Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maikvitesse
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-08 23:18
melantrix schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:21:
[...]

Hehe, wellicht staan we dan naast elkaar *O* of -O-
haha meen je! van jou heb ik het hele idee überhaupt! hoop dat het een dansend poppetje word.

Just Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:54
maikvitesse schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:28:
[...]

haha meen je! van jou heb ik het hele idee überhaupt! hoop dat het een dansend poppetje word.
Haha Nice :D
Ik hoop het ook van harte. Heb overigens net weer een update gezien op de site:
Vertrokken van sorteercentrum POZNAN - POLAND POZNAN - POLAND 20:06

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Het werd net in eens geel voor mijn huis en:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nAKlBE3.jpg

Het was gezellig hier, tot in het ervaringen topic :)

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikvitesse
melantrix schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:31:
[...]

Haha Nice :D
Ik hoop het ook van harte. Heb overigens net weer een update gezien op de site:

[...]
Top thanks for the Heads Up!
Beter dan die DHL notificaties waar ik me voor had aangemeld, haha.

Just Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Smurf schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 17:17:
Vanmiddag ook maar eens met die support-chat gesproken. Estimated shipping staat bij mij op 22-6, maar de status is nu nog steeds processing.
Reden die ik te horen kreeg is dat de statusupdates achter lopen door de grote hoeveelheid orders en dat ik daarom nog geen TT code ontvangen heb. Telefoon zou wel verzonden zijn.

We gaan het meemaken maandag.

Edit: En inmiddels een SMS ontvangen van DHL :)
Dat geeft enigzins vertrouwen. Die van mij is ook nog steeds processing, maar hij had gisteren al aan DHL gegeven moeten worden....

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maik.devries
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Ik heb misschien toch het geluk dat ik hem morgen kan ophalen in Utrecht, hopelijk zijn ze lief en maken ze die container open <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:13
fast-server schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:38:
Het werd net in eens geel voor mijn huis en:

[afbeelding]

Het was gezellig hier, tot in het ervaringen topic :)
Mijn pakket kwam om 5 uur binnen. Zie jullie in het andere forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 22:33
Mijn status is nu:
Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

Is hij dan al op te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoReP schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:39:
Mijn status is nu:

Heb dezelfde status.
Volgens mij zit deze aan de hornweg en deze is gesloten op de zaterdagen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2017 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:46
XoReP schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:39:
Mijn status is nu:

Nope, had net even gebeld maar dan ligt ie bij de douane maar die werken niet op zaterdag. Gisteren zei dhl nog dat ie werd afgeleverd bij het ophaalpunt als hij uit Polen werd verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Galukon schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:47:
[...]

Nope, had net even gebeld maar dan ligt ie bij de douane maar die werken niet op zaterdag. Gisteren zei dhl nog dat ie werd afgeleverd bij het ophaalpunt als hij uit Polen werd verzonden.
Die werken zeker wel op zaterdag! ik heb ze ook gebeld en toen lag die van mij ook bij de douane. Hij is nu geprocessed en zal dan nu voor 1 uur in apeldoorn moeten zijn wil ik hem vandaag ophalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
melantrix schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:53:
[...]

Die werken zeker wel op zaterdag! ik heb ze ook gebeld en toen lag die van mij ook bij de douane. Hij is nu geprocessed en zal dan nu voor 1 uur in apeldoorn moeten zijn wil ik hem vandaag ophalen :+
Ongeveer tijdens het gesprek is de status veranderd:
Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

Hmm twijvel om nog een keer te bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winchester13
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-03-2021
Die van mij is ook vannochtend aangekomen in Amsterdam, dus net ook maar even gebeld.. Blijkt dus echt dat hij ook bij mij pas maandag komt (niet heel verassend hoor). Punt is alleen het pakketje hier alleen overdags geleverd kan worden, bij de buren afleveren is niet toegestaan, het dichtsbijzijnde ophaalpunt voor dit pakket is een flink stuk verderop en dat sluit al voordat ik überhaupt van mijn werk af kom... Op het werk afleveren is ook geen optie want ik heb net een nieuwe baan en ik vind het geen heel fijn idee om direct pakketjes te laten bezorgen.. Zucht. Nu maar even op het adres van mijn ouders gezet in de hoop dat die wel thuis zijn, maar anders lijkt het nogal een onmogelijke opgave te worden..

Ik ben trouwens vergeten te vragen of ik 'm vandaag ook niet in Utrecht op kan halen, dat zou al een hoop schelen. Nog maar een keertje bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikvitesse
melantrix schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:53:
[...]

Ik blijf de F5 knop maar inrammen. hopelijk is het er optijd!

Just Play

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maik.devries
  • Niet online
We zitten alllemaal in dezelfde container *O*

Ga zo even bellen om te kijken of die voor 13:00 in Utrecht voor me klaar ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
maikvitesse schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:18:
[...]

Ik blijf de F5 knop maar inrammen. hopelijk is het er optijd!
Ja same here. Het is ongeveer een uur rijden van Amsterdam naar Apeldoorn. dus om 11 uur moet hij wel echt weg zijn willen we nog een kans maken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winchester13
Nog een keertje gebeld en tegen mij werd er gezegd dat het pakketje niet meer voor 1 uur in Utrecht zou zijn :'( Ik houd het voor de zekerheid nog even in de gaten.. Wel frustrerend dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
winchester13 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:31:
Nog een keertje gebeld en tegen mij werd er gezegd dat het pakketje niet meer voor 1 uur in Utrecht zou zijn :'( Ik houd het voor de zekerheid nog even in de gaten.. Wel frustrerend dit..
kunnen we hem niet in amsterdam ophalen dan? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikvitesse
melantrix schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:30:
[...]

Ja same here. Het is ongeveer een uur rijden van Amsterdam naar Apeldoorn. dus om 11 uur moet hij wel echt weg zijn willen we nog een kans maken :/
hope so! wel krap
En in Amsterdam ophalen gaat me te ver, haha

Just Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maik.devries
  • Niet online
Werd mij verteld dat hij sowieso vandaag naar Utrecht ging en dat als ik lief zou vragen ze hem even tevoorschijn zouden toveren, blijkt hij nu in Amsterdam te zitten en niet meer naar Utrecht te komen.

1+ heeft geen verscheping op zaterdag gedaan, oftewel wat betekend "Priority" nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Gezellig, ik zit ook bij jullie container denk ik:
Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE vandaag om 10:16
Ik verwacht niet dat hij nog komt, hij staat ook op 26 ste dat hij dan afgeleverd gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
JackPoint schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:47:
Gezellig, ik zit ook bij jullie container denk ik:
Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE vandaag om 10:16
Ik verwacht niet dat hij nog komt, hij staat ook op 26 ste dat hij dan afgeleverd gaat worden
Bij mij 9:24. ik heb nog hoop :+
maik.devries schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:46:
Werd mij verteld dat hij sowieso vandaag naar Utrecht ging en dat als ik lief zou vragen ze hem even tevoorschijn zouden toveren, blijkt hij nu in Amsterdam te zitten en niet meer naar Utrecht te komen.

1+ heeft geen verscheping op zaterdag gedaan, oftewel wat betekend "Priority" nou?
Blijkt dat DHL express (=priority) alleen op werkdagen levert. Het is ook al in nederland, en als ze vandaag dus hadden gewerkt hadden we hem vandaag ook gekregen. maar helaas doen ze dat niet. Als ze het niet met Prio hadden verstuurd was het waarschijnlijk nu in een vrachtwagen tussen polen en hier, en zou hij sowieso pas maandag komen.

Ik blijf het uiteindelijk lelijk vinden dat hij gisteren pas is verstuurd (en vrij laat op de dag ook). Als ze FiFo hadden gedaan had ik hem nu al lang en breed in gebruik genomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maik.devries
  • Niet online
Waarom dan niet Express en op zaterdag levering, uit mijn gesprek met DHL kon dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
kansloos dit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

melantrix schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:50:
[...]

Bij mij 9:24. ik heb nog hoop :+
Forget it.

Gistermiddag al gebeld met DHL omdat de laatste status was "Vertrokken uit Leipzig". 2 afzonderlijke medewerkers van 2 afzonderlijke telefoonnummers zeiden direct dat het dan maandag zou gaan worden.

Hornweg Amsterdam voor mijn pakketje is vandaag 5:16 dus ze hadden zelfs met een scootmobiel al in Zoetermeer kunnen zijn maar helaas.

Jammer dit weer; ik werk om de hoek van Hornweg dus had maandag langs kunnen gaan. Grote kans dat 'ie dus maandag al een bestelbus in wordt gegooid en precies de tegenovergestelde richting op rijdt 's ochtends. :X

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maik.devries
  • Niet online
MAX3400 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:56:
[...]

Forget it.

Gistermiddag al gebeld met DHL omdat de laatste status was "Vertrokken uit Leipzig". 2 afzonderlijke medewerkers van 2 afzonderlijke telefoonnummers zeiden direct dat het dan maandag zou gaan worden.

Hornweg Amsterdam voor mijn pakketje is vandaag 5:16 dus ze hadden zelfs met een scootmobiel al in Zoetermeer kunnen zijn maar helaas.

Jammer dit weer; ik werk om de hoek van Hornweg dus had maandag langs kunnen gaan. Grote kans dat 'ie dus maandag al een bestelbus in wordt gegooid en precies de tegenovergestelde richting op rijdt 's ochtends. :X
Je kan je delivery tijdens het weekend gewoon veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
We kunnen weekend gaan vieren guys. -O-

Zojuist weer DHL gebeld en gevraagd waar het nu ongeveer ligt. Die van mij (met status: Verwerkt in sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE) ligt nog op schiphol dus vandaag kunnen we hem niet meer afhalen. Oftewel maandag pas. |:(

Ik ga maandag dan gewoon voor werktijd erheen, is toch bij mij om de hoek :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Inmiddels 48 uur sinds de informatie bij DHL verscheen. Volgens OnePlus is hij onderweg en de status bij DHL blijft stap 1, shipment information received.
Volgens mij is mijn pakketje kwijt geraakt tussen OnePlus en DHL. En de support weigert te helpen.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
rajackar schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:47:
Inmiddels 48 uur sinds de informatie bij DHL verscheen. Volgens OnePlus is hij onderweg en de status bij DHL blijft stap 1, shipment information received.
Volgens mij is mijn pakketje kwijt geraakt tussen OnePlus en DHL. En de support weigert te helpen.
Wat zegt de support precies?

Ik had hetzelfde idee, maar 24 uur daarna werd het wel opgehaald. Wellicht is dat maandag ook bij jou het geval? (aangezien dhl niet vandaag werkt :( )

Wel super vreemd en frustrerend.

Je kan misschien proberen een screenshot en/of een verklaring van de dhl support vragen en dat in een ticket (niet een chat) bij OnePlus inschieten. Wellicht gaan ze dan wat gerichter zoeken.

En je kan natuurlijk ook altijd via Twitter een offensief beginnen. daar zijn bedrijven altijd gevoelig voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

melantrix schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:53:
[...]

Wat zegt de support precies?

Ik had hetzelfde idee, maar 24 uur daarna werd het wel opgehaald. Wellicht is dat maandag ook bij jou het geval? (aangezien dhl niet vandaag werkt :( )

Wel super vreemd en frustrerend.

Je kan misschien proberen een screenshot en/of een verklaring van de dhl support vragen en dat in een ticket (niet een chat) bij OnePlus inschieten. Wellicht gaan ze dan wat gerichter zoeken.

En je kan natuurlijk ook altijd via Twitter een offensief beginnen. daar zijn bedrijven altijd gevoelig voor :+
Thanks voor de tips. Idd wel frustrerend.ik heb er namelijk ook niet echt vertrouwen in dat dit vanzelf goed komt. De support zegt alleen maar dat het even kan duren tussen het moment van verzenden en datde status bij DHL een update krijgt. Dan vergeten ze even dat dit meestal max 6 uur is en dit nu al 48 uur loopt.
Vandaag maar weer even contact met support zoeken.
Had ook al iets op Twitter gezet maar geen enkele reactie.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XoReP
melantrix schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:20:
We kunnen weekend gaan vieren guys. -O-

Zojuist weer DHL gebeld en gevraagd waar het nu ongeveer ligt. Die van mij (met status: Verwerkt in sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE) ligt nog op schiphol dus vandaag kunnen we hem niet meer afhalen. Oftewel maandag pas. |:(

Ik ga maandag dan gewoon voor werktijd erheen, is toch bij mij om de hoek :Y
Ik kon het niet laten om langs Schiphol te rijden... zelfde verhaal. Wordt echt pas maandag helaas -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
XoReP schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:59:
[...]

Ik kon het niet laten om langs Schiphol te rijden... zelfde verhaal. Wordt echt pas maandag helaas -O-
Darn, ik heb ook getwijfeld maar je kon hem dus niet meekrijgen? beter dat ik dat dan niet gedaan heb _O- -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0N4NN
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-05 14:45
Helaas is mijn pakketje nog niet eens verstuurd. Op de 20e bestelt maar wel vrij laat en hij gaf van het begin af aan al aan hij pas de 22e verstuurd zou worden en de 26e bezorgd. Alleen is die nu nog steeds niet verstuurd...

De support van Oneplus kan er verder ook niet veel meer over zeggen dat het door de drukte komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

R0N4NN schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:08:
Helaas is mijn pakketje nog niet eens verstuurd. Op de 20e bestelt maar wel vrij laat en hij gaf van het begin af aan al aan hij pas de 22e verstuurd zou worden en de 26e bezorgd. Alleen is die nu nog steeds niet verstuurd...

De support van Oneplus kan er verder ook niet veel meer over zeggen dat het door de drukte komt.
Wat is de status bij DHL en op de op site?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winchester13
Eindelijk een berichtje van OnePlus erover (ik heb geen contact erover gehad met hun)

Friends,

We’ve received a tremendous response from all of you for our new flagship the OnePlus 5. We owe much of this success to our engaging community.

With every new flagship launch, we allocate our resources with a positive goal in mind. With the launch of OnePlus 5 this was no different, but the response exceeded even our most optimistic goals. Because of this volume, the original ETA of your order is delayed for 1-2 business days.

Customer Support is working closely with Logistics to keep a close watch and will keep you posted in case there are any further changes.

Our team is working hard to deliver the device so that it gets to you as soon as possible. We truly apologize for the delay and hope you would bear with us and love OnePlus 5 when it is delivered to you. We deeply value our customers and would like to give you a €5 coupon, which will automatically be added to your OnePlus account in 5 business days.

Thank you for your understanding and continuous support. If you have any further questions please contact OnePlus Customer Support at anytime.

Best Regards,
OnePlus Customer Care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
winchester13 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:17:
Eindelijk een berichtje van OnePlus erover (ik heb geen contact erover gehad met hun)

Friends,

We’ve received a tremendous response from all of you for our new flagship the OnePlus 5. We owe much of this success to our engaging community.

With every new flagship launch, we allocate our resources with a positive goal in mind. With the launch of OnePlus 5 this was no different, but the response exceeded even our most optimistic goals. Because of this volume, the original ETA of your order is delayed for 1-2 business days.

Customer Support is working closely with Logistics to keep a close watch and will keep you posted in case there are any further changes.

Our team is working hard to deliver the device so that it gets to you as soon as possible. We truly apologize for the delay and hope you would bear with us and love OnePlus 5 when it is delivered to you. We deeply value our customers and would like to give you a €5 coupon, which will automatically be added to your OnePlus account in 5 business days.

Thank you for your understanding and continuous support. If you have any further questions please contact OnePlus Customer Support at anytime.

Best Regards,
OnePlus Customer Care
Heb hem ook net gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Ja hier ook. Ik vind een DHL wel ruk as je priority kiest en dan niet bezorgt op zaterdag. Vanochtend was ie in Amsterdam, ze hadden kunnen fietsen naar Amersfoort.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
winchester13 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:17:

Friends,

Best Regards,
OnePlus Customer Care
Ja, ook gehad. €5 ;(

Het is een leuk gebaar maar ik wacht voorlopig wel met wat bestellen bij hen. maar los daarvoan. €5 op €550+. dat is dus gewoon 1% :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0N4NN
rajackar schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 15:37:
[...]

Wat is de status bij DHL en op de op site?
Bij DHL geeft die geen status aan en is er niks bekend, bij Oneplus staat hij nog steeds bij 'Estimated Dispatch 22 juni' met het bolletje erboven. Estimated delivery staat nog steeds op 26 juni.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

R0N4NN schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:56:
[...]

Bij DHL geeft die geen status aan en is er niks bekend, bij Oneplus staat hij nog steeds bij 'Estimated Dispatch 22 juni' met het bolletje erboven. Estimated delivery staat nog steeds op 26 juni.
In dat geval is hij nog niet vertrokken bij op lijkt me.
Het lijkt me niet dat DHL moeite heeft dit soort aantallen goed de updaten. Hoop voor je dat ie snel vertrekt.

Ik heb inmiddels een mail van op gehad met excuses dat mijn order vertraagd is en een $5 credit.
Ben benieuwd of ie maandag daadwerkelijk in het systeem van DHL op duikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
JeroenE schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 06:45:
[...]
Mijn pakketje is van Szczecin via Poznan naar Leipzig gegaan en is een paar uur geleden in Frankfurt aangekomen. Wellicht gebruiken ze al die kleine pakketjes om de gaatjes tussen de grotere pakketten op te vullen 8)
Mijn pakketje is in Frankfurt blijven hangen. Ik heb vrijdag nog gebeld met DHL om na te vragen. Volgens hun was mijn pakketje niet met priority verstuurd (?!?!). Ze konden ook niet zeggen wanneer hij wel kwam en verder konden ze ook weinig doen tot het pakketje in NL was aangekomen.

's Avonds is het pakketje van Frankfurt weer naar Leipzig terug gegaan en zaterdag door naar Amsterdam.

Maar op de DHL site staat nu geen afleverdatum meer, dat moeten ze maandagochtend zeker nog gaan verzinnen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

Als het pakketje nu in Amsterdam is dan komt het pakketje maandagmiddag of - avond. Die van mij ligt daar nu ook en wordt morgen afgeleverd op een servicepunt.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

R0N4NN schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:56:
[...]

Same for me. So much voor Priority Shipping. Het toestel ligt dus al sinds woensdagochtend gewoon te wachten om überhaupt op transport te worden gezet. De kans dat ik hem maandag mag ontvangen lijkt me zeer klein.

Ik vind het wel jammer dat OnePlus iets priority shipping noemt (waarvoor je dus normaal een meerprijs zal betalen), en dat ze dit bij vervoerders helemaal niet doorvoeren. Het is dus helemaal geen priority shipping, maar net ietsje beter dan de allertraagste vorm van shipping.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

So far voor de early drop! De reguliere sale gaat 27ste (overmorgen) alweer van start.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
The_Worst schreef op zondag 25 juni 2017 @ 09:23:
Als het pakketje nu in Amsterdam is dan komt het pakketje maandagmiddag of - avond. Die van mij ligt daar nu ook en wordt morgen afgeleverd op een servicepunt.
Tja, volgens de medewerker lag dat er dus maar an of ze maandag tijd "over" hebben voor mijn pakketje. Volgens hem is de manier waarop mijn pakketje is verstuurd dus zo van "als er plek is gaat hij mee en anders blijft hij nog even liggen tot de volgende ronde". Nouja, het komt wel hoor daar twijfel ik niet aan. Maar het is toch jammer als je langer moet wachten dan is beloofd.
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 10:40:
So far voor de early drop! De reguliere sale gaat 27ste (overmorgen) alweer van start.. :?
Ja, maar als je dan besteld moet je ook wachten eer je pakketje er is. Dus als dat dan ook 5 dagen duurt dan ben je weer een week verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maik.devries
  • Niet online
Morgen is het dan zo ver. Hopelijk komt die een beetje vroeg, "levering op de hele dag mogelijk" is wat ze zeggen maar niet echt op zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
maik.devries schreef op zondag 25 juni 2017 @ 18:28:
Morgen is het dan zo ver. Hopelijk komt die een beetje vroeg, "levering op de hele dag mogelijk" is wat ze zeggen maar niet echt op zit te wachten.
Voor mij ook *O* Heb alleen het tijdstip naar s'avonds gewijzigd
Status is alleen nog steeds Brussel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Zo, weekend gehad en kan nu weer druk f5-en :+

Hij ligt bij mij geprocessed in Amsterdam. Ik hoop, maar t zal wel weer niet, dat hij vannacht wordt doorgezet naar de distributiepunt in Apeldoorn. Dan kan ik hem voor het werk ophalen. *O* en anders na t werk, maar dat lijkt me helemaal killing, zo lang gewacht tot ie er eindelijk is en dan ligt die een volledige werkdag op je te wachten ong op een half uur van je vandaan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
De mijne ligt ook al sinds zaterdag 9:23 in Adam proccessed te wachten tot iemand wat doet.
Zo eens kijken of hij al naar onderweg is naar een centrum buiten Adam hij moet naar Lelystad.

Edit: ik zie net dat hij om 21:22 vertrokken ia uit Amsterdam waar naartoe staat er helaas niet bij.
Er zit dus weer letterlijk en figuurlijk beweging in :)

[ Voor 30% gewijzigd door ErikRo op 25-06-2017 22:35 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubentjuuuhh
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-09 13:39
ErikRo schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:33:
De mijne ligt ook al sinds zaterdag 9:23 in Adam proccessed te wachten tot iemand wat doet.
Zo eens kijken of hij al naar onderweg is naar een centrum buiten Adam hij moet naar Lelystad.

Edit: ik zie net dat hij om 21:22 vertrokken ia uit Amsterdam waar naartoe staat er helaas niet bij.
Die van mij heeft al die tijd naast de jouwe gelegen dan *O*
"Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:26"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
ErikRo schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:33:

rubentjuuuhh schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:39:
[...]

Die van mij heeft al die tijd naast de jouwe gelegen dan *O*
"Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:26"
Hey maatjes, 9:24 hier 8)

Bij mij nog geen beweging maar als die van jou wel beweegt wil dat wel zeggen dat ze vanavond dus al aan het verwerken e.d. zijn. Dat geeft hoop voor een ochtend afhaal sessie :9~ oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Bij mij nog steeds processing, geen dhl track, geen sms... Dinsdagavond 23:45 besteld... Hij zou morgen geleverd moeten worden zeggen ze op de oneplys ordersite. Geloof er niks van...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0N4NN
Ewivis schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:37:
Bij mij nog steeds processing, geen dhl track, geen sms... Dinsdagavond 23:45 besteld... Hij zou morgen geleverd moeten worden zeggen ze op de oneplys ordersite. Geloof er niks van...
Bij mij precies hetzelfde. Hopen dat er morgen verandering in de status komt en hij eindelijk verzonden wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
WTF 7(8)7
Hij moest nog van Amsterdam naar Lelystad en wat zie ik net ...

Maandag, juni 26, 2017 Tijd & Locatie
14 Vertrokken van sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM 02:55 BRUSSELS - BELGIUM
13 Doorgestuurd via BRUSSELS - BELGIUM 02:55 BRUSSELS - BELGIUM
Zondag, juni 25, 2017 Tijd & Locatie
12 Vertrokken van sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 21:22 AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

Verwachte levertijd
Maandag, juni 26, 2017
Voor het einde van de dag

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Ewivis schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:37:
Hm dat kan wel hoor. Als het vandaag verstuurd wordt heb je hem morgen. Waarschijnlijk zal je tegen 12 uur wat actief zien worden op de DHL site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-09 12:43
(jarig!)
Ik mag de mijne vandaag ook in ontvangst gaan nemen. _/-\o_
2 Gearriveerd in aflevercentrum EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 07:31
1 Vertrokken van sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 02:30

Sorteercentrum ligt hier 150 meter vandaan 8)7
Edit; *aflevercentrum ligt hier 150 meter vandaag

[ Voor 9% gewijzigd door Stoksbrood op 26-06-2017 08:19 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
melantrix schreef op maandag 26 juni 2017 @ 06:36:
[...]

Hm dat kan wel hoor. Als het vandaag verstuurd wordt heb je hem morgen. Waarschijnlijk zal je tegen 12 uur wat actief zien worden op de DHL site.
Vanmorgen, nadat ik wakker werd, direct gekeken. Eindelijk staat hij bij DHL tracking:

1 Shipment information received SZCZECIN - POLAND 06:16

Is ie dan voor morgenavond geleverd? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Reflame schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:17:
Ik mag de mijne vandaag ook in ontvangst gaan nemen. _/-\o_
2 Gearriveerd in aflevercentrum EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 07:31
1 Vertrokken van sorteercentrum BRUSSELS - BELGIUM BRUSSELS - BELGIUM 02:30

Sorteercentrum ligt hier 150 meter vandaan 8)7
Edit; *aflevercentrum ligt hier 150 meter vandaag
Hé shit, ik was er vanochtend langsgegaan maar hij was nog niet van de vrachtwagen af gevallen :+ . :(

Kon tot 10 uur wachten en hem dan in ontvangst nemen maar aangezien ik gewoon moet werken wordt het vanmiddag ophalen.
Wel apart dat je daar dan +/- 10 meter van de telefoon gestaan hebt. so close but so far away :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikvitesse
Is dit normaal? :?

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/iwSXYQ/Knipsel.png

Just Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
Die van mij gaat van amsterdam naar rotterdam en dan naar leiden terwijl Amsterdam - Leiden toch wat korter is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Als mijne zoals jou gaat dan hoef ik hem dinsdagavond niet te verwachten iig... Alsof je exact naast de stroming in zwemt en af en toe mee-hopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-07 16:16
Die van mij is nu bij de koerier voor aflevering! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat hij op "on-hold" staat is normaal. Wordt dan vanavond geleverd als het goed is.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikvitesse
Ewivis schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:24:
[...]

Als mijne zoals jou gaat dan hoef ik hem dinsdagavond niet te verwachten iig... Alsof je exact naast de stroming in zwemt en af en toe mee-hopt.
Hoop het wel voor je! Het duurt me nu allemaal wel wat lang ja.

Denk dat record 14 zorgt voor problemen omdat dat al een keer was uitgevoerd en dat DHL dat nu aan het uitzoeken is.

Just Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Nee lijkt me niet normaal.. Ik zou even de klantenservice van DHL bellen en vragen wat er aan de hand is. t contact dat ik met ze heb gehad afgelopen week was altijd er goed en behulpzaam, dus dan weet je denk ik vrij snel precies wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikvitesse
Anonymoussaurus schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:38:
[...]

Dat hij op "on-hold" staat is normaal. Wordt dan vanavond geleverd als het goed is.
Kijk dat is goed nieuws! Thanks :)

Just Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikvitesse
melantrix schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:39:
[...]

Nee lijkt me niet normaal.. Ik zou even de klantenservice van DHL bellen en vragen wat er aan de hand is. t contact dat ik met ze heb gehad afgelopen week was altijd er goed en behulpzaam, dus dan weet je denk ik vrij snel precies wat er gebeurd.
Ja zal ik vanmiddag even doen!

Just Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maik.devries
  • Niet online
Vandaag de grote dag! Hij is inmiddels verwerkt in het aflevercentrum in Amsterdam, wordt dus nog een stukje richting Utrecht voor de koerier.

Zag wel dat hij er 3 en een half uur over heeft gedaan om van het sorteercentrum in Amsterdam naar het aflevercentrum in Amsterdam te gaan :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Goed om te zien dat er zo veel los komt.
Voor mij status nog steeds het zelfde sinds donderdag:
Shipment information received
Volgens de OP website wordt is hij onderweg en verwachten ze dat ie 23 juni aan komt. Iets zegt me dat ze dat niet gaan halen.
|:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erreen
Anonymoussaurus schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:38:
[...]

Die van mij staat ook sinds 09:01 AM op hold.
Kreeg net een sms je dat de levering vanavond tussen zes en negen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathi
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:13
Mijn zending is ook "On hold". Ik had hem expres naar mijn werk laten komen omdat er overdag niemand thuis is, maar als ik het goed begrijp komt hij nu 's avonds?
Wat slaat dat nou weer op? 's avonds kunnen ze juist weer niet op m'n werk langs komen. Kan je het afleveradres nu nog zonder problemen wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 11:19
rajackar schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:53:
Goed om te zien dat er zo veel los komt.
Voor mij status nog steeds het zelfde sinds donderdag:

[...]

Volgens de OP website wordt is hij onderweg en verwachten ze dat ie 23 juni aan komt. Iets zegt me dat ze dat niet gaan halen.
|:(
Mijn order staat al sinds de 21e op "Processing", met een verwachtte leverdatum van vandaag. Nog geen TT code ontvangen, handmatig zoeken met OPSxxx nummer bij DHL levert ook niks op.

De live chat van OP kan mij ook niet veel wijzer maken, ben er bang voor dat ie nog helemaal niet verzonden is - en dat vandaag leveren dus al helemaal niet gaat lukken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Hathi schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:29:
Mijn zending is ook "On hold". Ik had hem expres naar mijn werk laten komen omdat er overdag niemand thuis is, maar als ik het goed begrijp komt hij nu 's avonds?
Wat slaat dat nou weer op? 's avonds kunnen ze juist weer niet op m'n werk langs komen. Kan je het afleveradres nu nog zonder problemen wijzigen?
Ik zou zeggen, doe ff een belletje met DHL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Glandur schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:30:
[...]

Mijn order staat al sinds de 21e op "Processing", met een verwachtte leverdatum van vandaag. Nog geen TT code ontvangen, handmatig zoeken met OPSxxx nummer bij DHL levert ook niks op.

De live chat van OP kan mij ook niet veel wijzer maken, ben er bang voor dat ie nog helemaal niet verzonden is - en dat vandaag leveren dus al helemaal niet gaat lukken |:(
Alles duidt er inderdaad op dat hij dan niet verzonden is. Ook frustrerend inderdaad.
Laten we hopen dat onze pakketjes dan vandaag de deur uit gaan. Dan zouden we die morgen kunnen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hathi
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:13
Ik heb ze even gebeld en ze wisten me direct te vertellen dat hij gewoon 's middags tussen 14:00 en 18:00 geleverd wordt. Volgens de DHL medewerker kon de chauffeur zien dat het een bedrijfs adres is zodat hij weet dat hij er voor 18:00 moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Vanmorgen vroeg was het enkel dit:

1 Shipment information received SZCZECIN - POLAND 06:16

Nu nog steeds op DHL.

Echter nu is ook op de oneplus orderpagina het aangepast naar:
Shipped Out

Daar staat echter nog steeds 26 juni. Zou echt knap zijn als dat gaat lukken.
Hopen op meer informatie vandaag op de DHL pagina dat hij eind vandaag in Adam is aangekomen.
Daarna moet leveren op dinsdag lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winchester13
Krijg net een smsje dat die van mij eindelijk met de koerier mee is.
Ik heb 'm uiteindelijk maar gewoon naar DHL in Utrecht laten sturen, dan weet ik tenminste zeker dat ie afgeleverd kan worden. Straks na het werk daar even heen racen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dext
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-09-2024
Ewivis schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:24:
[...]

Precies wat ik vanochtend ook dacht toen ik het las. Lekker onhandig. Maar ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maikvitesse
Zojuist een SMS gehad dat mijn telefoon gewoon vanavond aankomt ondanks dat deze op 'on hold' staat! *O*

Just Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JusticeForAll
  • Laatst online: 12-06 07:07
Een mail van Oneplus gehad, maar niets gehoord van UPS. Volgens de tracking op de site van UPS is hij wel onderweg en zou hij vandaag moeten afgeleverd worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Glandur schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:30:
[...]

Heb je ook gekeken op de UPS website , maar dan niet met het OPSxxx nummer? Die van mij wordt via UPS vandaag bezorgd(ik dacht dus DHL). Ik had hem op de 22e besteld.
Trackingnumber kun je vinden bij je orderoverzicht op de website van OP.

[ Voor 8% gewijzigd door Azrou op 26-06-2017 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glandur
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 11:19
Azrou schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:06:
[...]

Heb je ook gekeken op de UPS website , maar dan niet met het OPSxxx nummer? Die van mij wordt via UPS vandaag bezorgd(ik dacht dus DHL). Ik had hem op de 22e besteld.
Trackingnumber kun je vinden bij je orderoverzicht op de website van OP.
Bedankt voor het meedenken :) ! Ik heb alleen nog geen trackingnummer gekregen omdat op de website van OP mijn orderstatus nog op "Processing" staat, wat volgens mij betekent dat de telefoon nog niet is aangeboden aan de pakketdienst (DHL of UPS)
rajackar schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:33:
[...]

Alles duidt er inderdaad op dat hij dan niet verzonden is. Ook frustrerend inderdaad.
Laten we hopen dat onze pakketjes dan vandaag de deur uit gaan. Dan zouden we die morgen kunnen hebben.
Laten we inderdaad heel hard gaan duimen dat ze morgen bezorgd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Glandur schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:21:
[...]

Bedankt voor het meedenken :) ! Ik heb alleen nog geen trackingnummer gekregen omdat op de website van OP mijn orderstatus nog op "Processing" staat, wat volgens mij betekent dat de telefoon nog niet is aangeboden aan de pakketdienst (DHL of UPS)

[...]

Laten we inderdaad heel hard gaan duimen dat ze morgen bezorgd worden :)
Nou inderdaad. Ik heb al sinds donderdag een tracking nummer maar het pakket zelf is nooit verzonden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die extra dagen niet zo'n probleem vind. Maak me meer een beetje zorgen dat er iets niet klopt ergens.
Maar wie weet komt het vandaag goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantslot
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 16:40
Vanochtend mijn sms'je gehad!! Hij wordt vanavond tussen 18:00 & 19:00 geleverd. Hopelijk ben ik vanavond op tijd thuis :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
vantslot schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:45:
Vanochtend mijn sms'je gehad!! Hij wordt vanavond tussen 18:00 & 19:00 geleverd. Hopelijk ben ik vanavond op tijd thuis :X
Tussen 18:00 en 21:00 denk ik?
Is anders wel een strakke tijd window

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebevb
  • Laatst online: 11-02 13:01
Hier ook on hold :|

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cnhGXos.png

Rare gang van zaken. En dit noem je dan priority service.

[ Voor 16% gewijzigd door wiebevb op 26-06-2017 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantslot
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 16:40
erreen schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:56:
[...]

Tussen 18:00 en 21:00 denk ik?
Is anders wel een strakke tijd window
Klopt. Type foutje. Kan niet veel eerder dan 19:00 thuis zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

Tussen 14 en 18 komt de telefoon.

Nu net een SMS dat deze klaar ligt bij het servicepunt. _/-\o_

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maik.devries
  • Niet online
Net een SMS gekregen dat die 'On Hold' is. Had hem liever eerder dan laat, maar gelukkig is het vandaag dan later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0N4NN
Bij mij zit er ook eindelijk schot in de zaak! Hij is net verstuurd, alleen nog geen idee wanneer die er dan is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
(jarig!)
Even een update voor iedereen waar de telefoon momenteel in EHV (Eindhoven) ligt.
Zojuist contact gehad met DHL, wegens topdrukte ligt daar alles nog in containers, waarschijnlijk wordt er dus pas tegen 6u bezorgd.

Om deze reden heb ik mijn pakketje uit laten stellen tot morgen.
Jammer maar helaas, maar liever dit dan een gemist pakketje :9

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winchester13
jaaaa hij is geleverd! Straks uit het werk ophalen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Reflame schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:37:
Even een update voor iedereen waar de telefoon momenteel in EHV (Eindhoven) ligt.
Zojuist contact gehad met DHL, wegens topdrukte ligt daar alles nog in containers, waarschijnlijk wordt er dus pas tegen 6u bezorgd.

Om deze reden heb ik mijn pakketje uit laten stellen tot morgen.
Jammer maar helaas, maar liever dit dan een gemist pakketje :9
Huidige status:

Verwerkt in sorteercentrum EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 13:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

wiebevb schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:04:
Hier ook on hold :|

[afbeelding]

Rare gang van zaken. En dit noem je dan priority service.
Jij hebt tenminste enige informatie. Ik wacht al sinds woensdag op enig teken van leven. Het beste wat OnePlus voor me kan doen is zeggen "Hij is écht dispatched, maar we hebben nog geen tracking nummer".

Juist. De telefoon zou vandaag op de mat moeten liggen, maar is waarschijnlijk nog niet eens uit Polen weg. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenE
  • Niet online
The_Worst schreef op zondag 25 juni 2017 @ 09:23:
Als het pakketje nu in Amsterdam is dan komt het pakketje maandagmiddag of - avond.
Dat klopte inderdaad, hij is net bezorgd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
(jarig!)
erreen schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:44:
[...]

Huidige status:

Verwerkt in sorteercentrum EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 13:20
Oh wauw... that sucks...
Ik heb serieus gebeld om 10 over 1 ofzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
quote]Reflame schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:53:
[...]

Oh wauw... that sucks...
Ik heb serieus gebeld om 10 over 1 ofzo |:(
[/quote]

Zo snel kan het gaan :)

[ Voor 80% gewijzigd door erreen op 26-06-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebevb
  • Laatst online: 11-02 13:01
Jeroenneman schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:47:
[...]

Jij hebt tenminste enige informatie. Ik wacht al sinds woensdag op enig teken van leven. Het beste wat OnePlus voor me kan doen is zeggen "Hij is écht dispatched, maar we hebben nog geen tracking nummer".

Juist. De telefoon zou vandaag op de mat moeten liggen, maar is waarschijnlijk nog niet eens uit Polen weg. ;w
Rotgevoel ja :(
Heb eerder zoiets meegemaakt, maar dan bij een ander bedrijf. Bedrijf zelf zegt, probleem ligt bij DHL en omgekeerd. Uiteindelijk bleek het pakket ergens achter een stelling te liggen :o
Hoop voor je dat oneplus inziet dat er toch ergens iets mis is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

wiebevb schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:59:
[...]

Rotgevoel ja :(
Heb eerder zoiets meegemaakt, maar dan bij een ander bedrijf. Bedrijf zelf zegt, probleem ligt bij DHL en omgekeerd. Uiteindelijk bleek het pakket ergens achter een stelling te liggen :o
Hoop voor je dat oneplus inziet dat er toch ergens iets mis is gegaan.
Poehpoeh, hij is terecht hoor. Om 13.55.

In Polen. :?

Die zal inderdaad nog wel drie dagen onderweg zijn nu. Misschien morgen in Leipzig, dan door naar Amsterdam, en dan nog wel een dag in Nederland liggen stoffen. Priority shipping zal ik niemand aanraden bij OnePlus.

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Let op:
Prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen hoort hier niet thuis en is offtopic en wordt dan ook zonder communicatie verwijderd.

Dit topic is alleen bedoeld voor levertijden, winkels en prijzen, andere onderwerpen horen in:
- OnePlus Pop-up event: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
- OnePlus referraltopic: OnePlus referraltopic
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!