- Abzu
- Stardew Valley
- Hollow Knight
- This war of mine
zijn mijn tips deze sale. Have fun!
- Stardew Valley
- Hollow Knight
- This war of mine
zijn mijn tips deze sale. Have fun!
Angelo NL / Global Cargo VTC
[ Voor 8% gewijzigd door dm-dutchman op 23-06-2017 13:33 ]
24 euro voor 200u plezier = 12 cent / u
[ Voor 6% gewijzigd door KipCurreh op 23-06-2017 13:10 ]
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Kan Witcher 3 inderdaad ook aanraden, dat is echt een leveltje boven een GTA5, en dat zeg ik als iemand die niet echt een RPG liefhebber is. Heb m alleen op GOG gekocht, omdat je daarmee 100% de makers steunt (en die hadden ook summersale voor 24,99).KipCurreh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:09:
[...]
24 euro voor 200u plezier = 12 cent / u![]()
een goeie deal lijkt mij.. En je hoeft verder geen game meer te kopen tot de volgende sale![]()
Nee echt, het is de beste game die ik ooit gespeeld heb, en ik ga al een tijdje mee in games-land..
Qua Steam sales, zoals aangekondigd blijf ik nog ff de kat uit de boom kijken tot ik wat meer tijd heb om de no-brainer deals te zoeken
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Die is heeeeel lang 4,99 bij bundlestars.Kenzi schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 09:46:
Middle-earth: Shadow of Mordor Game of the Year Edition voor ¥ 13 is geen geld.
Jammer dat die Steam Link hier nog steeds niet te krijgen is.
[ Voor 6% gewijzigd door Bad Brains op 23-06-2017 13:32 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Of GR: Wildlands met 33% korting. Aankoop van dit spel is een no-brainer. Ik zou hem iedereen aanraden.dm-dutchman schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:24:
Voor de mensen die houden van een tactical shooter, Argo (gemaakt door Bohemia interactive) is gisteren op steam gezet.
Deze is GRATIS
Ook een no-brainer: Prison Architect voor 7 euro. Makkelijk 100 uur aan speelplezier! http://store.steampowered.com/app/233450/Prison_Architect/KipCurreh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:09:
[...]
24 euro voor 200u plezier = 12 cent / u![]()
een goeie deal lijkt mij.. En je hoeft verder geen game meer te kopen tot de volgende sale![]()
Nee echt, het is de beste game die ik ooit gespeeld heb, en ik ga al een tijdje mee in games-land..
Qua Steam sales, zoals aangekondigd blijf ik nog ff de kat uit de boom kijken tot ik wat meer tijd heb om de no-brainer deals te zoeken
Check in dat geval de dat geval de Introversion Bundle onderaan de pagina. Dan kost het nog maar 6,45 en krijg je er nog wat andere games bij ook. Steam sale logicaLord Marshal schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:38:
[...]
Ook een no-brainer: Prison Architect voor 7 euro. Makkelijk 100 uur aan speelplezier! http://store.steampowered.com/app/233450/Prison_Architect/
Steam logic be likeSempy schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:07:
[...]
Check in dat geval de dat geval de Introversion Bundle onderaan de pagina. Dan kost het nog maar 6,45 en krijg je er nog wat andere games bij ook. Steam sale logica
Enkel als je in een nostalgische bui bent om die games weer te spelen...RifatSahin schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:13:
Trouwens de AoE complete bundel van € 19,03 is een goede deal toch?
Ik zag ultimate chicken horse staan, dat is wel hilarisch. Verder mount your friends (Al genoemd) en jackbox party pack, maar ik weet niet of die ook scherpgeprijsd zijn.Nivali schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 07:22:
Ben deze keer vooral opzoek naar (local) co-op games. Iemand nog tips om samen met wat vrienden te spelen? Wel games met volledige controller ondersteuning i.v.m. steam in-home streaming.
... not as I do.
Gekocht in een bundle-split voor 2 euro en ik vond het echt een miskoop. De gameplay is op zich nog wel leuk, maar er zit maar 5 uur content in ofzo.
Ultimate chicken horse heb ik ook al en de jackbox party pack 1 t/m 3 zitten ook in de collectie.Clush schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:44:
[...]
Ik zag ultimate chicken horse staan, dat is wel hilarisch. Verder mount your friends (Al genoemd) en jackbox party pack, maar ik weet niet of die ook scherpgeprijsd zijn.
Algemene tips:
Darkest Dungeon
Civ6 + xcom2 bundle
This war of mine
Toen ik het zag kreeg ik wel het gevoel alsof het 1998 wasInrage schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:34:
[...]
Enkel als je in een nostalgische bui bent om die games weer te spelen...
[ Voor 6% gewijzigd door Saninl op 23-06-2017 16:05 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb alle Borderlands gespeeld en ik zou 'm zeker voor die prijs niet aanbevelen. Ben er in 3 dagen door heen gefietst en daarnee niet meer aangeraakt, 0 replay value. Zelfs spelen als Claptrap is niet half zo leuk als het klinkt.Pykow schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:01:
Helaas nog geen goede deals gezien.
Alleen borderlands pre-sequel spreekt mij wel aan.
Dat komt doordat het een wat matige borderlands is en voor maar 12 euro, is dat goed te doen haha.
Heb borderlands pre-sequal alleen maar gespeeld op een game beurs in de brabanthallen. Epiccon ofzo iets.
Daar was verder niets aan te beleven haha
Nope niet nodig.Sempy schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:08:
Ik wilde voor deze prijs Left for Dead 2 maar eens proberen. Voegt deel 1 nog iets toe of start je die waarschijnlijk niet eens op als je deel 2 hebt? Is maar een euro verschil, maar blijft zonde als het slechts een +1 in library count is
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Deel 1 heeft geen meerwaarde als je deel 2 hebt. Daarbij, deel 2 heeft ook workshop integratie, deel 1 niet.Sempy schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:08:
Ik wilde voor deze prijs Left for Dead 2 maar eens proberen. Voegt deel 1 nog iets toe of start je die waarschijnlijk niet eens op als je deel 2 hebt? Is maar een euro verschil, maar blijft zonde als het slechts een +1 in library count is
Oh ik bedenk me ineens, misschien vind je Killing Floor 2 ook wel wat: http://store.steampowered.com/app/232090/Killing_Floor_2/Sempy schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:08:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
2.800+ games op Steam en deze heb ik niet (geldt overigens ook voor om het even welke variant van Counterstrike
Vrijdag schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:17:
[...]
Oh ik bedenk me ineens, misschien vind je Killing Floor 2 ook wel wat: http://store.steampowered.com/app/232090/Killing_Floor_2/
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
@PykowUnquote schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:14:
[...]
Ik heb alle Borderlands gespeeld en ik zou 'm zeker voor die prijs niet aanbevelen. Ben er in 3 dagen door heen gefietst en daarnee niet meer aangeraakt, 0 replay value. Zelfs spelen als Claptrap is niet half zo leuk als het klinkt.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
He verdorie, heeft mij ook weer €24,95 gekosteL_Jay schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:28:
[...]
Witcher 3 niet over twijfelen. Ik heb zelf heel lang getwijfeld omdat ik First peron RPG's prefereer boven Third person.
Die game is echter zo goed en uitgebreid. Hij is niet perfect, camera issues, slechte pacing en vechtsysteem is oke at best.
De quests/story zijn echter zo fucking goed, daarnaast had ik bij games als fallout 3/NV TES4/5 altijd behoefte aan meer leuke (niet radiant/repetetief) content. Witcher 3 is overweldigend aan content en dat is door de pacing niet altijd ideaal, maar wel echt een luxe 'probleem'. Grafisch geweldig en het loopt als een zonnetje op mijn 4790/16GB/960-2GB 1080p.
Ik ben meer een fallout persoon. Ik moet 4 echter nog spelen (wacht op goty/complete/ultimate) en vrees dat ik dat echt een ruk game ga vinden na Witchers kwaliteitniveau.
Deel 1 is tijdelijk gratis te krijgenVrijdag schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:17:
[...]
Oh ik bedenk me ineens, misschien vind je Killing Floor 2 ook wel wat: http://store.steampowered.com/app/232090/Killing_Floor_2/
Niet een steam sale-game, maar wel gratis: Killing Floor 1Vrijdag schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:17:
[...]
Borderlands 1 heb ik, maar je hebt opeens een veld waar ze steeds uit de grond springen.Axewi schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:23:
[...]
@Pykow
Ik ben het met Unquote eens
Ik heb ook alle Borderlands gespeeld. 1 heb ik alleen niet op steam gehad dus ik heb daar geen uren van maar die vond ik in iedergeval wel erg goed.
2 heb ik 134 uur in zitten, erg leuke game, leuke classes, leuke storyline en genoeg te doen.
The Pre-Sequel vond ik niets, storyline sprak me niet aan, characters spraken me niet aan en het hele zuurstof gebeuren vond ik eerder vervelend dan vernieuwend. 28 uur volgehouden (zowel coop als solo)
Als je borderlands 1 of 2 nog niet hebt zou ik die eerder halen dan The Pre-Sequel.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ze hebben zo'n beetje overal ter wereld de prijzen omhoog gegooid; in Rusland zijn sommige dingen zelfs twee keer duurder geworden. Dit leidt tot taferelen waar bijvoorbeeld Witcher III GOTY goedkoper is dan een vanilla Paradox game uit 2012 of nog ouder. Ook op GoG zijn de prijzen omhoog gegaan.Foxhound83 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 08:52:
Wilde Pillars of the Earth Eternity kopen, niet alleen omdat het helemaal mijn soort game is, de recensies waren uitstekend - ook op steam. Kijk ik gister, staat die op zeer negatief.
De reden? Paradox had de prijzen verhoogt voor de steam sale. Wat een fail. Dus iedereen heeft die game flink naar beneden getrapt. Volgens mij hebben ze het gauw weer terug gedraait met een slap excuus van de CEO. Maar die negatieve 'reviews' op steam blijven natuurlijk staan dus flinke imago schade, althans die game.
Wil het alsnog wel kopen, maar eigenlijk wil ik dit soort gedrag niet belonen.Ik zie wel heb nog tot 5 juli.
Inderdaad, las het ook een uurtje geleden allemaal. Let op trouwens, zover ik heb begrepen gaan ze die prijzen niet tijdens de sale aanpassen maar erna. Ik vraag mij zeer af of na de sale er alsnog een korting komt op hun games of dat ze gewoon weer de oude prijzen hanteren zodat ze effectief de sale hebben 'ontweken'.Wee Man schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 19:24:
[...]
Ze hebben zo'n beetje overal ter wereld de prijzen omhoog gegooid; in Rusland zijn sommige dingen zelfs twee keer duurder geworden. Dit leidt tot taferelen waar bijvoorbeeld Witcher III GOTY goedkoper is dan een vanilla Paradox game uit 2012 of nog ouder. Ook op GoG zijn de prijzen omhoog gegaan.
Op hun forum geeft Paradox aan dat het heus niks met de Steamsale te maken heeft, dit niet tijdelijk is en het gedaan is berekend op toegenomen koopkracht van de consument wereldwijd; waarom hun spellen dan flink duurder zijn geworden in landen zoals Brazilië is niemand behalve Paradox duidelijk.
EDIT: Blijkbaar is Paradox gezwicht en zijn de prijsverhogingen teruggedraaid.
We zien je weer over ruim 150 uur, als je met uitzonderlijke moeite jezelf los hebt weten te rukken.
[ Voor 31% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-06-2017 19:53 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Iedereen kan deze gratis krijgen op humblebundle.com
ja weet ik, voor wie hem wil.dm-dutchman schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 19:55:
[...]
Iedereen kan deze gratis krijgen op humblebundle.com
Ik had hem opzich wel willen claimen, maar merkte dat iemand hem zonder bedankje al heeft gepakt.
Hier kan je alsnog een key claimen: https://www.humblebundle.com/store/killing-floordemokert schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:36:
[...]
Ik had hem opzich wel willen claimen, maar merkte dat iemand hem zonder bedankje al heeft gepakt.
... not as I do.
Meer een vraag voor het Humble Bundle topic, maar in het kort kan het weinig kwaad. Hopelijk heb je al op steam 2 staps authentificatie (anders stel je die eerst even in, je bent terughoudend wat een veilige instelling is, maar als je dan toch zelf stappen kan ondernemen om je accounts veiliger te maken, maak er dan ook gebruik van) dan kan er niet veel meer gebeuren met je account. Daarbij zijn er heel veel mensen die heel veel games kopen via de Humble Bundle site en deze vervolgens gewoon zonder problemen verbinden aan hun steam account.demokert schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:54:
Bedankt, zag het inderdaad.. maar daarvoor zou je Steam moeten linken aan Humble Bundle, kan je dat gewoon doen? (ben er altijd een beetje terughoudend in)
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Dat had ik met assetto corsa. Alles apart koste me minder dan een all in one bundelSQB schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:09:
Train Simulator: Hamburg S1 S-Bahn Route Add-On: €17,99
Train Simulator: Hamburg S1 S-Bahn Route + DB BR 114 Twin Pack: €15,99
Je imiteert me mateloos.
Steam LogicRifatSahin schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 09:21:
[...]
Dat had ik met assetto corsa. Alles apart koste me minder dan een all in one bundel
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
[ Voor 8% gewijzigd door Cybergamer op 24-06-2017 13:51 ]
Klopt, viel me op dat Borderlands the presequel in de bundel ook voor de volle pond afgetikt moet worden, ook als je de andere twee delen al hebt. Voorheen hoefde je nog slechts drie euro ofzo bij te leggen.Beakzz schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:35:
Logisch is het inderdaad niet allemaal. Company of Heroes 2 master edition is €9,99 dus mijn vrienden allemaal gedwongen het te kopen. Kom ik er achter dat ik alleen de basegame met de eerste 2 dlc's heb , maar ik mag ook gewoon 9,99 aftikken als ik de master edition wil aanschaffen
Normaal krijg je best goede kortingen als je al een deel van een bundel heb.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Toevoegend; Steam houdt bij het afrekenen vaak pas rekening met hetgeen je al uit de bundel hebt en haalt die producten dan uit de bundel. Ik weet echter even niet, of je dan de korting behoudt.Cybergamer schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:27:
Steam Logic
Daarom altijd even goed kijken of een bundel idd goedkoper is.
[ Voor 68% gewijzigd door CH4OS op 24-06-2017 13:35 ]
Klik op de voorpagina op het stickerpakketje.CH40S schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:22:
Ik begrijp alleen even niet, hoe je die sticker pakketjes "open" maakt, ik heb er namelijk eentje, maar zie nergens iets om het mee te openen of ben ik gewoon zo kippig?
[ Voor 1% gewijzigd door Wee Man op 24-06-2017 13:31 . Reden: UBB codes fail ]
Klopt, maar er zijn meerdere uitgevers die met dit soort wandaden bezig houden.CH40S schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:22:
En zoals in de topicstart reeds gemeld; check of de aanbieding daadwerkelijk interessant is. Er schijnt wederom een uitgever te zijn (ik hoorde iets van Paradox en een bepaalde game, weet niet meer welke), dat ze daarvan eerst de prijs omhoog hadden gegooid en daarna de kosting invoerden, uiteindelijk betaal je meer voor de game dan wanneer hij normaal te koop is.
Ssssttt was een typefout maar is weg nuCH40S schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:32:
Wow. Volgende keer even je tekst wat meer laten opvallen als je in de tekst van een ander wat gaat zetten, moest nu serieus twee keer kijken. Meestal onderbreek ik de citaat gewoon even.
Ach je hebt smaakRifatSahin schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:36:
Ik ga arm worden denk ik.
- Project Cars alle car packs
- Rocket League
- F1 2016
My wife is gonna kill me
Ik krijg 'm niet gevonden in de "oh zo overzichtelijke" steam store. Mochten jij of @Tank80 een direct linkje hebben voor deze hou ik me aanbevolen.ravw schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:16:
Zo die RPGs by Spiders Studios is wel even gekocht thx aan Tank80 de eerste van deze sales
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
http://store.steampowered.com/sub/51460/?l=dutchrockhopper schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:32:
[...]
Ik krijg 'm niet gevonden in de "oh zo overzichtelijke" steam store. Mochten jij of @Tank80 een direct linkje hebben voor deze hou ik me aanbevolen.
[ Voor 10% gewijzigd door Cybergamer op 24-06-2017 14:40 ]
Ik had Rocket League en Project Cars al op de PS4 en dat zijn gewoon vette spellen!!
[ Voor 20% gewijzigd door BlazeMuis op 24-06-2017 15:12 ]
Hmm, zal ik nu planet coaster gaan refunden of nietBlazeMuis schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:58:
GTA V (alsnog gehaald nu OpenIV weer toegestaan is/werkt)
[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 24-06-2017 16:08 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik denk dat je met GTA V toch wel wat meer plezier gaat hebben. Maar goed, planet coaster is niet echt mijn dingicy schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:08:
[...]
Hmm, zal ik nu planet coaster gaan refunden of niet
Planet Coaster is op zich ook erg tof.
http://store.steampowered.com/sub/51460/?l=dutchrockhopper schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 14:32:
[...]
Ik krijg 'm niet gevonden in de "oh zo overzichtelijke" steam store. Mochten jij of @Tank80 een direct linkje hebben voor deze hou ik me aanbevolen.
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Dat is idd een goede deal met -80%seez schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 10:48:
Is er op Tweakers of elders een "steam sale hidden gem thread"
Ik zag bv. Middle-earth™: Shadow of Mordor voor €4
Staat hier op Rusland Moscow. 25 MB/secpolopolo150 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 17:25:
Ik heb problemen met Left 4 Dead 2 waardoor ik het heb verwijderd en nu opnieuw wil installeren. (stond heel lang geinstalleerd bij mij)
Echter, het downloaden gaat zooooooo traag. Weten jullie een goeie download locatie waardoor ik mijn snelheid kan versnellen?
En zit hele middag al te klooien met langzaam downloaden; nu ~20MB/secluxzenburcht schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 18:04:
[...]
Staat hier op Rusland Moscow. 25 MB/sec
Rupsen, Rapsen.
Bedankt, was al de hele dag bezig XCOM2 binnen te halen. Eerder vandaag aangezet en toen ik terugkom zag ik dat er maar 6 GB gedownload was.luxzenburcht schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 18:04:
[...]
Staat hier op Rusland Moscow. 25 MB/sec
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Smiling as the shit comes down...
Is op HRK Game 18 euro inclusief season pass.Jammer dat Rise of the Tomb Raider nog zo duur is voor 20 euro, ik had gehoopt iets meer richting de 15
Bij gta v was een derde wereldland turkije best wel snelpolopolo150 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 17:25:
Ik heb problemen met Left 4 Dead 2 waardoor ik het heb verwijderd en nu opnieuw wil installeren. (stond heel lang geinstalleerd bij mij)
Echter, het downloaden gaat zooooooo traag. Weten jullie een goeie download locatie waardoor ik mijn snelheid kan versnellen?
Lekker houden! Summer Update komt er dinsdag aan met vele nieuwe dingen erbijicy schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:08:
[...]
Hmm, zal ik nu planet coaster gaan refunden of niet
Planet Coaster is op zich ook erg tof.
1 euro meer en je hebt hem heulemaal compleet, wel op steam maar niet via steam
Refund krijg je meestal binnen een uur, en als je het naar je wallet laat refunden dan is het saldo binnen 24 uur beschikbaar zeggen ze.plaspvd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 21:34:
Shit, er is dus ook een goty editie van tomb raider voor een euro meer.
Beter een refund aanvragen voor de kale versie? zo ja hoe lang duurt dat gemiddeld?
Tja... heb al zo veel "grote" spellen die ik nog moet (uit)spelen (Xcom 2, Witcher 3, Fallout 4, Skyrim SE en ik heb niet zo veel met Lord of the Rings alhoewel het wel leuke gameplay lijkt te hebben.
Dan kan ik je SteamWorld Heist ook aanraden, van dezelfde makers.PromWarMachine schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 23:32:
Steamworld Dig is een kruising tussen een platformer en een tactische game. Het is single player. Het lijkt een beetje op Dwarfs (zelf ook een aanrader!), maar dat is dan alleen het thema. Qua gameplay is het wel echt anders. Duidelijk een aanrader!
[ Voor 14% gewijzigd door DedSec85 op 25-06-2017 07:49 ]
Bedankt voor de commando's tipDedSec85 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 07:44:
Ik heb tot nu alleen Mortal Kombat XL aangeschaft :-)
Ik twijfel nog over PlayerUnknown's Battleground....concept lijkt mij erg tof maar het spel zit niet in de sale.
Misschien nog een leuk vliegspel voor mijn flight stick...heb momenteel alleen Flight Simulator X.
Terwijl ik dit typ zie ik dat de hele Commandos serie flink in de aanbieding is...€ 0,74 cent per spel. Commandos was een van de eerste PC games die ik speelde met RollerCoaster Tycoon dus ik ga die zeker even aanschaffen! Alle Commandos games kosten € 2,24.
[afbeelding]
Voor de pretpark liefhebbers, ik heb Planet Coaster een tijdje geleden gekocht en die is echt aan te raden!
Ik heb ze t/m Men Of Courage (Commandos 2) helemaal grijs gespeeld. Deeltje 3 vond ik was minder, maar voor die € 0,02 cent die de bundel extra kost toch maar erbij gedaan. Jammer dat Strike Force (die shooter) er niet bij zat maar voor dit geld ga ik niet klagenExocet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 07:59:
[...]
Bedankt voor de commando's tip![]()
Dat is echt jeugd sentiment. Kennelijk is deel 3 niet veel, maar ga toch voor de bundel.
https://forums.revora.net...heads-up-about-windows-10 ?IceStorm schreef op zondag 25 juni 2017 @ 09:25:
De Steam versie van Commando's is op een Win10 niet te spelen. Dus met een beetje moderne pc is het weggegooid geld...
In AvE we trust
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq