Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-06 15:13
dm-dutchman schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:44:
[...]

Ik ga voor PUBG, Planet Coaster, Tom Clancy's wildlands, Dishonored 2 of/en COD World at War. Maar ik wil maximaal 50 euro uitgeven. Dus dat word op de laatste dag spellen aanschaffen in de hoop dat ze ergens in de sale nog goedkoper worden.
Mijn lijst, hahaha. Planet Coaster had ik al een early bird en Wildlands kreeg ik bij m'n moederbord.

Verder hoop ik nog X-COM, CIV's, DOOM, Tomb Raider en nog een paar indies op de kop te kunnen tikken.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:36

Meneer iCy

swarma

Hoop dat GTA V richting de 25 euro gaat ipv de 30 euro, dan koop ik die en anders weet ik het nog niet. Wil eigenlijk 25 euro uitgeven. Heb laatst al overwatch gekocht in de aanbieding.

:)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-06 13:35

Dreanor

Joene

The Inquisitor schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:49:
Precies de reden dat ik altijd mijn games koop tijdens de Steam sale :P
Ik keek laatst eens mijn financiele administratie in, en dan onder kopje games zag ik vorig jaar nul uitgave in elke maand behalve juni tijdens de summersale :P Toen ineens 250€ haha O-)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:15

Vrijdag

De Zwarte

Ik hoop op een beetje mooie deals voor:
- Space Hulk: Deathwing
- Battlefleet Gothic: Armada
- Dawn of War III
- Van Helsing 2 en 3
- Wolfenstein The New Order & Old Blood
- Hatred
- Unloved
- Carmageddon Max Damage

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-06 12:59
dm-dutchman schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:44:
[...]

Ik ga voor PUBG, Planet Coaster, Tom Clancy's wildlands, Dishonored 2 of/en COD World at War. Maar ik wil maximaal 50 euro uitgeven. Dus dat word op de laatste dag spellen aanschaffen in de hoop dat ze ergens in de sale nog goedkoper worden.
Dat verwacht ik niet, tenzij de flashsales terug komen. Dat was vorig jaar niet het geval helaas. :(

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:47
Nog ~47 minuten en dan begint de sale eindelijk weer.

Ik hoop een mooie deal te kunnen krijgen voor de volgende games:

GTA V
Wolfenstein The New Order en The Old blood
Call of Duty World at War
The Witcher 3 (Plus wat DLC's, GOTY zal het mooiste zijn als die komt)

Hoop overigens niet meer dan €50 uit te geven, zal wel weer meer worden zoals elk jaar maar goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:28
vosss schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:15:
[...]

Waarom? Ik koop toch ook geen tv om hem vervolgens terug te brengen als ik zie dat ie in de aanbieding is en dan mn geld terug krijgen en diezelfde tv in de aanbieding kopen?

Ik zou niet weten waarom het in strijd met wat dan ook zou zijn. Je refund een game, dus je wil hem niet. Klaar. En als tegemoetkoming mag je hem eventueel mocht je dat toch willen gewoon na de sales alsnog weer kopen.
en als ik nou een game koopt die wel aan mijn verwachtingen voldoet maar dat het spel 1 Bug circus is
en je refund hem dna om en na een half jaar dus tijdens de sale wel te kopen omdat er ondertussen al goede dingen over de game zijn geschreven en vele patches later is het dus niet de zelfde game meer dus je zou hem dan wel mogen kopen

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Lijkt al online te zijn, alleen ik denk dat er iets niet zo goed gaat...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/h4H4wSN.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:02

JoeZuCK

_Fonz > all.

BlazeMuis schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 18:58:
Lijkt al online te zijn, alleen ik denk dat er iets niet zo goed gaat...
]
Kon je natuurlijk verwachten hè. De halve *knip* wereldbevolking zit nu met schuim op de bek te F5-en. Ik ga ff lekker van mijn warme maaltijd genieten en kijk zo wel ff verder.

[ Voor 3% gewijzigd door Gropah op 22-06-2017 23:34 . Reden: laten we het vriendelijk houden ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Steam is gesloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Zoals elke keer weer haha, ff half uurtje wachten en dan werkt het meestal wel weer zonder problemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:32
Je kan beter Steam een paar uurtjes links laten liggen, als je een goede deal op een werkende site wilt moet je naar Humble Bundle ;)

https://www.humblebundle.com/store/killing-floor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Het is gewoon superslecht dat ze (Valve) gewoon weten dat dit gebeurd - want het gebeurd elk jaar - en dan nog weigeren om CDN capaciteit en edge server capaciteit op te schalen. Superslecht.

Ze moeten toch wel inmiddels weten dat dit duizenden dollars in sales scheelt. Toch? Toch??? |:(

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-06 15:53
mindcrash schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:21:
Het is gewoon superslecht dat ze (Valve) gewoon weten dat dit gebeurd - want het gebeurd elk jaar - en dan nog weigeren om CDN capaciteit en edge server capaciteit op te schalen. Superslecht.

Ze moeten toch wel inmiddels weten dat dit duizenden dollars in sales scheelt. Toch? Toch??? |:(
Die duizenden dollars zijn een druppel op een hete plaat :+ Denk dat ze liever een uur downtime hebben dan hier extra resources in te moeten steken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-05 21:20
Beginners guid voor 3,6 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

De prijzen blijven dagenlang hetzelfde. Als je van plan was een spel tijdens de sale aan te schaffen, doe je dat toch wel. Of wil jij zeggen dat jij nu uitwijkt naar een andere site omdat Steam down is.. Alsof jij NU meteen het spel moet spelen ofzo. Iets met eerder genoemde autisten..

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m00
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-05 21:29

m00

Die hooguit 2× per jaar een uur tijdens het begin van een sale? Wat denk je zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
this war of mine 3,80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
Aanbiedingen staan vast tot en met 5 juli. Dus waarom capaciteit bijschroeven omdat allerlei fanatiekelingen om 19:00 al hun winkelmandje willen volladen. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:45

sapphire

Die-hard pruts0r

Heb nog nooit wat gekocht tijdens een steam sale, sowieso weinig gekocht via steam :+

Heb een paar titels op m'n verlanglijstje staan maar heb er een hard hoofd in dat die dik in de aanbieding gaan :(

Gabriël AM5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:01
PUBG is niet in de aanbieding :( Zonde. Had die graag gekocht voor een euro of 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SQB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-05 11:11

SQB

Het is ook een beetje het iBood-principe; snel erbij zijn of het is weg. Met digitale goederen gaat dat niet zo makkelijk, maar servers die "het niet aankunnen" dragen bij aan eenzelfde soort gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 10:00

SideShow

Administrator

Steam heeft het toch heel lastig. Zag daarnet Portal 2 aan -90%, maar nu weer even weg ... best nog even wachten tot morgen ofzo want lijkt beetje op een gekkenhuis momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:38
PeevdTee schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:29:
PUBG is niet in de aanbieding :( Zonde. Had die graag gekocht voor een euro of 20.
Erg jammer inderdaad! Maar misschien heeft Steam het nog gewoon lastig en krijgen we straks alsnog een kleine korting :).

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SQB

SQB

SideShow schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:32:
Steam heeft het toch heel lastig. Zag daarnet Portal 2 aan -90%, maar nu weer even weg
Lijkt alsof ze hun caching niet op orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
SQB schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:29:
Het is ook een beetje het iBood-principe; snel erbij zijn of het is weg. Met digitale goederen gaat dat niet zo makkelijk, maar servers die "het niet aankunnen" dragen bij aan eenzelfde soort gevoel.
Genoeg momenten tijdens sales geweest dat bepaalde games die met activatiecodes werken (gta, ubisoft titles, star wars ) zonder keys komen te zitten hoor :D Dat je dan toch een paar dagen moet wachten tot valve een keer wat extra keys ontvangt..

Maar dan heb je je game al, kan je hem alleen niet spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-06 20:38
VeeGee schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:33:
[...]

Erg jammer inderdaad! Maar misschien heeft Steam het nog gewoon lastig en krijgen we straks alsnog een kleine korting :).
PUBG doet niet mee :) devs hebben dit al gezegd ;)

Ryzen 7 9800x3D / 4080 SUPER / 64 GB G.Skill DDR5-6000 / ASUS Rog Strix 650E-F Gaming Wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:17
Is toch gewoon te koop voor 25,- (als je even zoekt)
Heb 24,97 betaald en is heeft me nu zo'n 30ct per uur gekost. Prima deal.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iceheart
  • Laatst online: 26-02 23:43
m00 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:26:
[...]

Die hooguit 2× per jaar een uur tijdens het begin van een sale? Wat denk je zelf.
Hallo, wat is dit - de jaren negentig? Dat kun je prima uitbesteden/extern inhuren, ook(/zeker) voor wat, uiteindelijk, een tamelijk straightforward webstore is. Lekker alles bij Akamai oid onderbrengen en alleen daadwerkelijke transacties naar Valve's eigen servers terugkoppen. Zelfs steam wallet tegoeden kun je prima even cachen, zolang de daadwerkelijke transactie maar teruggegooid wordt.

Nee, ze vinden het veel te leuk om een beetje te laten voelen "hoe populair" die sale wel niet is - en hordes gamertjes slikken het als zoete koek - maar technisch nodig is het zeker niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Check later op de avond nog eens, ik denk dat nog niet alle kortingen zijn bijgewerkt in de database. Zie diverse titels die al vaker met korting waren nu nog full price staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
Dat was hij voor de sale al.... Heb em in mijn wishlist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
iceheart schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:34:
Nee, ze vinden het veel te leuk om een beetje te laten voelen "hoe populair" die sale wel niet is - en hordes gamertjes slikken het als zoete koek - maar technisch nodig is het zeker niet. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.reactiongifs.us/wp-content/uploads/2015/08/seems_a_little_crazy_weird_al.gif

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SQB

SQB

InF.Inc schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:02:De halve autistische wereldbevolking zit nu met schuim op de bek te F5-en.
Mijn daadwerkelijk autistische zoontje klapte al de halve dag bijna uit elkaar van de spanning. Dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifra
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 31-05 01:15
No mans Sky was net 23 euro nu opeens weer 59 lekker is dat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SQB

SQB

Het goede nieuws is wel dat de prijs van álle DLC van Train Simulator nu onder de €2800,- gedaald is...
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
Shifra schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:47:
No mans Sky was net 23 euro nu opeens weer 59 lekker is dat.
Servers zijn nog niet echt running.. Net ook Football Manager 17 €18,79 en daarna weer €59,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

SQB schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:40:
[...]

Mijn daadwerkelijk autistische zoontje klapte al de halve dag bijna uit elkaar van de spanning. Dus ja.
Dat bedoel ik! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05 21:10
Ik zie het al..Ik kom over een uurtje wel eens terug als het stof is neergedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19:45

Mef

Fm2017 heb ik via SI over facebook een reclame gezien: tot 5 juli -66%. Dus geloof dat 18€ de correcte prijs is en je beter wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
?
Zeg ik nou echt zoiets raars? Leek me een béétje marketing 101, eerlijk gezegd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
SQB schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:47:
Het goede nieuws is wel dat de prijs van álle DLC van Train Simulator nu onder de €2800,- gedaald is...
8)7
Crusader Kings II compleet krijgen zal ook wel een feestje blijven, maar dat slaat inderdaad alles :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-06 14:00

Dutchredgaming

ICT Beheerder

BlazeMuis schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 18:13:
Nog ~47 minuten en dan begint de sale eindelijk weer.

Ik hoop een mooie deal te kunnen krijgen voor de volgende games:

GTA V
Wolfenstein The New Order en The Old blood
Call of Duty World at War
The Witcher 3 (Plus wat DLC's, GOTY zal het mooiste zijn als die komt)

Hoop overigens niet meer dan €50 uit te geven, zal wel weer meer worden zoals elk jaar maar goed :P
GTA V kan je beter niet kopen...

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
Doom en Assetto Corsa hebben 50% korting dus dat is al goed nieuws :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:47
Dutchredgaming schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:53:
[...]

GTA V kan je beter niet kopen...
Want?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Tegen beter weten in hoop je dat iedere sale toch weet te knallen met superstuntprijzen en eigenlijk weet je van te voren wel dat je hevig wordt teleurgesteld. Ik zie nu al dat er weinig tot geen spellen zijn die echt stunten en de korting net zo hoog is als dat hij drie jaar geleden was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNightbringer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-05 14:57
Hoe zit het met de discounts? Ik wil graag planet coaster halen, maar bestaat er de kans dat de korting nog groter wordt?

Wat is metro? | Webdesign met een grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik denk iets met mods..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

TheNightbringer schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:57:
Hoe zit het met de discounts? Ik wil graag planet coaster halen, maar bestaat er de kans dat de korting nog groter wordt?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
InF.Inc schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:56:
Tegen beter weten in hoop je dat iedere sale toch weet te knallen met superstuntprijzen en eigenlijk weet je van te voren wel dat je hevig wordt teleurgesteld. Ik zie nu al dat er weinig tot geen spellen zijn die echt stunten en de korting net zo hoog is als dat hij drie jaar geleden was..
Dit, omdat devs tegenwoordig 1 prijs voor de gehele sale moeten aangeven ga je natuurlijk niet -90% als je met -75% net zo prima een rits sales binnenkrijgt. Flash deals waren leuk en lucratief puur omdat je dan die extreme prijzen voor een uur of 8, of een daily deal kon hebben.

Maar vooruit, we hebben er nu wel refunds voor teruggekregen.. dus dat mag ook wat waard zijn denk ik dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:38

Grvy

Bot

MusicAddict schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:59:
[...]

Dit, omdat devs tegenwoordig 1 prijs voor de gehele sale moeten aangeven ga je natuurlijk niet -90% als je met -75% net zo prima een rits sales binnenkrijgt. Flash deals waren leuk en lucratief puur omdat je dan die extreme prijzen voor een uur of 8, of een daily deal kon hebben.

Maar vooruit, we hebben er nu wel refunds voor teruggekregen.. dus dat mag ook wat waard zijn denk ik dan
Zijn er geen flash deals meer?

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
Grvy schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:00:
[...]

Al 2 jaar niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

En bans die om onverklaarbare reden worden uitgedeeld. En die men niet wil motiveren.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Ja, eerste keer dat ik het weer een beetje volg sinds jaren. :')

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 00:40
[...]

Nee daar zijn ze enkele sales geleden mee gestopt. Dailies ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
[...]

Al zeker een jaar of twee niet meer, sinds dat ze refunds geven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Dat bestaat al een tijdje niet meer.

edit:
lol, hoi iedereen :w :P

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 22-06-2017 20:01 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy

Grvy

Bot

Maar wat is dan het nut van de sale vanaf 19:00 volgen bijv? verandert er nog iets of is het deze games voor deze prijzen en is volgen van de complete sale (het hele weekend bivj zoals vroeger?) nutteloos?

[ Voor 3% gewijzigd door Grvy op 22-06-2017 20:03 ]

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Ik kreeg de notificatie, de rest zit hier non-stop te F5'en :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16:33
Mijn aanbevelingen deze sale:
-Total War Shogun 2 voor €9
-Total War Napoleon voor €6
-Total War WARHAMMER voor €20
-L4D2 voor €2
-Insurgency voor €1,5
-Tomb Raider voor €5 ook al was hij dat altijd al
-Arma 3 voor €12
-Verdun voor €6

Zit niet echt iets nieuws bij, maar ja. Het zij zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Anti-consumer en tegen mods.
Kijk maar bij de reviews

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchredgaming op 22-06-2017 20:04 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 00:40
Grvy schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:02:
Maar wat is dan het nut van de sale vanaf 19:00 volgen bijv? verandert er nog iets of is het deze games voor deze prijzen en is volgen van de complete sale (het hele weekend bivj zoals vroeger?) nutteloos?
Dit is het voor de rest van de sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Grvy schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:02:
Ja. Je kan nu kijken, nu kopen en dan gewoon wachten tot de halloween-sale :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

MusicAddict schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 19:59:
[...]

Het is een psychologische barrière. Ik weet zeker dat de omzet hoger zal zijn met 90% dan 75%. Net als spellen die net iets meer dan een tientje bijv kosten (of vul maar een willekeurige prijs in). Mensen zijn sneller geneigd een spel te kopen voor 9,99 dan een spel dat 10,01 kost bijv. Waarom denk je dat winkeliers in de winkel veel spul prijzen op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
De strategie is om steeds een klein beetje meer af te prijzen zodat je uiteindelijk een maximale omzet behaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 02:14
Best veel van mijn wishlist is (nog) niet in de sale. En daar zitten echt veel spellen bij die normaal wel elke keer mee doen. Rise of Rome, Stardew Valley en Burnout Paradise om maar wat te noemen.

Ook grappig dat No Mans Sky nog gewoon op €60,- staat. Die heb ik voor €15 op PSN gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

wouterg00 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:06:
De strategie is om steeds een klein beetje meer af te prijzen zodat je uiteindelijk een maximale omzet behaalt.
Maar dat is het nu juist.. De kortingen zijn voor veel spellen al jaren hetzelfde. Niks maximaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Beakzz schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:07:
Best veel van mijn wishlist is (nog) niet in de sale. En daar zitten echt veel spellen bij die normaal wel elke keer mee doen. Rise of Rome, Stardew Valley en Burnout Paradise om maar wat te noemen.

Ook grappig dat No Mans Sky nog gewoon op €60,- staat. Die heb ik voor €15 op PSN gekocht.
Hij is €23.99

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
InF.Inc schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:05:
[...]

Het is een psychologische barrière. Ik weet zeker dat de omzet hoger zal zijn met 90% dan 75%. Net als spellen die net iets meer dan een tientje bijv kosten (of vul maar een willekeurige prijs in). Mensen zijn sneller geneigd een spel te kopen voor 9,99 dan een spel dat 10,01 kost bijv. Waarom denk je dat winkeliers in de winkel veel spul prijzen op die manier.
Dat klopt ook wel, maar het verschil is dat er vroeger door daily deals en flash sales toch echt motivatie was om de korting hoger te maken vanuit publisher/dev kant door de extra exposure, terwijl er nu een veilige prijs word gekozen die toch wel werkt. Nu is iedereen niet meer dan de rest, als ik nu ineens 100 games heb met -75%, moet je wel geluk hebben dat ik specifiek jouw game koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
Beakzz schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:07:

Als het nu niet in de sale is, dan gaat dat ook niet meer komen vrees ik.

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

VeeGee schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:10:
[...]

Als het nu niet in de sale is, dan gaat dat ook niet meer komen vrees ik.

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 02:14
Hmm dat verklaart waarom er zo weinig in mijn wishlist on sale is, want die laat dus gewoon veel kortingen niet zien. En als ik naar de storepage ga dan krijg ik steeds een foutmelding dus dat heb ik maar opgegeven. Kijk vanavond laat wel weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

De site is erg traag.
Bij mij duurt het ook een tijdje

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Vooralsnog

Firewatch
Soma

En

Dishonored

Op het oog

Had gehoopt dat Wolfenstein NO en Old Blood wat meer zouden zijn afgeprijsd. Het spel is in verleden goedkoper geweest dan de 50% korting van nu. Jammer.

[ Voor 54% gewijzigd door JoeZuCK op 22-06-2017 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
Hij geeft ook aan dat het gaat om (een deel van) zijn wishlist. .

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

VeeGee schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:12:
[...]

Hij geeft ook aan dat het gaat om (een deel van) zijn wishlist. .
oeps, sorry

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
De COD reeks valt wel erg tegen. Ik had gehoopt dat ze de oude Modern Warfare's weer gingen afstoffen omdat de re-release ervan eraan zit te komen (?). Maar 50% korting max is wel erg minimaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:55
niet echt veel soepels er tussen .. ik heb net mijn wallet geupdate naar 25 euro .. zonde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
wouterg00 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:15:
De COD reeks valt wel erg tegen. Ik had gehoopt dat ze de oude Modern Warfare's weer gingen afstoffen omdat de re-release ervan eraan zit te komen (?). Maar 50% korting max is wel erg minimaal
Activision staat erom bekend dat ze hun games amper afprijzen. Ik wacht al een hele tijd op een goede deal voor Blops 3, zal nog wel een paar jaar duren.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

wouterg00 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:04:
Mijn aanbevelingen deze sale:
-L4D2 voor €2

Zit niet echt iets nieuws bij, maar ja. Het zij zo
Deze is hier nog steeds volle pot (20€)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airconine
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:30
Whoa, 1 queue bekeken: 13 trading cards rijker :) . Ben benieuwd of dat zo blijft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
airconine schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:18:
Whoa, 1 queue bekeken: 13 trading cards rijker :) . Ben benieuwd of dat zo blijft....
Ik moet er nog 3 bekijken.. Maar krijg telkens een zwart scherm op steam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
Maar je kan de stickers niet verkopen. Dus je hebt er verder niet veel qan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:28
BlazeMuis schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:19:
[...]

Ik moet er nog 3 bekijken.. Maar krijg telkens een zwart scherm op steam :P
zal jij niet zwart gaan zien als er een miljoen mensen aan je gaan lopen trekken

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 05-06 13:04

Sagat

Is pappa x2!

InF.Inc schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:07:
[...]

Maar dat is het nu juist.. De kortingen zijn voor veel spellen al jaren hetzelfde. Niks maximaliseren.
Dit, southpark is weer 7,50. Uit principe wil ik max 5 euro betalen. En sommige games zijn zelfs minder afgeprijsd heb ik het idee. Hidden gems afwachten anders lekker backlog weg werken :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Laten we even stilstaan bij het feit dat de de nummer 1 van steam nu al weer 10,000x elke summer sale card heeft :D

http://steamcommunity.com/id/St4ck/gamecards/639900

Iets met geld uitgeven enzo :P

[ Voor 9% gewijzigd door MusicAddict op 22-06-2017 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Sagat schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:22:
[...]

Dit, southpark is weer 7,50. Uit principe wil ik max 5 euro betalen. En sommige games zijn zelfs minder afgeprijsd heb ik het idee. Hidden gems afwachten anders lekker backlog weg werken :)
Psst.. Iets met keysites..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

MusicAddict schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:22:
Laten we even stilstaan bij het feit dat de de nummer 1 van steam nu al weer 10,000x elke summer sale card heeft :D

http://steamcommunity.com/id/St4ck/gamecards/639900

Iets met geld uitgeven enzo :P
geen idee of ik onder indruk moet zijn of medelijden hebben :+
airconine schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:18:
Nee, die krijg je enkel omdat je gevote hebt voor de steam awards. JE gaat niet elke keer 13 kaarten krijgen ^^

[ Voor 28% gewijzigd door SadisticPanda op 22-06-2017 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen1581
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-05 12:35
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/d1360e32947f3f139c04568758fe822c.png
:/
(http://downforeveryoneorjustme.com/store.steampowered.com)

[ Voor 35% gewijzigd door Zen1581 op 22-06-2017 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Meeste wat in mijn wishlist staat is afgeprijsd maar het valt allemaal toch wel wat tegen.
Had graag gezien dat Skyrim Special Edition wat goedkoper zou zijn, maar ja.... melk koe :)

Komende dagen alles eens na pluizen en leuke spellen/prijs combo's in mijn wishlist gooien en dan eens kijken waar ik voor ga.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
azz_kikr schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:26:

Nee, die krijg je enkel omdat je gevote hebt voor de steam awards. JE gaat niet elke keer 13 kaarten krijgen ^^
Kun je me een url geven waar we kunnen stemmen? Of is het nog van de vorige awards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airconine
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:30
azz_kikr schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:26:

Aha, komt het daardoor. Ik had ook niet verwacht dat ik er elke keer 13 zou krijgen. Ik had eerder verwacht dat ik er later op de avond 10 zou kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SQB

SQB

Steam Link + Controller zien er nog wel leuk uit voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

eL_Jay schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:36:
[...]

Kun je me een url geven waar we kunnen stemmen? Of is het nog van de vorige awards?
Vorige awards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:01
ScrooLoose schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:33:
Meeste wat in mijn wishlist staat is afgeprijsd maar het valt allemaal toch wel wat tegen.
Had graag gezien dat Skyrim Special Edition wat goedkoper zou zijn, maar ja.... melk koe :)

Komende dagen alles eens na pluizen en leuke spellen/prijs combo's in mijn wishlist gooien en dan eens kijken waar ik voor ga.
De tijd van bergen goede deals bij Steam is echt wel voorbij helaas, er zijn nog maar heel weinig games echt goed afgeprijsd, veel haal je gewoon goedkoper elders.
Ik denk met weemoed terug aan de steam sales van vroeger... mis ze echt, maar ja, die tijd is vervlogen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Finraziel schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:40:
[...]

De tijd van bergen goede deals bij Steam is echt wel voorbij helaas, er zijn nog maar heel weinig games echt goed afgeprijsd, veel haal je gewoon goedkoper elders.
Ik denk met weemoed terug aan de steam sales van vroeger... mis ze echt, maar ja, die tijd is vervlogen.
Idd, heb nu goedkoop 60 euro wallet tegoed dankzij paypal, maar ik moet me het nog op zien brassen (witcher 3 goty was wel echt zo'n titel die nergens goedkoper is maar die heb ik net al gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:24
Steam Link instant buy voor die 16,50. Dan gebruik ik mijn xbone controller wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Alexknl schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:42:
Steam Link instant buy voor die 16,50. Dan gebruik ik mijn xbone controller wel.
16,50 mét of zonder verzending? Ik weet dat valve normaal een eurotje of 8-10 rekent voor verzending. (terwijl het voor ons gewoon uit het magazijn in Tilburg komt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:40
is die steam link nou echt een must? of is het niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Laatst online: 05-06 15:13
Heavy load.... Irritant.
Kijk vanavond nog wel een keer. Tot nu is het inderdaad nog niet veel soeps. Heb alleen Shadow of Mordor toegevoegd aan m'n mandje, veel verder kwam ik eigenlijk nog niet.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:24
MusicAddict schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:43:
[...]

16,50 mét of zonder verzending? Ik weet dat valve normaal een eurotje of 8-10 rekent voor verzending. (terwijl het voor ons gewoon uit het magazijn in Tilburg komt :P )
Ja ben nog niet zo ver gekomen dat ik het heb kunnen zien, payment systeem ligt er ook uit. Op google zag ik dat mensen bij de vorige aanbieding van de Link 8,80 verzendkosten betaalde, en 17,60 voor Link+controller. 16,50+8,80 vind ik ook nog erg meevallen.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Let op:
- Dit topic gaat over de Steam Summer Sale en dus niet over G2A of soortgelijke sites. Discussies over het verkopen van al dan niet illegale keys horen hier niet thuis en worden verwijderd.
- Houdt de slowchat binnen de perken.
- Geen e-peen lijstjes met wat er allemaal al dan niet aangeschaft is.
- Check de eerste paar pagina's voor informatie hoe je 5 euro korting kunt krijgen als je betaald via paypal