aljooge schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 23:47:
Dit is niet te geloven, ben totaal van slag. Vandaag ex raid; ging een groepslid een ander lid met volle vuist slaan, Nog 2 vrienden erbij allemaal tegen 1 ik stond erbij als admin samen met nog een groep spelers kinderen...
Heb de aggressieling gekickt samen met 2 medestanders gaan ze mij bedreigen, aangifte gefaan veel meldingen (vlak voor bejaardentehuis)
Erg dit, gaat iemand slaan bedreigen vervolgens mij omdat ik ze kick em nu opeens allemaal meldingem Vandaag
Wat een k-dag en kon er niets aan doen en nog erger, weet niet hoe dit op te lossen
Politie erbij geweld, zelf bedreigd
Heftig... maar volgens mij het enige juist gedaan, uit de groep gekickt. Bedreigingen e.d. bij politie melden inderdaad. Verder kan je niet veel doen, misschien even paar weekjes minderen met spelen, tot de gemoederen wat bedaard zijn?
C_V_S schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 09:26:
Ik heb nu 2 x Spinda gevangen en 2 x keer nummer 8
Is dit toeval of is dit de enige die er momenteel is?
Sport is natuurlijk ze alle acht te krijgen
Gisteren nog een EX-Raid gedaan en mijn 2e Mewto gevangen.
Ja, dat is momenteel de enige, ik heb er drie, allemaal nummer 8. Iedereen uit de groep heeft ook 8.
Ik ook, m'n 16de gevangen (van de 18 pogingen). Helaas ook wel eens een Ex-raid over moeten slaan.
Heb nu wel een lucky Mewtwo, en een ander (met andere trade) ook blij kunnen maken met lucky Mewtwo. Hoewel het leuk staat, is het wel een van de minst nuttige luckies... altijd candy tekort voor Mewtwo, stardust is het probleem niet haha.
[
Voor 7% gewijzigd door
Megalodon86 op 05-08-2018 11:18
]