Nu ook een update als ik op de dhl site bij reference kijk. Denk dat het voor jou ook niet lang meer kan duren
Verwijderd
https://delivery.dhl.com/prg/jsp/index.xhtml?ctrycode=NL vul daar je code in die op dhl tracking site staat. daar staat verwachte datum en kan je tijd aanpassen wnr je hem wilt laten bezorgenrajackar schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:39:
Woohoo! DHL geeft het voor mij nu ook aan.
Volgens mij staat er nergens wanneer hij verwacht wordt maar hij is onderweg
Hier ook uit Polen, ook al staat er PriorityGB
Hierzelfde hier.
Je kunt trouwens na d reference search je DHL nummer vinden door op 1 piece te klikken rechtsboven. Daarna kun je met dit nummer je zending volgen op dhl.nl
Zending is voor mij alleen aangemeld dus ik vermoed dat morgen misschien niet haalbaar is.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik hoop hetwiebevb schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:40:
[...]
Nu ook een update als ik op de dhl site bij reference kijk. Denk dat het voor jou ook niet lang meer kan duren
Nog geen sms, mail, bericht op de OnePlus site of via de link

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Morgen gaat wel lukken verwacht ik.rajackar schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:42:
[...]
Hierzelfde hier.
Je kunt trouwens na d reference search je DHL nummer vinden door op 1 piece te klikken rechtsboven. Daarna kun je met dit nummer je zending volgen op dhl.nl
Zending is voor mij alleen aangemeld dus ik vermoed dat morgen misschien niet haalbaar is.
Ik heb nog goede hoop, maar wel steeds minderMK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:43:
[...]
Ik hoop het
Nog geen sms, mail, bericht op de OnePlus site of via de link
Heb nu ook informatie op de DHL-site. Had GB maar desondanks ligt het pakketje ook hier in Polen. Pakketje is om 12:37 aangemeld. 18:38 besteld bij OnePlus.
[ Voor 9% gewijzigd door The_Worst op 22-06-2017 12:44 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Thanks!Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:41:
[...]
https://delivery.dhl.com/prg/jsp/index.xhtml?ctrycode=NL vul daar je code in die op dhl tracking site staat. daar staat verwachte datum en kan je tijd aanpassen wnr je hem wilt laten bezorgen
Deze site ziet hem nog niet terwijl tracking op dhl.nl aangeeft dat de zending gegevens ontvangen zijn.
Nog even afwachten dus
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
SameDigitalError schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:43:
[...]
Ik heb nog goede hoop, maar wel steeds mindernet als geduld
Wel opvallend, op exact hetzelfde tijdstip besteld en allebei nog niet verzonden
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Verwijderd
hadden jullie ook een case erbij?MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:46:
[...]
Same
Wel opvallend, op exact hetzelfde tijdstip besteld en allebei nog niet verzonden
Het is niet alleen dat maar ook omdat ze zeggen nu bestellen dna heb je hem de 23e ipv na de 27e met prio mail en als er dan niets komt en gene communicatie daar irriteertApplesauce schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:47:
Wat maken mensen zich druk. Een dag eerder of later zijn wel ergere dingen in het leven. First world problems![]()
Heb zelf 128GB besteld na het launch event, stond nog op processing sinds gister. Zojuist is het gewijzigd in Shipped out. Ligt nog in Polen en hoop dat die pas zaterdag, kan hem morgen toch niet in ontvangst nemen.
Maar wat ook meespeelt bij mij en ik weet ook van anderen is dat als je er niet bent je pakje of op de deurmat ligt of als je geluk hebt bij de buren en als die zeggen we hebben niets gehad en de handtekening is vervalst ....
Ik ben al heel wat pakjes kwijtgeraakt helaas dus dan is het fijn als je zorgt dat er iemand is als hij bezorgd wordt
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ik had het welkomstpakket inclusief case.
Je kunt btw op die dhl refence zoek pagina notifications aanvraegn via SMS als de zending eenmaal bekend is.
Verwijderd
pakketje kan niet bij buren afgelverd heb net gekeken bij mijn bestelling. alleen andere datum en tijd of bij pickup point. buren afleveren was greyed outErikRo schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:48:
[...]
Het is niet alleen dat maar ook omdat ze zeggen nu bestellen dna heb je hem de 23e ipv na de 27e met prio mail en als er dan niets komt en gene communicatie daar irriteert![]()
Maar wat ook meespeelt bij mij en ik weet ook van anderen is dat als je er niet bent je pakje of op de deurmat ligt of als je geluk hebt bij de buren en als die zeggen we hebben niets gehad en de handtekening is vervalst ....
Ik ben al heel wat pakjes kwijtgeraakt helaas dus dan is het fijn als je zorgt dat er iemand is als hij bezorgd wordt
Karbon bumper case hier i.c.m de 6/64GB
Ondanks 10x op cancel drukken is de 64gb versie toch onderweg. Dan morgen maar even kijken of ie bevalt
Verwijderd
denk dat ze te weinig daarvan hebben. hoor van veel mensen die zon case hebben gekozen ook nog op processing staan
Update:
Shipment information received SZCZECIN - POLAND 12:45
Dat staat bij POSTNL 9 van de 10 keer ook maar toch dumpen ze het bij de buren of nog erger op de deurmat!!! Want ze hebben geen zin om terug te komen. Misschien dat DHL UPS daar anders mee omgaat.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:50:
[...]
pakketje kan niet bij buren afgelverd heb net gekeken bij mijn bestelling. alleen andere datum en tijd of bij pickup point. buren afleveren was greyed out
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Precies de reden waarom ik geen case o.i.d. heb bijbesteld, vaak blijft het op die dingen hangen.
Mijn status is ook veranderd op DHL: Shipment information received ( Polen)
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Grrrrr ben ik hier nog echt de enige wachtende?MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:53:
Update:

OP5 128GB en welcome pack met carbon case
[ Voor 8% gewijzigd door mikevankan op 22-06-2017 12:58 ]
Verwijderd
had ik laatst ook nog met postnl. pakketje heeft 5 dagen in de regen op iemands oprit gestaan. die zelf ook oo vakantie was en wij haden geen briefje van waar die wasErikRo schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:53:
[...]
Dat staat bij POSTNL 9 van de 10 keer ook maar toch dumpen ze het bij de buren of nog erger op de deurmat!!! Want ze hebben geen zin om terug te komen. Misschien dat DHL UPS daar anders mee omgaat.
Verwijderd
hier nog 1mikevankan schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:55:
[...]
Grrrrr ben ik hier nog echt de enige wachtende?
OP5 en welcomepackage
Sorrymikevankan schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:55:
[...]
KWGS
Nope, ik ben ook nog (on)geduldig aan het wachtenmikevankan schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:55:
[...]
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Hier ook nog steeds op processing hoormikevankan schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:55:
[...]
Zo jaloers bij mij staat er nog steeds Processing had ik toch maar geen extra dash lader bijbesteld

Ik heb een 128 gb besteld, met extra dash-charger. Lijkt mij dat ze die dingen toch wel op voorraad hebben toch?fast-server schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:54:
Precies de reden waarom ik geen case o.i.d. heb bijbesteld, vaak blijft het op die dingen hangen.
Ik heb hem overigens niet direct besteld. Dat was rond 23:45 in mn bed op mn LG G2. Soort van, f*ck it actie zeg maar.
Hij zou vandaag verstuurd moeten worden en volgende week maandag moeten binnenkomen. Zou mooi zin als hij er maandag of dinsdag is. Dan kan ik hem meenemen naar vakantie!
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Neemikevankan schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:55:
[...]
Dinsdag 21:25 besteld (128GB, zonder accessoires), gisterochtend verzendingsmelding, vandaag verwerkt in Polen (Szczecin) en zojuist een SMS dat de zending morgen wordt aangeboden.
Edit: overigens ook nog steeds geen tracking info op de OP site, die loopt een beetje achter.
Edit: overigens ook nog steeds geen tracking info op de OP site, die loopt een beetje achter.
[ Voor 21% gewijzigd door Phrenetic op 22-06-2017 13:01 ]
En nog één.
Haha zelfde verhaal hier. Een volledige pc besteld in onderdelen (totale waarde 1800 euro). Toen ik thuis kwam 's middags vroeg ik me af wat er onder de tuintafel stond; ja hoor, de doos met PC. Een half uur later thuis en de hele zooi was zeiknat geweest.ErikRo schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:53:
[...]
Dat staat bij POSTNL 9 van de 10 keer ook maar toch dumpen ze het bij de buren of nog erger op de deurmat!!! Want ze hebben geen zin om terug te komen. Misschien dat DHL UPS daar anders mee omgaat.
Overigens heb ik ook accesoires besteld, dus het lijkt inderdaad daar aan te liggen als ik het zo lees.
Verwijderd
Hier ook aan het wachten : 128GB + Otterbox
Geld al afgeschreven van mijn bankrekening via PayPal.
Geld al afgeschreven van mijn bankrekening via PayPal.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2017 13:02 ]
Niet echt. Ik had heb een case, dash charger, screenprotector en oortjes en hij is net verschenen op dhl.Pannekoek_NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:59:
Overigens heb ik ook accesoires besteld, dus het lijkt inderdaad daar aan te liggen als ik het zo lees.
Bij mij ook nog op processing maar via de DHL link staat er nu Shipment information received om 12:46. De vaart zit er nog niet echt in. Dat waybill number wordt ook niet gevonden om de zending eventueel te wijzigen.
PSN: Oldzkoel
Yessss kan mijn pakketje zien, er is hoop voor de rest. Ik had ook een carbon case dus er is wel degelijk voorraad.
Het ligt niet (alleen maar) aan de accessoires. Ik heb ook het welkomstpakket besteld met een sandstone cover en de verzending is rond 12:30 aangemeld bij DHL.
Zojuist ook maar aangemeld voor SMS-notificaties van DHL. Krijgt de F5 weer een beetje rust.
Het lijkt erop dat ze nu een vrachtwagen aan het inladen zijn voor Nederland. De hoeveelheid succes meldingen stijgen hard.
Zojuist ook maar aangemeld voor SMS-notificaties van DHL. Krijgt de F5 weer een beetje rust.
Het lijkt erop dat ze nu een vrachtwagen aan het inladen zijn voor Nederland. De hoeveelheid succes meldingen stijgen hard.
[ Voor 19% gewijzigd door The_Worst op 22-06-2017 13:04 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Net even op chat gezeten met ene Jay.
Een knip en plak antwoord gekregen waar je niet heel veel uithaalt
"Due to the large volume batch of orders that are going to be dispatch or that has been dispatched, and there are certain areas in EU that are having a holiday, there will be minor delays on the shipping but Courier will do all possible way to make it up in their delivery time."
Daarna toch doorgevraagd waaneer ik dan een dag vrij moest nemen toen zei hij
"Possible that it can be delivered on the 23rd as the expected delivery of the order."
Tja afwachten maar dan
Een knip en plak antwoord gekregen waar je niet heel veel uithaalt
"Due to the large volume batch of orders that are going to be dispatch or that has been dispatched, and there are certain areas in EU that are having a holiday, there will be minor delays on the shipping but Courier will do all possible way to make it up in their delivery time."
Daarna toch doorgevraagd waaneer ik dan een dag vrij moest nemen toen zei hij
"Possible that it can be delivered on the 23rd as the expected delivery of the order."
Tja afwachten maar dan
Hier ook in de vrachtwagen geladenThe_Worst schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:03:
Het ligt niet (alleen maar) aan de accessoires. Ik heb ook het welkomstpakket besteld met een sandstone cover en de verzending is rond 12:30 aangemeld bij DHL.
Haha, herkenbaar.Ardj schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:11:
[...]
Hier ook in de vrachtwagen geladen. Nu kan ik rustig verder met werken ipv elke 5 minuten F5'en
Volgens mij zijn ze nu de pallets aan het vullen en gaat vanavond de hele baal de deur uit.
Kan nog wel even duren voordat de volgende echt shipping update komt.
Bij mij ook nog steeds status processing
1852 besteld na de keynote 8gb met carbon case
Priority GB
1852 besteld na de keynote 8gb met carbon case
Priority GB
Burp
5 minuten? Ik denk dat ik 'm hier 1x per minuut inramArdj schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:11:
[...]
Hier ook in de vrachtwagen geladen. Nu kan ik rustig verder met werken ipv elke 5 minuten F5'en

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Hij staat bij mij nog op Processing/Estimated dispatch, met sandstone case/welcome package. Besteld om Jun 20, 2017 04:52:38 PM.
Mijn 06-nummer staat zonder landcode. Lukt het wel met de SMS dan?
Op de DHL-site kan jij je ook aanmelden voor notificaties per sms of mail.Luckeh schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:14:
Hij staat bij mij nog op Processing/Estimated dispatch, met sandstone case/welcome package. Besteld om Jun 20, 2017 04:52:38 PM.
En als je je OP50blablabla nummer hier in vult:Luckeh schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:14:
http://www.dhl.com/en/hid...ppersreference_dhlde.html
Mijne is ook nog steeds "processing" maar in bovenstaande link van DHL wel actief.
Ik krijg dan toch:MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:19:
[...]
En als je je OP50blablabla nummer hier in vult:
Mijne is ook nog steeds "processing" maar in bovenstaande link van DHL wel actief.
Some of your queries resulted in an error
OPSxxxxxxxxxxxxxxx (Not found): No result found for your DHL query. Please try again.
Heb ik ook een aantal keren gehad, later werkte het gewoon.
Patience padawan
Patience padawan
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Waar doe je dat?The_Worst schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:19:
[...]
Op de DHL-site kan jij je ook aanmelden voor notificaties per sms of mail.
Had ik ook tot een half uur terug. Zal vandaag nog wel online komen gok ikEwivis schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:21:
[...]
Ik krijg dan toch:
OPSxxxxxxxxxxxxxxx (Not found): No result found for your DHL query. Please try again.
Zodra je het pakketje kan vinden op de DHL-site, druk je op sign up for shipment notifications.
Als je order bekend is zie je:
> Sign up for shipment notifications
3 tabs open:MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:25:
[...]
Had ik ook tot een half uur terug. Zal vandaag nog wel online komen gok ik
Oneplus 5 order history site (af en toe refresh)
DHL track af en toe weer laten tracken
Tweakers levertijden Oneplus 5
Mooi hoor, voel me net een klein kind. Alsof het minder lang duurt als je iets ziet aangepast worden
Dat ding komt, wanneer ie komt...
Amen, voor mij exact hetzelfdeEwivis schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:27:
[...]
3 tabs open:
Oneplus 5 order history site (af en toe refresh)
DHL track af en toe weer laten tracken
Tweakers levertijden Oneplus 5
Mooi hoor, voel me net een klein kind. Alsof het minder lang duurt als je iets ziet aangepast worden
Dat ding komt, wanneer ie komt...
Verwijderd
Die van mijn staat inmiddels op dispatched, alleen nog geen tracking information! Denk wel dat hij gewoon morgen er is!
Ik wist niet dat je met dat nummer meer info kon vinden via DHL.Ewivis schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:21:
[...]
Ik krijg dan toch:
Nog steeds op processing maar wel:
Thursday, June 22, 2017 Location Time Piece
1 Shipment information received SZCZECIN - POLAND 12:24
Thursday, June 22, 2017 at 12:24
Origin Service Area:
SZCZECIN - SLUBICE - POLAND
Destination Service Area:
EINDHOVEN - Zundert - NETHERLANDS, THE
Heb zojuist via reddit gelezen dat als je als een van de eerste besteld hebt ook als laatste wordt behandeld. https://www.reddit.com/r/...us_and_youre_as_vague_as/
Waarvoor dank. Ik bleek het verkeerde nummer bij DHL in te vullen. Hij staat nu inderdaad aangemeld bij DHL in Polen. Die zal morgen niet meer aankomen denk ik.MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:19:
[...]
En als je je OP50blablabla nummer hier in vult:
Welk nummer moet je exact invullen? Het hele order nummer of zonder OPS?Luckeh schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:43:
[...]
Waarvoor dank. Ik bleek het verkeerde nummer bij DHL in te vullen. Hij staat nu inderdaad aangemeld bij DHL in Polen. Die zal morgen niet meer aankomen denk ik.
Dat lekker lange bestelnummer met OP5xxxxxxxxxHallodokter schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:49:
[...]
Welk nummer moet je exact invullen? Het hele order nummer of zonder OPS?
Haha! Die gast neemt het wel heeeeeel serieus zeg. En ik zou dit ook niet echt bewijs noemen dat het echt zo werkt.maik.devries schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:42:
Heb zojuist via reddit gelezen dat als je als een van de eerste besteld hebt ook als laatste wordt behandeld. https://www.reddit.com/r/...us_and_youre_as_vague_as/
Ik zou deze gast wat valium aan willen raden, uiteraard wel van een site met same day delivery
Als het had gelezen dan wist je dat de Support van OP zelf zegt dat het zo israjackar schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:52:
[...]
Haha! Die gast neemt het wel heeeeeel serieus zeg. En ik zou dit ook niet echt bewijs noemen dat het echt zo werkt.
Ik zou deze gast wat valium aan willen raden, uiteraard wel van een site met same day delivery
Verwijderd
heb geen zin om dat helemaal te lezen. alleen zeggen do it FIFO was genoeg.rajackar schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:52:
[...]
Haha! Die gast neemt het wel heeeeeel serieus zeg. En ik zou dit ook niet echt bewijs noemen dat het echt zo werkt.
Waarom niet?
Vaak is de route:
SZCZECIN - POLAND
LEIPZIG - GERMANY
BRUSSELS - BELGIUM
> Regio Depot > Uitlevering
Dit gebeurd allemaal binnen een halve dag, als de telefoon in het begin van de avond al onderweg is zou deze normaliter morgen gewoon afgeleverd worden.
Ik heb het gelezen.maik.devries schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:53:
[...]
Als het had gelezen dan wist je dat de Support van OP zelf zegt dat het zo is
het is maar één zin en dan ook nog een bevestiging van wat hij suggereert. Voor hetzelfde geld zeggen ze maar iets om hem te sussen.
Ik zou het niet als bewijs aan willen dragen iig.
Veel sorteercentra werken toch ook 's nachts door?
Veel logistiek is zelfs 's nachts. Sorteercentrum is vaak ik de ochtend. Goed mogelijk dat hij morgen hier is.
Heb ook gelijk nieuwe SIM (Telfort) geregeld:
Activeren simkaart
U ontvangt van ons een nieuwe simkaart. Deze kaart is minder storingsgevoelig en is beter geschikt voor het 4G netwerk dan uw huidige 3G of 4G simkaart. Ook is het mogelijk om met deze nieuwe simkaart betalingen te doen via uw mobiele telefoon. Wij raden u aan om uw nieuwe simkaart direct te activeren en te gebruiken ook al is uw nieuwe abonnement nog niet ingegaan.
Heb mijn bestelling van 18u binnen, nu er nog vanaf geraken.
[ Voor 4% gewijzigd door anessie op 22-06-2017 14:00 ]
Er begint schot in te komen.Luckeh schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:43:
Waarvoor dank. Ik bleek het verkeerde nummer bij DHL in te vullen. Hij staat nu inderdaad aangemeld bij DHL in Polen. Die zal morgen niet meer aankomen denk ik.
Een vriendin van mij heeft ook besteld tijdens lancering (als vervanging van de X).
OnePlus site staat nog op processing maar pardoes kreeg ze zojuist een sms van DHL.
Levering komt vanuit Polen en niet zoals aangegeven op de OnePlus site GB.
DHL sms spreekt, ondanks dat de telefoon net pas is verstuurt,
over een levering op vrijdag (morgen), dus met een beetje geluk heb jij hem morgen ook.
Leuk om te zien dat ook steeds meer niet Tweakers voor een OnePlus gaan.
Naast vriendinnen gaan ook bijna al mijn nichtjes tegenwoordig voor OnePlus.
maik.devries schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:42:
Support weet hier echt niks vanaf. Het klinkt logisch dat het gebeurt maar de supportafdeling heeft echt geen contact met het distributiecentrum dus waarschijnlijk loopt die medewerker maar wat te lullen.
Het is weer ouderwets OnePlus hoor, dat je via tweakers weer moet lezen hoe je je eigen pakketje kan tracken (waarvoor dank overigens
). Waarschijnlijk kan ik ergens volgende week de email met mijn trackingID lezen op mijn dan al geleverde nieuwe OP5. Het is inmiddels traditie....
Thursday, June 22, 2017 at 12:53
Origin Service Area:
AMSTERDAM - Nijmegen - NETHERLANDS, THE
Vanavond het vliegtuig in, vanacht naar distributiecentrum en dan staan ze morgen wel netjes voor de deur. Alleen blijf ik het jammer vinden dat ze met DHL werken, ben geen fan van ze. Liever een PostNL oid voor het laatste stukje. Maar goed: zolang het maar aankomt is het allemaal best eigenlijk.
Edit: ja, UPS is nog veel erger ja....overigens heb ik de mijne besteld op: Jun 20, 2017 04:37:12 PM (oftewel 18:37 NL tijd)
Thursday, June 22, 2017 at 12:53
Origin Service Area:
AMSTERDAM - Nijmegen - NETHERLANDS, THE
Vanavond het vliegtuig in, vanacht naar distributiecentrum en dan staan ze morgen wel netjes voor de deur. Alleen blijf ik het jammer vinden dat ze met DHL werken, ben geen fan van ze. Liever een PostNL oid voor het laatste stukje. Maar goed: zolang het maar aankomt is het allemaal best eigenlijk.
Edit: ja, UPS is nog veel erger ja....overigens heb ik de mijne besteld op: Jun 20, 2017 04:37:12 PM (oftewel 18:37 NL tijd)
[ Voor 8% gewijzigd door Redinox op 22-06-2017 14:15 . Reden: kleine toevoeging ]
SMS van DHL ook binnen 
DHL geen problemen mee, hier altijd prima
GLS of UPS daarentegen

DHL geen problemen mee, hier altijd prima

Ik heb vooralsnog heel veel geluk 
OPS006# (Not found): No result found for your DHL query. Please try again.
Zit in hetzelfde schuitje, misschien iets te vroeg besteldReflame schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:11:

Jun 20, 2017 04:46:03 (18:46) PM hiero (volgens OP website).maik.devries schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:12:
[...]
Zit in hetzelfde schuitje, misschien iets te vroeg besteld
Reflame schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:11:
Mijne is momenteel verwerkt in het sorteercentrum van Szczecin
Bij mij ook helaas hetzelfde geval en bij een vriend van mij ook, sad... but true....
Reflame schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:11:
De mijne is ook onderweg
Shipment information received
Sign up for shipment notifications
Thursday, June 22, 2017 at 12:33
Origin Service Area:
EINDHOVEN - Zwijndrecht - NETHERLANDS, THE
1 Piece
Thursday, June 22, 2017
1 Shipment information received SZCZECIN - POLAND 12:33

Shipment information received
Sign up for shipment notifications
Thursday, June 22, 2017 at 12:33
Origin Service Area:
EINDHOVEN - Zwijndrecht - NETHERLANDS, THE
1 Piece
Thursday, June 22, 2017
1 Shipment information received SZCZECIN - POLAND 12:33
Dan is het niet FILO, mijne was namelijk 9 minuten eerder besteld.Reflame schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:13:
[...]
Jun 20, 2017 04:46:03 (18:46) PM hiero (volgens OP website).
Die van mij is nu ook verzonden.
Weet iemand of het pakket, als ik nu kies voor bezorgen op service point, op dezelfde datum wordt afgeleverd als oorspronkelijk gepland was? Of is dat een of meerdere dagen later?
Weet iemand of het pakket, als ik nu kies voor bezorgen op service point, op dezelfde datum wordt afgeleverd als oorspronkelijk gepland was? Of is dat een of meerdere dagen later?
Verwijderd
mijn pakketje is inmiddels angekomen in poznan en ook weer verwerkt. zal wss zo weer verder gaan naar leipzieg ofzo naar het hoofd sorteer centrum.
Mijne staat verwacht op morgen. Ik kan aangeven om hem te laten bezorgen bij een afhaalpunt. Handtekening is verplicht.Bandicoot schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:16:
Die van mij is nu ook verzonden.
Verwijderd
Totale onzin, heb hem nog tijdens de launch om 18:37 besteld en hij wordt nog vandaag geleverd. Het systeem is zoals altijd gewoon ad random en het klopt dus niet dat als je laatst besteld hebt hem het eerst krijgt. Misschien lijkt het wel zo, maar ik vermoed toch van niet.maik.devries schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:42:
Mijne staat nog steeds op "Bestelling verwerkt: klaar voor UPS " ...
Beide gok ikVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:19:
waar moet je handtekening zetten? bij aflevering of alleen bij pickup point
UPSArchang3l schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:19:
Mijne staat nog steeds op "Bestelling verwerkt: klaar voor UPS " ...
Departed Facility in SZCZECIN - POLAND 14:16
Eigenlijk best wel grappig dit forum, we zijn net allemaal kleine kinderen die wachten op eens speelgoed
Verwijderd
Archang3l schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:24:
Eigenlijk best wel grappig dit forum, we zijn net allemaal kleine kinderen die wachten op eens speelgoed
Ik denk dat volwassenen vaak nog nét wat erger kunnen zijn hahaArchang3l schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:24:
Vooral een werkdag... DUURT LANG!!!!!!!!!!!!!
Tjah en nog geeneens custom roms of twrp uit. Schandalig allemaal!
[ Voor 21% gewijzigd door anessie op 22-06-2017 14:25 ]
Gefeliciteerd, je bent een van de eersten die hem vandaag binnenkrijgen
Verwijderd
No tracking info is available at the moment.
We are awaiting for tracking info from carrier. Please check later.
Dit staat er bij mij..
We are awaiting for tracking info from carrier. Please check later.
Dit staat er bij mij..
Ja, maar als je kiest voor bezorgen op afhaalpunt, is dat dan ook morgen? Dat kan ik nergens terugvinden.MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 14:18:
[...]
Mijne staat verwacht op morgen. Ik kan aangeven om hem te laten bezorgen bij een afhaalpunt. Handtekening is verplicht.
Verwijderd
ups is wel sneller die werkten gister gewoon snachts man. wss in belgie minder bestellingen dat het sneller ging
Let op:
Prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen hoort hier niet thuis en is offtopic en wordt dan ook zonder communicatie verwijderd.
Dit topic is alleen bedoeld voor levertijden, winkels en prijzen, andere onderwerpen horen in:
- OnePlus Pop-up event: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
- OnePlus referraltopic: OnePlus referraltopic
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!
Prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen hoort hier niet thuis en is offtopic en wordt dan ook zonder communicatie verwijderd.
Dit topic is alleen bedoeld voor levertijden, winkels en prijzen, andere onderwerpen horen in:
- OnePlus Pop-up event: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
- OnePlus referraltopic: OnePlus referraltopic
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!