Zekers! En met de Summer Update aankomende dinsdag gaat die nog leuker worden! Can't wait!DedSec85 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 07:44:
Voor de pretpark liefhebbers, ik heb Planet Coaster een tijdje geleden gekocht en die is echt aan te raden!
Birdsketball
Will of the Gods
De eerste is in local multiplayer erg vermakelijk.
Fallout 4
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik ook. Aan de reviews te zien moet het zeker goed werken.Polycom schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:40:
Ik heb zo'n steamlink gekocht voor 22 euro inclusief verzendkosten. Ik ben benieuwd of dat ding een beetje goed werkt..
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor ie binnen is. Gisteren gekocht en de status is nog niet gewijzigd.
Aangezien ik nog maar weinig spel en een aardige backlog heb, sla ik deze maar over.
Ik ben gisteren nog even bezig geweest met Just Cause, maar ik herken me erg in de reviews.... Eigenlijk zonde om te kopen als je deze eigenlijk wil hebben om bij het begin te beginnen. Ik had hem tijdens een vorige sale op de kop getikt en was in eerste instantie met deel 2 begonnen, maar omdat ik het verhaal mee wilde krijgen ben ik ook met deel 1 begonnen. Hij is vrij buggy en gameplay is mwoah.
Zo heb ik tijdens een vorige sale ook de Tomb Raider collectie gekocht, maar pas na deel 3 wordt het een beetje om aan te gluren. Je kan duidelijk zien dat deel 1 en 2 gemaakt zijn voor een 14" 4:3 monitor en Windows 95 oid....
Meestal iets van 4 a 5 werkdagen. Ik denk dat je het donderdag of vrijdag wel in huis zal hebben.Exocet schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:54:
[...]
Ik ook. Aan de reviews te zien moet het zeker goed werken.
Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor ie binnen is. Gisteren gekocht en de status is nog niet gewijzigd.
En het is zondag, ik geloof niet dat ze veel kunnen doen vandaag
[ Voor 8% gewijzigd door Cybergamer op 25-06-2017 13:01 ]
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Probeer de download region eens op Russia - Moscow te zetten? Hier haal ik namelijk wel volledige snelheid (~40 MB/s).Njay schreef op zondag 25 juni 2017 @ 14:09:
snelheid qua downloaden is niet te doen nu ..856 k

top! werkt gelijk thanksBlazeMuis schreef op zondag 25 juni 2017 @ 14:11:
[...]
Probeer de download region eens op Russia - Moscow te zetten? Hier haal ik namelijk wel volledige snelheid (~40 MB/s).
[afbeelding]
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Waar doe ik dat ergens? Ik zit er ook altijd mee dat hij zeer langzaam downloadBlazeMuis schreef op zondag 25 juni 2017 @ 14:11:
[...]
Probeer de download region eens op Russia - Moscow te zetten? Hier haal ik namelijk wel volledige snelheid (~40 MB/s).
[afbeelding]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Linksbovenaan op Steam klikken, daarna Settings/Instellingen --> Downloads en dan Download Region.Oxigeon schreef op zondag 25 juni 2017 @ 14:42:
[...]
Waar doe ik dat ergens? Ik zit er ook altijd mee dat hij zeer langzaam download
hij staat op onbeperkt
[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 25-06-2017 15:35 ]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Jij hebt waarschijnlijk een 50Mbit verbinding, dat is 6.25 MB/s (Megabytes).ravw schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:35:
wel vreemd ik haal nooit hoger dan 6 MB per sec ... zelf met een 50 mb verbinding maar het is bij steam altijd al max 6 mb geweest
hij staat op onbeperkt
MB en Mb/mb niet door elkaar halenravw schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:35:
wel vreemd ik haal nooit hoger dan 6 MB per sec ... zelf met een 50 mb verbinding maar het is bij steam altijd al max 6 mb geweest
hij staat op onbeperkt
MB = MegaBytes = 8 Megabit
50Mbit-verbinding = 6,25MegaBytes/s (6,25MB/s)
The devil is in the details.
ja dat is het dus ik kan dus niet snellerHahn schreef op zondag 25 juni 2017 @ 15:39:
[...]
MB en Mb/mb niet door elkaar halen
MB = MegaBytes = 8 Megabit
50Mbit-verbinding = 6,25MegaBytes/s (6,25MB/s)
ja en ik haal ze wel eens door elkaar
[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 25-06-2017 15:41 ]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
[ Voor 88% gewijzigd door Gropah op 25-06-2017 15:53 ]
Waarom zou je daarvan overtuigd willen worden?eL_Jay schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:36:
Iemand die me kan overtuigen waarom ik voor fallout 4 complete 40 uit zou geven terwijl witcher 3 goty maar 25 is? Ik heb nu de neiging om te wachten tot een goty/ultimate/legendairy ediition.
Cunning linguist.
Haha omdat ik die game eens moet spelen ook al gaat die tegenvallen (3 en NV staan in mijn alltime top 10).
Maar eigenlijk vind ik hem nu nog te duur (witcher 3 goty is met 25 euro mijn duurste single-game-aankoop en het ruimschoots waard).
Ik vrees dat Fallout 4 een te grote deceptie wordt vanwege gebrek aan role-play en dat dan gecombineerd met die hoge aanschafprijs, doen mij neigen naar rustig wachten tot ie <30 euro is.
Voor dit geld verwacht ik een sandbox die beter is dan Fallout 3/NV, GTA5, Skyrim/Oblivion of vergelijkbaar aan Witcher 3 (de best gemaakte sandbox ooit, niet per se de leukste) en ik wil een miskoop voorkomen. (en niet piraten)
[ Voor 15% gewijzigd door eL_Jay op 25-06-2017 16:50 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Hahn op 25-06-2017 16:54 ]
The devil is in the details.
Aragami
Quantum Break
aMAZE 2
aMAZE
ANIMALITY - Animal Pack #2
ANIMALITY - Animal Pack
Disoriented
Snake Pass
Half-Life: A Place in the West - Chapter 2
The Descendant - Complete Season (Episodes 1 - 5)
The Walking Dead: A New Frontier Steam
Dishonored 2
Valley
Rain World
Tesla's Best Friend
The First Spark
Start10
Watch_Dogs2
The Last Photon
Virginia
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Moeilijk, moeilijk...
Dat laatste zou ik afraden. De DLC zijn op zich genoeg de moeite waard om op den duur de meerprijs voor de GOTY wel voor neer te leggen, maar om naar een oude playthrough terug te gaan om ze er nog even bij te pakken is IMO een beetje jammer. Ik weet dat het in principe tamelijk losstaande elementen zijn, maar toch voelt het net even niet even lekker. Gewoon lekker wachten als je er toch geen haast mee hebt. genoeg ander leuks te koopHahn schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:51:
Als 25 euro het meeste is wat je ooit aan een spel hebt uitgegeven, dan kan je denk ik beter wachten tot 'ie goedkoper is. Of je gaat voor alleen Fallout 4 voor 15 euro.
Servers liggen helemaal op hun gat nu lijkt het.
Smiling as the shit comes down...
Never mind, eerst zoeken en dan posten
[ Voor 16% gewijzigd door Nitai op 25-06-2017 20:40 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Deze keer heb ik Vietnam gekozen. Gewoon ff naar de tijdzone kijkenScrooLoose schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:37:
Nou, heb een 10+ aantal servers geprobeert om een spel te downloaden met een fatsoenlijke snelheid maar hij komt bij geen enkele boven de 100kb, lastig als je 40GB+ moet binnen harken... "nou meneer, komt u over 3 weeks maar eens terug"
Servers liggen helemaal op hun gat nu lijkt het.
Ja, de spellen zijn gratis alleen de DLC niet. Maar inderdaad beetje maffe titel.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Anoniem: 454358
nu 1.25 € http://store.steampowered.com/app/358220/Mystic_Towers/
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 454358 op 25-06-2017 22:05 ]
Grappig! Ik heb die nog op de Amiga gespeeld!Anoniem: 454358 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:02:
Leuk, mystic towers, een spelletje dat ik vroeger op een diskette van de boekhandel meekreeg als shareware
BTW, ik wist niet eens dat dat op een amiga beschikaar was. ik had destijds een 486 dx 33 met turbo knop
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 454358 op 25-06-2017 22:12 ]
Haha, ja maar nooit official released in Europa volgens mij (weet het niet zeker).Anoniem: 454358 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:09:
Ook nog Rise of the Triad, http://store.steampowered.com/app/217140/Rise_of_the_Triad/ dat vond ik toen echt een geweldig -grof- spel edit: oops, dat is een remake, de echte http://store.steampowered...se_of_the_Triad_Dark_War/
BTW, ik wist niet eens dat dat op een amiga beschikaar was. ik had destijds een 486 dx 33 met turbo knop
Grappig, het origineel is duurder dan de remake
Wat ook leuke oldies zijn, zijn The Secret of Monkey Island 1 & 2. En de bundle kost maar 3,74, geen geld!
mystic towers gekocht en geinstalleerd, lijkt allemaal goed te werken. leuk.
Ik zag voor €25 bij cdkeys.comCybergamer schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:23:
Ik zit in wijfel om Watch_Dogs2 te kopen, maar de non-steam versie kan ik voor veel minder krijgen.
Moeilijk, moeilijk...
OT:
Is Rise Of The Tomb Raider beetje duur nu nog of kan ik beter nu kopen? Nu €20
[ Voor 14% gewijzigd door Dutchredgaming op 25-06-2017 23:01 ]
Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration is bij cdkeys te verkrijgen voor 17 euro.Dutchredgaming schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:00:
[...]
Ik zag voor €25 bij cdkeys.com
OT:
Is Rise Of The Tomb Raider beetje duur nu nog of kan ik beter nu kopen? Nu €20
Al een paar uur gespeeld, is wel leuk spel. Weet niet precies hoe ik het moet noemen, 2D sci-fi bullet hell rogue-like, oid? De sfeer is iig prima,
Zojuist tijdens het zoeken van het cryptark linkje voor in deze post ook Apotheon gekocht. Alleen de screenshots in de storepage zijn al
Het is van dezelfde makers als cryptark, ik zag het vorige week al in die bundle staan, maar vond het toen wat duur. Nog niet gespeeld
Tijdens de sale Convoy gekocht.
Kwam te voorschijn bij een search, weet niet meer waarnaar ik zocht
Vroeg me af wat het was. De opening van het filmpje op de storepage gaf een aanbeveling van de maker van FTL. was al genoeg rede om te kopen.
Heb het net een paar uur gespeeld, en de tijd vliegt voorbij
"Convoy is a tactical roguelike-like inspired by Mad Max and FTL" dat dekt de lading wel, hoewel het me ook een beetje aan een towerdefence spel doet denken met upgrades (SC2TD iemand?
De actie is lekker snel, en alles klikt lekker vlot door.
3 aankopen waarvan 2 niet eens in de backlog zijn gekomen
Want de volgende games vallen uit de boot:
The Division
Unknown battlegrounds
Ghost recon Wild-lands
Vereisen allemaal online connectie
[ Voor 29% gewijzigd door muhda op 26-06-2017 04:01 ]
Misschien zie ik nu iets over het hoofd dus ik vraag het maar even: bevat dit pakketje niet alles wat die link bevat (en zelfs een langere lijst, al geloof ik dat dat in die bundlestars package niet genoemd maar wel aanwezig is)? Even duur als SoM los, maar wel een euro goedkoper dan bij bundlestars.icy schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 21:37:
[...]
1 euro meer en je hebt hem heulemaal compleet, wel op steam maar niet via steam
https://www.bundlestars.c...h-shadow-of-mordor-bundle
Kan goed dat ik iets over het hoofd zie, so enlighten me
In beiden genoeg uren gameplay zitten om te zeggen dat 40 euro voor fallout 4 nog teveel is. Main game is wel leuk maar de DLC geen reet aan. Gewoon echt het geld niet waard. Witcher 3 daarintegeneL_Jay schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:36:
Iemand die me kan overtuigen waarom ik voor fallout 4 complete 40 uit zou geven terwijl witcher 3 goty maar 25 is? Ik heb nu de neiging om te wachten tot een goty/ultimate/legendairy ediition.
Wat is de Summer update? Voor steam? Of voor planet coaster?Cybergamer schreef op zondag 25 juni 2017 @ 10:58:
[...]
Zekers! En met de Summer Update aankomende dinsdag gaat die nog leuker worden! Can't wait!
En ik ben er ook achter wat ik mis aan de sales van tegenwoordig. Op de flash en daily deals na dan.
Eerder waren er veel meer packs/bundles. Van een uitgever de complete selectie of van een bepaalde game serie/gerne. Nu zie je dat veel minder. Eentje gezien, maar de meeste had ik al dus toch niet interessant.
Voor Planet Coaster.dm-dutchman schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:48:
[...]
Wat is de Summer update? Voor steam? Of voor planet coaster?
De prijzen zijn ook niet heel denderend.Defector schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:13:
En ik ben er ook achter wat ik mis aan de sales van tegenwoordig. Op de flash en daily deals na dan.
Eerder waren er veel meer packs/bundles. Van een uitgever de complete selectie of van een bepaalde game serie/gerne. Nu zie je dat veel minder. Eentje gezien, maar de meeste had ik al dus toch niet interessant.
Met enhanced Steam zie ik bij veel games dat ze al eens goedkoper zijn geweest op Steam, dat heeft mij er wel van weerhouden om enkele games te kopen
Daarnaast hebben ze het overzicht van de best sellers under 10 & 5 euro ook aangepast. Wanneer je nu op de toon meer knop drukt, kom je uit in de search interface. Eerder was hier een mooie en overzichtelijker pagina. Hier haalde ik vaak nog pareltjes uit die je gemist had of niet opgevallen waren. Maar doordat ze wel goed verkochten kwamen ze op die manier ook in de belangstelling.
Na Dark Souls III en Dark Souls II Scholar of the First Sin te hebben uitgespeeld, maar kijken of deze echt zo goed is als de recensies zeggen
Verder nog Valley en Darkest Dungeon in de winkelwagen, maar twijfel nog.
Ghost recon wildlands is offline te spelen.muhda schreef op maandag 26 juni 2017 @ 02:53:
Ik ben opzoek naar een third person shooter met RPG elementen, die je ook offline (geen internet connectie) kan spelen. Iemand nog tips of aanraders? Anders toch maar GTA 5 of Fallout 4 proberen.
The Division
Unknown battlegrounds
Ghost recon Wild-lands
tenminste toen mijn internet verbinding eruit lag kon ik gewoon door spelen.
Unkown battleground is geen third person shooter met RPG elementen, maar gewoon een online survival game.
GTA5 proberen ? Hoe kan je GTA 5 niet hebben gespeeld. is al zo vaak in de aanbieding geweest en de game is al een tijdje uit.
Fallout 4 vind ik persoonlijk niks aan. Vliegende insecten bij de eerste missie lieten mij de game afsluiten.
Gewoon irritant en wil geen game waar ik me straks steeds kapot ga schrikken.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Borderlands serie? Valt wel uit het 'realisme' onderwerp van de namen die je noemt, maar ik heb mezelf zeer goed vermaakt met The Division, en Borderlands is 1 van mijn favoriete gamesmuhda schreef op maandag 26 juni 2017 @ 02:53:
Ik ben opzoek naar een third person shooter met RPG elementen, die je ook offline (geen internet connectie) kan spelen. Iemand nog tips of aanraders? Anders toch maar GTA 5 of Fallout 4 proberen.
The Division
Unknown battlegrounds
Ghost recon Wild-lands
Borderlands 2 (beste in de serie maar is wel 1st person), Mass Effect 1 en 2 (3 staat niet op Steam).muhda schreef op maandag 26 juni 2017 @ 02:53:
The Division
Unknown battlegrounds
Ghost recon Wild-lands
Ik heb er vrijveel uren in zitten, echter al een poos niet gespeeld, maar het is wel aanzienlijk leuker met vrienden. Meer is beter, maar ik speelde het met 1 vriend, en dan is die dark zone wel echt heerlijk.Loev schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:35:
Is The Division een beetje te pruimen alleen, of is vele malen beter als je het met vrienden speelt?
Afhankelijk van hoe je RPG elementen interpreteert. Farcry 3/4/oeromgwtfbbq schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:59:
[...]
Borderlands serie? Valt wel uit het 'realisme' onderwerp van de namen die je noemt, maar ik heb mezelf zeer goed vermaakt met The Division, en Borderlands is 1 van mijn favoriete games
Of eigenlijk alle openworld games van ubi. het is eigenlijk elke keer dezelfde engine/idee met een iets andere wereld. Maar ik heb me er goed mee vermaakt
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
The Long Dark (meer verhaallijn)muhda schreef op maandag 26 juni 2017 @ 02:53:
The Division
Unknown battlegrounds
Ghost recon Wild-lands
Ark: Survival Evolved (open world)
Ark is ook offline te spelen.
Klopt, maar met een twist. Het is eigenlijk gewoon een 'Last Man Standing' shooter met survival elementen.Pykow schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:56:
[...]
Unkown battleground is geen third person shooter met RPG elementen, maar gewoon een online survival game.
Hmm, even verder kijken naar Ghost Recon dan.Pykow schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:56:
[...]
Ghost recon wildlands is offline te spelen.
tenminste toen mijn internet verbinding eruit lag kon ik gewoon door spelen.
Zo kan je het inderdaad ook zien, de loot in de game en de optie om je wapens aan te passen geven er wel een RPG sfeertje eraan.Unkown battleground is geen third person shooter met RPG elementen, maar gewoon een online survival game.
GTA5 heb ik al op de PS4 gespeeld, jammer dat er geen aandacht naar de single player uitgaat. Geen nieuwe items, geen DLC, geen nieuwe missies.GTA5 proberen ? Hoe kan je GTA 5 niet hebben gespeeld. is al zo vaak in de aanbieding geweest en de game is al een tijdje uit.
Misschien alleen ik, maar GTA4 en 5 heb ik beide niet meer aangeraakt nadat ik de laatste missie gespeeld heb. Vind ze zo weinig replay value hebben tov van GTA VC of SA.muhda schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:18:
GTA5 heb ik al op de PS4 gespeeld, jammer dat er geen aandacht naar de single player uitgaat. Geen nieuwe items, geen DLC, geen nieuwe missies.
PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS ook maar besteld. Toch maar meegaan in de hype. Hopen dat het wat leuks is.RifatSahin schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:36:
Ik ga arm worden denk ik.
- Project Cars alle car packs
- Rocket League
- F1 2016
My wife is gonna kill me
Ik moet zeggen dat Assetto Corsa echt een SUPERspel is!! De 3rd person view slaat nergens op, auto zweeft dan. Maar de cockpit view is echt gruwelijk! En een heerlijke simulator...
Een leuke RPG shooter is Borderlands 2 en deze is helemaal offline te spelen, maar ook co-op met vrienden.muhda schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:18:
[...]
Hmm, even verder kijken naar Ghost Recon dan.
[...]
Zo kan je het inderdaad ook zien, de loot in de game en de optie om je wapens aan te passen geven er wel een RPG sfeertje eraan.
[...]
GTA5 heb ik al op de PS4 gespeeld, jammer dat er geen aandacht naar de single player uitgaat. Geen nieuwe items, geen DLC, geen nieuwe missies.
Het is inderdaad jammer dat GTA5 geen DLC heeft gekregen voor de singelplayer.
GTA 5 heeft voor mij een mindere replay value gehad dan GTA 4.Unquote schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:21:
[...]
Misschien alleen ik, maar GTA4 en 5 heb ik beide niet meer aangeraakt nadat ik de laatste missie gespeeld heb. Vind ze zo weinig replay value hebben tov van GTA VC of SA.
Liberty city is gewoon geweldig. Je kon je gedragen als een huurmoordenaar en met de metro steeds op de vlucht. De sfeer was gewoon top. GTA San andreas was ook geweldig met gokken, tunen, rijscholen en hoe groot het allemaal wel niet was.
GTA 5 is dit net iets minder. Ik snap namelijk niet waarom je in singelplayers niet dezelfde winkels kan overvallen dan online. en buiten de stad is het gewoon in grote zandbak. leuk voor eventjes, maar je blijft er niet rond hangen. bij GTA San andreas heb je gewoon 3 steden
Ik hoop dat GTA 6 een singelplayer krijgt zoals GTA 5 Online (maar dan offline natuurlijk)
Een goed verhaal is 1 ding, maar geef mij maar meer mogelijkheden.
Meer huizen kopen, Meer kleding, Meer bankovervallen of winkelovervallen, Bedrijven kunnen opkopen zoals GTA Vice city. Garage boxen kunnen kopen.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik snap dat wel. Die sharkcards verdienen ze heel goed aan. Ze verdienen meer aan het maken van online content daardoor.Pykow schreef op maandag 26 juni 2017 @ 14:00:
GTA 5 is dit net iets minder. Ik snap namelijk niet waarom je in singelplayers niet dezelfde winkels kan overvallen dan online. en buiten de stad is het gewoon in grote zandbak. leuk voor eventjes, maar je blijft er niet rond hangen. bij GTA San andreas heb je gewoon 3 steden
Ik hoop dat GTA 6 een singelplayer krijgt zoals GTA 5 Online (maar dan offline natuurlijk)
Een goed verhaal is 1 ding, maar geef mij maar meer mogelijkheden.
Meer huizen kopen, Meer kleding, Meer bankovervallen of winkelovervallen, Bedrijven kunnen opkopen zoals GTA Vice city. Garage boxen kunnen kopen.
Spec Ops: The Linemuhda schreef op maandag 26 juni 2017 @ 02:53:
The Division
Unknown battlegrounds
Ghost recon Wild-lands
Niet een rpg maar wél een totaal ander soort militaire shooter. Geen hosanna-gevoel zoals CoD of BF .
Verder de Metro serie, Betrayer en Deus Ex. Al zijn dit fps.
[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 26-06-2017 14:44 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Het is dan €4.5 per stuk i.p.v. €5.74
[ Voor 19% gewijzigd door wouterg00 op 26-06-2017 15:02 ]
Denk dat je idd gelijk hebt. Excuses, steam is goedkoper maar ik heb Gabe die 4 euro nu niet gegeveniceheart schreef op maandag 26 juni 2017 @ 03:44:
[...]
Misschien zie ik nu iets over het hoofd dus ik vraag het maar even: bevat dit pakketje niet alles wat die link bevat (en zelfs een langere lijst, al geloof ik dat dat in die bundlestars package niet genoemd maar wel aanwezig is)? Even duur als SoM los, maar wel een euro goedkoper dan bij bundlestars.
Kan goed dat ik iets over het hoofd zie, so enlighten me
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
PromWarMachine schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 23:32:
[...]
Steamworld Dig is een kruising tussen een platformer en een tactische game. Het is single player. Het lijkt een beetje op Dwarfs (zelf ook een aanrader!), maar dat is dan alleen het thema. Qua gameplay is het wel echt anders. Duidelijk een aanrader!
Beiden bedankt voor de tips, heb beide Steamworld's gekocht. Even Steamworld Dig gespeeld en genotenScrooLoose schreef op zondag 25 juni 2017 @ 00:29:
[...]
Dan kan ik je SteamWorld Heist ook aanraden, van dezelfde makers.
Het is een turnbased strategy game met dezelfde art-style als SteamWorld Dig, ook een topper!
De Bioshock serie? (volgens mij nog niet genoemd, al is er een eenmalige connectie nodig voor activatie) Al weet ik niet zeker of die helemaal aan het 'rpg' motto voldoet.muhda schreef op maandag 26 juni 2017 @ 02:53:
The Division
Unknown battlegrounds
Ghost recon Wild-lands
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeGewoon een heel grote verzameling snoertjes
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Ik heb die controller weer een kans gegeven en ik zit er over te denken om een 2de te halen. Hij is toch wel erg prettig als je er gewend aan raakt.Zorian schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 23:18:
[...]
Die controller heb ik zelf ook nog liggen ja. Kan er echter niet aan wennen helaas.
Ligt dus al een tijdje stof te happen.
http://store.steampowered.com/app/602990/Good_Archer/
[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 27-06-2017 10:54 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ehh, en ook niet aan het "third person" mottorockhopper schreef op maandag 26 juni 2017 @ 19:49:
[...]
De Bioshock serie? (volgens mij nog niet genoemd, al is er een eenmalige connectie nodig voor activatie) Al weet ik niet zeker of die helemaal aan het 'rpg' motto voldoet.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
http://store.steampowered.com/app/248610/Door_Kickers/
Ook een cool spel met een stevige korting. Voor de volle mik had ik nooit gekocht, maar nu...
Kan ik me wel weer even enkele avonden mee vermaken voor geen 3€
xbox: pvanst1p
Je mag de mijne gerust overnemen. Nog geen paar uur gebruikt.ShittyNL schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:58:
[...]
Ik heb die controller weer een kans gegeven en ik zit er over te denken om een 2de te halen. Hij is toch wel erg prettig als je er gewend aan raakt.
Oxygen Not Included (niet op sale dacht ik)Defector schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:24:
Zijn er nog meer games zoals Convoy, FTL, Prison arcihtect, simpele indie games met goed mechanics en art style?
Subnautica
Slime rancher
Stardew valley
Darkest dungeon
Transistor
Binding of isaac
Kijk ook het filmpje van TB even die hierboven gelinkt is, hij heeft vaak ook aandacht voor goede indiegames.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Aanvullend ;Axewi schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:30:
[...]
Oxygen Not Included (niet op sale dacht ik)
Subnautica
Slime rancher
Stardew valley
Darkest dungeon
Transistor
Binding of isaac
Kijk ook het filmpje van TB even die hierboven gelinkt is, hij heeft vaak ook aandacht voor goede indiegames.
Don't starve
Rimworld
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Cheer here! Heb hem zelf ook en ben erg tevreden mee.ShittyNL schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:58:
[...]
Ik heb die controller weer een kans gegeven en ik zit er over te denken om een 2de te halen. Hij is toch wel erg prettig als je er gewend aan raakt.
Heb nog meer games gekocht, maar die moeten nog even wachten.
Hier hetzelfde. Ik denk echt wel dat het een fijne controller is waar je goed mee kan gamen als je exclusief die controller gebruikt. Maar ja ik game ook op de PS4 en Xbox one en elke keer moet ik weer opnieuw wennen als ik die controller uit probeer.Zorian schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:21:
[...]
Je mag de mijne gerust overnemen. Nog geen paar uur gebruikt.
[ Voor 55% gewijzigd door Beakzz op 27-06-2017 12:01 ]
Uhh wat heeft deze die de GOTY editie niet heeft? Zie het zo 1-2-3 niet.icy schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 21:37:
[...]
1 euro meer en je hebt hem heulemaal compleet, wel op steam maar niet via steam
https://www.bundlestars.c...h-shadow-of-mordor-bundle
Ik ben nog op zoek naar goede Diablo 2/Titan Quest-achtige games. Dus hack & slash met loot en wat character customization.
So far heb ik al:
- Torchlight 2
- Victor Vran
- Grim Dawn
Op m'n wishlist heb ik nog staan:
- Wolcen - Lords of Mayhem
Maar verder vind ik weinig goeds. Games als Divine Divinity vind ik te oud qua graphics, en ik wil het liefst isometrisch en niet 3rd person. Iemand nog tips?
[ Voor 38% gewijzigd door Angeloonie op 27-06-2017 12:50 ]
The Incredible Adventures of Van Helsing?Angeloonie schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:42:
Ik ben nog op zoek naar goede Diablo 2/Titan Quest-achtige games. Dus hack & slash met loot en wat character customization.
Heb ook geen bonus gekregen voor het stemmen op de de Award laatste keer.
Mjah veel negatiefs gelezen, maar er is een Final Cut van deel 1-2-3 voor €8,99 dus die laat ik niet liggen
Je weet wel dat je voor 3 kaartjes, 3 queue's door moet, toch?The Inquisitor schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:08:
Ik krijg telkens maar 1 kaart door de discovery queue, geen 3...
Heb ook geen bonus gekregen voor het stemmen op de de Award laatste keer.
Niet als er staat "je hebt je wachtrij voor vandaag al afgerond" oid.Dude360 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:22:
[...]
Je weet wel dat je voor 3 kaartjes, 3 queue's door moet, toch?
Maar misschien was dat het gewoon en had ik een brain fart
Goede game als je van sandbox/simulatie houd. Het staat echter voor een groot deel door gebruik te maken van mods.RifatSahin schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:25:
IEmand ervaring met Arma.. ??
The Division - Ik had al eens een free weekend gespeeld en zat al te wachten op een leuke korting/sale
Project Cars (+season pass) - De Pagani Edition (gratis) was me al goed bevallen, nu toch maar voor de volledige versie gegaan... (I like cars)
Valve complete pack - Veel van de games had ik al, alleen de Left 4 Dead serie niet. Veel goede verhalen over gehoord, dus besloten om toch maar te kopen. En dan is 4 euro voor de complete pack een no-brainer tov 2 euro voor L4D2 alleen (completionist alert)
Keep talking and nobody explodes - Al vaker naar gekeken en nu gekocht. gisteren voor t eerst een paar bommen onschadelijk gemaakt. Gaat denk ik een hele populaire worden op de volgende LAN parties. btw, ik las dat er veel mods/workshop items beschikbaar voor zijn, heeft iemand daar ervaring mee of suggesties voor?
Er zijn aardig wat workshop items voor te vinden, maar niet allemaal zijn ze even goed. De extra bom modules zijn zeker leuk wanneer je het vaker speelt, zoals de piano keys, color flash en crazy talk. Verder is er nog de optie voor 2 bommen, mocht 1 niet genoeg zijnsilverdemon schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:53:
Keep talking and nobody explodes - Al vaker naar gekeken en nu gekocht. gisteren voor t eerst een paar bommen onschadelijk gemaakt. Gaat denk ik een hele populaire worden op de volgende LAN parties. btw, ik las dat er veel mods/workshop items beschikbaar voor zijn, heeft iemand daar ervaring mee of suggesties voor?
Er is ook een versie waar je een bus moet besturen tijdens het ontmantelen van de bom, dat is nogal een hit onder mijn collega's (speel het regelmatig tijdens een vrijdagmiddag borrel op me werk).
Is The Division het waard voor de huidige steam sale prijs als je hem enkel singelplayer wil gaan spelen?
“Creativity is a highfalutin word for the work I have to do between now and Tuesday.”
icy schreef op maandag 26 juni 2017 @ 18:24:
[...]
Denk dat je idd gelijk hebt. Excuses, steam is goedkoper maar ik heb Gabe die 4 euro nu niet gegeven
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
http://store.steampowered...1650/Pillars_of_Eternity/ al geprobeerd? Heeft nogal wat kritiek gekregen door het verhogen van de prijs net voor/tijdens de sale door Paradox. Desalniettemin zou de game erg goed moeten zijnAngeloonie schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 12:42:
Maar verder vind ik weinig goeds. Games als Divine Divinity vind ik te oud qua graphics, en ik wil het liefst isometrisch en niet 3rd person. Iemand nog tips?
Is een heel goede game, in dezelfde lijn als Divinity : Original Sin..imafishlol schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:43:
[...]
http://store.steampowered...1650/Pillars_of_Eternity/ al geprobeerd? Heeft nogal wat kritiek gekregen door het verhogen van de prijs net voor/tijdens de sale door Paradox. Desalniettemin zou de game erg goed moeten zijn
Zijn een beetje een tribute naar de old-skool isometric RPG's (Baldur's Gate etc)
Maar beide zijn zeker geen Hack & Slash a la Diablo2 zoals gevraagd
Path of Exile al geprobeerd ?
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Heb hem net ook besteld voor dat geld kon ik hem niet laten liggen, 70% korting
Ik heb hm gekocht voor de volle prijs en vind het alsnog een prachtig apparaat. Helaas staat ie al maanden uit, maar dat komt niet omdat het apparaat niet goed is.tumtum100 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:56:
[...]
Heb hem net ook besteld voor dat geld kon ik hem niet laten liggen, 70% korting
Binnenkort echt weer even een slinger geven
Nog niet nee, maar gezien de prijs laat ik die nog even liggen, vind het wat te veel geld voor een game waar ik nog niet enorm enthousiast raak. Voor <€10 kan hij er wel komen denk ikimafishlol schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 15:43:
[...]
http://store.steampowered...1650/Pillars_of_Eternity/ al geprobeerd? Heeft nogal wat kritiek gekregen door het verhogen van de prijs net voor/tijdens de sale door Paradox. Desalniettemin zou de game erg goed moeten zijn
- Middle-Earth: Shadow of Mordor GOTYE €3.99
- Tabletop Simulator €9.99
- Polandball: Can into Space! €0.89
- Metro Redux Bundle €7.49
- Rocket League - Supersonic Fury DLC €2.39
- Saints Row 3 - The full Package €3.79
[ Voor 6% gewijzigd door Dutchredgaming op 27-06-2017 17:36 ]
haha ik dacht even te kijken naar de link...................Anoniem: 454358 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:02:
Leuk, mystic towers, een spelletje dat ik vroeger op een diskette van de boekhandel meekreeg als shareware
aagh nee vreselijk ik heb weken dit spel zitten spelen en nachtmerries gehad ...... ik liep in mijn slaap nog de levels af .. maar THX deze ga ik zeker even binnen halen ...
286 tijd ( 16 Mhz ) 2 mb ram 40 mb HD
aaagh komt gelijk weer Hocus Pocus weer naar boven
voor de liefhebbers :-)
http://store.steampowered.com/app/358290/Hocus_Pocus/
mijn eerste shareware game van diskette Bio_Menace op mijn eigen pc
http://store.steampowered.com/app/358180/Bio_Menace/
Moonlite Software / 3D Realms
[ Voor 23% gewijzigd door ravw op 27-06-2017 17:02 ]
Ugh, en ik maar FPS lezen. Ik zal maar niks meer zeggenAngeloonie schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:03:
[...]
Ehh, en ook niet aan het "third person" motto
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Hebben ze die Apogee bundel niet meer? Die heb ik een tijd terug gekocht via Humble Bundle of Bundlestars gekocht. Hele berg nostalgieravw schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:48:toon volledige bericht
[...]
haha ik dacht even te kijken naar de link...................
aagh nee vreselijk ik heb weken dit spel zitten spelen en nachtmerries gehad ...... ik liep in mijn slaap nog de levels af .. maar THX deze ga ik zeker even binnen halen ...
286 tijd ( 16 Mhz ) 2 mb ram 40 mb HD![]()
![]()
aaagh komt gelijk weer Hocus Pocus weer naar boven![]()
voor de liefhebbers :-)
http://store.steampowered.com/app/358290/Hocus_Pocus/
mijn eerste shareware game van diskette Bio_Menace op mijn eigen pc![]()
http://store.steampowered.com/app/358180/Bio_Menace/
Moonlite Software / 3D Realms![]()
![]()
![]()
toen Duke nog gewoon Duke was ......
alleen die The Apogee Throwback PackVrijdag schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:31:
[...]
Hebben ze die Apogee bundel niet meer? Die heb ik een tijd terug gekocht via Humble Bundle of Bundlestars gekocht. Hele berg nostalgie
met Blake Stone: Aliens of Gold
Blake Stone: Planet Strike
Rise of the Triad
Extreme Rise of the Triad
http://store.steampowered...he_Apogee_Throwback_Pack/
helaas hebben ze die 3d realms anthology niet meer op steam en Gog
ik heb hem toen van GoG afkunnen halen maar die werkt ook niet meer kan door Windows 10 komen
[ Voor 22% gewijzigd door ravw op 27-06-2017 18:00 ]
- Dit topic gaat over de Steam Summer Sale en dus niet over G2A of soortgelijke sites. Discussies over het verkopen van al dan niet illegale keys horen hier niet thuis en worden verwijderd.
- Houdt de slowchat binnen de perken.
- Geen e-peen lijstjes met wat er allemaal al dan niet aangeschaft is.
- Check de eerste paar pagina's voor informatie hoe je 5 euro korting kunt krijgen als je betaald via paypal