[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.455 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Gisteren voor de 2e keer een Regice raid gedaan, gelukkig al gevangen na 1 bal.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wee Man schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 00:13:
Ik zou toch nog wel wat hulp kunnen gebruiken met great throws. Ik snap dat het te maken heeft met het krimpende cirkeltje maar ik snap nog steeds niet op welk moment je de pokeball moet loslaten om het in dat cirkeltje te laten landen.
inhakend op die comment van Richh hierboven. Zolang jij de bal dus aanraakt krimpt die cirkel idd. je wil hem het liefst curved gooien (waar ik van uit ga dat je dat doet/probeert) het makkelijkste is imo om dat vanuit een hoek te doen. curve je je bal met de klok mee doe dat dan vanuit de rechter onderhoek en doe je het tegen de klok in probeer dan de linker onderhoek van je scherm. Hierdoor raak je de pokemon vaker in het midden. De bal zelf gooi je dus eigenlijk een soort van schuin. maar door het spin effect dat je geeft gaat de bal met een "curve"

hmm ik hoop dat ik het een beetje duidelijk verwoord XD voor mij is het heel logisch hoe ik het uitleg

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ja ik probeer wel curveballs te gooien vanuit de linkerhoek. Blijft lastig om net dat juiste punt van loslaten te vinden. Ik zag op een video dat nét onder de pokemon goed werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Wee Man schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 13:54:
Ja ik probeer wel curveballs te gooien vanuit de linkerhoek. Blijft lastig om net dat juiste punt van loslaten te vinden. Ik zag op een video dat nét onder de pokemon goed werkt.
Probeer ook grote Pokemon te vinden. Wailmers, of evoluties van pokemon. Die hebben vaak een makkelijkere/grotere ring. Raidbosses ( vooral T5 ) zijn ook goed te doen.

Nog een tip; gebruik banaantjes. Daar worden ze rustig van en bewegen ze minder.

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Dus de pokeball loslaten als de cirkel ongeveer op 2/3 is zodat ie can curven en de witte cirkel raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 12:25
Youtube - How to throw great curveballs pokemon go ... Of vergelijkbare zoektermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
william89 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 14:30:
Youtube - How to throw great curveballs pokemon go ... Of vergelijkbare zoektermen?
Ja heb ik op gezocht en er is veel te vinden. Heel veel. Ook nogal behoorlijk wat gedateerd; zo vond ik een video van iemand die liet zien dat het doelcirkeltje stopt met krimpen als je je vinger niet op de pokeball hebt, wat nu niet meer kan.

Het kwartje is inmiddels gevallen. Ik kan inmiddels bijna consistent great curveballs gooien. Zo hop twee field research gedaan (doe 3 great curveballs en doe 3 great balls achter elkaar) plus een mythical discovery taak voor 10 great throws.

Bedankt voor de tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Wee Man schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 15:43:
[...]

Ja heb ik op gezocht en er is veel te vinden. Heel veel. Ook nogal behoorlijk wat gedateerd; zo vond ik een video van iemand die liet zien dat het doelcirkeltje stopt met krimpen als je je vinger niet op de pokeball hebt, wat nu niet meer kan.
Dit kan nog zeker wel. Je kan je vinger op de pokeball houden totdat de cirkel het voor jou gewenste formaat heeft, dan loslaten (niet gooien) en wanneer de pokemon aanvalt, dan op het juiste moment een curveball gooien. Dan land je bal (als de timing goed is) precies op de pokemon wanneer zijn aanval voorbij is, in het zojuist vast gezette formaat cirkel.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Maar die ring vast zetten is een Android dingetje ofzo? Ik heb dat namelijk nog nooit voor elkaar gekregen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Spike_wolf schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 16:08:
Maar die ring vast zetten is een Android dingetje ofzo? Ik heb dat namelijk nog nooit voor elkaar gekregen.
Nee. Volgens mij een iphone dingetje.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt gewoon op Android. Gebruik dat trucje altijd bij legendary Pokémon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:49
Is gewoon een dingetje van de game. Bug? Geen idee of Niantic wilt dat het zo werkt, maar ze doen er in ieder geval niets aan. Net als het vang truucje waarbij je de animatie van het schudden niet ziet.. kan ook nooit de bedoeling zijn :p Al vang je hier niet alles mee, wel ideaal als je door wilt lopen bij veel spawns en het je niets boeit als er iets niet wordt gevangen.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 12:31
Ik had de truc met het vastzetten van de cirkel ook pas een paar weken geleden door, toen iemand in de lokale groep het liet zien en me duidelijk werd dat je moet wachten tot hij aanvalt. En ik vind het nog steeds lastig en ik ken ook iemand bij wie het niet lukt.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Spike_wolf schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 16:08:
Het werkt als volgt.. het moment dat jij de bal aan raakt krimpt die ring. Het moment dat je los laat onthoud de game hoe groot die was.

Het moment dat de attack animatie van de pokemon begint wordt de ring niet kleiner als je de bal aan raakt.

De bedoeling is dus om de ring op de grote te zetten die je wilt en dan niks doen.
Het moment dat dan de pokemon een attack animatie doet gelijk te gooien zodat die precies raak gaat op het moment dat de pokemon klaar is met die attack animatie. Hierdoor raak je de bal op de juiste cirkel zoals jij hem had neergezet (mits je goed gooit natuurlijk)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond voor het eerst in ons dorpje een ex raid pas gehad! Helemaal niet meer verwacht ooit 1 te krijgen. Maar nu bij toeval toch gelukt! Echt super gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ricmaniac schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 21:12:
[...]

Het werkt als volgt.. het moment dat jij de bal aan raakt krimpt die ring. Het moment dat je los laat onthoud de game hoe groot die was.

Het moment dat de attack animatie van de pokemon begint wordt de ring niet kleiner als je de bal aan raakt.

De bedoeling is dus om de ring op de grote te zetten die je wilt en dan niks doen.
Het moment dat dan de pokemon een attack animatie doet gelijk te gooien zodat die precies raak gaat op het moment dat de pokemon klaar is met die attack animatie. Hierdoor raak je de bal op de juiste cirkel zoals jij hem had neergezet (mits je goed gooit natuurlijk)
Ah okay. Dat is al anders dan anderen het tot nu toe uitgelegd hebben. Veelal kwam dat niet verder dan los laten en de ring staat op dat formaat vast. gooien maar.
Ik zal straks eens kijken of dat inderdaad effect heeft. thanks :)

Verder nog steeds niet in de gelegenheid geweest een Solrock te grijpen. Een paar keer in de nearby radar gezien, maar nooit gevonden.
Ook nog geen Regice hier want de raid groep is dooier dan dood op het moment. Iedereen zal we lop vakantie zijn ofzo..

Net wel m'n trade afstand badge zilver gemaakt door een berg Corsola's naar m'n zus te gooien die uit het Caribisch gebied kwamen. Nu zij er hier een heeft gevangen kon dat ook nog eens spotgoedkoop :P Met 8k km per stuk tikt dat lekker aan. Nu is goud nog wel een eind weg, maar het geluk wil dat m'n zus volgende maand naar Australie op vakantie gaat, dus dat wordt bij terugkomst een berg pidgeys ruilen :P

[ Voor 26% gewijzigd door Spike_wolf op 04-07-2018 21:37 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 16:14
Spike_wolf schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 21:35:
[...]

Ah okay. Dat is al anders dan anderen het tot nu toe uitgelegd hebben. Veelal kwam dat niet verder dan los laten en de ring staat op dat formaat vast. gooien maar.
Ik zal straks eens kijken of dat inderdaad effect heeft. thanks :)

Verder nog steeds niet in de gelegenheid geweest een Solrock te grijpen. Een paar keer in de nearby radar gezien, maar nooit gevonden.
Ook nog geen Regice hier want de raid groep is dooier dan dood op het moment. Iedereen zal we lop vakantie zijn ofzo..

Net wel m'n trade afstand badge zilver gemaakt door een berg Corsola's naar m'n zus te gooien die uit het Caribisch gebied kwamen. Nu zij er hier een heeft gevangen kon dat ook nog eens spotgoedkoop :P Met 8k km per stuk tikt dat lekker aan. Nu is goud nog wel een eind weg, maar het geluk wil dat m'n zus volgende maand naar Australie op vakantie gaat, dus dat wordt bij terugkomst een berg pidgeys ruilen :P
Vrienden worden met mensen in Amerika Japan en Australië .
Daar krijg je eieren uit en dan ruilen.
Afstand tussen Amerika en Australië is meer dan 20K per keer. dus na 50 pokemons ben je al klaar.
Geen spanneden badge dus.

Ook het aantal missies al op goud gehaald deze week.

Nu alleen nog de raids en ex raids, en unknown naar goud toe brengen...
Dat duur nog wel even, Regice is hier ook niet interessant dus hier weinig animo voor, geen raid rains deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 15:14
Ongekend, we stonden gisterenavond met 33 mensen een Regice te doen. Toegegeven, het was de enige Regice in de buurt afgelopen avond, maar toch. Meestal zitten we op 6 á 10 mensen.

Ook nog wat kinderen (jaar of 13?) geholpen, die waren deze week begonnen met spelen. Level 12 enzo. Even patsen met m'n 10 Mewtwo's enzo hihi :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
Maar zijn er mensen die desnoods een keer willen raiden in Rotterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
perryvdbosch schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:54:
Af en toe raid ik daar wel eens en best kans dat ik daar komende zaterdag ook wel wat mee pak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Huh, blijkbaar hebben ze een Pokestop vlakbij verwijderd. Gisteren was ie er nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Laatst online: 22:24
Ja, dat gebeurt. Komen ook weleens Pokestops bij. Is je buurt toevallig vernieuwd, en hebben ze het beeld/kenmerk van de Pokestop verwijderd/verplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Nee. Het ging om een fontein in een meertje in een park. Wel gewoon vanaf de oever te bereiken.

Overigens ook mijn eerste raid gedaan! Heb er een Manectric voor kunnen vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een Alkmaarse raidgroep die ook wat lagere level spelers toe laat (2 spelers van lvl 25 atm).

Maakt iemand hier deel van uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vinden trouwens meer mensen dat er meer sorteer of zoekfuncties moet kome in die vriendenlijst?

Die 20 gifts is ook echt veel te weinig! Heb een stuk of 60-70 vrienden en ken eigenlijk iedere dag na 5 minuten al geen gifts meer openen :)

https://pokemongolive.com/post/birthday2018/

Nieuwe Pikachu met andere hoed dit jaar!

[ Voor 16% gewijzigd door C_V_S op 05-07-2018 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:30
Ik woon in Rotterdam dus kan ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52
Eddos schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 16:15:
Ja, dat gebeurt. Komen ook weleens Pokestops bij. Is je buurt toevallig vernieuwd, en hebben ze het beeld/kenmerk van de Pokestop verwijderd/verplaatst?
De afgelopen maanden hebben ze hier in de buurt het aantal pokestops en gyms iig flink uitgebreid. Ongeveer met een factor 3 toegenomen. Merkt ook direct dat het aantal verschillende accounts die je in gyms tegenkomt sterk toeneemt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:11
En dan nonchalant in de laatste paragraaf, misschien nog interessanter dan Pika met hoed en zonnebril:
We're excited to announce that Special Research on the Mythical Pokémon Celebi will be available globally in the near future.
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Gelukkig een ander petje ipv weer die andere recyclen! :) Maar ik ben toch meer geïnteresseerd in de Squirtle met zonnebril aankomende zondag! Ben dan wel benieuwd wat er gebeurt als je die laat evolven, zonnebril pleite of een Blastoise met zonnebril? :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 16:58
Hmm, deze ochtend wat problemen met inloggen. Mag hopen dat ik mijn special research voor Mew ook mag afmaken alvorens ik naar Celebi ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Akaendra schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 08:51:
Hmm, deze ochtend wat problemen met inloggen. Mag hopen dat ik mijn special research voor Mew ook mag afmaken alvorens ik naar Celebi ga.
Ben je pas net begonnen? Want over Mew doe je toch niet zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erty2142
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 14-09 15:36
Ik ben ook nog steeds bezig met mew. Zit op 9/10 ghost pokemon. Hier in de buurt nergens te vinden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
erty2142 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:26:
Ik ben ook nog steeds bezig met mew. Zit op 9/10 ghost pokemon. Hier in de buurt nergens te vinden...
Volgens mij moet je even de make 3 great throws quest opzoeken, daar krijg je Ghastly voor dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
wimpie007 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:08:
[...]

Ben je pas net begonnen? Want over Mew doe je toch niet zo lang?
Tja als je nooit ghost pokemon ziet dan duurt het behoorlijk lang. moet nog 4 raids en dan 7/8 nog voor Mew. die 50 Pokemon en excellent curve throw zijn zo moeilijk niet.
Ghost Pokemon heeft me denk ik dik 2-3 maanden gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:14
Akaendra schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 09:46:
[...]

Tja als je nooit ghost pokemon ziet dan duurt het behoorlijk lang. moet nog 4 raids en dan 7/8 nog voor Mew. die 50 Pokemon en excellent curve throw zijn zo moeilijk niet.
Ghost Pokemon heeft me denk ik dik 2-3 maanden gekost.
Om deze quest te behalen heb ik destijds een avondwandeling (na 22:00) gemaakt door de stad. Binnen twee uur had ik voldoende pokemon gevangen.

Is er bij jullie ook zo’n gekte omtrent Articuno day? Hier worden indelingen gemaakt om zo efficiënt mogelijk van raid naar raid te kunnen gaan. Thank you double raid XP and shiny Articuno :').

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:13
Ik heb Mew ook nog niet, hang al bijna een maand bij de "Catch 10 Ghost-type". Ik kom er geen een tegen :/

Misschien maar eens wachten tot het weer Halloween is...

"Catch a Ditto" had ik wel geluk mee. Net toen ik daar was ving ik een Ditto. Daarna nooit meer 1 gezien.

[ Voor 24% gewijzigd door Josefien op 06-07-2018 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Josefien schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:22:
Ik heb Mew ook nog niet, hang al bijna een maand bij de "Catch 10 Ghost-type". Ik kom er geen een tegen :/

Misschien maar eens wachten tot het weer Halloween is...

"Catch a Ditto" had ik wel geluk mee. Net toen ik daar was ving ik een Ditto. Daarna nooit meer 1 gezien.
's avonds na 00:00 spawnen de ghost pokemon best veel. ook is er de quest: 3 great throws (in a row, weet niet zeker) voor een ghastly
Luuksche schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:18:
[...]

Is er bij jullie ook zo’n gekte omtrent Articuno day? Hier worden indelingen gemaakt om zo efficiënt mogelijk van raid naar raid te kunnen gaan. Thank you double raid XP and shiny Articuno :').
nee wij kijken wel welke raids er bij ons in t dorp zijn. als niantic zo kut doet om het maar 3 uur te laten duren ga ik niet heel nederland door racen om MISSCHIEN wel een shiny te kunnen krijgen

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2018 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
en ja voor 07:00 s'morgen een rondje lopen heb je ze zo ook bij elkaar.

Wacht al weer maanden op de 2de quest.
genoeg candy van alles klaar staan om andere evoluties te maken. 2400 magicarp candy. 900 wailer candy etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Laatst online: 16-09 16:24
Ja ik ben ook nog bezig met Mew, moet nog 8 raids doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:04
perryvdbosch schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:51:
Ja ik ben ook nog bezig met Mew, moet nog 8 raids doen!
Ik weet niet of de truc nog werkt, maar ik heb mijn raids redelijk snel kunnen doen door een 1 of 2 raid te pakken, vervolgens te 'verliezen'. Dan kan je dezelfde raid meerdere malen doen en scheelt je in je tijd. Kost je alleen revives en potions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
demo31051987 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 11:34:
[...]

Ik weet niet of de truc nog werkt, maar ik heb mijn raids redelijk snel kunnen doen door een 1 of 2 raid te pakken, vervolgens te 'verliezen'. Dan kan je dezelfde raid meerdere malen doen en scheelt je in je tijd. Kost je alleen revives en potions.
Helaas werkt niet meer, was ma 1,5 week al aangepast.
Je moet er nu echt 10 doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

In de queue voor de raid gaan staan is voldoende. Het kost je een raid pas, maar je hoeft neit daadwerkelijk de raid te doen. En kun je dus ook op een hogere raid een tikje halen voor je quest.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 17:15

Haan

dotnetter

Nee dat is al lang gefixt, je moet echt de raid doen

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08 18:47
Wat @avotar zegt, alleen je raidpass inleveren is voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
Verwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:41:
[...]

's avonds na 00:00 spawnen de ghost pokemon best veel. ook is er de quest: 3 great throws (in a row, weet niet zeker) voor een ghastly

[...]

nee wij kijken wel welke raids er bij ons in t dorp zijn. als niantic zo kut doet om het maar 3 uur te laten duren ga ik niet heel nederland door racen om MISSCHIEN wel een shiny te kunnen krijgen
Na 0u... dan lig ik al te slapen :D En de paar keer dat ik wel laat thuis kwam, heb ik nog geen Ghost-type gezien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
Verwijderd schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 10:41:
[...]

[...]

Vanavond zal er vast en zeker een nieuwe box komen met veel raidpassen. Alles voor de €.

Ik verwacht dat wij met een aantal spelers gaan rondrijden in de stad. T-tar met smack down moet voldoende zijn om Articuno snel te verslaan

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
morgen idd eens kijken of ik de overige raids kan doen en dan verder met stap 7/8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Haan schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 14:07:
Nietes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
Haan schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 14:07:
Wat gefixt is, is dat je niet langer meerdere 'raids' voor de quest op 1 raid kan doen door expres de timer te laten verlopen. Volgens mij telt een niet gewonnen raid nog steeds.

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 17:15

Haan

dotnetter

Laat ik het dan zo formuleren, ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het niet meer voldoende was om alleen de raid te starten, je moest hem echt helemaal uitzitten. Dit was eerder inderdaad niet zo, het veranderde tijdens dat ik met de 10 raids quest bezig was. Ik heb mijn Mew op 9 mei gevangen, dus dat zal een weekje eerder zijn geweest. Het kan zijn dat het inmiddels weer anders is, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ik was iets later dan de meeste spelers met die Mew quests, dus voor die spelers werkte het nog wel

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Worden er raid-afspraken gemaakt in Rotterdam ? Dan kom ik ook, als het volgend weekend is...

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 18:54
Oekiejoekie schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 19:28:
[...]

Worden er raid-afspraken gemaakt in Rotterdam ? Dan kom ik ook, als het volgend weekend is...
Voor morgen hebben ze afgesproken bij de Markthal, hele grote groep die op jacht gaat naar de shiny articuno in die 3 uur tijd.
Merk wel dat de raids wat minder zijn door regice, hwr zijn nu voornamelijk de ex gyms die geraid worden

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Nou de pika m/v en raichu m/v zijn al binnen. Nu nog een pichu zien te hatchen.

Net wel de nieuwe zonnebril gekocht... Want die special anniversary box is echt waardeloos....

[ Voor 5% gewijzigd door A-Jay op 07-07-2018 08:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Waardeloos?
4 LE en 4 insence voor 30 gold, als je toch al 3 incubators wilt kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
A-Jay schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 23:17:
Nou de pika m/v en raichu m/v zijn al binnen. Nu nog een pichu zien te hatchen.

Net wel de nieuwe zonnebril gekocht... Want die special box is echt waardeloos....
Eerste twee kilometer eitje wat ik uitliep: pichu met een hoedje! Eindelijk eens geluk in dit verschrikkelijke spel haha!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
frickY schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 23:38:
Waardeloos?
4 LE en 4 insence voor 30 gold, als je toch al 3 incubators wilt kopen.
Ik bedoelde de anniversary box. Die vind ik het echt niet waard. Die andere waren er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:50

Temujin

Zegt ook wel eens iets

Zo'n articuno raid heh, zou dat te doen zijn met 2 spelers. Mijn vrouw en ik zijn beide lvl 31, articuno zit op 29k cp hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:08
Temujin schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 11:20:
Zo'n articuno raid heh, zou dat te doen zijn met 2 spelers. Mijn vrouw en ik zijn beide lvl 31, articuno zit op 29k cp hier.
Het lijkt mij van niet...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:40
Temujin schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 11:20:
Misschien als jullie beiden lvl 40 zijn, best friends zijn en een lading max level perfecte counters hebben :P. Maar denk dat een mannetje of 3/4 toch wel het minimale is normaal gesproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou.. 6 raids gedaan met een hele grote groep. 4 van de ongeveer 150 articuno was maar shiny. Echt een veel en veel te lage kans. Gewoon niet leuk meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:03:
Nou.. 6 raids gedaan met een hele grote groep. 4 van de ongeveer 150 articuno was maar shiny. Echt een veel en veel te lage kans. Gewoon niet leuk meer :(
Nee, dat is hoe het had moeten zijn vanaf het begin :p
Maar Niantic heeft ons verwend met een Shiny op elke hoek van de straat...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:11:
[...]

Shiny rate van legendary is hetzelfde als vanaf het begin.. alleen had je daar nog 2 weken de tijd voor om een shiny te krijgen ipv 3 uur.

Heb er geen geld aan uitgeven voor premium passen vandaag en dat zou iedereen moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Laatst online: 20:56
Na de release van pokemon go een aantal weken gespeeld en toen gestopt.

Vandaag weer eens geinstalleerd en een nieuw account gemaakt, wat is er een hoop vernieuwd en bij gekomen zeg, ik ga me hier zeker mee vermaken de komende maanden.

Zijn er hier nog mensen die wat gifts hebben? Ik heb op dit moment 4 gifts maar geen vrienden of bekende meer die pokemon go spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AronB
  • Laatst online: 09-09 13:10
Inhumanous schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 14:14:
Na de release van pokemon go een aantal weken gespeeld en toen gestopt.

Vandaag weer eens geinstalleerd en een nieuw account gemaakt, wat is er een hoop vernieuwd en bij gekomen zeg, ik ga me hier zeker mee vermaken de komende maanden.

Zijn er hier nog mensen die wat gifts hebben? Ik heb op dit moment 4 gifts maar geen vrienden of bekende meer die pokemon go spelen.
6606 0105 8433 als je wil uitwisselen.
Ik speel in Rotterdam, voornamelijk Zuid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Laatst online: 20:56
AronB schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 14:16:
[...]

6606 0105 8433 als je wil uitwisselen.
Ik speel in Rotterdam, voornamelijk Zuid.
Ik speel voornamelijk omgeving Dordrecht,

Maar vindt het niet erg om voor een raid is een dagje nederland door te crossen! Als ik het goed begrijp moet je met meerdere mensen zijn voor een raid om die pokemon te kunnen vangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AronB
  • Laatst online: 09-09 13:10
Inhumanous schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 14:25:
[...]

Ik speel voornamelijk omgeving Dordrecht,

Maar vindt het niet erg om voor een raid is een dagje nederland door te crossen! Als ik het goed begrijp moet je met meerdere mensen zijn voor een raid om die pokemon te kunnen vangen?
Het hangt af van de raid, jouw level en welke pokemon je hebt.

Zie hier een handig overzichtje van raids en hoeveel mensen je ongeveer nodig zal hebben om ze te verslaan: https://i.redd.it/7e6zq1fqjl511.png.

Globaal gezegd zijn 1 en 2 sterren raids solo te doen, 3 sterren duo, voor 4 en 5 sterren heb je grotere groepen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hielko schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:03:
[...]

Misschien als jullie beiden lvl 40 zijn, best friends zijn en een lading max level perfecte counters hebben :P. Maar denk dat een mannetje of 3/4 toch wel het minimale is normaal gesproken...
Het is te doen met twee man schijnt het met een legertje Tyranitars met de juiste moves, mits hoog genoeg natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

schaapiej schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:11:
[...]

Zelfde geld voor de legendary's. Die hadden ook al zeldzaam moeten zijn. Distributie van legendary's via het raidsysteem hadden ze niet moeten doen. Het vechten ertegen is tof, maar het vangen hadden ze niet moeten doen. Gewoon zeer zeldzame release in het wild.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zeror schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 14:50:
[...]

Zelfde geld voor de legendary's. Die hadden ook al zeldzaam moeten zijn. Distributie van legendary's via het raidsysteem hadden ze niet moeten doen. Het vechten ertegen is tof, maar het vangen hadden ze niet moeten doen. Gewoon zeer zeldzame release in het wild.
Helemaal mee eens! En ook maximaal 1 per soort.. niet een tas vol met 100+ van dezelfde legendary. Maargoed, ik snap de kant van Niantic ook wel, dit zorgt voor geld... veel geld! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:43
Verwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:03:
Deze heb ik wel, maar als ik kijk welke shiny pokemons er bij mij ontbreken

Geen shellder, mawhile swablu, omanyte kabuto, dratini, aerodactyl shuppet

door deze lange lijst is de interesse in deze articuno niet zo groot meer, hij is iets lichter blauw. Ik vind het kweken van een lekker vechtleger veel leuker dan dat iets andere kleurtje. Wil hem wel ruilen voor 1 met hoog iv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
aljooge schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:19:
[...]

Deze heb ik wel, maar als ik kijk welke shiny pokemons er bij mij ontbreken

Geen shellder, mawhile swablu, omanyte kabuto, dratini, aerodactyl shuppet

door deze lange lijst is de interesse in deze articuno niet zo groot meer, hij is iets lichter blauw. Ik vind het kweken van een lekker vechtleger veel leuker dan dat iets andere kleurtje. Wil hem wel ruilen voor 1 met hoog iv
Geen Mawille, Swablu, Shuppet, Murkrow, Drayini, Bulbasaur, Snorrunt en volgens mij vergeet ik er nog wel een paar.

Het event vond ik vandaag wel tof, met een groep zo’n twintig raids kunnen doen in drie uur tijd. Iemand van de groep had direct een shiny. Ik kreeg hem gelukkig ook vrij snel!

Geëindigd met drie shiny Articuno. Één om zelf te houden en de overige twee ga ik ruilen met vrienden die hem helaas niet hebben kunnen vangen.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Hielko schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:03:
[...]

En als je het als 2 personen wilt doen, kun je altijd twee telefoons per persoon gebruiken. Moet je alleen wel een tweede account erbij levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik deed het ook niet voor de shiny. Ik deed het wel voor de xp. Eitje aan. En 40k xp per beestje binnenhalen. Ik heb er 7 gedaan dus dat tikte aardig aan.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:31:
[...]

Shiny rate van legendary is hetzelfde als vanaf het begin.. alleen had je daar nog 2 weken de tijd voor om een shiny te krijgen ipv 3 uur.

Heb er geen geld aan uitgeven voor premium passen vandaag en dat zou iedereen moeten doen
Nee, het begin (Lugia) was de kans op Shiny best groot (hoewel ik op t laatst pas 1 kreeg, maar op mn kleine acc had ik er 3)
Daarna werden de kansen bij Legendaries steeds kleiner.

Ik heb denk ik 5 premium pasjes gebruikt per acc (had er toch al 20 in mn bag). Alleen op (natuurlijk weer) de kleine acc 1 shiny.

Maar idd.. Legendaries zijn door de vele raids ook noet zo legendary meer.
Gisteren liet ik zelfs mew2 raid gaan, omdat ik er geen zin in had (heb al een paar mew2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Hier is een poosje geleden een site gepost met timers wanneer Pokémon events beginnen en eindigen.
Gewoon klok die aftelt, dus geen gedoe met tijdzones.

Heeft iemand die nog?
Want ik heb wederom geen idee hoe laat de squirtles vandaag komen.

//Edit
Thanks @A-Jay ; https://p337.info/pokemongo/

[ Voor 10% gewijzigd door frickY op 08-07-2018 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

frickY schreef op zondag 8 juli 2018 @ 08:37:
Hier is een poosje geleden een site gepost met timers wanneer Pokémon events beginnen en eindigen.
Gewoon klok die aftelt, dus geen gedoe met tijdzones.

Heeft iemand die nog?
Want ik heb wederom geen idee hoe laat de squirtles vandaag komen.
Die pagina weet ik zo 1-2-3 ook niet meer, maar community day is altijd van 11:00 tot 14:00.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikkie001
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 16:45

Mikkie001

Wat is werk zonder koffie?

Na een aantal maanden heb ik het spel weer gestart. Tijd om mijn trainer code te delen, zodat ik iets met mijn gifts kan doen.

1763 3868 9526

Er is altijd een groepje mensen dat in geen enkel groepje past

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A-Jay
https://p337.info/pokemongo/

Gisteren een shiny Articuno gevangen. En strak CD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Zo van alle schilpadsoorten een shiny te pakken soms met bril. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 18-09 07:44
Er zitten dus shinys in van Squirtle?? Na 130 gevangen te hebben geen 1 met zonnebril of shiny nog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Laatst online: 23:11
jaydenjarno schreef op zondag 8 juli 2018 @ 12:03:
Er zitten dus shinys in van Squirtle?? Na 130 gevangen te hebben geen 1 met zonnebril of shiny nog
Squirtle met een zonnebril krijg je enkel via de quests.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wortelsoft
jaydenjarno schreef op zondag 8 juli 2018 @ 12:03:
Ja zowel met zonnebril uit de research task als de gewone. Noordereiland Rotterdam is ideaal hiervoor. Ben helaas al gestopt anders was het denk ik wel gelukt om een set normale en shiny compleet te maken met en zonder bril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Hoe is het batterij verbruik intussen? Heb het vorig jaar gespeeld en zonder bijkomende batt pack erbij was het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukidaruma
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:37
Hurtebise schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:16:
Hoe is het batterij verbruik intussen? Heb het vorig jaar gespeeld en zonder bijkomende batt pack erbij was het niet te doen.
Nog steeds dramatisch hoog.

Zelf uiteindelijk 3 Squirtles met zonnebril weten te krijgen, waarvan 1 shiny. Was niet willekeurig trouwens, als een stop de shiny versie gaf bij de research, was dit voor iedereen bij die stop zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Hurtebise schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:16:
Op mijn galaxy note 8 met battery saver aan in pokemon go, battery saver mode en 45 fps limit aan vanuit (samsung?) Game launcher heb ik circa 4 - 5 uur speeltijd van circa 95% tot ongeveer 15%. Variatie een beetje afhankelijk van hoeveel ik het scherm omhoog heb. Zit er aan te denken om toch nog maar eens een go plus aan te schaffen, battery time zou ik daarmee nog verder op kunnen rekken voor de langere hikes die ik doe, voor gelijktijdig egg hatching.

Op mijn oude galaxy s4 mini is het nog altijd een vlotte battery drain. Dus telefoon en met name scherm gaat een belangrijke rol spelen in power consumption. Frame limiting en display brightness reduceren helpt aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Als ik mij note8 op spaarstand zet en dan nog eens op 25% resolutie. Dan ziet het spel er wel niet uit maar in Dortmund heb ik er zo dikke 5 uur mee kunnen spelen!

Echter als ik aan het harken ben zoals vandaag, Geef het dan een goede 3 a 4 uur zonder spaarstand.

Tevens en die heb ik nog nooit gezien had mijn vrouw op haar S7 een hitte melding.
Toestel is te heet door de app Pokemon go. Toestel sloeg meteen af. Gelukkig zaten we in de auto en meteen de airco op standje -50.

Ook was zoetermeer the place to be! Ik heb 11 Shiney's waarvan 3 Shiney met zonnebril.

[ Voor 8% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 08-07-2018 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:43
Vandaag heb ik tijdens community day iets totaal anders gedaan, eitjes gepelt. Op de fiets heb ik alle kleine eieren uitgebroed met de onbreekbare incubator. Nu staan er alweer 5 10 km eieren te wachten voor de volgende dag op 21 juli. Dan is er dubbele candy en worden de paarse 10 km eieren geoogst met lucky egg en starpiece

Ondertussen nog 4 shiny squirtles kunnen vangen zonder bril en 7 met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
Wat is er dan op 21 juli?

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rich409
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 08-04 10:27
Zo lekker weekendje gehad.

Zaterdag-event was echt tof. Hebben met een groepje van 6-7 man 17 Articuno raids gedaan. Eerste raid kregen ik en iemand anders meteen shiny, dus we dachten dat de chance op shiny hoog was. Viel daarna vies tegen. Met Lucky eggje erbij stroomde xp binnen. Ben makkelijk van 26 naar 28 gegaan.

I.i.g leuke tijd gehad, mogen ze wel vaker doen zoiets.

Vandaag mijn tweede community event gedaan met twee anderen in Breda. Probleem (en dat had ik vorige event ook) is dat ik een boel squirtles simpelweg niet zag die zij veel zagen. Geen idee waarom, maar zeer, zeer frustrerend. Misschien dat iemand hier weet hoe dat kan?

Uiteindelijk zelf ff volle bak gedraaid en uiteindelijk twee shinies met zonnebril (plus hoge IV) en vier zonder gevangen. Nog eentje getradet met iemand die pech had met maar 2 shinies. Al met al (afgezien van het feit dat bij mij simpelweg sommige squirtles niet verschenen) leuke dag gehad. Ook aangenaam verrast hoeveel mensen toch nog Pokemon Go spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
Ik had alleen vandaag een klein uurtje gespeeld :D Van de Squirtle alleen 1 shiny en dat was tevens eentje met bril.

De rest is allemaal normaal en normaal+bril. En 2 tot Blastoise geevolved: een normale en eentje met bril. Verder geen candy meer. Ik had daarvoor gelukkig al 100 candy, anders kon ik niet eens 2 stuks evolven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Pff wat een weekend. 22 articuno raids gedaan.. geen shiny :( Gister 19 shinies gevangen (8 met bril) Geen idee wat ik nu met al die dingen moet haha. Wel van 36 naar 37.5 geleveld :D Dat ging ook lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Helaas niet mee kunnen doen met Articuno dag, maar toch dik 1.7 Miljoen XP binnengehark afgelopen week. Mensen uit onze groep hadden dat in één dag zaterdag haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rekky
  • Laatst online: 04-09-2024
Gisteren 1 shiny Squirtle tegen gekomen, toen na het gooien van de eerste pokeball foutmelding.
Pokemon GO crashed, weg shiny... niet weer één gezien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik kon helaas maar een half uur spelen, maar heb toch op beide accounts 4 shinies gevangen. Totaal 5 met bril en 3 zonder bril. Mijn geluk kon niet op, kon eigenlijk helemaal niet, maar toch even snel wat tijd gemaakt. Daarna lekker het zwembad opgezocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Zlysher schreef op maandag 9 juli 2018 @ 08:00:
Pff wat een weekend. 22 articuno raids gedaan.. geen shiny :( Gister 19 shinies gevangen (8 met bril) Geen idee wat ik nu met al die dingen moet haha. Wel van 36 naar 37.5 geleveld :D Dat ging ook lekker.
Aardig wat XP...

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Megalodon86 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 08:48:
Ik kon helaas maar een half uur spelen, maar heb toch op beide accounts 4 shinies gevangen. Totaal 5 met bril en 3 zonder bril. Mijn geluk kon niet op, kon eigenlijk helemaal niet, maar toch even snel wat tijd gemaakt. Daarna lekker het zwembad opgezocht :D
Wacht.. dat betekent dat je in elk geval 4 quests hebt kunnen doen... dus 20 squirtles...
Waar zat je dan dat je er zoveel kon vangen.. met ook nog eens 2 telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik had er ook een stuk of 150 in 2,5 uur gevangen.

Denk iedere plek waar veel stopt met lures aan staan dat dat prima gaat.

3 shiny met bril en 1 zonder. 2 zonder al gereserveerd via de app groep als we betere vriendjes zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dat tripple catch en raid xp event duurt toch tot 22 uur?
Ik ga vanavond nog even harken, maar weet iemand nog een goede plek in de buurt van Den haag waar je kan harken?
Ik verwacht dat Kijkduin niets meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
avotar schreef op maandag 9 juli 2018 @ 08:53:
[...]

Wacht.. dat betekent dat je in elk geval 4 quests hebt kunnen doen... dus 20 squirtles...
Waar zat je dan dat je er zoveel kon vangen.. met ook nog eens 2 telefoons?
Gewoon in de lokale winkelstraat/dorpsplein.

De 2de telefoon werd gehanteerd door m'n dochter en die had ultra geluk met shinies, de 2de en 10de ofzo _/-\o_

De andere telefoon zat ik zelf op te vangen, en denk dat ik er toch wel stuk of 60 gevangen heb. Vergeet niet dat 3 quests tegelijk tellen; dus 5 vangsten is 3 kansen op shiny met bril.

technisch ook wel iets langer dan half uur gespeeld, want heen en terugweg naar dorpskern ook knopje aangehad.

[ Voor 8% gewijzigd door Megalodon86 op 09-07-2018 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Megalodon86 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 08:34:
Helaas niet mee kunnen doen met Articuno dag, maar toch dik 1.7 Miljoen XP binnengehark afgelopen week. Mensen uit onze groep hadden dat in één dag zaterdag haha...
Het zat tegen met vriendjes maar alsnog 1.1 miljoen in 3 uur tijd. Dat is dus gewoon van 0 naar level 27 in uur tijd :P
Pagina: 1 ... 101 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.