Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-06 09:22
- Abzu
- Stardew Valley
- Hollow Knight
- This war of mine

zijn mijn tips deze sale. Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-06 16:17

Pykow

Angelo OTR

Helaas nog geen goede deals gezien.
Alleen borderlands pre-sequel spreekt mij wel aan.
Dat komt doordat het een wat matige borderlands is en voor maar 12 euro, is dat goed te doen haha.

Heb borderlands pre-sequal alleen maar gespeeld op een game beurs in de brabanthallen. Epiccon ofzo iets.
Daar was verder niets aan te beleven haha

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-06 21:50
Lord Marshal schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:54:
[...]

Bedankt, hè. Nu ben ik 24 euro lichter. :'(
Maar wel een vette game rijker :Y)

cybergamers.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-06 08:07
Voor de mensen die houden van een tactical shooter, Argo (gemaakt door Bohemia interactive) is gisteren op steam gezet.
Deze is GRATIS

[ Voor 8% gewijzigd door dm-dutchman op 23-06-2017 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-06 11:29

KipCurreh

Nightcrawler

[...]

24 euro voor 200u plezier = 12 cent / u :P

een goeie deal lijkt mij.. En je hoeft verder geen game meer te kopen tot de volgende sale :)

Nee echt, het is de beste game die ik ooit gespeeld heb, en ik ga al een tijdje mee in games-land..

Qua Steam sales, zoals aangekondigd blijf ik nog ff de kat uit de boom kijken tot ik wat meer tijd heb om de no-brainer deals te zoeken ;)

[ Voor 6% gewijzigd door KipCurreh op 23-06-2017 13:10 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:24
KipCurreh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:09:
[...]

een goeie deal lijkt mij.. En je hoeft verder geen game meer te kopen tot de volgende sale :)

Nee echt, het is de beste game die ik ooit gespeeld heb, en ik ga al een tijdje mee in games-land..

Qua Steam sales, zoals aangekondigd blijf ik nog ff de kat uit de boom kijken tot ik wat meer tijd heb om de no-brainer deals te zoeken ;)
Kan Witcher 3 inderdaad ook aanraden, dat is echt een leveltje boven een GTA5, en dat zeg ik als iemand die niet echt een RPG liefhebber is. Heb m alleen op GOG gekocht, omdat je daarmee 100% de makers steunt (en die hadden ook summersale voor 24,99).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:38
Kenzi schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:46:
Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition voor ¥ 13 is geen geld.
Jammer dat die Steam Link hier nog steeds niet te krijgen is.
Die is heeeeel lang 4,99 bij bundlestars.
Wellicht niet goty maar wel 18 dlc.

edit: nevermind, jullie betaling in chinese knikkers ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Bad Brains op 23-06-2017 13:32 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
Ik ga arm worden denk ik.

- Project Cars alle car packs
- Rocket League
- F1 2016

My wife is gonna kill me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Wobbello
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-07-2021
dm-dutchman schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:24:
Voor de mensen die houden van een tactical shooter, Argo (gemaakt door Bohemia interactive) is gisteren op steam gezet.
Deze is GRATIS
Of GR: Wildlands met 33% korting. Aankoop van dit spel is een no-brainer. Ik zou hem iedereen aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Wobbello
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-07-2021
KipCurreh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:09:
[...]

Ook een no-brainer: Prison Architect voor 7 euro. Makkelijk 100 uur aan speelplezier! http://store.steampowered.com/app/233450/Prison_Architect/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:59
Lord Marshal schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:38:
[...]

Ook een no-brainer: Prison Architect voor 7 euro. Makkelijk 100 uur aan speelplezier! http://store.steampowered.com/app/233450/Prison_Architect/
Check in dat geval de dat geval de Introversion Bundle onderaan de pagina. Dan kost het nog maar 6,45 en krijg je er nog wat andere games bij ook. Steam sale logica :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
Sempy schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:07:
[...]

Check in dat geval de dat geval de Introversion Bundle onderaan de pagina. Dan kost het nog maar 6,45 en krijg je er nog wat andere games bij ook. Steam sale logica :)
Steam logic be like :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
Trouwens de AoE complete bundel van € 19,03 is een goede deal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Bundlestars gaat voor veel titels op of zelfs onder de prijs van Steam Sale zitten en vervolgens kan je met code RED5 er 5% extra korting op krijgen. Scheelt op een titel als Lego Worlds een euro en voor Northgard zelfs 3 euro!

Handig lijstje met alle prijzen en links naar zowel Steam als Bundlestars:
https://www.reddit.com/r/..._steam_deals_sonic_games/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-06 21:05
RifatSahin schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:13:
Trouwens de AoE complete bundel van € 19,03 is een goede deal toch?
Enkel als je in een nostalgische bui bent om die games weer te spelen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:07

Clush

Do as I say...

Nivali schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:22:
Ben deze keer vooral opzoek naar (local) co-op games. Iemand nog tips om samen met wat vrienden te spelen? Wel games met volledige controller ondersteuning i.v.m. steam in-home streaming.
Ik zag ultimate chicken horse staan, dat is wel hilarisch. Verder mount your friends (Al genoemd) en jackbox party pack, maar ik weet niet of die ook scherpgeprijsd zijn.

Algemene tips:
Darkest Dungeon
Civ6 + xcom2 bundle
This war of mine

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Rob SOS schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:55:
- Abzu

zijn mijn tips deze sale. Have fun!
Gekocht in een bundle-split voor 2 euro en ik vond het echt een miskoop. De gameplay is op zich nog wel leuk, maar er zit maar 5 uur content in ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 11:14
Clush schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:44:
[...]

Ik zag ultimate chicken horse staan, dat is wel hilarisch. Verder mount your friends (Al genoemd) en jackbox party pack, maar ik weet niet of die ook scherpgeprijsd zijn.

Algemene tips:
Darkest Dungeon
Civ6 + xcom2 bundle
This war of mine
Ultimate chicken horse heb ik ook al en de jackbox party pack 1 t/m 3 zitten ook in de collectie.
De jackbox party packs zijn ook geniaal, heerlijk om te doen met een biertje er bij.

Verder kan ik Darkest Dungeon ook van harte aanraden, de DLC staat al in me mandje hoewel die niet afgeprijsd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
Inrage schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:34:
[...]

Enkel als je in een nostalgische bui bent om die games weer te spelen...
Toen ik het zag kreeg ik wel het gevoel alsof het 1998 was :X
Good old times....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-06 18:01
Civ6 .. onspeelbaar op mijn dual graphics laptop.. constant crashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
modern air naval operations ga ik misschien kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saninl
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-06 16:33

Saninl

Als mijn Steam connectie het nog gaat doen vandaag, dan ga ik onderstaande aanschaffen (met korting natuurlijk). Helaas krijg ik continu de melding "Kan geen verbinding maken met het Steam-netwerk".

-Planet Coaster (25,45)
-Cities Skylines (7,49) (+after dark, 7,49)
-Maffia III (14,79) (+uitbreiding misschien)
-Democracy III (13,74) en Democracy Africa (3,74)
-Tropic Reloaded (1,74) en Tropico V (5,74) zijn m.i. de leukste uit de reeks :)

Misschien ook nog een Civ...?

[ Voor 6% gewijzigd door Saninl op 23-06-2017 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik wilde voor deze prijs Left for Dead 2 maar eens proberen. Voegt deel 1 nog iets toe of start je die waarschijnlijk niet eens op als je deel 2 hebt? Is maar een euro verschil, maar blijft zonde als het slechts een +1 in library count is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:27

Vrijdag

De Zwarte

Mja, tenzij je vrienden hebt die het ook spelen. Anders lekker laten gaan.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unquote
  • Laatst online: 19-05-2022
Pykow schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:01:
Helaas nog geen goede deals gezien.
Alleen borderlands pre-sequel spreekt mij wel aan.
Dat komt doordat het een wat matige borderlands is en voor maar 12 euro, is dat goed te doen haha.

Heb borderlands pre-sequal alleen maar gespeeld op een game beurs in de brabanthallen. Epiccon ofzo iets.
Daar was verder niets aan te beleven haha
Ik heb alle Borderlands gespeeld en ik zou 'm zeker voor die prijs niet aanbevelen. Ben er in 3 dagen door heen gefietst en daarnee niet meer aangeraakt, 0 replay value. Zelfs spelen als Claptrap is niet half zo leuk als het klinkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Sempy schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:08:
Ik wilde voor deze prijs Left for Dead 2 maar eens proberen. Voegt deel 1 nog iets toe of start je die waarschijnlijk niet eens op als je deel 2 hebt? Is maar een euro verschil, maar blijft zonde als het slechts een +1 in library count is ;)
Nope niet nodig.
L4D2 is remake van L4D1 + extra dingen. Kan je beter gelijk de 2e versie spelen. (Paar dingen zijn beter, geen melee, quadcaps, ...)

De mensen die nu nog L4D1 spelen zijn redelijk hardcore ^^

Gewoon skippen ^^

PS: waauw, iemand die dat spel nog niet heeft. :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybergamer
Deel 1 heeft geen meerwaarde als je deel 2 hebt. Daarbij, deel 2 heeft ook workshop integratie, deel 1 niet.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 01:27

Vrijdag

De Zwarte

Oh ik bedenk me ineens, misschien vind je Killing Floor 2 ook wel wat: http://store.steampowered.com/app/232090/Killing_Floor_2/

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
azz_kikr schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:15:

PS: waauw, iemand die dat spel nog niet heeft. :D
2.800+ games op Steam en deze heb ik niet (geldt overigens ook voor om het even welke variant van Counterstrike :P ).

Bedankt voor de reacties allemaal, wordt dus enkel deeltje 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:27

heuveltje

KoelkastFilosoof

Vrijdag schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:17:
[...]

Oh ik bedenk me ineens, misschien vind je Killing Floor 2 ook wel wat: http://store.steampowered.com/app/232090/Killing_Floor_2/
:Y :Y *O*
Is verbazingwekkend snel onze favo lan shooter aan het worden ;)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-06 15:00
Unquote schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:14:
[...]

Ik heb alle Borderlands gespeeld en ik zou 'm zeker voor die prijs niet aanbevelen. Ben er in 3 dagen door heen gefietst en daarnee niet meer aangeraakt, 0 replay value. Zelfs spelen als Claptrap is niet half zo leuk als het klinkt.
@Pykow
Ik ben het met Unquote eens

Ik heb ook alle Borderlands gespeeld. 1 heb ik alleen niet op steam gehad dus ik heb daar geen uren van maar die vond ik in iedergeval wel erg goed.
2 heb ik 134 uur in zitten, erg leuke game, leuke classes, leuke storyline en genoeg te doen.
The Pre-Sequel vond ik niets, storyline sprak me niet aan, characters spraken me niet aan en het hele zuurstof gebeuren vond ik eerder vervelend dan vernieuwend. 28 uur volgehouden (zowel coop als solo)

Als je borderlands 1 of 2 nog niet hebt zou ik die eerder halen dan The Pre-Sequel.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-06 15:51
eL_Jay schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:28:
[...]

Witcher 3 niet over twijfelen. Ik heb zelf heel lang getwijfeld omdat ik First peron RPG's prefereer boven Third person.
Die game is echter zo goed en uitgebreid. Hij is niet perfect, camera issues, slechte pacing en vechtsysteem is oke at best.

De quests/story zijn echter zo fucking goed, daarnaast had ik bij games als fallout 3/NV TES4/5 altijd behoefte aan meer leuke (niet radiant/repetetief) content. Witcher 3 is overweldigend aan content en dat is door de pacing niet altijd ideaal, maar wel echt een luxe 'probleem'. Grafisch geweldig en het loopt als een zonnetje op mijn 4790/16GB/960-2GB 1080p.

Ik ben meer een fallout persoon. Ik moet 4 echter nog spelen (wacht op goty/complete/ultimate) en vrees dat ik dat echt een ruk game ga vinden na Witchers kwaliteitniveau.
He verdorie, heeft mij ook weer €24,95 gekost :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
[...]

Deel 1 is tijdelijk gratis te krijgen
https://www.humblebundle....e&hmb_medium=banner_cross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybergamer
[...]

Niet een steam sale-game, maar wel gratis: Killing Floor 1

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
Lol als je Assetto Corsa los neemt met de Dream Packs ook los kom je op € 21,64
But wait, there is more!!! Als je alles in een keer koopt kost het je MAAR €24,99 :'(

http://store.steampowered.com/sub/88782/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 16:05
Hoe is Everspace? Niet bepaald de goedkoopste, maar ziet er boeiender uit dan No Man's Sky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
Oke Heren en Dames,

Ik ben in totaal € 92,12 armer, maar wel de volgende spellen rijker :D :

- Age of Empires complete serie
- Assetto Corsa met de racepacks
- L4D 1&2
- Rocket League
- Expansion packs voor Project Cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-06 16:17

Pykow

Angelo OTR

Axewi schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:23:
[...]

@Pykow
Ik ben het met Unquote eens

Ik heb ook alle Borderlands gespeeld. 1 heb ik alleen niet op steam gehad dus ik heb daar geen uren van maar die vond ik in iedergeval wel erg goed.
2 heb ik 134 uur in zitten, erg leuke game, leuke classes, leuke storyline en genoeg te doen.
The Pre-Sequel vond ik niets, storyline sprak me niet aan, characters spraken me niet aan en het hele zuurstof gebeuren vond ik eerder vervelend dan vernieuwend. 28 uur volgehouden (zowel coop als solo)

Als je borderlands 1 of 2 nog niet hebt zou ik die eerder halen dan The Pre-Sequel.
Borderlands 1 heb ik, maar je hebt opeens een veld waar ze steeds uit de grond springen.
Hierdoor was ik meer aan het schrikken dan schieten. Ben een mietje en wordt erg chagarijnig van schrikken. Reden waarom ik ook geen horror films kijk ;)

Borderlands 2 ben ik nog mee bezig. alleen soms even pittig als je te snel gaat. zit je als level 25 tegen level 28 te spelen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 21:25

De memes zijn leuker dan de sale :'(
ohja, iets met season 6 ep 10 spoilers van GoT, al mag dat na een jaar toch ook eigen risico zijn :+

Ik zit in dubio wat ik moet halen, de kortingen vallen veelal tegen en heb niet per se iets nodig, dus moet maar even een shortlist maken wat er echt de komende maanden gespeeld moet worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-06 18:32
Foxhound83 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:52:
Wilde Pillars of the Earth Eternity kopen, niet alleen omdat het helemaal mijn soort game is, de recensies waren uitstekend - ook op steam. Kijk ik gister, staat die op zeer negatief.

De reden? Paradox had de prijzen verhoogt voor de steam sale. Wat een fail. Dus iedereen heeft die game flink naar beneden getrapt. Volgens mij hebben ze het gauw weer terug gedraait met een slap excuus van de CEO. Maar die negatieve 'reviews' op steam blijven natuurlijk staan dus flinke imago schade, althans die game.

Wil het alsnog wel kopen, maar eigenlijk wil ik dit soort gedrag niet belonen. :D Ik zie wel heb nog tot 5 juli.
Ze hebben zo'n beetje overal ter wereld de prijzen omhoog gegooid; in Rusland zijn sommige dingen zelfs twee keer duurder geworden. Dit leidt tot taferelen waar bijvoorbeeld Witcher III GOTY goedkoper is dan een vanilla Paradox game uit 2012 of nog ouder. Ook op GoG zijn de prijzen omhoog gegaan.

Op hun forum geeft Paradox aan dat het heus niks met de Steamsale te maken heeft, dit niet tijdelijk is en het gedaan is berekend op toegenomen koopkracht van de consument wereldwijd; waarom hun spellen dan flink duurder zijn geworden in landen zoals Brazilië is niemand behalve Paradox duidelijk.

EDIT: Blijkbaar is Paradox gezwicht en zijn de prijsverhogingen teruggedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2022
Wee Man schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 19:24:
[...]

Ze hebben zo'n beetje overal ter wereld de prijzen omhoog gegooid; in Rusland zijn sommige dingen zelfs twee keer duurder geworden. Dit leidt tot taferelen waar bijvoorbeeld Witcher III GOTY goedkoper is dan een vanilla Paradox game uit 2012 of nog ouder. Ook op GoG zijn de prijzen omhoog gegaan.

Op hun forum geeft Paradox aan dat het heus niks met de Steamsale te maken heeft, dit niet tijdelijk is en het gedaan is berekend op toegenomen koopkracht van de consument wereldwijd; waarom hun spellen dan flink duurder zijn geworden in landen zoals Brazilië is niemand behalve Paradox duidelijk.

EDIT: Blijkbaar is Paradox gezwicht en zijn de prijsverhogingen teruggedraaid.
Inderdaad, las het ook een uurtje geleden allemaal. Let op trouwens, zover ik heb begrepen gaan ze die prijzen niet tijdens de sale aanpassen maar erna. Ik vraag mij zeer af of na de sale er alsnog een korting komt op hun games of dat ze gewoon weer de oude prijzen hanteren zodat ze effectief de sale hebben 'ontweken'.

Maar goed ik moest inderdaad ook nog Witcher III hebben dus ach dan gaat het budget daar heen. (En er komen meer bij waarschijnlijk. :D ) Paradox ben ik wel klaar mee, die staat op mijn shit list nu. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

We zien je weer over ruim 150 uur, als je met uitzonderlijke moeite jezelf los hebt weten te rukken. :+
Nee, serieus, die game is van zo'n belachelijk hoge kwaliteit dat het bijna diefstal is.

[ Voor 31% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-06-2017 19:53 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poedelini
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-10-2024
Iemand killing floor 1?

I8035-C2KQZ-84ZRW

[ Voor 7% gewijzigd door Poedelini op 23-06-2017 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17-06 08:07
Poedelini schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 19:54:
Iemand gratis killing floor 1?

I8035-C2KQZ-84ZRW
Iedereen kan deze gratis krijgen op humblebundle.com ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poedelini
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-10-2024
dm-dutchman schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 19:55:
[...]

Iedereen kan deze gratis krijgen op humblebundle.com ;)
ja weet ik, voor wie hem wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
Command: Modern Air / Naval Operations
Twilight Struggle
Planet Coaster

pay day is near.. thank "insert deity of your choice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-06 07:54
Als je van RPG's houdt (en heel veel tijd over hebt) dan moet je ook zeker The Witcher 1 en 2 meepakken. Die worden bijna gratis weg gegeven (€1,19 en €2,99) en leveren zeer veel speelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Zijn er mensen die interesse hebben in Sonic and All-Stars Racing Transformed? Ik zit te denken om een 4-pack (3,75 p/stk) te kopen als er genoeg animo voor is.

We hebben nog 2 tweakers nodig

Gaarne een DM als je interesse hebt! (en dus niet in DIT topic!)

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demokert
  • Laatst online: 04-06 14:00
Poedelini schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 19:54:
Iemand killing floor 1?

I8035-C2KQZ-84ZRW
Ik had hem opzich wel willen claimen, maar merkte dat iemand hem zonder bedankje al heeft gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
demokert schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:36:
[...]

Ik had hem opzich wel willen claimen, maar merkte dat iemand hem zonder bedankje al heeft gepakt.
Hier kan je alsnog een key claimen: https://www.humblebundle.com/store/killing-floor

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Laatst online: 04-06 14:00
Bedankt, zag het inderdaad.. maar daarvoor zou je Steam moeten linken aan Humble Bundle, kan je dat gewoon doen? (ben er altijd een beetje terughoudend in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:07

Clush

Do as I say...

Crypt of the Necrodancer nog vergeten te noemen als tip, ook een erg leuk spel.

... not as I do.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 19-06 19:02

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

demokert schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:54:
Bedankt, zag het inderdaad.. maar daarvoor zou je Steam moeten linken aan Humble Bundle, kan je dat gewoon doen? (ben er altijd een beetje terughoudend in)
Meer een vraag voor het Humble Bundle topic, maar in het kort kan het weinig kwaad. Hopelijk heb je al op steam 2 staps authentificatie (anders stel je die eerst even in, je bent terughoudend wat een veilige instelling is, maar als je dan toch zelf stappen kan ondernemen om je accounts veiliger te maken, maak er dan ook gebruik van) dan kan er niet veel meer gebeuren met je account. Daarbij zijn er heel veel mensen die heel veel games kopen via de Humble Bundle site en deze vervolgens gewoon zonder problemen verbinden aan hun steam account.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SQB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-05 11:11

SQB

Train Simulator: Hamburg S1 S-Bahn Route Add-On: €17,99
Train Simulator: Hamburg S1 S-Bahn Route + DB BR 114 Twin Pack: €15,99
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
SQB schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:09:
Train Simulator: Hamburg S1 S-Bahn Route Add-On: €17,99
Train Simulator: Hamburg S1 S-Bahn Route + DB BR 114 Twin Pack: €15,99
:?
Dat had ik met assetto corsa. Alles apart koste me minder dan een all in one bundel :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:55

Tank80

Cyanide&&Happiness

Vind er toch nog aardig wat tussenzitten hoor! Vorige sales niet echt meegedaan (alleen the witcher 3 opgepikt), nu dankzij dit topic en reddit het volgende aangeschaft (niet bedoeld als e-peen maar als tips voor games onder een tientje):
  • Tropico Reloaded - 1,74€
  • Lara Croft and the Guardian of Light - 1,99€
  • Renegade Ops - 4,41€
  • Monaco - 2,09€
  • Hammerwatch -1,79€
  • Binary Domain - 5,43€
  • Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition - 3,99€
  • Lara Croft and the Temple of Osiris - 3,99€
  • BlazeRush - 2,49€
  • ClusterPuck 99 - 0,99€
  • Knight Squad - 2,99€
  • Broforce - 3,49€
  • Toybox Turbos - 3,74€
  • RPGs by Spiders Studios - 9,99€
  • Worldy Cup - 2,49€
  • Overcooked - 7,99€
  • Tricky Towers - 7,49€
Was vooral op zoek naar een paar leuke rpg en couch games, aardig gelukt dacht ik zo 8)

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
RifatSahin schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:21:
[...]

Dat had ik met assetto corsa. Alles apart koste me minder dan een all in one bundel :D
Steam Logic :)

Daarom altijd even goed kijken of een bundel idd goedkoper is.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-06 15:25
Logisch is het inderdaad niet allemaal. Company of Heroes 2 master edition is €9,99 dus mijn vrienden allemaal gedwongen het te kopen. Kom ik er achter dat ik alleen de basegame met de eerste 2 dlc's heb , maar ik mag ook gewoon 9,99 aftikken als ik de master edition wil aanschaffen :+

Normaal krijg je best goede kortingen als je al een deel van een bundel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 16:41
Zo die RPGs by Spiders Studios is wel even gekocht thx aan Tank80 de eerste van deze sales

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Zijn er mensen die interesse hebben in Sonic and All-Stars Racing Transformed? Ik zit te denken om een 4-pack (3,75 p/stk) te kopen als er genoeg animo voor is.

We hebben nog 1 tweaker nodig!

Gaarne een DM als je interesse hebt! (en dus niet in DIT topic!)

EDIT: De laatste Tweaker heeft zich aangemeld voor de groupbuy.

[ Voor 8% gewijzigd door Cybergamer op 24-06-2017 13:51 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:00

JoeZuCK

_Fonz > all.

Beakzz schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:35:
Logisch is het inderdaad niet allemaal. Company of Heroes 2 master edition is €9,99 dus mijn vrienden allemaal gedwongen het te kopen. Kom ik er achter dat ik alleen de basegame met de eerste 2 dlc's heb , maar ik mag ook gewoon 9,99 aftikken als ik de master edition wil aanschaffen :+

Normaal krijg je best goede kortingen als je al een deel van een bundel heb.
Klopt, viel me op dat Borderlands the presequel in de bundel ook voor de volle pond afgetikt moet worden, ook als je de andere twee delen al hebt. Voorheen hoefde je nog slechts drie euro ofzo bij te leggen.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik begrijp alleen even niet, hoe je die sticker pakketjes "open" maakt, ik heb er namelijk eentje, maar zie nergens iets om het mee te openen of ben ik gewoon zo kippig? :?
Cybergamer schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:27:
Steam Logic :)

Daarom altijd even goed kijken of een bundel idd goedkoper is.
Toevoegend; Steam houdt bij het afrekenen vaak pas rekening met hetgeen je al uit de bundel hebt en haalt die producten dan uit de bundel. Ik weet echter even niet, of je dan de korting behoudt.

En zoals in de topicstart reeds gemeld; check of de aanbieding daadwerkelijk interessant is. Er schijnt wederom een uitgever te zijn (ik hoorde iets van Paradox en een bepaalde game, weet niet meer welke), dat ze daarvan eerst de prijs omhoog hadden gegooid en daarna de korting invoerden, uiteindelijk betaal je meer voor de game dan wanneer hij normaal te koop is.

[ Voor 68% gewijzigd door CH4OS op 24-06-2017 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wee Man
CH40S schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:22:
Ik begrijp alleen even niet, hoe je die sticker pakketjes "open" maakt, ik heb er namelijk eentje, maar zie nergens iets om het mee te openen of ben ik gewoon zo kippig? :?
Klik op de voorpagina op het stickerpakketje.

https://gyazo.com/9b5ee07fefc16099ed324dd568fee606

Scroll naar beneden in het witte veld, waar je je verzamelde pakketjes ziet. Je opent ze door er gewoon op te klikken.

https://gyazo.com/8786265c1229d886fa32e92d52fc962b

Op die pagina kun je ook zien wat je die dag kunt doen om meer pakketjes te verdienen.

[ Voor 1% gewijzigd door Wee Man op 24-06-2017 13:31 . Reden: UBB codes fail ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wow. Volgende keer even je tekst wat meer laten opvallen als je in de tekst van een ander wat gaat zetten, moest nu serieus twee keer kijken. Meestal onderbreek ik de citaat gewoon even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
CH40S schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:22:
En zoals in de topicstart reeds gemeld; check of de aanbieding daadwerkelijk interessant is. Er schijnt wederom een uitgever te zijn (ik hoorde iets van Paradox en een bepaalde game, weet niet meer welke), dat ze daarvan eerst de prijs omhoog hadden gegooid en daarna de kosting invoerden, uiteindelijk betaal je meer voor de game dan wanneer hij normaal te koop is.
Klopt, maar er zijn meerdere uitgevers die met dit soort wandaden bezig houden.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
CH40S schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:32:
Wow. Volgende keer even je tekst wat meer laten opvallen als je in de tekst van een ander wat gaat zetten, moest nu serieus twee keer kijken. Meestal onderbreek ik de citaat gewoon even. :)
Ssssttt was een typefout maar is weg nu B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 11:07

Dutchredgaming

ICT Beheerder

RifatSahin schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:36:
Ik ga arm worden denk ik.

- Project Cars alle car packs
- Rocket League
- F1 2016

My wife is gonna kill me :D
Ach je hebt smaak ;)

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 19-06 19:02

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

ravw schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:16:
Zo die RPGs by Spiders Studios is wel even gekocht thx aan Tank80 de eerste van deze sales
Ik krijg 'm niet gevonden in de "oh zo overzichtelijke" steam store. Mochten jij of @Tank80 een direct linkje hebben voor deze hou ik me aanbevolen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybergamer
rockhopper schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:32:
[...]

Ik krijg 'm niet gevonden in de "oh zo overzichtelijke" steam store. Mochten jij of @Tank80 een direct linkje hebben voor deze hou ik me aanbevolen.
http://store.steampowered.com/sub/51460/?l=dutch

Easy :)

Zoeken met steam is een ramp af en toe, dan kan je beter google gebruiken.

[ Voor 10% gewijzigd door Cybergamer op 24-06-2017 14:40 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RifatSahin
Ik had Rocket League en Project Cars al op de PS4 en dat zijn gewoon vette spellen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
De "schade" tot nu toe:

The Witcher 3
GTA V (alsnog gehaald nu OpenIV weer toegestaan is/werkt)

Zit nog te twijfelen of ik CoD World at War ga halen.. Wordt niet zoveel gespeeld op de pc op dit moment maar is toch een spel wat ik vroeger op de Xbox 360 kapot gespeeld heb.. Memories.

Edit:

Lijkt alsof de download servers moeite hebben op dit moment. Haalde 39 MB/s de eerste paar GB, daarna dropte het naar 3.5 MB/s -.-

[ Voor 20% gewijzigd door BlazeMuis op 24-06-2017 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-06 14:56

Meneer iCy

swarma

BlazeMuis schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:58:
GTA V (alsnog gehaald nu OpenIV weer toegestaan is/werkt)
Hmm, zal ik nu planet coaster gaan refunden of niet :P

Planet Coaster is op zich ook erg tof.

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 24-06-2017 16:08 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Nu online
icy schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:08:
[...]

Ik denk dat je met GTA V toch wel wat meer plezier gaat hebben. Maar goed, planet coaster is niet echt mijn ding :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 16:41
rockhopper schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:32:
[...]

http://store.steampowered.com/sub/51460/?l=dutch

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
Ik heb problemen met Left 4 Dead 2 waardoor ik het heb verwijderd en nu opnieuw wil installeren. (stond heel lang geinstalleerd bij mij)

Echter, het downloaden gaat zooooooo traag. Weten jullie een goeie download locatie waardoor ik mijn snelheid kan versnellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:53

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Tot zover toe maar een spel gekocht, Invisible, Inc. + Contigency Plan. Ik had namelijk net Volume uitgespeeld en wou meer stealth(/hacking) games. :) Ik kan Volume trouwens van harte aanraden als je van stealth games houdt.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Laatst online: 03:12
seez schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:48:
Is er op Tweakers of elders een "steam sale hidden gem thread"
Ik zag bv. Middle-earth™: Shadow of Mordor voor €4
Dat is idd een goede deal met -80% :P
Jammer dat Rise of the Tomb Raider nog zo duur is voor 20 euro, ik had gehoopt iets meer richting de 15

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-06 13:12
polopolo150 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 17:25:
Ik heb problemen met Left 4 Dead 2 waardoor ik het heb verwijderd en nu opnieuw wil installeren. (stond heel lang geinstalleerd bij mij)

Echter, het downloaden gaat zooooooo traag. Weten jullie een goeie download locatie waardoor ik mijn snelheid kan versnellen?
Staat hier op Rusland Moscow. 25 MB/sec :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Northside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Voor de turnbased strategy mensen kan ik battle brothers aanraden, -25%. 2e aanrader in dit genre is expeditions: vikings, ook -25%. Ik vermaak me met beide games uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-06 10:24

Metian

Snert is vies

luxzenburcht schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 18:04:
[...]

En zit hele middag al te klooien met langzaam downloaden; nu ~20MB/sec _/-\o_

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04:22

Grouchy

meep meep

luxzenburcht schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 18:04:
[...]

Bedankt, was al de hele dag bezig XCOM2 binnen te halen. Eerder vandaag aangezet en toen ik terugkom zag ik dat er maar 6 GB gedownload was.

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Wist niet dat je een download locatie kon instellen, downloaden gaat hier ook weer normaal nu d:)b

Wat ik hiervoor deed was af en toe opnieuw opstarten, dan gingen de downloads voor een tijdje weer op fatsoenlijke snelheid.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:33
Same hier. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-06 09:22
Jammer dat Rise of the Tomb Raider nog zo duur is voor 20 euro, ik had gehoopt iets meer richting de 15
Is op HRK Game 18 euro inclusief season pass. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 11:07

Dutchredgaming

ICT Beheerder

polopolo150 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 17:25:

Bij gta v was een derde wereldland turkije best wel snel

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Heb toch weer wat meer uitgegeven dan in eerste instantie de bedoeling was :p

Gekocht;
- Xcom 2
- Skyrim Special Edition
- Darkest Dungeon (top spel! aanrader!)
- The Final Station (pixel-art achtige FTL in een trein!)
- Quake
- Quake 2
- Lara Croft and the Guardian of Light (eerder gespeeld op ander platform, topper)
- Recettear

Twijfel;
- Alien Isolation
- Soma
- The Legend of Heroes: Trails in the Sky
- Metro 2033 Redux
- Metro Last Light Redux
- Shadow Of Mordor
- Crashlands
- Tales of Berseria
- Slime Rancher

Dus.... en ik maar denken dat ik het rustig aan ga doen dit jaar :N
Damn you Gabe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
icy schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:08:
[...]

Lekker houden! Summer Update komt er dinsdag aan met vele nieuwe dingen erbij :)

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:28
Hoe is dit een twijfelgeval? Hij kost 4 euro :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaspvd
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Shit, er is dus ook een goty editie van tomb raider voor een euro meer.
Beter een refund aanvragen voor de kale versie? zo ja hoe lang duurt dat gemiddeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Hahn schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 21:28:
[...]
1 euro meer en je hebt hem heulemaal compleet, wel op steam maar niet via steam

https://www.bundlestars.c...h-shadow-of-mordor-bundle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Nu online
plaspvd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 21:34:
Shit, er is dus ook een goty editie van tomb raider voor een euro meer.
Beter een refund aanvragen voor de kale versie? zo ja hoe lang duurt dat gemiddeld?
Refund krijg je meestal binnen een uur, en als je het naar je wallet laat refunden dan is het saldo binnen 24 uur beschikbaar zeggen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Hahn schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 21:28:
[...]
Tja... heb al zo veel "grote" spellen die ik nog moet (uit)spelen (Xcom 2, Witcher 3, Fallout 4, Skyrim SE en ik heb niet zo veel met Lord of the Rings alhoewel het wel leuke gameplay lijkt te hebben.

Neig meer naar Alien Isolation of Soma mocht ik nog meer kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 16:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik heb 3 games gekocht, waarvan ik er 2 gespeeld heb tot nu toe, met erg veel plezier.

Steamworld Dig is een kruising tussen een platformer en een tactische game. Het is single player. Het lijkt een beetje op Dwarfs (zelf ook een aanrader!), maar dat is dan alleen het thema. Qua gameplay is het wel echt anders. Duidelijk een aanrader!

Shellshock Live is een soort Worms in een modern jasje. De gameplay is tof, zit vol met actie en is nu niet duur. Hij stond al langer op mijn wishlist en heb spijt dat ik hem niet eerder gekocht heb. Er zijn nu veel nieuwe spelers vanwege de sale, dus grijp je kans!

De laatste game die ik heb gekocht is Craft the World, maar die heb ik nog niet gespeeld :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

PromWarMachine schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 23:32:
Steamworld Dig is een kruising tussen een platformer en een tactische game. Het is single player. Het lijkt een beetje op Dwarfs (zelf ook een aanrader!), maar dat is dan alleen het thema. Qua gameplay is het wel echt anders. Duidelijk een aanrader!
Dan kan ik je SteamWorld Heist ook aanraden, van dezelfde makers.
Het is een turnbased strategy game met dezelfde art-style als SteamWorld Dig, ook een topper! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:44
Ik heb tot nu alleen Mortal Kombat XL aangeschaft :-)
Ik twijfel nog over PlayerUnknown's Battleground....concept lijkt mij erg tof maar het spel zit niet in de sale.

Misschien nog een leuk vliegspel voor mijn flight stick...heb momenteel alleen Flight Simulator X.

Terwijl ik dit typ zie ik dat de hele Commandos serie flink in de aanbieding is...€ 0,74 cent per spel. Commandos was een van de eerste PC games die ik speelde met RollerCoaster Tycoon dus ik ga die zeker even aanschaffen! Alle Commandos games kosten € 2,24.

Afbeeldingslocatie: https://vignette2.wikia.nocookie.net/commandos/images/b/b9/Commandos_promotional_artwork.jpg/revision/latest/scale-to-width-down/350?cb=20071103110012

Voor de pretpark liefhebbers, ik heb Planet Coaster een tijdje geleden gekocht en die is echt aan te raden!

[ Voor 14% gewijzigd door DedSec85 op 25-06-2017 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DedSec85 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 07:44:
Ik heb tot nu alleen Mortal Kombat XL aangeschaft :-)
Ik twijfel nog over PlayerUnknown's Battleground....concept lijkt mij erg tof maar het spel zit niet in de sale.

Misschien nog een leuk vliegspel voor mijn flight stick...heb momenteel alleen Flight Simulator X.

Terwijl ik dit typ zie ik dat de hele Commandos serie flink in de aanbieding is...€ 0,74 cent per spel. Commandos was een van de eerste PC games die ik speelde met RollerCoaster Tycoon dus ik ga die zeker even aanschaffen! Alle Commandos games kosten € 2,24.

[afbeelding]

Voor de pretpark liefhebbers, ik heb Planet Coaster een tijdje geleden gekocht en die is echt aan te raden!
Bedankt voor de commando's tip _/-\o_
Dat is echt jeugd sentiment. Kennelijk is deel 3 niet veel, maar ga toch voor de bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:44
Exocet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 07:59:
[...]

Bedankt voor de commando's tip _/-\o_
Dat is echt jeugd sentiment. Kennelijk is deel 3 niet veel, maar ga toch voor de bundel.
Ik heb ze t/m Men Of Courage (Commandos 2) helemaal grijs gespeeld. Deeltje 3 vond ik was minder, maar voor die € 0,02 cent die de bundel extra kost toch maar erbij gedaan. Jammer dat Strike Force (die shooter) er niet bij zat maar voor dit geld ga ik niet klagen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-06 15:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

De Steam versie van Commando's is op een Win10 niet te spelen. Dus met een beetje moderne pc is het weggegooid geld...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

IceStorm schreef op zondag 25 juni 2017 @ 09:25:
De Steam versie van Commando's is op een Win10 niet te spelen. Dus met een beetje moderne pc is het weggegooid geld...
https://forums.revora.net...heads-up-about-windows-10 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fheerens
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-06 23:06

fheerens

ir.

Ook klassiekers:
Duke Nukem 3D: 20th Anniversary World Tour van 19.99 voor 9.99.
Shadow Warrior Classic Redux van 9.99 voor 0.99.

In AvE we trust

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Let op:
- Dit topic gaat over de Steam Summer Sale en dus niet over G2A of soortgelijke sites. Discussies over het verkopen van al dan niet illegale keys horen hier niet thuis en worden verwijderd.
- Houdt de slowchat binnen de perken.
- Geen e-peen lijstjes met wat er allemaal al dan niet aangeschaft is.
- Check de eerste paar pagina's voor informatie hoe je 5 euro korting kunt krijgen als je betaald via paypal