Acties:
  • +5 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:33

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 02:48

Cybergamer

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023

eL_Jay

Afbeeldingslocatie: http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/clusters/sale_summer2017_daily/621251c2e884401086b0585a/logo_english.png

Jaja, de mooiste tijd om games te kopen staat weer voor de deur. De beste (package) deals, grootse kortingen en het grootste aanbod. Kortom het moment om van de piraterij af te stappen ;)

De Steam Summer sale 2017 loopt van donderdag 22 juni tot en met 5 juli.

Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:
  • PC game aanbiedingen die niet bij de Steam Summer Sale horen: PC Budget Gaming topic
  • Ruilen van (en alle informatie over) Trading Cards: Steam Trading Cards
  • Ruilen van alles behalve Trading Cards: Steam Trading Topic
  • Weggeven van keys, passes etc.: Geef hier je game vouchers weg!
  • Ik hou van cijfergeilen! Leuk, maar doe dat hier: [Steam / PC] Het TWS (Time Well Spent) & Backlog Topic
  • Geen vragen over wat steamcards inhouden en hoe deze werken, kijk daarvoor in het Trading Cards topic!
  • Handel 4-packs af per PM, dit is in dit topic niet toegestaan.
  • Niet continu klagen over hoe slecht de sale volgens jouw mening is.
  • Gaarne niet zeuren dat de pagina's wel/niet laden. Het is een bekend probleem bij elke sale en het vervuilt alleen maar het topic.
Wordt "Game X" nog goedkoper?
De tijd van Daily Deal, Flash sale of Community's Choice zijn voorbij. Gedurende de gehele sale hebben games een vast kortingspercentage

Ik heb de game betaald maar het spel verschijnt niet in mijn Steam Library?
Als de nieuwe ronde net is uitgekomen, bestellen heel veel mensen tegelijkertijd (lees tienduizenden) een spel/software, dus de servers moeten elke bestelling stuk voor stuk behandelen. Daarom kan het wat langer duren als je net na een nieuwe ronde hebt besteld. Als je hem na een aantal uur nog niet hebt, zal je even contact op moeten nemen met de Steam Helpdesk https://support.steampowered.com/.

Help, mijn downloads gaan traag
Mochten je downloads heel traag gaan, dan kun je je download settings wijzigen en deze bijvoorbeeld naar Rusland (Steam->Settings->Downloads+Cloud->Download region) zetten om toch hoge download snelheden te halen en vanavond nog dat ene spel kunnen spelen ;)

Is deze game echt goedkoop? :?
Bekijk de game op de volgende site om te controleren of het écht om een goede deal gaat: Is there any Deal of installeer de plugin Enhanced Steam.

Wat zijn tradingcards? Waarom heb ik ze? Wat kan ik ermee? :?
Kijk voor uitleg en informatie over tradingcards in het daarvoor bestemde topic: Steam Trading Cards. Vragen over cards horen niet in dit topic thuis!

Wat zijn stickers?
Kijk op http://steamcommunity.com/my/stickers voor alle informatie!

Verborgen deals
Hidden Deals Thread Summer Sales 2017 @ Reddit

Ontbreekt er iets aan deze post of heb je een aanvulling? Laat het weten aan een van de auteurs.

[ Voor 42% gewijzigd door Cybergamer op 23-06-2017 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
De afbeelding wordt gewijzigd wanneer deze beschikbaar is op Steam :)

Tevens een warm welkom en alvast veel koopplezier :)

[ Voor 17% gewijzigd door The Inquisitor op 20-06-2017 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:14
Wacht er al een weekje op, die 2 dagen overleef ik ook nog wel. Heb al een tijdje geen games meer gekocht (op PUBG na) voor op de PC via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
BlazeMuis schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:33:
Wacht er al een weekje op, die 2 dagen overleef ik ook nog wel. Heb al een tijdje geen games meer gekocht (op PUBG na) voor op de PC via Steam.
Idem, maar moet ook zeggen dat ik veel te weinig tijd heb (/vrijmaak) om te gamen dus het is maar goed dat ik weinig heb gekocht.

Op het moment nog met mijn laatste aankoop: fallout 4 bezig :9

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:29

Sagat

Is pappa x2!

is mijn pc ready - nope upgrades needed
heb ik tijd om te gamen? nope
heb ik al een giga backog tot en met freaking nes games? :X yup
heb ik budget? not really/sorta kinda......

Dus....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7jaewzM9sYpBrMd51Ps1Sw4e/full.png

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:35
The Inquisitor schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:31:
De afbeelding wordt gewijzigd wanneer deze beschikbaar is op Steam :)

Tevens een warm welkom en alvast veel koopplezier :)

[afbeelding]
We hebben de afgelopen sales toch al geen flash deals en dailys gehad? Alles had direct de korting die het maximaal kreeg en hield dit tot de sale over was.

Heeft dat ook niet te maken met de refund policy zodat je niet een game koopt > refund > opnieuw koopt vanwege aan flash deal of daily.

Verder heb ik niet echt games op het lijsje staan, witcher 3 goty wil ik nog hebben en misschien wat kleinere indies.

[ Voor 9% gewijzigd door Axewi op 20-06-2017 09:58 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-05 19:20

Ter voorbereiding op de sale. Ze worden elk jaar beter _O-
Ik ben zelf een beetje leeg na de GOG summer sale.. dus we zullen zien wat we gaan meepakken op Steam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Axewi schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:57:
[...]

We hebben de afgelopen sales toch al geen flash deals en dailys gehad? Alles had direct de korting die het maximaal kreeg en hield dit tot de sale over was.

Heeft dat ook niet te maken met de refund policy zodat je niet een game koopt > refund > opnieuw koopt vanwege aan flash deal of daily.

Verder heb ik niet echt games op het lijsje staan, witcher 3 goty wil ik nog hebben en misschien wat kleinere indies.
Yup klopt, er waren alleen nog highlighted deals, maar de korting was dan niet hoger.

Ik bedoel met afbeelding trouwens de header :)

Edit; oh je bedoelde de afbeelding van die post hehe. Naar alle waarschijnlijkheid zullen er inderdaad geen flash sales enz meer zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door The Inquisitor op 20-06-2017 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:25
Axewi schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:57:
[...]

Je zou zeggen dat het toch technisch eenvoudig af te vangen is dat je geen dezelfde game kan kopen als je die binnen die sale al een keer gerefund hebt?

Met die flash/daily deals vond ik het een stuk leuker in elk geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
vosss schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:11:
[...]

Je zou zeggen dat het toch technisch eenvoudig af te vangen is dat je geen dezelfde game kan kopen als je die binnen die sale al een keer gerefund hebt?
Dat lijkt me echter in strijd met de wetgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

www.whenisthenextsteamsale.com is 9/10 keer correct :Y

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
The Inquisitor schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:12:
[...]

Dat lijkt me echter in strijd met de wetgeving.
Waarom? Ik koop toch ook geen tv om hem vervolgens terug te brengen als ik zie dat ie in de aanbieding is en dan mn geld terug krijgen en diezelfde tv in de aanbieding kopen?

Ik zou niet weten waarom het in strijd met wat dan ook zou zijn. Je refund een game, dus je wil hem niet. Klaar. En als tegemoetkoming mag je hem eventueel mocht je dat toch willen gewoon na de sales alsnog weer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
vosss schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:15:
[...]

Waarom? Ik koop toch ook geen tv om hem vervolgens terug te brengen als ik zie dat ie in de aanbieding is en dan mn geld terug krijgen en diezelfde tv in de aanbieding kopen?

Ik zou niet weten waarom het in strijd met wat dan ook zou zijn. Je refund een game, dus je wil hem niet. Klaar. En als tegemoetkoming mag je hem eventueel mocht je dat toch willen gewoon na de sales alsnog weer kopen.
Nergens in de wet staat dat je je aankoop maar 1x per product mag herroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
The Inquisitor schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:18:
[...]

Nergens in de wet staat dat je je aankoop maar 1x per product mag herroepen.
Het staat ook nergens dat het niet mag.

Ergo: Steam had dit ook anders kunnen oplossen, zo moeilijk zal dat niet zijn geweest om dat technisch voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:35
vosss schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:15:
[...]

Volgens mij mag dit juist wel in iedergeval in een fysieke winkel. Een kennis van mij heeft dit al eens gedaan met een Camera, gekocht en nog geen week later was deze in de aanbieding met een behoorlijke korting. Ze hebben toen het verschil terug gekregen als tegoed voor die winkel.
vosss schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:11:
[...]

Met die flash/daily deals vond ik het een stuk leuker in elk geval. :)
Ja met de Flash en Daily deals was het leuker inderdaad, was het nog een beetje spannend of de game die je wou langs kwam in een flash of daily.
Nu kijk ik meestal de eerste en laatste dag van de sale en verder niet meer.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 18:45
Axewi schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:21:
[...]

Volgens mij mag dit juist wel in iedergeval in een fysieke winkel. Een kennis van mij heeft dit al eens gedaan met een Camera, gekocht en nog geen week later was deze in de aanbieding met een behoorlijke korting. Ze hebben toen het verschil terug gekregen als tegoed voor die winkel.
Andersom. Online aankopen moet je zonder reden van opgave terug kunnen sturen, omdat je het niet in de winkel hebt kunnen bekijken.

In fysieke winkels is het niet verplicht om die optie te krijgen. Krijg je die wel, dan is dat uit goede wil van de winkel.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Verwacht wederom 0 aankopen te doen. Onlangs al de witcher 3 goty gekocht (een van de weinige titels die alleen in de steam store te krijgen is voor steamkey).

Voor de rest zijn de kortingen me vaak onvoldoende. Dan koop ik ze liever goedkoper bij humble/indiegala/bundlestars/etc.

Of er moet een fallout 4 goty uitkomen dan wil ik wel een uitzondering maken.

Ik hoop wel dat ze iets leuks hebben zoals bij de mosnter sale, anders geef ik de volgende sale niet eens aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:27

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik hoop dat ze leuke minigames hebben. Afgelopen wintersale was dat er niet, alleen maar een strip elke dag maar dat was ook maar suf. Ik wil gewoon iets geinigs zien elke dag waar ik ook iets mee kan doen. Steam kan zo dan elke dag de klantjes lokken i.p.v. 2 weken lang hetzelfde waar je slechts op't laatste moment iets hoef te kopen als je daar zin in had.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:12
Ik hoop toch Rainbow Six Siege voor een prikkie op te pikken met deze sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
eL_Jay schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:23:
Verwacht wederom 0 aankopen te doen. Onlangs al de witcher 3 goty gekocht (een van de weinige titels die alleen in de steam store te krijgen is voor steamkey).
Daar ben je nog wel even zoet mee. Zegmaar een uur of 100. Minimaal. Zonder de DLC's. Veel plezier :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-05 14:01
Ik zit hier dus al even op te wachten omdat mijn nieuwe PC ook bijna af is. GOG heeft me al het nodige gekost, haha. Ik heb niet echt iets op het oog, maar een leuke bundel is altijd welkom.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Weet niet of dit hier uberhaubt mag of dat we een separaat topic krijgen (time well spent o.i.d. was er vroeger wel is geloof ik? ), maar ik vind de purchase lijstjes, en ervaringen met aankopen altijd erg leuk. Daardoor krijg ik toch vaak weer zin om mijn pile of shame verder uit te breiden,

Misschien als snake pass nog met een leuke korting voorbij komt, al hoewel ik me afvraag of dit fijn zal spelen op mijn redelijk antiek wordende pc.
Ter referentie, abzu doet het opzich goed, maar het draaien geeft een nogal raar effect met volgens mij te veel slowdown. En dit is nou niet bepaald de meest veeleinsende game van de laatste tijd.....Doom wil ik heel graag maar dat is gewon kansloos.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Kan niet zeggen dat ik echt op zoek ben naar bepaalde games, maar misschien zit er toch nog wat bij.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 14-04 15:33
Mijn nieuwe PC is ook bijna af, dus laat die sale maar komen d:)b

Ik hoop op leuke deals voor Prey, Wonder Boy, PUBG, Rime, Full Throttle en Snake Pass.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ionicawa
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-05 19:58
Mijn backlog is al lekker groot, maar deze sale denk ik toch eindelijk maar eens Witcher 3 GOTY te halen en misschien PUBG. Verder nog niet echt iets op het oog, maar we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Avioto schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 12:10:
Mijn nieuwe PC is ook bijna af, dus laat die sale maar komen d:)b

Ik hoop op leuke deals voor Prey, Wonder Boy, PUBG, Rime, Full Throttle en Snake Pass.
Kijk daar gaan we al, wonderboy en rime lijken me ook leuk.

[ Voor 69% gewijzigd door Sagat op 20-06-2017 12:51 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:56

Mitchell

Ondertitel

Daar gaan we weer. Ben benieuwd wat er deze keer langskomt. :9

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-05 19:50

hmr

Als Players Unkown battleground er tussen zit, dan wil ik hem wel aanschaffen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:42

Case_C

[Team Carrack]

Zijn er in het verleden dan vaker early acces titels afgeprijsd geweest? Kan 't me niet zo vlug voor de geest halen.

Overigens heb ik wel zin in een paar shooters :) . Kijken of Wolvenstein langs gaat komen, dus heb ik nog steeds niet gespeeld namelijk :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Wolfenstein komt altijd langs, en is fantastisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Case_C schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:04:
Zijn er in het verleden dan vaker early acces titels afgeprijsd geweest? Kan 't me niet zo vlug voor de geest halen.

Overigens heb ik wel zin in een paar shooters :) . Kijken of Wolvenstein langs gaat komen, dus heb ik nog steeds niet gespeeld namelijk :P .
Die was tot gisteravond 19.00 in de aanbieding, niet gezien? :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:42

Case_C

[Team Carrack]

Slavy schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:24:
[...]
Die was tot gisteravond 19.00 in de aanbieding, niet gezien? :)
Heb geen uitgebreide verlanglijst, en kijk buiten de sales niet echt naar discounts :P . Maar goed ik zal eens kijken wat ik nu weer allemaal op ga pikken.

@The Inquisitor Het heeft ook geen gigantische nood :+ .
En de aanbieding in de sale is meestal een stukje beter dan erbuiten als ik me niet vergis :) .

Eens kijken hoe ver ik kom met ~€50,- . Altijd leuk om de library wat uit te breiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-05 21:05
Case_C schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:37:
[...]

Heb geen uitgebreide verlanglijst, en kijk buiten de sales niet echt naar discounts :P . Maar goed ik zal eens kijken wat ik nu weer allemaal op ga pikken.

@The Inquisitor Het heeft ook geen gigantische nood :+ .
En de aanbieding in de sale is meestal een stukje beter dan erbuiten als ik me niet vergis :) .

Eens kijken hoe ver ik kom met ~€50,- . Altijd leuk om de library wat uit te breiden!
Koop maar vast voor €50,- steam tegoed, want games kopen onder de sale via Ideal is soms niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-05 14:21

Dreanor

Joene

Mijn wish-list is tevens mijn games-die-ik-volg lijst, vooral early acces games die interessant lijken (en dat zijn er veel, maar weinig maken het waar).

Dus zoals ik in het 2016 topic ook zei, 150 titels op de wishlist en vakantiegeld dat binnen is is een gouden combo ... voor Gaben dan :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:35

KipCurreh

Nightcrawler

Niet echt iets gek van plan..

Laatste sale viel al vies tegen imo, en in de tussentijd heb ik vooral tijd doorgebracht met Geralt :)

Ergens wel Don't starve + DLC aangekocht in een aanbieding tussendoor, en daar vermaak me nu wel mee na het gat dat The Witcher 3 heeft achtergelaten..

Voor deze sale zal het wellicht wederom zeer beperkt blijven, misschien dat er hier en daar een classic passeert die ik echt niet kan laten liggen (Bioshock, Wolfenstein, etc... )
Anders hoeft het niet echt

Hoort dit nou bij het ouder worden ?....

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-05 10:23

Quellien

Excrement producer

KipCurreh schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 16:08:
Niet echt iets gek van plan..

Laatste sale viel al vies tegen imo, en in de tussentijd heb ik vooral tijd doorgebracht met Geralt :)

Ergens wel Don't starve + DLC aangekocht in een aanbieding tussendoor, en daar vermaak me nu wel mee na het gat dat The Witcher 3 heeft achtergelaten..

Voor deze sale zal het wellicht wederom zeer beperkt blijven, misschien dat er hier en daar een classic passeert die ik echt niet kan laten liggen (Bioshock, Wolfenstein, etc... )
Anders hoeft het niet echt

Hoort dit nou bij het ouder worden ?....
Ben 1 jaartje jonger, en volgens mij is dat precies wat het is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Niet eens perse het ouder worden, maar gewoon een bibliotheek die volloopt. Op een gegeven moment heb je een hoop spellen die je wil(de) hebben en blijft er weinig over. Een handjevol spellen per jaar, misschien, maar een hoop heb je al tegen de tijd dat het weer sale is.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:12

h1z1

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mutsaers__78
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
https://twitter.com/PayPalUK/status/877209458643845120
It’s official. The #SteamSummerSale starts 22/06 at 6pm BST and PayPal customers get an extra £5 off *terms apply. https://www.paypal.com/gb...ils&offerId=XRXGCRUFQMATS
Geactiveerd op mijn PP account. 5 € extra korting bij minimaal 20 €.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:12
Mutsaers__78 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:50:
[...]
O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:55
Misschien wel handig om te vermelden dat voor 4-packs je perfect terecht kan op Groupbuys om samen te kopen.
Kerbal Space Program, Lego Worlds, Prison Architect om maar een paar goede titels te noemen die als EA met een leuke korting gingen. En dan laten we de pulp-titels achterwege die al in een bundle zitten en nog early access zijn omdat de developer er geen heil meer in ziet en zo nog ff een paar dollar kan vangen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-05 22:20

Sméagol

Master of Mayhem

Was zelf niet van plan iets te halen. heb niet veel geld, en er zijn andere dingen die ik wil hebben (waaronder Switch games). Ik zal kijken naar de zooi (goedkope) indie games die ik in m;n wishlist heb staan, maar die kunnen op zich ook wel wchten tot de winter sale.. Maar ik denk dat wel Xcom: enemy within ga halen. Met de aankondiging van Mario + Rabbids én Xcom 2: war of the chosen, is 't weer gaan kriebelen, en heb ik Xcom 1 weer geïnstalleerd. Had die nog nooit uitgespeeld, en Enemy within nooit gehaald, dus nou lijkt een mooie gelegenheid.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:01

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb niks echt op m'n forse wishlist, maar ik hoop (tegen beter weten in) op een leuk thema met bijpassend event op steam zelf.
Verder zal ik dit topic in de gaten blijven houden voor verborgen juweeltjes onder de 5€.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:30

[...]

Tnx for the info... Done! O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-03 15:32

afca020

X X X

[...]

Thanks voor de tip! Let er wel op dat je 20 pond moet besteden en niet 20 euro, voor de nauwkeurigen onder ons. ;)

ps. Moet je per se een UK paypal account hebben? Zo ja, wat bepaalt aan welke regio je gekoppeld bent en is dit bindend?

[ Voor 14% gewijzigd door afca020 op 20-06-2017 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
Voorwaarden

PayPal Terms – United Kingdom
You will receive a discount on your next purchase when you use PayPal and spend the minimum purchase amount at participating shops and websites ("Offer"). The Offer is valid at participating shops and websites from 0.01am GMT on the 20th of June 2017 to 11.59pm GMT on the 5th of July 2017. You must add the Offer to your PayPal account before you can receive the discount. After all applicable taxes have been added to your order, the Discount will be applied and subtracted from your total at checkout. To apply this Offer, you must a) create or have a UK PayPal account in good standing, b) receive an email from PayPal providing the Offer, or view an Offer banner on the seller's website, seller email or other location, c) click the "Save to PayPal Account" button, d) complete a purchase at a participating shop or website using your PayPal account and e) complete your purchase using PayPal no later than 11.59pm GMT on the 5th of July 2017. The Offer shall not be available if the aggregate monetary amount credited to customers reaches GBP 24,000.00.The Offer excludes gift voucher payments and gift card purchases and purchases not made through your PayPal account. Other exclusions may apply. If you seek a full refund for a purchase made using the Offer, the full refund amount will be provided subject to the seller's refund policy minus the Offer value. If a partial refund is provided, you will receive the partial refund amount minus the Offer value. Offers are still subject to their expiry dates. Offer valid in the UK. Offers cannot be combined with any other voucher, offer, discount or promotion code and may not be redeemed for cash. Void where prohibited. Offer may not be available when network connectivity between the seller and PayPal is unavailable. PayPal reserves the right to cancel, terminate, modify or suspend the Promotion and/or vary the terms and conditions at any time without prior notice.
Hmm.. Hij staat wel in m'n wallet, dus ik probeer het gewoon. Anders pech gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 23:57

JoeZuCK

_Fonz > all.

[...]

In de conditions staat valid in the UK. You sure dat het ook voor ons kaaskoppen geldt?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Er zijn ook linkjes van DE, JP en FR. Dus ik denk niet dat ze bij ons gaan werken, maar met een beetje geluk komt er nog een Nederlandse variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
The Inquisitor schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:42:
Er zijn ook linkjes van DE, JP en FR. Dus ik denk niet dat ze bij ons gaan werken, maar met een beetje geluk komt er nog een Nederlandse variant.
De Duitse en UK versie werkte bij mij niet, de FR en JP linkjes wel. Gewoon proberen dus :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Cybergamer schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:44:
[...]

De Duitse en UK versie werkte bij mij niet, de FR en JP linkjes wel. Gewoon proberen dus :)
Ze werken waarschijnlijk wel als je genoeg F5 drukt en blijft proberen. Ik heb JP, FR en UK nu.
De couponcode moet werken vanaf 20-06, dus dat zou nu al zijn. Lijkt echter niet het geval te zijn, dus ik heb weinig hoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
The Inquisitor schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:45:
[...]

Ze werken waarschijnlijk wel als je genoeg F5 drukt en blijft proberen. Ik heb JP, FR en UK nu.
Nope, ook met andere browsers geprobeerd en blijf die melding houden, Naja, de FR en JP versie werkte wel, eens kijken of die te activeren zijn een dezer dagen.

Maar het zou indeed fijn zijn als er een NL actie was.

[ Voor 6% gewijzigd door Cybergamer op 21-06-2017 08:50 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Cybergamer schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:50:
[...]

Nope, ook met andere browsers geprobeerd en blijf die melding houden, Naja, de FR en JP versie werkte wel, eens kijken of die te activeren zijn een dezer dagen.

Maar het zou indeed fijn zijn als er een NL actie was.
Werkt. Je kunt alvast Steam wallet saldo toevoegen:
http://store.steampowered.com/steamaccount/addfunds

Bijv 25 euro, dan betaal je 20 met paypal. top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperActivE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:03

HyperActivE

Niet zo actief als verwacht

Heeft iemand misschien ook de linkjes van FR, JP en DE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperActivE

HyperActivE

Ik heb gewoon weer dikke pech denk ik. Ik kan geen van de codes gebruiken. Ook na veel 'F5'-en nog steeds 'Je komt mogelijk niet in aanmerking voor deze aanbieding.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
HyperActivE schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:50:
Ik heb gewoon weer dikke pech denk ik. Ik kan geen van de codes gebruiken. Ook na veel 'F5'-en nog steeds 'Je komt mogelijk niet in aanmerking voor deze aanbieding.'
Probeer ook in incognito modus en op telefoon. Soms werkt het ineens.

Datzelfde probleem had ik ook met de Thuisbezorgd actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperActivE

HyperActivE

The Inquisitor schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:51:
[...]

Probeer ook in incognito modus en op telefoon. Soms werkt het ineens.

Datzelfde probleem had ik ook met de Thuisbezorgd actie.
Die takeaway.com actie heb ik op gegeven moment wel gekregen. Maar deze drie krijg ik gewoon niet. Niet in IE. Niet in incognito. Niet op mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Moet je dan ineens een bedrag van 20 euro (of meer) voor een spel uitgeven, of telt Paypal alle betalingen in Steam in die periode waarin de code geldt bij elkaar op?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:53
InF.Inc schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:09:
Moet je dan ineens een bedrag van 20 euro (of meer) voor een spel uitgeven, of telt Paypal alle betalingen in Steam in die periode waarin de code geldt bij elkaar op?
Gaat over totaal bedrag, PayPal ziet alleen het eind bedrag, niet per item in je winkelwagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:45
Bij mij werkte alleen de Japanse, maar nadat ik €25 tegoed heb gekocht op Steam zie ik in mijn paypal omgeving niets van de eventuele korting. Zou je dit wel ergens moeten kunnen zien?

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
BSTNjitRam schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:32:
Bij mij werkte alleen de Japanse, maar nadat ik €25 tegoed heb gekocht op Steam zie ik in mijn paypal omgeving niets van de eventuele korting. Zou je dit wel ergens moeten kunnen zien?
Hier ook de volle 25 euro afgeschreven helaas

UPDATE geld binnen een paar terug gekregen. Daarna heb ik zowel de Franse als de Duitse coupon gebruik en d.m.v. de Javascript:SubmitAddFunds( 2000) Hack van BlazeMuis nu voor 30 euro 40 euro steam wallet credit :) Lijkt dus een valuta probleem waardoor Engelse/Mericaanse/Japanse coupons niet werken. Zou ideaal zijn als fallout 4 + season pass 40 euro wordt :P (aangezien ik maar bereid ben 30 te betalen voor de 'goty')

Update 2: Ook nog een uit Oostenrijk: https://www.paypal.com/at...ils&offerId=QVV3LT7W9TCRJ voor totaal 60 euro aan wallet credit voor 45 euro.

[ Voor 49% gewijzigd door eL_Jay op 22-06-2017 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
BSTNjitRam schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:32:
Je betaalt toch maar 20 euro?

In de mail die je van paypal ontvangt (betalingsbevestiging) staat op de factuur je 'speciale korting' van 5 euro en eindbedrag 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Omschrijving 
Prijs per eenheid 
Hvh 
Bedrag 
Steam Wallet funds 
€25,00 EUR 
1 
€25,00 EUR 

Subtotaal 
€25,00 EUR 
Totaal 
€25,00 EUR

Hier geen melding van eventuele korting op de Wallet funds....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
BSTNjitRam schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:37:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Omschrijving 
Prijs per eenheid 
Hvh 
Bedrag 
Steam Wallet funds 
€25,00 EUR 
1 
€25,00 EUR 

Subtotaal 
€25,00 EUR 
Totaal 
€25,00 EUR

Hier geen melding van eventuele korting op de Wallet funds....
Claim geopend en nu maar afwachten. Weten we gelijk hoeveel de disclaimer van steam waard is (0 dagen bedenktermijn bij alle aankopen in de store)

Japan coupon btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Bij het PayPal betaalscherm zou je de coupon moeten zien.
Afbeeldingslocatie: https://static.pepper.com/live_nl/comments/content/2GpZe/169055.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:05
Bij jou werkt het dus wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Ook niet echt snugger dat jullie daadwerkelijk betalen, terwijl je een bevestigingsscherm van paypal krijgt waarop je kunt zien wat de prijs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
The Inquisitor schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:48:
Ook niet echt snugger dat jullie daadwerkelijk betalen, terwijl je een bevestigingsscherm van paypal krijgt waarop je kunt zien wat de prijs is.
Bij mij stonden in de paypal betaal omgeving nergens monetaire waardes/Euro-teken (zowel safari/chrome met blokkers als firefox) (zoals plaatjes van nivali, gewoon geen values (ook niet in DOM). Enkel achteraf zie je hoeveel er werd afgeschreven (en in bevestiging)

[ Voor 25% gewijzigd door eL_Jay op 21-06-2017 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Kan iemand Paypal niet contacten oid? Het is toch van de gekke dat het via omwegen lukt, maar er gediscrimineerd wordt op land? Hoe moeilijk is het om een link aan te passen? Of zijn er achter de schermen allerlei juridische zaken en hogere machten dat tegenhoudt dat wij Nederlanders niet mogen genieten van 5 euro korting..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 18:45
InF.Inc schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:58:
Kan iemand Paypal niet contacten oid? Het is toch van de gekke dat het via omwegen lukt, maar er gediscrimineerd wordt op land? Hoe moeilijk is het om een link aan te passen? Of zijn er achter de schermen allerlei juridische zaken en hogere machten dat tegenhoudt dat wij Nederlanders niet mogen genieten van 5 euro korting..
Wat houdt je tegen om zelf PayPal te contacten? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Hahn schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 10:59:
[...]

Wat houdt je tegen om zelf PayPal te contacten? :)
Zit op mijn werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Ja, 20 euro steam tegoed toegevoegd.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FLnG5uc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutsaers__78
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
InF.Inc schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:57:
[...]

In de conditions staat valid in the UK. You sure dat het ook voor ons kaaskoppen geldt?
Dat weet ik pas zeker als ik daadwerkelijk iets gekocht heb, maar ik kreeg de melding wel te zien op mijn PP account dat het geactiveerd was.

Maar aangezien mensen 'hierboven' het al uitgezocht hebben, weet ik het eigenlijk wel zeker dat het werkt :)

-edit-: zojuist ingelogd in mijn PP account. Kon nergens de korting vinden, dus maar opnieuw geactiveerd via de twitterlink. Nu verschijnt helaas het volgende in beeld:
"Je komt mogelijk niet in aanmerking voor deze aanbieding."
Wellicht dat gisteravond de countryfiltering voor deze aanbieding nog niet aanstond...

[ Voor 26% gewijzigd door Mutsaers__78 op 21-06-2017 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
Net alvast maar tegoed toegevoegd aan m'n wallet, maar geen 5 euro eraf.
Balen, maar moest toch een gevulde wallet hebben.. Kreeg ook geen bedrag vooraf te zien. Dus die melding die @Nivali had, heb ik niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Laatst online: 12-05 12:43
Nivali schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:11:
[...]

Ja, 20 euro steam tegoed toegevoegd.
[afbeelding]
Misschien een stomme vraag maar hoe voeg je 20 euro toe? Zie alleen maar 25 euro staan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eL_Jay
Iemand die japans spreekt?
この特典を保存した状態で、Steamで1,000円以上ペイパル決済をご利用頂くと、500円割引クーポンが適用されます。有効期限:2017年7月31日(月) ※ご注意ください※ 決済時には特典の適用がされているかどうか、ご確認頂けない場合がございます。 かならず、上記 [PayPalに保存] ボタンを押した後、[特典が保存されました]という画面が表示されることをご確認ください。 特典が正常に保存されている場合、特典獲得ページにて再度[PayPalに保存]ボタンをクリックすると、[この特典はアカウントにすでに保存されています] と表示されます。 決済後はペイパルのマイアカウント、または送られてくるレシートメールにて特典が適用されたことをご確認ください。 例:1,000円分決済した場合 ペイパルマイアカウント画面の取引履歴では総額に1,000円と記載され、 詳細で 500円(支払) + 500円(特典)となっていることをご確認いただけます。

契約条件
● Steamでの1,000円以上のペイパル決済でご利用頂けます。
● ペイパルアカウント1つにつき1回までの付与となります。
● クーポンは使用期限内にご利用ください。期限を過ぎると無効になります。
● クーポンの譲渡はできません。
● 他のクーポンとの併用はできません。
● クーポンはなくなり次第終了となり、保存できなくなります。
● メールアドレスを確認済みの制限のないペイパルアカウントでのみご利用頂けます。
Wellicht waren de voorwaarden van de japanse coupon anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
eL_Jay schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:29:
Iemand die japans spreekt?

[...]

Wellicht waren de voorwaarden van de japanse coupon anders.
Volgens Google Translate staan geen landsrestricties in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Leuk verhaal, al die moeite voor vijf euro....

Maar goed Steam Summer Sale. Is er al wat gelekt of een preview van het thema? Zal er weer een interactief element aanzitten. Vond die arcade klikker game wel vermakelijk. Helemaal icm wat leuke rewards.

Uiteindelijk gaat het niet meer om het kopen van games. Ik heb een redelijke backlog opgebouwd en tegenwoordig mijn library geshared met een maat. Dus meer games dan ik kan spelen. Niet dat ik nog wat whishlist items heb. En bij de juiste prijs worden die natuurlijk wel gekocht. Maar het gaat meer om de sfeer van de sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
cri0s schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:34:
[...]

Volgens Google Translate staan geen landsrestricties in.
Het lijkt wel van een andere periode te spreken, maar de google translate is voor mij koeterwaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:45
Altijd leuk die Summer Sales, alhoewel ik de laatste jaren weinig gekocht heb :P. Dit heeft er mede mee te maken dat ik al zoveel games heb, en eigenlijk te weinig tijd heb om alle games te spelen. Vooral MMO's nemen veel tijd in beslag :D.

Heb zelf nog wel heel wat games in mijn wenslijstje staan zoals Planet Coaster, CIV VI. Wellicht als No Man's Sky €10,- kost wil ik het wel is proberen :P. En misschien wordt ik nog wel verrast door bepaalde games die goedkoop zijn.

Natuurlijk ga ik ook bij verschillende games in-game checken of ze een aanbiedingen hebben, want dat wil ook nog wel is het geval zijn (Dota 2, hopelijk GTA V, etc.).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nivali
Smeldor schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:28:
[...]

Misschien een stomme vraag maar hoe voeg je 20 euro toe? Zie alleen maar 25 euro staan
Afbeeldingslocatie: https://static.pepper.com/live_nl/comments/content/fGpG9/169063.jpg

Misschien even de taal op engels zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Laatst online: 12-05 12:43
Nivali schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:46:
[...]

[afbeelding]

Ik gebruik de iPhone app mss dat ik het daarom niet zie. Even op de pc proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Smeldor schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:48:
[...]

Ik gebruik de iPhone app mss dat ik het daarom niet zie. Even op de pc proberen!
Als je de site op NL hebt dan lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 18:45
Nivali schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 11:46:
[...]

[afbeelding]

Ik heb die optie ook nog nooit gezien :O. En ik heb altijd al mijn Steam taal op "Engels" staan. Ik ga thuis ook is kijken of ik die optie heb. Via de website (steampowered.com) heb ik ook niet de optie om een eigen bedrag boven de €5,- toe te voegen aan mijn wallet (alles behalve dat :P).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Mijn Windows, Chrome en Steam staan op engels, misschien dat het daardoor komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
Je moet eerst de voucher toevoegen aan je paypal account, dan zul je deze daar duidelijk zien staan. Vervolgens kun je dan €25,- steam tegoed kopen met paypal waar je dus 20 euro voor betaald.

Zelf heb ik dit via de duitse link gedaan.
https://www.paypal.com/nl...ils&offerId=QB4YNANJE2RXW

[ Voor 15% gewijzigd door dm-dutchman op 21-06-2017 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:14
Mocht je de optie om een custom bedrag aan de wallet toe te voegen niet hebben, een simpele inspect element op de "Saldo toevoegen" en pas de Javascript:SubmitAddFunds( 2000); (de 2000 is dus 20 euro in dit geval) aan lost dit op. Werkt prima bij mij.

Screenshot:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/r3DuuhP.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Mij is het uiteindelijk ook gelukt. Ik ben via de paypal site naar steam gegaan door in Paypal de coupon te vinden en op inwisselen te klikken. Daarmee kwam ik op de (Duitse) Steam site uit en heb ik kunnen inloggen en de coupon toegepast gekregen toen ik betaalde (in het betaalscherm van Paypal staat dan dat je €5 bespaard).

Ik zag dat de Japanse ook toegevoegd was aan mijn Paypal, dus wellicht dat ik die ook nog kan gebruiken? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivali
BSTNjitRam schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:15:
Mij is het uiteindelijk ook gelukt. Ik ben via de paypal site naar steam gegaan door in Paypal de coupon te vinden en op inwisselen te klikken. Daarmee kwam ik op de (Duitse) Steam site uit en heb ik kunnen inloggen en de coupon toegepast gekregen toen ik betaalde (in het betaalscherm van Paypal staat dan dat je €5 bespaard).

Ik zag dat de Japanse ook toegevoegd was aan mijn Paypal, dus wellicht dat ik die ook nog kan gebruiken? :P
Dat werkt wellicht, maar je kunt beter de franse proberen. Als het op valuta gaat dan gaat het misschien mis.
Ik heb ondertussen 2x 20 euro er op gezet via de franse en duitse link, beide keren 5 euro gekregen.

Overigens het custom amount blijkt vanuit enhanced steam (browser plugin, tip!) te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik denk dat de paypal aanbieding wel genoeg is besproken, dus tenzij er echt nog iets nieuws over te bespreken is lijkt het mij beter om het in dit topic weer te gaan hebben over het over hoort te gaan, namelijk de Summer Sales

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-05 19:20
Blijkbaar gaan we dit jaar iets doen met ''stickers'', de knappe koppen op reddit hebben in de store code lopen kijken :P Het enige wat zeker is dat valve er weer een belachelijk bedrag aan zal verdienen _O-

https://www.reddit.com/r/..._2017_stickers_datemined/

Edit; zou wel enorm tof zijn als ze morgen ook meteen de nieuwe Steam interface releasen trouwens, zie ik best dat we ipv badges nu ook stickers kunnen gaan plakken :D

[ Voor 22% gewijzigd door MusicAddict op 21-06-2017 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:27

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ooh, mogelijke minigame? Ik hoop het, dan valt er iets te doen. :D

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Laatst online: 16-01 11:25
Zo, mijn wishlist is up to date, 25 euro toegevoegd aan mijn wallet en nu hopen dat er in dit topic weer leuke verborgen pareltjes voorbij komen! In het verleden heb ik de meeste Sale-aankopen door de topics op Tweakers gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-05 12:11
@msnguy En wat zijn jouw hidden gems in je wishlist?
Ik heb zojuist (na het zien van 8Bit (Dara O'Brian) Overcooked op mijn lijst gezet, wel leuk om even tussendoor te spelen, vooral de local co-op.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ook al is hij net uit, ik hoop dat Steel Division: Normandy 1944 in de sale komt. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoepap
  • Laatst online: 28-04-2022
Steel division: normandy 44 is zeer de moeite, aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:06
Stranded Deep lijkt mij ook wel een leuk spel!
Ik heb zonet ook 25 euro toegevoegd aan mijn wallet .. met de 5 euro korting. dus 20 euro.

Voor welke spellen gaan jullie allemaal?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dm-dutchman
Aggressor schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:27:

Voor welke spellen gaan jullie allemaal?
Ik ga voor PUBG, Planet Coaster, Tom Clancy's wildlands, Dishonored 2 of/en COD World at War. Maar ik wil maximaal 50 euro uitgeven. Dus dat word op de laatste dag spellen aanschaffen in de hoop dat ze ergens in de sale nog goedkoper worden.

Edit- ik heb Planet Coaster gekocht.

[ Voor 7% gewijzigd door dm-dutchman op 23-06-2017 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Sjoepap schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 10:29:
Steel division: normandy 44 is zeer de moeite, aanrader
Ik had hem al op mijn wishlist staan voor de release, wil er gewoon de volle mep niet voor dokken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Precies de reden dat ik altijd mijn games koop tijdens de Steam sale :P
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Let op:
- Dit topic gaat over de Steam Summer Sale en dus niet over G2A of soortgelijke sites. Discussies over het verkopen van al dan niet illegale keys horen hier niet thuis en worden verwijderd.
- Houdt de slowchat binnen de perken.
- Geen e-peen lijstjes met wat er allemaal al dan niet aangeschaft is.
- Check de eerste paar pagina's voor informatie hoe je 5 euro korting kunt krijgen als je betaald via paypal