XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
In het begin dacht het grootste deel van wel maar een tijdje later werden de "bundels" ook ineens verstuurd bij een hoop. Zou er misschien een beetje mee te maken kunnen hebben al vermoed ik van niet.liann_v schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 18:54:
kan het misschien liggen aan welke versie en/of er een bundel bij zit?
Ikzelf heb de 128GB + een Car Dashcharger besteld en genoeg mensen hier hebben aangegeven dat hun soortgelijke bestelling al onderweg is...
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Jep, inderdaad dat heb ik ook.. ik heb nog hoop maar ben er ondertussen ook klaar mee, gezeik-.-The_Worst schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 18:55:
De Oneplus website loopt nu zelfs iets voor. Volgens de website is deze nu onderweg maar DHL heeft alleeen nog maar de aanmelding ontvangen.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Verwijderd
Ik denk dat de website van Oneplus vanaf het moment dat zij hem aan de bezorger afleveren totdat hij bij ons bezorgt wordt alleen aangeeft dat de order 'onderweg' is. Ga er maar niet vanuit dat elke wachtperiode, afrit, boom en struik uitbundig op de website beschreven wordt.melantrix schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 18:58:
[...]
Jep, inderdaad dat heb ik ook.. ik heb nog hoop maar ben er ondertussen ook klaar mee, gezeik-.-
Thursday, June 22, 2017
4 Processed at SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 18:58
3 Arrived at Sort Facility SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 18:26
2 Departed Facility in SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 16:04
1 Shipment picked up SZCZECIN - POLAND 12:45
Zal de rest die in dezelfde colli zat ook we gehad hebben.
Estimated Delivery:
Friday, June 23, 2017
By End of Day
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Dat weet ik. Ik heb al sinds vanmiddag 12:21 bij DHL staan dat de shopping information ontvangen is. Rond 6en paste oneplus zijn pagina opeens aan van processing naar shipped out. Ik hoopte dus dat DHL op dat moment ook een update had gehad en dat ze het pakketje ook daadwerkelijk ontvangen hadden maar nee, helaas..BasRB schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:03:
[...]
Ik denk dat de website van Oneplus vanaf het moment dat zij hem aan de bezorger afleveren totdat hij bij ons bezorgt wordt alleen aangeeft dat de order 'onderweg' is. Ga er maar niet vanuit dat elke wachtperiode, afrit, boom en struik uitbundig op de website beschreven wordt.
Ondertussen weer het centrum verlaten:MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:09:
Hmmm mijne wordt ook voor de 2de keer gesorteerd in Szczecin
Thursday, June 22, 2017
Estimated Delivery:
Friday, June 23, 2017
By End of Day
Departed Facility in SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 19:11
Zodra OnePlus de verzending klaar heeft gezet om op te halen, hangt alles af van DHLmelantrix schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:12:
[...]
Dat weet ik. Ik heb al sinds vanmiddag 12:21 bij DHL staan dat de shopping information ontvangen is. Rond 6en paste oneplus zijn pagina opeens aan van processing naar shipped out. Ik hoopte dus dat DHL op dat moment ook een update had gehad en dat ze het pakketje ook daadwerkelijk ontvangen hadden maar nee, helaas..

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
YupMK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:09:
Thursday, June 22, 2017
Estimated Delivery:
Friday, June 23, 2017
By End of Day
Verwijderd
meine ook 2 keer processedMK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:09:
Thursday, June 22, 2017
Estimated Delivery:
Friday, June 23, 2017
By End of Day

Ondertussen al weer verlaten
Ik dacht al dat ik het nog al een keer had gezien ergens
Maar ik zie nu eindelijk op DHL met de bekende truc hier genoemd dit staan
Zendingsgegevens ontvangen 17:54 - herkomst SZCZECIN - SLUBICE - POLAND
En dan waar het naartoe moet.
Vanmiddag stond er nog niets
Ik ben benieuwd of ik de 23e echt nog wat ga ontvangen. Daarna ben ik weg en dat zou erg jammer zijn
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ik vermoed vanavond ergensVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:25:
waarneer zal de vracht denk je uit poznan vertrekken? staat nu al 5 uur ofzo op poznan
Het is nog mogelijkErikRo schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:26:
Op OPO website nog steeds op processing
Maar ik zie nu eindelijk op DHL met de bekende truc hier genoemd dit staan
Zendingsgegevens ontvangen 17:54 - herkomst SZCZECIN - SLUBICE - POLAND
En dan waar het naartoe moet.
Vanmiddag stond er nog niets
Ik ben benieuwd of ik de 23e echt nog wat ga ontvangen. Daarna ben ik weg en dat zou erg jammer zijn
Verwijderd
het kan nog inderdaad. maar kan best lang op gegevens ontvangen staan. san moet ie nog geproces worden in dat centrum, en nog naar poznan.MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:27:
[...]
Ik vermoed vanavond ergens
[...]
Het is nog mogelijk
Ik denk dat vanuit Poznan alle in één keer vertrektVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:29:
[...]
het kan nog inderdaad. maar kan best lang op gegevens ontvangen staan. san moet ie nog geproces worden in dat centrum, en nog naar poznan.
We shall see, DHL geeft nog steeds morgen aan en DHL heeft het meestal juist
Vanuit Poznan vliegt ook DHL Express vliegtuigen, groter kans dat onze OnePlus 5'jes daar vanavond de lucht in gaan. Vlucht van +- 1,5u dus is zeker doenbaar
Of 8u een vrachtwagen, dan is het ook 's ochtends daar
[ Voor 5% gewijzigd door MK_ op 22-06-2017 19:35 ]
maakt niet uit hoe ze er komen toch? als ze maar een beetje gas geven onderwegMK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:34:
[...]
Ik denk dat vanuit Poznan alle in één keer vertrekt
We shall see, DHL geeft nog steeds morgen aan en DHL heeft het meestal juist
Vanuit Poznan vliegt ook DHL Express vliegtuigen, groter kans dat onze OnePlus 5'jes daar vanavond de lucht in gaan. Vlucht van +- 1,5u dus is zeker doenbaar
Of 8u een vrachtwagen, dan is het ook 's ochtends daar
Vliegtuig is snellerDigitalError schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:42:
[...]
maakt niet uit hoe ze er komen toch? als ze maar een beetje gas geven onderweg

Aangezien ze naar Poznan gaan (= verder weg van NL dan Szczecin) en daar een DHL luchthaven licht, denk ik dat ze per vliegtuig gaan
Met OPSVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:27:
In de Op staat ordernummer invoeren, in de reacties het OPS nummer. Welke is het nou?
En zoals de meeste stervelingen ben ik gewoon aan het werk. Kreeg netjes een sms van dhl om de zending in te plannen. Ideaal!
Leverdag is 23ste.
Levertijd was maar 1 optie die ik kon kiezen, tussen 09.00 en 18.00

Dus hij wordt morgen bij een parcelshop afgeleverd, dichtsbijzijnde was geen optie

Dan maar 20 km omrijden vanuit werk, heb ik hem in ieder geval
Ach ja, zal wel goed komen denk ik.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Donderdag, juni 22, 2017 Locatie Tijd Collo
6 Vertrokken van sorteercentrum POZNAN - POLAND
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Ik zie hier nu alleen nog maar DHL updates voorbij komen maar mijn eigen order is nog ergens in Limbo.
Nee klopt, zit al weer een tijdje in the Support queue, laten we eens kijkenSharkey1802 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:48:
Zijn er nu nog meer mensen die hun ordernummer nog steeds niet kunnen terugvinden bij DHL?
Ik zie hier nu alleen nog maar DHL updates voorbij komen maar mijn eigen order is nog ergens in Limbo.
Hiero, net ook een chatsessie gehad:Sharkey1802 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:48:
Zijn er nu nog meer mensen die hun ordernummer nog steeds niet kunnen terugvinden bij DHL?
"As per checking, the status of your order is processing. The estimated delivery date is tomorrow. Our logistics team is looking on to these cases as to why our courier did not pickup the parcel. We will send a notification email for further updates on your order."
Fingers crossed!
Dit bericht heb ik inmiddels ook al vaker gehoord, tijdens het schrijven van dit bericht hoor ik dat Louise mij gaat helpen.Reflame schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:50:
[...]
Hiero, net ook een chatsessie gehad:
"As per checking, the status of your order is processing. The estimated delivery date is tomorrow. Our logistics team is looking on to these cases as to why our courier did not pickup the parcel. We will send a notification email for further updates on your order."
Fingers crossed!
Zal inderdaad ook wel hetzelfde verhaaltje worden maar maar goed. Heb wel respect voor het volk daar aangezien ze een sh!tload aan meuk over zich heen krijgenmaik.devries schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:51:
[...]
Dit bericht heb ik inmiddels ook al vaker gehoord, tijdens het schrijven van dit bericht hoor ik dat Louise mij gaat helpen.
Heb maar gezegd dat Charles (degene die mij hielp) een kop koffie moest pakken
Ah gaat die van jullie naar Rotterdam? Dat verklaart misschien waarom die naar Eindhoven later is.mowa schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:56:
Net gecheckt, is 20:35 vanuit Poznan vertrokken. Zal vannacht aankomen op Rotterdam/Den-Haag airport. Netjes.
Jep, mijne is ook nog steeds niet bekend bij DHL. Ik ben bang dat die vandaag niet meer weg gaat en het dus na het weekend zal wordenSharkey1802 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:48:
Ik snap heel goed dat ze het druk hebben daar en niet alles op tijd weg kan, maar als ze nou gewoon FIFO zouden doen, dan zou het al een heel stuk eerlijker aanvoelen.
Here you go! We zullen dus allemaal voor 22:30 een SMS krijgen aangezien dat volgens 1+ het laatste tijdstip is waarop DHL pakketjes aanneemt voor verzending bij de volgende dagWe understand that you’re excited to receive your order and experience OnePlus 5. However, the volume of orders that we anticipated was nowhere near the actual volume that we have right now, and for this reason, you might not be receiving your tracking information on time since there is a delay in updating the system. We assure you that this will not affect your order’s estimated time of arrival.We appreciate your patience and your continued support.
Does this mean that I will still get my OP5 tomorrow?
Yes, that's right, Maik.
We understand that you’re excited to receive your order and experience OnePlus 5. However, the volume of orders that we anticipated was nowhere near the actual volume that we have right now, and for this reason, you might not be receiving your tracking information on time since there is a delay in updating the system. We assure you that this will not affect your order’s estimated time of arrival.We appreciate your patience and your continued support.roccothehelper schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:05:
En ondertussen heb ik nog niks! Niet via zoeken met order code of mail. paar minuten voor de 21e gekocht.
Yes, that's right, Maik.
Heb zelf ook chat gehad maar bij mij is de verwachte lever tijd de 26e geworden helaas.maik.devries schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:06:
[...]
We understand that you’re excited to receive your order and experience OnePlus 5. However, the volume of orders that we anticipated was nowhere near the actual volume that we have right now, and for this reason, you might not be receiving your tracking information on time since there is a delay in updating the system. We assure you that this will not affect your order’s estimated time of arrival.We appreciate your patience and your continued support.
Yes, that's right, Maik.
Die van mij moet volgens mij nog opgehaald worden bij OP, of DHL status loopt achter. Zo niet dan zal hij morgen niet komen, hopelijk zaterdag dan!mowa schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:56:
Net gecheckt, is 20:35 vanuit Poznan vertrokken. Zal vannacht aankomen op Rotterdam/Den-Haag airport. Netjes.
Opgehaald worden bij het distributiecentrum van OnePlus? Lijkt me krap, maar is mogelijk.JackPoint schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:16:
[...]
Die van mij moet volgens mij nog opgehaald worden bij OP, of DHL status loopt achter. Zo niet dan zal hij morgen niet komen, hopelijk zaterdag dan!
Ik bedoel, morgen ophalen en zaterdag bezorgenMK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:18:
[...]
Opgehaald worden bij het distributiecentrum van OnePlus? Lijkt me krap, maar is mogelijk.
Als je via je trackingcode zoekt (dat is in een ander zoekscherm van DHL) dan hoeft dat niet.
De info op de site van OP loopt achter, de site van DHL weet al dat hij uit Poznan is vertrokken om 20:35.
[ Voor 2% gewijzigd door fast-server op 22-06-2017 21:54 . Reden: fixed :) ]
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
[ Voor 10% gewijzigd door Erik1805 op 22-06-2017 21:53 ]
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Zo dun dat helemaal niets zie! Laat maar even of hij bevalt, mag ook in DM.fast-server schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:42:
Vind de hoesjes/covers/cases bij oneplus te duur, heb zelf >deze< besteld op ali.
PSN: Oldzkoel
Hoop dat er nog een update komt maar ik denk dat het een dagje langer wachten wordt.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dat zal wel zaterdag gaan worden
Exact hetzelfde hier.wiebevb schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:04:
Nog steeds " Shipment information received ", 12:42
Dat zal wel zaterdag gaan worden![]()
SZCZECIN - POLANDpower_user schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:05:
Welke locatie?
In praktijk mag je dus voor een priority bestelling twee dagen rekenen, en geen één.

2u40m met een auto. Met een vrachtwagen 3u30m? We zijn pas 3 uur verder, moet ook nog uitgeladen en 'ingecheckt' worden. Kunnen we denk ik nog niks van zeggen.MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:17:
Vanuit Szczecin is het hier om 19u11 vertrokken. Ik had verwacht dat hij eerst naar Poznaz zou gaan, maar dat is te lang. Ik verwacht dat deze gewoon met een vrachtwagen direct uit Szczecin komen. 8u lange reis dus is te doen.
Hier hetzelfde... Weinig hoop dat hij er morgen is...rubentjuuuhh schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:16:
Ik zit nog steeds op "processing". DHL weet ook nog van niets

Verwijderd
Ik had het gebaseerd hier op:power_user schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:20:
[...]
2u40m met een auto. Met een vrachtwagen 3u30m? We zijn pas 3 uur verder, moet ook nog uitgeladen en 'ingecheckt' worden. Kunnen we denk ik nog niks van zeggen.
Verwijderd in "[OnePlus 5] Levertijden & Prijzen"
2u37 en dat is al gepasseerd
Maar ja, is mogelijk. Dacht zelf dat DHL hiermee met het vliegtuig werkte.
Die drugs die je besteld had.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:32:
Wie zit er allemaal in collo 1?
Verwijderd
De telefoon natuurlijk.IAmNice schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:35:
[...]
Die drugs die je besteld had.Of de telefoon
Collo 1 houdt volgens mij gewoon 1 dat je 1 verpakking/verzending hebtVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:32:
Wie zit er allemaal in collo 1?
Inderdaad balen, dat ze niet werken met FiFo is echt belachelijkVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:35:
Ik baal toch wel. Als een van de eersten besteld en nog niet eens een tracking code oid.
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.Archang3l schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:46:
Voor de mensen die hem al hebben, hoe valt hij mee?
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Op zich zou dit wel gedaan moeten worden gezien hij in de EU gewoon verkocht wordt, maar bij de One, Two en X (en misschien 3 en 3T ook) was dit niet het geval. Andere opties zijn "even" naar Amsterdam rijden (vanuit België) om hem in een fysieke winkel te kopen of er op hopen dat hij elders online (her)verkocht wordt.
Enige suggesties?
Pop-up store was maar eenmalig. Op de order staat geen BTW.PixelShooter schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:55:
Aan iedereen die 'm al heeft gekocht, krijg je een factuur en zo ja, is de BTW hierop apart vermeld? Ik wacht al maanden om 'm te kopen (zakelijk dan) maar ben er eigenlijk pas recent achter gekomen dat dat enkel interessant is wanneer de BTW apart vermeld staat ivm het terug kunnen recupereren.
Op zich zou dit wel gedaan moeten worden gezien hij in de EU gewoon verkocht wordt, maar bij de One, Two en X (en misschien 3 en 3T ook) was dit niet het geval. Andere opties zijn "even" naar Amsterdam rijden (vanuit België) om hem in een fysieke winkel te kopen of er op hopen dat hij elders online (her)verkocht wordt.
Enige suggesties?
Update status:
GEARRIVEERD IN SORTEERCENTRUM LEIPZIG - GERMANY
Donderdag, juni 22, 2017 om 22:39
Deze gaat dus niet met het vliegtuig vanuit Poznaz maar per vrachtwagen naar Leipzig --> Eindhoven.
Verwijderd
bij mij alleen nog vertrokken uit poznan. hopen dat ie in een keer doorgaat naar amsterdam en niet eerst naar leipzigMK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:04:
[...]
Pop-up store was maar eenmalig. Op de order staat geen BTW.
Update status:
Deze gaat dus niet met het vliegtuig vanuit Poznaz maar per vrachtwagen naar Leipzig --> Eindhoven.
Mijne is ook in Leipzig. Vanaf daar nog zeker 7 a 8 uur per vrachtwagen naar Nederland.MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:04:
[...]
Pop-up store was maar eenmalig. Op de order staat geen BTW.
Update status:
Denk dat het later in de dag wordt voor we de deurbel horen.
Ondertussen blijft die van mij nog steeds op "Shipment information received" bij DHL en bij de OnePlus site zie ik dat hij verstuurd is en als ik dáár op track klik zie ik dat ie al is afgeleverd in meipower_user schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:20:
[...]
Mijne is ook in Leipzig. Vanaf daar nog zeker 7 a 8 uur per vrachtwagen naar Nederland.

ik ga slapen en ik zie het morgen wel.. ik hoop echt van harte dat ik morgen wakker wordt met een smsje in mn inbox
Ga er maar vanuit dat 1 uur na aankomst in Leipzig het pakket verwerkt wordt en weer een uur later wordt het per vliegtuig naar Amsterdam gestuurd (+3uur) waar het zelfde riedeltje weer op gaat.
/glazenbol modus
De mensen die bediend worden vanaf Amsterdam zullen het denk ik in de ochtend aangeboden krijgen, mensen op andere locaties in de na middag of avond.
\glazenbol modus
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Geen idee, DHL zal het logistiek gezien wel voor elkaar hebben zekerVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:07:
[...]
bij mij alleen nog vertrokken uit poznan. hopen dat ie in een keer doorgaat naar amsterdam en niet eerst naar leipzig
Misschien gaat hij vanuit Leipzig met het vliegtuig:power_user schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:20:
[...]
Mijne is ook in Leipzig. Vanaf daar nog zeker 7 a 8 uur per vrachtwagen naar Nederland.
"European Air Transport Leipzig is the largest of three dedicated airlines that serve DHL Express’ European and partly also Middle Eastern and North Africa Region networks. Its fleet currently connects more than 50 airports."
Nice, misschien heb je hem al thuis liggenmelantrix schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:22:
[...]
Ondertussen blijft die van mij nog steeds op "Shipment information received" bij DHL en bij de OnePlus site zie ik dat hij verstuurd is en als ik dáár op track klik zie ik dat ie al is afgeleverd in mei![]()
ik ga slapen en ik zie het morgen wel.. ik hoop echt van harte dat ik morgen wakker wordt met een smsje in mn inbox
Zij hebben van DHL bericht gehad dat het pakketje morgen bij ze bezorgd wordt, ik nog niet. Als ik op de site van DHL mijn OPS-code invul krijg ik inmiddels wel wat informatie te zien: "Shipment information received", in Szczecin, Polen. Maar een verwachte leverdatum geeft DHL me niet.
Op de website van Oneplus zie ik inmiddels ook dat de telefoon verzonden is met verwachte leverdatum 23-06, maar als ik op 'tracking' klik krijg ik alleen te zien: "No tracking info is available at the moment."
Wat denken jullie, moet ik nog rekening houden met levering morgen? Als de telefoon werkelijk nog in Szczecin ligt, lijkt me dat eigenlijk onwaarschijnlijk...
V.z.i.w zijn er vandaag 2 vrachten naar NL vanuit Szczecin vertrokken: een naar Poznaz en vervolgens (waarschijnlijk) met het vliegtuig naar Rotterdam. En eentje naar Leipzig, welke waarschijnlijk met het vliegtuig naar Eindhoven gaat.
Een 3de shipment nog beginnen om iets voor 12 lijkt me lastig
Maar Ik kan het prima fout hebben
Edit: verwerkt in Leipzig
[ Voor 4% gewijzigd door MK_ op 22-06-2017 23:41 ]
Verwijderd
eentje naar amsterdam. mijne gaat naar amsterdam en is nu onderweg vanaf poznazMK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:40:
Ik betwijfel het om eerlijk te zijn.
V.z.i.w zijn er vandaag 2 vrachten naar NL vanuit Szczecin vertrokken: een naar Poznaz en vervolgens (waarschijnlijk) met het vliegtuig naar Rotterdam. En eentje naar Leipzig, welke waarschijnlijk met het vliegtuig naar Eindhoven gaat.
Een 3de shipment nog beginnen om iets voor 12 lijkt me lastig
Maar Ik kan het prima fout hebben
Amsterdam, Rotterdam... HetzelfdeVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:41:
[...]
eentje naar amsterdam. mijne gaat naar amsterdam en is nu onderweg vanaf poznaz
Verwijderd
gaat denk ik vanuit daar naar amsterdam. maken wel veel rare bewegingen over de kaart

Bij mij staat:
"Bestemming EINDHOVEN - <Een plaats in Limburg> - NETHERLANDS, THE"
Of toch gewoon Amsterdam en dan terug met een vrachtwagen naar Eindhoven.
Verwijderd
denk dat inderdaad. verzameld op amsterdam en dan met vrachtwagen.MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:51:
Opvallende route ja
Bij mij staat:
Bestemming Eindhoven... Daar moet ik 'm nou precies hebben! VerdikkieMK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:51:
Opvallende route ja
Bij mij staat:
I'm sorry that your order is one of those that are being affected of the delays. This is kind of hard for me to explain but our Team has been receiving huge number of orders (not an excuse) but we are doing our best to fulfill our commitment. Hopefully it will be delivered on that date and if not, it may be 2 or 3 days delayed from the original delivery date.
Order staat nog steeds op processing en DHL kan de order ook nog niet vinden. Nog even geduld hebben dus.
Vliegtuig land op Eindhoven en daarna ergens in Limburg, HOOFDLETTERS = landing.MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:51:
Opvallende route ja
Bij mij staat:
Bij mij staat er: AMSTERDAM - Arnhem - NETHERLANDS, THE
SorryReflame schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:52:
[...]
Bestemming Eindhoven... Daar moet ik 'm nou precies hebben! Verdikkie
Oh ok dat wist ik nietfast-server schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:55:
[...]
Vliegtuig land op Eindhoven en daarna ergens in Limburg, HOOFDLETTERS = landing.
Bij mij staat er: AMSTERDAM - Arnhem - NETHERLANDS, THE
Vliegtuig staat i.i.g nog op de grond
Verwijderd
gaan wss vanacht met vliegtuig ergens naar nederland.MK1998NL schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:58:
[...]
Sorry
[...]
Oh ok dat wist ik niet
Vliegtuig staat i.i.g nog op de grond
Is inderdaad normaal, 's nachts gebeurt veel van die logistiekVerwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:59:
[...]
gaan wss vanacht met vliegtuig ergens naar nederland.
Morgen over een paar uurtjes maar eens kijken, constant refreshen werk nu toch niet
Vreemd, een uur geleden verzekerden ze mij nog dat de vertraging alleen in het bijwerken van de status zat en dat mijn order echt onderweg was en morgen afgeleverd zou worden... Maar ze zullen er wel achter zijn gekomen dat dat nu niet meer geloofwaardig is.IFerran schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:53:
Helaas geen goed nieuws. De telefoon besteld met welkomst bundle en krijg net onderstaand via de chat te horen:
I'm sorry that your order is one of those that are being affected of the delays. This is kind of hard for me to explain but our Team has been receiving huge number of orders (not an excuse) but we are doing our best to fulfill our commitment. Hopefully it will be delivered on that date and if not, it may be 2 or 3 days delayed from the original delivery date.
Order staat nog steeds op processing en DHL kan de order ook nog niet vinden. Nog even geduld hebben dus.
DHL geeft pas een status als het pakketje binnenkomt bij het eerste distributiecentrum.
Ik heb een DHL status sinds 1200 uur vanmiddag maar verder niets.
Tijdens de presentatie besteld.
Naar aanleiding van bovenstaande toch even een chat gestart met de klantenservice. Ik vind het moeilijk om te geloven, maar ze houdt vol dat ik de telefoon toch echt morgen ga ontvangen. Ik ben zeer benieuwd.FreddyFish schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:33:
Ik had met twee vrienden ongeveer tegelijkertijd besteld. We wonen dichtbij elkaar. Ik met het welkomstpakket erbij, plus een extra lader en autolader. Mijn vrienden enkel de telefoon.
Zij hebben van DHL bericht gehad dat het pakketje morgen bij ze bezorgd wordt, ik nog niet. Als ik op de site van DHL mijn OPS-code invul krijg ik inmiddels wel wat informatie te zien: "Shipment information received", in Szczecin, Polen. Maar een verwachte leverdatum geeft DHL me niet.
Op de website van Oneplus zie ik inmiddels ook dat de telefoon verzonden is met verwachte leverdatum 23-06, maar als ik op 'tracking' klik krijg ik alleen te zien: "No tracking info is available at the moment."
Wat denken jullie, moet ik nog rekening houden met levering morgen? Als de telefoon werkelijk nog in Szczecin ligt, lijkt me dat eigenlijk onwaarschijnlijk...
(10:21:26) Irish: Thank you for letting me know this, Fredd. I am here to help check your order status.
(10:21:40) Irish: Please allow me for 2-3 minutes to check on it.
(10:21:54) FreddiFish: That would be much appreciated. Thank you!
(10:22:46) Irish: Thank you for waiting.
(10:23:32) Irish: Your order was just complete today. I also have the same tracking info.
(10:24:01) Irish: This is an important notes in your tracking saying that "No tracking info is available at the moment. We are awaiting for tracking info from carrier. Please check later."
(10:24:31) Irish: This means that you don't have to get worried is because your order is in the right progress.
(10:25:50) Irish: Is there anything else that I can help you with?
(10:26:08) FreddiFish: OK, thank you for checking. Should I still expect the package tomorrow, or is that impossible for you to tell?
(10:27:01) Irish: If tomorrow is your expected delivery date then you'll receive your order that day.
Verwijderd
Afwachten hoe dat gaat lopen.FreddyFish schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 00:56:
[...]
Naar aanleiding van bovenstaande toch even een chat gestart met de klantenservice. Ik vind het moeilijk om te geloven, maar ze houdt vol dat ik de telefoon toch echt morgen ga ontvangen. Ik ben zeer benieuwd.
(10:21:26) Irish: Thank you for letting me know this, Fredd. I am here to help check your order status.
(10:21:40) Irish: Please allow me for 2-3 minutes to check on it.
(10:21:54) FreddiFish: That would be much appreciated. Thank you!
(10:22:46) Irish: Thank you for waiting.
(10:23:32) Irish: Your order was just complete today. I also have the same tracking info.
(10:24:01) Irish: This is an important notes in your tracking saying that "No tracking info is available at the moment. We are awaiting for tracking info from carrier. Please check later."
(10:24:31) Irish: This means that you don't have to get worried is because your order is in the right progress.
(10:25:50) Irish: Is there anything else that I can help you with?
(10:26:08) FreddiFish: OK, thank you for checking. Should I still expect the package tomorrow, or is that impossible for you to tell?
(10:27:01) Irish: If tomorrow is your expected delivery date then you'll receive your order that day.
Maar via de chinese websites wel.
In hoeverre is dit een ander toestel dan het origineel???
Verwijderd
En de 2de OP5 die na middernacht besteld is komt morgen ook al aan (UPS, BE).
2de is telefoon+car charger+rood tpu hoesje.Gorzow Wielkopolski, Poland 22/06/2017 14:36 Departure Scan
Poznan, Poland 22/06/2017 21:40 Departure Scan
Koeln, Germany 23/06/2017 3:44 Departure Scan
Scheduled Delivery:
Friday, 23/06/2017, By End of Day
Support moet er ondertussen ook wel de pest aan hebben dat iedereen zit te roepen om een tracking nummer.
[ Voor 74% gewijzigd door anessie op 23-06-2017 04:28 ]
Prijzen vergelijken en alternatieven opnoemen hoort hier niet thuis en is offtopic en wordt dan ook zonder communicatie verwijderd.
Dit topic is alleen bedoeld voor levertijden, winkels en prijzen, andere onderwerpen horen in:
- OnePlus Pop-up event: [OnePlus 5] Pop-up event Meet-up
- OnePlus referraltopic: OnePlus referraltopic
- Accessoires: [OnePlus 5] Het grote Accessoires Topic
Berichten over wanneer besteld en wanneer binnen zijn prima, maar ga niet je complete verzendstatus bij elke mutatie neerplempen. Typ een inhoudelijk bericht of laat het achterwege!