Aangezien er ook een topic over de Sony Digital Paper 13,3” bestaat, vind ik het eerlijk om de reMarkable Paper Tablet ook een eigen discussieplatform te geven.
Over de prijs is iedereen het wel eens, te duur…
Ik wilde hem in januari al kopen voor € 300,- ik heb het toen niet gedaan omdat er nog geen ‘echte’ beelden en reviews naar buiten waren gekomen. Inmiddels hebben verschillende nieuwssites/techfora reviews geschreven, zijn er ‘echte’ (video)beelden naar buiten gekomen en heb ik genoeg vertrouwen gekregen in de reMarkable Paper Tablet. Twee weken geleden heb ik hem dan ook gekocht voor omgerekend € 425,-.
Ben benieuwd wat de Tweakers hier van dit product vinden. Voornamelijk technisch qua specificaties, in verhouding met de (huidige) prijs en tegenover de concurrent; Sony.
Ik kan in ieder geval niet wachten tot oktober om de mijne in ontvangst te nemen! Al die losse notities ben ik inmiddels zat. (Heb nu een Bambook, opzich prima maar niet ideaal).
Hieronder een aantal linkjes;
- reMarkable website
- BBC filmpje
- Review
- Review
- Review
- Review
- Review
- Review
- Review
- Review
- Review
- Review
- Review
En de filmpjes die mij het meest enthousiast maakte:
- Filmpje - notities maken
- Filmpje - sketching
- Filmpje - PDF/eBook (bewerken)
Tweakers-productpagina reMarkable
Nou, brand los!
UPDATE 16/9/2017:
Aantal nieuwe video's/reviews:
Nieuwe productvideo van reMarkable zelf:
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeNieuwe review
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeVergelijking reMarkable en Sony
Bekijk op YouTubeEn voor degene die wil weten hoe de verpakking eruit ziet...
Bekijk op YouTubeNog een korte review!
Bekijk op YouTube[ Voor 8% gewijzigd door TweakTweet op 16-09-2017 14:16 ]