Jaja, de mooiste tijd om games te kopen staat weer voor de deur. De beste (package) deals, grootse kortingen en het grootste aanbod. Kortom het moment om van de piraterij af te stappen
De Steam Summer sale 2017 loopt van donderdag 22 juni tot en met 5 juli.
Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:
- PC game aanbiedingen die niet bij de Steam Summer Sale horen: PC Budget Gaming topic
- Ruilen van (en alle informatie over) Trading Cards: Steam Trading Cards
- Ruilen van alles behalve Trading Cards: Steam Trading Topic
- Weggeven van keys, passes etc.: Geef hier je game vouchers weg!
- Ik hou van cijfergeilen! Leuk, maar doe dat hier: [Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic
- Geen vragen over wat steamcards inhouden en hoe deze werken, kijk daarvoor in het Trading Cards topic!
- Handel 4-packs af per PM, dit is in dit topic niet toegestaan.
- Niet continu klagen over hoe slecht de sale volgens jouw mening is.
- Gaarne niet zeuren dat de pagina's wel/niet laden. Het is een bekend probleem bij elke sale en het vervuilt alleen maar het topic.
De tijd van Daily Deal, Flash sale of Community's Choice zijn voorbij. Gedurende de gehele sale hebben games een vast kortingspercentage
Ik heb de game betaald maar het spel verschijnt niet in mijn Steam Library?
Als de nieuwe ronde net is uitgekomen, bestellen heel veel mensen tegelijkertijd (lees tienduizenden) een spel/software, dus de servers moeten elke bestelling stuk voor stuk behandelen. Daarom kan het wat langer duren als je net na een nieuwe ronde hebt besteld. Als je hem na een aantal uur nog niet hebt, zal je even contact op moeten nemen met de Steam Helpdesk https://support.steampowered.com/.
Help, mijn downloads gaan traag
Mochten je downloads heel traag gaan, dan kun je je download settings wijzigen en deze bijvoorbeeld naar Rusland (Steam->Settings->Downloads+Cloud->Download region) zetten om toch hoge download snelheden te halen en vanavond nog dat ene spel kunnen spelen
Is deze game echt goedkoop?
Bekijk de game op de volgende site om te controleren of het écht om een goede deal gaat: Is there any Deal of installeer de plugin Enhanced Steam.
Wat zijn tradingcards? Waarom heb ik ze? Wat kan ik ermee?
Kijk voor uitleg en informatie over tradingcards in het daarvoor bestemde topic: Steam Trading Cards. Vragen over cards horen niet in dit topic thuis!
Wat zijn stickers?
Kijk op http://steamcommunity.com/my/stickers voor alle informatie!
Verborgen deals
Hidden Deals Thread Summer Sales 2017 @ Reddit
Ontbreekt er iets aan deze post of heb je een aanvulling? Laat het weten aan een van de auteurs.
[ Voor 42% gewijzigd door Cybergamer op 23-06-2017 11:13 ]