Ik heb ook een leuke computer..
Retropie bevalt uitstekend! Lekker makkelijk een game selecteren uit de lijst en gaan met die banaan.NeuroticaPills schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:04:
[...]
Jow, laat je niet al te veel negatief beïnvloeden door het gezeik op internet he! We zijn allemaal hyped en daardoor gevoeliger en nerveuzer. De voorpret is voor iedereen wat bedrukt door onduidelijkheid of het uberhaupt OOIT lukt om er eentje te scoren, maar ik hoop nog steeds dat er een situatie komt dat je gewoon net na release de winkel in kunt lopen en er eentje kun kopen.
Desalniettemin, laat ons wel ff weten hoe die retropie bevalt? Toch ook nieuwsgierig naar
Okay, natuurlijk komt niks in de buurt van het gevoel van mijn echte SNES, als ik de cartridge er in stop en hem aan slinger met de powerknop
Eigenlijk heb ik dus nog 2 prima alternatieven voor de SNES Mini, maar het is zo'n koddig dingetje
En de lineup in het apparaatje is wat mij betreft prima!
Misschien is dat toch het verschil. Nog steeds geen mail hier.Denman schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:22:
[...]
Ik heb de mail wel gehad. Wel rijkelijk laat besteld gister: 8:50.
Mijn vrouw bestelt wel regelmatig bij Wehkamp, maar ze was niet in de buurt en toen ik dit topic las raakte ik lichtelijk in paniek en heb ik snel een eigen account aangemaakt
Overigens achteraf betalen gekozen. Ik zie het wel allemaal. Ik hou maar rekening met een annulering, kan het alleen maar meevallen
Kan het niet zijn, al jaren klant bij wehkamp en rond 7.15 uur besteld. Ook hier mail ontvangen!Vinnocchio schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:13:
[...]
Misschien is dat toch het verschil. Nog steeds geen mail hier.
Nee dan is dat het niet idd. Wel verdomde raar dan. Nog steeds geen mail hierlinovb schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:17:
[...]
Kan het niet zijn, al jaren klant bij wehkamp en rond 7.15 uur besteld. Ook hier mail ontvangen!
Bij amazon.de 99.99
Velen hebben bij hem amazon.de besteld... maar kan het zijn dat die van amazon.de nog goedkoper wordt? dus minder geld wordt afgeschreven?
Het zou ook niet eerlijk zijn. En nieuwe(re) klanten zullen dan al zeker geen trouwe klanten worden. Dan zouden ze al met een actie moeten werken die alleen aan een bepaald klantenbestand kenbaar wordt gemaakt, zodat de rest van de (potentiële) klanten niet lekker wordt gemaakt met nikslinovb schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:17:
[...]
Kan het niet zijn, al jaren klant bij wehkamp en rond 7.15 uur besteld. Ook hier mail ontvangen!
Ik krijg hem niet zo snel gevonden bij Amazon.it, wel de originele SNES. Toevallig een link?Aggressor schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:37:
Bij amazon.it was de Snes 79.99 euro
Bij amazon.de 99.99
Velen hebben bij hem amazon.de besteld... maar kan het zijn dat die van amazon.de nog goedkoper wordt? dus minder geld wordt afgeschreven?
Mij lijkt dat je gewoon die prijs betaald, maar dan baseer ik me op eigen bestellingen waar gewoon een lange levertijd op zat, maar wel al uit was. De SNES moet nog uitkomen; weet niet of Amazon daar onderscheid in maakt.
[ Voor 38% gewijzigd door Gim op 29-06-2017 12:44 ]
Nog niks ontvangen jier, kan helaas niet zien hoe laat ik de bestelling had geplaatst (zit op mijn werk)Slomy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:42:
Zijn er ook mensen die bij Wehkamp besteld hebben, maar de hierboven vaker gequote mail niet ontvangen hebben?
Ik heb hem (nog) niet maar hou er wel rekening mee dat ie nog komt.Slomy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:42:
Zijn er ook mensen die bij Wehkamp besteld hebben, maar de hierboven vaker gequote mail niet ontvangen hebben?
Nog niet die mail gehad. Vlak voor 8:00 besteld. Ik heb gekozen voor achteraf betalen en ik had geen nieuwe account (al eerder achteraf betaald ook).Slomy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:42:
Ik wel nieuw account en achteraf via ideal, maar (nog) geen mail gehad.BlackMage schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:44:
[...]
Nog niet die mail gehad. Vlak voor 8:00 besteld. Ik heb gekozen voor achteraf betalen en ik had geen nieuwe account (al eerder achteraf betaald ook).
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Heeft nog lang geduurd(4-5 u). ben eens benieuwd naar de hoeveelheid. Ik ben aan het wachten op GameMania, Dreamland is niet mijn favo qua reservaties.spimk schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:23:
Ter info: Dreamland is nu ook uitverkocht en de prijs is gedaald naar 74,95 euro.
Verwijderd
Is dat dan de prijs vanaf nu? Of geld dat ook voor mijn bestelling die ik al heb staan?spimk schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:23:
Ter info: Dreamland is nu ook uitverkocht en de prijs is gedaald naar 74,95 euro.
Want ik heb in mijn mail de prijs van 99,00 staan en als ik inlog kan ik verder niet vinden of ik bij mijn account ook kan zien wat ik nog in bestelling heb.
Ik zie het.... wordt mijn reservering dan ook aangepast naar 75 euro?!spimk schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:23:
Ja, dat is de prijsgarantie van Colruyt.Gim schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:46:
[...]
Ik zie het.... wordt mijn reservering dan ook aangepast naar 75 euro?!
Maar ik stel me de vraag hoeveel van die dingen Colruyt uberhaupt kan krijgen. Die reservatie heeft veel te lang opengestaan dat volgens mij het aanbod ontoereikend zal zijn.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Toen ik zonet naar de site ging zag ik dat ik nog steeds een reservering kon plaatsen...DarthDavy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:50:
[...]
Ja, dat is de prijsgarantie van Colruyt.
Maar ik stel me de vraag hoeveel van die dingen Colruyt uberhaupt kan krijgen. Die reservatie heeft veel te lang opengestaan dat volgens mij het aanbod ontoereikend zal zijn.
Ik zou 'm ook wel bestellen als hij bezorgd kon wordenGim schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:52:
[...]
Toen ik zonet naar de site ging zag ik dat ik nog steeds een reservering kon plaatsen...
Je moet contact opnemen met klantendienst 02 363 56 56Gim schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:46:
[...]
Ik zie het.... wordt mijn reservering dan ook aangepast naar 75 euro?!
Indien het geld al overgeschreven en aangekomen op hun rekening, schrijven ze het verschil terug...
Maar je moet zelf contacteren!

Succes
Als er afgehaald kan worden, krijg je een mailtje waarin je naar een Colruyt mag gaan om je bestelling af te halen. De grote flaw daarvan is (zelf al meegemaakt, woon in Antwerpen en er zijn Colruyts in de buurt) dat de af te halen spullen gewoon in de afhaalschappen liggen met een sticker er op met je naam. Iedereen kan die pakken, en afrekenen (dat gebeurt immers in de winkel zelf). Er zou theoretisch een controle moeten zijn met je Xtra-kaart of ID-kaart, maar die vindt vaak ook niet plaats. Wij zijn al vaak naar de Colruyt gegaan om een goed-geprijsde bestelling af te halen met ons mailtje in de hand terwijl deze dus al weg was (opgehaald en afgerekend door iemand die er dus ook wel wat in zag).
Als je bestelt bij de Colruyt/Dreamland, zorg er dus voor dat je die geleverd krijgt aan huis/bij een kennis. Anders zijn die er 9 van de 10 keer (gezien de verwachte populariteit van de SNES Classic) al weg tegen de tijd dat je je afhaalbericht krijgt.
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Ryatzu op 29-06-2017 14:20 ]
Hoe dan ook. Eén miljoen, een anderhalf miljoen is toch wel de max dat je kan verwachten en dat aanbod zal hoe dan ook véél te weinig zijn om aan de vraag te voldoen.
Ik las hier eerder een aantal van 160.000 voor Frankrijk. Een waarschijnlijk uit de lucht gegrepen aantal, maar ik vind het zeker geen onrealistisch aantal. Da's 10% van de wereld productie voor één land, da's al veel als je het zo bekijkt. Blijft een niets zeggend nummer, want de units worden in principe verkocht aan retailers (Walmart, Gamestop, Amazon,... Game Mania, BOL,... voor ons regionaal) en niet aan landen.
Wat mij het meeste stoort is dat Nintendo wel zinnens is om meer SNES mini's te produceren dan NES mini's, maar de productie stopt in principe eind dit jaar. Met een release eind september geeft je dit 3 maanden de tijd om een SNES mini op te pikken. Da's niet veel. In vergelijking, de NES mini is 5 maanden in productie geweest (van november 2016 tot maart 2017) en er zijn in totaal 2,3 miljoen consoles geproduceerd geweest. Nintendo heeft aangegeven dat dit veel meer is dan ze aanvankelijk van plan waren (productie van 1 miljoen tot eind 2016), maar eigenlijk zijn ze daar nog veel te veel in te kort geschoten. Er is nergens een NES mini te krijgen behalve in de third party reseller markt (de scalpers dus
Ik stel me dus serieus vragen: 5 maanden productie -> 2.3 miljoen NES mini's. Een aanbod dat de vraag niet voldaan heeft. Hoeveel Nintendo van die dingen kan verkopen is koffiedik kijken, maar het is zeker meer dan die 2.3 miljoen.
Hoeveel SNES mini's kan Nintendo produceren in 3 maanden productie? Kan dat aan de vraag voldoen? Ik ben hier toch heel sceptisch over.
Bronnen: Wikipedia: NES Classic Edition
http://www.gamasutra.com/..._NES_Classic_Editions.php
Dat kan, de laagste prijs die amazon (per lokale site) heeft tussen nu en wanneer die uitkomt is de prijs die afgeschreven wordt.Aggressor schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:37:
Bij amazon.it was de Snes 79.99 euro
Bij amazon.de 99.99
Waar?Ryatzu schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:14:
Lees op een ander forum dat intertoys bestellingen worden geannuleerd en terug geboekt zonder bericht hiervan ( dus check je order en of je geld terug heb gekregen )
Waarom zouden ze dat in hemelsnaam zonder bericht gaan doen. Lijkt me onwaarschijnlijk, of het bericht komt nog.Ryatzu schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:14:
Lees op een ander forum dat intertoys bestellingen worden geannuleerd en terug geboekt zonder bericht hiervan ( dus check je order en of je geld terug heb gekregen )
[ Voor 7% gewijzigd door EddoH op 29-06-2017 14:23 ]
Wehkamp deed/doet ook al wat lastig met voorbehoud en dergelijke....Ryatzu schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:14:
Lijkt er dus op dat Amazon pre-orders zich nog het beste "houden"
Hopelijk verandert dit niet!

Het is ook voornamelijk wachten op Game Mania en BOL. Die zullen ook wel hun zaakjes op orde hebben. De vraag is enkel wanneer? Want het zal daar ook verdomd snel gaan en je kan toch niet 24 op 24 online zijn...atomix9 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:24:
[...]
Wehkamp deed/doet ook al wat lastig met voorbehoud en dergelijke....
Lijkt er dus op dat Amazon pre-orders zich nog het beste "houden"
Hopelijk verandert dit niet!
Ik denk dat game mania, media markt en bol wachten tot ze weten hoe veel ze ongeveer binnen krijgen, om taferelen met de NES mini en dat gedoe van wehkamp van vanochtend te voorkomen. Die grote filialen verkopen ze toch wel, dus ik denk dat ze liever wachten tot ze meer weten over aantallen om te voorkomen dat ze bij de helft van de pre-orders geld terug moeten storten.DarthDavy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:28:
[...]
Het is ook voornamelijk wachten op Game Mania en BOL. Die zullen ook wel hun zaakjes op orde hebben. De vraag is enkel wanneer? Want het zal daar ook verdomd snel gaan en je kan toch niet 24 op 24 online zijn...
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Dat is wel heel merkwaardig. Ik neem aan dat er nog een e-mail komt dan.nils7 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:37:
Intertoys heeft mijn betaling via Paypal terug betaald, zonder een verdere email.
Overigens is er bij mij nog niets teruggestort.
Zojuist ingelogd bij Intertoys, maar daar staat m'n bestelling voor de SNES mini nog wel (in behandeling). Ik had daar voor Afterpay gekozen, dus er viel niks terug te storten voor ze.Ryatzu schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:14:
Wehkamp had ik wel een mailtje van gekregen, die had ik om 7:34 besteld, dus ik was er nog relatief vroeg bij. We zien wel verder
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Heb ze al een bericht gestuurd via Facebook, even afwachten.EddoH schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:42:
[...]
Dat is wel heel merkwaardig. Ik neem aan dat er nog een e-mail komt dan.
Overigens is er bij mij nog niets teruggestort.
Nu maar weer blijven loeren.
En dan nog de Amazon.de order. Mag toch hopen dat één van deze twee levert.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Als ik inlog staat er nog "in behandeling" zie ik.Grumpmeister schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:43:
[...]
Zojuist ingelogd bij Intertoys, maar daar staat m'n bestelling voor de SNES mini nog wel (in behandeling). Ik had daar voor Afterpay gekozen, dus er viel niks terug te storten voor ze.
Wehkamp had ik wel een mailtje van gekregen, die had ik om 7:34 besteld, dus ik was er nog relatief vroeg bij. We zien wel verder
De productie van de Classic Mini: NES heeft ook lange tijd stil gelegen, dus dat zegt niet alles. Nintendo heeft gewoon een beperkte productiecapaciteit.DarthDavy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:18:
Nu, wat is realistisch aan aantallen voor een eerste batch van SNES mini's eind september? Ik denk aan een miljoen, misschien een anderhalf miljoen. Dat zou dan in dezelfde lijn liggen aan de eerste batch Switches. De vraag is of Nintendo wel kan of wil zoveel productie aan een SNES mini spenderen. Als we naar de NES mini kijken was dat absoluut niet het geval. Maar Nintendo heeft aangegeven dit keer meer te willen produceren, dus laten we hen het voordeel van de twijfel geven.
Hoe dan ook. Eén miljoen, een anderhalf miljoen is toch wel de max dat je kan verwachten en dat aanbod zal hoe dan ook véél te weinig zijn om aan de vraag te voldoen.
Ik las hier eerder een aantal van 160.000 voor Frankrijk. Een waarschijnlijk uit de lucht gegrepen aantal, maar ik vind het zeker geen onrealistisch aantal. Da's 10% van de wereld productie voor één land, da's al veel als je het zo bekijkt. Blijft een niets zeggend nummer, want de units worden in principe verkocht aan retailers (Walmart, Gamestop, Amazon,... Game Mania, BOL,... voor ons regionaal) en niet aan landen.
Wat mij het meeste stoort is dat Nintendo wel zinnens is om meer SNES mini's te produceren dan NES mini's, maar de productie stopt in principe eind dit jaar. Met een release eind september geeft je dit 3 maanden de tijd om een SNES mini op te pikken. Da's niet veel. In vergelijking, de NES mini is 5 maanden in productie geweest (van november 2016 tot maart 2017) en er zijn in totaal 2,3 miljoen consoles geproduceerd geweest. Nintendo heeft aangegeven dat dit veel meer is dan ze aanvankelijk van plan waren (productie van 1 miljoen tot eind 2016), maar eigenlijk zijn ze daar nog veel te veel in te kort geschoten. Er is nergens een NES mini te krijgen behalve in de third party reseller markt (de scalpers dus).
Ik stel me dus serieus vragen: 5 maanden productie -> 2.3 miljoen NES mini's. Een aanbod dat de vraag niet voldaan heeft. Hoeveel Nintendo van die dingen kan verkopen is koffiedik kijken, maar het is zeker meer dan die 2.3 miljoen.
Hoeveel SNES mini's kan Nintendo produceren in 3 maanden productie? Kan dat aan de vraag voldoen? Ik ben hier toch heel sceptisch over.
Bronnen: Wikipedia: NES Classic Edition
http://www.gamasutra.com/..._NES_Classic_Editions.php
Mjah, ik ben toch gebonden aan het ophalen. Niet zoveel (lees: geen) kennissen in België waar ik het naartoe kan sturen. Als het klopt wat je zegt, dan kan ik alleen maar z.s.m. ernaar toe gaan zodra ik bericht heb en als mijn exemplaar er niet ligt... dan kijken of er een exemplaar ligt, want als het is zoals je schetst dan kunnen ze ze net zo goed in de "gril-bak" bij de kassa leggen waar iedereen in een opwelling nog snel zo'n apparaatje op de band erbij legt.KrazyJay schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:59:
Even voor iedereen die bestelt bij de Dreamland (Colruytgroep) met afhaling in de winkel.
Als er afgehaald kan worden, krijg je een mailtje waarin je naar een Colruyt mag gaan om je bestelling af te halen. De grote flaw daarvan is (zelf al meegemaakt, woon in Antwerpen en er zijn Colruyts in de buurt) dat de af te halen spullen gewoon in de afhaalschappen liggen met een sticker er op met je naam. Iedereen kan die pakken, en afrekenen (dat gebeurt immers in de winkel zelf). Er zou theoretisch een controle moeten zijn met je Xtra-kaart of ID-kaart, maar die vindt vaak ook niet plaats. Wij zijn al vaak naar de Colruyt gegaan om een goed-geprijsde bestelling af te halen met ons mailtje in de hand terwijl deze dus al weg was (opgehaald en afgerekend door iemand die er dus ook wel wat in zag).
Als je bestelt bij de Colruyt/Dreamland, zorg er dus voor dat je die geleverd krijgt aan huis/bij een kennis. Anders zijn die er 9 van de 10 keer (gezien de verwachte populariteit van de SNES Classic) al weg tegen de tijd dat je je afhaalbericht krijgt.
Bij Dreamland/Colruyt in elk geval EEN pre-order kunnen plaatsen. Bij andere shops was ie immers al uitverkocht of niet beschikbaar. Beter iets dan niets.
Je had m ook kunnen laten bezorgen bij een drop-off point (zoals je die hier bijvoorbeeld op de stations hebt in Nederland)Gim schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:07:
[...]
Mjah, ik ben toch gebonden aan het ophalen. Niet zoveel (lees: geen) kennissen in België waar ik het naartoe kan sturen. Als het klopt wat je zegt, dan kan ik alleen maar z.s.m. ernaar toe gaan zodra ik bericht heb en als mijn exemplaar er niet ligt... dan kijken of er een exemplaar ligt, want als het is zoals je schetst dan kunnen ze ze net zo goed in de "gril-bak" bij de kassa leggen waar iedereen in een opwelling nog snel zo'n apparaatje op de band erbij legt.
Bij Dreamland/Colruyt in elk geval EEN pre-order kunnen plaatsen. Bij andere shops was ie immers al uitverkocht of niet beschikbaar. Beter iets dan niets.
Had daar ook besteld en weer geannuleerd. Had hun een mail gestuurd of ze konden aangeven op welke plek ik stond met mijn order. Ze konden daar niets over zeggen maar ondertussen wel geld cashen. Wacht mijn amazon uk order wel af, meer vertrouwen in.Seroczynski schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:45:
Bij Foregames staat enkel dat het niet 100% zeker is dat ze ook geleverd kunnen worden, maar dat volledige betalingen voorrang krijgen. Volgens mij was het alleen zo dat je geen keuze had daarin
En dan nog de Amazon.de order. Mag toch hopen dat één van deze twee levert.
Dit komt van het Budgetgaming forum af. Lijkt erop dat vooral de scalpers getroffen zijnNet Intertoys aan de lijn gehad .orders van mensen met meerdere orders zijn geannuleerd en van wie de betaling niet afgerond was.ik heb die van mij 6:15 gekocht en die word gewoon 29 september verstuurd.
Zegt iemand van het BudgetGamingForumNet Intertoys aan de lijn gehad .orders van mensen met meerdere orders zijn geannuleerd en van wie de betaling niet afgerond was.ik heb die van mij 6:15 gekocht en die word gewoon 29 september verstuurd.
- EDIT: Was vlak voor mijn comment al gepost sorry. -
[ Voor 10% gewijzigd door Starcaz op 29-06-2017 15:20 ]
https://www.fun.be/nintendo-classic-mini-hw-snes.html
[ Voor 3% gewijzigd door Rammstein op 29-06-2017 15:36 ]
SW-1682-5926-5204
"Deze bestelling is helaas niet af te halen in een MediaMarkt winkel, omdat in geen enkele winkel alle producten op voorraad zijn."
Xbox Live: MarkH
Verwijderd
Zag ik net ook, toegevoegd aan winkel wagen, bestellen en doodlopen op een "uitverkocht"-pagina

Niet echt bekend mee. Zie het er ook niet zo snel tussen staan. Zou het schelen om een reservering in te schieten met afhaal bij een OKAY of zo? Of is het één pot nat met OKAY en Colruyt, enzo qua legitimeren bij ophalen van de reservering als rechtmatige besteller.matthijsqt schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:09:
[...]
Je had m ook kunnen laten bezorgen bij een drop-off point (zoals je die hier bijvoorbeeld op de stations hebt in Nederland)
is de prijs wel goed?MarkH NL schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:42:
[...]
"Deze bestelling is helaas niet af te halen in een MediaMarkt winkel, omdat in geen enkele winkel alle producten op voorraad zijn."
99.99 is een beetje teveel vind ik...
ik wacht af op game mania en nedgame.
Die melding kreeg ik ook, maar gewoon door kunnen gaan en ben op de "Bedankt!" pagina uitgekomen. Moet de bevestiging nog krijgen via de mail.MarkH NL schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:42:
[...]
Edit: Bevestiging nu ook binnen.
[ Voor 4% gewijzigd door Saturate op 29-06-2017 15:45 ]

Edit: bevestiging van de Mediamarkt ook binnen.
[ Voor 19% gewijzigd door AstralizeR op 29-06-2017 15:49 ]
SW-1682-5926-5204
Ik kreeg wel een mail van MM (eerder dan PayPal):AstralizeR schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:46:
Wow, dat ging snel... Ik heb hem besteld en via Paypal betaald. De enige bevestiging die ik tot nu toe kreeg was van Paypal zelf.
Gefeliciteerd met jouw aankoop bij MediaMarkt!
Die heb ik ook ontvangen (en PayPal). Ben benieuwd of die binnen een aantal uren bij de bestellingen staat in mijn MM account.nlboy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:48:
[...]
Ik kreeg wel een mail van MM (eerder dan PayPal):
✌
Zou even hier kijken als ik jou was: https://www.dpd.com/be/business_customers/pickupGim schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:42:
[...]
Niet echt bekend mee. Zie het er ook niet zo snel tussen staan. Zou het schelen om een reservering in te schieten met afhaal bij een OKAY of zo? Of is het één pot nat met OKAY en Colruyt, enzo qua legitimeren bij ophalen van de reservering als rechtmatige besteller.
Weet alleen niet of zij gebruik maken van dpd natuurlijk.
Afgeschreven van m'n PayPal maar nog geen bevestiging.
Dit artikel is online uitverkocht. Vraag in de winkel naar beschikbaarheid.
Dus net op tijd met bestellen.
[ Voor 17% gewijzigd door nlboy op 29-06-2017 15:53 ]
Had ik ook, verloren moeite.Trifle schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:54:
Ik loop vast bij het kiezen tussen bezorgen en afhalen gedeelte, hij wil gewoon niet verder, heb hem zo;n 7 minuten in het winkelmandje staan nu, iemand tips?
had ik net ook, toen was hij opeens verdwenen...Trifle schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:54:
Ik loop vast bij het kiezen tussen bezorgen en afhalen gedeelte, hij wil gewoon niet verder, heb hem zo;n 7 minuten in het winkelmandje staan nu, iemand tips?
Dus hopelijk heb jij meer succes.
Heb je dan ook niet de melding: ""Deze bestelling is helaas niet af te halen in een MediaMarkt winkel, omdat in geen enkele winkel alle producten op voorraad zijn."" ?Trifle schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:54:
Is uitverkocht, dus geen kans, hoewel de Media Markt met dit soort dingen toch al een verschrikking is.Trifle schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:54:
Helaas niet nee.Trifle schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:54:
Ik heb het ook geprobeerd, maar kom daar ook niet verder.
Website vereist van mij dat ik een optie kies, nu weergeeft ie aan dat het artikel uitverkocht is en kan niks meer mee doen ondanks dat het in mijn winkelmand zit.
Terwijl er daaronder bij de geselecteerde winkel "Je kunt een van de bestelde artikelen hier afhalen" staat.. En toch niet verder kunnen
Ja klopt zag ik nu netViNOK16Bit schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:55:
[...]
Heb je dan ook niet de melding: ""Deze bestelling is helaas niet af te halen in een MediaMarkt winkel, omdat in geen enkele winkel alle producten op voorraad zijn."" ?
Heb alleen dit gekregen
Bedankt voor je aankoop bij MediaMarkt Online.
Wanneer jouw bestelling definitief is verwerkt in ons ordersysteem ontvang je hierover per e-mail bericht.
Who cares.P.C.Simonis schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:58:
[...]
Heb alleen dit gekregen
Bedankt voor je aankoop bij MediaMarkt Online.
Wanneer jouw bestelling definitief is verwerkt in ons ordersysteem ontvang je hierover per e-mail bericht.
[ Voor 75% gewijzigd door NotSoSteady op 29-06-2017 16:00 ]
En toch zie je voorbij hoeveel mensen het hebben gekocht/pre order geplaatst...NotSoSteady schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:59:
Ik zie de SNES op bepaalde sites voor 75 euro worden aangeboden en de Media Markt denkt 100 euro te vragen.
Online reserveringen staan los van reserveringen via de fysieke winkels. Ik denk overigens dat het feit dat je nog online kon afhalen een foutje is.dubstepjoris schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:00:
Dat was snel, binnen een minuut of 10 al niet meer beschikbaar. Zal mij benieuwen hoe veel reserveringen ze hebben gehad. Zou je ze nu ook via de fysieke winkels kunnen reserveren (en dat dat daadwerkelijk geregistreerd wordt)?
[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 29-06-2017 16:05 ]
Ik had hem in de winkelwagen, maar kon de bestelprocedure niet eens meer afronden. Ongelooflijk zeg... dat ging echt snel!dubstepjoris schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:00:
Dat was snel, binnen een minuut of 10 al niet meer beschikbaar.

zelf binnen 20 sec besteld en meteen de link hier geplaatst vrijwel meteen toen insidegamer hun pagina bijwerkten, dus het was toen al een soort 'ratrace'

SW-1682-5926-5204
Toch vreemd dat ze het op deze manier aanbieden op hun website. Ze zetten het feitelijk niet als een "preorderable" product op hun website maar als regulier product wat resulteert in het feit dat het product direct niet meer voorradig is.
Mijn inziens zouden ze een dergelijk product als preorder product op hun website moeten zetten zodat iedereen een preorder kan doen zonder dat je vreemde situaties als deze krijgt (aangeven bij welke winkel je het product wil afhalen wat vervolgens niet mogelijk is enz.)
PSN: breminem
Naja pech. Ik had hem ruim (alsnog spreek je van secondes) voor jouw bericht en Insidegamer in mijn winkelwagen, maar wilde toch niet verder. Helaas.AstralizeR schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:09:
Ja, jammer voor de mensen die misgrepen, de pre-order pagina was zo rond 15:39 bijgewerkt.
zelf binnen 20 sec besteld en meteen de link hier geplaatst vrijwel meteen toen insidegamer hun pagina bijwerkten, dus het was toen al een soort 'ratrace'
[ Voor 6% gewijzigd door Mau_Maus op 29-06-2017 16:13 ]
En jij denkt dat de Media Markt zin heeft aan gezeur wanneer ze niet kunnen leveren? Ze weten op dit moment zelfs niet eens welke aantallen ze zullen ontvangen.breminem schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:11:
Same here.
Toch vreemd dat ze het op deze manier aanbieden op hun website. Ze zetten het feitelijk niet als een "preorderable" product op hun website maar als regulier product wat resulteert in het feit dat het product direct niet meer voorradig is.
Mijn inziens zouden ze een dergelijk product als preorder product op hun website moeten zetten zodat iedereen een preorder kan doen zonder dat je vreemde situaties als deze krijgt (aangeven bij welke winkel je het product wil afhalen wat vervolgens niet mogelijk is enz.)
Wat vind je van jouw Nintendo Classic Mini Super Nintendo?
We zijn erg benieuwd naar jouw ervaringen met dit product en willen je dan ook vragen een beoordeling achter te laten.
Bovendien help je hiermee andere klanten met het maken van de juiste keuze.
Haha ik moest lachen.
Gek hè dat er niet meer aan te komen is...P.C.Simonis schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:15:
Bestelbevestiging binnen. Geluk gehad. Aangezien ik ook een order bij Amazon heb lopen, straks dus kans op dubbele levering, maar dan gooi ik er hier wel 1 in de groep voor wie hem niet heeft weten te bemachtigen
Het is niet de bedoeling om slechts te reageren met: Ik heb het ook gekocht! OMG, ik ook! Dit is niet interessant voor anderen om te lezen.P.C.Simonis schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:15:
Bestelbevestiging binnen. Geluk gehad. Aangezien ik ook een order bij Amazon heb lopen, straks dus kans op dubbele levering, maar dan gooi ik er hier wel 1 in de groep voor wie hem niet heeft weten te bemachtigen
Daarom zeg ik er ook bij dat ik hem mogelijk dubbel ga krijgen en er graag iemand anders dan mee blij wil maken <knip> Blijven we wel even normaal doen hier?NotSoSteady schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:17:
[...]
Het is niet de bedoeling om slechts te reageren met: Ik heb het ook gekocht! OMG, ik ook! Dit is niet interessant voor anderen om te lezen.
[ Voor 6% gewijzigd door Grotman op 29-06-2017 17:28 ]
Lopen hier mensen rond die er de vorige keer 9 hebben besteld, misschien wel meer. Dan vind ik een 2de order plaatsen voor de zekerheid zo erg nog niet..steveonfire schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:17:
[...]
Gek hè dat er niet meer aan te komen is...
Dat begrijp ik, maar als ze niet weten hoeveel ze zullen ontvangen is het dan slim om het product al op je website te zetten? Dat is dan toch een beetje paniekvoetbal?NotSoSteady schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:12:
[...]
En jij denkt dat de Media Markt zin heeft aan gezeur wanneer ze niet kunnen leveren? Ze weten op dit moment zelfs niet eens welke aantallen ze zullen ontvangen.
Kan je denk ik beter zoals een Bol.com en Game Mania eerst afwachten totdat je hoort hoeveel exemplaren je zult ontvangen.
Ben overigens alleen maar aan het brainstormen hoe grote bedrijven als MM handelen in situaties als deze hoor.
PSN: breminem
Vier keer het bericht plaatsen dat je een bevestiging hebt ontvangen is denk ik wel voldoende, niet?P.C.Simonis schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 16:18:
[...]
Daarom zeg ik er ook bij dat ik hem mogelijk dubbel ga krijgen en er graag iemand anders dan mee blij wil maken stuk <knip>
[ Voor 1% gewijzigd door Grotman op 29-06-2017 17:28 ]
[ Voor 80% gewijzigd door Grotman op 29-06-2017 17:29 ]
[ Voor 37% gewijzigd door mrstylo op 29-06-2017 16:27 ]
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen