Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Scheelt toch bijna 65 euro wat netjes is.
https://nl.pepper.com/aan...f-eur43609-gearbest-45438
alwaysleft schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:23:
Als je een aantal weken kan wachten is deze actie van Gearbest wel fijn.
Scheelt toch bijna 65 euro wat netjes is.
https://nl.pepper.com/aan...f-eur43609-gearbest-45438
Nee, gaat via UK naar Nederland dus geen invoerrechten.maxh22 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:22:
Het probleem is dan nog wel dat je invoerrechten moet betalen over je telefoon. Kijk maar eens op kimovil.com daar zijn ook sommige winkels die hem vanuit europa verzenden!
[...]
Oh, ja dan is het zeker een goede deal!alwaysleft schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:24:
[...]
Nee, gaat via UK naar Nederland dus geen invoerrechten.
ik wordt telkens terug gestuurd met de melding dat de betaling niet gelukt is.
Ja had ik gedaan. had geen geld op mijn paypal maar is gekoppeld aan mijn bankrekening. Ging prima.VincentCM schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:25:
Heeft iemand ook de one plus 5 besteld via paypal?
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Nieuw account toevallig? Dan kan het zijn dat ze de transactie verdacht vinden. Had ik toen ik de OPO ging bestellen een paar jaar geleden. De rede hoorde ik toen ik ze opbelde, dus even bellen naar PayPal zou ik sowieso doen. Ik geloof dat overmaken via iDeal naar mijn PayPal account ook niet werkte. Uiteindelijk toen besteld via het account van een bekende die al langer bestond (en hem terugbetaald).VincentCM schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:25:
[ Voor 3% gewijzigd door P1nGu1n op 29-06-2017 13:34 ]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
ik wil graag de oneplus 5 ik heb nu de one plus one. en bevalt mij primaAggressor schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:28:
[...]
wat balen joh.... om deze reden zou ik al nooit meer oneplus nemen.
Zo ga je toch niet met klanten om??
kan je weer 5 dagen wachten .. en je "eigen" toestel heb je nog steeds niet.
straks gaan ze er niks mee doen ..
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar zetten binnen 24 uur is niet toegestaan.
[ Voor 47% gewijzigd door rens-br op 30-06-2017 12:02 ]
Vanmiddag om 10.03 ging de status op on hold.
Tot vanmiddag ineens met courier onderweg tot 2x (laatste om 15.20) maar wel naar mijn huisadres.
Gelukkig wat eerder thuis.
En net op het moment dat ik dit bericht typ krijg ik een bericht dat ie bezorgd is maar dan wel weer op m'n werk (andere plaats) terwijl de tracking m'n woonplaats aangeeft grrrr .
Nou ja vanavond maar even halen dan ...
Hier wilde mijn PayPal ook eerst niet maar dat kwam omdat mijn creditcard die er aan gekoppeld was niet voldoende saldo had. Maar na het saldo van PayPal te hebben aangevuld met iDEAL werkt het wel.VincentCM schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:25:
Ik had hem besteld op 28-06 om 00:38 en als het goed is komt hij vanavond 29-06 binnen. Heb hem besteld met priority.
dit is er 1 van uiteraard al veel meer contact met hun gehadPannekoek_NL schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:32:
[...]
Mij lijkt dat ze zelf ook wel snappen dat die zak 0 protectie geeft behalve tegen wat water en vuil. Laat die zak één keer vallen en het is feest.
Ik ben wel benieuwd naar de reactie van Oneplus.

[ Voor 4% gewijzigd door roeldie op 29-06-2017 20:07 ]
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Zou anders oneerlijk zijn: je doet een bestelling en bedrijf wacht 2 weken met leveren.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
OntvangstErik1805 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:57:
Gaat trouwens de 15 dagen return in op de dag van bestellen of de dag van ontvangst?
Ontvangst ! En als je hem op de 15e dag aanvraagd heb je nog 30 dagen om hem te versturen.Erik1805 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:57:
Gaat trouwens de 15 dagen return in op de dag van bestellen of de dag van ontvangst?
Oke, dan heb ik tot 8 juli de tijd om te beslissen. Vind het wel lastig, zeker om een vergelijkbaar alternatief te vinden.roccothehelper schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:59:
[...]
Ontvangst ! En als je hem op de 15e dag aanvraagd heb je nog 30 dagen om hem te versturen.
Ik hoop dat ze dan wel een beetje op schieten. De 128 GB versie is nu niet eens in stock maar misschien dat ze er een paar reserve houden voor replacements.roeldie schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:05:
[...]
dit is er 1 van uiteraard al veel meer contact met hun gehad
[afbeelding]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Het dubbele? De OnePlus 5 kost 559 euro. Dat is dus ruim 200 euro verschil met de S8+Cidious schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:27:
[...]
Wel, Ik denk nog steeds dat het een beetje marginaal geleuter is. Ik ben zelf erg kritisch normaal gesproken, en misschien omdat ik zo'n 100 euro minder heb betaald als jullie in NL dat ik sowieso nog vergevingsgezinder ben.
Een upgrade voor deze telefoon zou alleen het scherm zijn en de luidspreker. Mijn Samsung S6 scherm is beter en ook de luidspreker is veel helderder en natuurlijker. Voor de rest denk ik dat Oneplus een puik telefoon heeft afgeleverd. Ik kan nog steeds niet bevatten hoe soepel ik nu multitask en niet meer hoef te wachten op dingen. In luttele seconden regel ik dingen vanaf mijn telefoon zonder haperingen. Dit effect alleen al is voor mij enorm veel waard gecombineerd met een goed accu verbruik. De telefoon doet precies wat ik er van vraag. De OP5T of OP6 mag een 2k diamond matrix scherm hebben ook voor VR. Misschien was OIS wel handig geweest maar in 1080p doet EIS ook zn werk. Waterdicht.. sja ding bewijst in verscheidene youtube filmpjes al aardig resistent te zijn. dat is genoeg voor mij voorlopig.
€450 euro -> Multitask kanon, prima scherm zonder ernstige tekortkomingen, prima batterij verbruik, degelijke behuizing en premium materialen, prima camera's (software optimalisaties verwacht ik nog wel), snel 8GB werkgeheugen en 128GB opslag, clean OS dat gewoon doet wat het moet doen.
Maargoed, laten we voor die prijs vooral zoeken naar kleine mankementen.. Een S8+ kost hier bijna 800 euro.. het dubbele. Daar koop ik 2 OnePlus5 6GBs voor.. Waar hebben we het hier over..
Ik woon in China.. €375 voor de 6GB en €450 voor de 8GB... je koopt 2 6GB versies hier voor 1 Samsung S8+alwaysleft schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:34:
[...]
Het dubbele? De OnePlus 5 kost 559 euro. Dat is dus ruim 200 euro verschil met de S8+En niet het dubbele.
R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38
Pakket lijkt ook niet uit Singapore te vertrekken. Na weer 2 dagen wachten geen updates.
Net gebeld met eis voor een full refund en die gaat er nu komen.
Meteen maar een HTC U 11 dual sim besteld en die komt wellicht morgen al.
maar dit is tog het probleem van DHL lijkt mij niet oneplus ?rajackar schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 15:46:
Ik ben er helemaal klaar mee.
Pakket lijkt ook niet uit Singapore te vertrekken. Na weer 2 dagen wachten geen updates.
Net gebeld met eis voor een full refund en die gaat er nu komen.
Meteen maar een HTC U 11 dual sim besteld en die komt wellicht morgen al.
Je hebt toch 15 dagen de tijd om melding te maken dat je hem terug wilt sturen en daarna heb je (zo las ik dus ergens) 30 dagen om hem werkelijk terug te sturen?
Zo ja, dan is er nog wat speling in de hoop dat er nog iets gaat veranderen dmv een update. Anders zou ik hem deze week al vrij vroeg terug moeten sturen aangezien ik donderdag op vakantie ga.
Voor degene die twijfelen of ze het effect hebben, open 9gag eens in je browser , je ziet dan aan de bovenkant vrij makkelijk en zonder slomo de plaatjes samentrekken en weer terug bouncen als ware.
Zeker, zelfde gedaan hier. 15 dagen nadat je hebt ontvagen als het goed is.Gohan040 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:25:
Even ter bevestiging, ik heb het namelijk ergens voorbij zien komen.
Je hebt toch 15 dagen de tijd om melding te maken dat je hem terug wilt sturen en daarna heb je (zo las ik dus ergens) 30 dagen om hem werkelijk terug te sturen?
Zo ja, dan is er nog wat speling in de hoop dat er nog iets gaat veranderen dmv een update. Anders zou ik hem deze week al vrij vroeg terug moeten sturen aangezien ik donderdag op vakantie ga.
Voor degene die twijfelen of ze het effect hebben, open 9gag eens in je browser , je ziet dan aan de bovenkant vrij makkelijk en zonder slomo de plaatjes samentrekken en weer terug bouncen als ware.
Na vanaf de Note 2 steeds nieuwe Samsung notes te hebben gehad, en nu wachtende op de Note 8 die eraan zit te komen voor zowat 1000 euro, ben ik me in de OP 5 gaan inlezen voornamelijk hier op het forum. Dinsdag jongstleden besteld en zou 4 juli worden bezorgd , maar gisteren had ik hem al binnen !
Dus na twee dagen. Bezorging klopt dus niet met prognose van DHL. Het was een stuk vlotter.
Mijn ervaringen zal ik in het desbetreffende topic delen.
Het probleem is waarschijnlijk ontstaan bij DHL maar de klantenservice van OP om me hierbij te helpen was echt beneden iedere maat. Ik heb alles zelf uit moeten zoeken om vervolgend e OP support te vertellen hoe het zat en dan nog weigeren ze van hun kant ook maar iets te doen.roeldie schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:08:
[...]
maar dit is tog het probleem van DHL lijkt mij niet oneplus ?
Het laatste was dat het pakket nu al twee dagen in Singapore ligt zonder terug zending. En nog weigert de OP support me te helpen en krijg ik een mededeling dat ik 5 dagen moet wachten op een "onderzoek". DHL wijst naar OP omdat ik geen klant van DHL ben en vervolgens doet OP helemaal niets behalve mij standaard reacties sturen als "we know you are excited to get your new phone but we are very busy.." blablabla.
OP heeft echt op geen enkele manier geprobeerd hier iets aan te doen.
Voor mij hoeft het niet meer.
Heb nu een HTC U 11 besteld en die was binnen 20 minuten verzonden en de tracking zegt dat ik hem morgen heb.
Zo kan het ook.
Wat kost een S8 in China dan? Die kost hier met wat creativiteit ook nog maar €568,- (amazon.it). Ik wacht nog even tot de S8 dezelfde prijs of zelfs goedkoper is dan de OP5 (die zonder speciale korting niet goedkoper wordt) en dan weet ik het wel..Cidious schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:40:
[...]
Ik woon in China.. €375 voor de 6GB en €450 voor de 8GB... je koopt 2 6GB versies hier voor 1 Samsung S8+
€750 euro. Niet goedkoper te krijgen. Heb alles uitgeplozen. Geen creativiteit hier op import kosten. Rijke Chinezen uiten hun status met te dure producten als deze Samsung en IPhone telefoons. Is status. Dus prijzen blijven hoog voor deze catagorie producten. Alles wat premium Europees of Europeaans is. Wordt toch wel verkocht.Grimmie187 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:32:
[...]
Wat kost een S8 in China dan? Die kost hier met wat creativiteit ook nog maar €568,- (amazon.it). Ik wacht nog even tot de S8 dezelfde prijs of zelfs goedkoper is dan de OP5 (die zonder speciale korting niet goedkoper wordt) en dan weet ik het wel..
R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38
[ Voor 8% gewijzigd door Erik1805 op 01-07-2017 22:39 ]
Waar besteld? Daarnaast is het logisch dat je het morgen in huis hebt. Want het wordt uit Nederland geleverd en niet Polen of andere Europese land. Dus die vergelijking kan je niet maken...rajackar schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:00:
[...]
Heb nu een HTC U 11 besteld en die was binnen 20 minuten verzonden en de tracking zegt dat ik hem morgen heb.
Zo kan het ook.
Ik weet dat het geen eerlijke vergelijking is maar ik was gewoon even helemaal klaar met OP. En niet zozeer omdat het een keer mis gaat, dat kan overal gebeuren. Maar juist omdat ze zo verschrikkelijk op geen enkele manier wilde helpen.theduke1989 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 22:21:
[...]
Waar besteld? Daarnaast is het logisch dat je het morgen in huis hebt. Want het wordt uit Nederland geleverd en niet Polen of andere Europese land. Dus die vergelijking kan je niet maken...
Ben inmiddels helemaal blij met mijn U11 (via maxict). En dat was ik ongetwijfeld ook geweest met de op5 want dat is ook een fantastisch toestel.

[ Voor 26% gewijzigd door briecht op 03-07-2017 12:22 ]
En dat is gelijk het dubbele. Ik volg nu al een paar dagen de OP website ivm levertijd voor de 8/128Gb variant. Gisteren stond 'ie nog op "Wordt verzonden over 30 dagen", nu staat 'ie weer op 14 dagen. Je mag aannemen dat als ze een nieuwe batch klaarhebben, mensen die al besteld hebben als eerste een toestel krijgen geleverd.briecht schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:44:
Is de levertijd echt een maand of niet? Ik zie op de website de estimated delivery date 31 juli.
[afbeelding]
Hoe staat Estimated Delivery Date nu?
Liever in Gulden betalen? Dat kan!
Estimated delivery date staat nog altijd op 31/7.wutwutwhat schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:27:
[...]
En dat is gelijk het dubbele. Ik volg nu al een paar dagen de OP website ivm levertijd voor de 8/128Gb variant. Gisteren stond 'ie nog op "Wordt verzonden over 30 dagen", nu staat 'ie weer op 14 dagen. Je mag aannemen dat als ze een nieuwe batch klaarhebben, mensen die al besteld hebben als eerste een toestel krijgen geleverd.
Hoe staat Estimated Delivery Date nu?
Ik bedacht me dat ik het kopen wel kan blijven uitstellen, maar daar gaat 'ie ook niet sneller van binnen zijn. Dus ik heb hem net besteld en krijg het volgende te zien:briecht schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:37:
[...]
Estimated delivery date staat nog altijd op 31/7.
Misschien ff support contacten?We zullen je bestelling verzenden vóór Jul 18, 2017.
Edit: en m'n estimated delivery time is nu 24 juli 2017.
[ Voor 6% gewijzigd door wutwutwhat op 04-07-2017 10:04 ]
Met gewone (niet priority) levering dan?wutwutwhat schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:00:
[...]
Ik bedacht me dat ik het kopen wel kan blijven uitstellen, maar daar gaat 'ie ook niet sneller van binnen zijn. Dus ik heb hem net besteld en krijg het volgende te zien:
[...]
Misschien ff support contacten?
Edit: en m'n estimated delivery time is nu 24 juli 2017.
Ja gewoon de standaard shipping. Priority heeft alleen zin als de producten op voorraad zijn leek me zo.
Ok, ik neem even contact op met support om wat meer uitleg te vragen!wutwutwhat schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:32:
[...]
Ja gewoon de standaard shipping. Priority heeft alleen zin als de producten op voorraad zijn leek me zo.
[ Voor 70% gewijzigd door rens-br op 04-07-2017 10:51 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Anders weiger ik het pakket gewoon en kan ie terug.
[ Voor 19% gewijzigd door rajackar op 04-07-2017 12:09 ]
Ze wisten me te zeggen dat er momenteel meer vraag is dan aanbod en dat ze er alles aan doen om alle klanten zo snel mogelijk te bedienen, met andere woorden willen ze niet gezegd hebben dat er vroeger kan geleverd worden, maar dat acht ik wel mogelijk denk ik?briecht schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:35:
[...]
Ok, ik neem even contact op met support om wat meer uitleg te vragen!
Bij de andere Tweaker is de levertijd ook na bestelling een week vertraagd. Het is een indicatie. Mijn OnePlus 2 kreeg ik ook 5 dagen eerder dan aangegeven (was overigens een half jaar na release). Ze vertragen de leveringen echt bewust niet.
Ik bedoel niet dat ze de leveringen bewust vertragen, maar ik wou gewoon weten of het mogelijk en of waarschijnlijk is dat de levering vroeger wordt geleverd dan dat er op orderinformatie staat.The_Worst schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:08:
Hoezo zouden ze sneller kunnen leveren?
Bij de andere Tweaker is de levertijd ook na bestelling een week vertraagd. Het is een indicatie. Mijn OnePlus 2 kreeg ik ook 5 dagen eerder dan aangegeven (was overigens een half jaar na release). Ze vertragen de leveringen echt bewust niet.
Het lijkt me logisch dat jij eerder eentje ontvangt dan ik, aangezien jij hem simpelweg eerder besteld hebt. Ik vermoed ook wel dat dat zo gaat zijn (je zult hoger 'op het lijstje staan') maar dat de datums in het overzicht (nog) niet zijn aangepast. Het zou erg slechte service zijn als ik mijn toestel eerder ontvang dan jij, terwijl ik hem later heb besteld..briecht schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:45:
[...]
Ze wisten me te zeggen dat er momenteel meer vraag is dan aanbod en dat ze er alles aan doen om alle klanten zo snel mogelijk te bedienen, met andere woorden willen ze niet gezegd hebben dat er vroeger kan geleverd worden, maar dat acht ik wel mogelijk denk ik?

@The_Worst Bij mij is de levering niet vertraagd, was het verschil tussen wanneer ze hem verwachten op te sturen en wanneer ze verwachten dat 'ie binnen is
[ Voor 9% gewijzigd door wutwutwhat op 04-07-2017 14:37 ]
Nee geen kosten. Je krijgt een label via de mail. Die van mij is eergisteren door UPS opgehaald. Ging allemaal heel snelletskeepitsafe schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:45:
Voor de mensen die hun OP5 hebben teruggestuurd: Zitten er kosten aan het terugzenden van de telefoon? Ik lees dat je een UPS label krijgt, dien je die zelf te betalen of zijn de kosten voor OP?
[ Voor 8% gewijzigd door Erik1805 op 05-07-2017 12:02 ]
Welke heb je besteld, de 6 of 8 GB? Ik denk dat het wel in orde zal zijn aangezien het geld van je rekening is. Misschien kan je via chat even contact opnemen via oneplus.net, ze antwoorden wel snel!sem-v schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 05:39:
Gisteravond de OP5 besteld, ga ik net kijken, snap ik er niks meer van. Bij orders placed in the last 30 days staat ie gecanceld, bij all orders staat ie tussen payment recieved en estimated dispatch. Iemand die dit al eens heeft meegemaakt? Geld op mn paypal is er ook nog steeds af. En anders afwachten tot de 14e (estimated delivery)
6GB, zat nl te twijfelen tussen 6 en 8 gb maar de 8 was niet leverbaar dus keus snel gemaakt! Zie dat het nu trouwens wel goed in hun systeem is verwerkt.briecht schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 07:06:
[...]
Welke heb je besteld, de 6 of 8 GB? Ik denk dat het wel in orde zal zijn aangezien het geld van je rekening is. Misschien kan je via chat even contact opnemen via oneplus.net, ze antwoorden wel snel!

Ik krijg de indruk dat als ik hem cancel en vandaag opnieuw bestel, hij hier sneller zou zijn. Of zou het ivm beschikbaarheid accessoire (sandstone case) zo'n lange levertermijn zijn?
Gaat om de 8GB/128GB en besteld vanuit België.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Edit: Zojuist sms ontvangen en woensdag komt hij waarschijnlijk binnen
[ Voor 42% gewijzigd door michaeltjeh1 op 10-07-2017 13:27 ]
Bij mij staat er ook PriorityESU.michaeltjeh1 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:45:
Zaterdag avond de Oneplus 5 Slate Grey besteld de 6GB variant gekozen voor standaard shipping maar in de orderbevestiging staat nu PriorityESU opzich prima natuurlijk. Wachten duurt lang!
Edit: Zojuist sms ontvangen en woensdag komt hij waarschijnlijk binnen
En heb je ookal iets gehoord wanneer je m binnen krijgt?
Nog steeds wordt verwacht dat hij pas 27 juli verzonden wordt en dus 2 augustus aankomt. Nog geen tracking mail gehad dus.michaeltjeh1 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 07:58:
[...]
En heb je ookal iets gehoord wanneer je m binnen krijgt?
Bij mij ook zo, besteld op 2 juli, verwachte verzending 26 juli en 31 juli levering. 8GB versie weljulieve schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 08:25:
[...]
Nog steeds wordt verwacht dat hij pas 27 juli verzonden wordt en dus 2 augustus aankomt. Nog geen tracking mail gehad dus.
Hier ook de 8GB versie.briecht schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:42:
[...]
Bij mij ook zo, besteld op 2 juli, verwachte verzending 26 juli en 31 juli levering. 8GB versie wel
Ik heb even gechat met de helpdesk om te vragen hoe het kan dat een order van 10 dagen geleden later geleverd zou worden dan als ik hetzelfde vandaag zou bestellen en ik krijg een erg vaag antwoord.
Eerst zei hij dat de verwachte leveringsdatum die ik gezien heb bij het bestellen, ook de waarschijnlijke datum wordt. Dan zeg ik dat ik beter vandaag nog kan cancellen en opnieuw bestellen want dan komt dat pakje bijna een week eerder aan. Zegt hij dat er geen garantie is dat wat ik vandaag zie bij de bestelling ook effectief de leverdatum wordt.

Ik laat het hier maar bij, op zich heb ik ook geen haast, maar ik begrijp niet dat ze dan een first-come-first-serve verhaal ophangen. Op zich ook wel blij met nog een "gedupeerde"
Inderdaad, het heeft geen zin denk ik om te cancellen en opnieuw te bestellen, voor hetzelfde geld worden deze dan nog later geleverd.julieve schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:15:
[...]
Hier ook de 8GB versie.
Ik heb even gechat met de helpdesk om te vragen hoe het kan dat een order van 10 dagen geleden later geleverd zou worden dan als ik hetzelfde vandaag zou bestellen en ik krijg een erg vaag antwoord.
Eerst zei hij dat de verwachte leveringsdatum die ik gezien heb bij het bestellen, ook de waarschijnlijke datum wordt. Dan zeg ik dat ik beter vandaag nog kan cancellen en opnieuw bestellen want dan komt dat pakje bijna een week eerder aan. Zegt hij dat er geen garantie is dat wat ik vandaag zie bij de bestelling ook effectief de leverdatum wordt.![]()
Ik laat het hier maar bij, op zich heb ik ook geen haast, maar ik begrijp niet dat ze dan een first-come-first-serve verhaal ophangen. Op zich ook wel blij met nog een "gedupeerde"
We kunnen enkel wachten en hopen dat we vroeger een shipping confirmation krijgen dan dat er volgens hen geschat wordt. Ik hou je sowieso op de hoogte indien ik nieuws krijg!
Oplichters 100 euro meer haha niet zo slim van simpel.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Let wel even op, als je hem daar gaat bestellen bij Belsimpel dan heb je vele mindere retour voorwaarden dan bij OnePlus zelf. Kennis van me had bij Belsimpel toestel bestelt en mocht 10% kosten van het toestel betalen omdat er 2 minieme krasjes op het toestel aanwezig waren.
Dus twijfel je nog, altijd bij Oneplus zelf smartphone bestellen.
als het bericht voor mij specifiek was: heb de OP5 als sinds launch natuurlijkalwaysleft schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 18:46:
[...]
Let wel even op, als je hem daar gaat bestellen bij Belsimpel dan heb je vele mindere retour voorwaarden dan bij OnePlus zelf. Kennis van me had bij Belsimpel toestel bestelt en mocht 10% kosten van het toestel betalen omdat er 2 minieme krasjes op het toestel aanwezig waren.
Dus twijfel je nog, altijd bij Oneplus zelf smartphone bestellen.
Ps is de 6GB variant.
Bij mij staat er dat ze vandaag de shipment informatie hebben gekregen bij DHL dus ik begin goede hoop te krijgen. Benieuwd of wat dat bij @briecht geeft?for the tracking number:
- go to https://oneplus.net/ro/sales/order/history
- copy the order number: OPS##########
- paste it in here http://www.dhl.com/en/express/tracking/shippers_reference.html but change the "From" date to 10 days behind or something
then you find the Waybill code
then you can track the package using waybill
Oh, leuk voor jou!julieve schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:47:
Elders gevonden:
[...]
Bij mij staat er dat ze vandaag de shipment informatie hebben gekregen bij DHL dus ik begin goede hoop te krijgen. Benieuwd of wat dat bij @briecht geeft?
Nog geen shipment data gevonden op de site van DHL en jammer genoeg ook nog geen SMS voor mij!
Is de status op je orderpagina van Oneplus aangepast?
Nu wel inderdaad, er staat: Shipped Out!briecht schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:23:
[...]
Oh, leuk voor jou!
Nog geen shipment data gevonden op de site van DHL en jammer genoeg ook nog geen SMS voor mij!
Is de status op je orderpagina van Oneplus aangepast?
Estimated delivery blijft wel 2 augustus dus dat is nu wel heel duidelijk geen dynamisch gegeven bij My Orders.
Misschien toch te maken met mijn contact van gisteren?
Dat denk ik niet, zullen wel in volgorde van bestellingen afhandelen. Ik heb mijn bestelling 2 juli geplaatst, de dag na jou dus, hopelijk morgen in de loop van de dag nieuws wanneer deze zou aankomen!julieve schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:30:
[...]
Nu wel inderdaad, er staat: Shipped Out!
Estimated delivery blijft wel 2 augustus dus dat is nu wel heel duidelijk geen dynamisch gegeven bij My Orders.
Misschien toch te maken met mijn contact van gisteren?
Oja, dat heb ik dan verkeerd onthouden, ik dacht dat jij een dag eerder had besteld. Wel dan hoop ik ook voor jou dat dat morgen al het geval is!briecht schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:33:
[...]
Dat denk ik niet, zullen wel in volgorde van bestellingen afhandelen. Ik heb mijn bestelling 2 juli geplaatst, de dag na jou dus, hopelijk morgen in de loop van de dag nieuws wanneer deze zou aankomen!
Vorige keer heb ik voor een vriendin besteld (de 3T eind februari). Toen heb ik hem nog voor hij aankwam laten leveren in een DHL pick up punt omdat de aangekondigde dag erg slecht uit kwam en is de bestelling een dag eerder dan in de SMS aangekondigd aangekomen. Het zal misschien niks maken maar ik ga dat toch opnieuw proberen en zien wat het geeft!
Screenprotector eraf enz
hoe is dat afgelopen?
ik kan het niet meer vinden
Bij hun betaal je verzendkosten plus eventueel douane kosten. Dan is het niet aantrekkelijk meer toch?
Vraag ik me ook af ja.theduke1989 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 07:30:
Wat is de waarde om het bij een 3de partij als ibuygou / AliExpress te halen?
Bij hun betaal je verzendkosten plus eventueel douane kosten. Dan is het niet aantrekkelijk meer toch?
En ik heb gisteren een smsje gekregen dat de mijne aankomende maandag naar alle waarschijnlijkheid word geleverd! Is het toch nog (in de goede volgorde) goed gekomenbriecht schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 23:03:
Mijne wordt morgen geleverd met UPS!
Niet helemaal, mijne komt ook pas maandagwutwutwhat schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:36:
[...]
En ik heb gisteren een smsje gekregen dat de mijne aankomende maandag naar alle waarschijnlijkheid word geleverd! Is het toch nog (in de goede volgorde) goed gekomen
Leuk dat er plots schot in de zaak is gekomen!
Juist, dat had ik ff gemist. Maar inderdaad fijn dat ze wat eerder leveren dan verwachtjulieve schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 18:59:
[...]
Niet helemaal, mijne komt ook pas maandag
Leuk dat er plots schot in de zaak is gekomen!
Verwijderd
Enig idee wat dat betekend? Klinkt eng in de oren ;-)
Ik zou ff bellen met DHL (trackingnummer ff bij de hand houden!). Ik heb dit een paar keer eerder met pakketjes gehad, meestal was het omdat de douane de inhoud nog ff wilde controleren (steekproef). Meestal kan de klantenservice een bezorgafspraak plannen, dan weet je gelijk waar je aan toe bent.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:38:
Iemand die vandaag de levering zou krijgen en op DHL ziet: Shipment on hold?
Enig idee wat dat betekend? Klinkt eng in de oren ;-)
Mijn chauffeur is onderweg. Als ik het goed begreep heb ik hem vanavond binnen.. We gaan het zien.

Hier nog steeds onderweg van Brussel naar Antwerpen.. te voet denk ikwutwutwhat schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:06:
[...]
Ik zou ff bellen met DHL (trackingnummer ff bij de hand houden!). Ik heb dit een paar keer eerder met pakketjes gehad, meestal was het omdat de douane de inhoud nog ff wilde controleren (steekproef). Meestal kan de klantenservice een bezorgafspraak plannen, dan weet je gelijk waar je aan toe bent.
Mijn chauffeur is onderweg. Als ik het goed begreep heb ik hem vanavond binnen.. We gaan het zien.
Jij al nieuws?
Yes, om 15:11 bij de buren en om 17:03 in mijn bezit. Sindsdien aan het instellen..julieve schreef op maandag 17 juli 2017 @ 20:03:
[...]
Hier nog steeds onderweg van Brussel naar Antwerpen.. te voet denk ik
Jij al nieuws?
Verwijderd
Helaas levert DHL Express op zaterdag niet uit blijkbaar. Dus wachten tot maandag. DHL heeft maandag mijn OnePlus aan de bezorger meegegeven. Hele dag in spanning wachten, maar helaas. Tot 21:00u geen pakketje. Status veranderde opeens in 'Aflevering gepland volgens afspraak''. Helpdesk niet bereikbaar rond die tijd. Vanochtend gebeld met DHL. Blijkt dat de bezorger gisteren zijn tijdslot niet kon halen, dus is het pakket teruggeroepen naar het depot.
Zelf maar gekozen voor aflevering bij een Servicepunt. Daar werd de OnePlus vanochtend om 11:00u afgeleverd.
Nadeel: in eigen woonplaats genoeg DHL punten, maar die hoorden oorspronkelijk bij Selektvracht en daar levert DHL Express niet uit, dus nu op 10km afstand het pakketje maar gaan halen.
Maar goed, al met al voor de 19e de OnePlus in huis.
Vreemd, ze doen er alles aan om toch nog 2 augustus te halen
Eerder passieve reactie van OnePlus, benieuwd als hij kwijt is of het dan nog zo langzaam en log gaat.
[ Voor 48% gewijzigd door julieve op 18-07-2017 14:32 ]

En de status atm: http://imgur.com/a/jYwOw
EDIT: Weet iemand wat dit betekend: Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie
Moet ik me ergens druk over maken?
[ Voor 65% gewijzigd door peterkos op 21-07-2017 09:01 ]
Wat me verbaast is de prijs, 699 voor de 128GB variant, ruim 150 euro meer dus..
Snap niet dat iemand dit zou doen..
Is ook een artikel van geweestfloristevito schreef op zondag 23 juli 2017 @ 19:37:
Belsimpel verkoopt nu ook de OnePlus 5 zie ik, voor het eerst dus in NL buiten de officiële Oneplus shop.
Wat me verbaast is de prijs, 699 voor de 128GB variant, ruim 150 euro meer dus..
Snap niet dat iemand dit zou doen..
nieuws: Nederlandse webwinkel gaat OnePlus 5 verkopen
Zij doen dus grijze import en dan belasting betalen, + vervolgens garantie zelf regelen. Al heb je gewoon garantie via OP en hoef je geen belasting/importkosten te betalen bovenop de prijs op de site van OP.De meerprijs is te wijten aan de kosten voor het afhandelen van de import en verzending van de toestellen en voor het geven van de wettelijke garantie, zo stelt de webwinkel. Het Groningse bedrijf krijgt de toestellen binnen via grijze import; er is geen deal met de fabrikant zelf.
Ik zie het nut ook niet, tenzij je hem met een abonnement wilt hebben (al kan je ook gewoon sim only gebruiken). Dan valt het nog mee. Bij Telfort bijvoorbeeld: €20/maand voor het toestel = €480 euro, + eenmalig €12 = €492 in totaal.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Best toch klantendienst DHL contacteren. De mijne is verdwenen en de medewerker van DHL zei me dat er nog andere "gedupeerden" zijn, krijg de indruk dat ze gericht gestolen worden. Toch maar even bellen dus.peterkos schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:53:
Same here, gisteren besteld en levering stond op 28 juli. Krijg zojuist een sms dat hij morgen binnen is!
En de status atm: http://imgur.com/a/jYwOw
EDIT: Weet iemand wat dit betekend: Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie
Moet ik me ergens druk over maken?
Let wel: bij mij stond hij nergens on hold.
17de (avond) besteld, 128 gig versie.
Stond vanmorgen ook even op status 'on hold' zag ik in het overzicht.
Edit: vanavond rond de klok van 8 bezorgd..
[ Voor 12% gewijzigd door bdu op 24-07-2017 22:52 ]
Mooie deal, scheelt toch 80 euro met OnePlus zelf. Wel 3 a 4 weken wachten als je dat die 80 euro prijsverschil waard is
https://nl.pepper.com/aan...r-eur41660-gearbest-45438
Prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen hoort hier niet thuis en is offtopic en wordt dan ook zonder communicatie verwijderd.
Dit topic is alleen bedoeld voor levertijden, winkels en prijzen, andere onderwerpen horen in:
- OnePlus Pop-up event: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
- OnePlus referraltopic: OnePlus referraltopic
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!