Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Ze zijn van Leipzig naar Brussel gevlogen, inmiddels gesorteerd dus we wachten rustig af waar ie nu weer naartoe gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:14
En dan wordt je wakker met dezelfde status als 18 uur geleden.

Dat kan eigenlijk 2 dingen betekenen:
  1. OnePlus heeft gelijk en DHL werkt z'n systemen niet bij
  2. OnePlus heeft geprobeerd te besparen op kosten en niet genoeg capaciteit ingekocht bij DHL waardoor er niet genoeg opgehaald kan worden door DHL bij Oneplus.
Ik weet nog niet welke ik moet geloven. Wanneer de servicedesk van DHL opengaat ga ik doe maar eens bellen..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
DigitalError schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 06:07:
Ze zijn van Leipzig naar Brussel gevlogen, inmiddels gesorteerd dus we wachten rustig af waar ie nu weer naartoe gaat :P
Normaal is dat eindhoven

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
superjulian schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 01:46:
Vanaf hoelaat kun je de OnePlus 5 bestellen op dinsdag?
Er heeft een tijdje 12:01 AM gestaan. Staat er nu niet meer, maar denk gewoon 's nachts.

VERTROKKEN VAN SORTEERCENTRUM BRUSSELS - BELGIUM
Vrijdag, juni 23, 2017 om 06:12
Vertrokken naar Eindhoven gok ik :p

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
Hier op dinsdag besteld en nog steeds niet bekend bij DHL :Z

[ Voor 3% gewijzigd door Maegrim op 23-06-2017 06:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
MK1998NL schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 06:21:
[...]

Er heeft een tijdje 12:01 AM gestaan. Staat er nu niet meer, maar denk gewoon 's nachts.

VERTROKKEN VAN SORTEERCENTRUM BRUSSELS - BELGIUM
Vrijdag, juni 23, 2017 om 06:12
Vertrokken naar Eindhoven gok ik :p
Die van mij 4 minuten eerder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online
Maegrim schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 06:30:
Hier op dinsdag besteld en nog steeds niet bekend bij DHL :Z
-O-
DigitalError schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 06:31:
[...]
Die van mij 4 minuten eerder :+
Pakketjes zijn van elkaar gescheiden ;w

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mijn pakketje is van Szczecin via Poznan naar Leipzig gegaan en is een paar uur geleden in Frankfurt aangekomen. Wellicht gebruiken ze al die kleine pakketjes om de gaatjes tussen de grotere pakketten op te vullen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
JeroenE schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 06:45:
[...]
Mijn pakketje is van Szczecin via Poznan naar Leipzig gegaan en is een paar uur geleden in Frankfurt aangekomen. Wellicht gebruiken ze al die kleine pakketjes om de gaatjes tussen de grotere pakketten op te vullen 8)
haha zou kunnen, begin dit jaar had ik ook pakketje van leipzig naar brussel naar eindhoven.
Ik ga hem vanmiddag ophalen bij service punt in eindhoven.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:03
Mijn pakketje is niet meer te volgen met de OPSO code.. maar staat wel op Shipped out & Dispatched nu. Dan maar geduldig afwachten en de deurbel in de gaten houden haha.

Edit: toch wel te volgen. Datum aanpassen, staat alleen nog steeds op zendinggegevens ontvangen, ik ga er maar vanuit dat het gewoon niet goed wordt geupdate

[ Voor 33% gewijzigd door Pannekoek_NL op 23-06-2017 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:14
theduke1989 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 01:42:
De oneplus 5 is momenteel niet te koop via de officiele oneplus.net site.
Maar via de chinese websites wel.

In hoeverre is dit een ander toestel dan het origineel???
Chinese versie geloof ik, verschil in rom en 4g banden.
Qua garantie is het dan ook minder. Ik zou gewoon wachten tot de verkoop bij OnePlus zelf start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:30
Zo, die van mij komt vandaag wel

12 Vertrokken van sorteercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-07 16:16
Ik ben benieuwd of die van mij vandaag aankomt. Heb echt gelijk toen de code beschikbaar kwam, hem besteld.
DHL geeft aan alleen shipment information te hebben ontvangen, en op de site van Oneplus geeft hij aan dat hij al dispatcht is en dat hij vandaag aankomt. Ben heel benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Voor de DHL bezorgtijden in jouw postcode gebied: https://www.dhlparcel.nl/...en-ontvangen/bezorgtijden

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maik.devries
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Staat nog steeds op Processing, niks aangemeld bij DHL terwijl mij zwart op wit is verteld dat ik hem 100% zeker morgen in mijn handen zou kunnen houden -O- (Wat inmiddels dus vandaag is)

[ Voor 8% gewijzigd door maik.devries op 23-06-2017 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
nielsleeuw8 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:34:
Ik ben benieuwd of die van mij vandaag aankomt. Heb echt gelijk toen de code beschikbaar kwam, hem besteld.
DHL geeft aan alleen shipment information te hebben ontvangen, en op de site van Oneplus geeft hij aan dat hij al dispatcht is en dat hij vandaag aankomt. Ben heel benieuwd.
Wij zitten in hetzelfde schuitje. Ik zal DHL straks even bellen om na te vragen hoe t zit, ze gaan om 8 uur open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathi
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:55
maik.devries schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:42:
Staat nog steeds op Processing, niks aangemeld bij DHL terwijl mij zwart op wit is verteld dat ik hem 100% zeker morgen in mijn handen zou kunnen houden -O- (Wat inmiddels dus vandaag is)
Hier ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikvitesse
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-08 23:18
melantrix schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:43:
[...]

Wij zitten in hetzelfde schuitje. Ik zal DHL straks even bellen om na te vragen hoe t zit, ze gaan om 8 uur open ;)
Ben benieuwd wat je te horen krijgt!

Just Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
@theduke1989
dutchgio schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:00:
Chinese versie geloof ik, verschil in rom en 4g banden.
Qua garantie is het dan ook minder. Ik zou gewoon wachten tot de verkoop bij OnePlus zelf start.
Kwa garantie kun je gelijk hebben. Ik geloof niet dat OnePlus toestellen accepteert die niet bij hun gekocht is. Wat betreft banden. De OnePlus 5 wordt maar in één model uitgebracht en heeft ondersteuning voor 'alle' banden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
maikvitesse schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:46:
[...]

Ben benieuwd wat je te horen krijgt!
Zojuist gebeld en reken er maar op dat het morgen op z'n vroegst komt :(

DHL(die overigens een stuk stuk stuk behulpzamer was) zegt namelijk dat als er staat dat de shipping information received is OnePlus alleen de pakbon heeft aangemaakt. Het fysieke pakket is dan nog niet opgehaald. Zodra dat gebeurd wordt het gescanned en kun je het tracen.

Ik ga nu naar m'n werk maar daar ga ik ff de chat in met oneplus en vragen hoe ze dit gaan oplossen.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 10:36
Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - 7:51

Nou , Nu maar hopen dat ze op tijd zijn aangezien ik het aflever adres veranderd heb naar mijn werk adres.
Hoop niet dat ze om 18 pas komen, ben namelijk om 16:30 klaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
melantrix schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:43:
[...]

Schuitje wordt iets groter :) Ik zit er ook in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
melantrix schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:07:
[...]

DHL(die overigens een stuk stuk stuk behulpzamer was) zegt namelijk dat als er staat dat de shipping information received is OnePlus alleen de pakbon heeft aangemaakt. Het fysieke pakket is dan nog niet opgehaald. Zodra dat gebeurd wordt het gescanned en kun je het tracen.

Ik ga nu naar m'n werk maar daar ga ik ff de chat in met oneplus en vragen hoe ze dit gaan oplossen.. |:(
Keep us informed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:14
DHL zegt namelijk dat als er staat dat de shipping information received is OnePlus alleen de pakbon heeft aangemaakt.
Dus als DHL geen informatie kan vinden is er nog niet eens een pakbon aangemaakt door OP |:(

Snap niet waarom de helpdesk dan blijft volhouden dat mijn order is meegenomen door DHL. Werk dan gewoon de estimated delivery bij voor orders die nu nog geen pakbon hebben en zeg eerlijk dat door de drukte er een aantal orders zijn blijven staan. Dan baal ik er van dat ze geen fifo systeem gebruikt hebben maar weet ik dat ik niet hoef te rekenen op bezorging vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Sharkey1802 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:32:
[...]

Dus als DHL geen informatie kan vinden is er nog niet eens een pakbon aangemaakt door OP |:(

Snap niet waarom de helpdesk dan blijft volhouden dat mijn order is meegenomen door DHL. Werk dan gewoon de estimated delivery bij voor orders die nu nog geen pakbon hebben en zeg eerlijk dat door de drukte er een aantal orders zijn blijven staan. Dan baal ik er van dat ze geen fifo systeem gebruikt hebben maar weet ik dat ik niet hoef te rekenen op bezorging vandaag.
Ik zeg je op voorhand al, ik weet niet hoeveel informatie ik nog van OP ga krijgen. Ik ga namelijk straks aardig pissed die chat in, aangezien ze gewoon openlijk tegen ons liegen nu, en daar kan ik heel slecht tegen. Ze mogen van mij best vertraging oplopen enzo, dat zou ik niet leuk vinden maar wel begrijpen. Maar ze zijn nu gewoon keihard aan het liegen:
"Je krijgt je order sowieso op de dag waarop de estimation staat"
Er staat bij mij bij mijn order dat hij dispatched is, maar ondertussen heeft DHL dus uberhaupt geen pakket gezien.

Ik ga gewoon proberen te eissen dat ze mijn pakket via same day delivery versturen oid. dan houden ze zich ook nog mooi aan hun belofte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutger798
  • Laatst online: 05-04 16:25
Misschien heel down-to-earth, Maar maakt die 1e dag nou echt uit? sneller is leuker maar de OP5 moet een flinke afstand afleggen.. en OP of DHL lastig vallen zorgt alleen voor extra kosten bij OP. Als je hem sneller had gewild kon je ook naar de pop-up events

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rutger798 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:45:
Misschien heel down-to-earth, Maar maakt die 1e dag nou echt uit? sneller is leuker maar de OP5 moet een flinke afstand afleggen.. en OP of DHL lastig vallen zorgt alleen voor extra kosten bij OP. Als je hem sneller had gewild kon je ook naar de pop-up events
In Amsterdam waren maar heel weinig beschikbaar op het pop-up event. Dus daar was je heel zeker dat je er geen Kon krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb vanochtend deze gekregen:

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/3gkoj6qljgpdx.jpg

Tijdens het launchpraatje besteld en nu pas verzonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winchester13
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-03-2021
Na maanden lang meegelezen te hebben in de topics met het nieuws rondom de OP5 toch ook maar even een account aangemaakt..

Mijn OP5 besteld nog voordat de livestream was afgelopen doordat de code hier werd gepost (thanks!). Status tot gisterenavond stond op processing, bij DHL is het pakketje ook enkel alleen maar aangemeld verder niks.

Ik krijg zojuist een smsje dat mijn pakketje pas 26 juni aan komt.. ;( Balen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Laatst online: 22:54
Dat klopt maar als het geld van je rekening af is geschreven wil je je gadget zo snel mogelijk hebben. DHL is gewoon een slechte transporteur. Als een pakket via UPS gaat, dat heb je het veel sneller. In België gebruikt OnePlus UPS en die telefoons waren gisteren al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
[...]

Bedankt voor de update! Ben bang dat hij dan vandaag niet meer binnen komt. Wel heel zuur omdat ik hem echt heel snel besteld heb. Misschien kan het liggen aan het postcode gebied? Ik heb alleen nog maar van mensen gehoord die beneden in Nederland wonen, dat die al informatie hebben gekregen en nog niks uit de buurt in Amsterdam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
My point exactly

Nee, het maakt me niet uit, maar ze komen hun beloftes niet waar.
Belofte 1: Als je nu besteld wordt hij binnen 24 uur verzonden en heb je hem voor de 23e. Met deze belofte in mijn hoofd heb ik hem om 18:35 besteld, nog voordat de code uberhaupt op de livestream langskwam had ik hem al betaald.

Belofte 2 later in de chat: je hebt hem op de 23e als dat staat aangegeven op je order pagina

En dat komt nu dus niet uit. Kan ik er nog een dag langer op wachten, ja. Maar ik ben het wel zat dat ze allerlei beloftes maken en dat niet nakomen. Dat is gewoon niet eerlijk. En dáár kan ik slecht tegen.

Die hele telefoon kan me op dit moment weinig schelen, gaat me om het proces en hoe ze je met je omgaan.

En daarnaast, die Popup event was ook een joke, nog een voorbeeld over hoe ze met hun fans omgaan..

[ Voor 4% gewijzigd door Melantrix op 23-06-2017 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
nielsleeuw8 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:49:
[...]

Bedankt voor de update! Ben bang dat hij dan vandaag niet meer binnen komt. Wel heel zuur omdat ik hem echt heel snel besteld heb. Misschien kan het liggen aan het postcode gebied? Ik heb alleen nog maar van mensen gehoord die beneden in Nederland wonen, dat die al informatie hebben gekregen en nog niks uit de buurt in Amsterdam.
Ook in Utrecht, status “gearriveerd in aflevercentrum (Amsterdam)”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 10:13
Bij mij is er binnen DHL niets veranderd maar bij oneplus zelf staat nu dispatched

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen aangekomen in afhaalcentrum Amsterdam. Nu mag een bezorger ook wel effe express service naar mij komen. Wil niet tot 18:00 uur wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radavl
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Net email gehad dat ups hem vandaag levert op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweet van Carl pei.

Friends who ordered OnePlus 5 during the Early Drop - some orders are getting delayed tracking numbers due to system overload.

Carl Pei @getpeid
·
8 u

This does not impact shipping speed. Most likely already shipped, with tracking not yet added to system.

Zeggen allemaal iets anders

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2017 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
Net sms gehad van DHL, wordt verwacht de 26e...

Nog maar even een weekendje wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
Misschien heel down-to-earth, Maar maakt die 1e dag nou echt uit?
Ik ga morgen op vakantie dus dan ga ik de bezorging missen. Denk niet dat DHL het een week gaat vasthouden dus zal het teruggaan naar OP en kan ik moeite gaan doen om het alsnog bezorgd te krijgen.
Maar het gaat er nog niet eens om dat het een dag later wordt maar omdat ze blijven vasthouden dat het vandaag bezorgd wordt terwijl ze nog niet eens een pakbon gemaakt hebben.
Als je hem sneller had gewild kon je ook naar de pop-up events
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Gearriveerd in aflevercentrum AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:56

Zo nu met spoed naar mijn werkadres :)

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:01:
Tweet van Carl pei.

Friends who ordered OnePlus 5 during the Early Drop - some orders are getting delayed tracking numbers due to system overload.

Carl Pei @getpeid
·
8 u

This does not impact shipping speed. Most likely already shipped, with tracking not yet added to system.

Zeggen allemaal iets anders
niet om heel negatief te gaan doen, maar dit geloof ik dus ook niet. DHL geeft dus duidelijk aan dat zodra ze het pakketje in behandeling nemen het gescanned wordt en in het trackingsysteem zit. Sinds wanneer kan OnePlus het systeem van DHL aanpassen en ervoor zorgen dat er tracking geadd wordt? :+

nee, ik ben voorbij het stadium om uit dit soort tweets hoop te putten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Laatst online: 20:09
Bij mij staat ie nu al sinds gister 12:23 op Shipment information received SZCZECIN - POLAND
OnePlus zelf geeft aan dat ie shipped is. Ben benieuwd....

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:44
Gohan040 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:08:
Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - 7:51

Nou , Nu maar hopen dat ze op tijd zijn aangezien ik het aflever adres veranderd heb naar mijn werk adres.
Hoop niet dat ze om 18 pas komen, ben namelijk om 16:30 klaar. :P
wanneer je het adres aanpast komt er 1 werkdag bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
TimDJ schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:06:
Bij mij staat ie nu al sinds gister 12:23 op Shipment information received SZCZECIN - POLAND
OnePlus zelf geeft aan dat ie shipped is. Ben benieuwd....
Dat heb ik ook, bij mij sinds 12:21 op shipping information received. en shipped bij de oneplus pagina.

Wil dus zeggen dat je pakbon al wel is aangemaakt, maar dat DHL het nog heeft opgehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kameleleon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:08
Mijne is gisteravond aangekomen in amsterdam. Verwachte leverdatum is vandaag laat in de avond. Hopelijk maken ze dat ook waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winchester13
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-03-2021
Sharkey1802 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:01:
[...]

Ik ga morgen op vakantie dus dan ga ik de bezorging missen. Denk niet dat DHL het een week gaat vasthouden dus zal het teruggaan naar OP en kan ik moeite gaan doen om het alsnog bezorgd te krijgen.
Maar het gaat er nog niet eens om dat het een dag later wordt maar omdat ze blijven vasthouden dat het vandaag bezorgd wordt terwijl ze nog niet eens een pakbon gemaakt hebben.

[...]

_O-
Via DHL on demand kun je aangeven dat je op vakantie bent zodat ze het pakketje voor je vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat de early drop actie is afgelopen, de telefoon staat echter nog in mijn winkelmandje..
Bestellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:09:
Ik zie dat de early drop actie is afgelopen, de telefoon staat echter nog in mijn winkelmandje..
Bestellen >:)
Die heb je dan op zen vroegst 26 juni maar wss langer aangezien de stock denk ik op is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:10:
[...]

Die heb je dan op zen vroegst 26 juni maar wss langer aangezien de stock denk ik op is
Zien we dan wel weer, geduld is een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
winchester13 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:08:
Via DHL on demand kun je aangeven dat je op vakantie bent zodat ze het pakketje voor je vasthouden.
Dan moet mijn pakketje wel bekend zijn bij DHL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardj
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 13:47
Heb nu status 'shipment on hold' iemand enig idee wat dat betekent? Hij is bij de delivery facility in Amsterdam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Bartske schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:01:
Net sms gehad van DHL, wordt verwacht de 26e...

Nog maar even een weekendje wachten dus.
Komt ie niet op zaterdag? Volgens de DHL site bezorgen ze ook op zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
Net een SMS gekregen van DHL dat hij de 26ste geleverd gaat worden. Ik vind het een slechte zaak, omdat ik echt 1 van de eerste was die hem had besteld. Achja dan weet ik in ieder geval dat hij vandaag niet meer niet meer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
JackPoint schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:24:
[...]

Komt ie niet op zaterdag? Volgens de DHL site bezorgen ze ook op zaterdag.
Zou ik ook denken, misschien dat hij wel eerder komt. Maar de sms geeft maandag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
Ardj schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:20:
Heb nu status 'shipment on hold' iemand enig idee wat dat betekent? Hij is bij de delivery facility in Amsterdam..
Dat is nooit bij een priority shipment. Deze status betekent dat ze het pakket pas later in de middag vrij geven voor aflevering. OnePlus bedondert de boel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ardj schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:20:
enige wat ik kan vinden is dat ie gekaapt is door douane of zo. misschien kunnen ze je adres niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Arnout schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:06:
[...]

wanneer je het adres aanpast komt er 1 werkdag bij.
Haha, onzin (hoop ik), ik heb dit gedaan toen het pakketje net officieel aangemeld was. Ik heb toen mijn adres kunnen veranderen en de dag van aflevering is niet gewijzigd. Nog steeds vandaag tussen 9 en 18 .

Estimated Delivery:
Friday, June 23, 2017
By End of Day

[ Voor 7% gewijzigd door Gohan040 op 23-06-2017 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardj
wjnieuw schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:26:
[...]

Dat is nooit bij een priority shipment. Deze status betekent dat ze het pakket pas later in de middag vrij geven voor aflevering. OnePlus bedondert de boel een beetje.
Dat gevoel krijg ik ook, priority is normaal toch dat óngeacht de vulling van het transport, deze toch naar zijn eindbestemming gaat? Daar betaal je tenslotte voor met priority. Maar, later in de middag? Dus hij wordt dan vanavond bezorgd óf?
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:27:
[...]

enige wat ik kan vinden is dat ie gekaapt is door douane of zo. misschien kunnen ze je adres niet vinden?
Douane? Lijkt me sterk in een delivery facility, hij is al 3x door de handen gegaan van medewerkers, binnen Europa. En adres is het ook niet, kan namelijk in het 'delivery-smsje' wel gewoon zien dat hij bezorgt wordt op mijn adres..

[ Voor 3% gewijzigd door Ardj op 23-06-2017 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ardj schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:29:
[...]

Dat gevoel krijg ik ook, priority is normaal toch dat óngeacht de vulling van het transport, deze toch naar zijn eindbestemming gaat? Daar betaal je tenslotte voor met priority. Maar, later in de middag? Dus hij wordt dan vanavond bezorgd óf?

[...]

Douane? Lijkt me sterk in een delivery facility, hij is al 3x door de handen gegaan van medewerkers, binnen Europa. En adres is het ook niet, kan namelijk in het 'delivery-smsje' wel gewoon zien dat hij bezorgt wordt op mijn adres..
dan weet ik het ook niet. misschien is ie aan het wachten voor een bezorger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardj
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:31:
[...]

dan weet ik het ook niet. misschien is ie aan het wachten voor een bezorger?
Ik wacht maar weer af.. Ik hoop dat m'n pakketje een beetje snel wacht op z'n bezorger, ik ben echt enorm ongeduldig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Misschien is het omdat ik verwend bent geraakt met leveringen binnen Nederland, maar de eerste indruk met OnePlus' logistiek is niet heel bemoedigend.

Twee dagen om het pakket aan te melden bij een vervoerder? En dat is dan nog priority shipping. Hoelang wacht je wel niet op je apparaat met normale shipping? Een paar weken?

In dat aspect lijken ze meer op een AliExpress dan op een Coolblue. En voor 500+ euro verwacht ik toch een snellere levering, zeker omdat ze er een punt van maken dat ze distributie centra hebben in de EU.

Hopelijk gewoon een systeemfoutje, en is het pakket al wel in handen van de vervoerder. Anders vraag ik me af wat je 2 werkdagen lang doet met een pakket.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ardj schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:32:
[...]

Ik wacht maar weer af :) Ik hoop dat m'n pakketje een beetje snel wacht op z'n bezorger, ik ben echt enorm ongeduldig :9
precies hetzelfde. hop niet dat ik moet wachten tot 18:00
ney gekeken dhl bezorgd van 11:00 tot 15:00 en van 18:00 tot 21:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:24
Bij mij staat hij enkel nog op processing. Geen DHL track, niks...

Dinsdagavond rond 23:45 besteld... Hij zou gisteren dispatched moeten zijn. aankomende maandag binnen. Ik vrees dat hij pas woensdag of donderdag er is en dan ben ik niet thuis :( Pas de week erop weer.

We wachten maar weer af

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:34:
[...]

precies hetzelfde. hop niet dat ik moet wachten tot 18:00
ney gekeken dhl bezorgd van 11:00 tot 15:00 en van 18:00 tot 21:00
Als het een bedrijfsadres is dan is het tussen 11:00 tot 15:00 ( ervaring mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:44
Gohan040 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:28:
[...]

Haha, onzin (hoop ik), ik heb dit gedaan toen het pakketje net officieel aangemeld was. Ik heb toen mijn adres kunnen veranderen en de dag van aflevering is niet gewijzigd. Nog steeds vandaag tussen 9 en 18 .

Estimated Delivery:
Friday, June 23, 2017
By End of Day
Onzin? :/

Het staat er duidelijk:
Authorize us to deliver to a different address
Please note that a change of address will result in at least one additional day for delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik1805 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:35:
[...]

Als het een bedrijfsadres is dan is het tussen 11:00 tot 15:00 ( ervaring mee)
gewoon thuis adres. had aangegeven dat ik hem tussen 9:00 en 18:00 uur zou willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

nou ook weer mee bemoeien hij.
Afbeeldingslocatie: https://imgcdn.netlify.com/tweet.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
Jeroenneman schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:34:
Misschien is het omdat ik verwend bent geraakt met leveringen binnen Nederland, maar de eerste indruk met OnePlus' logistiek is niet heel bemoedigend.

Twee dagen om het pakket aan te melden bij een vervoerder? En dat is dan nog priority shipping. Hoelang wacht je wel niet op je apparaat met normale shipping? Een paar weken?

In dat aspect lijken ze meer op een AliExpress dan op een Coolblue. En voor 500+ euro verwacht ik toch een snellere levering, zeker omdat ze er een punt van maken dat ze distributie centra hebben in de EU.

Hopelijk gewoon een systeemfoutje, en is het pakket al wel in handen van de vervoerder. Anders vraag ik me af wat je 2 werkdagen lang doet met een pakket.
Helemaal eens, als ik iets uit het buitenland via UPS (ook priority) is het de volgende ochtend rond 8/9 uur in de ochtend in huis, binnen 24 uur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardj
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:36:
[...]

gewoon thuis adres. had aangegeven dat ik hem tussen 9:00 en 18:00 uur zou willen.
Kon jij dat veranderen? Als ik via delivery on demand kijk, staat alleen het late tijdslot er als optie (18.00 - 21.00) 11.00 - 18.00 is geen optie voor me 'omdat dit is uitgezet door de verzender'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ardj schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:38:
[...]

Kon jij dat veranderen? Als ik via delivery on demand kijk, staat alleen het late tijdslot er als optie (18.00 - 21.00) 11.00 - 18.00 is geen optie voor me 'omdat dit is uitgezet door de verzender'.
ik had vlgnsmij juist alleen de eerste tijdslot 09 tot 18

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
nielsleeuw8 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:25:
Net een SMS gekregen van DHL dat hij de 26ste geleverd gaat worden. Ik vind het een slechte zaak, omdat ik echt 1 van de eerste was die hem had besteld. Achja dan weet ik in ieder geval dat hij vandaag niet meer niet meer komt.
Dus hij komt nog wel vandaag? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
die Carl Pei maakt van liegen wel echt z'n vak he! pfff heb die man nog nooit zoveel onwaarheden/bullshit zien uitkramen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:39:
[...]

die Carl Pei maakt van liegen wel echt z'n vak he! pfff heb die man nog nooit zoveel onwaarheden/bullshit zien uitkramen
inderdaad. gaat veel mis bij de logistieke kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DigitalError schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:38:
[...]

kan je je zending al wel zien in dhl zoals ik?

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/3gkoj6qljgpdx.jpg

zo ja dan ga ik ook van de 26e uit? Bezorgen ze niet op zaterdagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
Net een sms binnen dat de Oneplus vandaag na 6 uur uur zal worden afgeleverd, dat is geen priortiy shipment! Wel mooi dat de telefoon vandaag komt. Dus DHL heeft >8 uur nodig om van Amsterdam naar Utrecht te shippen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wjnieuw schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:43:
Net een sms binnen dat de Oneplus vandaag na 6 uur uur zal worden afgeleverd, dat is geen priortiy shipment! Wel mooi dat de telefoon vandaag komt. Dus DHL heeft >8 uur nodig om van Amsterdam naar Utrecht te shippen!
fijn dat ik men telefoon nummer fout heb dorgegeven. krijg dus geen smsjes. hopen dat ie beetje vroeg komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik snap er ook niets meer van.
Sinds gisteren rond de middag zie ik hem bij DHL met status shipment details received en sinds gisteravond bij OnePlus start ie als shipped out. Daarna geen enkele update gezien op de DHL pagina. Verwacht hem eigenlijk niet meer vandaag.
Bezorgt DHL eigenlijk op zaterdag? Anders wordt het sowieso de 26e.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rub147
  • Laatst online: 20:03
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:27:
[...]

Bij "Shipment on hold" wordt de zending vastgehouden voor avondlevering (18-21.00). Dit doet DHL vaak automatisch omdat het een huisadres betreft en overdag vaak niemand aanwezig is. Als het een bedrijfsadres is zal levering vaak tussen 9-18.00 plaatsvinden. Als je op de dag van levering dit nog gaat aanpassen komt er nog een werkdag bij. Doe je het ruim een werkdag van tevoren gaat het wel goed :).

Zoals @Verwijderd al aangaf kan het gebeuren dat je alleen overdag kan selecteren. Dit heeft met de bezorgroutes te maken. Niet alles wordt in de avond gereden of wordt beperkt door de verzender.

Levertijden tussen 11-15.00 en 13:00-18.00 etc zijn die van DHL Parcel, OP gebruikt DHL Express.
rajackar schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:46:
Ik snap er ook niets meer van.
Sinds gisteren rond de middag zie ik hem bij DHL met status shipment details received en sinds gisteravond bij OnePlus start ie als shipped out. Daarna geen enkele update gezien op de DHL pagina. Verwacht hem eigenlijk niet meer vandaag.
Bezorgt DHL eigenlijk op zaterdag? Anders wordt het sowieso de 26e.
DHL Express levert niet op zaterdag. In jou geval is het pakketje nog niet aangekomen bij DHL.

[ Voor 34% gewijzigd door Rub147 op 23-06-2017 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
DigitalError schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:38:
[...]

Ben op me werk, dus snel tussendoor typen. En nee hij komt niet meer vandaag :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rub147 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:46:
[...]

Bij "Shipment on hold" wordt de zending vastgehouden voor avondlevering (18-21.00). Dit doet DHL vaak automatisch omdat het een huisadres betreft en overdag vaak niemand aanwezig is. Als het een bedrijfsadres is zal levering vaak tussen 9-18.00 plaatsvinden. Als je op de dag van levering dit nog gaat aanpassen komt er nog een werkdag bij. Doe je het ruim een werkdag van tevoren gaat het wel goed :).

Levertijden tussen 11-15.00 en 13:00-18.00 etc zijn die van DHL Parcel, OP gebruikt DHL Express.

[...]

DHL Express levert niet op zaterdag. In jou geval is het pakketje nog niet aangekomen bij DHL.
die vanmij moet op thuisadres maar ik kon aleen kiezen uit 09 to 18 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-09 12:43
Zo! Weer even bijgelezen over de gang van zaken. Websites een refresh gegeven maar mijn OP5 heeft er geen zin in denk ik :p.

Zowel via OP als via DHL geen status update, dus geen tracking info.

Ik laat m'n telefoon bezorgen waar ik werk maat echte hoop dat ik 'm vandaag nog krijg heb ik niet meer...

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:43:
[...]

kan je je zending al wel zien in dhl zoals ik?

[afbeelding]

zo ja dan ga ik ook van de 26e uit? Bezorgen ze niet op zaterdagen?
Dan moet je mij niet quoten maar die andere he :P die van mij is namelijk al in Eindhoven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die vanmij is afgeleverd in aflevercentrum en ineens ie die nog een keer verwerkt in sorteercentrum amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:49
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:51:
die vanmij is afgeleverd in aflevercentrum en ineens ie die nog een keer verwerkt in sorteercentrum amsterdam.
Waarschijnlijk loopt het datawarehouse wat achter met updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Arnout schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:36:
[...]

Onzin? :/

Het staat er duidelijk:

[...]
Ik heb dit gisteren meteen veranderd. Dit is dus ruim op tijd om een adres te wijzigen. Als ik dit vandaag zou doen komt er idd een dag bij. Zie ook uitleg Rub147 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Krijg net een sms van DHL, levering ma. de 26e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pabloadhd
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 15:53
Hier hetzelfde als bij een aantal andere. Tijdens live event besteld. Stond tot vanochtend op 23-jun als estimated delivery. Nu op zowel DHL als OP levering op 26-JUN. Zeer jammer, maar kan ik iig stoppen met voor de voordeur wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:58:
[...]

Ah gaat die van jullie naar Rotterdam? Dat verklaart misschien waarom die naar Eindhoven later is.
Zie net dat ie naar Amsterdam is gegaan en zit sinds 9:05 in Rotterdam. Ik dacht dat ie via Rotterdam/Den Haag airport zou komen maar dus vanuit Amsterdam gedistribueerd. Da's mooi en ben vanmiddag vrij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
erreen schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:54:
Krijg net een sms van DHL, levering ma. de 26e
Hier ook :( verdomme dinsdag om 18:33 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
Ook hier net een SMS, levering de 26e.. maar goed dat ik die dag ook vrij ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebevb
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-02 13:01
SMS gekregen: 26 juni. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:24
Had ik maar een sms gekregen... :O

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verwacht dan ook een sms.

Wel raar pas de 26e. DHL bezorgd ook op zaterdagen.

Priority my ass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
Status is nu sinds net "Shipment picked up" Hij is dus pas net in Polen opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Vraagje aan degenen die een sms hebben gekregen, wat was tot nu toe de status bij de OnePlus site? En wat is de status nu? Thanks!!

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoksbrood
Ah, ik krijg nu net ook een mailtje dat mijn ticket van gisteren bij OP is geupdate:
I understand that your very excited to receive the phone, we are excited too. I want to be as accurate as possible in providing information. However, the status of your order is still processing meaning we don't have any information regarding tracking number. Other than that congratulation for being one of our few customers to own OnePlus 5. Enjoy!

Zucht... Hopen dat ie dan maandag komt.
Zoals ik tegen mijn vriendin zei; "Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld"

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
rajackar schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:00:
Vraagje aan degenen die een sms hebben gekregen, wat was tot nu toe de status bij de OnePlus site? En wat is de status nu? Thanks!!
Gisteren: Processing.
Vanmorgen uur of 7: Shipped Out

En dan zojuist een SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsleeuw8
rajackar schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:00:
Gisteren stond al dat die verzonden was, maar vanochtend dus pas bij DHL. Er staat op OP site nog steeds dat hij vandaag de 23ste aankomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net sms gekregen. zending bij koerier. gaat niet lang meer duren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:05:
net sms gekregen. zending bij koerier. gaat niet lang meer duren denk ik.
Heb je toch nog geluk gehad Peter :D!

Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste

Let op:
Prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen hoort hier niet thuis en is offtopic en wordt dan ook zonder communicatie verwijderd.

Dit topic is alleen bedoeld voor levertijden, winkels en prijzen, andere onderwerpen horen in:
- OnePlus Pop-up event: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
- OnePlus referraltopic: OnePlus referraltopic
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic

Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!