Voor de afstandbadge toch wel ?C_V_S schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:47:
[...]
voor de rest compleet nutteloos naar mijn idee.
Je kan toch niet ruilen met mensen die je niet IRL ziet
Hoogstens dat enkele ei wat je krijgt.
Vandaag al 2 eitjes uit nieuw zeeland en australie hoor ;-)C_V_S schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:22:
[...]
Je kan toch niet ruilen met mensen die je niet IRL ziet
Hoogstens dat enkele ei wat je krijgt.
Die afstandsbadge haal je toch wel in mijn ogen en na een aantal van die eieren ben je toch ook wel klaar met al die Aloho pokemons.wimpie007 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:25:
[...]
Vandaag al 2 eitjes uit nieuw zeeland en australie hoor ;-)
Ik hoef ze allemaal niet meerdere keren te hebben in ieder geval
Trouwens is het wel zeker dat die eieren mee tellen voor je "trading distance" medaille?
Ik heb namelijk gisteren een ei uitgelopen die ik gekregen had (waarschijnlijk van iemand uit de buurt) maar mijn distance staat nog op 0. Je zou toch verwachten dat die in ieder geval op een paar kilometer zou staan dan?
[ Voor 29% gewijzigd door C_V_S op 25-06-2018 15:00 ]
Verwijderd
Je moet die Pokémon die uit dat eitje komt wel met iemand ruilen hahaC_V_S schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:27:
[...]
Die afstandsbadge haal je toch wel in mijn ogen en na een aantal van die eieren ben je toch ook wel klaar met al die Aloho pokemons.
Trouwens is het wel zeker dat die eieren mee tellen voor je "trading distance" medaille?
Ik heb namelijk gisteren een ei uitgelopen die ik gekregen had (waarschijnlijk van iemand uit de buurt) maar mijn distance staat nog op 0. Je zou toch verwachten dat die in ieder geval op een paar kilometer zou staan dan?
Aha nou is het mij duidelijkVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:04:
[...]
Je moet die Pokémon die uit dat eitje komt wel met iemand ruilen haha
Welke Alola Pokemons krijg je uit eieren?
edit, ah:
Alolan Grimer, Meowth, Sandshrew and Vulpix: Available in 7km Eggs as part of the Gifts feature
Alolan Muk, Ninetails, Sandslash, Vulpix: Evolved after catching their prior evolution in 7km Eggs
edit, ah:
Alolan Grimer, Meowth, Sandshrew and Vulpix: Available in 7km Eggs as part of the Gifts feature
Alolan Muk, Ninetails, Sandslash, Vulpix: Evolved after catching their prior evolution in 7km Eggs
[ Voor 74% gewijzigd door matthijst op 25-06-2018 15:42 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Zie: https://pokemongohub.net/post/guide/pokemon-go-gift-mechanics-item-drops-and-list-of-alolan-pokemon-from-7km-eggs/matthijst schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:40:
Welke Alola Pokemons krijg je uit eieren?
Ik ben toe te voegen via: 035912460600
Kater? Eerst water, de rest komt later
Huh?
yup, kreeg opeens maar 1 pokeball en 2 berries ipv de 5 voudige 
https://www.reddit.com/r/...dit&utm_name=TheSilphRoad
NS FC: SW 2742 0448 8213
Verwijderd
De afstand die je krijgt bij ruilen gaat om de afstand tussen de plek waar de Pokémon is gevangen en geruild. Gisteren een zooitje rattata geruild in NL uit USA. Dat was 7700km hemelsbreed. Dat kregen we beide er bij tegen 100stardust per rattata. Ook moet je binnen 100meter van elkaar zijn om te ruilen. Pokémon uit een ei worden op locatie gezet als je ze vangt. Getest met een ei uit spanje en hier uitgebroed. Dus long distance eggs daar heb ik mijn twijfels over. Maar ik laat mij graag verrassen.C_V_S schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:27:
[...]
Die afstandsbadge haal je toch wel in mijn ogen en na een aantal van die eieren ben je toch ook wel klaar met al die Aloho pokemons.
Eieren werkt. Vandaag 2 geruild uit Taiwan met lokale. Badge staat nu op 18.543km
Ik zie op https://www.reddit.com/r/pokemongotrades/ spelers die graag regionals willen ruilen. Maar je kan toch alleen traden als je fysiek bij elkaar in de buurt bent? Of snap ik het nou verkeerd
Je moet binnen 100 of 200 meter zijn inderdaad
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Grrr Niantic is weer Niantic. Heb 4 friends en met alle wissel ik dagelijks gifts uit.
Hun friendship level stijgt, en de mijne niet. Ook niet met raiden, ook niet met traden.
Sta met iedereen op Good Friend, 6 more days...
Zo kom ik nooit van mijn Tauros af natuurlijk
Hun friendship level stijgt, en de mijne niet. Ook niet met raiden, ook niet met traden.
[ Voor 10% gewijzigd door FireAge op 26-06-2018 08:19 ]
[ Voor 97% gewijzigd door WimBravo64 op 09-11-2018 11:49 ]
0488 1316 2842
Lvl 30
Omgeving Amsterdam & Utrecht
Lvl 30
Omgeving Amsterdam & Utrecht
Is hier nog iemand uit de omgeving Tilburg
toegevoegd en er zou zelfs een kleine kans kunnen zijn dat we elkaar tegen komen al ben ik niet erg actief met raids en gyms op moment. woon in koekange in het begin van pokemongo zowel in meppel als hoogeveen wel wat raids en pokemons gevangen al vond ik hoogeveen vaak wat beter/actieverRekky schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 08:48:
0476 5131 1272
Lvl 29
Omgeving Meppel - Hoogeveen (Drenthe)
9844 8397 4099
lvl 25
Regio Amsterdam
lvl 25
Regio Amsterdam
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ja klopt inderdaad, heb niet veel raids gedaan voor de legendary's. Maar de paar raids die ik gedaan heb waren in Hoogeveen.hjvg schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:59:
[...]
toegevoegd en er zou zelfs een kleine kans kunnen zijn dat we elkaar tegen komen al ben ik niet erg actief met raids en gyms op moment. woon in koekange in het begin van pokemongo zowel in meppel als hoogeveen wel wat raids en pokemons gevangen al vond ik hoogeveen vaak wat beter/actiever
is ook niet erg. Ik heb al weet ik hoeveel items weg moeten gooien omdat ik er geen plek voor hadMusta schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:12:
yup, kreeg opeens maar 1 pokeball en 2 berries ipv de 5 voudige
Gifts zijn nog steeds een goede bron voor items, alleen wat minder nu.
AnalbersLuke
2460 7294 6560
Stof weer van mijn account geblazen.
- Omgeving Noord-Brabant
- Lv. 30
2460 7294 6560
Stof weer van mijn account geblazen.
- Omgeving Noord-Brabant
- Lv. 30
darthkoala101
2058 2636 4448
-Omgeving Utrecht en Apeldoorn
-Lv. 23
2058 2636 4448
-Omgeving Utrecht en Apeldoorn
-Lv. 23
Egomania013
2096 0246 1467
- Omgeving Tilburg
- lvl30
2096 0246 1467
- Omgeving Tilburg
- lvl30
MoederPoerder
7476 8009 4196
- Rotterdam en omgeving
- 's-Hertogenbosch en omgeving
- lvl 35
7476 8009 4196
- Rotterdam en omgeving
- 's-Hertogenbosch en omgeving
- lvl 35
Ben ik de enige die sinds de laatste update opvallend veel last van het probleem heeft dat de app gerest moet worden (=alle app-gegevens verwijderen of app opnieuw installeren) omdat hij anders blijft hangen bij het inloggen en uiteindelijk "failed to login" weergeeft? 
Dit moet nu minstens 1x per dag, meestal vaker

Ik heb het al wat langer. Gebruik je de Pokémon Club account? Ik heb er geen last meer van sinds ik het gekoppeld heb aan een gmail account.Josefien schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:15:
Ben ik de enige die sinds de laatste update opvallend veel last van het probleem heeft dat de app gerest moet worden (=alle app-gegevens verwijderen of app opnieuw installeren) omdat hij anders blijft hangen bij het inloggen en uiteindelijk "failed to login" weergeeft?
Ik heb sinds de update alleen veel last van No GPS signal wanneer ik binnen zit. Had ik anders niet
Veel errors ja
Duidelijk dat ze in de laatste update alle effort gestoken hebben in de Friend-optie.
Waarbij een het oplossen van andere zaken, of het testen van nieuwe issues op een laag pitje heeft gestaan.
Duidelijk dat ze in de laatste update alle effort gestoken hebben in de Friend-optie.
Waarbij een het oplossen van andere zaken, of het testen van nieuwe issues op een laag pitje heeft gestaan.
Leeg - Sinds 20180907
Met mijn Pokémon Club account weer heel veel inderdaad.Josefien schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:15:
Wat meestal wel werkt is voor ander account kiezen en je gegevens opnieuw invullen.
Nadeel is dat dan ook je settings weer op standaard staan. (dus muziek weer aan bijvoorbeeld)
Taru tossing moet een olympische sport worden
Inmiddels level 10 en twee eieren uitgebroed: in de eerste zat een Togepi en in de tweede een Pichu.
Ik heb alleen last van een bevroren app altijd als ik een field research wil claimen waarbij een beest moet worden gevangen.
Moet dan app killen en werkt 2e keer wel altijd.
Moet dan app killen en werkt 2e keer wel altijd.
Zo te zien heb ik al 200 euro aan Willow gedoneerd.MonkeyJohn schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:23:
https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr
Ze worden ook al via marktplaats verkocht

Heb hetzelfde bij een van m'n vrienden, zal binnenkort wel gefixt worden. Vorig jaar met de gym-rework was er hetzelfde aan de hand met gymbadges. #nianticFireAge schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 08:18:
Grrr Niantic is weer Niantic. Heb 4 friends en met alle wissel ik dagelijks gifts uit.
Je moet idd bij elkaar zijn voor echte trades, de naam van die Reddit komt niet echt overeen met hoe die nu gebruikt wordt.sixtiek schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:38:
Ik zie op https://www.reddit.com/r/pokemongotrades/ spelers die graag regionals willen ruilen. Maar je kan toch alleen traden als je fysiek bij elkaar in de buurt bent? Of snap ik het nou verkeerd
Als je elkaar gifts geeft krijg je eieren van de locatie van de verzender. Als je die Pokemon ruilt krijg kilometers voor je Pilot badge.
Dus wij zouden vrienden kunnen worden met Nieuw Zeelanders, eieren hatchen van die gifts, die Pokemon ruilen tegen een Pokemon die in Nederland gevangen is en dan per keer 18.000km scoren op je Pilot badge.
[ Voor 69% gewijzigd door P.K. op 26-06-2018 17:54 ]
Willen mensen niet die access opties in de spreadsheet aanpassen aub?
Jup, ik heb een Pokémon Trainer Club accountMegalodon86 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:18:
[...]
Ik heb het al wat langer. Gebruik je de Pokémon Club account? Ik heb er geen last meer van sinds ik het gekoppeld heb aan een gmail account.

M'n moeder met een Google account heeft er bij navraag geen last van.
Het is voor zover ik weet niet mogelijk om te wisselen naar een Google account met behoud van je voorruitgang

Ik heb maar één account, dus het komt erop neer dat ik telkens de app moet resetten. Ofwel inderdaad telkens alle instellingen verliezenShin_Alu schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:41:
[...]
Met mijn Pokémon Club account weer heel veel inderdaad.
Wat meestal wel werkt is voor ander account kiezen en je gegevens opnieuw invullen.
Nadeel is dat dan ook je settings weer op standaard staan. (dus muziek weer aan bijvoorbeeld)

Wat vinden jullie van die nieuwe badges?
Voor goud bij idol moet je maar 3 best friends maken wat ik maar weinig vind. Het duur enkel wel 90 dagen min.
Bij gentleman is het wel redelijk ok maar dat wordt voor mij gewoon 1000 pokemon met mijn zus ruilen dus zo is het ook ni echt bedoeld vrees ik. Had beter ruil met 200 verschillende spelers ofzo geweest.
Pilot is dan weer afhankelijk van wie je kent die een verre reis gemaakt heeft of zoals eerder al voorgesteld door eitjes te krijgen van een nieuwe vriend in bv nieuw zeeland.
Praktisch onmogelijkvoor kinderen als ze telkens ruilen met vriendjes in de buurt.
Voor goud bij idol moet je maar 3 best friends maken wat ik maar weinig vind. Het duur enkel wel 90 dagen min.
Bij gentleman is het wel redelijk ok maar dat wordt voor mij gewoon 1000 pokemon met mijn zus ruilen dus zo is het ook ni echt bedoeld vrees ik. Had beter ruil met 200 verschillende spelers ofzo geweest.
Pilot is dan weer afhankelijk van wie je kent die een verre reis gemaakt heeft of zoals eerder al voorgesteld door eitjes te krijgen van een nieuwe vriend in bv nieuw zeeland.
Praktisch onmogelijkvoor kinderen als ze telkens ruilen met vriendjes in de buurt.
Haha geweldig om zijn andere advertenties te bekijken! Ik heb wel interesse in zijn “supergroot” account...MonkeyJohn schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:23:
https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr
Ze worden ook al via marktplaats verkocht

Stack Sats
Het moet wel kunnen volgens mij.Josefien schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:51:
[...]
Jup, ik heb een Pokémon Trainer Club account
Het is voor zover ik weet niet mogelijk om te wisselen naar een Google account met behoud van je voorruitgang![]()
[...]
Ik heb maar één account, dus het komt erop neer dat ik telkens de app moet resetten. Ofwel inderdaad telkens alle instellingen verliezen
Ik had namelijk vorige maand een pokemon trainer club account aangemaakt.
En deze toen in de settings van pokemon go gelinked aan mijn google account.
Op dit google account stond echter al een oud pokemon go account.
Om die te unlinken moest ik eerst inloggen op het oude pokemon go google account.
Deze in de settings van pokemon go unlinken. (vinkje weghalen)
Toen inloggen met mijn trainer club account. en het vinkje van google weer aanzetten.
Gisteren voor het eerst geruild
Iemand waar ik een raid mee gedaan heb had de Aloha Meoth tig keer dubbel dus die geruild. Was een special trade dus kosten 20k dust.
Daarna nogmaals geruild en toen was het 200 aan dust omdat ik hem al had
Binnenkort op vakantie en dan vang ik heel mijn bag vol met crap Pokemons en die ruil ik dan wel hier.
RegiIce trouwens 5/5
Voor de rest hebben deze veranderingen wel weer voor wat meer speelplezier gezorgd! Leuke nieuwe features en mijn best doen om de regionals te ruilen
Iemand waar ik een raid mee gedaan heb had de Aloha Meoth tig keer dubbel dus die geruild. Was een special trade dus kosten 20k dust.
Daarna nogmaals geruild en toen was het 200 aan dust omdat ik hem al had
Binnenkort op vakantie en dan vang ik heel mijn bag vol met crap Pokemons en die ruil ik dan wel hier.
RegiIce trouwens 5/5
Voor de rest hebben deze veranderingen wel weer voor wat meer speelplezier gezorgd! Leuke nieuwe features en mijn best doen om de regionals te ruilen
Ik heb een EX-Raid pass gekregen voor een ** of *** Raid welke ik in mijn eentje gedaan heb. Sowieso worden er bij ons weinig Raids gedaan.
Heb ik dan wel wat aan mijn EX-Raid pass? Straks sta ik daar in mijn eentje...
Wat ik heb gedaan;Josefien schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:51:
[...]
Jup, ik heb een Pokémon Trainer Club account
Het is voor zover ik weet niet mogelijk om te wisselen naar een Google account met behoud van je voorruitgang![]()
[...]
Ik heb maar één account, dus het komt erop neer dat ik telkens de app moet resetten. Ofwel inderdaad telkens alle instellingen verliezen
- Nieuw gmail.com account maken;
- Inloggen met PTC account in Pokemon Go;
- Naar instellingen en dan account linken kiezen; Google.
https://support.pokemongo...gle-login-to-your-account
Als dit gelukt is kan je uitloggen in Pokemon Go en vervolgens bij het inloggen kiezen voor Google account ipv PTC account.
Je Pokemon Go account is dan dus gekoppeld aan PTC én Google.
Dat zou kunnen. Kan je niet in contact komen met spelers uit de buurt?william89 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:36:
Ik heb een EX-Raid pass gekregen voor een ** of *** Raid welke ik in mijn eentje gedaan heb. Sowieso worden er bij ons weinig Raids gedaan.
[ Voor 20% gewijzigd door Megalodon86 op 27-06-2018 09:08 ]
Gewoon rond de starttijd aanwezig zijn. Er zijn er vast wel meer, je hebt aan een klein groepje genoeg :-)william89 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:36:
Nah, dat is ook het probleem.. Er bestaat een Discord groep met een paar mensen, maar daar gebeurd letterlijk helemaal niets...Megalodon86 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:04:
[...]
Dat zou kunnen. Kan je niet in contact komen met spelers uit de buurt?

Het kan gewoon met één account. Op het moment dat je die retry melding krijgt, kan je kiezen voor 'use different account'. Of wat er ook onder staat in het klein.Josefien schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:51:
[...]
Dan vul je je gegevens opnieuw in.
Bij mij kom ik er dan meestal wel gewoon in. (Als niet gewoon heel die pokemon club servers er weer eens uitliggen.

Taru tossing moet een olympische sport worden
Verwijderd
Klopt ei uitlopen en wat er uitkomt dat ruilen geeft km idd. Vandaag getest met 2 eieren uit Japan 👍A-Jay schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:07:
Eieren werkt. Vandaag 2 geruild uit Taiwan met lokale. Badge staat nu op 18.543km
Ik ben er nog niet helemaal over uit, maar volgens mij is het niet nodig om dagelijks elkaar een gift te sturen. Als de één de ander een gift stuurt is dat voldoende. Klopt dat?
Dus dagelijks 1x een gift, van mij naar een friend of een friend naar mij, is voldoende om het friendship level te laten stijgen?
Of het het level niet wederzijds. En stijgt hij dan alleen voor degene die de gift stuurt en niet voor degene die ontvangt?
Dus dagelijks 1x een gift, van mij naar een friend of een friend naar mij, is voldoende om het friendship level te laten stijgen?
Of het het level niet wederzijds. En stijgt hij dan alleen voor degene die de gift stuurt en niet voor degene die ontvangt?
Mcmillans
6020 1927 9437
Lvl 23 omgeving. Roermond
6020 1927 9437
Lvl 23 omgeving. Roermond
PSN: McMillan0984
Ik dacht dat die level bij beide spelers gelijk moest blijven maar zag vandaag bij een vriend dat die dagen tot beste vriend verschillend maken. Ik dacht eigenlijk dat het een bug is maar weet het niet zeker.frickY schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:28:
Ik ben er nog niet helemaal over uit, maar volgens mij is het niet nodig om dagelijks elkaar een gift te sturen. Als de één de ander een gift stuurt is dat voldoende. Klopt dat?
Zo ik krijg me toch opeens zin in a.s. zaterdag en zondag
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Dat is de bedoeling en zo hoort het te werkenfrickY schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:28:
Dat gebeurt ook, maar is een bug.Of het het level niet wederzijds. En stijgt hij dan alleen voor degene die de gift stuurt en niet voor degene die ontvangt?
Het blijkt dat het level stijgt van de persoon die als eerst het kado opent. Loop jij voor de ander, dan stijg jij. Loop je achter dan wordt het level gelijk getrokken met dat van de ander. Op reddit staat het helemaal uitgelegd. Als je samen een gym neerhaalt of een raid doet, gaat ook maar bij 1 persoon het level om hoog. Het klopt in iedergeval nog niet helemaalGravediggerxx schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 22:36:
[...]
Ik dacht dat die level bij beide spelers gelijk moest blijven maar zag vandaag bij een vriend dat die dagen tot beste vriend verschillend maken. Ik dacht eigenlijk dat het een bug is maar weet het niet zeker.
Je bent niet de enige, ik las dat Pokémon Go momenteel het meeste spelers heeft sinds de piek uit 2016.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:54:
Sinds kort weer terug begonnen.
Cybermiep
6319 8079 2316
Level 18, provincie Zeeland
Beste allen,
Ik heb recent een Pokemon Go Plus aangeschaft. Deze functioneert echt super belabberd.
Ter info:
Type: HTC 10
Probleemomschrijving:
De eerste keer koppelen met Pokemon Go verliep relatief zonder problemen. Na het eerste uur activiteit, kan er niet meer gekoppeld worden, tenzij ik het Bluetooth Cache leeg maak, Pokemon Go Plus ontkoppel en m'n Telefoon herstart.
Dit herhaalt zich voor elke keer dat de koppeling werkt, na bovenstaande acties. Ik heb inmiddels alles geprobeerd dat er op het internet te vinden is. Niets functioneert. Collega's kunnen mijn Plus wel koppelen op hun devices (iPhone).
Ik heb sterk het vermoeden dat dit een device issue is.
Heeft iemand dit probleem eerder kunnen tacklen?
Ik heb recent een Pokemon Go Plus aangeschaft. Deze functioneert echt super belabberd.
Ter info:
Probleemomschrijving:
De eerste keer koppelen met Pokemon Go verliep relatief zonder problemen. Na het eerste uur activiteit, kan er niet meer gekoppeld worden, tenzij ik het Bluetooth Cache leeg maak, Pokemon Go Plus ontkoppel en m'n Telefoon herstart.
Dit herhaalt zich voor elke keer dat de koppeling werkt, na bovenstaande acties. Ik heb inmiddels alles geprobeerd dat er op het internet te vinden is. Niets functioneert. Collega's kunnen mijn Plus wel koppelen op hun devices (iPhone).
Ligt aan jouw telefoon, als collega's wél goed kunnen koppelen.Oyxl schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:18:
Beste allen,
Ter info:
Probleemomschrijving:
Verder is het 'normaal' dat hij na een uur ontkoppeld.
Ik weet het, dat uur is mandatory, maar vervolgens is het onmogelijk om nog te koppelen...Megalodon86 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:24:
[...]
Ligt aan jouw telefoon, als collega's wél goed kunnen koppelen.
Verder is het 'normaal' dat hij na een uur ontkoppeld.
Ik ben niet heel actief maar zal deze zomer wel weer vaker op pad zijn:
TheGhost86
1402 4291 9082
Level 30, provincie Noord Holland
TheGhost86
1402 4291 9082
Level 30, provincie Noord Holland
Ondertussen al een aantal mensen hier als vriend toegevoegd in Pokemon. Ik zit vlak bij een stop, dus voldoende gifts om uit te delen.
Oekiejoekie
0856 3495 7588
Zijn er nog tweakers die ik a.s. zaterdag in de trein van 10.02 van Enschede naar Dortmund tegen het lijf kan lopen ?
Oekiejoekie
0856 3495 7588
Zijn er nog tweakers die ik a.s. zaterdag in de trein van 10.02 van Enschede naar Dortmund tegen het lijf kan lopen ?
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
thx ik had het ondertussen ook al op reddit gelezen en het probleem is al opgenomen tussen de lijst van gekende problemen van nianticMang028 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 09:20:
[...]
Het blijkt dat het level stijgt van de persoon die als eerst het kado opent. Loop jij voor de ander, dan stijg jij. Loop je achter dan wordt het level gelijk getrokken met dat van de ander. Op reddit staat het helemaal uitgelegd. Als je samen een gym neerhaalt of een raid doet, gaat ook maar bij 1 persoon het level om hoog. Het klopt in iedergeval nog niet helemaal
yepGravediggerxx schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:26:
[...]
thx ik had het ondertussen ook al op reddit gelezen en het probleem is al opgenomen tussen de lijst van gekende problemen van niantic
Werkt een starpiece niet op 7km eieren? Of krijg je er zo weinig stardust uit? Viel me op dat ik beide keren met 8 7k eieren mr max 1600 stardust kreeg met starpiece en dat leek me een beetje weinig. Of os dat on lijn met de andere eieren?
[ Voor 18% gewijzigd door Musta op 28-06-2018 18:54 ]
Verwijderd
DawesNL
LvL 33
Woerden, Utrecht
3154 8911 2188
@Grumpmeister ik heb je een gift gestuurd maar je heb hem nog (steeds) niet geopend staat er?
LvL 33
Woerden, Utrecht
3154 8911 2188
@Grumpmeister ik heb je een gift gestuurd maar je heb hem nog (steeds) niet geopend staat er?
Je kan er max 20 per dag openen. Dus niet elke gift kun je openen als je veel vrienden hebt.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:51:
DawesNL
LvL 33
Woerden, Utrecht
3154 8911 2188
Klopt volgens mij wel, want tijdens de 2x dust event, had ik met stapiece aan een set 10k ei laten uitkomen met tussen 2600 en 3400 dustMusta schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:54:
Werkt een starpiece niet op 7km eieren? Of krijg je er zo weinig stardust uit? Viel me op dat ik beide keren met 8 7k eieren mr max 1600 stardust kreeg met starpiece en dat leek me een beetje weinig. Of os dat on lijn met de andere eieren?
Je zou voor de grap eens het batterijtje van de Pokemon go plus kunnen vervangen. Met mijn Go-tcha (auto catch pokemon go plus) dezelfde symptomen die jij hebt als mijn batterij bijna leeg is.Oyxl schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 14:18:
Beste allen,
Ter info:
Probleemomschrijving:
Ik zal 'm straks even openen nu het nog kan, krijg je er meteen een terugVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:51:
DawesNL
LvL 33
Woerden, Utrecht
3154 8911 2188
Ik zit idd met een vrij volle lijst al, en zeker in het begin een overvolle item bag. Dan zijn de 2000 item slots aan de lage kant
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Probleem met al die internet-vrienden in Pokemon Go is dat ik niet weet wie wie is, en ook niet wie er hard toe is aan een cadeautje en wie niet... niet te managen momenteel. Iedereen die mij toegevoegd heeft komt aan de beurt, maar zit ook tegen mn item limiet aan dus draai ook weinig stops.
Helaas, dit is m'n tweede en de eerste heb ik doorverkocht vanwege vergelijkbare issues. Batterij toentertijd al een keer vervangen. Ik kan het alsnog proberen, maar ik ben bang dat het niks wordt.flash2adv schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 06:29:
[...]
Je zou voor de grap eens het batterijtje van de Pokemon go plus kunnen vervangen. Met mijn Go-tcha (auto catch pokemon go plus) dezelfde symptomen die jij hebt als mijn batterij bijna leeg is.
Verwijderd
Iemand het idee dat je unknown ook zou kunnen vangen in de unibail rodamco winkelcentra? of is het alleen Dortmund?
Wat kan ik nu het beste doen met mijn Pokemon? Boosten of evolven?
Volgens iemand die bij de persconferentie was zullen de Unown D, O, R, T, M, U en N verschijnen dus het zou vreemd zijn als die opduiken in de Nederlandse UR-malls. Maar je kan natuurlijk zomaar een wilde tegenkomen, vorige week werd hier in de Discord een W gemeld.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:25:
Iemand het idee dat je unknown ook zou kunnen vangen in de unibail rodamco winkelcentra? of is het alleen Dortmund?
Met wat geluk heb ik in augustus op zijn minst Illumise/Corsola/Heracross erbij.
Dan kan ik Heel amerika wel afschrijven qua regional Pokemon
Dan kan ik Heel amerika wel afschrijven qua regional Pokemon
Verdorie, ben mijn kabel voor mijn gotcha kwijt. Blijkbaar is dat een MiPhee kabel.
Zie: https://www.amazon.com/Mi...tcha-4-Pack/dp/B075D8W7Q2
Moet zoiets helemaal via Amazon bestellen voor zover ik kan vinden. Kent iemand hier een site in Nederland waar ze die toevallig ook verkopen?
Zie: https://www.amazon.com/Mi...tcha-4-Pack/dp/B075D8W7Q2
Moet zoiets helemaal via Amazon bestellen voor zover ik kan vinden. Kent iemand hier een site in Nederland waar ze die toevallig ook verkopen?
[ Voor 18% gewijzigd door Hassiebassie op 29-06-2018 16:23 ]
Als je ermee wilt battlen, of in mindere mate gyms verdedigen, zal je ze moeten evolven, en daarna boosten.Wee Man schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 15:45:
Wat kan ik nu het beste doen met mijn Pokemon? Boosten of evolven?
Er zijn wel wat uitzonderingen; als je een mooi exemplaar vangt van een potentiële Community Day pokémon, dan kan je die beter pas evolueren als de betreffende CD is.
Grootste kanshebbers voor hun eigen Community Day;
Chikorita
Cyndaquil
Totodile
Treeko
Torchic
Mudkip
Ralts
Slakoth
Trapinch
Bagon
Beldum
Nu we het er toch over hebben:Megalodon86 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 16:50:
Community Day
@PokemonGoApp tweette:
Hmm...the weather is looking particularly nice for July's #PokemonGOCommunityDay. ☀️ Remember to pack some sunblock, stay hydrated, and maybe bring some sunglasses. Stay tuned, Trainers.

https://twitter.com/Pokem...12704796082499584/photo/1
Squirtle Squad hype
Ik zie dat ik kadootjes in mijn inventory heb dus laat ik die maar eens naar iemand toesturen.
8180 9972 2250 MoonNightBeam in Groningen
8180 9972 2250 MoonNightBeam in Groningen
[ Voor 5% gewijzigd door Wee Man op 01-07-2018 13:52 ]
29 alolan eggs...
20 Meowth
5 Sandshrew
3 Rattata
1 Grimer.
Damn, wat een pech.
20 Meowth
5 Sandshrew
3 Rattata
1 Grimer.
Damn, wat een pech.
Volgende week zaterdag Articuno-Day, 3 uren lang raids met kans op shiny en 5 gratis pasjes
(Hopelijk ook weer 11.00-14.00)
Nou ik ben er. Maar ik heb nu al netwerk problemen op Vodafone. Via tethering op tmobile en gaan
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Verwijderd
3 uur is echt veel en veelste kort... Spawnrate van articuno raids en kans op een shiny moet wel heel hoog zijn...:(Eek2nd schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 00:26:
Volgende week zaterdag Articuno-Day, 3 uren lang raids met kans op shiny en 5 gratis pasjes
Is volgens mij vrij standaard. Ik krijg ook 70 procent Meowths en geen Vulpixen.....Megalodon86 schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 23:28:
29 alolan eggs...
20 Meowth
5 Sandshrew
3 Rattata
1 Grimer.
Damn, wat een pech.
Stel je voor, alle gyms binnen die 3 uur, 2 of 3 raids.... dat wordt een feest (voor wie tijd kan vrijmaken).Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 08:51:
[...]
3 uur is echt veel en veelste kort... Spawnrate van articuno raids en kans op een shiny moet wel heel hoog zijn...:(
Enjoy! We horen graag hoe het geweest is!Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 07:38:
Nou ik ben er. Maar ik heb nu al netwerk problemen op Vodafone. Via tethering op tmobile en gaan
Stack Sats
Shiny Swablu's. Roselia?
En unowns?
En unowns?
Denk dat alle raids Arti worden, vraag is alleen stel tis weer van 11.00-14.00Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 08:51:
[...]
3 uur is echt veel en veelste kort... Spawnrate van articuno raids en kans op een shiny moet wel heel hoog zijn...:(
Zijn alle eieren vanaf 11.00 Articuno (Dus eerst nog 1 uur uitbroeden)
Of vanaf 11.00 alle uitgebroede eieren wordden Arti
is de catchrate trouwes aangepast in de safari zone? net als tijdens de Larvitar CD, was heel fijn om alles met de Gotcha te kunnen vangen daarDj Neo Ziggy schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 07:38:
Ik hoor/lees meerdere dingen over veel netwerk problemen... Zou t even goed checken voordat je gaat, zonde als je er voor Jan met de korte achternaam heen gaat!
Edit; https://www.nwtv.nl/16815...emen-treffen-safari-zone/
[ Voor 11% gewijzigd door schaapiej op 30-06-2018 11:57 ]
Er gaan nu ook veel mensen naar huis vanwege de problemen
Edit: Uit betrouwbare bronnen schijnt in het centrum de netwerk ook slecht te zijn
Edit: Uit betrouwbare bronnen schijnt in het centrum de netwerk ook slecht te zijn
[ Voor 43% gewijzigd door Eek2nd op 30-06-2018 12:36 ]
Nou, dat wordt idd weer wat komende PoGo Fest in Chicago...
Begon slecht in dortmund. Nu gaat het goed.
Uiteindelijk zit er toch niks ‘echt’ interessants bij.
Uiteindelijk zit er toch niks ‘echt’ interessants bij.
Ik heb de incense bug te pakken.... kan al 4 uur niet meer inloggen
bij mij hetzelfde. Kom er niet meer in. Ben naar huis gereden en pokemon go doet het zelfs niet meer op mijn wifi. Mijn tablet komt er ook niet meer in. Ben totaal geblokt op het momentHassiebassie schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 15:16:
Ik heb de incense bug te pakken.... kan al 4 uur niet meer inloggen
Bedankt Niantic
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6