[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 ... 141 Laatste
Acties:
  • 573.437 views

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gisteren had ik al 10 Shiny Eevee's en alle variaties ook nog eens (dubbele Jolteon geruild met iemand die dubbele Flareon had)

Daarnaast ook gelijk shiny Eevee's voor 2 x gen4 evolutie en de gen6 evolutie.

Vandaag er ook nog 3 bijgevangen. In totaal denk 3 uur gespeeld.

Waren mensen die er in 2 dagen 32 hadden hier :) Ow ja Shiny met IV98 en level 18 en een IV98 Level 30 reguliere pokemon.

Sowieso alles beneden de 800 cp reguliere Eevee gaat naar de prof.

Nu nog even wandelen voor Espeon en Umbreon en ben weer compleet :)

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-12 22:19
Voor shiny evees mag ik denk ik toch morgen de fles turtle-wax uit de schuur halen morgen... Zaterdag 2 gevangen, Zondag begon lekker, met de eerste 2 na 11 uur meteen shiny. En daarna ook niks meer...

[ Voor 0% gewijzigd door Oekiejoekie op 13-08-2018 02:08 . Reden: tiepvaud... ]

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:09
Phoe, als ik het zo lees heb ik toch geluk (of een goede strategie) met 25 shinies over de twee dagen. Gaan waarschijnlijk nog wel wat geruild worden in de lokale groep om de missende eeveeluties goed te maken bij vriendin die wat slechter uit komen qua random evolves. Nu inderdaad ook een shiny buddy om de Umbreon en Espeon te krijgen :)

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12 16:28
2 shinies over 2 dagen :)

Maar goed, ik heb niet actief gespeeld. Zaterdag alleen een paar keer vanaf de bank en zondag tijdens een ritje naar de supermarkt. Dan is de score nog best netjes :P

Leeg - Sinds 20180907

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-12 09:13
Verspreid over 2 dagen ( eerste dag 3 uur, tweede dag 1,5 uur) heb ik 17 shinies gevangen.. Ik vermoed rond de 300/350 Eevees in totaal. Inmiddels heb ik een Eevee ge-evolved naar Espeon en loop verder met een andere Eevee voor Umbreon. Productief dagje :+

PSN: Fruitschaaltje

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-12 18:22
Meer dan 3 uur gelopen in totaal voor 4 shiny's, de helft hebben nog een bar laag IV ook.

Ach, kan ze nog altijd ruilen. Maar de shiny spawnrate was gewoon waardeloos.

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Heb in totaal 27 shinies gevangen. Vond het wel een geslaagde dag haha.

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-12 22:38
Eerste dag 3 uur rondgefietst en 7 shinies (waarvan 3 in eerste 20 min...). Tweede dag kon ik niet, maar wel knopje kunnen gebruiken, toch nog 4 shinies erbij. Dus totaal 11.

En level 40 geworden :*)

Verwijderd

Zaterdag 373 eevees gezien waarvan 21 shiny.
Zondag 356 gezien en 12 shiny.

Zondag begon goed met tussen 11 uur en 12.10 uur 7 shinys.
12.10-13.10 uur geen enkele shiny :(
Laatste 10 minuten even beslist om enkel shiny te controleren en niet te vangen waardoor ik de laatste 5 min een inhaalbeweging kon doen door er 3 shiny te vangen :P

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10 14:37
Zaterdag begon goed: 10 shinies!
Zondag helaas maar 5. Begon nog lekker, maar op een gegeven moment 113 Eevee gevangen zonder 1 shiny. Daarna liep het weer.
Denk totaal over de 2 dagen zo'n 400-450 Eevee gevangen met tussendoor de nodige andere weatherboosted rommel voor de dust. Ook alle Furret, Pidgeot(to), Raticate etc mee gepakt om maar lekker dust te scheppen. :P

Wou eigenlijk tot morgen wachten met de evolves (heb ik tenminste geen Last resort: graf move), maar kon het geduld niet bewaren. Toch de nametricks maar geprobeerd (al wist ik eigenlijk al dat dit niet zou werken) en op Rainer na (werd Flareon) werd alles Vaporeon. :+ Vervolgens een vierde geëvolueerd: Jolteon! Dus nog 11 shinies over, waarvan er 2 sowieso Espeon en Umbreon worden. Echter loop ik eerst nog met Persian voor candies voor de Houndour-quests deze maand.

• Megalodon86
Ik heb Umbreon gisterenavond gemaakt, vanmiddag nog even Espeon doen. In 5 evoluties alle randoms gekregen; Flareon, Vaporeon, Flareon, Flareon, Jolteon.Ik heb nog 4 shiny Eevee's over, alvast maar 2 reserveerd voor Leafeon en Glaceon, in de hoop dat die ook met een truuk of item gegarandeerd te krijgen zijn.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:53
Megalodon86 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:31:
Ik heb Umbreon gisterenavond gemaakt, vanmiddag nog even Espeon doen. In 5 evoluties alle randoms gekregen; Flareon, Vaporeon, Flareon, Flareon, Jolteon.Ik heb nog 4 shiny Eevee's over, alvast maar 2 reserveerd voor Leafeon en Glaceon, in de hoop dat die ook met een truuk of item gegarandeerd te krijgen zijn.
Vergeet Sylveon uit gen 6 niet. En mogelijk zit er in gen 8 ook nog een nieuwe Eeveelutie.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Megalodon86
Jaap-Jan schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 13:34:
[...]
Vergeet Sylveon uit gen 6 niet. En mogelijk zit er in gen 8 ook nog een nieuwe Eeveelutie.
Klopt ja. Daar heb ik nog wel shiny Eevee's voor, maar is waarschijnlijk zo ver in de toekomst, tegen die tijd vang ik nog wel een wilde/quest shiny Eevee. Of komt er een nieuwe Com. Day met Eevee.

• C_V_S
  • Niet online
Zo'n community day maakt het spel weer leuk!

Tevens is het ruilen ook wel leuk! Morgen even Tropius ruilen met een kennis die op de Canarische Eilanden is geweest.

Dat wordt de eerste regulier gekregen regional (had die paarse bij al maar die bleek gespoofd).

Torkoal, Tauros en een "echte" Illumise gaan wel goed komen via vakantieganagers. Heracross en Relicanth gaan erg lastig worden!

Wat betreft shinys staan Zapdos, Articuno en Swablu nog op de ruil lijst!

• Autofan1985
Qua regionale heb ik inmiddels een Torkoal en een Relicanth kunnen regelen. Een vriend die naar Amerika gaat regelt daar een Illumise en Tauros en ook Tropius is in aantocht via een vakantieganger naar Cyprus. Heracross had ik al, dus volgens mij ben ik dan compleet. :)

• C_V_S
  • Niet online
Autofan1985 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:37:
Qua regionale heb ik inmiddels een Torkoal en een Relicanth kunnen regelen. Een vriend die naar Amerika gaat regelt daar een Illumise en Tauros en ook Tropius is in aantocht via een vakantieganger naar Cyprus. Heracross had ik al, dus volgens mij ben ik dan compleet. :)
Relicanth is toch enkel Nieuw Zeeland ? Ik moet zeggen dat ik geen PoGo spelers ken die daar heen op vakantie gaan.

Heracross gaat misschien nog wel lukken want die is op de Antillen en zuid Florida te vangen. Toch wel vakantie plekken :)

• Chillz
en uiteindelijk zullen ze allemaal vast wel een keer hier langs komen in een of andere event ofzo

Leeg - Sinds 20180907

• Autofan1985
C_V_S schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 10:50:
[...]

Relicanth is toch enkel Nieuw Zeeland ? Ik moet zeggen dat ik geen PoGo spelers ken die daar heen op vakantie gaan.

Heracross gaat misschien nog wel lukken want die is op de Antillen en zuid Florida te vangen. Toch wel vakantie plekken :)
Relicanth is Nieuw-Zeeland idd. Maat van me heeft familie daar, dus die is er pas nog geweest. :)

Verwijderd

Mochten er nog mensen gifts willen ontvangen mogen ze me trouwens gerust toevoegen. Trainer ID is 6528 5203 5118

Ik zie dit trouwens niet in de TS staan maar is dit misschien een idee?

• mat.hi.as
Hassiebassie schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:19:
https://docs.google.com/s...vcm-0YE/edit?usp=sharingl

Hier heb ik een spreadsheet gemaakt. Hopelijk doe ik het zo goed, anders mag iemand het even beter doen. :+
Hier hadden we al een lijstje gemaakt. Mag misschien ook wel een linkje van in de TS inderdaad :)

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-12 21:17
Vanochtend dit topic ontdekt :)

Ben Level 29 en speel vooral in de omgeving Enschede, meestal door de week ;) . Voor mensen die interesse hebben in uitwisselen van gifts, trainer code is 6551 6216 7590

• Autofan1985
mat.hi.as schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 08:52:
[...]

Hier hadden we al een lijstje gemaakt. Mag misschien ook wel een linkje van in de TS inderdaad :)
Sowieso moet de TS een keer flink worden bijgewerkt. Wil daar best een keer aan mee helpen, want nu staan er heel veel oude dingen in! Zelfs het oude gymsysteem wordt daar beschreven met muntjes claimen. :)

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-12 10:32
Heb sinds lange tijd de app weer geopend. Er is best veel veranderd :) Ben dus nu ook opzoek naar "friends" om gifts uit te wisselen enz aangezien niemand in mijn omgeving het nog speelt. Trainercode: 3888 3800 4123

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-12 10:32
Rohem schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:02:
Vanochtend dit topic ontdekt :)

Ben Level 29 en speel vooral in de omgeving Enschede, meestal door de week ;) . Voor mensen die interesse hebben in uitwisselen van gifts, trainer code is 6551 6216 7590
Request send!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-12 09:24
2233 2783 0211. Gratis EXP doorgaans de "friendship" ;)

[ Voor 113% gewijzigd door Spacewide op 06-12-2018 22:38 ]

Verwijderd

Weet iemand dat buggs misbruiken tegen de tos is in pogo? Ik speelde vroeger een ander spel waar dit wel was.

• nYzEkE
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-12 20:44
Ik denk dat bugs MISBRUIKEN gelijk staat met onbedoelde dingen doen anders waren het wel features. Dat het al dan niet in de tos staat lijkt me niet relevant. We zien hier toch ook niet in het boekje van de microgolfoven staan dat je er geen kat mag in drogen. Wat in Amerika wel erin kan staan. Keep it fair is het simpelste

Verwijderd

Ik zal een voorbeeld geven. Het trucje om pokemons sneller te vangen ( annimaties overslaan enzo)

• CAP-Team
  • Laatst online: 18-12 17:11

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Op de valreep nog een Alolan Marowak raid kunnen doen. Op Vulpix (en evolutie) en Alolan Golem na nu alle Alolan vormen in de pocket.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-12 23:24

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 16:48:
Ik zal een voorbeeld geven. Het trucje om pokemons sneller te vangen ( annimaties overslaan enzo)
Volgens mij is dat toegestaan. Het enige in de TOS dat ik kon vinden over iets wat hier wellicht enigszins in de buurt zou kunnen komen en niet is toegestaan:

take any action that imposes, or may impose, an unreasonable or disproportionately large load on the Services or Niantic’s infrastructure;

Maar of dat zo is vraag ik me sterk af.

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-12 14:32
Dit topic eens tegen gekomen en me gerealiseerd dat ik tien gifts te vergeven heb. Ik ben niet zo'n heel fanatieke speler in de omgeving Den Haag. Trainer code 0419 9741 8245

[ Voor 41% gewijzigd door kleautviool op 16-08-2018 09:48 ]

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:11
The Pokémon GO team schreef:
Trainers,

Professor Willow needs your help once again! It seems he’s been tracking the Mythical Pokémon Celebi, which has mysteriously appeared somewhere nearby. Can you help him locate the Time Travel Pokémon? Prepare yourself for August 20, when this Special Research becomes available worldwide!

Along the way to discovering Celebi’s time-shifting nature, you’ll encounter tasks that will test your skills as a Trainer. Complete tasks to gain XP, receive useful items, and even encounter certain Pokémon on your journey! You can begin completing Special Research on Celebi at any time as long as you have done the third group of tasks related to the Special Research on Mew, and actively finish tasks related to both at your own pace!

For those who have already completed the exclusive Pokémon GO Fest Special Research and have obtained the Time Travel Pokémon, completing this new Special Research will earn you a new bounty of Candy to power up your Celebi.

The presence of Celebi has also drawn out the appearance of more Pokémon originally discovered in the Johto region. Plus, Field Research relating to Pokémon discovered in the Johto region will be available throughout this special time. So get into the Johto spirit and get ready for a new adventure!

Can’t wait to show your love for the Johto region? A new Celebi T-shirt is now available for free in the Style Shop. Plus, Pokémon HeartGold and Pokémon SoulSilver Trainer avatar items are also available in the Style Shop, featuring outfits that unlock according to your Johto medal progress.

Prepare yourselves to get out there and complete this exciting Special Research, Trainers! Stay safe, and happy exploring!
Afbeeldingslocatie: https://pokemongolive.com/img/posts/celebi.jpg

https://pokemongolive.com/post/celebi-research

• CAP-Team

CAP-Team

Leuk, weer jagen om je quests voltooid te krijgen :9

• Chillz
Wel weer een leuke nieuwe uitdaging :) (hopelijk dan)

[ Voor 24% gewijzigd door Chillz op 17-08-2018 09:15 ]

Leeg - Sinds 20180907

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-12 03:08

Tourniquet

Hiya, fellas!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TfzTbGe.jpg

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Oekiejoekie
Hehe... Eindelijk in de nieuwe versie ! Een icoontje bij je vrienden die je al een gift gestuurd hebt vandaag.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-12 19:27

Passievrucht

swarma

Oekiejoekie schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 10:45:
Hehe... Eindelijk in de nieuwe versie ! Een icoontje bij je vrienden die je al een gift gestuurd hebt vandaag.
Helaas mis ik de notificatie in android of je een pokemon hebt gevangen / niet of dat die de stop heeft gedraaid met de Pokemon Go Plus.

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

Verwijderd

Zie hem hier onder Android helaas nog niet staan en ook nog geen nieuwe update. Neem aan dat jij iOS hebt?

• Oekiejoekie
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:28:
[...]

Zie hem hier onder Android helaas nog niet staan en ook nog geen nieuwe update. Neem aan dat jij iOS hebt?
Nee hoor, Android. Pokemon v 0.115.2, vandaag gereleased, vanmorgen geupdated. (Ik moet updaten via APKmirror, krijg in de play store de melding dat mijn toestel niet compatible is met Pokemon). Dus wellicht dat jij hem nog niet gepusht hebt gekregen.

Verwijderd

Ik vermoed dat je dus nog steeds niet kan zien van wie je al punten hebt gehad? Kan niantic niet gewoon 1x naar de community luisteren ipv half werk te doen :?

• Oekiejoekie
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:24:
[...]

Ik vermoed dat je dus nog steeds niet kan zien van wie je al punten hebt gehad? Kan niantic niet gewoon 1x naar de community luisteren ipv half werk te doen :?
Wat bedoel je met punten ? Of een van de 2 spelers al een actie heeft gedaan waarmee de friendship-level omhoog is gegaan ? Dat zie je inderdaad niet. Ik heb wel even gekeken bij een vriend waarvan ik vandaag al een gift van geopend heb, daar staat nu een lichtblauwe cirkel om de "foto". Bij spelers waaraan ik vandaag al een gift gestuurd heb, zie ik rechtsonderin bij de foto een klein grijs rondje met een pijltje er in.

Ik vind die nieuwe optie wel makkelijk. Ik heb 46 vrienden, en meestal heb ik voor de middag al bij iedereen waar dat kon een gift gestuurd. Maar sommige spelers openen hun gift van gisteren pas 's avonds, andere zitten in een andere tijdzone... Die veegrondjes om die mensen later op de dag nog een gift te sturen, worden zo een stuk makkelijker :)

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

Oekiejoekie schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:36:
[...]

Wat bedoel je met punten ? Of een van de 2 spelers al een actie heeft gedaan waarmee de friendship-level omhoog is gegaan ? Dat zie je inderdaad niet. Ik heb wel even gekeken bij een vriend waarvan ik vandaag al een gift van geopend heb, daar staat nu een lichtblauwe cirkel om de "foto". Bij spelers waaraan ik vandaag al een gift gestuurd heb, zie ik rechtsonderin bij de foto een klein grijs rondje met een pijltje er in.

Ik vind die nieuwe optie wel makkelijk. Ik heb 46 vrienden, en meestal heb ik voor de middag al bij iedereen waar dat kon een gift gestuurd. Maar sommige spelers openen hun gift van gisteren pas 's avonds, andere zitten in een andere tijdzone... Die veegrondjes om die mensen later op de dag nog een gift te sturen, worden zo een stuk makkelijker :)
Dat zie je wel. Degene waarbij de level omhoog is gegaan heeft een blauwe gloed.

• Oekiejoekie
Passievrucht schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:55:
[...]

Dat zie je wel. Degene waarbij de level omhoog is gegaan heeft een blauwe gloed.
Nou je het zegt... Ik zie inderdaad ook die blauwe cirkel bij een vriend waaraan ik vandaag nog niks gestuurd hebt, en gegarandeerd geen gift geopend heb. @Verwijderd : Het zit er dus wel in !

• sluggha
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-11 14:37
ok, hier gaat ie. trainercode 537877500270
Nick Drag0nhaunt3r (ook ff bijgezet op de lijst die paar paginas geleden rondzwierf)

Belgie regio aarschot.

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-12 17:02

OverloadOfRed

Bla, blabla

Vandaag in misschien m’n 20e raid ever een Shiny Mawile! Prima catch zou ik zeggen

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:50
Oekiejoekie schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 13:01:
[...]

Nou je het zegt... Ik zie inderdaad ook die blauwe cirkel bij een vriend waaraan ik vandaag nog niks gestuurd hebt, en gegarandeerd geen gift geopend heb. @Verwijderd : Het zit er dus wel in !
Kun je eens een screenshot plaatsen? Ik zie niet wat jullie bedoelen met die blauwe gloed/cirkel.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 17:15
Regirock is alweer binnen. Ik heb wel zin in de Celebi Quest en hopen dat gen 4 snel van start gaat, want ik moet nu allen nog 10 beesten evolueren om elke entries M en V in mijn Pokedex te hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door A-Jay op 17-08-2018 21:34 ]

Verwijderd

Hier is ook regirock al binnen. Eerste raid. Eerste bal bleef die gelijk zitten. Komende maand lekker 1-3 raids solo doen en hopen dat er af en toe nog een een absol voorbij komt zodat ik hopelijk eens die shiny kan vangen :)

Verwijderd

Raem schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 21:18:
[...]

Kun je eens een screenshot plaatsen? Ik zie niet wat jullie bedoelen met die blauwe gloed/cirkel.
Geen ss maar dit is beter ;)

YouTube: LEGENDARY POKEMON AS DEFENDERS! WOULD THEY MAKE ANY DIFFERENCE? BRAN...

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-12 17:31
Leuk, ik ben ook weer terug!
2427 2283 9337 omgeving Rotterdam. Ook in voor raids :)

• Raem
Dan moet ik nog even wachten op de update denk ik, want dat zie ik allemaal nog niet. (Android).

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06:57
Regirock is ook weer binnen, check. Hoeven we een maand lang geen moeite voor te doen. Ik kan voor mijzelf geen reden te vinden om van deze pokemon een perfecte IV te vangen.

Op naar Absol en Mawille!

Stack Sats

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Bah, het grootste gedeelte van de Gyms en Pokestops bij mij in het dorp zijn verdwenen sinds de laatste update..... er waren 3 gyms en 5 stops. Nu nog maar 1 gym en 1 stop, ongeveer 1.5 km van mijn huis.

Zijn dit soort changes permanent?

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-12 11:49
Zijn de stops in het echt ook weggehaald? Als in; waren het bezienswaardigheden die verwijderd zijn?
Want dan kunnen ze wel permanent zijn ja.

• xelfer
  • Niet online
Eddos schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:31:
Zijn de stops in het echt ook weggehaald? Als in; waren het bezienswaardigheden die verwijderd zijn?
Want dan kunnen ze wel permanent zijn ja.
Nope. Zijn allemaal nog bestaande bezienswaardigheden. Een speeltuintje, een standbeeld etc. ze zijn er allemaal nog. Alleen in game is het weg.

• venqwish
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-10 19:00
Ok, tijd om die gifting en trading te leren kennen me dunkt :)

Lvl 30 team Valor, regio Bertem / Leuven @ Belgie, trainer code: 6661 2526 6831

• Megalodon86
Topdagje vandaag weer, zowel een WB Regirock als WB Mewtwo gevangen :*)

En 7 day streaks en 2 ultra friends en 1 nieuwe great friend, allemaal met lucky eggs :9~

Verwijderd

Ik zag in een gym een Shiny (roze) Wobuffet!

Wist niet dat deze Shiny was?

• Jaap-Jan
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 14:58:
Ik zag in een gym een Shiny (roze) Wobuffet!

Wist niet dat deze Shiny was?
Die is inderdaad in shiny vorm te krijgen, sinds maart dit jaar: https://www.nwtv.nl/16177...uiken-op-pokemon-go-code/.

Ik heb zelf ook een shiny Wynaut, erg blij mee en staat regelmatig op gyms. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• MGB-hero
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-12 14:22
Zelf ook weer druk begonnen na een jaar gestopt te zijn.
Meeste codes die ik zag al toegevoegd.

Mochten er nog meer mensen gifts willen uitwisselen:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• CAP-Team

CAP-Team

xelfer schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 20:08:
Bah, het grootste gedeelte van de Gyms en Pokestops bij mij in het dorp zijn verdwenen sinds de laatste update..... er waren 3 gyms en 5 stops. Nu nog maar 1 gym en 1 stop, ongeveer 1.5 km van mijn huis.

Zijn dit soort changes permanent?
Dankzij een fanatieke Ingress speler die ook PoGo speelt de laatste maanden juist erg veel stops en gyms erbij in mijn dorp. 3 maand geleden kon ik vanuit mijn huis geen enkele stop of gym zien, nu 3 (ex raid) gyms en 4 stops en er zit nog meer in de pen.

• Autofan1985
Ook hier de nieuwe update binnen en merk dat ze een fijne bug geherintroduceerd hebben: Pokémon komen nu m'n scherm in draaien ipv direct in beeld, waardoor je geen sterretjes ziet bij een shiny. M'n maat waar ik veel mee speel was er net van af op z'n iPhone en nu heb ik het op Android. Bij de meeste Pokémon geen probleem, want dan zie je snel genoeg of het een shiny is of niet. Echter bij bijvoorbeeld Bulbasaur en Plusle is dit een stuk lastiger... Hopelijk brengen ze hier snel een oplossing voor!

• C_V_S
  • Niet online
Is er al bekend wat de opdrachten voor Celebi zullen zijn?

Want die komt vanavond om 22:00 als ik het goed heb

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-12 09:55
C_V_S schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 10:53:
Is er al bekend wat de opdrachten voor Celebi zullen zijn?

Want die komt vanavond om 22:00 als ik het goed heb
Ik heb ze nog nergens kunnen vinden. Ik ben benieuwd of het gaat lijken op de quests van GoFest (catch 10 **type**-pokemon) of dat het toch meer gaat lijken op Mew.

• CAP-Team

CAP-Team

Kwam deze tegen in mijn WhatsApp chat groep:
Confirmed the leaked quest for Celebi:

1/8
3 excellent throws in a row
Spin 20 Pokestops
Evolve Magicarp

2/8
6 excellent throws in a row
Spin 50 Pokestops
Evolve 2 swablu

3/8
10 excellent throws in a row
Spin 100 Pokestops
Evolve 3 Feebas

4/8
20 excellent throws in a row
Spin 200 Pokestops
Evolve 4 Chansey

5/8
50 excellent throws in a row
Spin 300 Pokestops you never spinned before
Evolve 5 Relicanth

6/8
100 excellent throws in a row
Spin 1000 pokestops
Evolve 10 Torkoals

7/8
Delete all your legendaries
Delete all your shinies
Delete all your friends

8/8
Catch a Mewtwo
Delete Mewtwo
Burn your phone
:D :D

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-12 11:49
demo31051987 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 11:59:
[...]

Ik heb ze nog nergens kunnen vinden. Ik ben benieuwd of het gaat lijken op de quests van GoFest (catch 10 **type**-pokemon) of dat het toch meer gaat lijken op Mew.
Ik hoop op dat laatste, dan zit er tenminste een beetje uitdaging in. Het is helemaal niet erg als het langer dan een uur werk is om zo'n 'exclusieve' Pokémon te krijgen. Vind dat de vogels (en nu 'honden') ook al te makkelijk te krijgen zijn.

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-12 16:12
CAP-Team schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 13:11:
Kwam deze tegen in mijn WhatsApp chat groep:

[...]

:D :D
Deze is rond dezelfde tijd (net even later) ook in mijn lokale WhatsApp groep gepost. En er trapten een paar mensen in tot 5/8 (de relicanth) :D Ik zag het zelf al bij de 6 excellent throws die ik hier al in het ingeklapte bericht kon zien.

PV Output

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12 20:15
Ik had nog eentje 9/8
- Reach lvl 45
- delete your account

Ook een fijne collega.... die zegt doodleuk.. ik ben na een maandje spelen in Lombok en Bangkok gestopt.
Maar ik vind het toch wel erg leuk weer.
Hup haar account aangezet, en ALLE beesten met haar getrade voor dezelfde of betere, uit deze locatie.

Ik kreeg 12.000km gemiddeld per beestje! Hup zo op naar de 330.000 Km

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-12 11:41
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 14:34:
Ik had nog eentje 9/8
- Reach lvl 45
- delete your account

Ook een fijne collega.... die zegt doodleuk.. ik ben na een maandje spelen in Lombok en Bangkok gestopt.
Maar ik vind het toch wel erg leuk weer.
Hup haar account aangezet, en ALLE beesten met haar getrade voor dezelfde of betere, uit deze locatie.

Ik kreeg 12.000km gemiddeld per beestje! Hup zo op naar de 330.000 Km
gewooon mensen zoeken in australie en japan america etc en daar de eitjes van uit lopen.
gaat heel hard dan. zit al aan de 500.000 kilometer en heb nog 60 uitgelopen beestje te traden. dus Virtueel heb ik de medialle al.

Verwijderd

Autofan1985 schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 08:54:
Ook hier de nieuwe update binnen en merk dat ze een fijne bug geherintroduceerd hebben: Pokémon komen nu m'n scherm in draaien ipv direct in beeld, waardoor je geen sterretjes ziet bij een shiny. M'n maat waar ik veel mee speel was er net van af op z'n iPhone en nu heb ik het op Android. Bij de meeste Pokémon geen probleem, want dan zie je snel genoeg of het een shiny is of niet. Echter bij bijvoorbeeld Bulbasaur en Plusle is dit een stuk lastiger... Hopelijk brengen ze hier snel een oplossing voor!
Ik heb die bugg nu ook voor het eerst. Niantic dacht mischien de android users er ook even van te laten meegenieten zeker ;)

Ook een vrij rare bug is dat er precies een kleuter op mijn ( gouden ) ranger badge heeft zitten tekenen 8)7

Edit: ook op de gouden hoenn badge.

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12 20:15
Er zijn blijkbaar veel plaatjes kapot. Eieren zagen ook zwart

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Gelekte Celebi quests op Reddit, voor wat het waard is...

spoiler:
Make {0} new friends
Evolve an evolved Grass-type Pokémon
Catch a Pokémon {0} days in a row
Use a Sun Stone to evolve Gloom or Sunkern
Walk 10 km with Eevee as your buddy to earn Candy
Evolve Eevee into Espeon during the day
Send {0} Gifts to friends
Evolve Eevee into Umbreon at night
Trade Pokémon {0} times
Trade a Pokémon
Visit PokéStops {0} days in a row
Use {0} Pinap Berries while catching Pokémon
Use items to evolve Pokémon {0} times
Catch {0} Grass- or Psychic-type Pokémon
Earn a Gold Johto medal

bron: https://www.reddit.com/r/...elebi_quest_line/e4j75h2/

• mat.hi.as
En hij is live! We kunnen alleen niet (zolang je in NL bent), je moet namelijk een raid doen...

• Oekiejoekie
Make 3 new friends
Catch a pokemon 3 days in a row
Evolve an evolved grass type pokemon

Wordt op reddit als 2e opdracht genoemd. Over 3 dagen dus pas weer nieuws.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06:57
mat.hi.as schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:08:
En hij is live! We kunnen alleen niet (zolang je in NL bent), je moet namelijk een raid doen...
Op “nieuwe” gyms komt er in de eerste week nog wel eens een late raid. Bij mij in de buurt zijn er denk ik zo’n 30 spelers naar een L4 raid om 22:10 gegaan.

Persoonlijk vind ik het niet erg om zometeen een dag achter te liggen :+

Stack Sats

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 16:22:
Ik heb die bugg nu ook voor het eerst. Niantic dacht mischien de android users er ook even van te laten meegenieten zeker ;)
Gaat het weg als je AR+ uitzet in de instellingen van PoGo?

• Raem
[ash] schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:00:
[...]

Gaat het weg als je AR+ uitzet in de instellingen van PoGo?
AR+ zit niet in Android.

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Leuk hoor, Johto festival. In een uurtje een hoop in het wild gevangen die ik nog niet had of nog maar 1 van had:
- Snubbull
- Yanma
- Houndour
- Houndoom
- Shuckle
- Chinchou
- Phanpy
- Quagsire
- Remoraid
- Quilava
- Sunkern
- Octillery

Johto field research quests:
https://www.reddit.com/r/.../98wa3e/new_quests_jotho/

spoiler:
Johto Festival: Evolve 3 Sunkern or Natu = Pineco
Johto Festival: Make 3 Excellent Throws = Scyther, Onix
Johto Festival: Catch 5 Water Pokémon = Seadra, Poliwhirl
Johto Festival: Win a raid = Porygon
Johto Festival: Catch 3 Sunkern = Evolution item (Metal coat, dragon scale, up-grade, Sun Stone, Kings rock)
Johto Festival: Make 4 Great Curveball Throws in a row = Miltank

[ Voor 50% gewijzigd door Tourniquet op 21-08-2018 00:36 ]

Verwijderd

Natu, pineco en sunkern zijn nu ook als shiny te vangen!

• mat.hi.as
Daardoor is eigenlijk alleen de eerste quest interessant - voor de shiny Pineco!

• xelfer
  • Niet online
mat.hi.as schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 06:30:
Daardoor is eigenlijk alleen de eerste quest interessant - voor de shiny Pineco!
Ik heb na al die jaren nog niet genoeg Scyther candy voor de evolutie, dus die research task is voor mij ook interessant.

• C_V_S
  • Niet online
Zo de eerste opdracht al gedaan

De volgende lukt helaas pas in drie dagen aangezien je 3 dagen achter elkaar een Pokemon moet vangen.

Die bug op Android heb ik trouwens ook!

Gisteren Unown T geruild, heb er nu zes (ben nog nooit naar een event geweest!) en de overige event letters hebben mensen ook wel beschikbaar!

Shiny Pikachu (2x), shiny Articuone, shiny Zapdos en shiny Shablu staan ook nog op de ruil lijst.

Idem dito voor de regionals Tauros, Relicanth en Torkoal oftewel het wordt lastig nog completer te worden.

• lukeanalbers
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-05-2020
Voor de nieuwe Field Research Quest, voeg me gerust toe. Dagelijks actief, omgeving Eindhoven.

2460 7294 6560

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 16:01
Hoelang is dit Johto festival actief, alleen vandaag?

• Passievrucht

Passievrucht

swarma

KookSpook schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:53:
Hoelang is dit Johto festival actief, alleen vandaag?
Onbekend nog

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 16:01
Als iemand vrienden zoekt: x

[ Voor 21% gewijzigd door KookSpook op 23-08-2018 13:03 ]

• Chillz
Tourniquet schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 23:39:
Johto field research quests:
https://www.reddit.com/r/.../98wa3e/new_quests_jotho/

spoiler:
Johto Festival: Evolve 3 Sunkern or Natu = Pineco
Johto Festival: Make 3 Excellent Throws = Scyther, Onix
Johto Festival: Catch 5 Water Pokémon = Seadra, Poliwhirl
Johto Festival: Win a raid = Porygon
Johto Festival: Catch 3 Sunkern = Evolution item (Metal coat, dragon scale, up-grade, Sun Stone, Kings rock)
Johto Festival: Make 4 Great Curveball Throws in a row = Miltank
Waarom spoiler tags voor quests?

ik laat ze nu nog maar even staan, mochten mensen het echt niet willen weten...

* Chillz heeft eerste shiny Pineco al binnen! :D
Op naar de 2e voor een shiny Foretress... en genoeg candy om te evolueren...

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Voor de nieuwe Field Research Quest. Dagelijks actief, omgeving Den Bosch

3729 9398 8191

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Chillz schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:13:
[...]

Waarom spoiler tags voor quests?
Lijkt me dat (vooral bij nieuwe quests met encounter) mensen het leuk vinden om de uitkomst zelf te ontdekken, vandaar ff tussen tags gezet.

• Marco D Ishtar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-09 09:13
Stap 3 van quest is als volgt:
https://imgur.com/ADqPMXe

[ Voor 23% gewijzigd door Marco D Ishtar op 21-08-2018 12:42 ]

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-12 16:12
Klinkt aannemelijk. Ik vraag me alleen af hoe ze dit nu al gevonden hebben; er zijn nog nergens 3 dagen voorbij.

PV Output

• Marco D Ishtar
  • Laatst online: 29-09 09:13
Quincy5 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:03:
[...]

Klinkt aannemelijk. Ik vraag me alleen af hoe ze dit nu al gevonden hebben; er zijn nog nergens 3 dagen voorbij.
Er is/was een bug bij sommige spelers die de pogo+ apparaatje gebruiken. Die registreerde gisteren de 1e pokemon die ze vingen met dat apparaat alszijnde een pokemon gevangen op een andere dag. vandaar dat ze deze vandaag al hebben kunnen afronden.

• C_V_S
  • Niet online
En wat is de eerste dan?

Die andere zijn niet al te lastig! Denk dat ik er maar langer over doe. Zonder van mijn incubators

• Oekiejoekie
C_V_S schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:20:
[...]

En wat is de eerste dan?

Die andere zijn niet al te lastig! Denk dat ik er maar langer over doe. Zonder van mijn incubators
Als die al meteen completed is, dan gok ik dat het iets is als "reach level xx" / "earn a gold xxxxx medal"

• Jaap-Jan
Oekiejoekie schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 14:12:
[...]

Als die al meteen completed is, dan gok ik dat het iets is als "reach level xx" / "earn a gold xxxxx medal"
Inderdaad. In dit geval is het "Reach Level 25".

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:54
Heb wat vrienden toegevoegd via bovenstaande posts voor de quest :)
edit: en onderstaande posts

Celebi lijkt wel wat meer tijd te gaan kosten qua quests. Alleen maar goed natuurlijk. Omdat ik enkel IV 90%+ hou heb ik nu niet ff een evolved grass type klaarliggen, whoops. Bij stap drie eens even overwegen of we wat incubators gaan kopen of 1 voor 1 de eggs laten hatchen...

Qua voortgang:
gen1: 148
gen2: 92
gen3: 90

[ Voor 3% gewijzigd door Royy90 op 21-08-2018 15:23 ]

PSN Profile

• Yintha
  • Laatst online: 00:12

Yintha

We'll stay gold forever

Mijn friend code:
9706 5714 6455

Voor wat het waard is, ik speel in regio Boxmeer en soms Nijmegen.

• Mdrpdr
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-12 10:42
Ik zal hem ook nog een keer opgooien:

7476 8009 4196

Regio Rotterdam, Vlaardingen en Den Bosch

Oh, en mijn collega zoekt ook nieuwe vriendjes!

7955 2352 4561

Regio Rotterdam

[ Voor 30% gewijzigd door Mdrpdr op 21-08-2018 15:29 ]

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-11 09:50
Yintha schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:21:
Mijn friend code:
9706 5714 6455

Voor wat het waard is, ik speel in regio Boxmeer en soms Nijmegen.
Ik heb je een friend request verstuurd, speel zelf in Nijmegen :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

C_V_S schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:20:
[...]

En wat is de eerste dan?

edit: nevermind, vraag verkeerd begrepen. :P

[ Voor 29% gewijzigd door Tourniquet op 21-08-2018 15:34 ]

Pagina: 1 ... 107 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.