Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-06 17:31

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Dutchredgaming schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:38:
Mijn winkelmandje tot nu toe:
  • Middle-Earth: Shadow of Mordor GOTYE €3.99
  • Tabletop Simulator €9.99
  • Polandball: Can into Space! €0.89
  • Metro Redux Bundle €7.49
  • Rocket League - Supersonic Fury DLC €2.39
  • Saints Row 3 - The full Package €3.79
Hebben jullie nog leuke games om aan te raden of raad jullie een van deze games af?
Ik heb betaald, maar ik krijg niks in mijn library :(

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454358

Dutchredgaming schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 19:15:
[...]

Ik heb betaald, maar ik krijg niks in mijn library :(
Dat kan door de drukte wel even duren. Had ik ook, een klein uurtje later stond het er wel bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Op Steamgifts staat een leuke thread met de leukste games onder de $1. Zitten genoeg leuke games tussen en voor de prijs van een mars kan je best een gokje nemen ;)

https://www.steamgifts.co...wQ04/best-games-under-a-1

Zelf heb ik Over 9000 Zombies opgepikt voor 79 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:05

Meneer iCy

swarma

Sempy schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:22:
Op Steamgifts staat een leuke thread met de leukste games onder de $1. Zitten genoeg leuke games tussen en voor de prijs van een mars kan je best een gokje nemen ;)

https://www.steamgifts.co...wQ04/best-games-under-a-1

Zelf heb ik Over 9000 Zombies opgepikt voor 79 cent.
Ook meegenomen en daarnaast diehard dungeon en defunct. 8)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-05-2022
911 Operator gister voor het eerst gespeeld. Heb het gekocht als huiswerk, heb een nieuwe baan waarbij de straatnamen van Nijmegen kennen wel nuttig is en het is heel cool dat je zelf kan kiezen welke stad je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Unquote schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 08:29:
911 Operator gister voor het eerst gespeeld. Heb het gekocht als huiswerk, heb een nieuwe baan waarbij de straatnamen van Nijmegen kennen wel nuttig is en het is heel cool dat je zelf kan kiezen welke stad je speelt.
Oh dat is wel leuk dan ja, al zou het dan eigenlijk 112 operator genoemd moeten worden ;)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
  • Laatst online: 22-03-2023
Gisteren mijn eerste potje PUBG achter de rug.... Ik vond het nou niet echt zo denderend als ik eerlijk mag zijn. Ik was met een team eerst 20 minuten aan het rondwandelen voordat we eindelijk iemand zagen. Server was helemaal vol btw. Misschien heb ik het spelletje verkeerd ingeschat. Of hoort het zo dat je echt ver van elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Niet echt een superlage prijs maar ik heb de Homeworld remastered edition toch maar gekocht, inclusief de soundtracks. Was vroeger erg onder de indruk van gameplay beelden en de muziek.

In het kader van educatief ook nog Aurora Nights gekocht, beetje lekker sterrenbeelden ontdekken :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:15
RifatSahin schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:39:
Gisteren mijn eerste potje PUBG achter de rug.... Ik vond het nou niet echt zo denderend als ik eerlijk mag zijn. Ik was met een team eerst 20 minuten aan het rondwandelen voordat we eindelijk iemand zagen. Server was helemaal vol btw. Misschien heb ik het spelletje verkeerd ingeschat. Of hoort het zo dat je echt ver van elkaar zit.
Ik hebzelf wel H1Z1 King Of the Kill. Zelfde idee, en daar kom ik vaak met een maat altijd in de top 10 terecht zonder iemand te killen. Zodra je een gevecht hebt is het echt gokken dat je het overleefd. Hoe is de gunplay?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-06 21:54
De schade tot nu toe:

-Planet Coaster
-Cod WaW
-Sleeping Dogs: Definitive Edition
-Sniper Elite 3
-Sniper Ghost Warrior 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
dm-dutchman schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:51:
De schade tot nu toe:

-Planet Coaster
ik heb RCT 1 en 2 veel gespeeld maar ik vind de simpliciteit daarvan wel prettig. Ik speel niet vaak dat soort spellen omdat het zoveel opties heeft dat je door tientallen menu's moet en pas na 30 uur een beetje door hebt hoe alles werkt, waar ik vrijwel nooit het geduld voor kan opbrengen. Is het voor een ongeduldige casual makkelijk op te pakken, Planet Coaster? Met ongeveer 200 uur RCT ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-06 20:44
Geef het wat meer tijd. Het ene potje is saai en krijg je ineens een headshot na 20 min rondlopen zonder iemand te zien. De andere zit vol met actie, met veel spannende momenten. Als je snel mensen wil zien, moet je in een grote stad landen. de eerste 20 min niemand zien is voor mij vrij uitzonderlijk moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:44
Unquote schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:59:
[...]

ik heb RCT 1 en 2 veel gespeeld maar ik vind de simpliciteit daarvan wel prettig. Ik speel niet vaak dat soort spellen omdat het zoveel opties heeft dat je door tientallen menu's moet en pas na 30 uur een beetje door hebt hoe alles werkt, waar ik vrijwel nooit het geduld voor kan opbrengen. Is het voor een ongeduldige casual makkelijk op te pakken, Planet Coaster? Met ongeveer 200 uur RCT ervaring?
Planet Coaster is vrij makkelijk op te pakken hoor. Je kan er echt van alles mee bouwen, maar gezien het aantal blueprints in de Steam workshop hoef je zelf niet eens creatief te zijn. Het management gedeelte is waar de game het laat liggen als je het mij vraagt. Het is naar mijn idee (ook op hard) te makkelijk om winst te maken.

Jammer dat Parkitect nog niet mee doet aan de sale, want ben wel benieuwd hoe het management gedeelte daar in is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:23

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

[...]

Het is goed te doen, de controls kan even wennen zijn, maar na 5 of 10 minuten heb je die ook onder de knie.
Vind het een leuk spel, maar de performance ben ik niet zo over te spreken. Ik heb nu een park met 9000 mensen en ik mag op de 'normale' snelheid blij zijn met 10 tot 15 FPS, op een OC'd 6700K en GTX1080. Maar goed als je het niet te gek maakt is het wel te doen.

DOOM, Stardew Valley (vorig jaar gerefund, nu 3 euro goedkoper dusja), Broforce en Shadow of Mordor GOTY. Wil nog wel alle DLC van Arma 3.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
[...]

Planet Coaster is heel makkelijk aan te leren, het is zelfs makkelijker dan RCT1/2 Ook zijn de menu's overzichtelijk het niet moeilijk om het juiste onderdeel te vinden.
kuusj98 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:15:
[...]
Vind het een leuk spel, maar de performance ben ik niet zo over te spreken. Ik heb nu een park met 9000 mensen en ik mag op de 'normale' snelheid blij zijn met 10 tot 15 FPS, op een OC'd 6700K en GTX1080. Maar goed als je het niet te gek maakt is het wel te doen.
Ik speel zelf op mijn laptop:

I7-6700HQ 2.6 GHZ
GTX 950M 4GB
16 GB ram

Maar in de sandbox mode, met het hele park vol met mensen komt de FPS niet onder de 40, Settings op medium/high

[ Voor 29% gewijzigd door dm-dutchman op 28-06-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

dm-dutchman schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:15:
[...]

Planet Coaster is heel makkelijk aan te leren, het is zelfs makkelijker dan RCT1/2 Ook zijn de menu's overzichtelijk het niet moeilijk om het juiste onderdeel te vinden.

[...]

Ik speel zelf op mijn laptop:

I7-6700HQ 2.6 GHZ
GTX 950M 4GB
16 GB ram

Maar in de sandbox mode, met het hele park vol met mensen komt de FPS niet onder de 40, Settings op medium/high
Grappig, als ik mijn 15 FPS map op mijn laptop wil laden (6300HQ, GTX960M OC) haal ik een halve FPS als ik geluk heb. Misschien komt dat doordat ik heel veel scenery heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Ik twijfel persoonlijk nog welke games ik nog wil aankopen.
- Xcom2 heb ik ge-refund. Ik voelde dat ik dat niet lang zal volhouden...
- Darkest Dungeon is een potential buy
- Subnautica idem

Andere mensen die nog wat games adviseren? Prijs maakt niet zoveel uit. Stardew Valley wordt op veel forums geprezen, ook op reddit. Dat gaat me echter iets te ver... Net wat te kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

overdoseh schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:23:
Ik twijfel persoonlijk nog welke games ik nog wil aankopen.
- Xcom2 heb ik ge-refund. Ik voelde dat ik dat niet lang zal volhouden...
- Darkest Dungeon is een potential buy
- Subnautica idem

Andere mensen die nog wat games adviseren? Prijs maakt niet zoveel uit. Stardew Valley wordt op veel forums geprezen, ook op reddit. Dat gaat me echter iets te ver... Net wat te kinderachtig.
Portal 2 kost 2 euro, Portal 1 kost 1 euro.
Wolfenstein kost geen drol, en is wat mij betreft echt een must-play.
Fallout NV Ultimate Edition is goedkoop, super veel fun.
Dishonored 1 Definitive Edtion voor een tientje.
Metro Redux is imho must play.
Grim Fandango moet ook een leuke klassieker zijn, voor 3 euro niet echt een risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
kuusj98 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:33:
Grim Fandango moet ook een leuke klassieker zijn, voor 3 euro niet echt een risico.
In de Humble Bundle gepakt, 10 minuten gespeeld, zit al vast. Kan misschien op 3 dingen klikken en niets helpt me verder. De secretaresse is wel geinig maar verder voel ik de "hilarische" setting die het zogenaamd zou hebben niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-06 18:55
Ik heb een paar potjes gespeeld en het is wennen. Het ene level zie je niemand en wordt je zo afgeknald, het andere level kan je een paar spelers killen. In je eentje is spannender maar die squad modus is ook leuk.

Pak altijd een rugtas zodat je meer items kan meenemen. Hoe hoger een level van een item is, des te beter. Als je geraakt bent en nog niet dood, gebruik bandages etc. :)

Het spel heeft potentie maar ik had er persoonlijk ook iets meer van verwacht. Het is wel interessant dat het speelveld steeds kleiner wordt. Van mij hadden er wat meer voertuigen in mogen zitten.

De FPS modus werkt bij mij niet lekker. Ik krijg geen goede view zoals bij andere shooters. Ervaart iemand dit ook? Hoe op te lossen?

Wat de Sale betreft, ik heb gisteren Spelunky aangeschaft. Voor dat geld erg grappig! Verder had ik al PUBG gekocht en Mortal Kombat XL.
Heet iemand SimAirport al gekocht? Hoe bevalt die?

[ Voor 7% gewijzigd door DedSec85 op 28-06-2017 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-06 22:13
Nex machina top game erg verslavend
Pas gekocht op steam ook een geweldige soundtrack .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:08
Beaudog schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:21:
Nex machina top game erg verslavend
Pas gekocht op steam ook een geweldige soundtrack .
Zit nog te twijfelen om Nex machina te nemen, vind de prijs wat aan de hoge kant. Maar volgens jou wel waard dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Laatst online: 12-06 22:13
Nivali schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:58:
[...]

Zit nog te twijfelen om Nex machina te nemen, vind de prijs wat aan de hoge kant. Maar volgens jou wel waard dus?
Hij is nu iets van 15 euro geloof ik .
Met De game vermaak ik me prima ik vind hem awesome .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:10

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Misschien nog even de Witcher 3 kopen, iedereen lijkt erg enthousiast te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:52

KipCurreh

Nightcrawler

The Inquisitor schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:14:
Misschien nog even de Witcher 3 kopen, iedereen lijkt erg enthousiast te zijn.
Wees gerust, doe het nou maar gewoon...
Voor die prijs haal je een van de beste PC games van de afgelopen jaren binnen

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 22:39
Eens, Ik heb er al gigantisch veel tijd inzitten en dan heb ik nog niet eens de expansions...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
KipCurreh schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:16:
[...]

Wees gerust, doe het nou maar gewoon...
Voor die prijs haal je een van de beste PC games van de afgelopen jaren binnen
Ik heb echt helemaal niks met zwaarden en paardrijden en al dat soort feeën ongein, zou het dan nog de moeite waard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Unquote schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:02:
[...]

Ik heb echt helemaal niks met zwaarden en paardrijden en al dat soort feeën ongein, zou het dan nog de moeite waard zijn?
Haha, nou je gaat toch heel wat zwaarden moeten gebruiken vrees ik.. :) Al is het veel meer dan vechten alleen..
Verder is het een grauwe wereld met fantastische storylines, maar blijft het wel fantasy met necrophages, heksen, en al dat soort ongein..
Het paardrijden kan je eventueel wel nog tot een minimum beperken..

Maar als je aangeeft dat je eigenlijk niet houdt van enige soort fantasy-wereld met (vooral) zwaardgevechten, kan ik mij moeilijk voorstellen dat je enigszins van plan bent om het aan te schaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Unquote schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:02:
[...]

Ik lees overal veel lof voor de game, en dit is ook terecht. Ik hoor echter ook wel van wat mensen dat ze er niet doorheen komen. Er is zóveel te doen... Mijn aandacht is na een X aantal uur ook verzwakt, heb het hierna niet meer opgepakt... denkende aan al die dingen die ik weer moet doen. Je moet er wel de tijd voor hebben en ook daadwerkelijk nemen.

Als je echter bij voorbaad al zegt dat je niets met zwaarden, paardrijden etc hebt, vraag ik me af of dit wel de game voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
KipCurreh schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:22:
kan ik mij moeilijk voorstellen dat je enigszins van plan bent om het aan te schaffen..
Wel als het echt zo goed is, maar nee dat middeleeuws fantasy gebeuren vind ik ontzettend flauw dus sla 'm toch maar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:29
Unquote schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:44:
[...]

In de Humble Bundle gepakt, 10 minuten gespeeld, zit al vast. Kan misschien op 3 dingen klikken en niets helpt me verder. De secretaresse is wel geinig maar verder voel ik de "hilarische" setting die het zogenaamd zou hebben niet.
Grim Fandango is ook best wel een moeilijke adventure. Vastzitten hoort ook wel een beetje bij het genre. Je kunt eventueel een walkthrough gebruiken om verder te komen. Schaam je niet, je bent niet de enige die het nodig heeft bij dit spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:11
overdoseh schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 15:22:
[...]

Als je echter bij voorbaad al zegt dat je niets met zwaarden, paardrijden etc hebt, vraag ik me af of dit wel de game voor je is.
Zo begon ik ook met deze gedachten aan Diablo 1
een vriend vertelde me van moet je dit spel eens proberen .... ach ik houd niet zo van vecht spellen ........
hij even uitgelegd wat wat is , mana en healing potjes en wat je moet levelen bij bepaalde chars ....
maar ik kreeg de waarschuwing gaat hem niet spelen vanavond het is laat , anders ga jij niet slapen .........

ik had zo iets WTF ..... even kijken als hij weg is kan geen kwaad ...
beetje duf met zwaarden slaan en hakken ......... pfff

ik begin en voor ik het wist zat ik al meer dan 12 uur te spelen
vanaf dat moment is er bijna geen RPG meer die ik niet gespeeld heb ... Ja de Witcher 1 + 2 uitgespeeld en 3 bezig
Zo ook alle Gothic delen en ga maar even door

maar goed wat moet ik nu met zwaarden ...... dan maar een arrow in the knee _/-\o_ :9~

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:05

Meneer iCy

swarma

[...]

Het spel speelt net zo lekker weg als RCT :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Defector schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:24:
Zijn er nog meer games zoals Convoy, FTL, Prison arcihtect, simpele indie games met goed mechanics en art style?
Antichamber, First person puzzler, het lijkt er op het eerste gezicht niet op maar ik vind het meesterlijk, en het level design is super, icm een minimalistische visuals. imnho hetzelfde niveau als portal2 en Talos principle,
Sunless sea, Actie adventure op een schip, complete backstory
Super Hexagon Gewoon instabuy (2 pack en een aan een vriend geven), lijkt simpel maar een echte uitdaging. Muziek is super
Mini metro euhm, Real time puzzel spel? De stijl vind ik erg goed

Maar wat bedoel je precies met indie? gewoon geen AAA?
PA noem ik niet echt simpel
The Long Dark is ook erg goed, 1st person survival, maar geen zombies, wel wolven, immersie is echt goed
Firewatch oogt een beetje hetzelfde maar is meer een adventure (5 uur speel tijd ongeveer)
icy schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:13:
Iemand nog leuke tips zoals FTL, Stardew Valley, Enter the Gungeon of zoiets als BroForce voor een eurootje of 5?
Convoy dus ;)

Die heb ik net op easy gehaald, is echt een goed spel. Ook als je FTL nog niet kent ;)
EN zeer nederlandse namen in de credits, dus....

[ Voor 9% gewijzigd door Anthor op 28-06-2017 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
Zojuist Crypt Of The Necrodancer gekocht...Leek me een beetje een vaag spel maar het is best wel leuk om te spelen! Voor die schamele € 2,99 is het echt de moeite waard!

Tevens voor € 3,74 PAC-MAN™ Championship Edition DX+ gekocht. Ook een superspel!

Beide games weten je echt mee te sleuren dankzij de muziek en snelle gameplay. Op mijn verlanglijst staan nog: Subnautica (twijfelgevalletje), Emily Is Away (schijnt erg goed te zijn) en FTL: Faster Than Light. Geen idee of ik die games deze sale nog ga kopen...voorlopig heb ik genoeg te spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
icy schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:13:
Iemand nog leuke tips zoals FTL, Stardew Valley, Enter the Gungeon of zoiets als BroForce voor een eurootje of 5?
The Final Station

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
piripi schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:12:
Nog iemand die Doorkickers gekocht heeft?
http://store.steampowered.com/app/248610/Door_Kickers/

Ook een cool spel met een stevige korting. Voor de volle mik had ik nooit gekocht, maar nu...
Kan ik me wel weer even enkele avonden mee vermaken voor geen 3€
Door Kickers is gaaf. Zojuist een uur of wat gespeeld en dat is voorbij gevlogen. Zeker een aanrader.

Heeft dezelfde gameplay als Frozen Synapse (voor wie het kent), maar in een realistischere setting. Kort samengevat: je bestuurt een SWAT-team vanuit een top-down view in planning-modus, waarbij je vooraf je besturing instelt, of in real-time. Het doel is de vijanden te elimineren of te arresteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Door kickers ziet er ook wel leuk uit voor die prijs, de originele prijs lijkt me wat hoog

Op mijn lijst heb ik nog een paar dingen staan
- Little Nightmares, die trailer ziet er echt goed uit
- Everybody's gone to the rapture, heeft veel prijzen gewonnen iirc, maar ik wacht nog op een discount
- Subterrain, kreeg ik in mijn queue zag er wel interessant uit, maar moet er nog even naar kijken

dingen die ik er misschien af kan halen:
- Keep talking and nobody explodes, lijkt me leuk maar ben bang dat ik geen bekenden mee kan krijgen om het te kopen
- Day of infamy twijfel ik nog over, DoD en DoD:S was erg leuk, maar ik denk niet dat ik het veel ga spelen (ongeacht of het een goed spel is of niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverdemon
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-11-2020
Anthor schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 01:41:
...
- Keep talking and nobody explodes, lijkt me leuk maar ben bang dat ik geen bekenden mee kan krijgen om het te kopen
...
Ik heb hem afgelopen weekend gehaald, geeen spijt van. Je hebt maar 1 kopie van de game nodig, de experts kunnen de manual van een internetpagina halen.
Elke keer dat ik dacht: het wordt eentonig, kwam er weer een extra module bij die het moeilijker of interessanter maakt. En dan staat de workshop ook nog eens vol met mods (extra modules etc) die ik nog niet eens gezien heb.

kortom: ik heb me vermaakt, voor dat geld zou ik het doen en bekenden een beetje pushen om mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Anthor schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:10:
[...]

Antichamber, First person puzzler, het lijkt er op het eerste gezicht niet op maar ik vind het meesterlijk, en het level design is super, icm een minimalistische visuals. imnho hetzelfde niveau als portal2 en Talos principle,
Sunless sea, Actie adventure op een schip, complete backstory
Super Hexagon Gewoon instabuy (2 pack en een aan een vriend geven), lijkt simpel maar een echte uitdaging. Muziek is super
Mini metro euhm, Real time puzzel spel? De stijl vind ik erg goed

Maar wat bedoel je precies met indie? gewoon geen AAA?
PA noem ik niet echt simpel
The Long Dark is ook erg goed, 1st person survival, maar geen zombies, wel wolven, immersie is echt goed
Firewatch oogt een beetje hetzelfde maar is meer een adventure (5 uur speel tijd ongeveer)

[...]

Convoy dus ;)

Die heb ik net op easy gehaald, is echt een goed spel. Ook als je FTL nog niet kent ;)
EN zeer nederlandse namen in de credits, dus....
Met indie doel ik vooral op de vibe in de game. Dus zoals met FTL en Convoy iets mindere graphics maar wel goede gameplay en muziek. Daarnaast semi actief aan het gamen doordat het turnbased is. En redelijk verhaal en upgrade mogelijkheden.

Ik heb nu darkest dungeon in mijn cart zitten. Die lijkt mij redelijk aan die eisen te voldoen. Ben alleen nog niet overtuigd van de dlc. De reviews over de nieuwe gameplay mogelijkheden zijn niet mals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
Must play imho (die nog niet in dit forum zijn benoemd)

-Just cause 3 xl €16,24 75% off
-Scrap Mechanic €11,99 40% off (Vroegtijdig toegang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
1 jaar iRacing €27,99 WOW dat kan je niet laten liggen. Op de officiële site is hij $66,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
RifatSahin schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:54:
1 jaar iRacing €27,99 WOW dat kan je niet laten liggen. Op de officiële site is hij $66,-
Dat is een nette prijs inderdaad, maar je krijgt geen code zeker? Heb al mijn content namelijk buiten Steam om gekocht dus dan moet ik de de Steam versie ook weer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
Beakzz schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:01:
[...]

Dat is een nette prijs inderdaad, maar je krijgt geen code zeker? Heb al mijn content namelijk buiten Steam om gekocht dus dan moet ik de de Steam versie ook weer kopen.
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. Is er een verschil dan in versies?? Ik zag de prijs en dacht DOEN!!!
Ik heb namelijk nog een abonnement van 3 maanden lopen op de officiele site van iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyp5ki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-06 22:02
RifatSahin schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:02:
[...]

Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. Is er een verschil dan in versies?? Ik zag de prijs en dacht DOEN!!!
Ik heb namelijk nog een abonnement van 3 maanden lopen op de officiele site van iRacing
je kunt op de website van iracing onder account gegevens een steamcode genereren waarmee je iracing account ook gekoppeld wordt aan steam. Dit kun je eenmalig doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
Kyp5ki schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:17:
[...]

je kunt op de website van iracing onder account gegevens een steamcode genereren waarmee je iracing account ook gekoppeld wordt aan steam. Dit kun je eenmalig doen.
Vanavond maar meteen doen. Toch mooi die 60% korting!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die The Long Dark heeft en of het een aanrader is? Ik heb de afgelopen sales ook al zitten twijfelen, en aangezien 1 augustus de 1.0 release is, is het misschien nu nog even het juiste moment om voordelig te kopen.

[ Voor 13% gewijzigd door Sempy op 29-06-2017 20:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Sempy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 20:41:
Iemand die The Long Dark heeft en of het een aanrader is? Ik heb de afgelopen sales ook al zitten twijfelen, en aangezien 1 augustus de 1.0 release is, is het misschien nu nog even het juiste moment om voordelig te kopen.
Absoluut een aanrader.
Story mode is er nog niet, maar dat duurt dus niet lang meer.
Wel sandbox en er zitten nu ook al challenges in, dus dan heb je een doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:50

Blamm

Niet meer Smart

Hoop leuke games langs zien komen, maar mijn score is tot nu toe toch wel Half Life 2 geweest.
Op een of andere manier had ik hem nog nooit gespeeld, maar als je door de graphics heen kunt kijken (die niet bizar slecht zijn trouwens) heeft dit spel de tand des tijds HEEL goed overleefd!

Portal 1 en 2 al wel gespeeld, anders had ik die nu zeker ook gekocht.

Voor een ieder die hem nog niet heeft: must buy voor €0,99 !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlaadjeBla
En als je dan toch bezig bent, neem Episode 1 en 2 er ook bij. Die zul je willen nadat je hem hebt uitgespeeld. En daarna zul je smachten naar HL3 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:10

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Goed idee... ik heb de orange box gehad op de PS3, maar eigenlijk nooit HL2 kunnen uitspelen. Misschien nu maar eens doen, want kost geen drol meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrandALARM
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-06 17:39
Heeft iemand nog tips qua games voor 2 van mijn kids (meisjes 7 & 9) met een bestelde Steam Controller en een Steam Link ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-06 21:50
Is een mooie game! Ik heb nog niet zoveel gespeeld, maar van hetgeen wat ik heb gezien is het erg leuk.

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

MatthijsE schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 22:16:
Heeft iemand nog tips qua games voor 2 van mijn kids (meisjes 7 & 9) met een bestelde Steam Controller en een Steam Link ?
Sonic & All-Stars Racing Transformed

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Overcooked is een aanrader, mijn kinderen zijn ongeveer even oud en vinden het geweldig. Wel coop spelen, singleplayer is een stuk minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:07

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik heb tot nu toe 2 games gekocht, ICEY en Megadimension Neptunia VII

Ik wil wel meer games (heb een lange wenslijst), maar kom toch weinig meer aan gamen toe.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
De lego games doen het goed bij mijn meiden, vooral die van pirates of the Caribbean.

[ Voor 35% gewijzigd door Scavy op 30-06-2017 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrandALARM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrandALARM
Sempy schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 23:03:
[...]

Overcooked is een aanrader, mijn kinderen zijn ongeveer even oud en vinden het geweldig. Wel coop spelen, singleplayer is een stuk minder leuk.
Ook aangeschaft ziet er erg leuk uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
MatthijsE schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 07:17:
[...]

Ook aangeschaft ziet er erg leuk uit
Ik denk dat overcooked ook leuk is. Ik schaf hem ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:13

Sagat

Is pappa x2!

Anthor schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:10:
[...]
haha idd met een ex collega gespeeld, maar die gooide als snel de handdoek in de ring, het is ook wel erg pittig, heb de 2 eerste werelden-levels gehaald, maar die 3e was nog vrij kansloos (10 seconden vol kunnen houden ofzo?)

Voor het geld is echter wel een briljante game! En ja muziek is heerlijk retro chiptune.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bl00dy
  • Laatst online: 02-05 23:17
Ja, deze game heb ik. Ook nog niet heel veel tijd in gestoken, maar zeker een van de beste survival games op de markt. Alleen bijna alles kan je doden, dus het is wel echt constant overal op letten en vooruit denken.

The only true wisdom is in knowing you know nothing - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
Iemand ervaring met Steep? Ik ben groot fan van de SSX games maar Steep ziet er meer realistisch dan arcade-achtig uit. 30 euro waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
  • Laatst online: 12-06 16:28
klote.. Planet coaster pakt mijn dual graphics GPU niet .... crap crap.. Need new pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Unquote schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 10:30:
Iemand ervaring met Steep? Ik ben groot fan van de SSX games maar Steep ziet er meer realistisch dan arcade-achtig uit. 30 euro waard?
Steep is wel best een leuke game.. Het ziet er mooi uit, je hebt een mooie open wereld waar je kan gaan en staan, en het speelt best wel soepel (met een steam controller in my case)..

Je moet wel wat van exploren houden.. Je kan van challenge naar challenge gaan, maar je haalt het meeste uit de game als je dit af en toe afwisselt met gewoon (lange) rides naar plaatsen die je hebt gespot ofzo..
Werkt heel relaxing imo ;)

Ik heb het in de tijd ergens aangeschaft via een cd-key site voor 35 ofzo, persoonlijk vind ik deze prijs wel justified.. Meer zou ik er idd niet aan geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn summersale zit er op, uiteindelijke schade ~30 euro:

The long dark 12,79
Stond al langer op wishlist en mede vanwege enthousiaste reacties hier aangeschaft. Ook omdat 1 augustus de game uit Early Access gaat en er een hoop content bijkomt (storymode). Met Lego Worlds geleerd dat dit dan het moment is om te kopen (die kost deze sale bijna het dubbele van vorig jaar).

Overcooked 7,99
Geweldig leuke COOP-game. Concept van een keuken runnen lijkt simpel, maar om de levels op 3 sterren in goede samenwerking te halen is best pittig (en vaak hillarisch).

Fallout New Vegas 2,49
Left 4 Dead 2 1,98

Classics die ik gemist had en nu voor een zacht prijsje meegepikt.

The room two 1,24
deeltje 1 al via android gespeeld, dus 2e deel voor iets meer dan een euro is een no-brainer.

Castlestorm - from outcast to survivor (DLC) 0,75
Castlestorm - the warrior queen (DLC) 0,75
Pinball FX2 - The Walking Dead Table (DLC) 0,75
Pinball FX2 - Plants vs. Zombies (DLC) 0,50

Steamsale is in ieder geval goed om DLC te scoren, want die worden niet al te vaak gebundeld. Beide base games zijn ook aanraders, met name Castle Storm is een persoonlijke favoriet.

Claws and Feathers 2 0,69
Over 9000 Zombies 0,79

2 kleine games die ik even wilde uitproberen, wel aardig maar niks bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

hoe WAG friendly is overcooked? Mijn vrouw speelde vroeger wel zo'n pop cap game genaamd diner dash, maar de meeste echt game games.....vind ze niet zo leuk......vraag me af of dit leuk zou zijn om samen te doen

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:28:
hoe WAG friendly is overcooked? Mijn vrouw speelde vroeger wel zo'n pop cap game genaamd diner dash, maar de meeste echt game games.....vind ze niet zo leuk......vraag me af of dit leuk zou zijn om samen te doen
Mijn vrouw vindt het ook leuk en die is meer van de Farmville-achtige spellen en ook niet van de echte game games. Leuke vind ik vooral in het samen vinden van een strategie/taakverdeling en communiceren wat wie doet, maar dat hoeft niet binnen iedere relatie een leuk tijdverdrijf te zijn. ;)

Overigens kan je bij Steam binnen 2 uur speeltijd een refund aanvragen, lijkt me voldoende tijd om het een keer te kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

good point, misschien dan tegen mijn verwachting in toch maar iets kopen (budget is al wat verdampt door een pro controller voor mijn switch en de d3 necro uitbreiding :X )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
Ben altijd een krent geweest als het op games aankomt maar ik heb nu aardig wat te besteden en heb besloten er gewoon voor te gaan, zit nu op een kleine 100 euro. Nou nog mijn nieuwe PC krijgen, die staat bij de buren maar die zijn nooit thuis...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iwuZ7Of.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Sagat schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:28:
Mijn vrouw vindt het in ieder geval wel erg leuk. Ik heb het voor de PS4 gekocht en samen hebben we alle Trophies gescoord. Alleen de laatste DLC moet er nog aan geloven. Soms is het inderdaad lastig om drie sterren te behalen, terwijl je bij andere levels als je eenmaal bekend met de game het met twee vingers in de neus haalt.

De vraag is overigens ook of jij het een leuke game zal vinden. Ik vond het nochtans wel vermakelijk, maar het is heel wat anders dan ik normaal speel. Ik zal er niet zo snel een vervolg van aanschaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Anoniem: 406530 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:20:
[...]

Mijn vrouw vindt het in ieder geval wel erg leuk. Ik heb het voor de PS4 gekocht en samen hebben we alle Trophies gescoord. Alleen de laatste DLC moet er nog aan geloven. Soms is het inderdaad lastig om drie sterren te behalen, terwijl je bij andere levels als je eenmaal bekend met de game het met twee vingers in de neus haalt.

De vraag is overigens ook of jij het een leuke game zal vinden. Ik vond het nochtans wel vermakelijk, maar het is heel wat anders dan ik normaal speel. Ik zal er niet zo snel een vervolg van aanschaffen.
Thanks :) Voor het samenwerken met mijn vrouw riskeer ik het wel. En zoals iemand al aangaf, we kunnen het een uurtje proberen en als het niet bevalt steam refund doen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Misschien interessant voor jou? Iemand op Reddit stelde bijna dezelfde vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Naast de al genoemde Lego games vinden mijn kids Birdketball ook erg leuk om tegen elkaar te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
emnich schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 15:06:
[...]

Naast de al genoemde Lego games vinden mijn kids Birdketball ook erg leuk om tegen elkaar te doen.
Je bedoelt Birdsketball?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Unquote schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 12:06:
Nou nog mijn nieuwe PC krijgen, die staat bij de buren maar die zijn nooit thuis...
Gewoon rond een uurtje of 3 ä 4 in de nacht aanbellen, dan zijn ze er vast wel :+

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
Cybergamer schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:28:
[...]

Gewoon rond een uurtje of 3 ä 4 in de nacht aanbellen, dan zijn ze er vast wel :+
Ik had het wat ongelukkig geformuleerd, het is een bedrijfspand alleen open tijdens kantoortijden, wanneer ik zelf ook werk. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Unquote schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 19:46:
[...]

Ik had het wat ongelukkig geformuleerd, het is een bedrijfspand alleen open tijdens kantoortijden, wanneer ik zelf ook werk. |:(
Ow, da's minder ja. Ff in je pauze op en neer een optie?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
Cybergamer schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:54:
[...]

Ow, da's minder ja. Ff in je pauze op en neer een optie?
zeker niet, werk een uur van 'mn huis af en omdat we een klein team zijn is eerder naar huis gaan ook niet echt mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
volgende keer dus gewoon je post op je werk adress laten komen :-)
doen ze bij ons ook dan hoef je ook niet thuis te blijven

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:31
Voor de geïnteresseerde de Steam link is weer op voorraad bij game.co.uk voor 17 inclusief verzending :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Smeldor schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 11:25:
Voor de geïnteresseerde de Steam link is weer op voorraad bij game.co.uk voor 17 inclusief verzending :)
Ik kom niet voorbij de registratie, omdat ik een UK postcode moet invullen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smeldor
Ik heb gekocht zonder te registreren maar als gast. Heb enkel een telefoonnummer verzonnen.

Verzenden naar Nederland is verder geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 23:55
Wat ik heb gekocht in de sale en daar zal het denk bij blijven:

- Darkest Dungeon incl. alle DLC's voor 16 euro (is minus 5 euro korting PayPal actie)

- Hard West + DLC scars of freedom voor 5,73 euro (strategie zoals XCOM).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel.
Smeldor schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:42:
Ik heb gekocht zonder te registreren maar als gast. Heb enkel een telefoonnummer verzonnen.

Verzenden naar Nederland is verder geen probleem
Thanks heb er zo ook 2 gekocht. Heb ik er eentje voor in de Huiskamer. De Steam link is wat dat betreft ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
ShittyNL schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 15:28:
[...]

Thanks heb er zo ook 2 gekocht. Heb ik er eentje voor in de Huiskamer. De Steam link is wat dat betreft ideaal!
Ja toch! Ik heb hem gekocht voor op de slaapkamer af en toe een spelletje te spelen en te streamen ;)

Voor 17 euro kan je niet sukkelen natuurlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
Ik heb zonet een spel gekocht. Ik weet niet wat jullie ervan moeten vinden.

Genital Jousting € 2.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
ShittyNL schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 18:25:
Ik heb zonet een spel gekocht. Ik weet niet wat jullie ervan moeten vinden.

Genital Jousting € 2.50
Mount your friends er niet gelijk bijgekocht nu je toch in de stemming bent? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Steffo78 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 12:07:
[...]

Ik kom niet voorbij de registratie, omdat ik een UK postcode moet invullen :/
Misschien even je profielinstellingen nakijken?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:54:
[...]

haha idd met een ex collega gespeeld, maar die gooide als snel de handdoek in de ring, het is ook wel erg pittig, heb de 2 eerste werelden-levels gehaald, maar die 3e was nog vrij kansloos (10 seconden vol kunnen houden ofzo?)

Voor het geld is echter wel een briljante game! En ja muziek is heerlijk retro chiptune.
Als je net begint ìs 10 sec nog best lang in 3. weet nog dat het even duurde voordat ik voorbij 7 seconde was
Maar wacht maar tot je 6 ziet :D

Ondertussen heb ik deze gekocht:
- Subterrain
- Door kickers
- Sunless Sea - zubmariner DLC
- Keep talking and nobody explodes

ik twijfel alleen even over die laatste, het is bedoeld als local coop. neem aan dat als je het online wil spelen dat je dan allemaal een kopie wil, ipv maar 1 die kan defusen

Kent iemand Out There: Ω Edition? die kwam ik ook tegen in mijn queue, leek me ook wel interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opmerkelijk artikeltje over de refund-optie op Steam, per dag van de sale worden er dus ruim 200.000 games gerefund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Sempy schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 22:05:
Opmerkelijk artikeltje over de refund-optie op Steam, per dag van de sale worden er dus ruim 200.000 games gerefund.
kan me best wel wat bij voorstellen als je soms die "eerdere toegang" games ziet en ook die onafgemaakt zijn , waar er best wel een hoop van op steam staan helaas .. word in meerdere games die ik in mijn lijst heb staan al voor gewaarschuwd dat steam ze weg moet halen omdat er al maanden niets meer aan gedaan is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Sempy schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 22:05:
Niet zo gek ook, sommige games worden daadwerkelijk mooier voorgeschoteld dan ze zijn.

Zelf gisteren ook nog een refund gedaan voor GRIP. Het spel ziet er aardig uit, maar mijn resolutie (21:9 @ 3440x1440) wordt niet ondersteund en het voelde gewoon nog niet af. In het menu kon ik ook nog niet eens met mijn Steam controller navigeren.

De races ed zijn schitterend! Nu de rest nog. Naja, misschien dat ik het nog eens probeer rond de kerst sale :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
Ik heb zojuist nog even de volgende games gekocht, met dank aan dit topic :)
  • Broforce
  • Firewatch (was ik al langer benieuwd naar)
  • Prison Architect (idem)
  • The Long Dark (koopje, als je ziet dat de uiteindelijke game tegen de € 30,- gaat kosten
  • Half-Life 2 (incl. Episodes 1 + 2) (Nog nooit gespeeld :? :-( )
Eerder deze sale al PlayerUnknown's Battleground gekocht...Als je meer ervaring krijgt is het best een toffe game. Tevens Mortal Kombat XL, Crypt of The Necrodancer, Spelunky, Commandos Pack en Pac-Man Championship edition gekocht.

FTL, Subnautica, Emily Is Away, SimAirport en Steel Division: Normandy 44 staan nog op mijn wishlist maar aangezien ik al veel meer heb uitgegeven dan de bedoeling was laat ik die nog even staan. :)

Gaben wordt weer bedankt haha :*)

Eindelijk ook de laatste card ontvangen voor mijn Summer Sale 2017 badge :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Anthor schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:58:
[...]
Als je net begint ìs 10 sec nog best lang in 3. weet nog dat het even duurde voordat ik voorbij 7 seconde was
Maar wacht maar tot je 6 ziet :D
tsja, ik heb de game inmiddels 2-3jaar al denk ik? Maar het is zo'n game die ik even een paar dagen tot weken fanatiek speel en dan weer wegleg. En ook zo'n gevalletje, ik denk dat ik het met genoeg oefening wel zou halen, maar wil ik die tijd investeren? Vrees dat wereld 6 dus erg ver weg is en ook wel zal blijven.

Je hebt iig een ideetje in mijn hoofd geplant, dus wellicht dat ik het weer een keertje ga oppakken :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
weet iemand hoe je kan zien op steam waar je aankopen staat en wanneer je dat gedaan heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 23:55
ravw schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:47:
weet iemand hoe je kan zien op steam waar je aankopen staat en wanneer je dat gedaan heb ?
Uhhh google?

Zo gevonden hoor, zoek maar op "steam account purchase history" :P

Alleen zo te zien werkt het nu niet vanwege de drukte op steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straaljager27
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-06 20:43
Fijne sale, 23 games op m'n wishlist, zullen er wss 10 gekocht worden. Om maar niet in 1 keer €70 uit te geven koop ik het maar in 2 gedeeltes O-) .

140: kleine platformer (?), obv muziek. Begint makkelijk maar naar mate je verder komt, en er meer muziek bij komt, steeds moeilijker.

Mafia 2: ooit al op Xbox gespeeld, nu ook maar pc

Zie veel mensen over Half Life 2 spreken: zeker kopen! Ondanks dat ik zombies eng vind is het spel (en episode 1&2) een must have.

BioShock Infinite en Watch_dogs2 staan op de nominatie verder om te kopen. De eerste is toch wel een klassieker, en de tweede spreekt me aan. Kost een stuk meer dan de rest van m'n list maar daar staat tegenover dat ik er ook meer uren in kan steken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:07

mrc4nl

Procrastinatie expert

ravw schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:47:
klik op je saldo rechts boven in de client

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Sagat schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:39:
[...]

tsja, ik heb de game inmiddels 2-3jaar al denk ik? Maar het is zo'n game die ik even een paar dagen tot weken fanatiek speel en dan weer wegleg. En ook zo'n gevalletje, ik denk dat ik het met genoeg oefening wel zou halen, maar wil ik die tijd investeren? Vrees dat wereld 6 dus erg ver weg is en ook wel zal blijven.

Je hebt iig een ideetje in mijn hoofd geplant, dus wellicht dat ik het weer een keertje ga oppakken :)
Als je eerst 4 en 5 doet, is 3 al een stuk makkelijker.

Voor degene die van Simulatie games houden, en al dan niet VR hebben kan ik Lunar Flight aanraden.
Best moeilijk om in het begin onder de knie te krijgen, maar onwijs relaxte sfeer als het allemaal wat beter gaat
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Let op:
- Dit topic gaat over de Steam Summer Sale en dus niet over G2A of soortgelijke sites. Discussies over het verkopen van al dan niet illegale keys horen hier niet thuis en worden verwijderd.
- Houdt de slowchat binnen de perken.
- Geen e-peen lijstjes met wat er allemaal al dan niet aangeschaft is.
- Check de eerste paar pagina's voor informatie hoe je 5 euro korting kunt krijgen als je betaald via paypal