[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.495 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
avotar schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 07:39:
Ik overweeg om er maar gewoon mee te stoppen.
Ben geen raider, want geen behoefte aan whatsappgroepen etc, dus een deel van de legendaries gaat al aan mijn neus voorbij.
Daarbij ben ik een klaar met de zoethoudertjes.....

Oh jee, de mensen hebben alles al... dan geven de pokemon een ander kleurtje....
Oh jee, de mensen hebben die ook al..... wacht! Zonnebrillen!

Geef het volk brood en spelen. Nee, voor mij is de grote lol er wel vanaf.
Of gewoon af en toe wat spelen? Bijvoorbeeld alleen effe de community dagen meepakken, op die dagen heb je ook nog wat kans op legendary raids, genoeg volk te vinden. Zelf speel ik ook niet gek veel meer en herken bovenstaande wel. Rayquaza, Kyogre, Latias en Latios bijvoorbeeld heb ik alleen tijdens de community days gedaan (met als resultaat dat ik Latios dus niet heb, jammer dan!). Het is ook niet dat er nog enigszins iets legendary is aan die beesten aangezien je er onbeperkt veel kunt vangen, je mist er wat mij betreft dus ook niks aan! :)

Of straks gewoon Harry Potter Go gaan spelen, kun je lekker legaal met je toverstaf zwaaien op straat! :+ :X

Edit: @Akaendra hier het lijstje met plaatjes erbij.

[ Voor 5% gewijzigd door schaapiej op 22-05-2018 09:58 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Lijkt me niet, is in de normale game sook niet het geval.

Iig het lijstje van Pokemon

Rattata/Raticate (Dark)
Raichu (Electric/Psychic)
Sandshrew/Sandslash (Ice/Steel)
Vulpix/Ninetales (Ice/Fairy)
Diglett/Dugtrio (Ground/Steel)
Meowth/Persian (Dark)
Geodude/Graveler/Golem (Rock/Electric)
Grimer/Muk (Poison/Dark)
Exeggutor (Grass/Dragon)
Marowak (Ghost/Fire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 08:26:
Het is toch juist leuk om een pokemon aan te tikken en dan verrast te worden met een shiny?
Dat is inderdaad leuk, al is dat bij mij dusdanig weinig het geval dat (op dat gebied althans) de lol er ook al vanaf aan het gaan is. Ik zal wel pech hebben, maar heb al maanden geen enkele shiny meer gevangen en dat terwijl ik juist meer Pokémon aanklik dan ooit (om te checken of ze shiny zijn en dan evt. te vangen).
En ook: legendary krijg je nu als Quest reward, je krijgt ze nu veel makkelijker dan met raiden
Dát is waar idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitarist schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 14:12:
[...]

Dat is inderdaad leuk, al is dat bij mij dusdanig weinig het geval dat (op dat gebied althans) de lol er ook al vanaf aan het gaan is. Ik zal wel pech hebben, maar heb al maanden geen enkele shiny meer gevangen en dat terwijl ik juist meer Pokémon aanklik dan ooit (om te checken of ze shiny zijn en dan evt. te vangen).

[...]

Dát is waar idd.
Shiny krijg je op basis van statestiek. Dus alleen kijk helpt juist om ze niet te krijgen. Je moet gewoon alles vangen omdat je x shiny krijgt per x gevangen pokemon waarbij de x random is. Kijken wordt niet bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:02:
[...]

Shiny krijg je op basis van statestiek. Dus alleen kijk helpt juist om ze niet te krijgen. Je moet gewoon alles vangen omdat je x shiny krijgt per x gevangen pokemon waarbij de x random is. Kijken wordt niet bijgehouden.
Heb je hier een bron voor? Is namelijk de eerste keer dat ik dit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat.hi.as schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:04:
[...]

Dan moet je even de bevindingen van diverse sites lezen. Google is je vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
mat.hi.as schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:04:
[...]

Ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon RNG of je een shiny vangt, heeft geen bal met statistiek te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel pokemon go is RNG. of jou pokemon shiny is, heeft niks met statistiek te maken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Akaendra schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:56:
Lijkt me niet, is in de normale game sook niet het geval.

Iig het lijstje van Pokemon

Rattata/Raticate (Dark)
Raichu (Electric/Psychic)
Sandshrew/Sandslash (Ice/Steel)
Vulpix/Ninetales (Ice/Fairy)
Diglett/Dugtrio (Ground/Steel)
Meowth/Persian (Dark)
Geodude/Graveler/Golem (Rock/Electric)
Grimer/Muk (Poison/Dark)
Exeggutor (Grass/Dragon)
Marowak (Ghost/Fire)
Mooi overzichtje hier:

https://www.nwtv.nl/16521...okemon-go-alolan-pokemon/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 16:02:
[...]

Volgens mij betekent RNG dat bij IEDERE pokemon telkens weer op basis van x% kans bepaalt wordt wat het uiteindelijk resultaat wordt. De meesten hebben 0% kans op een shiny. Een andere weer x% kans dat het een Ditto wordt of x% kans dat het toch een shiny wordt. Zo dus ook straks voor een Alolan-versie.
Vangen of niet vangen is daarbij niet relevant.

[ Voor 3% gewijzigd door Moraxv op 22-05-2018 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel overigens kansberekening ipv statestiek. Op diverse sites staan statestieken. De vraag der vragen is dus: krijg je x% kans bij het aanklikken van een Pokémon op een shiny of heb je per x, waarbij de x een random aantal Pokémon van dat type wat je hebt gevangen, y% kans op een shiny. Met de eerste formule zou je kans maken vanaf je 2e Pokémon ooit gevangen op een shiny en bij de tweede formule moet je actief spelen. Als ik op diverse sites lees dan moet je actief vangen om een kans te maken op een shiny. Wat overigens logisch is. Anders zou je nooit een Pokémon hoeven te vangen en alleen maar Pokémon hoeven aan te klikken. Ik zie nick van trainer tips ook altijd een shiny check doen maar hij vangt er nooit 1.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2018 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 18:50:
Ik bedoel overigens kansberekening ipv statestiek. Op diverse sites staan statestieken. De vraag der vragen is dus: krijg je x% kans bij het aanklikken van een Pokémon op een shiny of heb je per x, waarbij de x een random aantal Pokémon van dat type wat je hebt gevangen, y% kans op een shiny. Met de eerste formule zou je kans maken vanaf je 2e Pokémon ooit gevangen op een shiny en bij de tweede formule moet je actief spelen. Als ik op diverse sites lees dan moet je actief vangen om een kans te maken op een shiny. Wat overigens logisch is. Anders zou je nooit een Pokémon hoeven te vangen en alleen maar Pokémon hoeven aan te klikken. Ik zie nick van trainer tips ook altijd een shiny check doen maar hij vangt er nooit 1.
bij makuhita/meditite heb ik het grootste gedeelte alleen maar aangetikt. resultaat: 514 makuhita gezien 0 shiny
444 meditite gezien: 2 shiny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 19:46:
[...]

bij makuhita/meditite heb ik het grootste gedeelte alleen maar aangetikt. resultaat: 500 makuhita gezien 0 shiny
400 meditite gezien: 2 shiny
En verder heb je die ook nog nooit gevangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 19:47:
[...]

En verder heb je die ook nog nooit gevangen?
tijdens het event niet echt veel, misschien maar 30 per meditie/makuhita

makuhita: 514 gezien, 261 gevangen.
meditite 444 gezien, 213 gevangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Verwijderd dan ben je helaas niet meer blanco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:16
Mewtwo vandaag niet gevangen:(. Volgende keer beter!

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-09 07:08
Mark your calendar, Trainers! #PokemonGOCommunityDay returns Saturday, June 16, with Larvitar! https://pokemongolive.com/events/community-day/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Echt heel tof Larvitar. *O*
Volle bak pinap en Lucky aan voor 3x catch XP! oOo

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2018 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 19:51:
@Verwijderd dan ben je helaas niet meer blanco.
Ik vind het nogal een broodje aap verhaal.

Er zijn mensen met een paar duizend Magicarp gevangen en geen shiny en ik heb er net 1000 en al 4.

Zo kan ik nog wel een berg van dit soort verhalen vertellen.

Larvitar is wel leuk, zeker de shiny natuurlijk! Voor de rest heb ik al genoeg Tyranitars en een berg candy dus zo nuttig is het niet.

Mijn Kyogre zit al over de 37xx cp. Nog suggesties wat hier na te uppen? Ho-Oh, Groundon, Lugia, Mewto en Raikou en Articuno al gedaan.

Moltres, Zapdos en Entei enkel met de candy van de raids en quests.

[ Voor 32% gewijzigd door C_V_S op 23-05-2018 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Larvitar community day terwijl ik in de Spaanse zee lig: RIP! Gelukkig kan er iemand voor mij spelen die dag. :)

Ben wel benieuwd welke move ze Tyranitar zullen geven: het liefst zie ik uiteraard een Rock fast move komen. Smack Down of zo. Zou alleen wel de eerste keer zijn dat ze de fast move special maken ipv de charge, dus ik zie dat nog niet gebeuren. Zo ja: er staat een L30 93% 15-15-12 Larvitar klaar. :P
C_V_S schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 07:23:
[...]

Ik vind het nogal een broodje aap verhaal.

Er zijn mensen met een paar duizend Magicarp gevangen en geen shiny en ik heb er net 1000 en al 4.

Zo kan ik nog wel een berg van dit soort verhalen vertellen.

Larvitar is wel leuk, zeker de shiny natuurlijk! Voor de rest heb ik al genoeg Tyranitars en een berg candy dus zo nuttig is het niet.

Mijn Kyogre zit al over de 37xx cp. Nog suggesties wat hier na te uppen? Ho-Oh, Groundon, Lugia, Mewto en Raikou en Articuno al gedaan.

Moltres en Entei kan je prima gebruiken tegen zowel Registeel als Regice als die komen. Verder heeft mijn Zapdos puur op basis van raids al een paar 100 battles gewonnen dankzij Kyogre, Lugia en Ho-Oh. :P Echter heb je na Ho-Oh meer concrete doelen voor de andere 2, al is Zapdos overall wat bruikbaarder (electric) dan de andere 2 (fire) tenzij je shiny Mawile gaat hunten. :+

[ Voor 56% gewijzigd door Autofan1985 op 23-05-2018 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Shiny Mawile heb ik al :P

Maar een goede electric (Raikou) heb ik al. Die gebruik ik eigenlijk alleen om Gyrandossen uit gyms te slopen.

Denk dat Moltres en Entei voor de toekomst beter is aangezien ik buiten een level 40 Arcanine niet zo heel veel goede fire Pokemons heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
schaapiej schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 07:17:
Voor de liefhebbers; Ho-Oh is terug als raid boss. Nu ook als Shiny...
Was leuk zaterdag,

5x shiny charmender gevangen, nu ook de vervolgen shiny geevolt.
Black Charizard :)

Ook Ho-Oh kunnen vangen, en wel een shiny :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
C_V_S schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 07:23:
[...]

Rayquaza!! En verder kan je van bovenstaande makkelijk nog een 2de (en 3de) uppen, die blijven altijd nuttig/relevant.
Autofan1985 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 07:29:
Larvitar community day terwijl ik in de Spaanse zee lig: RIP! Gelukkig kan er iemand voor mij spelen die dag. :)

Ben wel benieuwd welke move ze Tyranitar zullen geven: het liefst zie ik uiteraard een Rock fast move komen. Smack Down of zo. Zou alleen wel de eerste keer zijn dat ze de fast move special maken ipv de charge, dus ik zie dat nog niet gebeuren. Zo ja: er staat een L30 93% 15-15-12 Larvitar klaar. :P
Smackdown wordt het ja, door een foutje op de Chinese versie is dat al gelekt.
Mars18 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:40:
[...]

Ook Ho-Oh kunnen vangen, en wel een shiny :P
Shiny heeft 100% catchrate, dus je hoefde alleen maar raak te gooien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Moet er dit keer echt aan denken mijn first spin/catch, 7-day streaks en research breakthrough te timen met community day en een starpiece. Dat scheelt best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus 1 dag niet spelen en zo nog veel meer mis lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Nu online
Megalodon86 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 08:58:

[...]

[...]

Shiny heeft 100% catchrate, dus je hoefde alleen maar raak te gooien :+
Vergeet bij de shiny Ho-Oh (en alle andere shiny legendaries met 100% catch rate) de pinap niet! Is toch een mooie 3 candy extra.

Is er al bekend hoe goed Smack Down is? En het is dus een fast move?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
[...]
Rayquaza!! En verder kan je van bovenstaande makkelijk nog een 2de (en 3de) uppen, die blijven altijd nuttig/relevant.
Rayquaza heb ik er 1 van boven de 3000 CP had een level 25 gevangen en die wat geuppt.

Aangezien ik al 4 x een Dragonite heb van level 40 vind ik hem niet zo nuttig.

Lugia heb ik ook al een 2e van 3200 CP en Groudon 29xx CP,

Om gyms te verslaan is 1 hoge legendary wel genoeg. Aangezien 99/100 gyms toch Blissey, Chansey en Snorlax hebben kan je beter een goed team Machamps hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
mat.hi.as schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:16:
[...]

Vergeet bij de shiny Ho-Oh (en alle andere shiny legendaries met 100% catch rate) de pinap niet! Is toch een mooie 3 candy extra.

Is er al bekend hoe goed Smack Down is? En het is dus een fast move?
Volgens https://pokemon.gameinfo.io/en/moves is het een fast move inderdaad, en op het niveau van rock throw.
C_V_S schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:19:
[...]

Rayquaza heb ik er 1 van boven de 3000 CP had een level 25 gevangen en die wat geuppt.

Aangezien ik al 4 x een Dragonite heb van level 40 vind ik hem niet zo nuttig.

Lugia heb ik ook al een 2e van 3200 CP en Groudon 29xx CP,

Om gyms te verslaan is 1 hoge legendary wel genoeg. Aangezien 99/100 gyms toch Blissey, Chansey en Snorlax hebben kan je beter een goed team Machamps hebben.
Ik zou ze dan ook niet uppen voor gymbattles, maar voor raidbattles. Hoe meer damage je doet, hoe meer rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:22:
[...]

Volgens https://pokemon.gameinfo.io/en/moves is het een fast move inderdaad, en op het niveau van rock throw.

[...]

Ik zou ze dan ook niet uppen voor gymbattles, maar voor raidbattles. Hoe meer damage je doet, hoe meer rewards.
Ja voor raid battles is het inderdaad nuttig daar doe ik het nu ook voor :)

Nu eerst zorgen voor een goed fire team tegen RegiRock en RegiSteel

Tot wanneer zit Ho-Oh en die blauwe vlieg draak er?

[ Voor 12% gewijzigd door C_V_S op 23-05-2018 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 09:33:
[...]

Ja voor raid battles is het inderdaad nuttig daar doe ik het nu ook voor :)

Nu eerst zorgen voor een goed fire team tegen RegiRock en RegiSteel
Ik vind Blaziken leuk daarvoor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Autofan1985 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 07:29:
Als je letterlijk op zee zit en dus ver van het land maar wel internet hebt schijnt een incense leuke effecten te hebben. :)

Wat betreft de vangkans op shiny. De essentie van aselect (random) is dat het 'systeem' geen geheugen heeft en elke gebeurtenis weer volledig op zichzelf staat. Ik acht het onwaarschijnlijk dat Niantic van iedere speler en elk beest gaat bijhouden hoeveel spelers ervan gevangen hebben en aan de hand daarvan een relatieve kans op een shiny gaat berekenen en toepassen op elke nieuwe vanggebeurtenis. Dat is zó in strijd met het basisprincipe van aselect dat ik dat niet zie gebeuren. Zélfs niet bij Niantic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985

[...]

Les het net op reddit idd. Hoop dat het geen grap is!
CaptJackSparrow schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:33:
[...]

Als je letterlijk op zee zit en dus ver van het land maar wel internet hebt schijnt een incense leuke effecten te hebben. :)

Wat betreft de vangkans op shiny. De essentie van aselect (random) is dat het 'systeem' geen geheugen heeft en elke gebeurtenis weer volledig op zichzelf staat. Ik acht het onwaarschijnlijk dat Niantic van iedere speler en elk beest gaat bijhouden hoeveel spelers ervan gevangen hebben en aan de hand daarvan een relatieve kans op een shiny gaat berekenen en toepassen op elke nieuwe vanggebeurtenis. Dat is zó in strijd met het basisprincipe van aselect dat ik dat niet zie gebeuren. Zélfs niet bij Niantic. ;)
Zit in een dorp aan zee met amper stops. Gelukkig heb ik wat kunnen regelen met iemand. :) Hij zat in IJsland tijdens afgelopen community day, dus toen heb ik ook voor hem gespeeld (was daar al blij als hij mobiel internet had :+ ). Komende community day speelt hij dan voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 09:51
Autofan1985 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:36:
[...]
Zit in een dorp aan zee met amper stops. Gelukkig heb ik wat kunnen regelen met iemand. :) Hij zat in IJsland tijdens afgelopen community day, dus toen heb ik ook voor hem gespeeld (was daar al blij als hij mobiel internet had :+ ). Komende community day speelt hij dan voor mij.
Hoe zit het in Ijsland qua stops / Pokémon. Ik ga daar eind augustus - begin september naartoe voor 2 weekjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Shadow_J schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:58:
[...]

Hoe zit het in Ijsland qua stops / Pokémon. Ik ga daar eind augustus - begin september naartoe voor 2 weekjes :)
Ik zie hem vanmiddag weer. Zal het eens vragen. :) Ga je naar een specifiek gebied waar je het voor wilt weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-09 09:51
Autofan1985 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:07:
[...]

Ik zie hem vanmiddag weer. Zal het eens vragen. :) Ga je naar een specifiek gebied waar je het voor wilt weten?
Ik ga heel het eiland rond rijden in een toch van 12 dagen en nadien nog 4 dagen city trip in Reykjavik. Ik vermoed dat in Reykjavik er veel stops / gyms zullen zijn zoals in alle grote steden, maar ook hier is een bevestiging leuk. En de landelijke gebieden zijn zeker een vraagteken voor nog maar simpel de stop of the day / catch of the day te doen :) Verder is het ook interessant om te weten wat de GSM ontvangst zelf zegt :)
Alvast bedankt voor alle info :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Shadow_J schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 13:31:
[...]

Ik ga heel het eiland rond rijden in een toch van 12 dagen en nadien nog 4 dagen city trip in Reykjavik. Ik vermoed dat in Reykjavik er veel stops / gyms zullen zijn zoals in alle grote steden, maar ook hier is een bevestiging leuk. En de landelijke gebieden zijn zeker een vraagteken voor nog maar simpel de stop of the day / catch of the day te doen :) Verder is het ook interessant om te weten wat de GSM ontvangst zelf zegt :)
Alvast bedankt voor alle info :)
Met een map als deze die ondertussen als statisch en niet meer geheel up-to-date kan worden beschouwd kun je een aardig beeld vormen van stops en gyms in een verre omgeving zodat je een beetje voorbereid bent op wat je daar kunt verwachten. Verder kun je er niet zo veel mee.

https://www.pokemongomap....n/64,128314/-21,826675/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Leuk ochtend/middagje raiden gedaan. Aangezien larvitar bekend is geworden voor community day ook gelijk mijn acht 10K eieren aangezet.
Een paar uur later is de vangst
- 96% Latios (maar had toch liever die 100% van vorige week gevangen ;w )
- Shiny Ho-oh (kut iv) *O*
- Larvitar 98% gehatcht (bewaren voor community day) _/-\o_
- En nog een hoop pokemon en dust die niet noemenswaardig is.

Al met al een leuk dagje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond weer een 10/10/10 latios gevangen, en 10 minuten daarna als goedmakertje van niantic mn 2e shiny swablu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Vanaf 1 juni dus Articuno uit je 7 daagse stempel streak (in-game melding). Heb zelf geen fatsoenlijke Articuno, hoogste is 84% met HP op 14. Dus wellicht nog een leuke via deze weg...

Moet inclusief vandaag nog 4 stempels voor de volgende reward dus ga ze maar opsparen tot 1 juni (pas in de avond de reward pakken :p).

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
schaapiej schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 06:27:
Vanaf 1 juni dus Articuno uit je 7 daagse stempel streak (in-game melding). Heb zelf geen fatsoenlijke Articuno, hoogste is 84% met HP op 14. Dus wellicht nog een leuke via deze weg...

Moet inclusief vandaag nog 4 stempels voor de volgende reward dus ga ze maar opsparen tot 1 juni (pas in de avond de reward pakken :p).
Ik heb articuno nog helemaal niet :9

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ik heb er 6 (zoveel legendaries bewaar ik maximaal) van Articuno en 1 x 100% die bijna tot zijn max zit.

Dus de candy kan ik wel gebruiken om hem maximaal te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ok, ik zei dat ik gestopt was. Maar... er werd vandeweek in onze groeps app een quad raid aangekondigd.
Ik miste nog 4 raids van mijn special event, en een latios.
Dus uit deze 4 raids 1 latios gevangen en een ho-oh. En daarna eindelijk begonnen aan de vreselijke curved excellent. Gelukkig had ik die bij mijn latios. Dus Mew ook in the pocket.

Ik mis alleen mijn bloedhonden en een miltank en dan ben ik compleet.

(dochter lief had dus een shiny ho-oh van 2200) :(

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Die honden gaan vast wel komen hoor.

Denk in juli al de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

De animo voor Latios is bij mij in het dorp (en omstreken) behoorlijk laag. Helaas nog niet kunnen vangen (2 keer weggerend).
Afgelopen zaterdag wel Ho-Oh kunnen vangen, helaas niet geweldige IV. En niet shiny.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Trainers,

Adventurous new research is on tap during an exciting in-game celebration! Starting on May 24 at 1:00 P.M. PDT, unique Field Research will be available with some exciting rewards, including a Raid Battle appearance by Pokémon such as Aerodactyl.

Throughout the celebration, Rock-type Pokémon such as Geodude, Lileep, and Nosepass will appear more frequently in the wild. There are also incentives to trek around: your Buddy Pokémon will earn Candy 4× faster throughout the event! Plus, you’ll receive extra XP for spinning the Photo Discs at PokéStops or Gyms—up to 10 times the usual amount if this is your first time encountering a unique PokéStop or Gym!

Fortune favors the bold, Trainers, so join this adventure before it ends on June 5. Get up and GO!

—The Pokémon GO team
https://pokemongolive.com/post/adventureweek2018

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Na 498 swablu's vangen 1 shiny!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Meer Lileep en 1.25 lopen voor een Bagon Candy. Als het een beetje meezit heb ik na de adventure week alleen Wyanaut nog op mijn lijstje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:33
Ik zet elk event een paar goals voor mezelf. Dit event is dat:
- Articuno (niet echt event related maargoed)
- Lileep
- Cradily
- Lopen voor Meganium (laatste non-legendary/region gen2 Pokemon)
- Golden Rock Medal
- Wellicht als bonus na Meganium nog wat gen3 lopen.

Progressie schiet mooi op verder:
missing
Gen 1: Kangaskhan, Tauros, Articuno en Mewtwo
Gen 2: Meganium, Unown en alle legendary/region/unreleased
Gen 3: nog 48 totaal

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuwe stop kan du 2500 XP opleveren en met Lucky Egg zelfs 5000 XP
Zou dat bij elke nieuwe stop zo zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjkellner
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 04:27
een nieuwe stop is normaal x5 en krijg je 250 xp.
dus als je nu voor een nieuwe stop x10 krijgt is het 500 xp.
met lucky egg dus 1000 xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk niet dat het bij elke stop x10 xp is, aangezien er stond: up to 10x xp of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Is dit nieuwe event nu begonnen en is die sowieso het hele weekend? Zag ergens staan dat er een week event was met meer rock types en extra zo ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
jaydenjarno schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:38:
Is dit nieuwe event nu begonnen en is die sowieso het hele weekend? Zag ergens staan dat er een week event was met meer rock types en extra zo ?
Check de link even die hier boven gepost is.
Start om 22:00 hier.

Mogelijke shinies voor dit event;
Kabuto, Omanyte en Aerodactyl

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 19-09 09:49
Gewoon over de link heen gelezen. Sorry. Dank je wel. Heb nog nooit een shiny gekregen. Dus daar ook goed voor zoeken maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
jaydenjarno schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:52:
Gewoon over de link heen gelezen. Sorry. Dank je wel. Heb nog nooit een shiny gekregen. Dus daar ook goed voor zoeken maar
Kan gebeuren *O*

Gewoon heel veel aanklikken/vangen en hopen op sterretjes! En een beetje geluk hebben... een beetje heel veel! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Op aanraden van vrouwlief ga ik toch maar een gotcha kopen. Waar kan ik dit het beste doen? Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-09 07:08
https://www.codejunkies.c...Wristband__EF001250V.aspx Ik heb hem hier gekocht, maar Bol.com heeft hem ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:20
Heb er hier een gehaald:

https://www.coolshop.nl/product/go-tcha-wristband/AK48GD/

Levering was rap en service was prima. Wel engelstalige helpdesk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:36
Ik heb hier ook twee bestellingen gedaan, beide keren vlekkeloos verlopen. Levering duurt een weekje maar dan heb je 'm wel van de maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ok, bedankt! Hij is besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Hoe lang werkt een Gotcha? ik ga regelmatig naar de Efteling en krijg dan regelmatig commentaar dat ik Pogo doe ipv gezellig meekletsen. Dit lijkt de ideale oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
sjkellner schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 21:10:
een nieuwe stop is normaal x5 en krijg je 250 xp.
dus als je nu voor een nieuwe stop x10 krijgt is het 500 xp.
met lucky egg dus 1000 xp
Ik heb het idee dat ik vandaag voor enkele nieuwe stops wel meer dan 1000 xp kreeg. Van 2000 tot 4000 xp. Uiteraard met LE aan.

Dit maakt het bezoeken van nieuwe stops wel erg interessant imho!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Crashhill schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:52:
Hoe lang werkt een Gotcha? ik ga regelmatig naar de Efteling en krijg dan regelmatig commentaar dat ik Pogo doe ipv gezellig meekletsen. Dit lijkt de ideale oplossing!
Als je vibratie uitzet ongeveer een weekje.
Dag (of 2) Efteling is geen probleem.

Hou er wel rekening mee dat hij alleen rode ballen gooit! Dat was mij niet duidelijk toen ik hem kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07:59
frickY schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:55:
[...]

Als je vibratie uitzet ongeveer een weekje.
Dag (of 2) Efteling is geen probleem.

Hou er wel rekening mee dat hij alleen rode ballen gooit! Dat was mij niet duidelijk toen ik hem kocht.
Gelukkig maar dat de gotcha niet al mijn ultraballen vergooit. Heb ik plotseling geen ballen meer als er echt een leuke pokemon zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
aljooge schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 20:01:
[...]

Gelukkig maar dat de gotcha niet al mijn ultraballen vergooit. Heb ik plotseling geen ballen meer als er echt een leuke pokemon zit
Is wel iets om rekening mee te houden: Go'tcha gooit één keer een rode bal naar een pokie, als 'ie niet blijft zitten is 'ie weg. Best jammer als het dan net die wilde Snorlax was :|... Kijk na een tijdje Go'tcha-vangen vooral niet in je journal, da's een aaneenschakeling van ran-aways. Aan de andere kant: je slurpt wel volautomatisch een hoop kleiner grut binnen :P .

Zelf gebruik ik 'm vooral om stops te spinnen. Pokies vangen is leuk, vereist nog enige skills, maar stops draaien is gewoon suf werk. En suf werk moet je automatiseren d:)b .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delsin
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 10:16
Crashhill schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:52:
Misschien wel goed te weten dat ie regelmatig disconnect. Je moet dus nog wel blijven kijken of alles nog werkt.

Na een uurtje vangen loopt mijn storage ook altijd vol met allerlei berries. Die moet je dus weer in gyms dumpen. Het is niet volledig unattended vangen maar als je af en toe kijkt is het is wel erg lekker voor het verzamelen van dust en waardeloze pokies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 10:30
Luuksche schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 17:21:
[...]

Ik heb het idee dat ik vandaag voor enkele nieuwe stops wel meer dan 1000 xp kreeg. Van 2000 tot 4000 xp. Uiteraard met LE aan.

Dit maakt het bezoeken van nieuwe stops wel erg interessant imho!
2100xp voor nieuwe stops, met LE dus 4200xp. Vandaag level 39 bereikt, ff heel wat nieuwe stops aangetikt met de gotcha en ondertussen evolven. Zo'n 650000xp binnengeharkt.
Denk dat ik ook maar eens de andere delen van mn stad ga bezoeken met t event :p

Zag een topic op reddit van iemand die 1,5miljoen xp binnenharkte binnen anderhalf uur met LE

[ Voor 7% gewijzigd door Musta op 25-05-2018 22:39 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
Musta schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 22:37:
[...]

2100xp voor nieuwe stops, met LE dus 4200xp. Vandaag level 39 bereikt, ff heel wat nieuwe stops aangetikt met de gotcha en ondertussen evolven. Zo'n 650000xp binnengeharkt.
Denk dat ik ook maar eens de andere delen van mn stad ga bezoeken met t event :p

Zag een topic op reddit van iemand die 1,5miljoen xp binnenharkte binnen anderhalf uur met LE
Dit is de eerste keer in mijn pogo carrière dat ik daadwerkelijk dorpen bezocht heb voor de nieuwe stops. Uiteindelijk zo’n 1.000.000 xp gehaald in zo’n vier uur.

Morgen / vandaag maar eens wat steden gaan bezoeken, gemakkelijker kam bijna niet!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Nou genoeg candy voor Cradily. Nu alleen nog lopen voor Salamence en een Wyanaut hatchen. En natuurlijk een shiny scoren :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Shiny Aerodactyl is hier binnen.

Kwam uit de quest om een Kabuto of zo'n slak te evolven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 17:21
Delsin schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 21:51:
[...]

Misschien wel goed te weten dat ie regelmatig disconnect. Je moet dus nog wel blijven kijken of alles nog werkt.
Ik gebruik 'm voornamelijk voor stops draaien als ik stilzit :)

Vanaf werkpositie kan ik bij een stop en gym.
Dan had ik soms heel de tijd PoGo voor me openliggen en dan om de paar minuten een keertje draaien.
Maar daar moet je aan denken en bijhouden.

Nu verbind ik de Gochta, laat 'm een tijdje zn werk doen. En dan verschijnt er vanzelf een keer een melding in beeld dat de verbinding verbroken is. Dan even Pokémon Go openen, sluiten en weer hetzelfde :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:08
Legendary als buddy. Telt steeds naar 5km maar krijg geen candy?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Laatst online: 20-09 22:00
Ik hoop dat er snel een Double XP event plaatsvindt. Met al die voorbije events heb ik een heleboel Poké die klaarstaan om te evolueren, maar waarmee ik wacht om wederom dit te doen samen met een Lucky Egg in een Double XP Event.

Gen I is dan ook voor mij af (buiten Mewtwo en Tauros) en kan ik ook bij de andere Generaties het één en ander schrappen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Le Enfant! schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 23:35:
Ik hoop dat er snel een Double XP event plaatsvindt. Met al die voorbije events heb ik een heleboel Poké die klaarstaan om te evolueren, maar waarmee ik wacht om wederom dit te doen samen met een Lucky Egg in een Double XP Event.
Eerlijk gezegd interesseert me die XP niet meer zo heel veel. Ben nu level 38 (39 in zicht en dan de long grind naar 40) maar volgens mij kan ik nu niet veel minder dan level 40-spelers. Kan me voorstellen dat je op 2x XP wil wachten maar ik doe dat niet meer, zodra mijn box volzit gaat er een eitje aan en gaan alle Pidgeys naar de professor, en dan zien we wel hoeveel XP dat oplevert. Komt allemaal wel goed (y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Bij level 38 kan je je Pokemons naar het maximale level uppen.

Dus level 39 en 40 is enkel leuk voor de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Precies, vanaf 38 zou xp niet veel meer moeten uitmaken. Zeker met al die xp events en bonussen worden het een beetje 'lege levels'. Het gaat uiteindelijk om de hoeveelheid stardust die je in je beste pokémon gepompt heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frickY
En zelfs dat zegt niets, met het gemak waarmee hij uit een gym gebonjoured wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megalodon86 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 14:30:
Precies, vanaf 38 zou xp niet veel meer moeten uitmaken. Zeker met al die xp events en bonussen worden het een beetje 'lege levels'. Het gaat uiteindelijk om de hoeveelheid stardust die je in je beste pokémon gepompt heb.
Idd als ik zie het gemak waarmee.sommige raidtrain gasten xp harken. Ik ben lvl 40 van nog voor de raid met ruim 56.500 Pokémon gevanen. Moet je voor de grap eens tijdens een raid op deelnemers klikken. Hebben vaak nog niet de helft en toch hoor in level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Zaterdag paar raids gedaan, nu 2 Ho-oh's maar nog steeds geen met een deftige IV.
En eindelijk een Latios.
En nog geen enkele shiny van dit event :'(

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2018 @ 21:23:
[...]

Idd als ik zie het gemak waarmee.sommige raidtrain gasten xp harken. Ik ben lvl 40 van nog voor de raid met ruim 56.500 Pokémon gevanen. Moet je voor de grap eens tijdens een raid op deelnemers klikken. Hebben vaak nog niet de helft en toch hoor in level.
Ook het aantal kilometers wat sommige hebben is soms maar een paar honderd kilometers

Als je veel raids doet en veel evolve sessies kom je vrij snel hoog. Enkel mis je dan wel de dust om ze te oppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik las ergens een truukje waardoor je ongeveer 4200 xp per stop kan krijgen op dit moment.

https://www.nwtv.nl/16557...en-tot-4-200-xp-per-stop/

Het loont dus om naar een dorp of stad te gaan waar je nog nooit gespeeld hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Nu online
Is geen truukje, maar onderdeel van de Adventure week! Hierdoor zie je ook iets meer Omanyte en Kabuto dan normaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke stad in Noord Holland heeft heel veel stops dicht bij elkaar zitten?
Haarlem (centrum), Alkmaar, Amstelveen vallen voor mij af daar ben ik al een paar keer geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:15:
Haarlem (centrum), Alkmaar, Amstelveen vallen voor mij af daar ben ik al een paar keer geweest.
Haarlem en Amstelveen dacht ik aan bij je eerste vraag....

Maar je kan natuurlijk naar Amsterdam gaan, vondelpark, amstelpark, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
C_V_S schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 09:22:
Shiny Aerodactyl is hier binnen.

Kwam uit de quest om een Kabuto of zo'n slak te evolven
Daar heb ik er al 24 van gedaan, geen shiny nog ;-(

Worden bij ons gemeld in discord. Kan je er steeds 3 ophalen en dan 1 keer evolven ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
wimpie007 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:34:
[...]

Worden bij ons gemeld in discord. Kan je er steeds 3 ophalen en dan 1 keer evolven ;-)
Ik ook nog steeds niet, wel iets minder gedaan, ook aerodactyl raids... komt er zo'n droogkloot in de groepchat; "krijg je altijd shiny van deze quest?" Die zat op 1 van de 1 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
C_V_S schreef op maandag 28 mei 2018 @ 07:49:
[...]

Ook het aantal kilometers wat sommige hebben is soms maar een paar honderd kilometers

Als je veel raids doet en veel evolve sessies kom je vrij snel hoog. Enkel mis je dan wel de dust om ze te oppen.
Huh? Evolve sessies kun je alleen maar doen door veel pokemon te vangen. Voor die gevangen pokemon krijg je ook weer de stardust. Het voeren van besjes aan pokemon in een gym levert natuurlijk ook stardust op, maar hiervoor moet je wel op pad.

Los daarvan ben ik het wel eens met het feit dat het nu een stuk sneller gaat met fank aan de (double xp) raids en het spinnen van nieuwe poke stops!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Luuksche schreef op maandag 28 mei 2018 @ 12:53:
[...]

Huh? Evolve sessies kun je alleen maar doen door veel pokemon te vangen. Voor die gevangen pokemon krijg je ook weer de stardust. Het voeren van besjes aan pokemon in een gym levert natuurlijk ook stardust op, maar hiervoor moet je wel op pad.

Los daarvan ben ik het wel eens met het feit dat het nu een stuk sneller gaat met fank aan de (double xp) raids en het spinnen van nieuwe poke stops!
Tuurlijk je moet veel pokemon vangen maar als je dat goed plant tijdens een even double xp event met een lucky egg gaat dat natuurlijk super veel sneller.

Ik heb zelf vanaf level 38 geen evolve sessie meer gedaan en enkel nog lucky eggs bij raids ingezet. Als je dat vergelijkt met mensen die enkel evolve sessie deden waren die veel sneller bij level 40.

Enkel uiteindelijk wel met mindere stats en dust dan ik verzameld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
C_V_S schreef op maandag 28 mei 2018 @ 13:16:
[...]

Tuurlijk je moet veel pokemon vangen maar als je dat goed plant tijdens een even double xp event met een lucky egg gaat dat natuurlijk super veel sneller.

Ik heb zelf vanaf level 38 geen evolve sessie meer gedaan en enkel nog lucky eggs bij raids ingezet. Als je dat vergelijkt met mensen die enkel evolve sessie deden waren die veel sneller bij level 40.

Enkel uiteindelijk wel met mindere stats en dust dan ik verzameld heb.
Eens. Ik probeerde het vaak ook met elkaar te plannen. Lucky Egg aan, PoGo Plus vangt de pokemon, eitjes worden uitgebroed en ondertussen kan ik pokemon evolven.

Nog 500k tot level 39 en dan begint de ellendige weg naar level 40.

Stats:
23.745 pokemon gevangen
3.215 evolved
1.445 eieren uitgebroed
1.278km gewandeld

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Luuksche schreef op maandag 28 mei 2018 @ 14:51:
[...]
Stats:
23.745 pokemon gevangen
3.215 evolved
1.445 eieren uitgebroed
1.278km gewandeld
Die stats zeggen ook wat over de omgeving waar je woont, als in aantal spawns per vierkante meter :)

19.055 pokemon gevangen.
2.880km gewandeld.

En ik vang altijd alles wat spawnd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
wimpie007 schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:34:
[...]

Dat is slim inderdaad. 3 ophalen, 1 evolven :) nog niet aan gedacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
AFCAjax schreef op maandag 28 mei 2018 @ 16:52:
[...]

Dat is slim inderdaad. 3 ophalen, 1 evolven :) nog niet aan gedacht.
ja zoveel candy heb ik niet om ze 1 voor 1 te doen haha. En 3 kansen achter elkaar is ook spannend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 10:15:
Centrum Amsterdam, even NS fietsje huren en je pakt voor 3 euro echt heel veel stops :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 10:30
Luuksche schreef op maandag 28 mei 2018 @ 14:51:
[...]

Eens. Ik probeerde het vaak ook met elkaar te plannen. Lucky Egg aan, PoGo Plus vangt de pokemon, eitjes worden uitgebroed en ondertussen kan ik pokemon evolven.

Nog 500k tot level 39 en dan begint de ellendige weg naar level 40.

Stats:
23.745 pokemon gevangen
3.215 evolved
1.445 eieren uitgebroed
1.278km gewandeld
Denk dat je dat makkelijk kan halen voor t event is afgelopen. je had al heel wat xp met die nieuwe stops toch?
Ik zit nu op:
27.026 pokemon gevangen
2.163 evolved
590 eieren uitgebroed
1.313km gewandeld.

Ik ben van plan om vrijdag na mn tentamen ff richting Schiedam e.v. te gaan omdat ik ongeveer 90% niet heb gespind daar. Zit op 460.000XP van de 5.000.000. Ik gok erop dat het me wel lukt om lvl40 te halen voor het event eindigt (inclusief LE evolve sessie).

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ik zit nu op Level 40 met 21106143 XP

34088 Pokemon gevangen
3686 Evolved
1648 eieren uitgebroed
3593,8 km gewandeld

Gisteren 28 km gefietst met de Gotcha aan en toen 196 pokemons gevangen. Helaas geen shiny Ornamyte of Kabuto

Dat is momenteel het gene wat het spel nog wel leuk maakt, shinies vangen alleen is die kans zo minimaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:08
Die 2 shinies gisteren gevangen (Gotcha).
Heb nu rond de 20 verschillende shinies (Dratinisetje gemist).

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Vroeger had je een map met alle pokestops waar ze stonden bestaat ie nog?
Dat is voor een pokestop run nooit vervelend zeker niet in een dorp waar ik nog nooit geweest ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ik heb er ook 20 van de 54

Enkel Pikachu en Raichu toen niet gevangen.

Even een lijstje met shinies er bij:

Afbeeldingslocatie: https://s15.postimg.cc/96eu4prhn/Shiny.Pokemon.25.05.2018.png

[ Voor 51% gewijzigd door C_V_S op 29-05-2018 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen nieuwe shinie hier helaas maar wel een hele leuke Geodude in huis, 100% level 35 8)
Die heb ik meteen gemaxt, maar ik twijfel nog of ik hem meteen ga evolven omdat we nog niet weten hoe en wat met de Alolan versies.
Pagina: 1 ... 93 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.