haha meen je! van jou heb ik het hele idee überhaupt! hoop dat het een dansend poppetje word.melantrix schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:21:
[...]
Hehe, wellicht staan we dan naast elkaarof
Just Play
haha meen je! van jou heb ik het hele idee überhaupt! hoop dat het een dansend poppetje word.melantrix schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:21:
[...]
Hehe, wellicht staan we dan naast elkaarof
Just Play
Haha Nicemaikvitesse schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:28:
[...]
haha meen je! van jou heb ik het hele idee überhaupt! hoop dat het een dansend poppetje word.
Vertrokken van sorteercentrum POZNAN - POLAND POZNAN - POLAND 20:06
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Top thanks for the Heads Up!melantrix schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:31:
[...]
Haha Nice
Ik hoop het ook van harte. Heb overigens net weer een update gezien op de site:
[...]
Just Play
Dat geeft enigzins vertrouwen. Die van mij is ook nog steeds processing, maar hij had gisteren al aan DHL gegeven moeten worden....Smurf schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 17:17:
Vanmiddag ook maar eens met die support-chat gesproken. Estimated shipping staat bij mij op 22-6, maar de status is nu nog steeds processing.
Reden die ik te horen kreeg is dat de statusupdates achter lopen door de grote hoeveelheid orders en dat ik daarom nog geen TT code ontvangen heb. Telefoon zou wel verzonden zijn.
We gaan het meemaken maandag.
Edit: En inmiddels een SMS ontvangen van DHL
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Mijn pakket kwam om 5 uur binnen. Zie jullie in het andere forum!fast-server schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:38:
Het werd net in eens geel voor mijn huis en:
[afbeelding]
Het was gezellig hier, tot in het ervaringen topic
Verwijderd
Heb dezelfde status.XoReP schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:39:
Mijn status is nu:
Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Is hij dan al op te halen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2017 09:45 ]
Nope, had net even gebeld maar dan ligt ie bij de douane maar die werken niet op zaterdag. Gisteren zei dhl nog dat ie werd afgeleverd bij het ophaalpunt als hij uit Polen werd verzonden.XoReP schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:39:
Mijn status is nu:
Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Is hij dan al op te halen?
Die werken zeker wel op zaterdag! ik heb ze ook gebeld en toen lag die van mij ook bij de douane. Hij is nu geprocessed en zal dan nu voor 1 uur in apeldoorn moeten zijn wil ik hem vandaag ophalenGalukon schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:47:
[...]
Nope, had net even gebeld maar dan ligt ie bij de douane maar die werken niet op zaterdag. Gisteren zei dhl nog dat ie werd afgeleverd bij het ophaalpunt als hij uit Polen werd verzonden.
Ongeveer tijdens het gesprek is de status veranderd:melantrix schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:53:
[...]
Die werken zeker wel op zaterdag! ik heb ze ook gebeld en toen lag die van mij ook bij de douane. Hij is nu geprocessed en zal dan nu voor 1 uur in apeldoorn moeten zijn wil ik hem vandaag ophalen
Ik blijf de F5 knop maar inrammen. hopelijk is het er optijd!melantrix schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:53:
[...]
Die werken zeker wel op zaterdag! ik heb ze ook gebeld en toen lag die van mij ook bij de douane. Hij is nu geprocessed en zal dan nu voor 1 uur in apeldoorn moeten zijn wil ik hem vandaag ophalen
Just Play
Ja same here. Het is ongeveer een uur rijden van Amsterdam naar Apeldoorn. dus om 11 uur moet hij wel echt weg zijn willen we nog een kans makenmaikvitesse schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:18:
[...]
Ik blijf de F5 knop maar inrammen. hopelijk is het er optijd!
kunnen we hem niet in amsterdam ophalen dan?winchester13 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:31:
Nog een keertje gebeld en tegen mij werd er gezegd dat het pakketje niet meer voor 1 uur in Utrecht zou zijnIk houd het voor de zekerheid nog even in de gaten.. Wel frustrerend dit..
hope so! wel krapmelantrix schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:30:
[...]
Ja same here. Het is ongeveer een uur rijden van Amsterdam naar Apeldoorn. dus om 11 uur moet hij wel echt weg zijn willen we nog een kans maken
Just Play
Bij mij 9:24. ik heb nog hoopJackPoint schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:47:
Gezellig, ik zit ook bij jullie container denk ik:
Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE vandaag om 10:16
Ik verwacht niet dat hij nog komt, hij staat ook op 26 ste dat hij dan afgeleverd gaat worden
Blijkt dat DHL express (=priority) alleen op werkdagen levert. Het is ook al in nederland, en als ze vandaag dus hadden gewerkt hadden we hem vandaag ook gekregen. maar helaas doen ze dat niet. Als ze het niet met Prio hadden verstuurd was het waarschijnlijk nu in een vrachtwagen tussen polen en hier, en zou hij sowieso pas maandag komen.maik.devries schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:46:
Werd mij verteld dat hij sowieso vandaag naar Utrecht ging en dat als ik lief zou vragen ze hem even tevoorschijn zouden toveren, blijkt hij nu in Amsterdam te zitten en niet meer naar Utrecht te komen.
1+ heeft geen verscheping op zaterdag gedaan, oftewel wat betekend "Priority" nou?
Forget it.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Je kan je delivery tijdens het weekend gewoon veranderenMAX3400 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:56:
[...]
Forget it.
Gistermiddag al gebeld met DHL omdat de laatste status was "Vertrokken uit Leipzig". 2 afzonderlijke medewerkers van 2 afzonderlijke telefoonnummers zeiden direct dat het dan maandag zou gaan worden.
Hornweg Amsterdam voor mijn pakketje is vandaag 5:16 dus ze hadden zelfs met een scootmobiel al in Zoetermeer kunnen zijn maar helaas.
Jammer dit weer; ik werk om de hoek van Hornweg dus had maandag langs kunnen gaan. Grote kans dat 'ie dus maandag al een bestelbus in wordt gegooid en precies de tegenovergestelde richting op rijdt 's ochtends.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Wat zegt de support precies?rajackar schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:47:
Inmiddels 48 uur sinds de informatie bij DHL verscheen. Volgens OnePlus is hij onderweg en de status bij DHL blijft stap 1, shipment information received.
Volgens mij is mijn pakketje kwijt geraakt tussen OnePlus en DHL. En de support weigert te helpen.
Thanks voor de tips. Idd wel frustrerend.ik heb er namelijk ook niet echt vertrouwen in dat dit vanzelf goed komt. De support zegt alleen maar dat het even kan duren tussen het moment van verzenden en datde status bij DHL een update krijgt. Dan vergeten ze even dat dit meestal max 6 uur is en dit nu al 48 uur loopt.melantrix schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:53:
[...]
Wat zegt de support precies?
Ik had hetzelfde idee, maar 24 uur daarna werd het wel opgehaald. Wellicht is dat maandag ook bij jou het geval? (aangezien dhl niet vandaag werkt)
Wel super vreemd en frustrerend.
Je kan misschien proberen een screenshot en/of een verklaring van de dhl support vragen en dat in een ticket (niet een chat) bij OnePlus inschieten. Wellicht gaan ze dan wat gerichter zoeken.
En je kan natuurlijk ook altijd via Twitter een offensief beginnen. daar zijn bedrijven altijd gevoelig voor
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik kon het niet laten om langs Schiphol te rijden... zelfde verhaal. Wordt echt pas maandag helaasmelantrix schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:20:
We kunnen weekend gaan vieren guys.![]()
Zojuist weer DHL gebeld en gevraagd waar het nu ongeveer ligt. Die van mij (met status: Verwerkt in sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE) ligt nog op schiphol dus vandaag kunnen we hem niet meer afhalen. Oftewel maandag pas.![]()
Ik ga maandag dan gewoon voor werktijd erheen, is toch bij mij om de hoek
Darn, ik heb ook getwijfeld maar je kon hem dus niet meekrijgen? beter dat ik dat dan niet gedaan hebXoReP schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:59:
[...]
Ik kon het niet laten om langs Schiphol te rijden... zelfde verhaal. Wordt echt pas maandag helaas
Wat is de status bij DHL en op de op site?R0N4NN schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:08:
Helaas is mijn pakketje nog niet eens verstuurd. Op de 20e bestelt maar wel vrij laat en hij gaf van het begin af aan al aan hij pas de 22e verstuurd zou worden en de 26e bezorgd. Alleen is die nu nog steeds niet verstuurd...
De support van Oneplus kan er verder ook niet veel meer over zeggen dat het door de drukte komt.
Heb hem ook net gehad.winchester13 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:17:
Eindelijk een berichtje van OnePlus erover (ik heb geen contact erover gehad met hun)
Friends,
We’ve received a tremendous response from all of you for our new flagship the OnePlus 5. We owe much of this success to our engaging community.
With every new flagship launch, we allocate our resources with a positive goal in mind. With the launch of OnePlus 5 this was no different, but the response exceeded even our most optimistic goals. Because of this volume, the original ETA of your order is delayed for 1-2 business days.
Customer Support is working closely with Logistics to keep a close watch and will keep you posted in case there are any further changes.
Our team is working hard to deliver the device so that it gets to you as soon as possible. We truly apologize for the delay and hope you would bear with us and love OnePlus 5 when it is delivered to you. We deeply value our customers and would like to give you a €5 coupon, which will automatically be added to your OnePlus account in 5 business days.
Thank you for your understanding and continuous support. If you have any further questions please contact OnePlus Customer Support at anytime.
Best Regards,
OnePlus Customer Care
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Ja, ook gehad. €5winchester13 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:17:
Eindelijk een berichtje van OnePlus erover (ik heb geen contact erover gehad met hun)
Friends,
We’ve received a tremendous response from all of you for our new flagship the OnePlus 5. We owe much of this success to our engaging community.
With every new flagship launch, we allocate our resources with a positive goal in mind. With the launch of OnePlus 5 this was no different, but the response exceeded even our most optimistic goals. Because of this volume, the original ETA of your order is delayed for 1-2 business days.
Customer Support is working closely with Logistics to keep a close watch and will keep you posted in case there are any further changes.
Our team is working hard to deliver the device so that it gets to you as soon as possible. We truly apologize for the delay and hope you would bear with us and love OnePlus 5 when it is delivered to you. We deeply value our customers and would like to give you a €5 coupon, which will automatically be added to your OnePlus account in 5 business days.
Thank you for your understanding and continuous support. If you have any further questions please contact OnePlus Customer Support at anytime.
Best Regards,
OnePlus Customer Care
Bij DHL geeft die geen status aan en is er niks bekend, bij Oneplus staat hij nog steeds bij 'Estimated Dispatch 22 juni' met het bolletje erboven. Estimated delivery staat nog steeds op 26 juni.
In dat geval is hij nog niet vertrokken bij op lijkt me.R0N4NN schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:56:
[...]
Bij DHL geeft die geen status aan en is er niks bekend, bij Oneplus staat hij nog steeds bij 'Estimated Dispatch 22 juni' met het bolletje erboven. Estimated delivery staat nog steeds op 26 juni.
Mijn pakketje is in Frankfurt blijven hangen. Ik heb vrijdag nog gebeld met DHL om na te vragen. Volgens hun was mijn pakketje niet met priority verstuurd (?!?!). Ze konden ook niet zeggen wanneer hij wel kwam en verder konden ze ook weinig doen tot het pakketje in NL was aangekomen.JeroenE schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 06:45:
[...]
Mijn pakketje is van Szczecin via Poznan naar Leipzig gegaan en is een paar uur geleden in Frankfurt aangekomen. Wellicht gebruiken ze al die kleine pakketjes om de gaatjes tussen de grotere pakketten op te vullen
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Same for me. So much voor Priority Shipping. Het toestel ligt dus al sinds woensdagochtend gewoon te wachten om überhaupt op transport te worden gezet. De kans dat ik hem maandag mag ontvangen lijkt me zeer klein.R0N4NN schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:56:
[...]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Tja, volgens de medewerker lag dat er dus maar an of ze maandag tijd "over" hebben voor mijn pakketje. Volgens hem is de manier waarop mijn pakketje is verstuurd dus zo van "als er plek is gaat hij mee en anders blijft hij nog even liggen tot de volgende ronde". Nouja, het komt wel hoor daar twijfel ik niet aan. Maar het is toch jammer als je langer moet wachten dan is beloofd.The_Worst schreef op zondag 25 juni 2017 @ 09:23:
Als het pakketje nu in Amsterdam is dan komt het pakketje maandagmiddag of - avond. Die van mij ligt daar nu ook en wordt morgen afgeleverd op een servicepunt.
Ja, maar als je dan besteld moet je ook wachten eer je pakketje er is. Dus als dat dan ook 5 dagen duurt dan ben je weer een week verder.Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 10:40:
So far voor de early drop! De reguliere sale gaat 27ste (overmorgen) alweer van start..
Voor mij ookmaik.devries schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:28:
Morgen is het dan zo ver. Hopelijk komt die een beetje vroeg, "levering op de hele dag mogelijk" is wat ze zeggen maar niet echt op zit te wachten.
[ Voor 30% gewijzigd door ErikRo op 25-06-2017 22:35 ]
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Die van mij heeft al die tijd naast de jouwe gelegen danErikRo schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:33:
De mijne ligt ook al sinds zaterdag 9:23 in Adam proccessed te wachten tot iemand wat doet.
Zo eens kijken of hij al naar onderweg is naar een centrum buiten Adam hij moet naar Lelystad.
Edit: ik zie net dat hij om 21:22 vertrokken ia uit Amsterdam waar naartoe staat er helaas niet bij.
Er zit dus weer letterlijk en figuurlijk beweging in
ErikRo schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:33:
De mijne ligt ook al sinds zaterdag 9:23 in Adam proccessed te wachten tot iemand wat doet.
Zo eens kijken of hij al naar onderweg is naar een centrum buiten Adam hij moet naar Lelystad.
Edit: ik zie net dat hij om 21:22 vertrokken ia uit Amsterdam waar naartoe staat er helaas niet bij.
Er zit dus weer letterlijk en figuurlijk beweging in
Hey maatjes, 9:24 hierrubentjuuuhh schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:39:
[...]
Die van mij heeft al die tijd naast de jouwe gelegen dan![]()
"Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:26"
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Bij mij precies hetzelfde. Hopen dat er morgen verandering in de status komt en hij eindelijk verzonden wordt....Ewivis schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:37:
Bij mij nog steeds processing, geen dhl track, geen sms... Dinsdagavond 23:45 besteld... Hij zou morgen geleverd moeten worden zeggen ze op de oneplys ordersite. Geloof er niks van...
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Hm dat kan wel hoor. Als het vandaag verstuurd wordt heb je hem morgen. Waarschijnlijk zal je tegen 12 uur wat actief zien worden op de DHL site.Ewivis schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:37:
Bij mij nog steeds processing, geen dhl track, geen sms... Dinsdagavond 23:45 besteld... Hij zou morgen geleverd moeten worden zeggen ze op de oneplys ordersite. Geloof er niks van...
[ Voor 9% gewijzigd door Stoksbrood op 26-06-2017 08:19 ]
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Vanmorgen, nadat ik wakker werd, direct gekeken. Eindelijk staat hij bij DHL tracking:melantrix schreef op maandag 26 juni 2017 @ 06:36:
[...]
Hm dat kan wel hoor. Als het vandaag verstuurd wordt heb je hem morgen. Waarschijnlijk zal je tegen 12 uur wat actief zien worden op de DHL site.
Hé shit, ik was er vanochtend langsgegaan maar hij was nog niet van de vrachtwagen af gevallenReflame schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:17:
Ik mag de mijne vandaag ook in ontvangst gaan nemen.![]()
2 Gearriveerd in aflevercentrum EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 07:31
1 Vertrokken van sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 02:30
Sorteercentrum ligt hier 150 meter vandaan
Edit; *aflevercentrum ligt hier 150 meter vandaag
Als mijne zoals jou gaat dan hoef ik hem dinsdagavond niet te verwachten iig... Alsof je exact naast de stroming in zwemt en af en toe mee-hopt.
Dat hij op "on-hold" staat is normaal. Wordt dan vanavond geleverd als het goed is.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Hoop het wel voor je! Het duurt me nu allemaal wel wat lang ja.Ewivis schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:24:
[...]
Als mijne zoals jou gaat dan hoef ik hem dinsdagavond niet te verwachten iig... Alsof je exact naast de stroming in zwemt en af en toe mee-hopt.
Just Play
Nee lijkt me niet normaal.. Ik zou even de klantenservice van DHL bellen en vragen wat er aan de hand is. t contact dat ik met ze heb gehad afgelopen week was altijd er goed en behulpzaam, dus dan weet je denk ik vrij snel precies wat er gebeurd.
Kijk dat is goed nieuws! ThanksAnonymoussaurus schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:38:
[...]
Dat hij op "on-hold" staat is normaal. Wordt dan vanavond geleverd als het goed is.
Just Play
Ja zal ik vanmiddag even doen!melantrix schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:39:
[...]
Nee lijkt me niet normaal.. Ik zou even de klantenservice van DHL bellen en vragen wat er aan de hand is. t contact dat ik met ze heb gehad afgelopen week was altijd er goed en behulpzaam, dus dan weet je denk ik vrij snel precies wat er gebeurd.
Just Play
Volgens de OP website wordt is hij onderweg en verwachten ze dat ie 23 juni aan komt. Iets zegt me dat ze dat niet gaan halen.Shipment information received
Die van mij staat ook sinds 09:01 AM op hold.Anonymoussaurus schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:38:
[...]
Mijn order staat al sinds de 21e op "Processing", met een verwachtte leverdatum van vandaag. Nog geen TT code ontvangen, handmatig zoeken met OPSxxx nummer bij DHL levert ook niks op.rajackar schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:53:
Goed om te zien dat er zo veel los komt.
Voor mij status nog steeds het zelfde sinds donderdag:
[...]
Volgens de OP website wordt is hij onderweg en verwachten ze dat ie 23 juni aan komt. Iets zegt me dat ze dat niet gaan halen.
Ik zou zeggen, doe ff een belletje met DHLHathi schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:29:
Mijn zending is ook "On hold". Ik had hem expres naar mijn werk laten komen omdat er overdag niemand thuis is, maar als ik het goed begrijp komt hij nu 's avonds?
Wat slaat dat nou weer op? 's avonds kunnen ze juist weer niet op m'n werk langs komen. Kan je het afleveradres nu nog zonder problemen wijzigen?
Alles duidt er inderdaad op dat hij dan niet verzonden is. Ook frustrerend inderdaad.Glandur schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:30:
[...]
Mijn order staat al sinds de 21e op "Processing", met een verwachtte leverdatum van vandaag. Nog geen TT code ontvangen, handmatig zoeken met OPSxxx nummer bij DHL levert ook niks op.
De live chat van OP kan mij ook niet veel wijzer maken, ben er bang voor dat ie nog helemaal niet verzonden is - en dat vandaag leveren dus al helemaal niet gaat lukken
Precies wat ik vanochtend ook dacht toen ik het las. Lekker onhandig. Maar ja.Ewivis schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:24:
[...]
Just Play
Heb je ook gekeken op de UPS website , maar dan niet met het OPSxxx nummer? Die van mij wordt via UPS vandaag bezorgd(ik dacht dus DHL). Ik had hem op de 22e besteld.Glandur schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:30:
[...]
Mijn order staat al sinds de 21e op "Processing", met een verwachtte leverdatum van vandaag. Nog geen TT code ontvangen, handmatig zoeken met OPSxxx nummer bij DHL levert ook niks op.
De live chat van OP kan mij ook niet veel wijzer maken, ben er bang voor dat ie nog helemaal niet verzonden is - en dat vandaag leveren dus al helemaal niet gaat lukken
[ Voor 8% gewijzigd door Azrou op 26-06-2017 11:08 ]
Bedankt voor het meedenkenAzrou schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:06:
[...]
Heb je ook gekeken op de UPS website , maar dan niet met het OPSxxx nummer? Die van mij wordt via UPS vandaag bezorgd(ik dacht dus DHL). Ik had hem op de 22e besteld.
Trackingnumber kun je vinden bij je orderoverzicht op de website van OP.
Laten we inderdaad heel hard gaan duimen dat ze morgen bezorgd wordenrajackar schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:33:
[...]
Alles duidt er inderdaad op dat hij dan niet verzonden is. Ook frustrerend inderdaad.
Laten we hopen dat onze pakketjes dan vandaag de deur uit gaan. Dan zouden we die morgen kunnen hebben.
Nou inderdaad. Ik heb al sinds donderdag een tracking nummer maar het pakket zelf is nooit verzonden.Glandur schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:21:
[...]
Bedankt voor het meedenken! Ik heb alleen nog geen trackingnummer gekregen omdat op de website van OP mijn orderstatus nog op "Processing" staat, wat volgens mij betekent dat de telefoon nog niet is aangeboden aan de pakketdienst (DHL of UPS)
[...]
Laten we inderdaad heel hard gaan duimen dat ze morgen bezorgd worden
Tussen 18:00 en 21:00 denk ik?vantslot schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:45:
Vanochtend mijn sms'je gehad!! Hij wordt vanavond tussen 18:00 & 19:00 geleverd. Hopelijk ben ik vanavond op tijd thuis
[ Voor 16% gewijzigd door wiebevb op 26-06-2017 12:17 ]
Klopt. Type foutje. Kan niet veel eerder dan 19:00 thuis zijnerreen schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:56:
[...]
Tussen 18:00 en 21:00 denk ik?
Is anders wel een strakke tijd window
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Huidige status:Reflame schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:37:
Even een update voor iedereen waar de telefoon momenteel in EHV (Eindhoven) ligt.
Zojuist contact gehad met DHL, wegens topdrukte ligt daar alles nog in containers, waarschijnlijk wordt er dus pas tegen 6u bezorgd.
Om deze reden heb ik mijn pakketje uit laten stellen tot morgen.
Jammer maar helaas, maar liever dit dan een gemist pakketje
Jij hebt tenminste enige informatie. Ik wacht al sinds woensdag op enig teken van leven. Het beste wat OnePlus voor me kan doen is zeggen "Hij is écht dispatched, maar we hebben nog geen tracking nummer".wiebevb schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:04:
Hier ook on hold
[afbeelding]
Rare gang van zaken. En dit noem je dan priority service.
Dat klopte inderdaad, hij is net bezorgdThe_Worst schreef op zondag 25 juni 2017 @ 09:23:
Als het pakketje nu in Amsterdam is dan komt het pakketje maandagmiddag of - avond.
Oh wauw... that sucks...erreen schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:44:
[...]
Huidige status:
Verwerkt in sorteercentrum EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 13:20
[ Voor 80% gewijzigd door erreen op 26-06-2017 13:55 ]
Rotgevoel jaJeroenneman schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:47:
[...]
Jij hebt tenminste enige informatie. Ik wacht al sinds woensdag op enig teken van leven. Het beste wat OnePlus voor me kan doen is zeggen "Hij is écht dispatched, maar we hebben nog geen tracking nummer".
Juist. De telefoon zou vandaag op de mat moeten liggen, maar is waarschijnlijk nog niet eens uit Polen weg.
Poehpoeh, hij is terecht hoor. Om 13.55.wiebevb schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:59:
[...]
Rotgevoel ja![]()
Heb eerder zoiets meegemaakt, maar dan bij een ander bedrijf. Bedrijf zelf zegt, probleem ligt bij DHL en omgekeerd. Uiteindelijk bleek het pakket ergens achter een stelling te liggen
Hoop voor je dat oneplus inziet dat er toch ergens iets mis is gegaan.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq