Ik ben er achter dat ze het alleen uitrollen op google login. Zoon zijn ptc account op lvl 33 mag nog steeds geen vrienden maken
Is het geaccepteerd om een Friend toe te voegen, elkaar 1 malig een gift te sturen, en dan weer verwijderen?
Je krijgt het snelst XP voor die eerste transactie dus het is volgens mij interessanter om dat met zoveel mogelijk mensen te doen, ipv je lijst vol te houden met mensen waar je toch nooit mee gaat traden/raiden.
Je krijgt het snelst XP voor die eerste transactie dus het is volgens mij interessanter om dat met zoveel mogelijk mensen te doen, ipv je lijst vol te houden met mensen waar je toch nooit mee gaat traden/raiden.
Hilversum, Noord-Holland. code: 816549529268
[ Voor 25% gewijzigd door Elsandre op 26-08-2018 09:52 ]
Als je de data wist zoals ik beschreef komt dat op hetzelfde neer. Scheelt het verwijderen en herinstalleren.Haan schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 06:48:
[...]
Net de app opnieuw geïnstalleerd, nu werkt het wel weer bij mij..
Alola rat en evolutie zijn binnen. Niet elke gift bevat trouwens een ei. Dus was blij dat ik er 2 had gehouden toen mijn ei uit kwam.
MattievZ, Zuid-Holland. code: 6164 7557 1651
Dan doe ik ook mee, genoeg gifts om uit te geven:
Iprivots, Noord-Brabant, 1726 8997 4576
Iprivots, Noord-Brabant, 1726 8997 4576
Stack Sats
Ik doe ook wel mee.
1neokarasu1, Zuid-Holland, 1547 0302 4181
---------------------------------------------------------
Tevens staat alles tot dusver toegevoegd in https://docs.google.com/s...lTD-PlMy0KU5LI8cGvcm-0YE/
Het lijkt me handig als iedereen die blijft gebruiken/toevoegen voor het overzicht.
1neokarasu1, Zuid-Holland, 1547 0302 4181
---------------------------------------------------------
Tevens staat alles tot dusver toegevoegd in https://docs.google.com/s...lTD-PlMy0KU5LI8cGvcm-0YE/
Het lijkt me handig als iedereen die blijft gebruiken/toevoegen voor het overzicht.
In the land of the blind, the one-eyed man is king.
Lvl 32, Rotterdam:
1059 6325 5747
Nodig me gerust uit.
Ben ook nog op zoek naar een groepje om mee te raiden. Kan ik eindelijk ook legendaries verzamelen, tot nu toe lukt dat nog niet zo.
Heb je een (Whatsapp)groep, stuur me dan DM voor m'n nummer
1059 6325 5747
Nodig me gerust uit.
Ben ook nog op zoek naar een groepje om mee te raiden. Kan ik eindelijk ook legendaries verzamelen, tot nu toe lukt dat nog niet zo.
Heb je een (Whatsapp)groep, stuur me dan DM voor m'n nummer
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
lvl 32 Middelburg: 4552 8013 0564
Ik heb mezelf ook in de spreadsheet gezet
Ik heb mezelf ook in de spreadsheet gezet
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Inmiddels al een meowth/vulpix/sandshrew uit de eieren gehad. ratatta gewoon gevangen.
Ik mag deze update wel, de items stromen binnen en zeker niet de minste
Ik mag deze update wel, de items stromen binnen en zeker niet de minste
Voor mensen die je niet kent kan je beter wachten op dubel exp event om er nog meer voordeel uit te krijgenfrickY schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:29:
Is het geaccepteerd om een Friend toe te voegen, elkaar 1 malig een gift te sturen, en dan weer verwijderen?
Gezocht: Vriendjes en Vriendinnetjes in Hilversum. Ik ben level 31. Mijn code is 0495 6677 8463
Heb je een Pokemon Trainer Club account? Deze heb ik en sinds kort heb ik hem gekoppeld aan mijn Google account en sindsdien heb ik nergens meer last vanHaan schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 19:47:
Meer mensen problemen met inloggen? Ik krijg al sinds een uur of 12 vanmiddag direct een 'failed to login' melding. Er was toch ook een site waarop je de status van de login server kan zien? (Misschien handig voor in de start post, die overigens op sommige gebieden niet meer heel erg up-to-date is)
Ik heb hier geen problemen mee. Ik ga dit zelf ook doen, dus als iemand mij mist uit zijn friendlist, sorry, ik moet nog minder dan 200 man toevoegen en dan ben ik level 40frickY schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 09:29:
Verder ruil ik 1 pokemon met heel veel spelers (hierdoor krijg je ook 1 friendship level erbij) en gooi ze daarna uit mijn friend list als ze bijvoorbeeld toerist zijn.
Dus hierbij aan alle tweakers, als ik je verwijder als vriend ligt dat niet aan jou
Is verwijderen wederzijds? Scheelt mij weer opschonen
Zal even testen. Hadden wij al 1 friendship level? Dan mag je me weer verwijderenMegalodon86 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 19:21:
Is verwijderen wederzijds? Scheelt mij weer opschonen
EDIT: Heb ondertussen zelf Beatrixje, Haay, Lordshaxxz, oxmanie, Sander117, Shebanian en Xytreyum verwijderd omdat we al op level 1 zaten. Als ik ook niet meer in jullie lijst voorkom (hassibassi) is het wederzijds
[ Voor 30% gewijzigd door Hassiebassie op 23-06-2018 19:29 ]
Maar hoeveel xp krijg je dan voor je eerste cadeau dan?
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
3000 xp als je friendship level 1 omhoog gaat.Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 19:31:
Maar hoeveel xp krijg je dan voor je eerste cadeau dan?
Ik bedenk me net, misschien is het handig dat we dat even schematisch weergeven wie wie al heeft toegevoegd, zodat we niet elkaar eindeloos blijven toevoegen
En dan een eitje aan?
DAMN
Level 24, Gelderland, Code: 6069 4387 8127.
Voornamelijk voor gifts uitwisselen
Voornamelijk voor gifts uitwisselen
Als het een beetje goed doet, is het verstandig om eerst gifts te delen. Als je dat dus met 200 doet, trek je zo 600k xp binnen. (succes met het zoeken van 200 gifts.
Tevens wilde ik erbij zeggen dat je maar max 20 gifts kan geven per dag.
Ik zag je request net pas, heb nog geen gift om te versturen momenteel.Hassiebassie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 19:27:
[...]
Zal even testen. Hadden wij al 1 friendship level? Dan mag je me weer verwijderen
EDIT: Heb ondertussen zelf Beatrixje, Haay, Lordshaxxz, oxmanie, Sander117, Shebanian en Xytreyum verwijderd omdat we al op level 1 zaten. Als ik ook niet meer in jullie lijst voorkom (hassibassi) is het wederzijds
Ik heb de spreadsheet even uitgebreid met een 2e sheet. Op de tweede sheet heb ik de namen tegen elkaar uitgezet en de mensen roodgemaakt waarvan ik 100% zeker weet dat we al level 1 bereikt hebben.
Als iemand een betere manier weet in spreadsheet om dit makkelijker te laten verlopen, vooral doen. Mijn kennis is beperkt tot deze oplossing.
Als iemand een betere manier weet in spreadsheet om dit makkelijker te laten verlopen, vooral doen. Mijn kennis is beperkt tot deze oplossing.
Lees net dat je 100.000XP krijgt als je "best Friends" level bereikt. Dat is na 90 dagen.
Dus nu 200 man toevoegen, en over 90 dagen een lucky egg aan, en je bent klaar
Net geaccepteerd en heb je alweer verwijderd. Als je mij niet meer ziet staan is het wederzijdsMegalodon86 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 19:38:
[...]
Ik zag je request net pas, heb nog geen gift om te versturen momenteel.
Is niets persoonlijks hoor

Mogelijk, dat kan ook een cue zijn om de level cap te increasen.frickY schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 20:02:
Lees net dat je 100.000XP krijgt als je "best Friends" level bereikt. Dat is na 90 dagen.
Edit: Ook de spreadsheet even op alfabetische volgorde gezet van trainernaam (Kolom B ) om het iets overzichtelijker te maken.
[ Voor 47% gewijzigd door Hassiebassie op 23-06-2018 20:21 ]
Dat is helemaal niet overzichtelijk.
Nu hoefde je alleen invites te sturen aan iedereen boven jezelf.
Nu weet niemand meer wie ze wel/niet gehad hebben.
Ok, heb het in zijn oorspronkelijke format gezet.frickY schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 20:24:
Dat is helemaal niet overzichtelijk.
Mijn code: 1263 2231 8274
Extra xp is altijd fijn natuurlijk
Extra xp is altijd fijn natuurlijk
Mijn code: 3758 4481 1333
En toegevoegd aan de spreadsheet
.
En toegevoegd aan de spreadsheet
Beetje te snel, geen idee of ik xp gehad hebHassiebassie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 20:17:
[...]
Net geaccepteerd en heb je alweer verwijderd. Als je mij niet meer ziet staan is het wederzijds![]()

Vriendschap is wel over zie ik

Het was me een genoegen
Zo vandaag 2 x keer RegiIce gedaan en beide keren gevangen!
Ook de Aloha Ratta gevangen dus das mooi!
Zit ook al een 7 km ei in de incubator en ik heb er nog 1 staan.
Die gifts geven echt mega veel items zeg. Had gisteren opeens 150 pinap berries....
Ik kreeg deze vandaag via de Whatsapp groep:

Wel zo handig voor hier denk ik!
De shiny Pikachu en Raichu zijn al geregeld
Enkel moet ik wel wat langer vriendjes zijn dan met de persoon in kwestie. Na 30 dagen is het al prima te doen. 80k stardust is niet zoveel.
Na 1 week zou ik al een extra bal moeten krijgen als we samen een raid doen (heb zo'n beetje de hele raid groep toegevoegd)
Ook de Aloha Ratta gevangen dus das mooi!
Zit ook al een 7 km ei in de incubator en ik heb er nog 1 staan.
Die gifts geven echt mega veel items zeg. Had gisteren opeens 150 pinap berries....
Ik kreeg deze vandaag via de Whatsapp groep:

Wel zo handig voor hier denk ik!
De shiny Pikachu en Raichu zijn al geregeld
Na 1 week zou ik al een extra bal moeten krijgen als we samen een raid doen (heb zo'n beetje de hele raid groep toegevoegd)
Heb mij ook in de spreadsheet toegevoegd samen net mn neefjes (of mn 2e acc)
Lvl 38
7442 3565 4253
En lvl 36
5269 9311 8270
Lvl 38
7442 3565 4253
En lvl 36
5269 9311 8270
Het is nu ook voor het eerst dat je de naam van de Pokémon van de ander kunt zien.
In gyms zag je altijd de echte naam. Maar via friends zie je welke naam de buddy heeft gekregen.
In gyms zag je altijd de echte naam. Maar via friends zie je welke naam de buddy heeft gekregen.
Mijn code is 1705 0638 9368. Ik woon Frankfurt in Duitsland
[ Voor 37% gewijzigd door Chaos-Zero op 24-06-2018 11:10 ]
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Kan je maximaal 5 gifts opsparen? 
Dit wordt wel weer extra vootdeel als je op een polestop woont/werkt.
Dit wordt wel weer extra vootdeel als je op een polestop woont/werkt.
[ Voor 49% gewijzigd door frickY op 24-06-2018 11:10 ]
Theoretisch gezien ja. Maar je bent pas na 90 best friends mits of elke dag naar die persoon een kado stuurt, jij er een ontvangt van die persoon en je hem allebei open maakt of je doet elke dag een raid met die persoon. Aangezien je maar 20 kadootjes kan openen per dag lukt het daar niet mee. Dus zal je met de rest elke dag een raid moeten doen en dat gaat niet als je verweg woont van elkaar. Die restricties maken het heel lastig om met 200 mensen tegelijk na 90 dagen best friends te zijn.frickY schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 20:02:
Edit: ruilen en samen een gym overnemen verhogen ook je friends level. Vergeten te zeggen.
[ Voor 5% gewijzigd door Mang028 op 24-06-2018 11:35 ]
Verwijderd
en omdat ruilen allen van dichtbij werkt heeft het niet zoveel zin om met heel het land vrienden te worden
Verwijderd
wel voor de kilometers bij ruilen. als je een alolan eitje krijgt van heel ver. telt de plek waarvan het eitje vandaan komt
Mijn code is 5422 3069 7207
Roermond, Limburg
Roermond, Limburg
Daarom probeer ik de gifts te openen uit Hong Kong als ik een lege eitjes plek hebVerwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 12:13:
wel voor de kilometers bij ruilen. als je een alolan eitje krijgt van heel ver. telt de plek waarvan het eitje vandaan komt
Het is vakantie periodeEek2nd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:05:
[...]
Daarom probeer ik de gifts te openen uit Hong Kong als ik een lege eitjes plek heb
Even zorgen dat iedereen op vakantie een stuk of 50 pokemon vangt en ruilen maar. Dan zit je zo op die kilometers.
En wat heb je dan aan een eitje die van ver komt?Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 12:13:
Of omdat de Pokémon dan ook van ver komt, en dus goedkoper is om te traden, ofzo?
Eigenlijk ook niet heel veel, alleen extra candies.
Maar ja dat zijn weer zelfde als gewone Kanto candies...
Dus heb je dr al zat van..
Beter de Chansey enzo traden voor candies
Maar ja dat zijn weer zelfde als gewone Kanto candies...
Dus heb je dr al zat van..
Beter de Chansey enzo traden voor candies
Ik weet niet of dat werkt op iOSCaptJackSparrow schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:02:
[...]
Als je de data wist zoals ik beschreef komt dat op hetzelfde neer. Scheelt het verwijderen en herinstalleren.
Maar vanmorgen had ik weer hetzelfde probleem, nu werkte het weer door alleen opnieuw username plus wachtwoord in te vullen
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ik ben compleet de kluts kwijt met twee accounts en tientallen vrienden.... ik geef maar wat random gifts weg en ik zie wel.

Nieuwe speler hier. Nu ik overgestapt ben op Android kan ik dit eindelijk ook eens proberen. Ik vraag me af welk team ik zal kiezen. Is hier een overzicht/leidraad voor? Staat me bij dat tijdens de launch één van de drie niet voor vol werd aangezien maar neem aan dat dit voor de grap was
Mij lijkt het beter om gewoon ineens vriend te blijven tot je beste vriend bent. Dan heb je ineens alle te krijgen exp gehad en dan moet je niet elke keer (elke dag) achter nieuwe codes zoeken.Hassiebassie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 20:17:
[...]
Net geaccepteerd en heb je alweer verwijderd. Als je mij niet meer ziet staan is het wederzijds![]()
Klopt het dat je eerst 20 gifts kon bewaren en nu maar 5
Tellen de eieren uit gifts ook mee voor pilot badge? Ik dacht alleen echt ruilen.
Elk van de drie teams is volwaardig dus je kunt net zo goed kiezen welke kleur/verhaaltje je het meest aanspreekt.Wee Man schreef op zondag 24 juni 2018 @ 19:44:
![]()
Nieuwe speler hier. Nu ik overgestapt ben op Android kan ik dit eindelijk ook eens proberen. Ik vraag me af welk team ik zal kiezen. Is hier een overzicht/leidraad voor? Staat me bij dat tijdens de launch één van de drie niet voor vol werd aangezien maar neem aan dat dit voor de grap was
Wat wel handig is: als je vrienden hebt die het ook spelen, kies dan dezelfde kleur om samen te kunnen werken wat betreft Gyms. En je kunt eens rondkijken in je buurt welk team de overhand voert, dat kan je ook in je keus meenemen.
In the land of the blind, the one-eyed man is king.
Zou wel iets kiezen van een kleur waar veel spelers van zijn, in verband met het aantal ballen die je krijgt bij raids.Wee Man schreef op zondag 24 juni 2018 @ 19:44:
![]()
Ik heb nog geen vrienden. Dat kan pas op level 10 als ik het goed zag?neokarasu schreef op zondag 24 juni 2018 @ 20:49:
Wat wel handig is: als je vrienden hebt die het ook spelen, kies dan dezelfde kleur om samen te kunnen werken wat betreft Gyms. En je kunt eens rondkijken in je buurt welk team de overhand voert, dat kan je ook in je keus meenemen.
Is er een overzicht van welke teams de gyms bij mij in de buurt de overhand hebben? Ik herinner me dat Qonqr zoiets had.
Probeer even gymhuntr.comWee Man schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:43:
[...]
Ik heb nog geen vrienden. Dat kan pas op level 10 als ik het goed zag?
Is er een overzicht van welke teams de gyms bij mij in de buurt de overhand hebben? Ik herinner me dat Qonqr zoiets had.
Hij ligt er al een tijdje uit, maar geeft een redelijke indicatie van je woonplaats.
Oh da's handig. Van wat ik zie is het hier (Groningen) een aardige mix maar is voornamelijk blauw dominant.aljooge schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:49:
[...]
Probeer even gymhuntr.com
Hij ligt er al een tijdje uit, maar geeft een redelijke indicatie van je woonplaats.
Groningen, ken het. Zou ik voor rood kiezen. Zitten de gyms niet steeds vol met je eigen kleur en zijn er genoeg blauwen die je er weer uit kunnen trappen en heb jij je dagelijkse 50 coins weer.Wee Man schreef op zondag 24 juni 2018 @ 22:19:
[...]
Oh da's handig. Van wat ik zie is het hier (Groningen) een aardige mix maar is voornamelijk blauw dominant.
Kan ik dan helemaal niks met een gym van mijn eigen kleur?aljooge schreef op zondag 24 juni 2018 @ 22:26:
[...]
Groningen, ken het. Zou ik voor rood kiezen. Zitten de gyms niet steeds vol met je eigen kleur en zijn er genoeg blauwen die je er weer uit kunnen trappen en heb jij je dagelijkse 50 coins weer.
eieren uit gifts geven pokémon met de locatie waar het ei vandaan komt. dus als je die vervolgens ruilt met een lokaal gevangen pokemon, loop je aardig binnen als je ei uit Japan kwam.Gravediggerxx schreef op zondag 24 juni 2018 @ 20:05:
[...]
Mij lijkt het beter om gewoon ineens vriend te blijven tot je beste vriend bent. Dan heb je ineens alle te krijgen exp gehad en dan moet je niet elke keer (elke dag) achter nieuwe codes zoeken.
Klopt het dat je eerst 20 gifts kon bewaren en nu maar 5![]()
Tellen de eieren uit gifts ook mee voor pilot badge? Ik dacht alleen echt ruilen.
Als je persé gratis wilt spelen, zal je elke dag je muntjes willen halen. Dat is vaak makkelijker als je niet bij het overheersende team zit. Stel je hele buurt is blauw, kies dan voor rood of geel.Wee Man schreef op zondag 24 juni 2018 @ 22:36:
[...]
Kan ik dan helemaal niks met een gym van mijn eigen kleur?
Als je best een paar euro per maand wilt uitgeven, zou ik lekker blauw kiezen (als die overheerst), zodat je gunstige resultaten krijgt bij raids; damage bonus en gym-owner bonus als jouw team de gym heeft, of als jouw team de meeste damage doet.
Mijn code is: 2459 1669 8106
Lvl 23: Kom uit Zoetermeer
Lvl 23: Kom uit Zoetermeer
[ Voor 7% gewijzigd door Alekz87 op 24-06-2018 22:58 ]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ah ok op die manier. thxMegalodon86 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 22:39:
[...]
eieren uit gifts geven pokémon met de locatie waar het ei vandaan komt. dus als je die vervolgens ruilt met een lokaal gevangen pokemon, loop je aardig binnen als je ei uit Japan kwam.
Momenteel ben ik opzoek naar een lange afstand relatie
Oh, nou dat komt goed uit. In mijn omgeving is het een mooie mix.Megalodon86 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 22:41:
[...]
Als je persé gratis wilt spelen, zal je elke dag je muntjes willen halen. Dat is vaak makkelijker als je niet bij het overheersende team zit. Stel je hele buurt is blauw, kies dan voor rood of geel.
Als je best een paar euro per maand wilt uitgeven, zou ik lekker blauw kiezen (als die overheerst), zodat je gunstige resultaten krijgt bij raids; damage bonus en gym-owner bonus als jouw team de gym heeft, of als jouw team de meeste damage doet.
Voeg mij maar toe, ik woon in FrankfurtGravediggerxx schreef op zondag 24 juni 2018 @ 22:47:
[...]
Ah ok op die manier. thx
Momenteel ben ik opzoek naar een lange afstand relatie
Overigens ook met regelmaat in Amsterdam te vinden. 1705 0638 9368
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Hier wordt echte vrienden bedoeld, niet virtuele vrienden.Wee Man schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:43:
[...]
Ik heb nog geen vrienden. Dat kan pas op level 10 als ik het goed zag?
Want dan kunnen jullie samen spelen en samen op stap (noet dat het niet zal kunnen als jullie in andere teams zitten, maar is wel handiger).
Naar mate je vaker buiten komt en andere spelers vaker tegen komt, kunnen jullie afspreken elkaar te helpen met muntjes verzamelen (elkaar uitkicken of juist langer laten staan in een gym)
[ Voor 15% gewijzigd door Eek2nd op 25-06-2018 02:38 ]
Ze mogen wel een import functie maken voor al die vrienden.
Heb de hele lijst in WhatsApp maar in een Excel gezet en die lijst is al 75+ accounts.
Wel handig want dat zijn allemaal mensen die ik bij raids tegen kom!
Ander nieuw luxe probleem is dat mijn bag van 2000 items nu iedere keer vol is door alle gifts die ik krijg...
Heb de hele lijst in WhatsApp maar in een Excel gezet en die lijst is al 75+ accounts.
Wel handig want dat zijn allemaal mensen die ik bij raids tegen kom!
Ander nieuw luxe probleem is dat mijn bag van 2000 items nu iedere keer vol is door alle gifts die ik krijg...
Had nog niet gelezen dat het kon.. en heb er eigenlijk ook niks meer aan, maar ik kreeg vanochtend een Kings Rock uit een gift. Blijkbaar kan dat dus ook.
@C_V_S hier hetzelfde 'probleem'.. heel erg veel gifts! En dan is 2000 bagspace heel erg weinig
@C_V_S hier hetzelfde 'probleem'.. heel erg veel gifts! En dan is 2000 bagspace heel erg weinig

Mijn Friendscode: 9987 4448 9493
Momenteel woonachtig in Zierikzee, binnenkort verhuis ik naar Rotterdam
Momenteel woonachtig in Zierikzee, binnenkort verhuis ik naar Rotterdam
Ik krijg al mijn berries niet opgevoerdschaapiej schreef op maandag 25 juni 2018 @ 07:28:
Had nog niet gelezen dat het kon.. en heb er eigenlijk ook niks meer aan, maar ik kreeg vanochtend een Kings Rock uit een gift. Blijkbaar kan dat dus ook.
Heb er ook al 75 max revives bij zit nu op de 225 ook veel te veel...
Bijna 1000 rode ballen
Hier was ik naar op zoek, in de regio Tilburg. Mijn Friends code is: 0422 8555 6239
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Wat is het moment dat je de xp krijgt? Oftewel, kun je dit allemaal tegelijk doen en een lucky egg inzetten?Dj Neo Ziggy schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 19:38:
Als het een beetje goed doet, is het verstandig om eerst gifts te delen. Als je dat dus met 200 doet, trek je zo 600k xp binnen. (succes met het zoeken van 200 gifts.
PSN: Fruitschaaltje
In principe wel, maar dan moet jij degene zijn die de gifts opent; jij kan (waarschijnlijk) niet plannen wanneer de ontvanger hem opent.Fruitschaal schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:03:
[...]
Wat is het moment dat je de xp krijgt? Oftewel, kun je dit allemaal tegelijk doen en een lucky egg inzetten?
Dit geintje gaat niet op.
Je kan max 5 gifts in je inventory hebben.
Je kan max 5 gifts in je inventory hebben.
hmm, 6 dagen friends betekent 10k xp per friend, 30 dagen friends is 50k dacht ik en 90 dagen is 100k xp.
Dat zijn een heleboel gifts of samen dingen vangen.
Wel ideaal om sneller richting de 40 te komen though.
Als het echte vrienden (of vaste samenspelers) zijn, gaat het vanzelf natuurlijk. Elke week een paar raids samen doen en de overige dagen gifts ruilen. Samen een gym neerhalen telt ook.Akaendra schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:57:
hmm, 6 dagen friends betekent 10k xp per friend, 30 dagen friends is 50k dacht ik en 90 dagen is 100k xp.
Uiteindelijk, over een dag of 200, kan je halve lokale groep Best Friend zijn haha.
Ook wel lekker als je 4 extra ballen bij een raid gaat krijgen.
Dan wordt het vangen van legendaries nog makkelijker
Dan wordt het vangen van legendaries nog makkelijker
Leuk die nieuwe ontwikkelingen.
Eindelijk Clefable vanochtend in het wild kunnen vangen.
Gisteren level 34 geworden.
Level 33 geworden op 5 april.
Eindelijk Clefable vanochtend in het wild kunnen vangen.
Gisteren level 34 geworden.
Level 33 geworden op 5 april.
[ Voor 11% gewijzigd door Mars18 op 25-06-2018 10:37 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Whoohoo mn 1e alolan egg is direct ook een 100% gekleurde grimer 
Helaas zat ik niet op te letten waardoor ik geen starpiece kon aanzetten
Verwachten jullie dat de catchrate aangepast zal worden in Dortmund? net als bij de Larvitar CD, kon toen bijna alles plussen
Moet nog anderhalf miljoen voor lvl40, moet deze maand wel lukken denk ik
Verwachten jullie dat de catchrate aangepast zal worden in Dortmund? net als bij de Larvitar CD, kon toen bijna alles plussen
Moet nog anderhalf miljoen voor lvl40, moet deze maand wel lukken denk ik
[ Voor 72% gewijzigd door Musta op 25-06-2018 11:16 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
hebben we ergens een verzamel plek voor al die friend codes? zodat het makkelijk is om ze toe te voegen en zo. Plus iemand uit frankfurt zag ik, die gaat er bij
Zaroune in game. 3512 0210 4462
[ Voor 4% gewijzigd door ye-roon op 25-06-2018 11:17 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ergens staat een verwijzing naar een online documentje...
Misschien handig om die in de TS op te nemen? Of boven de Quickreply te laten zetten?
Misschien handig om die in de TS op te nemen? Of boven de Quickreply te laten zetten?
Leeg - Sinds 20180907
Wow, lucky!! Lekker hoor.Musta schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:13:
Whoohoo mn 1e alolan egg is direct ook een 100% gekleurde grimer
Ja, verwacht ik wel.Verwachten jullie dat de catchrate aangepast zal worden in Dortmund? net als bij de Larvitar CD, kon toen bijna alles plussen
50.000 per dag een maand lang; moet lukken als je dagelijks (legendary) raids doet. En veel (nieuwe) vrienden maken.Moet nog anderhalf miljoen voor lvl40, moet deze maand wel lukken denk ik
Wat is het nu van mensen toevoegen die je toch niet IRL ziet ?ye-roon schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:17:
hebben we ergens een verzamel plek voor al die friend codes? zodat het makkelijk is om ze toe te voegen en zo. Plus iemand uit frankfurt zag ik, die gaat er bijZaroune in game. 3512 0210 4462
Ruilen kan je dan toch niet....
3000XP voor één vriendactie. Voor mensen met weinig vrienden of weinig stops in de buurt kunnen die paar gifts per dag ook leuk helpen. "Adopt a rural" noemen ze dat hihi.C_V_S schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:30:
[...]
Wat is het nu van mensen toevoegen die je toch niet IRL ziet ?
Kadootjes sturen. Eitjes krijgen uit andere gebieden. Bergen XP voor je character. Ik zie wel voordelenC_V_S schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:30:
[...]
wow zoveel? dus voor elk kadootje wat iemand van me opent krijg ik 3000xp? Vandaar dat ik ineens door de levels heen vlieg holy shit. (zit hier in zo'n app groep van me plaats en we zijn flink kadootjes aant versturen).Megalodon86 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:32:
[...]
3000XP voor één vriendactie. Voor mensen met weinig vrienden of weinig stops in de buurt kunnen die paar gifts per dag ook leuk helpen. "Adopt a rural" noemen ze dat hihi.
[ Voor 44% gewijzigd door ye-roon op 25-06-2018 11:39 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik doe ook mee
, zal zometeen dat documentje ook aanvullen
Albatrauz, 0388 8799 3038, Noord-Brabant
Albatrauz, 0388 8799 3038, Noord-Brabant
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Ik heb hier al een ei uit Taiwan en 1 uit Rio de Janeiro. Dat is toch gewoon leuk om te hebben.C_V_S schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:30:
[...]
En goed voor je pilot badge mocht ik ooit lokaal gaan ruilen
Zojuist mezelf ook toegevoegd.
ghanghis 5562 9792 6508 Drenthe
ghanghis 5562 9792 6508 Drenthe
Nee, niet voor elk cadeautje; maar 'nieuwe' vrienden, zijn met één cadeau al Good Friends. Dus 3000xp.ye-roon schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:37:
[...]
Kadootjes sturen. Eitjes krijgen uit andere gebieden. Bergen XP voor je character. Ik zie wel voordelen
[...]
wow zoveel? dus voor elk kadootje wat iemand van me opent krijg ik 3000xp? Vandaar dat ik ineens door de levels heen vlieg holy shit. (zit hier in zo'n app groep van me plaats en we zijn flink kadootjes aant versturen).
Good friends
1 day 3000xp
Great friends
7 days 10,000xp
Ultra friends
30 days 50,000xp
Best friends
90 days 100,000xp
Leuk om te hebben er komen dezelfde Pokemons uit als die eieren hier in NederlandA-Jay schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:40:
[...]
Ik heb hier al een ei uit Taiwan en 1 uit Rio de Janeiro. Dat is toch gewoon leuk om te hebben.
En goed voor je pilot badge mocht ik ooit lokaal gaan ruilen
Als je IRL geen vrienden kan vinden voor PoGo kan ik het nog begrijpen voor de rest compleet nutteloos naar mijn idee.
Ik heb mijzelf ook maar toegevoegd aan het Excel-documentje:
Extigo
6606 8304 6080
Rotterdam (Ommoord)
Extigo
6606 8304 6080
Rotterdam (Ommoord)
Ik durf nu geen Pokestops meer te spinnen aangezien ik bang ben voor 'normale eitjes' ik ben hartstikke druk om plaatsen vrij te maken zodat ik een ontvangen gift kan openen.
Vervelende is namelijk dat je pas een gift kan teruggeven aan een vriend, op het moment dat je de gift van hem geopend heb, maarja ik heb nog geen hatchplaatsen vrij ...
Dus mensen die mij een gift gegeven hebben, sorry je krijgt er echt wel 1 terug, maar kan even duren..
Vervelende is namelijk dat je pas een gift kan teruggeven aan een vriend, op het moment dat je de gift van hem geopend heb, maarja ik heb nog geen hatchplaatsen vrij ...
Dus mensen die mij een gift gegeven hebben, sorry je krijgt er echt wel 1 terug, maar kan even duren..
Mijn friendscode: 2909 2815 0381
"Silkmander"
Level 32
Almere
"Silkmander"
Level 32
Almere
[ Voor 12% gewijzigd door Silk- op 25-06-2018 12:03 ]
Mijn friendscode: 4021 4038 3067
Level 34
Dilsen-Stokkem (BE)
Level 34
Dilsen-Stokkem (BE)
Dat hoorde ik gisteren IRL ook al... is niet waar. Je kan je gift (voor het openen) wegklikken.william89 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:02:
Ik durf nu geen Pokestops meer te spinnen aangezien ik bang ben voor 'normale eitjes' ik ben hartstikke druk om plaatsen vrij te maken zodat ik een ontvangen gift kan openen.
Je kunt wel een gift teruggeven als je de gift van betreffende vriend niet geopend hebt. Als je op de vriend klikt komt de ongeopende gift tevoorschijn, maar als je dan op het kruisje klikt kun je evengoed bij de opties gift geven en ruilen.william89 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:02:
Mooi dat dit uit de wereld is! Kan ik iedereen weer een gift teruggeven. Dank!
Voor de mensen die nog ruimte over hebben in de vriendenlijst ;-)
"Lumberjacke"
Level 32
Groningen
"Lumberjacke"
Level 32
Groningen
Ik heb mijzelf ook maar toegevoegd aan het Excel-documentje:
Storm8900
2382 8728 4342
Noord-Brabant