[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 104 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.437 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
das niet heel veel voor dit weekend dus. Zapdos heb ik er al een zootje van. misschien een shiny maar weinig extras dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 16:01
jaydenjarno schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:32:
zijn er dit weekend nog speciale dingen om te doen of te vangen? zag 2 nieuwe aloha versies van Raichu en Marowak. Maar nog iets anders voor het weekend wat speciaal is?
Registeel ipv Regice natuurlijk als raidboss.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 15:14
jaydenjarno schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:32:
zijn er dit weekend nog speciale dingen om te doen of te vangen? zag 2 nieuwe aloha versies van Raichu en Marowak. Maar nog iets anders voor het weekend wat speciaal is?
Als het goed is blijven die de hele maand. Wat ik speciaal vind is dat je Kirlia als raidboss kan vinden, met dubbele candy (dit weekend nog) is dat heerlijk binnen lopen voor Ralts candy; die kan je nu gebruiken voor een mooie Gardevoir, of sparen voor een Gallade in gen4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
jaydenjarno schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:41:
das niet heel veel voor dit weekend dus. Zapdos heb ik er al een zootje van. misschien een shiny maar weinig extras dus
Die shiny heb je al! *O* Ben benieuwd wat ze er morgen van gaan maken...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
Ik heb op het moment twee Snorlaxes die allebei amazing zijn met wow stats. Eentje heeft meer HP (1417 CP) en de andere heeft meer defence (1554 CP). Welke zal ik extra power geven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Zo EX-raid. O+
Wee Man schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:27:
Ik heb op het moment twee Snorlaxes die allebei amazing zijn met wow stats. Eentje heeft meer HP (1417 CP) en de andere heeft meer defence (1554 CP). Welke zal ik extra power geven?
De Snorlax die Zen Headbutt + Heavy Slam of Body Slam heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Armada. schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:34:

De Snorlax die Zen Headbutt + Heavy Slam of Body Slam heeft.
Ze hebben allebei Zen Headbutt + Body Slam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Wee Man schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 11:27:
Gooi ze even door PokeGenie heen.. Dan weet je welke beter IV heeft.. Mocht je dat interessant vinden.. Anders zou ik gewoon voor die van 1554 cp gaan..

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
Fruitschaal schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:50:
[...]

Gooi ze even door PokeGenie heen.. Dan weet je welke beter IV heeft.. Mocht je dat interessant vinden.. Anders zou ik gewoon voor die van 1554 cp gaan..
Bedankt voor de tip! Een heeft 87% IV en de ander 91%. Maakt dus weinig uit, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
Wee Man schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 13:56:
[...]

Bedankt voor de tip! Een heeft 87% IV en de ander 91%. Maakt dus weinig uit, lijkt me.
4% om precies te zijn......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
EX raid is weer gelukt. :) Met 93% en 15 attack veel beter dan mijn eerste, dus ik ben blij! Hopelijk morgen met Zapdos day weer eentje triggeren, dat zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:44
Armada. schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:11:
EX raid is weer gelukt. :) Met 93% en 15 attack veel beter dan mijn eerste, dus ik ben blij! Hopelijk morgen met Zapdos day weer eentje triggeren, dat zou mooi zijn.
Congrats! Mooi dat je eerste meteen een hoge is!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Megalodon86 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 09:51:
[...]

Als het goed is blijven die de hele maand. Wat ik speciaal vind is dat je Kirlia als raidboss kan vinden, met dubbele candy (dit weekend nog) is dat heerlijk binnen lopen voor Ralts candy; die kan je nu gebruiken voor een mooie Gardevoir, of sparen voor een Gallade in gen4.
Die Ralts kreeg ik zo vaak uit een 10 km ei dat ik daar niet warm van wordt!

Raichou vandaag ook al gedaan. Kan je solo doen met goede counters! Maar is wel net aan

RegiSteel ook gevangen! Heb je ook geen *** aan :)

Morgen hopelijk een shiny Zapdos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:16

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

C_V_S schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 14:40:
[...]

Die Ralts kreeg ik zo vaak uit een 10 km ei dat ik daar niet warm van wordt!

Raichou vandaag ook al gedaan. Kan je solo doen met goede counters! Maar is wel net aan

RegiSteel ook gevangen! Heb je ook geen *** aan :)

Morgen hopelijk een shiny Zapdos
eigenlijk heb je al een shiny zapdos :P we missen nog een normale

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
Op aanraden van enkele users hier mijn lokale community geraadpleegd voor raidgroepen en mij bij eentje aangesloten. Ze zijn super actief, dus dat was een goed idee. :) Voor morgen ook al een groep gevonden die lopend door de stad gaat voor Zapdosdag. Door mijn solospeelstijl heb ik mettertijd ongeveer veertig premium pasjes uit saleboxes gekregen, het ging me om de incubators, dus een mooie gelegenheid om de pasjes eindelijk eens in te zetten. De rare candy-bonus is daarin ook mooi meegenomen. In de loop der tijd weinig charged TM's mogen ontvangen, maar ik neem aan dat ik daar ook wel wat van zal krijgen. Leuk zo al die evenementen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
5/5 zapdos gevangen waarvan 1 shiny. 26 rare candy. (Ben ik de enige die ze gebruikt voor pokémon die een gen 4 versie hebben maar waarvan ik nog niet genoeg candy heb?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Rare candy zou ik niet inzetten voor iets anders dan een legendary en al helemaal niet alvast voor een generatie die nog moet verschijnen. Een legendary als buddy lopen is twintig kilometer voor één candy, dus je bespaart jezelf heel veel wandelen door ze daarvoor te gebruiken.

Leuke Zapdosdag gehad! Zestien van de achttien gevangen. Geen shiny helaas maar wel een 98%. Verder vijf fast TM, acht charged TM en 87 candy. In één klap meer rare candy dan ik mettertijd in totaal heb gehad. :+ Heel erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Armada. schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 14:59:
Rare candy zou ik niet inzetten voor iets anders dan een legendary en al helemaal niet alvast voor een generatie die nog moet verschijnen. Een legendary als buddy lopen is twintig kilometer voor één candy, dus je bespaart jezelf heel veel wandelen door ze daarvoor te gebruiken.
Heb genoeg Legendary candy vanwege het aantal legendary's dat ik gevangen heb en max eigenlijk weinig pokémon omdat als je met 15/20 mensen een raid doet, het toch wel lukt om de legendary te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mooie run vanmiddag in hilversum, 23 raids, 19 gevangen waarvan 6 shiny en hoogste shiny 98% :)

ook 486k xp erbij met wat evolven tussen de raids door.
nog 384k xp en we zijn level 40 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ricmaniac schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 16:13:
Mooie run vanmiddag in hilversum, 23 raids, 19 gevangen waarvan 6 shiny en hoogste shiny 98% :)

ook 486k xp erbij met wat evolven tussen de raids door.
nog 384k xp en we zijn level 40 :)
Hier 25 raids gedaan en 16 gevangen en 0 shiny helaas!

105 rare candy gehad en nu dus een Zapdos van 3100 cp en een Entei van 30XX CP :)

Geen idee welke legandary ik nu nog moet gaan uppen!

Hoeveel XP er bij geen idee want ben al even level 40

Heb gelukkig al een ruil deal gemaakt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

12 raids gedaan vandaag met een groepje van 5. allemaal een shiny gehad gelukkig. en ben ook nog eens level 40 geworden! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Pas trouwens op met updaten op android..ik kwam na de update niet meer verder dan zwart scherm..heb uiteindelijk via apk mirror maar weer de vorige versie geinstalleerd..ben zo te zien ook niet de enige..

Update: ze hebben inmiddels update 111.2 teruggetrokken en vervangen voor 111.3..nu werkt alles weer.

[ Voor 22% gewijzigd door Only op 22-07-2018 08:38 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik heb 7 Zapdos raids gedaan, 6 gevangen, 0 shiny. Wel één mooie 98%.

M'n zoontje ook 7 raids, 5 gevangen, 1 shiny (73%......). Hoogste IV was 93%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Niantic zal wel heel blij zijn als ik zo hoor hoeveel raids sommige mensen hier doen. Als aanvaller is raikou nog steeds beter en zoveel passen verspillen aan een shiny die de meeste niet gaan power uppen is ook zinloos. Die kun je ook wel krijgen als je wat geduld hebt tot zapdos nog eens terug komt 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:09:
Niantic zal wel heel blij zijn als ik zo hoor hoeveel raids sommige mensen hier doen. Als aanvaller is raikou nog steeds beter en zoveel passen verspillen aan een shiny die de meeste niet gaan power uppen is ook zinloos. Die kun je ook wel krijgen als je wat geduld hebt tot zapdos nog eens terug komt 8)7
Waar moet ik mijn passen dan voor gebruiken? Heb iedere legendary tig keer en ook van iedere er minimaal 1 geuppt...

Raikou heb ik ook al boven de 3000 CP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Het is best gezellig om zo met een groepje een raid tochtje door de stad/dorp te wandelen.
Met community day kan je ook als groep lopen, maar is het meer ieder voor zich omdat je na elk stap wel paar mons gaat klikken en ieder op een ander tempo (mede door de shinies )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Eek2nd schreef op maandag 23 juli 2018 @ 03:37:
Het is best gezellig om zo met een groepje een raid tochtje door de stad/dorp te wandelen.
Met community day kan je ook als groep lopen, maar is het meer ieder voor zich omdat je na elk stap wel paar mons gaat klikken en ieder op een ander tempo (mede door de shinies )
Nou inderdaad het was ook best een leuke dag zo! Ook goed voor mijn friendship level.

Wat betreft de community day dan ga ik met Eevee echt enkel klikken of ze shiny zijn of niet

Heb rond de 1000 Eevee candy en ook genoeg hoge CP / IV Eevee

Wil enkel zoveel mogelijk verschillende shinies hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

C_V_S schreef op zondag 22 juli 2018 @ 14:56:
[...]

Waar moet ik mijn passen dan voor gebruiken? Heb iedere legendary tig keer en ook van iedere er minimaal 1 geuppt...

Raikou heb ik ook al boven de 3000 CP
ik heb ook een waardige raiku om te uppen maar nu al die shiny's komen wacht ik liever nog even tot die er is :P

had een 91% zapdos helemaal geupt toen de eerste keer dat die er was. en nu een 96% shiny gekregen. dan wil je die het liefste ook uppen ook al is het niet de beste electrische.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een 13/15/15 Zapdos zouden jullie die uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ricmaniac schreef op maandag 23 juli 2018 @ 08:22:
[...]

ik heb ook een waardige raiku om te uppen maar nu al die shiny's komen wacht ik liever nog even tot die er is :P

had een 91% zapdos helemaal geupt toen de eerste keer dat die er was. en nu een 96% shiny gekregen. dan wil je die het liefste ook uppen ook al is het niet de beste electrische.
Ik had al een 96% voor een stukje geuppt!

Met die legendaries die iedere keer terug komen kan je wel blijven wachten :) Ga nu maar mijn 2e Groudon uppen tot 4000+ CP :)

Er is toch ook nog ergens zo'n event in Japan? Gok dat dan er een 3e uur durende raid voor Moltress komt met een shiny versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Armada. schreef op zaterdag 21 juli 2018 @ 14:59:

Leuke Zapdosdag gehad! Zestien van de achttien gevangen. Geen shiny helaas maar wel een 98%. Verder vijf fast TM, acht charged TM en 87 candy. In één klap meer rare candy dan ik mettertijd in totaal heb gehad. :+ Heel erg blij mee.
Welke legendairy moet ik ze voor inzetten dan? Al mijn legendairy t/m Regice hebben genoeg candy om ze L40 te trekken voor zover ze dit niet al zijn... Ik heb maar gewoon een zooi rare candy in pidgey gedumpt, omdat ik anders niet zou weten wat ik er mee moet en ze toch tasruimte innemen. Alles boven de 300 rare candy gaat weg.
Gravediggerxx schreef op zondag 22 juli 2018 @ 13:09:
Denk anders dat ik toch echt een Zapdos ga uppen met Thundershock, al staat die momenteel wel onderaan de lijst. En het motto blijft immers 'Gotta catch'em all'. :)
C_V_S schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:22:
[...]

Ik had al een 96% voor een stukje geuppt!

Met die legendaries die iedere keer terug komen kan je wel blijven wachten :) Ga nu maar mijn 2e Groudon uppen tot 4000+ CP :)

Er is toch ook nog ergens zo'n event in Japan? Gok dat dan er een 3e uur durende raid voor Moltress komt met een shiny versie.
Klopt, uit m'n hoofd 29 augustus t/m 2 september in Yokosuna. Dus grote kans dat we op 8 september Moltres day hebben. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Autofan1985 op 23-07-2018 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Autofan1985 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:26:
[...]

Welke legendairy moet ik ze voor inzetten dan? Al mijn legendairy t/m Regice hebben genoeg candy om ze L40 te trekken voor zover ze dit niet al zijn... Ik heb maar gewoon een zooi rare candy in pidgey gedumpt, omdat ik anders niet zou weten wat ik er mee moet en ze toch tasruimte innemen. Alles boven de 300 rare candy gaat weg.
Dus je hebt van iedere legendary 255 candy puur uit de raids gekregen?

Heb iets van 300 legendary raids gedaan zeg gemiddeld 6 rare candy per raid is 1800 stuks en dan rond de 150 gevangen x 3 candy is 450 candy. Dus 2250 candy (uit de losse pols berekend)

Oftewel zo rond de 9 zou ik er tot level 40 kunnen uppen (snap dat je ook dubbel candy events hebt en ze soms weatherboosted kan vangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
[...]

Klopt, uit m'n hoofd 29 augustus t/m 2 september in Yokosuna. Dus grote kans dat we op 8 september Moltres day hebben. :)
Dat denk ik ook. De week van 3 t/m 9 september dan de rewards van dat event, met op 8 september Moltres day.

Daarna zal ook de ultra mega shiny super reward van alle drie de events nog komen. Ik denk een van deze;

- Celebi special research;
- Deoxys raids;
- Gen 4.

Of héél misschien meteen Regigigas (nav de Regi trio).

[ Voor 6% gewijzigd door Megalodon86 op 23-07-2018 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gok alleen celebi

Gen 4 komt pas later, eerst de laatste paar van Gen 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
C_V_S schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:39:
[...]

Dus je hebt van iedere legendary 255 candy puur uit de raids gekregen?

Heb iets van 300 legendary raids gedaan zeg gemiddeld 6 rare candy per raid is 1800 stuks en dan rond de 150 gevangen x 3 candy is 450 candy. Dus 2250 candy (uit de losse pols berekend)

Oftewel zo rond de 9 zou ik er tot level 40 kunnen uppen (snap dat je ook dubbel candy events hebt en ze soms weatherboosted kan vangen)
Van sommige wel ja, al volstaat 248 candy al. :) En wat ik tekort kwam heb ik aangevuld met rare candy, maar krijg over het algemeen meer rare candy dan ik uit geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C_V_S schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:41:
Gok alleen celebi

Gen 4 komt pas later, eerst de laatste paar van Gen 3
Ik gok op mewtwo en daarna deoxys in ex raids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:54:
[...]

Van sommige wel ja, al volstaat 248 candy al. :) En wat ik tekort kwam heb ik aangevuld met rare candy, maar krijg over het algemeen meer rare candy dan ik uit geef.
Had ik die luxe maar... afgelopen Zapdos day viel dat ook al heel erg op; mijn eigen account kreeg steeds 1 of 4 rare candy (die 1 was mininum vanwege event reward). Account van m'n zoontje had steeds 4 of 10 rare candy. Dat scheelt nogal |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 10:07:
[...]

Had ik die luxe maar... afgelopen Zapdos day viel dat ook al heel erg op; mijn eigen account kreeg steeds 1 of 4 rare candy (die 1 was mininum vanwege event reward). Account van m'n zoontje had steeds 4 of 10 rare candy. Dat scheelt nogal |:(
Nou hielp het ook dat ik 30 raids heb gedaan die dag, waarvan 28 gevangen. Bij 1 weg gelopen ivm tijd voor de volgende raid en 1 zei er zelf gedag. Uiteraard is het precies die hoogste (1898 98%) die er vandoor gaat... Maar even exclusief transfers is dat al 28x6=168 candy. Dan ga je al hard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

[...]

Rare candy omzetten naar Pidgeycandy? :o

Het lijkt me dat er wel wat 5km buddycandy beesten zijn die geschiktere kandidaten zijn om rare candy in te dumpen. Wat extra dikke Snorlaxen en Blisseys maken bijv. voor in gyms. Evt. beesten met G4 evoluties die de moeite waard zijn en waar je niet over struikelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
CaptJackSparrow schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:06:
[...]

Rare candy omzetten naar Pidgeycandy? :o

Het lijkt me dat er wel wat 5km buddycandy beesten zijn die geschiktere kandidaten zijn om rare candy in te dumpen. Wat extra dikke Snorlaxen en Blisseys maken bijv. voor in gyms. Evt. beesten met G4 evoluties die de moeite waard zijn en waar je niet over struikelt.
Ook daar kom ik in om. Zal ze nog eens nalopen, maar heb genoeg candy voor Ralts, Rhyhorn, Murkrow, Roselia, Aipom, Magmar, Electabuzz, Eevee, Yanma, Gligar, Lickytung, Misdreavous, Shuppet, Duskull, Tangela en Sneasel. Vergeet ik er nog een paar? En mijn dust kan ik eerlijk gezegd wel beter besteden dan aan een leger Blisseys en Snorlaxen. Om gaan die gyms toch wel nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Autofan1985 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:18:
[...]

Ook daar kom ik in om. Zal ze nog eens nalopen, maar heb genoeg candy voor Ralts, Rhyhorn, Murkrow, Roselia, Aipom, Magmar, Electabuzz, Eevee, Yanma, Gligar, Lickytung, Misdreavous, Shuppet, Duskull, Tangela en Sneasel. Vergeet ik er nog een paar? En mijn dust kan ik eerlijk gezegd wel beter besteden dan aan een leger Blisseys en Snorlaxen. Om gaan die gyms toch wel nl.
Zou als nog meer legendaries uppen of de candy daar in stoppen.

Meerdere Kyogre, Mewto en Groudons kan je prima gebruiken in raid battles

Idem dito als 6 x maximale Machamps en Tyrantitars :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Een hoge Blissey kan zeker helpen: sinds de nieuwe stroom aan spelers worden gyms veel vaker aangevallen. Mijn Blissey heeft al meerdere keren aanvallen af kunnen slaan omdat ze niet binnen de tijd neer ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
C_V_S schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:35:
[...]

Zou als nog meer legendaries uppen of de candy daar in stoppen.

Meerdere Kyogre, Mewto en Groudons kan je prima gebruiken in raid battles

Idem dito als 6 x maximale Machamps en Tyrantitars :)
Ik ben niet van de 6x 1 pokie parties. Kan super efficient zijn, maar vind het ook een uitdaging om met 6 verschillende pokies een goed team te vormen. Uitzonderingen als Tyranitar daar gelaten (1 dark en 1 stone max getrokken) up ik er van iedere goede pokie 1.
Megalodon86 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:45:
Een hoge Blissey kan zeker helpen: sinds de nieuwe stroom aan spelers worden gyms veel vaker aangevallen. Mijn Blissey heeft al meerdere keren aanvallen af kunnen slaan omdat ze niet binnen de tijd neer ging.
Hier zijn het allemaal L35+ spelers die om de gyms strijden. Die ga je echt niet tegen houden met een Blissey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Autofan1985 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:18:
[...]

Porygon2, daar ben ik op dit moment mn rare candy's aan het instoppen. Kom ze weinig tegen en van de rest idd ook al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Sunfalls schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:15:
[...]

Porygon2, daar ben ik op dit moment mn rare candy's aan het instoppen. Kom ze weinig tegen en van de rest idd ook al genoeg.
Zit ik nu op 273 candy dankzij de eieren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Volgens mij kan je nooit genoeg candy hebben van; Mewtwo, Groudon, Kyogre, Rayquaza (en anders nog Latios, Raikou, Salamence, Metagross).

Absol is ook leuk, zeker mocht je nog een shiny vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:29:
Volgens mij kan je nooit genoeg candy hebben van; Mewtwo, Groudon, Kyogre, Rayquaza (en anders nog Latios, Raikou, Salamence, Metagross).

Absol is ook leuk, zeker mocht je nog een shiny vangen.
Op Latios na heb ik alles heb ik L40 gemaakt, waarbij Mewtwo genoeg candy heeft voor een volgende als ik een leuke IV te pakken kan krijgen. Latios ben ik nu mee bezig dmv de "Power up a Pokemon x times" quests. De benodigde candy voor L40 heeft hij al.
Absol heb ik zelf geen interesse in om te maxen, al heb ik wel een 100% en een shiny van 82%.

[ Voor 7% gewijzigd door Autofan1985 op 23-07-2018 15:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
C_V_S schreef op maandag 23 juli 2018 @ 08:19:
Heb rond de 1000 Eevee candy en ook genoeg hoge CP / IV Eevee
Hier ook een luxe Eevee candy 'probleem' met op het moment 4169 stuks... Ach, in ieder geval genoeg om er een paar te maxen? :P (als er überhaupt al Dust in gaat..)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:36:
[...]

Op Latios na heb ik alles heb ik L40 gemaakt, waarbij Mewtwo genoeg candy heeft voor een volgende als ik een leuke IV te pakken kan krijgen. Latios ben ik nu mee bezig dmv de "Power up a Pokemon x times" quests. De benodigde candy voor L40 heeft hij al.
Absol heb ik zelf geen interesse in om te maxen, al heb ik wel een 100% en een shiny van 82%.
Als je liever verschillende naar L40 brengt, dan een tweede of derde van genoemde lijstje, dan is Absol juist een interessante Dark aanvaller imo.

Verder klinkt het alsof je toch vooral een luxeprobleem hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Misschien wat Beldumcandy? :)

Ik heb ruim 6,5k Pidgeycandy. Daar zie ik me dus niet gauw mijn rare candy naar converteren. Ik dump meestal een voorraadje naar Mewtwo, Groudon, Raikou en zo. Niet dat ik veel beesten powerup. Sinds de gym rework heb ik daar amper nog noodzaak voor. Paar Legendaries naar 31,5-35,5 gebracht. Daarboven worden ze toch nog amper sterker. Voor die paar procent kost het erg veel candy en dust. En als je een hoge IV uit een ei wilt maxen moet je 40 keer die animatie uitzitten. :|

Laat Niantic eerst maar de 'Hyper Evolve' uitvinden of zoiets. Waarbij je in één klap kunt aangeven tot welk niveau je het beest wilt uppen. Zoveel candy en dust? Akkoord. BOEM! Extra dramatische animatie en klaar. :P

Schéélt me toch een hoop tijd. Het spel is sowieso tergend traag op veel te veel punten. Er moet nodig een turbostand komen waarmee je vooral een zooi animaties uitschakelt. En als ik een gym aantik wil ik helemaal die beesten niet zien. Geef mij eerst maar een tekstvakje met de relevante info. Als ik dan toch de gym in wil tik ik daar wel weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:50:
Misschien wat Beldumcandy? :)

Ik heb ruim 6,5k Pidgeycandy. Daar zie ik me dus niet gauw mijn rare candy naar converteren. Ik dump meestal een voorraadje naar Mewtwo, Groudon, Raikou en zo. Niet dat ik veel beesten powerup. Sinds de gym rework heb ik daar amper nog noodzaak voor. Paar Legendaries naar 31,5-35,5 gebracht. Daarboven worden ze toch nog amper sterker. Voor die paar procent kost het erg veel candy en dust. En als je een hoge IV uit een ei wilt maxen moet je 40 keer die animatie uitzitten. :|

Laat Niantic eerst maar de 'Hyper Evolve' uitvinden of zoiets. Waarbij je in één klap kunt aangeven tot welk niveau je het beest wilt uppen. Zoveel candy en dust? Akkoord. BOEM! Extra dramatische animatie en klaar. :P

Schéélt me toch een hoop tijd. Het spel is sowieso tergend traag op veel te veel punten. Er moet nodig een turbostand komen waarmee je vooral een zooi animaties uitschakelt. En als ik een gym aantik wil ik helemaal die beesten niet zien. Geef mij eerst maar een tekstvakje met de relevante info. Als ik dan toch de gym in wil tik ik daar wel weer op.
Zoals al eerder gemeld als ik zoveel zou klagen zou ik lekker stoppen met spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Akkoord @CaptJackSparrow . Tijd voor een pro-modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 15:42:
[...]

Als je liever verschillende naar L40 brengt, dan een tweede of derde van genoemde lijstje, dan is Absol juist een interessante Dark aanvaller imo.

Verder klinkt het alsof je toch vooral een luxeprobleem hebt :D
Haha, het is ook een luxeprobleem. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
https://pokemongolive.com/post/luckypokemon

Trainers,

Professor Willow has made an important new discovery about Pokémon! His findings suggest that Pokémon can take on a new trait when they are traded. The trait’s origin is a mystery, and you can experience it soon in Pokémon GO!

According to his research, there is a chance that Pokémon, when traded, can become sparkly Lucky Pokémon. It seems that Lucky Pokémon require less Stardust to power up, which means they can reach a higher CP much faster than other Pokémon. Plus, a Lucky Pokémon can be detected by the Pokédex, so you can keep track of them!

Pokémon GO
The longer the Pokémon spends inside a Trainer’s Pokémon storage, the higher the chance of them becoming Lucky Pokémon when they are traded. Whether or not being in storage causes Pokémon to become Lucky Pokémon remains a mystery, but be sure to stay posted for more results from the professor’s research.

With the discovery of Lucky Pokémon, Gifts also can include special new surprises. Trainers who send Gifts to friends will now receive XP for doing so and Gifts also have a chance of containing Stardust!

It’s time to begin a new journey with Lucky Pokémon! Share a photo of your new find with #LuckyPokemon on your preferred social media channels. Stay safe, and happy exploring!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Jammer dat ik negatief moet doen maar wat is het nut van sorteren op pakjes of vriendschap level?
De hoogste vriendschapslevel stond al bovenaan alleen dan wel in twee delen. eerst van degene die een pakje gestuurd hadden en dan degene die niks gestuurd hadden.

Pakjes stonden dus ook al automatisch bovenaan 8)7

Ik mis een aanduiding om te zien van wie je al een punt hebt gekregen die dag en van wie niet.
Een functie om te zien wie je nog een pakje moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Gravediggerxx schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 00:26:
Jammer dat ik negatief moet doen maar wat is het nut van sorteren op pakjes of vriendschap level?
De hoogste vriendschapslevel stond al bovenaan alleen dan wel in twee delen. eerst van degene die een pakje gestuurd hadden en dan degene die niks gestuurd hadden.

Ik mis een aanduiding om te zien van wie je al een punt hebt gekregen die dag en van wie niet.
Opzich kan het handig zijn, maar dan hebben ze wel het oude sorteersysteem ook in moeten houden.

Op naam sorteren is wel een verbetering

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Het schijnt overigens nog niet volledig uitgerold te zijn met Lucky pokemon.. Omdat de update nog niet naar iedereen is gepusht. Hold your horses!

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Gravediggerxx schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 00:26:

Juist die aanduiding zou erg welkom zijn idd! De lucky Pokemon doen me nog niet zoveel, aangezien ruilen bijna altijd voor een IV om te janken zorgt. Maar laten we dit eerst afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:28
Fruitschaal schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:14:
Het schijnt overigens nog niet volledig uitgerold te zijn met Lucky pokemon.. Omdat de update nog niet naar iedereen is gepusht. Hold your horses!
Denk dat we moeten wachten tot de update geforceerd is. Dus wanneer mensen met een oudere versie niet meer kunnen inloggen, dan zal het live gaan. Ben benieuwd, heb namelijk nog genoeg pokemon uit 2016 :P
Autofan1985 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 09:21:
[...]

Juist die aanduiding zou erg welkom zijn idd! De lucky Pokemon doen me nog niet zoveel, aangezien ruilen bijna altijd voor een IV om te janken zorgt. Maar laten we dit eerst afwachten!
De geruchten gaan dat de IV's van Lucky pokemon hoger zijn, waarschijnlijk in dezelfde reeks als de pokemon uit eieren.

[ Voor 31% gewijzigd door Extigo op 24-07-2018 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je makkelijk zien hoe oud een pokemon is?
Om nou alles te checken door te openen is ook lastig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:22:
Hoe kan je makkelijk zien hoe oud een pokemon is?
Om nou alles te checken door te openen is ook lastig...
Sorteren op recent, dan staan ze iig op volgorde van nieuw naar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autofan1985 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 10:39:
[...]

Sorteren op recent, dan staan ze iig op volgorde van nieuw naar oud.
Ja simpel eigenlijk dan staan ze natuurlijk onderaan. d:)b 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Gaat Niantic ook een Hitteplan invoeren?

Vrijdag wordt vooralsnog verwacht de heetste dag van deze hittegolf te worden en precies dan heb ik rond het heetste moment van de dag een Ex raid. :X

Mad dogs and Englishmen mogen dan naar buiten gaan in de middagzon maar ik weet niet of Pokémon trainers daar ook aan toegevoegd mogen worden. :/

Mag van mij een (klein of ruim) weekje uitgesteld worden (zodat niet twee Ex raids op dezelfde dag kunnen vallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik heb ook een Ex-Raid op vrijdag om 13.00u. De locatie is in de schaduw, maar moet er ook nog naartoe natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Die van mj is om 15:30. Echt rond het heetste moment van de dag. Verwachting is "Lokaal 34 graden". En dat is dus in de schaduw. :S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:21

hneel

denkt er het zijne van

We hebben ook al raids gedaan op momenten dat je vingers er bijkans af vroren. Of dat door de lage temperaturen de telefoonschermen ongevoelig werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 12:12:
Die van mj is om 15:30. Echt rond het heetste moment van de dag. Verwachting is "Lokaal 34 graden". En dat is dus in de schaduw. :S
Denk niet dat ze daar rekening mee gaan houden. Ze houden ook geen rekening met EX Raids in Dubai (broer woont daar) en daar is het 50+ graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Communityday was in de USA ook rond dat tijdstip terwijl het daar ook 35+ was. Alleen met extreem weer willen ze het soms nog wel eens aanpassen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 10:56
Hoed op, zonnebril op en gaan 8) .

Afbeeldingslocatie: https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/143/590x/Pokemon-Go-984910.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

In Dubai zijn ze gewend aan hoge temperaturen. Wij zijn hier meer berekend op lagere temperaturen en heel erg extreem zijn die meestal niet. Je kunt je makkelijker tegen de kou wapenen dan tegen de warmte.

Niantic's advocaten zullen vast niet blij zijn met berichtjes in de media over mensen die tijdens een Ex raid door de hitte bevangen zijn en er in het ergste geval het leven bij laten. In Amerika zijn ze vrij voorzichtig als er risico's op rechtszaken met schadeclaims zijn.

Daarom zou ik het dus niet zo vreemd vinden als ze op dergelijke (voor de betreffende regio) extreme weerscondities zouden reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 12:47:
In Dubai zijn ze gewend aan hoge temperaturen. Wij zijn hier meer berekend op lagere temperaturen en heel erg extreem zijn die meestal niet. Je kunt je makkelijker tegen de kou wapenen dan tegen de warmte.

Niantic's advocaten zullen vast niet blij zijn met berichtjes in de media over mensen die tijdens een Ex raid door de hitte bevangen zijn en er in het ergste geval het leven bij laten. In Amerika zijn ze vrij voorzichtig als er risico's op rechtszaken met schadeclaims zijn.

Daarom zou ik het dus niet zo vreemd vinden als ze op dergelijke (voor de betreffende regio) extreme weerscondities zouden reageren.
Dit is heel makkelijk te weerleggen. Ze hebben in hun ToS duidelijk staan dat je jezelf altijd veilig moet houden en dit geldt ook voor het weer. Daarnaast hebben ze in USA geen last van een hittegolf zoals hier en kunenn wij hen niet aanklagen voor iets waar zij niets aan kunnen doen. Een rechter in Nederland zal zeggen dat het je eigen verantwoordelijkheid geweest is en dat Niantic niet alle weerinformatie in de gaten kan houden om te zien of er ergens extreem weer is waardoor een Ex-Raid niet door kan gaan.

Wat betreft Dubai heb je het mis. De stad zit vol met expats welke niet allemaal gewend zijn aan de hitte. Daarnaast heeft Dubai er voor gezorgd dat je op veel plekken (maar niet allemaal) airco hebt en zorgt de lokale bevolking ervoor dat zij zoveel mogelijk met de auto erop uit gaan. Ze leven van airco naar airco, alleen kan het zijn dat een ex raid gym niet te halen is vanuit auto of vanuit een andere plek met airco (denk bijvoorbeeld aan de fontein bij de Burj Khalifa of het Opera gebouw wat overdag gewoon dicht is).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 12:47:

Man stel je niet zo aan zeg! Met 35 graden kan je prima een spelletje doen met 1 vinger dan val je echt niet dood neer hoor na 15 minuten :)

Flesje koud water mee, zonnebril en pet op, je goed in smeren en op het gemakje er heen fietsen.

Het is niet dat je een halve marathon gaat lopen op het heetst van de dag zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Waarom snappen de mensen het toch eeuwig niet? Mensen in Dubai zijn gewend met die hitte OM TE GAAN! Daarom hebben ze dus die voorzieningen getroffen om in hun dagelijks leven in die hitte te kunnen functioneren. Duidelijk zo? Als je in de zon met een temperatuur van misschien tegen of over de 40 graden naar een locatie moet fietsen dan is er natuurlijk de mogelijkheid dat je daar last van kunt hebben. Op de fiets heb je geen airco. Misschien dat hier mensen zijn die zich voor het spel exclusief met de auto verplaatsen en ook lekker in een airconditioned voertuig rondtuffen (zoals ik er genoeg in mijn omgeving tegenkom) en denken dat ze daarmee 'de norm' zijn voor elke andere speler maar dan hebben die het dus grondig mis.

En er is in een rechtszaal prima het argument aan te voeren dat Niantic verzaakt zou hebben om adequaat te handelen bij extreme weerssituaties omdat het zo'n ongelofelijk kleine moeite is om dat wel te doen. Daarom kan dat nalaten als verwijtbaar handelen aangevoerd worden.

Er was onlangs ook sprake van dat een event in Japan mogelijk niet door zou gaan vanwege de extreme weerssituatie daar. Ik weet niet hoe daar uiteindelijk gehandeld is maar het werd blijkbaar overwogen begreep ik uit wat ik er over las.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 09:09
Als je bang bent om dood te gaan, ga je toch niet? Het blijft een spelletje en het is maar een mewtoo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Niantic verplicht helemaal niemand om in de hitte achter events aan te gaan, er bestaat zoiets als gezond verstand en vrije wil. Neem je Pokemon Go niet wat te serieus?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 15:02:
Waarom snappen de mensen het toch eeuwig niet? Mensen in Dubai zijn gewend met die hitte OM TE GAAN! Daarom hebben ze dus die voorzieningen getroffen om in hun dagelijks leven in die hitte te kunnen functioneren. Duidelijk zo? Als je in de zon met een temperatuur van misschien tegen of over de 40 graden naar een locatie moet fietsen dan is er natuurlijk de mogelijkheid dat je daar last van kunt hebben. Op de fiets heb je geen airco. Misschien dat hier mensen zijn die zich voor het spel exclusief met de auto verplaatsen en ook lekker in een airconditioned voertuig rondtuffen (zoals ik er genoeg in mijn omgeving tegenkom) en denken dat ze daarmee 'de norm' zijn voor elke andere speler maar dan hebben die het dus grondig mis.
Zoals ik net zei, zijn er ex-raid gyms waarbij je niet met de auto kan komen en er geen gebouw in de buurt is met airco. Dus dan kan je je leven aanpassen om om te kunnen gaan met de hitte, maar die aanpassingen zijn voor de ex-raid niet voor handen. Luistert Niantic daarnaar? Ik weet zeker van niet, aangezien er gewoon passen worden uitgedeeld voor die gyms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Rost schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 15:08:
Als je bang bent om dood te gaan, ga je toch niet? Het blijft een spelletje en het is maar een mewtoo.
En die optie is dus ook een reële mogelijkheid als Niantic niet pro-actief optreedt. Je loopt nl. ook de kans als je wel gaat dat je er met misschien nog één ander staat omdat de rest allemaal afhaakt. Het zou Niantic sieren als ze de belangen van de spelers adequaat zouden behartigen. Ze kunnen zo van een of andere weerinformatieprovider wereldwijd alle weeralarmen toegespeeld krijgen en daar desnoods volautomatisch op laten reageren. Je moet er alleen wel aan denken dat dat een goed idee is en het implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 15:13:
[...]

En die optie is dus ook een reële mogelijkheid als Niantic niet pro-actief optreedt. Je loopt nl. ook de kans als je wel gaat dat je er met misschien nog één ander staat omdat de rest allemaal afhaakt. Het zou Niantic sieren als ze de belangen van de spelers adequaat zouden behartigen. Ze kunnen zo van een of andere weerinformatieprovider wereldwijd alle weeralarmen toegespeeld krijgen en daar desnoods volautomatisch op laten reageren. Je moet er alleen wel aan denken dat dat een goed idee is en het implementeren.
Er is alleen een code geel afgegeven (bron https://www.knmi.nl/neder...arschuwingen/zuid-holland), wat inhoudt dat als Niantic daar al rekening mee moet houden, we dan ook ineens niet meer kunnen spelen met mist, heftige regen of ijzel, terwijl dat dingen zijn waar we tijdens het spelen (want dat doe je toch lopend) geen last van hoeft te hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Extigo op 24-07-2018 15:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 15:02:

En er is in een rechtszaal prima het argument aan te voeren dat Niantic verzaakt zou hebben om adequaat te handelen bij extreme weerssituaties omdat het zo'n ongelofelijk kleine moeite is om dat wel te doen. Daarom kan dat nalaten als verwijtbaar handelen aangevoerd worden.

Er was onlangs ook sprake van dat een event in Japan mogelijk niet door zou gaan vanwege de extreme weerssituatie daar. Ik weet niet hoe daar uiteindelijk gehandeld is maar het werd blijkbaar overwogen begreep ik uit wat ik er over las.
Nou ik fiets straks in de bloed hitte naar huis. 10 km met een gangetje van 25 km

Hoop echt dat ik het overleef zal me een martelgang worden zeg!

Zou het spel z.s.m. verwijderen van je telefoon kan je in ieder geval niet in de verleiding komen om in een hele gevaarlijke situatie te komen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

demo31051987 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 15:29:
[...]

Er is alleen een code geel afgegeven (bron https://www.knmi.nl/neder...arschuwingen/zuid-holland), wat inhoudt dat als Niantic daar al rekening mee moet houden, we dan ook ineens niet meer kunnen spelen met mist, heftige regen of ijzel, terwijl dat dingen zijn waar we tijdens het spelen (want dat doe je toch lopend) geen last van hoeft te hebben.
Wat het niveau vandaag is doet amper ter zake want ik heb het over vrijdag hè. Het is dan op zijn minst code oranje. Het KNMI heeft die waarschuwing ondertussen al gegeven voor woensdag en donderdag en vrijdag zou dus nóg warmer worden.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/utrecht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Maak je niet zo druk joh, is niet goed met deze hitte! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Hahaha sorry hoor maar gast wat een gejank😂😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Precies.. je hoeft niet te gaan he.. sla je hem toch lekker over? probleem ook opgelost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjkellner
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 04:27
mark my words het gaat vrijdag regenen. en niet warmer dan 20'C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
sjkellner schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 20:05:
mark my words het gaat vrijdag regenen. en niet warmer dan 20'C
Lekker hoor!

Is een Unown traden nu een special trade of niet? Want ik lees van niet maar hoor van wel.

Je zou toch meerdere regionals per dag moeten kunnen traden? Enkel Shiny of Legendary maar 1 per dag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:23
C_V_S schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:38:
[...]

Lekker hoor!

Is een Unown traden nu een special trade of niet? Want ik lees van niet maar hoor van wel.

Je zou toch meerdere regionals per dag moeten kunnen traden? Enkel Shiny of Legendary maar 1 per dag?
Het is een special trade (voor beiden) als
1) de ander de Pokemon nog niet heeft (nieuwe Pokedex entry)
2) De ander die vorm nog niet heeft (shiny, Alolan en nieuwe Unown letters) (technisch gezien ook een nieuwe Dex entry)
3) het een legendary is

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Jaap-Jan schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 23:01:
[...]

Het is een special trade (voor beiden) als
1) de ander de Pokemon nog niet heeft (nieuwe Pokedex entry)
2) De ander die vorm nog niet heeft (shiny, Alolan en nieuwe Unown letters) (technisch gezien ook een nieuwe Dex entry)
3) het een legendary is
Oftewel bij alles wat ik trade want ik zou geen andere reden weten om te traden :)

Ow ja mijn trade badge halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:54
Binnenkort om een Lucky Pokemon te krijgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
C_V_S schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:38:
[...]

Lekker hoor!

Afbeeldingslocatie: https://pokemongohub.net/wp-content/uploads/2018/06/IMG_6330-696x870.jpg
Unown is geen shiny of legendairy, dus een nieuwe vorm valt onder 'Regular/New'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Autofan1985 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 08:34:
[...]

[afbeelding]
Unown is geen shiny of legendairy, dus een nieuwe vorm valt onder 'Regular/New'.
Dit plaatje ken ik maar toch kan ik maar 1 nieuwe Unown ruilen per dag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
C_V_S schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:36:
Dit plaatje ken ik maar toch kan ik maar 1 nieuwe Unown ruilen per dag
Dat komt omdat het als special trade telt, daar kun je er maar 1 van per dag doen.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon86
Volgens mij is een nieuwe Pokedex entry altijd een special trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Dus ik kan wel 2 x dezelfde shiny op een dag ruilen?

Wil binnenkort 2 x shiny squirtle ruilen en heb er al 1 van.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Na 18 maanden gespeeld te hebben is het eindelijk zo ver! we hebben mijn initiële doel gehaald.

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/ZNbRWX1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/hb1NNPw.jpg
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/sedLppJ.jpg

Hieronder een korte video van het moment van levelup.. 500k xp in 1 minuut :P

[Video: https://imgur.com/HyZ26PY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Gefeliciteerd! Ik moet nog drie miljoen xp. Maar met 100.000 per Ultra Friend (met lucky egg) gaat het in ieder geval een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk de laatste tijd dat bij een willekeurige Pokemon die ik aantik op straat dat er soms al een besje bij staat (geel/rood).

Als ik hem gevangen heb levert het niets extras op (bij geel, rood levert niks op natuurlijk)...

Anderen dit ook gezien en/of verklaring voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:43:
Ik merk de laatste tijd dat bij een willekeurige Pokemon die ik aantik op straat dat er soms al een besje bij staat (geel/rood).

Als ik hem gevangen heb levert het niets extras op (bij geel, rood levert niks op natuurlijk)...

Anderen dit ook gezien en/of verklaring voor?
Ja, dat is een bug. Hij onthoudt je laatste besje (visueel, doet verder niks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:54:
Na 18 maanden gespeeld te hebben is het eindelijk zo ver! we hebben mijn initiële doel gehaald.
:?

Nou dan feliciteer ik jullie maar.
Congratz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:54:
[...]

:?

Nou dan feliciteer ik jullie maar.
Congratz!
Thanks en met we bedoel ik gewoon mezelf. ;p zeg je dat nooit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
Ricmaniac schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:16:
[...]

Thanks en met we bedoel ik gewoon mezelf. ;p zeg je dat nooit?
De meeste mensen hier zien zichzelf als 1 enkele persoon ;)
Pagina: 1 ... 104 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.