[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.450 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Helaas dit weekend beide events kunnen spelen.

Zwager had nu wel een Blastoise met zonnebril, ik baal

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Dit weekend is Chicago aan de beurt voor een feestje, dan is het aan ons de taak om flink wat researches te gaan doen!
Ik hoop dat ik er iets van mee pikken aangezien we op vakantie gaan.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:14
Als mensen in de buurt van alkmaar willen ruilen, heb nog wel shiny's over van squrtile, en ook de zonnebril heb ik genoeg.. zoek zelf nog wat unowns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 9 juli 2018 @ 09:20:
Dit weekend is Chicago aan de beurt voor een feestje, dan is het aan ons de taak om flink wat researches te gaan doen!
Ik hoop dat ik er iets van mee pikken aangezien we op vakantie gaan.
En wat is de reward? XP kan me al een tijdje gestolen worden :) Dus ik hoop extra dust alhoewel ik heb 7,5 ton nu en weinig om nog te uppen.

Ruilen zal wel wat gaan kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 15:14
C_V_S schreef op maandag 9 juli 2018 @ 10:03:
[...]

En wat is de reward? XP kan me al een tijdje gestolen worden :) Dus ik hoop extra dust alhoewel ik heb 7,5 ton nu en weinig om nog te uppen.

Ruilen zal wel wat gaan kosten :)
Candy!!

Afbeeldingslocatie: https://assets.pokemon.com//assets/cms2/img/video-games/_tiles/pokemon-go/06262018/pokemon-go-summer-research-inline-578.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Zaterdagmorgen had ik er zin een: 3 uur vol vlammen met een raidtrain. Altijd leuk! Uiteindelijk wegens een te grote trein maar alleen met onze eigen auto gegaan (7 accounts, waarvan 4x L40) en zodoende 27 raids gedaan! Helaas hebben zowel ik als een maat van me geen shiny, ondanks dat er in totaal 9 vielen in de auto! Voor de xp was hij wel goed (niet dat ik die nodig heb) en vooral een leuke dag gehad. :) Uiteraard wel meteen even zo'n shiny Articuno gereserveerd voor als we Best Friends zijn.

Zondag lekker op schildpaddenjacht geweest met als eindstand 10 shinies: 4 met en 6 zonder bril. Heb dus alle varianten kunnen maken. :) Er werd veel gecommuniceerd over welke stopjes shinies gaven en dit maakte het wat mij betreft een echte 'community' day!
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 9 juli 2018 @ 09:13:
Dat tripple catch en raid xp event duurt toch tot 22 uur?
Ik ga vanavond nog even harken, maar weet iemand nog een goede plek in de buurt van Den haag waar je kan harken?
Ik verwacht dat Kijkduin niets meer is.
Tijdens community days kan ik je het parkje langs de Santiagosingel/Zuidenveldlaan in Wateringen aanraden. Hele rits stopjes waar dan alle lures aan staan! Maat van me is naar Rijswijk verhuist en ben dit keer eens naar hem gegaan om een community day te spelen. Wat afwisseling is altijd leuk. :)

@Megalodon86 Heb eigenlijk meer interesse in 'Late Summer', wat vermoedelijk het event van 29 augustus tot 2 september in Yokosuka zal zijn. Candy kom ik in om (weet al amper nog wat met mijn rare candy te doen), maar dust is voor mij de meest interessante resource!

[ Voor 29% gewijzigd door Autofan1985 op 09-07-2018 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 10:27:

@Megalodon86 Heb eigenlijk meer interesse in 'Late Summer', wat vermoedelijk het event van 29 augustus tot 2 september in Yokosuka zal zijn. Candy kom ik in om (weet al amper nog wat met mijn rare candy te doen), maar dust is voor mij de meest interessante resource!
Op de een of andere manier is mijn rare candy steeds op... terwijl ik het alleen in Legendaries stop. Ik zal wel niet genoeg 4/5* Raids doen. Verder is veel candy hebben nooit echt een probleem toch? Zeker met evolve quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Candy nemen geen bagspace in, dus dat mag altijd idd. :+ Neemt echter niet weg dat dit mij minder aanzet tot flink vlammen dan leuke dust bonussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Is er ergens een overzicht te vinden met stops en gyms?
Zeker nu er veel veranderd is wil ik graag een overzicht zien, in combinatie met een aanstaande verhuizing :0

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
@Mars18 Op Pokemongomap heb je ene behoorlijk nauwkeurig overzicht van alle gyms en stops, al is hij niet 100% up-to-date. Maar dat geldt voor zover ik weet voor alle sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Zaterdag 7 raids gedaan op 1 uur en geen shiny. Verder geen moeite daarvoor willen doen want ik verspil geen passen aan een legendarische die ik nooit ga uppen.
Die shiny komt vanzelf als articuno nog eens terugkomt.

Zondag tijdens cd er volledig voor gegaan. 7 shiny zonder bril en 10 shiny met bril.
Shiny met bril vond ik veel te makkelijk te krijgen dus dat verpest de meerwaarde ook wel een beetje.

Wel een super leuk weekend geweest _/-\o_

Met iv's heb ik ook nooit geluk. 282 gevangen
Beste shiny zonder bril was 71% 14 att
met bril 98/14att of 89/15
gewone met bril 96/15
gewone zonde bril niks boven 89.

Goede iv's waren aan de quests te danken.

[ Voor 19% gewijzigd door Gravediggerxx op 09-07-2018 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 18-09 11:50

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Zaterdag geen Articuno raids gedaan, heb al een goede Articuno, was alleen wel leuk geweest voor de XP maar ff geen puf om als een malle alle gyms af te gaan.

Gisteren wel Almelo in geweest op Squirtle jacht, resultaat 9 shinies en een stuk of 15 met een zonnebril. Helaas geen shiny met zonnebril kunnen vangen uit de quests.

En level 35 behaald 8)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik zit nog met een hele rare beoordeling van Pokegenie.
Ik heb een tyranotar van 98 met de moveset: Bite/ Stone Edge. Echter geeft ie dat de charge move een D heeft. Terwijl ik overal tegenkom dat dat de beste move is die je kan krijgen voor Raids.

Ik ga vanavond even rijswijk leegplunderen. Het vermeer parkje is trouwens niet interessant tijdens community days. Kan je beter rondom de oude kerk gaan harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 9 juli 2018 @ 12:14:
Ik heb een tyranotar van 98 met de moveset: Bite/ Stone Edge. Echter geeft ie dat de charge move een D heeft. Terwijl ik overal tegenkom dat dat de beste move is die je kan krijgen voor Raids.

Ik ga vanavond even rijswijk leegplunderen. Het vermeer parkje is trouwens niet interessant tijdens community days. Kan je beter rondom de oude kerk gaan harken.
Ik weet niet of je hiermee op mijn suggestie reageert, maar bij het zoeken op Vermeerpark kom ik op een heel andere locatie uit dan waar ik ben geweest. Tevens liepen er daar flink wat mensen rond, wat ze tijdens iedere community day schijnen te doen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Autofan1985 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 13:56:
[...]

Ik weet niet of je hiermee op mijn suggestie reageert, maar bij het zoeken op Vermeerpark kom ik op een heel andere locatie uit dan waar ik ben geweest. Tevens liepen er daar flink wat mensen rond, wat ze tijdens iedere community day schijnen te doen daar.
Sorry, woon nu bijna 40 jaar in Rijswijk maar ik bedoel Hofrustpark. Daar is het normaal goed harken, maar niet tijdens community days.

Ik ken de beheerder van de rijswijk groep. Die zette altijd de Lures aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 09-07-2018 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 9 juli 2018 @ 14:14:
[...]

Sorry, woon nu bijna 40 jaar in Rijswijk maar ik bedoel Hofrustpark. Daar is het normaal goed harken, maar niet tijdens community days.

Ik ken de beheerder van de rijswijk groep. Die zette altijd de Lures aan.
Ik ben er sowieso van overtuigd dat je Rijswijk beter kent dan ik. :+ Ik ben er in totaal nu misschien drie keer geweest en dan liep ik eigenlijk gewoon achter m'n maat aan. Maar ik doelde op het parkje/straatje hier. Hele rits stopjes achter elkaar met overal een lure aan en daardoor heel veel spawns. Zonder lures spawnt er echter niet zo heel veel wat ik begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Net een Shiny Magikarp gvangen, mn derde pas.
En het lukt mij gewoon om een steeds lagere (CP) te vangen XD
1e: Safari Amstelveen: CP 56
2e: Comm DAy, Larvitar: CP 35
3e: Vandaag: CP 30

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Autofan1985
Eek2nd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 15:08:
Net een Shiny Magikarp gvangen, mn derde pas.
En het lukt mij gewoon om een steeds lagere (CP) te vangen XD
1e: Safari Amstelveen: CP 56
2e: Comm DAy, Larvitar: CP 35
3e: Vandaag: CP 30
Valt wel mee toch? Ik heb een shiny evolutie die een lager CP heeft. :+ Mijn 10 CP shiny Swablu werd een Altaria van 23 CP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 18-09 11:50

CAP-Team

XBL: CAPTeam

CP zegt niet alles. Je kunt een CP van 10 hebben terwijl hij 100% IV heeft. Kost je alleen vreselijk veel candy en stardust om ze op niveau te krijgen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=55784017,noline Er werd veel gecommuniceerd over welke stopjes shinies gaven en dit maakte het wat mij betreft een echte 'community' day!
Het was toch niet zo dat bepaalde stop gegarandeerd een shiny Squirtle met zonnebril opleverde?
Dat is toch ook gewoon RNG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:37:
[...]

Het was toch niet zo dat bepaalde stop gegarandeerd een shiny Squirtle met zonnebril opleverde?
Zo was het dus wel. Dat maakte het naar mijn idee een stuk leuker :)

Of de kans was in ieder geval zó groot, dat wij met >10 man allemaal een shiny kregen uit dezelfde stop.

[ Voor 14% gewijzigd door Megalodon86 op 09-07-2018 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:58
Verwijderd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:37:
[...]

Van wat ik begreep is dat sommige stops die quest gaven, daar kwam dus de shiny uit, en die was dus ook voor iedereen shiny (tenminste als ik wat Amerikanen moet geloven op dat punt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Afgelopen event was Exp nu komt candy eraan en de laatste is dust :).
Prima.
Nu iedereen 5mil taks completen dan krijgen we alle bonussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 18:54
Yepwij hadden dat dus ook. Zo had iemand 26 shiny squirtles met zonnebrillen..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22

Ik denk dat het de combinatie is van die twee die zorgt voor een lagere rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Crashhill schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:46:
Afgelopen event was Exp nu komt candy eraan en de laatste is dust :).
Prima.
Nu iedereen 5mil taks completen dan krijgen we alle bonussen :)
Zal wel goed komen

Ook een Shiny Miltun of hoe dat ding met die blauwe oren mag heten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Akaendra schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:42:
[...]

Van wat ik begreep is dat sommige stops die quest gaven, daar kwam dus de shiny uit, en die was dus ook voor iedereen shiny (tenminste als ik wat Amerikanen moet geloven op dat punt)
Ja. Dit was ook zo. We hebben hier op die manier shineys met zonnebrillen binnen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
CAP-Team schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:31:
CP zegt niet alles. Je kunt een CP van 10 hebben terwijl hij 100% IV heeft. Kost je alleen vreselijk veel candy en stardust om ze op niveau te krijgen.
Klopt, maar mijn Altaria is 'helaas'toch echt 'not likely to make mutch headway in battle'. ;) Maar idd: het kan wel degelijk. Mijn maat had met het event dat shiny Magikarp er net in zat een 10 CP shiny Magikarp gevangen. Bleek na de IV check dat ding 89% te zijn. :)
C_V_S schreef op maandag 9 juli 2018 @ 20:08:
[...]

Zal wel goed komen

Ook een Shiny Miltun of hoe dat ding met die blauwe oren mag heten
Gok dat je Minun bedoelt. Die komt idd samen met Plusle: de rode.

[ Voor 20% gewijzigd door Autofan1985 op 10-07-2018 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat je ook dubbele Candy krijgt bij transsferen, kan ik eindelijk ruimte maken in mijn storage. Er zijn er nogal wat die ik terug wil sturen naar de professor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 08:24:
Ik hoop dat je ook dubbele Candy krijgt bij transsferen, kan ik eindelijk ruimte maken in mijn storage. Er zijn er nogal wat die ik terug wil sturen naar de professor.
- Dubbel Candy bij vangen
- Dubbel Candy bij Hatchen
- Verkorte afstand hatchen
- Dubbel Rare Candy bij Raiden

Ik denk dat dat de rewards zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nou het was me een mooi weekend :)

Mooie raidtrain voor articuno gedaan. 18 raids dacht ik helaas het eerste uur lucky egg niet aangehad. dacht dat die aan stond maar was iets mis gegaan en daarna niet meer op gelet. Veel xp op verloren helaas.

maargoed we zijn goed op weg naar level 40. Gisteren kon ik niet spelen en zondag na community day ook niet meer. Nog 1.3 miljoen xp voor level 40 :D Dat was toch wel me doel toen ik weer begon met spelen vorige zomer.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Ricmaniac schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:28:
Nou het was me een mooi weekend :)

Mooie raidtrain voor articuno gedaan. 18 raids dacht ik helaas het eerste uur lucky egg niet aangehad. dacht dat die aan stond maar was iets mis gegaan en daarna niet meer op gelet. Veel xp op verloren helaas.

maargoed we zijn goed op weg naar level 40. Gisteren kon ik niet spelen en zondag na community day ook niet meer. Nog 1.3 miljoen xp voor level 40 :D Dat was toch wel me doel toen ik weer begon met spelen vorige zomer.
Wel een shiny Articuno kunnen scoren hoop ik of had je net zoveel geluk als ik (geen)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Autofan1985 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 13:25:
[...]

Wel een shiny Articuno kunnen scoren hoop ik of had je net zoveel geluk als ik (geen)?
Me eerste was gelijk shiny, en later nog 1tje van 96% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Weet iemand een goede plek om in-game friends te worden met mensen uit het buitenland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
Wee Man schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 15:52:
Weet iemand een goede plek om in-game friends te worden met mensen uit het buitenland?
Reddit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:14
google --> Frends code [insert land hier]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ja, ik heb de reddit gevonden. Met google kwam ik alleen uit op algemene guides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:56
Hebben die shiny pokemon een vaste spawn plek? Heb nu al 5 zwarte ratata’s bij mij in de achtertuin gevangen, spawnen steeds op dezelfde plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
De zwarte rattata is geen shiny maar Alolan. Een shiny kun je herkennen aan het icoontje linksboven de Pokémon bij de thumbnail of door te zoeken op 'shiny'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Inhumanous schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:47:
Hebben die shiny pokemon een vaste spawn plek? Heb nu al 5 zwarte ratata’s bij mij in de achtertuin gevangen, spawnen steeds op dezelfde plek
dat zijn geen shiny, dat zijn Alola. maar ook dat is niet per ce een vaste spawnplek maar kan wel vaker op die plek spawnen ja.

en Shiny pokemon hebben geen vaste spawn plek want die zijn ook voor iedereen anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Casual player (lees: verzamelaar) hier. Voor stap 5 van de Mythical Discovery moet ik alleen nog 10 Ghost pokes vangen. Al een week. Ik zie er nooit 1. Iemand tips? Zijn er manieren om de kans dat je een spokemon tegenkomt te vergroten?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crashhill
SnoeiKoei schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:55:
Casual player (lees: verzamelaar) hier. Voor stap 5 van de Mythical Discovery moet ik alleen nog 10 Ghost pokes vangen. Al een week. Ik zie er nooit 1. Iemand tips? Zijn er manieren om de kans dat je een spokemon tegenkomt te vergroten?
Zet je wekker een keer midden in de nacht en ga de dichtsbijzijnde grote stad in. Heb je er zo 10 bij elkaar!

ps; ik ben ook casual, maar voor dit gedeelte van de quest moest ik toch even hardcore zijn. haha

[ Voor 9% gewijzigd door Crashhill op 11-07-2018 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Er zijn er regelmatig wat 's ochtends vroeg en in de avond. Ik had af en toe geluk door het even aan te zetten voor het slapen gaan.

Ik weet van een shuppet nest in m'n woonplaats(waddinxveen) dus das handig, zelf geen gebruik van gemaakt.

Maar heb deze maand al stuk of 20 ghastly gevangen van quests zie: https://imgur.com/PhJYzCn

de 3 nice curveballs in a row en 3 great balls reward is een Ghastly. Beide field research tasks zijn redelijk common en met beetje rondlopen heb je er vast een of meerdere in de buurt.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Zoals gezegd; als het donker is buiten.
Er zijn ook 2 field researches (Land a Nice Curveball, Make 3 Great Throws) die een Gastly encounter geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
ye-roon schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:59:
[...]

Er zijn er regelmatig wat 's ochtends vroeg en in de avond. Ik had af en toe geluk door het even aan te zetten voor het slapen gaan.

Ik weet van een shuppet nest in m'n woonplaats(waddinxveen) dus das handig, zelf geen gebruik van gemaakt.

Maar heb deze maand al stuk of 20 ghastly gevangen van quests zie: https://imgur.com/PhJYzCn

de 3 nice curveballs in a row en 3 great balls reward is een Ghastly. Beide field research tasks zijn redelijk common en met beetje rondlopen heb je er vast een of meerdere in de buurt.
Volgens mij kreeg ik hem vanmorgen ook uit "Land a nice curved throw". Ik had eigenlijk een Slowpoke verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bedankt voor de tips!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ja, de 10 ghost Pokemon heb ik ook lang op gezeten. Inmiddels wel Mew bemachtigd, de excellent curved throw was redelijk vlot done.
Alleen dom dat je AR speciaal voor Mew aan zou moeten zetten. Heb gelukkig een manier gevonden om dat te omzeilen en mew gewoon te kunnen vangen zonder poespas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
Bite/stone edge is A voor attack maar D voor Defense. Dat schildje in Poke genie geeft een waardering voor hoe goed de moveset is als gymdefender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Klokslag 0.00 lichten uit en voor een grote spiegel een appel schillen, schijnt spoken op af te komen :X

*waarom denken mensen steeds dat Alola versies zelfde zijn als shinies? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
EX-passen zijn ook weer uitgedeeld. Ik heb eentje gekregen van een gym waar ik uitsluitend met Articuno day heb geraid, dus geluk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Sinds enige tijd is gaat het beeldscherm van mijn Go-tcha niet meer aan. Hebben jullie hier wel eens last van gehad? De knoppen werken nog wel steeds, want ik kan hem nog gewoon connecten, maar beeldscherm blijft zwart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
Is eenn instelling in de Gotcha app dacht ik?
Misschien daar weer aan te zetten?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Armada. schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 02:34:
EX-passen zijn ook weer uitgedeeld. Ik heb eentje gekregen van een gym waar ik uitsluitend met Articuno day heb geraid, dus geluk gehad.
Same, alleen op een vrijdag terwijl ik moet werken dus helaas pindakaas voor mij :D
Zou mijn eerste Mewtwo worden, als het in het weekend was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dat heb ik dus met onze passen. Wij hebben met 4 accounts een articuno raid gedaan. Zaten in dezelfde groep. Er zijn er 3 uitgedeeld, behalve bij mij..... kut game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Mijn 17de uitnodiging gekregen! Bij ons in de buurt is het echt een eitje; gewoon alle 5 (!!!) ex-raid gyms langs gaan en er zit altijd wel een uitnodiging bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Eek2nd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:34:
[...]

Klokslag 0.00 lichten uit en voor een grote spiegel een appel schillen, schijnt spoken op af te komen :X

*waarom denken mensen steeds dat Alola versies zelfde zijn als shinies? :?
Omdat het dezelfde pokemon is, maar dan in een ander kleurtje.
Oude wijn in nieuwe zakken.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
avotar schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:52:
[...]

En omdat heel veel mensen de serie niet kennen. Er waren ook mensen die vroegen wanneer de Alola vormen van de starters etc kwamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Wat ze ook mogen doen..... Rattata's uit de 7km eieren halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:24
Ja, die kreeg ik gisteren ook. Echt top als je vlak daarvoor nog 3 in het wild hebt gevangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 12:30:
Rattata's én Meowths :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:11
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 12:30:
Als je ze van verre vrienden hebt gekregen is 't geen probleem toch? Ik trade graag zo'n Alolan Rattata uit Maleisië of Australië voor een willekeurig beest van hier. Schiet goed op met die Pilot-badge zo d:)b .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Megalodon86 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:51:
Mijn 17de uitnodiging gekregen! Bij ons in de buurt is het echt een eitje; gewoon alle 5 (!!!) ex-raid gyms langs gaan en er zit altijd wel een uitnodiging bij.
Morgen mijn 2e ex-raid, kan helaas niet, vorige keer door zwaar noodweer ook al niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
avotar schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:52:
[...]

Maar dan denken zat ze er 5 shinies achterelkaar vangen/hatchen... moet toch wel een belletje rinkelen 8)7
Die Ratatta zijn idd vervelend uit eieren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik heb 46 Alolan eitjes uitgelopen ondertussen... ik ben er klaar mee haha. Ga liever weer normale eitjes draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
En dan van het weekend geodude en diglett toevoegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Megalodon86 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 14:11:
Ik heb 46 Alolan eitjes uitgelopen ondertussen... ik ben er klaar mee haha. Ga liever weer normale eitjes draaien.
Heb je zelf in de hand. Gewoon alleen cadeautjes openen als je vol met gedraaide eieren zit.

Had gehoopt dat de laatste "bugfix" versie nu eindelijk eens die serverproblemen had opgelost. Helaas. Alweer twee keer data moeten wissen vandaag om in te kunnen loggen. ;( Is dit nu alleen een PTC issue of hebben andere account-typen hier ook last van?

Onderweg kost dat je elke keer weer een hoop extra data die weer moet worden gedownload. Ik zie dat ook terug in mijn dataverbruikscijfers. Vraag me ook af in hoeverre dit in Dortmund de netwerkproblemen heeft beïnvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik heb alleen af en toe problemen met PTC op 2e account, main account over t algemeen geen problemen met inloggen.

Ik moet nog Alolan Vulpix hatchen, helaas maar 1x gelukt en die ook meteen geruild met iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Ik weet nog dat bij introductie één van mijn eerste Alolan eieren een Vulpix was en ik toen dacht 'leuk, nu nog eentje en dan heb ik zowel alolan Nintetales als Vulpix'. Nooit meer één gezien. :+ Nadat rattata toegevoegd werd was het al helemaal drama. Maar de Ninetales is alvast binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik heb hem geruild voor een Toarkle met iemand die Ninetales spaart..
Zou het eerst ruilen met een Corsola, maar door dat stomme Safari Event en de bijbehorende netwerkproblemen, hoefde hij geen Corsola meer, omdat het door heel NL spawnde.
Het is ook een hele slechte (of juist helemaal geen) compensatie voor mensen die naar Dortmund zijn afgereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Ach, aankomend weekend is Chicago aan de beurt, dat zal ongetwijfeld ook wel een hoop rommel met zich meebrengen. Hopelijk dat die Amerikanen gecompenseerd worden met Torkoal/Tropius/Relicanth zodat ik daar ook eventueel voor kan ruilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Vanaf de 21e kunnen we shiny Zapdos gaan vangen in 3 uur

Moltress zal ook nog wel komen gok ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C_V_S schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 20:29:

ja met een kans van 0% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:49
C_V_S schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 20:29:

De huidige Zapdos is Shiny... Foutje van Niantic :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dan is het juist de truuk om de niet shiny te vangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:04
Dit bericht is een jaar oud. Klopt dit nog wel?

Bron: https://mic.com/articles/...s-rare-version#.YTVUkAR5y gepubliceerd op 8-8-2017.

[ Voor 22% gewijzigd door Extigo op 13-07-2018 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:30:
[...]

Dan is het juist de truuk om de niet shiny te vangen. :)
Maar hij heeft geen sterretjes momenteel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
demo31051987 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:32:
[...]

Dit bericht is een jaar oud. Klopt dit nog wel?

Bron: https://mic.com/articles/...s-rare-version#.YTVUkAR5y gepubliceerd op 8-8-2017.
De eerste lading Zapdos en de laatste (die uit je research) zien er hetzelfde uit, beide met donkere poten en dat spul er boven wat donkerder. Dus dat is gewoon nog steeds dezelfde (shiny) Zapdos.
Ben benieuwd hoe Niantic dat gaat fixen; dezelfde maar dan met sterretjes? :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ach, ze veranderen die 3D modellen om de haverklap wanneer dat nodig is. Daar doen ze niet moeilijk over. Squirtle veranderde vorige week ook een klein beetje van kleur om het shiny verschil ietsje duidelijker te maken.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Na 2 jaar en 1 dag spelen vandaag totaal 10.000 pokemons gevangen.
En op de helft van level 34.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 07:44
zijn er dit weekend eigenlijk nog speciale dingen? vorig wekend gelukkig 3 shinys kunnen vangen maar dit weekend volgens mij niks speciaals?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
jaydenjarno schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:06:
zijn er dit weekend eigenlijk nog speciale dingen? vorig wekend gelukkig 3 shinys kunnen vangen maar dit weekend volgens mij niks speciaals?
Wat dacht je van Shiny Minum en Plusle?
Daarnaast zijn waarschijnlijk Feebass en Trapinch wereldwijd veel meer te vangen, komen Alolan Diglett en Geodude waarschijnlijk dit weekend en is er een kans dat de Celibi quests live gaan.

[ Voor 13% gewijzigd door Sunfalls op 13-07-2018 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 07:44
shiny minum en plusle?? dat wist ik niet? vanaf wanneer is dat dan extra?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
jaydenjarno schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:13:
shiny minum en plusle?? dat wist ik niet? vanaf wanneer is dat dan extra?
Of vanaf vanavond 22:00 of vanaf morgen 17:00 (begin van het Go-Fest event.) Maar het blijft natuurlijk Niantic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Sunfalls schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:14:
[...]

Of vanaf vanavond 22:00 of vanaf morgen 17:00 (begin van het Go-Fest event.) Maar het blijft natuurlijk Niantic.
Niantic heeft er net een bericht uitgegooid dat het evenement van 12:00 uur zaterdagmiddag tot zondagavond 00:00 duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:22
Sunfalls schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:31:
[...]

Niantic heeft er net een bericht uitgegooid dat het evenement van 12:00 uur zaterdagmiddag tot zondagavond 00:00 duurt.
14:00 uur NL tijd.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Oh ja, engelse tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:22
Oh, en het is 12am zie ik nu in het originele bericht van Niantic. Dus vanaf zaterdagnacht 02:00

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Sunfalls schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:31:
[...]

Wie wat waar.... ik zie niks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
Megalodon86 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:50:
[...]

Wie wat waar.... ik zie niks
Bij gebrek aan een engels screenshot: https://twitter.com/algemagames/status/1017782782695821313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Oh, in de app! Meteen even starten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
"During these hours, there's a chance to learn a previously unavailable move for that Pokémon or its evolution, as well as earn some Community Day bonuses."

Hoe gaan we een Umbreon met speciale move krijgen dan?
Naamtrucje hebben de meeste gebruikt en je moet die snachts evolven...

Edit: ik hoop eigenlijk dat ze speciaal hiervoor de stenen voor Eevee introduceren. Anders ben je ook de sjaak als je met een beetje pech 3 dezelfde Shiny evoluties krijgt :p

[ Voor 15% gewijzigd door schaapiej op 13-07-2018 19:35 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:32:
[...]

"During these hours, there's a chance to learn a previously unavailable move for that Pokémon or its evolution, as well as earn some Community Day bonuses."

Hoe gaan we een Umbreon met speciale move krijgen dan?
Naamtrucje hebben de meeste gebruikt en je moet die snachts evolven...

Edit: ik hoop eigenlijk dat ze speciaal hiervoor de stenen voor Eevee introduceren. Anders ben je ook de sjaak als je met een beetje pech 3 dezelfde Shiny evoluties krijgt :p
ach het is nog steeds niantic. ik verwacht niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:38:
[...]

ach het is nog steeds niantic. ik verwacht niks
Ik verwacht straks 10x Shiny Flareon en verder niks haha :X. Die stenen hadden er vanaf 't begin al in moeten zitten wat mij betreft. Maar zou nu een goed moment zijn om dat recht te trekken. Iedereen wilt uiteraard alle Shiny evoluties hebben.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:14
Sunfalls schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:08:
[...]

Wat dacht je van Shiny Minum en Plusle?
Daarnaast zijn waarschijnlijk Feebass en Trapinch wereldwijd veel meer te vangen, komen Alolan Diglett en Geodude waarschijnlijk dit weekend en is er een kans dat de Celibi quests live gaan.
De eerste zijn al gespot in Asia. Ik ben benieuwd of wij ze vanavond na 22:00 of 00:00 ook zien!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Inb4 Leafeon en Glaceon.

Ze hebben laatst ook al Celebi en Gen4 geteased met de starters en celebi in de achtergrond van wat artwork :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfoxhl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-08 14:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:30
Team Yellow 😀

TeamYellow