Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zen1581
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08-07 13:19
hiddit schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:44:
is die steam link nou echt een must? of is het niks?
Ligt eraan. Wil je op een scherm gamen dat niet naast je PC staat en heb je een goede internet connectie (het liefst kabel)? Dan ja, anders waarschijnlijk niet. Als je twijfelt dan zal het waarschijnlijk niks voor je zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Als je nog ergens een redelijke pc hebt kun je die ook als "steam link" gebruiken heb je niet zo een extra kastje voor nodig, performance schijnt ook een stuk beter te zijn.

Is wel een stukje groter natuurlijk :p

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-08-2024

Clay

cookie erbij?

cri0s schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:44:
Heavy load.... Irritant.
Kijk vanavond nog wel een keer. Tot nu is het inderdaad nog niet veel soeps. Heb alleen Shadow of Mordor toegevoegd aan m'n mandje, veel verder kwam ik eigenlijk nog niet.
Dat is ook wel een van de beste aanbiedingen. O.a. Spelunky, Bastion, Swapper en Braid zijn ook enorm goedkoop, maar de meesten zullen die waarschijnlijk nu wel hebben.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:08
Ik kom niet op de site. Iemand die weet of World at War is afgeprijsd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

vinom schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:48:
€9,99 waarschijnlijk, de andere oudjes hadden allemaal die prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-07 21:53
vinom schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:48:
Kost €9.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
ScrooLoose schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:46:
Als je nog ergens een redelijke pc hebt kun je die ook als "steam link" gebruiken heb je niet zo een extra kastje voor nodig, performance schijnt ook een stuk beter te zijn.

Is wel een stukje groter natuurlijk :p
Is het niet zo dat je met een PC alleen 720p kan streamen en met de steam link ook 1080p? Dacht dit ooit gehoord te hebben, maar kan ook onzin zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen1581
Even een tip voor iedereen die moeite heeft met pagina's laden en error 503 ziet: ik gebruik nu de desktop app en heb nog geen storing gehad. Proberen waard toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuey
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 16:27
Dus jij hogt al die connecties?! Ik probeer al drie kwartier af te rekenen maar ik krijg alleen maar fouten te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Zen1581 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:52:
Even een tip voor iedereen die moeite heeft met pagina's laden en error 503 ziet: ik gebruik nu de desktop app en heb nog geen storing gehad. Proberen waard toch? :P
Bij mij werkt zowel de android app, de windows app, de mac app als de store via browsers edge/firefox/chrome/safari niet ;)

Discovery queue onthoud wel waar die eruit klapt, maar quests worden niet geregistreerd. Kan gemiddeld 2pagina's bezoeken voor ik compleet moet refreshen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 23:45
Voor degene die Orwell op hun wishlist hebben en al beschikken over Beholder en This World is Mine, dan kan je de Badtime Stories Bundle kopen voor 0.75 cent extra korting tov losse game (4,24 ipv 499):

http://store.steampowered...6/Badtime_Stories_Bundle/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 21:25
hoi1234 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:50:
[...]

Is het niet zo dat je met een PC alleen 720p kan streamen en met de steam link ook 1080p? Dacht dit ooit gehoord te hebben, maar kan ook onzin zijn.
Onzin gelukkig :)

De steam link doet het gewoon voor een zeer goedkope prijs. Niet iedereen heeft de hardware liggen om te streamen via steam. Zelf recentelijk nog Skyrim gedaan in 1440p en dat vond de laptop ook prima, dus niks aan het handje op hogere resoluties. (sterker nog dat was desktop -> laptop -> 10m hdmi kabel -> tv zonder lagg :D )

[ Voor 6% gewijzigd door MusicAddict op 22-06-2017 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:19

Sagat

Is pappa x2!

InF.Inc schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:23:
[...]

Psst.. Iets met keysites..
Ja, maar wil geen gezeik met ingetrokken keys of erger.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zen1581
Dit is de eerste keer en de laatste keer dat ik direct dezelfde avond naar de Steam sale ga kijken. Ik erger me hier kapot aan :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:30

MazeWing

The plot thickens...

En zoals de laatste jaren gebruikelijk is, valt het allemaal weer eens flink tegen. Ook het feit dat alles meteen in 1 klap afgeprijsd is, maak het er niet spannender op.

Het was vroeger echt leuk om uit te kijken naar dat moment dat er nieuwe daily's en flash sales kwamen. Ook waren de kortingen toen veel en veel beter.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Jagged Alliance 2 Gold is ook in de aanbieding voor €3,99!
1 van de betere spellen het genre, misschien nog wat aan de prijs voor zo een oud spel maar het is die 4 euro meer dan waard.
Heb daar vroeger honderden uren in gestopt, top spel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
Heb net een spel gegift voor een vriendin van me (Left 4 dead 2) maar het blijft nu heel de tijd hangen op de check out scherm. Ik heb al betaald.

Ik hoop echt niet dat ik de hele nacht mijn computer moet aanlaten hiervoor of dat ik morgen Steam Support moet vragen voor hulp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xdr92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-06 14:26
polopolo150 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:38:
Heb net een spel gegift voor een vriendin van me (Left 4 dead 2) maar het blijft nu heel de tijd hangen op de check out scherm. Ik heb al betaald.

Ik hoop echt niet dat ik de hele nacht mijn computer moet aanlaten hiervoor of dat ik morgen Steam Support moet vragen voor hulp!
Ik heb nu hetzelfde, de IDEAL betaling was gelukt en het geld afgeschreven, maar de bevestiging wou niet laden en mijn game is nooit gekomen. :( Morgen maar lekker achteraan dan. Ik zou iedereen die nog van plan is wat te kopen op Steam aanraden even te wachten tot later.

Edit: De game is na een half uurtje ongeveer toch binnen gekomen! d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door xdr92 op 22-06-2017 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-06 14:52
polopolo150 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:38:

Nee hoor, dat is normaal als het zo druk is. Je computer hoef je ook niet aan te later ervoor. Komt goed :)
xdr92 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:52:
[...]

Ik heb nu hetzelfde, de IDEAL betaling was gelukt en het geld afgeschreven, maar de bevestiging wou niet laden en mijn game is nooit gekomen. :( Morgen maar lekker achteraan dan. Ik zou iedereen die nog van plan is wat te kopen op Steam aanraden even te wachten tot later.
De bevestiging krijg je ook per mail, het duurt allemaal wat langer nu maar niets om je druk over te maken.

[ Voor 38% gewijzigd door Cybergamer op 22-06-2017 21:56 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
Verdomme! Kreeg een error dat mijn credit card afschrijving is mislukt. Echter heb ik iDeal gebruikt en is het geld afgeschreven.

Dat word maar eens Steam Support contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 09-07 22:47

Zorian

What the fox?

Is de sale al begonnen? :s
Zie totaal geen aanbiedingen...

//Indies tel ik niet mee, die lijken wel in de aanbieding voorzover dat nog kan met de toch al lage prijzen.

[ Voor 48% gewijzigd door Zorian op 22-06-2017 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Met de huidige drukte houd ik het iig wel even bij m'n wishlist updaten. Aankopen doen komt later deze sale wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Alles ligt plat. Toch maar een triestige bedoening hoor voor zo een bedrijf ... hoe lang bestaat steam al? Is dat geen cloud architectuur ofzo misschien? Toch om je vragen bij te stellen hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Clay schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:03:
Met de huidige drukte houd ik het iig wel even bij m'n wishlist updaten. Aankopen doen komt later deze sale wel.
De shop heeft hier gewoon instant laadtijden. :p Welke drukte?
SideShow schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:04:
Alles ligt plat. Toch maar een triestige bedoening hoor voor zo een bedrijf ... hoe lang bestaat steam al? Is dat geen cloud architectuur ofzo misschien? Toch om je vragen bij te stellen hoor....
Geen last van hier. :s Alles laad direct en supersnel.

[ Voor 39% gewijzigd door Zorian op 22-06-2017 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003

Meneer iCy

swarma

Zit echt te twijfelen tussen GTA 5 en Planet Coaster. Vond GTA5 op de PS3 ook wel erg leuk en de pc die ik nu heb kan hem wel aan..

Twijfel twijfel.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
polopolo150 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:01:
Verdomme! Kreeg een error dat mijn credit card afschrijving is mislukt. Echter heb ik iDeal gebruikt en is het geld afgeschreven.

Dat word maar eens Steam Support contacten.
Oh. Net nadat ik dit heb gepost heeft mijn vriendin de game in haar library. Dus geduld is toch een schone zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Zorian schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:04:
[...]

[...]

Ik kan niet aanmelden op de windows client en http://store.steampowered.com/ laadt ook niet.
Volgens mij schieten ze zichzelf in de voet hiermee. Er zal namelijk een ton support requests komen ivm mislukte transacties en dergelijke. Ook mislopen ze effectieve verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

[...]

[...]

Voortdurend 503's hier, en de search is ook stuk, haha, alles komt terug met "No results were returned for that query."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-06 12:56
[...]

[...]

behalve de kortingen dus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybergamer
Gaarne niet zeuren dat de pagina's wel/niet laden. Het is een bekend probleem bij elke sale en het vervuilt alleen maar het topic hier. Wij kunnen er niets aan doen.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Cybergamer schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:13:
Gaarne niet zeuren dat de pagina's wel/niet laden. Het is een bekend probleem bij elke sale en het vervuilt alleen maar het topic hier. Wij kunnen er niets aan doen.
Niemand zei dat je er wat aan kon doen hoor. :') En als je dit al zeuren noemt, niks gewend zeker...
Maar goed. Denk dat ik dit jaar oversla. Heb alle goeie games al en zou zo snel niet weten wat ik wil hebben.
Nouja, misschien die Zombies Chronicles van CoD BO3 en PUBG. Verder heb ik alles eigenlijk dus al.

[ Voor 5% gewijzigd door Zorian op 22-06-2017 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Zorian schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:15:
[...]

Niemand zei dat je er wat aan kon doen hoor. :') En als je dit al zeuren noemt, niks gewend zeker...
Maar goed. Denk dat ik dit jaar oversla. Heb alle goeie games al en zou zo snel niet weten wat ik wil hebben.
Nouja, misschien die Zombies Chronicles van CoD BO3 en PUBG. Verder heb ik alles eigenlijk dus al.
Ik zit met hetzelfde probleem, maar zit in twijfel of ik de Steam Link wil kopen. :)

En ik bedoelde niet dat het zeuren-zeuren was, maar we moeten ons focussen op de leuke deals, niet of de site wil laden.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-07 16:49

Dutchredgaming

ICT Beheerder

hiddit schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:44:
is die steam link nou echt een must? of is het niks?
is gewoon een slappe PC waarmee je de gameplaybeelden ontvangt van je gaming PC.
Je kan ook je laptop aan je tv aanhangen

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Cybergamer schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:23:
[...]

Ik zit met hetzelfde probleem, maar zit in twijfel of ik de Steam Link wil kopen. :)

En ik bedoelde niet dat het zeuren-zeuren was, maar we moeten ons focussen op de leuke deals, niet of de site wil laden.
Mweh ik heb die Link ook gehaald ooit. Doet exact hetzelfde als de HDMI kabel die toch al naar mijn TV loopt. :p Het is een draadloze ontvanger die de beelden van je PC streamt. Niks meer, niks minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-07 22:08
is SOMA een aanrader? ik hoop dat die ook in de aanbieding zal zijn, kan het nu nog niet zien vanwege de drukte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:02
maghribier schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:28:
is SOMA een aanrader? ik hoop dat die ook in de aanbieding zal zijn, kan het nu nog niet zien vanwege de drukte.
70% (8,40 euro}

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-07 14:05
Zorian schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:27:
[...]

Mweh ik heb die Link ook gehaald ooit. Doet exact hetzelfde als de HDMI kabel die toch al naar mijn TV loopt. :p Het is een draadloze ontvanger die de beelden van je PC streamt. Niks meer, niks minder.
Werk fantastische voor mijn game pc die een verdieping hoger staat, speel hier graag wat casual games vanaf de bank mee, voor local multiplayers. werkt top en het geld meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maghribier
  • Laatst online: 07-07 22:08
bedankt, dan neem ik die ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen1581
Zorian schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:15:
[...]
Allebei niet in de aanbieding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-07 10:50

JoeZuCK

_Fonz > all.

maghribier schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:28:
Ik vind van wel.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Zen1581 schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:42:
[...]

Allebei niet in de aanbieding :(
Als ik moet kiezen ga ik voor Zombies. Kan PUBG al gratis spelen via een shared library namelijk. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord polko
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11-2022
PUBG niet in aanbieding, Ghost recon wildlands nog steeds 40 euro en
ARK 13 euro, das het enigste die het waard is volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Zorian schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:27:
[...]

Hmmm.. mischien kan ik dan beter een Chromecast kopen?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Cybergamer schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:02:
[...]

Hmmm.. mischien kan ik dan beter een Chromecast kopen?
Als je je games al kan spelen op de TV, dan is een Chromecast handiger.
Al zie ik persoonlijk het nut van Chromecast niet in. Heb er 1 geleend ooit en vrijwel niets kon erheen casten. :s
Laptop, PC of PS4 ofzo aan je TV is een betere optie imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

icy schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 22:06:
Zit echt te twijfelen tussen GTA 5 en Planet Coaster. Vond GTA5 op de PS3 ook wel erg leuk en de pc die ik nu heb kan hem wel aan..

Twijfel twijfel.
Gaat denk ik toch Planet Coaster worden, want ik lees dat single player modding not done is (recent) en de multiplayer schijnt toch regelmatig een hacker in voor te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 21:26

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Hm mijn wishlist items zijn dezelfde prijs als laatste sale volgens mij. FC Primal (25 euro) en The Divison (20 euro) zijn beide nog relatief duur. Tomb Raider is met 20 euro nu wel goedkoper omdat het een GOTY is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Zorian schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:04:
[...]

Al zie ik persoonlijk het nut van Chromecast niet in. Heb er 1 geleend ooit en vrijwel niets kon erheen casten. :s
Mijn laptop is niet zo krachtig om te nieuwere games te spelen. wel geprobeerd om via stream te spelen, maar dat is niks. Vandaar dus ook de vraag.. Maar dan vraag ik mezelf af, ga ik wel via TV willen spelen? Denk het niet.

Ik ben wel erg content met mijn Steam controller! Dat is wel een goeie koop geweest.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Cybergamer schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:16:
[...]

Mijn laptop is niet zo krachtig om te nieuwere games te spelen. wel geprobeerd om via stream te spelen, maar dat is niks. Vandaar dus ook de vraag.. Maar dan vraag ik mezelf af, ga ik wel via TV willen spelen? Denk het niet.

Ik ben wel erg content met mijn Steam controller! Dat is wel een goeie koop geweest.
Die controller heb ik zelf ook nog liggen ja. Kan er echter niet aan wennen helaas.
Ligt dus al een tijdje stof te happen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Mensen, lees de TW. Lijstjes met aankopen zijn niet de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
Nou bij mij lukt heel dat Paypal gebeuren dus niet maar ja :))) tough luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Het is Planet Coaster geworden. Steam sales gelijk over of het moet echt cheap en leuk zijn :).
RifatSahin schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:44:
Nou bij mij lukt heel dat Paypal gebeuren dus niet maar ja :))) tough luck
Denk dat het tegoed er door heen is gejaagd, want was op vrijwel iedere site wel te vinden die iets met gaming te maken heeft.
Zorian schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:04:
[...]

Totaal andere discussie en erg offtopic, maar de cast mogelijkheden met chromecast zijn echt verbeterd. Mocht je geen smart tv hebben dan is een chromecast echt wel handig tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 14:33

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Wel fijn dat je dat PayPal bevestigingsscherm krijgt als je een aankoop doet, dus niet dat hij meteen 25 euro afschrijft of zo :F _O-

Refund ingediend en PayPal ontkoppeld. Wil eigenlijk toch alleen Doom hebben, en wellicht Sniper Elite 4, maar die is me nog te duur.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:11

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik krijg kennelijk dit jaar maar 2 kaartjes per dag, beetje tegenstrijdige info in de ene beschrijving staat dat je er 3 kan halen (zoals eigenlijk altijd) en bij de ander 2 .... Iemand die het hier wel gelukt is om zonder dingen te kopen er toch 3 per dag te krijgen?

Verder is de store eindelijk weer een beetje 'snel', het was eerder op de avond niet leuk. Verder weinig boeiends gezien. Misschien dat ik nog het American/European Trucker pakket ga halen, meer om de ontwikkelaars te sponsoren dan steam ;) maar daar heb ik gelukkig nog alle tijd voor.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 21:25
rockhopper schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 01:21:
Ik krijg kennelijk dit jaar maar 2 kaartjes per dag, beetje tegenstrijdige info in de ene beschrijving staat dat je er 3 kan halen (zoals eigenlijk altijd) en bij de ander 2 .... Iemand die het hier wel gelukt is om zonder dingen te kopen er toch 3 per dag te krijgen?

Verder is de store eindelijk weer een beetje 'snel', het was eerder op de avond niet leuk. Verder weinig boeiends gezien. Misschien dat ik nog het American/European Trucker pakket ga halen, meer om de ontwikkelaars te sponsoren dan steam ;) maar daar heb ik gelukkig nog alle tijd voor.
Ik heb ook maar eens een blik geworpen op de store nu dat het een beetje werkt, toen snel naar steamdb gegaan waar het grootste aantal games eindelijk verwerkt zijn, zoekt veel fijner op rating/percentage/prijs enzo :Y
MGS5: Ground Zeroes is 3,99€ (-80%)

MGS5: TPP los is duurder dan het complete pakket inclusief Ground Zeroes, voor twee tientjes imho wel waard maar niet echt een geweldige deal.Had toch zeker 150 uur nodig om TPP en GZ te 100%-en maar dat was het zeker waard want de gameplay is gewoon enorm solid(e) (story niet incluis) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-06-2024
Ik ga voor stardew valley denk ik dan toch. Had hem liever op de switch gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:26
Bierbal schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 01:42:
Ik ga voor stardew valley denk ik dan toch. Had hem liever op de switch gezien
Tja balen dat het spel niet in de zomer uit komt, maar ik ga toch wachten op de Switch versie.

Heb nu voor €99,- in mijn mandje zitten en nu rustig wat youtube filmpjes kijken en dit topic tot 5 juli in de gaten houden komen voor tips eer ik ook maar iets koop. De enige zekerheidjes zijn nu de laatste AOE 2 dlc, Burnout Paradise en Tabletop simulator (de laatste is geen vrije keuze :+)

Verder staan Beat Cop, Stonehearth, Oxygen not included, Abzu, Northgard en Motorsport Manager hoog op de verlanglijst. Niet echt grote kortingen voor het merendeel, maar wel spellen die ik echt wil spelen.

Heel die impulsieve aankoop is uit de sale gehaald in de laatste jaren en sindsdien koop ik steeds maar een paar spellen uiteindelijk.Thanks Gabe _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 23-06-2017 02:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:01
Ben deze keer vooral opzoek naar (local) co-op games. Iemand nog tips om samen met wat vrienden te spelen? Wel games met volledige controller ondersteuning i.v.m. steam in-home streaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Nivali schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:22:
Ben deze keer vooral opzoek naar (local) co-op games. Iemand nog tips om samen met wat vrienden te spelen? Wel games met volledige controller ondersteuning i.v.m. steam in-home streaming.
BroForce als je van over the top hou

Speedrunners is ook wel een leuk spel!

[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 23-06-2017 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 15:28
Final fantasy x en x 2 remaster gekocht voor 12,40 mooie deal !

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
icy schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:42:
[...]

BroForce als je van over the top hou

Speedrunners is ook wel een leuk spel!
Beide al in bezit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Homeworld: Deserts of Kharak en een Steam Link gekocht. Tevens nog drie andere spellen bij andere websites omdat steam weer niet goedkoper was ;(

Zit nog te twijfelen om Rise of the Tomb Raider te halen voor 20 euro. Spel is toch al een tijdje uit en had op betere korting gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
Bisamrat schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:51:
Homeworld: Deserts of Kharak en een Steam Link gekocht. Tevens nog drie andere spellen bij andere websites omdat steam weer niet goedkoper was ;(

Zit nog te twijfelen om Rise of the Tomb Raider te halen voor 20 euro. Spel is toch al een tijdje uit en had op betere korting gehoopt.
Ik heb halfjaar terug tombraider 25th ana. gekocht voor 22,- of zo:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:33
AoE III Complete voor € 9.24 is voor mij een absolute no-brainer.

[ Voor 7% gewijzigd door Cheezborger op 23-06-2017 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Overcooked? eventueel via Cozy Couch COOP Bundle voor nog wat extra korting/coop-games.

[ Voor 19% gewijzigd door Sempy op 23-06-2017 08:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2green
Castle crashers is ook erg vermakelijk en heeft erg veel content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PressPlayOnTape
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16:51

PressPlayOnTape

Loading.. Ready... Run!

Wellicht dat Nex Machina een leuke is?

You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2022
Wilde Pillars of the Earth Eternity kopen, niet alleen omdat het helemaal mijn soort game is, de recensies waren uitstekend - ook op steam. Kijk ik gister, staat die op zeer negatief.

De reden? Paradox had de prijzen verhoogt voor de steam sale. Wat een fail. Dus iedereen heeft die game flink naar beneden getrapt. Volgens mij hebben ze het gauw weer terug gedraait met een slap excuus van de CEO. Maar die negatieve 'reviews' op steam blijven natuurlijk staan dus flinke imago schade, althans die game.

Wil het alsnog wel kopen, maar eigenlijk wil ik dit soort gedrag niet belonen. :D Ik zie wel heb nog tot 5 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Foxhound83 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:52:
Wilde Pillars of the Earth kopen, niet alleen omdat het helemaal mijn soort game is, de recensies waren uitstekend - ook op steam. Kijk ik gister, staat die op zeer negatief.
Volgen mij bedoel je pillars of eternity? ;)

Van het geweldige boek Pillars of the Earth komt er ook nog een game, maar die verschijnt pas in augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2022
Sempy schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:56:
[...]

Volgen mij bedoel je pillars of eternity? ;)

Van het geweldige boek Pillars of the Earth komt er ook nog een game, maar die verschijnt pas in augustus.
Haha, oops, ja inderdaad. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Sempy schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:39:
[...]

Overcooked? eventueel via Cozy Couch COOP Bundle voor nog wat extra korting/coop-games.
Overcooked is tof, ook al in bezit haha. Van die coop bundle heb ik 3/5 games, die andere 2 zal ik eens bekijken.
2green schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:41:
[...]

Castle crashers is ook erg vermakelijk en heeft erg veel content.
Die heb ik uiteraard ook al.
Die kwam ik ook tegen, heb hem op de wishlist staan. Even kijken of ik die deze sale mee pak of de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-07 13:52

skoozie

SCSI

Nivali schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:01:
[...]

Overcooked is tof, ook al in bezit haha. Van die coop bundle heb ik 3/5 games, die andere 2 zal ik eens bekijken.

[...]

Die heb ik uiteraard ook al.

[...]

Die kwam ik ook tegen, heb hem op de wishlist staan. Even kijken of ik die deze sale mee pak of de volgende.
Trine 1,2 of 3
Guacamelee
lara croft (guardian of light / temple of osiris)
portal 2
rayman (orirgins)
Rocket Birds
Spelunky
Sonic all stars racing transformed

zijn er die ik heb

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Left 4 Death 2? (weet niet zeker of die local kan)
Borderlands? (dacht dat deze ook local kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
De logica van sommige beveiligingsopties van Steam ontgaat me volledig. Omdat ik via de Paypal-actie voor het eerst Steam-tegoed heb gekocht, is de Community Market 3 dagen geblokkeerd voor het geval ik een frauduleus Paypal zou hebben.

Het grappige is dat het me nu niet is toegestaan mijn dubbele ruilkaarten van de sale voor steamtegoed te verkopen (geen paypal voor nodig), maar ik mag wel gewoon het aangekochte tegoed gebruiken om games te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:54
Sempy schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:15:
De logica van sommige beveiligingsopties van Steam ontgaat me volledig. Omdat ik via de Paypal-actie voor het eerst Steam-tegoed heb gekocht, is de Community Market 3 dagen geblokkeerd voor het geval ik een frauduleus Paypal zou hebben.

Het grappige is dat het me nu niet is toegestaan mijn dubbele ruilkaarten van de sale voor steamtegoed te verkopen (geen paypal voor nodig), maar ik mag wel gewoon het aangekochte tegoed gebruiken om games te kopen.
Paypal doet aan de winkel een toezegging dat het betaald is en schrijft pas later het geld af en betaald daarna pas de winkel. Steam blokkeerd de market zodat je niet snel de gekochte kaarten\items\games gaat verpatsen en daarna je paypal betaling terug haalt.

Verder is mijn schade beperkt gebleven tot killing floor 2, ik zit nog te denken over the witcher 3 goty.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:20

Joran

<3 natalee

Heb naar aanleiding van wat ik hier lees ook maar broforce in het mandje gedaan. Verder The witcher 3 goty en gold rush classic (nostalgie :)).

Nog even doorkijken of ik misschien fallout 4 dlc wil kopen...

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition voor ¥ 13 is geen geld.
Jammer dat die Steam Link hier nog steeds niet te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
skoozie schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:10:
[...]

Trine 1,2 of 3
Guacamelee
lara croft (guardian of light / temple of osiris)
portal 2
rayman (orirgins)
Rocket Birds
Spelunky
Sonic all stars racing transformed

zijn er die ik heb
Trine heb ik ook al, verder lijken me sonic, spelunky en guacamelee ook wel geinig.
Thanks voor de suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
Beste heren ik had via GamersGate al Project Cars. Maar nu zie ik dat heel die expansiepack nog geen 22€ is incl Project Cars. Kan ik de serial van dat spel verkopen of iets?? (nieuwe pc gamer hier)

Edit: Steam heeft het spelletje automatisch verwijderd :)

[ Voor 13% gewijzigd door RifatSahin op 23-06-2017 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Kenzi schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:46:
Waar is hier dan precies? Want ik heb er net één besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Bisamrat schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:55:
[...]

Waar is hier dan precies? Want ik heb er net één besteld :)
Zie zijn sig "Staying alive in China"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:31
Kenzi schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:46:
Je kan hem toch gewoon laten verzenden? Is nu 16,49€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:20

Joran

<3 natalee

Middle-earth ook maar in de wagen gezet, geen geld inderdaad...

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Nivali schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:47:
[...]

Trine heb ik ook al, verder lijken me sonic, spelunky en guacamelee ook wel geinig.
Thanks voor de suggesties.
Speedrunners :o

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ryan_ schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:56:
[...]

Je kan hem toch gewoon laten verzenden? Is nu 16,49€.
Als je bedoeld in NL kopen en dan laten opsturen, verzendkosten NL > China zijn asociaal hoog.
En in China is hij niet beschikbaar "Coming Soon". De Steam Store in China is vrij beperkt helaas.

(via VPN gaat helaas ook niet, gedoe met betalingsmethodes / verzendadres)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Hier geen enkel probleem met een afschrijving via bankieren via paypal. Mag gewoon mijn stuff verkopen op de market.

Zal iets anders zijn. Is dit een lange tijd geleden dat je iets via paypal en steam hebt gedaan? Ik gebruik het wel wat vaker en heb 2-3 maand geleden nog via steam/paypal iets gekocht maar heb toen niet gecheckt of iets kon verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eL_Jay
Axewi schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:26:
[...]
ik zit nog te denken over the witcher 3 goty.
Witcher 3 niet over twijfelen. Ik heb zelf heel lang getwijfeld omdat ik First peron RPG's prefereer boven Third person.
Die game is echter zo goed en uitgebreid. Hij is niet perfect, camera issues, slechte pacing en vechtsysteem is oke at best.

De quests/story zijn echter zo fucking goed, daarnaast had ik bij games als fallout 3/NV TES4/5 altijd behoefte aan meer leuke (niet radiant/repetetief) content. Witcher 3 is overweldigend aan content en dat is door de pacing niet altijd ideaal, maar wel echt een luxe 'probleem'. Grafisch geweldig en het loopt als een zonnetje op mijn 4790/16GB/960-2GB 1080p.

Ik ben meer een fallout persoon. Ik moet 4 echter nog spelen (wacht op goty/complete/ultimate) en vrees dat ik dat echt een ruk game ga vinden na Witchers kwaliteitniveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
icy schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:26:

Zal iets anders zijn. Is dit een lange tijd geleden dat je iets via paypal en steam hebt gedaan? Ik gebruik het wel wat vaker en heb 2-3 maand geleden nog via steam/paypal iets gekocht maar heb toen niet gecheckt of iets kon verkopen.
Eerste keer Paypal dus dat daar een beveiliging is ingebouwd snap ik. Alleen wel vreemd dat dit niet geldt voor aankopen in de store (ik zou gifts kunnen kopen en die online doorverhandelen), maar wel verkopen van ruilkaarten op de market wat geen enkele link heeft met mijn Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Sempy schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:31:
[...]

Eerste keer Paypal dus dat daar een beveiliging is ingebouwd snap ik. Alleen wel vreemd dat dit niet geldt voor aankopen in de store (ik zou gifts kunnen kopen en die online doorverhandelen), maar wel verkopen van ruilkaarten op de market wat geen enkele link heeft met mijn Paypal.
Het verkopen is het geen wat scammers vaak doen. PS, het is geen aanrader als je meerdere paypal abbonementen hebt lopen je betaling fout te laten gaan. Heb 4 weken zonder steam account gezeten :'( 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Helaas heb destijds wel gestemd maar krijg nu niet ook 13 trading cards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

eL_Jay schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:35:
[...]

Helaas heb destijds wel gestemd maar krijg nu niet ook 13 trading cards.
Je bent niet de enige; Het is volledig om zeep.
Ik zit met het volgend probleem:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ynMccHv.png
-_-

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:54
eL_Jay schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:28:
[...]

Witcher 3 niet over twijfelen. Ik heb zelf heel lang getwijfeld omdat ik First peron RPG's prefereer boven Third person.
Die game is echter zo goed en uitgebreid. Hij is niet perfect, camera issues, slechte pacing en vechtsysteem is oke at best.

De quests/story zijn echter zo fucking goed, daarnaast had ik bij games als fallout 3/NV TES4/5 altijd behoefte aan meer leuke (niet radiant/repetetief) content. Witcher 3 is overweldigend aan content en dat is door de pacing niet altijd ideaal, maar wel echt een luxe 'probleem'. Grafisch geweldig en het loopt als een zonnetje op mijn 4790/16GB/960-2GB 1080p.

Ik ben meer een fallout persoon. Ik moet 4 echter nog spelen (wacht op goty/complete/ultimate) en vrees dat ik dat echt een ruk game ga vinden na Witchers kwaliteitniveau.
Fallout 4 kon mij niet vasthouden, heb er zo'n 8 uur in zitten en ik kan mijzelf er niet toe zetten verder te spelen. Wat betreft the witcher, ik heb al een stukje gedaan en dat beviel prima dus die gaat er hoogstwaarschijnlijk wel komen.
Sempy schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:31:
[...]

Het gift systeem heeft al een behoorlijke inperking gekregen om dit en het kopen in het buitenland voor betere exchange rate tegen te gaan.

Verder heb ik nooit echt zo gelet op het verkopen direct na een aankoop, ik weet wel dat ik de grootste moeite had met verkopen voordat de authenticator gelinkt was, toen mocht ik 7 dagen niet verkopen dacht ik 8)7

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-07 13:33
Is er op Tweakers of elders een "steam sale hidden gem thread"
Ik zag bv. Middle-earth™: Shadow of Mordor voor €4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2green
Blijkbaar heb je al mijn favoriete games al, goeie smaak heb je :)

Nog een laatste poging met een aantal die mijn gezinsleden erg leuk vinden:

Assault Android Cactus, leuke twinstick shooter met redelijk verhaal en erg goede graphics.

Action Henk, platform runner die ik stiekem zelf ook erg leuk vindt. Erg veel fun met elkaar uitlachen als we deze spelen

Lethal League, lekker simpel elkaar proberen met een bal te raken.

ibb & obb, met zijn tweeen proberen verder te komen in een eenvoudig platform wereld, flink puzzelen.

Nidhogg, elkaar proberen neer te steken... zo achterbaks mogelijk vechten heeft zijn voordelen

Giana Sisters: Twisted Dreams, runner zoals sonic maar dan in een modern jasje en speciale krachten en twee meiden.

Shank 2, doet mij denken aan de echte arcade platform games waarbij je badguys moet doorklieven en afschieten met zijn tweeen.

LEGO® Worlds, vindt ik geen bal aan omdat hij te veel op minecraft lijkt wat ik ook niets vindt... maar veel betere graphics en zou er vreemd van op kijken als deze niet heel populair wordt. Wordt constant door ontwikkeld.

Sonic & All-Stars Racing Transformed, must have voor iedereen die van casual racing houdt. Eigenlijk de mario kart op steam.

OlliOlli2: Welcome to Olliwood, skate kunst terug gebracht tot de basics. eenvoudig aan te leren... hard to master.

Serious sam 3, mijn vader zijn favoriet, enige computer game dat hij speelt. regelmatig bevrijden we samen de aarde van een paar aliens terwijl onze ega's hoofdschuddend toekijkend als we dit spel op het grote scherm in de woonkamer spelen met versterker en subwoofer bijna op standje maximaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
seez schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:48:
Is er op Tweakers of elders een "steam sale hidden gem thread"
Ik zag bv. Middle-earth™: Shadow of Mordor voor €4
Nee, niet op Tweakers, maar uit die van Reddit haal ik iedere sale wel weer leuke tips.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivali
Flinke lijst, hier hebben we wat aan. Vanavond maar eens rustig bekijken. Verder staat hier op reddit ook nog een lijstje voor local coop games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Sempy schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:51:
[...]

Nee, niet op Tweakers, maar uit die van Reddit haal ik iedere sale wel weer leuke tips.
Ik heb de link aan de TS toegevoegd. Wel een leuke tip indeed.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:26
Super indie karts in de stijl van Mario Kart snes en Party Hard heeft nu ook een coop mode voor 2 spelers (samenwerken)

Verder natuurlijk Duck game, Blazerush, Mount Your Friends, Kopanito soccer , Distance , Ragdoll Runners, Assault Android Cactus, Clusterpuck 99, Hidden in Plain Sight, Samurai Gun, Screencheat, Lethal League, Renegade Ops, Worldy cup en Divekick. Kan nog wel even door gaan met 100+ coop games in mijn lijst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Zijn er mensen die interesse hebben in Sonic and All-Stars Racing Transformed? Ik zit te denken om een 4-pack (3,75 p/stk) te kopen als er genoeg animo voor is.

Gaarne een DM als je interesse hebt! (en dus niet in DIT topic!)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Wobbello
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-07-2021
eL_Jay schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:28:
[...]

Bedankt, hè. Nu ben ik 24 euro lichter. :'(
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Let op:
- Dit topic gaat over de Steam Summer Sale en dus niet over G2A of soortgelijke sites. Discussies over het verkopen van al dan niet illegale keys horen hier niet thuis en worden verwijderd.
- Houdt de slowchat binnen de perken.
- Geen e-peen lijstjes met wat er allemaal al dan niet aangeschaft is.
- Check de eerste paar pagina's voor informatie hoe je 5 euro korting kunt krijgen als je betaald via paypal