Helaas niet, bij een vriend van mij ook niet, ook zijn bestelling verloopt via GB.rajackar schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:26:
heeft iemand met een GB order al succes gehad met de dhl truc?
Truerajackar schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:28:
[...]
Verstandig, misschien moet ik dat ook maar doen. Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg om een dagje extra te wachten maar dan wil ik het gewoon graag weten.
En als het weken gaat duren wil ik het ook weten zodat ik kan cancellen.

Cancelen gaat niet meer als hij "processing" staat.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
I understand, Galukon. I believe it has something to do with the holidays. But no worries, OnePlus is currently working to deliver the goods on time. We will follow what is indicated on the website which is June 23rd.
en
It is not out of stock, Galukon
en
Paypal buyers protectionMK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:31:
[...]
True
Cancelen gaat niet meer als hij "processing" staat.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
InteressantGalukon schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:31:
I understand, Galukon. I believe it has something to do with the holidays. But no worries, OnePlus is currently working to deliver the goods on time. We will follow what is indicated on the website which is June 23rd.
en
Nice
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Nou, ga me toch even melden in dit topic. Heb net zoals velen van jullie gelijk na de Launch event de 128 GB versie met de welcome bundle gekocht. Werd aangegeven dat hij 21 juni zou dispatchen, oftewel gisteren, hij staat op dit moment nog steeds op processen.
Anyway, ik heb zojuist gechat met support, Jay was super aardig en vond het geen problem het even na te kijken.
Anyway, ik heb zojuist gechat met support, Jay was super aardig en vond het geen problem het even na te kijken.
Dus nog even afwachten, hoop zelf dat hij alsnog morgen binnenkomt, kon er vannacht niet echt van slapen aangezien mijn iPhone 5S het bijna begeeft met deze warmte. Dus, laten we zien(08:21:09) Jay: We will coordinate with our warehouse team to see with all possible way we can to speed up the shipping of your order.
(08:21:44) Jay: There could possibly be delays due to high volume of orders we receive but our main goal is to have you receive the device before June 27, 2017, the official sales date of the phone.
(08:22:07) Jay: *have it delivered before June 27, 2017.
Wel als er staat dat ie pas over 4 weken of zo komt.Razer schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:35:
[...]
Dat gaat je niet lukken als je die gewoon netjes shipped wordt
Maar ik ga er vanuit dat het gewoon goed gaat.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Misschien een rare vraag maar hoe zie ik nu "waar" ik besteld heb?
Iedereen heeft het over wel of geen "GB" bestelling?
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Weer een andere reactie dan Galukon hierboven kreegmaik.devries schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:35:
Nou, ga me toch even melden in dit topic. Heb net zoals velen van jullie gelijk na de Launch event de 128 GB versie met de welcome bundle gekocht. Werd aangegeven dat hij 21 juni zou dispatchen, oftewel gisteren, hij staat op dit moment nog steeds op processen.
[...]
Dus nog even afwachten, hoop zelf dat hij alsnog morgen binnenkomt, kon er vannacht niet echt van slapen aangezien mijn iPhone 5S het bijna begeeft met deze warmte. Dus, laten we zien
We zullen zien, mijn G2 bezwijkt ook bijna van de warmte
Order overzicht --> Print receiptReflame schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:37:
Misschien een rare vraag maar hoe zie ik nu "waar" ik besteld heb?
Hoe kom je überhaupt in die chat? Ik heb op de support pagina een bericht gestuurd maar er staat alleen "bericht verstuurd" meer niet.
GB it is;
Shipping Method
PriorityGB
Thanks, dat ik daar zelf niet op kwam

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Rechtsonderin kan je op 'Chat' klikkenrajackar schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:38:
Hoe kom je überhaupt in die chat? Ik heb op de support pagina een bericht gestuurd maar er staat alleen "bericht verstuurd" meer niet.
Haha no problemReflame schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:39:
[...]
GB it is;
Shipping Method
PriorityGB
Thanks, dat ik daar zelf niet op kwam
Maar er was ook iemand met GB die nog steeds uit PL werd verstuurd, dus geen flauw idee
Klopt, bij mij staat ook GB, echter om 8:19 bij DHL de verzending gemeld vanuit Polen. Beetje apart, waarschijnlijk is er nog ruimte voor verbetering binnen de logistieke afdeling van Oneplus.. Lijkt me toch dat je van te voren weet hoeveel toestellen er maximaal verkocht kunnen worden tijdens de early drop, dan zorg je toch dat je daar minimaal je logistiek op inricht..MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:40:
[...]
Haha no problem
Maar er was ook iemand met GB die nog steeds uit PL werd verstuurd, dus geen flauw idee
Same here, alleen dan wat andere tijdstippen.
128GB besteld, zonder iets erbij, 19:41 besteld, dus uur na livestream, eerst even gegeten. Vanochtend 08:53u SMS van DHL, Polen.
Je moet ook niet gelijk bestellen maar altijd wat tijd er tussen laten.
[ Voor 3% gewijzigd door Arnout op 22-06-2017 10:51 ]
Misschien dat het magazijn in GB dan minder voorraad heeft/had dan ingecalculeerd zou zijn en om deze reden terugvallen op Polen? Lijkt me het meest logisch...TonC96 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:48:
[...]
Klopt, bij mij staat ook GB, echter om 8:19 bij DHL de verzending gemeld vanuit Polen. Beetje apart, waarschijnlijk is er nog ruimte voor verbetering binnen de logistieke afdeling van Oneplus.. Lijkt me toch dat je van te voren weet hoeveel toestellen er maximaal verkocht kunnen worden tijdens de early drop, dan zorg je toch dat je daar minimaal je logistiek op inricht..
Ik heb zelf om 18:55 mijn bestelling geplaatst. Het lijkt me toch logischer en eerlijker als degene die het eerst bestellen ook als eerst geleverd worden of zie ik dit fout?Arnout schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:49:
[...]
Same here, alleen dan wat andere tijdstippen.![]()
128GB besteld, zonder iets erbij, 19:41 besteld, dus uur na livestream, eerst even gegeten.
Je moet ook niet gelijk bestellen maar altijd wat tijd er tussen laten.
Net even op de chat gezeten.
Komt hier op neer:
Komt hier op neer:
The estimated shipment date is based on the handling time and the warehouse processing time. In certain cases, the estimated shipment date will vary. You will receive a tracking number by email once your package ships. Our main goal is to have it delivered to you on or before the official selling date.
[ Voor 41% gewijzigd door rajackar op 22-06-2017 10:55 ]
De eerste die bestellen komen onderaan het lijstje voor de verzending.maik.devries schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:51:
[...]
Ik heb zelf om 18:55 mijn bestelling geplaatst. Het lijkt me toch logischer en eerlijker als degene die het eerst bestellen ook als eerst geleverd worden of zie ik dit fout?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
FiFo is een begrip wat ze blijkbaar niet kennen bij OP, 18:34 besteld, nog geen trackinggegevens beschikbaar..maik.devries schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:51:
[...]
Ik heb zelf om 18:55 mijn bestelling geplaatst. Het lijkt me toch logischer en eerlijker als degene die het eerst bestellen ook als eerst geleverd worden of zie ik dit fout?
Logisch gezien wel, maar je hebt in het begin altijd wat haperingen en misschien moesten ze de site een paar keer herstarten en zijn wat databaserecords geshuffeld. Logische volgorde hoeft zeker niet de technische volgorde te worden.maik.devries schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:51:
[...]
Dinsdag 18.45 besteld (GB) maar op de site nog geen leven in de brouwerij. Estimated dispatch staat nog op gisteren en geen hits op mijn ordernr bij UPS of DHL
.
Hopelijk loopt updaten van de site achter.
Edit, 128GB versie incl accessoire pack (lekker overpriced maar moet goed hoesje hebben op dag 1 natuurlijk).
Edit, 128GB versie incl accessoire pack (lekker overpriced maar moet goed hoesje hebben op dag 1 natuurlijk).
[ Voor 21% gewijzigd door ejdvandenberg op 22-06-2017 10:59 ]
Verwijderd
Idem. Zeer frusterend. Tijdens het launchpraatje besteld en nog steeds estimated dispatch op gisterenejdvandenberg schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:54:
Dinsdag 18.45 besteld (GB) maar op de site nog geen leven in de brouwerij. Estimated dispatch staat nog op gisteren en geen hits op mijn ordernr bij UPS of DHL.

Exact hetzelfde hier.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:57:
[...]
Idem. Zeer frusterend. Tijdens het launchpraatje besteld en nog steeds estimated dispatch op gisteren
Dit was de reactie van de chat dame:
Nog even geduld dus.The estimated shipment date is based on the handling time and the warehouse processing time. In certain cases, the estimated shipment date will vary. You will receive a tracking number by email once your package ships. Our main goal is to have it delivered to you on or before the official selling date.
Ik vraag me dan af of het alleen de 128GB versie is die achterloopt of dat ook mensen die de 64GB hebben nog steeds op processen staatVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:57:
[...]
Idem. Zeer frusterend. Tijdens het launchpraatje besteld en nog steeds estimated dispatch op gisteren
De 64GB versie is overigens nog wel te bestellen. "Ships immediately".maik.devries schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:58:
[...]
Ik vraag me dan af of het alleen de 128GB versie is die achterloopt of dat ook mensen die de 64GB hebben nog steeds op processen staat
En mijn 64GB versie is nog steeds niet verzondenReflame schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:59:
[...]
De 64GB versie is overigens nog wel te bestellen. "Ships immediately".
Verwijderd
Ik was er net over aan het chatten met Oneplus, maar hij springt nu net bij mij op shipped out. Track and trace werkt niet overigens.MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:00:
[...]
En mijn 64GB versie is nog steeds niet verzonden
Ik wacht maar even afVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:02:
[...]
Ik was er net over aan het chatten met Oneplus, maar hij springt nu net bij mij op shipped out. Track and trace werkt niet overigens.

Ze zullen je waarschijnlijk niet veel nieuws vertellenMK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:04:
[...]
Ik wacht maar even afZal na de lunch ook een chat starten als er geen verandering is
Verwijderd
krijg je dan een email als er een statusverandering is?Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:02:
[...]
Ik was er net over aan het chatten met Oneplus, maar hij springt nu net bij mij op shipped out. Track and trace werkt niet overigens.
Vermoed het ook niet, maar puur het gevoelmaik.devries schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:06:
[...]
Ze zullen je waarschijnlijk niet veel nieuws vertellen
Nog steeds op processing...
Btw, worden jullie ook steeds naar de US store geleid?
Btw, worden jullie ook steeds naar de US store geleid?
Op de tracking site van UPS:
PL
06/21/2017 8:13 A.M.
Order Processed: Ready for UPS
Verder geen vooruitgang meer...
PL
06/21/2017 8:13 A.M.
Order Processed: Ready for UPS
Verder geen vooruitgang meer...
I don't believe we have a society, we have a colony of animals
Zoals velen hier, hetzelfde bij mij.
Eerst zag ik PriorityGB op de oneplus site. Gisteren bevestiging gehad dat het verzonden is en de verandering naar 'Priority' ipv 'PriorityGB' op de Oneplus site. Op de tracking code van DHL Express zie ik inderdaad dat hij uit Polen komt.
Alleen is er niets veranderd sinds gisteren (21 Juni, 10h01): 'Shipment information received'.
Enige verschil met velen hier, is dat mijn pakketje in regio Frankfurt (DE) moet geleverd worden.
Had toch stiekem gehoopt dat het vandaag ging geleverd worden omdat ik als 1 van de eerste besteld heb en heel snel een verzendingsbevestiging gekregen heb. En meestal worden Priority pakketjes de dag erna geleverd, niet dus
.
Eerst zag ik PriorityGB op de oneplus site. Gisteren bevestiging gehad dat het verzonden is en de verandering naar 'Priority' ipv 'PriorityGB' op de Oneplus site. Op de tracking code van DHL Express zie ik inderdaad dat hij uit Polen komt.
Alleen is er niets veranderd sinds gisteren (21 Juni, 10h01): 'Shipment information received'.
Enige verschil met velen hier, is dat mijn pakketje in regio Frankfurt (DE) moet geleverd worden.
Had toch stiekem gehoopt dat het vandaag ging geleverd worden omdat ik als 1 van de eerste besteld heb en heel snel een verzendingsbevestiging gekregen heb. En meestal worden Priority pakketjes de dag erna geleverd, niet dus

pfff, zie op het Oneplus forum veel mensen die hun toestel al kunnen tracken, terwijl ze vier (!) uur na de livestream hebben besteld. Wat maakt oneplus er een rotzooi van zeg.
Verwijderd
volgens mij zijn dat de mensen die geen sidebestelling gedaan hebben dus alleen de telefoon.wiebevb schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:27:
pfff, zie op het Oneplus forum veel mensen die hun toestel al kunnen tracken, terwijl ze vier (!) uur na de livestream hebben besteld. Wat maakt oneplus er een rotzooi van zeg.
Nope, heb ook mensen met car charges etc. voorbij zien komen.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:29:
[...]
volgens mij zijn dat de mensen die geen sidebestelling gedaan hebben dus alleen de telefoon.
Ik heb ook alleen een telefoon besteld zonder sidebestelling 1x processing en 1x shipped out. zonder T&TVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:29:
[...]
volgens mij zijn dat de mensen die geen sidebestelling gedaan hebben dus alleen de telefoon.
Bestellingen met welkomspakket, car charger e.d zijn wel verzonden.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:29:
[...]
@wiebevb Toevallig een Karbon Bumper Case besteld? Volgens een bericht op het forum waren die out-of-stock. Hoop het niet, want ik heb er zelf een besteld
Nogmaals:
GB, 17u37;27 BMT, 64GB + Karbon bumper case, processing
Hier de hele rambam besteld tijdens de presentatie. 8GB model en blijft maar hangen op processign.
Misschien dat de screenprotector of de carbon cases inmiddels op zijn of zo.
Misschien dat de screenprotector of de carbon cases inmiddels op zijn of zo.
[ Voor 28% gewijzigd door rajackar op 22-06-2017 11:35 ]
Lijkt wel of ze via het "last in first out" principe werken, volgens mij hebben de meeste mensen die als 1 van de eerste kochten nog geen verzendbevestiging.wiebevb schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:27:
Ik was ook aardig op tijd (Jun 20, 2017 04:40:44 PM) dus 18.40 met mijn 128GB zonder extra's en hier ook "processing"
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Ja carbon bumper case (helaasMK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:34:
[...]
Bestellingen met welkomspakket, car charger e.d zijn wel verzonden.
@wiebevb Toevallig een Karbon Bumper Case besteld? Volgens een bericht op het forum waren die out-of-stock. Hoop het niet, want ik heb er zelf een besteld
Nogmaals:
GB, 17u37;27 BMT, 64GB + Karbon bumper case, processing

Volgens mij is het puur random, want er was ook iemand die vóór mij besteld had waarbij het wel verzonden was.fast-server schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:40:
[...]
Lijkt wel of ze via het "last in first out" principe werken, volgens mij hebben de meeste mensen die als 1 van de eerste kochten nog geen verzendbevestiging.
Ik was ook aardig op tijd (Jun 20, 2017 04:40:44 PM) dus 18.40 met mijn 128GB zonder extra's en hier ook "processing"
Ook mooi dit. Een collega heeft 'm later besteld dan mij.
Komt net naar me toe; "Hey, heb je ook een SMSje gehad?"
Ik heb 'm maar vertelt even uit mijn buurt te blijven (met een glimlach op m'n gezicht natuurlijk).
Zijn zending komt tevens uit Polen.
Komt net naar me toe; "Hey, heb je ook een SMSje gehad?"
Ik heb 'm maar vertelt even uit mijn buurt te blijven (met een glimlach op m'n gezicht natuurlijk).

Zijn zending komt tevens uit Polen.
Wat maken mensen zich druk. Een dag eerder of later zijn wel ergere dingen in het leven. First world problems
Heb zelf 128GB besteld na het launch event, stond nog op processing sinds gister. Zojuist is het gewijzigd in Shipped out. Ligt nog in Polen en hoop dat die pas zaterdag, kan hem morgen toch niet in ontvangst nemen.
Heb zelf 128GB besteld na het launch event, stond nog op processing sinds gister. Zojuist is het gewijzigd in Shipped out. Ligt nog in Polen en hoop dat die pas zaterdag, kan hem morgen toch niet in ontvangst nemen.
Dinsdag kwart voor 7 een Oneplus5 8GB besteld zonder accessoires.
Sinds die tijd staat hij op "Processing"
In de mail welke ik direct ontving staat bij Shipping method: PriorityGB
Op de orderpagina saat: Priority
Verder ook geen mail of SMS meer ontvangen.
Ik kan hem echter wel vinden op de DHL pagina dmv Shipper´s Reference
Daar staat nu:
1 Shipment information received SZCZECIN - POLAND 07:54
Geen idee of het vrachtwagentje al rijdt maar de 23e is nog niet voorbij
Daar staat nu:
Tsja, hier kun je dus ook echt niets mee. Op de vraag of ik dus wel mijn pakket morgen kreeg ik geen antwoord. Wat betekent je eerste bericht dan nog?As per checking, the status of your order is processing. The estimated delivery date is tomorrow Stephen, our logistics team is looking on to this case as to why our courier did not pickup the parcel. We will send a notification email for further updates on your order.

Edit:
Toch nog een belofte:
Charles
Yes, our logistics team will make sure that we will meet the estimated delivery date Ardjan.
[ Voor 26% gewijzigd door Ardj op 22-06-2017 11:57 ]
Ik heb hem idd de 20ste besteld rond 18.30. En nog steeds geen melding van verzenden of wat dan ookfast-server schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:40:
[...]
Lijkt wel of ze via het "last in first out" principe werken, volgens mij hebben de meeste mensen die als 1 van de eerste kochten nog geen verzendbevestiging.
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Verwijderd
daar gaat het niet om. is niet erg om even te wachten. wat wel irritant is is dat ze geen goede volgorde gebruiken met verzenden. ze moeten gewoon FIFO doen is veel eerlijker.Applesauce schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:47:
Wat maken mensen zich druk. Een dag eerder of later zijn wel ergere dingen in het leven. First world problems![]()
Vanmorgen de status nog niet gecheckt maar kreeg net een smsje dat ie morgen wordt geleverd. Zal vanavond ff track&trace checken.
Doen ze ook, alleen dat omgekeerd (FILO)Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:48:
[...]
daar gaat het niet om. is niet erg om even te wachten. wat wel irritant is is dat ze geen goede volgorde gebruiken met verzenden. ze moeten gewoon FIFO doen is veel eerlijker.
Verwijderd
net met Iris van de chat gepraat. Mijn order is nog steeds on processing en nog geen tracking number.
Fijn voor je dat het al shipped is. Voor mij gaat het me er echt niet om dat die telefoon er vandaag of morgen moet zijn, om hem dan te hebben. Ik wil ten eerste eerlijkheid in het systeem (FIFO) en daarnaast duidelijkheid. Als het vertraagd is prima, maar maak dat dan duidelijk zodat wij weten waar we aan toe zijn. Ik ga namelijk thuis werken als ik weet dat het morgen komt omdat ik niet in een buurt woon waar ik graag een pakketje met zoveel waarde bij iemand anders aan de deur laat afleveren. Als ik kan bellen naar DHL om het om te laten zetten naar een afhaal punt ook prima, maar voor het zelfde geld wordt het al bezorgd voordat we de tracking number hebben.Applesauce schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:47:
Wat maken mensen zich druk. Een dag eerder of later zijn wel ergere dingen in het leven. First world problems![]()
TLDR: het gaat hier om de dingen om het bezorgen heen, niet om "IK WIL DIE TELEFOON NUUU". er zijn situaties waar je je prima hier druk over kan maken.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Je zou toch denken dat die service desk op dit moment volgespamd moet worden met dit soort vragen. Zou dan een supervisor niet eventjes kunnen informeren bij een distribution centre wat de reden van vertraging is. Zoveel moeite lijkt mij dat ook niet.
Verwijderd
sat zie ik inderdaad zo gebeuren. geen tracking code nog op processing maar ineens dhl busje voor deurmelantrix schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:51:
[...]
Fijn voor je dat het al shipped is. Voor mij gaat het me er echt niet om dat die telefoon er vandaag of morgen moet zijn, om hem dan te hebben. Ik wil ten eerste eerlijkheid in het systeem (FIFO) en daarnaast duidelijkheid. Als het vertraagd is prima, maar maak dat dan duidelijk zodat wij weten waar we aan toe zijn. Ik ga namelijk thuis werken als ik weet dat het morgen komt omdat ik niet in een buurt woon waar ik graag een pakketje met zoveel waarde bij iemand anders aan de deur laat afleveren. Als ik kan bellen naar DHL om het om te laten zetten naar een afhaal punt ook prima, maar voor het zelfde geld wordt het al bezorgd voordat we de tracking number hebben.
TLDR: het gaat hier om de dingen om het bezorgen heen, niet om "IK WIL DIE TELEFOON NUUU". er zijn situaties waar je je prima hier druk over kan maken.
Verwijderd
blijft wel oneplus customer service. is nooit de beste geweestwiebevb schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:52:
Je zou toch denken dat die service desk op dit moment volgespamd moet worden met dit soort vragen. Zou dan een supervisor niet eventjes kunnen informeren bij een distribution centre wat de reden van vertraging is. Zoveel moeite lijkt mij dat ook niet.
Lucky Bastard!!!Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:53:
[...]
sat zie ik inderdaad zo gebeuren. geen tracking code nog op processing maar ineens dhl busje voor deur
Dat zie ik nog wel gebeuren.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:53:
[...]
sat zie ik inderdaad zo gebeuren. geen tracking code nog op processing maar ineens dhl busje voor deur
Misschien dat het warehouse in GB de updates over verzonden items niet goed rapporteert en dat alles gewoon verzonden is.Alle correcte rapportages lijken namelijk exclusief uit Polen te komen.
Zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.
Andere reden kan zijn dat het GB warehouse problemen heeft met verzenden en er daarom niets vertrekt. Laten we hopen van niet hehe
Status bij onplus is net 'shipped out' geworden. Zoals ik al eerder aangaf, was er informatie beschikbaar op de dhl site "Shipment information received".
Verwijderd
in mijn mail stond priorityGB maar hij komt toch uit polenrajackar schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:56:
[...]
Dat zie ik nog wel gebeuren.
Misschien dat het warehouse in GB de updates over verzonden items niet goed rapporteert en dat alles gewoon verzonden is.Alle correcte rapportages lijken namelijk exclusief uit Polen te komen.
Zal niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt.
Andere reden kan zijn dat het GB warehouse problemen heeft met verzenden en er daarom niets vertrekt. Laten we hopen van niet hehe
Misschien dat ze orders aan het overdragen zijn omdat GB niet (genoeg) kan leveren en dat het daarom voor deze orders langer duurt?Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:58:
[...]
in mijn mail stond priorityGB maar hij komt toch uit polen
Pure speculatie natuurlijk.
Is die van jou wel shipped?
In mijn bevestiging staat ook PriorityGB maar de website geeft nu Priority aan.
Ach, mijn S6 doet het nog wel een paar dagen maar zoals iemand al aan gaf, je wilt gewoon weten hoe of wat zodat je er rekening mee kunt houden.
Zonet veranderd in Shipped out bij Oneplus order. DHL nog geen wijziging. Er wordt dus nog gewerkt, in de loop van vandaag zal het gros wel zijn bijgewerkt/verzonden.TonC96 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:24:
Om 18:48 besteld dinsdag, op de site van Oneplus nog steeds estimated dispatch niet voltooid. Echter met het invullen van de OPS-Code bij DHL krijg ik volgende info:
Thursday, June 22, 2017: Shipment information received Location: SZCZECIN - POLAND Time: 08:19
Dus pas vanmorgen is de verzending aangemaakt bij DHL, nog even geduld dus..
Besteld om 19uur en vandaag een sms gekregen van DHL. Enkel 64gb phone. Zoals ik het smsje lees kun je wijzigen wanneer de telefoon geleverd wordt.
DHL EXPRESS (zending) van ONEPLUS wordt verwacht op jun 23 2017. Handtekening is vereist. Pas uw aflevering aan op delivery.dhl.com/NL/link
Zending heeft optie voor:
Servicepunt
Plannen van een datum/tijd
Ander adres
Opslaan voor vakantie.
Aflevering bij buren is greyed out.
Hopelijk volgen jullie berichten snel.
DHL EXPRESS (zending) van ONEPLUS wordt verwacht op jun 23 2017. Handtekening is vereist. Pas uw aflevering aan op delivery.dhl.com/NL/link
Zending heeft optie voor:
Servicepunt
Plannen van een datum/tijd
Ander adres
Opslaan voor vakantie.
Aflevering bij buren is greyed out.
Hopelijk volgen jullie berichten snel.
Verwijderd
ja hij is shipped out.rajackar schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:01:
[...]
Misschien dat ze orders aan het overdragen zijn omdat GB niet (genoeg) kan leveren en dat het daarom voor deze orders langer duurt?
Pure speculatie natuurlijk.
Is die van jou wel shipped?
In mijn bevestiging staat ook PriorityGB maar de website geeft nu Priority aan.
Ach, mijn S6 doet het nog wel een paar dagen maar zoals iemand al aan gaf, je wilt gewoon weten hoe of wat zodat je er rekening mee kunt houden.

Hier ook shipped out. En heb van de support chat mijn trackingnummer gekregen

Verwijderd
hoe moest je je 06 nummer opgeven bij oneplus? moest er nog +31 voor? heb nog geen sms gekregen van ze
Alleen telefoon, of nog toebehoren?japie06 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:07:
Hier ook shipped out. En heb van de support chat mijn trackingnummer gekregen
Alleen 128gb telefoon. Als een van de eerste besteld om 18:30 tijdens de keynote.
welke website van DHL heb je dan gebruikt ?TonC96 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:04:
[...]
Zonet veranderd in Shipped out bij Oneplus order. DHL nog geen wijziging. Er wordt dus nog gewerkt, in de loop van vandaag zal het gros wel zijn bijgewerkt/verzonden.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Nu net ook aangepast naar Shipped Out in het order overzicht.Yohost! schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:47:
Dinsdag kwart voor 7 een Oneplus5 8GB besteld zonder accessoires.
Daar staat nu:
Krijg net een SMS van DHL om mijn DHL express on demand delivery aanvraag te voltooien, met een wachtwoord. Waar moet je dat doen?
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
De hier in het topic gegeven link naar de DHL website.Cyrus The Virus schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:10:
[...]
welke website van DHL heb je dan gebruikt ?
Verwijderd
kreeg ik ook maar staat een nummer dat ik niet heb opgegeven en kan het niet aanpassenErik1805 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:15:
Krijg net een SMS van DHL om mijn DHL express on demand delivery aanvraag te voltooien, met een wachtwoord. Waar moet je dat doen?
*knip*. Niet andermans nummers publiceren.
[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 22-06-2017 12:30 ]
Al deze mensen en dan zit je hier met niks...

Bij jouw al shipped out? Bij mij nog nietMK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:00:
[...]
En mijn 64GB versie is nog steeds niet verzonden
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:17:
[...]
kreeg ik ook maar staat een nummer dat ik niet heb opgegeven en kan het niet aanpassen
[afbeelding]
Dat is mijn nummer
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Nope

De meeste mensen in dit topic zitten nog met niks.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ja geen idee, erg vaag zeg
dankje, heb hem gevonden helaas zonder resultaat.TonC96 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:16:
[...]
De hier in het topic gegeven link naar de DHL website.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Verwijderd
zag dit net op dhl site
"DHL periodically recycles shipment waybill numbers for operational reasons. Occasionally this results in information being in our systems at the same time for two shipments travelling under the same waybill number. DHL is working hard to eliminate these occurrences however, in the meantime, please be assured that while this information may be confusing, your physical shipment will be heading to its correct destination and be receiving the same careful attention as every other shipment in our network."
"DHL periodically recycles shipment waybill numbers for operational reasons. Occasionally this results in information being in our systems at the same time for two shipments travelling under the same waybill number. DHL is working hard to eliminate these occurrences however, in the meantime, please be assured that while this information may be confusing, your physical shipment will be heading to its correct destination and be receiving the same careful attention as every other shipment in our network."
Ah dan dat het wel zijn. Ik hoefde dit bij de bestelling van mijn 3t nooit te doenVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:33:
zag dit net op dhl site
Whooohooooooo
DHL heeft zojuist mijn shipment details binnen gekregen, morgen dus thuiswerken
DHL heeft zojuist mijn shipment details binnen gekregen, morgen dus thuiswerken

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Verwijderd
heb gelukkig al vakantie. maakt niet uit hoelaat die komt . het liefst wel al om 09:00 uur maar zal wel rond 18:00 uur wordenmelantrix schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:36:
Whooohooooooo
DHL heeft zojuist mijn shipment details binnen gekregen, morgen dus thuiswerken![]()
![]()
Zojuist ook (eindelijk) een update gehad van DHL.
Processed in Polen. Morgen wordt hij geleverd.
Processed in Polen. Morgen wordt hij geleverd.
Tssk nog steeds niks hier

Woohoo! DHL geeft het voor mij nu ook aan.
Volgens mij staat er nergens wanneer hij verwacht wordt maar hij is onderweg
Volgens mij staat er nergens wanneer hij verwacht wordt maar hij is onderweg
Voor degene van wie het pakketje zojuist is verzonden... Wat staat er op jullie factuur? GB of Polen?
Verwijderd
bij mij priorityGB maar komt uit polenReflame schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:39:
Voor degene van wie het pakketje zojuist is verzonden... Wat staat er op jullie factuur? GB of Polen?
Let op:
Prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen hoort hier niet thuis en is offtopic en wordt dan ook zonder communicatie verwijderd.
Dit topic is alleen bedoeld voor levertijden, winkels en prijzen, andere onderwerpen horen in:
- OnePlus Pop-up event: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
- OnePlus referraltopic: OnePlus referraltopic
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!
Prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen hoort hier niet thuis en is offtopic en wordt dan ook zonder communicatie verwijderd.
Dit topic is alleen bedoeld voor levertijden, winkels en prijzen, andere onderwerpen horen in:
- OnePlus Pop-up event: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
- OnePlus referraltopic: OnePlus referraltopic
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!