Wat gebeurt er eigenlijk als ik mijn 301e Pokemon vang?
Bedoel je dat je ruimte hebt voor 300?
Dan kan je het catch-scherm niet eens openen. Als je een Pokémon aanklikt die je wilt gaan vangen krijg je een melding dat je geen plek hebt
Dan kan je het catch-scherm niet eens openen. Als je een Pokémon aanklikt die je wilt gaan vangen krijg je een melding dat je geen plek hebt
Dan mis ik denk ik iets. Hoe kom ik van Pokemon af?
Door de shredder gooien
(Transfer)
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ach, ik dacht dat Transfer iets van ruilen met een andere speler was

Wel handig dat je er snoepjes voor krijgt. Kon ook meteen het eerste gedeelte van de questline afmaken.
Eindelijk tijd om eens in Dortmund te kijken. Heeft het zo laat op de avond nog nut om bij dit soort events te kijken? Zal dan rond 22:00 worden voor ik daar ben.
Event is tot 21:00
Haters everywhere but I don’t really care
Samstag, 30. Juni 2018; 9:00-21:00 Uhr
Sonntag, 1. Juli 2018; 9:00-18:00 Uhr
Sonntag, 1. Juli 2018; 9:00-18:00 Uhr
[ Voor 129% gewijzigd door matthijst op 30-06-2018 21:18 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
niantic op twitter: We’d also like to announce that we’ll be hosting a Europe-wide event later this week for the benefit of users who may have been impacted by today’s issues. Stay tuned for more information shortly after #SafariZoneDortmund concludes.
ben benieuwd
ben benieuwd
De term transfer is nu inderdaad vrij verwarrend met het ruilsysteem dat sinds kort in het spel is gekomen. Zeker voor nieuwe spelers. Misschien dat Niantic die term nog eens aanpast ter verduidelijking.Wee Man schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 18:56:
[...]
Ach, ik dacht dat Transfer iets van ruilen met een andere speler was![]()
Wel handig dat je er snoepjes voor krijgt. Kon ook meteen het eerste gedeelte van de questline afmaken.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Nee hoor, net nog (kwartiertje terug) volop event spawns... De rest van 't event zal vast wel gestopt zijn.matthijst schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 20:09:
Event is tot 21:00
Edit: @Verwijderd Corsola in heel Europa? Eerst lekker een zooi mensen voor Jan Lul naar Dortmund laten reizen en dan overal laten spawnen. Zou een mooie actie zijn!

Vind ' t sowieso echt gruwelijk slecht dat ze na het fiasco van vorig jaar het nu gewoon weer keihard verkloten! Had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht en ben dan ook niet die kant op gegaan (o.a. om deze reden)
[ Voor 55% gewijzigd door schaapiej op 30-06-2018 22:19 ]
Wat een dag en wat een geklungel. Het ging echt weer op zn niantics. Geen goede rijen management. Wij al 3 uur In de rij staan terwijl mensen die zo uitstapte en invoegde en klaar.
Eenmaal het park op dvm een shortcut. Spel plat.
Na 3 uur werd er zelfs omgeroepen dat het speelveld uit werd uitgebreid naar de stad.
En dat ze er hard aan zouden werken en dat het event tot 21 uur zou duren.
Uiteindelijk maar rond 13 uur Dortmund binnen gegaan en daar ging het heel goed!
Niet zoveel shineys maar zeker 2 a 300 pokies gevangen.
Morgen nog een dag en direct naar het centrum
Na 3 uur werd er zelfs omgeroepen dat het speelveld uit werd uitgebreid naar de stad.
Uiteindelijk maar rond 13 uur Dortmund binnen gegaan en daar ging het heel goed!
Niet zoveel shineys maar zeker 2 a 300 pokies gevangen.
Morgen nog een dag en direct naar het centrum
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Ik was er pas vlak voor 15:00u en heb juist vrijwel niks te klagen. Totaal geen rij bij de ingang, parkeerplek direct voor de ingang, hele rit vanuit Rotterdam filevrij 
Netwerk was goed. Alleen rond 18u of zo een half uurtje problemen nadat ik het spel opnieuw had gestart en de rest v/d avond een blanco kaart maar de PokéStops en Pokémons deden het gewoon.
Netwerk was goed. Alleen rond 18u of zo een half uurtje problemen nadat ik het spel opnieuw had gestart en de rest v/d avond een blanco kaart maar de PokéStops en Pokémons deden het gewoon.
Zijn wij op hetzxelfde event geweest ? Ik kwam rond 10.00 aan met de trein, en was denk ik rond 11.00 bij het park was. geen rij bij de ingang, tassencontrole was even vluchtig kijken en oke, en we stonden binnen. een minuut of 10 in de rij te staan voor de free gift, want dat deden we maar meteen want daar gold op=op (ik heb nu ook een kartonnen pikachu-petDj Neo Ziggy schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 22:48:
Wat een dag en wat een geklungel. Het ging echt weer op zn niantics. Geen goede rijen management. Wij al 3 uur In de rij staan terwijl mensen die zo uitstapte en invoegde en klaar.

De langste rij was voor de kinderen, die met pikachu op de foto wilden. Dat was een minuut of 20. Maar goed, ik heb ook wel medelijden met degene die met deze temperaturen in dat pak moest staan
Netwerkproblemen ? Ik (kpn, roaming op t-mobile) had nergens last van. Terwijl iedereen liep te zeiken over inlogproblemen, kon ik gewoon inloggen. Vriendin/kinderen (hollands nieuwe, roaming op vodafone of O2) hadden inderdaad wel problemen. Uiteindelijk hard voor Vodafone gekozen, die was het minst beroerd en na 3 kwartier konden ze weer inloggen,
Wat me wel opviel: Op de site stond dat er op delen van het park WiFi beschikbaar was, Rond de traiiner lounges zag ik inderdaad ook palen staan met Cisco-accespoints er aan, Gezocht naar dat netwerk, maar niet te vinden,,, Lijkt er dus op dat dat wel de mist in is gegaan...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
De kartonnen Pikachu-pet was samen met het polsbandje en de stempel toch de enige "free gift"? Die waren er na 15u ook nog, maar dan zonder wachtrij 
De kabelbaan had wel een wachtrij... ging rond 17u en heb bijna een half uurtje gewacht... voor een rondje van 6 minuten of zo
De levende Pikachu heb ik gemist, helaas.
Ik heb een T-Mobile abonnement trouwens, misschien daarom de relatief weinige netwerkproblemen
Hoewel ik nu wel zonder SIM-kaart zit... omdat mijn telefoonaccu leeg was, wilde ik de kaart overzetten naar een vol toestel. Maar kaartje is in het gras gevallen en onvindbaar
Gelukkig pas na 20u gebeurd...
De kabelbaan had wel een wachtrij... ging rond 17u en heb bijna een half uurtje gewacht... voor een rondje van 6 minuten of zo
De levende Pikachu heb ik gemist, helaas.
Ik heb een T-Mobile abonnement trouwens, misschien daarom de relatief weinige netwerkproblemen
Hoewel ik nu wel zonder SIM-kaart zit... omdat mijn telefoonaccu leeg was, wilde ik de kaart overzetten naar een vol toestel. Maar kaartje is in het gras gevallen en onvindbaar
Ik was eerder op de dag, en toen was het ook alleen de pet en het polsbandje. Maar was die stempel ook onderdeel van de free gift ?? Dan douche ik de komende maand niet meer !!!Josefien schreef op zondag 1 juli 2018 @ 01:53:
De kartonnen Pikachu-pet was samen met het polsbandje en de stempel toch de enige "free gift"? Die waren er na 15u ook nog, maar dan zonder wachtrij
Ja, de stempel hoort bij de "free gift"Oekiejoekie schreef op zondag 1 juli 2018 @ 01:59:
[...]
Ik was eerder op de dag, en toen was het ook alleen de pet en het polsbandje. Maar was die stempel ook onderdeel van de free gift ?? Dan douche ik de komende maand niet meer !!!
De mijne is al helemaal vervaagd

En ergens op m'n bovenbeen zaten de hele middag 2 vage spiegelbeelden van die stempel omdat ik m'n hand op m'n been had gelegd tijdens het eten
Ik heb trouwens na de hele middag/avond nog steeds niet genoeg Swablu's om te evolven... zit op 276 candy's van de benodigde 400 
Tijdens het event wel m'n eerste Slakoth gevangen en net genoeg candy voor de eerste evolve
Nu nog 10 candy's over, moet dus nog heel lang tot de 100 voor een Slaking 
Wel eindelijk 1 shiny Magikarp
En een shiny Larvitar 
Voor Torchic, Ralts, Mudkip en Treecko heb ik nog lang niet genoeg voor de 2e evolve
En geen shiny Rosalia gevonden
De Phanpy kan wel eindelijk geevolved worden

Tijdens het event wel m'n eerste Slakoth gevangen en net genoeg candy voor de eerste evolve

Wel eindelijk 1 shiny Magikarp
Voor Torchic, Ralts, Mudkip en Treecko heb ik nog lang niet genoeg voor de 2e evolve

En geen shiny Rosalia gevonden

De Phanpy kan wel eindelijk geevolved worden
Verwijderd
Als T-Mobile er geen last van had klinkt het weer als alsof de telco's het gewoon niet aankunnen. Was in Chicago ook het probleem. Zo jammer weer.
Is er ergens een overzicht van alle regionals die er zijn?
Dan weet ik wat ik nog moet ruilen
Deze lijkt aardig te kloppen voor zover mijn brein denktC_V_S schreef op zondag 1 juli 2018 @ 09:23:
Is er ergens een overzicht van alle regionals die er zijn?
https://pokemongo.gamepress.gg/regional-pokemon-list
Tauros
Heracross
Corsola
Illumise
Relicanth
Tropius
Deze mis ik dus nog
Heracross
Corsola
Illumise
Relicanth
Tropius
Deze mis ik dus nog
Lol ik ving een Whismur en dat bleek stiekum een Ditto te zijn.
Die verkeersregelaar...
Toen ik vanmiddag vanaf de 54 kwam uit de richting van de stad werd ik tegengehouden om bij de rotonde naar rechts de Maurice-Vast-Strasse op te gaan omdat er werd gezegd dat de parkeerterreinen al vol waren
Ik eigenwijs en terug de 54 opgegaan en bij de volgende afslag gekeerd zodat ik van de andere kant na de rotonde (dus de verkeersregelaar omzeilen) bij de Frorianstrasse rechts kon zo de parkeerterreinen op, daar stond geen verkeersregelaar. En wéér een plek voor de ingang
Wat nou vol...

ik ben toen ik de drukte zag omgekeerd en naar het centrum gereden. Geen zin in nog een dagje westfalenpark zonder verbinding. In het centrum toch nog flink veel gevangen in een paar uur tijd.Josefien schreef op zondag 1 juli 2018 @ 15:53:
Die verkeersregelaar...Toen ik vanmiddag vanaf de 54 kwam uit de richting van de stad werd ik tegengehouden om bij de rotonde naar rechts de Maurice-Vast-Strasse op te gaan omdat er werd gezegd dat de parkeerterreinen al vol waren
Ik eigenwijs en terug de 54 opgegaan en bij de volgende afslag gekeerd zodat ik van de andere kant na de rotonde (dus de verkeersregelaar omzeilen) bij de Frorianstrasse rechts kon zo de parkeerterreinen op, daar stond geen verkeersregelaar. En wéér een plek voor de ingang
Wat nou vol...
Oh wauw... shiny Swablu... wist niet dat die er ook was 
Alleen nog steeds geen shiny Roselia gevonden.
Alleen nog steeds geen shiny Roselia gevonden.
Ik ben binnen met tot nu toe goede verbindingaljooge schreef op zondag 1 juli 2018 @ 16:13:
[...]
ik ben toen ik de drukte zag omgekeerd en naar het centrum gereden. Geen zin in nog een dagje westfalenpark zonder verbinding. In het centrum toch nog flink veel gevangen in een paar uur tijd.
3e shiny Swablu
Nog steeds geen shiny Roselia of Pikachi 
De PokeStop-dichtheid vind ik overigens vrij laag en weinig items per draai... sinds het event is mijn Poke Ball voorraad meer dan gehalveerd
Als het nog 1 dag langer zou duren raak ik er helemaal doorheen 
Niantic-stempel is vandaag trouwens rood.

De PokeStop-dichtheid vind ik overigens vrij laag en weinig items per draai... sinds het event is mijn Poke Ball voorraad meer dan gehalveerd
Niantic-stempel is vandaag trouwens rood.
[ Voor 7% gewijzigd door Josefien op 01-07-2018 17:21 ]
Event voorbij... ik moet nog 10 Swablu Candy 
Het einde is wel scherp... net stipt 18u werden de event-Pokemon zoals Swablu en Mudkip die nog op het scherm stonden onvangbaar (Rosalia valt daar blijkbaar niet onder, overigens nog steeds geen shiny) en begon de reguliere zooi als Zigzagoon te spawnen
Het einde is wel scherp... net stipt 18u werden de event-Pokemon zoals Swablu en Mudkip die nog op het scherm stonden onvangbaar (Rosalia valt daar blijkbaar niet onder, overigens nog steeds geen shiny) en begon de reguliere zooi als Zigzagoon te spawnen
Net vanaf de bank 'op zuid' een rosalia shiny gevangen 😉Josefien schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:11:
Event voorbij... ik moet nog 10 Swablu Candy
Hier nog geen eenwortelsoft schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:15:
[...]
Net vanaf de bank 'op zuid' een rosalia shiny gevangen 😉
Ik geef het op, ik ga naar huis toe

De shiny is wel lastig te herkennen, ik dacht alleen die roos was toch niet zwart.Josefien schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:48:
[...]
Hier nog geen een
Ik geef het op, ik ga naar huis toe
Bij shiny zijn er ook sterretjes te zien op het vangscherm. Tot nu toe bij geen een gehadwortelsoft schreef op zondag 1 juli 2018 @ 18:57:
[...]
De shiny is wel lastig te herkennen, ik dacht alleen die roos was toch niet zwart.

@Josefien jij bent er twee dagen geweest ? Hoe was het vandaag ? Gisteren vond ik het nog al rustig. Ik las daar dat er maximaal 55000 mensen binnen mochten, maar die zaten er zaterdag bij lange na niet.
Ik stop er voor even mee, heb eventueel nog een Go-tcha te koop! Heb hier weinig gereageerd maar wel veel gehad aan alle informatie, bedankt 😊
Ja, soort vanOekiejoekie schreef op zondag 1 juli 2018 @ 20:16:
@Josefien jij bent er twee dagen geweest ? Hoe was het vandaag ? Gisteren vond ik het nog al rustig. Ik las daar dat er maximaal 55000 mensen binnen mochten, maar die zaten er zaterdag bij lange na niet.
Vandaag scheen het iets drukker te zijn, te merken aan dat ze de Blutengarten-in/uitgang hadden afgesloten "wegens drukte". Eenmaal binnen echter niets van gemerkt.
In/uit moest via Buschmulle, daar geen enkele rij, meteen doorlopen, net als bij de "free gifts"
Totaal geen netwerkproblemen gehad vanmiddag
In de buurt van de Lounges was vandaag wel een WiFi-netwerk. Echter geen gebruik van gemaakt daar 4G goed genoeg was.
Variatie in verschillende Pokémon leek iets minder als in slechts een treecko gezien. Voor de rest eigenlijk geen verschil met gisteren
En het einde v/h event qua spawns zoals eerder geschreven heel stipt
Is er al iets bekend wanneer die Europese "goed maak dag" van Niantic komt?
Vandaag wel. Maar gisteren met die incense bug was een ramp. Van kwart over 10 tot 1645 was mijn account geblokt. Ik kon zelfs thuis niet meer inloggen op mijn tablet via de WiFi. Ik heb hierover ook een klacht naar Niantic gestuurd en voor compensatie gevraagd.
Inmiddels hoef ik nog maar 2 pokemons van Gen 1,Mars18 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:03:
Over Gen 1 - Kanto
Ik moet nog de onderstaande Pokemons hebben. Met nummer heb ik helaas nog nooit gezien.
De bekendste 3 eindbazen
Venusaur
Charizard
Blastoise
Beedrill
028
Nidoqueen
Clefable
Vileplume
Alkazam
Victreebel
Golem
Dodrio
107
Tauros
Lapras
Kabutops
Aerodactyl
144
145
Dragonite
150
151
- Tauros
- Mewtwo
Gisteren Lapras gekregen van mijn zwager.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Weet iemand of die Snorlax van field research al live is? Het kwam bij toevallig uit dat ik vandaag 7 op rij had, maar ik hoorde gisteren van mensen dat ze nog articuno kregen. Gezien ik er daar al 3 van heb, wacht ik liever even af.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Zojuist een Snorlax ontvangen uit mijn field research.
Ik had hetzelfde. Kon 5 uur niet inloggen.aljooge schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:48:
[...]
Vandaag wel. Maar gisteren met die incense bug was een ramp. Van kwart over 10 tot 1645 was mijn account geblokt. Ik kon zelfs thuis niet meer inloggen op mijn tablet via de WiFi. Ik heb hierover ook een klacht naar Niantic gestuurd en voor compensatie gevraagd.
Google maar op incense bug. kansloos. Gewoon aan Nianticzijde een bug
Qua compensatie heb ik ONE free incense gekregen. Toen weer gemaild en toen werden het 2 incense 2 star pieces en 2 lucky eggs....
Ik wil 400km bij mijn eieren
ik had compensatie gevraagd voor 50 liter benzine. Hoop wat meer te krijgen dan dit. 1 incense is natuurlijk belachelijk.wimpie007 schreef op maandag 2 juli 2018 @ 10:11:
[...]
Ik had hetzelfde. Kon 5 uur niet inloggen.
Google maar op incense bug. kansloos. Gewoon aan Nianticzijde een bug
Qua compensatie heb ik ONE free incense gekregen. Toen weer gemaild en toen werden het 2 incense 2 star pieces en 2 lucky eggs....
Ik wil 400km bij mijn eieren
Ik had het voltooien van de streak met research quests uitgesteld tot na 22:00.Eddos schreef op maandag 2 juli 2018 @ 08:29:
Snorlax vanuit Field Research is live vanaf 22:00 gisteravond.
Het was inderdaad een Snorlax mat Body Slam, nadat ik de IV gecheckt had bleek hij ook nog 100% te zijn!
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Waar heb je die klacht ingediend. Ik heb twee hoteldagen geboekt. Waarvan een naar de klote is gegaan.aljooge schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:48:
[...]
Eddos schreef op maandag 2 juli 2018 @ 08:29:
Snorlax vanuit Field Research is live vanaf 22:00 gisteravond.

Snorlax heb ik al

Gisteren ook een dagje Westfalenpark geweest en ben tot de conclusie gekomen dat die naam niet correct is. Ze falen nl ook in het oosten, noorden en zuiden...
Desondanks na een valse start met vastlopers en connectieproblemen een leuke dag gehad met 2 maten en zeker in het centrum soepel kunnen spelen. In de middag nog even terug gegaan naar het park en op wat problemen bij 1 maat na prima kunnen spelen. Andere maat eindigde de dag met 17 (!) shinies. Zelf eindigde ik op 9: 6 Roselia, 2 Swablu en ene Pikachu. Al met al een leuke dag gehad.
Ik ga iig mijn 100% Rhyhorn even bewaren!
Desondanks na een valse start met vastlopers en connectieproblemen een leuke dag gehad met 2 maten en zeker in het centrum soepel kunnen spelen. In de middag nog even terug gegaan naar het park en op wat problemen bij 1 maat na prima kunnen spelen. Andere maat eindigde de dag met 17 (!) shinies. Zelf eindigde ik op 9: 6 Roselia, 2 Swablu en ene Pikachu. Al met al een leuke dag gehad.
Denk dat je met Rhyperior in Gen 4 ook wel een keer een Rhyhorn community day kan krijgen waar Rhyperior Rock Wrecker kan leren: familie van moves zoals Blast Burn, Frenzy Plant en Hydro Cannon.Megalodon86 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 16:50:
[...]
Als je ermee wilt battlen, of in mindere mate gyms verdedigen, zal je ze moeten evolven, en daarna boosten.
Er zijn wel wat uitzonderingen; als je een mooi exemplaar vangt van een potentiële Community Day pokémon, dan kan je die beter pas evolueren als de betreffende CD is.
Grootste kanshebbers voor hun eigen Community Day;
Chikorita
Cyndaquil
Totodile
Treeko
Torchic
Mudkip
Ralts
Slakoth
Trapinch
Bagon
Beldum
https://support.pokemongo...new?ticket_form_id=717707Dj Neo Ziggy schreef op maandag 2 juli 2018 @ 10:53:
[...]
Waar heb je die klacht ingediend. Ik heb twee hoteldagen geboekt. Waarvan een naar de klote is gegaan.
Ik ben ook gisteren gegaan en ik kon eigenlijk bangelijk goed spelen. Af en toe een herstarten moest wel maar dat heb je overal wel eens.
Ik ging met een groep van 12 man en daar hadden er eigenlijk 2 echt problemen.
Keuze van de beste plaatselijke provider is wel belangrijk want de eerste die ik koos werkte ook maar slecht.
Groepsfoto helaas gemist doordat ik niks verstond van wat ze door de luidsprekers rond riepen.
705 pokemon gevangen waarvan 13 shiny. Ook 96 iv aerodactyl/ 98iv donphan ( waar ik beide al een 100% van had dus nu ook niet echt zo nuttig meer )
Ik ging met een groep van 12 man en daar hadden er eigenlijk 2 echt problemen.
Keuze van de beste plaatselijke provider is wel belangrijk want de eerste die ik koos werkte ook maar slecht.
Groepsfoto helaas gemist doordat ik niks verstond van wat ze door de luidsprekers rond riepen.
705 pokemon gevangen waarvan 13 shiny. Ook 96 iv aerodactyl/ 98iv donphan ( waar ik beide al een 100% van had dus nu ook niet echt zo nuttig meer )
Tja, ze hebben het niet met mij besprokenJosefien schreef op maandag 2 juli 2018 @ 12:13:
[...]
Field research zou toch legendaries opleveren die je anders alleen via een raid kon krijgen?
Snorlax heb ik al
Ze hadden het over "you might even encounter a legendary" of iets in die trend. Ik vind een Snorlax met legacy moveset ook best leuk hoor.Josefien schreef op maandag 2 juli 2018 @ 12:13:
[...]
Field research zou toch legendaries opleveren die je anders alleen via een raid kon krijgen?
Snorlax heb ik al
Niemand?C_V_S schreef op zondag 1 juli 2018 @ 21:29:
Is er al iets bekend wanneer die Europese "goed maak dag" van Niantic komt?
Mark your calendar, Trainers! #PokemonGOCommunityDay returns Sunday, July 8, with Squirtle!
July 8 Pokémon GO Community Day Bonuses
- Squirtle as the featured Pokémon
- 1/4 Egg hatch distance
- 3-hour Lures
- Squirtle caught and evolved during the Community Day event on July 8 will also know the Community Day exclusive Water-type move Hydro Cannon.
- If you complete Field Research tasks during Community Day, you may have a chance to encounter Squirtle sporting sunglasses. 🕶️
July 8 Pokémon GO Community Day Bonuses
- Squirtle as the featured Pokémon
- 1/4 Egg hatch distance
- 3-hour Lures
- Squirtle caught and evolved during the Community Day event on July 8 will also know the Community Day exclusive Water-type move Hydro Cannon.
- If you complete Field Research tasks during Community Day, you may have a chance to encounter Squirtle sporting sunglasses. 🕶️
Squirtle Squad!!!!! Eindelijk!!! 
Vanmiddag m'n eerste Shiny Aron te pakken, nog twee te gaan
Alola's schieten ook best op nu
Vanmiddag m'n eerste Shiny Aron te pakken, nog twee te gaan
Alola's schieten ook best op nu
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Al die extra beesten met bijzondere moves, shinies, hoofddeksels, zonnebrillen, Alola types, mannetjes, vrouwtjes, en weet ik wat. Het is echt hoog tijd voor extra beestenruimte Niantic. Hoog nou gewoon zowel de ballen- als het beestenmaximum op naar iets fatsoenlijks als 2500 of zo dan hoeven we niet steeds zo moeilijk te doen om voor ruimte te zorgen.
Ja? Kan dat even geregeld worden?
Fijn zo.
Oh ja. En fiks dat irritante vastlopen tijdens het opstarten waarvoor je enkele malen per dag weer steeds moet uitloggen en die network errors nou eindelijk eens. Ja? Echt? Beloofd?
Ja? Kan dat even geregeld worden?
Fijn zo.
Oh ja. En fiks dat irritante vastlopen tijdens het opstarten waarvoor je enkele malen per dag weer steeds moet uitloggen en die network errors nou eindelijk eens. Ja? Echt? Beloofd?

Het wordt hoog dringend tijd voor een double xp event. Hopelijk samen met dat Pokefest in juli.
Bedoel je evolve XP? Want sinds tien uur vanavond zitten we namelijk in een 3x catch/2x raid/ 3x hatch XP event van een week lang...Le Enfant! schreef op maandag 2 juli 2018 @ 23:54:
Het wordt hoog dringend tijd voor een double xp event. Hopelijk samen met dat Pokefest in juli.

Nu. Net een Corsola gevangen in Groningen.
Ik zou officieel niantic helemaal de piep in willen schelden. Corsola is nu gewoon hier te vangen.
Voor niets 2 nachten Dortmund geboekt dus.
shiny roselia ookDj Neo Ziggy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 05:29:
Ik zou officieel niantic helemaal de piep in willen schelden. Corsola is nu gewoon hier te vangen.
Wauw net een corsola gevangen thuis, dus toch corsola en rozelia als compensatie voor heel Europa
NS FC: SW 2742 0448 8213
Heb ook net een Corsola thuis gevangen
. Had vorig jaar op Guadeloupe al een aantal Corsola gevangen, maar toch leuk.
Nu nog even een Farfetch'd hier beschikbaar maken en dan heb ik alle gen 1 exclusives te pakken.
Nu nog even een Farfetch'd hier beschikbaar maken en dan heb ik alle gen 1 exclusives te pakken.
Exact. Dan zit je (in mijn geval) 5 uur in de auto voor dat event en als 'reward' voor de serverproblemen daar spoelen ze ook nog even al je trades door de plee. Want wie wil er immers nog een Corsola ruilen nu die dingen op iedere hoek van de straat zitten?Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 05:29:

Zaterdag de boel verkloten en dan ook nog een mes in de rug bij die mensen. Niantic maakt vriendjes!Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 05:29:

Op Twitter inderdaad aangekondigd dat Corsola nu in heel Europa zit.
Edit: dit zou ik dan wel weer een leuke extra reward vinden aanstaande zondag
https://www.nwtv.nl/16826...le-squad-naar-pokemon-go/
[ Voor 15% gewijzigd door schaapiej op 03-07-2018 07:49 ]
Oei, Farfetch'd is al een keer geweest voor een dag of wat.xelfer schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 07:25:
Heb ook net een Corsola thuis gevangen. Had vorig jaar op Guadeloupe al een aantal Corsola gevangen, maar toch leuk.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Eens kijken of ik Corsola kan vinden op mijn werk.
Had het wel verwacht, precies de rede dat ik niet naar die Go fests ga, tweede keer nu al een ramp dus bespaar in het vervolg je geld zou ik zeggen.
Had het wel verwacht, precies de rede dat ik niet naar die Go fests ga, tweede keer nu al een ramp dus bespaar in het vervolg je geld zou ik zeggen.
Dat de Corsola niet meer "speciaal" is... ja...
Maar dat maakt het event toch niet meteen "zonde van het geld"? Tijdens zo'n event op een nieuwe plek vangen en alles eromheen is sowieso al leuker dan in je eentje spelen in de vertrouwde omgeving en zo
Maar dat maakt het event toch niet meteen "zonde van het geld"? Tijdens zo'n event op een nieuwe plek vangen en alles eromheen is sowieso al leuker dan in je eentje spelen in de vertrouwde omgeving en zo
Die zat volgens mij sowieso al overal in het spel sinds de aankondiging hoor.
Zo ver ik begreep werd die ook lokaal gevangen.
Naar zo een event ga je toch niet alleen maar om een corsola te vangen? Een pokemon die je nooit echt gaat gebruiken?Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 05:29:

Normaal ga je voor de sfeer. Net zoals een voetbalwedstrijd of festival. Dan klaag je toch ook niet dat je op tv de wedstrijd kan zien of de muziek achteraf thuis kan luisteren.
En de ruilwaarde is hier ook amper iets waard want de mensen waarmee je kan ruilen hebben voor mij niets dat ik wil hebben.
Ik ben voor 1 dag geweest en heb er zelf geen spijt van
was de sfeer dan zo fantastisch? Iedereen had connectieproblemen en baalde.Gravediggerxx schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:11:
[...]
Naar zo een event ga je toch niet alleen maar om een corsola te vangen? Een pokemon die je nooit echt gaat gebruiken?![]()
Normaal ga je voor de sfeer. Net zoals een voetbalwedstrijd of festival. Dan klaag je toch ook niet dat je op tv de wedstrijd kan zien of de muziek achteraf thuis kan luisteren.
En de ruilwaarde is hier ook amper iets waard want de mensen waarmee je kan ruilen hebben voor mij niets dat ik wil hebben.
Fijn voor je dat je het naar je zin hebt gehad,
Farfetch'd is hier al geweest, voor 1 dag. Misschien dat iemand hem over heeft? Kost 20k stardust, dus valt nog te overzien.xelfer schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 07:25:
Heb ook net een Corsola thuis gevangen. Had vorig jaar op Guadeloupe al een aantal Corsola gevangen, maar toch leuk.
Zondag werkte het prima. Connectieproblemen heb ik thuis even goed af en toe dus daar maak ik me niet meer druk om.aljooge schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:16:
[...]
was de sfeer dan zo fantastisch? Iedereen had connectieproblemen en baalde.
voor de mensen die nog ruimte hebben!
Perryvdbosch
0593-7752-3415
Regio Rotterdam
Wil ook best een keer raiden, want ben aardig Koos betreft dit spel haha
Perryvdbosch
0593-7752-3415
Regio Rotterdam
Wil ook best een keer raiden, want ben aardig Koos betreft dit spel haha

'k Heb pas 5 vrienden en heb ik moet van m'n gifts af, dus ik heb je toegevoegd
Sommige spelen ook om gewoon compleet te zijn. De sfeer was echt niet gezellig, we hebben in de rij echt wat bijna vechtpartijen en spuug acties gehad. Daarbij is de eerste groepsfoto door Niantic nooit gepost, omdat er 20.000 tegelijk hun middelvinger opstaken.Gravediggerxx schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:11:
[...]
Naar zo een event ga je toch niet alleen maar om een corsola te vangen? Een pokemon die je nooit echt gaat gebruiken?![]()
Als je de vergelijking met een voetbalwedstrijd wilt doen. Het is alsof we naar een WK voetbal gaan, maar met een lekke voetbal. Anderhalf uur naar mensen kijken die iets proberen.
Het schandalige is gewoon dat op het park gewoon werd omgeroepen door Niantic: Ga de stad maar in, hier werkt het niet.
Als je het over sfeer hebt: Zondag zijn we direct naar het centrum gegaan. Geen winkelend publiek alleen maar spelers. Deed me echt denken aan Kijkduin in de vroege tijden. Echt met z'n honderden rennen voor een Larvitar van IV 98. Toen echt naar mijn zin gehad.
Drink anders wat extra azijn.aljooge schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:16:
[...]
was de sfeer dan zo fantastisch? Iedereen had connectieproblemen en baalde.
De ervaring is gewoon leuk, ja natuurlijk zijn connectieproblemen irritant en erg frustrerend, maar als je alleen voor goede connectie en corsola naar Dortmund bent gegaan had je beter een vakantie naar Tenerife kunnen boeken.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
"bijna vechtpartijen en spuug acties'' naar wie dan? mensen die er niks aan de server problemen konden veranderen en dat voor een spelDj Neo Ziggy schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 11:18:
[...]
Sommige spelen ook om gewoon compleet te zijn. De sfeer was echt niet gezellig, we hebben in de rij echt wat bijna vechtpartijen en spuug acties gehad. Daarbij is de eerste groepsfoto door Niantic nooit gepost, omdat er 20.000 tegelijk hun middelvinger opstaken.
Als je de vergelijking met een voetbalwedstrijd wilt doen. Het is alsof we naar een WK voetbal gaan, maar met een lekke voetbal. Anderhalf uur naar mensen kijken die iets proberen.

Die groepsfoto zal niantic dan niet posten maar kan iemand anders die niet posten vanaf het publiek genomen? Die wil ik wel eens zien.
Dat het enorm frustrerend is dat je een slechte verbinding hebt dat begrijp ik ook wel want dat heb ik genoeg meegemaakt.
Als we met z'n allen even realistisch zijn... Iedereen die dit topic wat vaker leest weet toch dat pokemon-event een synoniem is voor netwerkproblemen ? Ik had de kinderen van tevoren er ook al op voorbereid dat het er heel druk zou zijn. En dat we misschien het park niet in zouden mogen. Of dat als we in het park waren, we misschien niet in konden loggen. Ik had voor de zekerheid ook al een kaartje uitgeprint met de overloopgebieden aan de rand van de stad.
Uiteindelijk heb ik geen last gehad van netwerkproblemen op zaterdag. Vriendin en kinderen met een andere provider wel. En in die tijd hebben ze zich vermaakt in de kabelbaan en speeltuin. Toen ik na 3 kwartier riep dat ze weer ingelogd waren, vonden ze de speeltuin zelfs nog belangrijker, en heb ik maar even voor ze gevangen.
Het viel me ook mee dat het niet allemaal heel commercieel was. Ik had standjes met powerbanks verwacht en Pokemon-merchandise, zodat de kinderen de hele dag konden zeuren om een veel te duur petje of zo. Prijzen in de horeca waren netjes, en de toiletten waren gratis.
Tussen de 3 trainer lounges stonden in ieder geval extra zendmasten van T-Mobile, O2 en Vodafone. Bij de ingang aan de Ruhrallee stond een hoogwerker met straalzender er boven in, gericht op de Westfalenhal. Ik neem aan dat dat de verbinding was voor het (zaterdag niet werkende) wifi-netwerk.
Uiteindelijk heb ik geen last gehad van netwerkproblemen op zaterdag. Vriendin en kinderen met een andere provider wel. En in die tijd hebben ze zich vermaakt in de kabelbaan en speeltuin. Toen ik na 3 kwartier riep dat ze weer ingelogd waren, vonden ze de speeltuin zelfs nog belangrijker, en heb ik maar even voor ze gevangen.
Het viel me ook mee dat het niet allemaal heel commercieel was. Ik had standjes met powerbanks verwacht en Pokemon-merchandise, zodat de kinderen de hele dag konden zeuren om een veel te duur petje of zo. Prijzen in de horeca waren netjes, en de toiletten waren gratis.
Tussen de 3 trainer lounges stonden in ieder geval extra zendmasten van T-Mobile, O2 en Vodafone. Bij de ingang aan de Ruhrallee stond een hoogwerker met straalzender er boven in, gericht op de Westfalenhal. Ik neem aan dat dat de verbinding was voor het (zaterdag niet werkende) wifi-netwerk.
[ Voor 3% gewijzigd door Oekiejoekie op 03-07-2018 12:05 ]
Hier nog wel Farfetch'd over (Regio Alkmaar)mat.hi.as schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:21:
[...]
Farfetch'd is hier al geweest, voor 1 dag. Misschien dat iemand hem over heeft? Kost 20k stardust, dus valt nog te overzien.
Ben nog op zoek naar Unkown
Stuur maar een DM als je in de regio zit
[ Voor 6% gewijzigd door elmo_1978 op 03-07-2018 12:14 ]
Ik heb het niet over netwerkproblemen. Mijn account was geblokt tijdens het event van 10.15 tot 1645. Ik kon bij thuiskomst ook niet inloggen op mijn tablet via mijn wifi. Voelt een beetje als een ban tijdens de safari. Nee ik heb daarom geen leuke dag gehad.Oekiejoekie schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 12:04:
Als we met z'n allen even realistisch zijn... Iedereen die dit topic wat vaker leest weet toch dat pokemon-event een synoniem is voor netwerkproblemen ? Ik had de kinderen van tevoren er ook al op voorbereid dat het er heel druk zou zijn. En dat we misschien het park niet in zouden mogen. Of dat als we in het park waren, we misschien niet in konden loggen. Ik had voor de zekerheid ook al een kaartje uitgeprint met de overloopgebieden aan de rand van de stad.
Eten best wel, maar een bekertje frisdrank moest €4,80 kosten, meer dan bijv. een patatjeOekiejoekie schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 12:04:
Prijzen in de horeca waren netjes, en de toiletten waren gratis.
[ Voor 5% gewijzigd door Josefien op 03-07-2018 12:59 ]
Ik heb wat gedronken op het terras bij het torenrestaurant. Biertje van 0,33 cl was 3 euro, dat ben ik hier in het dorp ook minstens kwijt voor een biertje in een cafe. Halve literflesje fris was daar ook 3 euro, maar daar kreeg je bij inlevering van het lege flesje nog 50 cent statiegeld van terug. Het viel me inderdaad op dat de prijzen op het veld hoger waren.Josefien schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 12:56:
[...]
Eten best wel, maar een bekertje frisdrank moest €4,80 kosten
Great throws zijn best wel lastig om te doen, zeg. Heb op internet gezocht voor technieken maar blijkbaar is mijn timing gewoon nét er naast.
Oh, ik had alleen frisdrank op het veld gehaald.Oekiejoekie schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:01:
[...]
Ik heb wat gedronken op het terras bij het torenrestaurant. Biertje van 0,33 cl was 3 euro, dat ben ik hier in het dorp ook minstens kwijt voor een biertje in een cafe. Halve literflesje fris was daar ook 3 euro, maar daar kreeg je bij inlevering van het lege flesje nog 50 cent statiegeld van terug. Het viel me inderdaad op dat de prijzen op het veld hoger waren.
Mogelijk zat er statiegeld op die beker?
Ik sluit het niet uit. Duitsers zijn vrij fanatiek met statiegeld. De strikte regels voor drank leken me ook vooral gericht op het voorkomen van een gigantische afvalberg in het park.Josefien schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:04:
[...]
Oh, ik had alleen frisdrank op het veld gehaald.
Mogelijk zat er statiegeld op die beker?Het was zo'n hard-plastic beker waarvan ik het idee had dat 'ie herbruikbaar was. Maar ik had 'm niet teruggebracht
Verzoekje aan T.net: Kunnen de horecaprijzen van pokemon-events voortaan opgenomen worden in de pricewatch ?
1 euro per hardplastieken beker pfandJosefien schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:04:
[...]
Oh, ik had alleen frisdrank op het veld gehaald.
Mogelijk zat er statiegeld op die beker?Het was zo'n hard-plastic beker waarvan ik het idee had dat 'ie herbruikbaar was. Maar ik had 'm niet teruggebracht
Paar weken terug ook weer overnieuw begonnen, en aangezien er zoveel soorten bij mij thuis zitten
ben ik alweer aardig op weg zit ook veel buitenland of onderweg en spiek altijd op locatie of ik nog soorten vind die ik niet heb.
heb nog ruimte om gifts te delen aangezien er 3 pokestops vanuit me huis aan te raken zijn heb ik elke dag wel gifts
Omgeving Utrecht-Zeist
Friendcode: 5671 6793 9059
heb nog ruimte om gifts te delen aangezien er 3 pokestops vanuit me huis aan te raken zijn heb ik elke dag wel gifts
Omgeving Utrecht-Zeist
Friendcode: 5671 6793 9059
Ik las net op reddit een topic dat iemand een slechte iv magicarp ruilde en dat die 100% werd.
Omdat ik al vaker mensen foute dingen heb weten beweren vraag ik dus aan jullie ofdat jullie ook zo iets meegemaakt hebben.
Bijvoorbeeld mensen die die door een appraise denken een 100% te krijgen terwijl hij 14/14/14 is.
De foto die hij poste was een gewone 16cp magicarp zonder appraise dus dat is ook geen bewijs.
Ik vermoed dat de logica kan zijn dat het enkel kan werken bij zeel lage cp pokemon.
Als de cp bij deze pokemon dezelfde blijft en de iv krijgt een reroll dan kan deze enorm verbeteren.
Bij pokemon met hogere level en cp gaat de iv niet of amper stijgen bij een reroll
Omdat ik al vaker mensen foute dingen heb weten beweren vraag ik dus aan jullie ofdat jullie ook zo iets meegemaakt hebben.
Bijvoorbeeld mensen die die door een appraise denken een 100% te krijgen terwijl hij 14/14/14 is.
De foto die hij poste was een gewone 16cp magicarp zonder appraise dus dat is ook geen bewijs.
Ik vermoed dat de logica kan zijn dat het enkel kan werken bij zeel lage cp pokemon.
Als de cp bij deze pokemon dezelfde blijft en de iv krijgt een reroll dan kan deze enorm verbeteren.
Bij pokemon met hogere level en cp gaat de iv niet of amper stijgen bij een reroll
Ik heb een sub 50% geruild en dat werd een +80%. Dus omhoog gaan kan zeker. Ik heb wel de indruk dat dat vooral leuk is bij hele lage.Gravediggerxx schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:00:
Ik las net op reddit een topic dat iemand een slechte iv magicarp ruilde en dat die 100% werd.
[ Voor 4% gewijzigd door Megalodon86 op 03-07-2018 14:03 ]
Oef, die heb ik gemist danArethusa schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 08:37:
[...]
Oei, Farfetch'd is al een keer geweest voor een dag of wat.
Was dat dan een lage cp/lvl pokemon?Megalodon86 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:03:
[...]
Ik heb een sub 50% geruild en dat werd een +80%. Dus omhoog gaan kan zeker. Ik heb wel de indruk dat dat vooral leuk is bij hele lage.
Of mischien groot lvl verschil tussen spelers?
Ik stuurde een vrij hoog level, maar laag IV, van mijn L38 account, naar mn 2de/zoontjes account van L33.Gravediggerxx schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:10:
[...]
Was dat dan een lage cp/lvl pokemon?
Of mischien groot lvl verschil tussen spelers?
Verwijderd
Het is zo dat bij het traden de IV's worden gererolled. Dus hij kan stijgen of dalen. Als de vriendschap beter wordt worden de minimum waarden van mogelijke iv aangepast naar 5/5/5 (eerste levels is het 0/0/0) dus je kan een perfect of waardeloze pokemon krijgen 
wij met een bende zijn trouwens ook weekendje dortmund geweest. Zaterdag uurtje staan aanschuiven aan park smorgens maar dan voor bekeken gehouden (wegens lange duren en netwerkproblemen) om binnen te geraken. Tegen 18u nog eens gepasseerd en dan zonder problemen park in geraakt en geen netwerk problemen.
zondag ook vanaf start naar park, en dan geen problemen om binnen te geraken. Van de lange rijen van zaterdag was er geen sprake meer. kunnen parkeren aan hoofdingang op die parking en direct kunnen binnenwandelen zonder wachtrij. Verschil tussen de dagen was echt wel enorm
Ondertussen kan ik ook 50 corsola wegwerpen, had er een hoop gespaard voor hier te ruilen met mensen die niet konden gaan maar deze kunnen hem nu wel vangen. Had ik dat op voorhand geweten had ik meer unown's kunnen bijhouden...
wij met een bende zijn trouwens ook weekendje dortmund geweest. Zaterdag uurtje staan aanschuiven aan park smorgens maar dan voor bekeken gehouden (wegens lange duren en netwerkproblemen) om binnen te geraken. Tegen 18u nog eens gepasseerd en dan zonder problemen park in geraakt en geen netwerk problemen.
zondag ook vanaf start naar park, en dan geen problemen om binnen te geraken. Van de lange rijen van zaterdag was er geen sprake meer. kunnen parkeren aan hoofdingang op die parking en direct kunnen binnenwandelen zonder wachtrij. Verschil tussen de dagen was echt wel enorm
Ondertussen kan ik ook 50 corsola wegwerpen, had er een hoop gespaard voor hier te ruilen met mensen die niet konden gaan maar deze kunnen hem nu wel vangen. Had ik dat op voorhand geweten had ik meer unown's kunnen bijhouden...
In de app groep waar ik zit had iemand een Larvitar geruild met een slechte IV die bij hem 100% werd.Gravediggerxx schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 14:00:
Screenshot gezien en een betrouwbaar persoon dus ik geloof hem
Blij dat ik Corsola heb kunnen vangen op vakantie
Unown ruil ik wel bij thuiskomst! Weinig strijd binnen de lokale groep dus iedereen helpt elkaar met wat die mist!
Heb zelf 5 x Shiny Lugia dus daar kan ik vast wel wat mensen blij mee maken.
Ik zou toch nog wel wat hulp kunnen gebruiken met great throws. Ik snap dat het te maken heeft met het krimpende cirkeltje maar ik snap nog steeds niet op welk moment je de pokeball moet loslaten om het in dat cirkeltje te laten landen.
Je moet de bal altijd in het cirkeltje gooien. Anders is er geen sprake van een 'nice/great/excellent throw'.Wee Man schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 00:13:
Ik zou toch nog wel wat hulp kunnen gebruiken met great throws. Ik snap dat het te maken heeft met het krimpende cirkeltje maar ik snap nog steeds niet op welk moment je de pokeball moet loslaten om het in dat cirkeltje te laten landen.
Als het 'krimpende cirkeltje' op volle grootte is, dan is het een nice throw.
Als het 'krimpende cirkeltje' op ~2/3e grootte is, dan is het een great throw.
Als het 'krimpende cirkeltje' op ~1/3e grootte is, dan is het een excellent throw.
Je moet de bal dus loslaten als 'ie op 2/3e grootte is, of kleiner (excellent throw telt voor de field research ook mee als great throw).
De kleur van de cirkel geeft de catchrate aan: hoe groot de kans is dat 'ie blijft zitten.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6