[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.490 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
ye-roon schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:12:
Oh wow, allemaal legendaries. Ik heb het spel van de week weer opgepakt na het nieuws van de switch en ben me aan het verbazen over hoe weinig gen1 pokemon ik nog tegenkom, waar ik eerst 100duizend pidgeys had.

Al waren er vanmorgen op werk ineens bijna alleen maar gen 1's rond het pand. Zit daar soort van timer op?
Nee, wel zijn de spawns van Pokemon afhankelijk van het weer in jouw buurt. Bij bewolkt weer oid zullen er meer gewone Pokemon spawnen
Ook was er vanmorgen om 6.15 een legendary raid op de gym naast me huis, maar kheb niemand zien staan toen ik naar werk reed, wel beetje jammer. Ja, nogal vroeg. Maar gaat ook door tot +/- 21:00. Ik zou een raid-groep in jouw buurt zoeken.

Maar heb ik het goed dat ik van het transferren nu 1 candy krijg waar dit eerst meer was? Nope.. Misschien toevallig een event geweest? En klopt het dat(ondanks sinds vorige week maandag nieuwe telefoon) de game gps nog steeds wonky is? Geen 'last' van..Heb gister in de queue van league een berg pokemon zitten transferren en had ineens een eitje uitgebroed.

Wel leuk dat er nu van die quests zijn, die je gelukkig gewoon kan sparen en de dag erna kan inleveren. (ik had 3 field research voor hatch 2 eieren. Eentje gister ingeleverd eentje vanmorgen, werkte prima.

Wat is de beste use van Rare Candies? Ik bedoel ik wil heel graag een Nidoking en m'n nidoran is nu m'n buddy, maar is nu van .75 km per candy naar 3km per candy gegaan en ik had gewild dat ik m'n andere nidoran niet had getransferred, nog 85 candies te gaan... Zeker nu ze bijna niet te vangen zijn(en ze waren al zeldzaam). Nidoran's komen bij het juiste weer, best veel voor.. Zeker in parken/bosen.. Nu alleen nog een shroomish vinden of zo :D en 100duizend magikarp (zag dat je voor een quest er eentje moest evolven).
spoiler:
Jep, voor een Mew

Verder zit ik op werk boven op een spot, dus af en toe even spin to win is ook wel nice :)

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik ben er ook nog steeds niet uit hoe ik great en excellent throws maak. Paar videos van bekeken, maar het wil me nog niet echt lukken.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blinkiej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
ye-roon schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:58:
Ik ben er ook nog steeds niet uit hoe ik great en excellent throws maak. Paar videos van bekeken, maar het wil me nog niet echt lukken.
Pokeball ingedrukt houden en als cirkel klein genoeg binnen de groene cirkel gooien.

Grote cirkel is Nice
Middelgrote cirkel is Great
miniminicirkel is Excellent

Oefen op bijvoorbeeld een Wailmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Blinkiej schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:36:
[...]

Pokeball ingedrukt houden en als cirkel klein genoeg binnen de groene cirkel gooien.

Grote cirkel is Nice
Middelgrote cirkel is Great
miniminicirkel is Excellent

Oefen op bijvoorbeeld een Wailmer.
Ho-Oh is ook een goede om op te oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
ye-roon schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 09:12:
Wat is de beste use van Rare Candies? Ik bedoel ik wil heel graag een Nidoking en m'n nidoran is nu m'n buddy, maar is nu van .75 km per candy naar 3km per candy gegaan en ik had gewild dat ik m'n andere nidoran niet had getransferred, nog 85 candies te gaan... Zeker nu ze bijna niet te vangen zijn(en ze waren al zeldzaam). Nu alleen nog een shroomish vinden of zo :D en 100duizend magikarp (zag dat je voor een quest er eentje moest evolven).
Ik gebruik mijn rare candies alleen voor legendaries, want anderen kom je wel vaker tegen. Recentelijk is was er ook een nidoran week, dus daar heb ik tig van dat soort candies uitgehaald. Er zijn de laatste tijden meer van dit soort events, dus je krijgt de candies van dat soort Pokemons vanzelf wel binnen, maar je moet er even geduld mee hebben.

Tijdje geleden rende ik nog het huis uit wanneer ik een Machop zag, want die zag ik echt nooit! Na het fighting event heb ik 1000+ candies, en drie Machamps 90%+, dus je moet gewoon geduld hebben.

De legendaries zijn minder vaak aanwezig en het vangen ervan vereist dat je anderen nodig hebt, dus je komt er minder snel aan. Nu met Ho-oh heb ik 60 candies kunnen binnen harken, maar als ik naar lvl40 wil moet ik nog veel meer hebben. Dus dat zijn mooie doelen om het in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
De adventure week heeft mij 1 shiny kabuto, een 100iv kabuto en een 100iv lileep opgeleverd.
Vooral die 100iv ben ik blij mee, die kan ik weer van het lijstje doorstrepen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hassiebassie op 06-06-2018 17:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Zojuist een shiny Ho-oh gevangen. Was pas mijn 4e Ho-oh raid.

Blijf RNG bizar vinden. Mega veel kabuto, omanyte en aerodactyl gevangen 0 shiny. 4 keer een Ho-oh raid en 1 shiny. Maar toch wel relaxed om deze op de laatste avond dat ik deze raid kon doen nog binnen te harken :)

[ Voor 5% gewijzigd door A-Jay op 06-06-2018 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:09
Hier helaas geen shiny kabuto of omanyte terwijl ik wr toch een stuk of 450 heb aangetikt :( wel een shiny aero bij een van de eerstr 5 quests en in totaal 2 stuks shiny hooh en een 96% normale + 98% Weatherboosted :)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:25
Shiny Kyogre en Shiny Shellder/Cloyster :*) !
The Pokémon GO team schreef:
Trainers,

It’s time to make a splash! Our Water Festival returns June 7 at 1:00 p.m. PDT, with Water-type Pokémon such as Magikarp and Wailmer appearing more frequently in the wild. Some lucky Trainers may even encounter a rare Shiny Shellder for the very first time during the event! Plus, enjoy Field Research tasks highlighting Water-type Pokémon until June 21 at 1:00 p.m. PDT.

Alongside increased appearance of Water-type Pokémon appearing all over the world, you’ll be able to earn 3× Stardust for catching Water-type Pokémon. Plus, 2 km Eggs will hatch exciting Pokémon such as Totodile, Mudkip, and Corphish—earn Double Candy and Stardust for every Egg hatched!

Raid Battles will also feature powerful Water-type Pokémon for the duration of the celebration, including the exciting return of the Legendary Pokémon Kyogre. And, if you challenge Kyogre during the event and come out victorious, there is a chance you’ll encounter its Shiny form!

So Trainers, dive on in to this water-focused event before it ends on June 21!
Afbeeldingslocatie: https://pokemongolive.com/img/posts/waterfestival2018.jpg

https://pokemongolive.com/post/waterfestival2018/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uqStn5A.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aIPBn7v.png

[ Voor 4% gewijzigd door sixtiek op 07-06-2018 17:16 . Reden: Shiny plaajkes toegevoegd, Shellder mention toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Dat event overlapt community day. Beetje jammer, want dat gaat natuurlijk ten koste van de Larvitar spawns waarschijnlijk. :|

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik ben nu al items aan het harken voor de dag in Dortmund.
Over de comday, ik denk dat Niantic echt wel meeleest, Iedereen hoorde ik klagen over de spawn rate.
Toevallig ben ik die dag in 020 dus even in het park daar kijken of ik daar wat larvitars kan snatchen

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, uurtje rondlopen en welgeteld 3 shellder tegengekomen, waarvan 2 van insence.. top event niantic!! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Verwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 23:19:
Nou, uurtje rondlopen en welgeteld 3 shellder tegengekomen, waarvan 2 van insence.. top event niantic!! :( :(
Gisteravond en vanochtend toch wel redelijk wat Shellder gezien, nog geen oranje. Maar inderdaad wel veel meer Magikarp en vooral Wailmer. Kunnen ook shiny zijn d:)b !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

ja er zijn echt super veel water pokemon nu. Net een paar totodile, een croconaw, aardig wat wailmer en shellder en magikarps etc gezien en gevangen in de pauze. Toen ik vanmorgen aankwam op werk ook een mudkip gevangen. Ook vanmorgen toen ik het aanzette bij het opstaan zag ik een mudkip+1 in de buurt en een wartortle en squirtles. Dus ik denk wel dat er aardig wat aan de hand is met water pokemons.

Maar Larvitars, waar vang ik die? En shroomish? Want T-tar is bestest pokemon ever! Na Breloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
ye-roon schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 13:46:
Maar Larvitars, waar vang ik die? En shroomish? Want T-tar is bestest pokemon ever! Na Breloom.
Larvitar zie je niet zo vaak maar kan je wel vangen als beloning voor de "Make 3 Excellent throws in a row"- field research task. En ik zou zaterdag de 16e even op pad gaan: https://pokemongolive.com/events/community-day/ ;) .

Maar Tyranitar kan je ook krijgen uit zijn level 4 raid. Moet je wel met een groepje doen want solo krijg je die niet omver. Zelfs niet met Breloom :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 09:51
Zeror schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 18:28:
Dat event overlapt community day. Beetje jammer, want dat gaat natuurlijk ten koste van de Larvitar spawns waarschijnlijk. :|
Juist niet, tijdens de community day zal de Larvitar spawn al de rest van nesten en langere events onderdrukken. Hier moet je je zeker geen zorgen over maken, tijdens de vorige community days waren er ook events actief ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow_J schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 16:26:
[...]

Juist niet, tijdens de community day zal de Larvitar spawn al de rest van nesten en langere events onderdrukken. Hier moet je je zeker geen zorgen over maken, tijdens de vorige community days waren er ook events actief ;-)
En waren er erg weinig community day Pokémon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:26
Ik ben blij dat Kyroge weer in het spel zit aangezien ik de vorige keer (tijdelijk) niet speelde. Het is mijns inziens wel de meest verschrikkelijke pokemon om te vangen. Kan dat beest niet even stil blijven zitten..

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
Luuksche schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 22:23:
Ik ben blij dat Kyroge weer in het spel zit aangezien ik de vorige keer (tijdelijk) niet speelde. Het is mijns inziens wel de meest verschrikkelijke pokemon om te vangen. Kan dat beest niet even stil blijven zitten..
Ik kreeg ook weer flashbacks inderdaad.... |:( Maar toch gevangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Pro tip; vandaaggister niets spinnen of vangen
Morgen beginnen met een nieuwe streak die je dan op community day, komende en elk volgende, kunt verzilveren.

[ Voor 13% gewijzigd door frickY op 10-06-2018 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
frickY schreef op zondag 10 juni 2018 @ 16:33:
Pro tip; vandaag niets spinnen of vangen
Morgen beginnen met een nieuwe streak die je dan op community day kunt verzilveren.
Een hele dag XP en stardust missen vandaag?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dat maakt de verdriedubbeling op community day van je 7 Day Streaks toch wel weer goed? Of doe er een lucky egg en starpiece bij. Spaar dan ook je field research breakthrough.

/Edit
Ik zie nu dat ik al een dag te laat ben. Community day is zaterdag de 16e 8)7

[ Voor 53% gewijzigd door frickY op 10-06-2018 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zondag 10 juni 2018 @ 17:45:
Dat maakt de verdriedubbeling op community day van je 7 Day Streaks toch wel weer goed?
Bij lange na niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
frickY schreef op zondag 10 juni 2018 @ 17:45:
Dat maakt de verdriedubbeling op community day van je 7 Day Streaks toch wel weer goed? Of doe er een lucky egg en starpiece bij. Spaar dan ook je field research breakthrough.

/Edit
Ik zie nu dat ik al een dag te laat ben. Community day is zaterdag de 16e 8)7
Nah, op een dag hark je veel meer binnen, zeker nu met de 3x stardust voor watermons...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verschrikkelijk dit... ik was aan het sparen voor CD, maar met 3x stardust op bijna alle spawn, ga ik toch voor de stardust haha. Ben benieuwd hoe dat met CD moet gaan straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Morgen beginnen met een nieuwe streak die je dan op community day, komende en elk volgende, kunt verzilveren.
Tot Niantic besluit om community day weer naar zondag te verschuiven :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
sixtiek schreef op zondag 10 juni 2018 @ 22:30:
[...]

Tot Niantic besluit om community day weer naar zondag te verschuiven :/ .
Mijn streaks lopen van maandag tot zondag, bevalt me prima. Sommige CDs komt dat goed uit, andere niet. Want de volgende zal inderdaad weer op zondag (8 juli) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Verwijderd schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 18:13:
[...]
En waren er erg weinig community day Pokémon
Toch wel heel weinig van gemerkt, ik ga natuurlijk wel naar een park waar een 10-tal stops gelured zijn en ik vang gewoon de ene na de andere. Ik denk ongeveer 1 per minuut :-)

Daarnaast even een vraag daarnaast. Ik ga volgend weekend een tripje doen naar Appeldoorn vlak bij Paleis het Loo. Wat is de place to be met community day die dag voor de mensen die er uit de buurt zijn ?

[ Voor 23% gewijzigd door Shadow_J op 11-06-2018 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Shadow_J schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:12:
[...]

Toch wel heel weinig van gemerkt, ik ga natuurlijk wel naar een park waar een 10-tal stops gelured zijn en ik vang gewoon de ene na de andere. Ik denk ongeveer 1 per minuut :-)
Met 3 uur spelen kom je dan op 180 Charmanders? Dat haalde ik lang niet, denk ongeveer 120 á 130 als ik het me goed herinner.

Ik heb het ook gemerkt; dat de laatste CD veel minder spawns had van de betreffende CD pokémon. Ik denk dat bijna de helft anderen waren. Sterker nog, in het parkje waar ik liep zaten bijna alleen maar nest-spawns. Ik ben om het park heen gaan lopen, daar zaten meer Charmanders. En dan ook nog de pech dat ik maar 2 shinies had. Terwijl voorgaande keren ik in de dubbele cijfers zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Megalodon86 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 09:18:
[...]

Met 3 uur spelen kom je dan op 180 Charmanders? Dat haalde ik lang niet, denk ongeveer 120 á 130 als ik het me goed herinner.

Ik heb het ook gemerkt; dat de laatste CD veel minder spawns had van de betreffende CD pokémon. Ik denk dat bijna de helft anderen waren. Sterker nog, in het parkje waar ik liep zaten bijna alleen maar nest-spawns. Ik ben om het park heen gaan lopen, daar zaten meer Charmanders. En dan ook nog de pech dat ik maar 2 shinies had. Terwijl voorgaande keren ik in de dubbele cijfers zat.
Het moet juist lukken dat ik de laatste Charmander event gemist heb, zat toen op een festival. Maar de vorige events had ik wel zeker deze ratio. Met 120-130 catches ben ik alvast vrij tevreden voor 3 uurtjes vangen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Gisteren Kyroge raid gedaan, en kunnen vangen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Gisteren 2x Kyogre raid gedaan en één keer kunnen vangen.
En gisteravond gezellig met de PoGo chat/raid groep bij mij in het dorp ge BBQ'd :Y)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Vanavond weer 3 Kyogre raids gedaan, 1 in Wierden (ex raid pasje gekregen *O*) en twee in Almelo. Flinke groepen mensen, er kwam zelfs politie kijken :D
Twee keer gevangen, 1 keer niet, geen shiny :'(

En ik ben nog herkend door een mede Tweaker :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 16:56
CAP-Team schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:17:

En ik ben nog herkend door een mede Tweaker :7
:w

Ik heb zelf ook een EX-raid pasje gekregen, bij de tweede raid in Almelo waar jij ook bij was. :)

Er zijn deze keer erg veel EX-raids getriggered in Almelo. 5 gyms in totaal. Maximum is 3, meestal 1 of 2.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Shiny Kyogre nog niet binnen, shiny Sheddler wel. IV 84 Level 29 dus maar een Cloyster van gemaakt.

Kyogre ook pas 3x keer gedaan.

Shinies zijn ook nog het enige leuke aan het spel de rest nul uitdaging meer. Ze doen voor level 40 spelers weinig vernieuwends terwijl alle nieuw komers er leuke dingen bij krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Leuk dit event. Inmiddels 1 shiny Wailmer erbij. 2 shiny Magikarp. 2 shiny Kyogre. 1 shiny Omanyte. Had ze allemaal al met vorige events >.< Behalve de Kyogre natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDizzle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02:37
Als ik hier af en toe de reacties lees dan vraag ik me af of men hier loopt te zeiken om het zeiken....
Begrijp me niet verkeerd, ik spreek niet uit jaloezie. Maar mensen die van meerdere pokémon meerdere shinies hebben en dan nog klagen over events en spawns. Ik en genoeg anderen die het spel sinds release vrij intensief spelen (minimaal elke dag wel inloggen en proberen wat poké's te vangen) en ik ben blij dat ik welgeteld 1 shiny pokémon in mijn bezit heb. Ik denk dan: Wees content met wat je hebt, er zijn altijd anderen die het minder hebben;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Jaap-Jan schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:58:
[...]

Er zijn deze keer erg veel EX-raids getriggered in Almelo. 5 gyms in totaal. Maximum is 3, meestal 1 of 2.
Bij ons hier ook, zéér irritant. Een kwart van de gyms is 10 dagen gesloten voor raids, nét als shiny Kyogre een kans is. Ik vind het een drama systeem. En dan ook nog die ex-raids midden op de dag, man man man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
JDizzle schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 09:05:
Als ik hier af en toe de reacties lees dan vraag ik me af of men hier loopt te zeiken om het zeiken....
Begrijp me niet verkeerd, ik spreek niet uit jaloezie. Maar mensen die van meerdere pokémon meerdere shinies hebben en dan nog klagen over events en spawns. Ik en genoeg anderen die het spel sinds release vrij intensief spelen (minimaal elke dag wel inloggen en proberen wat poké's te vangen) en ik ben blij dat ik welgeteld 1 shiny pokémon in mijn bezit heb. Ik denk dan: Wees content met wat je hebt, er zijn altijd anderen die het minder hebben;)
Heeft niks met zeuren te maar meer met uitdaging in het spel hebben.

Ik vind het jammer dat ik nu ik level 40 ben met alle Pokemons en 60+ gyms goud en bijna alle badges goud ik niet heel veel uitdaging meer heb in het spel buiten shinies vangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
"It is lonely at the top"

Als "hardcore" speler loop je gewoon voor op de rest en wil je meer uitdaging. Dat gevoel heb ik ook gehad, maar ik speel nu veel minder dan voorheen.

Ik wilde toen moeilijkere raids, waarbij meer mensen nodig waren (vb. echt 20man nodig hebben voor een legendary raid). Baalde dat men een Tyranitar uit een raid kon krijgen, terwijl ik 100+ candies bij elkaar moest lopen om mijn enige larvitar die ik uit een ei kreeg te evolven. En ook nog eens de rest bij elkaar moest lopen om hem te uppen. etc. etc.

Nu ben ik blij dat ik met 4-5man een legendary raid kan doen, want anders zou ik ze niet kunnen krijgen. Legendaries zijn niet echt "legendary", maarja voor mij is het nu gewoon een pokedex entry en daar blijft het bij.

Het spel is gewoonweg niet complex genoeg om genoeg uitdagingen aan te bieden. Want wat is het nou eigenlijk dit PoGo. Gewoon pokemons verzamelen, een simpele battle systeem (2 attack moves + dodge, wat nog steeds buggie is), en....ja dat is het eigenlijk wel. Shinies is gewoon geluk hebben, echte uitdaging is het niet (vind ik dan).

Je hebt gewoon het spel "uitgespeeld" voor zover kan eigenlijk. Daar kan het spel en de speler weinig aan doen. Ff een pauze nemen tot er weer een "uitbreiding" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het toch wel leuk vinden om te spelen, Raids, Quests,en zeker alle Events blijven voor mij het spel interessant houden. Ik merk wel dat als er geen Event is ik minder speel dan neem ik alleen wat gyms over voor de coins, zorg voor mijn dagelijkse stempel en gebruik mijn Free Raid pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:25:
Ik blijf het toch wel leuk vinden om te spelen, Raids, Quests,en zeker alle Events blijven voor mij het spel interessant houden. Ik merk wel dat als er geen Event is ik minder speel dan neem ik alleen wat gyms over voor de coins, zorg voor mijn dagelijkse stempel en gebruik mijn Free Raid pass.
Hier idem dito

Klik nu wat vaker op mogelijke shinies en doe Kyogre raids :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Hier ook Ditto ;)

Hoewel ik weinig tijd heb voor raids (kan savonds meestal niet en overdag de rest van het dorp niet).
De Shinys lijken wel zeldzamer dan eerst, vooral de legendary (Lugia veel shinys, Ho-Oh gemiddels, Kyogre erg weinig).. maar dat maakt zo n shiny ook leuker als je hem hebt

Breng nu ook af en toe tijd door met Jurassic World Alive (wat niet handig snel te spelen is, maar wel leuke battle systeem hewft) en TWD Our World, die goed thuis te spelen is (omdat bij mij maar 1 Pokemon per uur spawnt)

[ Voor 27% gewijzigd door Eek2nd op 13-06-2018 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Dus een speler uit onze groep zit nu op 4 shiny Kyogres, van de 6. Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Ik ben benieuwd naar jullie mening: vanmiddag ving ik mijn derde Mewtwo. Het is een erg matige, 11/11/10, duidelijk minder goed dan mijn andere twee waarin ik al flink wat rare candy heb geïnvesteerd. Ik denk niet dat ik deze ooit ga inzetten en als het geen Mewtwo was had ik 'm allang naar de professor gestuurd voor een candy. Of zal ik 'm alsnog transferen? Wat zouden jullie doen?

Later vanmiddag trouwens een shiny Kyogre bemachtigd :*) . Today was a good day 8) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Ik probeer toch dagelijks een stop te draaien, een Pokémon te vangen en een stamp te scoren. Als het even kan een gym slopen en/of bijplaatsen voor coins. Sinds ik m'n dex compleet heb (althans, ik heb alles wat je ooit in Nederland hebt kunnen vangen, dat is alles wat ik dan tel :P) speel ik wel serieus minder, doe amper raids.

Heb nog (letterlijk) duizenden Pidgey/Ratata/Weedle/Sentret/... candy en tien lucky eggs waarmee ik nu ook naar level 38 (nu 37,75) kan, maar daar neem ik de tijd eigenlijk niet meer voor :P

Shinies ga ik nooit compleet krijgen, dus daar ga ik ook niet heel veel moeite voor doen.

@sixtiek een Mewtwo transeren? Ben je mal :P waarom zou je dat doen? Het is misschien wel de meest lastige Pokémon om te bemachtigen (samen met Mew) en transferen levert 1 candy op en 1 vrij plekje in je storage... terwijl 1 rare candy zo bemachtigd is en een bagspace upgrade niet duur is.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sixtiek schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 00:11:
Ik ben benieuwd naar jullie mening: vanmiddag ving ik mijn derde Mewtwo. Het is een erg matige, 11/11/10, duidelijk minder goed dan mijn andere twee waarin ik al flink wat rare candy heb geïnvesteerd. Ik denk niet dat ik deze ooit ga inzetten en als het geen Mewtwo was had ik 'm allang naar de professor gestuurd voor een candy. Of zal ik 'm alsnog transferen? Wat zouden jullie doen?

Later vanmiddag trouwens een shiny Kyogre bemachtigd :*) . Today was a good day 8) !
Als je hem transfert.. Doe het dan tijdens een dubbel candy event. Krijg je er nog 2 candy voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Richh schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 00:26:
@sixtiek een Mewtwo transeren? Ben je mal :P waarom zou je dat doen? Het is misschien wel de meest lastige Pokémon om te bemachtigen (samen met Mew) en transferen levert 1 candy op en 1 vrij plekje in je storage... terwijl 1 rare candy zo bemachtigd is en een bagspace upgrade niet duur is.
Bedankt voor jullie gedachten. Tsja, lastig schmastig, ik heb 'm nu eenmaal en het maakt nu niet meer uit hoeveel moeite het kostte om 'm te krijgen (viel mee, 1x raid op gekende EX-locatie -> EX raid pasje, daarna verslaan&vangen, da's ook geen bloedzweet&tranen). Zoals ik zei denk ik dat ik dit exemplaar nooit ga inzetten dus nu zit 'ie maar een beetje in storage te zitten en boos te kijken. Hij is een stuk nuttiger voor me als 'ie verandert in Mewtwo candy :P .
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 00:38:
Als je hem transfert.. Doe het dan tijdens een dubbel candy event. Krijg je er nog 2 candy voor
Ja precies, alleen staat er voor zover mij bekend binnenkort geen 2x candy event gepland. Maar je hebt gelijk, hij zit niet gruwelijk in de weg, ik denk dat ik 'm zolang nog aanhou :O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Mew is wel veeeeeeeel lastiger te krijgen da een Mew2 XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 13:58

TAA

Liever IRC

Eek2nd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 02:41:
Mew is wel veeeeeeeel lastiger te krijgen da een Mew2 XD
Er vanaf komen is ook veeeeel lastiger. Zeg maar onmogelijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Sommige mensen hebben gewoon abnormaal shiny geluk. Ik speel vaak elke dag een uurtje en dit event heb ik alweer bijna 150 magikarp gevangen, 150 wailmer, 200 shellder, maar geen van allen een shiny. Om gek van te worden.
6 raids van kyogre gedaan en ook geen shiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Ik heb nu 9 Mewtwo's van de 11 pogingen (van de 18 invites). Echt niet dat ik die ga transferen, zelfs geen 10/10/10.

En al zou ik hem willen transferen, dan zou ik sowieso wachten totdat Pokemon Let's Go uit is, en we weten wat je daar met je Pokémon Go vangsten kan doen. Of voor een dubbel-candy event op z'n minst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Houd er rekening mee dat een 10/10/10 mewtwo full psychic nog steeds sterker is dan een 15/15/15 alakazam. ;)

Ik behoud al mijn Mewtwo's, ze zijn gewoon erg sterk, al moet ik zeggen dat ik alles onder de 13 attack nog niet sterker heb gemaakt, maar heb ze ook nog niet sterker nodig.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:35

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren me eerste mewtwo niet gevangen.

1 keer eerder had ik hem uberhaupt niet kunnen doen maar gisteren wel gedaan niet gevangen.

8 ballen golden razz Great/excellent curve maar helaas. wist eigenlijk niet eens dat dat kon dat je hem dan niet had :P heb er 10/11

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
TAA schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 07:37:
[...]

Er vanaf komen is ook veeeeel lastiger. Zeg maar onmogelijk >:)
Hij bungelt beetje ergens midden in mn storage :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:27:
Gisteren me eerste mewtwo niet gevangen.

1 keer eerder had ik hem uberhaupt niet kunnen doen maar gisteren wel gedaan niet gevangen.

8 ballen golden razz Great/excellent curve maar helaas. wist eigenlijk niet eens dat dat kon dat je hem dan niet had :P heb er 10/11
Dat is wel zuur, zeker bij je eerste. :'(
Zelf heb ik er ook 3 weg zien rennen, maar ik heb er 6 wel gevangen waaronder de eerste die ik deed. Die overigens ook meteen mijn beste is en gemaxt :)

Hopelijk heb je binnenkort weer een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:35

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:04:
[...]

Dat is wel zuur, zeker bij je eerste. :'(
Zelf heb ik er ook 3 weg zien rennen, maar ik heb er 6 wel gevangen waaronder de eerste die ik deed. Die overigens ook meteen mijn beste is en gemaxt :)

Hopelijk heb je binnenkort weer een kans.
Ja de eerste 10 die ik deed had ik wel :P ik bedoelde dat dit de eerste was die ik niet heb gevangen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Pro tip; vandaaggister niets spinnen of vangen
Waarom eigenlijk? Het is toch alleen Catch XP? geen 3x dust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Alleen catch XP?? Dan schiet het niet op nee. Ik dacht gewoon alle XP? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
We gaan het druk krijgen :P !
The Pokémon GO team postte:
Global Research, Pokémon Sightings, and More Coming During Pokémon GO Summer Tour 2018!

As Trainers from all over the world participate in live events during Pokémon GO Summer Tour 2018, we’re happy to bring amazing in-game opportunities for Trainers everywhere!

Take a look at some of the exciting things coming up on our calendar.

Professor Willow’s Global Challenge

Professor Willow needs your help! On the weekends of our special live events, Trainers from all over the world will be tasked to complete Professor Willow’s Global Challenge! The challenge is simple: complete Field Research tasks!

For the purposes of this challenge, the global community will be split into four parts: The Americas; Europe, the Middle East, and Africa; the Asia-Pacific region; and the main research site itself. Each area will have to complete a set number of Field Research tasks, and if the goals are met, Trainers everywhere will be able to enjoy some amazing bonuses.

There will be three opportunities to complete these Field Research goals throughout the summer, so get ready to work together! At the end of each event, if all goals are met for each area, an even bigger bonus will be unlocked, so stay tuned for more information on this exciting reward!

We’ll let the Professor explain it in his own words:

Thanks so much for your help in gathering important Field Research. Your amazing contributions have already furthered my work, and I have a feeling that at the end of this challenge, something amazing will happen! I wonder what it could be...

I’ve put together this handy chart to help track your progress:

Afbeeldingslocatie: https://pokemongolive.com/img/posts/summergameplay2018_en.jpg

So best of luck, Trainers, and I hope you enjoy my challenge! I can’t wait to see what you’ll find. Time to get up and GO!

—Prof. W.

Thanks, Professor! Trainers, we can’t wait to see you out in the field. Get ready to do some research!

Get Ready for Pokémon GO Safari Zone at Dortmund!

The first event in Professor Willow’s Research Challenge will occur in Dortmund, Germany, during the Safari Zone event. While there is plenty to do in the Dortmund area during this free event, such as encountering Unown and Corsola throughout beautiful Westfalenpark and exciting Raid Battles happening around the city, Trainers worldwide will be able to join in the fun!

In addition to completing Field Research tasks provided by Professor Willow, Trainers all over the world will see increased appearances of the Grass- and Poison-type Pokémon originally discovered in the Hoenn region, Roselia! Perhaps you’ll have a chance at catching a Shiny Roselia sprouting purple flowers.

So mark your calendars for June 30 and July 1 to take advantage of this cool celebration!

Celebrate Pokémon GO Fest around the World!

Pokémon GO Fest 2018 on July 14 and 15 will be the next stop for fun! Trainers without a ticket to the event won’t be able to see any Pokémon or PokéStops in Lincoln Park, but Trapinch, Feebas, and other Pokémon featured in the habitats of Pokémon GO Fest will appear more frequently all over the world during that weekend.

The Cheering Pokémon, Plusle and Minun, will also appear more frequently worldwide as Trainers complete themed Field Research tasks. Catching Plusle and Minun will result in bonus Stardust, and lucky Trainers might even discover their Shiny versions!

The Alolan forms of Diglett and Geodude will be in on the fun, too. Beginning that weekend Alolan Diglett and Alolan Geodude will be appearing globally for the first time in Pokémon GO. Don’t miss the chance to encounter the unique forms of these Pokémon.

There will be so much to do on the weekend of Pokémon GO Fest, you won’t want to miss it!

Even More Awaits…

Trainers, even more surprises are coming. Keep an eye out for news as we get closer to each event and stay tuned as we continue to announce late-summer events and more!

So get out there and GO!
https://pokemongolive.com/post/summergameplay2018/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Moet Niantic ineens alles kwijt ofzo? :p

Zie op NWTV (en wat andere sites) berichten over:
Alolan Diglett en Geodude
Shiny Plusle en Minun
Shiny Roselia.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Zijn er bij het evenement van vandaag nog extra shiny kansen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
jaydenjarno schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 09:11:
Zijn er bij het evenement van vandaag nog extra shiny kansen?
Vast wel weer een shitload aan Shiny Larvitar.
En blijkbaar is Larvitar (en andere) makkelijker te vangen vandaag, want anders gaan mensen huilen als er wegrennen! :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
schaapiej schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 09:57:
[...]

Vast wel weer een shitload aan Shiny Larvitar.
En blijkbaar is Larvitar (en andere) makkelijker te vangen vandaag, want anders gaan mensen huilen als er wegrennen! :X
Je hebt het over de flee rate, dat is wat anders dan de catch rate. ;)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Jaap-Jan schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:01:
[...]
Je hebt het over de flee rate, dat is wat anders dan de catch rate. ;)
Komt voor de piepende mensen onderaan de streep op hetzelfde neer! :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 19-09 09:49
En de shiny is donkerder groen toch??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Laatst online: 22:00
jaydenjarno schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:41:
En de shiny is donkerder groen toch??
Klopt. Inmiddels al twee in bezit. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Na 2 jaar niet gespeeld te hebben wil ik weer inloggen, maar dat blijkt niet te lukken met mijn Google account... Worden accounts na een tijd van inactivity gewist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:11

Haan

dotnetter

Argh, ik kreeg een netwerk error en nu kan ik niet meer inloggen, meer mensen last van?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Pff, een hoop connectie problemen net. Desalniettemin toch in zo'n anderhalf uur 110 Larvitars gevangen waarvan 6 shiny. Wel allemaal watjes, maar dat mag de pret niet drukken :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:11

Haan

dotnetter

Uiteindelijk zo'n tien minuten niet kunnen spelen, jammer, maar gelukkig wel een 98% shiny gevangen. Wel lvl 11 maar, dus alle dust die ik heb gaat daarin om die te upgraden :P

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
Jeej, wat een event! 11 shiny Larvitar gevangen. Daarnaast nog een 100% én een 98%! Die laatste twee zijn inmiddels t-tar met Smack Down!

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Spike_wolf schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 14:06:
Pff, een hoop connectie problemen net. Desalniettemin toch in zo'n anderhalf uur 110 Larvitars gevangen waarvan 6 shiny. Wel allemaal watjes, maar dat mag de pret niet drukken :)
Het was wat dat betreft een drama. Hoorde heel veel mensen over connectie problemen inclusief vage foutmeldingen!

Bij het aanklikken van een Pokémon een melding dat je een item niet kunt gebruiken? Of een melding dat je een module niet kunt installeren als je een Pokémon aanklikt?

Zelf 2 Larvitar weg zien rennen inclusief melding dat ze pleite zijn. Maar mijn seen/caught staat op 124/124?

Als dit een voorproefje is voor Dortmund dan wens ik iedereen daar heel veel sterkte! :p

Maargoed, verder een paar prima uurtjes gehad! Weinig gelopen ivm een kapotte voet, maar lekker op een muurtje gezeten tussen een boel stops. De 1e Larvitar die ik aanklikte was direct Shiny :X totaal zo'n 100 Larvitar gevangen waarvan 5 Shiny met als hoogste één 96% Shiny. En een 98% Larvitar per ongeluk in de shredder gedaan... :w

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Haha, das balen..
Heb alleen een 90, 93 en 96%
Hoogste van 10 shiny was 87% (+ 5 shinies op ander acc)
2 gewone en 2 shiny tyty gemaakt.

Ook een shiny Magikarp gevangen van CP35 8)7 Mn 2e na 1van Safari zone Amstelveen..
Kan nu een Rode Gyarados maken.. welke zal ik evolven.. Cp35 of Cp54 |:(

In Azie was ook drama met connectie, daar werd event met 2 uur verlengd

[ Voor 28% gewijzigd door Eek2nd op 16-06-2018 15:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
Jaaaaa eindelijk.... shiny Wailmer!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dramatische shiny rate bij mij, 156 Larvitar gevangen 1 shiny na 2,5 uur rond gelopen te hebben.
Nog nooit zoveel pech gehad tijden Community Day.
Wel een mooie non shiny van 96%, die nu max is.

In inderdaad veel vastlopers en rare connectie problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit was wel echt een top event! veel larvitar gevangen. heb nu 7 tyraritar met smack down. 4 daarvan waren(goede) iv en al level 30+. 1 shiny van 14/14/12 van 25 naar 30 geupped en nog een 15/13/15 level 20 naar 30 geupped :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ik heb in totaal nu 93 Larvitars gevangen(inclusief wat uit eieren kwam) en 3 shinies gevangen waarvan er een nu Puppitar is en een Tyranitar.

In totaal nu 5 Tyranitars waarvan een 98%

[ Voor 13% gewijzigd door CAP-Team op 16-06-2018 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik was toevallig in Amsterdam om wat te vangen
Maar het leek wel of de servers het heel moeilijk hadden. Op onze accounts allemaal errors "device not installed " pokemon not found. Uiteindelijk maar 30 beestjes kunnen vangen en 3 shinies.

Ik houd me hart vast voor Dortmund

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Drama die errors, erg frustrerend. Maar uiteindelijk na 3 uur toch best tevreden;

- 6 shinies, waarvan 2 leuke qua IV en level.
- 100% Larvitar gevangen, lvl22, dus ook blij mee.
- 3 uur lang weatherboost gehad.
- 5 nieuwe Tyranitars gemaakt met Smackdown (incl. 2 shiny), incl. 2 lvl35, zo gevangen.
- Nog candy over.

morgen maar even rustig kijken of er nog 90%+jes bijzaten. Ik heb er 186 gevangen.

[ Voor 8% gewijzigd door Megalodon86 op 16-06-2018 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:54
Ik heb nu voor 3 tyranitars candy gespaard, zodat ik ze kan uitmaxen. Had er daarom gisteren 3 geëvolueerd zodat ze tenminste smack down hadden. 2 van 96 en 1 van 93% iv allemaal met max attack. 1 is er nu bijna uitgrmaxt ondertussen.

Best wel wat werk om te checken, had daarom als er geen larvitars waren alles geappraised en voor de kansrijken een handmatige internet check moeten doen. Checken kost tijd en candy

Zit er nu alleen mee, die shinys zijn niet zo goed,, maak ik er een shiny larvitar van is dat leuk voor de dex, maar gaat candy verloren voor nog een extra aanvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 00:13
Community dat was in het verleden toch op zondag? :/

Gisteren helaas niet in de gelegenheid geweest om te spelen gedurende die 3 uren. Dus 0 Larvitar gevangen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Josefien schreef op zondag 17 juni 2018 @ 10:13:
Community dat was in het verleden toch op zondag? :/

Gisteren helaas niet in de gelegenheid geweest om te spelen gedurende die 3 uren. Dus 0 Larvitar gevangen :'(
Da's wel balen ja. :/

De eerste 2 community days waren op zaterdag, toen 2x zondag, en daarna weer 2x zaterdag. Die laatste zaterdag was gisteren, dus waarschijnlijk is de volgende community day weer op zondag. Ik zag pokemongohub.net melden dat het de volgende keer op 8 juli is.

En het vermoeden is dat het de volgende keer Squirtle gaat worden, maar dat is nog niet bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 00:13
Ik wil geen Squirtles :/ Ik heb juist geen enkele evolved Larvitar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verwacht wel dat het squirtle gaat worden.. dat gaat het denk ik alleen shiny checken worden, want ik verwacht ook dat de bonus zal zijn dat je minder ver hoeft te lopen om eieren te hatchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Hier 4 shinies gevangen met allemaal slechte IV maar dat zal me een zorg zijn.

Had al 6 Tyranitars met IV van minimaal 89 waarvan 2 maximaal zijn en nog een Larvitar van IV 98 die ik geevolueerd heb.

Moet even kijken of ik er nog meer ga maxen. Echt nodig heb ik ze niet

Shiny Kyogre is ook binnen en ving ook nog een Weatherboosted met IV 93

Nu bezig met Moltress naar 3000 CP te uppen

Zou Corsola tijdens het Dortmund event ook in Nederland spawnen?

Die shinies zijn leuk hoor maar is echt een kwestie van geluk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
C_V_S schreef op zondag 17 juni 2018 @ 14:34:
Zou Corsola tijdens het Dortmund event ook in Nederland spawnen?
Ik hoop van wel, heb dan andere verplichtingen dus kan niet die kant op |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
sixtiek schreef op maandag 18 juni 2018 @ 00:04:
[...]

Ik hoop van wel, heb dan andere verplichtingen dus kan niet die kant op |:( .
Ik ook maar was ook niet van plan voor een event 3 uur te gaan rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga er maar vanuit van niet. Blijft alsnog een regionale exclusieve zo.. Enige kans is dat het een reward van de challenge wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 09:50:
Ga er maar vanuit van niet. Blijft alsnog een regionale exclusieve zo.. Enige kans is dat het een reward van de challenge wordt
Nou die vogel met prei was hier toch ook tijdelijk beschikbaar

Idem dito voor die Kangoeroe ook al was die alleen in Zoetermeer te vangen maar ja wij hebben in Nederland geen gesponsorde locaties meer dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 17:21
Je zegt het zelf al haast;
- Farfetch'd was overal tijdelijk beschikbaar. Dus niet alleen Dortmund/ Zoetermeer/ gesponsorde locaties, maar overal voor een korte periode.
- Kanghaskan zat alleen in Zoetermeer, Almere en Amstelveen. Ze zaten daarbij wel iets buiten de shoppingcenters (in een straal er rond), maar ook niet zomaar door heel NL.

Dus ik verwacht ook niet dat als ze zeggen dat iets alleen in Dortmund gaat zitten, dat de straal dan zo groot gaat zijn dat je ze zelfs in Nederland gaat vinden...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik zou er inderdaad niet vanuit gaan, máár... ze willen nog wel eens een last-minute-surprise doen. Bijvoorbeeld; alle Europese hoofdsteden zullen óók de bijzondere spawns hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk komen die regionale ook hier.. ooit. Maar voorlopig is het alleen dat zoiezo tijdens dat event in Duitsland gaan spawnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-09 07:08
https://pokemongolive.com/post/friendsandtrading/
Ruilen en vriendschappen sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Zou eens tijd worden dat dat kwam, dan kan ik eindelijk eens wat Tauros ruilen voor ander spul wat ik niet heb :)

Edit: Alleen de manier waarop is dan wel weer ontzettend kut opgezet :(
Wth stardust voor speciale trades.

[ Voor 32% gewijzigd door Akaendra op 18-06-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Dat is wel leuk inderdaad maar er zullen wel restricties aan zitten wat je kunt ruilen. En als ik de screenshot bekijk kost het ook stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Prima, dat gaat het RMT in ieder geval voor een deel tegen. Er moet wat moeite gedaan worden om een friendship op te bouwen. Op zich een goede oplossing (al is het niet fool-proof) voor het probleem dat zou gaan komen met spoofers die Pokemon voor geld zouden verkopen zodra trading erin zou komen.

Een vriend van me had nog een Corsola bewaard voor mij van z'n vakantie, ik ga 'm eens lastig vallen :P

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

zaterdag was voor mij wel goede dag :D beetje rondjes gelopen door me woonplaats en uiteindelijk genoeg larvitars kunnen vangen voor 2 tyranitar die volgens me gele teamleader: "can battle with the best of them, its stats are the best i've ever seen!" hadden. Ook 2 shinies gevangen. Maar daar geef ik niet zo om.

Moet wel zeggen dat ik dat water festival beetje zat ben, ik hoop op een grass festival next of zo. Give me more shroomish, needz that breloom. Plus give me more nidorans, ik wil m'n nidoking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Mooi die trading heb sommige shinies dubbel en sowieso alle legendary 6x

Kan ik die mooi ruilen voor missende shinies :)

Binnenkort maar even een wanted lijstje maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er nou leuk aan ruilen? Is toch veel leuker om alles zelf te vangen.. snap dat echt niet
Pagina: 1 ... 95 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.