"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ohh neee, net een update: hij is al bij de koeriervantslot schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:10:
[...]
Klopt. Type foutje. Kan niet veel eerder dan 19:00 thuis zijn
Denk dat je van woensdag uit kan gaan, met veel geluk mss morgen.Jeroenneman schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:12:
[...]
Poehpoeh, hij is terecht hoor. Om 13.55.
In Polen.![]()
Die zal inderdaad nog wel drie dagen onderweg zijn nu. Misschien morgen in Leipzig, dan door naar Amsterdam, en dan nog wel een dag in Nederland liggen stoffen. Priority shipping zal ik niemand aanraden bij OnePlus.
1 Piece
1 Shipment picked up SZCZECIN - POLAND 06:16
Nieuwe update!
Sms ook binnen gehad. Hij wordt morgenavond tussen 18:00-21:00 geleverd. Ik ben gelukkig thuis!
Ben benieuwd of ze het gaan halen...
Hij moet dus nu nog vanuit Polen komen... Knap als ze morgenavond redden
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Same here. 22e besteld, zou 23e verstuurd worden, en "Estimated delivery" op de 27e. Vandaag pas de status naar "Dispatched" zien gaan.Jeroenneman schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:47:
Ik wacht al sinds woensdag op enig teken van leven. Het beste wat OnePlus voor me kan doen is zeggen "Hij is écht dispatched, maar we hebben nog geen tracking nummer".
Juist. De telefoon zou vandaag op de mat moeten liggen, maar is waarschijnlijk nog niet eens uit Polen weg.
"Estimated delivery" staat echter nog steeds op de 27e. Ben benieuwd, maar ik ga m'n adem niet inhouden
/edit:
En krijg zojuist SMS van DHL. Levering inderdaad morgen
Lijkt er inderdaad op dat ze bij OP gewoon traag zijn achterlopen met het bijwerken van de orderpagina. Zal wel door de drukte komen.
[ Voor 14% gewijzigd door BramT op 26-06-2017 15:33 ]
You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack
Vanaf de verzending is DHL verantwoordelijk zeggen ze. Ze vergeten alleen even dat DHL zegt dat ze helemaal geen pakketje hebben.
Volgens OP de 22e verstuurd en DHL zegt niet te hebben. En verder steken ze geen poot uit.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Die van mij is ook net processed in PolenEwivis schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:53:
2 Processed at SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 14:44
1 Piece
1 Shipment picked up SZCZECIN - POLAND 06:16
Nieuwe update!
Sms ook binnen gehad. Hij wordt morgenavond tussen 18:00-21:00 geleverd. Ik ben gelukkig thuis!
Ben benieuwd of ze het gaan halen...
Hij moet dus nu nog vanuit Polen komen... Knap als ze morgenavond redden
Dan in de avond nog naar Leipzig, en dan morgen de hele tour in Nederland?
Expected delivery is End of Day morgen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Eindelijk!Jeroenneman schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:33:
[...]
Die van mij is ook net processed in Polen![]()
Dan in de avond nog naar Leipzig, en dan morgen de hele tour in Nederland?
Expected delivery is End of Day morgen.

Die van mij zit moet ook in hetzelfde vliegtuig zitten, levering morgen tussen 18:00 en 21:00

Als ik DHL moet geloven ligt mijn telefoon nu dus in SpanjeMaandag, juni 26, 2017 Locatie Tijd Collo
9 Verwerkt in sorteercentrum SEVILLA - SPAIN SEVILLA - SPAIN 17:57
1 Collo
8 Gearriveerd in sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 00:06
1 Collo
)
Smurf schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:29:
[...]
Als ik DHL moet geloven ligt mijn telefoon nu dus in Spanje

Laat me raden, je woont niet in Spanje zeker?
Dit zou dan compleet DHL's fout zijn, hier kan OP niks aan doen.
Wel lullig

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Verwijderd
OP3 wordt officieel niet meer verkocht. Belsimpel doet hem resellen (wat officieel nieteens zo is, enkel OnePlus verkocht de OnePlus 3T). De 5 halen is dan een betere optieVerwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:37:
Heb mijn gsm laten vallen en moet een nieuwe hebben maar mag niet te duur zijn dus dacht ik: ik koop een oneplus 3T, die zal wel meevallen in prijs nu zijn grote broer er is voor 499. Zoek ik in pricewatch en zie dat die oneplus 3T 549 kost. Kan ik beter de 5 kopen toch.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Verwijderd
Ok, dat maakt mijn keuze makkelijk dan. Tenzij er nog invoerrechten zijn op de 5?MK1998NL schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:48:
[...]
OP3 wordt officieel niet meer verkocht. Belsimpel doet hem resellen (wat officieel nieteens zo is, enkel OnePlus verkocht de OnePlus 3T). De 5 halen is dan een betere optie
NopeVerwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:53:
[...]
Ok, dat maakt mijn keuze makkelijk dan. Tenzij er nog invoerrechten zijn op de 5?
No problemo
Kijk ook even in het referal topic (link staat in de topic warning), daarmee help je een andere tweaker en krijg je zelf korting op accessoires
Verwijderd

Maarja, ik heb de mijne nu ook in the pocket.
Ga ook verder in het ervaringen & discussie topic

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 20:44:
Vannacht begint de reguliere sale trouwens, voor de mensen die niet aan de early drop actie meededen
Des te erger dat ik mijn huidige bestelling nog niet in m'n vuistjes kan houden.
- Nog meer mensen wiens OP5 om 16.01 is vertrokken uit het eerste sorteercentrum? Hij had qua verstreken tijd nu toch al aangemeld moeten zijn bij het volgende centrum en daarna op het vliegtuig...
[ Voor 24% gewijzigd door Jeroenneman op 26-06-2017 21:17 ]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ja bij mij staat er ook 16.01. ik verwacht hem morgenochtend in Amsterdam eigenlijk.. of had hij er al moeten zijn? Ik hoop dat ie er morgenavond alsnog is...Jeroenneman schreef op maandag 26 juni 2017 @ 21:03:
[...]
![]()
Des te erger dat ik mijn huidige bestelling nog niet in m'n vuistjes kan houden.
- Nog meer mensen wiens OP5 om 16.01 is vertrokken uit het eerste sorteercentrum? Hij had qua verstreken tijd nu toch al aangemeld moeten zijn bij het volgende centrum en daarna op het vliegtuig...
Edit: Hij is aangekomen nu in Leipzig. Hopelijk wordt ie dan vannacht naar adam verder vervoerd?!
[ Voor 8% gewijzigd door Ewivis op 26-06-2017 23:20 ]
Bij mij is die om 14:21 al vertrokken uit het eerste sorteercentrum en daarna is er niks meer van vernomen.Jeroenneman schreef op maandag 26 juni 2017 @ 21:03:
[...]
![]()
Helaas niet inderdaadMK1998NL schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:35:
[...]
Laat me raden, je woont niet in Spanje zeker?
Dit zou dan compleet DHL's fout zijn, hier kan OP niks aan doen.
Wel lullig
Hopelijk komt hij vannacht weer wat meer deze kant op en kan ik hem morgen of woensdag alsnog ophalen.
Ik vond het al vreemd dat er in de loop van de dag geen updates kwamen op de TT pagina. Maar toen ik thuis uit m'n werk (met een tevergeefse tussenstop op het pick up point) was te zien dat mijn pakketje wat reislustiger was dan noodzakelijk.
)
14:21 u, hier exact hetzelfde. Kreeg om 11:42 u een sms dat hij morgen wordt bezorgd, dus we wachten het gewoon af.R0N4NN schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:25:
[...]
Bij mij is die om 14:21 al vertrokken uit het eerste sorteercentrum en daarna is er niks meer van vernomen.
Ik zie nu net dat hij om 23:19 is aangekomen in Leipzig! Dat is al een stap dichterbij.NmR schreef op maandag 26 juni 2017 @ 23:08:
[...]
14:21 u, hier exact hetzelfde. Kreeg om 11:42 u een sms dat hij morgen wordt bezorgd, dus we wachten het gewoon af.

Vanaf daar zou de volgende stap Amsterdam moeten zijn. Zo ging mijn pakje namelijk ook voordat hij besloot dat Spanje ook best een leuke tussenstop was.R0N4NN schreef op maandag 26 juni 2017 @ 23:32:
[...]
Ik zie nu net dat hij om 23:19 is aangekomen in Leipzig! Dat is al een stap dichterbij.
Vrijdag: SZCZECIN - POLAND -> Leipzig
Zaterdag: Leipzig -> Amsterdam
Zondag avond/nacht: Amsterdam -> Sevilla (Spanje)
Maandag: Sevilla -> Vitoria (Spanje)
vannacht: Vitoria -> Brussel -> Amsterdam.
We zijn dus weer terug bij af. Nu maar hopen dat hij vanmiddag niet weer in de verkeerde bak terechtkomt
)
9 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:14
1 Piece
Uw DHL zending xxxxxxxxxxx wordt heden tussen 18 en 21 uur bij u aangeboden.
Hoppa!
[ Voor 23% gewijzigd door Ewivis op 27-06-2017 10:15 ]
Hij vroeg zich trouwens wel af wat er in zat, aangezien hij gisteren al minstens 20 van die pakketjes in zn handen had gehad.
Nou doei, hè! Succes nog met wachten
Daar zal wel weer een dag over heen gaan gok ikSmurf schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:39:
[...]
Helaas niet inderdaad
Hopelijk komt hij vannacht weer wat meer deze kant op en kan ik hem morgen of woensdag alsnog ophalen.
Ik vond het al vreemd dat er in de loop van de dag geen updates kwamen op de TT pagina. Maar toen ik thuis uit m'n werk (met een tevergeefse tussenstop op het pick up point) was te zien dat mijn pakketje wat reislustiger was dan noodzakelijk.
Kan ook Leipzig --> Brussel --> Eindhoven zijnSmurf schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 07:56:
[...]
Vanaf daar zou de volgende stap Amsterdam moeten zijn. Zo ging mijn pakje namelijk ook voordat hij besloot dat Spanje ook best een leuke tussenstop was.
Dinsdag besteld, donderdag aangemeld bij DHL en status verzonden bij OP.
Verwachtte lever datum is nog steeds 23 juni
Sindsdien geen enkele update en OP klantenservice komt niet verder dan standaard antwoorden en behandelen je echt als een kind.
Al geprobeerd via twitter, facebook etc. geen enkele reactie.
Tips zijn enorm welkom.
[ Voor 6% gewijzigd door rajackar op 27-06-2017 09:14 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Als je een tracenummer hebt voor DHL zou ik hun proberen. Gisteren met ze gebeld om vandaag te laten leveren omdat me gisteren niet goed uit zou komen. Heel vriendelijk geholpen!rajackar schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:13:
Weer een dag zonder status update.
Dinsdag besteld, donderdag aangemeld bij DHL en status verzonden bij OP.
Verwachtte lever datum is nog steeds 23 juni
Sindsdien geen enkele update en OP klantenservice komt niet verder dan standaard antwoorden en behandelen je echt als een kind.
Al geprobeerd via twitter, facebook etc. geen enkele reactie.
Tips zijn enorm welkom.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Thanks voor het meedenken.Reflame schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:18:
[...]
Als je een tracenummer hebt voor DHL zou ik hun proberen. Gisteren met ze gebeld om vandaag te laten leveren omdat me gisteren niet goed uit zou komen. Heel vriendelijk geholpen!
Dit had ik al gedaan maar DHL heeft het pakket nooit gekregen.
Dus OnePlus zegt dat hij onderweg is maar DHL heeft niets en OnePlus weigert iets te doen.
Dus er is geen tracking nummer? Je kunt het OPSnummer van de OnePlus site ook niet invoeren op deze site:rajackar schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:37:
[...]
Thanks voor het meedenken.
Dit had ik al gedaan maar DHL heeft het pakket nooit gekregen.
Dus OnePlus zegt dat hij onderweg is maar DHL heeft niets en OnePlus weigert iets te doen.
http://www.dhl.com/en/hid...ppersreference_dhlde.html
?
Creditcard betaald of PayPal?
Dat is het gekke, ik heb een tracking nummer maar dat geeft alleen aan dat de zending is aangemeld. Ze hebben dus een label geprint maar de zending nooit aan DHL gegeven.Jeroenneman schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:40:
[...]
Dus er is geen tracking nummer? Je kunt het OPSnummer van de OnePlus site ook niet invoeren op deze site:
http://www.dhl.com/en/hid...ppersreference_dhlde.html
?
Creditcard betaald of PayPal?
Betaald met PayPal. Ga denk ik in de loop van de dag maar eens een dispuut openen bij PayPal.
Bezorger vroeg zich af wat er nu precies in het pakketje zat. Volgens zijn woorden wordt DHL overspoeld met "die dingen"
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door rens-br op 27-06-2017 13:03 ]
Priority
[ Voor 117% gewijzigd door rens-br op 27-06-2017 13:03 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik gun het je van harte maar ik kan wel huilen als ik dit leesmregeling schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:20:
Vanmorgen om 06:00u besteld en om 11:00u al een sms van DHL voor aflevering morgen.
Priority
Wat als je DHL belt en vraagt een officieel document aan te leveren dat zij het pakket nooit hebben opgehaald oid? of zelfs dat ze contact opnemen met OP zelf.rajackar schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:26:
[...]
Ik gun het je van harte maar ik kan wel huilen als ik dit lees
Of je gaat heel eigenwijs in de chat zitten en het enige wat je zegt is dat je hun supervisor wil spreken, het uitlegt en als die ook niks wil beginnen weer vragen om een supervisor.
Je kan natuurlijk altijd dreigen met PayPal inderdaad, dat zal ze waarschijnlijk wel wat meer motivatie geven. Wellicht kan je het zelfs via paypal regelen dat zij OP aanmanen om een pakket te versturen..
Komt die van jou ook via Polen? Ik heb ook een SMS ontvangen dat er een pakketje geleverd gaat worden morgen!mregeling schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:20:
Vanmorgen om 06:00u besteld en om 11:00u al een sms van DHL voor aflevering morgen.
Priority
AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2
Contact opnemen met support en als ze alsnog niks willen doen escaleren bij PayPal. Dreig hier ook mee in de chat. (maar blijf vriendelijk!)rajackar schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:26:
[...]
Ik gun het je van harte maar ik kan wel huilen als ik dit lees
Zorg dat je een kopie hebt van de chat waar ze zeggen dat DHL het pakketje heeft en dat DHL geen pakketje heeft. Levertijd is al overschreden en aangezien niemand weet waar het pakketje is, is het tijd om door te pakken.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Volgens Google routeplanner zo'n 5500km
)
Helaas grijpt PayPal alleen in als je er met de leverancier niet uit komt. En dan vragen ze bewijs van contact en dat mag zo een maand duren.
Ik heb bij OP aangegeven dat ik het niet acceptabel vind dat ze een klant zo behandelen.
Ze zijn inmiddels een onderzoek gestart maar dat mag max 5 dagen duren. Pas daarna willen ze een vervangend pakket sturen of geld terug geven.
Ik heb aangegeven dit onacceptabel te vinden en dat ik het raar vind dat ze van een intern probleem mijn probleem maken maar dat lijkt weinig effect te hebben.
Mja het is wel goed dat ze dan nu (uiteindelijk) een onderzoek hebben gestart en dat het wordt uitgezocht. Het duurt lang maar je hebt grote kans dat je daarna wel gewoon je telefoon krijgt. zo niet kan je met dit onderzoek en wat daaruit komt wel naar paypal.rajackar schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:39:
Thanks allemaal!
Helaas grijpt PayPal alleen in als je er met de leverancier niet uit komt. En dan vragen ze bewijs van contact en dat mag zo een maand duren.
Ik heb bij OP aangegeven dat ik het niet acceptabel vind dat ze een klant zo behandelen.
Ze zijn inmiddels een onderzoek gestart maar dat mag max 5 dagen duren. Pas daarna willen ze een vervangend pakket sturen of geld terug geven.
Ik heb aangegeven dit onacceptabel te vinden en dat ik het raar vind dat ze van een intern probleem mijn probleem maken maar dat lijkt weinig effect te hebben.
Begrijp me goed, het is zwaar kak dat het zo loopt maar wel beter dat ze nu in ieder geval er naar gaan kijken ipv dat ze alleen naar DHL blijven wijzen
5 dagen.. dat is helemaal zuur. Ik vond die ene dag extra al vervelend.rajackar schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:39:
Thanks allemaal!
Positieve is dan wel dat ze het onderzoek zijn gestart, maar daarmee heb je nog steeds niks in handen en zal dat deze week waarschijnlijk ook niet meer gebeuren.
Zou het "onderzoek" wel warm houden: minimaal 1x per dag even een status opvragen.
edit: wat @melantrix zegt dus
)
Tja, het is een stap vooruit maar een beetje klantvriendelijk bedrijf had inmiddels wel een nieuw pakket verstuurd of iig geld terug gegeven.melantrix schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:53:
[...]
Mja het is wel goed dat ze dan nu (uiteindelijk) een onderzoek hebben gestart en dat het wordt uitgezocht. Het duurt lang maar je hebt grote kans dat je daarna wel gewoon je telefoon krijgt. zo niet kan je met dit onderzoek en wat daaruit komt wel naar paypal.
Begrijp me goed, het is zwaar kak dat het zo loopt maar wel beter dat ze nu in ieder geval er naar gaan kijken ipv dat ze alleen naar DHL blijven wijzen
Ik snap echt wel dat het een keer mis kan gaan maar hoe ze op het oplossen ben ik niet echt blij mee.
Nja kijk, Stel DHL heeft het pakket wel opgehaald maar is het kwijtgeraakt of heeft het verkeerd geregistreerd. Of OnePlus heeft het op een manier wel gestuurd volgens hun eigen systemen maar dat is niet goed doorgevoerd dan is het feitelijk jouw woord tegen die van hen. Iedere malloot kan natuurlijk zeggen, ik heb niks ontvangen kom maar op met mijn geld en het ondertussen wel hebben. Ze gaan daarom niet bij iedere melding zomaar een onderzoek starten.rajackar schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:01:
[...]
Tja, het is een stap vooruit maar een beetje klantvriendelijk bedrijf had inmiddels wel een nieuw pakket verstuurd of iig geld terug gegeven.
Ik snap echt wel dat het een keer mis kan gaan maar hoe ze op het oplossen ben ik niet echt blij mee.
Je hebt gewoon lang genoeg volgehouden(omdat het terecht is) en je hebt als het ware een grens overschreden die voor hen geldt als, oke dit is niet een malloot dit is waarschijnlijk een echt probleem en dat gaan ze nu uitzoeken.
Ik vind het ergens wel logisch dus dat ze niet gelijk alles uitzoeken, maar ja het is wel kak dat jij hier de dupe van wordt. Ik zou ook wel echt elke dag checken hoe het er voor staat en hoe langer het duurt sturen op een soort compensatie oid.
Verwijderd
Feitelijk heb je natuurlijk gelijk, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik inmiddels graag iemand van de klantenservice door de telefoon heen wil trekken en het hoofd af wil bijtenmelantrix schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:06:
[...]
Nja kijk, Stel DHL heeft het pakket wel opgehaald maar is het kwijtgeraakt of heeft het verkeerd geregistreerd. Of OnePlus heeft het op een manier wel gestuurd volgens hun eigen systemen maar dat is niet goed doorgevoerd dan is het feitelijk jouw woord tegen die van hen. Iedere malloot kan natuurlijk zeggen, ik heb niks ontvangen kom maar op met mijn geld en het ondertussen wel hebben. Ze gaan daarom niet bij iedere melding zomaar een onderzoek starten.
Je hebt gewoon lang genoeg volgehouden(omdat het terecht is) en je hebt als het ware een grens overschreden die voor hen geldt als, oke dit is niet een malloot dit is waarschijnlijk een echt probleem en dat gaan ze nu uitzoeken.
Ik vind het ergens wel logisch dus dat ze niet gelijk alles uitzoeken, maar ja het is wel kak dat jij hier de dupe van wordt. Ik zou ook wel echt elke dag checken hoe het er voor staat en hoe langer het duurt sturen op een soort compensatie oid.
Al hadden ze wat mij betreft wel iets eerder mogen zien dat er iets niet goed gaat als hun systeem zegt dat het pakket bij DHL is en DHL aangeeft geen pakket te hebben gehad.
Maar ja, we wachten maar weer even af.
Thanks btw voor de reacties, het is ook fijn even stoom af te blazen.
Snap ik helemaal, ik werd al gek toen het pakketje uberhaupt verstuurd werd maar niet met 24h geleverd werdrajackar schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:14:
[...]
Feitelijk heb je natuurlijk gelijk, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ik inmiddels graag iemand van de klantenservice door de telefoon heen wil trekken en het hoofd af wil bijten
Al hadden ze wat mij betreft wel iets eerder mogen zien dat er iets niet goed gaat als hun systeem zegt dat het pakket bij DHL is en DHL aangeeft geen pakket te hebben gehad.
Maar ja, we wachten maar weer even af.
Thanks btw voor de reacties, het is ook fijn even stoom af te blazen.
Probeer alleen ook voor je te relativeren, zodat je het in die zin een -->beetje<-- kan laten rusten. Ik weet van mezelf dat als zoiets zou gebeuren ik daar 24/7 mee bezig zou zijn en dan helpt het altijd wel om een wat feitelijk verhaal te lezen
Toen zag ik dat hij vanochtend al om 9:10 met de koerier mee was. Oh nee... die gaat dus veel te vroeg zijn.
'Briljant' als ik ben geef ik dan bij DHL door om 'm dan maar bij zo'n ophaalpunt neer te gooien.
Top. Doen we, zeggen ze. Verwachtte leverdatum: morgen.
Holy hell, first world problems

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack
[ Voor 96% gewijzigd door maik.devries op 27-06-2017 23:30 ]
[ Voor 138% gewijzigd door maik.devries op 27-06-2017 23:30 ]
Needless to say: geen OP5 nog in mijn inventory ondanks verwacht 22 juni, toen 23 juni, toen 27 juni, toen onbekend.
Wordt vervolgd, morgen.
[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 27-06-2017 19:41 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Zou meteen alles terugsturen.roeldie schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:07:
zo krijg je hem dan binnen :![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dat is mooi **************
Lekker ook dat ze het in een zak versturen.
Hier nog steeds geen schot in de zaak.
Ik heb OnePlus voorgesteld een nieuwe order te plaatsen zodat ze later een refund van de vermiste order kunnen doen. Uiteraard mits ze dezelfde korting als de early drop wilde geven. Helaas willen ze dit ook niet en ik moet hun onderzoek helemaal afwachten.
Ik twijfel nu heel erg. Aan de ene kant is de OP5 eigenlijk de enige telefoon die echt aan mijn eisen voldoet maar aan de andere kant wil ik dit bedrijf eigenlijk geen geld geven. Mijn andere optie zou een HTC U 11 zijn. Alleen baal ik nogal van dat stomme glazen ontwerp aangezien ik niet zo voorzichtig ben....
Vorige week nog op mijn S6 gaan staan. Hele achterkant gebarsten

Nu afwachten of ik het morgen op het werk binnenkrijg (Priority zending).
En dat terwijl OP zelf aangaf dat de verwachte verzenddatum de 29e zou zijn, en levering vanaf de 4e bij Priority (anders pas de 6e leveren of later).
Verwijderd
Dat is rap! Ik heb vanochtend besteld, 30 shipping / 6 arrival..Kainda schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:27:
Ben benieuwd, vanochtend om 01:15 besteld, vanmiddag al sms-melding van DHL dat ik een datum en tijd voor levering kon kiezen met verwachting dat ze het morgen de 28e tussen 09:00 en 18:00 kunnen leveren.
Nu afwachten of ik het morgen op het werk binnenkrijg (Priority zending).
En dat terwijl OP zelf aangaf dat de verwachte verzenddatum de 29e zou zijn, en levering vanaf de 4e bij Priority (anders pas de 6e leveren of later).
Misschien dan toch eerder
Wachten.rajackar schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:58:
Damn! Dat is echt balen zeg.
Lekker ook dat ze het in een zak versturen.
Hier nog steeds geen schot in de zaak.
Ik heb OnePlus voorgesteld een nieuwe order te plaatsen zodat ze later een refund van de vermiste order kunnen doen. Uiteraard mits ze dezelfde korting als de early drop wilde geven. Helaas willen ze dit ook niet en ik moet hun onderzoek helemaal afwachten.
Ik twijfel nu heel erg. Aan de ene kant is de OP5 eigenlijk de enige telefoon die echt aan mijn eisen voldoet maar aan de andere kant wil ik dit bedrijf eigenlijk geen geld geven. Mijn andere optie zou een HTC U 11 zijn. Alleen baal ik nogal van dat stomme glazen ontwerp aangezien ik niet zo voorzichtig ben....
Vorige week nog op mijn S6 gaan staan. Hele achterkant gebarsten
Natuurlijk wil je NU je telefoon hebben, want chooo choo hypetrain enzo. Maar ondanks dat je nu dan even het kortste strootje getrokken hebt is dit toch de telefoon die je wil? Wat maakt een week extra dan uit?
Zoals je ziet bij roeldie kan het altijd erger.
Zo dan.. wat hebben ze daarmee gedaan dan?roeldie schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb exact hetzelfde besteld (telefoon en autolader) en bij mij zaten het doosje van lader en telefoon samen weer in een ander doosje wat weer in een plastic zak zat.
Zat bij jou alles los in die zak ofzo? Want ondanks een omweg via Spanje zag mijn pakje er verder puntgaaf uit, zelfs de omdoos heeft geen grote butsen of deuken.
Wat me trouwens nog het meest verbaast is hoe de screenprotector op het scherm zit. Hoe kan die nu zo verschoven zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door Smurf op 28-06-2017 00:15 ]
)
Komt nu weer deze kant op. Lekker bezig daar bij DHL. Maar wel blij dat ik nu eindelijk weet wat er aan de hand is.
Smurf schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 00:10:
[...]
Wachten.
Natuurlijk wil je NU je telefoon hebben, want chooo choo hypetrain enzo. Maar ondanks dat je nu dan even het kortste strootje getrokken hebt is dit toch de telefoon die je wil? Wat maakt een week extra dan uit?
Zoals je ziet bij roeldie kan het altijd erger.
[...]
Zo dan.. wat hebben ze daarmee gedaan dan?
Ik heb exact hetzelfde besteld (telefoon en autolader) en bij mij zaten het doosje van lader en telefoon samen weer in een ander doosje wat weer in een plastic zak zat.
Zat bij jou alles los in die zak ofzo? Want ondanks een omweg via Spanje zag mijn pakje er verder puntgaaf uit, zelfs de omdoos heeft geen grote butsen of deuken.
Wat me trouwens nog het meest verbaast is hoe de screenprotector op het scherm zit. Hoe kan die nu zo verschoven zijn?
Het kan inderdaad erger ja.roeldie schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:30:
het was een zak met 2 doosjes er in. ik heb geen idee wat daar gebeurd is. ik heb al conatct met oneplus hopen dat het snel is opgelost.
[...]
Ik hoop voor je dat ze wel direct een nieuwe opsturen en dat jeniet eerst deze retour moet sturen.
[ Voor 4% gewijzigd door rajackar op 28-06-2017 09:33 ]
rajackar schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:32:
[...]
Het kan inderdaad erger ja.
Ik hoop voor je dat ze wel direct een nieuwe opsturen en dat jeniet eerst deze retour moet sturen.
Net bericht gehad; DHL heeft geen adres voor bezorging... Maar het pakket zit wel al 3 dagen in de dagroute...MAX3400 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:41:
Wordt vervolgd, morgen.

Morgen directe koerier vanuit "een depot" naar mij toe; dat dan weer wel aangeboden gekregen.
Singapore, man dat is een end weg! Hoe krijgen ze dat voor elkaarrajackar schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:06:
Net bericht gehad van DHL. Mijn pakket is opgedoken in...... Singapore.
Komt nu weer deze kant op. Lekker bezig daar bij DHL. Maar wel blij dat ik nu eindelijk weet wat er aan de hand is.
Maar inderdaad fijn dat er nu duidelijkheid is! Weet je wanneer je hem kan verwachten?
Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4
Verwijderd
Yes mijne overmorgen!jdevries21 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:22:
Gisteren de 128gb versie besteld nu al een SMS van DHL dat hij morgen word geleverdhopen dat hij dan ook echt binnen is
LOL, hoe krijgen ze dat voor elkaar. Hebben ze hem onder een pers gelegd ofzoroeldie schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
gewoon een gokwiebevb schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:04:
[...]
LOL, hoe krijgen ze dat voor elkaar. Hebben ze hem onder een pers gelegd ofzo
[ Voor 47% gewijzigd door roeldie op 28-06-2017 14:15 ]
Je bent net te laat zie ik.. De goede 8gb variant is al weer uitverkocht, waardoor je hem nog wel kan bestellen maar zoals bij jou pas erg laat geleverd wordt.. Dat is waarschijnlijk zelfs een release date, dan heb je nog verzendtijd..furian88 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:49:
op5 net besteld, 17 juli pas geleverd
ben wel heel benieuwd aangezien ik nu een s6 heb die amper een halve dag op een batterij lading doet.
Maar geloof me, is het wachten waard
iets met vrouwen enzofloristevito schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:52:
[...]
Je bent net te laat zie ik.. De goede 8gb variant is al weer uitverkocht, waardoor je hem nog wel kan bestellen maar zoals bij jou pas erg laat geleverd wordt.. Dat is waarschijnlijk zelfs een release date, dan heb je nog verzendtijd..
Maar geloof me, is het wachten waard

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
ik was ook behoorlijk verbaasd moet ik zeggen. Maar gelukkig weet ik dat ie nu onderweg is. Nog geen enkel idee hoe lang het nog gaat duren. Ik hoop wel dat het op schiet want ik ben onlangs op mijn S6 gaan staan en heb me al ene keer gesneden aan de gebroken glazen achterkantmelantrix schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:05:
[...]
Singapore, man dat is een end weg! Hoe krijgen ze dat voor elkaar![]()
Maar inderdaad fijn dat er nu duidelijkheid is! Weet je wanneer je hem kan verwachten?
Verwijderd
Ach, in alle redelijkheid; als het morgen niet geregeld is, trek ik eenzijdig mijn CC-betaling terug en dan mogen OP en DHL het samen uitzoeken.
Je lekker is dat. Verantwoordelijkheid nemen doen ze daar niet echt.MAX3400 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:29:
Pfff, dien je een officiele klacht in bij oneplus over hun delivery-partner DHL, proberen ze je af te schepen met geen oplossing en welgeteld 5 dollar store-tegoed.
Ach, in alle redelijkheid; als het morgen niet geregeld is, trek ik eenzijdig mijn CC-betaling terug en dan mogen OP en DHL het samen uitzoeken.
Heb je überhaupt een status bij DHL?
Status 1: afgelopen vrijdag bezorgen - niet gelukt om geen redenrajackar schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:32:
[...]
Je lekker is dat. Verantwoordelijkheid nemen doen ze daar niet echt.
Heb je überhaupt een status bij DHL?
Status 2: maandag afleveradres gewijzigd - bevestiging ontvangen
Status 3: gisteren bezorgen op nieuwe adres - niet gelukt
Status 4: vandaag bezorgen op nieuwe adres - kan niet
DHL zegt doodleuk dat mijn nieuwe adres niet bestaat en niet in het systeem staat
Status 5: morgen voor 11:00 per directe koerier (dus geen route-rijder) afleveren op nieuwe adres
Dat gezegd hebbende; DHL stuurt me dus naar oneplus voor een klacht in te dienen. Correct, want oneplus heeft DHL ingehuurd. Ligt nu een claim van een paar honderd Euro bij oneplus in een support-ticket met motivatie en wetgeving.
Bijzonder vaag zeg.MAX3400 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:34:
[...]
Status 1: afgelopen vrijdag bezorgen - niet gelukt om geen reden
Status 2: maandag afleveradres gewijzigd - bevestiging ontvangen
Status 3: gisteren bezorgen op nieuwe adres - niet gelukt
Status 4: vandaag bezorgen op nieuwe adres - kan niet
DHL zegt doodleuk dat mijn nieuwe adres niet bestaat en niet in het systeem staat
Status 5: morgen voor 11:00 per directe koerier (dus geen route-rijder) afleveren op nieuwe adres
Dat gezegd hebbende; DHL stuurt me dus naar oneplus voor een klacht in te dienen. Correct, want oneplus heeft DHL ingehuurd. Ligt nu een claim van een paar honderd Euro bij oneplus in een support-ticket met motivatie en wetgeving.
Klinkt wel als een DHL probleem.
Gaat lekker daar.
Alleen al hier op GoT in een week drie zaken die goed mis gaan. Naar die van jou was er eentje bont en blauw aangekomen en die van mij was per ongeluk naar Singapore gegaan.
Denk niet dat ik DHL snel aan zal raden
Vergeet niet de telefoon die Amsterdam --> Sevilla --> Brussel --> Amsterdam gingrajackar schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:37:
[...]
Bijzonder vaag zeg.
Klinkt wel als een DHL probleem.
Gaat lekker daar.
Alleen al hier op GoT in een week drie zaken die goed mis gaan. Naar die van jou was er eentje bont en blauw aangekomen en die van mij was per ongeluk naar Singapore gegaan.
Denk niet dat ik DHL snel aan zal raden
Ik weet het wel zeker van niet. Moet je maar eens als particulier een halve pallet proberen te laten versturen via DHL vanaf een huis-adres naar een ander EU-land. Met enige nuance heb je pas na 4 dagen een prijsschatting en na anderhalve week een afwijzing dat je particulier bent of dat jouw adres niet bereikbaar is (want pallet) of dat ze dit soort ladingen niet aannemen. Kom je daarna met een KVK-nummer, staan ze binnen een dag op de stoep.
Verwijderd
Nuja, snel OP5 leveren is voor mij nu voldoende
Verwijderd
Benieuwd hoe snel de standard shipment is.
Order placed : 22 juni
Dispatched: 26 juni
Estimated Del. 3 juli (ik hoop stiekem eigenlijk iets eerder, mijn washandjes raken op

Edit: Pakketje kwam al 30 juni binnen
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2017 18:08 . Reden: Update levering ]
Estimated delivery 3juli
Had ik maar priority delivery gekozen...
Bij mij kwam het ook in een zak aan met 2 doosjes die alleen aan de hoekjes iet wat beschadigt waren.roeldie schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is wel echt balen zeg, neem aan dat je dit gratis terug kan sturen en een nieuwe krijgt.
reactie van oneplus was dat ik over 5 werkdagen antwoord krijg hier op ......Pannekoek_NL schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:09:
[...]
Bij mij kwam het ook in een zak aan met 2 doosjes die alleen aan de hoekjes iet wat beschadigt waren.
Dit is wel echt balen zeg, neem aan dat je dit gratis terug kan sturen en een nieuwe krijgt.
ze gaan het onderzoekken.
Mij lijkt dat ze zelf ook wel snappen dat die zak 0 protectie geeft behalve tegen wat water en vuil. Laat die zak één keer vallen en het is feest.roeldie schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:17:
[...]
reactie van oneplus was dat ik over 5 werkdagen antwoord krijg hier op ......
Ik ben wel benieuwd naar de reactie van Oneplus.
[ Voor 6% gewijzigd door Pannekoek_NL op 29-06-2017 10:33 ]
Volgens de Help, wordt het vescheept uit Azie. Dat betekent dat er mogelijk dus nog BTW/invoer bij wordt gerekend door de douane.maxh22 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:30:
Iemand ervaring met een oneplus kopen buiten hun officiële site? Ik zag namelijk op kimovil.com dat hij te verkrijgen was voor 426 euro.
oneplus zelf verscheept uit Polen; de prijs is dus al incl. BTW en Europese heffingen.
/edit: heb mijn smartphone ook eindelijk binnen! Zak zag er goed uit, doosjes amper beschadigd (ingedeukt mini hoekje). Hij ligt nu te updaten / installeren maar mogelijk vandaag niet verder in gebruik nemen. Heb maar 1 SIM-kaart en later vandaag standby-dienst dus moet bereikbaar blijven.
[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 29-06-2017 10:59 ]
Zoals het er nu uit ziet zou ik hem maandag kunnen hebben.
Heb wel aan OnePlus gevraag of ze ook nog enige compensatie bieden maar verwacht eigenlijk niets.
MAX3400 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:57:
[...]
Volgens de Help, wordt het vescheept uit Azie. Dat betekent dat er mogelijk dus nog BTW/invoer bij wordt gerekend door de douane.
oneplus zelf verscheept uit Polen; de prijs is dus al incl. BTW en Europese heffingen.
/edit: heb mijn smartphone ook eindelijk binnen! Zak zag er goed uit, doosjes amper beschadigd (ingedeukt mini hoekje). Hij ligt nu te updaten / installeren maar mogelijk vandaag niet verder in gebruik nemen. Heb maar 1 SIM-kaart en later vandaag standby-dienst dus moet bereikbaar blijven.
wat balen joh.... om deze reden zou ik al nooit meer oneplus nemen.roeldie schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:17:
[...]
reactie van oneplus was dat ik over 5 werkdagen antwoord krijg hier op ......
Zo ga je toch niet met klanten om??
kan je weer 5 dagen wachten .. en je "eigen" toestel heb je nog steeds niet.
straks gaan ze er niks mee doen ..
Prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen hoort hier niet thuis en is offtopic en wordt dan ook zonder communicatie verwijderd.
Dit topic is alleen bedoeld voor levertijden, winkels en prijzen, andere onderwerpen horen in:
- OnePlus Pop-up event: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
- OnePlus referraltopic: OnePlus referraltopic
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!