[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.436 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:37
mijn pokemon go vond net dat ik direct het lokaale weerbericht moest checken en dat ik moest aan klikken dat ik veilig was hij zag onweers buien (helaas ik zie ze niet).

voor die stempel questen krijg ik laatste paar dagen telkens de zelfden weer als ik ze verwijderd krijg steed win a raid en fight a gym. en laat er nou net geen gym in het dorp zijn lekker handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:53

Haan

dotnetter

Een pokestop geeft de hele dag altijd aan iedereen dezelfde quest, dus als je iets anders wilt zul je een andere stop op moeten zoeken ;-)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suzuki1200
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023
De lucky Pokémon zijn zonet beschikbaar geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:44
Heb een lucky Snorlax met een Ultra Friend. Kan alleen niet zeggen dat zijn IV ook lucky geworden is..

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 10:56
Luuksche schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 23:32:
Heb een lucky Snorlax met een Ultra Friend. Kan alleen niet zeggen dat zijn IV ook lucky geworden is..
Het schijnt dat nieuwe luckies wel deftige (>10) IV's hebben, en dat "oudere" luckies gererolld zijn naar >10 IV's. Wat zie jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
hjvg schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 18:44:
mijn pokemon go vond net dat ik direct het lokaale weerbericht moest checken en dat ik moest aan klikken dat ik veilig was hij zag onweers buien (helaas ik zie ze niet).

voor die stempel questen krijg ik laatste paar dagen telkens de zelfden weer als ik ze verwijderd krijg steed win a raid en fight a gym. en laat er nou net geen gym in het dorp zijn lekker handig
Hij geeft eigenlijk gewoon aan dat er een weeralarm actief was en dat klopt: code oranje i.v.m. extreme hitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:28

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

sixtiek schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 01:22:
[...]

Het schijnt dat nieuwe luckies wel deftige (>10) IV's hebben, en dat "oudere" luckies gererolld zijn naar >10 IV's. Wat zie jij?
Zag hetzelfde.

Mijn Mewtwo tegen een oude Vaporeon geruild met me 2e account.

Beide Lucky geworden. Mewtwo is van 89% naar <80 gegaan en Vaporeon van echt slechte IV naar 82%

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ricmaniac schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 08:06:
[...]

Zag hetzelfde.

Mijn Mewtwo tegen een oude Vaporeon geruild met me 2e account.

Beide Lucky geworden. Mewtwo is van 89% naar <80 gegaan en Vaporeon van echt slechte IV naar 82%
Is toch allemaal niet zo spannend in mijn ogen

Neem aan dat iedereen die vanaf het begin speelt iedere "nuttige" Pokemon wel met een IV van zeker 80+ heeft?

Zal binnenkort eens een "oude" ruilen om te kijken of die dan lucky wordt. Leuk om er 1 voor de heb te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

C_V_S schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:05:
[...]

Zal binnenkort eens een "oude" ruilen om te kijken of die dan lucky wordt. Leuk om er 1 voor de heb te hebben.
Dat was ook mijn idee dus idd. om er 1 voor de heb te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:14
Ik heb 2 oude geruild, mn eerste Blastoise 33IV, die werd stuk hoger IV, maar geen lucky. 2de poging was een Charmeleon 77IV, die ging naar 80+ (15 attack) en Lucky! De ruil was een zubat... dus ja, das verder niet echt boeiend, maar wilde het proberen met zo oud mogelijke Pokémon die ik toevallig nog had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je nou eigenlijk aan die "Lucky Pokemon"?
Meestal krijg je een slechte IV, an mag je die dan voor de helft van de prijs uppen.
En als je hem in een gym plaatst zie je er ook niets van.
Daar hadden ze wel wat beters mee kunnen doen.

Het ziet er wel cool uit in je dex dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:28
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:42:
Wat heb je nou eigenlijk aan die "Lucky Pokemon"?
Meestal krijg je een slechte IV, an mag je die dan voor de helft van de prijs uppen.
En als je hem in een gym plaatst zie je er ook niets van.
Daar hadden ze wel wat beters mee kunnen doen.

Het ziet er wel cool uit in je dex dat dan weer wel.
Bij Lucky-pokemon zullen de IV's een stuk hoger liggen, minimaal 10/10/10.
Bron:
- https://www.reddit.com/r/...ucky_pok%C3%A9mon_iv_bug/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
demo31051987 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 09:49:
[...]

Bij Lucky-pokemon zullen de IV's een stuk hoger liggen, minimaal 10/10/10.
Bron:
- https://www.reddit.com/r/...ucky_pok%C3%A9mon_iv_bug/
Ja das toch nog steeds niet hoog?

Heb iedere nuttige Pokemon wel met een IV van 90+ en van sommige zelfs meerdere.

Voor de heb leuk meer ook niet

Ow ja gisteren weer een Mewto pas gekregen. Hopelijk kan ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:28
C_V_S schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:23:
[...]

Heb iedere nuttige Pokemon wel met een IV van 90+ en van sommige zelfs meerdere.

Dat zijn dezelfde IV's die je krijgt vanuit een ei. Denk niet dat ze Lucky hoger gaan maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:23:
[...]

10/10/10 als minimum. Dus dan heb je toch sowieso een hogere kans op 90+, ipv dat 3/3/3 de ondergrens is ;)

En verder is mijn inziens vooral leuk om je (mega) lage shinies te rerollen. Ik heb nog wel een paar shiny Larvitars die ik heel graag lucky zou hebben, met hoge iv's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 10:42:
[...]

10/10/10 als minimum. Dus dan heb je toch sowieso een hogere kans op 90+, ipv dat 3/3/3 de ondergrens is ;)

En verder is mijn inziens vooral leuk om je (mega) lage shinies te rerollen. Ik heb nog wel een paar shiny Larvitars die ik heel graag lucky zou hebben, met hoge iv's.
Shinies ruilen is inderdaad wel een leuk idee als je ze beide hebt!

Hoge shiny Tyranitar is wel leuk om te hebben.

Kans is inderdaad hoger om een IV 90 te krijgen maar als je het merendeel al zo hebt is dat niet zo relevant :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 11:04:
[...]

Shinies ruilen is inderdaad wel een leuk idee als je ze beide hebt!

Kans is inderdaad hoger om een IV 90 te krijgen maar als je het merendeel al zo hebt is dat niet zo relevant :)
Zolang het in de hoogste schaal zit, 80+ dan ben ik al tevreden. Zo veel maken IV's nou ook weer niet uit. Ik pak liever een hoog level (30+) met 82 IV dan dat ik een level 5 van 98 IV helemaal moet gaan uppen.

Voor eitjes en questrewards pak ik natuurlijk wel de hoogste IV om te uppen, maar ik had met Larvitar day bijvoorbeeld een level 34 met 78 IV gevangen, nou echt wel dat ik die gewoon heb geëvolueerd en nog 4 keer geupt. Keurige 15 attack met Smack Down en Stone Edge :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
C_V_S schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 11:04:
Tijdens de community day geluk gehad daarmee, maatje van mij een 98% shiny en ik een 96% shiny *O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Ik heb een gokje gewaagd en een 10/10/10 Mewtwo geruild. Deze werd lucky en zit nu op 84% IV, plus ziet er wel leuk uit :D. Natuurlijk was de kans aanwezig dat het geen lucky trade zou worden, maar daardoor expres een 2016 Pokémon ingezet als ruilmiddel.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Grumpmeister schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 12:41:
Ik heb een gokje gewaagd en een 10/10/10 Mewtwo geruild. Deze werd lucky en zit nu op 84% IV, plus ziet er wel leuk uit :D. Natuurlijk was de kans aanwezig dat het geen lucky trade zou worden, maar daardoor expres een 2016 Pokémon ingezet als ruilmiddel.
Daar zat ik ook aan te denken ja... alleen is bij Mewtwo het probleem bij mij vooral candy, niet stardust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Als t Lucky wordt, wordt het voor beide trades Lucky, of kan het ook dat 1 Lucky en ander gewoon blijft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Eek2nd schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 13:58:
Als t Lucky wordt, wordt het voor beide trades Lucky, of kan het ook dat 1 Lucky en ander gewoon blijft?
Beide moeten dan lucky zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megalodon86 schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:19:
[...]

Beide moeten dan lucky zijn ja.
Klopt net nog gehad. Geruild en bij allebei lucky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Sinds de luckies live zijn heb ik 15 trades gedaan, waarvan 5 lucky. De eerste was uit 2016, de 2de vandaag gevangen, en de andere 3 waren allemaal vrij oud (2017) of geruild met een oude (2017). Die 10 die niet lucky waren, waren op 2 na, allemaal afgelopen maand gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
De field research van augustus is raikou. Meld pogo net op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:32
Is dit weekend nou het weekend dat je vee evee’s kon vangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 11:46

avotar

P0werd by Black Coffee

Inhumanous schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 06:33:
Nee, over 2 weken.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:36
Heeft iemand al een lucky egg sessie gedaan met het levelen van Friends?
Ik wil een LE aanzetten op de dag dat ik ultra en good friends wordt met een aantal. Denk dat ik dit het best rond 23:45 doe zodat ik na middernacht opnieuw een aantal gifts kan openen, vanwege de daglimiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
frickY schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 07:16:
Heeft iemand al een lucky egg sessie gedaan met het levelen van Friends?
Ik wil een LE aanzetten op de dag dat ik ultra en good friends wordt met een aantal. Denk dat ik dit het best rond 23:45 doe zodat ik na middernacht opnieuw een aantal gifts kan openen, vanwege de daglimiet?
Ja, al met meerdere mensen..werkt prima i.c.m. evolve sessies..
Gewoon even wachten met kadootjes sturen en afspreken met je buddy die ook omhoog gaat. Voor ultra friends krijg je dan 100k xp met een eitje.
Als je geen contact heb met je buddys dan kadootjes bewaren en zelf niets sturen..dan heb jij de controle, is alleen lullig voor je buddy die dan maar de helft krijgt.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:27
Only schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 07:42:
[...]

Ja, al met meerdere mensen..werkt prima i.c.m. evolve sessies..
Gewoon even wachten met kadootjes sturen en afspreken met je buddy die ook omhoog gaat. Voor ultra friends krijg je dan 100k xp met een eitje.
Als je geen contact heb met je buddys dan kadootjes bewaren en zelf niets sturen..dan heb jij de controle, is alleen lullig voor je buddy die dan maar de helft krijgt.
Als je geen contact hebt met je buddy is het geen echte buddy :+.

Het is bijna profitable om een LE aan te zetten per ultra friend die je erbij krijgt. Normaal kan je 2, misschien 3 met een meewerkende groep, raids achter elkaar doen in een halfuur. Dat levert door een LE 20-30k extra op. Hier al gelijk 50k, en kan je daarna nog wat evolves doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 09:15
Vanochtend ook gedaan. Paar gifts openen, nog even evolven, en je bent ~230k verder. En dat allemaal tijdens de koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Wow, mooie shiny trade gedaan; Een 2017 Gengar (33IV) weggedaan, voor een Shiny Dratini 58 IV. Kreeg een Lucky Shiny Dratini (71IV, 11/10/11... beetje jammer toch haha). De Gengar werd 82 IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Inhumanous schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 06:33:
https://p337.info/pokemongo/countdowns/community-day.php

Zet deze in je favorieten dan weet je alle data's voortaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:44
Megalodon86 schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 08:58:
Wow, mooie shiny trade gedaan; Een 2017 Gengar (33IV) weggedaan, voor een Shiny Dratini 58 IV. Kreeg een Lucky Shiny Dratini (71IV, 11/10/11... beetje jammer toch haha). De Gengar werd 82 IV.
Ik hoop oprecht niet dat 'Lucky Shiny' het nieuwe verzamelen wordt. Heb al genoeg moeite om alle beschikbare shinies te vinden :X

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik zie het als de beste kans om een lage IV shiny toch nog de moeite waard te maken. Verder spaar ik ze niet ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
@CaptJackSparrow Mewtwo gevangen? :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik wel! En m'n hoogste tot nu toe, 91 IV 14/14/13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjkellner
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 04:27
https://poketrade.me/
voor wie opzoek is naar net die ene pokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ondertussen ook een Lucky Raikou, Lucky Larvitar, Lucky Chansey en Lucky Rattata :P

Én 245.000 XP erbij voor 2 ultra friendships, een Registeel, en wat evolves met lucky egg aan.

[ Voor 37% gewijzigd door Megalodon86 op 29-07-2018 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik pak blijkbaar altijd 1 dag te vroeg kadootjes uit.. =.=
Staat op nog 1 dag kadootjes uitdelen, maar ene x is het dus meteen uitpakken (als ik geen lucky egg gebruik) en ander x een dag later (als ik wel lucky egg aan heb) =.=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:15
Uitpakken aan twee kanten is nodig, anders heb je alsnog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

FireAge schreef op zondag 29 juli 2018 @ 23:07:
Uitpakken aan twee kanten is nodig, anders heb je alsnog niets.
hoezo ? Ik ben voornamelijk alleen een ontvanger :P omdat ik gewoon niet veel stops en gyms in me buurt heb als ik dan een dag niet op pad ga heb ik nooit echt gifts om uit te delen. Maar ik heb al aardig wat ultra friends nu door alleen van hen te openen elke dag

Of begrijp ik niet goed wat je bedoeld met "openen aan beide kanten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Openen aan 1 kant is genoeg inderdaad. Je kan dus betere vrienden worden door enkel te ontvangen of te versturen. Er gaat wel maar 1x per dag een (deel van het) hartje erbij, al doe je nog zo veel raids met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:15
Ok zat ik ernaast. Dacht dat je alleen omhoog ging als je stuurde en ontving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Het meest efficient/eerlijk is dus om versturen en openen om de dag te wisselen. Met maximaal 20 pakketjes openen per dag, kan je dan 40 vrienden onderhouden met alleen maar pakketjes. Ik geloof dat je er nog wel meer kan versturen, maar dan is het niet "eerlijk". Met vrienden in de buurt kan je natuurlijk ook gewoon traden of raiden.

Ultra friend status beloning is zeker een leuke, vanavond heb ik er weer 5 in de planning; lucky egg aan en half miljoen XP erbij.

[ Voor 16% gewijzigd door Megalodon86 op 30-07-2018 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Megalodon86 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:37:
Het meest efficient/eerlijk is dus om versturen en openen om de dag te wisselen. Met maximaal 20 pakketjes openen per dag, kan je dan 40 vrienden onderhouden met alleen maar pakketjes. Ik geloof dat je er nog wel meer kan versturen, maar dan is het niet "eerlijk". Met vrienden in de buurt kan je natuurlijk ook gewoon traden of raiden.

Ultra friend status beloning is zeker een leuke, vanavond heb ik er weer 5 in de planning; lucky egg aan en half miljoen XP erbij.
Yup dat is ideaal. vorige week ook 5 gehad waardoor ik level 40 ben geworden. nu nog 2 dagen en dan heb ik er weer 4. dat zijn toch mooie bonussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ben nu met een stuk of 10 personen Ultra Friends.

3 daar van open en geef ik nog pakketjes om mijn gouden Best Friend medaille z.s.m. te krijgen.

De rest laat ik even zo en ga verder om de rest van mijn 62 Friends Ultra Friends te maken :)

En de mensen die wat nuttigs te ruilen hebben (regionals of shinies) krijgen uiteraard voorrang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:14:
Ben nu met een stuk of 10 personen Ultra Friends.

3 daar van open en geef ik nog pakketjes om mijn gouden Best Friend medaille z.s.m. te krijgen.

De rest laat ik even zo en ga verder om de rest van mijn 62 Friends Ultra Friends te maken :)

En de mensen die wat nuttigs te ruilen hebben (regionals of shinies) krijgen uiteraard voorrang :)
Dat is inderdaad wel de snelste winst, zowel qua XP beloningen als traden; Ultra Friend geeft al behoorlijke korting, het verschil met Best Friend is te overzien.

Omdat ik eigenlijk altijd met 2 accounts speel (ik + zoon), is dat de ideale Best Friend. Verder zullen nog 3 of 4 lokale hardcore spelers redelijk tegelijk Best Friend worden. Voor de andere zal ik dezelfde strategie volgen.

[ Voor 15% gewijzigd door Megalodon86 op 30-07-2018 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Wut? Regirock ? Foutje bedankt :? ?
@PokemonGoApp tweette[/message]:
Planning to battle a Regirock this week? Make sure you’re prepared by creating a battle party with Pokémon that have powerful Water-, Grass-, Fighting-, Ground-, and Steel-type attacks.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DjYww_IX0AM4Dh7.jpg

https://twitter.com/Pokem...24059587245355010/photo/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op maandag 30 juli 2018 @ 15:43:
[...]

Dat is inderdaad wel de snelste winst, zowel qua XP beloningen als traden; Ultra Friend geeft al behoorlijke korting, het verschil met Best Friend is te overzien.

Omdat ik eigenlijk altijd met 2 accounts speel (ik + zoon), is dat de ideale Best Friend. Verder zullen nog 3 of 4 lokale hardcore spelers redelijk tegelijk Best Friend worden. Voor de andere zal ik dezelfde strategie volgen.
Ben al een tijd level 40 dus de XP vind ik niet zo boeiend

Heb al iets van 25 miljoen

Voor ruilen is het leuk! Gisteren mijn 2e shiny squirtle er bij gekregen. Had er al 1 en dan is het maar 1600 dust

Valt me trouwens op dat sommige mensen enkel willen ruilen als je wat nuttig hebt voor hun :) Ook al hebben ze bepaalde Pokemon tig keer dubbel.

Ben er zelf niet zo moeilijk in gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
C_V_S schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 07:20:
[...]

Ben al een tijd level 40 dus de XP vind ik niet zo boeiend

Heb al iets van 25 miljoen

Voor ruilen is het leuk! Gisteren mijn 2e shiny squirtle er bij gekregen. Had er al 1 en dan is het maar 1600 dust

Valt me trouwens op dat sommige mensen enkel willen ruilen als je wat nuttig hebt voor hun :) Ook al hebben ze bepaalde Pokemon tig keer dubbel.

Ben er zelf niet zo moeilijk in gelukkig :)
Ligt ook aan de ruilkosten. Als ik (in het goedkoopste geval) 40k dust moet neer leggen om jou een nieuwe shiny te geven die je nog niet hebt wil ik er wel graag iets voor terug idd. Gaat mij dan meer om die dustkosten dan die pokie die ik dubbel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Eek2nd schreef op zondag 29 juli 2018 @ 21:03:
Ik pak blijkbaar altijd 1 dag te vroeg kadootjes uit.. =.=
Staat op nog 1 dag kadootjes uitdelen, maar ene x is het dus meteen uitpakken (als ik geen lucky egg gebruik) en ander x een dag later (als ik wel lucky egg aan heb) =.=
Ik ben er ook nog niet uit. Bij twee vrienden krijg ik “Play together for 1 more days to become Ultra Friends”... morgen dus eitje? Of toch vandaag :? ? Wat zou morgen de melding zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
sixtiek schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 08:50:
[...]

Ik ben er ook nog niet uit. Bij twee vrienden krijg ik “Play together for 1 more days to become Ultra Friends”... morgen dus eitje? Of toch vandaag :? ? Wat zou morgen de melding zijn?
Ligt er aan.

Als jij óf je vriend vandaag al een cadeau heeft uitgepakt en er nog staat play together 1 more day, komt de xp bonus morgen. Als jullie het beide nog niet hebt uitgepakt, dan krijg je de bonus vandaag.

Let even goed op. Plan wanneer jullie de cadeautjes uitpakt. Als één van jullie tweeën het cadeau uitpakt, gaan jullie allebei naar het volgende level. Dus als je een lucky egg wilt gebruiken, plan dit van tevoren wanneer jullie je cadeaus uitpakken.

Dit heeft me inmiddels al 100.000 xp gekost :9

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Fruitschaal schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:02:
[...]

Ligt er aan.

Als jij óf je vriend vandaag al een cadeau heeft uitgepakt en er nog staat play together 1 more day, komt de xp bonus morgen. Als jullie het beide nog niet hebt uitgepakt, dan krijg je de bonus vandaag.

Let even goed op. Plan wanneer jullie de cadeautjes uitpakt. Als één van jullie tweeën het cadeau uitpakt, gaan jullie allebei naar het volgende level. Dus als je een lucky egg wilt gebruiken, plan dit van tevoren wanneer jullie je cadeaus uitpakken.

Dit heeft me inmiddels al 100.000 xp gekost :9
Ik heb de afgelopen dagen al 900.000 xp binnengeharkt met Ultra Friend bonussen. En dat gaat met een beetje planning nog verdubbelen de komende 7 dagen.

Vanmorgen heb ik 2 buitenlandse vrienden (Nieuw Zeeland en Taiwan) met succes gepland; ik wist dat zij mijn gift zouden openen vannacht; ik heb sinds gisterenavond niet meer ingelogd. Vanmorgen bij het inloggen DIRECT naar mn inventory en lucky egg aangezet. Vervolgens komen de meldingen binnen; sent you a gift, pokémon returned, etc etc en ook die 2 ultra friendships dus... 100.000 XP elk. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ugh... ik geloof dat er weer een irritante rode of gele speler in de buurt niets te doen heeft en dus mij maar uitgezocht heeft om te gaan pesten ofzo..
Wordt al dagen na half 1 's nachts uit gyms gekickt (zonder muntjes) en vaak overdag ook. Maar alleen ik dan, de gym wordt niet omgegooid, nee alleen ik vlieg er uit. Ook als ik halverwege sta, de spelers voor mij krijgen berries ofzo, zodat alleen ik de gym moet verlaten. Komt niemand voor terug, ik vlieg er gewoon uit }:|

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Spike_wolf schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:45:
Ugh... ik geloof dat er weer een irritante rode of gele speler in de buurt niets te doen heeft en dus mij maar uitgezocht heeft om te gaan pesten ofzo..
Wordt al dagen na half 1 's nachts uit gyms gekickt (zonder muntjes) en vaak overdag ook. Maar alleen ik dan, de gym wordt niet omgegooid, nee alleen ik vlieg er uit. Ook als ik halverwege sta, de spelers voor mij krijgen berries ofzo, zodat alleen ik de gym moet verlaten. Komt niemand voor terug, ik vlieg er gewoon uit }:|
Vindt de lokale community je niet gewoon een enorme *** ? Hier in de omgeving hebben ze ook weleens zulke akties namelijk.

Hou me er lekker niet mee bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Autofan1985 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 08:04:
[...]

Ligt ook aan de ruilkosten. Als ik (in het goedkoopste geval) 40k dust moet neer leggen om jou een nieuwe shiny te geven die je nog niet hebt wil ik er wel graag iets voor terug idd. Gaat mij dan meer om die dustkosten dan die pokie die ik dubbel heb.
Ach die 80k dust kom ik ook wel overheen!

Mensen waar ik al een jaar lang mee raid die door pech / vakantie een shiny / legendary missen gun ik ze van harte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

C_V_S schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:26:
[...]

Vindt de lokale community je niet gewoon een enorme *** ? Hier in de omgeving hebben ze ook weleens zulke akties namelijk.

Hou me er lekker niet mee bezig!
Kan me niet voorstellen. Doe weinig bijzonders. Heb 1 gym in de wijk die dagelijks de hele nacht blauw is. Daar zit ik samen met buurtgenoten dagelijks 's nachts in terwijl rode er overdag in zitten.
Legendary raids doe ik af en toe mee, nooit gezeur verder.
Maanden terug wel gezeik door spoofers die het op deze gym gemunt hadden, maar nooit specifiek op mij. Kan me niet voorstellen hoe en wat.
Maargoed, het zal wel...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Kan gebeuren. Als jij net wel een Pokie erin hebt gezet van 2300+ waardoor die sneller 'dood' gaat, of eentje waar niemand berries heeft gegeven (omdat het geen goeie Pokie is om candy van te krijgen, of omdat de andere 5 elkaar kennen oid) heb jij dus het laagste hartje. Als er iemand voorbij loopt/fiets/rijdt (bus) dan kan je wel de battle starten en een gedeelte afmaken. Zo kan het voorkomen dat er maar 1 iemand wordt uitgeschopt, wat jij zou zijn.

Doe het ook vaak genoeg, als ik me verveel in de bus. Niet omdat ik een hekel heb aan de eerste persoon, maar om de gym experience te verzamelen (of iets te doen te hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
C_V_S schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 13:28:
[...]

Ach die 80k dust kom ik ook wel overheen!

Mensen waar ik al een jaar lang mee raid die door pech / vakantie een shiny / legendary missen gun ik ze van harte!
Heb wat dat betreft ook een paar uitzonderingen idd, maar dat is een klein groepje. De meeste verzoeken krijg ik echter van de 'mooi weer spelers' die 1 keer in de zoveel tijd eens naar buiten komen en via ruilen nu alsnog alle shinies willen. Bij hun verlang ik toch echt iets terug voor de dust die ik er aan uit geef. Het kleine groepje waar ik ook veel mee raid en doe hebben daarmee wat privileges opgebouwd en hun help ik ook graag idd en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Spike_wolf schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:45:
Tenzij ze er nog geen 10 min in de gym hebben gezeten, want anders zou je wel muntjes moeten krijgen, omdat de dag net voorbij is (tenzij je elke dag al net vóór 00.30 al 50 muntjes binnen krijgt, maar dan maakt t ook niks meer uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Eek2nd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 01:12:
[...]

Tenzij ze er nog geen 10 min in de gym hebben gezeten, want anders zou je wel muntjes moeten krijgen, omdat de dag net voorbij is (tenzij je elke dag al net vóór 00.30 al 50 muntjes binnen krijgt, maar dan maakt t ook niks meer uit)
Nee, een maand ofzo terug is mijn muntjes tijd veranderd. Als ik overdag al muntjes gehad heb krijg ik de volgende dag pas ergens rond 01:00 weer muntjes. Tot die tijd wordt nog bij de vorige dag gerekend om de een of andere reden.
Hetzelfde hat mijn zus een tijd terug, maar bij haar liep de "dag" vanaf 03:00 ofzo. Heel apart.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimBravo64
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-03 15:29
Heeft iemand al vandaag z'n field research 'ge-complete' en een Raikou gevangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
WimBravo64 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 09:03:
Heeft iemand al vandaag z'n field research 'ge-complete' en een Raikou gevangen?
Dat wordt pas na 22.00u vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimBravo64
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-03 15:29
Megalodon86 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 09:04:
[...]

Dat wordt pas na 22.00u vanavond.
Ah top, thanks voor de tip, dan wacht ik nog even met m'n laatste stempel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 16:04
WimBravo64 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 09:04:
[...]

Ah top, thanks voor de tip, dan wacht ik nog even met m'n laatste stempel! ;)
Sterker nog, je kunt die stempel al wel binnenhalen, zolang je maar niet je reward opent :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Heb gisteravond per ongeluk iemand de reward laten openen na 22.00 omdat ik dacht dat t 1 augustus was gisteren (kwam ook beetje door hem, omdat hij vroeg of hij vanavond al kon openen)
Maar voelt zo lullig @.@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
Eek2nd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:27:
Heb gisteravond per ongeluk iemand de reward laten openen na 22.00 omdat ik dacht dat t 1 augustus was gisteren (kwam ook beetje door hem, omdat hij vroeg of hij vanavond al kon openen)
Maar voelt zo lullig @.@
Ik had het vanochtend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Maar ik wist dat het vanaf 22.00 zou zijn, alleen in datum vergist |:(
Erger is dat ik tegen iemand anders zei dat hij mocht openen (mijn stempel kaart is vrijdag pas vol)
Als het bij mijzelf was vond ik het niet heel erg.. heb genoeg goede Raikou en Snorlax kan je nog iig in een Gym zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Dat kost een Raikou (en 7 candy!), want deze maand is lang genoeg om er 5 te krijgen als je vanavond of (over)morgen je 7de stempel ophaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:33:
Dat kost een Raikou (en 7 candy!), want deze maand is lang genoeg om er 5 te krijgen als je vanavond of (over)morgen je 7de stempel ophaalt.
Leuk voor de mensen die nog niet zo lang spelen denk ik

Voor de rest toch niet heel boeiend.

Animo voor raids neemt ook al weer flink af hier met RegiSteel

Marowak en Raichu heeft iedereen nu ook dus is misschien Absol nog leuk met de kans op een shiny.

Zou me niks verbazen als Niantic er binnenkort weer een andere terug laat komen met de kans op een shiny.

Bijvoorbeeld Groudon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Zit er dik in.. Nog ff snel weekje tussendoor en dan paar dagen Registeel voordat Regirock komt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
Nieuwsupdate: Shiny Snubbull en Houndour zijn nu ook in het wild te vangen en Spinda is gereleased via de research task Land 3 curveballs in a row

[ Voor 7% gewijzigd door Sunfalls op 02-08-2018 00:35 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Megalodon86
Sunfalls schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 00:20:
Nieuwsupdate: Shiny Snubbull en Houndour zijn nu ook in het wild te vangen en Spinda is gereleased via de research task Land 3 curveballs in a row
Beide shinies kunnen ook uit nieuwe quests komen;

evolve a meowth = (Shiny) Houndour
catch a skitty or poochyena = (Shiny) Snubbull

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/8fn6jvx4ikd11.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Megalodon86 op 02-08-2018 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
Megalodon86 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:05:
[...]

Beide shinies kunnen ook uit nieuwe quests komen;

evolve a meowth = (Shiny) Houndour
catch a skitty or poochyena = (Shiny) Snubbull
Een dragon type vangen, altijd fijn.

Zou fijn zijn als er weer meer Dratini's spawnen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
perryvdbosch schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:17:
[...]

Een dragon type vangen, altijd fijn.

Zou fijn zijn als er weer meer Dratini's spawnen |:(
Tsja... met windy weather zijn ze nog wel te vangen... En Alolan Exeggutor is een solo-able 2 raid. En er is de 3 raid quest die Dratini geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackHouse1985
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-04 19:59
Zijn er meer spelers hier die juist voor de alolan eggs buddies zijn geworden met verre medespelers? Ik heb in elk geval twee buddies in de VS zitten, waarvan ik nog nooit (stuk of 12 cadeautjes in totaal) een alolan egg heb gekregen.... En ja, ik heb een egg slot vrij :P

Als ik kijk wat zijzelf van mij krijgen, zit er ook nooit een egg bij, maar goed ik heb er geen zicht op of ze zelf de cadeaus openen met een vrij slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ja, ik heb vrienden in de VS, Nieuw-Zeeland, Japan, Taiwan, Brazilië, Mexico etc... Ik krijg bijna altijd een alolan eitje als ik ruimte heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:10:
Ja, ik heb vrienden in de VS, Nieuw-Zeeland, Japan, Taiwan, Brazilië, Mexico etc... Ik krijg bijna altijd een alolan eitje als ik ruimte heb.
Hoe komt je aan buddy's uit Nieuw Zeeland?

Die zoek ik ook nog voor mijn kilometer badge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
C_V_S schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:21:
[...]

friendhuntr.com

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:21:
[...]

Dat zijn zeer geschikte eitjes voor kilometers ja :9

Ik heb onder wat youtube filmpjes een reactie geplaatst, van Reversal dacht ik. Gevraagd om requests uit Nieuw Zeeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:38
Als er nog mensen zijn die willen toevoegen aan Friends list, mijn trainer code is 5150 9267 0529.
Ik gebruik de Friends list om wat gifts over te sturen heen en weer en daar wat xp van te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Er was toch een lijst op internet te vinden welke pokestop wat geeft? of ben ik nou gek?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
https://spelned.nl/pokemon/ is er in ieder geval één. Wordt elke dag geleegd (logisch), en overdag gevuld door mensen die daar zin in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
SnackHouse1985 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:53:
Zijn er meer spelers hier die juist voor de alolan eggs buddies zijn geworden met verre medespelers? Ik heb in elk geval twee buddies in de VS zitten, waarvan ik nog nooit (stuk of 12 cadeautjes in totaal) een alolan egg heb gekregen.... En ja, ik heb een egg slot vrij :P

Als ik kijk wat zijzelf van mij krijgen, zit er ook nooit een egg bij, maar goed ik heb er geen zicht op of ze zelf de cadeaus openen met een vrij slot
Ik krijg ook bijna altijd bij de 1e 2 gifts een 7km eitje als er een slot vrij is.. Als ik dan 7km ei in mn slot wil open ik idd van verre buitenland (soms vergeet ik dat ik slot vrij heb open ik een NLse |:( )
Vandaag ook paar geruild met iemand uit Brazilië: 9700km per trade erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
Is er vandaag nog iets van een speciaal ets om te doen? Zag geen nieuws in de app staan, maar mij stond zo bij dat er wat was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:36
Dit weekend is Eevee toch?
Eevee is volgend weekend.

[ Voor 41% gewijzigd door frickY op 04-08-2018 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
jaydenjarno schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 08:55:
Is er vandaag nog iets van een speciaal ets om te doen? Zag geen nieuws in de app staan, maar mij stond zo bij dat er wat was
Nee, dit weekend is er niets bijzonders. Volgend weekend is het Eevee weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Het trading event is wel live natuurlijk... 25% op trades, dus als je al toe bent aan nieuwe shinies ruilen e.d., scheelt dat toch weer wat stardust. En je krijgt extra candy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Dit weekend weer veel EX-raids. Hier nog meer gelukkigen die een uitnodiging hebben ontvangen? Ik ben er nog steeds niet uit wat de ideale counter is daarvoor: Tyranitar met bite-crunch of een Mewtwo met confusion en shadow ball. Tyranitar zou de aangewezen pokémon moeten zijn voor een Mewtwo die niet focus blast heeft en Mewtwo zelf voor een variant die niet shadow ball heeft, maar ik snap niet zo goed hoe je dat van tevoren kunt vaststellen. Nu doe ik voor de zekerheid twee Mewtwo's en de rest van de party gevuld met TT's, beetje van beiden.

Maar goed, maakt volgens mij ook niet heel erg uit heb ik het idee. De catch rate is dusdanig dat ik tot dusver beide keren mijn Mewtwo heb gevangen met de eerste of tweede bal (eerste keer niet eens een nice catch of beter), dus dan maakt totale damage output (en daarmee ontvangen hoeveelheid premier balls) ook niet zo uit. Ik overweeg nu zelfs hem te pinappen, maar ik zie nog wel even hoe avontuurlijk ik me voel als ik er ben. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddos
  • Laatst online: 17-09 09:15
Armada. schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 11:43:
Dit weekend weer veel EX-raids. Hier nog meer gelukkigen die een uitnodiging hebben ontvangen? Ik ben er nog steeds niet uit wat de ideale counter is daarvoor: Tyranitar met bite-crunch of een Mewtwo met confusion en shadow ball. Tyranitar zou de aangewezen pokémon moeten zijn voor een Mewtwo die niet focus blast heeft en Mewtwo zelf voor een variant die niet shadow ball heeft, maar ik snap niet zo goed hoe je dat van tevoren kunt vaststellen. Nu doe ik voor de zekerheid twee Mewtwo's en de rest van de party gevuld met TT's, beetje van beiden.

Maar goed, maakt volgens mij ook niet heel erg uit heb ik het idee. De catch rate is dusdanig dat ik tot dusver beide keren mijn Mewtwo heb gevangen met de eerste of tweede bal (eerste keer niet eens een nice catch of beter), dus dan maakt totale damage output (en daarmee ontvangen hoeveelheid premier balls) ook niet zo uit. Ik overweeg nu zelfs hem te pinappen, maar ik zie nog wel even hoe avontuurlijk ik me voel als ik er ben. :+
Zojuist één gedaan. Op basis van de recommended kun je vaak wel zien of hij FB heeft, bij een Ja zijn dat (bij mij) geen Tyra's. Ik kom sowieso uit met Tyra, maar dat is ook omdat we hem altijd wel plat krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Oh jeetje dat is wel een slimme om te kijken naar de recommendations, goede tip. Ik had nooit erbij stilgestaan dat dat indicatief kan zijn voor zijn moveset. Als hij shadow ball heeft worden er zeker veel psychic en ghost aangeraden en voor focus blast meer psychic, etc. Hopelijk kan ik aan de hand daarvan een en ander ontcijferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:38
Dit is niet te geloven, ben totaal van slag. Vandaag ex raid; ging een groepslid een ander lid met volle vuist slaan, Nog 2 vrienden erbij allemaal tegen 1 ik stond erbij als admin samen met nog een groep spelers kinderen...

Heb de aggressieling gekickt samen met 2 medestanders gaan ze mij bedreigen, aangifte gefaan veel meldingen (vlak voor bejaardentehuis)

Erg dit, gaat iemand slaan bedreigen vervolgens mij omdat ik ze kick em nu opeens allemaal meldingem Vandaag

Wat een k-dag en kon er niets aan doen en nog erger, weet niet hoe dit op te lossen

Politie erbij geweld, zelf bedreigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ik heb nu 2 x Spinda gevangen en 2 x keer nummer 8

Is dit toeval of is dit de enige die er momenteel is?

Sport is natuurlijk ze alle acht te krijgen :)

Gisteren nog een EX-Raid gedaan en mijn 2e Mewto gevangen.

Al 3 x keer een raid afgezegd omdat die op de dag was en heb geen zin dat een ander voor mij speelt!

Buiten de Go-tcha (en hier voor Pokehuntr.com) willen we het zo eerlijk mogelijk doen.

Geen dubbele accounts, geen gespoofde regionals en ook geen andere mensen laten spelen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
aljooge schreef op zaterdag 4 augustus 2018 @ 23:47:
Dit is niet te geloven, ben totaal van slag. Vandaag ex raid; ging een groepslid een ander lid met volle vuist slaan, Nog 2 vrienden erbij allemaal tegen 1 ik stond erbij als admin samen met nog een groep spelers kinderen...

Heb de aggressieling gekickt samen met 2 medestanders gaan ze mij bedreigen, aangifte gefaan veel meldingen (vlak voor bejaardentehuis)

Erg dit, gaat iemand slaan bedreigen vervolgens mij omdat ik ze kick em nu opeens allemaal meldingem Vandaag

Wat een k-dag en kon er niets aan doen en nog erger, weet niet hoe dit op te lossen

Politie erbij geweld, zelf bedreigd
Heftig... maar volgens mij het enige juist gedaan, uit de groep gekickt. Bedreigingen e.d. bij politie melden inderdaad. Verder kan je niet veel doen, misschien even paar weekjes minderen met spelen, tot de gemoederen wat bedaard zijn?
C_V_S schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 09:26:
Ik heb nu 2 x Spinda gevangen en 2 x keer nummer 8

Is dit toeval of is dit de enige die er momenteel is?

Sport is natuurlijk ze alle acht te krijgen :)

Gisteren nog een EX-Raid gedaan en mijn 2e Mewto gevangen.
Ja, dat is momenteel de enige, ik heb er drie, allemaal nummer 8. Iedereen uit de groep heeft ook 8.

Ik ook, m'n 16de gevangen (van de 18 pogingen). Helaas ook wel eens een Ex-raid over moeten slaan.

Heb nu wel een lucky Mewtwo, en een ander (met andere trade) ook blij kunnen maken met lucky Mewtwo. Hoewel het leuk staat, is het wel een van de minst nuttige luckies... altijd candy tekort voor Mewtwo, stardust is het probleem niet haha.

[ Voor 7% gewijzigd door Megalodon86 op 05-08-2018 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Candy te kort voor legendary heb ik ook standaard :)

Nu bezig mijn 2e Groudon naart 4000+ CP te brengen.

Daarna maar eens bekijken welke nog nuttig zijn om te uppen.

Ow ja bijna dit vergeten:

https://www.nwtv.nl/17013...modus-voor-eind-dit-jaar/

https://www.nwtv.nl/17013...emon-go-team-te-wisselen/

[ Voor 37% gewijzigd door C_V_S op 05-08-2018 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:41
Megalodon86 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:17:
Ja, dat is momenteel de enige, ik heb er drie, allemaal nummer 8. Iedereen uit de groep heeft ook 8.
Alleen nummer 8 inderdaad.
Iemand een idee waarom? (of wanneer/hoe de rest vrij komt? :) )

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Chillz schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 10:11:
[...]

Alleen nummer 8 inderdaad.
Iemand een idee waarom? (of wanneer/hoe de rest vrij komt? :) )
De theorie is op dit moment dat het een countdown is... maargoed, dat is alleen op basis van het feit dat ze begonnen met 8 (de laatste) ipv 1, of 2 t/m 7.

Countdown naar, speculatie; gen4 of andersoortig grote update/event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Andere theorie is dat het te maken heeft met welke maand. Het is nu augustus, dus de 8e maand. 1 t/m 7 staan al (als leeg) in de dex, en 9 t/m 12 wordt toegevoegd op het moment dat de nieuwe maand begint. Zo zijn we dus nog ten minste 11 maanden bezig om alle Spinda's te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
mat.hi.as schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:23:
Andere theorie is dat het te maken heeft met welke maand. Het is nu augustus, dus de 8e maand. 1 t/m 7 staan al (als leeg) in de dex, en 9 t/m 12 wordt toegevoegd op het moment dat de nieuwe maand begint. Zo zijn we dus nog ten minste 11 maanden bezig om alle Spinda's te krijgen :D
In de gameboy game komen ook maar 8 varianten voor las ik.
Pagina: 1 ... 105 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.