Nog steeds dezelfde status Processing
Verwijderd
Same, helaas!!Pwalraven30 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 23:48:
Nog steeds dezelfde status Processing
Hier ook, expected dispatch: gisteren
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Besteld voor de demo voorbij was maar ook ik sta nog op Processing ik had extra lader erbij genomen hoop niet dat ze wachten met telefoon versturen omdat ze geen laders hebben volgende keer bestel ik weer alleen een toestel en verder niks.
ik heb al iemand geregeld voor 23e thuis zijn zodat ik mee op vakantie kan nemen baal wel als hij 23e niet komt
ik heb al iemand geregeld voor 23e thuis zijn zodat ik mee op vakantie kan nemen baal wel als hij 23e niet komt
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Voor iedereen die verontwaardigd is dat zijn order nog op 'processing' staat: deze orders worden binnen 24 uur verzonden. Vandaag zullen jullie dus waarschijnlijk de trackgegevens ontvangen.
Dat wisten we al, maar thanks.BasRB schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 02:32:
Voor iedereen die verontwaardigd is dat zijn order nog op 'processing' staat: deze orders worden binnen 24 uur verzonden. Vandaag zullen jullie dus waarschijnlijk de trackgegevens ontvangen.
Gaat vooral over de volgorde dat er verzonden wordt..
Helaas bij mij ook nog op processing. Ik had toch wel verwacht dat die vannacht door zou komen..
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hier ook nog op processing, ik denk dat ze verzonden worden met een DeLorean aangezien de datum nog op de 21e staat
We zien wel hoe het loopt, als ik hem morgen maar heb

Overigens staat de order bij mij al langer dan 24h op processing volgens mij. Ik heb hem dacht ik op de 20e al op processing gezien, dus dat 24h klopt niet eens..DigitalError schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 05:51:
Hier ook nog op processing, ik denk dat ze verzonden worden met een DeLorean aangezien de datum nog op de 21e staat![]()
Ja hier dus ook, 24h is al lang voorbij. Ga zo dadelijk toch maar eens bellen. Toch een vreemde gang van zaken.melantrix schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 05:58:
[...]
Overigens staat de order bij mij al langer dan 24h op processing volgens mij. Ik heb hem dacht ik op de 20e al op processing gezien, dus dat 24h klopt niet eens..
Kun je laten weten wat ze verwachten van de GB bestellingen?Gohan040 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 06:26:
[...]
Ja hier dus ook, 24h is al lang voorbij. Ga zo dadelijk toch maar eens bellen. Toch een vreemde gang van zaken.
Ja nogal.Gohan040 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 06:26:
[...]
Ja hier dus ook, 24h is al lang voorbij. Ga zo dadelijk toch maar eens bellen. Toch een vreemde gang van zaken.
We hebben nu 0 garantie dat er uberhaupt een telefoon voor ons is gereserveerd, voor t zelfde geld wachten we nu op de volgende batch phones die gemaakt moeten worden oid. Ik vind dit steeds lelijker worden.
Na 7 Oneplus telefoons besteld te hebben sinds 2014 kan ik je verzekeren dat dit volstrekt normaal is.melantrix schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 06:30:
[...]
We hebben nu 0 garantie dat er uberhaupt een telefoon voor ons is gereserveerd, voor t zelfde geld wachten we nu op de volgende batch phones die gemaakt moeten worden oid. Ik vind dit steeds lelijker worden.
Kalmeer of ren naar een mediamarkt voor een Samsung, kan je stoppen met zweten.
[ Voor 47% gewijzigd door anessie op 22-06-2017 06:46 ]
With al due respect. Dit is niet normaal. Als bedrijf moet je dit soort dingen op orde hebben, helemaal als je een actie opzet met early bird. Als je dat doet moet je zorgen dat het order proces goed verloopt en duidelijk is en volgens het fifo systeem gaat. Niet op de random manier waarop het nu lijkt te gaan. Oneplus moet hier gewoon aan werken als ze de grote jongens willen afhouden.anessie schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 06:45:
[...]
Na 7 Oneplus telefoons besteld te hebben sinds 2014 kan ik je verzekeren dat dit volstrekt normaal is.
Daarnaast, het is ontzettend warm dus zweten doe ik toch al daar heb ik geen Samsung voor nodig
Dinsdag 18.35 mijn 128GB black besteld met Carbon cover, nog altijd processing. Moet uit de UK komen.
Om 19.45u voor een vriend de Op5 64GB, zonder accessories besteld, die staat al sinds gisteren op dispatched maar geen tracking ontvangen en tracking knop werkt niet. Ook uit de UK...
Not amused over dit proces.
Om 19.45u voor een vriend de Op5 64GB, zonder accessories besteld, die staat al sinds gisteren op dispatched maar geen tracking ontvangen en tracking knop werkt niet. Ook uit de UK...
[ Voor 5% gewijzigd door Razer op 22-06-2017 07:12 ]
Hier herken ik me in:Razer schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 07:10:
Dinsdag 18.35 mijn 128GB black besteld met Carbon cover, nog altijd processing. Moet uit de UK komen.
om kwart voor 7 128gb black besteld uit engeland status processing
om 8 uur de 64 grey besteld uit engeland status dispatched.
Ik denk dat ze gewoon de vraag naar de black niet aankunnen maar het is niet heel netjes en de communicatie is 0.
Voor mij de 64gb grey besteld rond 19:00 uur zonder assesoires ook nog in processingpr0mo schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 07:14:
[...]
Hier herken ik me in:
om kwart voor 7 128gb black besteld uit engeland status processing
om 8 uur de 64 grey besteld uit engeland status dispatched.
Ik denk dat ze gewoon de vraag naar de black niet aankunnen maar het is niet heel netjes en de communicatie is 0.
Wat bedoel je precies met normaal? dat ze gewoon op de estimated delevery date komen of?anessie schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 06:45:
[...]
Na 7 Oneplus telefoons besteld te hebben sinds 2014 kan ik je verzekeren dat dit volstrekt normaal is.
Ja je kan dr niks van zeggen compleet randomjojokojo schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 07:15:
[...]
Voor mij de 64gb grey besteld rond 19:00 uur zonder assesoires ook nog in processing
Om mijn status ook even met jullie te delen; Direct na de live stream eergisteren de Midnight Black gekocht inclusief dash charge autolader; Status processing...
Ik heb geduld maar het is wat iedereen ook zegt, een mailtje was wel op z'n plaats geweest
...
Ik heb geduld maar het is wat iedereen ook zegt, een mailtje was wel op z'n plaats geweest

[ Voor 3% gewijzigd door Stoksbrood op 22-06-2017 07:34 ]
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
DHL status nu ook beschikbaar, dit staat er Mijn status:
Wednesday, June 21, 2017 at 12:35
Origin Service Area:
SZCZECIN - SLUBICE - POLAND
Destination Service Area:
NETHERLANDS,
Zal morgen wel komen
Wednesday, June 21, 2017 at 12:35
Origin Service Area:
SZCZECIN - SLUBICE - POLAND
Destination Service Area:
NETHERLANDS,
Zal morgen wel komen
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Was al aan het kijken in main topic of mensen al iets ontvangen hebben. Ik heb ook de 128gb direct besteld nog tijdens de presentatie. Staat al sinds dinsdag op dispatch maar nog geen TnT code.
Zal hem niet worden morgen denk ik of de website is out of date.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ook op het OnePlus forum zijn er veel mensen die direct besteld hebben maar nog steeds geen dispatching hebben. Denemarken, USA, maakt niet uit. Nog even geduld I guess.
En net een SMS gehad van DHL dat ie morgen geleverd wordt
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Verwijderd
Hier ook besteld met welcomepackage tijdens de officiële launch en nog steeds op processing. Wordt er ook op de zaterdagen bezorgd?
DHL, UPS e.d. bezorgen normaal gesproken ook op zaterdagen.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:07:
Hier ook besteld met welcomepackage tijdens de officiële launch en nog steeds op processing. Wordt er ook op de zaterdagen bezorgd?
Als ik even vluchtig kijk.
Diegene die vanuit Polen geleverd krijgen, hebben hier reeds bericht van gehad? Zij het melding dat het verscheept is of zelfs al tracking code.
Ik zie slechts een enkeling melden dat zijn levering vanuit GB op gang is gekomen?
Diegene die vanuit Polen geleverd krijgen, hebben hier reeds bericht van gehad? Zij het melding dat het verscheept is of zelfs al tracking code.
Ik zie slechts een enkeling melden dat zijn levering vanuit GB op gang is gekomen?
[ Voor 14% gewijzigd door kelly.hipolito op 22-06-2017 08:31 ]
ja die van mij komt uit Polen. Net een SMS van DHL gehad dat ie morgen komtkelly.hipolito schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:31:
Diegene die vanuit Polen geleverd krijgen, hebben hier reeds bericht van gehad?
-verkeerde topic-
[ Voor 99% gewijzigd door _Bailey_ op 22-06-2017 08:42 ]
Volgensmij heb jij er zeker geen besteld.Geert1976 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:32:
- een pop up store event die werkelijk compleet de mist is ingegaan. Je laat mensen uren bewust wachten in een rij terwijl je duidelijk weet dat die mensen toch geen toestel kunnen aanschaffen (vooraf al bekend dat er maar ong 220 totaal waren). Heel social media staat er vol mee als ook Reddit
- de early orders schijnen ook nog eens aardig random te zijn
- de door OnePlus ZELF gecreeerde hype die eigenlijk in praktijk gewoon een domper is
nee, inderdaad.... ''never settle''
Dit belooft alleen maar veel goeds voor in de toekomst, toch?
OnePlus is een schoolvoorbeeld van een bedrijf wat echt geeft om z'n customers! /s
Lijkt mij niet iets voor levertijden & prijzen. Meer voor:
[OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
ow ja, sorry!diefightdie schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:36:
[...]
Volgensmij heb jij er zeker geen besteld.
Lijkt mij niet iets voor levertijden & prijzen. Meer voor:
[OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
foutje...
Heeft iemand al vandaag contact gehad met de servicedesk van oneplus?
Nee, maar dat komt rond het middag uur wel weer als de status nog niet veranderd is.melantrix schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:41:
Heeft iemand al vandaag contact gehad met de servicedesk van oneplus?
vanuit Polen via UPS bij mij. Hij is al omstreeks 5u in Brussel aangekomen en is nu wsl al onderweg naar mij thuiskelly.hipolito schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:31:
Verwijderd
Net nog even gekeken op de website van UPS en hij zou vandaag al geleverd moeten worden vanuit Polen. Hopelijk worden de GB batches ook vandaag geleverd!

Ben benieuwd, belachelijk dat ze niet volgens het FiFo principe werken
Nog steeds processing, verwachte verzenddatum is gisteren. Als dat over een paar uur niet verandert neem ik ook contact op met de service desk.
Edit: service desk is ook nog niet online vandaag
Nog steeds processing, verwachte verzenddatum is gisteren. Als dat over een paar uur niet verandert neem ik ook contact op met de service desk.

[ Voor 11% gewijzigd door MK_ op 22-06-2017 08:50 ]
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Iemand op de OnePlus forum heeft zijn ordernumber hier ingevuld:
http://www.dhl.com/en/hid...ppersreference_dhlde.html
en kreeg toen informatie te zien van z'n verzending.
Bij mij is de verzending onbekend, wellicht heeft iemand hier meer geluk? Zo ja, hoe krijg je het voor elkaar?
Bij mij is de verzending onbekend, wellicht heeft iemand hier meer geluk? Zo ja, hoe krijg je het voor elkaar?
[ Voor 8% gewijzigd door Melantrix op 22-06-2017 08:50 ]
melantrix schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:50:
No result found for your DHL query. Please try again.
Zo te zien is UPS sneller dan DHL.
Verwacht maar niet teveel van UPS, bij mij komen ze regelmatig niet opdagenErik1805 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:53:
Zo te zien is UPS sneller dan DHL.
Heb er ook eentje besteld het na het launch event en word verstuurd vanuit GB en staat nu op Shipped Out. Met een estimated delivery op 23 juni. Ben benieuwd
Ik heb gewoon mijn ordernr dus het opsnr ingevuld.(let even op de datum in dat veld)melantrix schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:50:
Die van mij zou uit GB komen wordt nu Polen.
Hij is vandaag aangemeld bij DHL dus hij zal vrijdag of zaterdag wel komen.
Sommige mensen schijnen al een mail gehad te hebben dat levering vertraagd is tot 30 Juni:
https://forums.oneplus.ne...en-shipped.552983/page-23
Ik heb dit gedaan en het werkt inderdaad, mijn GB levering komt nu ook uit Polen. Al zegt ie alleen 'shipment information received'.melantrix schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:50:
Oneplus 5 128GB Black
Even heel wat anders..
Ik bedacht me dat ik het nog wel even kan uitzingen met m'n telefoon en wilde de bestelling cancellen.
Dan krijg je dit bericht:
"Cancellations are final and irreversible.
Any invites or discounts applied to the the order will expire and cannot be re-used. If a refund is applicable, we will refund you within 3 business days. Would you like to proceed?"
Vinkje zetten bij "Yes, I understand and would like to proceed"
Vervolgens laadt en ververst de pagina en staat de bestelling nog doodleuk op processing!
Dit nu zo'n 8x gedaan, op telefoon en laptop, maar het ziet ernaar uit dat ze em toch echt kwijt willen
Ik bedacht me dat ik het nog wel even kan uitzingen met m'n telefoon en wilde de bestelling cancellen.
Any invites or discounts applied to the the order will expire and cannot be re-used. If a refund is applicable, we will refund you within 3 business days. Would you like to proceed?"
Vervolgens laadt en ververst de pagina en staat de bestelling nog doodleuk op processing!
Dit nu zo'n 8x gedaan, op telefoon en laptop, maar het ziet ernaar uit dat ze em toch echt kwijt willen
Ik hoop het nietTimDJ schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:05:
Sommige mensen schijnen al een mail gehad te hebben dat levering vertraagd is tot 30 Juni:

Misschien toch verzonden maar niet gescand ofzo?NmR schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:12:
Even heel wat anders..
Verwijderd
Zelfde verhaal, heel vreemd denk je er vroeg bij te zitten...MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 08:49:
Ben benieuwd, belachelijk dat ze niet volgens het FiFo principe werken![]()
Houdt er rekening mee dat de info op de website out of date is. Bij allebei de OP telefoons die ik heb besteld via oneplus was de info op de site pas 3 dagen na ontvangst telefoon bijgewerkt. Ze werken wel door daar, maar werken de info niet altijd bij..Cyrus The Virus schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 07:48:
Was al aan het kijken in main topic of mensen al iets ontvangen hebben. Ik heb ook de 128gb direct besteld nog tijdens de presentatie. Staat al sinds dinsdag op dispatch maar nog geen TnT code.
Als die in processing zit kun je niet meer cancellenNmR schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:12:
Even heel wat anders..
Klopt ik heb precies hetzelfde. Al sinds dinsdagavond. Alleen staat ie nog wel steeds op processing.NmR schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:12:
Even heel wat anders..
Laten we het hopen, dan ben ik morgen heel blij als de deurbel gaatBlackah schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:14:
[...]
Houdt er rekening mee dat de info op de website out of date is. Bij allebei de OP telefoons die ik heb besteld via oneplus was de info op de site pas 3 dagen na ontvangst telefoon bijgewerkt. Ze werken wel door daar, maar werken de info niet altijd bij..
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Zou kunnen, maar de estimated dispatch staat gepland voor morgen.MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:13:
[...]
Ik hoop het niet
[...]
Misschien toch verzonden maar niet gescand ofzo?
[ Voor 35% gewijzigd door NmR op 22-06-2017 09:18 ]
Ah ok, dacht dat je ook in de groep van estimated dispatch van gisteren behoordeNmR schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:16:
[...]
Zou kunnen, maar de estimated dispatch staat gepland voor morgen.
HopelijkBlackah schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:14:
[...]
Houdt er rekening mee dat de info op de website out of date is. Bij allebei de OP telefoons die ik heb besteld via oneplus was de info op de site pas 3 dagen na ontvangst telefoon bijgewerkt. Ze werken wel door daar, maar werken de info niet altijd bij..
Mijn estimated dispatch staat op gisteren. Trucje met de DHL website werkt helaas niet, gewoon je OP order nummer helemaal invullen als shippers reference toch?
Maar ik heb nog goede hoop. Het is idd zo dat lang niet altijd de website goed wordt bijgewerkt.
Maar ik heb nog goede hoop. Het is idd zo dat lang niet altijd de website goed wordt bijgewerkt.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Damn, ik dacht laat ik ook maar mijn mail even checken of het vertraagd is. en kijk voor de zekerheid in mijn spam box. Bovenste mailtje een mail van DHL Express dat er een zending voor me klaar staat en dat ik mijn adres gegevens moet bevestigen.
Nog nooit zo getwijfeld of ik het niet moest proberen
freaking phising mails
Nog nooit zo getwijfeld of ik het niet moest proberen

Verwijderd
Waarschijnlijk heeft OnePlus helemaal niets met de verzending te maken en is alles uit handen gegeven aan aan de carriers DHL en/of UPS. En ook daar kunnen fouten gemaakt worden of issues (verzendlabel printers die ermee stoppen, douane systemen die in storing zijn) roet in het eten gooien. Bij wijze van spreken kan er tijdens het transport naar de warehouses een inboundzending met toestellen beschadigd zijn door de transporteur.
Het heeft weinig zin om te mopperen op OnePlus, waarschijnlijk heeft de customer service geen enkel idee wat er op de achtergrond allemaal aan de hand is. Communicatie hierover blijft wel een verbeterpunt voor OnePlus.
Het heeft weinig zin om te mopperen op OnePlus, waarschijnlijk heeft de customer service geen enkel idee wat er op de achtergrond allemaal aan de hand is. Communicatie hierover blijft wel een verbeterpunt voor OnePlus.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2017 09:27 ]
Dit meen je niet toch?Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:24:
Waarschijnlijk heeft OnePlus helemaal niets met de verzending te maken en is alles uit handen gegeven aan aan de carriers DHL en/of UPS. En ook daar kunnen fouten gemaakt worden of issues (verzendlabel printers die ermee stoppen, douane systemen die in storing zijn) roet in het eten gooien. Bij wijze van spreken kan er tijdens het transport naar de warehouses een inboundzending met toestellen beschadigd zijn door de transporteur.
Een bedrijf is áltijd verantwoordelijk als iets wordt uitbesteed. Dat OnePlus het niet kan nakijken waar je order precies is of waar het blijft hangen als het op processing staat, dat is tot daar aan toe. Maar ze moeten de zaken gewoon op orde hebben, en als dat niet het geval is DHL/UPS/XXXXXXXX gewoon op het matje roepen om zich te verantwoorden. Customer service heeft dan de taak om zo goed mogelijk gebruiks er over te informeren.
Het is en blijft altijd de verantwoordelijkheid van OnePlus. Anders kan ik net zo goed bij DHL zelf bestellen
Heb net 'Paula' even gesproken op de chat (franse support). Ik kreeg metteen antwoord. Ze zei dat het normaal is dat het langer dan een dag duurt, de status 'processing'. In ieder geval kom het pas op 'dispatched' te staan als DHL, UPS, of iets dergelijks de 'colli' komt ophalen.
Maar goed ik geloof sterk dat het eerder ligt aan het feit dat ze het nog moeten klaarzetten in het data warehouse, de stap daarvoor dus.
Maar goed ik geloof sterk dat het eerder ligt aan het feit dat ze het nog moeten klaarzetten in het data warehouse, de stap daarvoor dus.
Zou het met de betaaloptie te maken hebben? Betaalde halverwege het online launch event met Paypal en hier staat het nog op processing. Paypal schreef het bedrag gisteren pas af want een deel moest via mijn bankrekening. Zouden ze pas verzenden als de betaling daadwerkelijk binnen is?
Het lijkt me dat met cc de betaling wel direct binnen is na autorisatie...
Ik ook via PayPal. Nee, ik denk niet dat het uitmaakt.
Nee daar heeft het niets mee te maken volgens mij. Die van mij was gisteren "shipped" en ik had betaald met Paypal. Bedrag is er vanochtend pas van mijn bankrekening afgeschreven.GustavSan schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:30:
Zou het met de betaaloptie te maken hebben? Betaalde halverwege het online launch event met Paypal en hier staat het nog op processing. Paypal schreef het bedrag gisteren pas af want een deel moest via mijn bankrekening. Zouden ze pas verzenden als de betaling daadwerkelijk binnen is?
Hier cc, nog steeds processing. Maakt niks uit
Elaborate?kdejaeger schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:32:
Ik ook via PayPal. Nee, ik denk niet dat het uitmaakt.
Het heeft niks met paypal te maken, ik heb het via CC betaald en nog steeds de status processing, kort na de launch besteld met het welkomst pakket, car charger en een extra das power pack. (ohja het komt als het goed is uit GB).
Ik heb ook even geprobeerd te tracken via die site van DHL. Er staat dat hij 8:40 is aangekomen in Polen. Maar er staat nog steeds processing op de site van oneplus
Ah well.. Dan zie ik em dinsdag wel tegemoet. Zal em met open armen ontvangen en er dan nog eens 15 dagen over nadenken of ie terug gaat.Razer schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:14:
[...]
Als die in processing zit kun je niet meer cancellen
Maar ik ken mezelf, als ik em eenmaal in m'n handen heb wil ik em vast niet meer terug sturen!
Vandaar ook dat ik em wilde cancelen voordat ie er was.
Hmm. Ik voer mijn bestelnummer in via die link op de vorige pagina en zie het volgende:
Thursday, June 22, 2017 Location Time Piece
1 Shipment information received SZCZECIN - POLAND 07:16
Ik maal hieruit op dat OP dus simpelweg achter loopt met de statussen....
Die van mij blijft dus onbekendGustavSan schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:36:
Hmm. Ik voer mijn bestelnummer in via die link op de vorige pagina en zie het volgende:
Iemand die een 128gb versie besteld heeft en er eigenlijk toch vanaf wilt toevallig?
Verwijderd
Tja, OnePlus blijft eindverantwoordelijk natuurlijk. Maar stel dat DHL door een storing een middag geen verzendlabels kan printen of dat een vrachtwagen met een container vol OP5 hoesjes helemaal niet of niet op tijd komt opdagen. Dan kan OnePlus veel mensen op het matje roepen, maar de vertraging is er niet mee opgelost.melantrix schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:29:
[...]
Dit meen je niet toch?![]()
Een bedrijf is áltijd verantwoordelijk als iets wordt uitbesteed. Dat OnePlus het niet kan nakijken waar je order precies is of waar het blijft hangen als het op processing staat, dat is tot daar aan toe. Maar ze moeten de zaken gewoon op orde hebben, en als dat niet het geval is DHL/UPS/XXXXXXXX gewoon op het matje roepen om zich te verantwoorden. Customer service heeft dan de taak om zo goed mogelijk gebruiks er over te informeren.
Het is en blijft altijd de verantwoordelijkheid van OnePlus. Anders kan ik net zo goed bij DHL zelf bestellen
mijn status is sinds 20 juni (bestelling ook niet meer ververst) dus wellicht dat het toestel al vertrokken is uit engeland.
Burp
In tegenstelling tot sommige berichten, heb ik me redelijk afwachtend opgesteld. Kreeg vandaag pas een SMS dat de GSM morgen wordt afgeleverd met DHL. Dit, ondanks dat de dispatch allang in mijn order-pagina stond zonder verdere info.
We zien het wel; morgen vrije dag thuis. Tweede SIM is ook onderweg en als de DHL doorrijdt, hopelijk morgenavond alles uitpakken, insteken en spelen maar
We zien het wel; morgen vrije dag thuis. Tweede SIM is ook onderweg en als de DHL doorrijdt, hopelijk morgenavond alles uitpakken, insteken en spelen maar
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Nog steeds processing en die dhl trick geeft ook niks
Ups heeft ook traceren op referentie maar haalt helaas ook niks uit:
https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_NL#
https://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_NL#
Same here

DigitalError schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:49:
Nog steeds processing en die dhl trick geeft ook niks
Natuurlijk kan dat en is de vertraging er dan niet mee opgelost. maar dat is dan wel bekend en dat kan de servicesdeks dan ons ook vertellen. En dat laatste doen ze dus ook nietVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:40:
[...]
Tja, OnePlus blijft eindverantwoordelijk natuurlijk. Maar stel dat DHL door een storing een middag geen verzendlabels kan printen of dat een vrachtwagen met een container vol OP5 hoesjes helemaal niet of niet op tijd komt opdagen. Dan kan OnePlus veel mensen op het matje roepen, maar de vertraging is er niet mee opgelost.
Heerlijk om dit te lezen, dat alles nog op Estimated dispatch staat en iedereen zich druk maakt. Maar nu dat ik dit schrijf bedenk ik me dat ik me ook iets wat zorgen maakt....
Heb zelf de 64 versie met Welkoms pakket besteld...
ach ja..Ik wacht af, onder de airco is het goed te doen
Heb zelf de 64 versie met Welkoms pakket besteld...
ach ja..Ik wacht af, onder de airco is het goed te doen
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Ik heb ook de dhl link geprobeerd en order nummer ingevuld. Er stond toen "Shipment information received" met als datum van vandaag 8:20. Uit Polen! En ik heb dus PriorityGB. Kan is dus groot dat we straks allemaal een smsje krijgen.
Ik denk dat je blij mag zijn als je hem vrijdag hebt. Bij velen te zien word het misschien zaterdag of zelfs volgende weekVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:05:
[...]
Nice. Mijn tracking info staat al 8 uur op hetzelfde had hem graag vandaag gehad
Verwijderd
welke informatie vullen jullie in op de dhlsite? het nummer onder XXXXXXXXX?
Your Order #XXXXXXXXXX (estimated dispatch date 21.06.2017)
Transaction #OPSblablabla (placed on 20 juni 2017 17:59:46 BST)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2017 10:09 ]
Nee, het OPSblablabla nummerVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:09:
welke informatie vullen jullie in op de dhlsite? het nummer onder XXXXXXXXX?
In de bevestiging per mail staat aangeven GBpriority. Via de trackcode krijg ik het volgendeCavemania schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 21:53:
[...]
GB; 20 juni 2017 20:21:21 BST; 6GB + autolader + kabel; Shipped Out
No tracking info is available at the moment.
We are awaiting for tracking info from carrier. Please check later.
Nou vooruit dan maar
Wednesday, June 21, 2017 Location Time Piece
1 Shipment information received SZCZECIN - POLAND 14:26
Ligt in Polen en is gistermiddag al aangemeld maar nog geen verdere actie. Maat van mij krijgt ze (heeft er gelijk maar twee gedaan) morgen tussen 18:00 en 21:00 thuis bezorgd
De mijne heb ik volgens de site "Jun 20, 2017 04:37:23 PM" besteld, maar dat zal wel GMT zijn.
8G/128G + die speciale bundle van 88€ (-50%).
Komt uit Polen, gisteren vertrokken in de ochtend, wordt vandaag in
geleverd via UPS.
Komt uit Polen, gisteren vertrokken in de ochtend, wordt vandaag in

besteld op Jun 20, 2017 04:36:41 PM, nog wachtende op TrackingKrazyJay schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:15:
De mijne heb ik volgens de site "Jun 20, 2017 04:37:23 PM" besteld, maar dat zal wel GMT zijn.
Komt uit Polen, gisteren vertrokken in de ochtend, wordt vandaag ingeleverd via UPS.
DHL/UPS geeft nog niets aan.
Heb precies hetzelfde besteld
Veel plezier alvast! Wel je bevindingen delen he
Als ik OPSxxxxxxxxxxxxxxxxxxx in zou voeren bij of UPS of DHL, zonder OPS, zou het mogelijk kunnen werken toch?
Ik bestel dus het identieke, 3 minuten eerder.... En nog processing, goed bezig OnePlus pluimpje!!! Geweldig....KrazyJay schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:15:
Komt uit Polen, gisteren vertrokken in de ochtend, wordt vandaag ingeleverd via UPS.
Jij in elk geval veel plezier er mee spoedig
Mocht je nog geen trackingnummer hebben, als je de wachtlijst bij de chat uit kunt zingen, kunnen zij ook trackingnummers opzoeken. Dan moet de order natuurlijk wel als verzonden aangegeven zijn.
Overigens komt het trackingnummer ook per mail binnen, maar bij mij was dat pas deze ochtend terwijl de levering gepland staat voor deze ochtend.
Edit: Ja, dat ik "geluk" heb gehad mag dus wel duidelijk zijn. Of eigenlijk, dat er een aantal ongeluk hebben gehad mag wel duidelijk zijn. @Razer @diefightdie : Laten jullie in
of
leveren? Misschien dat er per land nog verschil in zit, het lijkt me duidelijk dat we hier in
al minder met de hypetrein mee zijn dan jullie en er dus nog voorraad voor
over was op het moment dat ik een order plaatste terwijl de voorraad voor
al op was.
Overigens komt het trackingnummer ook per mail binnen, maar bij mij was dat pas deze ochtend terwijl de levering gepland staat voor deze ochtend.
Edit: Ja, dat ik "geluk" heb gehad mag dus wel duidelijk zijn. Of eigenlijk, dat er een aantal ongeluk hebben gehad mag wel duidelijk zijn. @Razer @diefightdie : Laten jullie in

[ Voor 40% gewijzigd door KrazyJay op 22-06-2017 10:26 ]
Om 18:48 besteld dinsdag, op de site van Oneplus nog steeds estimated dispatch niet voltooid. Echter met het invullen van de OPS-Code bij DHL krijg ik volgende info:
Thursday, June 22, 2017: Shipment information received Location: SZCZECIN - POLAND Time: 08:19
Dus pas vanmorgen is de verzending aangemaakt bij DHL, nog even geduld dus..
Thursday, June 22, 2017: Shipment information received Location: SZCZECIN - POLAND Time: 08:19
Dus pas vanmorgen is de verzending aangemaakt bij DHL, nog even geduld dus..
heeft iemand met een GB order al succes gehad met de dhl truc?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik nietrajackar schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:26:

Ik ga stoppen met kijken, meld me over een paar uur wel weer
Ja, na het invullen van mijn ordernummer kreeg ik te zien dat vanmorgen om 08:12 de Shipment information was ontvangen. In Polen dus, terwijl mijn order PriorityGB laat zien.rajackar schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:26:
Iets boven je staat een reactie van Cavemania, die aangeeft dat er PriorityGB stond maar uiteindelijk verstuurd werd vanuit Polen. Ik heb helaas nog geen tracking nummer, beetje zuur, ik hoopte 'm nog net voor de vakantie te kunnen hebben, dat wordt wel heel krap nurajackar schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:26:

Verstandig, misschien moet ik dat ook maar doen. Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg om een dagje extra te wachten maar dan wil ik het gewoon graag weten.MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:27:
[...]
Ik niet
Ik ga stoppen met kijken, meld me over een paar uur wel weer
En als het weken gaat duren wil ik het ook weten zodat ik kan cancellen.
Ik probeerde het net nog maar een keer en wat blijkt , bij DHL heb ik ineens info erbij staan!. Tot een half uur geleden stond er nog dat er niks te vinden viel. Bij mijn orders op de Oneplus site staat nog steeds "Processing".
Let op:
Prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen hoort hier niet thuis en is offtopic en wordt dan ook zonder communicatie verwijderd.
Dit topic is alleen bedoeld voor levertijden, winkels en prijzen, andere onderwerpen horen in:
- OnePlus Pop-up event: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
- OnePlus referraltopic: OnePlus referraltopic
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!
Prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen hoort hier niet thuis en is offtopic en wordt dan ook zonder communicatie verwijderd.
Dit topic is alleen bedoeld voor levertijden, winkels en prijzen, andere onderwerpen horen in:
- OnePlus Pop-up event: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
- OnePlus referraltopic: OnePlus referraltopic
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!