[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.496 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
xienator schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:23:
[...]

Misschien dat ik het niet goed lees maar hier hebben we weleens 2 ex raids op dezelfde dag gehad met zelfs tijd overlap (uiteraard wel op 2 gyms)
Ja, dat kan inderdaad.
En er waren ook mensen die op beide gyms passen hadden.
Dat is zeer onwaarschijnlijk, maar als ik het internet moet geloven, niet onmogelijk.

Weet je zeker dat het geen spelers waren met 2 accounts? Of dat het 2 waves waren, met dezelfde raid-dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=55194043,noline]
[...]

Dat is zeer onwaarschijnlijk, maar als ik het internet moet geloven, niet onmogelijk.

Weet je zeker dat het geen spelers waren met 2 accounts? Of dat het 2 waves waren, met dezelfde raid-dag?
Ik heb het zelf ook gehad en toen waren het inderdaad 2 waves die op dezelfde dag vielen. Was een paar maanden terug toen er ineens random op (ik geloof) donderdag invites kwamen voor de zaterdag erna.

Toen had ik op dezelfde dag en dezelfde tijd 2 invites. Gelukkig liggen de gyms redelijk dichtbij bij elkaar, dus toen allebei kunnen doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Megalodon86 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:37:
[...]

Ja, dat kan inderdaad.

[...]

Nee zeker weten geen dubbele accounts en zo ver ik weet geen 2 waves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

En dat zijn dan alleen gyms die in een park staan? Bij mij in het dorp geen enkele Ex-raid gym.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist level 39 gehaald :D *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
CAP-Team schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:50:
En dat zijn dan alleen gyms die in een park staan? Bij mij in het dorp geen enkele Ex-raid gym.
Ja zo ongeveer moet je het zien

Gewoon kijken waar in je regio al eerder een ex-raid is geweest op een gym.

Hier begonnen ze met 2 gyms en volgens mij zijn het er nu al 6

Zijn er al die de Mewto weg gooien bij slechte stats :)

Tijd voor Celebi!

Moet zelf nog 1 gyms goud (wordt nummer 61 dan) en die blauwe vogel (nog geen gedaan)

Daarnaast ben ik al level 40 en heb ik 550k dust

Gisteren nog e ven snel 3 raids achter elkaar gedaan, toch aardig wat dust binnen geharkt :)

[ Voor 7% gewijzigd door C_V_S op 15-05-2018 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Leuke dingen gedaan de afgelopen week, nog te weinig raids gedaan helaas. Moet die nieuwe legendary raid nog doen ;)

Nog 2 raids om weer een stap verder te komen in de Mewto quest. (6/8)
En dat moet ik voor komende zaterdag doen, dan ga ik naar Roosendaal met mijn zwager op jacht tijdens de charmender day, ga met 3 powerbanks op zak ;)

Gisteren een Hitmonchan raid voor het eerst gedaan, en nu aan mijn pokedex kunnen toevoegen.
Zondag in het wild Venusaur kunnen vangen voor het eerst, en charmender geupgrade naar Charizard.
En bijna op de helft van 33. Hoogste pokemon is Snorlex met 3050

Denk er ook serieus over om naar Dortmund te gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 15-05-2018 08:13 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Mars18 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 08:12:
Leuke dingen gedaan de afgelopen week, nog te weinig raids gedaan helaas. Moet die nieuwe legendary raid nog doen ;)

Nog 2 raids om weer een stap verder te komen in de Mewto quest. (6/8)
En dat moet ik voor komende zaterdag doen, dan ga ik naar Roosendaal met mijn zwager op jacht tijdens de charmender day, ga met 3 powerbanks op zak ;)

Gisteren een Hitmonchan raid voor het eerst gedaan, en nu aan mijn pokedex kunnen toevoegen.
Zondag in het wild Venusaur kunnen vangen voor het eerst, en charmender geupgrade naar Charizard.
En bijna op de helft van 33. Hoogste pokemon is Snorlex met 3050

Denk er ook serieus over om naar Dortmund te gaan.
Daar had ik eerlijk gezegd juist even mee gewacht tot komende zaterdag vanwege de betere move die je dan kan krijgen. Dortmund overweeg ik, maar ook afhankelijk van wat ze organiseren voor buiten Dortmund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Inderdaad, hopelijk bedoelde @Mars18 Charmeleon?! Ik heb nog een aardige Charmeleon (89%) klaar staan voor evolutie, mocht ik niks beter vangen zaterdag. En verder natuurlijk op jacht naar tenminste 3 shinies. Amstelveen was m'n vaste plek daarvoor, maar dat is helemaal niks meer waard. Twijfel nog waar ik nu heen zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:24:
Inderdaad, hopelijk bedoelde @Mars18 Charmeleon?! Ik heb nog een aardige Charmeleon (89%) klaar staan voor evolutie, mocht ik niks beter vangen zaterdag. En verder natuurlijk op jacht naar tenminste 3 shinies. Amstelveen was m'n vaste plek daarvoor, maar dat is helemaal niks meer waard. Twijfel nog waar ik nu heen zal gaan.
Ik twijfel ook nog. Normaal is het centrum hier een prima plek met veel stops EN spawns, maar nu is daar zaterdag Pinkstermarkt.... Overal kraampjes, steendruk... Dus even kijken wat een goede locatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Buiten drie keer een shiny vangen kan het mij gestolen worden.

Zo nuttig is Charizard nou ook weer niet :)

Zet wel een lucky egg, star pierce en insense aan. Raak ik die ook nog eens kwijt :)

Trouwens bij dat Chicago event komt er toch ook weer een regional beschikbaar? Ben de naam even kwijt.

Die zal hier dan toch ook wel komen als ze daar bepaalde doelen halen (die ze natuurlijk weer net gaan halen ;))

[ Voor 36% gewijzigd door C_V_S op 15-05-2018 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
xienator schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:40:

Trouwens bij dat Chicago event komt er toch ook weer een regional beschikbaar? Ben de naam even kwijt.

Die zal hier dan toch ook wel komen als ze daar bepaalde doelen halen (die ze natuurlijk weer net gaan halen ;))
Het gerucht is Torkoal inderdaad, https://www.nwtv.nl/16462...oor-pokemon-go-fest-2018/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Maar de vraag is komt die dan ook voor ons beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Buiten drie keer een shiny vangen kan het mij gestolen worden.

Zo nuttig is Charizard nou ook weer niet :)

Zet wel een lucky egg, star pierce en insense aan. Raak ik die ook nog eens kwijt :)

Met de nieuwe Blast Burn is Charizard dus wél nuttig. Star piece zou ik sowieso doen ja, gaat lekker hard dan!

Torkoal is de regional voor Go Fest, staat afgebeeld op de promo, dus lijkt me meer dan een gerucht. Net als een Unown, de g denk ik zo te zien.
xienator schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:50:
Maar de vraag is komt die dan ook voor ons beschikbaar?
Ik hoop het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Is Charizard dan sterker dan de legandary fire pokemons zoals Entei en Moltress?

Flareon is volgens mij ook sterker momenteel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:26
xienator schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 10:53:
Is Charizard dan sterker dan de legandary fire pokemons zoals Entei en Moltress?

Flareon is volgens mij ook sterker momenteel
Wat ik heb begrepen is dat met de nieuwe aanval een Level 40 Charizard net zo sterk is als een Level 35 Entei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Als ik op community day een TM gebruik, krijg ik dan ook de nieuwe aanval voor mijn huidige Charizard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Volgens berekeningen is Charizard met Blast Burn op hetzelfde niveau als Entei. Met alle voordelen van een niet-legendary:

- kan op gym;
- makkelijker aan candy te komen, dus makkelijker te uppen;
- buddy distance veel korter.

Plus, heb jij 6 gemaxte Moltres of Enteis? Ik niet, dus kan er prima een gemaxte BB Charizard bij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Megalodon86 schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 09:24:
Ja had Charmeloen geevold naar Charizard, ik speel alleen voor de pokedex. Sterktes maken mij niet uit ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Blinkiej schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 11:05:
Als ik op community day een TM gebruik, krijg ik dan ook de nieuwe aanval voor mijn huidige Charizard?
Nee, krijg je alleen met evolven of door op die dag (tijdens de event uren uiteraard) een Charizard te vangen.
Note: Fast TMs and Charged TMs will not grant exclusive moves during Community Day. To learn the exclusive move, you must catch or evolve the featured Pokémon during Community Day hours.
Bron

[ Voor 40% gewijzigd door schaapiej op 15-05-2018 11:55 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Ik heb inmiddels een level 40 100% Charmander klaar staan. Alleen nog even genoeg candy verzamelen om hem te evolven op Community Day.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Star Piece zou ik zeker doen. 3x dust bij vangen gedurende deze Community Day, met Piece 4,5x

Lucky Egg levert echt heel weinig extra op.

Stel je vangt laten we zeggen 75 Pokes in een half uur met gemiddeld 200xp, dan is dit 15000xp

Tenzij je omkomt in die dingen zou ik het niet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:00:
[...]

Star Piece zou ik zeker doen. 3x dust bij vangen gedurende deze Community Day, met Piece 4,5x

Lucky Egg levert echt heel weinig extra op.

Stel je vangt laten we zeggen 75 Pokes in een half uur met gemiddeld 200xp, dan is dit 15000xp

Tenzij je omkomt in die dingen zou ik het niet doen.
Ben level 40 en heb er nog een stuk of 25. Moet ik er anders mee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
xienator schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 12:56:
[...]

Ben level 40 en heb er nog een stuk of 25. Moet ik er anders mee :)
Herkenbaar "probleem". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Binnenkort ook maar mijn TM's wat opruimen heb er rond de 35 van beide.

Nog 70 golden berries is ook weinig nuttig meer als ik straks mijn laatste gym goud heb.

Ben ook al het verminderen met poitions en revives.

Je ken beter heel veel ballen op voorraad hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
xienator schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:13:
[...]

Nog 70 golden berries is ook weinig nuttig meer als ik straks mijn laatste gym goud heb.

Absoluut. Golden razz krijg ik bijna niet opgegooid (weg gooien is ook weer zonde) en revives en potions bewaar ik ook steeds minder van. In het begin spaarde ik die nog wel eens voor een raid train, maar waar ik met 50 hyper potions en 50 revives begon eindigde ik met beide dik over de 100. 8)7 Dus sparen is ook niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ik heb nu nog 150 Max Revives en 100 Revives en 100 Max Poitions

Dat ga ik binnenkort ook maar weer verlagen als ik een rondje ballen verzamelen ga doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

xienator schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 15:13:
[...]

op hoe veel goude gyms zit je nu ?

Ik kwam er helaas te laat achter (zondag pas) hoe donders veel xp je eigenijk tijdens dit event kreeg voor gyms. anders had ik toch echt wel veel meer gevochten. Was iets van 4k per gym dat je leeg schopte.

Zit nu op 13.3 miljoen xp. denk niet dat ik 40 ga halen voordat de increase van levels komen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:05
Vandaag solo een machamp raid geprobeerd. Met mijn Lugia, Alacazam 2x), Espeon en Gyarados (2x) haalde ik het net niet. Nu moet ik wel toegeven dat de Espeon en Alacazam nog niet op het max level zitten. Benieuwd of jullie het wel redden én of ik de juiste pokes gebruik?!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 16:06:
[...]

op hoe veel goude gyms zit je nu ?

Ik kwam er helaas te laat achter (zondag pas) hoe donders veel xp je eigenijk tijdens dit event kreeg voor gyms. anders had ik toch echt wel veel meer gevochten. Was iets van 4k per gym dat je leeg schopte.

Zit nu op 13.3 miljoen xp. denk niet dat ik 40 ga halen voordat de increase van levels komen
Dacht 59 moet er nog 1 in mijn woonplaats en dan heb ik mijn doel wel een beetje gehaald.

Ga er niet speciaal naar andere plekken in ieder geval :P

Die level increase zal me een zorg zijn. Ben 40 en vindt het mooi zat zo.

Ze moeten maar met andere leuke dingen komen hoor.
Vandaag solo een machamp raid geprobeerd. Met mijn Lugia, Alacazam 2x), Espeon en Gyarados (2x) haalde ik het net niet. Nu moet ik wel toegeven dat de Espeon en Alacazam nog niet op het max level zitten. Benieuwd of jullie het wel redden én of ik de juiste pokes gebruik?
Hier geen probleem met Mewto, Alakazam, Espeon (alle level 40) en daarna een Alakazam een 2500 CP. Dan nog 2 Lugia,s maar meestal heb ik die niet eens nodig

Beginnen met Espeon en Alakazam in ieder geval aanraden en Lugia daarna pas. Als ik het team verkeerd doe haal ik het ook niet hoor. Als eens gehad met Hitmonlee

[ Voor 29% gewijzigd door C_V_S op 15-05-2018 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gisteravond 2x Latios geprobeerd, en 1x gevangen, ik ben tevreden.

Ben nu bij opdracht 7/8 voor Mewto, moet een excellent curveball throw doen, dit lukt mij niet.
Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Mars18 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 06:45:

Ben nu bij opdracht 7/8 voor Mewto, moet een excellent curveball throw doen, dit lukt mij niet.
Iemand tips?
Zoek een Wailmer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Items kunnen vanaf nu naar 2000 toe (zie in-game melding :))

Ik snap alleen de timing niet helemaal van Niantic. Als ze dit nou tegelijk hadden gedaan met het laatste fighting event. Shitload aan items uit gyms waarmee je mensen triggered om uitbreidingen te kopen. Win/win!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
[quote]Mars18 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:03:
Over Gen 1 - Kanto

Maand later staat dit nog open

Blastoise
Clefable
Tauros
Lapras
Kabutops
Articuno
Dragonite
Mewtwo
Mew

[ Voor 89% gewijzigd door Mars18 op 16-05-2018 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
schaapiej schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 07:06:

Ik snap alleen de timing niet helemaal van Niantic. Als ze dit nou tegelijk hadden gedaan met het laatste fighting event. Shitload aan items uit gyms waarmee je mensen triggered om uitbreidingen te kopen. Win/win!
Nou idem dito hier!

Mijn tas zat elke keer vol en heb ik een hele hoop weg moeten gooien en nu komt die uitbreiding pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Na een jaar nog steeds geen Miltank te hebben, en echt geen lichtpuntje te zien richting lvl 40 gooi ik de handdoek in de ring.
Mij overal op verwijderd van raidgroepen, pokeplus aan zus gegeven.
Merk ineens dat mijn batterij wel een dag mee gaat.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Iemand tips?
Ga op youtube een beetje rondkijken voor het concept... en inderdaad, zoek iets met een grote cirkel, wailmer, mr mime, een paar pagina's terug had ik dezelfde klacht. Er is hoop 8)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23

Denk niet dat het uitmaakt hoeveel de max is. Als je veel speelt dan pot je genoeg op en zit je altijd tegen de max aan. 1500 bagspace is nog steeds meer dan genoeg eigenlijk. Ik zit altijd tegen de max aan, maar ik heb dan ook zoveel "reserves" die ik nooit gebruik eigenlijk.

Niet dat ik klaag hoor, meer space is altijd welkom. Nu kan ik na 500 items me pas weer zorgen maken over wat ik moet weggooien...zal een paar dagen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WahWah schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:31:
[...]

Denk niet dat het uitmaakt hoeveel de max is. Als je veel speelt dan pot je genoeg op en zit je altijd tegen de max aan. 1500 bagspace is nog steeds meer dan genoeg eigenlijk. Ik zit altijd tegen de max aan, maar ik heb dan ook zoveel "reserves" die ik nooit gebruik eigenlijk.

Niet dat ik klaag hoor, meer space is altijd welkom. Nu kan ik na 500 items me pas weer zorgen maken over wat ik moet weggooien...zal een paar dagen zijn :+
Als je veel speelt heb je altijd ballen te kort. Althsns ik wel. Ik heb echt altijd te kort. En ja ik draai genoeg stops.
Voor de 54.616 Pokémon die ik heb gevangen heb ik 53.437 pokestops moeten draaien.
Jammer dat ze dit pas na het event doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, gen 3 Pokédex is ook alweer compleet! (Voor zover wat je in Nederland kan vangen dan) Kan niet wachten tot gen 4 komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Iemand tips?
Ik heb er 4 gedaan, 3 gevangen. En later nog voor iemand anders een in de eerste bal (waarom heb ik dat zelf nooit :/ )

Tips voor excellent curveball;

1. oefenen, altijd curven.
2. nanab berry voeren, dan zit de Pokémon tenminste stil.
3. zoek een Pokémon met grote vangcirkel, zoals Wailmer of Onix. Of legendaries.
4. gooi met normale bal, je hebt dan meer kans op een 2de poging mocht de Pokémon eruit gaan.
5. maak de vangcirkel zo klein mogelijk voordat je gooit.

Tsja, nu zit je tenminste niet meteen weer vol, dat was vorige week waarschijnlijk wel zo geweest.
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:10:
Nou, gen 3 Pokédex is ook alweer compleet! (Voor zover wat je in Nederland kan vangen dan) Kan niet wachten tot gen 4 komt :)
Top! Ik moet er nog 4; Cradily, Shelgon en Salamence, en Flygon. Maar ik weiger hier rare candy in te stoppen, dus ben lekker aan het wandelen met m'n Bagon en hoop op een rock/ground event.

[ Voor 1% gewijzigd door Megalodon86 op 16-05-2018 09:19 . Reden: tip5 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 09:10:
Volgens mij is gen3 nog niet eens volledig uitgegeven en missen er nog een stuk of 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
xienator schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:18:
[...]

Volgens mij is gen3 nog niet eens volledig uitgegeven en missen er nog een stuk of 15
Klopt. Heb nog genoeg gaten in de dex. Wat iig nog ontbreekt:
  1. #290 Nincada
  2. #291 Ninjask
  3. #292 Shedinja
  4. #327 Spinda
  5. #352 Kecleon
  6. #366 Clamperl
  7. #367 Huntail
  8. #368 Gorebyss
Even los van de nog te komen Legendairies Regirock, Regice en Registeel en de Mythical Jirachi en Deoxys. Verder missen we uit gen 2 ook nog steeds Smeargle. En dan heb je uitteraard nog de regionalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom zei ik ook: alles wat je nu in Nederland kan vangen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:30:
[...]

Klopt. Heb nog genoeg gaten in de dex. Wat iig nog ontbreekt:
  1. #290 Nincada
  2. #291 Ninjask
  3. #292 Shedinja
  4. #327 Spinda
  5. #352 Kecleon
  6. #366 Clamperl
  7. #367 Huntail
  8. #368 Gorebyss
Even los van de nog te komen Legendairies Regirock, Regice en Registeel en de Mythical Jirachi en Deoxys. Verder missen we uit gen 2 ook nog steeds Smeargle. En dan heb je uitteraard nog de regionalen.
Ik geloof dat Spinda in de APK teardown gevonden was vorige keer. En een tijdje terug al de evolutie-items voor Huntail en Gorebyss. Maar voorlopig nog nergens te bekennen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 17:21
Autofan1985 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 12:30:
Wat iig nog ontbreekt:
  1. #290 Nincada
  2. #291 Ninjask
  3. #292 Shedinja
  4. #327 Spinda
  5. #352 Kecleon
  6. #366 Clamperl
  7. #367 Huntail
  8. #368 Gorebyss
uit gen 2 ook nog steeds Smeargle
Maar deze zijn technisch (nog) niet mogelijk binnen Pokémon Go.
Dus het kan heel makkelijk dat er eerst (een deel van) Gen 4 uitkomt voor dat deze komen, als ze uberhaubt nog komen...

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:12:
[...]

Ik geloof dat Spinda in de APK teardown gevonden was vorige keer. En een tijdje terug al de evolutie-items voor Huntail en Gorebyss. Maar voorlopig nog nergens te bekennen inderdaad.
Tsja, de Master Ball was eind 2016 ook in de APK gevonden... :+
Chillz schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:12:
[...]

Maar deze zijn technisch (nog) niet mogelijk binnen Pokémon Go.
Dus het kan heel makkelijk dat er eerst (een deel van) Gen 4 uitkomt voor dat deze komen, als ze uberhaubt nog komen...
Bij de meeste snap ik dit idd, alleen zie ik echt 0 bezwaar voor Clamperl en zijn evoluties. Immers kunnen Slowpoke en Gloom ook al 2 evoluties hebben. Nincada is wat ingewikkelder met zijn evolutie van 1 naar 2 pokemon (vooral bij een volle pokemon storage), maar dit lijkt me ook niet onoverkomelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 10:26
Autofan1985 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:17:
[...]

Tsja, de Master Ball was eind 2016 ook in de APK gevonden... :+

[...]

Bij de meeste snap ik dit idd, alleen zie ik echt 0 bezwaar voor Clamperl en zijn evoluties. Immers kunnen Slowpoke en Gloom ook al 2 evoluties hebben. Nincada is wat ingewikkelder met zijn evolutie van 1 naar 2 pokemon (vooral bij een volle pokemon storage), maar dit lijkt me ook niet onoverkomelijk.
Dat heeft Wurmple toch ook?
Grootste probleem is Shedinja die maar 1 HP heeft en aangezien we nog geen abilities hebben, is Shedinja lastig om te implementeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
demo31051987 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:50:
[...]

Dat heeft Wurmple toch ook?
Grootste probleem is Shedinja die maar 1 HP heeft en aangezien we nog geen abilities hebben, is Shedinja lastig om te implementeren.
Dat ook idd, maar waar Wurmple 2 mogelijke evoluties heeft, heeft Nincada 2 pokemon tegelijk uit 1 evolutie. Je krijgt nl zowel Ninjask als Shedinja als je Nincada evolueert met nog ruimte in je tas. Maar achteraf is die 1 HP misschien nog wel lastiger gezien de formule om de damage te berekenen in Pokemon Go:

Damage Formula

Hierdoor zal er altijd minimaal 1 damage gedaan worden met als gevolg dan Nincada dan idd rip zou zijn bij zelfs een enkele Splash van Magikarp of Yawn van Slaking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Waar staan eigenlijk al die formules voor Pokemon Go om damage te berekenen en CP te berekenen?

Ik zat namelijk laatst met een vriend van mij te praten over damage, maar we wisten het niet.
Stel exeggutor is een raid boss, en het is sunny weather, wat doet dan meer damage?

- Een vuurtype zoals Flareon, dat effectief is tegen gras en een boost krijgt van het weer
- Een bugtype zoals Scizor waarvan de aanvallen 4x zo effectief zijn vanwege de 4x type effectiveness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Is er ergens een lijstje van CP en IV bij welk level van Charmander?

Zodat ik makkelijk kan zien welke ik sowieso kan weg gooien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:55
Probleem is dat er zoveel verschillende mogelijkheden zijn, ook verschillende levels per cp. Beste manier is om CalcyIV te downloaden, en te doen voor iedere Charmender (en mogelijk zelfs iedere pokie). Anyway, er is wel een lijstje met de 100% IV:

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/WhVXeUQ2Kn2WbjmkSOZUgD9bCwgcWyCK2YfHWzZOfUg.png?s=ac354f0f43ac6280be9d4e39b964d25f

Zoals ook in het plaatje staat, deze CP geven geen enkele garantie (behalve de 30 bij geen weather boost en 35 bij wel weatherboost)

[ Voor 15% gewijzigd door mat.hi.as op 17-05-2018 08:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
als je tegen het eind van het event al deze cp's invult, incl. nummer 4, in de zoekfunctie, dan krijg je alle charmanders met deze cp's. Dat verkleint je selectie aanzienlijk; die controleer je vervolgens allemaal met calcy iv op 100%. Of gebruik de appraisal; 100% is vrij simpel herkenbaar omdat dan alle stats genoemd worden als incredible/best ever/blown away.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mat.hi.as
De zoekterm die hierboven genoemd wordt is
004&cp11,cp36,cp61,cp87,cp112,cp137,cp162,cp187,cp212,cp237,cp261,cp285,cp308,cp332,cp356,cp380,cp403,cp427,cp451,cp475,cp498,cp522,cp546,cp570,cp593,cp617,cp641,cp665,cp688,cp712,cp724,cp736,cp748,cp760,cp771
Dit dus invullen als je zoekt naar Pokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gisteren nog 2x een Latios raid gedaan, 1x gevangen 1x ontsnapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 17:21
mat.hi.as schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:23:

[...]

Komma's gebruiken in een zoekopdracht!
Klinkt voor de hand liggend, maar nooit geweten.
Weer wat bijgeleerd :)

[ Voor 8% gewijzigd door Chillz op 17-05-2018 09:57 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon86
Chillz schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:57:
[...]

Komma's gebruiken in een zoekopdracht!
Klinkt voor de hand liggend, maar nooit geweten.
Weer wat bijgeleerd :)
Ook bekend met @ ?

Als je zoekt naar grass krijg je alle grass types, maar @grass geeft alle Pokémon met grass aanvallen. Kan ook handig zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat.hi.as schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:23:

[...]

Werkt zeker alleen op Android?
Op iOS kan je niet plakken in de zoekregel, of moet het anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ik heb geen iOS, maar het lijkt me toch wel dat je iets kan copy/pasten? En anders gewoon overtikken :+. De zoekterm zou wel gewoon moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat.hi.as schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:59:
Ik heb geen iOS, maar het lijkt me toch wel dat je iets kan copy/pasten? En anders gewoon overtikken :+. De zoekterm zou wel gewoon moeten werken
nee dus, niet knippen en plakken. :|

Als ik dit ga overtikken kan ik net zo goed appraise doen :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2018 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
mat.hi.as schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:59:
in iOS kan je bij je toetsenbord instellingen (Instellingen\Algemeen\Toetsenborden\Tekstvervanging)
een afkorting gebruiken voor de bovengenoemde string, hierdoor kan je die afkorting invoeren in het zoekscherm en werkt het ook voor iOS.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sankao schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 14:02:
[...]

in iOS kan je bij je toetsenbord instellingen (Instellingen\Algemeen\Toetsenborden\Tekstvervanging)
een afkorting gebruiken voor de bovengenoemde string, hierdoor kan je die afkorting invoeren in het zoekscherm en werkt het ook voor iOS.
Goeie tip zeg! _/-\o_
Had ik zelf echt niet aan gedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Voor de liefhebbers; Ho-Oh is terug als raid boss. Nu ook als Shiny...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig Charmanders te bekennen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Laatst online: 18-09 20:22

artificial_sun

Mazda Rx7

In Valkenberg Breda heel weinig, nornaal massa's. Maar vandaag veel Cyndaqil.

Ik ga altijd met mn vriendin en zus mee wandelen. Maar vandaag is het nog koud ook. :(

[ Voor 39% gewijzigd door artificial_sun op 19-05-2018 12:06 ]

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 16:18

bonyuri

Investigator!

Hier ook veel minder spawns dan met de vorige evenementen...

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

De spawn rate was hier inderdaad ook ongeveer de helft van voorgaande keren.
In anderhalf uur wel 75 charmanders gevangen waarvan 4 shiny. Wel allemaal slappelingen die je met een wattenstaafje nog knock-out kunt slaan, maar dat mag de pret niet drukken.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:03
2e shiny, 4e shiny. Ik denk dat wordt nog wat! Daarna 1.5 uur niks meer. Geen enkel wonder, gelukkig had ik nog een 91% charmeleon staan.

Ook erg weinig charmanders hier. Moest te ver lopen van pokkie naar pokkie om effectief te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waren inderdaad wel erg weinig charmender, maar goed toch nog 4 shinys gevangen, waarvan 2 achter elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
In Sonsbeek leek het wel een Elektabuzz event, 28 van die krengen gevangen...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Is het alleen vandaag of is morgen ook nog het event? Vandaag maar half uurtje gehad. Wel veel Charmander maar geen shiny. Morgen veel meer tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Community Day is maar 1 dag.
Of eigenlijk maar 3 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen vandaag helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:51

Michelli

LL.M

Vandaag 3 shiny Charmander gevangen in Wijchen, waarvan eentje met 82% IV die ik heb geëvolueerd in Charizard. Ook twee normale gevangen met 98% IV en max attack, dus die natuurlijk ook geëvolueerd. Ook meegedaan aan twee Ho-oh raids en een Latios raid, waarbij ik één Ho-oh en een Latios aan mijn collectie heb kunnen toevoegen.

Vergeleken met Mareep vorige maand viel het aantal Charmander wel erg tegen, maar gelukkig een aantal goede gevonden.
schaapiej schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 15:45:
In Sonsbeek leek het wel een Elektabuzz event, 28 van die krengen gevangen...
In het Hunnerpark hier in Nijmegen de afgelopen dagen juist veel Magmar, maar geen idee hoe het tijdens het event was.

[ Voor 25% gewijzigd door Michelli op 19-05-2018 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
3 Shinies gevangen, had nog een Charmander van 98%, daar maar een Charizard van gemaakt.
Ongeveer 160.000 dust gepakt. Mooie 3 uurtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Evenement is al gestopt zeker? Net half uurtje en geen Charmander meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
jaydenjarno schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 17:57:
Evenement is al gestopt zeker? Net half uurtje en geen Charmander meer
Community is altijd van 11:00 tot 14:00 onze tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Aha dat wist ik niet. Precies een half uur toen bezig geweest. Dat scheelt weer dan. Tx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
In twee uurtjes er een stuk of 80 gevangen en mijn ballentas ook weer flink bijgevuld

Beste niet shiny was een IV 78 level 29 wat nu een Charizard is.

4 x een shiny gevangen waarbij een IV 48 level 29 de beste is en die is nu een zwarte Charizard :)

Ook nog 2 x een Ho-Oh raid kunnen doen maar helaas geen shiny.

Allee gyms heb ik nu ook goud in mijn woonplaats en in totaal 61 stuks goud.

Buiten die blauwe draken vogel en een shiny Ho-Oh heb ik niet veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik heb er ruim 160 gezien en slechts 2 shiny. M'n laagste score ooit. Meestal zat ik rond de 10 of meer shinies, op ongeveer 200 gezien/gevangen.

Waar ik liep vooral veel andere soorten gezien; Anorith, Ponyta... Charmander iv's waren ook allemaal laag, heel laag, helaas. Wél een 100% Anorith gevangen, das dan wel weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:28
wow wtf, ik had een shiny charmander, niet echt top maar ook niet superlaag. Maar volgens mij is er wat misgegaan met evolven. Ik heb nu een shiny charizard van 445cp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:30
Ik heb toch weer 8 shinies (met hele slechte IV) kunnen vangen maar de spawnrate viel met toch wel tegen. Het waren meer pidgeys / rattatas / sentrets die spwawnden. Had gelukkig nog 2 100% klaar staan om te evolueren dus die hebben nu Blast Burn.
Had de account van een vriend bij me die niet mee kon doen en bij hem kreeg ik pas in de laatste uur 2 shinies...
Is die wat eerder klaar met werk en de 1e charmander die hij rond kwart voor 2 zelf aantikt is een shiny :p

Al met al een geslaagde dag, 10 raids gedaan en uiteindelijk nog een shiny Ho-oh gevangen (11-10-11) en een 96% :)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Laatst online: 20-09 22:00
Ik vond de spawnrate ook stuk minder dan vorige events. Niet bijzonder veel sterke IV's gevangen en maar één shiny, maar gezien de vloek die op me heerst ben ik al blij dat ik überhaupt een shiny kreeg. Een zwarte Charizard is gewoon _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De iv's in spawns vind ik ook erg laag. Tegen de 900 Candy's bij elkaar gevangen en niet 1 boven de 84% Ook bij eieren en de beloning na een quest, meestal rond de 80%. Voorheen wist je gewoon als je een hoge iv Pokémon wilde hebben moest je eieren uitbroeden. Nu is het leuk voor candy en Stardust maar meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik begreep ook niet zoveel van de lage spawn rate, normaal zat er rond elke pokestop wel genoeg pokemon van de community day. Nu was het zo dat ik in sommige gevallen niet eens een community day pokemon op de radar zag... :? Toch was het wel een goed dagje, ik heb 3 shiny gevangen en dat vind ik genoeg. Ik heb er van allemaal eentje dus ik ben tevreden. :)

Had al een 100% charizard, dus helaas kon ik die geen blast burn geven.
Wel heel veel pokemon gevangen voor de dust, dat vond ik ook erg belangrijk. Van mij mag er elke week wel een dust event zijn :+

Was er al ergens gezegd wat de volgende zou zijn? Er gaan geruchten dat het larvitar/beldum/bagon wordt, maar heb nog geen officiële berichten gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Hassiebassie schreef op maandag 21 mei 2018 @ 10:02:
Wel heel veel pokemon gevangen voor de dust, dat vond ik ook erg belangrijk. Van mij mag er elke week wel een dust event zijn :+
Dat ging lekker ja, 100K dust erbij gepakt 8)
Was er al ergens gezegd wat de volgende zou zijn? Er gaan geruchten dat het larvitar/beldum/bagon wordt, maar heb nog geen officiële berichten gezien.
Geruchten, allemaal gebaseerd op wensen, niet op waarheid. Logisch bedacht, kijkend naar afgelopen CD's, zou ik Larvitar zeggen. Maar kan net zo goed Beldum of Bagon zijn inderdaad. Tot nu toe altijd Pokémon met 3 evoluties geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 16:18

bonyuri

Investigator!

Meh, Mareep was naar mijn idee ook niet echt logisch in dat rijtje, dus het kan echt van alles worden...

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
bonyuri schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:47:
Meh, Mareep was naar mijn idee ook niet echt logisch in dat rijtje, dus het kan echt van alles worden...
Pidgey! *O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
https://pokemongolive.com/post/alolakanto-pokemon
Trainers,

Sunny days are ahead! Whether your forecast calls for rain or shine, we’re celebrating all around the world by introducing some special Pokémon from the tropical Alola region to Pokémon GO. Get ready for some of the Pokémon originally discovered in the Kanto region to appear in their Alolan forms! These unique variants were first seen in the Pokémon Sun and Pokémon Moon video games, and they will make their way to Pokémon GO in the coming weeks. Keep an eye out for news related to this exciting change—and don’t forget to tell your friends! Stay safe, and happy exploring!

—The Pokémon GO team

[ Voor 87% gewijzigd door schaapiej op 21-05-2018 17:44 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Cool, maar ik had liever een squirtle met zonnebril gehad :P
Maar ik hoop dat Alola forms veeeeeeeeeeeel minder zeldzaam zijn dan sinys, anders zijn we nog 5 jaar bezig :p

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Dat is natuurlijk wel wat Niantic wil. Maar ik weet niet of ik dat zo lang ga volhouden

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Betekent dit hele nieuwe beesten, of nieuwe evoluties van beesten die we al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjkellner
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 04:27
Beesten die je al hebt maar dan met een ander kleurtje/vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjkellner schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:54:
Beesten die je al hebt maar dan met een ander kleurtje/vorm.
En andere stats, type en moveset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 21:21:
[...]

En andere stats, type en moveset.
Maar hebben ze ook een ander nummer en zie je die vorm al voor je aanklikt en zijn ze voor iedereen zo?

Shiny Ho-Oh is ook binnen dus heb "alles" weer compleet :) (uiteraard niet iedere shiny en de regionals ook niet maar de rest wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik overweeg om er maar gewoon mee te stoppen.
Ben geen raider, want geen behoefte aan whatsappgroepen etc, dus een deel van de legendaries gaat al aan mijn neus voorbij.
Daarbij ben ik een klaar met de zoethoudertjes.....

Oh jee, de mensen hebben alles al... dan geven de pokemon een ander kleurtje....
Oh jee, de mensen hebben die ook al..... wacht! Zonnebrillen!

Geef het volk brood en spelen. Nee, voor mij is de grote lol er wel vanaf.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

avotar schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 07:39:
Ik overweeg om er maar gewoon mee te stoppen.
Ben geen raider, want geen behoefte aan whatsappgroepen etc, dus een deel van de legendaries gaat al aan mijn neus voorbij.
Daarbij ben ik een klaar met de zoethoudertjes.....

Oh jee, de mensen hebben alles al... dan geven de pokemon een ander kleurtje....
Oh jee, de mensen hebben die ook al..... wacht! Zonnebrillen!

Geef het volk brood en spelen. Nee, voor mij is de grote lol er wel vanaf.
Nou dan stop je toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het is toch juist leuk om een pokemon aan te tikken en dan verrast te worden met een shiny? En ook: legendary krijg je nu als Quest reward, je krijgt ze nu veel makkelijker dan met raiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
sommige pokemon hebben alleen maar de evolutie als alola form (pikachy/cubone/exeggute etc etc)
Ga er gewoon vanuit dat ze een extra evolutie knop maken om die te evolven naar Alolaform (bij bijv. sunny weather)
Was ze al gewend vanuit Sun en Moon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akaendra schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 08:34:
sommige pokemon hebben alleen maar de evolutie als alola form (pikachy/cubone/exeggute etc etc)
Ga er gewoon vanuit dat ze een extra evolutie knop maken om die te evolven naar Alolaform (bij bijv. sunny weather)
Was ze al gewend vanuit Sun en Moon :P
Ben wel benieuwd of je evolutie items er bij nodig hebt.
Pagina: 1 ... 92 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.