Stomme sale! Heb mijn oude liefde Supreme Commander gekocht terwijl ik het niet eens kan spelen (mac). Dan maar windows draaien zodra mijn vakantie begint
.
Ik heb laats ook Supreme Commander gekocht, ik kan je aanraden om de mod 'forged alliance forever' te checken.RRCreations schreef op maandag 3 juli 2017 @ 00:20:
Stomme sale! Heb mijn oude liefde Supreme Commander gekocht terwijl ik het niet eens kan spelen (mac). Dan maar windows draaien zodra mijn vakantie begint.
Een aardig grote community die het spel nog steeds onderhouden, balancen, patchen, singleplayer coop, etc.
De enige keer dat ik het gebruikte was voor CIV VI ... het spel kon niet overweg met de dual graphics van mijn laptop.. bleef maar crashen.ravw schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 23:17:
[...]
kan me best wel wat bij voorstellen als je soms die "eerdere toegang" games ziet en ook die onafgemaakt zijn , waar er best wel een hoop van op steam staan helaas .. word in meerdere games die ik in mijn lijst heb staan al voor gewaarschuwd dat steam ze weg moet halen omdat er al maanden niets meer aan gedaan is
Heb ik nu weer met planet coaster (maar daar is het specgewijs blijkbaar te min).. maar ik leef op goeie hoop dat er dit jaar een nieuw pc komt
BioShock is wel een musthave hoorstraaljager27 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 21:07:
BioShock Infinite en Watch_dogs2 staan op de nominatie verder om te kopen. De eerste is toch wel een klassieker, en de tweede spreekt me aan. Kost een stuk meer dan de rest van m'n list maar daar staat tegenover dat ik er ook meer uren in kan steken
Daar ga je ook zeker geen spijt van krijgen. Ik heb die game al 3x uitgespeeld onderhand en er komt vast weer een periode dat ik weer vanaf deel 1 ga beginnen om in een weekje alle games langs te gaan. Zeker nu ik gratis remastered versies van 1 en 2 heb gekregen, alhoewel de reviews daar niet zo over te spreken zijn
Hoe speel je Overcooked COOP op 1 pc? 1 met controller, 1 met KB+mouse? Ik heb namelijk 2 PS4 controllers. Wellicht kan ik die hiervoor gebruiken? Twijfel of ik hem koop, lijkt me wel leuk om eens samen met mijn vriendin te spelen.Sempy schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 11:22:
Overcooked 7,99
Geweldig leuke COOP-game. Concept van een keuken runnen lijkt simpel, maar om de levels op 3 sterren in goede samenwerking te halen is best pittig (en vaak hillarisch).
Twijfel erg over Hitman. Hitman 1, 2 en blood money ontiegelijk veel gespeeld
Heb hm gekocht om dezelfde reden. Heb alle Hitmans gespeeld (met plezier) behalve Absolution. Nu heb ik Hitman complete aangeschaft, en ben erg benieuwd. Ik heb helaas nog niet gespeeld, dus kan er weinig zinvols over zeggen, behalve dat ik enthousiast werd van de gameplay videos.Deruxian schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:56:
Twijfel erg over Hitman. Hitman 1, 2 en blood money ontiegelijk veel gespeeld
Wij spelen met een (xbox 360-)controller per speler, maar 1 speler op controller en 1 speler met kb+mouse kan ook gewoon volgens mij. Er zit zelfs een optie in om 2 spelers met 1 controller te laten spelen.overdoseh schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:40:
[...]
Hoe speel je Overcooked COOP op 1 pc? 1 met controller, 1 met KB+mouse? Ik heb namelijk 2 PS4 controllers. Wellicht kan ik die hiervoor gebruiken? Twijfel of ik hem koop, lijkt me wel leuk om eens samen met mijn vriendin te spelen.
Mijn aankopen:
- The Room
- Shadow of Mordor
- Overcooked
- Super Hexagon
Heb gisteren aangeschaft:
- Age of empires 2 HD aangeschaft
- Anno 1404 + Venice
Voor in totaal iets van 10 euro en een paar centen. Ben verder nog wat terughoudend en zie ook niet echt iets wat ik zou willen.
- Age of empires 2 HD aangeschaft
- Anno 1404 + Venice
Voor in totaal iets van 10 euro en een paar centen. Ben verder nog wat terughoudend en zie ook niet echt iets wat ik zou willen.
Normaliter koop ik vrij weinig op steam, omdat ik eigenlijk te weinig tijd had om te gamen.
Maar spellen met een nostalgie, kan je eigenlijk niet laten lopen. (en mijn laptop kan de nieuwe games niet aan XP)
dus lijstje van wat ik gekocht heb
- AoE 2 HD edition
- Half-Life 1 & 2
- Sniper Elite 3 (zag er leuk uit)
- Company of Heroes 2
- en nog een paar, maar die weet ik niet uit mijn hoofd,
Dus binnenkort tijdens mijn vakantie even wat uurtjes hierin stoppen!!
Maar spellen met een nostalgie, kan je eigenlijk niet laten lopen. (en mijn laptop kan de nieuwe games niet aan XP)
dus lijstje van wat ik gekocht heb
- AoE 2 HD edition
- Half-Life 1 & 2
- Sniper Elite 3 (zag er leuk uit)
- Company of Heroes 2
- en nog een paar, maar die weet ik niet uit mijn hoofd,
Dus binnenkort tijdens mijn vakantie even wat uurtjes hierin stoppen!!
[ Voor 5% gewijzigd door Rozw op 03-07-2017 15:33 ]
Dark Souls 3 en The Surge gekocht, in totaal 70 euro kwijt. Beide games staan al tijd hoog op mijn wishlist. Games boven de 30 euro hanteer ik zelf een 50% korting en dan ga ik pas eens nadenken. Voor nu twijfel ik nog over SpaceChem (75%), Tyranny (50%), Pulsar: Lost colony (35%).
TIS-100 ziet er ook leuk uit, game waarbij je in Assembly moet programmeren.
TIS-100 ziet er ook leuk uit, game waarbij je in Assembly moet programmeren.
[ Voor 12% gewijzigd door init6 op 03-07-2017 15:45 ]
Ik speel deel 2 met de ReVamped mod, ook geniaal, daardoor is 2 een stuk gaver geworden!Arbitrator schreef op maandag 3 juli 2017 @ 07:55:
[...]
Ik heb laats ook Supreme Commander gekocht, ik kan je aanraden om de mod 'forged alliance forever' te checken.
Een aardig grote community die het spel nog steeds onderhouden, balancen, patchen, singleplayer coop, etc.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Weet iemand nog goede RTS games op Steam? En dan in exact als de stijl van Starcraft, Command & Conquer (dus resources verzamelen, basis bouwen, units maken)?
Ik kom eigenlijk niet verder dan 8-Bit Armies/Invaders/Hordes, Act of War/Aggression..
Ik kom eigenlijk niet verder dan 8-Bit Armies/Invaders/Hordes, Act of War/Aggression..
[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 03-07-2017 16:51 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
homeworld deserts of kharakAngeloonie schreef op maandag 3 juli 2017 @ 16:50:
Weet iemand nog goede RTS games op Steam? En dan in exact als de stijl van Starcraft, Command & Conquer (dus resources verzamelen, basis bouwen, units maken)?
Northgard
Cossacks 3
[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 03-07-2017 17:14 ]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Schande, niet eens denken aan de prachtige microsoft titlesAngeloonie schreef op maandag 3 juli 2017 @ 16:50:
- Rise of Nations: Extended Edition

- Age of Empires II HD
- Age of Empires III
- Age of Mythology: Extended Edition
verder nog
- Star Wars: Empire at War
- Star Wars: Galactic Battlegrounds
[ Voor 12% gewijzigd door MusicAddict op 03-07-2017 17:26 ]
AoE heb ik al.MusicAddict schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:20:
[...]
Schande, niet eens denken aan de prachtige microsoft titles![]()
- Age of Empires II HD
- Age of Empires III
- Age of Mythology: Extended Edition
Rise of Nations.. meh, beetje Civilization stijl niet echt mijn ding.
Die 1e heb ik, 2e ga ik over nadenken, ziet er wel erg achterhaald uit, maar ff doorheenbijten denk ik misschien.
Toch wel jammer dat ze gewoon een ouderwetse RTS tegenwoordig niet meer maken. Volgens mij is die markt er toch echt wel (kijk maar naar SC2).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Rise of Nations is echt niets als Civ.Angeloonie schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:26:
[...]
AoE heb ik al.
Rise of Nations.. meh, beetje Civilization stijl niet echt mijn ding.
[...]
Die 1e heb ik, 2e ga ik over nadenken, ziet er wel erg achterhaald uit, maar ff doorheenbijten denk ik misschien.
Toch wel jammer dat ze gewoon een ouderwetse RTS tegenwoordig niet meer maken. Volgens mij is die markt er toch echt wel (kijk maar naar SC2).Ik wil gewoon een nieuwe C&C hebben.
Kan zo eigenlijk geen RTS bedenken die dat heeft overgenomen, want het werkte echt heerlijk omdat het een extra laag tactiek toevoegt. (correct me if wrong)
Galactic Battlegrounds is dezelfde engine als AoE II, alleen dan zonder de HD behandeling. Ergens in de steam community is een all-in-one patch te vinden die de resolutie ook wat dragelijk maakt en de mods zijn ook wel tof.
Inderdaad vrij jammer omdat er gewoon goede franchises zijn (AoE, C&C, RoN) waar je zo een vergelijkbare nieuwe game van kan maken en het zal verkopen als warme broodjes. Microsoft maakt liever eerst makkelijke remasters (AoE1 komt binnenkort) en EA durft niet meer na C&C4 (groot gelijk
Cossacks 3? Ik heb me vroeger erg vermaakt met alle delen 1 en 2MusicAddict schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:08:
[...]
Kan zo eigenlijk geen RTS bedenken die dat heeft overgenomen, want het werkte echt heerlijk omdat het een extra laag tactiek toevoegt. (correct me if wrong)
Total AnnihilationAngeloonie schreef op maandag 3 juli 2017 @ 16:50:
http://store.steampowered.com/app/298030/Total_Annihilation/
Toch wel een hele dikke RTS. Vroeger veel gespeeld, ook thuis met zijn vieren.
Net alle stickers verzameld, wel een tegenvaller dat er niks van reward of ook maar iets aan vasthangt...
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Is er wel,KipCurreh schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:41:
Net alle stickers verzameld, wel een tegenvaller dat er niks van reward of ook maar iets aan vasthangt...

Je moet eerst alle vrijgespeelde stickers op alle pagina's plakken. (Dus tot de pagina 'compleet' is.) Bij het plakken van de laatste sticker die je nog moet krijg je de badge.
[ Voor 17% gewijzigd door MusicAddict op 03-07-2017 21:58 ]
Dear lord, ik had hem al zonder het te beseffenMusicAddict schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:56:
[...]
Is er wel,![]()
[afbeelding]
Je moet eerst alle vrijgespeelde stickers op alle pagina's plakken. (Dus tot de pagina 'compleet' is.) Bij het plakken van de laatste sticker die je nog moet krijg je de badge.

Anyway, toch maar Bioshock : The collection aangeschaft.. Het zal hier wellicht ook wel bij blijven
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Op verzoek van mijn zoontje (10) nog een laatste aankoop toegevoegd in de vorm van de Spore Bundle. Erg vermakelijk en eindelijk ook eens een game in het Nederlands, want veel kindvriendelijke games (o.a. Stardew Valley) vallen vaak af omdat enige kennis van het Engels toch wel nodig is om de game echt te doorgronden.
[ Voor 25% gewijzigd door Sempy op 03-07-2017 22:30 ]
Net nog even Witcher 3 GOTY en MGS V complete gekocht, dus al met al een duurdere sale dan ik ben gewend (althans voor minder games), met Hitman complete en RotTR complete erbij zo'n 85 euro
Kan ff duren voordat je de badge krijgt, ik moest 30 mins wachten voordat ik hem zag.MusicAddict schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:56:
[...]

Je kan nooit vroeg genoeg beginnen met andere talen. Die kids pakken dat zo op.Sempy schreef op maandag 3 juli 2017 @ 22:29:
Op verzoek van mijn zoontje (10) nog een laatste aankoop toegevoegd in de vorm van de Spore Bundle. Erg vermakelijk en eindelijk ook eens een game in het Nederlands, want veel kindvriendelijke games (o.a. Stardew Valley) vallen vaak af omdat enige kennis van het Engels toch wel nodig is om de game echt te doorgronden.
[ Voor 38% gewijzigd door Cybergamer op 04-07-2017 01:02 ]
Hebben jullie nog adviezen in de aankoop van een leuke co-op party-game die leuk is om samen met je partner te spelen? Overcooked ga ik vanavond eens proberen. Ik ben dus een beetje zoekende in deze categorie. Ik ben in het bezit van 2 ps4-controllers dus dat is ook geen probleem.
Split screen of meerdere computers?overdoseh schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:14:
Hebben jullie nog adviezen in de aankoop van een leuke co-op party-game die leuk is om samen met je partner te spelen? Overcooked ga ik vanavond eens proberen. Ik ben dus een beetje zoekende in deze categorie. Ik ben in het bezit van 2 ps4-controllers dus dat is ook geen probleem.
Overcooked. Simpel en leuk - ook al lopen bij mij thuis soms de emoties hoog op als je net niet de target haalt 
Wat natuurlijk niet mijn schuld is, maar van mijn partner. Echt!
Wat natuurlijk niet mijn schuld is, maar van mijn partner. Echt!

[ Voor 28% gewijzigd door Nat-Water op 04-07-2017 10:17 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Bij voorkeur 1 pc. Split-screen of gewoon op hetzelfde scherm dus. Ik heb eventueel wel een laptop als 2e pc (alienware M17x van 5 jaar oud).
Als ik een co-op party game wou, dan zou ik geinteresseerd zijn in http://store.steampowered...in_a_Dangerous_Spacetime/overdoseh schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:14:
Misschien iets?
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Zijn de warhammer rts games niet interresant? Zijn er toch ook wel diverse van dacht ik? (speel ze zelf niet/nauwelijks)Angeloonie schreef op maandag 3 juli 2017 @ 16:50:
10 second ninja DONE
Klopt, maar games met een verhaallijn vereisen vaak net iets meer kennis van de Engelse taal, zeker bij de jongste van 7 voor wie dezelfde tekst in het Nederlands al aardig op niveau zou zijn.Cybergamer schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 01:01:
Je kan nooit vroeg genoeg beginnen met andere talen. Die kids pakken dat zo op.
[ Voor 21% gewijzigd door Sempy op 04-07-2017 10:44 ]
Anoniem: 626843
Kenzi, als je in China geregistreerd bent in Steam en je probeert op een ander land het game te checken (NL, DE, etc) dan herkend steam dit en zegt idd "er is geen link voor dit land". De chinese link word dan wel getoond. Andersom zal het wel hetzelfde zijn. (regiolock)Kenzi schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:46:
Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition voor ¥ 13 is geen geld.
Jammer dat die Steam Link hier nog steeds niet te krijgen is.
Ik heb recentelijk mijn adres naar China aangepast (je kunt elke 2 weken het adres aanpassen) en ben toen idd achter gekomen dat de games hier goedkoper zijn (summer sale: assetto corsa dream en porsche pack omgerekend 14 euro, mafia3 + season pass 12 euro, F1 2016 7 euro, etc (17 games gekocht)).
Nadelen zijn:
- geen betaling via paypal. alleen chinese betaalmethodes of creditcard (ik heb een unionpay card)
- je kunt vrienden in een ander land geen cadeaus geven ivm het prijsverschil. of ze moeten een 2e account aanmaken met China als land. Maar om nou 2 accounts te beheren... (dat doet men anders wel voor PS en Xbox)
- je kunt alleen om de 2 weken je adres aanpassen (mocht je het terug willen draaien).
Mijn in NL aangeschafte games doen het nog steeds nu mijn adres chinees is.
Hmm, dat maakt het interessant om even over te schakelen.
Ja, Ibb en Obb! Gisteren gekocht en een avondje gespeeld, nu al verslaafdoverdoseh schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:14:
Relaxed puzzelen met veel co-op.
http://store.steampowered.com/app/95400/ibb__obb/
Ik was bekend met het switchen. Al mijn in NL gekochte games doen het hier nog steeds.
Alleen de Steam Link (de hardware) wordt niet verkocht in China, die is "Coming Soon".En dan kan ik wel switchen maar dan verzenden ze hem niet naar China
Overcooked bevalt ons heel goedoverdoseh schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:14:
Verder nog:
- Lego spellen
- Trine serie
- Lara Croft Guardian of Light
- Rayman
Nog niet gespeeld, maar wel op de todo-list:
- Castle Crashers
- Magicka
De vraag is of je games het nog doen als je weer een NL adres gaat gebruiken of ze het dan nog doen. Ik ben bang van niet.Anoniem: 626843 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:36:
[...]
Mijn in NL aangeschafte games doen het nog steeds nu mijn adres chinees is.
Kan je nog wel op Europese servers spelen?
De Trine Serie is aan te raden (zoals eerder vermeld). Zelf nooit co-op gedaan, maar de sfeer is erg leuk!overdoseh schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:14:
En Rocket League, die mag je eigenlijk niet missen in je collectie
[ Voor 51% gewijzigd door Cybergamer op 04-07-2017 11:45 ]
Sonic Allstars Racing Transformedoverdoseh schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:14:
Lovers in a Dangerous Spacetime
Party Panic
Kopanito Allstars Soccer
Genital Jousting
[ Voor 4% gewijzigd door Sempy op 04-07-2017 11:44 ]
Ik heb uberhaupt nog niks gekocht deze sale, weet ook gewoon niet wat ik zou moeten kopen...

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Humans Fall Flat is ook een leuke in coop als je van puzzelen en klooien houdt tenminsteoverdoseh schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:14:
Vereist wel 1 controller en 1 met keyboard/mouse als ik het goed heb
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Heb toch maar drie games gekocht:
- Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition voor €3,99
- Homebrew - Vehicle Sandbox voor €8,99
- Just Cause 3 + alle DLC voor €17.78
Sowieso JC3 wilde ik hebben dus dat kwam mooi uit.
- Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition voor €3,99
- Homebrew - Vehicle Sandbox voor €8,99
[ Voor 12% gewijzigd door Mitchell op 04-07-2017 13:37 ]
Signature
Hoe doe je dat? De XL is 16 euro nog iets, maar bevat zeker niet alle DLC, en alle DLC los is 30 euro. Wat zie ik over het hoofd?Mitch377 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:36:
Steam Link maar besteld, twijfel enorm over de DLC van Arma 3 of een game als JC3.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Volgens mij heb ik de Just Cause Collection gekocht waarbij er items waren uitgelaten die ik al had. Geen idee meer, sorry.The Inquisitor schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:44:
[...]
Hoe doe je dat? De XL is 16 euro nog iets, maar bevat zeker niet alle DLC, en alle DLC los is 30 euro. Wat zie ik over het hoofd?
Signature
In een opwelling een hoop spellen gekocht, puur voor de "heb". Later toch tot de realisatie gekomen dat ik deze hoogstwaarschijnlijk toch nooit ga spelen. Kom al amper aan gamen toe en heb nog zat spellen liggen waar ik ooit nog eens aan wil beginnen (die me leuker lijken). Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als Steam Refund dus heb op Fallout 4 en Delta Force Black Hawk Down (puur vanwege nostalgie) na alles "teruggebracht".
AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Lol ik heb 90% van mijn Steamspellen nooit gespeeld, maar ja daar ben ik zelf bij en ik refund alleen als iets echt slecht is of totaal niet draait.
Aan het begin van de sale een stuk of 8 spellen gekocht, maar geen idee meer wat behalve Burnout,Paradise en NFS Hot Pursuit, want ik ben Empyrion Galactic Survical ingedoken om daarna niks anders meer te spelen
Wat een spel
Al over de 70 uur heen in zo'n korte tijd en zelfs een servertje gehuurd om het met vrienden te spelen. Beste 10tje dat ik in tijden heb uitgegeven, maar slecht voor mijn nachtrust
Aan het begin van de sale een stuk of 8 spellen gekocht, maar geen idee meer wat behalve Burnout,Paradise en NFS Hot Pursuit, want ik ben Empyrion Galactic Survical ingedoken om daarna niks anders meer te spelen
Al over de 70 uur heen in zo'n korte tijd en zelfs een servertje gehuurd om het met vrienden te spelen. Beste 10tje dat ik in tijden heb uitgegeven, maar slecht voor mijn nachtrust
FWP die ik met je deel. Mocht ik ooit de lotterij winnen en full time kunnen gaan gamen zelfs dan nog zal het lastig zijn mijn back log weg te werken, waarom?Beakzz schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:29:
Lol ik heb 90% van mijn Steamspellen nooit gespeeld, maar ja daar ben ik zelf bij en ik refund alleen als iets echt slecht is of totaal niet draait.
Aan het begin van de sale een stuk of 8 spellen gekocht, maar geen idee meer wat behalve Burnout,Paradise en NFS Hot Pursuit, want ik ben Empyrion Galactic Survical ingedoken om daarna niks anders meer te spelenWat een spel
![]()
Ik vind games leuk, en met steam sales, maar ook deals op xbox of psn of zelfs nintendo tegenwoordig.......ze doen allemaal aan kortings acties..........voor die prijzen kan je het niet laten liggen?!!? eh ja eigenlijk wel. Tot nu toe lukt het ook aardig, heb wel n.a.v. dit topic wat extra games op mijn wish list gemikt, maar niets wat ik nu moet hebben.
En dan heb je ook nog games with gold en ps plus......ik heb een brede smaak dus daar zit ook vaak zat spul tussen wat ik wil spelen.
Oh ik hou ook nog van retro gaming, n.a.v. iemand in het switch forum een neo game game geprobeerd (shock troopers, misschien ook nog via steam te krijgen? anders google is your friend) en die game vond ik ook geweldig, en zo heb ik er nog tig anderen..........
Dus ja.......nog 2 dagen he? * Sagat eyes overcooked
10 second ninja DONE
van die ruilkaarten natuurlijkSlavy schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:49:
Ik heb uberhaupt nog niks gekocht deze sale, weet ook gewoon niet wat ik zou moeten kopen...
ora et labora
ik ken het probleemBeakzz schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:29:
Aan het begin van de sale een stuk of 8 spellen gekocht, maar geen idee meer wat behalve Burnout,Paradise en NFS Hot Pursuit, want ik ben Empyrion Galactic Survical ingedoken om daarna niks anders meer te spelenWat een spel
![]()
ik heb ook over twee weken vakantie en ik blijf er nu even weer af ... je blijft spelen ,, moet alleen nog uit vinden hoe alles werkt
ergens een handige handleiding er voor
loop me rot te zoeken naar die vruchten en zo voor het eten
en hier mijn lijstje wat ik met deze sale heb gekocht

[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 04-07-2017 19:23 ]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Ik heb ook nog niks gekocht. Ik zit wel na te denken over Total War: Warhammer en wat kleine indie games.
Ze hebben wel humor bij SteamEncore Sale - THE BEST SUMMER DEALS RETURN!
Welja, heb ik toch nog voor onder een tientje 6 spellen erbij genomen. Ik wou puzzels, dus kocht ik puzzels. 
Tetrobot and Co. *Summer Sale Bundle
Sokobond *Summer Sale Bundle
The Room *Summer Sale Bundle
The Room Two
Lara Croft GO
Roofbot
Inmiddels The Room al uitgespeeld, en al ver gekomen met Roofbot en Lara Croft GO. Love 'em! Ik kan ze in ieder geval aanraden als je van puzzle games houdt.
Mijn totale schade zit geloof ik rond de 26,75 euro (Empyrion + Invisible Inc). Dat is de 25 euro dat ik in mijn wallet heb gedeponeerd, plus wat trading card money.
Tetrobot and Co. *Summer Sale Bundle
Sokobond *Summer Sale Bundle
The Room *Summer Sale Bundle
The Room Two
Lara Croft GO
Roofbot
Inmiddels The Room al uitgespeeld, en al ver gekomen met Roofbot en Lara Croft GO. Love 'em! Ik kan ze in ieder geval aanraden als je van puzzle games houdt.
Mijn totale schade zit geloof ik rond de 26,75 euro (Empyrion + Invisible Inc). Dat is de 25 euro dat ik in mijn wallet heb gedeponeerd, plus wat trading card money.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Vandaag alweer de laatste dag van de sale! Ik neem aan dat iedereen zijn of haar stickerboek compleet heeft 
Anyways, iemand nog gouden tips, hidden gems of andere pareltjes om te delen zodat we die last minute nog kunnen oppikken?
Ik ben zelf altijd wel op zoek naar strategy games / city builders zoals Banished, Stoneheart en dergelijke.
Anyways, iemand nog gouden tips, hidden gems of andere pareltjes om te delen zodat we die last minute nog kunnen oppikken?
Ik ben zelf altijd wel op zoek naar strategy games / city builders zoals Banished, Stoneheart en dergelijke.
Northgard? en wat Anno's? heb 1404 + Vanice DLC voor 5 euro gekochtDreanor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:34:
Vandaag alweer de laatste dag van de sale! Ik neem aan dat iedereen zijn of haar stickerboek compleet heeft
Offtopic: bij G2play.net kun je de ultimate Command and conquer collection kopen voor 5 euro (dat zijn een boel strategy games
[ Voor 10% gewijzigd door Chrosser op 05-07-2017 10:51 ]
Wat kan je er mee doen met dat stickerboek?Dreanor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:34:
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Volgend maand Aven ColonyDreanor schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:34:
Heb zelf nog even Star Wars Empire at War en Space Run gekocht vannacht. RTS en een Towerdefence voor niet veel geld.
Anno 1404 + Venice heb ik al sinds de release zelfs op DVD in de kast staan.Chrosser schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:49:
[...]
Northgard? en wat Anno's? heb 1404 + Vanice DLC voor 5 euro gekocht+ AoE 2 HD (ook 5 euro)
Offtopic: bij G2play.net kun je de ultimate Command and conquer collection kopen voor 5 euro (dat zijn een boel strategy games)
Age of Empires HD en Age of Mythology HD heb ik ook al (net als Age of Empires III).
C&C games heb ik allemaal incl. C&C 4 hehe.
Northgard heb ik in de wishlist maar (nog) niet gekocht, ben er nog niet helemaal uit bij deze ...
Helemaal niks, was namelijk een grapje want het is tot nu toe wel de meest nutteloze en stomme "sale actie" vind ik haha.Wim-Bart schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:50:
Wat kan je er mee doen met dat stickerboek?
Aven Colony staat op de wishlist en lijkt op een insta-buy.Beakzz schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:06:
Volgend maand Aven ColonyOxygen included, Rimworld, Life is Feudal en Northgard staan allemaal op mijn wishlst, maar geen of weinig korting dus dat komt allemaal nog wel..
Heb zelf nog even Star Wars Empire at War en Space Run gekocht vannacht. RTS en een Towerdefence voor niet veel geld.
Oxygen included heb gisteren gekocht.
Rimworld weet ik nog niet zeker, lijkt wel interessant.
Life is Feudal is mij nog te duur voor wat het bied (min of meer een Banished clone maar dan minder goed volgens de reviews en .. heel erg grindy/langzaam).
Star Wars bundle heb ik volgens mij vorig jaar al opgepikt incl Empire at War (moet ik vanavond ff checken haha)
Space Run zal ik vanavond eens bekijken, die ken ik niet.
Thanks voor de reacties
Nog aan het twijfelen over de Arma 3 collection..... Al een zooi games en bundles gekocht deze keer.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Momenteel aan het twijfelen over Papers, please en Domina.
Lekker indie, goede reviews en prima prijsje.
EDIT: Ik zie wel dat Papers, Please al een keer €2.24 is geweest op steam. Hmm.
Lekker indie, goede reviews en prima prijsje.
EDIT: Ik zie wel dat Papers, Please al een keer €2.24 is geweest op steam. Hmm.
[ Voor 14% gewijzigd door Quellien op 05-07-2017 12:44 ]
Het mag nu toch wel? 
Mijn lijstje:
Turret Terminator
Element TD
Aurora Nights
Rock'nRoll Defense
Call of Chulhu: Shadow of the comet
Cthulhu saves the world
Terrorhedron
O.R.B.
OMG Zombies!
Lilly Looking Through
Breath of Death VII
Homeworld Remastered Collection
Zombie parking
Good archer
Allemaal goedkope budgetspellen maar vziw wel vermakelijk
Mijn lijstje:
Turret Terminator
Element TD
Aurora Nights
Rock'nRoll Defense
Call of Chulhu: Shadow of the comet
Cthulhu saves the world
Terrorhedron
O.R.B.
OMG Zombies!
Lilly Looking Through
Breath of Death VII
Homeworld Remastered Collection
Zombie parking
Good archer
Allemaal goedkope budgetspellen maar vziw wel vermakelijk
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Twijfel nog of ik de Total War: Warhammer uitbreidingen ga kopen. Wellicht toch leuk om nog een paar keer te spelen, prijs is niet heel verkeerd nu.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit is mijn lijstje, misschien zitten er voor sommige nog ideeën bij.
- Life is Strange Complete Season (Episodes 1-5)
- Age of Mythology EX: Tale of the Dragon (slechte recensies, maar wel nieuwe campaign)
- The Long Dark
- The Witcher: Enhanced Edition (ROW)
- The Witcher 3: Wild Hunt - Game of the Year Edition
- Tropico 5 - Steam Special Edition
- Serious Sam 3 BFE
- Serious Sam 3: Jewel of the Nile
- Serious Sam 3 Bonus Content DLC
- Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition
- Batman: The Telltale Series
- The Walking Dead: A New Frontier
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Het zou me niks verbazen als het weer in de aanbieding gaat als het vervolg uitkomt.Tsurany schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:57:
Twijfel nog of ik de Total War: Warhammer uitbreidingen ga kopen. Wellicht toch leuk om nog een paar keer te spelen, prijs is niet heel verkeerd nu.
Klopt, echter tegen die tijd wil ik denk ik enkel nog het vervolg spelenWee Man schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:35:
[...]
Het zou me niks verbazen als het weer in de aanbieding gaat als het vervolg uitkomt.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Schade:
Life is Strange Complete Season (Episodes 1-5)
Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition
Don't Starve - Shipwrecked
Metro Last Light Redux
Valt allemaal wel mee dit jaar.
Life is Strange al uitgespeeld , dikke aanrader om hem nog te halen.
Life is Strange Complete Season (Episodes 1-5)
Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition
Don't Starve - Shipwrecked
Metro Last Light Redux
Valt allemaal wel mee dit jaar.
Mooi dat hij bevalt, ik had hem ook al aangeschaft. Binnenkort maar even kijken of ik tijd heb die op te starten.Abominabilis schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 14:43:
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ik als nostalgische game (en zo nu en dan ook nieuwe games) vind het jammer dat een hoop games die ik vroeger helemaal grijs speelde niet in de Store beschikbaar zijn. Lijkt me heel vet om deze weer voor mijn collectie (werkend op Win10 64 bit Pro) te hebben! Denk aan titels zoals Medal of Honor Allied Assault + uitbreidingen, Call of Duty 1 + uitbreidingen, Red Alert 2 + Yuri's Revenge, Sims1 & 2 met uitbreidingen en zo kan ik nog wel 20 titels noemen. Kan voor Steam toch niet heel ingewikkeld zijn om de verkoop van zulke oude/klassieke titels te faciliteren!?
AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Verkoop niet, maar ze moeten wel geschikt gemaakt worden voor Windows 10 dan natuurlijk.Jorissie87 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:56:
Ik als nostalgische game (en zo nu en dan ook nieuwe games) vind het jammer dat een hoop games die ik vroeger helemaal grijs speelde niet in de Store beschikbaar zijn. Lijkt me heel vet om deze weer voor mijn collectie (werkend op Win10 64 bit Pro) te hebben! Denk aan titels zoals Medal of Honor Allied Assault + uitbreidingen, Call of Duty 1 + uitbreidingen, Red Alert 2 + Yuri's Revenge, Sims1 & 2 met uitbreidingen en zo kan ik nog wel 20 titels noemen. Kan voor Steam toch niet heel ingewikkeld zijn om de verkoop van zulke oude/klassieke titels te faciliteren!?
Het is niet zozeer alleen aan Steam. Zoals MrBlueEyes al zei moeten de games ook geschikt worden gemaakt voor nieuwe OS. Ook moet de uitgever ermee akkoord gaan en mbt EA, die hun eigen Origin hebben, lijkt het me sterk dat ze zelfs een oude game nog op Steam willen plaatsen.Jorissie87 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:56:
Overigens is de eerste Call of Duty te koop op Steam. En MoH Allied Assault op GoG.
Ik kan me niet voorstellen dat de Topic Warning niet duidelijk genoeg was over her gebruik van e-peen lijstjes.
[ Voor 95% gewijzigd door Ircghost op 05-07-2017 16:26 ]
Err waarom is er een geen lijstjes regel? Of beter gezegd, moet die regel nu nog actief zijn?
Helemaal zoals iemand al aagaf 'ik neem aan dat het nu mag?' de steam sale is zo goed als voorbij, het lijkt me dat het nu juist leuk is om lijstjes te delen? (heb meerdere reacties gelezen van anderen die dat dit ook vinden)
Ik zat al even te kijken bij schop een modje enzo maar zag even niet waar ik dit kon melden? Sorry
Helemaal zoals iemand al aagaf 'ik neem aan dat het nu mag?' de steam sale is zo goed als voorbij, het lijkt me dat het nu juist leuk is om lijstjes te delen? (heb meerdere reacties gelezen van anderen die dat dit ook vinden)
Ik zat al even te kijken bij schop een modje enzo maar zag even niet waar ik dit kon melden? Sorry
10 second ninja DONE
Dat is waar, hoop wel dat Steam er ooit nog effort in gaat stoppen/met de uitgevers tot een deal komt. Is toch wel leuk voor de verzameling als ik zoveel mogelijk (van mijn) klassiekers gewoon in mijn library kan krijgen. Wat betreft CoD 1 ga ik vanavond mijn ooit gemaakte "jammer dat ze niet in steam staan maar wil ik nog wel"-lijstje na, misschien zit er zelfs nog wel iets in de saleWee Man schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:14:
[...]
Het is niet zozeer alleen aan Steam. Zoals MrBlueEyes al zei moeten de games ook geschikt worden gemaakt voor nieuwe OS. Ook moet de uitgever ermee akkoord gaan en mbt EA, die hun eigen Origin hebben, lijkt het me sterk dat ze zelfs een oude game nog op Steam willen plaatsen.
Overigens is de eerste Call of Duty te koop op Steam. En MoH Allied Assault op GoG.
Als je verder kijkt dan Steam dan zal je zien dat een hele hoop van je klassiekers gewoon nu al ergens anders beschikbaar zijn (GOG of bijv. EA titles op Origin). Sterker nog, zowel oude als nieuwe games van Origin komen nu langzaamaan gewoon beschikbaar op GOG terwijl de kans op HL3 groter is dan een nieuwe EA release op Steam.Jorissie87 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:38:
[...]
Dat is waar, hoop wel dat Steam er ooit nog effort in gaat stoppen/met de uitgevers tot een deal komt. Is toch wel leuk voor de verzameling als ik zoveel mogelijk (van mijn) klassiekers gewoon in mijn library kan krijgen. Wat betreft CoD 1 ga ik vanavond mijn ooit gemaakte "jammer dat ze niet in steam staan maar wil ik nog wel"-lijstje na, misschien zit er zelfs nog wel iets in de sale
Al ligt dat meer aan het business model, waarbij Steam verder alleen maar faciliteert, en GOG daarnaast ook daadwerkelijk games kan patchen/maken als de uitgever daar geen zin in heeft.
Vreemd. De sale is over en ik heb nog ruilkaarten in mijn inventaris maar blijkbaar kunnen die niet meer gebruikt worden om de badge mee te maken.
Dat 'probleem' had ik ook. Te traag geacteerd. Dus als de zodemieter nog snel verkocht voor een appel en een ei. Toch weer 50 cent ofzo erbijWee Man schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:03:
Vreemd. De sale is over en ik heb nog ruilkaarten in mijn inventaris maar blijkbaar kunnen die niet meer gebruikt worden om de badge mee te maken.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Oh het kan weer. Jammer, ik kom twee kaarten tekort.InF.Inc schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 21:11:
[...]
Dat 'probleem' had ik ook. Te traag geacteerd. Dus als de zodemieter nog snel verkocht voor een appel en een ei. Toch weer 50 cent ofzo erbij
Mijn schade dit keer:
- Total War: WARHAMMER
- Portal 1 & 2
- 10.000.000
- You must build a boat
- Huniecam Studio
Leuk, refunds krijgen nadat de sale al weer voorbij is

Smiling as the shit comes down...

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Moet eerlijk zeggen dat ik dit jaar niets gekocht heb, wel elke dag wat bekeken maar de titels die ik in mijn wishlist had staan kregen max 10% korting.
Ook een hoop 'recycling', zeer oude titels die weer gereleased werden enzo.
Daarbij had ik al een hoop van de leuke aanbiedingen aangeschaft in 2016.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Elke dag? Is je wishlist zo lang dan of was je niet op de hoogte dat er geen daily deals meer zijn?prutser001 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:03:
Moet eerlijk zeggen dat ik dit jaar niets gekocht heb, wel elke dag wat bekeken maar de titels die ik in mijn wishlist had staan kregen max 10% korting.
11 titels ofzo, maar nee (was me niet opgevallen) maar nu je het zegt, idd geen daily deals.Beakzz schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:12:
[...]
Elke dag? Is je wishlist zo lang dan of was je niet op de hoogte dat er geen daily deals meer zijn?
Wel jammer, daar haalde ik meestal een deel van mijn aankopen vandaan.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik denk ik niet de enige ben maar:
- dailies/flash sale
- publisher packs
Er zijn nog wel wat packs, maar vroeger.........toen was het echt leuker, met bethesda/id packs etc.
Erg jammer dat dit er niet meer is. En jammer dat de refund optie niet aan wat regels gebonden kan worden om misbruik tijdens de sale te voorkomen. Maar als dit juridisch goed te doen was, zou het inmiddels wel gedaan zijn.
Vond het idd wel zuur dat er een oude slogan gebruikt werd waarin verwezen werd naar de dagen dat we nog wel dailies hadden......ach ja. Vroeger was alles beter, damn kids, etc etc.
- dailies/flash sale
- publisher packs
Er zijn nog wel wat packs, maar vroeger.........toen was het echt leuker, met bethesda/id packs etc.
Erg jammer dat dit er niet meer is. En jammer dat de refund optie niet aan wat regels gebonden kan worden om misbruik tijdens de sale te voorkomen. Maar als dit juridisch goed te doen was, zou het inmiddels wel gedaan zijn.
Vond het idd wel zuur dat er een oude slogan gebruikt werd waarin verwezen werd naar de dagen dat we nog wel dailies hadden......ach ja. Vroeger was alles beter, damn kids, etc etc.
10 second ninja DONE
Mijn aankopen:
- Dying Light Enhanced Edition | Een mooie wereld, goede mechanics en op leuke manieren zombies killen!
- Darkest Dungeon | Enorm veel diepgang, frustratie en coole sfeer.
- Overcooked | Paar levels samen met mijn partner gedaan, awesome!
- Xcom 2 (ge-refund) | Veel goede verhalen over gelezen, maar helaas niet mijn ding (atleast I tried)
- Blackwake (ge-refund) | Te eentonig, weinig content
- Golf with your friends (ge-refund) | Avondje was grappig, maar dat was het dan ook wel.
- Dying Light Enhanced Edition | Een mooie wereld, goede mechanics en op leuke manieren zombies killen!
- Darkest Dungeon | Enorm veel diepgang, frustratie en coole sfeer.
- Overcooked | Paar levels samen met mijn partner gedaan, awesome!
- Xcom 2 (ge-refund) | Veel goede verhalen over gelezen, maar helaas niet mijn ding (atleast I tried)
- Blackwake (ge-refund) | Te eentonig, weinig content
- Golf with your friends (ge-refund) | Avondje was grappig, maar dat was het dan ook wel.
[ Voor 50% gewijzigd door overdoseh op 06-07-2017 10:20 ]
Welk misbruik bedoel je precies? Ik heb zelf ook games die ik in een opwelling heb gekocht toch maar gerefund maar dat kan bij een fysieke winkel toch ook gewoon? Als ik kleding koop en het bevalt thuis toch niet kan ik dat ook terugbrengen mits binnen 2 weken en niet gedragen. Of bedoel je misschien iets anders?Sagat schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:19:
Uiteindelijk helemaal niks gekocht. Had met veel zoeken toch nog een aantal leuke spellen met korting gevonden en een leuk winkelwagentje gevuld met 13/14 games. Maar deze was leeg toen ik op het het eind wou afrekenen. Toen geen zin meer om alles bij elkaar te zoeken. Heb nog een te grote backlog en de games zouden voor mijn nieuwe game pc zijn. Dusja kan nog wel een half jaar wachten.
Terwijl GoG en Humble Bundle dit soort dingen wel doen.Sagat schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:19:
Ik denk ik niet de enige ben maar:
- dailies/flash sale
- publisher packs
Er zijn nog wel wat packs, maar vroeger.........toen was het echt leuker, met bethesda/id packs etc
Terechte vraag, ik werk niet bij valve dus weet de redenen niet exact. Ik heb wel is gehoord dat het in die hoek gezocht moet worden. Ik weet dat sommigen het irritant vonden om vaak te moeten checken en mogelijke deals mis te lopen, maar de meerderheid vond dailies en flash sales wel leuk, dus dan zou er een reden moeten zijn dat ze het niet meer doen.........toch?Jorissie87 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:34:
[...]
Welk misbruik bedoel je precies? Ik heb zelf ook games die ik in een opwelling heb gekocht toch maar gerefund maar dat kan bij een fysieke winkel toch ook gewoon? Als ik kleding koop en het bevalt thuis toch niet kan ik dat ook terugbrengen mits binnen 2 weken en niet gedragen. Of bedoel je misschien iets anders?
10 second ninja DONE
Mijn lijstje:
The Shivah
Blackwell Epiphany
Evoland 2
Hyper Knights
Wuppo
Riptale
21 Days
I Am The Hero
Zenge
Art Of Gravity
Power Hover
Refunct
Survivalist
Sentinels of the Multiverse
We Happy Few
No Man's Sky
Full Throttle Remastered
Little Nightmares Complete Edition
The Long Dark
Hidden Folks
Candle
Stellaris
Thimbleweed Park
Blackwood Crossing
Snake Pass
Kindergarten
Bulletstorm: Full Clip Edition
Gorescript
Zero Escape: The Nonary Games
Prey
Mijn doel was om alle Wadjet Eye games te kopen en Prey. Het is weer aardig uit de hand gelopen..
The Shivah
Blackwell Epiphany
Evoland 2
Hyper Knights
Wuppo
Riptale
21 Days
I Am The Hero
Zenge
Art Of Gravity
Power Hover
Refunct
Survivalist
Sentinels of the Multiverse
We Happy Few
No Man's Sky
Full Throttle Remastered
Little Nightmares Complete Edition
The Long Dark
Hidden Folks
Candle
Stellaris
Thimbleweed Park
Blackwood Crossing
Snake Pass
Kindergarten
Bulletstorm: Full Clip Edition
Gorescript
Zero Escape: The Nonary Games
Prey
Mijn doel was om alle Wadjet Eye games te kopen en Prey. Het is weer aardig uit de hand gelopen..
Steam/XBL: Avioto
Tja, de summer sales zijn weer voorbij, dus de lijstjes mogen weer gepost worden!
De schade aan mijn kant:
Endless Legend
Kairo
The Room Two
A Week of Circus Terror
Steamroll
Frozen Synapse: Soundtrack Edition
Little Racers STREET - Four Pack
Darkout
Helium
Giana Sisters: Dream Runners
Sonic and All-Stars Racing Transformed 4-Pack
theHunter™: Call of the Wild - Tents & Ground Blinds
theHunter™: Call of the Wild - ATV SABER 4X4
Argo
Styx
De schade aan mijn kant:
Endless Legend
Kairo
The Room Two
A Week of Circus Terror
Steamroll
Frozen Synapse: Soundtrack Edition
Little Racers STREET - Four Pack
Darkout
Helium
Giana Sisters: Dream Runners
Sonic and All-Stars Racing Transformed 4-Pack
theHunter™: Call of the Wild - Tents & Ground Blinds
theHunter™: Call of the Wild - ATV SABER 4X4
Argo
Styx
Combinatie van dat Valve wel eens door de EU op de vingers werd getikt m.b.t. eventueel refundbeleid en toen zelf maar een wereld dekkend refund systeem heeft geïntroduceerd om eventuele regels voor te zijn. Plus het zorgt er voor dat mensen sneller geneigd zijn iets te kopen, want je kan het altijd terugbrengen binnen 14 dagen / minder dan 2 uur gametijd. Dat het resultaat is dat er geen flash/dailies meer zijn tijdens de grote sales is puur uit praktische overweging omdat Valve prijswisselingen niet als misbruik ziet vanuit hun FAQ.Sagat schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:19:
[...]
Terechte vraag, ik werk niet bij valve dus weet de redenen niet exact. Ik heb wel is gehoord dat het in die hoek gezocht moet worden. Ik weet dat sommigen het irritant vonden om vaak te moeten checken en mogelijke deals mis te lopen, maar de meerderheid vond dailies en flash sales wel leuk, dus dan zou er een reden moeten zijn dat ze het niet meer doen.........toch?
Tijdens de huidige sale zonder enige prijswijzigingen krijgt Valve belachelijk veel refunds te verwerken, 200,000+ op de eerste dag. Ze zullen bijna allemaal worden goedgekeurd zolang ze aan de eisen voldoen (binnen 14 dagen en minder dan 2 uur speeltijd). Heb je dit systeem ook bij wisselende prijzen tijdens de sale dan zal dit exponentieel toenemen. Tijdens de sale krijg je vervolgens dat als game X op dag 1 €7,49 in de sale kost en vervolgens een aantal dagen later een daily/flash deal wordt waarbij de game nog maar €4,99 kost er dus gegarandeerd een refund word aangevraagd. Maar omdat je niet binnen een flash/daily je geld terugkrijgt (het duurt namelijk tot een week) moeten mensen dus een nieuwe betaling gaan doen. Al die vorige aankopen gaan dus of naar de wallet of terug naar de rekeningen, dat kost Valve ook fees en andere onzin. Dus kiezen ze voor een versimpeld model waarbij de prijzen gelijk zijn, dat het de sale minder leuk maakt.. tsja''Refunds are designed to remove the risk from purchasing titles on Steam—not as a way to get free games. If it appears to us that you are abusing refunds, we may stop offering them to you. We do not consider it abuse to request a refund on a title that was purchased just before a sale and then immediately rebuying that title for the sale price.''
TLTR; Valve voldoet aan allerlei regeltjes door refunds aan te bieden, ziet de bui al hangen tijdens sales, daardoor dailies/flash deals afgeschaft. Steam sale niet spannend meer
Moah, ik vind het nog wel leuk hoor. Stickers verzamelen voor een badge en aantal titels hadden leuke prijzen.MusicAddict schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:47:
[...]
TLTR; Valve voldoet aan allerlei regeltjes door refunds aan te bieden, ziet de bui al hangen tijdens sales, daardoor dailies/flash deals afgeschaft. Steam sale niet spannend meer
Pleasantly surprised door de Steam Link, werkt als een tierelier
Er is een zeer lichte vertraging te merken met de input maar dat mag echt geen naam hebben.
Volgende keer dat die in de aanbieding is haal ik er nog 1, heb nog wel en TV waar die aan kan hangen.
Er is een zeer lichte vertraging te merken met de input maar dat mag echt geen naam hebben.
Volgende keer dat die in de aanbieding is haal ik er nog 1, heb nog wel en TV waar die aan kan hangen.
Smiling as the shit comes down...
Ik heb de schade beperkt gehouden door mijn (grote) wishlist op prijs te sorteren. Heb enkel wat goedkope games aangeschaft:
Cthulhu Saves the World & Breath of Death VII Double Pack
To the Moon
Spelunky
Kyn
Shadowcrypt
Kult: Heretic Kingdoms
Keen Dreams
POSTAL 2: Paradise Lost
The Lords of the Earth Flame
Little Big Adventure Bundle
Cthulhu Saves the World & Breath of Death VII Double Pack
To the Moon
Spelunky
Kyn
Shadowcrypt
Kult: Heretic Kingdoms
Keen Dreams
POSTAL 2: Paradise Lost
The Lords of the Earth Flame
Little Big Adventure Bundle
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
ugh hoop dat je wat tissues klaar hebt liggen..BadpunK schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:10:
Ik heb de schade beperkt gehouden door mijn (grote) wishlist op prijs te sorteren. Heb enkel wat goedkope games aangeschaft:
To the Moon
Mijn lijstje is niet al te groot, een aantal spellen die ik erg graag wilde spelen ondanks Early Acces, maar genoeg materiaal van gezien om te denken dat ik het leuk ga vinden, verder nog een dlc en een simpele stomme party game 
- Northgard
- Oxygen Not Included
- StoneHearth
- Minecraft Story Mode Season Pass
- Genital Jousting
Ik vind het al met al wel meevallen, ondanks dat het meer was dan ik had verwacht te kopen.
- Northgard
- Oxygen Not Included
- StoneHearth
- Minecraft Story Mode Season Pass
- Genital Jousting
Ik vind het al met al wel meevallen, ondanks dat het meer was dan ik had verwacht te kopen.
Ik heb dit jaar, voor het eerst, geen enkele game gekocht.
Wat een waardeloze sale! Meer woorden wil ik er niet aan spenderen...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik uiteindelijk ook niet, maar had an sich wel genoeg kunnen halen. Zoals eerder gepost, ik mis bepaalde elementen van vroeger, maar dit was nou niet bepaald de eerste sale nieuwe stijl, wat vond je er ergerlijker aan de vorige versies?MazeWing schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 09:52:
Ik heb dit jaar, voor het eerst, geen enkele game gekocht.
10 second ninja DONE
Ik vond het anders wel relaxed.
Minder impulsaankopen, meer bedenktijd.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Let op:
- Dit topic gaat over de Steam Summer Sale en dus niet over G2A of soortgelijke sites. Discussies over het verkopen van al dan niet illegale keys horen hier niet thuis en worden verwijderd.
- Houdt de slowchat binnen de perken.
- Geen e-peen lijstjes met wat er allemaal al dan niet aangeschaft is.
- Check de eerste paar pagina's voor informatie hoe je 5 euro korting kunt krijgen als je betaald via paypal
- Dit topic gaat over de Steam Summer Sale en dus niet over G2A of soortgelijke sites. Discussies over het verkopen van al dan niet illegale keys horen hier niet thuis en worden verwijderd.
- Houdt de slowchat binnen de perken.
- Geen e-peen lijstjes met wat er allemaal al dan niet aangeschaft is.
- Check de eerste paar pagina's voor informatie hoe je 5 euro korting kunt krijgen als je betaald via paypal