Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik hoop dat ik er iets van mee pikken aangezien we op vakantie gaan.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
En wat is de reward? XP kan me al een tijdje gestolen wordenDj Neo Ziggy schreef op maandag 9 juli 2018 @ 09:20:
Dit weekend is Chicago aan de beurt voor een feestje, dan is het aan ons de taak om flink wat researches te gaan doen!
Ik hoop dat ik er iets van mee pikken aangezien we op vakantie gaan.
Ruilen zal wel wat gaan kosten
Candy!!C_V_S schreef op maandag 9 juli 2018 @ 10:03:
[...]
En wat is de reward? XP kan me al een tijdje gestolen wordenDus ik hoop extra dust alhoewel ik heb 7,5 ton nu en weinig om nog te uppen.
Ruilen zal wel wat gaan kosten

Zondag lekker op schildpaddenjacht geweest met als eindstand 10 shinies: 4 met en 6 zonder bril. Heb dus alle varianten kunnen maken.
Tijdens community days kan ik je het parkje langs de Santiagosingel/Zuidenveldlaan in Wateringen aanraden. Hele rits stopjes waar dan alle lures aan staan! Maat van me is naar Rijswijk verhuist en ben dit keer eens naar hem gegaan om een community day te spelen. Wat afwisseling is altijd leuk.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 9 juli 2018 @ 09:13:
Dat tripple catch en raid xp event duurt toch tot 22 uur?
Ik ga vanavond nog even harken, maar weet iemand nog een goede plek in de buurt van Den haag waar je kan harken?
Ik verwacht dat Kijkduin niets meer is.
@Megalodon86 Heb eigenlijk meer interesse in 'Late Summer', wat vermoedelijk het event van 29 augustus tot 2 september in Yokosuka zal zijn. Candy kom ik in om (weet al amper nog wat met mijn rare candy te doen), maar dust is voor mij de meest interessante resource!
[ Voor 29% gewijzigd door Autofan1985 op 09-07-2018 10:31 ]
Op de een of andere manier is mijn rare candy steeds op... terwijl ik het alleen in Legendaries stop. Ik zal wel niet genoeg 4/5* Raids doen. Verder is veel candy hebben nooit echt een probleem toch? Zeker met evolve quests.Autofan1985 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 10:27:
@Megalodon86 Heb eigenlijk meer interesse in 'Late Summer', wat vermoedelijk het event van 29 augustus tot 2 september in Yokosuka zal zijn. Candy kom ik in om (weet al amper nog wat met mijn rare candy te doen), maar dust is voor mij de meest interessante resource!
Zeker nu er veel veranderd is wil ik graag een overzicht zien, in combinatie met een aanstaande verhuizing :0
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Die shiny komt vanzelf als articuno nog eens terugkomt.
Zondag tijdens cd er volledig voor gegaan. 7 shiny zonder bril en 10 shiny met bril.
Shiny met bril vond ik veel te makkelijk te krijgen dus dat verpest de meerwaarde ook wel een beetje.
Wel een super leuk weekend geweest
Met iv's heb ik ook nooit geluk. 282 gevangen
Beste shiny zonder bril was 71% 14 att
met bril 98/14att of 89/15
gewone met bril 96/15
gewone zonde bril niks boven 89.
Goede iv's waren aan de quests te danken.
[ Voor 19% gewijzigd door Gravediggerxx op 09-07-2018 12:10 ]
Gisteren wel Almelo in geweest op Squirtle jacht, resultaat 9 shinies en een stuk of 15 met een zonnebril. Helaas geen shiny met zonnebril kunnen vangen uit de quests.
En level 35 behaald
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik heb een tyranotar van 98 met de moveset: Bite/ Stone Edge. Echter geeft ie dat de charge move een D heeft. Terwijl ik overal tegenkom dat dat de beste move is die je kan krijgen voor Raids.
Ik ga vanavond even rijswijk leegplunderen. Het vermeer parkje is trouwens niet interessant tijdens community days. Kan je beter rondom de oude kerk gaan harken.
Ik weet niet of je hiermee op mijn suggestie reageert, maar bij het zoeken op Vermeerpark kom ik op een heel andere locatie uit dan waar ik ben geweest. Tevens liepen er daar flink wat mensen rond, wat ze tijdens iedere community day schijnen te doen daar.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 9 juli 2018 @ 12:14:
Ik zit nog met een hele rare beoordeling van Pokegenie.
Ik heb een tyranotar van 98 met de moveset: Bite/ Stone Edge. Echter geeft ie dat de charge move een D heeft. Terwijl ik overal tegenkom dat dat de beste move is die je kan krijgen voor Raids.
Ik ga vanavond even rijswijk leegplunderen. Het vermeer parkje is trouwens niet interessant tijdens community days. Kan je beter rondom de oude kerk gaan harken.
Sorry, woon nu bijna 40 jaar in Rijswijk maar ik bedoel Hofrustpark. Daar is het normaal goed harken, maar niet tijdens community days.Autofan1985 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 13:56:
[...]
Ik weet niet of je hiermee op mijn suggestie reageert, maar bij het zoeken op Vermeerpark kom ik op een heel andere locatie uit dan waar ik ben geweest. Tevens liepen er daar flink wat mensen rond, wat ze tijdens iedere community day schijnen te doen daar.
Ik ken de beheerder van de rijswijk groep. Die zette altijd de Lures aan.
[ Voor 7% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 09-07-2018 14:14 ]
Ik ben er sowieso van overtuigd dat je Rijswijk beter kent dan ik.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 9 juli 2018 @ 14:14:
[...]
Sorry, woon nu bijna 40 jaar in Rijswijk maar ik bedoel Hofrustpark. Daar is het normaal goed harken, maar niet tijdens community days.
Ik ken de beheerder van de rijswijk groep. Die zette altijd de Lures aan.
En het lukt mij gewoon om een steeds lagere (CP) te vangen XD
1e: Safari Amstelveen: CP 56
2e: Comm DAy, Larvitar: CP 35
3e: Vandaag: CP 30
Valt wel mee toch? Ik heb een shiny evolutie die een lager CP heeft.Eek2nd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 15:08:
Net een Shiny Magikarp gvangen, mn derde pas.
En het lukt mij gewoon om een steeds lagere (CP) te vangen XD
1e: Safari Amstelveen: CP 56
2e: Comm DAy, Larvitar: CP 35
3e: Vandaag: CP 30
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
Het was toch niet zo dat bepaalde stop gegarandeerd een shiny Squirtle met zonnebril opleverde?[b][message=55784017,noline Er werd veel gecommuniceerd over welke stopjes shinies gaven en dit maakte het wat mij betreft een echte 'community' day!
Dat is toch ook gewoon RNG?
Zo was het dus wel. Dat maakte het naar mijn idee een stuk leukerVerwijderd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:37:
[...]
Het was toch niet zo dat bepaalde stop gegarandeerd een shiny Squirtle met zonnebril opleverde?
Of de kans was in ieder geval zó groot, dat wij met >10 man allemaal een shiny kregen uit dezelfde stop.
[ Voor 14% gewijzigd door Megalodon86 op 09-07-2018 16:43 ]
Van wat ik begreep is dat sommige stops die quest gaven, daar kwam dus de shiny uit, en die was dus ook voor iedereen shiny (tenminste als ik wat Amerikanen moet geloven op dat punt)Verwijderd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:37:
[...]
Het was toch niet zo dat bepaalde stop gegarandeerd een shiny Squirtle met zonnebril opleverde?
Prima.
Nu iedereen 5mil taks completen dan krijgen we alle bonussen
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik denk dat het de combinatie is van die twee die zorgt voor een lagere rating.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 9 juli 2018 @ 12:14:
Zal wel goed komenCrashhill schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:46:
Afgelopen event was Exp nu komt candy eraan en de laatste is dust.
Prima.
Nu iedereen 5mil taks completen dan krijgen we alle bonussen
Ook een Shiny Miltun of hoe dat ding met die blauwe oren mag heten
Ja. Dit was ook zo. We hebben hier op die manier shineys met zonnebrillen binnen gehaald.Akaendra schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:42:
[...]
Van wat ik begreep is dat sommige stops die quest gaven, daar kwam dus de shiny uit, en die was dus ook voor iedereen shiny (tenminste als ik wat Amerikanen moet geloven op dat punt)
Klopt, maar mijn Altaria is 'helaas'toch echt 'not likely to make mutch headway in battle'.CAP-Team schreef op maandag 9 juli 2018 @ 16:31:
CP zegt niet alles. Je kunt een CP van 10 hebben terwijl hij 100% IV heeft. Kost je alleen vreselijk veel candy en stardust om ze op niveau te krijgen.
Gok dat je Minun bedoelt. Die komt idd samen met Plusle: de rode.C_V_S schreef op maandag 9 juli 2018 @ 20:08:
[...]
Zal wel goed komen
Ook een Shiny Miltun of hoe dat ding met die blauwe oren mag heten
[ Voor 20% gewijzigd door Autofan1985 op 10-07-2018 08:07 ]
Verwijderd
- Dubbel Candy bij vangenVerwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 08:24:
Ik hoop dat je ook dubbele Candy krijgt bij transsferen, kan ik eindelijk ruimte maken in mijn storage. Er zijn er nogal wat die ik terug wil sturen naar de professor.
- Dubbel Candy bij Hatchen
- Verkorte afstand hatchen
- Dubbel Rare Candy bij Raiden
Ik denk dat dat de rewards zijn.
Mooie raidtrain voor articuno gedaan. 18 raids dacht ik helaas het eerste uur lucky egg niet aangehad. dacht dat die aan stond maar was iets mis gegaan en daarna niet meer op gelet. Veel xp op verloren helaas.
maargoed we zijn goed op weg naar level 40. Gisteren kon ik niet spelen en zondag na community day ook niet meer. Nog 1.3 miljoen xp voor level 40
Wel een shiny Articuno kunnen scoren hoop ik of had je net zoveel geluk als ik (geen)?Ricmaniac schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:28:
Nou het was me een mooi weekend![]()
Mooie raidtrain voor articuno gedaan. 18 raids dacht ik helaas het eerste uur lucky egg niet aangehad. dacht dat die aan stond maar was iets mis gegaan en daarna niet meer op gelet. Veel xp op verloren helaas.
maargoed we zijn goed op weg naar level 40. Gisteren kon ik niet spelen en zondag na community day ook niet meer. Nog 1.3 miljoen xp voor level 40Dat was toch wel me doel toen ik weer begon met spelen vorige zomer.
Me eerste was gelijk shiny, en later nog 1tje van 96%Autofan1985 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 13:25:
[...]
Wel een shiny Articuno kunnen scoren hoop ik of had je net zoveel geluk als ik (geen)?
Reddit?Wee Man schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 15:52:
Weet iemand een goede plek om in-game friends te worden met mensen uit het buitenland?
dat zijn geen shiny, dat zijn Alola. maar ook dat is niet per ce een vaste spawnplek maar kan wel vaker op die plek spawnen ja.Inhumanous schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 20:47:
Hebben die shiny pokemon een vaste spawn plek? Heb nu al 5 zwarte ratata’s bij mij in de achtertuin gevangen, spawnen steeds op dezelfde plek
en Shiny pokemon hebben geen vaste spawn plek want die zijn ook voor iedereen anders
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Zet je wekker een keer midden in de nacht en ga de dichtsbijzijnde grote stad in. Heb je er zo 10 bij elkaar!SnoeiKoei schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:55:
Casual player (lees: verzamelaar) hier. Voor stap 5 van de Mythical Discovery moet ik alleen nog 10 Ghost pokes vangen. Al een week. Ik zie er nooit 1. Iemand tips? Zijn er manieren om de kans dat je een spokemon tegenkomt te vergroten?
ps; ik ben ook casual, maar voor dit gedeelte van de quest moest ik toch even hardcore zijn. haha
[ Voor 9% gewijzigd door Crashhill op 11-07-2018 14:58 ]
Er zijn er regelmatig wat 's ochtends vroeg en in de avond. Ik had af en toe geluk door het even aan te zetten voor het slapen gaan.SnoeiKoei schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:55:
Casual player (lees: verzamelaar) hier. Voor stap 5 van de Mythical Discovery moet ik alleen nog 10 Ghost pokes vangen. Al een week. Ik zie er nooit 1. Iemand tips? Zijn er manieren om de kans dat je een spokemon tegenkomt te vergroten?
Ik weet van een shuppet nest in m'n woonplaats(waddinxveen) dus das handig, zelf geen gebruik van gemaakt.
Maar heb deze maand al stuk of 20 ghastly gevangen van quests zie: https://imgur.com/PhJYzCn
de 3 nice curveballs in a row en 3 great balls reward is een Ghastly. Beide field research tasks zijn redelijk common en met beetje rondlopen heb je er vast een of meerdere in de buurt.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Zoals gezegd; als het donker is buiten.SnoeiKoei schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:55:
Er zijn ook 2 field researches (Land a Nice Curveball, Make 3 Great Throws) die een Gastly encounter geven
Volgens mij kreeg ik hem vanmorgen ook uit "Land a nice curved throw". Ik had eigenlijk een Slowpoke verwacht...ye-roon schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:59:
[...]
Er zijn er regelmatig wat 's ochtends vroeg en in de avond. Ik had af en toe geluk door het even aan te zetten voor het slapen gaan.
Ik weet van een shuppet nest in m'n woonplaats(waddinxveen) dus das handig, zelf geen gebruik van gemaakt.
Maar heb deze maand al stuk of 20 ghastly gevangen van quests zie: https://imgur.com/PhJYzCn
de 3 nice curveballs in a row en 3 great balls reward is een Ghastly. Beide field research tasks zijn redelijk common en met beetje rondlopen heb je er vast een of meerdere in de buurt.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Alleen dom dat je AR speciaal voor Mew aan zou moeten zetten. Heb gelukkig een manier gevonden om dat te omzeilen en mew gewoon te kunnen vangen zonder poespas
Bite/stone edge is A voor attack maar D voor Defense. Dat schildje in Poke genie geeft een waardering voor hoe goed de moveset is als gymdefenderDj Neo Ziggy schreef op maandag 9 juli 2018 @ 12:14:
Klokslag 0.00 lichten uit en voor een grote spiegel een appel schillen, schijnt spoken op af te komenSnoeiKoei schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:55:

*waarom denken mensen steeds dat Alola versies zelfde zijn als shinies?
Misschien daar weer aan te zetten?
Haters everywhere but I don’t really care
Same, alleen op een vrijdag terwijl ik moet werken dus helaas pindakaas voor mijArmada. schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 02:34:
EX-passen zijn ook weer uitgedeeld. Ik heb eentje gekregen van een gym waar ik uitsluitend met Articuno day heb geraid, dus geluk gehad.
Zou mijn eerste Mewtwo worden, als het in het weekend was geweest.
Omdat het dezelfde pokemon is, maar dan in een ander kleurtje.Eek2nd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 20:34:
[...]
Klokslag 0.00 lichten uit en voor een grote spiegel een appel schillen, schijnt spoken op af te komen![]()
*waarom denken mensen steeds dat Alola versies zelfde zijn als shinies?
Oude wijn in nieuwe zakken.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
En omdat heel veel mensen de serie niet kennen. Er waren ook mensen die vroegen wanneer de Alola vormen van de starters etc kwamen.avotar schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:52:
[...]
Omdat het dezelfde pokemon is, maar dan in een ander kleurtje.
Rattata's én MeowthsDj Neo Ziggy schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 12:30:
Wat ze ook mogen doen..... Rattata's uit de 7km eieren halen.

Als je ze van verre vrienden hebt gekregen is 't geen probleem toch? Ik trade graag zo'n Alolan Rattata uit Maleisië of Australië voor een willekeurig beest van hier. Schiet goed op met die Pilot-badge zoDj Neo Ziggy schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 12:30:
Wat ze ook mogen doen..... Rattata's uit de 7km eieren halen.
Morgen mijn 2e ex-raid, kan helaas niet, vorige keer door zwaar noodweer ook al nietMegalodon86 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:51:
Mijn 17de uitnodiging gekregen! Bij ons in de buurt is het echt een eitje; gewoon alle 5 (!!!) ex-raid gyms langs gaan en er zit altijd wel een uitnodiging bij.
Maar dan denken zat ze er 5 shinies achterelkaar vangen/hatchen... moet toch wel een belletje rinkelenavotar schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:52:
[...]
Omdat het dezelfde pokemon is, maar dan in een ander kleurtje.

Die Ratatta zijn idd vervelend uit eieren..
En dan van het weekend geodude en diglett toevoegen
Heb je zelf in de hand. Gewoon alleen cadeautjes openen als je vol met gedraaide eieren zit.Megalodon86 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 14:11:
Ik heb 46 Alolan eitjes uitgelopen ondertussen... ik ben er klaar mee haha. Ga liever weer normale eitjes draaien.
Had gehoopt dat de laatste "bugfix" versie nu eindelijk eens die serverproblemen had opgelost. Helaas. Alweer twee keer data moeten wissen vandaag om in te kunnen loggen.
Onderweg kost dat je elke keer weer een hoop extra data die weer moet worden gedownload. Ik zie dat ook terug in mijn dataverbruikscijfers. Vraag me ook af in hoeverre dit in Dortmund de netwerkproblemen heeft beïnvloed.
Ik moet nog Alolan Vulpix hatchen, helaas maar 1x gelukt en die ook meteen geruild met iemand
Zou het eerst ruilen met een Corsola, maar door dat stomme Safari Event en de bijbehorende netwerkproblemen, hoefde hij geen Corsola meer, omdat het door heel NL spawnde.
Het is ook een hele slechte (of juist helemaal geen) compensatie voor mensen die naar Dortmund zijn afgereisd
Moltress zal ook nog wel komen gok ik zo
Verwijderd
ja met een kans van 0%C_V_S schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 20:29:
Vanaf de 21e kunnen we shiny Zapdos gaan vangen in 3 uur
De huidige Zapdos is Shiny... Foutje van NianticC_V_S schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 20:29:
Vanaf de 21e kunnen we shiny Zapdos gaan vangen in 3 uur

Dan is het juist de truuk om de niet shiny te vangen.schaapiej schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 21:01:
[...]
De huidige Zapdos is Shiny... Foutje van Niantic
Dit bericht is een jaar oud. Klopt dit nog wel?schaapiej schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 21:01:
[...]
De huidige Zapdos is Shiny... Foutje van Niantic
Bron: https://mic.com/articles/...s-rare-version#.YTVUkAR5y gepubliceerd op 8-8-2017.
[ Voor 22% gewijzigd door Extigo op 13-07-2018 09:32 ]
Maar hij heeft geen sterretjes momenteel.Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:30:
[...]
Dan is het juist de truuk om de niet shiny te vangen.
De eerste lading Zapdos en de laatste (die uit je research) zien er hetzelfde uit, beide met donkere poten en dat spul er boven wat donkerder. Dus dat is gewoon nog steeds dezelfde (shiny) Zapdos.demo31051987 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:32:
[...]
Dit bericht is een jaar oud. Klopt dit nog wel?
Bron: https://mic.com/articles/...s-rare-version#.YTVUkAR5y gepubliceerd op 8-8-2017.
Ben benieuwd hoe Niantic dat gaat fixen; dezelfde maar dan met sterretjes?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
En op de helft van level 34.
Wat dacht je van Shiny Minum en Plusle?jaydenjarno schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:06:
zijn er dit weekend eigenlijk nog speciale dingen? vorig wekend gelukkig 3 shinys kunnen vangen maar dit weekend volgens mij niks speciaals?
Daarnaast zijn waarschijnlijk Feebass en Trapinch wereldwijd veel meer te vangen, komen Alolan Diglett en Geodude waarschijnlijk dit weekend en is er een kans dat de Celibi quests live gaan.
[ Voor 13% gewijzigd door Sunfalls op 13-07-2018 16:12 ]
Of vanaf vanavond 22:00 of vanaf morgen 17:00 (begin van het Go-Fest event.) Maar het blijft natuurlijk Niantic.jaydenjarno schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:13:
shiny minum en plusle?? dat wist ik niet? vanaf wanneer is dat dan extra?
Niantic heeft er net een bericht uitgegooid dat het evenement van 12:00 uur zaterdagmiddag tot zondagavond 00:00 duurt.Sunfalls schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:14:
[...]
Of vanaf vanavond 22:00 of vanaf morgen 17:00 (begin van het Go-Fest event.) Maar het blijft natuurlijk Niantic.
14:00 uur NL tijd.Sunfalls schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:31:
[...]
Niantic heeft er net een bericht uitgegooid dat het evenement van 12:00 uur zaterdagmiddag tot zondagavond 00:00 duurt.
Wie wat waar.... ik zie niksSunfalls schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:31:
[...]
Niantic heeft er net een bericht uitgegooid dat het evenement van 12:00 uur zaterdagmiddag tot zondagavond 00:00 duurt.
Bij gebrek aan een engels screenshot: https://twitter.com/algemagames/status/1017782782695821313
Oh, in de app! Meteen even startenSunfalls schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:52:
[...]
Bij gebrek aan een engels screenshot: https://twitter.com/algemagames/status/1017782782695821313
"During these hours, there's a chance to learn a previously unavailable move for that Pokémon or its evolution, as well as earn some Community Day bonuses."Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:20:
https://pokemongolive.com/events/community-day/
2 dagen eevee cummunity day!
Hoe gaan we een Umbreon met speciale move krijgen dan?
Naamtrucje hebben de meeste gebruikt en je moet die snachts evolven...
Edit: ik hoop eigenlijk dat ze speciaal hiervoor de stenen voor Eevee introduceren. Anders ben je ook de sjaak als je met een beetje pech 3 dezelfde Shiny evoluties krijgt
[ Voor 15% gewijzigd door schaapiej op 13-07-2018 19:35 ]
Verwijderd
ach het is nog steeds niantic. ik verwacht niksschaapiej schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:32:
[...]
"During these hours, there's a chance to learn a previously unavailable move for that Pokémon or its evolution, as well as earn some Community Day bonuses."
Hoe gaan we een Umbreon met speciale move krijgen dan?
Naamtrucje hebben de meeste gebruikt en je moet die snachts evolven...
Edit: ik hoop eigenlijk dat ze speciaal hiervoor de stenen voor Eevee introduceren. Anders ben je ook de sjaak als je met een beetje pech 3 dezelfde Shiny evoluties krijgt
Ik verwacht straks 10x Shiny Flareon en verder niks hahaVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:38:
[...]
ach het is nog steeds niantic. ik verwacht niks

De eerste zijn al gespot in Asia. Ik ben benieuwd of wij ze vanavond na 22:00 of 00:00 ook zien!Sunfalls schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:08:
[...]
Wat dacht je van Shiny Minum en Plusle?
Daarnaast zijn waarschijnlijk Feebass en Trapinch wereldwijd veel meer te vangen, komen Alolan Diglett en Geodude waarschijnlijk dit weekend en is er een kans dat de Celibi quests live gaan.
Stack Sats
Inb4 Leafeon en Glaceon.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 19:20:
https://pokemongolive.com/events/community-day/
2 dagen eevee cummunity day!
Ze hebben laatst ook al Celebi en Gen4 geteased met de starters en celebi in de achtergrond van wat artwork
greyfoxhl schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 22:35:
Lugia komt terug dit weekend:
https://mobile.twitter.co...tatus/1017856461756649472

Dit topic is gesloten.
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6