De sale is sinds 2012 al achteruit gegaan puur kijkend naar de kortingen. Ze waren een stuk lager dan de jaren daarvoor. Gelukkig was er toen wel nog het element van daily's en flashdeals. Games die daarin verschenen hadden toch vaak een hogere korting. Ook was het altijd weer spannend om elke 8 uur te kijken welke flashdeals er waren en om 19.00 uur welke daily's er die dag weer zouden komen.Sagat schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:26:
[...]
Ik uiteindelijk ook niet, maar had an sich wel genoeg kunnen halen. Zoals eerder gepost, ik mis bepaalde elementen van vroeger, maar dit was nou niet bepaald de eerste sale nieuwe stijl, wat vond je er ergerlijker aan de vorige versies?
De sales van de laatste jaren zijn vergeleken met dit gewoon om te huilen:
- vanaf het eerste moment alle kortingen, die ook nog eens behoorlijk laag zijn en waar ook geen variatie in zit gedurende de sale. Het heeft dus geen enkel nut om te wachten tegen het einde van de sale om zo net weer dat extra beetje korting te pakken.
- geen daily's
- geen flashdeals
- geen uitgebreide games rondom de sales (alhoewel ik hier nooit gebruik van maakte, waren er zat mensen die dit wel deden)
Ook hadden vroeger relatief nieuwe games toch nog aardig wat korting. Nu mag je blij zijn met 10% korting. Ook was het vroeger ondenkbaar dat een game zoals PlayerUnknown's Battleground, met afstand de best verkopende game de afgelopen weken, 0,0% korting had.
[ Voor 13% gewijzigd door MazeWing op 07-07-2017 10:34 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y