al een soort 'ratrace' :X

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turanmegil
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-07 09:40
Dat was letterlijk misschien 5 of 10 minuten. Ik was nog de bezorgmethode aan het kiezen toen ik al de melding kreeg dat het niet kon omdat ze in de winkel niet op voorraad waren. Ik dacht dat mediamarkt online en de winkels verschillend waren in voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 09:15
Same here.

Toch vreemd dat ze het op deze manier aanbieden op hun website. Ze zetten het feitelijk niet als een "preorderable" product op hun website maar als regulier product wat resulteert in het feit dat het product direct niet meer voorradig is.
Mijn inziens zouden ze een dergelijk product als preorder product op hun website moeten zetten zodat iedereen een preorder kan doen zonder dat je vreemde situaties als deze krijgt (aangeven bij welke winkel je het product wil afhalen wat vervolgens niet mogelijk is enz.)

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
AstralizeR schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:09:
Ja, jammer voor de mensen die misgrepen, de pre-order pagina was zo rond 15:39 bijgewerkt.
zelf binnen 20 sec besteld en meteen de link hier geplaatst vrijwel meteen toen insidegamer hun pagina bijwerkten, dus het was toen al een soort 'ratrace' :X
Naja pech. Ik had hem ruim (alsnog spreek je van secondes) voor jouw bericht en Insidegamer in mijn winkelwagen, maar wilde toch niet verder. Helaas.

[ Voor 6% gewijzigd door Mau_Maus op 29-06-2017 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
breminem schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:11:
Same here.

Toch vreemd dat ze het op deze manier aanbieden op hun website. Ze zetten het feitelijk niet als een "preorderable" product op hun website maar als regulier product wat resulteert in het feit dat het product direct niet meer voorradig is.
Mijn inziens zouden ze een dergelijk product als preorder product op hun website moeten zetten zodat iedereen een preorder kan doen zonder dat je vreemde situaties als deze krijgt (aangeven bij welke winkel je het product wil afhalen wat vervolgens niet mogelijk is enz.)
En jij denkt dat de Media Markt zin heeft aan gezeur wanneer ze niet kunnen leveren? Ze weten op dit moment zelfs niet eens welke aantallen ze zullen ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rammstein
Bestelbevestiging binnen. Geluk gehad. Aangezien ik ook een order bij Amazon heb lopen, straks dus kans op dubbele levering, maar dan gooi ik er hier wel 1 in de groep voor wie hem niet heeft weten te bemachtigen :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Intertoys mail:

Wat vind je van jouw Nintendo Classic Mini Super Nintendo?

We zijn erg benieuwd naar jouw ervaringen met dit product en willen je dan ook vragen een beoordeling achter te laten.

Bovendien help je hiermee andere klanten met het maken van de juiste keuze.

Haha ik moest lachen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveonfire
  • Laatst online: 09-07-2023
P.C.Simonis schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:15:
Bestelbevestiging binnen. Geluk gehad. Aangezien ik ook een order bij Amazon heb lopen, straks dus kans op dubbele levering, maar dan gooi ik er hier wel 1 in de groep voor wie hem niet heeft weten te bemachtigen :*)
Gek hè dat er niet meer aan te komen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
P.C.Simonis schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:15:
Het is niet de bedoeling om slechts te reageren met: Ik heb het ook gekocht! OMG, ik ook! Dit is niet interessant voor anderen om te lezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rammstein
NotSoSteady schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:17:
[...]

Het is niet de bedoeling om slechts te reageren met: Ik heb het ook gekocht! OMG, ik ook! Dit is niet interessant voor anderen om te lezen.
Daarom zeg ik er ook bij dat ik hem mogelijk dubbel ga krijgen en er graag iemand anders dan mee blij wil maken <knip> Blijven we wel even normaal doen hier?

[ Voor 6% gewijzigd door Grotman op 29-06-2017 17:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
  • Laatst online: 13:32
steveonfire schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:17:
[...]

Gek hè dat er niet meer aan te komen is...
Lopen hier mensen rond die er de vorige keer 9 hebben besteld, misschien wel meer. Dan vind ik een 2de order plaatsen voor de zekerheid zo erg nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 09:15
NotSoSteady schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:12:
[...]

En jij denkt dat de Media Markt zin heeft aan gezeur wanneer ze niet kunnen leveren? Ze weten op dit moment zelfs niet eens welke aantallen ze zullen ontvangen.
Dat begrijp ik, maar als ze niet weten hoeveel ze zullen ontvangen is het dan slim om het product al op je website te zetten? Dat is dan toch een beetje paniekvoetbal?
Kan je denk ik beter zoals een Bol.com en Game Mania eerst afwachten totdat je hoort hoeveel exemplaren je zult ontvangen.

Ben overigens alleen maar aan het brainstormen hoe grote bedrijven als MM handelen in situaties als deze hoor. :)

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
P.C.Simonis schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:18:
[...]

Daarom zeg ik er ook bij dat ik hem mogelijk dubbel ga krijgen en er graag iemand anders dan mee blij wil maken stuk <knip>
Vier keer het bericht plaatsen dat je een bevestiging hebt ontvangen is denk ik wel voldoende, niet?

[ Voor 1% gewijzigd door Grotman op 29-06-2017 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveonfire
  • Laatst online: 09-07-2023
Eens, maar voortaan graag alleen een topicreport en niet quoten/reageren :)

[ Voor 80% gewijzigd door Grotman op 29-06-2017 17:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
Bij mij is het gelukt om het af te halen bij Mediamarkt Utrecht en ook betalen bij afhalen. Alleen ben er dus niet zo zeker van. Drukte gewoon 20 keer op verder ofzo, dus denk een foutje

[ Voor 37% gewijzigd door mrstylo op 29-06-2017 16:27 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Kunnen jullie stoppen met het zure gereageer op elkaar en ook de niet-nuttige 'Ik heb hem besteld' etc. berichten achterwege laten? Zie de topicwarning.
Pagina: 1 ... 8 ... 30 Laatste

Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen