[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.424 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:40
Meerdere theorien, altijd mooi

Als ik mag kiezen, ben ik momenteel aanhanger van deze :)
mat.hi.as schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 11:23:
Andere theorie is dat het te maken heeft met welke maand. Het is nu augustus, dus de 8e maand. 1 t/m 7 staan al (als leeg) in de dex, en 9 t/m 12 wordt toegevoegd op het moment dat de nieuwe maand begint. Zo zijn we dus nog ten minste 11 maanden bezig om alle Spinda's te krijgen :D

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:16
C_V_S schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 12:12:
[...]

In de gameboy game komen ook maar 8 varianten voor las ik.
Klopt niet echt, in de handheld games komen ontelbare combinaties voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:28
Akaendra schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 12:34:
[...]

Klopt niet echt, in de handheld games komen ontelbare combinaties voor.
4294967295 om precies te zijn (source):
Some of Spinda's Pokédex entries mention the odds of two Spinda having the same spot pattern as less than one in four billion. Since Spinda's spots are based on its personality value (a 32-bit number), a simplistic model would put the odds at 1 in 4,294,967,295, which is indeed smaller than one in four billion; however, it is actually possible for two personality values to produce spot patterns that are visually identical, so the real odds are somewhat higher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ja dat verhaal ken ik maar in de game waren er uiteindelijk maar acht.

Zal even opzoek gaan naar de source

In de mobiele game gaat het niet zó ver dat er oneindig veel vormen zijn: in de data zijn slechts acht verschillende vormen gevonden, waarvan er maar één daadwerkelijk in het spel zit:

https://www.gamersnet.nl/...okemon_go_middels_quests/

Gaat dus om de Pokemon Go versie van de game! Mijn fout

[ Voor 12% gewijzigd door C_V_S op 06-08-2018 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41
Vanavond maar liefst 3 Registeel raids gedaan, en allemaal gevangen, dus zit nu op een perfecte 11 van de 11 voor Registeel. Ongekend, want bijna niemand wil deze nog doen. Ik had er 3 in één lucky egg, én 2 ultra friends. Tel daar nog wat evolves bij op en ik ben weer 280.000 XP dichterbij level 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 21:48:
Vanavond maar liefst 3 Registeel raids gedaan, en allemaal gevangen, dus zit nu op een perfecte 11 van de 11 voor Registeel. Ongekend, want bijna niemand wil deze nog doen. Ik had er 3 in één lucky egg, én 2 ultra friends. Tel daar nog wat evolves bij op en ik ben weer 280.000 XP dichterbij level 40.
Ik doe ook liever Absol dan heb je nog kans op een shiny!

RegiSteel is een hele nutteloze Pokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Klopt helemaal, maar het geeft wel het meeste XP. En ik ben bezig met een eindsprint naar L40, nog 770.000 te gaan. Qua pokémon doe ik ook liever Tyranitar, Absol, Alolan Raichu of Alolan Marowak. Zelfs Kirlia.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
https://www.nu.nl/apps/54...-jaar-elkaar-vechten.html

NU zegt dat we 'het eind van jaar' kunnen PVP'en. Nog iemand een bron hier van?

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Fruitschaal schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:21:
https://www.nu.nl/apps/54...-jaar-elkaar-vechten.html

NU zegt dat we 'het eind van jaar' kunnen PVP'en. Nog iemand een bron hier van?
Blijkbaar heeft een medewerker van Niantic hierover gepraat met een Pools magazine.

https://www.gram.pl/artyk...tenmuller-z-niantic.shtml
As we are already at Pokemon GO - what will be add in next updates?

Now we are working on PvP mode, which will soon appear [in game]. We are still working on improving the feature which has just made its debut - I'm talking about friend system and its functions, such as ability to trade Pokemon. We've just introduced an improvement so you can add a note [nickname I guess?] to your friend. The point is that you can have many people on your friend list and don't remember who is who. So you can add now a comment [nickname] to that person. You can also sort your friend list. We are constantly improving every aspect of this game and next thing that we want to add at the end of this year is the PvP mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 09:17:
Klopt helemaal, maar het geeft wel het meeste XP. En ik ben bezig met een eindsprint naar L40, nog 770.000 te gaan. Qua pokémon doe ik ook liever Tyranitar, Absol, Alolan Raichu of Alolan Marowak. Zelfs Kirlia.
Ik zit al op 26 miljoen dus niet meer nodig ;) TTar heb ik er al zoveel van dat die mij ook echt niet boeien!

Gisteren een shiny geruild en die werd lucky :) Dus heb nu een lucky shiny Roselia (leuk voor de heb!)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:08:
[...]

Ik zit al op 26 miljoen dus niet meer nodig ;) TTar heb ik er al zoveel van dat die mij ook echt niet boeien!

Gisteren een shiny geruild en die werd lucky :) Dus heb nu een lucky shiny Roselia (leuk voor de heb!)
Dankzij traden kan je nooit genoeg TTars hebben, of elke andere meta-relevante Pokémon. Elke "te veel" is er een om te traden voor kans op lucky. En die zijn weer extra leuk voor de heb.

Ik heb ook één lucky shiny; een Dragonair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ik vind Absol ook interessanter dan tyranitar, vanwege kans op shiny.

Heb gisteren ook lucky shiny: Wynutt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Als jullie zo'm shiny lucky proberen te maken, ruilen jullie dan met een oude Pokemon om de kans zo groot mogelijk te maken? Ik heb namelijk redelijk wat 'nieuwe' Pokemon geruild, zonder dat daar luckies uitkwamen. Omdat je maar 1 keer mag ruilen, zou ik de kans het leifst zo groot mogelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Kennen jullie die mop van de 73% IV Kyogre die geruild werd?!

Nou die werd dus Lucky... 71% IV. Man man man, snap niet hoe ik zo veel geluk en pech in één trade kan hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
mat.hi.as schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 18:17:
Als jullie zo'm shiny lucky proberen te maken, ruilen jullie dan met een oude Pokemon om de kans zo groot mogelijk te maken? Ik heb namelijk redelijk wat 'nieuwe' Pokemon geruild, zonder dat daar luckies uitkwamen. Omdat je maar 1 keer mag ruilen, zou ik de kans het leifst zo groot mogelijk maken.
Ik had mn Wynutt gekregen voor een Mew2 (2 shiny/Legendary voor beiden new dex entry is wel wat voordeliger )
Dus waren beiden niet oud.
Maar met een 2016 ruilen schijnt de kans wel te verhogen (maar geen garantie op lucky, zelfs niet als beiden 2016 zijn)
Megalodon86 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 22:43:
Kennen jullie die mop van de 73% IV Kyogre die geruild werd?!
Nou die werd dus Lucky... 71% IV. Man man man, snap niet hoe ik zo veel geluk en pech in één trade kan hebben 8)7
Nou ik had een 87% Chansey die Lucky werd en naar 80% is gezakt...
Dacht eerst dat ze voor Lucky minimaal 80% IV hadden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34
C_V_S schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:21:
[...]

Hoe komt je aan buddy's uit Nieuw Zeeland?

Die zoek ik ook nog voor mijn kilometer badge
https://www.reddit.com/r/.../?st=JKKMRJTF&sh=6f49d1d2

Hier staan allemaal topics van mensen die heel graag gifts willen (uit andere landen) en zelf ook sturen. Ik had tot kort geleden 2 vrienden (collega met 2 accounts :+ ), nu iets meer dan 50 waarvan de meeste uit Noord Amerika, paar uit Mexico, NZ en Australië. Nu ander probleem: zit steeds aan m’n max geopende gifts per dag _O- Elke keer als ik een eitje uitloop open ik een paar gifts, staan altijd wel weer nieuwe bij. Collega is er ook wel blij mee want met 3 trades 21,293 km :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Streskip schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 06:44:
[...]

Hier staan allemaal topics van mensen die heel graag gifts willen (uit andere landen) en zelf ook sturen. Ik had tot kort geleden 2 vrienden (collega met 2 accounts :+ ), nu iets meer dan 50 waarvan de meeste uit Noord Amerika, paar uit Mexico, NZ en Australië. Nu ander probleem: zit steeds aan m’n max geopende gifts per dag _O- Elke keer als ik een eitje uitloop open ik een paar gifts, staan altijd wel weer nieuwe bij. Collega is er ook wel blij mee want met 3 trades 21,293 km :9
Ik heb er ook een paar toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Eek2nd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 03:11:
[...]

[...]

Nou ik had een 87% Chansey die Lucky werd en naar 80% is gezakt...
Dacht eerst dat ze voor Lucky minimaal 80% IV hadden
Lucky is minstens 66.7%, minstens 10 (van 15) op iedere stat (net als eitjes).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Streskip schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 06:44:
[...]

Super! Heb er een paar uit Australië weten te pakken _/-\o_

Moet nog ongeveer 250K.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 14:54

OverloadOfRed

Bla, blabla

Oeh ik kom wel laat achter dit topic zeg!

Backstory, why not:
Casual speler uit 2016, ben net weer een beetje begonnen en heb mijn vrouw ook zo gek gekregen (net na de trade update smeekte ik haar een charmander te kiezen als starter en die aan mij te geven, niet wetende dat dat 1 miljoen stardust zou kosten). Bij het kiezen van haar starter (wat dus mijn charmander zou zijn) zag ze Squirtle en toen was het OOOHWWWWWW DIE IS LIEF en ving ze de squirtle :P en sindsdien is het elke dag een paar KM samen lopen, pokestops spinnen, sinds kort wat raids en gyms overnemen. Supergrappig

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
OverloadOfRed schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 14:13:
Oeh ik kom wel laat achter dit topic zeg!

Backstory, why not:
Casual speler uit 2016, ben net weer een beetje begonnen en heb mijn vrouw ook zo gek gekregen (net na de trade update smeekte ik haar een charmander te kiezen als starter en die aan mij te geven, niet wetende dat dat 1 miljoen stardust zou kosten). Bij het kiezen van haar starter (wat dus mijn charmander zou zijn) zag ze Squirtle en toen was het OOOHWWWWWW DIE IS LIEF en ving ze de squirtle :P en sindsdien is het elke dag een paar KM samen lopen, pokestops spinnen, sinds kort wat raids en gyms overnemen. Supergrappig
3
komend weekend Eevee weekend 11.00-14.00 uur (Community DAy ), zal ze wel leuk vinden al die Eevee, want super schattig... en kans op shiny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 17:34
Pfff jammer dat de stacked encounters vanaf 20 Augustus maar tot max 100 gaan. Ik heb er iets van 350 inzitten en wou het met een stardust event vangen. Ben bang dat als ze de update met de berry bug forceren voor CD, ik alles kwijt raak boven de 100...

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:12
Je raakt het als het goed gaat sowieso niet voor 20 augustus kwijt. Anders zou de waarschuwing op twitter geen nut hebben. De CD update staat hier los van.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Quincy5 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 17:17:
Je raakt het als het goed gaat sowieso niet voor 20 augustus kwijt. Anders zou de waarschuwing op twitter geen nut hebben. De CD update staat hier los van.
Helaas niet. Er zit een bug in die update, waardoor je pokémon in je stack, die al een berry hebben, niet meer kan openen, dan crasht de app.

De kans is vrij groot dat die update gepushed wordt vóór CD. Overigens bestaat de kans ook dat hij wordt teruggehaald en een betere versie gepushed wordt.

[ Voor 16% gewijzigd door Megalodon86 op 08-08-2018 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

Eek2nd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:05:
[...]
3
komend weekend Eevee weekend 11.00-14.00 uur (Community DAy ), zal ze wel leuk vinden al die Eevee, want super schattig... en kans op shiny
Yes gezien, weinig tijd zaterdag maar hier wel even de tijd voor nemen! Eevee’s is ze idd ook dol op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 17:34
Wat Megalodon dus zegt, ik heb namelijk al mn quest encounters geberried om ruimte te maken en als ze de versie met een bug gaan forceren crasht de game.

Denk dat ik iig wat moet vangen ervoor dan, wou het eigenlijk op de 2e dag van CD doen met 3x stardust

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Musta schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:22:
Pfff jammer dat de stacked encounters vanaf 20 Augustus maar tot max 100 gaan. Ik heb er iets van 350 inzitten en wou het met een stardust event vangen. Ben bang dat als ze de update met de berry bug forceren voor CD, ik alles kwijt raak boven de 100...
Community day is een dust event... Alleen ben je weer druk met eevee vangen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Musta schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:22:
Ik snap het niet helemaal. Wat is stacked encounters? Als ik Google blijkt het stacked quests te zijn. Bedoel je dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

Je kan je pokemon encounter rewards "innen" en daarna laten staan zonder het encounter te starten en ze zo opstapelen en dus stacken/bewaren. In principe handig voor community days of boosts etc maar ik vind het persoonlijk een beetje raar hoe het uberhaupt werkt, zou er niet tegen zijn als ze het gewoon verwijderen (dus gewoon de quest innen voordat je een nieuwe krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
OverloadOfRed schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 18:44:
[...]

Yes gezien, weinig tijd zaterdag maar hier wel even de tijd voor nemen! Eevee’s is ze idd ook dol op
Het is ook zondag!

Iemand al een idee hoe de evoluties gaan gewoon random? Ik hoorde een verhaal over evolutie stenen maar heb nergens een bron kunnen ontdekken.

Espeon en Umbreon is 10 km lopen met je shiny Eevee en dan evoluren.

Vapereon, Jolteon en Flareon random.

Dan nog twee Eevee's nodig voor Gen4 evoluties (Leafeon en Glaceon)

En uiteraard Eevee zelf! Oftewel moet 8 shinies vangen :)

Trouwens voor de mensen die shiny Roselia hebben, hier van moet je er ook twee bewaren. In Gen 4 komt Roserade de evolutie van Roselia

Bron: https://rankedboost.com/pokemon-go/gen-4-evolutions/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

C_V_S schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 07:07:
[...]

Het is ook zondag!

Iemand al een idee hoe de evoluties gaan gewoon random? Ik hoorde een verhaal over evolutie stenen maar heb nergens een bron kunnen ontdekken.

Espeon en Umbreon is 10 km lopen met je shiny Eevee en dan evoluren.

Vapereon, Jolteon en Flareon random.

Dan nog twee Eevee's nodig voor Gen4 evoluties (Leafeon en Glaceon)

Trouwens voor de mensen die shiny Roselia hebben, hier van moet je er ook twee bewaren. In Gen 4 komt Roserade de evolutie van Roselia

Bron: https://rankedboost.com/pokemon-go/gen-4-evolutions/
Ah ja zag idd later dat het ook zondag was. 8 shiny's? pff :P Ik heb 1 shiny staan, een 110cp Swablu. Ben benieuwd of ik er uberhaupt 1 ga zien dit weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:00
C_V_S schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 07:07:
[...]
(...)
(...)
Ik zou 9 shinies vangen, er is nog een 8e eeveelution: Sylveon uit gen 6.
OverloadOfRed schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:07:
[...]

Ah ja zag idd later dat het ook zondag was. 8 shiny's? pff :P Ik heb 1 shiny staan, een 110cp Swablu. Ben benieuwd of ik er uberhaupt 1 ga zien dit weekend.
De kans op een shiny (specifiek voor Eevee, niet in het algemeen) is veel hoger tijdens community day. Gewoon een hele ochtend/ middag vangen en met een beetje geluk heb je ze dan al bij elkaar.

Maar omdat Vaporeon, Flareon en Jolteon random evolueren, heb je waarschijnlijk nog een paar meer nodig, want de kans is klein dat 3x evolueren 3 verschillende evoluties opleveren. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Je kan ze nog ruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik heb even de shinies gegoogled, maar ik wil vooral shiny Umbreon. En die is gelukkig gegarandeerd met 10km buddy distance en evolve 's nachts. Uiteraard de rest ook wel, maar in het geval dat ik maar enkele shinies vang, doe ik de hoogste wel een Umbreon.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/oc03yhqa3r911.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:12
Megalodon86 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 17:44:
[...]

Helaas niet. Er zit een bug in die update, waardoor je pokémon in je stack, die al een berry hebben, niet meer kan openen, dan crasht de app.

De kans is vrij groot dat die update gepushed wordt vóór CD. Overigens bestaat de kans ook dat hij wordt teruggehaald en een betere versie gepushed wordt.
Die berry bug was ik even vergeten. Ik had eigenlijk verwacht dat ze die nog voor CD en het forceren van de update zouden fixen, zoals met wel meer (grote) bugs en events gebeurd is.
Betekent dit dan ook dat als je er 1 met berry in je stack hebt, je er geen enkele meer kan vangen (inclusief nieuwe rewards) tot ze het ooit gaan fixen?
Zo ja, dan mogen ze weleens opschieten met die fix (iig voor de 20e).

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik kreeg net om 0:28 nog een ex raid pas voor een nieuwe gym hier in de buurt :o ik dacht dat die altijd om 20 uur werden uitgedeeld..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:58

Meneer iCy

swarma

CAP-Team schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 00:47:
Ik kreeg net om 0:28 nog een ex raid pas voor een nieuwe gym hier in de buurt :o ik dacht dat die altijd om 20 uur werden uitgedeeld..
Normaal wel maar ze hebben raids aangepast en dat gaat er weer eens wat mis. Heb hem ook net pas gekregen

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Tijd niet geweest hier,

25 juni level 34 geworden.
3 augustus level 35 geworden.

Krijg van een app speler nog Blissey, die heb ik nog steeds niet, vind die zo goed om gyms te defenden.

Zondag gaan wij naar Burgers zoo, komt goed uit met het Eevee day. Heb een rugzak van 800 items. En 500 Pokemons, die ik nog ga uitbreiden.

Zijn er in Burgers Zoo veel stops?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

Mars18 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 07:15:
...
Google zegt dit:
https://www.gelderlander....door-pokemon-go~aadbbc6d/

Stuk of 20 dus waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:58

Meneer iCy

swarma

Mars18 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 07:15:
Tijd niet geweest hier,

25 juni level 34 geworden.
3 augustus level 35 geworden.

Krijg van een app speler nog Blissey, die heb ik nog steeds niet, vind die zo goed om gyms te defenden.

Zondag gaan wij naar Burgers zoo, komt goed uit met het Eevee day. Heb een rugzak van 800 items. En 500 Pokemons, die ik nog ga uitbreiden.

Aardig wat stops en 4 gyms volgens de oude map:

https://www.pokemongomap.info/location/52,008503/5,909947/16

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Dank jullie wel dat is fijn.
Maandag ga ik verhuizen, met vanaf de woonkamer een pokestop die ik kan draaien :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
CAP-Team schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 00:47:
Ja hij was laat dit keer! Ik ben er ook weer bij. Nu al vijf weken op rij een gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Is mijn tweede keer. Eerste heeft mijn vrouw voor mij gevangen, nu kan ik zelf omdat het op zondag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Als ik de berichten zo lees, ook op Reddit e.d., dan zit ik in een mooie omgeving met al die ex-raids. Dit wordt mijn 25ste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Megalodon86 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 09:37:
Als ik de berichten zo lees, ook op Reddit e.d., dan zit ik in een mooie omgeving met al die ex-raids. Dit wordt mijn 25ste!
Niet verkeerd! Ik ga voor nr 17 morgen en volgende week nr 18. Maar jaag er niet specifiek op, anders had ik er ook wel meer gehad. Ex-gyms genoeg hier in de buurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
In mijn dorp zitten 2 gyms, waarvan één voor EX... die is vaker dicht dan open. Dat frustreert wel ondertussen. Maarja, wel elke keer een pas. Dorp verderop zitten 5 EX-gyms. Het gaat bij mij ongeveer om-en-om. Pas hier, pas daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Heb er alleen hier in het dorp al 7 en raid ook nog wel eens buiten dorp, waar er ook een hele berg zitten. Daarentegen staan er ook zat non-ex gyms tussendoor, dus wil nog wel eens wat weken overslaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

Pff, jullie zitten zeker in het randstad gebied? Dorp met 6 stops/2 gyms en de dichtsbijzijnde ex available gym is volgens een paar bronnen 15km verderop. Nog geen ex-raid weten te triggeren, maar verwacht ook niks met mn level 26 accountje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
In mn dorp zitten er immidels 5 ex gyms, allemaal buiten het centrum, maar heb er immidels ook stuk of 5 a 6 mew2.
En 1x overgeslagen omdat ik heen zin in had.
Vind het ook niet meer zo bijzonder, wel leuk als ruilmiddel.

Heb dit x weer geen pasje, kom ook niet zo vaak bij die gyms namelijk, iig niet wanneer er raids op komen
Heb in de groeps app ook niet genezen dat er iemand een pasje heeft. Dus denk 2e wave achterelkaar geen ex raids hier

[ Voor 15% gewijzigd door Eek2nd op 10-08-2018 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
OverloadOfRed schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:59:
Pff, jullie zitten zeker in het randstad gebied? Dorp met 6 stops/2 gyms en de dichtsbijzijnde ex available gym is volgens een paar bronnen 15km verderop. Nog geen ex-raid weten te triggeren, maar verwacht ook niks met mn level 26 accountje :P
Woon tegen Rotterdam aan idd, waar ik ook wel eens wat raids mee doe in de 2 dichtsbijzijnde wijken. Dat zou het totaal aan ex-gyms maken:
Eigen dorp7
Wijk 12
Wijk 28
Totaal17

Met zoals gezegd nog tig andere gyms erbij. Dus logisch dat er wel eens runs bij zitten op een gym waar ik net een keer niet geweest ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Autofan1985 schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:19:
[...]

Woon tegen Rotterdam aan idd, waar ik ook wel eens wat raids mee doe in de 2 dichtsbijzijnde wijken. Dat zou het totaal aan ex-gyms maken:
Eigen dorp7
Wijk 12
Wijk 28
Totaal17

Met zoals gezegd nog tig andere gyms erbij. Dus logisch dat er wel eens runs bij zitten op een gym waar ik net een keer niet geweest ben. :)
Welk dorp ? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier een chronisch tekort aan pokeballs zijn er meer mensen die daar last van hebben?

Zijn er trouwens nog mensen die dagelijks gifts willen ontvangen? Daar heb ik er altijd genoeg van. Handig dat je 2 pokestops voor de deur hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:40
2 stops voor de deur, maar een chronisch tekort aan ballen...
Dat is toch ook niet logisch

Ik kan vanuit huis bij een gym (goud natuurlijk) en vanaf huidige werkpositie bij een stop.
Nooit ballen of potions/revives te kort. Alleen had ik soms liever meer pinapberries.

Als je dan eens een paar dagen weg bent, of op vakantie pasgeleden, dan merk je wel dat je thuis zo'n luxepositie hebt. Na een paar dagen Spanje begonnen dingen op te raken :P

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nYzEkE
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:02:
Heb hier een chronisch tekort aan pokeballs zijn er meer mensen die daar last van hebben?

Zijn er trouwens nog mensen die dagelijks gifts willen ontvangen? Daar heb ik er altijd genoeg van. Handig dat je 2 pokestops voor de deur hebt.
Ik ben wel geïnteresseerd in gifts

5403 8078 6044 (België regio Brugge)

Sinds kort terug beginnen spelen (enkel gen1) en er is veel veranderd voor mij. Ik heb ook tekort aan pokeballs maar hier in het dorp waren er maar 2 stops waarvan 1 op het kerkhof niet bereikbaar vanop straat. Sinds 2 weken zijn er 4 stops maar nog geen gym.

Wel raar vandaag 2 ditos gevangen, is hier een reden voor? en zit zover nog niet in de mew quests, maar tellen oude vangsten hier ook voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Inmiddels door de zomervakantie weer met pokemon go begonnen. Het eerste jaar gespeeld, daarna laten liggen, maar inmiddels level 25. Helaas is de openingspost van dit forum oud.

Mijn vraag is even of er nog handige apps zijn die snel je iv laten zien of op maps waar wat spawnt etc. Is de tweakers app groep nog actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillz schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:36:
2 stops voor de deur, maar een chronisch tekort aan ballen...
Dat is toch ook niet logisch

Ik kan vanuit huis bij een gym (goud natuurlijk) en vanaf huidige werkpositie bij een stop.
Nooit ballen of potions/revives te kort. Alleen had ik soms liever meer pinapberries.

Als je dan eens een paar dagen weg bent, of op vakantie pasgeleden, dan merk je wel dat je thuis zo'n luxepositie hebt. Na een paar dagen Spanje begonnen dingen op te raken :P
Probleem is dat ik niet alles met 1 bal vang en tja ik vang alles alleen al voor stardust :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:02:

Als je mij ook wilt toevoegen, graag.

- Thanks voor het toevoegen, heb er 5 vrienden bij! Zal vandaag iedereen terugsturen.

[ Voor 13% gewijzigd door Megalodon86 op 11-08-2018 08:08 . Reden: speler id weggehaald. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-03-2024
Maps doen het niet meer. iv checkers calcy of poke genie weken wel aardig.
KookSpook schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:49:
Inmiddels door de zomervakantie weer met pokemon go begonnen. Het eerste jaar gespeeld, daarna laten liggen, maar inmiddels level 25. Helaas is de openingspost van dit forum oud.

Mijn vraag is even of er nog handige apps zijn die snel je iv laten zien of op maps waar wat spawnt etc. Is de tweakers app groep nog actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
https://www.nwtv.nl/17047...-lijkt-lager-dan-normaal/

Als dit zo is is dit wel minder nieuws.

Ik vond de spawnrate bij de meeste andere events al niet zo hoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:54

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Niet fijn nieuws inderdaad, ik ben vandaag helaas niet in de gelegenheid om te vangen. 9 op een CD was al hoog, in twee moest dat goed te doen zijn, maar ik was al voorbereid om morgen met de auto flink op jacht te gaan. Maar als er inderdaad minder spawnen wordt dat een moeilijke opdracht. Kom ik uiteindelijk uit bij bedelen om te ruilen bij anderen die wel twee dagen de tijd hebben ben ik bang :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Is NWTV niet die clickbaitsite die iedere pogo Facebookgroep kapotspamt? Ik zag met een scan van de bekende kanalen (Silph Road, /r/pokemongo, etc.) twee reports van die strekking (waarvan eentje speelde op een parkeerplaats), dus ik maak me nog geen zorgen. Al heb ik misschien makkelijk praten omdat ik elke keer naar dé hotspot van de stad ga om te spelen en verzuip in de CD-mons.

Wel super ontspannend dat we dit keer ons geen zorgen hoeven te maken over evolueren tijdens CD en we ons volledig kunnen richten op vangen. Zo kan ik aan het eind van de dag thuis gewoon rustig bekijken wat de winst is en ze appraisen enzo. De last resort move is toch poep. Hele fijne verandering. Misschien dat ik één Espeon maak als tradingammunitie (is toch een beetje rare door de beperkte window van CD en benodigde nachtevolutie), maar ik twijfel of ik zelfs dat de moeite waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14:31
Van 11 tot 14 is het toch vandaag en morgen? Voor de evee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt het aan mij of hebben meer mensen er last van dat eevee lastiger te vangen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Ze zijn pittig inderdaad. Red balls is verspilling van tijd heb ik het idee, heb die eerst maar weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

Helaas aan het werk vandaag, maar toch al een stuk of 10 evee's gevangen vanaf m'n huidige plek, precies op een spawnpoint gelukkig. Iemand al een shiny gevangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke voor het eerst een witte eevee gevangen is dat iets speciaals of gewoon een andere smaak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:35:
Oke voor het eerst een witte eevee gevangen is dat iets speciaals of gewoon een andere smaak?
Dat is dus een shiny :P gratz!

Ik zit op 20+ nu zonder shiny, wel een 94% 800+cp eevee, prima catches so far

[ Voor 4% gewijzigd door OverloadOfRed op 11-08-2018 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist om 13:00 m'n eerste ex-raid!

Doe normaliter nooit raids en heb het alleen gedaan voor de Mew-quests. Tot m'n verbazing werd ik uitgenodigd dus alles aan de kant dat ik daar kon zijn vandaag. Alle stops stonden op lures er om heen dus dat moest wel goedkomen op CD!

Daar aangekomen was er niemand (en de teller was net 1 1/2 minuit afgelopen; was ik te laat?)..... kwartier gewacht en toen maar terug gegaan... 1x Shiny Eevee maar Rie kan me nu wel gestolen worden... 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

Zeker balen @Verwijderd, volgende keer beter :(

M'n vrouw heeft zojuist haar eerste Shiny te pakken, hoorde ineens allemaal gegil van beneden rofl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OverloadOfRed schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:31:
Zeker balen @Verwijderd, volgende keer beter :(

M'n vrouw heeft zojuist haar eerste Shiny te pakken, hoorde ineens allemaal gegil van beneden rofl.
Maar wat is er nou zo speciaal aan heb er nu 4 van? (sorry ben net begonnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:32:
[...]

Maar wat is er nou zo speciaal aan heb er nu 4 van? (sorry ben net begonnen)
Shiny heeft een andere kleur (en een speciale achtergrond) en deze gaat ook mee als je hem evolueert. Andere kleuren en een soort 'wowfactor' is volgens mij wel het enige. Ik wil ze wel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anderen ook last dat attacks en quest foutief gegeven worden ('quest_catch_special17_plural') ('move_name_0300')?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:43

Haan

dotnetter

Dan moet je gewoon even de app herstarten, daarna is het weer normaal.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OverloadOfRed schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:38:
[...]

Shiny heeft een andere kleur (en een speciale achtergrond) en deze gaat ook mee als je hem evolueert. Andere kleuren en een soort 'wowfactor' is volgens mij wel het enige. Ik wil ze wel haha
Aha maar zo sterk zijn ze niet dus doe ik ze maar weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:54:
[...]

Het gaat toch niet om sterk? Je kan pokemons poweruppen en bewaren voor de coolfactor. Het is superzeldzaam op normale dagen, op community day nog steeds niet makkelijk om te krijgen.

Niet om te zeggen hoe je het spel moet spelen maar pff ik krijg er wel een beetje bibberende knietjes van als je nu je shinys gaat transferen omdat ze niet sterk zijn -O-

[ Voor 19% gewijzigd door OverloadOfRed op 11-08-2018 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 17:18

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 13:54:
[...]

Wegdoen? Dan wil ik ze wel met je ruilen. Aangezien de evolve's ook shiny zijn kun je allemaal unieke pokemons erbij krijgen! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:10

Tourniquet

Hiya, fellas!

In 2 uur 110 Eevee's gevangen, waarvan 6 Shiny. Niet slecht. :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

Tourniquet schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 14:15:
In 2 uur 110 Eevee's gevangen, waarvan 6 Shiny. Niet slecht. :)
Pff prima dagje voor jou dan :P ongeveer 30 eevee's, 0 shiny. M'n vrouw 1 shiny Eevee en een shiny Roselia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Geen idee hoeveel Eevee's ik heb gevangen, maar alles wat geen "wonder" was weggegooid, behalve shiny. 3 shinies gevangen en geëvolueerd, heb nu een shiny Vaporeon, Flareon en Jolteon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Van de Shinies was de beste IV 83, met CP288. Morgen maar proberen nog een betere te krijgen om een Shiny Espeon van te maken. Ik ga nu nog niets evolueren. Kan toch nog gewoon 1x met naamtruc "Sakura"? (Heb die nog niet gebruikt, behalve Rainer voor Vaporeon)

En daarna 10km lopen om Espeon of Umbreon te forceren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

Tourniquet schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 15:54:
Van de Shinies was de beste IV 83, met CP288. Morgen maar proberen nog een betere te krijgen om een Shiny Espeon van te maken. Ik ga nu nog niets evolueren. Kan toch nog gewoon 1x met naamtruc "Sakura"? (Heb die nog niet gebruikt, behalve Rainer voor Vaporeon)

En daarna 10km lopen om Espeon of Umbreon te forceren?
De naam trick werkt 1x per evo, dus je kan 1x Umbreon en Espeon nog krijgen. Voor de andere keren is het idd 10km met buddy lopen en evolueren TERWIJL HET NOG JE BUDDY IS. Dag voor espeon nacht voor umbreon dacht ik, kan andersom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Erg leuke dag gehad! Twee keer een Registeel raid kunnen doen door de CD-drukte. Verder 198 Eevee gevangen, waarvan vijf shiny. Gezien alle mogelijke eevolutions had ik er graag meer gehad, maar goed, ik kan hiermee sowieso al een shiny Umbreon en Espeon maken en die vind ik toch wel het mooiste. Met de rest ga ik morgen maar Eeveeroulette doen en ik zie wel. Wat een enorme stardustbonus trouwens (4.5x met star piece), vandaag 125K binnengeharkt daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:14

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mooie Eevee's gevangen. 8 shinies op me main account en 7 op mijn alt.
Maar het meeste hyped ben ik denk ik gewoon op een 100% die daar tussen zat :)
(Die is niet shiny overigens)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

11 shinys gevangen. Al een paar geëvolueerd maar kreeg 2x vaporeon en 2x flareon.. ben toen maar gestopt :p morgen hopelijk weer een paar shinys vangen en misschien heb ik dan wel geluk met jolteon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17:20
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:38:
11 shinys gevangen. Al een paar geëvolueerd maar kreeg 2x vaporeon en 2x flareon.. ben toen maar gestopt :p morgen hopelijk weer een paar shinys vangen en misschien heb ik dan wel geluk met jolteon :)
Ik had 3 flareons en 2 jolteons, vaporeon lukte niet, ben even gestopt met evolueren 5 witte shinys erbij. Voor de toekomstige generaties eevee. Heb ik die ook shiny als ze uitkomen.

Vroeg me zojuist af, heb ik eigenlijk wel de naamtruuk op vaporeon gedaan? Espeon umbreon en jolteon zeker wel, flareon zeker niet, maar vaporeon?

Uitgeprobeerd net en zowaar: Rainer werd een vaporeon *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Omg huilen van geluk ik heb binnen vier pogingen Jolteon, Vaporeon en Flareon gekregen zonder name trick en heb nu nog twee shiny Eevee over die ik kan gebruiken voor Umbreon en Espeon. Hopelijk morgen nog drie scoren voor de toekomstige eeveelutions en ik heb persoonlijk alles bereikt wat ik uit de CD hoopte te halen. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Is er nog een bepaalde manier om meer kans te maken op een shiny? Curvebal gooien of gewone etc, of is het echt puur luck?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

KookSpook schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 07:53:
Is er nog een bepaalde manier om meer kans te maken op een shiny? Curvebal gooien of gewone etc, of is het echt puur luck?
Puur geluk. Je ziet al of het een shiny is nog voordat je gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Indruk eerste uur: meer gemêleerde spawns (en dus minder Eevee), maar wel meer shiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
aljooge schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 18:47:
[...]

Uitgeprobeerd net en zowaar: Rainer werd een vaporeon *O*
Of puur toeval? 8)7

Had bij eerste 3 evolves 3 verschillende uit.
En 10km buddy Espeon gedaan..
Nu nog een op schouder voor Umbreon en genoeg over voor Gen4,5,6,7,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:54

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

In de volle drie uur hier 12 shiny's gepakt. Begon heel traag, in het eerst uur maar 2, waarvan ik er bij ééntje per ongeluk weg liep welke vervolgens nooit meer op de kaart omhoog kwam :')

Met z'n vieren hebben we op een gegeven moment 6 shinys geëvolueerd, en dat werden 6 Flareons... toen was de paranoia zo hoog dat we maar gestopt zijn om uit te zoeken of er niet toch een truck is of er criteria zijn ofzo... Die willekeurige evolves zijn echt wel vervelend zo :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
Ik zit in het zuiden van Frankrijk en ik moet al zeker 10-15 min rijden voor we de dichtste pokestop vinden. Gelukkig heeft me. Madam gezegd dat we naar een groter stadje konden voor 3 uurtjes. Gevolg 58 eevee waarvan 4 shinys. Om te wandelen met de kids viel dat wel mee 😀 het uur dat we stil zaten geen enkele gezien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Gisteren 5/198 shiny, vandaag 10/220. Zowaar ook nog een shiny gevangen met een bruikbaar CP en IV, dat maak ik niet vaak mee. Was een leuk weekend zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nYzEkE
Is er een reden om mij te haasten voor evolutions? Ik heb enkel de eerste 3 en moet er dus nog twee. De vraag is als de nieuwe skill nuttig is of niet of als er andere redenen zijn om het nu te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Integendeel. Evolueer je nu nog (tot morgenavond ofzo geloof ik) dan heeft je eeveelution last resort als move. Leuk als souvenir, maar verder niet relevant. Wil je je eveelutions daadwerkelijk gaan gebruiken kun je beter nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O dat wist ik niet jammer maar heb in ieder geval een Vapereon met 1873CP. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
Je kan altijd nog een TM ertegenaan gooien. Verder is Gamepress altijd een goede site om het nut en potentie van moves te verifiëren. Bijvoorbeeld deze pagina van Vaporeon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OverloadOfRed

OverloadOfRed

Bla, blabla

Gelukkig, dag 2 was beter. ~200 eevee's gevangen, 7 shiny. M'n vrouw heeft er totaal 15 gevangen nu lmao. 1 dubbele flareon shiny gelukkig maar. Nog 3 shiny over voor Espeon/Umbreon en 1 Shiny eevee over voor de collectie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34
Vandaag aan m'n eerste community day meegedaan (speel pas sinds kort). Kon gisteren helaas niet spelen maar vandaag lekker de volle 3 uur kunnen deelnemen. Niet zo veel shiny's gepakt helaas en waarvan maar 1 redelijk goed, 90%. Had tijdje terug al 2 keer de name trick gebruikt voor Flareon en Umbreon, nu met de shiny voor Espeon gegaan. Met m'n andere twee beste (niet shiny) Eevee's de andere twee name tricks gedaan dus heb nu een Vaporeon 96% en Jolteon 93%. Best wel happy mee! *O*

Hierboven gelezen over 6 Eevee evoluties die allemaal Flareons werden, ik had iets meer geluk met m'n overige Eevee's. Ik had nog 3 shiny's (76%, 69% en 53%), 1 werd Flareon, 1 werd een Jolteon en de laatste ga ik gebruiken als buddy om een shiny Umbreon te maken :*) Heb liever een Vaporeon maar het risico is te groot dat ie het niet wordt.. :X

[ Voor 5% gewijzigd door Streskip op 12-08-2018 18:35 ]

Pagina: 1 ... 106 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.