[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.486 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Die vriendschappen juig in van ahrte toe. Zeker als je ook nog raids kan afspreken maar ruilen? no please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Als je niet wilt ruilen, ruil je toch niet?!
Je bent een Pokémon Trainer, vroeger in de spelletjes ging je toch ook traden omdat je bepaalde Pokémon niet kon vangen in Red of Blue.

Spoofers worden 9/10x toch gepakt.
En tja, mensen met meerdere accounts, die mensen zijn waarschijnlijk al 40+ op hun main account en hebben al genoeg Pokemon. Ze steken alleen maar meer tijd in het spelletje. Niks mis mee als dat de manier is. Ik zie het dan meer als iemand die 2 gameboys heeft (1tje van zusje gestolen met Pokemon Blue om Pokemon te ruilen die hij niet kan vangen in Pokemon Red).

Misschien dat gyms wat moeilijker worden. Maar ik denk wel dat er weer iets op gevonden wordt mocht het echte problemen gaan veroorzaken.
Ik ben i.i.g. 100% voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Nou met ruilen, kan ik eindelijk mijn pokedex vol gaan krijgen.
Ik lieg niet als ik nu al anderhalf jaar bezig ben voor een miltank.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:41:
Wat is er nou leuk aan ruilen? Is toch veel leuker om alles zelf te vangen.. snap dat echt niet
Al die vliegreizen zijn zo duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:20
Shinies ruilen is wel mooi idd :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Het enige positieve aan het verhaal vind ik de attack bonus en de extra raid ballen als je met vrienden speelt. Dan kun je echt iemand helpen etc... Ook de kadotjes zijn leuk :)

Maar ik vind het juist gaaf om zelf een beestje te vangen of hatchen, als iemand hem aan je geeft / ruilt dan vind ik het toch minder leuk ofzo....

[ Voor 4% gewijzigd door A-Jay op 18-06-2018 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
A-Jay schreef op maandag 18 juni 2018 @ 16:38:
Het enige positieve aan het verhaal vind ik de attack bonus en de extra raid ballen als je met vrienden speelt. Dan kun je echt iemand helpen etc... Ook de kadotjes zijn leuk :)

Maar ik vind het juist gaaf om zelf een beestje te vangen of hatchen, als iemand hem aan je geeft / ruilt dan vind ik het toch minder leuk ofzo....
Ten eerste is het traden natuurlijk gewoon optioneel. Dus je kan de optie ook niet gebruiken.

Ten tweede, of je hem nou zelf tegen het lijf loopt, of je vriend, dat is toch ook weer niet zo boeiend. De IV's worden sowieso lager, dus het is geen garantie op 100% tjes oid.

Ook zit er een max van 1 special trade per dag op. En special wil zeggen; legendary, shiny of new-pokedex entry. Die zijn ook loeiduur; 1 miljoen stardust om een legendary te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Megalodon86 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 17:01:
[...]

Ten eerste is het traden natuurlijk gewoon optioneel. Dus je kan de optie ook niet gebruiken.

Ten tweede, of je hem nou zelf tegen het lijf loopt, of je vriend, dat is toch ook weer niet zo boeiend. De IV's worden sowieso lager, dus het is geen garantie op 100% tjes oid.

Ook zit er een max van 1 special trade per dag op. En special wil zeggen; legendary, shiny of new-pokedex entry. Die zijn ook loeiduur; 1 miljoen stardust om een legendary te ruilen.
Is dat een feit? Of hoop je daarop? staan de ruilvoorwaarden al ergens beschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
Hoeveelheid stardust hangt ook af van het vriendschapsniveau tussen beide spelers dacht ik.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Vind het heel goed dat ze een hele hoop restricties op het ruilen hebben gezet. Maar toch vrees ik wel een klein beetje dat het net iets te makkelijk gaat worden... hoop dat het toch een beetje een uitdaging blijft. Ben best trots op mijn complete Pokédex (althans: ik heb alle entries die ooit te vangen zijn geweest in Nederland) - zou het flauw vinden als anderen met weinig moeite net zover kunnen komen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dat vinden 'hardcore' spelers nu ook al met al die events. Dat je te makkelijk aan nieuwe Pokemon kan komen.

Maar ja, zo houden ze wel het aantal actieve spelers groter denk. Blijft een bedrijf he, geen filantropische instelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
readytoflow schreef op maandag 18 juni 2018 @ 17:25:
[...]

Is dat een feit? Of hoop je daarop? staan de ruilvoorwaarden al ergens beschreven?
Ja, (bijna) alles is al bekend gemaakt.

Voorbeeld:

een legendary ruilen kost 1.000.000 stardust, en de HP/CP gaat omlaag.
Als je beste vrienden bent (dat duurt minimaal 90 dagen om die status te bereiken), kost het nog maar 40.000 stardust. Ook het verlies in HP/CP is dan geringer.

https://pokemongolive.com/en/post/friendsandtrading/

http://www.ign.com/articl...ongside-new-friend-system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ten eerste is het traden natuurlijk gewoon optioneel. Dus je kan de optie ook niet gebruiken
Mijn kritiek en ook van anderen gaat verder dan de ik vorm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Mensen met multi accounts gaan het meeste hebben aan deze update door makkelijk een hoog vriendschapsniveau te krijgen en vervolgens meer schade kunnen doen en meer premier ballen krijgen tijdens raids.

Dat de iv enkel nar beneden gaat is nog niet zeker. waarschijnlijk met een hoog vriendschapsniveau kan je ook wel willekeurig een betere iv krijgen.

Het argument om er geen gebruik van te maken als je het een slechte update vind is ook wel onzin. wie vind bijvoorbeeld het ex systeem goed? Beter een slecht systeem zo goed mogelijk gebruiken dan het niet te gebruiken dus :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Tot voor twee weken terug was de dichtstbijzijnde pokestop in de buurt op zo'n 730 meter afstand (net niet te zien vanuit huis). Vorige week is daar een op 320 meter afstand bijgekomen en sinds vandaag op 120 meter :7

En dat dankzij een paar fanatieke pokemon go spelers die ook fanatiek Ingress spelen :7
En er zijn er meer aangevraagd. Wordt nog wel wat hier. Als er nog een stop in deze cell bijkomt kans dat het een gym wordt met ex raid mogelijkheid.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:54
matthijst schreef op maandag 18 juni 2018 @ 16:14:
Shinies ruilen is wel mooi idd :)
Nu vraag ik mij bij mezelf af, wil ik wel een shiny ruilen? Het kost nogal wat dust, en een shiny kabuto, kom op zeg, is dat al die dust eigenlijk waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
aljooge schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:46:
[...]

Nu vraag ik mij bij mezelf af, wil ik wel een shiny ruilen? Het kost nogal wat dust, en een shiny kabuto, kom op zeg, is dat al die dust eigenlijk waard?
na 90 dagen vriendjes te zijn nog maar 40k Stardust

Moet zeggen dan de raid groep hier in 90% van de gevallen toch dezelfde groep is van een man of 30/40

Dat zijn ook degene die spul hebben wat je wilt ruilen

Of mensen die toevallig op vakantie zijn geweest en daar een hoop regionals hebben gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:11
Heb nog 6 tauros van 2 US trips en 2 Illumise. Dus die ruilen tegen spul wat ik niet heb (Corsola etc) lijkt mij ok.

Aan de andere kant... daar ga ik geen flinke portie dust voor neerleggen.

Betalen beide kanten van de trade die dust, of ieder de helft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
aljooge schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:46:
[...]

40.000 dust, dat is ongeveer 400 pokémon vangen... afhankelijk van events/boosts wat minder. Of dat een shiny waard is, zal verschillen per persoon. Met de go plus aan in een drukke omgeving, kan het snel gaan. Alles met de hand duurt een stuk langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Ik zou graag nog wel een shiny magikarp willen vangen met degelijke IV's, maar weet niet of ik daar 40.000 dust voor neer zou tellen.

Dankzij het water event en mijn nieuwe GOTCHA heb ik echt veel dust binnengeharkt. Aangezien mijn vriendin bij 2 stops woont laat ik hem gewoon een nachtje draaien. Word je wakker met 50K aan dust extra :D

Nog 1,6 miljoen XP en ik ben level 40. Hopelijk lukt dat voor Dortmund, dan zou ik heel blij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 19:50
Ik wil het Raiden weer een beetje gaan oppakken, maar helaas ben ik geen lid mee van een app groep. Is iemand lid van een leuke raid groep in het centrum/noorden van Rotterdam? Dan houd ik mij aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:07
FrankoNL schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:08:
Ik wil het Raiden weer een beetje gaan oppakken, maar helaas ben ik geen lid mee van een app groep. Is iemand lid van een leuke raid groep in het centrum/noorden van Rotterdam? Dan houd ik mij aanbevolen :)
Je bent zojuist de beste groep voor Rotterdam Oost gejoined ;)

In Telegram, that is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 19:50
mat.hi.as schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:11:
[...]

Je bent zojuist de beste groep voor Rotterdam Oost gejoined ;)

In Telegram, that is
Haha klopt ;). Dat is vaak toch nog wel een stukje uit de buurt, vandaar dat ik er ook nog een zoek voor het centrum :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet een whatsapp groep voor in het centrum maar die zit zo beetje altijd vol 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

hmmm, ik heb 2 mooie tyranitars, maar die mag ik niet in gyms plaatsen. Weet iemand waarom niet? Ze zijn vol health.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
ye-roon schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:13:
hmmm, ik heb 2 mooie tyranitars, maar die mag ik niet in gyms plaatsen. Weet iemand waarom niet? Ze zijn vol health.
Daarom dus, ze zijn niet full health :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 14:40
Hij zegt dat ze wel vol health zijn. Zijn ze dat ook echt? @ye-roon
Ik ga er vanuit dat ze niet doorgestreept zijn (de rode slash voor gecheate pokemon). Een andere reden dan de 2 genoemde is er volgens mij niet.

PV Output

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Er zou natuurlijk al een Tyranitair in kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Jawel. Er kan ook al een TTar in de gym staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

aahhh, okay, dus vol hp en mag geen t-tar in gym zitten. check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

ye-roon schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:38:
aahhh, okay, dus vol hp en mag geen t-tar in gym zitten. check.
Dan staat er al een TTAR in de gym of ze missen misschien 1 health waardoor je denkt dat die vol health is?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
icy schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 12:42:
[...]

Dan staat er al een TTAR in de gym of ze missen misschien 1 health waardoor je denkt dat die vol health is?
Dit had ik met m'n Blissey, die had 400 health, waardoor een revive + potion precies volledig gehealth was. Totdat ik 2 power ups deed, en Blissey over 400 health ging. Duurde even voordat ik dat door had 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
De nieuwe APK is trouwens al te downloaden, versie 0.107.1. Hij draait hier. Wel nieuwe achtergrond en iets andere UI bij je profiel, maar nog geen vriendjes. Komt waarschijnlijk met een push-update een dezer dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
ye-roon schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:17:
zaterdag was voor mij wel goede dag :D beetje rondjes gelopen door me woonplaats en uiteindelijk genoeg larvitars kunnen vangen voor 2 tyranitar die volgens me gele teamleader: "can battle with the best of them, its stats are the best i've ever seen!" hadden. Ook 2 shinies gevangen. Maar daar geef ik niet zo om.

Moet wel zeggen dat ik dat water festival beetje zat ben, ik hoop op een grass festival next of zo. Give me more shroomish, needz that breloom. Plus give me more nidorans, ik wil m'n nidoking.
Nou moet heb nog 12 Feebas candy nodig, dus hopelijk heb ik vandaag en morgen geluk ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 09:51
mat.hi.as schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:24:
De nieuwe APK is trouwens al te downloaden, versie 0.107.1. Hij draait hier. Wel nieuwe achtergrond en iets andere UI bij je profiel, maar nog geen vriendjes. Komt waarschijnlijk met een push-update een dezer dagen.
Staat in hun post dat dit in de loop van de week komt, dus denk idd nu APK download en nadien de push van de server dat komt voor activatie. Kijk er alvast naar uit om de friends feature te zien, het zou alvast leuk zijn een klein rapport van elke vriend te zien zoals dit bij de start van een gym battle is. Zo wat info ivm aantal km's, gevangen pokemon, enz enz

Het traden zelf ben ik heel blij mee. De regionale pokémon zijn heel moeilijk te krijgen en persoonlijk heb ik het event gemist waar Kangaskhan kon gevangen worden. De kans dat ik hier nog een event van zie lijkt me klein :-( Verder is het bijvoorbeeld leuk om de Unown letters dat je mist zo te halen. Ik ben nog nooit op een event geweest waar deze spawnden en daarbuiten nog nooit 1 tegen gekomen.

Aan de andere kant zal ik ook geen pokémon traden waar ik wel zelf kan aan raken. Ik heb bijvoorbeeld nog geen Salamence, maar ik zal zelf wel zorgen voor de nodige km's en eitjes om laten uit te komen om deze te halen. Ook alle Legendary dat te vangen waren heb ik momenteel, trading voor IV's of shiny ga ik mij niet mee bezig houden. Die komen ooit wel eens 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:25
Shadow_J schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:12:
Verder is het bijvoorbeeld leuk om de Unown letters dat je mist zo te halen.
Ik ben benieuwd hoe het werkt voor Unown (en ook bijvoorbeeld voor Castform, stel dat je daarvan nog vormen mist): de prijs voor ruilen van pokies die je nog niet hebt is hoger dan voor als je ze wel hebt, maar hoe zit dat met verschillende vormen van dezelfde pokie als je er al een vorm van hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
sixtiek schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:21:
[...]

Ik ben benieuwd hoe het werkt voor Unown (en ook bijvoorbeeld voor Castform, stel dat je daarvan nog vormen mist): de prijs voor ruilen van pokies die je nog niet hebt is hoger dan voor als je ze wel hebt, maar hoe zit dat met verschillende vormen van dezelfde pokie als je er al een vorm van hebt?
Ik vermoed dat de verschillende vormen wel 'goedkoper' gaan zijn. Binnen enkele dagen zullen we het allemaal weten :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
sixtiek schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:21:
[...]

Goede vraag :) Ik mist zelf ook nog Ice Castform en heb van Unown enkel de J en F

Dus S A R I E U R O P zou ik graag nog willen. Zijn er trouwens nog meer tijdens events te krijgen geweest?

De J heb ik in het "wild" gevangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

perryvdbosch schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:08:
[...]

Nou moet heb nog 12 Feebas candy nodig, dus hopelijk heb ik vandaag en morgen geluk ;(
Ik kreeg er net eentje uit een 2km ei. dat tikt wel ff lekker aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
ye-roon schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:52:
[...]

Ik kreeg er net eentje uit een 2km ei. dat tikt wel ff lekker aan :)
Ik hoop ook nog een Lapras tegen te komen, maar dat zal wel niet ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
perryvdbosch schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:54:
[...]

Op zoek naar de ´evolve 2 shellder´ quest, die geeft als reward een Lapras.
(correct me if I'm wrong)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
perryvdbosch schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:54:
[...]

Die kan je nu heel makkelijk via quests krijgen. Evolve 2 shelder geeft lapras en die is vrij makkelijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Gravediggerxx schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:57:
[...]

Die kan je nu heel makkelijk via quests krijgen. Evolve 2 shelder geeft lapras en die is vrij makkelijk te vinden.
Aah danku voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
En tsja, je kan tijdens dit event geluk hebben. Ik heb een Lapras uit een ei erbij en kwam eergisteren een wilde tegen :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Bij ons in de groep zijn ze ook helemaal gek van die Lapras... ik snap het niet helemaal...

Maargoed, tip; verzamel 3 'evolve 2 shelder' quests en krijg 3 Laprassen met 2 evolves ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:19:
Bij ons in de groep zijn ze ook helemaal gek van die Lapras... ik snap het niet helemaal...

Maargoed, tip; verzamel 3 'evolve 2 shelder' quests en krijg 3 Laprassen met 2 evolves ;)
Na Articuno de beste ice pokemon die er momenteel is.

In sommige gevallen best handig.

Heb de quest best al een paar keer gedaan om een beetje fatsoenlijk ice team te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
C_V_S schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:22:
[...]

Heb de quest best al een paar keer gedaan om een beetje fatsoenlijk ice team te krijgen.
Dan wacht je beter op mamoswine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:22:
[...]

Ja oké, het is een van de beste ja... met Cloyster, Walrein en Jynx.

Maar Lapras is toch ook al tijden raidboss geweest? Heb er zat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Megalodon86 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:30:
[...]

Ik heb alleen niemand om mee te raiden (oh, god voel me nu echt Koos :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
[...]

Ik vond het verspilling van raid passen. Waarom lapras doen als je even goed een lvl 5 kan doen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
[...]

Zeker heb er ook zes enkel heb je ook candy nodig om ze te uppen voor een goed team he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoki1985
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 08:07

Hoe kom je aan die quests? die worden toch random uitgedeeld, of kan je dit ergens door beinvloeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Yoki1985 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:24:
[...]

Hoe kom je aan die quests? die worden toch random uitgedeeld, of kan je dit ergens door beinvloeden?
Veel stops draaien. En de quests die je niet wilt gewoon steeds weggooien :)
Mocht je in een Whatsapp groep zitten; vraag of iemand een seintje wilt geven als die quest uit een stop komt. Dan zou jij die daar ook op kunnen gaan halen..

[ Voor 20% gewijzigd door schaapiej op 19-06-2018 16:37 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Yoki1985 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:24:
[...]

Quests zijn voor iedereen de hele dag (tot 0:00 uur) hetzelfde. Communiceren met je community dus, of maps inzetten zoals https://spelned.nl/pokemon/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:26
Het was, gezien het patroon van de afgelopen keren, te verwachten dat Squirtle de volgende pokemon voor CD zou zijn.

In tegenstelling tot Larvitar zal ik nu slechts proberen om van iedere evolutie een shiny te hebben. Pure vulling..

Ps; heben jullie wél een shiny Kyogre? Na 25 raids heb ik er helaas geen mogen treffen.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Luuksche schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:52:

Ps; heben jullie wél een shiny Kyogre? Na 25 raids heb ik er helaas geen mogen treffen.
Helaas niet. Ook genoeg raids gedaan met 10+ man waarbij niemand een shiny had. Bij Ho-Oh was dat wel anders, naar mijn gevoel. Daar had ik zelf 2 shinies op ~10 raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Gister mijn Shiny Kyogre #3 gekregen.. Sommige van me groep hebben nog geen en hebben even veel raids gekregen.. Had em liever iemand anders gegunt. Nu willen ze dat ik niet meer mee doe haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Beste alle,

Gisteren proberen PokemonGO weer te gebruiken. Had het bijna twee jaar niet gebruikt. Maar gisteren en vandaag merkte ik dat ik Niet kan gebruiken. Krijg meldign jou systeem ist Niet geschickt voor het spel.

Ik heb een Redmi note 5 global met custom ROM. En magisk. Maar die is Niet voor dat . Hoe kan je dir omzeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Luuksche schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:52:
Het was, gezien het patroon van de afgelopen keren, te verwachten dat Squirtle de volgende pokemon voor CD zou zijn.

In tegenstelling tot Larvitar zal ik nu slechts proberen om van iedere evolutie een shiny te hebben. Pure vulling..

Lugia heeft me 49 raids gekost. Ho Oh niet veel moeite gedaan, maar heb die ook niet shiny (raidje of 11 ofzo) en Kyogre ook niet veel moeite gedaan, want bij de eerste raid had ik Kyogre direct shiny.

Lugia en Kyogre wou ik graag shiny hebben overigens 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 20-06-2018 08:18 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ondanks mijn geluk met shinies, heb ik 0 legendary shinies. Ach, je kan er ook helemaal niet mee pochen op een gym :+

Een shiny Kyogre had ik wel graag gehad, dat vind ik de mooiste tot nu toe, en is ook de enige echt nuttige van de 3 legendaries die tot nu toe shiny kunnen zijn. Als ze morgen(avond) Groudon terugbrengen, is die ook wel leuk om shiny te krijgen, maar ik vind hem niet mooi.

Als shiny Rayquaza gelanceerd wordt, dán ga ik helemaal los, die moet ik echt hebben O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
theduke1989 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 07:55:
Beste alle,

Gisteren proberen PokemonGO weer te gebruiken. Had het bijna twee jaar niet gebruikt. Maar gisteren en vandaag merkte ik dat ik Niet kan gebruiken. Krijg meldign jou systeem ist Niet geschickt voor het spel.

Ik heb een Redmi note 5 global met custom ROM. En magisk. Maar die is Niet voor dat . Hoe kan je dir omzeilen
Er zit tegenwoordig een ABN checker in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 09:08:
Ondanks mijn geluk met shinies, heb ik 0 legendary shinies. Ach, je kan er ook helemaal niet mee pochen op een gym :+

Een shiny Kyogre had ik wel graag gehad, dat vind ik de mooiste tot nu toe, en is ook de enige echt nuttige van de 3 legendaries die tot nu toe shiny kunnen zijn. Als ze morgen(avond) Groudon terugbrengen, is die ook wel leuk om shiny te krijgen, maar ik vind hem niet mooi.

Als shiny Rayquaza gelanceerd wordt, dán ga ik helemaal los, die moet ik echt hebben O+
Shiny Kyogre kan je je best nog voor doen.

Heb ze hier alle drie shiny trouwens! Hoop dat ik Squirtle nog kan doen aangezien ik op vakantie ben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
wimpie007 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 09:26:
[...]

Er zit tegenwoordig een ABN checker in ;)
ik weet niet wat dat is. en op google krijg ik ABN lookup als eerste HIT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JMaster
  • Laatst online: 19-09 11:14
theduke1989 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 09:30:
[...]

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
[...]

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
what seems to be the problem guys? Systemem hier zijn engels. Ze hebben het niet So met Nederlandse taal. Is niet popi joopie voor ze.

Maar zonder dolle waarom zo'n vaag problem can het omzeiled worden. yes or NO. zo moeilijk is dat toch niet om daarop antwoord te geven.

nevermind, ABN lookup was de juiste method ;) to find the solution.!!!

[ Voor 11% gewijzigd door theduke1989 op 20-06-2018 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
ABN = Algemeen beschaafd nederlands.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wimpie007
theduke1989 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:05:
what seems to be the problem guys? Systemem hier zijn engels. Ze hebben het niet So met Nederlandse taal. Is niet popi joopie voor ze.

Maar zonder dolle waarom zo'n vaag problem can het omzeiled worden. yes or NO. zo moeilijk is dat toch niet om daarop antwoord te geven.
Meschien can je er sail around doen aber pokemon zien het als a gewortelde apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J

Gisteren waren er 3 stopjes in de buurt met de 'evolve 2 shelder' quest dus toch even rond gereden en 3 Laprassen gemaakt. Natuurlijk ook 3x pine app gedaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theduke1989
@Zlysher as I told you, this operating system is WIN10 ENG. en wals ik dus opens een andere taal typ wordt knap lasting voor de machine ;) vandaar. ABN zelf misshien buiten de ABN dat het echt iets kon bevatten. Maar goed is opgelost zelfs met de checker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23:26
Shadow_J schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:15:
[...]

Gisteren waren er 3 stopjes in de buurt met de 'evolve 2 shelder' quest dus toch even rond gereden en 3 Laprassen gemaakt. Natuurlijk ook 3x pine app gedaan :)
Dat scheelt je toch weer vier keer een Shelder evolven! Ik moet eerlijk toegeven dat de quest mij persoonlijk niet interesseert. Wat moet ik met tien van deze beesten. Als het nu een shiny zou kunnen zijn zoals Aerodactyl.. :P

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
Luuksche schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:50:
[...]

Dat scheelt je toch weer vier keer een Shelder evolven! Ik moet eerlijk toegeven dat de quest mij persoonlijk niet interesseert. Wat moet ik met tien van deze beesten. Als het nu een shiny zou kunnen zijn zoals Aerodactyl.. :P
Voor mij was het vooral eens interessant voor wat candy bij te halen, op deze manier kan ik er eentje mooi hoog zetten zonder dat ik er km's moet voor doen. Ik heb nog 800 shelder candy staan dus hopelijk heb ik vandaag nog 2 of 3 van deze quests :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marascon
  • Laatst online: 20-09 10:13
Ben ook maar weer eens begonnen,
Helaas woon ik in een kleine plaats, dus vind niet veel gelijk gestemden :(

Raids gebeuren hier al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 12:25
Marascon schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:42:
Ben ook maar weer eens begonnen,
Helaas woon ik in een kleine plaats, dus vind niet veel gelijk gestemden :(

Raids gebeuren hier al helemaal niet.
Hier een 70k inwoners-plaats, maar hier wordt ook echt geen enkele raid gedaan... Waren er maar spoofers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Shadow_J schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:56:
[...]

Voor mij was het vooral eens interessant voor wat candy bij te halen, op deze manier kan ik er eentje mooi hoog zetten zonder dat ik er km's moet voor doen. Ik heb nog 800 shelder candy staan dus hopelijk heb ik vandaag nog 2 of 3 van deze quests :-p
Ice Pokemons zijn goed tegen draken en ik gok dat (shiny) Raquaeza komt (of Groudon) dus kan je er prima een aantal hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
william89 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:06:
[...]

Hier een 70k inwoners-plaats, maar hier wordt ook echt geen enkele raid gedaan... Waren er maar spoofers :+
Hier doen we het met de helft van dat aantal inwoners geloof ik, maar toch een tiental Raids per dag die door gaan hoor :P

Zijn er wel handige telegramgroepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marascon
Ik ben zelf maar een discord group begonnen die ook gelist staat op https://thesilphroad.com/ maar het loopt helaas nog niet zo storm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryvdbosch
Weet iemand een goede scanner? Of wordt dat hier als cheaten gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
perryvdbosch schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:35:
Weet iemand een goede scanner? Of wordt dat hier als cheaten gezien?
Er zijn geen werkende scanners meer. Alle bots zijn gebanned en de api's zijn aangepast.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A-Jay
Vanavond level 38 geworden :)

Dus nu rustig verder harken en hopen op een Wyanaut uit een ei. Voor de rest heb ik alles wat in NL te krijgen.

Ben ook wel benieuwd naar de 7km eieren.

[ Voor 13% gewijzigd door A-Jay op 20-06-2018 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Mooie mijlpaal @A-Jay ! Nu kan je al je Pokémon uppen tot max.Niet dat je daar heel gelukkig van wordt, want de laatste levels zijn mega-duur haha.

Ik ben vooral benieuwd naar de distributie van die 7km eieren, ik heb nl bijna altijd 9/9 eieren. Dus dan zou ik het openen van gifts moeten plannen (vlaknadat een ei uitgekomen is). Of zullen ze onder een speciale categorie vallen? Vandaar ook een nieuwe afstand/kleur?

[ Voor 11% gewijzigd door Megalodon86 op 21-06-2018 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Megalodon86 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:17:
Mooie mijlpaal @A-Jay ! Nu kan je al je Pokémon uppen tot max.Niet dat je daar heel gelukkig van wordt, want de laatste levels zijn mega-duur haha.

Ik ben vooral benieuwd naar de distributie van die 7km eieren, ik heb nl bijna altijd 9/9 eieren. Dus dan zou ik het openen van gifts moeten plannen (vlaknadat een ei uitgekomen is). Of zullen ze onder een speciale categorie vallen? Vandaar ook een nieuwe afstand/kleur?
Thanks. Mijn 100 Dragonite en Gyarados zijn nu idd de max. De rest doe ik wanneer ik er tijd voor heb.

Die eieren zijn net als normale. TrainerTips had begrepen van Nia dat je dus idd eerst een vrije eispot moet hebben voor je een gift opent anders heb je geen ei.

Niet heel handig, maar wel begrijpelijk, het is namelijk dezelfde logica dat je nu geen nieuwe quest krijgt als je bag vol is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk lv zijn jullie? Ik ben lv 28. Heb nu net een pokemon go plus aangeschaft, hij werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Hoop dat je dan ook de optie krijgt om eieren weg te gooien :)

Als je eenmaal level 38 bent heb je voor je level 40 bent wel zo'n beetje alle Pokemon gemaxt / geuppt die je zou willen uppen hoor :)

Zit nu rond de 22 miljoen XP en up enkel zo nu en dan een legendary als ik weer candy voor ze heb. Stop vaak bij een bepaalde waarde ook. Kyogre bij 3900+ CP en Groudong bij 4000+ CP om maar een voorbeeld te noemen.

Dat laatste beetje is zo duur en maakt zo weinig verschil! Dan gebruik ik mijn rare candy liever voor iets anders.

Nu bezig met Moltress naar 3000+ CP te krijgen zit op de 2700+ nu dus nog wat rare candy nodig :)

Ook ben ik wat Laprassen naar de 2300+ CP te krijgen zodat mijn team ICE beter wordt.

Morgen nog een Articuno vangen kan ik mijn IV 100% ook nog een keer uppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:03:
Welk lv zijn jullie? Ik ben lv 28. Heb nu net een pokemon go plus aangeschaft, hij werkt prima.
Level 38, ben net over de helft naar 39. Ik heb sinds Level 37 een Go plus, en dat maakt het grinden een stuk prettiger.
C_V_S schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:20:
Hoop dat je dan ook de optie krijgt om eieren weg te gooien :)
Dat zal wel nooit gebeuren ben ik bang.
Dat laatste beetje is zo duur en maakt zo weinig verschil! Dan gebruik ik mijn rare candy liever voor iets anders.
Ja precies, afhankelijk van het beestje stop ik op level 35,36 of 37. Alleen Mewtwo is Level 38, en die wil ik nog wel naar max brengen. Maar nu nog te weinig rare candy om dat te doen.
Morgen nog een Articuno vangen kan ik mijn IV 100% ook nog een keer uppen :)
Cool!! Ik heb bijna 200 Legendary raids gedaan, en nog geen dag de quests gemist sinds lancering, maar ik heb nog precies nul 100%tjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie zijn best wel fanatiek. Ik zou daar overdag geen tijd voor hebben om raids te doen en je moet echt met meerdere personen zijn. Mijn sterkste pokemon is 2700cp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 11:43:
Jullie zijn best wel fanatiek. Ik zou daar overdag geen tijd voor hebben om raids te doen en je moet echt met meerdere personen zijn. Mijn sterkste pokemon is 2700cp.
Als je eenmaal betere Pokémon hebt, kan je level 1, 2 en de meeste level 3 gewoon solo doen. Level 4 raids lukken wel met 3 of 4 man. En de level 5 raids doen we vrijwel alleen 's avonds of in het weekend. Via een whatsapp, discord of telegram app kan je dat soort dingen aardig coördineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Dat is niet aardig van RNGesus! Ik ving vanochtend nog een level 8 100% Magikarp, had al een Hundorados en nog een stel minder metarelevante hundo's waaronder een heuse Hundopidgey. Hell yeah 8) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
sixtiek schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 12:11:
[...]

Dat is niet aardig van RNGesus! Ik ving vanochtend nog een level 8 100% Magikarp, had al een Hundorados en nog een stel minder metarelevante hundo's waaronder een heuse Hundopidgey. Hell yeah 8) !
Ik bedoelde strikt legendaries, gelukkig heb ik wel een paar 100%tjes, waaronder van't weekend nog een 100% Larvitar (nu dus Tyranitar met dubbele rock aanvallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Jee vorige week mijn tweede ex-raid pasje gekregen, kon zelf niet maar mijn vrouw wel, we zijn nu allebei een Mewtwo rijker (hadden er allebei nog geen een) *O*
En ook nog een Kyogre *O*

Schijnbaar vanaf morgen (één van) de Regi's als Lvl 5 raid boss?

[ Voor 22% gewijzigd door CAP-Team op 21-06-2018 14:02 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Vandaag de eerste 100% Poké (die ik niet per ongeluk heb weggegooid, als lv37'er zou ik er toch een paar moeten hebben gehad) gevangen!

Een quest-Magikarp, level 20, 94CP :')

Ik wil 'm best naar de max uppen, maar ik geloof dat ik m'n stardust moet bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
CAP-Team schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 14:00:
Schijnbaar vanaf morgen (één van) de Regi's als Lvl 5 raid boss?
Had net een melding op m'n telefoon over een nieuwe Ice legendary. Maar in-game geen melding of nieuwsbericht? Stond iets met Regi.. uiteraard niet eerst een screenshot gemaakt omdat ik na het klikken wel verwachtte dat er in-game meer info zou zijn :P

Meer mensen met die dat 'halve' bericht?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
schaapiej schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:23:
[...]

Had net een melding op m'n telefoon over een nieuwe Ice legendary. Maar in-game geen melding of nieuwsbericht? Stond iets met Regi.. uiteraard niet eerst een screenshot gemaakt omdat ik na het klikken wel verwachtte dat er in-game meer info zou zijn :P

Meer mensen met die 'halve' bericht?
Regice nieuwe raidboss, tot 19 juli. Dus eigenlijk een volle maand.

Ik denk dat de laatste 10 dagen een 2de L5 raidboss toegevoegd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
schaapiej schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 15:23:
[...]

Meer mensen met die 'halve' bericht?
Wel met dat bericht :9

Wat ik zelf vaak niet wist is als je op ^ drukt je die melding kan openklappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marascon
heeft iemand hier ervaring met een go-tcha?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Marascon schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:06:
heeft iemand hier ervaring met een go-tcha?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marascon
Bevalt deze een beetje? Ben van plan er ook een aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Hebben ze de Go-tcha alleen die leipe kleuren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Crashhill schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 16:17:
Hebben ze de Go-tcha alleen die leipe kleuren?
Ding is zwart en je kan via Ali alle kleuren bandjes bestellen

RegiIce is wel lekker hoor! Eindelijk een nieuwe

En dan uiteindelijk nog een shiny Groudon of Raqueza er bij hoop ik dan maar
Pagina: 1 ... 96 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.