Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 19:44
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 09:45:
Wat is precies de meerwaarde van dit apparaatje? Is het puur omdat het een collectors item is?
Want waarschijnlijk heb ik meer aan een emulator op m'n htpc, kan ik dus wel Turtles Back in Time gewoon spelen.
Tja het downloaden van roms is natuurlijk niet helemaal legaal tenzij je zelf de games bezit. Snap je punt wel maar het hebben van een legale manier om deze games te spelen heeft voor mensen misschien al meerwaarde. Buiten deze reden om is het een leuk ding om te hebben, en dan heb ik het vooral over de behuizing en de controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08-2023
GameMania is sowieso irritant bezig, heb geen winkels hier in de directe omgeving en waarom niet gewoon online?? Om scalpers af te weren doe je gewoon 1 per woonadres. Ouderwets gedoe.Ze zoeken het lekker uit, heb al gelukkig bij Bol besteld en eentje bij intertoys als back-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:33
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 09:50:
[...]
En als je er zo'n draadloze controller bij haalt is het nog leuker https://www.amazon.com/Wi...ment-System/dp/B01MTQ9QPB
De reviews beneden maken het toch al een stuk minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeutraleTeun schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:08:
[...]

De reviews beneden maken het toch al een stuk minder leuk.
Ik heb er 1 en hij werkt prima voor mij.
Hij zal ook werken op de snes mini incl 4 knopjes en 2 schouderknoppen.
Werkt trouwens ook prima op mijn smartphone, kan em ook op de pc gebruiken, de switch en nog wat andere mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:14
Ik heb er 1 in bestelling bij de intertoys, maar ik ben het eens met de andere posters...Dat kan nooit goed gaan.

Hij staat nu al heel lang open, niet in verhouding tot de andere retailers. Kortom je kan nu al met 99% zekerheid zeggen dat we die via intertoys niet gaan krijgen. En vervolgens allemaal achter ons geld aan mogen leuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:03
okio schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:46:
Ik heb er 1 in bestelling bij de intertoys, maar ik ben het eens met de andere posters...Dat kan nooit goed gaan.

Hij staat nu al heel lang open, niet in verhouding tot de andere retailers. Kortom je kan nu al met 99% zekerheid zeggen dat we die via intertoys niet gaan krijgen. En vervolgens allemaal achter ons geld aan mogen leuren
Bij intertoys mag je toch maar 1 per persoon bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 14:04

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Mwah 1 per adres toch... stel dat ze er 500 krijgen...

Daarbij verwacht ik tenminste dat een groot aantal pas een levering krijgt bij een 2e batch..

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:30

De retailers hebben gewoon te horen gekregen hoeveel ze er ontvangen en het grote verschil is dat je bij de Intertoys slechts 1 exemplaar kan bestellen, terwijl dat Bol.com (2 stuks) en NedGame (3 stuks) niet het geval was. De voorraad is gewoon enorm en Nintendo heeft duidelijk van zijn fouten geleerd. Jullie moeten eens stoppen met het doen van aannames, want Intertoys vult gewoon de voorraad in die ze krijgen van Nintendo en daarna stoppen ze met het aannemen van pre-orders.
Ghostrider schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:49:
[...]

Mwah 1 per adres toch... stel dat ze er 500 krijgen...

Daarbij verwacht ik tenminste dat een groot aantal pas een levering krijgt bij een 2e batch..
Het gaat om meer dan 500 stuks, dat kan ik je zeker garanderen. Het gaat denk ik net als bij Bol.com om duizenden bestellingen.

[ Voor 28% gewijzigd door NotSoSteady op 01-07-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-05 03:25
Ik merkte al snel dat shops fouten begonnen te maken met de pre-orders, dus daarom ook bij verschillende winkels besteld.
Ik laat me niet weer foppen zoals met de NES.

1,2 of 10 te veel, in mijn kringen ben ik er dezelfde dag nog vanaf... of ik heb voorlopig voor ieder van mijn vrienden een verjaardagscadeau :p

Vooral Intertoys daar krijg ik jeuk van.
Veel hogere aantallen als de anderen, geen limieten en vreemde levertijden....ik verwacht daar ook nog wel een misser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 09:45:
Wat is precies de meerwaarde van dit apparaatje? Is het puur omdat het een collectors item is?
[knip]
Dat is het exact.
Ja je kan emuleren, maar deze naast je TV geeft toch echt wel meer reacties dan met raspberry Pi naast je TV.
Alleen al de doos geeft nostalgie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08:17
Intertoys is inmiddels ook gesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
Ok nou dat geeft weer iets van hoop. Heeft toch zon 1,5 dag open gestaan.

Toch heb ik 0 vertrouwen in mijn order bij intertoys. De tijd zal het uitwijzen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

President schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:53:
Intertoys is inmiddels ook gesloten
Tijd dat die open stond lijkt mij dus normaal ivm 1 ps

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:30
okio schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:57:
Ok nou dat geeft weer iets van hoop. Heeft toch zon 1,5 dag open gestaan.

Toch heb ik 0 vertrouwen in mijn order bij intertoys. De tijd zal het uitwijzen _/-\o_
Nee, heeft geen 1,5 dag opengestaan. Rond 17:00 is Intertoys begonnen met het accepteren van pre-orders (maximaal 1 per persoon).

[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 01-07-2017 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
NotSoSteady schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 10:58:
[...]

Nee, heeft geen 1,5 dag opengestaan. Rond 17:00 is Intertoys begonnen met het accepteren van pre-orders (maximaal 1 per stuk).
Okay ik zie het. Nou ik hoop dat ik er naast zit.
Vanochtend heb ik nog even met game mania gebeld, met de vraag of het nog zin had om te komen. Antwoord was nee hier lagen vannacht al 10 mensen op een kleedje voor de winkel

Daar komt mijn cynische blik wellicht ook vandaan tav de intertoys voorraad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik twijfel heel erg of ik moet preorderen of niet. Eigenlijk heb ik namelijk helemaal geen zin in om te preorderen, maar wil wel graag die SNES Mini.

Waar kun je preorderen zonder aanbetaling? Want dan wil ik nog overwegen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Zeror schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:58:
Ik twijfel heel erg of ik moet preorderen of niet. Eigenlijk heb ik namelijk helemaal geen zin in om te preorderen, maar wil wel graag die SNES Mini.

Dreamland was zonder aanbetaling. Zie t probleem niet zo van een kleine aanbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

okio schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:04:
[...]

Okay ik zie het. Nou ik hoop dat ik er naast zit.
Vanochtend heb ik nog even met game mania gebeld, met de vraag of het nog zin had om te komen. Antwoord was nee hier lagen vannacht al 10 mensen op een kleedje voor de winkel

Daar komt mijn cynische blik wellicht ook vandaan tav de intertoys voorraad :D
Weird, ik kom net van Game Mania hier in België en het was totaal geen probleem om één te bestellen. Er lagen hier ook een paar te slapen en een paar mensen te wachten tot de winkel openging, maar na die rush was het heel rustig. De mijheer van de winkel kon/mocht mij niet zeggen hoeveel ze er gingen krijgen, maar ze nemen enkel pre-orders aan die ze uit kunnen leveren en ik kon makkelijk om 11u nog eentje bestellen.

Ik hou nu mijn pre-order bij Game Mania en BOL.com en die van amazon.de ga ik annuleren.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Gim schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:05:
[...]

Dreamland was zonder aanbetaling. Zie t probleem niet zo van een kleine aanbetaling.
Waarschijnlijk omdat je virtueel een beetje in je vrijheid als consument snijdt. Als je al een voorschot betaalt ben je minder snel geneigd om die te gaan cancelen en ik weet ook niet direct of sommige dit voorschot terugbetalen of niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

marcelproust schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:15:
[...]

Waarschijnlijk omdat je virtueel een beetje in je vrijheid als consument snijdt. Als je al een voorschot betaalt ben je minder snel geneigd om die te gaan cancelen en ik weet ook niet direct of sommige dit voorschot terugbetalen of niet. 8)7
Precies dit. Betalen doe ik wel als ik het product in ontvangst neem, niet eerder.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Zeror schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:18:
[...]

Precies dit. Betalen doe ik wel als ik het product in ontvangst neem, niet eerder.
Ook de reden dat ik pre order bij Bol. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Ik zie bij bol.com nergens de SNES mini staan? Zoekfunctie daar levert alleen maar controllers en originele snes meuk op. :')

Inmiddels wel bij de Intertoys besteld en betaald met paypal. Maar daar heb ik ook niet veel vertrouwen in.

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 20:00
Zeror schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:58:

Te lang getwijfeld, alle outlets waar je dat kon doen zonder aanbetaling (wehkamp, amazon, bol.com) zijn nu gesloten voor pre-orders. Ik ben wat dat betreft net als jij, ik betaal pas als ik iets in mijn handen heb.
Maar ik denk dat je makkelijk een snes mini op de kop tikt voor kerst 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:02

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Maar Intertoys is een grotere zaak dan GameMania etc...
Dan lijkt het mij toch dat zij een grotere voorraad krijgen?

Ik houd mijn vingers gekruisd met mij bestelling. Net na mijn bestelling kreeg ik een mail van Intertoys dat er eentje vrij was gekomen. (Hoezo? Hij was toch al te bestellen?). En als de bestelling wordt gecanceld en mijn geld terug krijg, dan probeer ik het via een goede vriend., Die heeft er ook weinig vertrouwen in dat hij ook her en der 4 pre-orders gedaan heeft. Dat moet dan wel ergens lukken.

Maar zo wanhopig om overal te pre-orderen ben ik ook weer niet, anders ga ik gewoon eens wat vaker bij hem langs. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 01-07-2017 13:08 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
AW_Bos schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 13:06:
[...]

Maar Intertoys is een grotere zaak dan GameMania etc...
Dan lijkt het mij toch dat zij een grotere voorraad krijgen?

Ik houd mijn vingers gekruisd met mij bestelling. Net na mijn bestelling kreeg ik een mail van Intertoys dat er eentje vrij was gekomen. (Hoezo? Hij was toch al te bestellen?). En als de bestelling wordt gecanceld en mijn geld terug krijg, dan probeer ik het via een goede vriend., Die heeft er ook weinig vertrouwen in dat hij ook her en der 4 pre-orders gedaan heeft. Dat moet dan wel ergens lukken.

Maar zo wanhopig om overal te pre-orderen ben ik ook weer niet, anders ga ik gewoon eens wat vaker bij hem langs. ;)
Zo wanhopig zou ik ook niet zijn als je samen met een vriend 5 pre-orders open hebt staan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Marco schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 09:14:
Vermoedelijk moet Intertoys eind september een heleboel geld gaan terugbetalen.
Gezien de financiele situatie van de Blokker Holding, denk ik dat ze september niet eens halen... :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rammstein
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-09 19:10
vhal schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 13:14:
[...]

Gezien de financiele situatie van de Blokker Holding, denk ik dat ze september niet eens halen... :+
Daarom met Paypal betaald, want die grap had ik ook al in m'n achterhoofd :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Zeror schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:18:
[...]

Bij mediamarkt gevraagd en daar krijg je t voorschot terug als zij binnen afzienbare tijd het product niet kunnen leveren. Als je echter 29 september of kort erna zegt van laat maar, dan kan t wel zijn dat je t kwijt bent. Ook begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty_6000
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Game Mania hier in Haarlem deed het heel netjes vanochtend _/-\o_

Ik was ffe voor 10u in de winkel en kon gelukkig een SNES Mini <3 nog pre-orderen oOo .
Zij wisten precies hoeveel ze er zouden krijgen en deden slechts 1 SNES Mini per klant, in de winkel ter plekke betalen, zodat de echte liefhebbers een eerlijke kans hadden er één te bemachtigen. Ging best hard want de helft van hun pre-order voorraad hadden ze binnen het eerste halfuur na opening al verkocht. *O*

-=Mijn PC Specs=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Smarty_6000 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 14:45:
Game Mania hier in Haarlem deed het heel netjes vanochtend _/-\o_

Ik was ffe voor 10u in de winkel en kon gelukkig een SNES Mini <3 nog pre-orderen oOo .
Zij wisten precies hoeveel ze er zouden krijgen en deden slechts 1 SNES Mini per klant, in de winkel ter plekke betalen, zodat de echte liefhebbers een eerlijke kans hadden er één te bemachtigen. Ging best hard want de helft van hun pre-order voorraad hadden ze binnen het eerste halfuur na opening al verkocht. *O*
Wel betaald met je creditcard mag ik hopen?

Volledig 100% betalen bij de gamemania :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob-T6
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:26
Mocht iemand een pre-order 'over' hebben...

Ik heb me nu bij een aantal winkels op de lijst laten zetten voor een bericht als hij weer beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Rob-T6 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:42:
Mocht iemand een pre-order 'over' hebben...

Ik heb me nu bij een aantal winkels op de lijst laten zetten voor een bericht als hij weer beschikbaar is.
Ik denk er over na om mijn pre-order te annuleren bij Conrad.

Heb nu bij Bol en Intertoys ook staan (Hoewel mensen met al die enge verhalen over Blokkerholdings strooien... :/ )

Plus Wehkamp, waarschijnlijk niet en lokale Intertoys op lijst)

[ Voor 7% gewijzigd door Eek2nd op 01-07-2017 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Ik hoorde toch van een aantal collega's dat ze er 1 of 2 gepre ordered hebben puur om het door te verkopen.
Ze willen m niet eens hebben maar ze willen de winst.
Erg jammer, heb er wat van gezegd maar ze trokken zich er niet veel van aan.
In totaal hebben die dus al zon 5 snes units besteld puur om door te verkopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Zspirit schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:55:
Ik hoorde toch van een aantal collega's dat ze er 1 of 2 gepre ordered hebben puur om het door te verkopen.
In totaal hebben die dus al zon 5 snes units besteld puur om door te verkopen |:(
Tuurlijk trekken ze er niks van aan, omdat ze juist winst uit willen halen..
Nu hopen dat er voor de echte liefhebbers genoeg voor normale prijzen te krijgen zijn, zodat al die scalpers er niet veel uit kunnen persen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
Zspirit schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:55:
Je kan er beter 3 kopen, verkoop je er 2 voor €135,- per stuk, vraag je in vergelijking met de scalpers niet de hoofdprijs en heb je de 3e die je zelf houdt gratis _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-09 15:57
Hawk86 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 16:22:
[...]

Je kan er beter 3 kopen, verkoop je er 2 voor €135,- per stuk, vraag je in vergelijking met de scalpers niet de hoofdprijs en heb je de 3e die je zelf houdt gratis _/-\o_
Ik koop er gewoon zo veel mogelijk met 1 voor mezelf en de rest verkoop ik hier op tweakers voor de kostprijs zodat de mensen die er geen hebben kunnen krijgen er toch nog voor een normale prijs aan kunnen komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinse
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 15:52
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/28hiwds.png

:P

Iemand idee hoeveel mA voeding het apparaat minimaal nodig heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hawk86
Idanue schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 16:25:
[...]

Ik koop er gewoon zo veel mogelijk met 1 voor mezelf en de rest verkoop ik hier op tweakers voor de kostprijs zodat de mensen die er geen hebben kunnen krijgen er toch nog voor een normale prijs aan kunnen komen. :)
Dat is natuurlijk heel populair om te roepen :) maar ik denk dat 80% dat niet gaat doen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
hinse schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 16:29:
[afbeelding]

:P

Iemand idee hoeveel mA voeding het apparaat minimaal nodig heeft?
Waarschijnlijk hetzelfde als de Nes Mini: (vermogen: 5V/1,0A/5W),

https://www.nintendo.nl/S...eding-kopen--1155118.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-09 15:57
Hawk86 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 16:29:
[...]

Dat is natuurlijk heel populair om te roepen :) maar ik denk dat 80% dat niet gaat doen. :X
80% misschien niet maar ik wel, ik was al te laat met de NES dus ik weet hoe frustrerend het is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
heb 2 reserveringen uit staan, Intertoys en de mediamarkt op het Alexandrium, was de 12e ...

Heb geen zin om achter het net te vissen ... iedereen loopt als een gek te pre orderen dus ik ben nu benieuwd hoe Nintendo gaat reageren.

het is logisch dat mensen zo gaan reageren na het debacle met de nes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 19:24
Gandalf68 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 16:47:
heb 2 reserveringen uit staan, Intertoys en de mediamarkt op het Alexandrium, was de 12e ...

Heb geen zin om achter het net te vissen ... iedereen loopt als een gek te pre orderen dus ik ben nu benieuwd hoe Nintendo gaat reageren.

het is logisch dat mensen zo gaan reageren na het debacle met de nes....
Nintendo reageert niet, die produceert gewoon maar weer 1 miljoen stuks en daarna is het jammer voor diegene die er niet een hebben kunnen krijgen.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:53

Laguna

Connaisseur

Precies, daardoor hebben veel mensen (waaronder ikzelf) nu meerdere pre-orders, maar de vraag wordt uiteindelijk welke annuleer je? Nintendo kan aantallen hebben toegezegd maar het blijft afwachten of ze zich daar ook aan houden.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

De mini nes was wel beter te bestellen dan de mine snes.
Ik blijf maar hopen dat ik hem ergens kan bestellen.
Wil hem zelfs liever nog inruilen voor de mini nes haha.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
SpoekGTi schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:13:
[...]

Nintendo reageert niet, die produceert gewoon maar weer 1 miljoen stuks en daarna is het jammer voor diegene die er niet een hebben kunnen krijgen.
Waar haal je die onzin nou vandaan joh? Door dat soort paniekzaaierij heb je hier 30 pagina's staan met angstige berichtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Mocht ik een Mini Snes teveel hebben straks wil ik die wel ruilen voor een Mini NES. 8)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben super benieuwd over mijn pre-orders

Wehkamp gaat waarschijnlijk niet door
Bol.com hopelijk wel (2)
Intertoys geen idee

Met nog 3 maanden te wachten hoop ik toch gauw op wat informatie zodat ik weet of ik nou iets ga ontvangen of helemaal niets rond de 29e |:( ;w

Mocht ik er meer dan 1 ontvangen heb ik vrienden die ze wel willen maar niet de moeite nemen om er 1 te bemachtigen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2017 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:16

RayNbow

Kirika <3

Hawk86 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:24:
[...]

Waar haal je die onzin nou vandaan joh? Door dat soort paniekzaaierij heb je hier 30 pagina's staan met angstige berichtjes.
"Shipments are expected through the end of 2017". Combineer dat met een releasedate in september en het feit dat je niet zo maar flexibel de productie omhoog kunt schroeven... Nintendo kan niet reageren op een groter dan voorspelde vraag.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
RayNbow schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:45:
[...]

"Shipments are expected through the end of 2017". Combineer dat met een releasedate in september en het feit dat je niet zo maar flexibel de productie omhoog kunt schroeven... Nintendo kan niet reageren op een groter dan voorspelde vraag.
Ja dat klopt, ze kunnen niet binnen de gestelde tijd tot eind 2017 er op reageren. Maar niks houdt ze tegen om te besluiten die dingen te blijven produceren in 2018.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik verwacht dat ik 3 SNES mini's ga hebben (Amazon.de, Bol en Game Mania, die van Dreamland geloof ik niet in). Eentje hou ik voor mezelf en de rest gaat de verkoop in aan de prijs die ik er zelf voor betaald heb. Ik hoef er geen winst en ik wil absoluut ook de scalpers undercutten. Ik hoop dan ook dat er voldoende voorraad is en dat de scalpers stikken in hun SNES mini's. >:) Ik zou zelfs met plezier verlies maken mocht dat het geval zijn. 8)

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drijfhout
Geteisem schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:32:
Mocht ik een Mini Snes teveel hebben straks wil ik die wel ruilen voor een Mini NES. 8)
Daarom heb ik er ook 1 extra gereserveerd :p
250€ voor een mini NES gaat mij te ver, maar door het ruilen van een SNES heb ik indirect nog een gewone prijs.

Bij de NES mini release moest ik toen de pre-order annuleren omdat ik extra geld nodig had, ik dacht van....ach volgende week doe ik de pre-order wel even opnieuw....DUS NIET.

[ Voor 19% gewijzigd door drijfhout op 01-07-2017 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
RayNbow schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:45:
[...]

Daar rept men toch met geen woord over 1 miljoen, wat sowieso al onzin is aangezien de Nes Mini 2,3 miljoen keer is verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svensonic1
  • Laatst online: 16-07 03:20
Eh, dat soort praktijken zijn hier niet toegestaan

[ Voor 88% gewijzigd door Grotman op 02-07-2017 11:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hawk86
Je stopt helemaal niks. Als je iedereen wil proberen te pakken die iets verkoopt voor meer dan de winkelprijs dan kan je wel stoppen met school (want ik neem aan dat je daar nog op zit gezien deze kinderachtige reactie) want dat gebeurt met vrijwel elk artikel. Opkopers doen ook niks verkeerd he. Ja, het is vervelend dat zij iets kopen (waar ze recht op hebben, iedereen mag iets kopen) en dat doorverkopen voor meer geld op marktplaats, het is ook ieders recht om dan vervolgens NIETS bij hun te kopen..

Ik denk dat iedereen (of in ieder geval veel mensen) wel is iets hebben gekocht en met wat winst hebben doorverkocht, wel of niet met als doel om eraan te verdienen, zo werkt de wereld nou eenmaal.

[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 02-07-2017 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hawk86
Mocht iemand nog een japanse Nes Mini willen hebben:

http://www.play-asia.com/...ic-mini-famicom/13/70akhb

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• drijfhout
Ik ben ook een "opkoper" in bulk, maar ik ken daadwerkelijk zoveel mensen die zo'n SNES willen dat ik nooit genoeg bestellen kan.
Heb er al meerdere bijna direct beloofd aan maten die te laat waren met bestellen.

Ik verdien er niet echt aan, maar kan wel leuk de "regelaar" of sinterklaas spelen :p
Uiteraard is het wel de originele prijs + een belasting in de vorm van een krat bier :p

PS het doorverkopen voor 3 keer de prijs is niet de schuld van de mensen, NINTENDO creert de situatie bewust.
Het maakt NINTENDO niks uit of iedereen een Snes Mini kan kopen, ze doen dit alleen voor aandacht in de media...stiekem hopend dat de mensen die achter het net vissen denken aan de Switch ;)
Nostalgie oproepen en vervolgens de Snes spellen als betaalde download beschikbaar maken op de Switch, zodat mensen een 2de "keus" hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door drijfhout op 01-07-2017 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Die is hendig cool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drijfhout
Meteen besteld, toch leuk die versie ook te hebben.
En is nu ook wat makkelijker.
Als die prijs dalijk 3 keer omhoog gaat plus invoerkosten en btw....dan is het leuke er af denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyasse15
drijfhout schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 18:55:
Ik ben ook een "opkoper" in bulk, maar ik ken daadwerkelijk zoveel mensen die zo'n SNES willen dat ik nooit genoeg bestellen kan.
Heb er al meerdere bijna direct beloofd aan maten die te laat waren met bestellen.

Ik verdien er niet echt aan, maar kan wel leuk de "regelaar" of sinterklaas spelen :p
Uiteraard is het wel de originele prijs + een belasting in de vorm van een krat bier :p

PS het doorverkopen voor 3 keer de prijs is niet de schuld van de mensen, NINTENDO creert de situatie bewust.
Het maakt NINTENDO niks uit of iedereen een Snes Mini kan kopen, ze doen dit alleen voor aandacht in de media...stiekem hopend dat de mensen die achter het net vissen denken aan de Switch ;)
Nostalgie oproepen en vervolgens de Snes spellen als betaalde download beschikbaar maken op de Switch, zodat mensen een 2de "keus" hebben.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat je wel gewoon tegen een hogere prijs gaat verkopen. Laten we eerlijk zijn, wie gaat er nou moeite nemen om dat allemaal te regelen voor niks? Ik geloof er bijzonder weinig van. Bovendien schrijft je dat er "niet echt" aan verdient, wat al genoeg zegt, je verdient of niet of wel, niet echt bestaat niet.

Maar niks op tegen, er is lang in verschillende webshops de mogelijkheid geweest, als je nog steeds geen pre-order hebt kunnen plaatsen heb je ontzettend diep geslapen en heb je nu gewoon pech. Vraag en aanbod, scalpers zijn helemaal niet zo moreel verwerpelijk bezig zoals iedereen doet voorkomen. Iedereen op internet is trouwens ineens een heilig boontje, ik geloof er heel weinig van. In elke vorm van handel betaal je een opslag (ook winkels hanteren soms groffe marges), het is niet helmaal eerlijk scalpen, maar guess what: het leven is hard en niet eerlijk. Niet whinen, maar gewoon tijdig pre-orderen en je hebt zo'n ding voor max 100 euro.

[ Voor 6% gewijzigd door ilyasse15 op 01-07-2017 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drijfhout schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 18:55:
Moet ik 'm weer posten? Want dit is ABSOLUTE ONZIN. Zoals gewoonlijk..

Vervang Amiibo door "SNES Mini / NES Mini / Switch" etc.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2017 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
ilyasse15 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:15:
[...]

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat je wel gewoon tegen een hogere prijs gaat verkopen. Laten we eerlijk zijn, wie gaat er nou moeite nemen om dat allemaal te regelen voor niks? Ik geloof er bijzonder weinig van. Bovendien schrijft je dat er "niet echt" aan verdient, wat al genoeg zegt, je verdient of niet of wel, niet echt bestaat niet.
Wat een vertrouwen in de medemens... :') Ik werd ook beschuldigd van het opkopen om deze met flinke winst door te verkopen.

God wat hoop ik dat ik al m'n pre-orders binnenkrijg en ik na het uitdelen aan familie nog een paar overhoud om deze op V&A aan te bieden, zonder winst. Ik ben benieuwd of deze mensen nog steeds zo zullen reageren. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mawlana op 01-07-2017 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilyasse15
sylvesterrr schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:19:
[...]

Wat een vertrouwen in de medemens... :') Ik werd ook beschuldigd van het opkopen om deze met flinke winst door te verkopen.

God wat hoop ik dat ik al m'n pre-orders binnenkrijg en ik na het uitdelen aan familie nog een paar overhoud om deze op V&A aan te bieden, zonder winst.
Hoezo "in je medemens", ik reageer specifiek alleen op hem. Zou me een worst wezen wat jij of een ander wel of niet doet, maar waar ik slecht tegen kan is van die mensen die doen alsof. Hij zegt zelf dat ie er "niet echt" aan verdient, wat mij dus die sterke indruk geeft.

En ik ben benieuwd, put your money where your mouth is, zou me niet verbazen als een hoop mensen een kutsmoes verzint waarom ze ineens al hun pre-orders niet hebben. Ondertussen loopt marktplaats vol met 200+ snes mini's. :F Leer mij de mens kennen

[ Voor 15% gewijzigd door ilyasse15 op 01-07-2017 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Meh, blijf de Europese variant toch mooier vinden. Maar het is ook maar net wat je gewend bent denk ik. Wel goed dat ie voor een redelijk normaal bedrag verkrijgbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilyasse15
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:18:
[...]

[video]

Yep, want we gaan 17 minuten durende filmpje afkijken om te kijken of jij gelijk hebt ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilyasse15 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:23:
[...]

Yep, want we gaan 17 minuten durende filmpje afkijken om te kijken of jij gelijk hebt ;w
De laatste 2 minuten zijn genoeg. De eerste 15 om te bewijzen waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Nu online
ilyasse15 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:20:
[...]

Hoezo "in je medemens", ik reageer specifiek alleen op hem. Zou me een worst wezen wat jij of een ander wel of niet doet, maar waar ik slecht tegen kan is van die mensen die doen alsof. Hij zegt zelf dat ie er "niet echt" aan verdient, wat mij dus die sterke indruk geeft.

En ik ben benieuwd, put your money where your mouth is, zou me niet verbazen als een hoop mensen een kutsmoes verzint waarom ze ineens al hun pre-orders niet hebben. Ondertussen loopt marktplaats vol met 200+ snes mini's. :F Leer mij de mens kennen
"Uiteraard is het wel de originele prijs + een belasting in de vorm van een krat bier"

Een krat bier vind ik nou niet echt verkopen met winstoogmerk. Maar goed... Hij had net zo goed om een symbolisch bedrag van 1 cent kunnen vragen, komt op hetzelfde neer.

Jij kan weliswaar specifiek op hem reageren, maar iedereen die hier voor vrienden en familie bestelt wordt voor alles en nog wat uitgemaakt. Er is gewoon geen vertrouwen meer.

[ Voor 8% gewijzigd door Mawlana op 01-07-2017 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
Ow als ik niemand kende die een SNES wilde en had deze orders staan, dan gingen deze ook gewoon met volle prijs op marktplaats.
Heb ik niks op tegen.

Maar ik bespaar het liever maten dat ze zelf er 300€ voor hoeven te dokken ;)

In eerste instantie natuurlijk voor mezelf 1 en 1 om te ruilen tegen een NES.
Kleine moeite dan toch om gelijk wat bij te bestellen als je toch al een nachtje overslaat :p
In het ergste geval wilde niemand in mijn kringen ze overnemen, dan moest ik maar leven met grove winst :p

PS logistieke problemen bij NINTENDO zijn er alleen als ze daarvoor bewust kiezen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door drijfhout op 01-07-2017 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 19:24
BlackMage schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:57:
[...]

Ja dat klopt, ze kunnen niet binnen de gestelde tijd tot eind 2017 er op reageren. Maar niks houdt ze tegen om te besluiten die dingen te blijven produceren in 2018.
Klopt maar goed Nintendo en andere console fabrikanten leggen echt geen voorraad aan hoor dus als de shipments doorgaan tot eind 2017 dan stopt de productie gewoon half november en tadaa een EOL product wat door grote populariteit voor enorme prijzen te koop wordt gezet door de mensen die wel wakker waren met de pre orders.

En ja waarschijnlijk ga je nu zeggen het zal wel, maar let op mijn woorden de SNES mini Classic wordt net zon waterdruppel in de Sahara als de NES mini Classic.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Ik heb de mijne besteld bij gamemania in Belgie ( brugge ) en het was geen probleem om er een aan de kant te houden.
De man vertelde me dat hij reeds over de helft van de toegestane pre-orders zat sinds vanmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
SpoekGTi schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:48:
[...]

En ja waarschijnlijk ga je nu zeggen het zal wel, maar let op mijn woorden de SNES mini Classic wordt net zon waterdruppel in de Sahara als de NES mini Classic.
Waarschijnlijk wordt het erger met de SNES.
De NES had een minder mooie lijst met spellen, geen exclusieve titel ( starfox2 ) en de NES is altijd al minder populair dan de SNES geweest.

Ik denk dat die extra aantallen in productie niet opwegen tegen het grote verschil in populariteit.
En nu weten mensen WEL dat het een gelimiteerde productie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Ik heb een SNES bij de Intertoys gereserveerd

Wil eigenlijk ook nog een NES hebben, dat was toch mijn eerste console.. Ik zie ze op Marktplaats staan

https://www.marktplaats.n...c1b&previousPage=lr&pos=4

https://www.marktplaats.n...1b&previousPage=lr&pos=16

Zal dat te vertrouwen zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
President schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:59:

Wil eigenlijk ook nog een NES hebben, dat was toch mijn eerste console.. Ik zie ze op Marktplaats staan
Je kan ook proberen nog een extra order te bemachtigen van de SNES, kun je direct een deal voor een NES maken.
Heb ik net binnen 10 minuten gefixt.

Nu hoef ik geen 300€ voor een NES te betalen en de andere geen 300€ voor de SNES.
Gewoon ruilen als het geleverd wordt, dus weinig risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

President schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:59:

https://www.marktplaats.n...c1b&previousPage=lr&pos=4

https://www.marktplaats.n...1b&previousPage=lr&pos=16

Zal dat te vertrouwen zijn :?
Www.amazon.de verkoopt ze ook. Dan via paypal super veilig.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-09 14:23
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:18:
[...]

[video]

Lol dus volgens jou 'underpriced' Nintendo de Snes mini? Nee dit filmpje gaat wel op voor amiibo maar de Snes hype heeft toch echt veel meer te maken met het tekort aan NES mini 'dus ik moet er snel bij zijn'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
drijfhout schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:02:
[...]

Je kan ook proberen nog een extra order te bemachtigen van de SNES, kun je direct een deal voor een NES maken.

Nu hoef ik geen 300€ voor een NES te betalen en de andere geen 300€ voor de SNES.
Ga ik proberen

Komt er ook toevallig een N64 variant uit?
- Perfect Dark
- Mario
- Golden Eye
- Zelda
- Mario Kart

Enige nadeel was de korte levensduur van de controllers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drijfhout schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:02:
[...]

Die nes minis zijn helemaal geen 300 euro, de helft wss via marktplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnocchio schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:11:
[...]

Lol dus volgens jou 'underpriced' Nintendo de Snes mini? Nee dit filmpje gaat wel op voor amiibo maar de Snes hype heeft toch echt veel meer te maken met het tekort aan NES mini 'dus ik moet er snel bij zijn'.
Nintendo had ook 200 euro voor de SNES Mini kunnen vragen, dan zou hij minder snel uitverkocht zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
President schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:11:
[...]

Ga ik proberen

Komt er ook toevallig een N64 variant uit?
- Perfect Dark
- Mario
- Golden Eye
- Zelda
- Mario Kart

Enige nadeel was de korte levensduur van de controllers :X
De controller van de N64 was kak en die zouden ze ook moeten gaan produceren. Daarnaast zijn heel veel van die games niet in handen van Nintendo dus zou ze veel geld kosten om die erbij te voegen.
Dus ik denk dat er geen N64 mini komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:13:
[...]

Nintendo had ook 200 euro voor de SNES Mini kunnen vragen, dan zou hij minder snel uitverkocht zijn ;)
Nee zo makkelijk kom je er niet vanaf gabber. Pure BS als je het over de Snes hebt. Amiibo: geloofwaardig maar Snes mini is echt niet 'te goedkoop' zoals jij denkt te bewijzen met dit filmpje.
Genoeg mensen die het juist best veel geld vinden voor die ouwe meuk. Het idee van schaarste hyped juist enorm. 'wat als ik naast het net vis'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
Vinnocchio schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:11:
[...]

Ik geloof wel dat het Nintendo goed uitkomt dat er schaarste is, dus veel gepraat over de apparaten is.
Maar in 1ste instantie is het natuurlijk wel een fijne betaalbare compacte console om "even" een spelletje op te doen.
Als het een slecht product was dan had het creeren van schaarste ook geen nut.

PS het kost waarschijnlijk vrijwel niks om de SNES mini te produceren, als je nadenkt wat voor een hardware erin zit....zit er wel een flinke marge op.
Maarja die spellen voor je gewone SNES kopen dan ben je 10 keer zo veel kwijt...dus nog steeds een fijne deal ( voor zowel Nintendo als de consument ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnocchio schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:18:
[...]

Nee zo makkelijk kom je er niet vanaf gabber. Pure BS als je het over de Snes hebt. Amiibo: geloofwaardig maar Snes mini is echt niet 'te goedkoop' zoals jij denkt te bewijzen met dit filmpje.
Genoeg mensen die het juist best veel geld vinden voor die ouwe meuk. Het idee van schaarste hyped juist enorm. 'wat als ik naast het net vis'
Nee, gabber (kuch), wat zullen ze zeggen wanneer je een standaard Amiibo voor 60 euro in de winkel ziet?

Waar MatPat het over heeft is vraag vs aanbod. Wanneer de vraag groter is dan het aanbod gaat logischer wijs de prijs omhoog. Alleen doet Nintendo dit niet. Zij houden de prijs laag. Hierdoor blijft de vraag veel hoger dan het aanbod.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2017 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
Vinnocchio schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:18:
[...]

Met het risico om als ouwe lul te klinken.
Vroeger was dat toch meer als 200 gulden.
Dat hadden mijn ouders toen niet voor mij kunnen kopen, en ze zouden ook zoiets hebben van "ga maar vakkenvullen ofzo".

Voor "console" begrippen tegenwoordig goedkoop zo'n SNES maar het blijft toch wel ECHT geld.

[ Voor 6% gewijzigd door drijfhout op 01-07-2017 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:19:
[...]

Nee, gabber (kuch), wat zullen ze zeggen wanneer je een standaard Amiibo voor 60 euro in de winkel ziet?

Waar MatPat het over heeft is vraag vs aanbod. Wanneer de vraag groter is dan het aanbod gaat logischer wijs de prijs omhoog. Alleen doet Nintendo dit niet. Zij houden de prijs laag. Hierdoor blijft de vraag veel hoger dan het aanbod.
Lol ja ik heb het filmpje gezien :?
Maar nogmaals dit is wel op amiibo toepasselijk maar die Snes mini is echt veel meer gewild omdat de Nes zo moeilijk verkrijgbaar was. En zo goedkoop is ie ook niet anders hadden ze m voor 50€ te koop gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
drijfhout schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:22:
[...]

Met het risico om als ouwe lul te klinken.
Vroeger was dat toch meer als 200 gulden.
Dat hadden mijn ouders toen niet voor mij kunnen kopen, en ze zouden ook zoiets hebben van "ga maar vakkenvullen ofzo".

Voor "console" begrippen tegenwoordig goedkoop zo'n SNES maar het blijft toch wel ECHT geld.
Dat bedoel ik precies. Zo goedkoop is die snes mini niet
Voor ouwe meuk lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnocchio schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:24:
[...]

Lol ja ik heb het filmpje gezien :?
Maar nogmaals dit is wel op amiibo toepasselijk maar die Snes mini is echt veel meer gewild omdat de Nes zo moeilijk verkrijgbaar was. En zo goedkoop is ie ook niet anders hadden ze m voor 50€ te koop gezet
De reden waarom de vraag zo hoog is, is niet belangrijk. Verkoopt Nintendo de SNES Mini voor 200 euro en de meeste mensen zullen afhaken.

Economie is en blijft economie.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2017 20:31 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NeutraleTeun
Wat is dit voor een zinloze discussie?

Mensen die hem niet willen of te duur vinden, hoeven hier toch niet te reageren?

De SNES wordt gemaakt, uitgebracht voor X bedrag en mensen kopen hem ja/nee.

Zoveel onzin hier de laatste paar pagina's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:46
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:24:
[...]

De laatste 2 minuten zijn genoeg. De eerste 15 om te bewijzen waarom.
Als die zijn feiten net zo goed op een rij heeft als normaal.... Heb niet zoveel vertrouwen meer in zijn verhalen.

Maar vreemd dat alleen Nintendo problemen hiermee heeft. Sony en Microsoft hebben dit soort problemen nu nooit met leveren. Of de tegenhanger van de Amiibo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:35:
[...]

Als die zijn feiten net zo goed op een rij heeft als normaal.... Heb niet zoveel vertrouwen meer in zijn verhalen.

Maar vreemd dat alleen Nintendo problemen hiermee heeft. Sony en Microsoft hebben dit soort problemen nu nooit met leveren. Of de tegenhanger van de Amiibo....
Disney Infinity en Lego Dimensions zijn nooit super populair geweest.
Maar kijk eens naar Skylanders en je zult heel duidelijk een ander verhaal zien ;)

Verder heb ik vorig jaar een XBOX ONE S 2TB gekocht en die heeft feitelijk NOOIT in de schappen in de winkels gelegen. Die was echt volledig uitverkocht qua pre-orders. En toen de PS4 net uit was, was het ook heel moeilijk om er daar één van te bemachtigen.

Doe alsjeblieft je oogkleppen af, echt. Elk bedrijf met enige populaire status ziet zijn producten over de toonbank vliegen. Waarom denk je dat Apple 800-1000 euro voor de iPhones vraagt en dat die nog vrijwel direct uitverkocht zijn?

Disclaimer: dit is niet de fout van deze bedrijven maar meer van de consumptie-markt waar we tegenwoordig in leven.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2017 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drijfhout
Opzich vind ik prijzen best wel relevant in dit topic, en wij Nederlanders...moeten toch wel iets kunnen miepen he ;)

Het is altijd maar wat de gek er voor geeft, daarom was ik er dit keer ook vroeg bij omdat ik een SNES nooit zou kopen voor meer als 100€.

Maar er zijn vast ook mensen die het spul kopen zelfs al zou het 1000€ kosten, de echte die hards kijken niet echt naar het geld.
En daar maken de opkopers ook gewoon gebruik van, en begrijpelijk.

Best interessant de ontwikkeling van zo'n kleine economie rondom een Nesje :p

PS als drummer zijnde geef ik wel zonder probleem 1200€ uit aan een snaredrum, dus daar zit mijn gekte dan wat meer :p

[ Voor 10% gewijzigd door drijfhout op 01-07-2017 20:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

NeutraleTeun schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:31:
Mensen die hem niet willen of te duur vinden, hoeven hier toch niet te reageren?
Nee, zij moeten reageren, opdat eenieder zal weten wat voor onrecht hen aangedaan wordt.

Nintendo, Capcom, Konami en Square zijn gewoon vieze vuile kapitalistische monsters. Die SNES Mini had gewoon voor tien piek in de schappen moeten liggen!
Waah schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:35:
Ja, Sony heeft z'n zaakjes op orde. Als ze dat niet hadden, dan hadden we wel iets als
PS4 still sold out mid January? op het Internet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
RayNbow schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:39:

[...]

Ja, Sony heeft z'n zaakjes op orde. Als ze dat niet hadden, dan hadden we wel iets als
PS4 still sold out mid January? op het Internet gezien.
Als ze bij Nintendo ECHT willen zouden er ook geen leverproblemen zijn, het aantal bestellingen kan echt geen verassing zijn.
Het is OF een taktiek OF het maakt ze gewoon echt niet uit.
Want er zijn zoveel manieren om te zorgen dat het allemaal beter loopt.

Dit is sowieso niet HET Nintendo product, want dat is de switch.
Daar wordt de focus opgelegd, ook indirect via zo'n Snes...want heel internet praat nu over Nintendo en dat zou niet zo zijn als er genoeg Snes consoles beschikbaar waren.
Vinnocchio schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:26:
[...]

Dat bedoel ik precies. Zo goedkoop is die snes mini niet
Voor ouwe meuk lol
Sowieso kregen wij vroeger pas een gewone Nintendo toen de Super Nintendo uit kwam...enzovoortz met de N64.
Nooit last van gehad ook, want voor ons was het toch gewoon nieuw....maar wel een stuk goedkoper voor mijn ouders.

[ Voor 35% gewijzigd door drijfhout op 01-07-2017 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

drijfhout schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:45:
[...]

Als ze bij Nintendo ECHT willen zouden er ook geen leverproblemen zijn, het aantal bestellingen kan echt geen verassing zijn.
Het is OF een taktiek of het maakt ze gewoon echt niet uit.
Ik wacht vol verwachting op een plan met daarin een schatting van de vraag per regio per maand voor het jaar 2017, de productieplannen (hoeveel productielijnen, wanneer te beginnen met produceren en hoeveel per maand) en hoe je de logistiek wil gaan regelen (hoeveel units opslaan per maand, hoeveel units per maand uitleveren aan distributiecentra), etc.

Edit: extra gratis achtergrondinformatie, een enkele productielijn voor een console produceert in de orde van 300 tot 500 duizend units per maand.

[ Voor 12% gewijzigd door RayNbow op 01-07-2017 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drijfhout schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:45:
[...]

Het is OF een taktiek of het maakt ze gewoon echt niet uit.
Oké, zal ik ook dit maar weer gaan ontkrachten?
Goed.

Er zijn geen leverproblemen.

Er is aanbod, dit is het x aantal geproduceerde Nintendo SNES Classic Mini's. X is vermoedelijk 10 miljoen. Deze 10 miljoen SNES Mini's worden dit jaar tussen 29 september en 31 december wereldwijd verkocht. Die 10 miljoen is (vermoedelijk) de maximale capaciteit die Nintendo hiervoor vrij kan maken. Helemaal gezien ze dit jaar ook nog eens 17 miljoen Switches willen maken. Het is logisch dat Nintendo veel liever Switches verkoop dat SNES Mini's.

Verder kunnen er geen leverproblemen zijn, gezien er nog niks geleverd is. Als half september een schip met SNES Mini's zinkt, dan heb je leverproblemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2017 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:30:
[...]

De reden waarom de vraag zo hoog is, is niet belangrijk. Verkoopt Nintendo de SNES Mini voor 200 euro en de meeste mensen zullen afhaken.

Economie is en blijft economie.
Nonargument in deze. Jij beweert dat de Snes mini expres goedkoop in de markt wordt gezet en dat daar de vraag door komt. Ik beweer dat het echt niet goedkoop is en juist de vraag bestaat uit schaarste van een eerder product maar laten we maar OT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinnocchio schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:53:
[...]

Nonargument in deze. Jij beweert dat de Snes mini expres goedkoop in de markt wordt gezet en dat daar de vraag door komt. Ik beweer dat het echt niet goedkoop is en juist de vraag bestaat uit schaarste van een eerder product maar laten we maar OT
Je blijft je waanzin maar herhalen he?

VRAAG IS VRAAG.

Wikipedia:
De vraag naar en het aanbod van economische goederen bepalen ceteris paribus de prijs die ervoor wordt gevraagd. Bij een toenemende vraag en minder aanbod zal het over het algemeen zo zijn dat de prijs stijgt.
Dit is letterlijk wat er hier aan de hand is. Waarom denk je dat de idiote scalpers er 2x / 3x / 20x zoveel voor vragen. Juist ja VRAAG EN AANBOD!

Het grafiekje op de Wiki-pagina is vergelijkbaar met het grafiekje in de GameTheory video

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2017 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:51:
[...]

Oké, zal ik ook dit maar weer gaan ontkrachten?
Goed.

Er zijn geen leverproblemen.

Er is aanbod, dit is het x aantal geproduceerde Nintendo SNES Classic Mini's. X is vermoedelijk 10 miljoen. Deze 10 miljoen SNES Mini's worden dit jaar tussen 29 september en 31 december wereldwijd verkocht. Die 10 miljoen is (vermoedelijk) de maximale capaciteit die Nintendo hiervoor vrij kan maken. Helemaal gezien ze dit jaar ook nog eens 17 miljoen Switches willen maken. Het is logisch dat Nintendo veel liever Switches verkoop dat SNES Mini's.
Ik doel met leverproblemen meer hoe die pre-orders worden toegewezen aan winkels.
Gewoon verkeerde woord, maarja MAVOtje he ;)

Je zal vast wel voor een deel gelijk hebben maar ik kan er ook niet in geloven dat Nintendo niet zijn productie kan opschroeven als ze echt willen.

Maar waar we het over eens zijn, de prio ligt nu bij de Switch...ook niet vreemd natuurlijk.

En bepaalde taktieken en methodes onderliggend, tja het is ook niet dat ik het afkeur.
Dat is zo bij alle bedrijven met die grote, het is natuurlijk niet de Stichting Nintendo ;)
Ik vind het wel altijd boeiend om een beetje te zoeken naar het hoe en waarom en die truukjes van bepaalde bedrijven.

PS op het web stikt het nu trouwens wel van heel erg overdreven theoriën rondom de SNES Mini en Nintendo...ook grappig om te lezen.
Die gaan mij nog vaak te ver, het is een bedrijf...geen kwade supermacht ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door drijfhout op 01-07-2017 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
Krijg net een mail binnen dat er bij Nedgame weer beschikbaar zijn, ze zijn al weer weg voordat de mail is aangekomen.

Maar mensen die nog zoeken, effe daar refreshen.
Als er iets fout gaat met bestellen...wie weet komen er dan vrij?

PS ik heb er geen meer nodig en geen geld meer maar mocht ik geluk hebben bestel ik gewoon als betaling achteraf kan.
Dan geef ik die direct af tegen de prijs + 5 € biersubsidie :p

Ik heb toch geen cash meer om het spul lang vast te houden.
En ik maak me er geen zorgen over dat ik er langer dan een uur mee zou zitten:p

Kunnen we hier sowieso op tweakers wel doen toch? Als iemand er extra kan bestellen gewoon aan medetweakers overhevelen.
Dan heb je al een stuk minder snel last van de opkopers ;)

[ Voor 54% gewijzigd door drijfhout op 01-07-2017 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:57:
[...]

Je blijft je waanzin maar herhalen he?

VRAAG IS VRAAG.

Wikipedia:

[...]

Dit is letterlijk wat er hier aan de hand is. Waarom denk je dat de idiote scalpers er 2x / 3x / 20x zoveel voor vragen. Juist ja VRAAG EN AANBOD!

Het grafiekje op de Wiki-pagina is vergelijkbaar met het grafiekje in de GameTheory video
Gast rustig maar. Dat is zo, maar nogmaals dat is helemaal niet het begin van de discussie die jij met dat filmpje probeerde te beantwoorden. Jij beweerde lage prijs = vraag. Lol stop maar gewoon dit slaat nergens meer op. Einde discussie en OT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drijfhout
Terug dan maar naar de Snes Mini beschikbaarheid en wat verder weg van marketing dingen van Nintendo...ik ben daar toch niet sterk genoeg in om een discussie te winnen :p

Maar even terugkomend op mijn vage idee, in principe zou het toch mogelijk moeten zijn om een soort groep binnen tweakers op te zetten om zo alle orders te verdelen? ( iemand die dat beter kan als mij dan wel he :p )

Als er dan 1 van de 10 toevallig op een rare tijd wakker is en wel kan bestellen kan diegene er misschien 3 in plaats van 1 bestellen.
Dan zijn er weer 2 te verdelen.
Zo vergroot je de kansen flink, en profiteer je van een ander zijn goede timing.
Dan gedraagt ieder zich als een scalper maar dan met een normalere afgesproken prijs.

Zomaar een idee hoor :p

[ Voor 63% gewijzigd door drijfhout op 01-07-2017 21:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:00

masauri

aka qwybyte

drijfhout schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 21:34:
Terug dan maar naar de Snes Mini beschikbaarheid en wat verder weg van marketing dingen van Nintendo...ik ben daar toch niet sterk genoeg in om een discussie te winnen :p

Maar even terugkomend op mijn vage idee, in principe zou het toch mogelijk moeten zijn om een soort groep binnen tweakers op te zetten om zo alle orders te verdelen? ( iemand die dat beter kan als mij dan wel he :p )

Als er dan 1 van de 10 toevallig op een rare tijd wakker is en wel kan bestellen kan diegene er misschien 3 in plaats van 1 bestellen.
Dan zijn er weer 2 te verdelen.
Zo vergroot je de kansen flink, en profiteer je van een ander zijn goede timing.
Dan gedraagt ieder zich als een scalper maar dan met een normalere afgesproken prijs.

Zomaar een idee hoor :p
Ben het eens met u idee, maar kan het zelf niet opzetten.
Ik wil wel mijn extra exemplaren verkopen aan een tweaker, had dat al eerder in een vorige post aangegeven.
Ik doe dus wel mee.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Pagina: 1 ... 14 ... 30 Laatste

Let op:
- We delen geen informatie of links over het hacken van de firmware.
- Je hoeft niet te melden dat het besteld is, bezorgd is of dat je een Track&Trace hebt. Al deze berichten worden verwijderd.
- Gaat niet opscheppen over hoeveel orders je hebt geplaatst en zeker niet dat je van plan bent om door te verkopen voor winst. Dat wordt altijd weer een eindeloze discussie die uit de hand gaan lopen.
- Je V&A-advertentie, eigen website of links met referrals naar winkels hier vermelden is zoals altijd ook hier niet toegestaan (spam).
- De discussie over de ethiek van doorverkopen voor winst is al heel vaak gevoerd, dat gaan we niet nogmaals doen. Het is jammer dat mensen een slaatje uit de hoge vraag proberen te slaan, maar dat probleem ga je hier niet oplossen.
- Voor beschikbaarheid en prijzen is SNES Mini - Levertijden en prijzen