Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Verwijderd
moet nog wel helemaal van amsterdam naar gelderland rijden bij mij.mowa schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:06:
Ow en net ook een sms ontvangen. Hij is onderweg. Hoop dat ik goed gok want meestal zijn die busjes hier in het begin van de middag.
Niet blij hier.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Afhankelijk van waar in Gelderland kan dat net zo snel zijn als Rotterdam - Den Haag.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:09:
[...]
moet nog wel helemaal van amsterdam naar gelderland rijden bij mij.
Was van de week in Nijmegen en ging op de terug weg via Rotjeknor en vanaf daar duurde het 3 kwartier voordat ik thuis was.
14 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:10
En net een SMS gehad.
[ Voor 16% gewijzigd door Erik1805 op 23-06-2017 10:19 ]
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Verwijderd
begijp ik ja. is weer niet helemaal lekker geregeld ditmelantrix schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:14:
Net een update op de DHL track pagina gezien. Het is opgehaald en hij staat nu op maandag eind van de dag.
Niet blij hier.
Thanks!Pannekoek_NL schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:03:
[...]
Gisteren: Processing.
Vanmorgen uur of 7: Shipped Out
En dan zojuist een SMS.
Blijf het vaag vinden dat het proces zo anders kan lopen. Ik heb dus sinds gisteren avond een status bij OP van shipped out maar bij DHL geen enkele update gehad behalve dat de informatie binnen gekomen is. Ik heb ook nog geen SMS dat ie maandag pas komt. Snap er weinig van en ook geen idee of ik nou nog kan verwachten dat hij vandaag komt.
Ik ga er iig niet van uit.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Hetzelfde hier. Om 10.11h bij de koerier in A'dam en nu op weg naar Nijmegen. Dat hij/zij maar flink gas geeftVerwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:09:
[...]
moet nog wel helemaal van amsterdam naar gelderland rijden bij mij.
Tot gisterenavond processingrajackar schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:00:
Vraagje aan degenen die een sms hebben gekregen, wat was tot nu toe de status bij de OnePlus site? En wat is de status nu? Thanks!!
sinds gisterenavond shipped out
vannochtend een sms
estimated delivery op oneplus is nog steeds vandaag
Verwijderd
hoop ik ook. en niet dat ie veel andere pakketjes heeft. moet wel priority blijvenRedinox schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:16:
[...]
Hetzelfde hier. Om 10.11h bij de koerier in A'dam en nu op weg naar Nijmegen. Dat hij/zij maar flink gas geeft
Kleine update:rajackar schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:15:
[...]
Thanks!
Blijf het vaag vinden dat het proces zo anders kan lopen. Ik heb dus sinds gisteren avond een status bij OP van shipped out maar bij DHL geen enkele update gehad behalve dat de informatie binnen gekomen is. Ik heb ook nog geen SMS dat ie maandag pas komt. Snap er weinig van en ook geen idee of ik nou nog kan verwachten dat hij vandaag komt.
Ik ga er iig niet van uit.
Friday, June 23, 2017 Location Time
2 Processed at SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 10:08
Ik heb net een sms gehad dat hij de 26ste komt. Hoop stiekem nog op morgen maar dat zal niet zo zijnBartske schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:25:
[...]
Zou ik ook denken, misschien dat hij wel eerder komt. Maar de sms geeft maandag aan.
Ik zou zeggen lees het topic eens doorFireFly3k schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:21:
Die van mij staat sinds gisteren al op Shipped Out en bij DHL staat het volgende:
1 Shipment information received SZCZECIN - POLAND 17:48
Heb geen SMS gehad of wat dan ook dus ik heb geen idee wat het allemaal inhoud.
[OnePlus 5] Levertijden & Prijzen
[ Voor 13% gewijzigd door Bartske op 23-06-2017 10:23 ]
- Model: 8/128GB & carbon-case bumper;
- Besteld vlak na de launch (18:30);
- Status OPO site: processing (as of vandaag, 10:20). Estimated dispatch: 21-06, estimated delivery: 23-06
- Status DHL: "Zendingsgegevens ontvangen" in "SZCZECIN - POLAND", tijd: 08:58.
Wordt volgende week dus.
Groet,
Heb ik gedaan, maar er lijkt niet veel logica in te zitten. Sommige mensen krijgen al een SMS van DHL terwijl ie nog op processing staat en bij anderen loopt het weer anders.
Ik gok erop dat die van mij gewoon maandag zal komen.
Dat notificatie systeem van DHL werkt ook niet top. Ik had alle statusupdates aangevinkt, gisteren helemaal niets gehad en vandaag ineens wel een sms dat hij on hold is.FireFly3k schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:25:
[...]
Heb ik gedaan, maar er lijkt niet veel logica in te zitten. Sommige mensen krijgen al een SMS van DHL terwijl ie nog op processing staat en bij anderen loopt het weer anders.
Verwijderd
Ik ook had 5 keer men 06 doorgegeven van het leek of ie hem niet opsloeg. Kreeg ik net 5 keer sms dat ie bij de koerier isArdj schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:26:
[...]
Dat notificatie systeem van DHL werkt ook niet top. Ik had alle statusupdates aangevinkt, gisteren helemaal niets gehad en vandaag ineens wel een sms dat hij on hold is.

Hier precies hetzelfde! zeflde batchmelantrix schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:14:
Net een update op de DHL track pagina gezien. Het is opgehaald en hij staat nu op maandag eind van de dag.
Niet blij hier.
Just Play
Je zult je er bij neer moeten leggen.pabloadhd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:28:
Nadat de status van DHL en OP al naar 26-juni geswitched waren, helaas nu ook de gevreesde SMS gehad.vraag me af of het zin heeft om contact met support op te nemen of dat ik me er maar mij neer moet leggen.
Als hij nu nog in Polen is komt ie niet magisch vandaag bij je aan omdat je boos bent.
Volgens mij hebben wij hetzelfde.FireFly3k schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:21:
Die van mij staat sinds gisteren al op Shipped Out en bij DHL staat het volgende:
1 Shipment information received SZCZECIN - POLAND 17:48
Heb geen SMS gehad of wat dan ook dus ik heb geen idee wat het allemaal inhoud.
Lijkt er op dat het pakketje bij OnePlus uitgecheckt is maar nog niet is opgehaald door DHL.
Of de DHL status meldingen komen niet goed door en hij is wel onderweg.
Het gekke is dat bij de meesten de status op processing bleef / blijft hangen en deze mensen lijken ook een SMS te hebben gehad.
Geen idee wat van onze status te denken. Al denk ik niet dat het er vandaag nog in zit.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Haha ik heb bijna exact hetzelfde. Was inderdaad vergeten om de zoektermijn te veranderen en nu zie ik inderdaad dat hij vanochtend om 07:31 is aangemeld bij DHLBounceCloud schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:25:
Ter referentie:
- Status OPO site: processing (as of vandaag, 10:20). Estimated dispatch: 21-06, estimated delivery: 23-06
Wordt volgende week dus.Voor iedereen die op basis van zijn OPO-bestelcode bij DHL zoekt: vergeet niet de zoektermijn te veranderen zodat je vandaag (23-06) ook mee-selecteert.
Groet,

Zal dus wel maandag worden..
En de site van Onplus blijft maar beweren dat hij vandaag komt
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Morgen kan ook nog!Hathi schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:35:
[...]
Haha ik heb bijna exact hetzelfde. Was inderdaad vergeten om de zoektermijn te veranderen en nu zie ik inderdaad dat hij vanochtend om 07:31 is aangemeld bij DHL![]()
Zal dus wel maandag worden..
BounceCloud schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:25:
Ter referentie:
Wordt volgende week dus.Voor iedereen die op basis van zijn OPO-bestelcode bij DHL zoekt: vergeet niet de zoektermijn te veranderen zodat je vandaag (23-06) ook mee-selecteert.
Groet,
Gistermiddag pas een SMS gehad van DHL, dat er een zending aangemeld was.
Hij was deze ochtend 8:47 al in eindhoven.
Verwachte levertijd:
Vrijdag, juni 23, 2017
Voor het einde van de dag
dinsdag 18:52 besteld.
Gisterenmiddag een SMS van DHL
Paar uur later werd pas de oneplusone website aangepast.
Er stond in mijn mail priorityGB maar de telefoon is toch uiteindelijk uit polen gekomen zie:
Friday, June 23, 2017 Location Time Piece
12 Processed at ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:11
11 Arrived at Delivery Facility in ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:50
10 Departed Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 06:08
9 Processed at AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 04:58
8 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 03:50
7 Departed Facility in LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 01:17
Thursday, June 22, 2017 Location Time Piece
6 Processed at LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 23:25
5 Arrived at Sort Facility LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 22:39
4 Departed Facility in SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 19:11
3 Processed at SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 19:11
2 Arrived at Sort Facility SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 18:26
1 Shipment information received SZCZECIN - POLAND 13:00
-------------------------
einde dag levering
8gb versie met carbon cover
[ Voor 3% gewijzigd door Wii4all op 23-06-2017 10:53 ]
Burp
Oneplus status: Estimated delivery date 23 jun, status:processing
DHL: No result found for your DHL query. Please try again.
?

Ja helaas en tijdens launch besteldrubentjuuuhh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:57:
Zijn er mensen die nog steeds zitten met:
Oneplus status: Estimated delivery date 23 juni, status:processing
?
Verwijderd
DHL shipping information recieved sinds 07;53 vanochtendrubentjuuuhh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:57:
Zijn er mensen die nog steeds zitten met:
Oneplus status: Estimated delivery date 23 juni, status:processing
?
Op de oneplussite sinds net status dispatched, nog steeds vandaag verwacht.
http://www.dhl.com/en/hid...ppersreference_dhlde.html
Via deze site geprobeerd in te vullen? via de gewone tracking site krijg ik dat ook
Ik had dat gisteren aan het begin van de avond.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:02:
ook zonet op dispatched. Levering vandaag? Denk het niet.
[afbeelding]
Wat is jullie DHL status? Daar zal het voornamelijk van af hangen.
Verwijderd
toevallig net op processed en een sms dat hij de 26e geleverd wordt...rajackar schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:03:
[...]
Ik had dat gisteren aan het begin van de avond.
Wat is jullie DHL status? Daar zal het voornamelijk van af hangen.
Priority betekent voor mij zeker ook een levering op zaterdag.
en tijdens het launchevent besteld..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2017 11:08 ]
Ja probeer steeds via die site. Maar aangezien de meeste nu updates krijgen hoop ik dat ik zo ook aan de beurt benBartske schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:01:
@hierboven
http://www.dhl.com/en/hid...ppersreference_dhlde.html
Via deze site geprobeerd in te vullen? via de gewone tracking site krijg ik dat ook
Dat dacht ik eerst ook, maar krijg zojuist een SMS dat de verwachte leverdatum de 26e is. Bij OP zelf geven ze nog steeds vandaag de 23e aan
Volgens mij bezorgen ze niet op zaterdag. Dus dan wordt het automatisch de 26e.Hathi schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:12:
[...]
Dat dacht ik eerst ook, maar krijg zojuist een SMS dat de verwachte leverdatum de 26e is. Bij OP zelf geven ze nog steeds vandaag de 23e aan
Verwijderd
priority my ass dus. Dinsdag besteld maandag geleverd.rajackar schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:12:
[...]
Volgens mij bezorgen ze niet op zaterdag. Dus dan wordt het automatisch de 26e.
Ik heb ook een sms met de 26ste, maar volgens https://www.dhlparcel.nl/...ce/bezorgtijd-mijn-gebied bezorgen ze ook op zaterdag. Weet niet wat ik nu moet gelovenrajackar schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:12:
[...]
Volgens mij bezorgen ze niet op zaterdag. Dus dan wordt het automatisch de 26e.
Raar bij mij zegt OP al sinds de bestelling de 26e. Maar volgens DHL wordt er ook op zaterdag geleverd en heb toevallig mijn OPO ook op een zaterdag binnen gekregen.Hathi schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:12:
[...]
Tja, de shipping is priority maar dat is wel afhankelijk van wanneer het pakketje verstuurd wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:13:
[...]
priority my ass dus. Dinsdag besteld maandag geleverd.
Verwijderd
Dan zou het alsnog op zaterdag bezorgd moeten worden.rajackar schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:14:
[...]
Tja, de shipping is priority maar dat is wel afhankelijk van wanneer het pakketje verstuurd wordt.
Als ze inderdaad op zaterdag bezorgen lijkt mij dat logisch.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:16:
[...]
Dan zou het alsnog op zaterdag bezorgd moeten worden.
Degenen die gisteren de DHL status kregen dat het pakket onderweg was krijgen hem allemaal vandaag.
Heb je al geprobeerd met je DHL nummer een tijds slot te kiezen? Ik ben de link even kwijt maar die is hier ergens gepost.
Dan zie je meteen wat de opties zijn en dus ook op welke dagen ze bezorgen.
[ Voor 10% gewijzigd door rajackar op 23-06-2017 11:20 ]
Verwerkt in sorteercentrum SZCZECIN - POLAND
Verwachte levertijd: Maandag, juni 26, 2017 Voor het einde van de dag
Op Op site beweren ze nog steeds dat hij vandaag komt
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
Misschien DHL bellen?Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:29:
ik kan via de link in de sms een andere bezorgdatum kiezen maar alleen in juni. Ik wil weten of ze op zaterdag bezorgen en wil 1 juli selecteren maar kan alleen maar data in juni kiezen.
Had net toevallig gesproken met DHL medewerker en DHL express ligt stil op zaterdag, dus wordt echt pas maandagVerwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:29:
ik kan via de link in de sms een andere bezorgdatum kiezen maar alleen in juni. Ik wil weten of ze op zaterdag bezorgen en wil 1 juli selecteren maar kan alleen maar data in juni kiezen.

Verwijderd
nou ja, dat hoeft nou ook weer niet. Ik ga van maandag uit. Kan alleen maar beter worden.
Apart. Een Express dienst die niet in het weekend levert...liann_v schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:31:
[...]
Had net toevallig gesproken met DHL medewerker en DHL express ligt stil op zaterdag, dus wordt echt pas maandag

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
1
2
| 15 With courier for delivery ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 10:30 1 Piece 14 Processed at sorting facility ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:35 1 Piece |
[ Voor 12% gewijzigd door Arnout op 23-06-2017 11:41 ]
Kan wel, maar dan mag je nog eens extra dokken.Jeroenneman schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:33:
[...]
Apart. Een Express dienst die niet in het weekend levert...
heb net even contact gehad met de support van OnePlus en die zeggen dat de laatste update van DHL is dat hij nog steeds binnen de originele ETA verwacht wordt. En dat alleen de status meldingen achterlopen.FireFly3k schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:25:
[...]
Ze raden wel aan om even contact met DHL op te nemen om het te checken en dat ben ik nu aan het doen.
OnePlus is 'truly sorry' dat het zo loopt heel hoop bla bla bla en uiteindelijk kunnen ze gewoon niks doen.

Als iemand geinteresseerd is in de transcript moet je maar ff een DM sturen.
DHL gesproken en die geeft aan dat express inderdaad niet op zaterdag leverd MAAR:
Ik heb mijn zending aangepast dat ik hem wil ophalen bij een ophaalpunt bij mij in de stad. Dit is toevallig ook t distributiecentrum. Ik heb de man van DHL gevraagd of het mogelijk is dat ik hem dan alsnog morgen ophaal en hij zei dat hij dat wel verwacht maar niet kan garanderen. ze zijn wel gewoon op van 9 tot 14:00 dus..
Dus mijn tip voor jullie: Pas je zending aan dat het wordt afgeleverd bij een distributiepunt met afhaal balie. dan heb je namelijk nog kans dat het alsnog morgen kan worden afgehaald.

melantrix schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:49:
oke, he he. Ik heb even beide 'partijen' gesproken.
OnePlus is 'truly sorry' dat het zo loopt heel hoop bla bla bla en uiteindelijk kunnen ze gewoon niks doen.![]()
DHL gesproken en die geeft aan dat express inderdaad niet op zaterdag leverd MAAR:
Ik heb mijn zending aangepast dat ik hem wil ophalen bij een ophaalpunt bij mij in de stad. Dit is toevallig ook t distributiecentrum. Ik heb de man van DHL gevraagd of het mogelijk is dat ik hem dan alsnog morgen ophaal en hij zei dat hij dat wel verwacht maar niet kan garanderen. ze zijn wel gewoon op van 9 tot 14:00 dus..
Dus mijn tip voor jullie: Pas je zending aan dat het wordt afgeleverd bij een distributiepunt met afhaal balie. dan heb je namelijk nog kans dat het alsnog morgen kan worden afgehaald.
Ik heb net hetzelfde gehoord. Maar we doen echt FIFO blabla.. en ik heb het doorgegeven aan het logitics team voor de volgende keer. Niet dus. Heb gezegd dat het elke keer te weinig buffer is, fix dat nou is een keer. Maar ik zie nergens een link dat ik de destination mag aanpassen, misschien kan ik dat nog niet omdat hij nu pas net bij stap 2 is voor processing.melantrix schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:49:
oke, he he. Ik heb even beide 'partijen' gesproken.
OnePlus is 'truly sorry' dat het zo loopt heel hoop bla bla bla en uiteindelijk kunnen ze gewoon niks doen.![]()
Als je hier heen gaat: https://delivery.dhl.com/ kom je op een portal waar je je zending kan aanpassen. Daar heb je toegang toe zodra het pakket is opgehaald bij OnePlus. Je moet hier je vrachtbrief nummer invullen en dan kan je het aanpassen.Galukon schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:53:
[...]
Ik heb net hetzelfde gehoord. Maar we doen echt FIFO blabla.. en ik heb het doorgegeven aan het logitics team voor de volgende keer. Niet dus. Heb gezegd dat het elke keer te weinig buffer is, fix dat nou is een keer. Maar ik zie nergens een link dat ik de destination mag aanpassen, misschien kan ik dat nog niet omdat hij nu pas net bij stap 2 is voor processing.
Bedankt voor de tip!melantrix schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:49:
[...]
Maar hoe weet je dan welk service punt in de buurt ook het distributiecentrum is?
Hoe je dat kan checken weet ik even niet.. ik weet toevallig dat de service point bij ons ook een distributie punt is.Hathi schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:58:
[...]
Bedankt voor de tip!
Maar hoe weet je dan welk service punt in de buurt ook het distributiecentrum is?
wellicht kan je t hier checken?:
https://locator.dhl.com/ServicePointLocator/m/index.jsp
Gaat denk ik om de DHL service points. als je een parcelshop neemt zal dat ook pas maandag worden omdat het pakketje daar ook afgeleverd moet worden.
Dat is vooral omdat de express dienst vooral voor zakelijke dingen wordt gebruikt en de meeste bedrijven op zaterdag niet open zijn. Heb zelf (zakelijk) vooral ervaring met TNT express en die is op zaterdag ook helemaal dicht. Ook fijn toen een gekoeld pakket (wat echt niet mocht ontdooien) kwijt was geraakt en toen een heel weekend ergens op een distributiecentrum heeft gestaan en ik op zaterdag gewoon niemand uberhaupt kon bellen (aangezien ik toen gewoon naar het distributiecentrum wilde rijden).Jeroenneman schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:33:
[...]
Apart. Een Express dienst die niet in het weekend levert...
Vanochtend een SMS ontvangen van DHL, levering op maandag de 26e. DHL kan hier waarschijnlijk niets aan doen, de fout ligt bij Oneplus en er wordt nog over gelogen ook. Zeer jammer.
Ik vertrek zondag naar Praag voor een klein weekje dus ik laat het pakket bij een ophaalpunt bezorgen. Daar ligt het dan enkele dagen. Misschien nog even proberen om de tip hierboven te volgen om te laten bezorgen bij een distributiepunt en het daar morgen zelf op te halen. Ik verwacht alleen niet dat DHL daarop zit te wachten.
[ Voor 6% gewijzigd door FreddyFish op 23-06-2017 12:15 ]
Ik denk dat je het hier kan checken:Hathi schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:58:
[...]
Bedankt voor de tip!
https://www.dhlparcel.nl/...gen-ontvangen/vestigingen
Zeker weten doe ik het niet! valt te proberen
Just Play
ZENDING BIJ KOERIER VOOR AFLEVERING
Vrijdag, juni 23, 2017 om 09:26
Vanuit Eindhoven --> Zuid-Limburg
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Verwijderd
mijne ook. als sinds 10 uur vanaf amsterdamMK1998NL schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:39:
Nog onderweg:
ZENDING BIJ KOERIER VOOR AFLEVERING
Vrijdag, juni 23, 2017 om 09:26
Vanuit Eindhoven --> Zuid-Limburg
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Vrijdag, juni 23, 2017
3 Vertrokken van sorteercentrum SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 11:55
Verwijderd
ik hoop dat ie snel komt. kan niet wachten. wil vooral dat dashcharge proberenMK1998NL schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:43:
Ik ben net thuis dus kan er al mee spelen zodra hij binnen is
Die komt niet meer vandaag gok ikerreen schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:44:
Bij mij zit er eindelijk ook wat beweging in
Vrijdag, juni 23, 2017
Hoop het ookVerwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:45:
[...]
ik hoop dat ie snel komt. kan niet wachten. wil vooral dat dashcharge proberen

Verwijderd
hij blijft vast koeler dan mijn moto g3. is altijd kokend heet. batterij met 50% verminderd in jaar. ga vast ook snelheid verschil merken. 1GB tegen 6MK1998NL schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:46:
[...]
Die komt niet meer vandaag gok ik
[...]
Hoop het ookHopelijk blijft hij koeler dan mijn G2, 70°C is je hand is toch niet zo fijn zomers
Maandagavond mag ik helemaal los gaan op m'n OP5

Let wel. Dit gaat om een officieel afhaal punt bij een distributiecentrum he, dus DHL zit daar zeker wel op te wachten aangezien dat gewoon een service van henzelf is.FreddyFish schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:13:
....
Ik vertrek zondag naar Praag voor een klein weekje dus ik laat het pakket bij een ophaalpunt bezorgen. Daar ligt het dan enkele dagen. Misschien nog even proberen om de tip hierboven te volgen om te laten bezorgen bij een distributiepunt en het daar morgen zelf op te halen. Ik verwacht alleen niet dat DHL daarop zit te wachten.
Je moet inderdaad niet zomaar naar het distributiecentrum in amsterdam oid gaan rijden, aanbellen en vragen of je daar je pakketje mag
Ik betwijfel hetVerwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:47:
[...]
hij blijft vast koeler dan mijn moto g3. is altijd kokend heet. batterij met 50% verminderd in jaar. ga vast ook snelheid verschil merken. 1GB tegen 6
SD800 gaat dan ook serieus thermal throttelen, en dan is er amper mee te werken

Verder werkte het opzich prima, maar RAM werd vaak wel te weinig, en dat thermalthrottelen

erreen schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:48:
[...]
Maandagavond mag ik helemaal los gaan op m'n OP5

Komt wel goed, die 3 dagen extra wachten lukken ook wel
Lol bij mij zelfde tijd vertrokken en was gister opgehaald maar kwam vandaag allemaal erpas op dikke delay bij dhl als het om tracking gaaterreen schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:44:
Bij mij zit er eindelijk ook wat beweging in
Vrijdag, juni 23, 2017
Verwijderd
word steeds ongeduldiger. als sinds 10 uur bij de koerier zegt dhl.mowa schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:55:
Wow, kwam precies op tijd thuis, de DHL bezorger stond er al. Lekker zeg
DHL verzekerd mij daarna dat ze het pakket 100% zeker niet hebben en dat het nog niet verzonden is maar alleen het label is aangemaakt.
Daarna weer OP support die me vertellen dat dat komt omdat het nog niet met DHL mee is en dat ze na nog eens 24 uur pas bij hun logistieke afdeling gaan navragen
Begin nu wel een beetje te vermoeden dat er iets niet goed is gegaan met mijn order en dat het ook geen maandag meer wordt.
Vanaf daar zou de telefoon nog eerst naar Distributiecentrum Arnhem moeten gaan vanwaar deze uitgeleverd gaat worden.
Als de status niet snel veranderd dan denk ik niet dat ik de telefoon vandaag nog krijg.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Verwijderd

Hopelijk kan ik hem dan uiterlijk maandag alsnog ophalen bij het servicepoint
Verwijderd
heb je een expresspunt in de buurt?JackPoint schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:18:
Bah, bij DHL zit ik te kijken of ik hem morgen in een servicepunt kan ophalen ipv maandag laten bezorgen. Kies ik een service punt, verwacht ik een datum te kunnen selecteren, maar nee, hij is gelijk gewijzigd![]()
Hopelijk kan ik hem dan uiterlijk maandag alsnog ophalen bij het servicepoint
Als dat een service point is, ja die zit in de buurt. Of is een expresspunt anders? Die zie ik er niet tussen staan namelijk.
Verwijderd
distributiecentrum schiphol is ook een ophaalpunt.JackPoint schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:21:
[...]
Als dat een service point is, ja die zit in de buurt. Of is een expresspunt anders? Die zie ik er niet tussen staan namelijk.
Oja ik woon zelf in Overijssel
[ Voor 5% gewijzigd door Rokz op 23-06-2017 13:29 ]
Prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen hoort hier niet thuis en is offtopic en wordt dan ook zonder communicatie verwijderd.
Dit topic is alleen bedoeld voor levertijden, winkels en prijzen, andere onderwerpen horen in:
- OnePlus Pop-up event: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
- OnePlus referraltopic: OnePlus referraltopic
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!