Zou gaaf zijn als de Eevolutions van Community Day niet de reguliere evolutions zouden zijn, maar Glaceon en Leafeon. Sommigen menen dat Niantic (o.a. op hun Twitter-kanaal) zitten te hinten naar de komst van gen IV en die Eevolutions zouden binnen dat stramien passen. Dit klinkt niet onlogisch omdat je daarmee voorkomt dat je binnen een tijdsbestek van twee dagen alle huidige Eevolutions moet proberen te halen, waarbij een en ander afhankelijk van het tijdstip van evolutie. Met Leafeon en Glaceon zou je de twee kunnen uitsmeren over twee dagen. Ik heb gelukkig al een klein legertje aan Eevee's klaarstaan met een hoog IV.
Jij bedoelt dan denk ik deze afbeelding? BronArmada. schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 02:10:
Zou gaaf zijn als de Eevolutions van Community Day niet de reguliere evolutions zouden zijn, maar Glaceon en Leafeon. Sommigen menen dat Niantic (o.a. op hun Twitter-kanaal) zitten te hinten naar de komst van gen IV en die Eevolutions zouden binnen dat stramien passen. Dit klinkt niet onlogisch omdat je daarmee voorkomt dat je binnen een tijdsbestek van twee dagen alle huidige Eevolutions moet proberen te halen, waarbij een en ander afhankelijk van het tijdstip van evolutie. Met Leafeon en Glaceon zou je de twee kunnen uitsmeren over twee dagen. Ik heb gelukkig al een klein legertje aan Eevee's klaarstaan met een hoog IV.
Daar staan in ieder geval de Gen4 starters op.
Edit: Alolan Geodude (en langnek) heb ik zojuist op de radar gespot. De spawns zijn begonnen?
[ Voor 4% gewijzigd door schaapiej op 14-07-2018 08:26 ]
Zit toch niemand op te wachten denk ik zo.greyfoxhl schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 22:35:
Lugia komt terug dit weekend:
https://mobile.twitter.co...tatus/1017856461756649472
Kan zeker ook shiny zijn?
Kon die, dus jaC_V_S schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 08:48:
[...]
Zit toch niemand op te wachten denk ik zo.
Kan zeker ook shiny zijn?
Is er vandaag of morgen nog iets speciaals voor een paar uur
Hele weekend Plusle en Minun shiny te vinden. En de Alolan vormen van Diglett en Geodude.Inhumanous schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 11:00:
Is er vandaag of morgen nog iets speciaals voor een paar uur
[ Voor 9% gewijzigd door Extigo op 14-07-2018 11:06 ]
Tot nu toe veel geluk met Minun, stuk of 5 10 (tijd voor koffie haha) gevangen en al 2 Shiny?! De eerste die ik aan klikte was Shiny. Ook voor m'n vriendin en 2 vrienden.. tijd om een staatslot te kopen?
[ Voor 8% gewijzigd door schaapiej op 14-07-2018 11:30 ]
Ze blijven maar Shinies uitbrengen. Beetje suf dat je ze nu bijna standaard vangt.
Maar ja, bag space upgrades leveren geld op natuurlijk.
Maar ja, bag space upgrades leveren geld op natuurlijk.
Haters everywhere but I don’t really care
Bizar veel mensen hier in de app groep hebben ze.schaapiej schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 11:27:
Tot nu toe veel geluk met Minun, stuk of 5 10 (tijd voor koffie haha) gevangen en al 2 Shiny?! De eerste die ik aan klikte was Shiny. Ook voor m'n vriendin en 2 vrienden.. tijd om een staatslot te kopen?
Volgens mij is de spawnrate veel hoger dan bij andere!
Heb zelf enkel 2 x Minum moet Pulse nog
Mijn score na een dag zoeken:
Plusle 185 gezien en 4 shiny
Minun 200 gezien en 2 shiny
Snorunt 13 gezien en 0 shiny.
Vooral van de laatste zou ik graag nog één (of twee..) vinden!
Stack Sats
Celebi bij Go Fest Chicago.
Zal dan komende week wel voor iedereen zijn.
Zal dan komende week wel voor iedereen zijn.
Haters everywhere but I don’t really care
Geen enkele Plusle of Minun Shiny tegengekomen. En ook geen Alolan Geodude of Digglet, wel op de "radar" gezien.
Een plus shiny
Aerodectale shiny
Nog op zoek naar de minus.
Aerodectale shiny
Nog op zoek naar de minus.
Heb ook al paar van die beide mini pikachu... ze komen best vaak voor als Shinies.Luuksche schreef op zondag 15 juli 2018 @ 00:05:
Mijn score na een dag zoeken:
Ik wil ook nog heel graag een Snorunt, vind hem zo leuk als ie blauw is en trilt (net of ie echt koud heeft)
Aerodactyl moet ik ook nog shiny van hebben.
Plusle en Minum zijn binnen. Net als alle evoluties van de alola Geodude en Diglet.
ook een pichu gekregen met zomerhoed en zonnebril.
Nu gewoon verder zoeken naar de rest. Ik neem aan dat Aerodactyl en Snorunt shiny rates niet geboost zijn.
ook een pichu gekregen met zomerhoed en zonnebril.
Nu gewoon verder zoeken naar de rest. Ik neem aan dat Aerodactyl en Snorunt shiny rates niet geboost zijn.
die events ik kan er niet helemaal uit komen als ik goed begrijp is er vandaag ook een event maar waar kun je precies zien wat het inhoud en wanneer het actief is?
in de app zie je regelmatig aankondigingen van nieuwe events sommige aankondigen zijn vrij duidelijk zoals eevee op 11 en 12 augustus.
maar die van vandaag moet er iets behaald worden maar ik heb geen idee waar je ergens kunt zien als het gehaald is en als er veder nog wat speciaals spawnt ofzo vandaag.
https://pokemongolive.com/post/summergameplay2018/ hier staat wel wat er gehaald moet worden maar je kunt niet zien hoe ver het is ook vind ik dat ze de tijden vrij slecht aan geven en mocht de bonus reward gehaald worden heb ik er toch niets aan vermoedelijk omdat ik op zaterdag overdag werk
in de app zie je regelmatig aankondigingen van nieuwe events sommige aankondigen zijn vrij duidelijk zoals eevee op 11 en 12 augustus.
maar die van vandaag moet er iets behaald worden maar ik heb geen idee waar je ergens kunt zien als het gehaald is en als er veder nog wat speciaals spawnt ofzo vandaag.
https://pokemongolive.com/post/summergameplay2018/ hier staat wel wat er gehaald moet worden maar je kunt niet zien hoe ver het is ook vind ik dat ze de tijden vrij slecht aan geven en mocht de bonus reward gehaald worden heb ik er toch niets aan vermoedelijk omdat ik op zaterdag overdag werk
die van vandaag is iets met de challenges van de professor icon rechts onderin beeldhjvg schreef op zondag 15 juli 2018 @ 09:21:
die events ik kan er niet helemaal uit komen als ik goed begrijp is er vandaag ook een event maar waar kun je precies zien wat het inhoud en wanneer het actief is?
Iemand een idee tot wanneer de rare spawns blijven? Magmar en Aerodactyl enzo. 22:00 vanavond weer?
Denk het wel!Armada. schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:29:
Iemand een idee tot wanneer de rare spawns blijven? Magmar en Aerodactyl enzo. 22:00 vanavond weer?
Hier ook de twee shinies gevangen!
Merk dat er een hoop nu spoofen voor de regionals.
Extra accountje er bij, vrienden worden en spoofen maar.
Vandaag op die manier er 1 geruild, ik wist het achteraf pas want van mij hoeft het zo niet hoor...
2 dagen community days is wel tof! Even kijken of ik dan genoeg shiny Eevee's kan scoren voor ze allemaal.
Umbreon en Espeon is natuurlijk zelf makkelijk te doen. Die andere drie wordt geluk hebben of daarna ruilen.
6 x een shiny vangen wordt het dus
Ik ken maar 1 iemand met een shiny Pichu.Eek2nd schreef op zondag 15 juli 2018 @ 07:04:
[...]
Heb ook al paar van die beide mini pikachu... ze komen best vaak voor als Shinies.
Ik wil ook nog heel graag een Snorunt, vind hem zo leuk als ie blauw is en trilt (net of ie echt koud heeft)
Aerodactyl moet ik ook nog shiny van hebben.
Die zijn volgens mij vrij zeldzaam!
Ik denk dat hij Plusle en Minum bedoeld.C_V_S schreef op zondag 15 juli 2018 @ 19:52:
[...]
Ik ken maar 1 iemand met een shiny Pichu.
Die zijn volgens mij vrij zeldzaam!
Maar idd mijn shiny magby is een bijzondere. De meeste anderen zijn raid beesten of community day beesten. Of beesten als Magikarp, Swablu en Wailmer.
En dan vanaf twaalf uur vanavond de Go Chicago rewards, of is een andere starttijd gangbaar? Weet wel dat het altijd eindigt om 22:00.
Edit: Al gevonden. Begint morgenavond om 22:00.
[ Voor 24% gewijzigd door Armada. op 15-07-2018 22:16 ]
@C_V_S vroegah had je onbeperkt master balls en rare candy door Missingno, nu hebt je gespoofde regionals. Hoort er allemaal bij!

Ach ja moet iedereen zelf weten hoor.schaapiej schreef op zondag 15 juli 2018 @ 20:52:
@C_V_S vroegah had je onbeperkt master balls en rare candy door Missingno, nu hebt je gespoofde regionals. Hoort er allemaal bij!![]()
Trade ze liever op de "echte" manier
Ja bedoel die 2.. dat zijn toch soort van mini pikachu..A-Jay schreef op zondag 15 juli 2018 @ 20:20:
[...]
Ik denk dat hij Plusle en Minum bedoeld.
Maar idd mijn shiny magby is een bijzondere. De meeste anderen zijn raid beesten of community day beesten. Of beesten als Magikarp, Swablu en Wailmer.
Heb overigens wel 1 Shiny Pichu, ook Togepi (Maar die is niet zo zeldzaam).
Heb vandaag ook een shiny Lugia op mn kleine (neefje's) acc, de 4e totaal tegen 1 op main account.
Die account is echt op shiny dreef momenteel (knock wood)
Nou Pichu en Togepi komen niet zo heel veel voor hoor!Eek2nd schreef op maandag 16 juli 2018 @ 00:04:
[...]
Ja bedoel die 2.. dat zijn toch soort van mini pikachu..
Heb overigens wel 1 Shiny Pichu, ook Togepi (Maar die is niet zo zeldzaam).
Heb vandaag ook een shiny Lugia op mn kleine (neefje's) acc, de 4e totaal tegen 1 op main account.
Die account is echt op shiny dreef momenteel (knock wood)
Wil ze graag
Dat ruilen is wel een leuk principe kan zo toch langzaam mijn shiny lijst updaten.
Het stond in het nieuwsbericht (23.59GMT), dus het was tot 02.00u vannacht bij ons.Armada. schreef op zondag 15 juli 2018 @ 17:29:
Ik heb 4 om 3 plusle/minuns gevangen. Terwijl ik amper gespeeld heb, dus ben blij. Gisterenavond wel even 4 Lugia raids achter elkaar geknald, allemaal gevangen, maar nog steeds ontloopt de shiny versie mij helaas.
Ach... 2 van de 4 raids waren op een Ex-Raid gym, dus wie weet was het toch nog nuttig
Nog precies 1 miljoen XP voor level 40
Kan niet geloven dat ik dat dan gehaald heb haha. dacht altijd dat mij dat niet zou lukken.
Zaterdag zetten we nog even een mooie raid train met zapdos.
Helaas is er geen dubbel raid xp zoals met articuno (toen kon ik zelf niet spelen)
of is dat er wel ?
Helaas is er geen dubbel raid xp zoals met articuno (toen kon ik zelf niet spelen)
of is dat er wel ?
Als je een lucky egg aanzet heb je wel dubbel xp. Alleen bij Articuno was het met een lucky egg 4 keer xp.Ricmaniac schreef op maandag 16 juli 2018 @ 09:59:
Nog precies 1 miljoen XP voor level 40Kan niet geloven dat ik dat dan gehaald heb haha. dacht altijd dat mij dat niet zou lukken.
of is dat er wel ?
ja dat bedoel ik dus ook ;pSunfalls schreef op maandag 16 juli 2018 @ 10:02:
[...]
Als je een lucky egg aanzet heb je wel dubbel xp. Alleen bij Articuno was het met een lucky egg 4 keer xp.
Vannacht nog even gespeeld maar toen de spawns weer normaal werden voelde het wel karig opeens allemaal. Van zwemmen in de rare spawns teruggaan naar hoothoots en pidgeys enzo was wel even zuur. Hopelijk maken de rewards die vanavond ingaan een en ander goed op dat gebied.
Verder baal ik wel van deze nieuwe evenementen als Zapdosdag met een exclusieve move. Ik speel vrijwel uitsluitend solo en laat legendary raids aan mij voorbij gaan op community days na, dus iedere legendary die ik wel heb heeft redelijk wat moeite of geluk in gezeten. Per ongeluk een raidgroep tegengekomen, geruild, et cetera. Maar nu heeft door zo'n dag een thundershock Zapdos met 1 attack IV dezelfde DPS als een 15 attack IV met de move Charge Beam. Alle kilometers en rare candies die ik in mijn Zapdos heb gestoken teniet gedaan door een exclusief evenementje van nog geen drie uur. Nu ben ik geen minmaxer en hoef ik echt niet het beste van het beste (anders had ik immers wel Raikou), maar dit voelt wel erg jammer. De power creep gaat kunstmatig opeens heel snel door exclusieve evenementen die je aanmoedigen veel geld tegen raid passes aan te gooien.
Ik overweeg voor Zapdosdag toch aansluiting te zoeken bij een raidgroep, maar veronderstel en vrees dat die zich per fiets zullen verplaatsen om zoveel mogelijk raids te kunnen doen. Dat zit er voor mij door mijn mobiliteitsbeperking helaas niet in, ik moet alles lopen. Ah well, ik blijf mijn subpar Zapdos gaaf vinden.
Shiny Lugia is wel de moeite waard om op te jagen, ik vind hem echt mooi.
Verder baal ik wel van deze nieuwe evenementen als Zapdosdag met een exclusieve move. Ik speel vrijwel uitsluitend solo en laat legendary raids aan mij voorbij gaan op community days na, dus iedere legendary die ik wel heb heeft redelijk wat moeite of geluk in gezeten. Per ongeluk een raidgroep tegengekomen, geruild, et cetera. Maar nu heeft door zo'n dag een thundershock Zapdos met 1 attack IV dezelfde DPS als een 15 attack IV met de move Charge Beam. Alle kilometers en rare candies die ik in mijn Zapdos heb gestoken teniet gedaan door een exclusief evenementje van nog geen drie uur. Nu ben ik geen minmaxer en hoef ik echt niet het beste van het beste (anders had ik immers wel Raikou), maar dit voelt wel erg jammer. De power creep gaat kunstmatig opeens heel snel door exclusieve evenementen die je aanmoedigen veel geld tegen raid passes aan te gooien.
Ik overweeg voor Zapdosdag toch aansluiting te zoeken bij een raidgroep, maar veronderstel en vrees dat die zich per fiets zullen verplaatsen om zoveel mogelijk raids te kunnen doen. Dat zit er voor mij door mijn mobiliteitsbeperking helaas niet in, ik moet alles lopen. Ah well, ik blijf mijn subpar Zapdos gaaf vinden.
Ah wat stom, ik had overal gekeken behalve bij het daadwerkelijke nieuwsbericht.Megalodon86 schreef op maandag 16 juli 2018 @ 08:58:
[...]
Het stond in het nieuwsbericht (23.59GMT), dus het was tot 02.00u vannacht bij ons.
Ik heb 4 om 3 plusle/minuns gevangen. Terwijl ik amper gespeeld heb, dus ben blij. Gisterenavond wel even 4 Lugia raids achter elkaar geknald, allemaal gevangen, maar nog steeds ontloopt de shiny versie mij helaas.
Ach... 2 van de 4 raids waren op een Ex-Raid gym, dus wie weet was het toch nog nuttig
Ach, één vangst is genoeg... zelfs als je een 10/10/10 vangt is die beter dan alle andere Zapdos.Armada. schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:16:
Maar nu heeft door zo'n dag een thundershock Zapdos met 1 attack IV dezelfde DPS als een 15 attack IV met de move Charge Beam. Alle kilometers en rare candies die ik in mijn Zapdos heb gestoken teniet gedaan door een exclusief evenementje van nog geen drie uur. Nu ben ik geen minmaxer en hoef ik echt niet het beste van het beste (anders had ik immers wel Raikou), maar dit voelt wel erg jammer. De power creep gaat kunstmatig opeens heel snel door exclusieve evenementen die je aanmoedigen veel geld tegen raid passes aan te gooien.
Tsja, daar ben je zelf bij, ik zou me lekker niet gek laten maken hoor. Zelf heb ik de Articunodag gemist maar ik hoorde dat de animo bij de raidtreintjes snel afnam nadat mensen hun vijf gratis passen verbruikt hadden. Zo kan het dus ook.Armada. schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:16:
exclusieve evenementen die je aanmoedigen veel geld tegen raid passes aan te gooien.
Arti was wel interessant om ook premium passes te gebruiken vanwege de 4x XP (met lucky egg aan, die ook nog eens 1 uur lang wareb).
Ik heb zaterdag sowieso niet veel tijd om te spelen.. dus denk ook na 6 (waarvan 1 van dag eerder) pasjes en misschien nog 2 premium
Ik heb zaterdag sowieso niet veel tijd om te spelen.. dus denk ook na 6 (waarvan 1 van dag eerder) pasjes en misschien nog 2 premium
Eens hoor, ik zou daar ook geen geld voor uitgeven. Het is alleen wel redelijk een stijlbreuk met hoe in het verleden omgesprongen werd met power creep. Community days hebben ook al een paar keer zo'n karakter gehad (denk aan smack down Tyranitar), maar daar heb je niemand anders voor nodig in tegenstelling tot bij legendary raids. Dat in combinatie met het sterk inzetten op FOMO voor shinyjagers (wat ik niet ben overigens) vind ik geen aantrekkelijke strategie. Het is nog beheersbaar, maar ik hoop dat deze tendens niet nog verder doorgevoerd wordt. Ik zie liever dat de power creep duurzaam verweven wordt in het spel middels nieuwe mons of moves in plaats van een zeer kortdurend evenement met nog meer randvoorwaarden dan CD.
[ Voor 3% gewijzigd door Armada. op 16-07-2018 15:15 ]
en nog 2 voor wanneer Leafeon en Glaceon beschikbaar komen, kun je die ook gelijk shiny evolueren
Leeg - Sinds 20180907
Lokaal waren er met Articuno-day zowel een lopende als een fietsende raidgroep. Pas als je je aansluit bij een lokale groep weet je wat daar evt. voor handen is. Wat verder was er ook een groep actief die zich met auto's verplaatste. Als zo een groep een plekje vrij heeft kan dat ook evt. mogelijkheden bieden. Het begint bij contact met de lokale actieve spelers wat meestal niet zo moeilijk is.Armada. schreef op maandag 16 juli 2018 @ 14:16:
Dat biedt hoop, thanks! Ik zal eens contact opnemen inderdaad.
Bij ons zijn er mensen die altijd bereid zijn mensen met de auto op te halen.Armada. schreef op maandag 16 juli 2018 @ 15:29:
Dat biedt hoop, thanks! Ik zal eens contact opnemen inderdaad.
Moet zeggen dat het toch erg sociaal is allemaal.
Raids worden gestopt als er iemand uit knalt en gewacht op mensen die vertraging hebben!
Wat betreft Zapdos vind ik het shiny leuker dan die exclusieve move.
Denk dat ik mijn raid pas van vrijdag bewaar
Zou toch moeten lukken dan denk je.
Trouwens binnenkort wil ik wat shinies ruilen (als ik ultra vriend ben
[ Voor 11% gewijzigd door C_V_S op 16-07-2018 15:56 ]
Wanneer gaan nou die bonussen in van go fest van chigago? Zou toch vanaf vandaag zijn?
Getest en bevestigd, 6 candies voor een aap gekregen.Sunfalls schreef op maandag 16 juli 2018 @ 22:20:
22:00 uur Nu dus.
@C_V_S je kan 1 Legendary/Shinie per dag ruilen
Beter gezegd; je kunt één special trade per dag doen. Daar vallen bijvoorbeeld ook nieuwe dex entries onder.
Op de gameboy heb ik dat ook nog gedaan hoewel ik het spel ook eerst uitspeelde zonder cheats. Dat gaf nog steeds meer voldoening.schaapiej schreef op zondag 15 juli 2018 @ 20:52:
@C_V_S vroegah had je onbeperkt master balls en rare candy door Missingno, nu hebt je gespoofde regionals. Hoort er allemaal bij!![]()
Het verschil is dat je met pogo niet alleen speelt en het spel van andere beïnvloed.
@Armada.
Shinys missen is totaal niet erg want die blijven gewoon in het spel. Dat sommige mensen dan geld verspillen op dagen zoals articuno day is gewoon dom. Gewoon wat meer geduld en je krijgt die later ook wel.
Exclusieve moves die zwakker zijn dan hun vorige moves maken ook niet veel uit maar dat iemand geenof te weinig tyranitars met smackdown heeft kunnn maken vind ik wel veel erger.
Nu je exp als beloning krijgt is de exp uit raids ook te verwaarlozen. Door efficiënt te spelen groei je ook sneller door dan de gemiddelde speler
Hier lokaal zijn er verschillende spelers die het belangrijk vinden (vonden) om lucky eggte gebruiken als ze 2 raids na elkaar deden. Dat is dus maar 40/80K (gewoon/dubbel exp event)
Ik kreeg er minstens 140K per egg door te wachten met evoluties tijdens dubbel exp.
Nu kan je met beste vriend waarschijnlijk 400K exp krijgen wat echt wel overdreven is

Dan krijg je binnenkort lvl 40 spelers bij raids die je volwaardig meetelt en die te weinig goede pokemon hebben

Wat een onzin, als je eenmaal level 40 bent, heb je genoeg Pokemon gevangen. Daarnaast krijg je bij best friends 'maar' 100.000xp ( 200.000 bij lucky egg) . Level 40 wordt je echt niet zomaar..Gravediggerxx schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 08:47:
[...]
Op de gameboy heb ik dat ook nog gedaan hoewel ik het spel ook eerst uitspeelde zonder cheats. Dat gaf nog steeds meer voldoening.
Het verschil is dat je met pogo niet alleen speelt en het spel van andere beïnvloed.
@Armada.
Shinys missen is totaal niet erg want die blijven gewoon in het spel. Dat sommige mensen dan geld verspillen op dagen zoals articuno day is gewoon dom. Gewoon wat meer geduld en je krijgt die later ook wel.
Exclusieve moves die zwakker zijn dan hun vorige moves maken ook niet veel uit maar dat iemand geenof te weinig tyranitars met smackdown heeft kunnn maken vind ik wel veel erger.
Nu je exp als beloning krijgt is de exp uit raids ook te verwaarlozen. Door efficiënt te spelen groei je ook sneller door dan de gemiddelde speler![]()
Hier lokaal zijn er verschillende spelers die het belangrijk vinden (vonden) om lucky eggte gebruiken als ze 2 raids na elkaar deden. Dat is dus maar 40/80K (gewoon/dubbel exp event)
Ik kreeg er minstens 140K per egg door te wachten met evoluties tijdens dubbel exp.
Nu kan je met beste vriend waarschijnlijk 400K exp krijgen wat echt wel overdreven is![]()
Dan krijg je binnenkort lvl 40 spelers bij raids die je volwaardig meetelt en die te weinig goede pokemon hebben
PSN: Fruitschaaltje
Level 40 en 1 pokemon gevangenFruitschaal schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:06:
[...]
Wat een onzin, als je eenmaal level 40 bent, heb je genoeg Pokemon gevangen. Daarnaast krijg je bij best friends 'maar' 100.000xp ( 200.000 bij lucky egg) . Level 40 wordt je echt niet zomaar..
https://twitter.com/IAdeptI/status/1001970473733967873
Sinds een half jaar ongeveer merk ik persoonlijk dat het level geen goede indicator meer is om te bepalen of een speler een goed team heeft bij een raid of een gym. Dit komt doordat je relatief makkelijk XP kan harken tegenwoordig. Ik zie bij level 5 raids ook regelmatig mensen die aangeven dat de groep minstens 10 man moet zijn want anders verslaan we de raidboss niet. Als de raid dan begint staat mijn pokemon tussen een leger agrons

Ja, ik weet dat het kan/kon met die pokestops dubbel xp farmen. Maar hoe vaak komt dit in de praktijk voor? Ik ken weinig mensen die level 40 zijn en alleen maar bout pokemon hebben zoals Aggron. Sterker nog, ik ken niemand..A-Jay schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:22:
[...]
Level 40 en 1 pokemon gevangen![]()
https://twitter.com/IAdeptI/status/1001970473733967873
Sinds een half jaar ongeveer merk ik persoonlijk dat het level geen goede indicator meer is om te bepalen of een speler een goed team heeft bij een raid of een gym. Dit komt doordat je relatief makkelijk XP kan harken tegenwoordig. Ik zie bij level 5 raids ook regelmatig mensen die aangeven dat de groep minstens 10 man moet zijn want anders verslaan we de raidboss niet. Als de raid dan begint staat mijn pokemon tussen een leger agrons
Is wel 400K als je het tijdens een dubbel exp event doet.Fruitschaal schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:06:
[...]
Wat een onzin, als je eenmaal level 40 bent, heb je genoeg Pokemon gevangen. Daarnaast krijg je bij best friends 'maar' 100.000xp ( 200.000 bij lucky egg) . Level 40 wordt je echt niet zomaar..
Het minimum dat je krijgt als je elke dag 20 pakjes open doet is 3,26 miljoen exp. (na 90 dagen)
Niet dat ik gratis exp erg vind en ik gun het iedereen maar dit geeft geen meerwaarde aan het spel.
Niet dat ze alleen maar Aggron hebben, het probleem is dat de auto-select Aggron kiest en ze voor de rest geen vestand hebben van Pokemon. In onze raid groep zijn er genoeg mensen die elke dag 3-4 raids doen en that's it. Die doen dat voor de XP, maar beeste power-uppen doen ze zo goed als niet. Die hebben dus wel de XP, maar niet de kennis en de teams van een hoge level speler.Fruitschaal schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 09:36:
[...]
Ja, ik weet dat het kan/kon met die pokestops dubbel xp farmen. Maar hoe vaak komt dit in de praktijk voor? Ik ken weinig mensen die level 40 zijn en alleen maar bout pokemon hebben zoals Aggron. Sterker nog, ik ken niemand..
[ Voor 6% gewijzigd door A-Jay op 17-07-2018 10:06 ]
Level 40 worden is toch ook niet het beste wat er is. Dat betekent gewoon dat je slim/veel hebt gespeeld.
Het ultieme doel is voor iedereen verschillend. Lokale community joinen en dan zie je snel zat of je Pokemon hebt die goed genoeg zijn. En ja je hebt die casuals, maar die komen vaak gewoon aanwaaien tijdens raids.
Het ultieme doel is voor iedereen verschillend. Lokale community joinen en dan zie je snel zat of je Pokemon hebt die goed genoeg zijn. En ja je hebt die casuals, maar die komen vaak gewoon aanwaaien tijdens raids.
Casuals zijn meestal ook niet level 40Crashhill schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:06:
En ja je hebt die casuals, maar die komen vaak gewoon aanwaaien tijdens raids.
Dit. XP is geen indicatie van de waarde die je aan een raid kan toevoegen. Omdat het zo gemakkelijk is om snel te levelen is XP een holle waarde geworden.A-Jay schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:05:
Die doen dat voor de XP, maar beeste power-uppen doen ze zo goed als niet. Die hebben dus wel de XP, maar niet de kennis en de teams van een hoge level speler.
Toch een holle waarde dan waar mijn speel drive momenteel nog wel door getriggered wordsixtiek schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:28:
[...]
Casuals zijn meestal ook niet level 40.
[...]
Dit. XP is geen indicatie van de waarde die je aan een raid kan toevoegen. Omdat het zo gemakkelijk is om snel te levelen is XP een holle waarde geworden.
Ik denk dat als ik 40 ben (denk nog een week of 3) ik een tijdje weinig met pokemon zal doen.
De enige reden dat ik snel level 40 zou willen zijn is de kans dat toevoegen van pokestops/gyms binnenkort beschikbaar komt. Dat zou (in eerste instantie) bijv. alleen voor level 40 spelers geactiveerd kunnen worden.
Verder vind ik level 39 ook prima zo, ik kan alles maxen wat ik wil.
Verder vind ik level 39 ook prima zo, ik kan alles maxen wat ik wil.
Verwijderd
Dat dacht ik ook, komt Niantic in een met allemaal leuke EventsRicmaniac schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 10:36:
[...]
Toch een holle waarde dan waar mijn speel drive momenteel nog wel door getriggered word![]()
Ik denk dat als ik 40 ben (denk nog een week of 3) ik een tijdje weinig met pokemon zal doen.

Ik geef toe ik speel iets minder maar er blijft genoeg leuks om door te blijven spelen.
Heren, is er nog een fijne website beschikbaar waarop je al de IV's kunt zien van je pokemon?
Heb het een tijdje niet meer gespeeld en zie dat pgnexus niet meer werkt.
Zou ik sowieso niet aanraden, kan je een ban opleveren.Sound Rush® schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:21:
Heren, is er nog een fijne website beschikbaar waarop je al de IV's kunt zien van je pokemon?
Gebruik Poke Genie voor iPhone en CalcyIV voor Android. Dan kan je per pokemon IV scannen, zonder risico op een ban.
Tijdens het squirtle event had ik alle kleine eieren fietsend weggetikt, Kon ze vanwege die afstandsverkorting makkelijk wegkrijgen, 2/5 en 7 km. Nu was het tijd om te oogsten immers dubbele candy by hatchen, er stonden maar liefst 7 10km eieren te wachten. Lucky egg aan, starpiece aan,
Het resultaat uit die 7 eieren, 1 beldum, 46 candy
2 bacon opgeteld 112 candy.
Dit is awesome, het squirtle event is vandaag geoogst en mijn strategie is een succes gebleken.
Het resultaat uit die 7 eieren, 1 beldum, 46 candy
2 bacon opgeteld 112 candy.

Dit is awesome, het squirtle event is vandaag geoogst en mijn strategie is een succes gebleken.
Merk dat ik de laatste tijd steeds vaker ff een rondje rij om m'n tas weer bij te vullen, dus zodoende gaan kijken naar een Go Plus of ene Go-tcha. Uiteindelijk voor die laatste gegaan ivm de Autospin functie. Gisteren binnen gekregen, dus gisteravond wou ik hem proberen: ligt PoGo eruit...
Even later werkte het weer, dus Gotcha gekoppeld en aan de slag. Werkte fijn en hij pikt de stops en gyms goed op, maar krijg die autocatch maar niet aan de praat. Uiteindelijk de handleiding nog maar eens gelezen en het lijkt simpelweg een kwestie van het juiste scherm opzoeken mbv de knop en hem daar laten staan. Door de storing gisteren weinig tijd gehad, dus vanavond nog maar eens proberen. En dan tevens kijken of ik dat ding in het bandje gefrommeld krijg, want dat lukte ook niet.

Even later werkte het weer, dus Gotcha gekoppeld en aan de slag. Werkte fijn en hij pikt de stops en gyms goed op, maar krijg die autocatch maar niet aan de praat. Uiteindelijk de handleiding nog maar eens gelezen en het lijkt simpelweg een kwestie van het juiste scherm opzoeken mbv de knop en hem daar laten staan. Door de storing gisteren weinig tijd gehad, dus vanavond nog maar eens proberen. En dan tevens kijken of ik dat ding in het bandje gefrommeld krijg, want dat lukte ook niet.
Beetje geweld gebruikenAutofan1985 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:14:
En dan tevens kijken of ik dat ding in het bandje gefrommeld krijg, want dat lukte ook niet.
Gebruik er zelf ook 1. Kan inmiddels niet meer zonder! Autocatch gebruik ik alleen tijdens werk. Voor de rest gebruik ik het vooral voor autospin. Heerlijk om geen zorgen meer te maken om het aanklikken van een stop of gym.
Daar wil ik hem ook voor gebruiken idd: de Autospin. Vangen doe ik zelf wel.Zlysher schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:25:
[...]
Beetje geweld gebruikenBandje gaat er niet kapot van. Gewoon goed erin drukken.
Gebruik er zelf ook 1. Kan inmiddels niet meer zonder! Autocatch gebruik ik alleen tijdens werk. Voor de rest gebruik ik het vooral voor autospin. Heerlijk om geen zorgen meer te maken om het aanklikken van een stop of gym.
Dat zou niet nodig moeten zijn.Autofan1985 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:14:
het juiste scherm opzoeken mbv de knop en hem daar laten staan.
Het maakt niet uit op welk scherm dat de Go-tcha staat (of dat er uberhaubt een scherm in beeld staat).
Zolang het vinkje eronder aan staat, moet de functie werken.
Leeg - Sinds 20180907
Dan moet je het scherm opzoeken waar het betreffende vinkje aan staat toch om die aan te zetten? Want hij detecteert nu alleen en zonder op de knop te drukken doet hij nog niks.Chillz schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:39:
[...]
Dat zou niet nodig moeten zijn.
Het maakt niet uit op welk scherm dat de Go-tcha staat (of dat er uberhaubt een scherm in beeld staat).
Zolang het vinkje eronder aan staat, moet de functie werken.
Op het betreffende scherm kan je het vinkje aanzetten door het knopje een paar seconde in gedrukt te houden. Hiermee kan je hem uit en aan zetten.Autofan1985 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:41:
[...]
Dan moet je het scherm opzoeken waar het betreffende vinkje aan staat toch om die aan te zetten? Want hij detecteert nu alleen en zonder op de knop te drukken doet hij nog niks.
Hij slaat de gewijzigde functie pas op als het scherm weer dimt dus je moet wel even opletten dat er ondertussen geen andere autoactie plaatsvindt want dan saved hij hem niet maar dat zie je snel genoeg.
Verder heb ik de gotcha inmiddels vijf keer per ongeluk in de wasmachine gehad en hij doet het nog steeds. Hij is dus redelijk hufterproof!
Verder heb ik de gotcha inmiddels vijf keer per ongeluk in de wasmachine gehad en hij doet het nog steeds. Hij is dus redelijk hufterproof!
Nou die van mij was compleet dood na mee wassen!JunkieLimbo schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:00:
Hij slaat de gewijzigde functie pas op als het scherm weer dimt dus je moet wel even opletten dat er ondertussen geen andere autoactie plaatsvindt want dan saved hij hem niet maar dat zie je snel genoeg.
Wel een ideaal ding hoor! Altijd als ik van A naar B ga per fiets of auto staat die aan.
Echt los vangen doe ik enkel nog in mijn werk pauze of bij events.
Zolang er niks nieuws is is vangen zo saai dat ik er geen zin meer in heb!
Gelukkig bergen events de laatste tijd wat een hoop goed maakt!
Nu het ruilen er is lekker zoeken naar wie er regionals en shinies heeft om te ruilen
Moet zeggen dat het aantal mensen met dubbele shinies best beperkt is. Magicarp, Wailmer en Shablu (en uiteraard de community day Pokemons en raid vogels maar die heb ik zelf al
In ieder geval Shablu, Roselia, Articuno en Pikachus (was op vakantie beide keren) al geregeld!
Wat betreft regionals enkel Tropius en Illumise (Canarische Eilanden gaan veel mensen heen) geregeld.
Nu nog even wachten tot mensen terug van vakantie zijn en we ultra vrienden zijn
Tauros ergens in september en Torkoal half augustus. Denk wel dat Relicanth en Heracross lastig gaan worden.
Holy shit
over 8 dagen heb ik gewoon 5 mensen die tegelijk ultra Friends worden.
Met een lucky egg is dat 500k xp. ik moet nog maar 950k voor level 40 dus dat gaat echt helemaal goedkomen haha. ben fucking hyped
Met een lucky egg is dat 500k xp. ik moet nog maar 950k voor level 40 dus dat gaat echt helemaal goedkomen haha. ben fucking hyped
Hier binnen nu an 14 dagen heb ik er 20 volgens mijRicmaniac schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:28:
Holy shitover 8 dagen heb ik gewoon 5 mensen die tegelijk ultra Friends worden.
Trouwens welke Unown zijn er nu al bij events voor bij gekomen zijn. Ik kwam tot deze lijst:
Unown S
Unown A
Unown F
Unown I
Unown E
Unown U
Unown R
Unown O
Unown P
Unown D
Unown R
Unown T
Unown M
Unown N
Unown C
Verwijderd
Unknown LC_V_S schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:53:
[...]
Hier binnen nu an 14 dagen heb ik er 20 volgens mij
Trouwens welke Unown zijn er nu al bij events voor bij gekomen zijn. Ik kwam tot deze lijst:
Unown S
Unown A
Unown F
Unown I
Unown E
Unown U
Unown R
Unown O
Unown P
Unown D
Unown R
Unown T
Unown M
Unown N
Unown C
Unknown B
GoFest Chicago (CELIBI)
Verwijderd
Dan moet je wel sneaky zijn met plannen, zorgen dat je een pakketje van alle mensen hebt en niets versturen.Ricmaniac schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:28:
Unown ? was ook nog te vangen tijdens Go Fest.Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:55:
[...]
Unknown L
Unknown B
GoFest Chicago (CELIBI)
doe ik ookVerwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:57:
[...]
Dan moet je wel sneaky zijn met plannen, zorgen dat je een pakketje van alle mensen hebt en niets versturen.
De J en X heb ik een aantal weken geleden in Parijs opgepikt. Daar waren de letters van JAPAN EXPO tijdelijk beschikbaar.C_V_S schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:53:
[...]
Hier binnen nu an 14 dagen heb ik er 20 volgens mij
Unown S
Unown A
Unown F
Unown I
Unown E
Unown U
Unown R
Unown O
Unown P
Unown D
Unown R
Unown T
Unown M
Unown N
Unown C
Stack Sats
Bedoelde eigenlijk die hier in Nederland / Duitsland.Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:57:
[...]
Dan moet je wel sneaky zijn met plannen, zorgen dat je een pakketje van alle mensen hebt en niets versturen.
Oftewel kans om te ruilen
Nog een paar dagen pakjes versturen en dan met z'n 6en samen een raid doen met lucky egg aanRicmaniac schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 09:28:
En welke in Nederland en Duitsland (Dortmund)
Wil een lijst maken wat ik nog mis en ruilbaar is
De 'Y' was tijdens het event in Yokohama ook te vangen.
Zal er aankomend event ook wel weer zitten, net als de rest van het woord Yokohama.
Zal er aankomend event ook wel weer zitten, net als de rest van het woord Yokohama.
Amstelveen: SAFRIC_V_S schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 11:14:
[...]
En welke in Nederland en Duitsland (Dortmund)
Wil een lijst maken wat ik nog mis en ruilbaar is
o.a. Unibaul: EUROP
Dortmund: DORTMUN
Dat zijn de belangrijkste ruilbare iig.
Verwijderd
Begin april was er in Utrecht bij de comic con de letters: C O M I en N te vangenAutofan1985 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:40:
[...]
Amstelveen: SAFRI
Dan klopt mijn lijstjeAutofan1985 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:40:
[...]
Amstelveen: SAFRI
Werkt zo'n Go-tcha ook als je je telefoonscherm uitzet of moet je telefoonscherm aanblijven, net als wanneer je zelf rondloopt/rijdt met alleen je telefoon?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Was die vergeten idd, maar dat was ook omdat er voor mij niks nieuws bij zat.Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 13:55:
[...]
Begin april was er in Utrecht bij de comic con de letters: C O M I en N te vangen
Zou ook moeten werken met je scherm uit, maar zoals je hebt kunnen lezen zit ik nog in de testfase.SnoeiKoei schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:20:
Werkt zo'n Go-tcha ook als je je telefoonscherm uitzet of moet je telefoonscherm aanblijven, net als wanneer je zelf rondloopt/rijdt met alleen je telefoon?
[ Voor 33% gewijzigd door Autofan1985 op 18-07-2018 15:20 ]
Ik heb altijd te weinig pokeballs dus ik vind het wel een interessante optie om automagisch pokestops te plunderen die ik passeer tijdens mijn lunchwandeling.Autofan1985 schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:20:
[...]
Zou ook moeten werken met je scherm uit, maar zoals je hebt kunnen lezen zit ik nog in de testfase.
Werkt met scherm uit. Dat maakt de de GO+ ook zo aantrekkelijk, hoef je eindelijk niet meer de hele tijd met je telefoon in je handen te lopen terwijl je ondertussen wel mons vangt, stops spint en eieren uitbroedt. Ik heb daar zelf persoonlijk in de stad echt een gruwelijke hekel aan, je hebt dan zo een fietser in je nek.
De Go-tcha is eigenlijk een op alle aspecten superieure doorontwikkeling van de GO+. Het opladen met USB, auto spin én catch, genoeg instelmogelijkheden. Ik vond de GO+ redelijk infantiel met zijn pokebalontwerp en felgekleurde kermislampjes. De Go-Tcha is veel discreter en kan je zelfs nog verder aanpassen met de aanschaf van een Miband in een kleur naar keuze. Mooi ding. Al laat ik hem de laatste tijd wel vaker thuis sinds ik dat quick catch trucje weet van de pokeballs opzij swipen.
De Go-tcha is eigenlijk een op alle aspecten superieure doorontwikkeling van de GO+. Het opladen met USB, auto spin én catch, genoeg instelmogelijkheden. Ik vond de GO+ redelijk infantiel met zijn pokebalontwerp en felgekleurde kermislampjes. De Go-Tcha is veel discreter en kan je zelfs nog verder aanpassen met de aanschaf van een Miband in een kleur naar keuze. Mooi ding. Al laat ik hem de laatste tijd wel vaker thuis sinds ik dat quick catch trucje weet van de pokeballs opzij swipen.
Ah tof! Misschien maar eens zo'n unit ritselen dan.
Vertel?Armada. schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:32:
sinds ik dat quick catch trucje weet van de pokeballs opzij swipen.
YouTube: Pokémon GO | How To Skip The Catch Screen + Ball Shaking Animation! ...
Begint bij 1:00. Linkshandigen kunnen het ook doen maar moeten dan gewoon de berryknop swipen in plaats van de ballen. Het lijkt misschien op het eerste oog wat ingewikkeld, maar als je het eenmaal doorhebt is het echt een gamechanger. Van een verschrikkelijke lange vanganimatie naar een mon vangen in nog geen vijf seconden.
Begint bij 1:00. Linkshandigen kunnen het ook doen maar moeten dan gewoon de berryknop swipen in plaats van de ballen. Het lijkt misschien op het eerste oog wat ingewikkeld, maar als je het eenmaal doorhebt is het echt een gamechanger. Van een verschrikkelijke lange vanganimatie naar een mon vangen in nog geen vijf seconden.
Bij het vangen van een Pokemon, selecteer met een vinger jouw Pokeballs en houd deze halverwege vast met deze vinger. Met een andere vinger gooi je gewoon een Pokeball. Laat nu het Pokeball menu los. Je kunt nu direct vluchten ( linksboven in de hoek). Maar een yt video zal duidelijker zijn dan dit verhaal..SnoeiKoei schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 15:38:
Ah tof! Misschien maar eens zo'n unit ritselen dan.
[...]
Vertel?
Meteen even geprobeerd en gelukt, erg bruikbare tip! Thnks.
Oh, wat grappig dat je de vang-animatie kan overslaan
Maar... is dat zonder vang-garantie (dus dat hij alsnog los kan breken "in de achtergrond")? Ik heb het namelijk net uitgeprobeerd en heb ontdekt dat het niet werkt bij alle Pokémon
Maar... is dat zonder vang-garantie (dus dat hij alsnog los kan breken "in de achtergrond")? Ik heb het namelijk net uitgeprobeerd en heb ontdekt dat het niet werkt bij alle Pokémon

Dan is hij waarschijnlijk weer uit je bal gesprongen. Omdat je de animatie volledig overslaat zie je niet goed of je hem gevangen hebt. Dit kun je makkelijk ondervangen door je monlijst op meest recent te sorteren. Zolang hij daarin staat is hij gevangen - óók als hij wellicht nog een tijdje op de map blijft staan, wat soms wil gebeuren. Als je hem dan nog een keer probeert te vangen krijg je een foutmelding. Dus na dat trucje even kijken of hij erin staat, en zo ja, dan kun je naar de volgende pokemon.
Hmmm... dus bij Pokémons met grote uitbreek-kans maar die je wel per se wil hebben beter niet gebruiken, omdat je niet direct kan zien dat 'ie uitgebroken is
Ligt eraan. Dat trucje zit nu zo in mijn systeem ingebakken dat ik zonder erbij na te denken bij twijfel altijd even snel kijk naar recent gevangen pokémons. Dat kost mij al met al nog steeds minder tijd dan de animatie afwachten om bevestiging te krijgen of je hem hebt.
Wel als je dezelfde pokie daarna nog een keer aantikt. Als je 'm de vorige keer gevangen hebt krijg je een error dat 'ie er niet meer is, anders krijg je nog een keer het encounterscherm en mag je het nog een keer proberenJosefien schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 20:52:
Hmmm... dus bij Pokémons met grote uitbreek-kans maar die je wel per se wil hebben beter niet gebruiken, omdat je niet direct kan zien dat 'ie uitgebroken is
Je kan ook even wachten met wegtikken tot je de sterretjes ziet die je catch bevestigen. Dan win je iets minder tijd (je slaat minder animatie over want je moet dus nog steeds die wiebelende bal uitzitten) maar dan weet je wel dat je 'm hebt - of niet natuurlijk. Als je wegtikt tijdens de sterretjes skip je alleen die "Gotcha, pokie was caught"-sequence en het scherm met je nieuwe vriendje. Scheelt alsnog een paar tellen
[ Voor 4% gewijzigd door sixtiek op 18-07-2018 23:27 . Reden: Aanvulling. ]
Dat bleek de truc te zijn idd, bedankt! Nog nooit zo snel klaar geweest met pakketjes rapen.Zlysher schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:49:
[...]
Op het betreffende scherm kan je het vinkje aanzetten door het knopje een paar seconde in gedrukt te houden. Hiermee kan je hem uit en aan zetten.
Het bleek idd flink doorduwen, maar ook een handigheidje te zijn idd. Maar als je die eenmaal door hebt is het eigenlijk super simpel.Zlysher schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:25:
[...]
Beetje geweld gebruikenBandje gaat er niet kapot van. Gewoon goed erin drukken.
Trainers, get ready to battle Registeel! The Iron Pokémon has emerged and will take over Raid Battles from the Ice-type Legendary Pokémon Regice until August 16. https://t.co/uRDaQAUxaF
Ook zijn vanaf vandaag aloha Raichu en aloha Marowak te vangen als raidboss (level 2 en 4) en is Kirlia ook een raidboss (in aanloop naar gen4??)
Ook zijn vanaf vandaag aloha Raichu en aloha Marowak te vangen als raidboss (level 2 en 4) en is Kirlia ook een raidboss (in aanloop naar gen4??)
[ Voor 20% gewijzigd door Sunfalls op 20-07-2018 07:46 ]
Vandaag de nieuwe Pokemon maar even bemachtigen. Marowak is toch wel mijn favorite. Hoop dat die een beetje goed is in go!
Hij is echt super goed............... als opvulling van je dex!Zlysher schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 08:18:
Vandaag de nieuwe Pokemon maar even bemachtigen. Marowak is toch wel mijn favorite. Hoop dat die een beetje goed is in go!
Hahaha ja daar was ik al bang voor >.<schaapiej schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 08:24:
[...]
Hij is echt super goed............... als opvulling van je dex!(Max CP van 1691)
zijn er dit weekend nog speciale dingen om te doen of te vangen? zag 2 nieuwe aloha versies van Raichu en Marowak. Maar nog iets anders voor het weekend wat speciaal is?
Zapdos day morgen, maar dat is het wel voor dit weekend.jaydenjarno schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:32:
zijn er dit weekend nog speciale dingen om te doen of te vangen? zag 2 nieuwe aloha versies van Raichu en Marowak. Maar nog iets anders voor het weekend wat speciaal is?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6