• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik had een rM2 sinds de 2e batch die verstuurd werd. Met het overstappen naar de iPad Pro M1 toch maar verkocht, gezien de iPad Pro mijn all-in-one device moet zijn. Afgelopen jaren toch stiekem wel gemist, vooral als ik dan bv een Teams meeting heb en aantekeningen moet maken. Inmiddels de iPad Pro M4 met de camera die je volgt maar alsnog niet tevreden. Woensdag toch maar de keuze gemaakt weer een reMarkable aan te schaffen. Dit keer de Paper Pro ipv de 2. Was even vergeten hoe duur ze zijn maar ze zijn echt top in waar ze voor gebouwd zijn.

• Hagdos
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 21:39
Afgelopen week een reMarkable 2 gekocht, tot nu toe bevalt het goed!

Ik heb hem zonder cover gehaald, omdat ik die van reMarkable wel erg aan de prijs vind. Iemand tips voor wat een fijn hoesje is? Hoeft wat mij betreft niet meer te doen dan te beschermen als 'ie in een tas meegaat.

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:18

Matjan

:D

Gefeliciteerd!

Ik heb deze van Cobak omdat deze goedkoop was. Stylus past in de hoes en er zit een doosje in om een aantal tips in te bewaren: https://www.amazon.nl/dp/...711_487102941_TE_SCE_dp_1

Schiedam | 4050 Wp ZZO

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:33
Ik maak voor mijn werk vrij veel notities, dat doe ik nu al een paar jaar via een macbook air direct in OneNote. Dit bevalt redelijk maar heeft een paar belangrijke nadelen t.o.v. papier:
1) Ik vergeet dingen veel minder snel als ik ze met een pen op papier noteer, daardoor valt er nu in mijn digitale workflow nog weleens een aktiepunt weg omdat ik ze vergeet en Onenote verder geen integratie heeft qua aktiepunten met andere apps.
2) Het leidt af tijdens gesprekken om een laptop open te hebben staan, het bekende mobiel op tafel effect.

Ik ben benieuwd hoe jullie ervaringen zijn met de Remarkable tablet en bovenstaande nadelen van digitaal werken. Vallen die echt weg?

En hoe zit je workflow er nu dan uit? Want uiteindelijk wil ik de notes wel in Onenote omdat we die met het hele team gedeeld hebben.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• ubje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-01 10:25
MrAngry schreef op maandag 22 december 2025 @ 12:24:
En hoe zit je workflow er nu dan uit? Want uiteindelijk wil ik de notes wel in Onenote omdat we die met het hele team gedeeld hebben.
Zelf vind ik het opschrijven ideaal en stoort inderdaad minder dan een laptop op tafel. Makkelijk om alles zelf bij te houden, maar het staat alleen op de RM.

Dus ik loop er ook tegenaan, vooral voor afspraken of opdrachten. Die moet ik handmatig in Teams of ToDo invullen omdat ik het anders alsnog vergeet uit te voeren.

• NijN of Spades
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-01 09:06
Ik heb meerdere notebooks die per onderwerp zijn georganiseerd. Voor dingen die ik moet/wil doen heb ik een ToDo-tag. Die dingen schrijf ik door naar een mindmap met een overzicht aan todo’s. Op de Rm of in de app kan je die tags selecteren en heb je een overzicht wat je wilt doen.
Ook kan je een export maken van een pagina naar pdf of plaatje. Die kan je of mailen vanaf de rm of downloaden vanaf de app. Dat doe ik wel eens als ik iets wil delen of apart wil opslaan.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste